Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DennisKr
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19-11-2022
Ik ben blij dat ik door de jaren heen (en het ouder worden) mijn eigen mening betreft producties ben kan gaan vormen zonder beïnvloed te worden. Natuurlijk, mensen mogen ontevreden zijn door alle aanwezige bugs en performances issues en is het op de PC daardoor tov de consoles een compleet andere ervaring. Maar om nou te roepen dat het bagger is of een game voor in de budgetbak? Echt complete onzin.. Aan bijna alles ruik je dat het echt een topproductie is. Het zit echt zo goed in elkaar. Ze weten precies hoe ze je in de game kunnen trekken en hoe ze het verhaal goed over kunnen brengen, en daarvoor speel ik. AI dom? Geluid van motoren niet realistisch genoeg? Probeer daar niet zo op te letten in zo een grote game aangezien het daar niet om draait voor mij. Bovendien zitten daar nog mogelijkheden genoeg om in te verbeteren, maar het verhaal staat en daar moeten we het mee doen.

Mijn conclusie: Echt een hele vette goede game, met de potentie om een van de betere games dit jaar te worden. De teleurstelling bij vele zit hem denk ik ook teveel door te vergelijken met The Witcher 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
DennisKr schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:50:
Ik ben blij dat ik door de jaren heen (en het ouder worden) mijn eigen mening betreft producties ben kan gaan vormen zonder beïnvloed te worden. Natuurlijk, mensen mogen ontevreden zijn door alle aanwezige bugs en performances issues en is het op de PC daardoor tov de consoles een compleet andere ervaring. Maar om nou te roepen dat het bagger is of een game voor in de budgetbak? Echt complete onzin.. Aan bijna alles ruik je dat het echt een topproductie is. Het zit echt zo goed in elkaar. Ze weten precies hoe ze je in de game kunnen trekken en hoe ze het verhaal goed over kunnen brengen, en daarvoor speel ik. AI dom? Geluid van motoren niet realistisch genoeg? Probeer daar niet zo op te letten in zo een grote game aangezien het daar niet om draait voor mij. Bovendien zitten daar nog mogelijkheden genoeg om in te verbeteren, maar het verhaal staat en daar moeten we het mee doen.

Mijn conclusie: Echt een hele vette goede game, met de potentie om een van de betere games dit jaar te worden. De teleurstelling bij vele zit hem denk ik ook teveel door te vergelijken met The Witcher 3
Met net doen of mensen die (imo terechte) kritiek leveren puur beïnvloed zijn door negatieve verhalen hun kritiek wel erg makkelijk weg....

Wat zijn nou de dingen in deze game waardoor je ruikt dat het een topproductie is? Met je eens dat het verhaal top is maar daar blijft het voor mij ook wel bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:34

OMD

Ik heb naast een zwevende auto eigenlijk ook weinig issue's op een hardwarematige na.
Ik geniet echt van de game en vind het tot nu toe onwijs gaaf, de setting, verhaal, gunplay etc. Kan niet wachten tot de werkdag weer voorbij is :p

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisKr
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:53:
[...]

Je wuift door net te doen of mensen die (imo terechte) kritiek hebben wel vrij gemakkelijk weg door ze weg te zetten alsof ze beïnvloed zijn door negatieve verhalen....

Wat zijn nou de dingen in deze game waardoor je ruikt dat het een topproductie is?
O nee, natuurlijk niet. Maar het kan elkaar aansteken. Ik doel dan voornamelijk op de kritieken hier die de woorden "bagger" en dergelijke in de mond nemen.

Attentie voor detail, sounddesign, storytelling. Volgens mij is het goed duidelijk te merken dat ze weten wat ze daar doen bij CDPR en zulke studios bestaan er niet veel helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:57
Wat is dit voor ongelooflijk wan product serieus hele tijd bug dat ik geen wapens kan reloaden?!?!?

Begrijp me niet verkeerd stad en sfeer is prachtig maar enorme hoeveelheid bugs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39

Topproductie maar scummy management die prima wisten in welke staat de game is op oude consoles maar toch miljoenen mensen het laten pre-orderen puur om er snel aan te verdienen. En express geen console versie naar reviewers sturen om de slechte kwaliteit zo lang mogelijk te verhullen.

De devs zijn top, je ziet de liefde voor de game inderdaad terug. Maar qua management en marketing begint dit helaas weer te lijken zoals elk ander groot game bedrijf ala EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Als ik dit zo allemaal lees dan denk ik dat er heel snel een patch gaat komen. De ontwikkelaar kan zich al deze kritiek en reviews niet veroorloven want ze zijn voor eeuwig. Ze moeten enorm snel handelen om het tij nog te keren, anders is de reputatie van de game al onomkeerbaar aangetast. Tien jaar ontwikkeling en de game lijkt nu al rijp voor de budgetbak.

Geloof me, ze werken momenteel 24/7 om dat te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:53
Ik denk als ik alles zo lees dat ik de aanschaf nog even laat wachten, kan ik hem kopen voor de helft van de prijs. Mijn 32" widescreen met een 3900x en 3080OC willen wel in volle pracht en praal shinen ;)
Dan maar ff Doom Eternal uitspelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 11-12-2020 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:54

Helemaal mee eens. Nou heb ik The Witcher 3 niet gespeeld, dus dat scheelt. :P

Gisteravond een uurtje of twee kunnen spelen en ik vond het erg tof. Begonnen als Nomad en inmiddels aanbeland in Night City. Verder ook totaal geen glitches of crashes gehad.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:47
DennisKr schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:56:
[...]
O nee, natuurlijk niet. Maar het kan elkaar aansteken. Ik doel dan voornamelijk op de kritieken hier die de woorden "bagger" en dergelijke in de mond nemen.

Attentie voor detail, sounddesign, storytelling. Volgens mij is het goed duidelijk te merken dat ze weten wat ze daar doen bij CDPR en zulke studios bestaan er niet veel helaas ;)
Helemaal mee eens, maar daardoor vallen voor mij de zaken die niet goed zijn des te meer op.

Braindead NPC's, qua gedrag lijkt dit wel pre 2010 te zijn. Kratten/dozen die niet verplaatst/kapot kunnen worden, weinig interactie in de wereld, autorijden maar matig uitgewerkt, geen schademodellen.
Het lijkt alsof er enorm veel inzet is geweest in het verhaal en grafische aspect van de game en toen was de tijd op en is de rest afgeraffeld afgelopen jaar.

Ik blijf dit rare keuzes vinden

Blizzard: Speakerrrr#2714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKr
Atmosfeer schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:57:
[...]

Topproductie maar scummy management die prima wisten in welke staat de game is op oude consoles maar toch miljoenen mensen het laten pre-orderen puur om er snel aan te verdienen. En express geen console versie naar reviewers sturen om de slechte kwaliteit zo lang mogelijk te verhullen.

De devs zijn top, je ziet de liefde voor de game inderdaad terug. Maar qua management en marketing begint dit helaas weer te lijken zoals elk ander groot game bedrijf ala EA.
Jup, zo achteraf gezien had dat niet gemogen. Hopelijk lossen ze het nog op voor je. Maar dat heeft idd te maken met de druk van bovenaf om de game voor kerstmis nog te releasen. Ik hoop dat ze dat daar wel vroeg genoeg gaan realiseren dat ze niet de EA kant op moeten gaan maar voorlopig hebben ze bij CDPR nog goede devs en EA heb ik amper op een goede game betrapt de afgelopen jaren.

Ik zit nu op 12 uur en heb net pas de intro afgerond :D Speel het altijd heel traag en doe graag de sidemissies erbij

[ Voor 5% gewijzigd door DennisKr op 11-12-2020 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:22
joblamie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:57:
Als ik dit zo allemaal lees dan denk ik dat er heel snel een patch gaat komen. De ontwikkelaar kan zich al deze kritiek en reviews niet veroorloven want ze zijn voor eeuwig. Ze moeten enorm snel handelen om het tij nog te keren, anders is de reputatie van de game al onomkeerbaar aangetast. Tien jaar ontwikkeling en de game lijkt nu al rijp voor de budgetbak.

Geloof me, ze werken momenteel 24/7 om dat te voorkomen.
Was hetzelfde liedje als met de release van de Witcher 3 en kijk nu hoe mensen dat spel met veel liefde hebben gespeeld. Dus het gaat zeker ook goed komen met Cyberpunk 2077 ik heb volste vertrouwen in CDPR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:22
Heeft het voor PC spelers nog voor- of nadelen om het via een bepaald platform te bestellen?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-10 12:21
virtualJac schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:04:
Heeft het voor PC spelers nog voor- of nadelen om het via een bepaald platform te bestellen?
Als je via GoG koopt gaat al het geld naar Cd project red, koop je hem via steam dan gaat er een groot gedeelte naar ome Gabe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:31
Megupe schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:58:
Ik denk als ik alles zo lees dat ik de aanschaf nog even laat wachten, kan ik hem kopen voor de helft van de prijs. Mijn 32" widescreen met een 3900x en 3080OC willen wel in volle pracht en praal shinen ;)
Denk niet dat je een probleem gaat hebben.

1440P widescreen. Ryzen 2700x en GTX1080TI en draait op 35-40fps. Dus bij jou zeker nog veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:45
Megupe schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:58:
Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik draai met een ryzen 5 3600, 16gb ram, een 6800xt en het spel geïnstalleerd op een nvme met alles max tussen de 70 en 90 fps op 1440p. Heerlijk soepel.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Laatst online: 02-07 21:43
CD Projekt heeft wel echt de mazzel dat ze een sympathiek bedrijf zijn, want als Ubisoft, EA of Bethesda deze game hadden gemaakt, werden ze gefileerd vanwege de technische staat.

Ik denk dat CD Projekt om die reden, al is de game inhoudelijk wel echt vet, nog niet op gelijke hoogte staat met Rockstar, Nintendo en Naughty Dog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Als er iets is dat de afgelopen maanden heeft bewezen (met vorige week als kers op de taart het feit ze geen consolereviewexemplaren wegstuurden, Youtubers claims gaven terwijl ze niets fout deden en ze base console bezitters nu full price voor een broken product hebben laten betalen) is dat CDPR helaas toch geen sympathiek bedrijf lijkt te zijn. :-(

[ Voor 17% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:30:
Nog een paar uur geprobeerd maar dit is gewoon echt niet leuk.

- Elke keer als je een missie trackt en er komt een side mission bij is meteen die missie getrackt. Is er een manier om dit uit te zetten?

- Mods en ammo werken bij mij niet.

- Drie hard crashes naar menu in twee uur tijd.

- De drie grote levenspaden die allen andere verhalen zouden brengen lijken vooralsnog ook maar een illusie. De introductie van Nomad was iig afgeraffeld en stelde weinig voor.

- Tot nu toe lijken er ook weinig keuzemogelijkheden te zijn in dialoog. Hopelijk wordt dat wat meer later.

- De sfeer in deze game had geweldig kunnen zijn maar is het voor mij echt niet. Het gebrek aan leven in de stad, de in rondjes lopende NPC's, de domme autobestuurders, de NPC's die op niets reageren: Alle potentie tot sfeer wordt hierdoor weggekaapt. Er is geen immersie mogelijk door het gebrek aan leven in alles wat om je heen beweegt.

- Autorijden is echt Watch Dogs 1. Brawling is pijnlijk, zo slecht. De AI van de tegenstanders werkt niet. Stealth is niet leuk.

- Eerder aangehaalde gebrek aan interactiviteit.

Het lijkt wel of deze game halverwege gewoon uit de ontwikkeling is gehaald en ze overnieuw zijn begonnen. Het voelt nu bijna meer als een shooter met grote RPG elementen dan een echte RPG.

Ik denk dat ik de game uninstall en Deus Ex maar weer eens opstart. Voor een game die jaren ouder is is die alsnog toch een pak beter. Misschien geen grote open wereld, maar sfeer, dat heeft die game wel.
Ik speel op de PS5 en ben als Nomad begonnen, omdat het me wel gaaf leek om vanuit de wastelands te beginnen en zo "langzaam" richting de stad te gaan. Maar het geen wat je moest doen in de wastelands..stelde echt niks voor en voelde als een "bla bla bla bla en nu ben je in Night City". Vanuit daar nog niet heel veel gedaan, dan wat trainings tutorials en 1 missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:53
Larmoth schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
[...]

Denk niet dat je een probleem gaat hebben.

1440P widescreen. Ryzen 2700x en GTX1080TI en draait op 35-40fps. Dus bij jou zeker nog veel beter.
Visgek82 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:14:
[...]

Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik draai met een ryzen 5 3600, 16gb ram, een 6800xt en het spel geïnstalleerd op een nvme met alles max tussen de 70 en 90 fps op 1440p. Heerlijk soepel.
Fijn dat het op jullie systemen ook al goed draait.
Maar ikzelf kan me wel ergeren aan bugs zoals die in diverse reviews beschreven worden.
Ik hoop dat ze nog fors optimaliseren in gameplay en dat ik dan ten volle kan genieten van dit spel. Want ik kijk er nog steeds naar uit dit te gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gta Ripper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09 10:53
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:18:
Als er iets is dat de afgelopen maanden heeft bewezen (met vorige week als kers op de taart het feit ze geen consolereviewexemplaren wegstuurden, Youtubers claims gaven terwijl ze niets fout deden en ze base console bezitters nu full price voor een broken product hebben laten betalen) is dat CDPR helaas toch geen sympathiek bedrijf lijkt te zijn. :-(
Ik denk dat ze dit nog kunnen bewijzen als ze snel met patches uit komen ;-)

Verder heb ik heel erg het idee dat een groot gedeelte van deze rotzooi niet persé het probleem is van CDPR, maar ook van investeerders die niet langer wilden wachten op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Recon24 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:20:
[...]

Ik speel op de PS5 en ben als Nomad begonnen, omdat het me wel gaaf leek om vanuit de wastelands te beginnen en zo "langzaam" richting de stad te gaan. Maar het geen wat je moest doen in de wastelands..stelde echt niks voor en voelde als een "bla bla bla bla en nu ben je in Night City". Vanuit daar nog niet heel veel gedaan, dan wat trainings tutorials en 1 missie.
Dit is wel iets wat mij ontzettend tegenviel (als ik dan echt een negatief punt moet benoemen van 2077)
Ik had de verwachting (ook naar aanleiding wat ik gelezen had) dat je zeg maar een leven begon in de wastelands. Dat is dus uiteindelijk helemaal niet zo en dat was echt een enorme bummer. Verder wel gaaf :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:40
Ik vond het spel er niet goed uitzien, alles veel te wazig. Misschien persoonlijk maar ik hou van scherpte.

De volgende dingen uitgezet in de settings van het spel:
-Film grain
-Chromatic Aberration
-Depth of field
-Motion blur

Sharpen filter aangezet in NVDIA overlay. Dit resulteert in een scherper beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:18
Ik ben er klaar mee, en ik leg de reden dan ook grotendeels op mijzelf, deze game is niks voor mij. Ik zit nu 30 minuten te klote in een missie waarbij je gebeurtenissen virtueel herbeleeft en moet zoeken naar clues. Daarnaast is de performance ook matig op de One X. Zeker als je rijdt door de straten gebeurt er van alles op grafisch niveau.

Ik breng hem terug en koop hem wellicht volgend jaar wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41
Uit de review: Schitterend, zeker met raytracing

T.net doet nu precies mee met de 'truc' die dus deze game zo goed liet verkopen, iedereen masaal laten focusen op de PC versie, terwijl de console versie... matig op z'n best is.

Screenshot, ja iets cropped, maar werkelijk 0,0 detail in de mensen te vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vvCAG1DHhQzWySK-4Y_Gxv0Pg4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vJL240qvTixyKI39F8abUQCG.png?f=fotoalbum_large

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-10 13:58
OMD schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:25:
[...]

Dit is wel iets wat mij ontzettend tegenviel (als ik dan echt een negatief punt moet benoemen van 2077)
Ik had de verwachting (ook naar aanleiding wat ik gelezen had) dat je zeg maar een leven begon in de wastelands. Dat is dus uiteindelijk helemaal niet zo en dat was echt een enorme bummer. Verder wel gaaf :)
Klopt; net voor gekozen om als 'newbie' in die stad terecht te komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:50
Zie ik net een x aantal pachinko kasten waar je niks mee kan doen , pool tafels met totaal geen ronde ballen . Npcs die zo enorm houterig zijn en op niks reageren ... de hype was te groot na het fantastische witcher 3 en gta 5 van 7-8 jaar geleden . Kwa Graphics en gameplay technieken komt dit echt over als een 6je ... hoe kan dit nou een next gen game zijn / worden met zulke slechte npcs.. zelfs rockstar of Ubisoft heeft dit soms beter voor elkaar .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 15:43

Precies en dan is Witcher 3 nog wel mijn all time favorite.
En dochter ook, die heeft er nu zo'n 16 uur inzitten ( ik wel 2 ... verschil moet er zijn ) .
We genieten er van, eigenlijk precies zoals we het ons voorgesteld hadden.

Maar ook amper last van bugs ( op een glitchje nu en dan na) , ik kan me voorstellen dat als dat game breaking is je het wel even hebt gehad.

Vooral het verhaal en de mogelijkheden om alles wat je tegenkomt op een andere manier aan te pakken zuigt me dat spel in.Genieten ( vanavond weer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 13:38
D-Ed schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:46:
[...]

Inderdaad, ik heb nu alweer zin om verder te spelen (maar begrijp veel van de kritiek wel).
Dat heb ik ook wel hoor, zelfs op mijn oude PS4.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat er wel wat scheelt met de game, ik heb er pas 1,5 uur in zitten dus veel kan ik er nog niet over zeggen en tot nu toe heb ik nog niet al te veel last gehad van bugs ofzo maar we gaan het zien als ik er meer tijd in heb zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:26:

T.net doet nu precies mee met de 'truc' die dus deze game zo goed liet verkopen, iedereen masaal laten focusen op de PC versie, terwijl de console versie... matig op z'n best is.

Ligt niet aan tweakers. De consoleversie mocht niet gereviewd worden voor embargo. De consoleversie is niet matig op zn best, die is abominabel op zn best. Een product wat het daglicht nooit had mogen zien. Ze hadden beter een PC only versie kunnen maken en die porten naar PS5/XSX. Duidelijk dat de cpu's van last-gen consoles totaal niet met deze game overweg kunnen. Maarja, de userbase op PS4 en Xone is enorm. Daar zullen vele preorders aan verkocht zijn. In feite zou CDPR de game moeten refunden.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 11-12-2020 11:32 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:26:

[Afbeelding]
Inderdaad, niemand pakt de koe bij de hoorns.

Er moet minimaal een apart artikel gemaakt worden over hoe slecht de console versies zijn. Ik bedoel, PS4 en Xbox One draaien op 720p... kom op man. Als het systeem het niet meer aankan, breng het dan ook niet uit. Dat is gewoon een cashgrab.

Ik weet zeker dat ze gewoon weinig opitmalisatie hebben toegepast en gewoon grafische settings uit hebben gegooid en de dynamische resolutie naar 900p geknald. Lazy coding. Oh en textures weglaten :P (zie digital foundry analysis )

Het is gewoon een aanfluiting, niets meer, niets minder. PC is echt fantastisch maar daar heb je niet de hele gaming community mee gepakt, daarnaast is het leuk dat er hier op tweakers veel mensen zitten met een 3070 tot 3090 maar zo ziet de gemiddelde game-pc er natuurlijk niet uit in Nederland. Heb je een 1660s of ti? Kan je heeeel veel settings naar beneden gooien om het maar enigzins ronde 40fps te laten lopen.
Zoals gezegd, het is de nieuwe crysis maar ik weet niet of dat komt door de grafische intensiteit of de engine die hiervoor gewoon niet geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Hoop een beetje dat Tweakers nog met een tweede review komt. Consolereview mag nu na het embargo wel.

Wat ik me een beetje afvraag, aan mensen die al verder in de game zijn:

Komen er wat meer keuzemogelijkheden in het aanpakken van missies?
En merk je later in de game ook echt al verschil als je een ander begin gekozen hebt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:24
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:32:
Hoop een beetje dat Tweakers nog met een tweede review komt. Consolereview mag nu na het embargo wel.

En merk je later in de game ook echt al verschil als je een ander begin gekozen hebt/
Even een ander (ok, misschien extreem) voorbeeld: duke nukem forever was op de consoles ook onspeelbaar. Nou dat werd de game hard afgerekend. Ja die game was ook echt niet goed (genoeg). Maar kreeg echt de volle mep over dat de ps3-versie onspeelbaar was.

Nu lijkt toch het imago van cyberpunk de game de reviews toch wat te sturen. Ik zeg lijkt. Maar de ps4/xbox versies zijn onspeelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Adlermann schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:35:

Nu lijkt toch het imago van cyberpunk de game de reviews toch wat te sturen. Ik zeg lijkt. Maar de ps4/xbox versies zijn onspeelbaar.
Iedereen vergeet wel dat de game nog niet op console gereviewd mocht worden he. Reviews zijn allemaal gebaseerd op de PC versie.

Hier een filmpje. Verschil PC versie en PS4/PS5 versie

PS4 versie is écht schandalig. De PS5 versie overigens ook. Is de PS4 versie op wat hogere resolutie en hier en daar een net wat scherpere texture, maar mag echt nog niet in de schaduw van de PC versie staan. Sjezus wat is deze game op consoles lelijk.

Het ergste is nog wel dat de directeur van CDPR vond dat de game op last-gen beter presteerde dan verwacht. Ben echt benieuwd wat ze verwacht hadden dan....

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 11-12-2020 11:40 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:43
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:32:

Hoe ver ben je? Ik ben nog niet echt ver maar heb al een grote missie op meerdere manieren kunnen aanpakken.

spoiler:
Malstrom missie, hele tent uitgemoord en de oude bendeleider (Brick) bevrijd.

Je kan bijv. de merchandise kopen en er zonder een kogel geschoten te hebben naar buiten lopen. Of de hele tent uitmoorden. Dat uitmoorden kan dan weer via stealth of via all guns blazing. Daarnaast is het bevrijden van Brick optioneel en zal dit verder op in de game vast nog terug komen.

Daarvoor heb je nog een meeting die op meerdere manieren gedaan kan worden en vindt je aan het einde van de missie het lek, mits je goed opgelet hebt tijdens de missie.

En dit was eigenlijk pas de eerste grote missie. In de daarop volgende missie krijg je sowieso alweer 1 keuze die anders kan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zelf dat dit ook een spel is wat echt je genre moet zijn. De game is erg gehyped, maar als je bijvoorbeeld Deus Ex totaal niet leuk vond, dan ga je dit spel ook niet leuk vinden.

Overigens is dit wel mijn genre en ik vermaak mij dan ook opperbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kwdtje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:39:

En dit was eigenlijk pas de eerste grote missie. In de daarop volgende missie krijg je sowieso alweer 1 keuze die anders kan uitpakken.
maar het einde is altijd hetzelfde, ik heb nog geen escape gezien van de
spoiler:
kogel door je kop

scenario.

Psuedo vrijheid zoals GTA al had, en veel games erna, blijkbaar genoeg om mensen het idee te geven dat een keuze een impact heeft, maar werkelijk niet heeft. Leuk, NPC A overleeft en kan je wel 1 sidemissie mee doen, NPC B gaat dood, dus daar geen sidequest.

Je krijgt zo'n mooie popup over 'gigs' of juist politie helpen, allemaal sidequest meuk.. je kan helemaal niet je eigen keuzes maken, de goodie of de baddie spelen heeft zover ik zie enkel impact bij een paar side-NPC's, maar core van je missies blijven diezelfde 'make or break it as a hussler' context.
Hulleman schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:31:
[...]

Ligt niet aan tweakers. De consoleversie mocht niet gereviewd worden voor embargo. De consoleversie is niet matig op zn best, die is abominabel op zn best. Een product wat het daglicht nooit had mogen zien. Ze hadden beter een PC only versie kunnen maken en die porten naar PS5/XSX. Duidelijk dat de cpu's van last-gen consoles totaal niet met deze game overweg kunnen. Maarja, de userbase op PS4 en Xone is enorm. Daar zullen vele preorders aan verkocht zijn. In feite zou CDPR de game moeten refunden.
Grafisch vind ik in het hele plaatje nog wel.. okish. We zijn ook fan van pixel-art games of 'simpele graphics' games, dus ik leun er niet extreem veel op, enkel op de PS5/XSX had ik wel wat meer verwacht dan een iets stabielere PS4/XBO versie.

Maar het doet weinig goed aan je algehele beleving, was de game nu grafisch nog interessant, dan zouden al die 'side issues' wel meevallen, maar nu wordt het een soort van spiraal van irritaties en onlogica dat ik eerlijk de hele hype niet begrijp van deze game.

Waren mijn verwachtingen, vanuit games als Deus Ex, Syndicate of Detroid dan compleet fout? Had ik meer verwacht vanuit de 'mechanics' die GTA of RDR al jaren hebben, of de tech uit Division, die compleet missen of 'vaag op z'n best zijn' in deze game?

Dat moment dat je je nieuwe oog krijgt, krijg je even kort een extreem lager resolutie beeld te zien, ik dacht meteen.. dat is vet, als je geraakt bv wordt krijg je 'visual glitches' en schiet je resolutie omlaag, of krijg je cracks, kleine vette dingen die je dan anno 2020 verwacht (uit evolutie van oudere games), maar helemaal niets. Het 'hacken' van dingen.. slap aftreksel van Watchdogs, rijden met auto's... GTA4 was nog beter, melee, nee daar begin ik niet aan.

Maarja, er moet nog een PS5/XSX patch komen, multiplayer moet nog komen (99% kans op enkel PVP), ik kloot nog wel even verder en vind het wel best.

[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2020 11:58 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
Ik stel voor om voor PC een aparte topic te maken waar we allemaal genieten van het prachtige spel en verhaal, Dan een topic voor de consoles want die hebben het zo te zien minder positief,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 18:17
Ben een beetje uit alle hype gebleven en nagenoeg helemaal niets bekeken of gevolgd en gewoon eergisteren de game gekocht en gisteren de hele avond, met heel veel plezier, zitten spelen.
Op de PC op 1440 en heb nagenoeg alles op ultra (laatste nvidia drivers geinstalleerd) en werkt prima eigenlijk.
Op 1 glitch na (iemand die weg rende van een explosie en die stond opeens stil) verder niets gemerkt van bugs.
Als ik dan toch een opmerking mag maken, de buildings zien er wat simpel uit, beetje vlak kwa textures (het zijn nog net geen lego blokken). Dat kan volgens mij mooier (wellicht komt hier nog een texture pack voor).
Maar vanavond zeker weer naar Night City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klend
  • Laatst online: 04-10 14:20
Buffalo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:01:
Iemand een idee hoe je de Google Stadia Premiere Edition kan laten bezorgen zonder een Credit Card te hoeven invullen?
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar men zegt dat als je op Android bestelt, en je hebt een paypal account als voorkeur voor google pay ingesteld, je het via paypal kunt betalen, maar, nogmaals, niet gedaan. Zelf heb ik het via een CC gekocht in de chromebrowser.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klend
  • Laatst online: 04-10 14:20
Larmoth schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:49:
Ik stel voor om voor PC een aparte topic te maken waar we allemaal genieten van het prachtige spel en verhaal, Dan een topic voor de consoles want die hebben het zo te zien minder positief,
En een apart stadia topic, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:42:
[...]

Ik denk zelf dat dit ook een spel is wat echt je genre moet zijn. De game is erg gehyped, maar als je bijvoorbeeld Deus Ex totaal niet leuk vond, dan ga je dit spel ook niet leuk vinden.

Overigens is dit wel mijn genre en ik vermaak mij dan ook opperbest.
Hate to beat a dead horse maar imo heeft het weinig met smaak in gernes te maken, maar eerder dat - los van de onrealistische hype - het spel onaf en uitgekleed is uitgebracht, m.n. voor Consoles. En het is maar de vraag of de fundamentele issues kunnen worden opgelost.

Deus Ex is mijn favorite spel ooit. Dat maakt de teleurstelling met CP nog groter. Goed. Ik houd op met zeuren. Veel plezier aan alle PC gamers die ervan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
FMS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:53:
[...]

Hate to beat a dead horse maar imo heeft het weinig met smaak in gernes te maken, maar eerder dat - los van de onrealistische hype - het spel onaf en uitgekleed is uitgebracht, m.n. voor Consoles. En het is maar de vraag of de fundamentele issues kunnen worden opgelost.

Deus Ex is mijn favorite spel ooit. Dat maakt de teleurstelling met CP nog groter. Goed. Ik houd op met zeuren. Veel plezier aan alle PC gamers die ervan genieten.
Hoe vet zou deze game zijn geweest als hij door het Deus Ex team van Eidos zou zijn gemaakt zeg.... O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik ook wel een goed idee vinden, bij dat ik hem op PC speel. Jezus wat is die game op de consoles lelijk zeg _O- _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2020 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

klend schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:52:
[...]

En een apart stadia topic, graag.
[Google Stadia] Algemene ervaringen topic --> algemeen Stadia-topic maar het gaat er nu vooral over CP2077

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:57:
[...]

Zou ik ook wel een goed idee vinden, bij dat ik hem op PC speel. Jezus wat is die game op de consoles lelijk zeg _O- _O-
Kunnen we dan ook een apart topic voor de Series X krijgen want op die console ziet hij er meer dan prima uit _O- _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:04
Als UbiSoft dit zo had afgeleverd op de console, dan waren ze afgemaakt. Nu is iedereen tevreden omdat er nog een patch of 10 overheen moet 8)7

De Witcher was top, maar zet die roze bril af en erken gewoon dat CyberPunk niveau Witcher niet kan aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:15
Ik vraag mij serieus af of Cyberpunk echt zo belabberd is op de consoles. En dat bedoel ik vanuit het perspectief van console-gamers. Er komen nu verschillende reacties voorbij waarin wordt gesteld dat het er niet uitziet, dat het onspeelbaar is etc. Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat deze reacties vooral komen van pc-gamers met een dikke game-pc die alles in 4k ultra-settings spelen. Die hanteren een heel andere standaard en geven wel vaker af op console-games die er lelijk uitzien.

Kijk ik naar filmpjes, dan zie ik dat de pc-versie er inderdaad beter uitziet dan de PS4-versie. En 60fps loopt inderdaad soepeler dan 25/30fps, maar dat maakt het nog niet onspeelbaar. En voor iemand die geen ultra-settings gewend is, ziet het er wellicht prima uit.

Wat dat betreft dus prima om den apart topic aan te maken om te voorkomen dat pc-gamers met een flinke game-pc andere versies de grond in trappen en daarmee het plezier voor gamers die minder geld (kunnen of willen) uitgeven zitten te vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-10 12:44
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:00:
[...]

Ik vraag mij serieus af of Cyberpunk echt zo belabberd is op de consoles. En dat bedoel ik vanuit het perspectief van console-gamers. Er komen nu verschillende reacties voorbij waarin wordt gesteld dat het er niet uitziet, dat het onspeelbaar is etc. Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat deze reacties vooral komen van pc-gamers met een dikke game-pc die alles in 4k ultra-settings spelen. Die hanteren een heel andere standaard en geven wel vaker af op console-games die er lelijk uitzien.

Kijk ik naar filmpjes, dan zie ik dat de pc-versie er inderdaad beter uitziet dan de PS4-versie. En 60fps loopt inderdaad soepeler dan 25/30fps, maar dat maakt het nog niet onspeelbaar. En voor iemand die geen ultra-settings gewend is, ziet het er wellicht prima uit.

Wat dat betreft dus prima om den apart topic aan te maken om te voorkomen dat pc-gamers met een flinke game-pc andere versies de grond in trappen en daarmee het plezier voor gamers die minder geld (kunnen of willen) uitgeven zitten te vergallen.
Ik zal je vertellen, ik ben niks gewend. Speel iedere game op mijn oude Xboxje en dat gaat prima. Ook RDR2.

Maar deze game, onspeelbaar. GTA5 op de 360 zag er tien keer beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
[...]

Geloof me. De game is echt belabberd op de consoles. De enige console die het nog enigszins mooi en ok lijkt te draaien is de Xbox Series X (daar zijn wel positieve reacties) maar ook daar lijken de meningen enorm te verschillen.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:57:
[...]

Ach, alles wat geen nieuwe high end pc is trekken ook geen volle zalen hoor :O

En de next gen consoles krijgen straks de echte versie, terwijl de 'mindere' pc's gewoon ongeveer op dat niveau zullen blijven hangen.

Maar bedankt voor je bijdrage.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
D-Ed schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:59:
[...]

Kunnen we dan ook een apart topic voor de Series X krijgen want op die console ziet hij er meer dan prima uit _O- _O-
Screenshot die ik post was van de XSX.. ik weet niet welk niveau graphics jij verwacht, of de mijne te hoog, maar dit is geen niveau XSX, dit is niet eens niveau XBO GTA5. Speelde recent voor de grap nog een oudere AC (brotherhood?), de steden en mensen daar zien er nog beter uit.

(ja ik weet dat er nog een next-gen patch komt, maar gezien de interface bijna een directe poort is van de PC versie, hadden ze die toch iets sneller kunnen maken dan nu het geval is?)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2020 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
[...]
Ik vraag mij serieus af of Cyberpunk echt zo belabberd is op de consoles. En dat bedoel ik vanuit het perspectief van console-gamers.

Ja, het is belabberd en vooral op base PS4 (XoneS is nog erger) onspeelbaar zodra je in de stad komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
Playstation 5 met goede 4k tv. En gewoon genieten hoor. Als ik dit lees vraag ik me gewoon af of er iets mis met me is. :)

Ja bij dochter op de pc is het mooier absoluut.
Maar op af en toe een frame drop na is het hier ook gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Mariekeb schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:08:
Playstation 5 met goede 4k tv. En gewoon genieten hoor 'm als ik dit lees vraag ik me gewoon af of er iets mis met me is.

Hoe heb jij de HDR settings ingesteld?
En ben je al in Night City?

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
Ben ik nog mee bezig.
Heb ze wel aan en het eea opgehoogd ( ben op werk nu en heb het niet onthouden)
Motion blur uit ( ook om misselijkheid te voorkomen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisKr
Nol_NL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:00:
Als UbiSoft dit zo had afgeleverd op de console, dan waren ze afgemaakt. Nu is iedereen tevreden omdat er nog een patch of 10 overheen moet 8)7

De Witcher was top, maar zet die roze bril af en erken gewoon dat CyberPunk niveau Witcher niet kan aantikken.
Bijzonder. 130 paginas met reacties en niemand die zegt dat CyberPunk het niveau van Witcher aantikt nu. Waar haal je dat vandaan? Of wil je gewoon even wat zeggen zo op de vroege middag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:04:
[...]

Screenshot die ik post was van de XSX.. ik weet niet welk niveau graphics jij verwacht, of de mijne te hoog, maar dit is geen niveau XSX, dit is niet eens niveau XBO GTA5. Speelde recent voor de grap nog een oudere AC (brotherhood?), de steden en mensen daar zien er nog beter uit.

(ja ik weet dat er nog een next-gen patch komt, maar gezien de interface bijna een directe poort is van de PC versie, hadden ze die toch iets sneller kunnen maken dan nu het geval is?)
En is die op 60 of 30fps genomen? Ach tja, het is maar wat mensen willen en verwachten.. Als ik reacties op 30fps mag geloven (ook bij andere games) dan is dat voor veel mensen onspeelbaar.. Ik snap en merk de verschillen ook wel tussen 30/60 en tegenwoordig 120 FPS ook wel (en speel op een OLED die het allemaal aankan). Maar als ik hier zit te gamen op twee meter afstand dan is het gewoon keihard genieten en switch ik vaker tussen FPS om de op dat moment voor mij tofste ervaring te krijgen..

Dat het niet het niveau haalt van wat mensen verwachten/hopen.. Let wel, je reageert nu wel op iemand die de juli gameplay reveal van Halo Infinite ook wel ‘goed genoeg’ vond dus dan weet je met wie je te maken hebt :+

Ik speel sinds dit jaar weer een stuk meer games en investeer er graag in maar zit nog wel in de ‘casual hoek’ :9B

[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 11-12-2020 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Mariekeb schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:08:
Playstation 5 met goede 4k tv. En gewoon genieten hoor. Als ik dit lees vraag ik me gewoon af of er iets mis met me is. :)

Kritiek is driedeling zou je kunnen zeggen: graphics op console valt tegen maar dat wordt naar verwachting verholpen met next gen patch. Veder kent het spel aardig wat bugs en voelt het haast beta aan. Maar daarnaast hebben sommigen issues met de game mechanics zelf, zoals lompe AI, beperkte mate van interactie en magere RPG elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:00

NoTimeRemains

I know

iemand een idee hoe ik de playstion iconen kan laten zien als ik met een dual shock speel op de pc via steam?

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-12-2020 12:30 ]

This is the Way.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-10 21:41
Ik wordt nu constant gespammed wanneer ik in een gebied kom om zo'n taxi terug te vinden.
Natuurlijk wordt deze quest dan ook automatisch getracked, enorm vervelend!

Wat kan je eigenlijk doen behalve de missies?
Je komt in een casino, maar kan geen gokje wagen.
Je komt in een bar, maar kan geen spelletje pool of darts spelen

Ook erg weinig variatie in auto's die rondrijden. Waar blijven al die coole bakken? En waarom kan je ze geen ander kleurtje ofzo geven? Allemaal erg jammer.

Dit zijn toch allemaal zaken die redelijk makkelijk te implementeren waren denk ik.

Zo'n mooie wereld, maar ik heb niet het gevoel uitgenodigd te worden tot exploring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Ik vraag me ook af waarom er drie verschillende life paths gekozen kunnen worden op het begin. Zoals het nu lijkt is er, op een aparte korte intromissie en wat dialoogopties na, vrij weinig verschil tussen de drie. Het lijkt alsof ze grootse plannen hadden (ze hadden eerder ook al een backstory e.d. beloofd) maar uiteindelijk besloten hebben dat toch te schrappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Het is geen GTA als dat je verwachting is
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:39:
Ik vraag me ook af waarom er drie verschillende life paths gekozen kunnen worden op het begin. Zoals het nu lijkt is er, op een aparte korte intromissie en wat dialoogopties na, vrij weinig verschil tussen de drie. Het lijkt alsof ze grootse plannen hadden (ze hadden eerder ook al een backstory e.d. beloofd) maar uiteindelijk besloten hebben dat toch te schrappen.
Ik heb in vrijwel elke conversatie een lifepath-specifieke optie gehad

[ Voor 87% gewijzigd door 418O2 op 11-12-2020 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
D-Ed schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:24:
[...]

En is die op 60 of 30fps genomen? Ach tja, het is maar wat mensen willen en verwachten.. Als ik reacties op 30fps mag geloven (ook bij andere games) dan is dat voor veel mensen onspeelbaar.. Ik snap en merk de verschillen ook wel tussen 30/60 en tegenwoordig 120 FPS ook wel (en speel op een OLED die het allemaal aankan). Maar als ik hier zit te gamen op twee meter afstand dan is het gewoon keihard genieten en switch ik vaker tussen FPS om de op dat moment voor mij tofste ervaring te krijgen..

Dat het niet het niveau haalt van wat mensen verwachten/hopen.. Let wel, je reageert nu wel op iemand die de juli gameplay reveal van Halo Infinite ook wel ‘goed genoeg’ vond dus dan weet je met wie je te maken hebt :+

Ik speel sinds dit jaar weer een stuk meer games en investeer er graag in maar zit nog wel in de ‘casual hoek’ :9B
Geen idee, ik heb nog niet eens gekeken naar framerate, zolang het goed speelt vind ik het prima (GTA5 naar de XBX was voor mij prima, omdat ik een stabiele framerate belangrijker vind dan een hoge framerate).

Halo is een mooi voorbeeld, Halo is 70% gameplay, het is 1 van de beste solide shooters, de focus zou voor mij daar ook 10x meer op gameplay dan op graphics zijn, ik vond het zeker niet slecht :P

Je kan prima tevreden zijn met de game, in de basis is hij erg vermakelijk. Maar als ik deze dan tegen ontwikkelingstijd, hype (wat ze zelf hebben opgestuwd door bv Reaves) en 'features', is het eigenlijk maar een best simpele game die zeker op XSX gewoon magertjes uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:39:
Het is geen GTA als dat je verwachting is
[...]

Ik heb in vrijwel elke conversatie een lifepath-specifieke optie gehad
Dat zegt hij toch ook nergens? Maar ietwat interactiviteit verwachten is toch niet teveel gevraagd?

Hoe ver ben je in de game?

[ Voor 32% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:40:
[...]

Dat zegt hij toch ook nergens?
Niet letterlijk, maar dat beschrijft hij wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:41:
[...]

Niet letterlijk, maar dat beschrijft hij wel
Niet echt. Er is tegenwoordig vrijwel geen grote open interactieve wereld die zich binnen een stad bevindt waar je niet kan interacten met de dingen die in de omgeving staan (aan de bar gaan zitten om wat te drinken of een potje darts of pool spelen bijvoorbeeld). Een casino met speelkasten die niet werken is imo ook wat teleurstellend.

[ Voor 18% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

sandpatt schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:36:
Zo'n mooie wereld, maar ik heb niet het gevoel uitgenodigd te worden tot exploring.
Proeft een beetje als Just Cause dan. Leuk verhaal, maar meh?
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:55:
[...]

Hoe vet zou deze game zijn geweest als hij door het Deus Ex team van Eidos zou zijn gemaakt zeg.... O+
Inderdaad! Maar ik ben een gek persoon die ook Deus Ex: IW prima vond :D

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:43:
[...]

Niet echt. Er is tegenwoordig vrijwel geen grote open interactieve wereld die zich binnen een stad bevindt waar je niet kan interacten met de dingen die in de omgeving staan (aan de bar gaan zitten om wat te drinken of een potje darts of pool spelen bijvoorbeeld). Een casino met speelkasten die niet werken is imo ook wat teleurstellend.
Welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-10 23:23
Ik heb een 3700x en een 1080 ti. Hebben mensen met een soortgelijke setup al een ideale graphics setting gevonden ? Dan hoor ik hoor het graag ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 14-10 20:13
sandpatt schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:36:
Ik wordt nu constant gespammed wanneer ik in een gebied kom om zo'n taxi terug te vinden.
Natuurlijk wordt deze quest dan ook automatisch getracked, enorm vervelend!

Wat kan je eigenlijk doen behalve de missies?
Je komt in een casino, maar kan geen gokje wagen.
Je komt in een bar, maar kan geen spelletje pool of darts spelen

Ook erg weinig variatie in auto's die rondrijden. Waar blijven al die coole bakken? En waarom kan je ze geen ander kleurtje ofzo geven? Allemaal erg jammer.

Dit zijn toch allemaal zaken die redelijk makkelijk te implementeren waren denk ik.

Ik denk dat de game, uiteindelijk, veel grootser had moeten worden. Maar dat ze een hoop content hebben geschorst omdat het spel zelf niet goed genoeg draaide. Meer activiteiten is weer veel meer gezeik met bugs en dergelijke.

Maar het kan ook zijn, dat ze met Cyberpunkt niet zozeer een life-sim wilde maken. Maar gewoon een goede ervaring met goede world building.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
De vraag is eerder welke niet. In welke grote open wereld game die zich in een stad bevindt zijn dit soort kleine interactieve dingetjes niet aanwezig?

[ Voor 26% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:46:
[...]

De vraag is eerder welke niet. In welke grote open wereld game die zich in een stad bevindt zijn dit soort kleine interactieve dingetjes niet aanwezig?
Het was echt een oprechte vraag, ik kan zelf alleen GTA V bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:47:
[...]

Het was echt een oprechte vraag, ik kan zelf alleen GTA V bedenken
GTA, RDR, Watch Dogs Legion, de Yakuza games.... noem maar op. Zelfs in FF Remake kon je op z'n minst darten. Vrijwel elke open world game waar een speelkast of dartbord staat kun je een spelletje spelen tegenwoordig.

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 14-10 20:13
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:46:
[...]
Ik denk dat je daarbij wel moet kijken wat voor soort spel het precies is en wat voor spel het wil zijn. Wellicht komen deze mogelijkheden nog in de free DLC of in de expansions.

Van alle dingen die ik mis in Cyberpunk staan darten, poolen en een casino wel erg laag in mijn lijst.

[ Voor 10% gewijzigd door SacreBleu op 11-12-2020 12:50 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Spel gisteravond behoorlijk gespeeld, ben dit type game totaal niet gewend dus het is even wennen. Wat een opties ook om een missie door te komen, hacken, stealth, maar toch maar voor schieten gekozen haha bij de Maelstrom missie.

Viel me wel op dat ik steeds overheatte o.i.d. daar kwam ik regelmatig niet onderuit.. ik geniet wel echt van deze game! (Speel via Stadia btw.)
kwdtje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:39:
[...]

Hoe ver ben je? Ik ben nog niet echt ver maar heb al een grote missie op meerdere manieren kunnen aanpakken.

spoiler:
Malstrom missie, hele tent uitgemoord en de oude bendeleider (Brick) bevrijd.

Je kan bijv. de merchandise kopen en er zonder een kogel geschoten te hebben naar buiten lopen. Of de hele tent uitmoorden. Dat uitmoorden kan dan weer via stealth of via all guns blazing. Daarnaast is het bevrijden van Brick optioneel en zal dit verder op in de game vast nog terug komen.

Daarvoor heb je nog een meeting die op meerdere manieren gedaan kan worden en vindt je aan het einde van de missie het lek, mits je goed opgelet hebt tijdens de missie.

spoiler:
Bevrijden van Brick? Dat heb ik compleet gemist in die missie.. wel de hele tent uitgemoord, wat me nog best wat moeite kostte op hard, uiteindelijk toch maar terug geschroefd naar normal en tussentijds gesaved zodat ik niet steeds opnieuwe moest beginnen en ook alles steeds weer moest looten

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
SacreBleu schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:49:
[...]

Ik denk dat je daarbij wel moet kijken wat voor soort spel het precies is en wat voor spel het wil zijn. Wellicht komen deze mogelijkheden nog in de free DLC of in de expansions.

Van alle dingen die ik mis in Cyberpunk staan darten, poolen en een casino wel erg laag in mijn lijst.
Eens hoor. Laat ze eerst de rest maar eens goed patchen. De barbershops en toevoegen van interactieve games ed mogen later wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
[...]

Vergeet niet dat zowel de xbox als de PS4 verschillende modellen hebben. op De PS4 pro draait het..acceptabel

Op de Xbox one S en PS4 slim of de originele PS4 krijg je 15fps in drukke gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
Kleine tip aan iedereen of toch de manier hoe ik het heb gespeeld, eerst volledig act 1 spelen met maar een paar side quests en nadien gewoon de sidequests en andere stuff doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• di-Rossi
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:47
SacreBleu schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:49:
[...]

Toch vind ik het vreemd dat men aangeeft dat het een "levendige" stad is waar je jouw levenspad doorloopt, alleen bestaat die levendigheid uit waanzinnige (PC) graphics, goed verhaal en content via missies.
Al het andere wat in mijn ogen bij een levendige stad hoort, realistische npc's, verkeer, extra activiteiten, spelletjes etc.. is totaal afwezig.

Blizzard: Speakerrrr#2714

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
SacreBleu schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:46:

Maar het kan ook zijn, dat ze met Cyberpunkt niet zozeer een life-sim wilde maken. Maar gewoon een goede ervaring met goede world building.
Maar naar mijn gevoel daar niet bepaald in geslaagd zijn. Ze zitten in de vijver van een aantal behoorlijk grote titels, met daaraan gekoppelde publiek, dat ze elk doelgroep een beetje wilde 'pleasen' met bepaalde features, maar uiteindelijk een mixmashup is geworden die juist op al die aspecten het simpel net niet zijn. Jack of all, master in none.

Ga je cyber combat, Deus Ex, Syndicate, misschien vleugje Division, ga je 'hacken en spy', Watchdogs en Metal gear, het is niet dat ze vergelijk, maar dat soort games hebben wel features of gimmicks neergezet die je vervolgens terug zou zien in soortgelijke genre's.

De bekende bullettime, NPC interacties, auto's en freeroam, story en keuzes, crafting systeem, manier van missies voltooien(gunblaze/stealth), dan hoef je games niet 1 op 1 te vergelijken, maar je kan prima de unieke features uit games pakken en deze toepassen hoe ze in deze game zijn neergezet. En juist omdat deze game aardig wat vijvertjes raakt.. heb je ook een bijzonder groot spectrum aan verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
di-Rossi schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:55:
[...]

Toch vind ik het vreemd dat men aangeeft dat het een "levendige" stad is waar je jouw levenspad doorloopt, alleen bestaat die levendigheid uit waanzinnige (PC) graphics, goed verhaal en content via missies.
Al het andere wat in mijn ogen bij een levendige stad hoort, realistische npc's, verkeer, extra activiteiten, spelletjes etc.. is totaal afwezig.
Exact.

Zodra je je appartement uitloopt staan er twee agenten op een deur te bonken van een ander huis. Je kan daar een uur naar blijven kijken maar er verandert helemaal niks. Ze blijven voor die deur staan. Ze blijven bonken. Je kan er niets mee.

Dat soort dingetjes zijn gewoon wat jammer. Een jaartje uitstel had deze game goed gedaan.

Anyway, genoeg gezeurd. Spring toch de game nog even in om te kijken of het verhaal me toch het spel intrekt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:08
Heb nu 7 uur gespeeld (Nomad). Performance is bij mij best goed.

Specs:
1440P 155Hz monitor
CPU: Ryzen 3600 (custom waterkoeling)
GPU: Nvidia GeForce RTX 3060Ti
16GB DDR4 RAM
1Tb NVME

Settings
Install: Via Gog launcher
Graphics: High (film grain/ DoF uit, RTX uit, DLSS uit)
FPS: 50-70

Ziet er heel goed uit, had graag tegen de 80 FPS gezeten, maar stop binnenkort de RX 6800 in m'n PC dus dan zullen we zien of dat lukt. Raytracing is naar mijn mening de moeite echt niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Beavbusi schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:45:
Ik heb een 3700x en een 1080 ti. Hebben mensen met een soortgelijke setup al een ideale graphics setting gevonden ? Dan hoor ik hoor het graag ! :)
Ik heb geen TI maar voor de rest hetzelfde, speel hier op Low/Medium. Dan draait hij op zich soepel, maar vooral in de stad zie je wel non stop (shadow) pop in.

Moet ook zeggen dat ik wel aardig verwend raakt met die no load games. Valt in het begin niet echt op maar ik kan echt niet meer terug na laden na elke dungeon/huis.
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:01:
[...]

Exact.

Zodra je je appartement uitloopt staan er twee agenten op een deur te bonken van een ander huis. Je kan daar een uur naar blijven kijken maar er verandert helemaal niks. Ze blijven voor die deur staan. Ze blijven bonken. Je kan er niets mee.

Dat soort dingetjes zijn gewoon wat jammer. Een jaartje uitstel had deze game goed gedaan.

Anyway, genoeg gezeurd. Spring toch de game nog even in om te kijken of het verhaal me toch het spel intrekt. :)
Ik kon daar zeker wat mee:

spoiler:
Ik bleef wachten en kon daarna met ze praten, nu heb ik een missie om te kijken of ik contact met hem kan leggen, lukte de eerste keer niet dus moet het later nog eens proberen.

[ Voor 55% gewijzigd door barriie op 11-12-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:04
DennisKr schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:12:
[...]

Bijzonder. 130 paginas met reacties en niemand die zegt dat CyberPunk het niveau van Witcher aantikt nu. Waar haal je dat vandaan? Of wil je gewoon even wat zeggen zo op de vroege middag?
Ik heb de 130 pagina's even vluchtig doorgenomen, maar ik zie dat inderdaad niet terugkomen. Wel veel vergelijkingen met de Witcher. Wat dan wel weer opvalt dat jij iedere vorm van kritiek op deze game op een of andere manier probeert te pareren. Je lijkt wel haast deel uit te maken van het PR team van CPDR ;) GreedFall is trouwens ook een aanrader als je van het genre houdt en technische problemen verder geen probleem vindt, alhoewel er daar inmiddels een hoop zijn gladgestreken. Staat nu ook bij de GamePass (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 23:48
Ik kreeg net een mail van Microsoft.
This message is to notify you that your Xbox Live account has been subject to enforcement action due to a violation of the Microsoft Services Agreement.

Ga ik kijken in mijn profiel en komt dit door een screenshot in Cyberpunk. Really....
Censuur in gaming. Next level shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Spacewide schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:14:
This message is to notify you that your Xbox Live account has been subject to enforcement action due to a violation of the Microsoft Services Agreement.

Ga ik kijken in mijn profiel en komt dit door een screenshot in Cyberpunk. Really....
Oef, dat gaat nog wat worden dan gezien alle screenshots die nu op Reddit verschijnen van tieten en geslachtsdelen die uit de kleding hangen...

Volgens mij moet iemand je wel eerst reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Oooh dat gaat nog een aardig probleem worden, character creation, de mirror/clothing-bug, ben ik blij dat ik daar geen screenshots van heb gemaakt :X

Dit kan nog een leuke escalatie worden :P

Trouwens 1 van de eerste games in lange tijd waar 'delen' van het lichaam zo prominent in beeld gebracht worden, kan me niet herinneren dat daar ook maar 1 reviewer over gevallen is (of welke andere 'anti X beweging').

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:01:
[...]

Exact.

Ik snap je gedachtegang, maar het tegenovergestelde van wat jij beschrijft is een soort utopische Ready player one wereld met oneindige content... cyperpunk zit gewoon tegen de huidige limieten van hedendaagse hardware aan. Soms is set dressing... gewoon set dressing in mijn mening.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KlaasjeNL

Waarom zou je dan ook een screenshot maken van een digitale tepel of piemel? >:)

Ik ga dit topic overigens niet meer volgen. Beleef zelf flink wat plezier aan Cyberpunk, maar vind de meningen hier dusdanig negatief dat ik zelf ook veel te kritisch ga kijken in plaats van gewoon in de wereld te duiken en het verhaal te beleven.

Gezeur over pixels, framerates en settings... Een oude polaroid zegt vaak ook veel meer dan een perfecte studiofoto. Ik ben een gamer, geen wetenschapper. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Laatst online: 02-07 21:43
[...]

Ik heb Assassin's Creed Valhalla gespeeld en in vergelijking met die game is Cyberpunk 2077 een technisch wanproduct op de Xbox Series X. En dan vergelijk ik het nog met een game van Ubisoft, bekend om haar waardeloze optimalisaties en bugvolle games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Soccer98 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:22:
[...]

Ik heb Assassin's Creed Valhalla gespeeld en in vergelijking met die game is Cyberpunk 2077 een technisch wanproduct op de Xbox Series X. En dan vergelijk ik het nog met een game van Ubisoft, bekend om haar waardeloze optimalisaties en bugvolle games.
Ik zie regelmatig modellen voorbijkomen op Instagram, maar vermaak mij prima met mijn vrouw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
DriesNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:19:
[...]

Ik snap je gedachtegang, maar het tegenovergestelde van wat jij beschrijft is een soort utopische Ready player one wereld met oneindige content... cyperpunk zit gewoon tegen de huidige limieten van hedendaagse hardware aan. Soms is set dressing... gewoon set dressing in mijn mening.
Denk dat dit een bug is btw want veranderde bij mij later in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:25:
[...]

Ik zie regelmatig modellen voorbijkomen op Instagram, maar vermaak mij prima met mijn vrouw. ;)
Laat je vrouw dit maar niet lezen, holy crap wat een nare opmerking -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
OMD schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:29:
[...]

Laat je vrouw dit maar niet lezen, holy crap wat een nare opmerking -O-
Haha, mijn vrouw mag er zijn hoor, maar weet ook wel dat ze geen Instagrammodel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-10 13:58
Larmoth schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:55:
Kleine tip aan iedereen of toch de manier hoe ik het heb gespeeld, eerst volledig act 1 spelen met maar een paar side quests en nadien gewoon de sidequests en andere stuff doen
Ah? Waarom dan? Ik ben net aan Maelstrom(?)-missie begonnen.. Het is toch zoeken kwa perks enzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
DriesNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:19:
[...]

Zo extreem hoeft het nou ook weer niet maar iets meer interactiviteit en een iets levendigere wereld was wel leuk geweest.

Wel goed om te lezen dat die op de deur bonkende politie dan gewoon een bug was. Ik denk dat ik de game gewoon maar even overnieuw begin en alles iets meer tijd moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 16:19
even korte vraag. Ik ben sinds gisteravond begonnen en heb er nu denk ik 2 uurtjes op zitten.
In dit soort open wereld games ben ik altijd wel van het rondrijden/verkennen/rondkijken.
Aangezien ik nu als Nomad al in de stad zit....

Kan je die stad ook weer uit? Om buiten de stad e.e.a. te gaan verkennen?

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
di-Rossi schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:55:
[...]

Dat wisten we ver van te voren al toch? Je kon al heel snel een contrast zien tussen de screenshots en promofilmpjes en de eerste echte gameplay beelden. Een promo met tientallen voetgangers maar in de echte gameplay beelden zag je er niet meer dan een handvol.
En dat is aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant begrijpelijk. Het is ontzettend lastig om heel veel van dat soort agents te introduceren zonder dat het te zwaar wordt of het voor allerlei andere problemen gaat zorgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Op de PC gekocht want de PS4 versie was wat basaal. Next Gen games zijn hier!
Blij dat ik de settings op Medium hou want hij draait stabiel maar pusht mijn GTX 1660ti aardig naar zijn top. Zeker in geheugen verbruik. over 5900Mbyte geheugen gebruikt van de 6000. En ja op 1080p! Ik weet het zo ouderwets!
En moet zeggen. Op Medium ziet het er best goed uit. En zeker een stuk beter als vele open world games die ik gezien heb.

En ja, liever rond de 60fps dan 30fps met mooiere effecten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsuaJi5OmcQr5fBMxaeon7fWpYs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OjmK13WENmYSpGcACz5qNpqK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 11-12-2020 14:05 . Reden: Plaatje iets kleiner maken ]

There is no place like ::1

Pagina: 1 ... 32 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!