maar het einde is altijd hetzelfde, ik heb nog geen escape gezien van de
spoiler:kogel door je kop
scenario.
Psuedo vrijheid zoals GTA al had, en veel games erna, blijkbaar genoeg om mensen het idee te geven dat een keuze een impact heeft, maar werkelijk niet heeft. Leuk, NPC A overleeft en kan je wel 1 sidemissie mee doen, NPC B gaat dood, dus daar geen sidequest.
Je krijgt zo'n mooie popup over 'gigs' of juist politie helpen, allemaal sidequest meuk.. je kan helemaal niet je eigen keuzes maken, de goodie of de baddie spelen heeft zover ik zie enkel impact bij een paar side-NPC's, maar core van je missies blijven diezelfde 'make or break it as a hussler' context.
Hulleman schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:31:
[...]
Ligt niet aan tweakers. De consoleversie mocht niet gereviewd worden voor embargo. De consoleversie is niet matig op zn best, die is abominabel op zn best. Een product wat het daglicht nooit had mogen zien. Ze hadden beter een PC only versie kunnen maken en die porten naar PS5/XSX. Duidelijk dat de cpu's van last-gen consoles totaal niet met deze game overweg kunnen. Maarja, de userbase op PS4 en Xone is enorm. Daar zullen vele preorders aan verkocht zijn. In feite zou CDPR de game moeten refunden.
Grafisch vind ik in het hele plaatje nog wel.. okish. We zijn ook fan van pixel-art games of 'simpele graphics' games, dus ik leun er niet extreem veel op, enkel op de PS5/XSX had ik wel wat meer verwacht dan een iets stabielere PS4/XBO versie.
Maar het doet weinig goed aan je algehele beleving, was de game nu grafisch nog interessant, dan zouden al die 'side issues' wel meevallen, maar nu wordt het een soort van spiraal van irritaties en onlogica dat ik eerlijk de hele hype niet begrijp van deze game.
Waren mijn verwachtingen, vanuit games als Deus Ex, Syndicate of Detroid dan compleet fout? Had ik meer verwacht vanuit de 'mechanics' die GTA of RDR al jaren hebben, of de tech uit Division, die compleet missen of 'vaag op z'n best zijn' in deze game?
Dat moment dat je je nieuwe oog krijgt, krijg je even kort een extreem lager resolutie beeld te zien, ik dacht meteen.. dat is vet, als je geraakt bv wordt krijg je 'visual glitches' en schiet je resolutie omlaag, of krijg je cracks, kleine vette dingen die je dan anno 2020 verwacht (uit evolutie van oudere games), maar helemaal niets. Het 'hacken' van dingen.. slap aftreksel van Watchdogs, rijden met auto's... GTA4 was nog beter, melee, nee daar begin ik niet aan.
Maarja, er moet nog een PS5/XSX patch komen, multiplayer moet nog komen (99% kans op enkel PVP), ik kloot nog wel even verder en vind het wel best.
[
Voor 54% gewijzigd door
SinergyX op 11-12-2020 11:58
]