Ik heb 6 februari mijn sony xperia z bij gsmweb besteld, maar helaas nog niks verder nog niks over gehoord helaas.
afwachten maar geloof ik.
afwachten maar geloof ik.
Verwijderd
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Leuk man gatheren
Dank voor deze link, toevallig kom ik vanaf t-mobile, kan ik vandaag om de paar uur even kijken of er iets veranderd is, hij geeft nu aan dat er nog niks bekend is..voor nummerbehoud stond er max 4 dagen, dus trek komende maandag toesters en bellen uit de kastMaikel205 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:02:
Bij T-mobile kan je hier zien wat de status is van nummerbehoud als je overstapt naar een andere provider:
https://www.t-mobile.nl/m...atusnumberportingout.aspx
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Levertijd zoals gecommuniceerd door de retailers, bijvoorbeeld op http://www.pdashop.nl/pro.../sony-xperia-z-paars.html, is nog altijd leidend. Klopte ook in het geval van de witte en de zwarte.oxley schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:36:
Ambroos, weet jij (of iemand anders hier) meer over de levering van de paarse XZ?
Ik heb op 4 feb besteld bij belsimpel en ze kunnen me niet vertellen wanneer ze hem verwachten, misschien eind maart was het antwoord.
[ Voor 3% gewijzigd door Roytoch op 28-02-2013 11:42 ]
Welles
Verwijderd
Bij CB wordt de paarse verwacht op 21 maart...oxley schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:36:
Ambroos, weet jij (of iemand anders hier) meer over de levering van de paarse XZ?
Ik heb op 4 feb besteld bij belsimpel en ze kunnen me niet vertellen wanneer ze hem verwachten, misschien eind maart was het antwoord.
Klopt, belsimpel gaf ook eerst aan begin maart, maar het verschuift iedere keer weer met een weekReese239 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:38:
De paarse zou sowiezo toch later komen? 8 maart ofzoiets
Dan denk ik dat dat de datum is waarop hij geleverd gaat worden. Grappig dat belsimpel mij eerst voorhield dat hij gelijktijdig binnen zou komen met de rest, toen vertraagd naar begin maart en nu dus eind maart. Kunnen duidelijk nog wat leren wat betreft communicatie.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:46:
[...]
Bij CB wordt de paarse verwacht op 21 maart...
http://www.smartphoneshop.../sony-xperia-z-paars.html
Lekker weer..Als je nieuwe klant bent dan wordt hij bij je bestelling geleverd. Als je hebt verlengd dan krijg je de hoofdtelefoon nagestuurd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
dat is mooi kut! slaat toch nergens op.Chiron schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:50:
Oh nieuwe ontwikkeling bij Vodafone:
[...]
Lekker weer..
Verwijderd
Wel geen headset neem ik aan?migros schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:
Hier ook al een berichtje van studentmobiel dat het toestel onderweg is en de track en trace code vandaag wordt afgegeven. Dus morgen dat ding thuis hoop ik. 22-2 besteld trouwens
Verwijderd
Hoe heb je besteld?Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:08:
Ik ben net door de vodafone winkel gebeld. Ik kan hem komen ophalen!
[ Voor 17% gewijzigd door mayckelvz op 28-02-2013 12:25 ]
[ Voor 44% gewijzigd door ormagon op 28-02-2013 12:29 ]
Idd...nubcaek schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:26:
Wat is dan de levertijd van een los besteld toestel?
het gaat over de hoofdtelefoon,niet toestel zelf.nubcaek schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:26:
Wat is dan de levertijd van een los besteld toestel?
Geachte Dhr. -,
Met plezier berichten wij u dat uw bestelling is goedgekeurd en gereed wordt gemaakt voor verzending. Onze bezorgpartner AMP maakt op dit moment uw bestelling klaar voor levering op 1-3-2013 tussen 08:30 en 13:00.
AMP zal u precies op de hoogte houden van het verdere verloop van uw bestelling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling en bedanken u nogmaals voor uw vertrouwen in Typhone.nl.
[ Voor 4% gewijzigd door hoipimniet op 28-02-2013 12:41 ]
Het is maar dat hij bij de bc bijna 100 euro goedkoper is dan bij concurrenten, anders had ik hem allang geannuleerd. Ik ga vanmiddag voor de verandering maar weer eens bellen..Milan57 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:46:
Wanneer ik vandaag niks van belcompany heb gehoord annuleer ik hem.
De vorige x was het precies hetzelfde verhaal als nu ( toen kon ik 3 weken wachten!)
Ook als ik zo verschillende reviews op google lees, ben ik niet de enige die dit heeft meegemaakt
Oftewel ik bestel niet meer bij belsimpel, besteld op 10/02, nog niksVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:03:
Net bericht gehad van gsmwijzer.
Order is verzonden :-D
Besteld op 22/02
Witte versie
Jiiiiiihaaaaaa
[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 28-02-2013 22:38 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Wacht nog heeel even afMuddy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Oftewel ik bestel niet meer bij belsimpel, besteld op 10/02, nog niks
[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 28-02-2013 12:57 ]
Verwijderd
HèMuddy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Oftewel ik bestel niet meer bij belsimpel, besteld op 10/02, nog niks
Verwijderd
Ik annuleer hem ook vandaag bij Belcompany als ik niks hoor.Milan57 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:46:
Wanneer ik vandaag niks van belcompany heb gehoord annuleer ik hem.
De vorige x was het precies hetzelfde verhaal als nu ( toen kon ik 3 weken wachten!)
Ook als ik zo verschillende reviews op google lees, ben ik niet de enige die dit heeft meegemaakt
Hoe weet je dit ..? Heb net belsimpel gemailed krijg dit terug ;418O2 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:53:
[...]
Wacht nog heeel even af
Belsimpel heeft de telefoons binnen en is bezig met het samenstellen van de orders (dus activeren, pakketten maken koptelefoons waar van toepassing etc). Dus ze gaan er vandaag gewoon uit.
A little bird told me. Als je abo gelijk wordt geaccepteerd of je los hebt besteld zal hij in principe gewoon worden uitgeleverd. Onder voorbehoud van allerlei rare scenario's ofcourse.shynehelder schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:02:
[...]
Hoe weet je dit ..? Heb net belsimpel gemailed krijg dit terug ;
Ik verwacht dat wij het toestel binnen enkele dagen opsturen. Het abonnement kan vandaag worden aangesloten en wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk op te sturen. U ontvangt een e-mail wanneer uw pakket wordt verstuurd. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
En geen koptelefoon erbij, telefoon besteld op 21-02.. maar verwacht hem ook niet..
Verwijderd
idem... terwijl hij bij andere al verzonden of zelfs aangekomen is...Aytekin61 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:05:
Bol.com heeft me nog steeds geen verzendbevestiging gestuurd terwijl ik hem op 2 februari heb besteld. Status staat nog steeds op wordt verwerkt!
Ja jongens, de etailers hebben ze vandaag (of gisteravond laat) binnen gekregen. Je kan je wel voorstellen dat ze nu honderden preorder bestellingen moeten samenvoegen, verwerken, abo's aanvragen, koptelefoons erbij pakken etc. Dat is natuurlijk best wat werk.Aytekin61 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:05:
Bol.com heeft me nog steeds geen verzendbevestiging gestuurd terwijl ik hem op 2 februari heb besteld. Status staat nog steeds op wordt verwerkt!
Haha, je probeert duidelijk de boel wat in het gareel te houden, al die zenuwachtige jongetjes hier die als een 8-jarige reeds weken van tevoren de kalender beginnen af te strepen tot hun verjaardag.418O2 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:10:
[...]
Ja jongens, de etailers hebben ze vandaag (of gisteravond laat) binnen gekregen. Je kan je wel voorstellen dat ze nu honderden preorder bestellingen moeten samenvoegen, verwerken, abo's aanvragen, koptelefoons erbij pakken etc. Dat is natuurlijk best wat werk.
Doe ik! maar toch, volgende keer een andere denk ik418O2 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:53:
[...]
Wacht nog heeel even af
Belsimpel heeft de telefoons binnen en is bezig met het samenstellen van de orders (dus activeren, pakketten maken koptelefoons waar van toepassing etc). Dus ze gaan er vandaag gewoon uit.
Ik ben aspirantmod.ormagon schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:13:
[...]
Haha, je probeert duidelijk de boel wat in het gareel te houden, al die zenuwachtige jongetjes hier die als een 8-jarige reeds weken van tevoren de kalender beginnen af te strepen tot hun verjaardag.
[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 28-02-2013 13:15 ]
Wat verwacht je dan? Dat ze elke keer zeggen dat ze geen indicatie kunnen geven? Punt is dat zo gauw zij zeggen "je hebt hem vrijdag", dat mensen hun daaraan vast houden, wat logisch is. Daarom zeggen ze gewoon niets zolang ze niets weten en de situatie niet anders is dan wat ze hebben aangegeven (28 februari). Ik snap je stress, maar chill, het komt wel goedMilan57 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:16:
Dit heeft niks met wonderen te maken.
Je maakt 550e.- over na een bedrijf, om daarna geen enkele info te krijgen.
Dit werkt heel frustrerend, ze kunnen nog geen indicatie geven..........
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
probleem is dat ze ook met externe factoren te maken hebben. Verkeer.. File.. etc etc.. Kunnen ze zich niet aan hun woord houden.DutchManticore schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:19:
Inderdaad. De feedback is wel belangrijk.
Mensen zouden veel geduldiger zijn als ze weten waar ze aan toe zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door DutchManticore op 28-02-2013 13:25 ]
haaaaaaaaaaahahaha me to.shynehelder schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:20:
zit hier ook niet meer te werken op werk xD continu deze pagina in de gaten en mn mail
User Error -- Please Replace User
Omdat ze niet met zekerheid iets over levering kunnen zeggen tot de toestellen fysiek in hun bedrijf aanwezig zijn.Ikke_Niels schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:22:
Wat mij verbaasd is dat er niet een week van te voren een update mail wordt gestuurd met hoe ze het gaan aanpakken.
Ik bedoel dit soort geintjes hebben ze ook meer meegemaakt, (denk aan Iphone 4 ook 1 met veeeele preorders), zo moeilijk kan het niet zijn om een beetje klantgerichter te zijn
Begin volgende week nog wel.. belsimpel slecht.oxley schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:36:
Natuurlijk wil ik dat ;-) Krijg zelfs nog een tientje terug omdat het toestel ondertussen goedkoper is geworden en begin volgende week wordt de witte XZ bezorgd.
Zeker niet, ze hebben de toestelen al binnen en worden ook al verstuurd. Ik vind de service zeer goed, het is een gunst van hun om mijn contract over te zetten mét headset.shynehelder schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:41:
[...]
Begin volgende week nog wel.. belsimpel slecht.
wanneer had je besteld dan in de eerste instantie, de paarse versie..? ivm met headset beschikbaarheidoxley schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:44:
[...]
Zeker niet, ze hebben de toestelen al binnen en worden ook al verstuurd. Ik vind de service zeer goed, het is een gunst van hun om mijn contract over te zetten mét headset.
Mijn order en contract moeten worden aangepast van paars naar wit dus bij mij duurt het iets langer. Dus don't worry andere belsimpel klanten, die van jullie komt gewoon eerder.
4 februari, eerste weekend dat de actie met de headset beschikbaar wasshynehelder schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:46:
[...]
wanneer had je besteld dan in de eerste instantie, de paarse versie..? ivm met headset beschikbaarheid
Ah joh, via Vodafone is het niet beter. Voor de gemiddelde klant:superericje schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:54:
De informatieverstrekking van BC is inderdaad werkelijk slecht... Via Twitter geven ze weer aan van niks te weten betreffende de eventuele levertijd....
Dat is dus de laatste keer voorgestelden bij belcompany.. Als ik vandaag niks hoor ga ik morgenochtend ook annuleren.... Toch jammer van eens zo een grote club...
Ja maar via het forum van vodafone hoor je nog iets en mensen hier krijgen, te summier ok, informatie van vodafone... BC laat gewoon NIETS horen... Erg slechtJason X schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:58:
[...]
Ah joh, via Vodafone is het niet beter. Voor de gemiddelde klant:
- Verlengen via de website: bevestigingsmail bevat enkel je abo. Geen woord over je telefoon.
- Dan hoor je 2 weken niks nakkes nada.
- Opeens een mail dat je telefoon verzonden is.
- Geen headset meegeleverd.
Het is dat je op het GoT en Vodafone forum meer te weten komt, want zelfs de Vodafone klantenservice schijnt weinig te weten, lees ik hier veel terug.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik vind het vooral kwalijk dat de eerste 2 punten niet naar de betreffende klant worden gecommuniceerd. Alleen de klant die zoekt. En goed zoekt want enkel op het forum zal je het vinden.Chiron schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:04:
Vodafone is inmiddels wel duidelijk hoor;
- Alleen online bestellingen voor 18 feb gemaakt, krijgen een koptelefoon
- Verlengers krijgen de koptelefoon pas over 2 a 3 weken toegestuurd, nieuwe klanten krijgen de koptelefoon er direct bij.
- Telefoons worden vanaf 27 februari verstuurd.
Verwijderd
Signature
Pas wanneer de telefoons binnen zijn vragen ze het nummerbehoud aan, dat kan tot 10 dagen extra duren.DjRik schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:10:
@ Chiron, zo is het best duidelijk ja. Enkel een heel grote MAAR:
Ik heb gepre-orderd op 19-02 = geen koptelefoon (duidelijk).
Overstap vanuit MTV Mobile, dus moet er nummerbehoud aangevraagd worden. Zou onderhand wel eens geregeld mogen zijn. Verder vind ik het wel vervelend om te lezen dat iemand anders overstapt vanuit Hi, dit afgelopen dinsdag geregeld heeft en al weet dat hij morgen het toestel mag gaan ophalen. Ik was een week eerder en weet nog niks!
Fijn voor die jongen dat hij hem morgen heeft hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar gewoon slecht vanuit Vodafone dat winkelverkopen blijkbaar voor pre-orders gaan. Vind ik niet kunnen, ik wacht nog even af, maar ik doe dit nooit meer. Als ik mijn telefoon dit weekend niet heb, ga ik toch echt annuleren vanwege het feit dat ze me aan het lijntje houden en geen duidelijkheid geven. Als ze mij vertellen wanneer ik de telefoon kan verwachten is er geen enkel probleem, behalve dat ik me af vraag wat pre-orderen dan voor zin heeft.
Klopt, echter had ik dan best eerder kunnen pre-orderen zodat ik met de hoofdtelefoonactie kon mee doen. Dit mocht echter niet van de klantenservice, want het abonnement zou direct geregeld worden en dat kon dan niet aangezien ik nog niet kon verlengen. Allemaal onzin dus en daar baal ik een beetje van + het feit dat dit blijkbaar een stuk sneller in de winkel kan is gewoon allemaal beetje jammer van Vodafone.ormagon schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:16:
[...]
Pas wanneer de telefoons binnen zijn vragen ze het nummerbehoud aan, dat kan tot 10 dagen extra duren.
Signature
Als je naar https://www.studentmobiel.nl/service en evt. inlogt zie je nu al je T&T code.smitterz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:30:
Mail van studentmobiel, pakket verzonden! Vanavond T&T code en morgen spelen!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Ik zie het nu ja, bedanktYorin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:33:
[...]
Als je naar https://www.studentmobiel.nl/service en evt. inlogt zie je nu al je T&T code.
Leuk man gatheren
Kijk dat is nou eens goed nieuws!, via CB had ik op de 19e nooit meer de headset gekregen, en nu weliswaar via vodafone iets langer wachten, maak ik daardoor toch nog kans op de koptelefoon. Ik ben helemaal blij!, En ik denk dat de mijne ook volgende week zal komen :-)Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:33:
Ik las ook idd dat Vodafone klanten geen koptelefoon meer krijgen na de 18e, dus heb ik net even gebeld, ik had 20-2 besteld (verlenging) , en hij zei dat hij een mail had gehad deze week waarin stond dat die actie tot de 24e geldig was en niet de 18e, dus eigenlijk alle pre-orders krijgen er een, of hij nu later of met het pakket mee word gestuurd maakt me niet uit, als ik hem maar krijg en hij zei dat ik er een krijg, dus Happy. Ze waren al bezig met het leveren van de bestellingen, mijne komt als het goed is volgende week. Weet niet of het met regio's scheelt ofzo, ik kom iig uit Tilburg
Staat jouw bestelstatus op verzonden dan?Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:06:
Ik heb hem net binnen van bol.com, eerste reactie; KWIJL KWIJL!
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Het klopt dat ze de aanvraag pas starten op het moment van uitleveren. (Is bij mijn vodafone verlenging ook gedaan. Heb net de email binnen dat het geregeld is, morgenochtend leveren ze af)DjRik schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:24:
[...]
Klopt, echter had ik dan best eerder kunnen pre-orderen zodat ik met de hoofdtelefoonactie kon mee doen. Dit mocht echter niet van de klantenservice, want het abonnement zou direct geregeld worden en dat kon dan niet aangezien ik nog niet kon verlengen. Allemaal onzin dus en daar baal ik een beetje van + het feit dat dit blijkbaar een stuk sneller in de winkel kan is gewoon allemaal beetje jammer van Vodafone.
Is er bij jouw orderstatus iets van de aanvraag bij de provider te zien, zoals "in behandeling" of iets dergelijks? Bij mij is er geen status update meer geweest sinds de aanvraag, dat vind ik een beetje raar.Vlemert schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:10:
[...]
Het klopt dat ze de aanvraag pas starten op het moment van uitleveren. (Is bij mijn vodafone verlenging ook gedaan. Heb net de email binnen dat het geregeld is, morgenochtend leveren ze af)
Maarrrrr: ze doen op het moment van bestellen een controle bij je huidige provider, geeft die op dat moment geen akkoord, dan gaat het feest niet door...
Dat hele overstappen/verlengen verhaal is complex maar dit is zo'n beetje hoe het werkt.
Signature
Grappig dat ze dat bij Belsimpel wel kunnen zien, en bij Belcompany niet...Muddy schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:19:
Net bevestiging gekregen dat ik telaat was voor een koptelefoon ( besteld op 10 feb bij Belsimpel ), erg jammer...
Ik zie nu op site staan:DutchManticore schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:29:
En bij MediaMarkt staat nu:
"op voorraad, bezorging in 24 uur; in behandeling"
Ik heb ook geen update meer gekregen, heb op 19/2 een aanvraag gedaan van t-mobile naar vodafone. Hopelijk volgende week bericht dat alles goed is gegaan. Ik mocht sinds 2 dagen geleden officieel overstappen dus er zou geen probleem meer moeten zijn.DjRik schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:18:
[...]
Is er bij jouw orderstatus iets van de aanvraag bij de provider te zien, zoals "in behandeling" of iets dergelijks? Bij mij is er geen status update meer geweest sinds de aanvraag, dat vind ik een beetje raar.
Wanneer heb je jouw pre-order eigenlijk geplaatst?
Ik heb ook de 19e de aanvraag pas gedaan, 's avonds om 18 uur. Dus ik hoop dan ook snel iets te horenGokuSsj schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:22:
[...]
Ik heb ook geen update meer gekregen, heb op 19/2 een aanvraag gedaan van t-mobile naar vodafone. Hopelijk volgende week bericht dat alles goed is gegaan. Ik mocht sinds 2 dagen geleden officieel overstappen dus er zou geen probleem meer moeten zijn.
Signature
Ik heb 31-1 bij coolblue gepreordered. Ze belden me na 5 minuten op om mijn gegevens te controleren. Ze zouden een check doen bij vodafone en tegen de tijd dat de order verzonden zou worden zou de verlenging in gang gezet worden.DjRik schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:18:
[...]
Is er bij jouw orderstatus iets van de aanvraag bij de provider te zien, zoals "in behandeling" of iets dergelijks? Bij mij is er geen status update meer geweest sinds de aanvraag, dat vind ik een beetje raar.
Wanneer heb je jouw pre-order eigenlijk geplaatst?
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Coolblue geeft tijdens bestellen ook al aan dat vodafone nummerbehoud anders werkt dan andere providers. Blijkbaar zijn zij strenger oid.AtomicWing schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:24:
Even over de berichten heen lezend is het vooral Vodafone dat vertragingen veroorzaakt voor nieuwe abonnementen met nummerbehoud. Erg jammer want zet de e-tailer in een lastige positie dat ze graag willen leveren maar niet kunnen door VF.
Had ik ook gezien inderdaad, maar daar kun je als CB zijnde op inspelen door VF aanvragen zo vroeg mogelijk in te zetten en ondertussen met de andere contracten door te gaan.. maar goed, da's gezeur om details, het is gewoon jammer dat VF er langer over doet dan de andere providers..Vlemert schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:27:
[...]
Coolblue geeft tijdens bestellen ook al aan dat vodafone nummerbehoud anders werkt dan andere providers. Blijkbaar zijn zij strenger oid.
(https://www.coolblue.nl/k...zending-en-bezorging.html)
"Altijd snelle levering
Wij bieden je de snelste service voor je nieuwe toestel in combinatie met een abonnement en gaan als één van de weinigen door tot 22.30 uur. Op werkdagen bellen wij binnen twee uur om het contract volledig te maken en een afleverafspraak te plannen. Houdt hiervoor je legitimatiebewijs en bank- of giropas bij de hand. Vanwege deze belafspraak hoef je bij Coolblue geen gegevens te versturen via post, fax of mail en kunnen we de abonnementen die voor 22.30 uur 's avonds zijn besteld, de volgende dag leveren. Uitzondering hierop is Vodafone nummerbehoud."
Laatste twee woorden zijn helaas een link naar een niet-bestaande pagina..
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
twee euro? Ga naar een normale telefoonwinkel en ze knippen hem gratis voor je.Milan57 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:35:
Naar de lokale telefoonturk gaan en bij laten knippen.
Ze hebben bijna allemaal een speciaal tooltje hiervoor, kost je 2 euro
WAAHAHAHAHAHAAHHAA lachuhB_sHoRtY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:36:
[...]
twee euro? Ga naar een normale telefoonwinkel en ze knippen hem gratis voor je.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq