Het gros wat hier post werkt in de IT (ICT'er staat er niet voor niets expliciet), ik werk zelf in de IT en redeneer vanuit die hoek. Het leek mijzelf dat dat wel duidelijk was (zo gaat het hier meestal als het gaat om discussies over zaken als leaseauto's) In welk vakgebied wel en niet een leaseauto gangbaar is weten alleen de mensen werkzaam in dat vakgebied zelf.frankwopereis schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:06:
[...]
Dit is niet het ICTers topic, maar het ICT'er / GoT'er topic.
Hetzelfde geldt hier voor mensen die niet in Nederland of als ZZPer werken: het staat er misschien niet expliciet (in de titel) maar dat is niet waar het topic hier gemiddeld over gaat.
Doe niet zo kinderachtig. Ik leg uit hoe ik geredeneerd heb; in welk vakgebied dat buiten de IT al dan niet gangbaar is weet ik niet, net zo min alsof jij dat van elk vakgebied weet. Als jij 'gelijk hebben' belangrijker vindt dan standpunten met elkaar delen hebben wij in ieder geval niks meer te bespreken.martinusz schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:09:
Valt niet mee he als je te snel hebt geroepen en achteraf heb je geen "gelijk"
Daarbij komt ook nog eens dat hij wel als ITer werkt. Nu ben ik zelf een aantal weken geleden op intake geweest bij de RABO en sowieso heeft al het externe IT spul dat daar werkt gewoon een leaseauto; kan me voorstellen dat ze de internen daar het gevoel willen geven gelijkwaardig te zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 27-04-2014 15:37 ]
https://niels.nu