Ik zou ze voor de zekerheid even bellen.jeroendh schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:04:
[...]
Kan je bij saturn ook betalen met de mediamarkt cadeaubonnen?
Het is immers het zelfde bedrijf.
Heb hier €550 aan MM bonnen liggen van de AH actie
Net gebeld naar Saturn Rotterdam, bij hun is het niet mogelijk om met de MM bonnen te betalen.Replay256 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:12:
[...]
Dan kan zelf ook gedaan,, is een en hetzelfde bedrijf.
Hmm, heb de mijne al online gepreorderd bij MM om op te halen bij een vestiging. Had ook AH bonnen gehaald en daarmee online besteld. Saturn is nu idd toch een stuk goedkoper ineens. Ben benieuwd wat ze nog aan prijs kunnen doen als ik er naar vraag als ik het op ga halen. Aangezien Saturn 1 zelfde bedrijf is.
Klopt zat ik net ook aan te denken. de MM heeft natuurlijk gewoon de laagste actie prijs garantiexileS schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:20:
Hmm, heb de mijne al online gepreorderd bij MM om op te halen bij een vestiging. Had ook AH bonnen gehaald en daarmee online besteld. Saturn is nu idd toch een stuk goedkoper ineens. Ben benieuwd wat ze nog aan prijs kunnen doen als ik er naar vraag als ik het op ga halen. Aangezien Saturn 1 zelfde bedrijf is.
Dan zou je hem bij de MM dus ook voor €539 kunnen krijgen.
In de winkel zelf weet ik niet. online via de webshop zeker wel. ik heb het namelijk zelf ook gedaan.jeroendh schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:17:
[...]
Net gebeld naar Saturn Rotterdam, bij hun is het niet mogelijk om met de MM bonnen te betalen.
prijs van 539.- is bij saturn alleen maar online,
maar eerst ga ik morgen ff bellen ik heb de XZ 14-feb besteld voor 635.- en nu wordt ie aangeboden voor 539.-
dacht het niet. anders annuleer ik mijn bestelling en mogen ze het geld terug storten..
Pff. Wil graag bij Vodafone blijven maar die prijzen zijn echt niet normaal meer met de XZ als we kijken bij smartphoneshop 
200 minuten + 4000 MB -> 27,50 x 12 + 55 x 12.
300 minuten + 4000 MB -> 48,75 x 12 + 65 x 12. Minus 16 euro.
I mean, whatttttt? Scheve verhouding als je het mij vraagt. Op zoek naar de volgende, ik heb wel wat belminuutjes nodig en het liefste zou ik 300 min/sms bij 500 MB hebben. Maar op deze manier wordt 't em niet!

200 minuten + 4000 MB -> 27,50 x 12 + 55 x 12.
300 minuten + 4000 MB -> 48,75 x 12 + 65 x 12. Minus 16 euro.
I mean, whatttttt? Scheve verhouding als je het mij vraagt. Op zoek naar de volgende, ik heb wel wat belminuutjes nodig en het liefste zou ik 300 min/sms bij 500 MB hebben. Maar op deze manier wordt 't em niet!
Heeft de saturn ze maandag al in de winkel liggen dan eigenlijk? Of is dat echt pas vanaf de 28e?
TMAXTINT
Verwijderd
@jejking ik heb bij vodafone toestel los gehaald met een vodafone sim only superdeal van 24 maanden €15 / 500mb / 225 min / gratis sms (Bel+Sms+Web Vaak € 30 2 jaar), is toch 60 euro goedkoper
Ja, maar worden alleen nog geleverd met een abonnement.. volgens mij worden ze pas gewoon de 27 verstuurd en geleverd..Marruk schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:53:
Heeft de saturn ze maandag al in de winkel liggen dan eigenlijk? Of is dat echt pas vanaf de 28e?
https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70jeroendh schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:22:
[...]
Klopt zat ik net ook aan te denken. de MM heeft natuurlijk gewoon de laagste actie prijs garantie![]()
Dan zou je hem bij de MM dus ook voor €539 kunnen krijgen.
- Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:
Verwijderd
Ze hebben het allang maar mogen pas 28ste verkopenMarruk schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:53:
vrijdag 22 februari 2013 13:20
Sony is begonnen met de verkoop van de Xperia Z in Nederland. Het toestel bereikt vandaag nog de eerste retailers en e-tailers.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2013 14:55 ]
laagsteprijsgarantie geldt niet in de MM webshop. Dat heeft een webshopmedewerker mij telefonisch verteld.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Waarom zou je dan niet je koop annuleren/gebruik maken van het retourrecht? Ik neem aan dat als je dit aan een medewerker vertelt zhij gewoon de laagste prijs geeft. Althans, dit ga ik proberen. Mis ik iets?
Ja,dat ze dat niet doen..dan is t hek van de dam. Je moet er wel rekening mee houden dat 'laagste prijs garantie' een service is en vooral niet verplicht. Je bent ook niet verplicht om bij hen een aankoop te doen.deuceboss schreef op zondag 24 februari 2013 @ 15:22:
Waarom zou je dan niet je koop annuleren/gebruik maken van het retourrecht? Ik neem aan dat als je dit aan een medewerker vertelt zhij gewoon de laagste prijs geeft. Althans, dit ga ik proberen. Mis ik iets?
Overigens is de betere vraag die je jezelf kan stellen: wil ik voor die paar tientjes (tenzij je van 630 naar 540 gaat) de headset mislopen? Zo ja, elders bestellen. Zo nee, zie die paar tientjes als bedrag dat je moet neerleggen voor de headset.
Heb je de headset uberhaupt niet bij je aankoop dan kan ik je alleen maar adviseren om voor het laagste bedrag te gaan bij een betrouwbare winkel.
[ Voor 8% gewijzigd door nubcaek op 24-02-2013 16:28 ]
OK, de headset is misschien wel een probleem ja, maar als ik tegen ze zeg dat ik me beroep op het retourrecht wanneer ze niet zakken naar €539, denk je dan echt dat ze me weg laten lopen met m'n geld?nubcaek schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:27:
[...]
Ja,dat ze dat niet doen..dan is t hek van de dam. Je moet er wel rekening mee houden dat 'laagste prijs garantie' een service is en vooral niet verplicht. Je bent ook niet verplicht om bij hen een aankoop te doen.
Overigens is de betere vraag die je jezelf kan stellen: wil ik voor die paar tientjes (tenzij je van 630 naar 540 gaat) de headset mislopen? Zo ja, elders bestellen. Zo nee, zie die paar tientjes als bedrag dat je moet neerleggen voor de headset.
Heb je de headset uberhaupt niet bij je aankoop dan kan ik je alleen maar adviseren om voor het laagste bedrag te gaan bij een betrouwbare winkel.

Ah, je was me net voor
Niet alleen denken, ervaring. Uiteraard geldt hier 'niet geschoten is altijd mis'.deuceboss schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:30:
[...]
OK, de headset is misschien wel een probleem ja, maar als ik tegen ze zeg dat ik me beroep op het retourrecht wanneer ze niet zakken naar €539, denk je dan echt dat ze me weg laten lopen met m'n geld?
Verwijderd
bron?Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:55:
[...]
Ze hebben het allang maar mogen pas 28ste verkopen
vrijdag 22 februari 2013 13:20
Sony is begonnen met de verkoop van de Xperia Z in Nederland. Het toestel bereikt vandaag nog de eerste retailers en e-tailers.
zou ook betekenen dat bol en coolblue al eerder kunnen leveren?
Afgelopen vrijdag contact gehad met de klantenservice van de Belcompany. Gevraagd wat de levertijd is van de xperia z, en of ze mij konden verzekeren dat ik er een koptelefoon bij krijg. Ze verwachtte de toestellen in de loop van volgende week uit te leveren. (webshop orders). Daarbij, vertelde de beste mevrouw me dat ze nog niet aan de 300 pre-orders zaten, dus dat ik sowieso recht heb op de headset. Ik ben erg benieuwd hoe de levering i.c.m de headset bij de Belcompany en andere providers gaat verlopen. Als mensen meer informatie hebben over een mogelijke leverdatum vanuit de Belcompany, dan hoort iedereen dat graag denk ik zo!
Verwijderd
Hoelang is de levertijd bij de Phonehouse? ik heb 7 feb voorbesteld en ik kreeg vrijdag een mail waarin staat de leverdatum is over 4 a 5 weken. Lijkt mij wel erg lang? Hoop niet dat het een tweede lumia 920 word die ik begin december besteld maar tot begin feb nog niet had ontvangen.
Voor de 100 euro die Coolblue meer vraagt (629) dan goedkoopste aanbieder (ok 90 euro) mogen ze best eerder leveren !
[ Voor 24% gewijzigd door johnhere op 24-02-2013 20:11 ]
Verwijderd
http://www.allaboutphones...bout+Phones+Mixed+feed%29Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:14:
[...]
bron?
zou ook betekenen dat bol en coolblue al eerder kunnen leveren?
Niet helemaal juist. Providers hebben hun toestellen al gekregen, de leveringen van unbranded toestellen is een van de volgende dagen. De schatting van Coolblue (27 februari aan huis) is vrij accuraat.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:55:
[...]
Ze hebben het allang maar mogen pas 28ste verkopen
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door AmbroosV op 24-02-2013 20:55 ]
Verwijderd
Ja coolblue stuurt de product dinsdag op en woensdag hebben de klanten het binnenAmbroosV schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:54:
[...]
Niet helemaal juist. Providers hebben hun toestellen al gekregen, de leveringen van unbranded toestellen is een van de volgende dagen. De schatting van Coolblue (27 februari aan huis) is vrij accuraat.
Ook als je vodafone nummerbehoud hebt aangevraagd?Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:29:
[...]
Ja coolblue stuurt de product dinsdag op en woensdag hebben de klanten het binnen
Verwijderd
Zou wel moeten, Is je contract in orde ?largovich schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:45:
[...]
Ook als je vodafone nummerbehoud hebt aangevraagd?
Contract is in orde, kreeg dit mailtje nadat het in orde was;Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:47:
[...]
Zou wel moeten, Is je contract in orde ?
Geachte heer *,
>
> Bedankt voor uw aanvraag via PDAshop.nl. Op 18-02-13 heeft u bij ons een abonnement aangevraagd van Vodafone. Wij hebben uw email in goede orde ontvangen.
>
> Zodra uw toestel op voorraad is, zullen wij het nummerbehoud voor u indienen bij Vodafone. Vodafone moet eerst het nummerbehoud goedkeuren voordat het toestel uitgeleverd kan worden. Zodra het nummerbehoud is goedgekeurd, zullen wij contact met u opnemen om een afleverafspraak in te plannen.
>
> Heeft u nog vragen? Neem contact op met PDAshop.nl via http://www.pdashop.nl/klantenservice
>
> Met vriendelijke groet,
>
> PDAshop.nl
Verwijderd
Dan zullen ze je vast maandag of dinsdag bellenlargovich schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:50:
[...]
Contract is in orde, kreeg dit mailtje nadat het in orde was;
[...]
Dus als ik het goed begrijp heb ik hem dus ook op de 27e binnen?Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:52:
[...]
Dan zullen ze je vast maandag of dinsdag bellen
Verwijderd
Hij zou nu wel goedgekeurd moeten worden toch ? Dus dan zie ik geen reden om langer te wachten en aangezien vodafone ook nog niet geleverd heeft moet je hem wel deze week krijgenlargovich schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:53:
[...]
Dus als ik het goed begrijp heb ik hem dus ook op de 27e binnen?
Ik had juist begrepen uit het mailtje dat ze pas nummerbehoud gingen aanvragen als ze het toestel binnen hebben..Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:55:
[...]
Hij zou nu wel goedgekeurd moeten worden toch ? Dus dan zie ik geen reden om langer te wachten en aangezien vodafone ook nog niet geleverd heeft moet je hem wel deze week krijgen
Verwijderd
Log even in op je account bij coolblue als je die heblargovich schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:56:
[...]
Ik had juist begrepen uit het mailtje dat ze pas nummerbehoud gingen aanvragen als ze het toestel binnen hebben..
PM'dVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:57:
[...]
Log even in op je account bij coolblue als je die heb
Haha het kan nog grappiger, kom je in t-mobile shop hebben ze de headset.
alleen geen telefoon, kom je zaterdag in de tshop.
hebben ze de telefoon, Alleen de Sony MDR-1R hoofdtelefoon was retour genomen hoofdkantoor.
maar ik mocht wel een Sony MDR-V55 DJ hoofdtelefoon meenemen als alternatief.
Nee, zet maar uit bij het hoofdkantoor! heb liever de beloofde Sony MDR-1R
hebben ze de telefoon, Alleen de Sony MDR-1R hoofdtelefoon was retour genomen hoofdkantoor.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Wel lief, 1/5 prijs en waarschijnlijk 1/50 kwaliteit, maar ze bieden je iig iets aan !Dutchzilla schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:55:
Haha het kan nog grappiger, kom je in t-mobile shop hebben ze de headset.
Verwijderd
Net coolblue gebeld.... ze zijn nog altijd niet binnen en er kan nog niets over gezegd worden....
Ben benieuwd wanneer vodafone gaat leveren, zag afgelopen vrijdag dat ze de toestellen hadden ontvangen en dat ze volgens mij eerst naar de winkels gingen, ben benieuwd wanneer ze naar de klanten gaan. Hopelijk ligt hij rond komende donderdag a vrijdag op de mat :-)
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Haha zou wat zijn zeg...GokuSsj schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:37:
Ben benieuwd wanneer vodafone gaat leveren, zag afgelopen vrijdag dat ze de toestellen hadden ontvangen en dat ze volgens mij eerst naar de winkels gingen, ben benieuwd wanneer ze naar de klanten gaan. Hopelijk ligt hij rond komende donderdag a vrijdag op de mat :-)
"De pre-orders hebben we al binnen, dus de eerste levering in de winkel leggen en de 2e levering naar de pre-order klanten..."
Je hoeft echt niet te bellen hoor, de 27e komen ze aan in NL. Dan hoef je niet de leveranciers (ik spreek in het algemeen) te gaan vermoeien met dagelijkse vragen.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:06:
Net coolblue gebeld.... ze zijn nog altijd niet binnen en er kan nog niets over gezegd worden....
Nou dat hoop ik dus ook voor mijn pre-order, kan ik in het weekend lekker gaan spelen ermeenubcaek schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:48:
[...]
Haha zou wat zijn zeg...
"De pre-orders hebben we al binnen, dus de eerste levering in de winkel leggen en de 2e levering naar de pre-order klanten..."
Ik hoop het ook!. Ik heb alleen nog helemaal niks van vodafone ontvangen, behalve 2 mails. Vind het wel spannend of mijn nummer behoud vanuit tmobile helemaal goed gaat. Hopelijk laat vodafone snel iets weten :-)Avinash schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:56:
[...]
Nou dat hoop ik dus ook voor mijn pre-order, kan ik in het weekend lekker gaan spelen ermee
De telefoons van t-mobile (zakelijke abbo) worden in ieder geval al uitgeleverd. Collega van me heeft hem afgelopen vrijdag ontvangen. Er was wat verwarring over de koptelefoon, zat er niet bij. Daar word nog navraag naar gedaan...
Ik neem aan dat dit over de zwarte gaat, ik heb nog niemand gevonden die de witte heeft ontvangen.BigSurf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:25:
De telefoons van t-mobile (zakelijke abbo) worden in ieder geval al uitgeleverd. Collega van me heeft hem afgelopen vrijdag ontvangen. Er was wat verwarring over de koptelefoon, zat er niet bij. Daar word nog navraag naar gedaan...
De Xperia Z is niet meer te bestellen op de T-mobile site.
Probeerde net te kijken wat de verwachte levertijd was van de XZ, maar je wordt teruggeleid naar het toestellen overzicht.
Maar in het modellenoverzicht staat de XZ er ook niet meer bij.
Waarschijnlijk een foutje op de site, hij staat overigens nog wel 'incl headset'
www.t-mobile.nl/sony-xper...012733&mid=eml-7700320468
Probeerde net te kijken wat de verwachte levertijd was van de XZ, maar je wordt teruggeleid naar het toestellen overzicht.
Maar in het modellenoverzicht staat de XZ er ook niet meer bij.
Waarschijnlijk een foutje op de site, hij staat overigens nog wel 'incl headset'
www.t-mobile.nl/sony-xper...012733&mid=eml-7700320468
[ Voor 0% gewijzigd door mayckelvz op 25-02-2013 11:27 . Reden: foutieve site ]
Ik kreeg net bericht vanuit T-mobile over levering van mijn witte XZ.
Dit was het bericht:
Onlangs hebben wij u geïnformeerd over de verwachte levertijd van uw T-Mobile product. Helaas is de levering van uw product vertraagd. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 13 maart en 15 maart. Onze excuses voor de ontstane vertraging.
Dus dat wordt nog een weekje langer wachten als beloofd
Dit was het bericht:
Onlangs hebben wij u geïnformeerd over de verwachte levertijd van uw T-Mobile product. Helaas is de levering van uw product vertraagd. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 13 maart en 15 maart. Onze excuses voor de ontstane vertraging.
Dus dat wordt nog een weekje langer wachten als beloofd
[ Voor 3% gewijzigd door mayckelvz op 25-02-2013 12:30 ]
Vanochtend een mailtje van studentmobiel!!!
Helaas, aflevering van de Sony Smart Wireless Headset Pro (€19!!!)
Leuk, maar zonder XZ heb ik er nog niet zo veel aan.
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Op het Vodafone forum meldt een moderator nu:
Misschien een ongelukkige woordkeuze waardoor ik aan een soort bureaucratische stoomtrein moet denken, maar daaruit krijg ik niet echt het idee dat ze er haast mee maken.
http://forum.vodafone.nl/t5/Sony/Xperia-Z/m-p/53966#M450..de toestellen zijn binnen maar de leveringen worden nog in gang gezet deze week..
Misschien een ongelukkige woordkeuze waardoor ik aan een soort bureaucratische stoomtrein moet denken, maar daaruit krijg ik niet echt het idee dat ze er haast mee maken.
Zojuist besteld bij BelCompany, MET headset (bevestigd dat ik die erbij krijg ivm voorinschrijving...)
Laat het wachten maar beginnen
Verwijderd
Hoe heb je dat bevestigd gekregen?superericje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:57:
Zojuist besteld bij BelCompany, MET headset (bevestigd dat ik die erbij krijg ivm voorinschrijving...)
Via BC Webcare (twitter) gevraagd of ik nog wel op tijd was, maar heb bevestigd gekregen, dat ik op de pre-order lijst sta en dus de headset erbij krijg...
UPDATE: net de order trouwens binnen, via Email, en daar staat de headset niet bij... nou ja zal allemaal wel goed komen
UPDATE 2: krijg meteen een andere mail erachteraan, dat het toestel niet voorradig is en dus vertraging oploopt... Das een fijne mededeling...... NOT
[ Voor 32% gewijzigd door superericje op 25-02-2013 13:11 . Reden: update 2 erbij ]
Ik heb net BC gebeld om te vragen of het toestel donderdag of vrijdag werd geleverd (ivm school)
De vrouw aan de lijn vertelde me dat de toestellen nog niet binnen waren en nog van nikst wist.
Nog even doorgevraagd en het enige wat ze kon zeggen was dat de toestellen in de aankomende 3! weken geleverd zouden worden.
Klinkt als het BC riedeltje waar ik al bang voor was............
De vrouw aan de lijn vertelde me dat de toestellen nog niet binnen waren en nog van nikst wist.
Nog even doorgevraagd en het enige wat ze kon zeggen was dat de toestellen in de aankomende 3! weken geleverd zouden worden.
Aha.... DAT mag ik toch niet hopen..Milan57 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:13:
Ik heb net BC gebeld om te vragen of het toestel donderdag of vrijdag werd geleverd (ivm school)
hopelijk geen lumia920 taferelen
Tja, ik verwacht mijn toestel van vodafone ook zeker niet voor de 28ste. Ik heb gezien hoe langzaam ze waren met de L920 (deels ook door nokia), maar toen lieten ze mensen ook lang wachten en communiceerde ze totaal geen duidelijkheid. Dus we gaan het zien. Ik wacht gewoon rustig tot de 28ste en daarna ga ik aan de bel trekkenMyedvyed schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:57:
Op het Vodafone forum meldt een moderator nu:
[...]
http://forum.vodafone.nl/t5/Sony/Xperia-Z/m-p/53966#M450
Even rekenen. Heb mijn XZ besteld bij MM voor 635,05 (6,05 thuiskopieheffing), betaald met AH cadeaubonnen. Dus 635,05 * 0,85 = 539,80 heb ik ervoor betaald.nubcaek schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:27:
[...]
Ja,dat ze dat niet doen..dan is t hek van de dam. Je moet er wel rekening mee houden dat 'laagste prijs garantie' een service is en vooral niet verplicht. Je bent ook niet verplicht om bij hen een aankoop te doen.
Bij de Saturn is die te koop voor 545,05. Als ik me aankoop annuleer krijg ik denk ik 635,05 (aan waardebonnen?) terug. Als ik me bestelling zo laat staan betaal ik dus in principe 635,05 - 545,05 = 90 voor de headset (als ik die überhaupt krijg, want ze reageren niet op me mail. Meneer aan de telefoon zei wel dat hij denkt dat het goed komt, maar ik heb dus geen schriftelijke bevestiging).
Ik wacht denk ik gewoon totdat ik hem op mag halen en als er blijkt dat er geen headset erbij zit, dan wil ik hem sowieso annuleren (of ze doen zelf iets aan de prijs, maar weet niet of ze dat kunnen doen aangezien het een webshop bestelling is en zij alleen het afhaalpunt zijn). Maar zonder headset wordt het dan 539,80 - 90 = 449,80 voor de XZ bij de Saturn.
Er is nog niks aan de hand maar ga er wel rekering mee houden.superericje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:19:
[...]
Aha.... DAT mag ik toch niet hopen..
hopelijk geen lumia920 taferelen
Heb dit eerder gehad met belcompany, maar omdat het toestel hier 100e,- goedkoper was en nog met headset toch weer hier besteld. We zullen zien!
[ Voor 48% gewijzigd door Milan57 op 25-02-2013 13:27 ]
Wat bedoel je?laarom schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:44:
Vanochtend een mailtje van studentmobiel!!!
Helaas, aflevering van de Sony Smart Wireless Headset Pro (€19!!!)
Dat hij de los bijbestelde headset al wel heeft gok ik zo...arnoutzw schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:28:
[...]
Wat bedoel je?(beetje onduidelijke zin)
Voor 19,-???JaMaaT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:30:
[...]
Dat hij de los bijbestelde headset al wel heeft gok ik zo...
Dat is spotgoedkoop.
Zal wel in combi zijn met een abbo, zit op hun site te kijken maar zie hem nergens voor deze prijs.
Gisteravond de Xperia Z bestelt bij Saturn voor € 545,-. Op deze site staat verwachte leverdatum 28/2, dus wie weet wel voor het weekend mijn Xperia Z (helaas wel zonder hoofdtelefoon
).
Koffie werkt echt!
Dat klopt ik heb hem ook voor 19euro bij studentmobiel er bij besteld dat kon tijdelijk en is later weer weggehaald. Maar beetje vreemd dat hij hem al heeft en snap niet waarom dat iets slechts zou zijn? Iedereen moet nog even geduld hebben...
Nee ik heb hem nog niet, kreeg een mailtje dat deze verstuurd is. Ik dacht natuurlijk dat dit mijn XZ was, maar bij nadere inspectie, was het alleen de headset.
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Dit stond bij accesoires als je de XZ bestelde, 19 euro voor de wireless headset, kon je erbij kopen.
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
@moraal
O ok ;-) ik heb hem er ook bij besteld maar nog geen mail ontvangen dat de Bluetooth headset verstuurd is maar dan kan ook komen omdat ik met rembours heb besteld. Maar verwacht wel dat de XZ hier voor het einde van de week is
O ok ;-) ik heb hem er ook bij besteld maar nog geen mail ontvangen dat de Bluetooth headset verstuurd is maar dan kan ook komen omdat ik met rembours heb besteld. Maar verwacht wel dat de XZ hier voor het einde van de week is
Aangezien iedereen hier op de XZ zit te wachten dacht ik dat het wel duidelijk was dat ik dacht dat een mailtje van studentmobiel er op duidt dat de Xperia Z verstuurd is. Helaas niet de telefoon maar de (andere) headset. Duidelijk?arnoutzw schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:28:
[...]
Wat bedoel je?(beetje onduidelijke zin)
@arnoutzw Had vanochtend om half 10 een mailtje, dus die van jou zal er vast ook snel aankomen.
[ Voor 10% gewijzigd door laarom op 25-02-2013 14:40 ]
Nee dacht dat je bedoelde dat die 19 euro voor headset niet meer doorging ofzo door die:laarom schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:39:
[...]
Aangezien iedereen hier op de XZ zit te wachten dacht ik dat het wel duidelijk was dat ik dacht dat een mailtje van studentmobiel er op duidt dat de Xperia Z verstuurd is. Helaas niet de telefoon maar de (andere) headset. Duidelijk?
@arnoutzw Had vanochtend om half 10 een mailtje, dus die van jou zal er vast ook snel aankomen.
Maar duidelijk ;-)
Hahaha nee gelukkig wel. Ik heb studentmobiel vorige week ook nog gemaild ivm de levering, maar ze meldden dat de headset slecht leverbaar was, maar dat er wel gewoon geleverd zou worden.
AmbroosV, weet jij iets van de leveringen voor België?
Want bij vandenborre.be staat nu als verwachtte datum: 10.03 ...
Want bij vandenborre.be staat nu als verwachtte datum: 10.03 ...
Het gaat eind volgende week of in de loop van de week erna worden. 10 maart komt wel in de buurt maar het kan vroeger zijn (is trouwens een zondag dus 10 maart zelf zal het niet worden).
[ Voor 39% gewijzigd door AmbroosV op 25-02-2013 18:36 ]
Vandaag weer contact gehad met de Belcompany. En weer kunnen ze niks vertellen over de leverdatum. Ook heb ik gevraagd waarom het toestel bij hun bijna 100 euro goedkoper is dan bij de concurrent. Ook dat konden ze me niet vertellen. Ik schopte het balletje een beetje op door te vragen of 't toestel niet branded was. Waarop ze zei, ehh, nou, dat zou wel kunnen ja. Zoals mensen hier al hadden aangegeven, dat het Vodafone logo ingebakken zit, en dat er apps geinstalleerd staan die niet te verwijderen zijn. Weet niet of dat met de prijs te maken kan hebben, maar ik vind het raar dat vrijwel iedere webshop rond de 620 euro zit, en de belcompany bijna 100 euro goedkoper kan. Je kan mij niet vertellen dat de belcompany als enige inkoop voordeel heeft, of de marge zo belachelijk laag legt. Ik denk eerder dat het te maken heeft met het late inkopen. Hierdoor kan de prijs van het toestel natuurlijk ook al gedaald zijn, ookal is 100 euro wel erg veel. Dit kan ook betekenen dat de mensen die besteld hebben bij de belcompany langer moeten wachten dan anderen. We zien het allemaal maar gebeuren! Ik heb er geen idee van.
Edit: AmbroosV: Kan jij hier iets over vertellen misschien?
Ok, thx, ik hoopte eind deze week al nieuws te ontvangenAmbroosV schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:35:
Het gaat eind volgende week of in de loop van de week erna worden. 10 maart komt wel in de buurt maar het kan vroeger zijn (is trouwens een zondag dus 10 maart zelf zal het niet worden).
Ondertussen mijn collega's hier ook al bijna overtuigd de Xperia Z aan te laten schaffen.. (ze wachten op mijn 'voorbeeld')
Verwijderd
Je kon het toestel ook los bestellen voor dezelfde prijs. Dan verwacht ik geen branding... Heb trouwens hem ook besteld bij BC met abbo dus ik hoop niet op branding op de telefoon zelfB_sHoRtY schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:35:
Vandaag weer contact gehad met de Belcompany. En weer kunnen ze niks vertellen over de leverdatum. Ook heb ik gevraagd waarom het toestel bij hun bijna 100 euro goedkoper is dan bij de concurrent. Ook dat konden ze me niet vertellen. Ik schopte het balletje een beetje op door te vragen of 't toestel niet branded was. Waarop ze zei, ehh, nou, dat zou wel kunnen ja. Zoals mensen hier al hadden aangegeven, dat het Vodafone logo ingebakken zit, en dat er apps geinstalleerd staan die niet te verwijderen zijn. Weet niet of dat met de prijs te maken kan hebben, maar ik vind het raar dat vrijwel iedere webshop rond de 620 euro zit, en de belcompany bijna 100 euro goedkoper kan. Je kan mij niet vertellen dat de belcompany als enige inkoop voordeel heeft, of de marge zo belachelijk laag legt. Ik denk eerder dat het te maken heeft met het late inkopen. Hierdoor kan de prijs van het toestel natuurlijk ook al gedaald zijn, ookal is 100 euro wel erg veel. Dit kan ook betekenen dat de mensen die besteld hebben bij de belcompany langer moeten wachten dan anderen. We zien het allemaal maar gebeuren! Ik heb er geen idee van.
Bij Belcompany kan het best wel dat je Vodafone-branding gaat hebben. Op de hardware zelf branden ze denk ik niet, enkel software. Nu heb je het geluk dat Sony's heel erg makkelijk te debranden zijn. Een image en een tooltje downloaden en enkele minuten later is je telefoon helemaal Unbranded NL, zonder risico op garantieverlies, zonder root, zonder bootloader unlock 
Gewoon kopen dus
!
Gewoon kopen dus
Dus er is geen kans op garantie verlies? Kan daar namelijk niet echt iets over terug vinden op het internet. Kan me ergens wel voorstellen dat Vodafone het daar wel op gaat gooien bij een garantie claim?
Ik hoop dat ze iig bij Vodafone geen branding hebben, heb het bij 2 verschillende webchat medewerkers nagevraagd en beiden bevestigden dat er géén branding op hun toestellen zal zitten. Mja, door al het gedoe rondom het pre-orderen van de XZ, vraag ik me toch af hoe betrouwbaar deze informatie is
..
Ik hoop dat ze iig bij Vodafone geen branding hebben, heb het bij 2 verschillende webchat medewerkers nagevraagd en beiden bevestigden dat er géén branding op hun toestellen zal zitten. Mja, door al het gedoe rondom het pre-orderen van de XZ, vraag ik me toch af hoe betrouwbaar deze informatie is
Signature
lang leve flashtool.
Ik zag btw dat het voor de xperia z nu nog wel een beta betreft waar vrij weinig mee te doen is.
Eer deze dagen komt de volledige versie uit.
Ambroos of iemand anders met wat verstand ervan, zouden jullie een .ftf kunnen maken van de generic dutch firmware?
Ik zag btw dat het voor de xperia z nu nog wel een beta betreft waar vrij weinig mee te doen is.
Eer deze dagen komt de volledige versie uit.
Ambroos of iemand anders met wat verstand ervan, zouden jullie een .ftf kunnen maken van de generic dutch firmware?
Bij Saturn gewoon voor 545.-B_sHoRtY schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:35:
Zoals in de mail beschreven, krijg ik weer van vodafone de melding dat het niet branded is?B_sHoRtY schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:35:
Beste heer Wester, |
Dank u voor uw bericht over uw bestelling en de actie met de headset van Sony. |
Allereerst mijn excuses voor mijn latere reactie op uw e-mail. Omdat het drukker is dan verwacht, is het niet gelukt om uw e-mail eerder te beantwoorden. |
Zojuist heb ik uw gegevens bekeken. Ik zie dat uw bestelling goed is binnengekomen en er zo spoedig mogelijk een Sony Xperia Z naar u wordt verstuurd. Op dit moment zijn de toestellen nog niet bij ons binnen. Wij wachten nog op de voorraad van uit Sony. Het toestel dat u zult ontvangen is, voor zover ik kan inzien, niet branded en simlock vrij. |
De actie met de headset liep bij Vodafone tot 18 februari. Omdat u online en voor deze datum heeft besteld, valt uw bestelling binnen de voorwaarden van de actie. Wij zullen er daarom alles aan doen om de headset ook aan u te leveren. |
Ik hoop dat ik u hiermee meer duidelijkheid kan geven. Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail. |
Met vriendelijke groet, |
Sadia |
Vodafone Klantenservice |
Erger nog, je krijgt de melding dat de toestellen niet binnen zijn! Terwijl op het forum gemeld werd dat ze vorige week al binnengekomen zijn! Pff..
@myed
Die dingen komen niet overal tegelijk binnen, en dat er nog niemand heeft gemeld een toestel heeft ontvangen via vodafone geeft al wat aan dat ze waarschijnlijk niet liegen.
Die dingen komen niet overal tegelijk binnen, en dat er nog niemand heeft gemeld een toestel heeft ontvangen via vodafone geeft al wat aan dat ze waarschijnlijk niet liegen.
User Error -- Please Replace User
Verwijderd
Hij bedoelt denk ik dat er op hun forum gezegd wordt dat er wel al telefoons binnen zijn. Dan is het een beetje raar om te lezen dat een andere medewerker zegt dat er nog niks binnen is.Ikke_Niels schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:45:
@myed
Dat, maar ik zeg dit ook naar aanleiding van een voorgaande post over branding. In de mail staat dat ze dus weer niet gebranded zijn. Heel leuk en duidelijk weer eens van vodafone.. #not!Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:47:
[...]
Hij bedoelt denk ik dat er op hun forum gezegd wordt dat er wel al telefoons binnen zijn. Dan is het een beetje raar om te lezen dat een andere medewerker zegt dat er nog niks binnen is.
We gaan het beleven..
Misschien dat de een onder 'branding' alleen verstaat dat er een logootje op gedrukt is (en dat zal hier niet het geval zijn), terwijl de ander zich beseft dat bloatware ook branding is?
Edit: en in dat geval, zoals Ambroos al meldt, kunnen we gewoon een cleane retail versie flashen dus is er nog niks aan de hand.
Dat winkels en particuliere bestellers de telefoon op andere momenten binnenkrijgen is mogelijk (hoewel het misschien niet zou hoeven als ze een beetje aanpoten, op z'n minst die eerste batch even gauw de deur uit werken
)
Mijn pre-order is van het eerste weekend van februari, en ik heb nog geen update gekregen. Dus ze zijn gewoon nog steeds niet begonnen met het verzenden aan particulieren. Ik heb het zelden zo moeilijk gevonden om ergens op te moeten wachten
Edit: en in dat geval, zoals Ambroos al meldt, kunnen we gewoon een cleane retail versie flashen dus is er nog niks aan de hand.
Klopt, deze medewerker zegt dat op het centrale magazijn nog niks binnen is (althans, zo interpreteer ik die mail), terwijl eerder gezegd werd dat de telefoons daar wel al binnen zijn maar nog verdeeld moeten worden onder de winkels en pre-orders.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:47:
[...]
Hij bedoelt denk ik dat er op hun forum gezegd wordt dat er wel al telefoons binnen zijn. Dan is het een beetje raar om te lezen dat een andere medewerker zegt dat er nog niks binnen is.
Dat winkels en particuliere bestellers de telefoon op andere momenten binnenkrijgen is mogelijk (hoewel het misschien niet zou hoeven als ze een beetje aanpoten, op z'n minst die eerste batch even gauw de deur uit werken
Mijn pre-order is van het eerste weekend van februari, en ik heb nog geen update gekregen. Dus ze zijn gewoon nog steeds niet begonnen met het verzenden aan particulieren. Ik heb het zelden zo moeilijk gevonden om ergens op te moeten wachten
[ Voor 6% gewijzigd door Myedvyed op 25-02-2013 19:55 ]
Er wordt nergens gezegd dat ze branded zijn, het wordt alleen VERWACHT dat ze branded zijn. Daarom vertelde ik dat ze tegen mij vertelden bij Vodafone dat ze UNBRANDED zijn en hoop dat die informatie klopt.
Signature
Verwijderd
Weinig geduld hier. Ga er maar vanuit dat de meeste medewerkers gewoon niet weten hoe het precies zit en de meesten op dit forum nog meer weten. Het is simpelweg geen prioriteit voor de meeste verkopers om tot op de bodem uit te zoeken waar en hoe de levering precies is. Binnen een week of 2 heeft iedereen uit de pre-order hem gewoon
Eigenlijk maakt het niet veel uit waar je je telefoon koopt, zelfs al is 't een branded toestel zou dat je eigenlijk niet mogen stoppen. Hardwarebranding doen ze niet en de branding in de software is helemaal niet zo erg. Een opstartlogo een paar extra apps zijn niet bepaald storende dingen. Het eerste wat je doet is in de app tray een mapje "zooi" aanmaken waar je alles ingooit wat je niet gebruikt.
Bij Saturn €545? Da's een stuk goedkoper dan de €650 die de Belgische retailers vragen.
Bij Saturn €545? Da's een stuk goedkoper dan de €650 die de Belgische retailers vragen.
komt omdat bij saturn elke 100 euro 15 euro korting geeft. ze staan volgende week gewoon weer voor 630AmbroosV schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:05:
Eigenlijk maakt het niet veel uit waar je je telefoon koopt, zelfs al is 't een branded toestel zou dat je eigenlijk niet mogen stoppen. Hardwarebranding doen ze niet en de branding in de software is helemaal niet zo erg. Een opstartlogo een paar extra apps zijn niet bepaald storende dingen. Het eerste wat je doet is in de app tray een mapje "zooi" aanmaken waar je alles ingooit wat je niet gebruikt.
Klopt mediamarkt. Nog gewoon 629.- als je de XZ los gaat kopen is het nu het moment. Is toch bijna 100.-kanem0chi schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:06:
[...]
komt omdat bij saturn elke 100 euro 15 euro korting geeft. ze staan volgende week gewoon weer voor 630
Ik tijfel nu tussne de aanbieding bij Saturn en mijn bestelling van Bol.com waar ik een headset krijg.
Verwijderd
Die headset op mp is een pain in the ass, dus tenzij je m gaat gebruiken zou ik die 100 euro goedkoper kiezenAytekin61 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:09:
Ik tijfel nu tussne de aanbieding bij Saturn en mijn bestelling van Bol.com waar ik een headset krijg.
Das simpel als je de headset graag wil, bij bol.com laten staan en als je hem wil verkopen bij de Saturn halenAytekin61 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:09:
Wanneer heb je besteld? Ik heb de 18e om 14 uur besteld en wil graag weten of ik aanspraak maak op een headset... Dit is 2 uur na de deadline die Vodafone hanteerde, maar ik weet niet wat de MM doet.xileS schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:26:
[...]
Even rekenen. Heb mijn XZ besteld bij MM voor 635,05 (6,05 thuiskopieheffing), betaald met AH cadeaubonnen. Dus 635,05 * 0,85 = 539,80 heb ik ervoor betaald.
Bij de Saturn is die te koop voor 545,05. Als ik me aankoop annuleer krijg ik denk ik 635,05 (aan waardebonnen?) terug. Als ik me bestelling zo laat staan betaal ik dus in principe 635,05 - 545,05 = 90 voor de headset (als ik die überhaupt krijg, want ze reageren niet op me mail. Meneer aan de telefoon zei wel dat hij denkt dat het goed komt, maar ik heb dus geen schriftelijke bevestiging).
Ik wacht denk ik gewoon totdat ik hem op mag halen en als er blijkt dat er geen headset erbij zit, dan wil ik hem sowieso annuleren (of ze doen zelf iets aan de prijs, maar weet niet of ze dat kunnen doen aangezien het een webshop bestelling is en zij alleen het afhaalpunt zijn). Maar zonder headset wordt het dan 539,80 - 90 = 449,80 voor de XZ bij de Saturn.
Typisch Vodafone, een eerlijk en direct antwoord is niet te krijgen.DjRik schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:54:
Er wordt nergens gezegd dat ze branded zijn, het wordt alleen VERWACHT dat ze branded zijn. Daarom vertelde ik dat ze tegen mij vertelden bij Vodafone dat ze UNBRANDED zijn en hoop dat die informatie klopt.
Vanmiddag even bij Phonehouse en Belcompany winkels langs geweest:
Phonehouse verwacht de Z op 27 februari en Belcompany 'nog dit kwartaal, maar het is Sony dus dat weet je nooit'.
Phonehouse verwacht de Z op 27 februari en Belcompany 'nog dit kwartaal, maar het is Sony dus dat weet je nooit'.
Bij Phonehouse heb ik 'em gister al in mijn hand gehad. T-Mobile had 'em nog niet liggen maar wel de promo alvast. Belcompany weet het gewoon niet en kon niets vertellen. Idem bij Vodafone.Outersham schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:21:
Vanmiddag even bij Phonehouse en Belcompany winkels langs geweest:
Ik ga vandeweek nog even langs de Saturn, ik denk dat ik 'em nog wel goedkoper kan krijgen dan 539,-.
Hoe dan? Via de MM bonnen?alex3305 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:25:
[...]
Ik ga vandeweek nog even langs de Saturn, ik denk dat ik 'em nog wel goedkoper kan krijgen dan 539,-.
Ik vind het gewoon een beetje raar dat de belcompany helemaal niks kan vertellen, terwijl andere webshops 'm afgelopen vrijdag en zaterdag al hebben uitgeleverd.
Ik heb even gescanned, maar zijn er meer mensen hier die bij de MediaMarkt online shop besteld hebben?
Zelf heb ik dat wel gedaan, en wel op 14.02.2013.
De website gaf tijdens het bestellen aan dat er een gratis headset meegeleverd zou worden.
Een dag na het bestellen was dat echter verdwenen.
Ik heb eergister gevraagd om bevestiging, dat de koptelefoon meegeleverd zou worden maar ik heb nog steeds geen antwoord. Een volle werkdag later. Beetje raar. Alleen automatisch bericht.
En hij geeft aan "Beschikbaar vanaf 28.02.2013. Ik hoop dat dat betekent dat ik hem dan thuis heb, maar dat zal wel weer niet.
Ergste geval hoop ik dat ik tot vrijdag moet wachten.
Zelf heb ik dat wel gedaan, en wel op 14.02.2013.
De website gaf tijdens het bestellen aan dat er een gratis headset meegeleverd zou worden.
Een dag na het bestellen was dat echter verdwenen.
Ik heb eergister gevraagd om bevestiging, dat de koptelefoon meegeleverd zou worden maar ik heb nog steeds geen antwoord. Een volle werkdag later. Beetje raar. Alleen automatisch bericht.
En hij geeft aan "Beschikbaar vanaf 28.02.2013. Ik hoop dat dat betekent dat ik hem dan thuis heb, maar dat zal wel weer niet.
Ergste geval hoop ik dat ik tot vrijdag moet wachten.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.