DutchManticore schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:32:
Ik heb even gescanned, maar zijn er meer mensen hier die bij de MediaMarkt online shop besteld hebben?
Zelf heb ik dat wel gedaan, en wel op 14.02.2013.
De website gaf tijdens het bestellen aan dat er een gratis headset meegeleverd zou worden.
Een dag na het bestellen was dat echter verdwenen.
Ik heb eergister gevraagd om bevestiging, dat de koptelefoon meegeleverd zou worden maar ik heb nog steeds geen antwoord. Een volle werkdag later. Beetje raar. Alleen automatisch bericht.
En hij geeft aan "Beschikbaar vanaf 28.02.2013. Ik hoop dat dat betekent dat ik hem dan thuis heb, maar dat zal wel weer niet.
Ergste geval hoop ik dat ik tot vrijdag moet wachten.
Ik heb ook nagevraagd hoe het zat met de koptelefoon actief bij de MM, en kreeg na ongeveer een week deze reactie:
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
Helaas is het nog niet zeker of u deze hoofdtelefoon meegeleverd gaat worden, omdat het om een actie gaat, waarbij een bepaald aantal klanten die het eerst besteld hebben, deze gaan ontvangen. Dit is een actie van de fabrikant.
Mocht deze hoofdtelefoon onverhoopt niet meegeleverd zijn en u wilt de bestelling dan niet houden, mag u deze binnen 14 dagen retourneren naar ons antwoordnummer.
U zult dan het volledige aankoopbedrag terug ontvangen.