Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 122 Laatste
Acties:
  • 1.855.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:53:
Ah, maar dan wordt je niet gevraagd, want ze komen aan je CV doordat je die op een Monsterboard (bestaat dat nog?) of vergelijkbare dienst ingeschreven staat (als werk zoekende dus!). Ik ging er bij gevraagd worden vanuit dat men je kent, weet welk werk je doet en hoe je dat werk doet en op basis daarvan een overname wil bespreken.
Nooit van LinkedIn/recruiters gehoord? Die benaderen ook gewoon actief mensen die niet direct werkzoekend zijn, dus je word wel gevraagd om te solliciteren. Zoals jij gevraagd interpreteert zal denk niet snel voorkomen bij een junior systeembeheerder/detacheerder. Als je echt door een bestaande relatie gevraagd word om over te stappen is dat inderdaad een ander verhaal.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Deveon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:35:
Nu ga ik er bij met dit aanbod er ruim 30% op vooruit (los van stand-by), maar twijfel nog of ik hierop wil in gaan. Ik heb namelijk ook twee andere sollicitaties lopen waar een indicatie van 2500 met lease auto geen probleem was (andere details nog niet bekend), maar wel minder gunstig qua reistijd.

Nu is er redelijk spoed achter het aanbod van de detacheringsclub omdat ze al een functie voor mij klaar hebben, maar dit is pas mijn eerste sollicitatie geweest. Wat denken jullie? Hierop ingaan (eventueel met tegenbod) of de andere sollicitatie toch afwachten (ongeveer 2 weken)?
Als het werk je wat lijkt, dan zou ik er op in gaan, maar je andere sollicitaties niet stoppen. Merk op dat een proeftijd twee kanten op werkt: jij kan ook zeggen dat je morgen niet meer komt. Dat verwachten werkgevers meestal niet, en vinden ze ook niet leuk, maar zo werkt het wel. Een arbeidsovereenkomst is een zakelijke deal, daar moet je ook zakelijk mee om gaan.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 06:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Woy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:58:
[...]

Nooit van LinkedIn/recruiters gehoord? Die benaderen ook gewoon actief mensen die niet direct werkzoekend zijn, dus je word wel gevraagd om te solliciteren. Zoals jij gevraagd interpreteert zal denk niet snel voorkomen bij een junior systeembeheerder/detacheerder. Als je echt door een bestaande relatie gevraagd word om over te stappen is dat inderdaad een ander verhaal.
Dat bedoel ik dus. Als je op die manier benaderd wordt, dan word je gevraagd om te solliciteren. Bij gevraagd worden denk ik dus rechtstreeks aan: we kennen jou, weten wat je kan, we weten hoe je werkt en we willen jou hebben, roep maar wat jij wil hebben en we kijken of we eruit komen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
offtopic:
@AllSeeyinEye: Maar daar ging het in de situatie van D_Jeff duidelijk niet om, vandaar dat het gewoon een risico is bij een dergelijke overstap.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:41
Hooglander1 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:58:
[...]

Mijn ervaring is toch anders. 2100 is aardig gemiddeld, 1800 is simpelweg laag.

[...]

Wacht sowieso even die secundaire arbeidsvoorwaarden af, want dat kan een behoorlijk verschil maken. Als je hierbij een mooi lease-budget krijgt en leuke andere voorwaarden is het een heel net startbedrag. Is het puur dit, krijg je geen 13e maand en moet je je reiskosten zelf betalen? Dan is het een heel ander verhaal. Ik zit zelf meer bij een partij die het laatste doet, maar daar is het salaris dan ook naar. Maar uiteindelijk verschil ik weinig met iemand die een lease-auto krijgt uiteindelijk. Dus wat betreft het bedrag wat er over blijft aan het einde van het riedeltje.
Even een update:
Geen leasebudget, geen 13e maand, reiskosten vergoeding ov volledig, reistijdvergoeding vanaf 60 minuten, reiskosten vergoeding eigen auto de bekende 19 cent per km, geen gsm, geen laptop, 20 euro internetvergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 14:08

Jentae

Houdt van aglets.

Trishul schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:30:
[...]

Even een update:
Geen leasebudget, geen 13e maand, reiskosten vergoeding ov volledig, reistijdvergoeding vanaf 60 minuten, reiskosten vergoeding eigen auto de bekende 19 cent per km, geen gsm, geen laptop, 20 euro internetvergoeding.
Dan zou ik bedanken en verder zoeken. Met jouw profiel en de huidige markt is er voor dezelfde functie veel meer te krijgen.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
[...]

Even een update:
Een detacheerder waar je met eigen vervoer naar de klant toe moet? Dan is die 19 cent per km in ieder geval veel te weinig. Als je op een vaste locatie ( kantoor van je werkgever, niet de klant ) werkt zou het wel kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Woy op 11-12-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

[...]

Even een update:
Op zich zijn de vergoedingen niet heel verkeerd in mijn ogen, hangt er vooral vanaf of het een plek is waar jij graag wil werken of niet. En of je daar een toekomst ziet of niet.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 06:58
Config schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:49:
[...]

Jep, dat riedeltje heb ik ook vaak gehoord, en verdedigt op de uni tegenover hoopvolle studenten die vol onschuld en naiviteit denken dat ze het allen kunnen ;).

Aan de andere kant, McKinsey vraagt om sollicitanten op BNR...niet bepaald tarketed creme-de-la-creme marketing. Misschien is er wat veranderd.
Het riedeltje omdat het waar is :)

Ik ben ook weleens bij een voorlichting van McK geweest waarbij ze zeiden 'in deze klas zitten ongeveer 60 mensen, en we nemen 60 mensen per jaar aan, dus solliciteer vooral'.

Volgens mij moet je hieruit niet proberen af te leiden dat je een grote kans maakt om te worden aangenomen, maar betekent het simpelweg dat zij solliciteren laagdrempelig proberen te houden, zodat zij in control blijven en voorkomen dat goede mensen niet gaan solliciteren.

Sterker nog, ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat ze hun statistieken over sollicitanten naar de klant toe gebruiken; dat 1 op de 300 sollicitanten oid wordt aangenomen vinden ze alleen maar geweldig.

</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-06 08:54
Dank voor de adviezen.
Ik moet het echte rekenwerk nog doen, maar de echte USP's waren niet erg krachtig en bij mn huidige werkgever heb ik zojuist een pracht van een klus 'aangeboden gekregen' voor de periode van minimaal 9 maanden.
Die prachtige klus heeft de functie van 'meewerkend voorman IT', heeft een reistijd van ong. 30 a 40 min's en is fileproof (anders valt er gemakkelijk omheen te rijden).

Kort samengevat: Grof geschat is het aanbod niet interessant op financieel gebied, prima naar mn zin bij huidige werkgever, USP's zijn niet erg overtuigend. Hoofdpunt: Ik zit niet op de "schopstoel".
Ik denk dat ik lekker blijf zitten waar ik zit :)

Echter vind ik dit wel een groot compliment / grote waardering. Dik een jaar geleden tientallen sollicitaties gehad, nog meer afwijzingen en nu dit :o

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:46
Recent getekend. binnenkort beginnen

Leeftijd: 22
Opleiding(en): MBO ICT Beheer 4
Certificaten: -
Werkervaring: 6 maand exclusief stage en losse projectjes
Werkgever: IT Dienstverlener
Huidige functie: Netwerk Engineer

Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Nee
GSM: Alleen zakelijk
Leaseauto: Ja (weet alleen nog niet hoe en wat)
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: ja (ook nog niet naar gekeken
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nee
Land: Nederland
Regio: Noord Holland
Reistijd: 45 minuten. Wel lease auto maar is nog niet geregeld

Maand salaris (bruto): 1600

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:35

Wokschotel

Op 6 wielen

Met een HBO > WO traject kun je het over het algemeen bij de McKinsey-achtigen ook shaken. Ik werk veel samen met één van die drie en zonder uitzondering hebben ze econometrie, werktuigbouwkunde of elektrotechniek gestudeerd. En oja, een paar cum-laude bedrijfskundigen :P

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vergeet de lucht- en ruimtevaarttechniekers niet ;)
Neef van me is Principal bij Bain en heeft dat gedaan. Overigens wordt je daar niet zomaar principal, hij werkt er al sinds 2002 ofzo.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Goede feedback. Ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar ik heb doorgaans niet de meest gemakkelijke route genomen. Ik weet wat ik waard ben en weet ook waarom ik (niet) bij deze bedrijven wil werken. Het is daarom ook geen ultiem doel, maar een soort eikpunt. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 00:36
Eindejaarsgesprek gehad, ze waren erg tevreden en gaven aan dat ze nog nooit zo'n goede instroming hadden gezien in het bedrijf, erg leuk om te horen. Heb het dan ook erg naar m'n zin :) .

Opleiding(en): Communication & Multimedia Design (Hogeschool Rotterdam)
Certificaten: Geen
Werkervaring: 1,5 jaar
Werkgever: IT
Huidige functie: Webeveloper, Designer, Concepter (all-round dus)

Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: Geen
Laptop: Macbook Pro Retina 15"
GSM: Google Nexus 5 (of iPhone 5S)
Leaseauto: -
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: Yes
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Universitaire master van 2 jaar die wordt vergoed + flexibiliteit om per maand minder te werken in verband met studie (niet betaald)
Land: NL
Regio: Randstad
Reistijd: 25 mins (zonder file)

Maand salaris (bruto): 2650 (bij 40 uur per week)

Ook niet onbelangrijk: Een vast contract :) .

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 20:45
prima lijstje TheJVH!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

TheJVH schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:28:
Eindejaarsgesprek gehad, ze waren erg tevreden en gaven aan dat ze nog nooit zo'n goede instroming hadden gezien in het bedrijf, erg leuk om te horen. Heb het dan ook erg naar m'n zin :) .

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Universitaire master van 2 jaar die wordt vergoed + flexibiliteit om per maand minder te werken in verband met studie (niet betaald)

Ha, je doet het beter dan mij op die leeftijd :P Lijkt mij dikke prima! Heb je nu een verhoging gehad van salaris dan? (met andere woorden; wat was het lijstje eerst ;) )

Mijn lijstje is niet heel erg veranderd, maar voor de goede orde:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Met overwerk is het een erg lekker bedrag maar dat is helaas niet vol te houden voor mij danwel vanuit de organisatie (er zijn nu ruim 8 man in Roemenië aangenomen om het personeelstekort op te vullen). Zonder overwerk is het zeker niet slecht te noemen maar ik vindt het persoonlijk jammer dat ondanks dat ik 7 jaar op rij 4 uit 5 scoor met mijn performance reviews ik 1 keer een verhoging gehad heb (350 euro). Dit jaar waren er ook geen verhogingen. Daarvoor in de plaats bied men dan wel certificering mogelijkheden waar ik dan ook graag gebruik van maak ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 12-12-2013 08:58 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 12:20

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

TheJVH schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:28:

Zeer netjes! En nog de master betalen ook nog.. Moet je daarvoor nog een x-aantal jaar blijven?

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 10:21
Scr33x0r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:10:
Members only:
Inmiddels nieuw contract aangeboden gekregen en blij mee :-):

Members only:

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:36
Leeftijd: 25
Opleiding(en): MBO Niveau 4
Certificaten: MCP, MCDST, MCSA2012
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: Zorg
Huidige functie: Systeembeheerder

13/14e maand of winstuitkering: Eindejaarsuitkering van 8,33%
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto: Nee
Pensioenregeling: Ik weet niet hoe de regeling precies zit, ik weet wel dat ik heel veel premie betaal maandelijks
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: MKA regelingen, flexibele werktijkden, thuiswerken
Regio: Zuid-Holland
Reistijd: 30 min / 42km

Maand salaris (bruto):2900 op basis van 40 uur, 2614 op basis 36 uur

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-06 19:42
Me opleiding afgerond en nu sinds een paar maanden werk bij me eerste werkgever.

Leeftijd: 20
Opleiding(en): MBO4+ ICT Beheerder
Certificaten: Aries A+ Software, bezig met MCSA
Werkervaring: 2 jaar stage, 4 maanden vakantiewerk, 2 maanden bij huidige werkgever
Werkgever: Transport Bedrijf
Huidige functie: Helpdeskmedewerker

Vakantiegeld: Nog geen idee
13/14e maand of winstuitkering: Nog geen idee
GSM: Nee (mogelijk wel in toekomst)
Pensioenregeling: N.v.t. gaat in vanaf me 21e
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleidingsfonds, flexibele werktijden, overuren worden betaald tegen verhoogd tarief, reiskosten vergoeding (6 euro/dag)
Regio: Eindhoven
Reistijd: 30 - 40 minuten (afhankelijk van verkeer)

Maand salaris (bruto): 1702 (krijg betaald per 4 weken)

Ben zeer tevreden, eerste maanden zijn me goed bevallen en salaris is prima naar mijn mening :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Neles7 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:02:
Me opleiding afgerond en nu sinds een paar maanden werk bij me eerste werkgever.

Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleidingsfonds,
Mooi, nu een cursus Nederlands... B)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

-

[ Voor 99% gewijzigd door Guillome op 13-12-2013 18:26 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51
Als werkgevers meteen akkoord gaan heb je te weinig gevraagd ;)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• The Eagle

The Eagle

Beneveerg schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:32:
Recent getekend. binnenkort beginnen

Opleiding(en): MBO ICT Beheer 4
Certificaten: -
Werkervaring: 6 maand exclusief stage en losse projectjes
Werkgever: IT Dienstverlener
Huidige functie: Netwerk Engineer

13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Alleen zakelijk
Leaseauto: Ja (weet alleen nog niet hoe en wat)
Pensioenregeling: ja (ook nog niet naar gekeken
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nee
Regio: Noord Holland
Reistijd: 45 minuten. Wel lease auto maar is nog niet geregeld

Maand salaris (bruto): 1600
Feli, maar imho wordt je een poot uitgedraaid. Die 1600 zou eerder 17 of 1800 mogen zijn bij 40 uur, lijkt onderhand wel of ze je minimumloon betalen. Weet niet wat voor auto je zult krijgen en of je die prive gaat rijden, maar zo ja dan mag je ook nog eens je bijtelling rekenen en hou je onder de streep misschien wel minder over dan je bij minimumloon zou verdienen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:37

Sport_Life

Solvitur ambulando

The Eagle schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:57:
[...]

Feli, maar imho wordt je een poot uitgedraaid. Die 1600 zou eerder 17 of 1800 mogen zijn bij 40 uur, lijkt onderhand wel of ze je minimumloon betalen. Weet niet wat voor auto je zult krijgen en of je die prive gaat rijden, maar zo ja dan mag je ook nog eens je bijtelling rekenen en hou je onder de streep misschien wel minder over dan je bij minimumloon zou verdienen.
Niet helemaal mee eens. 1600 is laag, dat klopt. Maar als starter (met name zonder hoge opleiding) is het belangrijker om goede werkervaring op te doen, en dan maakt die 60-120 euro netto extra per maand ook vrij weinig uit. Als het salaris (of de werkzaamheden) achterblijven, stap je over een paar jaar over en dan vraag je gerust 1800-2000.
Been there ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 12-12-2013 23:08 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Leeftijd: 25
Opleiding(en): MBO+ Automatiserings Elektronica
Certificaten: VOL-VCA,
Werkervaring: 6 jaar relevant
Werkgever:Klein bedrijf (+- 15 man)
Huidige functie: Service Technicus
Vakantiedagen: 24 + 13 ATV
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
GSM: Ja, FUP 500mb data.
Leaseauto: Ja, Skoda Fabia 14%
Werkweek: 38 uur
Pensioenregeling: ja PMT
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: opleidingen van de baas
Land:nl
Regio: Utrecht
Reistijd: 3 Min (loop afstand)

Maand salaris (bruto):2250 (40 uur)
Standby toeslag 20%: €350,- bruto
Lunch vergoeding: €120,- netto
Overwerk gemiddeld 8 uur per week: 600 bruto.
Totaal: 3320 bruto p/m (zonder 13e maand en vak geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Sport_Life schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:06:
[...]

Niet helemaal mee eens. 1600 is laag, dat klopt. Maar als starter (met name zonder hoge opleiding) is het belangrijker om goede werkervaring op te doen, en dan maakt die 60-120 euro netto extra per maand ook vrij weinig uit. Als het salaris (of de werkzaamheden) achterblijven, stap je over een paar jaar over en dan vraag je gerust 1800-2000.
Been there ;).
Helemaal waar. Bovendien, tot een euro of 1800 bruto zijn alle salarissen netto toch allemaal hetzelfde door de vele toeslagen. Eerst maar eens gaan werken, dat salaris komt wel.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
@mrveenie: Met alle toeslagen is het een leuk salaris, zeker i.c.m. secundaire voorwaarden. Hoeveel moet je daarvoor stanby staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:31
Ook maar eventjes melden.

Leeftijd: 20
Opleiding(en): MBO Medewerker Beheer ICT niveau 3
Certificaten: nvt
Werkervaring: 1 jaar ICT bij een professionele voetbalclub eerste half jaar stage gelopen hier, 2e half jaar vakantiewerk gedaan. Ook nog 10 weken stage gelopen bij een computer winkel, maar dit was bij niveau 2.
Werkgever: Op dit moment doe ik een BBL opleiding (4 dagen werken 1 dag school) bij een baan binnen de overheid
Huidige functie: Functioneel beheerder

Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: Ja, 18 dagen ongeveer.
13/14e maand of winstuitkering: Eindejaarsuitkering
GSM: Nee
Werkweek: 32 uur
Pensioenregeling: Geen verstand van, maar wordt zo te zien aan me loonstrookje wel ingehouden.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Thuiswerken mogelijk, business card voor de trein/bus eventueel met mogelijkheid voor 1e klas.
Regio: Overijssel
Reistijd: Werkzaam op twee locatie(s) locatie 1 is 10 minuten reistijd, locatie 2 circa 60 minuten

Maand salaris (bruto): € 1420

Zeer tevreden, ideaal om 4 dagen te kunnen werken en 1 dag naar school te gaan om bij te leren. Buiten mijn baan om heb ik nog twee goedlopende webshop(s), hier ben ik in de avonduren en in het weekend druk mee bezig, hier komen ook nog veel verdiensten uit. Afgelopen week een kantoor geopend, en inmiddels ook een vacature online gezet waarbij iemand mij in me werkzaamheden komt ontlasten, momenteel maak ik zeker met mijn huidige baan + mijn twee webshop(s) zeker 60 uur per week. Als ik iemand voor een paar uurtjes erbij heb om de bestellingen in te pakken, kan ik mij weer richten op nieuwe producten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Nice, wat voor webshops zijn dat dan? Specialistisch B2C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
Config schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:36:
Nice, wat voor webshops zijn dat dan? Specialistisch B2C?
In principe alles wat ik kan verkopen, verkoop ik, denk hierbij aan gadgets, hoesjes, sieraden, horloge's etc. in de toekomst wil ik ook echte merken gaan verkopen etc. En inderdaad B2C.

In eerste instantie beide webshop(s) opgezet met het idee van "leuk" ik zie wel wat het wordt, echter liep het toch wat harder dan ik zelf ooit had kunnen dromen. Mocht het over een tijdje niet meer lopen vindt ik het ook prima, ik heb er iniedergeval veel van opgestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 00:36
Notna schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:34:
[...]

Ha, je doet het beter dan mij op die leeftijd :P Lijkt mij dikke prima! Heb je nu een verhoging gehad van salaris dan? (met andere woorden; wat was het lijstje eerst ;) )
Vrijwel dezelfde voorwaarden, kwam van 2500 (na m'n eerste half jaar, jaar geleden was het 2350). Voor m'n master komt er een contract waarin staat dat ik een aantal jaar moet blijven, maar dat is geen probleem :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:06
wouterh93 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:58:

Zeer tevreden, ideaal om 4 dagen te kunnen werken en 1 dag naar school te gaan om bij te leren. Buiten mijn baan om heb ik nog twee goedlopende webshop(s), hier ben ik in de avonduren en in het weekend druk mee bezig, hier komen ook nog veel verdiensten uit. Afgelopen week een kantoor geopend, en inmiddels ook een vacature online gezet waarbij iemand mij in me werkzaamheden komt ontlasten, momenteel maak ik zeker met mijn huidige baan + mijn twee webshop(s) zeker 60 uur per week. Als ik iemand voor een paar uurtjes erbij heb om de bestellingen in te pakken, kan ik mij weer richten op nieuwe producten etc.
Besteed dat uit aan een student/scholier. ;) Kost weinig, en als je meer betaald dan de gemiddelde supermarkt (en dat is niet zo moeilijk :P ) zorgt dat voor een gemotiveerde werknemer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Vast, maar als ie een HBO / WO student neemt en hij zelf nog op MBO niveau 3 zit vraag ik me af in hoeverre ze goed met elkaar kunnen communiceren. No offense, maar daar zit vaak gewoon een niveauverschil tussen.
Zie het nu met mijn zwager. Ik heb zelf HBO met 12 jaar werkervaring. Zwager heeft een PhD in natuurkunde. Aardige gozer, maar denkt gewoon heel anders (en sneller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO Medewerker ICT niv. 2 en MBO Medewerker Beheer niv. 3, MBO Beheerder niv. 4 niet afgerond
Certificaten: Cisco Discovery CCNA 1 & 2
Werkervaring: bijna anderhalf jaar bij huidige werkgever, verder voornamelijk stage's in winkels, maar ook in grotere organisatie's in globaal dezelfde functie als nu
Werkgever: Redelijk grote speler, al dan niet de grootste, in de Benelux wat betreft productie van houten en/of kartonnen export verpakkingen
Huidige functie: "Medewerker ICT" (een soort assistent-Systeembeheer / 1e lijns support voor medewerkers, werkplekbeheer)

Vakantiegeld: jup, geen idee hoeveel exact
Laptop: nee
GSM: nee
Leaseauto: nee
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: km-vergoeding voor het bezoeken van andere vestigingen (binnen Nederland)
Regio: oost-Achterhoek
Reistijd: 25 minuten, enkele reis

Maandsalaris (bruto): € 1556,80 (netto € 1341,-)

Van een aantal gegevens ben ik niet helemaal zeker (zoals vakantiedagen, vakantiegeld, exacte manier van pensioenregeling) . Huidige contract loopt t/m maart volgend jaar. Tot nu toe geen signalen dat ik geen contract verlenging krijg. Ik vraag me af of ik misschien meer zou kunnen vragen?

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 13-12-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
The Eagle schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:19:
Vast, maar als ie een HBO / WO student neemt en hij zelf nog op MBO niveau 3 zit vraag ik me af in hoeverre ze goed met elkaar kunnen communiceren. No offense, maar daar zit vaak gewoon een niveauverschil tussen.
Zie het nu met mijn zwager. Ik heb zelf HBO met 12 jaar werkervaring. Zwager heeft een PhD in natuurkunde. Aardige gozer, maar denkt gewoon heel anders (en sneller).
Uiteraard begrijp ik heel goed wat je bedoelt, echter ben ik zelf niet het gemiddelde MBO type, in de functie die ik nu heb, werk ik alleen maar met mensen die minstens HBO of hoger hebben gedaan, hier kan ik goed mee opschieten, en zo af en toe moet ik hun zelfs dingen leren

Als ik vroeger wat beter mijn best had gedaan dan had ik nu al veel hoger gezeten, maargoed het duurt even en uiteindelijk hoop ik toch op het HBO te zitten. :P

[ Voor 9% gewijzigd door bluewater op 13-12-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

FastFred schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:24:

Vakantiegeld: jup, geen idee hoeveel exact

Van een aantal gegevens ben ik niet helemaal zeker (zoals vakantiedagen, vakantiegeld, exacte manier van pensioenregeling) .
Vakantiegeld is in 99% van alle banen (onder Nederlands recht) 8% van 12 bruto maandsalarissen.

Wat me verder opvalt is dat ik, vooral bij de jongeren, toch regelmatig tegen kom dat ze geen idee hebben wat hun pensioenregeling inhoudt. Dit vind ik eerlijk gezegd een ernstige tekortkoming. Ik heb mij zelf in mijn eerste sollicitatieprocedure uitgebreid ingelezen in verschillende pensioenvormen en heb die kennis iedere paar jaar toch wel geprobeerd up to date te houden.
Het belang van een goede pensioenregeling is namelijk toch eigenlijk vrijwel gelijk aan het basissalaris (heck, het is er aan gekoppeld :P ). Ik geef als tip om iedereen die niet weet wat zijn regeling inhoudt om dit toch echt eens goed na te gaan. En om je bij een wisseling van werkgever uitgebreid te (laten) informeren over pensioenen en regelingen in zijn algemeenheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
Ik weet precies wat een pensioenregeling is, het zorgt ervoor dat als je met pensioen gaat nog centjes krijgt om van rond te komen afhankelijk van hoeveel/hoe hard je verdiend/gewerkt hebt voordat je met pensioen gaat.

Nee serieus, ik probeer het te begrijpen, echt waar, maar iedere keer als ik weer zo'n brief voorbij zie komen over mijn pensioen, lees ik over de cijfers heen om te zien of ik iets moet doen. Als dat niet het geval is en de brief puur informatief is dan doe ik er verder niks mee en gaat ie in mijn administratie map. Al die cijfers, percentage's en berekeningen zeggen me echt helemaal niks.

Heb ik vreemd genoeg ook nooit (nee, echt, nooit) iets over gehad op school...

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 13-12-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Die cijfertjes staan er juist niet helder gepresenteerd omdat ze jouw kernvraag niet kunnen beantwoorden met volledige zekerheid: "hoeveel krijg ik later en ben ik goed op weg?". Daarom hebben ze besloten je gewoon allerlei andere feitjes die ze wel (redelijk) zeker weten te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Lekker belangrijk je pensioen (als je begin 20 bent). Als je daar mee bezig bent op die leeftijd geniet je te weinig van het leven, van het NU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Laatst online: 21-06 06:04
Ben benieuwd hoeveel er nog van je pensioen over is over 40-50 jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:37

Sport_Life

Solvitur ambulando

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:33:
[...]

Vakantiegeld is in 99% van alle banen (onder Nederlands recht) 8% van 12 bruto maandsalarissen.

Wat me verder opvalt is dat ik, vooral bij de jongeren, toch regelmatig tegen kom dat ze geen idee hebben wat hun pensioenregeling inhoudt. Dit vind ik eerlijk gezegd een ernstige tekortkoming. Ik heb mij zelf in mijn eerste sollicitatieprocedure uitgebreid ingelezen in verschillende pensioenvormen en heb die kennis iedere paar jaar toch wel geprobeerd up to date te houden.
Het belang van een goede pensioenregeling is namelijk toch eigenlijk vrijwel gelijk aan het basissalaris (heck, het is er aan gekoppeld :P ). Ik geef als tip om iedereen die niet weet wat zijn regeling inhoudt om dit toch echt eens goed na te gaan. En om je bij een wisseling van werkgever uitgebreid te (laten) informeren over pensioenen en regelingen in zijn algemeenheid!
Toch, elk uur dat je voor je 30e werkt is veel minder rendabel wat betreft pensioen vanaf je 40e (nog even los van de huidige economische situatie, die over 10 jaar ook een stuk beter is). Zodoende heb ik mij nooit ingelezen in pensioen. In de eerste paar jaar van je carriere kun je je veel beter bezig houden met relevante opleidingen/cursussen en een bepaalde richting uitstippelen (in grote lijnen), daarmee krijg je indirect ook een hoger pensioen ;).

Daarnaast vind ik dat je je ook niet afhankelijk moet opstellen van je pensioenuitkering, er zijn meer mogelijkheden om als 65+ "inkomen" te genereren (denk aan een afgeloste woning, spaargeld, etc).

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 13-12-2013 20:10 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 14:35

Asteroid9

General Failure

Voor je 30e leg je misschien minder in, maar het kan wel een stuk langer renderen, en dat werkt toch ook wel stevig door! ;)

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocelottlesaurus
  • Laatst online: 10-11-2024
Leeftijd: 33
Opleiding(en): MBO 2 Monteur communicatie installaties, MBO niv 4 Technische Kantoorautomatisering, HBO informatica(na 7 jaar 80% voltooid met P 192/240ects)
Certificaten: Advanced cursus excel :+
Werkervaring: (3 jaar stages)2+ jaar
Huidige functie: systeem/applicatie/werkplekbeheerder & helpdesk(30 personen) SCCM 2012, Vsphere 5.1, Quest Activeroles
werkgever: Olie/gasindustrie (10k personeel wereldwijd) nog payroll (feb 2014 vast contract)
Vakantiegeld: 8 %
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: nee
Laptop: nee
GSM: nee
Leaseauto*: nee
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: cursus
Regio: Utr
Reistijd**: 20 min(fiets)

Maandsalaris (bruto): 1640(per 4 weken)

Bedrijf binnnen gekomen als uitzendkracht met andere functie, na half jaar applicatie/werkplekbeheer over genomen(door stage ervaring).
Nu 1,5 jaar via payroll. feb 2014 marktconform vast contract in zicht, verwachte functie Systemmanager.

Het 3e jaar ingaande bij het bedrijf, aan wat voor salarisindicatie kan ik ongeveer denken?

[ Voor 0% gewijzigd door Ocelottlesaurus op 13-12-2013 22:31 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:47

Barrycade

Through the...

Als het zo'n groot bedrijf is zullen ze heus wel een CAO/ Banding hebben. Dus steek je licht eens op bij HR Intranet.

Denk dat je wel even het laatste stukje HBO moet wegwerken. Want anders is het meedere fronten jammer van de tijd die je er in gestoken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311786

Kleine update:

Leeftijd: 26 27 (aanstaande maandag jarig)
Opleiding(en): MBO3 Medewerker Beheer ICT
Certificaten: CCENT, EMCISA, EMCIE VNX Solutions Specialist
Werkervaring: 5,5 6,5 jaar
Werkgever: Megaklein IT consultancybedrijf
Huidige functie: Consultant

13/14e maand of winstuitkering: 13e maand + winstuitkering (vorig jaar €10.000,-, dit jaar €12.500,-)
Laptop: Ja (verouderde HP ProBook 6545b, komt een MBPr 15" voor in de plaats)
GSM: Ja (iPhone 5S, onbeperkt privé)
Leaseauto: Volvo V40 T3 Momentum (€219,- bijtelling per maand)
Werkweek: 40
Pensioenregeling: Premievrij en volgens collega's erg goed geregeld
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Geen
Regio: Noord/Noord-Oost
Reistijd: 1 uur naar kantoor, naar de klant verschilt maar is maximaal 1,5 uur

Maand salaris (bruto): €2.100,- €2.400,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Workaholic schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:45:
Kleine update na ongeveer een jaar bij mijn nieuwe werkgever gewerkt te hebben.
Members only:
Beoordelinggesprek komt er nog aan voor dit jaar, maar verwacht vast niet veel omhoog te gaan. Wel een update voor mijn jaarinkomen. Ter lering en vermaak voor andere die overwegen om de sales in te gaan:

Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 14-12-2013 10:58 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Was er ook geen accountmanagers/sales topic waarbij deze salarissen goed te vergelijken zijn?

Mooi salaris, mooie wagen... doe je goed op je 26e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slacc0r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 22:35
Na dit topic een tijd gevolgd te hebben, hieronder ook mijn lijstje na eindejaarsgesprek:

Leeftijd: 27
Opleiding(en): WO, Applied Physics
Werkervaring: 2 jaar bij huidige werkgever
Werkgever: Maritiem
Huidige functie: Engineer

Vakantiegeld: Ja (8,33 %)
Vakantiedagen: 38 (13 ADV)
13/14e maand of winstuitkering: Bonus van maximaal 10% (tot nu toe elk jaar 10%)
Laptop: Ja, een zwarte
GSM: Nee (Kan wel, maar 2 mobielen vind ik onhandig, niet nodig voor corporate connectivity)
Leaseauto: Nee (Eigen auto, door veel werk-werk verkeer maak ik zelfs winst op die auto)
Werkweek: 40 uur (38 uur op contract + 2 uur ADV)
Pensioenregeling: 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Reiskosten vergoeding werk-werk 30ct/km, woon-werk 19ct/km, thuiswerken/flexibel werken volop mogelijk (geen groot fan), Flinke hoeveelheid trainingen (afgelopen jaar € 15.000,- excl gemiste uren), leuke collega's en sfeer. Zorgkosten (~ € 300,- netto) vergoeding.
Regio: Zuid-Holland
Reistijd: 30 minuten per auto (binnenkort verhuizen dan wordt het 45 minuten)

Maand salaris (bruto): € 3400
Afgelopen jaar ongeveer € 5000,- aan overwerk (~150 uur, incl buitenland compensatie, bruto)
Jaarinkomen afgelopen jaar, bruto: € 48.000

Ben erg tevreden over mijn arbeidsvoorwaarden. Het is (in deze industrie en voor 40u/week) een mooi salaris en erg leuk (uitdagend) werk.

In de maritieme sector kan je dus best goed verdienen (nee, het is geen olie&gas) zeker als je besluit om meer buitenlandse opdrachten te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:46
The Eagle schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:57:
[...]

Auto ben ik ook nog niet over uit of ik hem prive ga rijden. Nu rij ik een prive auto die per maand ook niet echt goedkoop is.
Sport_Life schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:06:
[...]

Been there ;).
EvaluationCopy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 05:47:
[...]

Helemaal waar. Bovendien, tot een euro of 1800 bruto zijn alle salarissen netto toch allemaal hetzelfde door de vele toeslagen. Eerst maar eens gaan werken, dat salaris komt wel.
Precies, daarbij krijg ik na het behalen van certificaten (CCNA, MCSA) ook extra loon. Dan kom ik wel boven de 1800

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door Speedfight op 15-12-2013 14:39 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Wederom, een topsalaris op jouw leeftijd, well done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Workaholic schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:27:
alleen zeer jammer dat het variabel gedeelte voor de helft naar de IB gaat.. !! Ook vermogensbelasting komt er dit jaar nog bij.

xxx bruto (gaat 50% belasting vanaf, dus ongeveer xxx netto)
Ik neem aan dat je gewoon inkomstenbelasting betaalt zoals iedereen :) Er gaat dus niet 50% belasting vanaf, of de helft van het variabele deel: er gaat gewoon het normale schijvensysteem/tarief overheen. Als de basis dan al 56k+ is, dan valt het variabele dat je extra verdient inderdaad in het 52% tarief. Maar het is niet alsof je daar meer over betaalt oid; het is gewoon loon, net als je eerst 1k waar je helemaal niets over betaalt :)

Nette bedragen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Even voor de goede orde: komt vakantiegeld daar nog bovenop, of zit dat er al inbegrepen? Ik (en mijn werkgever ook) ziet dat als loon, dus bij mij zit dat er gewoon in. Deze vraag is specifiek (maar niet uitsluitend) voor Speedfight, want het loon is inderdaad erg goed. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik zie vakantiegeld niet als 'loon'; het is een verplichte minmaal 8% die ze moeten uitkeren. "Vakantiegeld is verplicht en mag niet in het gewone loon verstopt zitten. [...] Het is wettelijk bepaald om het vakantiegeld op je loonstrook te vermelden." Dus het is echt iets anders dan loon. Bij mij telt het bijvoorbeeld ook niet bij m'n bonusuitkering. Ik tel het alleen wel bij mijn verzameljaarinkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Inderdaad.. vakantie geld had ik ook niet meegerekend.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien weet iemand dat hier wel : In mijn contract staat dat ik Junior ben, maar op mijn beoordelings formulier staat dat ik Medior ben (mijn manager zegt ook dat ik medior ben). Is dat iets wat ik aan moet laten passen of is dat geen 'gevaar'?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:50
Lijkt me wel slim om één van de twee aan te laten passen, want nu word je als medior beoordeeld, terwijl je volgens je contract junior bent.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

DennusB schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:57:
Misschien weet iemand dat hier wel : In mijn contract staat dat ik Junior ben, maar op mijn beoordelings formulier staat dat ik Medior ben (mijn manager zegt ook dat ik medior ben). Is dat iets wat ik aan moet laten passen of is dat geen 'gevaar'?
Even bij HR navragen hoe je in het HR systeem staat. Als jij een medior bent zou je ook een aanpassing van je contract naar je nieuwe functie moeten hebben gehad. Als je als junior te boek staat moeten ze je ook als dusdanig beoordelen. Theoretisch scoor je dan dus heel erg hoog en zou je alsnog per direct hoger gezet moeten worden ;)
Als je baas al meent dat je medior bent en HR zegt van niet mag ie dat met terugwerkende kracht effectief maken en vang je met een beetje mazzel een sloot geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
The Eagle schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:16:
[...]

Even bij HR navragen hoe je in het HR systeem staat. Als jij een medior bent zou je ook een aanpassing van je contract naar je nieuwe functie moeten hebben gehad. Als je als junior te boek staat moeten ze je ook als dusdanig beoordelen. Theoretisch scoor je dan dus heel erg hoog en zou je alsnog per direct hoger gezet moeten worden ;)
Als je baas al meent dat je medior bent en HR zegt van niet mag ie dat met terugwerkende kracht effectief maken en vang je met een beetje mazzel een sloot geld :)
Kijk, thanks voor de tip :) Ik vond het inderdaad al raar, ik ben daar aangenomen als Junior (terwijl ik al Medior was) omdat ze wilden dat ik me eerst zou bewijzen. Maar bij mijn BILA's en beoordelingen ben ik al Medior en ik ben niet gepromoveerd. Dus foutje in het contract denk ik, met bijbehorende andere salaris-schaal dus. Morgen eens babbelen!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
[...]

Beoordelinggesprek komt er nog aan voor dit jaar, maar verwacht vast niet veel omhoog te gaan. Wel een update voor mijn jaarinkomen. Ter lering en vermaak voor andere die overwegen om de sales in te gaan:

Members only:
Wow zeg! Ik zit zelf ook in de technische sales, maar met 32 jaar is mijn salaris nog minder, en hoewel die bonus van jou op papier voor mij ook mogelijk is (zit op commissie) is het niet echt te verwachten dat ik dat snel zal halen, ik zou de omzet toch zo'n 7x omhoog moeten jagen voor dat bedrag aan commissie!

Erg netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 10:46
Leeftijd: 29
Opleiding(en): MBO Niveau 3
Certificaten: MCSA2012/ITILV3/SCCM2012VMware vSphere 5.1/Windows 8/Oudere certificeringen (2003/xp e.d.)
Werkervaring: 5,5 jaar waarvan 4,5 jaar bij verschillende bedrijven op een Servicedesk of Werkplekbeheer. Nu sinds 1 jaar op deze functie. Hier doen we het dagelijks beheer van verschillende klanten. Denk hierbij aan Windows/Citrix/VMware/RES Automation/Workspace manager/Verschillende backup paketten.
Werkgever: ICT Dienstverlener
Huidige functie: Systeembeheerder

13/14e maand of winstuitkering: 65 euro bruto p.m. i.p.v. winstuitkering
GSM: Nee
Leaseauto: Ja, vanuit de organisatie toegewezen.
Pensioenregeling: N.b.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Regio: Zuid Holland
Reistijd: +-30 minuten / 40 Km

Maand salaris (bruto): 2100 p.m.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33
Leeftijd: 31
Opleiding(en): HBO Informatica, post HBO/WO Arbeid en Organisatie, ITIL / PRINCE2 practitioner etc.
Werkervaring:10 jaar
Werkgever: Overheid
Huidige functie: Service Manager
Laptop: Ja, iPad
GSM: ja
Werkweek: 36 uur (4x8/5*8),
Reistijd: 35 minuten eigen auto
Maand salaris(bruto): 4380,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 12-06-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 14:18

vleesjus

echte vleesjus!

Ben op het moment bezig met mijn laatste fase van mijn afstuderen en heb het volgende voorstel ontvangen:
Members only:

Bedrijf is mij tot nu toe echt goed bevallen, open sfeer, goede begeleiding en volgens mij ook wel een redelijk voorstel toch?

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Beschouwen mensen een laptop nog als onderdeel van de beloning? Een paar jaar terug vond ik het een leuke extra, maar ik zou toch zeggen dat het gros van de mensen toch wel een laptop/tablet/PC thuis hebben. Het enige wat ik met de werklaptop thuis doe is meer werken..

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nee, het is een tool om mijn werk te kunnen doen. Verder niet. Als je een top of the line model krijgt is misschien wel leuk maar meer dan dat ook niet imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

idd laptop is niet perse een beloning..
Al is het wel makkelijk, scheelt weer privé een laptop kopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Laatst online: 22:17
Soms mag je de zakelijke laptop toch ook privé gebruiken?
Dan is het soms wel een voordeel.

Mijn bedrijfslaptop is bijvoorbeeld best een leuk apparaat, met HD scherm en SSD (maar niet zo tof als mijn W520 ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door fonsoy op 16-12-2013 22:40 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Meh soms mag dat ook gewoon compleet niet of is het onwenselijk. 80% van de gevallen kan het, maar ok wel cases te verzinnen waarin het gewoon niet kan.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
[...]

Members only:
Erg netjes hoor. Ik ben benieuwd tegenover wat voor omzet \ marge het variabele deel staat. Daarnaast, bij een dergelijk salaris (totaal) zou ik mezelf ook niet echt druk maken om een dergelijke lease auto.

Overigens, wat je zelf ook al aangeeft, sommigen zullen enkel kijken naar het totale plaatje salaris. Dat je qua uren af en toe 1,5 FTE bent (60 uur) dat zullen mensen weer niet snel zien.

Neem overigens niet weg dat het nog steeds een hoog salaris (totaal) is, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Cocytus schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:40:
Ik denk dat hij zijn variabel deel in één keer uitgekeerd krijgt. Dan staat het wel heel duidelijk op je loonstrook, die 40k loonbelasting. Als je hele bonus in de vierde schijf valt, kun je rustig zeggen dat de helft (of eigenlijk 52%) daarvan linea recta naar de Belastingdienst gaat.
Ik snap het wel, maar ik blijf het een rare manier van rekenen vinden. Er staat ook echt zo bij "alleen jammer dat van het variabele deel de helft naar de belasting gaat". Net alsof dat speciaal wordt behandeld en de belastingdienst 52% heft over variabel loon. Nee, hij verdient gewoon 150k bruto en moet dus flink belasting betalen. En dan moet de arme man ook nog vermogensbelasting betalen... gut ;) (ik weet dat hij niet echt klaagt erover hoor; het is hem gegund)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:56

Metalfreak

Hoije woh!

fonsoy schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:39:
Soms mag je de zakelijke laptop toch ook privé gebruiken?
Dan is het soms wel een voordeel.

Mijn bedrijfslaptop is bijvoorbeeld best een leuk apparaat, met HD scherm en SSD (maar niet zo tof als mijn W520 ;) )
Mijn laptop van het werk is gewoon een tool om mijn werk te kunnen doen, net zoals een steeksleutel dat is voor een loodgieter. Die gaat bij mij thuis de gang in en als ik 'm nodig heb voor werkzaken haal ik 'm daar uit. Ik zou 'm wel privé mogen/kunnen gebruiken (maar dan zonder eigen software, tenzij open source of freeware), maar ik zie daar totaal geen toegevoegde waarde in. Hetzelfde zou gelden voor een telefoon van het werk, gelukkig heb ik die op dit moment niet.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:05
Metalfreak schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:45:
[...]

Mijn laptop van het werk is gewoon een tool om mijn werk te kunnen doen, net zoals een steeksleutel dat is voor een loodgieter. Die gaat bij mij thuis de gang in en als ik 'm nodig heb voor werkzaken haal ik 'm daar uit. Ik zou 'm wel privé mogen/kunnen gebruiken (maar dan zonder eigen software, tenzij open source of freeware), maar ik zie daar totaal geen toegevoegde waarde in. Hetzelfde zou gelden voor een telefoon van het werk, gelukkig heb ik die op dit moment niet.
Het heeft wat mij betreft pas toegevoegde waarde als je er een eigen share op mag maken met daar je eigen besturingssyteem waar je alle rommel mag installeren die je maar wil. Als dat kan/mag kan het wel degelijk toegevoegde waarde hebben (bijvoorbeeld om eens potje op te gamen).

Precies zo kan het voor een loodgieter ook een voordeel zijn als hij zijn gereedschap mee naar huis mag nemen om thuis een beetje (bij) te klussen.

[ Voor 7% gewijzigd door assje op 17-12-2013 08:51 ]

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10
fredkroket schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:13:
[...]

Erg netjes hoor. Ik ben benieuwd tegenover wat voor omzet \ marge het variabele deel staat. Daarnaast, bij een dergelijk salaris (totaal) zou ik mezelf ook niet echt druk maken om een dergelijke lease auto.

Overigens, wat je zelf ook al aangeeft, sommigen zullen enkel kijken naar het totale plaatje salaris. Dat je qua uren af en toe 1,5 FTE bent (60 uur) dat zullen mensen weer niet snel zien.

Neem overigens niet weg dat het nog steeds een hoog salaris (totaal) is, netjes!
Maar als je het naar verhouding gaat bekijken, dus aantal uren -> salaris, dan valt het eigenlijk best wel mee. Ik zou in ieder geval voor geen goud willen ruilen, ook niet voor zo'n salaris. Ik vind het overigens wel knap als je het kan hoor :) vraagt toch ook veel van je social life.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
martinusz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:53:
[...]

Maar als je het naar verhouding gaat bekijken, dus aantal uren -> salaris, dan valt het eigenlijk best wel mee. Ik zou in ieder geval voor geen goud willen ruilen, ook niet voor zo'n salaris. Ik vind het overigens wel knap als je het kan hoor :) vraagt toch ook veel van je social life.
Dan is het nog 100K gebaseerd op 40 uur (even makkelijk, kort door de bocht berekend). Vind ik zelf toch wel redelijk hoor :). Heb nu geen klagen, maar voor 100K per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittenbogaard
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 12:38
vleesjus schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:35:
Ben op het moment bezig met mijn laatste fase van mijn afstuderen en heb het volgende voorstel ontvangen:
Members only:

Bedrijf is mij tot nu toe echt goed bevallen, open sfeer, goede begeleiding en volgens mij ook wel een redelijk voorstel toch?
Leuk om te zien dat iemand vergelijkbare arbeidsvoorwaarden heeft met ongeveer dezelfde leeftijd en opleiding. Ik vind het wat laag naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

fredkroket schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:10:
[...]

Dan is het nog 100K gebaseerd op 40 uur (even makkelijk, kort door de bocht berekend). Vind ik zelf toch wel redelijk hoor :). Heb nu geen klagen, maar voor 100K per jaar...
Redelijk??? 8)7

Een chirurg verdient nog minder.... (of hij moet via prive klinieken bijklussen), maar vind het zeer netjes..
Ja het is een hard wereldje, zo heb je gouden tijden, en lekker veel bonus, en zo heb je crisis en geen afnemers en geen bonus en een slechte beoordeling en sta je op straat omdat je je targets niet gehaald hebt..

Zou in ieder geval geld opzij zetten voor wanneer je een keer niet zoveel bonus hebt of wanneer je langdurig ziek wordt (burn-out etc), dan verlies je ook gelijk het variabel inkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Was cynisch bedoeld overigens... :) (toch die cynisch tags maar eens gaan gebruiken...;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 03:23
Iemand post hier weer een bovengemiddeld inkomsten en dan krijg je weer die zeikerige posts. Erg jammer

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10
Chief-XL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:48:
Iemand post hier weer een bovengemiddeld inkomsten en dan krijg je weer die zeikerige posts. Erg jammer
Hoezo zeikerig?
Het is toch knap dat hij dat voor elkaar heeft, zou alleen niet willen ruilen, wat is daar mis mee?
fredkroket schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:10:
[...]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want een groot gedeelte is variabel en niet vast. Volgens mij gaf hij aan 60K vast en de rest variabel. Als hij 40 uur zou werken zou hij dat variabele deel ook niet halen natuurlijk ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Martinusz op 17-12-2013 10:13 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 09:18
martinusz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:11:
[...]

Hoezo zeikerig?
Het is toch knap dat hij dat voor elkaar heeft, zou alleen niet willen ruilen, wat is daar mis mee?

[...]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want een groot gedeelte is variabel en niet vast. Volgens mij gaf hij aan 60K vast en de rest variabel. Als hij 40 uur zou werken zou hij dat variabele deel ook niet halen natuurlijk ;)
Vind 60k ook nog behoorlijk voor sales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
We zijn weer 2 jaar verder en ze zijn nog steeds tevreden met mij :o
geenstijl schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:49:
Update:
Leeftijd: 3032
Opleiding(en): HBO - Informatica
Certificaten: MCTS SharePoint
Werkervaring: 6
Werkgever: Overheid
Huidige functie: SharePoint-architect/ontwikkelaar

Vakantiedagen: 23 + 13 ADV
Laptop: Dell 6500 + mobiel internet laptop + ipad
GSM: Blackberry + mobiel internet
Werkweek: 40 uur (38 uur contract, vandaar 13 ADV-dagen)
Pensioenregeling: ABP
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 1 dag thuiswerken, 1 dag op locatie dichtbij, helft reistijd = werktijd 2 dagen thuiswerken, openbaar vervoer volledig vergoed, cursussen volledig vergoed,
Regio: Utrecht
Reistijd: 1,5 uur (enkele reis, deur-tot deur via OV)
Maand salaris (bruto): € 3929 € 4433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 14:18

vleesjus

echte vleesjus!

Uittenbogaard schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:11:
Leuk om te zien dat iemand vergelijkbare arbeidsvoorwaarden heeft met ongeveer dezelfde leeftijd en opleiding. Ik vind het wat laag naar mijn mening.
Ja zelf vond ik het ook wel aan de lage kant. Morgen in elk geval onderhandeling, eens kijken of ik er nog wat bij kan krijgen. Zeker gezien de schaarste en de enorme vraag naar plc programmeurs moet dat vast mogelijk zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door vleesjus op 17-12-2013 13:08 ]

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
matty___ schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:38:
[...]

Vind 60k ook nog behoorlijk voor sales
Op zijn leeftijd wel ja, voor sales rond de 30-35 jaar oud aardig normaal eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
offtopic:
Een ambtenaar die zichzelf geenstijl noemt?

Damn, die SharePoint devvers hebben echt een voorsprong hier...is dat spulletje zo populair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Config schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:39:
offtopic:

Damn, die SharePoint devvers hebben echt een voorsprong hier...is dat spulletje zo populair?
Wat ik 4 jaar geleden al van onze toenmalige IT dienstverlener hoorde: Ja, en wordt nog meer en er zijn veeeel te weinig mensen die 1. de SharePoint implementatie kunnen doen en 2. de bedrijfsprocessen goed in kaart kunnen brengen en dat icm een SharePoint Architect goed kunnen implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Ja... SharePoint is best wel populair. Ik ben er mee begonnen maar uiteindelijk vanaf gestapt omdat ik er helemaal niks aan vond. Had waarschijnlijk wel meer kunnen verdienen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Config schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:39:
offtopic:
Yes, vreemde wereld :o
Tja, meer en meer SharePoint, en het aantal mensen met kennis neemt niet evenredig toe.
En verder wat THE_MAN zegt.

In Amerika gebruikte in 2011 80% van de fortune 500-bedrijven SharePoint.
Binnen Nederland zijn het vooral de grote bedrijven (overheden, zorgverzekeraars, banken) die dit complexe product gebruiken.
Ook sites als www.ferrari.com, www.volvocars.com, www.hawaiianairlines.com en www.renault.com zijn gebaseerd op SharePoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:10
Members only:

Binnenkort heb ik mijn functionerings gesprek en het is iedergeval zeker dat ik dat een Toyota Yaris ga krijgen, omdat die Aygo met mijn lengte van 2M gewoon een te klein ding is. Zou ik verder nog bepaalde zaken moet eisen of vragen naar aanleiding van de bovenstaande informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Trainingsbudget of -mogelijkheden vastleggen zijn wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:10
Certificaten mag ik halen op kosten van hun, dat was ik vergeten te vermelden :)
Trainingen worden ook regelmatig door hun georganiseerd en leer materiaal leveren ze ook aan.

[ Voor 37% gewijzigd door vinom op 17-12-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 11:04

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Leeftijd: 32
Opleiding(en): MBO 4+ ICT
Certificaten: MCSA 2003, ITILv2, TMAP Next Foundation, etcetra
Werkervaring: 14 jaar (5 jaar nu als Tester, daarvoor Beheer functies)
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Senior Testspecialist met specialisme Performance Testen

Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Variabele bonusuitkering
GSM: Ja (1 keer per 3 jaar 170 euro) + databundel
Leaseauto*: Ja, 810 incl. brandstof (40k, 4 jaar, ongelimiteerde privé kilometers.. zowel binnen als buitenland)
Pensioenregeling: Ja
Certificaten + opleidingen: Allemaal inclusief
Regio: Overal
Reistijd**: Variabel. Werk nu bijvoorbeeld veel thuis.

Maandsalaris (bruto): 2735,-

Bevalt mij tot nu toe prima, salaris mag langzamerhand wel hoger.. maar goed, zelf de keuze gemaakt om van beheer naar testwereld te gaan, met een flinke salarisdrop. Maar wel leuker werk en minder overwerkuren :)

Goed vooruitzicht in 2014.. ga mij meer en meer specialiseren in Performancetesten..en daar lijkt steeds meer werk in te ontstaan. Een mooie combinatie met mijn technische achtergrond en ICT kwaliteitszorg.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:39
Geen ICT maar voor wie het interesseert

Salaris: 3.500
Leeftijd: 30
Opleiding(en): HBO Accountancy (AA-richting)
Certificaten: Mag me officieel AA-accountant noemen.
Werkervaring: 6 jaartjes Big4, 1 jaar klein regionaal
Werkgever: Regionaal kantoor
Huidige functie: Accountant
Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Nope
Laptop: Nope
GSM: Iphone 4
Leaseauto: Nope
Pensioenregeling: Ja 1/3 zelf betalen
Certificaten + opleidingen: Verplicht jaarlijks 40 PE-punten halen worden uiteraard vergoed
Regio: Limburg
Reistijd: 4 min lopen

Mag niet klagen over mijn salaris. Qua carriere vooruitzichten wel wat minder. Maar ben dan ook geen echt carrierebeest. Grootste pluspunt is op 4min loopafstand van mijn werk. Voorheen bij een Big4 kantoor gewerkt blij dat ik daar weg ben. Stiekem ben ik aan het dromen over een kleinschalig eigen kantoortje.

Verdere dromen 36-38 urige werkweek en er 40 werken voor wat extra vrije tijd (helaas vrijwel onmogelijk in de sector).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Fijn dat je niet mag klagen over je salaris, maar als je het niet met ons deelt kunnen we er ook geen mening over geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:39
Notna schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:41:
Fijn dat je niet mag klagen over je salaris, maar als je het niet met ons deelt kunnen we er ook geen mening over geven :P
Pffff ja stom :) heb het er bijgezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Accountant op 17-12-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-06 11:43

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Salaris staat bovenaan bij hem toch?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:52
Net salaris, dat pak je pas als Manager bij de Big4 toch?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MonkeySleeve schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:48:
Salaris staat bovenaan bij hem toch?
Ja nu wel, daarvoor niet :P

Pagina: 1 ... 39 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook voor dit topic geldt de regel dat clone-accounts niet zijn toegestaan. Wil je toch privacy, zet dan e.e.a. in de ~~~~~~~[mo]-tag.