Kuusj schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:18:
[...]
Dat mag je bullcrap vinden. Ik denk dat de A14 SoC in mijn iPhone 12 inmiddels meer rekenkracht heeft dan een dergelijke console. Dat een bedrijf zo veel jaar geleden begint met ontwikkelen wil niet zeggen dat het dan ook op 1080P 30 FPS moet kunnen draaien op een (toen al!) mid-end console van 7 jaar oud.
[...]
Ik zie niet echt wat daar mis mee is of wat daar onverwacht aan zou moeten zijn eerlijk gezegd. Je speelt op een apparaat wat tweedehands 75,- kost. Amper meer dan het spel zelf...
Toen al mid end console van 7 jaar??? que? Xbox one is uit 2013. Ontwikkelen is begonnen in 2012, weet niet over welke console jij het hebt maar de One is niet uit 2005/2006.
Het is trouwens leuk dat jij niet begrijpt wat er allemaal vreemd aan is. Ze zijn begonnen met ontwikkelen op de xbox one. Dan had je de lat niet zo hoog moeten zetten. Ze zijn gaandeweg steeds meer voor next gen gaan ontwikkelen, eerst de pro varianten en toen de next-gen varianten. Zo kan je natuurlijk bezig blijven.
Breng het dan gewoon niet uit op de last gen zodat het spel ook niet cross-gen gemaakt hoeft te worden.
[
Voor 21% gewijzigd door
OMD op 09-12-2020 14:24
]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X