Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofx
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-02-2013
Ik heb hem binnen! (T-Mobile icm contractverlenging)

Ik ben er nu al helemaal verliefd op. De bijgeleverde Sony headset van €250 is ook heeeerlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Neofx schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:10:
Ik heb hem binnen! (T-Mobile icm contractverlenging)

Ik ben er nu al helemaal verliefd op. De bijgeleverde Sony headset van €250 is ook heeeerlijk. _/-\o_
Gz :), ik kan echt niet wachten hoor, 28 02 krijgt Belsimpel 'm binnen, ik hoop dat ik hem dan ook die dag erop al binnen heb ( Vrijdag geloof ik ) !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 22:49 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Ohja, weet iemand of hij tegen zeezout kan? kank mooi filmen in Gambia als ik op vakantie ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Muddy schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:50:
Ohja, weet iemand of hij tegen zeezout kan? kank mooi filmen in Gambia als ik op vakantie ga!
Ik gok dat zout (en chloor) wel voor problemen kunnen zorgen op de lange duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muddy schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:50:
Ja hoor.... als je hem daarna maar gelijk weer afspoeld met schoon water... chloor is ook geen probleem....

Iemand al wat gehoord van coolblue?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
418O2 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:57:
[...]
Ik gok dat zout (en chloor) wel voor problemen kunnen zorgen op de lange duur
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:04:
[...]
Ja hoor.... als je hem daarna maar gelijk weer afspoeld met schoon water... chloor is ook geen probleem....

Iemand al wat gehoord van coolblue?
Tja kan me voorstellen dat 't op de lange duur wel wat voor problemen kan zorgen maar aan de andere kant kan ik me ook weer voorstellen dat afspoelen met gewoon water 't ook wel weer reduceert, nou ja.. we zien wel als ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muddy schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:08:
[...]

[...]

Tja kan me voorstellen dat 't op de lange duur wel wat voor problemen kan zorgen maar aan de andere kant kan ik me ook weer voorstellen dat afspoelen met gewoon water 't ook wel weer reduceert, nou ja.. we zien wel als ik hem heb :)
Van wie krijg je die telefoon? en wanneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannende dag morgen... zal coolblue bellen met het goede nieuws dat ze woensdagochtend bij me op de stoep staan? zoals ze zelf in de verwachte planning zeggen te hebben?
Geduld begint op te raken.... wacht al sinds mn preorder van 26 januari....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
deuceboss schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:22:
[...]

Wanneer heb je besteld? Ik heb de 18e om 14 uur besteld en wil graag weten of ik aanspraak maak op een headset... Dit is 2 uur na de deadline die Vodafone hanteerde, maar ik weet niet wat de MM doet.
13e had ik de mijne besteld, paar dagen erna was de headset al van de site verwijderd. Dus ik neem aan dat toen jij het ging bestellen er niks over de headset vermeld was.
DutchManticore schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:32:
Ik heb even gescanned, maar zijn er meer mensen hier die bij de MediaMarkt online shop besteld hebben?

Zelf heb ik dat wel gedaan, en wel op 14.02.2013.
De website gaf tijdens het bestellen aan dat er een gratis headset meegeleverd zou worden.
Een dag na het bestellen was dat echter verdwenen.

Ik heb eergister gevraagd om bevestiging, dat de koptelefoon meegeleverd zou worden maar ik heb nog steeds geen antwoord. Een volle werkdag later. Beetje raar. Alleen automatisch bericht.

En hij geeft aan "Beschikbaar vanaf 28.02.2013. Ik hoop dat dat betekent dat ik hem dan thuis heb, maar dat zal wel weer niet.

Ergste geval hoop ik dat ik tot vrijdag moet wachten.
Ja ik dus. Ik had op 14 februari al gevraagd voor een bevestiging per mail, maar nog steeds geen antwoord ontvangen van de webshop (wel van de vestiging dat ik contact op moet nemen met de webshop). Zelfs niet na een herinnering op 22e. Toen ik vorig week hierover belde zei meneer dat ik wel op tijd was voor de headset, als het op de site stond op het moment toen ik bestelde. Hij wist wel gelijk dat het over de Xperia Z ging toen ik over de headset begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Morgen ochtend vrij, hopelijk geeft CB vandaag het verlossende telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
net coolblue gebeld of ik al een leverafspraak kon maken. Aangezien ik overdag nauwelijks bereikbaar ben. Maar ze hebben nog niets op voorraad. Vraag me af of ze morgen dan wel gaan leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Muddy schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:08:
[...]

[...]

Volgens mij gaan we weer offtopic hier :P. We hebben namelijk ook een ervaringen topic, en dit is het levertijden en prijzen topic.

Ontopic:
Hopelijk laat vodafone snel iets van zich horen!, hoop echt dat ik hem rond vrijdag binnen heb zodat ik komend weekend al lekker heb. Spannend!!

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
xileS schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 02:00:
[...]

13e had ik de mijne besteld, paar dagen erna was de headset al van de site verwijderd. Dus ik neem aan dat toen jij het ging bestellen er niks over de headset vermeld was.

[...]

Ja ik dus. Ik had op 14 februari al gevraagd voor een bevestiging per mail, maar nog steeds geen antwoord ontvangen van de webshop (wel van de vestiging dat ik contact op moet nemen met de webshop). Zelfs niet na een herinnering op 22e. Toen ik vorig week hierover belde zei meneer dat ik wel op tijd was voor de headset, als het op de site stond op het moment toen ik bestelde. Hij wist wel gelijk dat het over de Xperia Z ging toen ik over de headset begon.
Ik heb een klacht ingediend bij de klachten service van mediamarkt hierover. Ik weet toevallig dat mediamarkt webshop een soort franchise filiaal is, en dus los staat van mediamarkt winkels.

Daar ligt gewoon iemand te slapen.
Probeer nu al dikke week contact te krijgen.

K laat order gewoon staan maar de terugkoppeling met klanten is werkelijk belachelijk. Wat als hij DOA is, moet ik dan ook weken bellen voordat iemand reageert, laat staan helpt.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
DutchManticore schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 08:43:
[...]

Ik heb een klacht ingediend bij de klachten service van mediamarkt hierover. Ik weet toevallig dat mediamarkt webshop een soort franchise filiaal is, en dus los staat van mediamarkt winkels.

Daar ligt gewoon iemand te slapen.
Probeer nu al dikke week contact te krijgen.

K laat order gewoon staan maar de terugkoppeling met klanten is werkelijk belachelijk. Wat als hij DOA is, moet ik dan ook weken bellen voordat iemand reageert, laat staan helpt.
Ik heb op 14-feb bij Saturn besteld (lijkt mij het zelfde webshop), ook gevraagd of ik een bevestiging kan krijgen die heb ik netjes gekregen, met een uitleg dat de headset niet in de factuur wordt opgenomen, wel bij levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Oja, voor de VODAFONE mensen met de technische storing, Ik ben er zojuist achter, je kan namelijk wel gewoon je status bekijken. Om de technische storing te ontwijken moet je moet bij order invullen: ONLINE-(*8cijfer)-(*8cijfer)-(*2cijfer) en dan incombinatie met je email adres, en dan kan je wel je order bekijken

Bij mij is de status:
Orderstatus:
Bestelling wordt verwerkt.

Ik voerde eerst steeds het 8 cijfers ordernummer in, en toen kreeg ik die technische storting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
GokuSsj schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 08:58:
Oja, voor de VODAFONE mensen met de technische storing, Ik ben er zojuist achter, je kan namelijk wel gewoon je status bekijken. Om de technische storing te ontwijken moet je moet bij order invullen: ONLINE-(*8cijfer)-(*8cijfer)-(*2cijfer) en dan incombinatie met je email adres, en dan kan je wel je order bekijken

Bij mij is de status:
Orderstatus:
Bestelling wordt verwerkt.

Ik voerde eerst steeds het 8 cijfers ordernummer in, en toen kreeg ik die technische storting.
De mijne is sinds de 18e ook [Bestelling wordt verwerkt]...
Denk dat 't nog wel ff duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
Bij de belcompany is hij €539,- los! http://www.belcompany.nl/...ia-z.aspx?ticketid=007364

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoorl84
  • Laatst online: 24-06-2021
Waarom is het toestel ineens onvindbaar op de t mobile site?
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:11:
[...]

Van wie krijg je die telefoon? en wanneer
Van Belsimpel, en belsimpel zegt hem zelf de 28e binnen te hebben dus ik hoop dat ik hem de 1e heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Avinash schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:03:
[...]

De mijne is sinds de 18e ook [Bestelling wordt verwerkt]...
Denk dat 't nog wel ff duurt
Ja, ik heb helaas ook nummerbehoud, en daar staat levertijd v.a. 4 dagen, dus ik denk dat ik de mijne pas na het weekend heb. Hopelijk hebben de mensen met verlengingen hem wel eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
DutchManticore schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:32:
Ik heb even gescanned, maar zijn er meer mensen hier die bij de MediaMarkt online shop besteld hebben?

Zelf heb ik dat wel gedaan, en wel op 14.02.2013.
De website gaf tijdens het bestellen aan dat er een gratis headset meegeleverd zou worden.
Een dag na het bestellen was dat echter verdwenen.

Ik heb eergister gevraagd om bevestiging, dat de koptelefoon meegeleverd zou worden maar ik heb nog steeds geen antwoord. Een volle werkdag later. Beetje raar. Alleen automatisch bericht.

En hij geeft aan "Beschikbaar vanaf 28.02.2013. Ik hoop dat dat betekent dat ik hem dan thuis heb, maar dat zal wel weer niet.

Ergste geval hoop ik dat ik tot vrijdag moet wachten.
Ik heb ook nagevraagd hoe het zat met de koptelefoon actief bij de MM, en kreeg na ongeveer een week deze reactie:
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Helaas is het nog niet zeker of u deze hoofdtelefoon meegeleverd gaat worden, omdat het om een actie gaat, waarbij een bepaald aantal klanten die het eerst besteld hebben, deze gaan ontvangen. Dit is een actie van de fabrikant.

Mocht deze hoofdtelefoon onverhoopt niet meegeleverd zijn en u wilt de bestelling dan niet houden, mag u deze binnen 14 dagen retourneren naar ons antwoordnummer.
U zult dan het volledige aankoopbedrag terug ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vreemd..... sony komt begin februari met het officiele bericht over de release datum in Nederland.... 25 februari werd gezegd.... Toen ineens werden vanaf de 21e de eerste exemplaren al uitgedeeld aan o.a. de mensen die de dag daarvoor pas hadden besteld..... nu is het inmiddels de 26e... een dag na de officiele release die sony begin deze maand aangaf, en coolblue zegt nog niets te hebben ontvangen.

Enkele "last minute" bestellers hadden het toestel dus vier dagen vóór de officiele release al binnen, terwijl de mensen die begin januari al hebben besteld nu nog zitten te wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hoe ver heb je teruggezocht in het topic? Het is al een paar keer genoemd namelijk.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
27 februari is altijd al de dag geweest dat de toestellen in NL zouden aankomen hoor. Alleen de providers (Belcompany is van VF) hebben de telefoons eerder (en een paar retailers). Alle e-tailers zouden hem sowieso de 28e pas kunnen uitleveren.

Als je de telefoon als eerste wil moet je niet pre-orderen.

[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 26-02-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 13:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zeker een mooie prijs. Komt alleen nog 6 euro thuiskopieheffing op. Maar ook deze aanbieding is al een aantal keer genoemd.

Ben benieuwd wanneer Studentmobiel gaat uitleveren. Of dat ze hem vandaag verzenden, zodat we hem morgen al hebben, of dat ze hem morgen pas verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
418O2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:41:
27 februari is altijd al de dag geweest dat de toestellen in NL zouden aankomen hoor. Alleen de providers (Belcompany is van VF) hebben de telefoons eerder (en een paar retailers). Alle e-tailers zouden hem sowieso de 28e pas kunnen uitleveren.

das toch raar? mijn veronderstelling was ik pre-order zodat ik em juist wel als eerste heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 12:22
Yorin schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:03:
[...]

Zeker een mooie prijs. Komt alleen nog 6 euro thuiskopieheffing op. Maar ook deze aanbieding is al een aantal keer genoemd.

Ben benieuwd wanneer Studentmobiel gaat uitleveren. Of dat ze hem vandaag verzenden, zodat we hem morgen al hebben, of dat ze hem morgen pas verzenden.
Laten we hopen op vandaag verzenden, dan kan ik morgen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Hopen mag altijd, maar ga er gewoon vanuit dat je hem vrijdag of zaterdag hebt.. en niet eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

roflexx schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:03:
[...]

das toch raar? mijn veronderstelling was ik pre-order zodat ik em juist wel als eerste heb.
Nee, dat is niet raar. De branded providerversies (Uitgezonderd Vodafone) hebben hem al verzonden. Je hebt hem ge-preordered met een datum rond 27 februari. Dat de providers hem eerder verzenden is alleen maar geluk voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
roflexx schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:03:
[...]

Nee, dat is altijd zo met pre-orders (ook met games).

En daarbij weet ik niet beter dat hij de 28e uitgeleverd wordt door de e-tailers. Maargoed; ik heb het idee dat ik 100x meer geduld heb dan de meesten in dit topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb bericht terug van Studentmobiel:
https://twitter.com/Studentmobiel/status/306331895153692672

Nog niet bekend wanneer het toestel exact binnenkomt (&hoeveelheid). Verwachting is dat wij wo/do kunnen uitleveren (1ste levering)
Ben benieuwd. Heb zelf al op 5 februari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:13:
Sony Nederland heeft laten weten dat het vanaf 25 februari de Xperia Z in Nederland aan de man gaat brengen. Het toestel gaat 629 euro kosten en inschrijvingen beginnen al over een week.

Sony laat desgevraagd weten dat de Xperia Z in Nederland als een van de eerste landen beschikbaar zal zijn. Volgens een woordvoerster van het bedrijf zal het nieuwe vlaggenschip van Sony vanaf 25 februari de verkoop in gaan. Het toestel moet 629 euro gaan kosten en mensen die zich voorinschrijven voor het toestel krijgen daarbij een gratis koptelefoon ter waarden van 249 euro. Voorinschrijven kan vanaf volgende week via de Sony-website. Het zou gaan om de Sony MDR-R1 hoofdtelefoon die mee geleverd wordt door de fabrikant.
418O2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:41:

https://www.google.com/ne...+nederland&lr=Dutch&hl=nl

Het was absoluut 25 februari .... door sony op 1 februari groot in het nieuws gebracht... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja, maar er is geen e-tailer die dat ooit als datum heeft genoemd

En ik heb vrij nauw contact met 1 en die heeft dat altijd als datum genoemd

als je vooraf besteld weet je nooit zeker of je hem als eerste hebt en of jouw leverancier hem wel gelijk heeft en kan leveren

[ Voor 29% gewijzigd door 418O2 op 26-02-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Net toevallig Suturn gebeld om iets anders, gelijk de vraag of de XZ binnen waren en wanneer deze geleverd zouden worden. volgens de man die ik aan de lijn had. was het zo als je vandaag een bestelling plaats je morgen de XZ al binnen hebt.
en ze zouden al op voorraad zijn in de magazijn hij heeft dit ook nagekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:34:
Ja, maar er is geen e-tailer die dat ooit als datum heeft genoemd

En ik heb vrij nauw contact met 1 en die heeft dat altijd als datum genoemd

als je vooraf besteld weet je nooit zeker of je hem als eerste hebt en of jouw leverancier hem wel gelijk heeft en kan leveren
Dat lijkt me logisch... als de winkels die dingen op de 25e binnen krijgen nemen die natuurlijk voor 2 a 3 dagen een slag om de arm om ze aan de klanten te beloven.... maar zoals het er nu naar uitziet heeft sony dus coolblue niet op de door hun beloofde datum geleverd.... óf coolblue zegt dat maar om voor zichzelf wat meer tijd te creëren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-03 08:14
Hi/KPN heeft haar fout gemaakt en alsnog de headset los geleverd, heeft de rest van Hi ook hem alsnog ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:38:
Toch vreemd..... sony komt begin februari met het officiele bericht over de release datum in Nederland.... 25 februari werd gezegd.... Toen ineens werden vanaf de 21e de eerste exemplaren al uitgedeeld aan o.a. de mensen die de dag daarvoor pas hadden besteld..... nu is het inmiddels de 26e... een dag na de officiele release die sony begin deze maand aangaf, en coolblue zegt nog niets te hebben ontvangen.

Enkele "last minute" bestellers hadden het toestel dus vier dagen vóór de officiele release al binnen, terwijl de mensen die begin januari al hebben besteld nu nog zitten te wachten ...
Mij hebben ze dit gezegd

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/140fdyt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan die link niet openen.... wat staat er?

Ok nu wel... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:49:
[...]

Dat lijkt me logisch... als de winkels die dingen op de 25e binnen krijgen nemen die natuurlijk voor 2 a 3 dagen een slag om de arm om ze aan de klanten te beloven.... maar zoals het er nu naar uitziet heeft sony dus coolblue niet op de door hun beloofde datum geleverd.... óf coolblue zegt dat maar om voor zichzelf wat meer tijd te creëren.....
Ik weet niet waar sony het vandaan haalt, maar CB heeft ze no way voor de 27e (met de kennis die er nu is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:27

Chiron

Moderator Discord
Aan marktplaats te zien is bij iedereen de bruin/zilveren versie van de 1R geleverd, klopt dit? Of zijn er ook nog zwarte geleverd? :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:24:
[...]

Moet je even refreshen F5 dan zie je het volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Chiron schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:25:
Aan marktplaats te zien is bij iedereen de bruin/zilveren versie van de 1R geleverd, klopt dit? Of zijn er ook nog zwarte geleverd? :)
Ik heb alleen de bruin/zilveren versie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dan zullen we in de loop van de dag wel bericht krijgen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07-2017
nog niemand gebeld door coolblue voor een aflever afspraak? best kans dat ze morgen de boel binnen krijgen en dan beginnen met uitleveren. zou mooi zijn want ik ben morgen vrij :)

mijn bestel datum: 3 feb
418O2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:26:
[...]

Ik heb alleen de bruin/zilveren versie gezien.
bruin/zilver zal wel niet zo goed lopen, sowieso heb ik die koptelefoon nog nergens in een winkel gezien

[ Voor 47% gewijzigd door Nafets op 26-02-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Donderdag op zijn vroegst gokik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:24:
[...]

Ok nu wel... :P
hier is de link >:)

https://twitter.com/coolblue_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
418O2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:06:
Donderdag op zijn vroegst gokik
op hun site staat nog de 27e, hoop doet leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafets schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:10:
[...]

op hun site staat nog de 27e, hoop doet leven :)
Ja mij hebben ze ookal gezegd dat het ons morgen wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al nieuws via gsmwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
OK..... Mooi RUK... BelCompany weet NIET wanneer ze gaan leveren....
Dikke kans dat dat dus niet gaat lukken deze week!!!

Bron:
https://twitter.com/BC_Webcare/status/306362405884137474

[ Voor 21% gewijzigd door superericje op 26-02-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
superericje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:30:
OK..... Mooi RUK... BelCompany weet NIET wanneer ze gaan leveren....
Dikke kans dat dat dus niet gaat lukken deze week!!!

Bron:
https://twitter.com/BC_Webcare/status/306362405884137474
Ach voor die prijs mag je wel beetje geduld hebben ;) Zeker als je er ook nog een koptelefoon bij hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
hahah nou de prijs net zo hoog als bij Saturn momenteel en die kunnen wel leveren (zie aanrtal posts hierboven :)) ... en die koptelefoon... tsja geef ik toch ook weg aan mijn neefje....
Wil gewoon duidelijkheid.... (ohw je en de XZ overmorgen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Besteld bij coolblue maar nog niks gehoord. Ik ga er niet van uit dat ze morgen leveren, dan had ik wel een telefoontje verwacht. Mij maakt het verder ook niet veel uit want ik ga proberen die afspraak (contract moet ook getekend worden) op vrijdag te zetten.

Wel benieuwd of ze dat gaat lukken. Kan haast niet wachten want de telefoon die ik nu heb blijft om de haverklap hangen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Kreeg net een telefoontje van Studentmobiel of ik nog zeker wist of ik die Smart Wireless headset pro van 19 euro nog wilde omdat ze nu zeker weten dat ik de koptelefoon van 250 euro erbij krijg.

Natuurlijk :P

edit: Ze verwachten nog deze week te gaan leveren ze weten nog niet exact wanneer.

[ Voor 16% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 26-02-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-01-2024
Had ook weer contact gehad per telefoon met de bel company. Weer geen duidelijkheid.. Voor zowel de xz als de headphones. Ik krijg toch minder geduld als ik al die goede verhalen lees. Wel typisch dat ze via Twitter er meteen bijzetten waar je kan annuleren. Voelen ze nattigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Net contact gehad met saturn online shop. Ze verwachten ze de 28ste binnen te hebben maar is nog niet zeker.
Ze worden in ieder geval zonder koptelefoon geleverd is mij bevestigd. Vandaar de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

halilg85 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:48:
Net contact gehad met saturn online shop. Ze verwachten ze de 28ste binnen te hebben maar is nog niet zeker.
Ze worden in ieder geval zonder koptelefoon geleverd is mij bevestigd. Vandaar de prijs.
De koptelefoon heeft geen invloed op de prijs lijkt me. Is gewoon een aardigheidje van Sony bij de eerste bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 18:24
Nou als zoveel bedrijven nu nog niet weten wanneer ze gaan leveren, kan ik me niet voorstellen dat iedereen morgen "opeens" een koerier voor de deur heeft :(

[ Voor 3% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 26-02-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Laatst online: 25-08 09:46
arnoutzw schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:
Kreeg net een telefoontje van Studentmobiel of ik nog zeker wist of ik die Smart Wireless headset pro van 19 euro nog wilde omdat ze nu zeker weten dat ik de koptelefoon van 250 euro erbij krijg.

edit: Ze verwachten nog deze week te gaan leveren ze weten nog niet exact wanneer.
Heb net de (smart) headset binnen gekregen :D

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik ook:@
Heb trouwens al op 16 januari besteld via vandeborre:'(
Beter niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hornet76
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 14:59
arnoutzw schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:

Wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zothor
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 13:31
heeft iemand ervaring met tele 2 en het weigeren van abonnementen?

ik heb nooit ergens last van en nergens dingen open staan maar ik krijg nu een email van studentmobiel dat ze me aanvraag niet goedkeuren? ik kan hem nu omzetten naar een andere provider word er verteld in me mail, ik hoop dat ik nog de headset en alles erbij krijg heb hem 2 feb besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
B_sHoRtY schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:
Had ook weer contact gehad per telefoon met de bel company. Weer geen duidelijkheid.. Voor zowel de xz als de headphones. Ik krijg toch minder geduld als ik al die goede verhalen lees. Wel typisch dat ze via Twitter er meteen bijzetten waar je kan annuleren. Voelen ze nattigheid?
nou dat telefoonnummer komt door mijn tweet denk ik... had gevraagd hoe te annuleren.. maar ik vrees inderdaad dat ze NIET kunnen leveren... en om eerlijk te zijn staat er nergens op hun site een leverdatum.. dus tsja... altijd handig om te weten hoe te annuleren... ik wacht vandaag en morgen de mail af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Wanneer kunnen we een dock gaan bestellen dan? Zeker een mooi dingetje wat ik er wel bij wil hebben voor maar 20 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik vermoed dat het probleem is dat Sony niet zegt wanneer ze leveren. Dus de retailers kunnen maar 1 ding doen en dat is wachten tot ze de devices fysiek in handen hebben. Bang om beloftes te doen die ze niet waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Muddy schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:03:
Wanneer kunnen we een dock gaan bestellen dan? Zeker een mooi dingetje wat ik er wel bij wil hebben voor maar 20 euro!
Kan je beter vragen in Accessoires voor de Sony Xperia Z .

Maar het is nog niet bekend wanneer deze uitkomt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
hornet76 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld?
5 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
14 feb bij MediaMarkt voor €629.
Heb ook nog niets gehoord... begin nu wel beetje ongeduldig te worden, en me te ergeren aan de laksheid en stilte van de CustomerCare.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:52:
Nou als zoveel bedrijven nu nog niet weten wanneer ze gaan leveren, kan ik me niet voorstellen dat iedereen morgen "opeens" een koerier voor de deur heeft :(
de dag is nog niet voorbij, CB is sowieso tot laat open en schijnbaar vroeg open want voor 00:00 besteld is de volgende dag afleveren.

Verder hebben de meeste mensen een koptelefoon er bij gekregen en die waren alleen voor de eerste 175~200 per winkel (die aan de actie mee deed). Op zich zou 200+ aflevering niet echt een probleem mogen geven zeker aangezien men dit al enige tijd weet. Dus ik hoop op morgen maar ga er vanuit dat het zeker deze week is.

[ Voor 28% gewijzigd door Nafets op 26-02-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Nafets schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:26:
[...]

de dag is nog niet voorbij, CB is sowieso tot laat open en schijnbaar vroeg open want voor 00:00 besteld is de volgende dag afleveren.

Verder hebben de meeste mensen een koptelefoon er bij gekregen en die waren alleen voor de eerste 175~200 per winkel (die aan de actie mee deed). Op zich zou 200+ aflevering niet echt een probleem mogen geven zeker aangezien men dit al enige tijd weet. Dus ik hoop op morgen maar ga er vanuit dat het zeker deze week is.
Heb bij CB gezien dat ze om 19:00 een batch kregen en dat mensen de volgende dag hun telefoon nog binnen kregen. CB is echt wel een goede organisatie hoor!.

Ze communiseren tenminste meer dan vodafone. Die zeggen helemaal niks, probeer erachter te komen via hun forum maar ze zeggen niks. Helaas heb ik geen twitter, anders had ik hun twitter ook gespamt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Zothor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:59:
heeft iemand ervaring met tele 2 en het weigeren van abonnementen?

ik heb nooit ergens last van en nergens dingen open staan maar ik krijg nu een email van studentmobiel dat ze me aanvraag niet goedkeuren? ik kan hem nu omzetten naar een andere provider word er verteld in me mail, ik hoop dat ik nog de headset en alles erbij krijg heb hem 2 feb besteld :(
Beetje slordig van Studenmobiel om nu pas je mede te delen over je aanvraag. Vooral gezien het een pre-order is. Ze konden minimaal het abonnement in orde maken. Vraag me af waar mijn bestelling bij deze club blijft. Ze reageren ook niet op verstuurde mail ?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een prive bericht gehad van CB....

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/t4vlnb.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
GokuSsj schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:33:
[...]

Heb bij CB gezien dat ze om 19:00 een batch kregen en dat mensen de volgende dag hun telefoon nog binnen kregen. CB is echt wel een goede organisatie hoor!.

Ze communiseren tenminste meer dan vodafone. Die zeggen helemaal niks, probeer erachter te komen via hun forum maar ze zeggen niks. Helaas heb ik geen twitter, anders had ik hun twitter ook gespamt :P
exactly my point ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
Vriend van me heeft net contact gehad met StudentMobiel. Ze verwachten daar morgen de toestellen binnen te krijgen en heb te horen gekregen dat wij allebei sowieso bij de selectie met een hoofdtelefoon zitten :) Zodra het toestel bij StudentMobiel binnen is gaat StudentMobiel de nummerbehoudaanvraag doen bij in mijn geval Ben (oude provider) + T-mobile (nieuwe provider) en zodra dat akkoord is wordt het toestel verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSF
  • Laatst online: 03-01 10:14

YSF

Mail van gisteren;

Hartelijk dank voor uw mail.

Wij gaan de aanvraag pas bij Vodafone indienen op het moment dat er een toestel voor u beschikbaar is. Wij verwachten de toestellen in de loop van deze week te ontvangen en uit te kunnen gaan leveren.

De toestellen welke een aantal weken geleden al besteld zijn, zullen inderdaad uitgeleverd worden met een headset.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:36:

[afbeelding]
cool!

wanneer had je besteld?

[ Voor 2% gewijzigd door AmbroosV op 26-02-2013 14:12 . Reden: Quote bijgewerkt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Laatst online: 07-09 07:32
Iemand al iets gehoord van Vodafone/ BC? Als ze zelf nog niet weten wanneer ze hem binnenkrijgen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Nafets schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:37:
[...]

cool!

wanneer had je besteld?
04-02-13 staat in hetzelfde plaatje.
Kijk volgende keer even zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:36:

[afbeelding]
Raar..., mij is net verteld dat cb de partij nog niet binnen heeft en dat áls dat vandaag nog gebeurd dat vóór drie uur zal zijn.... tot dat de partij binnen is kunnen er geen afspraken gemaakt worden omdat eerst het I mei nr aan abo moet worden gekoppeld ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:37:
Iemand al iets gehoord van Vodafone/ BC? Als ze zelf nog niet weten wanneer ze hem binnenkrijgen.......
Nou, vodafone heeft al een flinkje batch binnen gekregen afgelopen vrijdag, ze gingen eerst uitleveren aan de winkels en dan de klanten. Ga er beetje vanuit dat ik vandaag of morgen nog wel bericht krijg. Heb mezelf ingeprint tot 28 februari geduld te hebben, dan ga ik mijn bellen en toeters uit de kast halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:43:
[...]

Raar mij is net verteld dat cb de partij nog niet binnen heeft en dat áls dat vandaag nog gebeurd dat vóór drie uur zal zijn.... tot dat de partij binnen is kunnen er geen afspraken gemaakt worden omdat eerst het I mei nr aan abo moet worden gekoppeld ....
Misschien heeft hij hem los besteld, zonder abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zothor
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 13:31
migros schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:35:
[...]

Beetje slordig van Studenmobiel om nu pas je mede te delen over je aanvraag. Vooral gezien het een pre-order is. Ze konden minimaal het abonnement in orde maken. Vraag me af waar mijn bestelling bij deze club blijft. Ze reageren ook niet op verstuurde mail ?
nee precies zoals je het zegt, ik heb ze net opgebeld en dat ook even aan ze vermeld dat ik er niet echt van gediend was, ze hebben nu de order open laten staan zodat ik een andere provider kan proberen want van tele 2 krijg ik geen hoogte, heb nu al paar x gebelt en krijg telkens het antwoord dat er niks fout is met mijn kredietwaardigheid, ons hele gezin heeft tele 2 dus snap het sowieso niet helemaal.

mailen zijn ze ook erg traag in, ben totaal niet tevreden over ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Als Vodafone al een batch heeft ontvangen vind ik het raar dat de bc niks weet of kan vertellen. Het is maar dat ie bij de bc 100 euro goedkoper is, anders had ik m ergens anders gehaald waar hij sneller te leveren is:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Laatst online: 07-09 07:32
Zoals GokuSsj zei, ik wacht ook tot de officiële release en dan doe ik er ook wat aan.
Zou Vodafone kunnen zeggen of ze toestellen aan BC hebben geleverd.
Zit nou op school dus kan niet bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:57:
Zoals GokuSsj zei, ik wacht ook tot de officiële release en dan doe ik er ook wat aan.
Zou Vodafone kunnen zeggen of ze toestellen aan BC hebben geleverd.
Zit nou op school dus kan niet bellen
Ik ben ook aan het werk. Pauze al gehad. Geen mogelijkheid meer om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
B_sHoRtY schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:54:
Als Vodafone al een batch heeft ontvangen vind ik het raar dat de bc niks weet of kan vertellen. Het is maar dat ie bij de bc 100 euro goedkoper is, anders had ik m ergens anders gehaald waar hij sneller te leveren is:p
Bericht op vodafoneforum van 22/2 is:

Zoals we al aangeven het toestel zal volgende week beschikbaar zijn, dit is toch goed nieuws. Wij hebben vandaag zelf de voorraad ontvangen en deze zal dus komende week over de verschillende kanalen worden verdeeld. Zodra de kanalen zijn aangevuld kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Gelukkig hebben we een redelijke voorraad binnengekregen, dus we kunnen hopelijk veel mensen blij maken met hun toestel.

Bericht 25/2:
Disclaimer vooraf : de toestellen zijn binnen maar de leveringen worden nog in gang gezet deze week. Dus of mijn collega's je al een echte datum kunnen geven wanneer je toestel er gaat zijn, dat weet ik niet.

Dus ze hebben echt een batch binnen gekregen, dus dan ga ik er vanuit dat er spoedig bericht komt vanuit vodafone. Al zit ik met een nummerbehoud, dus mensen met verlenging zullen eerder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafets schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:37:
[...]

cool!

wanneer had je besteld?
04-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Dat is lekker dan. Volgens mij kent de bel company de term pre order niet echt. Kan m net zo goed ergens anders los kopen denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Laatst online: 07:22
Dat het met nummerbehoud langer zou moeten/kunnen duren bij Vodafone is onzin. Ik kon niet eerder verlengen vanuit een andere provider dan 19-02, doordat het abonnement direct in zou gaan en enkel het toestel later zou komen.

Nu zijn we een week verder en heb ik nog steeds niets over nummerbehoud of wat dan ook gehoord. Dus ga ik er van uit dat er nog niks gedaan is. Ik ben op deze manier de actie met de koptelefoon misgelopen, terwijl dit dus niet nodig was! Ben daar behoorlijk pissed over en twijfel er aan om alles gewoon te annuleren en ergens anders te halen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
DutchManticore schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:42:
[...]

04-02-13 staat in hetzelfde plaatje.
Kijk volgende keer even zelf :P
oeps silly me, bedankt, zie ook meteen dat dit zonder abbo is dus die hoeft geen contract te tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Ik heb net een sms van Tele2 gekregen dat mijn nummerportering morgenochtend plaatsvindt om 09:00. Morgen dan ook hopelijk levering door Studentmobiel? :D

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontvang ook zojuist een sms van Tele2, mijn nummer wordt pas 26-3 overgezet, maar mijn oude abonnement is ook nog niet afgelopen. Lijkt er dan toch op dat studentmobiel de levering binnen heeft?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:08:
Ik ontvang ook zojuist een sms van Tele2, mijn nummer wordt pas 26-3 overgezet, maar mijn oude abonnement is ook nog niet afgelopen. Lijkt er dan toch op dat studentmobiel de levering binnen heeft?
Oeps, lezen is lastig!

Bij mij ook 26-3....dat is een beetje verontrustend....mijn contract is namelijk al wel op te zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door laarom op 26-02-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit komt, omdat Tele2 pas vandaag het contract bij Vodafone heeft opgezegd (1 maand opzegtermijn)? Mijn contract loopt 8-3 af.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
laarom schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:10:
[...]

Oeps, lezen is lastig!

Bij mij ook 26-3....dat is een beetje verontrustend....
Ze hebben vandaag pas nummerbehoud aangevraagd en omdat de opzegtermijn 1 maand is, is de porteerdatum over een maand gerekend vanaf nu.

Lijkt er wel op dat ze binnen zijn gezien ze met de aanvragen zijn begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:11:
Ik denk dat dit komt, omdat Tele2 pas vandaag het contract bij Vodafone heeft opgezegd (1 maand opzegtermijn)?
Dat is inderdaad zeker het geval!

Ik hoop dat ik vandaag een vergelijkbaar smsje krijgen van Ben, dan kan mijn telefoon mooi onderweg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:11:
Ik denk dat dit komt, omdat Tele2 pas vandaag het contract bij Vodafone heeft opgezegd (1 maand opzegtermijn)? Mijn contract loopt 8-3 af.
Klinkt logisch. Hopen maar dat ie morgen gewoon komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Laatste bericht vodafone forum (1 minuut geleden):
"@* Ik begrijp dat je toestel zsm wilt hebben :) . De toestellen zijn inderdaad binnen, zoals Bas gister heeft aangegeven gaan ze deze week worden uitgeleverd. Ik heb zojuist vernomen dat ze inmiddels verdeeld zijn over de verschillende kanalen. Dit betekent dat het echt niet lang meer kan duren :) "

Dus ga er maar vanuit dat we spoedig bericht krijgen :)

Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste