Huidige werkgever:
ddkiller0900 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:28:
Leeftijd: 27
Opleiding(en): MBO niv. 4 Informatica (A2 in België) (bijna klaar met HBO NID)
Certificaten: CCNA, ITIL V2, MCSA/MCSE Server 2003, MCSA Server 2012, MCITP: Enterprise Desktop Support Technician on Windows 7,LPIC-1, LPIC-2 (nog 1 examen te gaan)
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: Groot telecom bedrijf (Nederland)
Huidige functie: Proces analyst
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 17 + eventueel 10 dagen bijkopen
13/14e maand of winstuitkering: Winstuitkering 12,25 %
Laptop: Ja
GSM: Ja, samsung galaxy s4 mini
Leaseauto: Nee, 0,29 € per km = 241,00 €
Werkweek: 37 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleidingsbudget 1000 € per jaar voor eigen gebruik, daarnaast opleidingen in kader van de functie, naast de 8% vakantiegeld nog eens 4,5 % budget waarmee je extra vakantiedagen kunt bijkopen of fitness e.d, 2 dagen per week thuiswerken
Land: Nederland
Regio: Eindhoven
Reistijd: 45 min.
Maandsalaris bruto: 2188,00 €, 2461,50 € met vakantiegeld en 4,5 % budget inbegrepen
Maandsalaris netto: 1855 € + 241,00 € reisonkosten = 2096 €
Leeftijd: 28
Opleiding(en): MBO niv. 4 Informatica (A2 in België) (bijna klaar met HBO NID)
Certificaten: CCNA, ITIL V2, MCSA/MCSE Server 2003, MCSA Server 2012, MCITP: Enterprise Desktop Support Technician on Windows 7,
LPIC-1,
LPIC-2 (nog 1 examen te gaan)
Werkervaring: 5 jaar
Aanbod:
Interne functie binnen huidig bedrijf:
Werkgever: Groot telecombedrijf (Nederland)
Huidige functie: Network engineer
Vakantiegeld: 8 % (maandelijks uitbetaald)
Vakantiedagen: 20
13/14e maand of winstuitkering: 12,25 %
GSM: Ja
Leaseauto: Nee, 0,29 € per km = 160,00 €
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja, weet even niet precies de voorwaarden
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleidingsbudget 1000 € per jaar voor eigen gebruik, daarnaast opleidingen in kader van de functie, naast de 8% vakantiegeld nog eens 4,5 % waarmee je extra vakantiedagen kunt bijkopen of fitness e.d.
Regio: Heerlen (Limburg)
Reistijd: 30 minuten
Maand salaris (bruto): 2700,00 €, 3037 € inclusief vakantiegeld en 4,5 % budget
Maand salaris (netto): 2179,42 € + 160,00 € = 2339,42 €
Functie bij ander bedrijf:
Werkgever: Kleine detacheerder in automatisering
Huidige functie: System engineer
Vakantiegeld: 8 %
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: geen
GSM: Nee
Leaseauto: Ja, voor woon-werk verkeer en eigen leaseauto uitkiezen na het behalen van 2 mcse trajecten op voorwaarde: 1 jaar in dienst + contract onbepaalde tijd, of eigen auto en 0,19 € per km
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja, in het contract staan niet de precieze voorwaarden behalve dat het een collectieve is
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleidingen op kosten van het bedrijf
Regio: Regio Limburg, bij uitzondering verder weg
Reistijd: 20 minuten
Maand salaris (bruto): 2500,00 €, na behalen van 2 mcse certificeringen + 200,00 €
Maand salaris (netto): 1877,99 € + 228,00 € km vergoeding = 2105,99 €
Bij het eerste aanbod (interne functie) blijft mijn contract onbepaalde tijd en is er ruimte om door te groeien.
Bij het laatste aanbod geldt dat het een contract van bepaalde tijd is, nl. 6 maanden.
Verder is er een proefperiode van 1 maand waar bij de opzeg kan worden gedaan zonder opzegtermijn of andere redenen.
Vanwege mijn scriptie die ik nog moet maken voor mijn NID opleiding ben ik nog aan het kijken welke job het interessantste is en het beste aansluit. Zelf denk ik er over na om bij het externe bedrijf een contract te tekenen. Ik zou dan vanaf 1 mei daar beginnen. Volgende week heb ik het laatste gesprek bij mijn huidig bedrijf. Als ik merk dat die aanbieding beter is kan ik gewoon nog afzien van de eerste jobaanbieding aangezien ik dan in de proefperiode zit toch?