Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
418O2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:11:
[...]

dit hele topic staat vol met verwend gezeur, helaas.
Staat heel GoT niet vol met first world problems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:11:
[...]

Alsof ik dan nog kan slapen :D.
Met mijn mazzel gebeurt hetzelfde als vorig jaar. Dat ik gebeld word met de boodschap dat het iets later word vanwege een lekke band.

Kijken of ik iets nuttigs in huis kan doen.

Maar je zou toch verwachten dat ze tegenwoordig iets specifieker kunnen zijn met wanneer ze bij de klant kunnen zijn.
tegenwoordig hebben al die wagens toch een blackbox?? zou je hem zo moeten kunnen volgen?

haha nee gekkigheid, ze plannen er gewoon 20 in 2 uur in, en de bezorger bepaalt ze route ;) Gebruik random aantallen maar denk dat het zo gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

Rivato schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:02:
Ik heb op 5-2 mijn XZ bij studentmobiel gepreorderd. Heb een mailtje met gegevens ontvangen om in te loggen op de site voor mijn orderstatus. Alleen daar staat alleen dat mijn betaling is ontvangen. :o Heb direct gemailt over de headset. Kreeg een mailtje terug dat ik hem zeker er bij krijg!
Net nog een mailtje gestuurd over de orderstatus. Nog niks terug. Wilde de helpdesk bellen zijn er 6 wachtende voor me. Zo nog maar is even proberen :?
Er hangen er daar altijd wel een stuk of 5/6 voor je ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Alles wat te maken heeft met prijzen en levertijden van de Xperia Z hoort in dit topic. Alle gezellige praat over accessoires en slowchat (!) horen hier niet en worden dus vanaf nu direct & zonder waarschuwing verplaatst naar het vagevuur.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:54:
Mooi zo... coolblue heeft gebeld... morgen tussen 8.30 en 13.00 word ik geleverd :)
Meer mensen waarvan coolblue heeft gebeld? Ik heb daar namelijk ook besteld en nog niets gehoord ;) Wil even weten of ze iedereen nu aan het langs gaan, dan moet ik mijn telefoon even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07-2017
Cyleo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:26:
[...]

Meer mensen waarvan coolblue heeft gebeld? Ik heb daar namelijk ook besteld en nog niets gehoord ;) Wil even weten of ze iedereen nu aan het langs gaan, dan moet ik mijn telefoon even in de gaten houden.
Ik neem aan dat ze niet twee mensen bellen en het dan wel genoeg vinden voor vandaag. Geduld is een schonen zaak. (zelf ook nog wachten op CB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze bellen volgens mij iedereen. Ben ook gebeld en morgen wordt er geleverd. Incl. de headset trouwens. Hou je telefoon dus maar goed in de gaten. ;)

Heb trouwens Vodafone verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:33:
Ze bellen volgens mij iedereen. Ben ook gebeld en morgen wordt er geleverd. Incl. de headset trouwens. Hou je telefoon dus maar goed in de gaten. ;)

Heb trouwens Vodafone verlenging.
en van wanneer dateert jouw verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 4 februari de bestelling bij CB gedaan. Ze belden mij rond 12:00 uur vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:41:
Heb op 4 februari de bestelling bij CB gedaan. Ze belden mij rond 12:00 uur vandaag.
Gaan ze dus niet het lijstje af had op de 3e besteld. Maar ik kan me goed voorstellen dat dit per regio gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
nopee... wat me nu pas opvalt is dat BC niet eens een leverdatum op hun site heeft staan.
K zou er wel gelukkig van worden als die me vandaag zouden bellen, maar wat een slechte communicatie zeg. Je kunt nog niet eens orderstatussen o.i.d opvragen op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSF
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 10:14

YSF

Ik krijg net een sms van Vodafone dat m;n aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door T-mobile.

Ik had 3 weken geleden besteld bij studentmobiel, waarschijnlijk wordt het dus morgen opgestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-01-2024
Milan57 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:48:
nopee... wat me nu pas opvalt is dat BC niet eens een leverdatum op hun site heeft staan.
K zou er wel gelukkig van worden als die me vandaag zouden bellen, maar wat een slechte communicatie zeg. Je kunt nog niet eens orderstatussen o.i.d opvragen op de site
Klopt, ben ik het zeker met je eens. Hoop dat ze vandaag eens gaan mailen en bellen..Heb het toestel gister in de Media Markt in m'n handen gehad. Ik ben aardig verliefd moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-07 16:15
YSF schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:50:
Ik krijg net een sms van Vodafone dat m;n aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door T-mobile.

Ik had 3 weken geleden besteld bij studentmobiel, waarschijnlijk wordt het dus morgen opgestuurd..
Gister heb ik een zelfde sms gekregen van Tele2. Bij studentmobiel hebben ze me laatst verteld dat de nummerbehoud procedure pas in gang kon worden gezet wanneer de toestellen binnen zijn. Dit zou dus betekenen dat de toestellen gisteren al bij studentmobiel waren? Hopelijk worden ze vandaag nog verstuurd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ik heb ook bij bol.com besteld en de bevestiging gekregen van de klantenservice dat ie morgen wordt geleverd. :) Wit en zwart worden dus gewoon uitgeleverd, paars is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Laatst online: 16-07-2024
ilhanko schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:55:
Ik heb ook bij bol.com besteld en de bevestiging gekregen van de klantenservice dat ie morgen wordt geleverd. :) Wit en zwart worden dus gewoon uitgeleverd, paars is nog onbekend.
2 uur geleden konden ze me nog niks vertellen?
Wanneer had je besteld en heb je dit bericht gekregen via de mail of telefonisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
B_sHoRtY schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Klopt, ben ik het zeker met je eens. Hoop dat ze vandaag eens gaan mailen en bellen..Heb het toestel gister in de Media Markt in m'n handen gehad. Ik ben aardig verliefd moet ik zeggen.
Tis inderdaad allemaal qua communicatie niet ZO goed bij BC.... kan natuurlijk ook aan ons ongeduld liggen :)
Weet wel, dat ik dit weekend in winkel ga zoeken naar een en dan maandagochtend 09:01 annuleer als ik hem dit weekend niet heb via hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Dan is de actie bij saturn ook afgelopen hea...
Weet niet of er nog veel meer andere winkels hem aanbieden voor 540?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
superericje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:02:
[...]

Tis inderdaad allemaal qua communicatie niet ZO goed bij BC.... kan natuurlijk ook aan ons ongeduld liggen :)
Weet wel, dat ik dit weekend in winkel ga zoeken naar een en dan maandagochtend 09:01 annuleer als ik hem dit weekend niet heb via hun :)
Iedereen wilt hem graag hebben toch? :9 Ik vind dat de communicatie zeker beter kan..Als ik vandaag helemaal niks hoor, ga ik morgen weer bellen. Ze moeten op een gegeven moment, na een volle week bijna, toch wel kunnen vertellen hoe hun ervoor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
Milan57 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:03:
Dan is de actie bij saturn ook afgelopen hea...
Weet niet of er nog veel meer andere winkels hem aanbieden voor 540?
neuh die duurt tot en met zondag :) komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
Net door CB gebeld, morgen word hij geleverd ik mocht nog kiezen dus voor in de ochtend gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net oproep met CB gemist. Teruggebeld maar telefoniste kon (nog) niks zien in het systeem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:09:
Net oproep met CB gemist. Teruggebeld maar telefoniste kon (nog) niks zien in het systeem :/
Had ik ook. Toen teruggebeld, ik dacht ik maak die afspraak zelf wel even dan. Maar die man heeft er alleen voor gezorgd dat het afsprakenteam me opnieuw zal gaan bellen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
J.Gronkjaer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:56:
[...]

2 uur geleden konden ze me nog niks vertellen?
Wanneer had je besteld en heb je dit bericht gekregen via de mail of telefonisch?
4 februari besteld. Klantenservice heeft het nagevraagd bij de desbetreffende afdeling. Ze leveren gewoon alles uit wat er besteld is, dus ga er maar vanuit dat je 'm ook ontvangt morgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Mensen, kunnen we wat nuttiger posten? Ik snap dat jullie als een stel dolle stieren op het toestel zitten te wachten, maar hij komt in ieder geval één dezer dagen. Het vervuilt het topic enorm als ieder voor zich gaat posten of en wanneer ze door CB gebeld zijn, dat belcompany onduidelijk is, Vodafone van voren niet weet dat ze van achteren leven, etc. Wacht nou maar gewoon rustig af. :)

Het is moeilijk, ik weet het. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milan57 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:48:
Kreeg vanochtend de mail dat die vertraagd was voor mij. Had 19 feb besteld met hoofdtelefoon (waarschijnlijk). Zal dus wel een weekje later worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Senor Sjon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:12:
Mensen, kunnen we wat nuttiger posten? Ik snap dat jullie als een stel dolle stieren op het toestel zitten te wachten, maar hij komt in ieder geval één dezer dagen. Het vervuilt het topic enorm als ieder voor zich gaat posten of en wanneer ze door CB gebeld zijn, dat belcompany onduidelijk is, Vodafone van voren niet weet dat ze van achteren leven, etc. Wacht nou maar gewoon rustig af. :)

Op die manier hou je iedereen op de hoogte, daar is dit topic toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Ik zou inderdaad wat meer aanbiedingen willen zien dan alleen maar gezwets over gebeld worden etc

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

migros schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:13:
Ik zou inderdaad wat meer aanbiedingen willen zien dan alleen maar gezwets over gebeld worden etc
Dat dus, interessante aanbiedingen mogen best worden gepost, statusupdates zijn niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
migros schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:13:
Meeste mensen hier hebben allang besteld en dit is ook gewoon een levertijden topic maar ben het er wel mee eens dat ALS je post ook iets aanvullend posts met details: wanneer besteld , wanneer gebeld, waar besteld etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

janvanduschoten schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:15:
[...]

Dat dus, interessante aanbiedingen mogen best worden gepost, statusupdates zijn niet interessant.
I beg to differ :p, maar vooruit.

Dat mag, discussie daarover hoort thuis in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile :)

[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 27-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Update mbt vodafone (van hun forum):

Hallo allemaal,

even voor diegene die nog op hun toestel wachten:

Deze worden zo snel mogelijk uitgeleverd. Dat is zeker.
Ieder moment gaan we beginnen met uitleveren. Ik verzoek jullie nog heel even geduld te hebben.

Voor iedereen die nog steeds niet de status van de order heeft kunnen inzien een aantal tips:

1. Probeer eens via een andere internetbrowser
2. Lukt dit niet dan stuur aub even via Twitter (DM) of Facebook (PM) een berichtje met de volgende gegevens.
Je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en het ordernummer. (geef aub ook even aan dat je reeds op het forum gepost hebt).

Dan gaan wij dit issue verder onderzoeken.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Miranda

Moderator

Smartphone Crew - Forum NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord
Wat betreft de telefoon kan je er ook compleet niks aan afleiden, behalve dat ie bij je verlenging/bestelling zit. Geen levertijden of wat dan ook. Anyhoo, ik ga er vanuit dat ie morgen komt, zoals ook oorspronkelijk aangekondigd.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:56:
[...]

Die van jouw is specifieker dan die van mij. Bij mij komen ze tussen 12:30 en 1800.
Vorige keer dat ik iets via AMP kreeg waren ze toch iets specifieker met het tijdstip.
Ze zij er wel bij dat ik vanavond nog een mail zou krijgen met een specifiekere tijd waar twee uur tussen a en b zou zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Raar, ik ben ook gebeld door CoolBlue, en als ik terugbel met de vraag waarom, heeft de service desk geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
GVR schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:25:
Update mbt vodafone (van hun forum):

Hallo allemaal,

even voor diegene die nog op hun toestel wachten:

Deze worden zo snel mogelijk uitgeleverd. Dat is zeker.
Ieder moment gaan we beginnen met uitleveren. Ik verzoek jullie nog heel even geduld te hebben.

Voor iedereen die nog steeds niet de status van de order heeft kunnen inzien een aantal tips:

1. Probeer eens via een andere internetbrowser
2. Lukt dit niet dan stuur aub even via Twitter (DM) of Facebook (PM) een berichtje met de volgende gegevens.
Je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en het ordernummer. (geef aub ook even aan dat je reeds op het forum gepost hebt).

Dan gaan wij dit issue verder onderzoeken.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Miranda

Moderator

Smartphone Crew - Forum NL
lol another day, another mod, another answer, compleet onbetrouwbaar.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Dat vind ik dan dus weer echt asociaal.
Ik heb die koptelefoon om zelf te houden, ik ben er echt blij mee dat Sony die geeft.

Als alles massaal doorverkocht wordt, kun je in het vervolg wel fluiten naar dit soort acites.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:26:
Dat vind ik dan dus weer echt asociaal.
Ik heb die koptelefoon om zelf te houden, ik ben er echt blij mee dat Sony die geeft.

Als alles massaal doorverkocht wordt, kun je in het vervolg wel fluiten naar dit soort acites.
Ik betwijfel het. Deze actie had denk ik als doel nog meer mensen op een vroeg moment (dus met relatief hogere XZ prijzen) te triggeren om de telefoon te kopen.

Of de mensen nu die koptelefoon houden, verkopen of met de auto platrijden... als de actie heeft opgebracht wat men wilde maakt dit allemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Was te verwachten. Dan maar aan iemand aan de warme kant verkopen.

@dutchmanticore
Asociaal? Waarom dat dan? Je moet toch zelf weten wat je ermee doet. De buzz is gecreëerd, headphones (waarschijnlijk) "uitverkocht". Straks lopen er een heleboel mensen met zo'n headphone, allemaal goeie reclame voor Sony. Of je die nou bij je abo hebt gekregen of niet boeit toch niet?

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Ik denk dat niemand er echt veel voor gaat krijgen. Hoop wel dat mensen ze dan zelf gaan uitproberen, de kans is groot dat het een véél betere hoofdtelefoon is dan ze in huis hebben. Ik ga mijn exemplaar in ieder geval houden wanneer Coolblue 'm hier morgen komt afleveren. Voor Sony was het in ieder geval een geslaagde actie, de hoeveelheid pre-orders voor de Xperia Z was vrij gigantisch.

Er gaan er trouwens nog een berg meer op marktplaats komen, de winkels die unbranded toestellen uitleveren moeten allemaal nog beginnen leveren, en op Bol na heeft geen van die winkels al hoofdtelefoons geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Via twitter aan BC gevraagd hoe het zat met de bestellingen en ze hebben nog geen nieuwe info.
Met andere woorden de toestellen zijn bij hun zelf nog niet binnen.... vandaag geen telefoontjes dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:47

Chiron

Moderator Discord
Ik zie het probleem ook niet zo, Sony zat waarschijnlijk met een enorme voorraad bruine 1R's in hun maag waar ze nu mooi vanaf zijn.

De mensen die dachten dat ze hem voor 250 euro makkelijk weer kwijt konden op marktplaats komen van een koude kermis thuis :+

Als je er eentje kan scoren voor een euro of 100 heb je inderdaad wel degelijk een kwalitatief erg goeie koptelefoon te pakken.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Hou op over die hoofdtelefoon, ben nog steeds pissig omdat ik m'n bestelformulier voor de lunch heb geopend, en na de lunch heb ingevuld en Vodafone heeft besloten dat de hoofdtelefoons precies om 12.00 "op" waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Chiron schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:33:
Ik zie het probleem ook niet zo, Sony zat waarschijnlijk met een enorme voorraad bruine 1R's in hun maag waar ze nu mooi vanaf zijn.
Hetzelfde gebeurde een tijd geleden met de HTC telefoons met Beats Audio Headset geleverd werd.
Een geweldige marketing stunt en veel mensen die later zelf een Beats Audio headset los hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
laarom schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:29:
Was te verwachten. Dan maar aan iemand aan de warme kant verkopen.

@dutchmanticore
Asociaal? Waarom dat dan? Je moet toch zelf weten wat je ermee doet. De buzz is gecreëerd, headphones (waarschijnlijk) "uitverkocht". Straks lopen er een heleboel mensen met zo'n headphone, allemaal goeie reclame voor Sony. Of je die nou bij je abo hebt gekregen of niet boeit toch niet?
Ja goed, ik heb een beetje een hekel aan dat "OH GRATIS, geef maar hier dan, dan kan ik hem mooi weer verkopen" gedoe.

Als die koptelefoon jou niet interesseert, bestel dan lekker ergens waar je 'm niet krijgt en laat die koptelefoon liggen voor iemand die er gelukkig mee is.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:36:
[...]

Ja goed, ik heb een beetje een hekel aan dat "OH GRATIS, geef maar hier dan, dan kan ik hem mooi weer verkopen" gedoe.

Als die koptelefoon jou niet interesseert, bestel dan lekker ergens waar je 'm niet krijgt en laat die koptelefoon liggen voor iemand die er gelukkig mee is.
Misschien is hij met het geld wel gelukkiger dan jij met de koptelefoon. Ik snap je frustratie maar uiteindelijk is het natuurlijk niet helemaal reeël.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Zo, hoofdtelefoon discussie is ook weer klaar. Nu graag weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de laatste 4 modbreaks van vandaag eens door, dit voegt niets toe.

[ Voor 72% gewijzigd door janvanduschoten op 27-02-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Mailtje gehad van de bc. Dat de levering vertraagd is en Dat het toestel tijdelijkniet voorradig is. Heb meteen gebeld en gezegd dat de essentie van pre orderen een beetje weg is door dit soort rare dingen. De beste mevrouw kon me vertellen dat ze de eerste lichting oom nog steeds niet hadden ontvangen. Ze verwachten dit einde van de week binnen te hebben waarna ze direct beginnen met uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
Zojuist deze mail gekregen van Bol.com:

Geachte heer/mevrouw X,

Op zondag 3 februari 2013 heeft u bij ons een 'Sony Xperia Z – Smartphone' besteld met bestelnummer XXXXXXXX.
Als actie, behorende bij deze bestelling, ontvangt u een Sony hoofdtelefoon.

U ontvangt een verzendbevestiging van uw Smartphone. De hoofdtelefoon verzenden wij apart. U ontvangt de hoofdtelefoon dus niet in hetzelfde pakket als uw Smartphone. Afhankelijk van de postbezorging, kan ook de afleverdatum verschillen.

De hoofdtelefoon wordt morgen bij de post ter verzending aangeboden.

Indien u de Sony Xperia wilt retourneren, dan dient u de hoofdtelefoon mee te sturen. U kunt uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Hiervoor dient u het artikel eerst retour te melden in uw account. Onder ‘Bestellingen’ in uw account, vindt u bij de betreffende bestelling een retourbutton. Als u op deze button klikt, ontvangt u het retouradres en de instructies voor verzending.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Smartphone en bijbehorende hoofdtelefoon.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Hopelijk is dit ook een indicatie dat ze de eerste Xperia Z's binnen hebben en dus gaan beginnen met versturen! oOo

[ Voor 5% gewijzigd door J.Gronkjaer op 27-02-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan formuleer ik het anders ;-)
Ik heb op 15/02 bestelt via gsmwijzer.Verwachte leverdatum 27/02
Heb hun gebeld maar konden mij niets vertellen.
Is er mischiens iemand die wel info heeft kunnen bemachtigen?
De leveringsdatum staat nog steeds ongewijzigd op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde mail van bol :) top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Had ik ook maar bij Bol.com besteld ;(
Nee ik moet weer weekje bedenktijd waardoor ik alleen bij MediaMarkt een koptelefoon kon krijgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een leuke aanbieding 1 of 2 jaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer student mobiel gaat leveren??:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Vodafone heeft hier verstuurd, abonnement verlengd op 11-02 via hun eigen site. Geweldig! Een half uur geleden wist Webcare echter nog van niets, de communicatie is weer naatje daar.

In de mail wordt melding gemaakt van de Xperia Z en een SIM (hoewel achter de SIM kaart 0 staat), de koptelefoon staat er niet bij op. Ga ervan uit dat ik deze wel ontvang.

[ Voor 71% gewijzigd door ormagon op 27-02-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:46:
iemand nog een leuke aanbieding 1 of 2 jaar??
Denk hier eens over na?
Toestel los kopen, en dan een T-mobile iSmart 300 SimOnly pakket.
Kost je 27 euro in de maand, en het toestel los €630,-.

Dan heb je:
300 Belminuten
Onbeperkt SMS
1750MB 14,4Mb/sec internet. (na 1750MB onbeperkt 75kb/sec)
Betrouwbaar KPN netwerk + dekking

Mijn keuze is het geworden in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
ormagon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:55:
Vodafone heeft hier verstuurd, abonnement verlengd op 11-02 via hun eigen site. Geweldig! Een half uur geleden wist Webcare echter nog van niets, de communicatie is weer naatje daar.

In de mail wordt melding gemaakt van de Xperia Z en een SIM (hoewel achter de SIM kaart 0 staat), de koptelefoon staat er niet bij op. Ga ervan uit dat ik deze wel ontvang.
Dan zijn ze dus bezig met het verwerken van de bestellingen. :)
DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:56:
[...]

Denk hier eens over na?

Dan heb je:
300 Belminuten
Onbeperkt SMS

Hoe kom je er bij dat het kpn netwerk is?

[ Voor 32% gewijzigd door nubcaek op 27-02-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:13:
Voor de mensen die bij de MediaMarkt online besteld hebben:
Ik heb zojuist even gebeld, en de volgende informatie vergaard:

- Ik heb besteld op 14.02.2013
- De telefoonmedewerkster zegt dat als het plaatje van de koptelefoon op de website stond toen je bestelde, je dan ook een koptelefoon krijgt. Dit was bij mij t geval, dus als het goed is krijg ik er één.
- MediaMarkt online heeft op het moment 0 telefoons op voorraad. Op de 28e krijgt MediaMarkt online de telefoons in het magazijn binnen.
- Telefoonmedewerkster verwacht dat als de telefoons voor 15:00 bij de MediaMarkt binnenkomen, ze dezelfde avond nog verwerkt worden, en dan dus de volgende ochtend uitgeleverd worden aan PostNL.
- Als je geluk hebt krijg je dan de dag van uitlevering aan PostNL de telefoon, of de dag erna.

Kortom:
MediaMarkt webshop bestelling -> met geluk zaterdag 02.03.13 krijg je hem binnen of anders dinsdag.
Waarom de maandag wordt overgeslagen is mij niet helemaal duidelijk maargoed.

Hoop dat iemand anders hier ook wat aan heeft.
Ik heb aangegeven dat ik hem bij MM amsterdam arena wil ophalen. Als die morgen pas binnen komt in het magazijn van MM online, betekend dat dat die morgen ook niet af te halen is in de vestiging neem ik aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
ormagon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:55:

Ik heb op 02-02 besteld en nog geen bericht of update. Gaat dus niet echt op chronologische volgorde, maar goed, ze zijn in ieder geval bezig. Wie weet versturen ze die van mij ook nog vandaag dan, m'n week loopt niet zo lekker dus ik kan wel een presentje gebruiken!

Valt me op dat er zowel 'bezorgadres' als 'afleveradres' in m'n order staan, en het is voor mij wel essentieel dat het op 'afleveradres' bezorgd wordt.. hmm.. ook daarvoor maar duimen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Bevestigingsmail van Vodafone, morgen wordt de xz geleverd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:56:
[...]

Denk hier eens over na?

Dan heb je:
300 Belminuten
Onbeperkt SMS

tele2 is dan voordeliger. 32.50 voor 500min/sms en 1gb en toestel 129.

Die heb ik. Alleen toen ik bestelde was het toestel 20euro, dus ben nog goedkoper uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat tmobile via het kpn netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:12:

Daar gaat het hier nou eenmaal over... volg anders het ervaring/discussie topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com geeft telkens een ander antwoord, nu weer een mail gestuurd en hun facebook pagina een bericht gestuurd, benieuwd naar het antwoord, heb de telefoon daar op 2 februari besteld, niks vernomen van ze tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Myedvyed schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:08:
[...]

Ik heb op 02-02 besteld en nog geen bericht of update. Gaat dus niet echt op chronologische volgorde, maar goed, ze zijn in ieder geval bezig. Wie weet versturen ze die van mij ook nog vandaag dan, m'n week loopt niet zo lekker dus ik kan wel een presentje gebruiken!

Valt me op dat er zowel 'bezorgadres' als 'afleveradres' in m'n order staan, en het is voor mij wel essentieel dat het op 'afleveradres' bezorgd wordt.. hmm.. ook daarvoor maar duimen dan.
Op 02-02 kon ik bij Vodafone op geen enkele mogelijke manier verlengen. Hoe heb je dat geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
GVR schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:15:
Kijk, dat is een goed begin!, dan weten we in elk geval dat Vodafone aan het uitleveren is aan klanten :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
ormagon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:24:
[...]

Op 02-02 kon ik bij Vodafone op geen enkele mogelijke manier verlengen. Hoe heb je dat geregeld?
Ik heb een los toestel besteld :)
Dat ik ook een Vodafone abonnement heb is puur toevallig eigenlijk, die mag ik nu pas verlengen maar dat doe ik altijd sim-only.

Edit: misschien verklaart dat ook dat ik nog geen bericht heb gehad, wordt misschien met een andere dienst geleverd ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Myedvyed op 27-02-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
Myedvyed schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:35:
[...]

Ik heb een los toestel besteld :)
Dat ik ook een Vodafone abonnement heb is puur toevallig eigenlijk, die mag ik nu pas verlengen maar dat doe ik altijd sim-only.

Edit: misschien verklaart dat ook dat ik nog geen bericht heb gehad, wordt misschien met een andere dienst geleverd ofzo?
Ik ga nu over op sim-only. Mag ik vragen welke Vodafone sim-only je hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
johnhere schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:37:
[...]

Ik ga nu over op sim-only. Mag ik vragen welke Vodafone sim-only je hebt ?
Kennelijk heb ik "Bel+SMS+Web-2 300" met 1 GB data en nog wat andere Blox

Ben aan het twijfelen om nu voor de Red abonnementen nog gauw te verlengen naar Bel+SMS+Web met 1 GB en veel veel minder minuten (gebruik ik niet). Maar dan zit ik weer 1 of 2 jaar vast aan een abonnement dat misschien geen LTE gaat ondersteunen, dus voorlopig verleng ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In friesland heb ik slecht bereik met vodafone, soms 1 a 2 streepjes, soms ook 0 (binnen in huis)
Gaat tmobile via het kpn netwerken dan?

en T-mobile iSmart 300 SimOnly is toch 28 euro?
en wat is nog meer een leuk abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:43:
In friesland heb ik slecht bereik met vodafone, soms 1 a 2 streepjes, soms ook 0 (binnen in huis)

T-mobile heeft een eigen netwerk, bij mijn weten schakelen ze niet over op KPN bij slecht bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Laatst online: 31-10-2016
Myedvyed schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:41:
[...]

Kennelijk heb ik "Bel+SMS+Web-2 300" met 1 GB data en nog wat andere Blox

Ben aan het twijfelen om nu voor de Red abonnementen nog gauw te verlengen naar Bel+SMS+Web met 1 GB en veel veel minder minuten (gebruik ik niet). Maar dan zit ik weer 1 of 2 jaar vast aan een abonnement dat misschien geen LTE gaat ondersteunen, dus voorlopig verleng ik niet.
Aha, ja of 14,4Mb snelheid automatisch wordt vervangen door LTE is afwachten idd. Ik zit met hetzlefd probleem
voor 4 maart verlengen of afwachten (tot 30 juni heb ik nog abbo). Lastige keuzes. :) MIsschien een tip of niet maar LTE max. snelheid licht voorlopig op de meeste locaties lager dan 3G huidige snelheid 14,4Mb dus ik denk dat het LTE gebeuren pas op gaat over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en tele 2 gaat via tmobile toch? dus tele2 en tmobile komt ophetzelfde neer?
ik kom zelf uit de postcode 8862 .. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:43:

Kijk voor een Sim only abbo ook is bij simyo.nl.
Maakt gebruik van het KPN netwerk, erg voordelig en nog geen problemen mee gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.Gronkjaer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:46:
[...]

Kijk voor een Sim only abbo ook is bij simyo.nl.
Maakt gebruik van het KPN netwerk, erg voordelig en nog geen problemen mee gehad!
dat is een goeie tip. Alleen ik gebruik het toestel ook veel icm internet.
alleen het internet is daar 2mbs .. is toch weinig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:48:
[...]

dat is een goeie tip. Alleen ik gebruik het toestel ook veel icm internet.
alleen het internet is daar 2mbs .. is toch weinig?!
Niet bepaald snel nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
Heb nooit echt gemerkt dat de verbinding traag was, dacht eigenlijk dat ik op kpn snelheden zat maar kan het zomaar mis hebben, maar zit meestal toch op een wifi-netwerk.

edit: heb het even opgezocht en is idd 2 mbps

[ Voor 12% gewijzigd door J.Gronkjaer op 27-02-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan valt deze al af helaas!
iemand nog meer tips wat een goeie aanbieding is?

want ik twijfel, het toestel los halen voor 530 en dan abbo.
of 1 jarig abbo icm toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:54:
Dan valt deze al af helaas!
iemand nog meer tips wat een goeie aanbieding is?

want ik twijfel, het toestel los halen voor 530 en dan abbo.
of 1 jarig abbo icm toestel
http://www.gsminfo.nl/mob...ony/Xperia-Z/aanbiedingen

alsjeblieft, luilak.

Om je voor te zijn; op de site staat het volgende:
Gemiddelde maandlasten
Kosten telefoon
Netwerk
Belminuten
Sms
Data

En eventueel heb je de mogelijkheid om sim only te bekijken.
Het maandbedrag doe je dan x12 (of 24) + losse prijs.

Vergelijk die twee en je hebt jouw persoonlijke keuze.

[ Voor 28% gewijzigd door nubcaek op 27-02-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Laatst online: 11-09 11:16
GVR schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:15:
Dat is raar. Ik heb op 13 februari besteld maar nog niks gehoord.

Nav dit bericht heb ik even met de klantenservice gebeld en het verhaal uitgelegd. De dame wist mij te vertellen dat het toestel eind deze week bij Vodafone binnenkomt (tegenstrijdig met een post op het forum) en dat de reële levertijd ongeveer een week tot anderhalve week is.

Strange things are going on at Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nubcaek schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:00:
[...]

http://www.gsminfo.nl/mob...ony/Xperia-Z/aanbiedingen

alsjeblieft, luilak.

Om je voor te zijn; op de site staat het volgende:
Gemiddelde maandlasten
Kosten telefoon
Netwerk
Belminuten
Sms
Data

En eventueel heb je de mogelijkheid om sim only te bekijken.
Het maandbedrag doe je dan x12 (of 24) + losse prijs.

Vergelijk die twee en je hebt jouw persoonlijke keuze.
thanks babe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

TheBleeder schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:05:
[...]

Dat is raar. Ik heb op 13 februari besteld maar nog niks gehoord.

Nav dit bericht heb ik even met de klantenservice gebeld en het verhaal uitgelegd. De dame wist mij te vertellen dat het toestel eind deze week bij Vodafone binnenkomt (tegenstrijdig met een post op het forum) en dat de reële levertijd ongeveer een week tot anderhalve week is.

Strange things are going on at Vodafone.
Even wat toelichting voor jou, en eventueel anderen. Mijne is ook verscheept:

"Vodafone heeft hier verstuurd, abonnement verlengd op 11-02 via hun eigen site. Geweldig! Een half uur geleden wist Webcare echter nog van niets, de communicatie is weer naatje daar. In de mail wordt melding gemaakt van de Xperia Z en een SIM (hoewel achter de SIM kaart 0 staat), de koptelefoon staat er niet bij op. Ga ervan uit dat ik deze wel ontvang."

Als de jouwe nog niet verscheept is kan dit zijn door:
A: later besteld?
B: Nieuw abonnement?
C: Losse telefoon besteld?
D: Niet online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Ik heb op 13 februari online besteld met een verlenging.
Mag ik vragen hoe laat je de mail hebt ontvangen?

Zonder er verder veel vanaf te weten, voel ik wel een beetje benadeeld 8)7 (onderbuikgevoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Nog altijd niets gehoord van CB terwijl ik voor 4 februari heb besteld...
Gebeld naar de klantenservice en werd mij verzekerd dat ik vandaag nog gebeld zou worden als ik tot nu toe nog niet gebeld was. Speciaal vandaag en morgen ochtend vrij genomen en dan eerst 1 dag uitgesteld en vervolgens word ik niet gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

TheBleeder schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:14:
[...]

Ik heb op 13 februari online besteld met een verlenging.
Mag ik vragen hoe laat je de mail hebt ontvangen?

Zonder er verder veel vanaf te weten, voel ik wel een beetje benadeeld 8)7 (onderbuikgevoel)
Dat is een tweetal dagen later, waar het aan zou kunnen liggen. Mijn mail kwam om 17:54.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
ormagon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:19:
[...]

Dat is een tweetal dagen later, waar het aan zou kunnen liggen. Mijn mail kwam om 17:54.
Blijf het toch een rare situatie vinden. Hoop dat ik nog wel kans maak op de hoofdtelefoon, wilde immers eerst afwachten maar door de pre-order actie eerder besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
masterjorie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:16:
Nog altijd niets gehoord van CB terwijl ik voor 4 februari heb besteld...
Gebeld naar de klantenservice en werd mij verzekerd dat ik vandaag nog gebeld zou worden als ik tot nu toe nog niet gebeld was. Speciaal vandaag en morgen ochtend vrij genomen en dan eerst 1 dag uitgesteld en vervolgens word ik niet gebeld...
Ik zou me geen zorgen maken, die gasten gaan best lang door met bellen. Ben 10 minuten geleden in ieder geval gebeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het logistieke proces gaat inderdaad gelukkig bij de meeste van dit soortbedrijven nog, of eigenlijk vooral juist, op de latere uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Xperia Z is nu op voorraad bij pdashop.nl, voor 12 uur besteld is morgen in huis.

http://www.pdashop.nl/pro...zehulp/sony-xperia-z.html

[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 27-02-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:03
http://www.facebook.com/p...2603325536&type=1&theater

Leuk zo van CB, wel op FB zetten :P En alleen maar witte aan de zijkant te zien?

[ Voor 13% gewijzigd door kanem0chi op 27-02-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
Ik kreeg net een mailtje van de CB wekker dat de Xperia Z op voorraad ligt bij CB (online).

Dus ik *neem* aan dat alle orders naar de klanten worden uitgeleverd... maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de wekker liegt aangezien eerste de voorraad inboeken en daarna de preorders eraf halen....

Iig ik heb zelf nog geen mailtje gehad van vodafone (los toestel), nu heb ik ook niet enorme haast, moet nog een microsim regelen...

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:36
Ik heb om 19:02 een mail gekregen van Vodafone dat ze morgen mijn XZ komen leveren. Ik heb hem 11 februari besteld met verlenging via de website.
Helaas staat er inderdaad niks bij over de headphone.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapitein Merijn op 27-02-2013 19:33 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
om 16:54 heb ik een mail ontvangen van BC:

Je hebt op 20-02-2013 een product besteld op de website van BelCompany...
Het door jou gekozen artikel is op dit moment niet voorradig. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij je hierover. Onze excuses voor het ongemak.

het algemeen bekende verhaal bij BC geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
Net bol.com aan de lijn gehad, dacht dat ze me wouden bellen voor bezorging voor morgen maar helaas, ze belde naar aanleiding van mijn mail.
Een kleine update voor de mensen hier die bij bol.com hebben besteld, ze hebben hem inmiddels op voorraad!
Maar in mijn geval is die nog niet verzonden dus zal het wel niet morgen worden, als die voor het weekend maar bezorgt word vind ik het best. Staat er bij andere mensen die bij bol besteld hebben al wel dat hij verzonden is bij de bestelstatus?
In ieder geval goed van Bol voor het belletje om wat duidelijkheid te verschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
http://www.bol.com/nl/p/s...z-zwart/9200000010546569/ hij is ook meteen te bestellen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:41
Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis :9
Niet dat ik hem daar ga kopen.
Hoop dat de MM hem morgen/vrijdag of zaterdag binnen heeft.
Halen voor de Saturn prijs van €539, en dan betalen met de cadeubonnen van de AH actie :)
Heb voor €550 aan bonnen gehaald. (€467.50 voor betaald)

[ Voor 18% gewijzigd door jeroendh op 27-02-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
Hmmm dus als ik nu mijn order cancel en hem opnieuw bestel heb ik hem morgen wel in huis, en als ik mn order van 3 febr. laat staan dus niet. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
J.Gronkjaer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:43:
Hmmm dus als ik nu mijn order cancel en hem opnieuw bestel heb ik hem morgen wel in huis, en als ik mn order van 3 febr. laat staan dus niet. :F
Avond is nog lang ;) ze werken sowieso nog tot 22:30 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David_TTT
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08-2024
J.Gronkjaer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:37:
Net bol.com aan de lijn gehad, dacht dat ze me wouden bellen voor bezorging voor morgen maar helaas, ze belde naar aanleiding van mijn mail.
Een kleine update voor de mensen hier die bij bol.com hebben besteld, ze hebben hem inmiddels op voorraad!
Maar in mijn geval is die nog niet verzonden dus zal het wel niet morgen worden, als die voor het weekend maar bezorgt word vind ik het best. Staat er bij andere mensen die bij bol besteld hebben al wel dat hij verzonden is bij de bestelstatus?
In ieder geval goed van Bol voor het belletje om wat duidelijkheid te verschaffen!
Bedankt voor de update! Ik zit met spanning de hele dag dit forum te volgen! _/-\o_
Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste