Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-01-2024
GokuSsj schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:16:
Laatste bericht vodafone forum (1 minuut geleden):
"@* Ik begrijp dat je toestel zsm wilt hebben :) . De toestellen zijn inderdaad binnen, zoals Bas gister heeft aangegeven gaan ze deze week worden uitgeleverd. Ik heb zojuist vernomen dat ze inmiddels verdeeld zijn over de verschillende kanalen. Dit betekent dat het echt niet lang meer kan duren :) "

Dus ga er maar vanuit dat we spoedig bericht krijgen :)
Dat is erg goed nieuws! We wachten af.. Dan zal de bc ze ook wel hebben ontvangen

[ Voor 3% gewijzigd door B_sHoRtY op 26-02-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
Dan komt t Miss toch nog goed, wat BC mij te melden had, was dat ze begonnen uit te leveren in volgorde van bestelling. Dus degene die als eerste betaald hebben, zullen hem dan denk ik deze week ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:18:
Dan komt t Miss toch nog goed, wat BC mij te melden had, was dat ze begonnen uit te leveren in volgorde van bestelling. Dus degene die als eerste betaald hebben, zullen hem dan denk ik deze week ontvangen
Hadden ze jou wel te vertellen dat ze een batch hadden ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
  • Laatst online: 09-09 08:31
Ik heb 2 weken geleden de telefoon bij Typhone besteld (38 p/m bij Tmobile 2jr)
Heb vanmiddag even gebeld, donderdag verwachten ze ze binnen te krijgen en te kunnen versturen, dus hopelijk vrijdag of zaterdag ontvangen, wat ik alleen jammer en ook vreemd vind is dat ze me nog steeds niet kunnen vertellen of ik een koptelefoon krijg (ze zeggen nog steeds niet te weten hoe of wat)

Ze weten toch hoeveel ze er ontvangen hebben (ik dacht 150 in totaal)
Ze kunnen toch zien of ik bij de eerste 150 hoor ?

maarja we zullen het vrijdag of zaterdag wel zien .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Ze dachten deze week te gaan leveren.
Toen vroeg ik in welke volgorde? en antwoord was op volgorde van bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Vanaf wanneer kon je de xz eigenlijk betalen bij de bc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:57:
Zoals GokuSsj zei, ik wacht ook tot de officiële release en dan doe ik er ook wat aan.
Zou Vodafone kunnen zeggen of ze toestellen aan BC hebben geleverd.
Zit nou op school dus kan niet bellen
De officiele release was gister .... . ;)

http://www.kieskeurig.nl/...5-februari-naar-nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
@ shorty Vorige week maandag geloof ik
@ xperia z Bedoelde eigg de 27/28e wanneer de winkels zouden beginnen met leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafets schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:04:
[...]

oeps silly me, bedankt, zie ook meteen dat dit zonder abbo is dus die hoeft geen contract te tekenen.
Waar heb jij hem besteld dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:23:
@ shorty Vorige week maandag geloof ik
@ xperia z Bedoelde eigg de 27/28e wanneer de winkels zouden beginnen met leveren
Oké thanks. Hoop dat ze vandaag nog mailen..

Edit: ik denk iets eerder. Heb m zelf de 20e betaald

[ Voor 9% gewijzigd door B_sHoRtY op 26-02-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07-2017
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:24:
[...]

Waar heb jij hem besteld dan
ook bij CoolBlue maar met verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafets schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:25:
[...]

ook bij CoolBlue maar met verlenging
Oh serieus hopen dat we hem binnenkort in ontvangst mogen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Mediamarkt staat nog steeds op " Bestelling voorbereiden"
Besteldatum en betaaldatum 14.02.13

Ik heb besloten, dat als de koptelefoon er niet bijzit (terwijl de website wel aangaf dat hij er bijzat ten tijde van bestellen) ik de boel retour ga sturen en m'n geld terugneem.

Dan haal ik een HTC One of een SGS4 ondanks dat ik de XperiaZ toch echt een mooi toestel vind.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
van CB website:

"Altijd snelle levering
Wij bieden je de snelste service voor je nieuwe toestel in combinatie met een abonnement en gaan als één van de weinigen door tot 22.30 uur. Op werkdagen bellen wij binnen twee uur om het contract volledig te maken en een afleverafspraak te plannen. Houdt hiervoor je legitimatiebewijs en bank- of giropas bij de hand. Vanwege deze belafspraak hoef je bij Coolblue geen gegevens te versturen via post, fax of mail en kunnen we de abonnementen die voor 22.30 uur 's avonds zijn besteld, de volgende dag leveren. Uitzondering hierop is Vodafone nummerbehoud."

dus nog tot s'avonds de kans dat hij morgen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
Laat de bc ook maar eens een paar mails de deur uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier niemand bij gsmwijzer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
Mijn S2 begint langzaam uit elkaar te vallen, elk dag een barstje erbij in mijn scherm wordt allemaal steeds minder leesbaar...., helaas helaas na 2 jaar... :(
Had er nog wel even vooruit mee gewild maar het is niet anders.

Ik heb mijn bestelling staan bij Vodafone wel een los telefoon ik *neem* aan dat ik niet achterin de rij wordt gezet tov abbonementen maar je weet het maar nooit... ben benieuwd wat zij melden op de 27/28ste.
En anders gewoon zoeken naar winkels die ze mogelijk toch op voorraad hebben ookal schat ik die kans niet enorm groot in t/m half maart.

Here is another person that is crossing fingers voor de 27/28ste :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ikke_Niels op 26-02-2013 14:53 . Reden: Typo 2 jaar ipv 3 jaar, thnx Arnoutwz ;) ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Coolblue heeft ook de service voor 15:00u besteld. vanavond nog in huis.

Misschien willen ze pas vanaf morgen leveren, en komt ie na 15:00u beschikbaar op de site....
Zou kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
B_sHoRtY schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:39:
Laat de bc ook maar eens een paar mails de deur uit doen.
Nou inderdaad hou je klanten tenminste op de hoogte!! Dat is toch belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Ikke_Niels schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:44:
Mijn S2 begint langzaam uit elkaar te vallen, elk dag een barstje erbij in mijn scherm wordt allemaal steeds minder leesbaar...., helaas helaas na 3 jaar... :(
Had er nog wel even vooruit mee gewild maar het is niet anders.

Ik heb mijn bestelling staan bij Vodafone wel een los telefoon ik *neem* aan dat ik niet achterin de rij wordt gezet tov abbonementen maar je weet het maar nooit... ben benieuwd wat zij melden op de 27/28ste.
En anders gewoon zoeken naar winkels die ze mogelijk toch op voorraad hebben ookal schat ik die kans niet enorm groot in t/m half maart.

Here is another person that is crossing fingers voor de 27/28ste :)
http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-3621.php das knap :+ als ie nog net niet 2 jaar uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:43:
Heeft hier niemand bij gsmwijzer besteld?
Ik icm Tele2 en nummerbehoud en ook nog niks gehoord. Heb op 5 feb de bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY
superericje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:46:
[...]

Nou inderdaad hou je klanten tenminste op de hoogte!! Dat is toch belangrijk?
Ben het zeker met je eens. Hoop m echt deze week nog binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da.Rock schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:49:
[...]
Ik icm Tele2 en nummerbehoud en ook nog niks gehoord. Heb op 5 feb de bestelling geplaatst.
Heb jij hier een hoofdtelefoon bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Ter info:

Ik kreeg net bericht vanuit T-mobile dat de doorgegeven levertijd foutief was (13 en 15 maart).
De levering van mijn Witte XZ zou plaatsvinden tussen 28 feb en 5 maart.

[ Voor 3% gewijzigd door mayckelvz op 26-02-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt
Dan zal ik wel geen krijgen,moet waarschijnlijk bij in bestelling staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Coolblue heeft hem een dagje opgeschoven

28e de leverdatum nu

[ Voor 24% gewijzigd door mregeling op 26-02-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
mregeling2005 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:45:
Coolblue heeft hem een dagje opgeschoven

28e de leverdatum nu
Yep, ze hebben hun website aangepast: Verwachte leverdatum: 28-02-2013

Hoop wel dat vodafone sneller is als CB, anders had ik beter bij CB kunnen bestellen :P

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:28
Net even MM gebeld, zowel Den Haag als Zoetermeer konden nog niet precies zeggen wanneer ze heb binnen hebben.
Hoop wel dat ze hem voor zondag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 18:50
Mail van CB:

U heeft bij ons een Sony Xperia Z gepre-ordered. Helaas moeten wij u informeren dat de Sony Xperia Z een dag later zal arriveren dan gepland. Uw bestelling wordt niet woensdag 27 februari, maar donderdag 28 februari bij u thuisbezorgd. Heeft u het toestel met een abonnement besteld, dan nemen we telefonisch contact met u op om een bezorgafspraak te maken.

Heeft u in de tussentijd nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Zie nu op vodafone forum van iemand die 14/2 besteld heeft:
"Zojuist contact gehad met klantenservice aangezien mijn bb net is overleden. Ik heb 14 feb. besteld en mijn toestel is op dit moment niet voorradig ik moet vrijdag weer bellen."

Aangezien ik 19/2 heb besteld ga ik er nu niet meer vanuit hem voor het weekend te hebben...helaas. Maar geduld is een schone zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wat een ongeduldigheid mensen... overal staat de datum op 27 of 28e wacht het af. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wanneer er een beetje fatsoenlijke hoesjes gemaakt gaan worden,

of heeft iemand er al 1 die de moeite waard is ??

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Replay256 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:53:
Wat een ongeduldigheid mensen... overal staat de datum op 27 of 28e wacht het af. :z
We zijn kinderen en kunnen niet meer wachten, niet nu T-Mobile en HI al uitgeleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ervaring met de Xperia is nog niet zo best, omdat ik al 2 weken wacht zonder IETS te horen,

Vandaag EINDELIJK een lichtpuntje, ik citeer van de T-mobile medewerkster:

Merel (verkoopadviseur): U zult waarschijnlijk morgen of overmorgen de mail van de koerier krijgen waarmee u de bezorgafspraak kunt maken.

U: dus? jullie hebben de witte nu wel ergens in een magazijntje liggen?

Merel (verkoopadviseur): Ik werk niet bij een magazijn, dus ik weet niet hoe dat proces precies in elkaar zit. Ik weet alleen dat u die mail nu snel zult krijgen en dan dus ook snel de bezorgafspraak kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:53:
mijn ervaring met de Xperia is nog niet zo best, omdat ik al 2 weken wacht zonder IETS te horen,

Merel (verkoopadviseur): U zult waarschijnlijk morgen of overmorgen de mail van de koerier krijgen waarmee u de bezorgafspraak kunt maken.

Merel (verkoopadviseur): Ik werk niet bij een magazijn, dus ik weet niet hoe dat proces precies in elkaar zit. Ik weet alleen dat u die mail nu snel zult krijgen en dan dus ook snel de bezorgafspraak kunt maken.
Ter info, ik kreeg dit bericht vanuit T-mobile:

Ik kreeg net bericht vanuit T-mobile dat de doorgegeven levertijd foutief was (13 en 15 maart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 12:22
ormagon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:54:
[...]

We zijn kinderen en kunnen niet meer wachten, niet nu T-Mobile en HI al uitgeleverd hebben.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info, ik kreeg dit bericht vanuit T-mobile:

[/quote]

jaa die SMS heb ik nog niet gekregen, maar de grietje vertelde me dit..... ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffie60099
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-02-2022
Net een mail ontvangen van CoolBlue:

Beste,
U heeft bij ons een Sony Xperia Z gepre-ordered. Helaas moeten wij u informeren dat de Sony Xperia Z een dag later zal arriveren dan gepland. Uw bestelling wordt niet woensdag 27 februari, maar donderdag 28 februari bij u thuisbezorgd.
Heeft u in de tussentijd nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
AtomicWing schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:48:
Mail van CB:

U heeft bij ons een Sony Xperia Z gepre-ordered. Helaas moeten wij u informeren dat de Sony Xperia Z een dag later zal arriveren dan gepland. Uw bestelling wordt niet woensdag 27 februari, maar donderdag 28 februari bij u thuisbezorgd. Heeft u het toestel met een abonnement besteld, dan nemen we telefonisch contact met u op om een bezorgafspraak te maken.

Met vriendelijke groet,
Het onderwerp van de mail is ook "Sony Xperia Z. Helaas nog 1 extra nachtje slapen." :*)
Ze gaan mensen op een gegeven moment ook als kleine kinderen behandelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20
Vlemert schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:10:
[...]

Het onderwerp van de mail is ook "Sony Xperia Z. Helaas nog 1 extra nachtje slapen." :*)
Ze gaan mensen op een gegeven moment ook als kleine kinderen behandelen :P
Zo gedragen sommige mensen zich ook...

Maargoed; de Xperia Z voor de etailers komt de 27e aan in NL, dus ik had het al raar gevonden als ze hem de 27e konden versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft CB die mail uit zichzelf naar jullie verstuurd of op aanvraag? Ik heb 'm op 2 feb al besteld en niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
ik snap het niet, over wordt medegedeeld dat het (misschien) 27 of anders 28 wordt uitgeleverd.. dus waar komt nou de hoop vandaan dat morgen al wordt geleverd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:16:
Heeft CB die mail uit zichzelf naar jullie verstuurd of op aanvraag? Ik heb 'm op 2 feb al besteld en niks gehoord.
Uit zichzelf verstuurd, hij kwam hier net (5 min geleden) binnen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafets
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:57:

Dat heeft toch niks met je ervaring met de XPeria te maken, dat is je ervaring met t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 08:27
Net een rondje door eindhoven gedaan, ik zocht een lumia920, maar toen ik de tmobile shop inliep en vroeg of ze de lumia hadden, werd me verteld dat ze die niet hadden maar dat ze wel de nieuwe sony xperia z hadden, en toen probeerde die me die nog te verkopen.
conclusie:
bij de tmobile in ehv vlakbij de bijenkorf kan je m zo ophalen

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
kaasplank1 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:34:
Net een rondje door eindhoven gedaan, ik zocht een lumia920, maar toen ik de tmobile shop inliep en vroeg of ze de lumia hadden, werd me verteld dat ze die niet hadden maar dat ze wel de nieuwe sony xperia z hadden, en toen probeerde die me die nog te verkopen.
conclusie:
bij de tmobile in ehv vlakbij de bijenkorf kan je m zo ophalen
Ja. Met een abonnement niet los.. en als je hem los mag kopen dan betaal je 649.- kan je beter ff wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:16:
Ik heb m ook gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojony
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-01 00:38
Beste,

Je hebt op 20-02-2013 een product besteld op de website van BelCompany. Het ordernummer van je bestelling is: xxxxxx.

Het door jou gekozen artikel is op dit moment niet voorradig. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij je hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.belcompany.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van BelCompany.

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl

Kreeg vanochtend 9uur deze mail van BelCompany. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Hey die heb ik helemaal (nog) niet.
Of ik ben de gelukkige die bij de eerste uitgeleverde toestellen zit,
of ik krijg gewoon helemaal niks te horen........
Wel zeer vervelend dit natuurlijk!

Die 90,- extra bij andere shop is miss dan toch het beetje service wat je erbij koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:04:
Hey die heb ik helemaal (nog) niet.
Of ik ben de gelukkige die bij de eerste uitgeleverde toestellen zit,
of ik krijg gewoon helemaal niks te horen........
Wel zeer vervelend dit natuurlijk!

Die 90,- extra bij andere shop is miss dan toch het beetje service wat je erbij koopt
Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar ik heb nog nooit iemand horen klagen over de service. Is in mijn ogen perfect geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Vlemert schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:07:
[...]

Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar ik heb nog nooit iemand horen klagen over de service. Is in mijn ogen perfect geregeld.
Inderdaad.
Voor mij is het de 1e keer dat ik bij Coolblue besteld heb maar mijn zus heeft haar huidige gsm/contract op mijn aanraden via Coolblue besteld en de service is gewoon top.

Dat ze die mail sturen dat het vertraagd is slechts iets kleins maar er zijn genoeg bedrijven die zo een simpele mail geeneens sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafets schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:22:
[...]

Dat heeft toch niks met je ervaring met de XPeria te maken, dat is je ervaring met t-mobile
jaa die moest in een ander topic......

je ben niet zo goed in sarcasme herkennen heh? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:21:
[...]

jaa die moest in een ander topic......

je ben niet zo goed in sarcasme herkennen heh? haha
Was ook niet erg duidelijk. Is sowieso vrij lastig zonder non-verbale communicatie.

[ Voor 10% gewijzigd door laarom op 26-02-2013 18:43 ]

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou morgen mijn Xperia Z geleverd krijgen van T-Mobile. Is er blijkbaar vandaag het bedrag teruggestort van het toestel en moet ik hetzelfde bedrag onder rembours aan de koerier betalen, is dit bij meer mensen zo het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36
Ik weet niet of het al gemeld was hier maar de Sony Xperia Z is nu ook verkrijgbaar bij Vodafone Friends and Family!

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/5603

Nu alleen nog opzoek naar een code :X

[ Voor 7% gewijzigd door recemonster op 26-02-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:29
Mensen hoe werkt Friends & Family ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
En wat heeft google je verklapt? Het staat op de site van Vodafone prima uitgelegd.

Wel fijn dat ie er uiteindelijk een keer opstaat, ze waren er wel erg traag mee. De 140/4000 ziet er wel gunstig uit. Blijven de maandlasten ook nog binnen de perken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:46:
Zou morgen mijn Xperia Z geleverd krijgen van T-Mobile. Is er blijkbaar vandaag het bedrag teruggestort van het toestel en moet ik hetzelfde bedrag onder rembours aan de koerier betalen, is dit bij meer mensen zo het geval?
Ik wilde het bedrag ook eerst op voorhand betalen bij T-mobile.
Maar deze optie was al niet meer mogelijk bij mij.
Ik moet straks wel betalen aan de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:29
Senor Sjon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:09:
En wat heeft google je verklapt? Het staat op de site van Vodafone prima uitgelegd.

Wel fijn dat ie er uiteindelijk een keer opstaat, ze waren er wel erg traag mee. De 140/4000 ziet er wel gunstig uit. Blijven de maandlasten ook nog binnen de perken.
Ik heb niet veel kunnen vinden, maar ik begrijp dat je een vriend of familie moet hebben die werkt bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 18:20
Ik krijg net te horen dat mijn tele2 abo 32.75 ipv 35 per maand is. Totaallast over twee jaar komt daarmee op 826eu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Mailtje van Belcompany gehad net, de 19e gelijk besteld en betaald:

Beste Heer M.L. van der Sluijs,
Bedankt voor je bestelling op BelCompany.nl. Jouw bestelling is aangemaakt met het volgende ordernummer: ---------. Wij nemen jouw order zo spoedig mogelijk in behandeling.
In de bijlage vind je een overzicht van je bestelling en de door jou opgegeven gegevens.
Om vertraging te voorkomen willen wij je vragen om deze bijlage nauwkeurig te controleren.
Indien bij aflevering blijkt dat één of meerdere gegevens op het contract afwijken van de gegevens op de opgegeven bankpas en het identiteitsbewijs kan onze koerier jouw bestelling helaas niet uitleveren.
Denk hierbij aan de initialen (deze dienen hetzelfde te zijn als op je legitimatiebewijs) en correcte achternaam (bv meisjesnaam). Verder dienen alle ingevoerde gegevens van de contractant zelf te zijn, dit geldt ook voor het opgegeven rekeningnummer.
Let op: het opgegeven adres dient je huisadres te zijn! Je kunt het pakket op dit adres laten leveren of op je werkadres. Dit kan doorgegeven worden aan de koerier, wanneer deze je belt om een afleverafspraak te maken (alleen bij Ident levering).
Eventuele wijzigingen kun je doorgeven via 0348 - 462 811 of belcompany@onlineactivatie.nl onder vermelding van jouw ordernummer ------------.
Met vriendelijke groet,
BelCompany.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Gister bij t-mobile online een Z icm abo besteld heb tot nu toe alleen een orderbevestiging email ontvangen.
Hoelang duurt het meestal voordat je wat meer hoort omtrent levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Met dit er 5 minuten achteraan :(

Beste M.L. van der Sluijs,

Je hebt op 19-02-2013 een product besteld op de website van BelCompany. Het ordernummer van je bestelling is: --------

Het door jou gekozen artikel is op dit moment niet voorradig. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij je hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.belcompany.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van BelCompany.

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Milan57 op 26-02-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Dat is balen....
ik zit ook echt in de stress.

Of de koptelefoon erbij zit en wanneer hij nou komt

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, voor de mensen die bij tmobile hebben besteld.

Voegen jullie de gratis bundels ook toe zoals "Grenzeloos" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

Zojuist even contact gehad met Studentmobiel;
De toestellen komen daar ook morgen binnen waarna ze ze direct gaan uitleveren (in mijn geval met PostNL meesturen).
Hij kon met vrij veel zekerheid zeggen dat ik zowel de headset en het toestel donderdag zou ontvangen.
(4 februari besteld).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:07:

Je hebt op 19-02-2013 een product besteld op de website van BelCompany. Het ordernummer van je bestelling is: --------

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl
Dat is toevallig ik heb beide mail ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Laatst online: 18:08
iemand een idee of GSMwijzer hem op voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Ik baal er zo van, het gaat weer precies hetzelfde als de vorige keer met BC.
Toen kon ik rustig nog 3 weekjes wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:47:
Dat weet je niet zeker, en je zal niet de enige zijn. Ik heb ook bij BC besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een leuke aanbieding voor 1 of 2 jaar conract?

We verwachten wel wat meer inzet...

[ Voor 28% gewijzigd door AmbroosV op 26-02-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milan57 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:47:
Had ook op 19 feb besteld dus dan zal die van mij ook wel vertraagd zijn (nog geen mail). Of ze verdelen ook in regio's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund666
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04-2021
Had hem hier op dag 1 binnen. Toestel bevalt me prima. batterijduur is best degelijk. Ik kan met gemak 2 dagen op één volle batterij :)

It is written only Link can get AIDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, ook die mail net.... Misschien daarom 539 euro?
Als die telefoon over 3 weken wordt geleverd is hij er tegen die tijd overal voor een dergelijke prijs.
Maar laten we hopen dat het niet zo is. Maar ik begin ook te vrezen dat het zoiets gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Nee, doen we niet.

[ Voor 82% gewijzigd door AmbroosV op 26-02-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
Als dat het geval is, trein ik vrijdag even naar de Saturn in tilburg ;)
Maar laten we niet te negatief zijn...... kan zijn dat de courier morgen gewoon belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_sHoRtY

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl
Huh, hoe kan dat dan? Ik heb de 20e betaald en niet zo'n Mailtje gehad. Heb je je voor ingeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Ik heb de 19e besteld en ook deze mail gekregen. Ik had gepreordered.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb bij Bol.com een pre-order voor de XZ zwart staan. Zie nu in 1 keer dat hij op levertijd 3-4 weken staat. Dan ga ik denk ik toch maar bij Saturn bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 12-09 10:49
@eawert zal denk ik voor nieuwe bestellingen gelden gok ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

arnoutzw schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:59:
@eawert zal denk ik voor nieuwe bestellingen gelden gok ik zo
Zolang je geen mail heb dat je bestelling vertraagd is denk ik dat inderdaad ook, Bol.com is daar meestal vrij snel en correct in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
Ik ben benieuwd of vandaag de levering bij StudentMobiel inderdaad binnen komt zoals ze hebben aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:31
Hier ook op de 19e bij BC een order geplaatst en betaald. Heb de 'niet voorradig' mail overigens niet ontvangen en ook geen mail over de headset.

Ben ook benieuwd of ik die wel krijg. Bij navraag kon men het mij niet vertellen. Ik lees hier aan de ene kant dat de headset actie tot 18 februari liep maar aan de andere kant ook berichten dat ze nog niet aan de 300 pre orders zaten en hij er dus wel bijgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Vraag, heeft iemand die bij Vodafone de pre-order heeft geplaatst de koptelefoon in zijn/haar orderbevestiging staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:27

Chiron

Moderator Discord
Ik heb uberhaupt geen bevestiging gehad van de xperia z over de mail, laat staan een koptelefoon. Alleen 2 mailtjes; Eentje om te bevestigen dat ik een verlenging had besteld, en eentje dat de verlenging daadwerkelijk was doorgevoerd (5 minuten later). Geen woord over een telefoon of een koptelefoon.

Een paar dagen daarna wel met mn ordernummer via een vraag aan de twitter webcare bevestigd gekregen dat er een xperia z in mn bestelling zat.

[ Voor 6% gewijzigd door Chiron op 27-02-2013 09:24 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
ormagon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:13:
Vraag, heeft iemand die bij Vodafone de pre-order heeft geplaatst de koptelefoon in zijn/haar orderbevestiging staan?
Hey, ik zie je op het vodafone forum staan, je kan anders toch ook even vodafone bellen om je ONLINE nummer te vragen zodat je je orderstatus kan controleren. Die hebben ze vast wel voor je. Niet dat je orderstatus online nu veel zegt, mijne staat sinds 19/2 al op Bestelling word verwerkt.

Ik was helaas 1 dag te laat voor de koptelefoon, dus bij mij staat er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thiesggb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2020
smitterz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:03:
Ik ben benieuwd of vandaag de levering bij StudentMobiel inderdaad binnen komt zoals ze hebben aangegeven.
Dit is wat ik zojuist als antwoord kreeg op mijn mail van gister toen ik het hun vroeg......
Beste Thijs,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten het toestel vandaag of morgen binnen te krijgen. Daarom gaan wij ervan uit dat u het toestel eind deze week/begin volgende week zult ontvangen. Ook kunnen wij bevestigen dat er een headset bij zal zitten. Zodra het pakket verzonden is krijgt u een e-mail van ons om het pakketje te volgen. Uiteraard willen wij u alvast veel plezier toewensen met de nieuwe telefoon!

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

(edit: besteld 7 februari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Via het Vodafone forum kwam ik deze link tegen: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp hier kan ik raar genoeg wel inloggen en mn orderstatus zien. Er staat alleen de Xperia Z, niks over de koptelefoon.

Aangezien er bij mijn gegevens "Orderdatum: 11-02-2013" in staat, en er op het forum de volgende post is gemaakt verwacht ik dat het wel goed zit, en anders jammerdebammer:

http://forum.vodafone.nl/...re-order-actie/td-p/53148:
Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie
Opties
op ‎18-02-2013 04:03 PM
Hallo allemaal,

de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.

Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.

Voor welke bestellingen geldt de actie:

Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:

Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?

Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
Groeten - Kind regards

Bas

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thiesggb schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:30:
[...]

Dit is wat ik zojuist als antwoord kreeg op mijn mail van gister toen ik het hun vroeg......
Beste Thijs,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten het toestel vandaag of morgen binnen te krijgen. Daarom gaan wij ervan uit dat u het toestel eind deze week/begin volgende week zult ontvangen. Ook kunnen wij bevestigen dat er een headset bij zal zitten. Zodra het pakket verzonden is krijgt u een e-mail van ons om het pakketje te volgen. Uiteraard willen wij u alvast veel plezier toewensen met de nieuwe telefoon!

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thiesggb
@TOm.......oh ja :) misschien handig om dat te vermelden, besteld 7 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Reactie van Sony of er promo's naar België komen:

Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Xperia Support.

De actie met de gratis MDR-R1 headset is in Nederland door verschillende winkels en netwerkaanbieders van toepassing. In hoe verre de winkels de actie ook in Belgie aanbieden weten we niet, maar in Nederland is de actie geldig bij de Phonehouse en de Belcompany, u kunt zeker ook bij de belgische vestigingen navragen of de actie ter beschikking komt. Als Belgische klant kunt u niet deelnemen aan een nederlandse actie.

Via Vandenborre kunt u de XPERIA Z voorbestellen en krijgt u een gratis docking station erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Chiron schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:30:
Via het Vodafone forum kwam ik deze link tegen: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp hier kan ik raar genoeg wel inloggen en mn orderstatus zien. Er staat alleen de Xperia Z, niks over de koptelefoon.

Aangezien er bij mijn gegevens "Orderdatum: 11-02-2013" in staat, en er op het forum de volgende post is gemaakt verwacht ik dat het wel goed zit, en anders jammerdebammer:

http://forum.vodafone.nl/...re-order-actie/td-p/53148:

[...]
Volgens mij zitten we ongeveer met dezelfde mensen op het Vodafone forum als hier, die link gaf ik net inderdaad. Zelf kan ik er niets mee zien en ook aan de telefoon wisten ze me geen werkend ONLINE nummer te geven. Wel heb ik nadat ik de Twitter Webcare heb benaderd een tweede orderbevestiging ontvangen waar de Xperia Z is vermeld, dat is in ieder geval geruststellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thiesggb schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:34:
@TOm.......oh ja :) misschien handig om dat te vermelden, besteld 7 februari.
Dan wordt het afwachten of de headset bij mijn bestelling zit. Ik heb de 11e besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ze hebben wel iets veranderd aan die statuspagina, of via het menu in mijnvodafone als je inlogt word je naar een hele andere pagina geredirect; Eerst kreeg ik gewoon een witte lege pagina te zien namelijk. Of hun ordersysteem heeft de massa aan orders eindelijk bij kunnen benen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Dan wordt het afwachten of de headset bij mijn bestelling zit. Ik heb de 11e besteld...
Ik heb de 6e besteld en inderdaad de koptelefoon ook al bevestigd gekregen telefonisch.

Mijn huisgenoot had gisteren gebeld en toen zeiden ze dat de toestellen vandaag geleverd zouden worden bij Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thiesggb
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Headset zit er bij jou 99% zeker ook gewoon bij, die actie heeft tot half februari op de site van Studentmobiel gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djensen35
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 09:12
Een vriend van mij heeft 9 februari besteld bij Studentmobiel, maar de hoofdtelefoon stond er toen (helaas!) al niet meer bij..
Telefonisch werd hem niets bevestigd; het was afwachten..

Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht het wel gewoon af. Ik hoop dat ik morgen of vrijdag in ieder geval de XZ in ontvangst kan nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFe
  • Laatst online: 09-09 06:05
Gisteren order bij Coolblue geannuleerd en bij Friends & Family besteld. Scheelt ruim 160 euro, en die koptelefoon mogen ze iemand anders blij mee maken. Kan er altijd nog 1 van marktplaats plukken voor een eurotje of 75 :D.

Jammer dat (nu) alleen nog de zwarte te bestellen is...
Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste