Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
jeroendh schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:42:
[...]

Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis :9
Niet dat ik hem daar ga kopen.
Hoop dat de MM hem morgen/vrijdag of zaterdag binnen heeft.
Halen voor de Saturn prijs van €539, en dan betalen met de cadeubonnen van de AH actie :)
Heb voor €550 aan bonnen gehaald. (€467.50 voor betaald)
Je kan toch gewoon online bestellen bij Saturn. Cadeaubonnen van MM worden gewoon online geacpteerd.
Prijs van 545.- is alleen online. Dus bij mm krijg je hem nooit mee voor die prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mail gekregen van Vodafone. Telefoon wordt morgen bezorgd. Ik zie niks over het headset erin staan.

17e besteld. Verlenging. Via Vodafone site.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
TheBleeder schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:19:
[...]

Blijf het toch een rare situatie vinden. Hoop dat ik nog wel kans maak op de hoofdtelefoon, wilde immers eerst afwachten maar door de pre-order actie eerder besteld.
Als je het over de duivel hebt, "bevestiging van levering".
Dacht dat het in een geautomatiseerd systeem allemaal tegelijk ging.

@Hierboven/Kev0, viel mij ook al op.

Edit: Vodafone verlenging via de website op 13 februari.

[ Voor 10% gewijzigd door Hompu op 27-02-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:54:
Zojuist mail gekregen van Vodafone. Telefoon wordt morgen bezorgd. Ik zie niks over het headset erin staan.
voor de duidelijkheid, verlengd of los toestel? Datum van aanschaf?

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Iemand ervaringen met het cancellen van hun preorder bij MM? Heb met cadeaubonnen van de AH betaald (dus 15% minder). Hoe krijg ik mijn geld terug dan?
Als de headset erbij zit zoals afgesproken dan hou ik het gewoon zo, anders wil ik me geld terug en haal ik hem liever voor zondag nog bij de Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:57:
[...]

voor de duidelijkheid, verlengd of los toestel? Datum van aanschaf?

dank
Post aangevuld;) Inderdaad belangrijke info. Het betrof een verlenging, bij Vodafone zelf via de site op 17 febuari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:41
Replay256 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:53:
[...]

Je kan toch gewoon online bestellen bij Saturn. Cadeaubonnen van MM worden gewoon online geacpteerd.
Prijs van 545.- is alleen online. Dus bij mm krijg je hem nooit mee voor die prijs....
Wist niet dat dat kon :)
Morgen maar eens Saturn bellen dan, hoe ik 4 bonnen kan invullen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:04:
[...]

Post aangevuld;) Inderdaad belangrijke info. Het betrof een verlenging, bij Vodafone zelf via de site op 17 febuari.
Interessant om te volgen.. ik heb 'm ook 17 februari aangeschaft, echter los toestel, rembours & via de website. Hoewel ik geduld heb, ben ik uiteraard wel benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Zojuist mailtje gekregen van Vodafone. Bestelling wordt morgen geleverd.
Online besteld op.de 12de, verlenging.
Er staat verder niets bij over de hoofdtelefoon.

[ Voor 21% gewijzigd door Kenan82 op 27-02-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
jeroendh schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:07:
[...]

Wist niet dat dat kon :)
Morgen maar eens Saturn bellen dan, hoe ik 4 bonnen kan invullen online.
Bestelling plaatsen. Je krijgt dan betaal opties dan cadeaubonnen selecteren in code plus de pincode op kaartje invoeren doe dat tot je de volledige bedrag heb betaalt. Ik heb het zelf ook gedaan. Ook bij AH met 15 procent korting ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Replay256 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:12:
[...]

Bestelling plaatsen. Je krijgt dan betaal opties dan cadeaubonnen selecteren in code plus de pincode op kaartje invoeren doe dat tot je de volledige bedrag heb betaalt. Ik heb het zelf ook gedaan. Ook bij AH met 15 procent korting ..
Besteld! :9
Ging idd heel makkelijk, en alle 4 de bonnen werden geaccepteerd.
Tnx voor de tip!
Hopen dat hij snel binnenkomt :)
Totaal betaald: €539 + €6.05 = €545.05
Bonnen gekocht voor €467(=550)
Dus voor €467 een XZ >:) En nog €4.95 tegoed op de kaart.
Binnenkort mijn SGS2 verkopen voor €200

[ Voor 14% gewijzigd door jeroendh op 27-02-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Net CB aan de lijn gehad. Als je nog niet gebeld bent door ze, moet je ze de tijd geven tot half 11. Ze bellen namelijk tot half 11 volgens een medewerker.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:29
jeroendh schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:20:
[...]

Besteld! :9
Ging idd heel makkelijk, en alle 4 de bonnen werden geaccepteerd.
Tnx voor de tip!
Hopen dat hij snel binnenkomt :)
Totaal betaald: €539 + €6.05 = €545.05
Bonnen gekocht voor €467(=550)
Dus voor €467 een XZ >:) En nog €4.95 tegoed op de kaart.
Binnenkort mijn SGS2 verkopen voor €200
Hoe kan je die bonnen kopen bij AH? ik vind dit echt een nette prijs kan je mij beetje toelichten hoe t werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel apart, toestel is nu leverbaar bij bol.com, voor 22.30 besteld, morgen geleverd, net even gebeld en ze kunnen mij niet vertellen of mijn preorder morgen wordt afgeleverd, zelfde artikel, vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:54
sedad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:44:
[...]

Hoe kan je die bonnen kopen bij AH? ik vind dit echt een nette prijs kan je mij beetje toelichten hoe t werkt.
Actie is reeds verlopen, maar je kon MM cadeaukaarten met 15% korting kopen bij de AH.
Inmiddels niet meer dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekniek123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 21:46
Jadang schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:04:
[...]

Actie is reeds verlopen, maar je kon MM cadeaukaarten met 15% korting kopen bij de AH.
Inmiddels niet meer dus..
Ik snap het nu niet meer :?
Je koopt de telefoon bij Saturn en gebruikt AH cadeaubonnen van de mediamarkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Je koop bij AH cadeaubonnen (was een actie van AH 15% korting) van MM die je weer kan gebruiken bij Saturn. En Saturn heeft weer op zijn beurt een actie met ook 15% korting. Is alweer 30%

[ Voor 27% gewijzigd door Replay256 op 27-02-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekniek123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 21:46
Replay256 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:16:
Je koop bij AH cadeaubonnen (was een actie van AH 15% korting) van MM die je weer kan gebruiken bij Saturn.
okeoke, geldt dit ook voor een normale cadeaubon van de MM? Ik heb er namelijk nog 1 van 100€ liggen en dat maakt het wel heel erg aantrekkelijk ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
niekniek123 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:19:
[...]

okeoke, geldt dit ook voor een normale cadeaubon van de MM? Ik heb er namelijk nog 1 van 100€ liggen en dat maakt het wel heel erg aantrekkelijk ;D
Ja zeker, betaal je nu bij Saturn maar 445.- ik zou het gelijkmdoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2024
Oooh is die actie al voorbij, jammer!
Is idd wel erg goedkoop. Anders was ik morgen even naar de AH gelopen om wat van die cadeaubonnen te halen en mn bol order te cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
An1mA schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:33:
Net CB aan de lijn gehad. Als je nog niet gebeld bent door ze, moet je ze de tijd geven tot half 11. Ze bellen namelijk tot half 11 volgens een medewerker.
Het is nog 20 minuten en nog altijd niks gehoord, terwijl ik 4 februari heb gepreorderd. Je kan echter nu wel de telefoon bestellen en dan heb je hem morgen... Als ik niet gebeld word is dit meteen de eerste en laatste keer dat ik preorder... Iemand enig idee in welke volgorde CB belt?

Edit: Wat doet wachten toch veel met je...

[ Voor 3% gewijzigd door masterjorie op 27-02-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
masterjorie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:12:
[...]

Het is nog 20 minuten en nog altijd niks gehoord, terwijl ik 4 februari heb gepreorderd. Je kan echter nu wel de telefoon bestellen en dan heb je hem morgen... Als ik niet gebeld word is dit meteen de eerste en laatste keer dat ik preorder... Iemand enig idee in welke volgorde CB belt?

Ah ik ook op 4 feb en nog geen telefoontje. Waarschijnlijk omdat ze bij nog moeilijk doen over het switchen van kleur. Prutsers, ach ja zal wel druk zijn ofzo...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
masterjorie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:12:
[...]

Hier dezelfde situatie. Erg vroeg gepreordered, nog steeds geen telefoontje en met nog 15 minuten te gaan reken ik er ook niet meer op. Coolblue leek nog wel zo veelbelovend toen ik er ging bestellen...

EDIT: Even via twitter contact gehad, voor mij is het nu duidelijk, misschien voor meer mensen die bij coolblue hebben besteld:
CB:
In geval van nummerbehoud bij Vodafone kan het tot maximaal 10 dagen duren voordat wij een goedkeuring ontvangen.

CB:
Zodra wij een goedkeuring ontvangen vanuit de provider kunnen we het verzenden. Vanavond gaat dit helaas niet meer lukken.

Cyleo:
Oke, bedankt voor de duidelijkheid, maakt het wat een stuk beter. Maar hoe kan dat terwijl ik al op 4 februari heb gepreordered? Of ligt...

Cyleo
dat bij vodafone? Alvast bedankt!

CB
Wij kunnen dit pas indienen zodra de toestellen binnen zijn (vandaag). Vanaf dat moment wachten wij op goedkeuring.

Cyleo
Ah, dat verduidelijkt heel veel. Prima! Bedankt!

[ Voor 36% gewijzigd door Cyleo op 27-02-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Net te horen gekregen dat het langer gaat duren ivm nummerbehoud. DIt kan pas als het toestel leverbaar is... Maximaal tien dagen nog wachten dus. Is nummberbehoud achteraf mogelijk? Dan weet ik wat ik voortaan doe.
CB reageert wel super direct op twitter,

[ Voor 8% gewijzigd door masterjorie op 27-02-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnubisNefer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-12-2019
Dat wordt voor mij nog een extra nachtje wachten dus, 4 februari besteld bij Coolblue en nog geen telefoontje mogen ontvangen...

Pre-order heeft steeds vaker geen voordeel meer merk ik, aangezien je nu nog tot 23:59 uur de Xperia Z kan bestellen en hem morgen dan kan verwachten...

@Cyleo

Wat raar, ik heb ook besteld met nummerbehoud bij Vodafone en ik kreeg netjes 2 dagen later dat de aanvraag is goedgekeurd bij de provider.

[ Voor 21% gewijzigd door AnubisNefer op 27-02-2013 22:36 ]

Somewhere between 192.168.Sevn & Legian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Het is altijd zo dat nummerbehoud roet in het eten gooit hoor, bij de HTC One X precies hetzelfde.
Toen kon je hem ook los bestellen en hem de volgende dag krijgen, terwijl mensen met een pre-order van een tijd geleden moesten wachten op dat abonnement.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
AnubisNefer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:32:
Dat wordt voor mij nog een extra nachtje wachten dus, 4 februari besteld bij Coolblue en nog geen telefoontje mogen ontvangen...

Pre-order heeft steeds vaker geen voordeel meer merk ik, aangezien je nu nog tot 23:59 uur de Xperia Z kan bestellen en hem morgen dan kan verwachten...

@Cyleo

Wat raar, ik heb ook besteld met nummerbehoud bij Vodafone en ik kreeg netjes 2 dagen later dat de aanvraag is goedgekeurd bij de provider.
Tja ik kan wel begrijpen dat ze niet meer mensen na half 11 gaan bellen :)
Maar vodafone heeft een soort gelijk probleem.
Er zijn mensen die mailtjes hebben gekregen die 'm morgen geleverd krijgen (en 'm op 10 februari besteld hebben), maar mensen die 'm bijvoorbeeld op 6 februari besteld hebben hebben nog niets gehoord.
Dus ja ook daar zit geen logica in ;D

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Laatst online: 09:46
Los toestel besteld bij Vodafone op de 13de, maar geen email. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie van bol.com via facebook: Hoi Martijn. Ik verwacht je bestelling vannacht te kunnen verzenden, zodat je hem morgen in huis hebt. Het spijt me dat je de informatie tot nu toe niet duidelijk vond. Groetjes, Billie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:41:
Reactie van bol.com via facebook: Hoi Martijn. Ik verwacht je bestelling vannacht te kunnen verzenden, zodat je hem morgen in huis hebt. Het spijt me dat je de informatie tot nu toe niet duidelijk vond. Groetjes, Billie.
offtopic:
Billie is de koning :p

Heb hem de 16e los bij Vodafone besteld, ook nog geen reactie gehad. Vind het allemaal wel erg slecht geregeld, maargoed. Afwachten maar. Mn Xperia S houdt het nog wel een paar dagen meer vol :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
Er is hoop voor al die wait en watchers hier !!

VANDAAGNOG besteld, voor het einde van de wereld in huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Voor de mensen die nog een leuke aanbieding zoeken:
Eenmalig
Sony Xperia Z Zwart € 24,99
Totaal eenmalig € 24,99
Maandelijks
Bel+SMS+Web Altijd € 55 (tijdelijk 33% korting) 2 jaar € 55,00 € 36,85 *

* Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement.
Actieprijs p/mnd € 36,85

Via Vodafone Friends&Family.

[ Voor 5% gewijzigd door Humma Kavula op 28-02-2013 00:17 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Even een mededeling voor de mensen die een F&F abonnement besttellen.

Op het contract staat dat de aanbieding een promotie is waarna er vervolgens staat dat de promotie ieder moment kan eindigen.. Dus ga niet blind op die actie af. Met een half uurtje zal ik een foto posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
ik heb vandaag ook mailtje gehad dat ik de XZ morgen in huis heb

Vodafone verlenging via hun site,15-2 besteld.

ben benieuwd of ik de hoofdtelefoon erbij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterjorie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:31:
Net te horen gekregen dat het langer gaat duren ivm nummerbehoud. DIt kan pas als het toestel leverbaar is... Maximaal tien dagen nog wachten dus. Is nummberbehoud achteraf mogelijk? Dan weet ik wat ik voortaan doe.
Raar ik kreeg vanavond de volgende 2 mailtjes van CB....

Geachte heer Koet,

Op 26-01-2013 heeft u een abonnement aangevraagd van Tele2 via Smartphoneshop.nl. Hierover berichten wij u het volgende:

Tele2 heeft uw aanvraag geaccepteerd. Uw abonnement gaat onder voorbehoud in per 27-03-2013.

Wij handelen uw verdere bestelling zo snel mogelijk af. Omdat u gekozen heeft voor nummerbehoud, gaat het nieuwe contract - afhankelijk van de einddatum van uw huidige contract - over maximaal 3 maanden in. Smartphoneshop.nl verstuurt uw order echter direct. Zodra wij uw order versturen, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Heeft u nog vragen? Neem contact op met Smartphoneshop.nl via http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Smartphoneshop.nl Oudedijk 94 3061 AM Rotterdam Tel: (+31) (0)10 2170276 Fax:

Inpakbevestiging

Geachte heer Koet,

Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer xxxxxxx is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Contact opnemen

Voor vragen kunt u contact opnemen met de Smartphoneshop.nl klantenservice.

Veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
niekniek123 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:19:
[...]

Ik heb het gevoel dat je het verkeerd begrijpt. Normale MM cadeaubonnen worden niet ineens meer waard ofzo, maar je kon bijv bij de AH een 150e MM waardebonnen halen en daarvoor moest je dan aan kassa 0,85 x 150 = 127,50 euro betalen. Maar helaas, die actie is al voorbij.

• masterjorie
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:07:
[...]

Raar ik kreeg vanavond de volgende 2 mailtjes van CB....

Geachte heer Koet,

Op 26-01-2013 heeft u een abonnement aangevraagd van Tele2 via Smartphoneshop.nl. Hierover berichten wij u het volgende:

Tele2 heeft uw aanvraag geaccepteerd. Uw abonnement gaat onder voorbehoud in per 27-03-2013.

Wij handelen uw verdere bestelling zo snel mogelijk af. Omdat u gekozen heeft voor nummerbehoud, gaat het nieuwe contract - afhankelijk van de einddatum van uw huidige contract - over maximaal 3 maanden in. Smartphoneshop.nl verstuurt uw order echter direct. Zodra wij uw order versturen, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Heeft u nog vragen? Neem contact op met Smartphoneshop.nl via http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Inpakbevestiging

Geachte heer Koet,

Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer xxxxxxx is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Contact opnemen

Voor vragen kunt u contact opnemen met de Smartphoneshop.nl klantenservice.

Veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,

Raar :S, misschien maakt de provider uit? (Ik heb voor een abonnement bij vodafone gekozen)

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Voor wie nog wat extra wil en geen hoofdtelefoon kan krijgen, Sonymobile.com doet zelf dit:
zo claim je je speaker
1.
Voeg een Xperia™ Z en een SRS BTV5-speaker (wit) aan je winkelwagen toe
2.
Ga naar de kassa
3.
Voer FREESPEAKERNL in het vak onder de afbeelding in en klik op ‘Toepassen’
4.
De prijs van de speaker verandert in 0 euro
5.
Ga verder met je bestelling

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Klopt AmbroosV ook een mooie actie helaas is de docking nog niet te bestellen. Mijn bestelling van Coolblue (4Feb besteld) komt vanmiddag tussen 16:00 & 18:00 dus ben benieuwd! Betreft een los toestel + headset!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
masterjorie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:31:
Ik vind het wel vreemd dat vodafone pas nummerbehoud wil en gaat aanvragen als de toestellen binnen zijn. Ik heb expres eerder gepreorderd (en betaald) zodat ze dat vast konden doen en ik per 1 maart een vodafone abonnement zou hebben. Nu zit ik waarschijnlijk weer een maand extra aan mijn huidige abo vast... naja, zolang vodafone dan ook maar een maand later in gaat en ze wel de telefoon vast sturen ^_^

Ik vind het ook wel apart dat verlengers al nieuws hebben, maar dat er nog geen afspraken zijn gemaakt met nieuwe abonnees... Maargoed, dit is meer iets voor een vodafone klahten topic :p

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Alvast veel plerzier gewenst voor de mensen die hem vandaag krijgen!.

Hopelijk krijg ik vandaag of morgen bericht van vodafone, 19/2 besteld met een nummerbehoud vanaf t-mobile. Word steeds spannender in elk geval!. Zie nu ook posters in bushokjes, ze testen me elke week :P. Hopelijk gaat de omzetting een beetje makkelijk.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
GokuSsj schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:29:
Alvast veel plerzier gewenst voor de mensen die hem vandaag krijgen!.

Hopelijk krijg ik vandaag of morgen bericht van vodafone, 19/2 besteld met een nummerbehoud vanaf t-mobile. Word steeds spannender in elk geval!. Zie nu ook posters in bushokjes, ze testen me elke week :P. Hopelijk gaat de omzetting een beetje makkelijk.
en ik 18e besteld.. zucht

• Ikke_Niels
Ik ga iig overswitchen van vodafone naar de sonyshop :D

Wilde zo'n speakertje iig hebben en heb nog nada gehoord van vodafone... moet wel weer wachten dan, maar ach ;)

• MarcHealthy
Kijk, dat lucht op :P, nu ik weet dat we samen aan het wachten zijn kan ik het nog volhouden :P. Als ik had geweten dat jij hem al had gekregen, dan had ik het moeilijker gehad :P

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Krijg net een mail van studentmobiel :-) Order verzonden! 5 Feb besteld.

Krijg later vandaag de barcode, dus heb de XZ denk morgen dan.

[ Voor 32% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-02-2013 08:53 ]

• Avinash
GokuSsj schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:51:
[...]

Kijk, dat lucht op :P, nu ik weet dat we samen aan het wachten zijn kan ik het nog volhouden :P. Als ik had geweten dat jij hem al had gekregen, dan had ik het moeilijker gehad :P
Er zit totaal geen logica in de bestel/leverprocedure, dat maakt het vervelend

• MarcHealthy
Avinash schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:53:
[...]

Er zit totaal geen logica in de bestel/leverprocedure, dat maakt het vervelend
Had jij een verlenging of ook een nieuwe abbo ?. Als je een verlenging hebt, dan krijg je vast nog eerder bericht dan ik.

• nubcaek
Vodafone levert volgens mij eerst abonnementen uit..

Verwijderd

De witte xz zijn binnen bij gsmwijzer :-D
Dan zal het niet lang meer duren,hoop ik

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 16:57
AmbroosV schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 07:37:
Voor wie nog wat extra wil en geen hoofdtelefoon kan krijgen, Sonymobile.com doet zelf dit:
zo claim je je speaker
1.
2.
Ga naar de kassa
3.
4.
5.
De vouchercode is ongeldig geeft ie hier aan.
Jammer :(
Vond het wel een mooi ding

• Ikke_Niels
XNL073 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:09:
[...]

De vouchercode is ongeldig geeft ie hier aan.
Jammer :(
Vond het wel een mooi ding
Het klopt wel, maar je MOET een witte (speaker) nemen. Bij zwart geeft ie idd een fout :)
Dat deed ik ook fout ;)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
nubcaek schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:01:
Vodafone levert volgens mij eerst abonnementen uit..
Ik heb 11 februari verlengd, en nog compleet geen mail of telefoon gezien. De logica is inderdaad ver te zoeken, en het concept 'pre-order' slaat dus ook helemaal nergens meer op. Als ik nu naar een winkel loop heb ik 'm nog eerder |:(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 18:50
Voor mij is het duidelijk: Geen pre-order met nieuw abonnement meer, zeker niet met nummerbehoud.

Voortaan dus begin van een maand bestellen wanneer het toestel al op voorraad is, want zowel de provider als de leverende partij hebben moeite met afspraken nakomen.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Avinash
GokuSsj schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:59:
[...]

Had jij een verlenging of ook een nieuwe abbo ?. Als je een verlenging hebt, dan krijg je vast nog eerder bericht dan ik.
nieuwe abbo

• nubcaek
Chiron schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:20:
[...]

Ik heb 11 februari verlengd, en nog compleet geen mail of telefoon gezien. De logica is inderdaad ver te zoeken, en het concept 'pre-order' slaat dus ook helemaal nergens meer op. Als ik nu naar een winkel loop heb ik 'm nog eerder |:(
Haha ja dat klopt, nadeel is dat we de pre-orders laten staab omwille van de headset. Ik heb t geduld nog wel, vind het meer een principe kwestie.

• Avinash
nubcaek schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:22:
[...]

Haha ja dat klopt, nadeel is dat we de pre-orders laten staab omwille van de headset. Ik heb t geduld nog wel, vind het meer een principe kwestie.
Dat is het dus! Iedereen klaagt, maar het is het wachten waard. Ik wil ook wel zo een mdr headphone van sony. Ik zou het zelf nooit kopen omdat ik 250 euro gewoonweg veel te duur vind. Heb nog een goedkope senheizer staan van 30 euro ofzo. Ben erg benieuwd naar deze headphone

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ha ze lezen mee volgens mij, net in mn mailbox: "Bevestiging van levering" :D

Aanvankelijk was het mij niet te doen om de headset, ik heb al meerdere (betere) koptelefoons. Maar het blijft een leuk extraatje, en gearfreak als ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuw spul. Maar het ging me vooral om de telefoon, m'n Galaxy S van ruim 2,5 jaar oud begint nu toch echt wel krokant en traag te worden :+

Meestal gaat iets in pre-order zodat je verzekerd bent van een exemplaar zodra ie daadwerkelijk verkocht wordt, maar als ie op launchdate gewoon in de winkel (en dus alsnog eerder) te verkrijgen is tegen een lagere prijs is het wel even slikken ja.

Welke bezorgdienst gebruikt Vodafone eigenlijk? TNT? Dan kan ik me alvast voorbereiden op bezorgellende (Van mij mogen ze al die bedrijven afschaffen en UPS de monopolist maken :+).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-07 16:15
Studentmobiel is begonnen met uitleveren, ik heb net een mailtje ontvangen dat t is verzonden! Een track en trace code krijg ik nog. Weet iemand of ik de telefoon misschien vandaag kan verwachten? Ik heb m trouwens besteld in t zwart, icm een overstap naar Tele2, incl. nummerbehoud ;)

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Danner001 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:38:
Studentmobiel is begonnen met uitleveren, ik heb net een mailtje ontvangen dat t is verzonden! Een track en trace code krijg ik nog. Weet iemand of ik de telefoon misschien vandaag kan verwachten? Ik heb m trouwens besteld in t zwart, icm een overstap naar Tele2, incl. nummerbehoud ;)
Wanneer besteld? Ik zit namelijk ook op de mijne te wachten met een Tele2 abo en nummerbehoud.

Leuk man gatheren

• AlphaBlack_NL
Danner001 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:38:
Als je op de site naar je orderstatus gaat kan je daar je tracking nummer zien maar die doet het nog niet (pas na 20:00) Dus je kan hem wss morgen verwachten ;)

@Hi5

Nee, ik heb wel bevestiging gekregen via de telefoon

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-02-2013 09:43 ]

Verwijderd

Staat er in de order van de Studentmobiel/Gsmwijzer-klanten de koptelefoon erbij?

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Iemand al verzendbevestinging van Bol? Hier staat hij nog op verwerkt.
Gisteren wel een mail gezien over die headset e.d.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• vwat
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-09 11:34
AmbroosV schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 07:37:
zo claim je je speaker
1.
2.
Ga naar de kassa
3.
4.
5.
Werkt bij mij niet. Heb de witte versie gedaan. Is de actie alweer voorbij? 8)7

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Vodafone stuurt de koptelefoon trouwens ook gewoon mee met het toestel, dus geen gedoe met vouchers oid. Als je online besteld hebt voor 18/2 om 12:00 zul je dus even contact op moeten nemen als je alleen maar een telefoon krijgt bezorgd..

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-07 16:15
migros schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Wanneer besteld? Ik zit namelijk ook op de mijne te wachten met een Tele2 abo en nummerbehoud.
Ah ik wist dat ik wat info was vergeten. 4 februari al, ik wacht dus met smart!
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:42:
Staat er in de order van de Studentmobiel/Gsmwijzer-klanten de koptelefoon erbij?
Dit stond niet in de order, ik verwacht m wel te ontvangen, omdat mensen die 9 feb hebben besteld bevestigd hebben gekregen dat ze m krijgen.

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
Danner001 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:46:
[...]

Ah ik wist dat ik wat info was vergeten. 4 februari al, ik wacht dus met smart!

[...]

Dit stond niet in de order, ik verwacht m wel te ontvangen, omdat mensen die 9 feb hebben besteld bevestigd hebben gekregen dat ze m krijgen.
Mijn XZ is nu onderweg ( 5 feb. bestelt ). Laat wel weten of daar headset bij zit.

• Avinash
Chiron schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:45:
Vodafone stuurt de koptelefoon trouwens ook gewoon mee met het toestel, dus geen gedoe met vouchers oid. Als je online besteld hebt voor 18/2 om 12:00 zul je dus even contact op moeten nemen als je alleen maar een telefoon krijgt bezorgd..
YESSSSS :D had em dus die ochtend besteld. hopen dat vodafone geen rare fratsen uithaalt hehehe :9

• Reese239
  • Laatst online: 23-07 14:32

Reese239

Not perfect, just awesome!

Nou mijn bestelling (witte) van Bol.com is vanacht half 1 verzonden. Ik heb het net ontvangen, het pakketje woog 455 gram. Er zat dus geen koptelefoon bij. Ik heb echt zsm gepreorderd op 5 februari smorgens. Ik baal er wel van want voor mij was de koptelefoon de doorslaggevende factor want die had ik al op het oog. Ik ga hem terugsturen. |:(

Verwijderd

Hoe zit het met de xperia z t versie bij studentmobiel? :)

• Aytekin61
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:02
Reese239 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:53:
Nou mijn bestelling (witte) van Bol.com is vanacht half 1 verzonden. Ik heb het net ontvangen, het pakketje woog 455 gram. Er zat dus geen koptelefoon bij. Ik heb echt zsm gepreorderd op 5 februari smorgens. Ik baal er wel van want voor mij was de koptelefoon de doorslaggevende factor want die had ik al op het oog. Ik ga hem terugsturen. |:(
De koptelefoon wordt later vandaag verzonden. Stond in de mail gisteren dat ze appart worden verzonden.

• Reese239

Reese239

Aytekin61 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:00:
[...]

De koptelefoon wordt later vandaag verzonden. Stond in de mail gisteren dat ze appart worden verzonden.
WAAAAT! Ik heb echt helemaal niets geen informatie ontvangen tot die mail van vannacht dat de bestelling verzonden was. Hmmm.... twijfelachtig nu. 8)7

• Replay256
  • Niet online
Iemand al iets van Saturn gehoord. is erg stil..

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:26
Bij T-mobile kan je hier zien wat de status is van nummerbehoud als je overstapt naar een andere provider:

https://www.t-mobile.nl/m...atusnumberportingout.aspx

Bij mij is de overstap naar Vodafone vandaag goedgekeurd dus zal ik vandaag wel gebeld worden voor de leverafspraak door Coolblue.

Mijn nummer wordt 28-03 geporteerd, dus moet nog een maand met m'n oude abbo doen. Heb nog maar even een micro-sim besteld bij T-mobile, is maar 5 euro...

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:37
@AmbroosV tot wanneer is die aanbieding geldig? Is het geldig als ik rond 11 maart mijn toestel bestel?

• Reese239

Reese239

Aytekin61 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:00:
[...]

Hey Aytekin je hebt gelijk. Ik kreeg echt NET een email dat er een ander pakket is verzonden maar dat die pas morgen geleverd word. En dit pakket heeft een gewicht van 1165 gram. Wel raar dat ik dat eerder niet wist. Bedankt voor je antwoord! :*)

Verwijderd

Iemand al iets van Belcompany gehoord?
Of zijn die nog steeds mailtjes aan het versturen naar mensen waarin staat dat ze niet weten wanneer het toestel geleverd word tewijl de andere providers en shops al bezig zijn met het verzenden.

Verwijderd

Reese239 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:53:
waar kan je zien dat die vertrokken is? bijn bol bestelstatus staat nog steeds 'wordt verwerkt'
ik heb op 31/01 al besteld.

de koptelefoon doen ze trouwens idd apart, kreeg ik via mail

Verwijderd

jaaaaa, net de XZ gekregen van Coolblue via PostNL inclusief headset MDR-1R samen in één pakket, geen voucher dus, heel netje COOLBLUE !!! Los stoestel besteld op 4-02 , ga spelen met dat ding.

• AlphaBlack_NL
karimmm schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:02:
@AmbroosV tot wanneer is die aanbieding geldig? Is het geldig als ik rond 11 maart mijn toestel bestel?
Denk het niet, stond in de mail van Sony die je kreeg als je je had ingeschreven voor meer informatie over de Xperia Z:
Als je snel bent, krijg je zelfs nog meer bij de Xperia™ Z: de eerste 200 geluksvogels die een Xperia™ Z kopen, krijgen namelijk een draadloze speaker SRS BTV5 gratis*.

• Reese239

Reese239

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:05:
[...]

waar kan je zien dat die vertrokken is? bijn bol bestelstatus staat nog steeds 'wordt verwerkt'
ik heb op 31/01 al besteld.

de koptelefoon doen ze trouwens idd apart, kreeg ik via mail
Melle, ik kreeg vanacht 00:30 een email dat het verzonden was. En vanmorgen stond in de bol.com bestelstatus dat het verzonden was op 27-02

[ Voor 16% gewijzigd door Reese239 op 28-02-2013 10:12 ]

Verwijderd

Heerlijk! Mijn XZ en mijn headset zijn geleverd. Had verlenging Vodafone en heb besteld bij CB. Prachtig toestel en wat een geluid uit die headset. Ben er blij mee ;-)

• pitux
  • Laatst online: 08-10-2024
Hmm, bij Saturn is hij inmiddels al van de site verdwenen..

• Replay256
  • Niet online
En bij MM levertijd van 2a3 weken... raar terwijl bij Bol.com gelijk geleverd kan worden..

• Ikke_Niels
Net mijn order gecancelled bij Vodafone en opgezet naar Sony (met de speakeractie).

Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ze bij de helpdesk eigenlijk niets wisten, de informatie die zij had was dat er nog niets was uitgeleverd. En ze had al een boze (zakelijke) klant gehad die blijkbaar pissig was omdat ie nog geen informatie had gekregen.

Maar ze zijn natuurlijk al begonnen met leveren, hier lezend in dit topic en daarnaast ook op het vodafone forum, typisch een bedrijf wat aan de voorkant niet weet wat er aan de achterkant allemaal gebeurt :)

Ik vond het wel komisch eigenlijk, en zei tegen haar "je moet nog maar 6 uur" :) had het idee dat ze het wel een grappige opmerking vond ;D

• jeroendh
pitux schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:21:
Hmm, bij Saturn is hij inmiddels al van de site verdwenen..
Nog wel te bekijken via de volgende link Xperia Z

• Replay256
  • Niet online
jeroendh schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:36:
[...]

Nog wel te bekijken via de volgende link Xperia Z
Maar niet meer te bestellen, volgens mij heeft iedereen met AH cadeauabonnen lopen te betalen :P

Verwijderd

Net verzendbevestiging gekregen van studentmobiel en volgens de klantenservice incl. headset. Besteld op 11 februari. Studentmobiel levert de headset dus in ieder geval uit bij pre-orders t/m 11 februari.

Verwijderd

knny schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:42:
Iemand al verzendbevestinging van Bol? Hier staat hij nog op verwerkt.
Gisteren wel een mail gezien over die headset e.d.
Die van mij is onderweg, tussen 12 en 14 afgeleverd door TNT, besteld bij bol op 2-feb.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Wie o wie kan mij aan een friends & family code helpen zodat ik nog voor 4 maart een oud Vodafone abonnement met Xperia Z kan afsluiten? Je doet mij er een groot plezier mee!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Vanuit T-mobile vanmorgen een bericht ontvangen om de afleverafspraak in te plannen.
Dus hopelijk zaterdag mijn Witte XZ in handen! (incl Headset natuurlijk)

[ Voor 8% gewijzigd door mayckelvz op 28-02-2013 11:00 ]

• Avinash
sohus schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:59:
Wie o wie kan mij aan een friends & family code helpen zodat ik nog voor 4 maart een oud Vodafone abonnement met Xperia Z kan afsluiten? Je doet mij er een groot plezier mee!
https://directsales.vodafone.nl/actiecodes ???

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
sohus schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:59:
Bedelen om codes is op GoT ongewenst, daar heb je V&A voor. Volgens mij zijn hierom al eerder posts van je gewist.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Avinash
Senor Sjon schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:01:
[...]

Bedelen om codes is op GoT ongewenst, daar heb je V&A voor. Volgens mij zijn hierom al eerder posts van je gewist.
OEPS! ik had net ff gegoogled maar volgens mij doe nu dus iets wat niet mag hehehehe :)

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Senor Sjon schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:01:
[...]

Wist ik niet, excuses.

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Extra spanning voor degenen die hem rechtstreeks bij Vodafone hebben besteld, er is daar in ieder geval reeds één iemand die ook op 11-02 online heeft verlengd (net als ik) die zijn koptelefoon er niet bij ontvangen heeft.

Verwijderd

De koerier kan elk moment voor de deur staan.... Dit gevoel heb ik niet meer gehad sinds de dag voor mn 8e verjaardag!..... en dat terwijl ik nu 31 ben.. :P 8)7 :9~ Jammer genoeg moet ik na ontvangst gelijk aan het werk.... dus ermee spelen kan ik pas rond 23.00 uur vanavond...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 11:14 ]

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Besteloverzicht:
Sony Xperia Z Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

Nou ze hebben hem eindelijk bij belsimpel, ikzelf verwacht morgen een levering!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:37
@arnoutzw bedankt :) jammer dat ik buiten boot val. Naja ik kan pas vanaf 11 maart verlengen (icm F&F (A))

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:53:
Net verzendbevestiging gekregen van studentmobiel en volgens de klantenservice incl. headset. Besteld op 11 februari. Studentmobiel levert de headset dus in ieder geval uit bij pre-orders t/m 11 februari.
ik hoop dat je gelijk hebt. Ik heb hem 9 februari besteld (met migratie van hi naar t-mobile), maar nog geen mail ontvangen... Ze konden mij bij een belletje van afgelopen, maandag nog niets zeggen over de aantallen. Maar wel houden ze volgorde aan van orders. Ik hoop dat ze zich daar aan houden. Zo wel zo fair en eerlijk zijn.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ormagon schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:05:
Extra spanning voor degenen die hem rechtstreeks bij Vodafone hebben besteld, er is daar in ieder geval reeds één iemand die ook op 11-02 online heeft verlengd (net als ik) die zijn koptelefoon er niet bij ontvangen heeft.
Maar jij hebt hem zelf ook nog niet binnen toch? Ben benieuwd, meestal komt de bezorging hier om een uur of 13.00. Als ie er niet bij zit ga ik wel wat mensen poken daar bij Vodafone.

Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste