Ik ben een loonslaaf en krijg 3K netto exl. reiskosten. Dat is rond de 4900 bruto.Zak schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:29:
De afgelopen 6 jaar actief als ZZP'er in het facilitair projectmanagement. Komt niet veel voor in dit topic. Ik ben gevraagd voor een functie in loondienst en ben hier over aan het twijfelen. Zal minder verdienen maar wel een leuke uitdagende functie bij een partij waar ik de komende paar jaar veel kan leren en groeien. Maar goed.... Loondienst... Eng!! Ik vraag me ook af wat ik nou zou moeten aangeven als salarisindicatie. Wat is normaal? Ik weet het niet meer na een hele tijd ZZP'er geweest te zijn.
Leeftijd:30
Opleiding(en): HBO Facility Management (niet afgemaakt), momenteel bezig met HBO TBK
Certificaten: zaken als VCA-VOL maar verder niks
Werkervaring: 10 jaar
Werkgever: ZZP'er (sinds 6 jaar)
Huidige functie:
Vakantiegeld: 0
Vakantiedagen: 0 - alleen dagen dat ik niet betaald krijg
13/14e maand of winstuitkering: nvt
Laptop: Zenbook ook veel prive gebruik
GSM: Iphone4 ook veel prive gebruik
Leaseauto: Ja C5
Werkweek: 40-80 uur
Pensioenregeling: Proest...
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Ik koop wel eens wat op de zaak natuurlijk. Zelf uitkiezen wat ik wil qua apparatuur etc.
Land: Nederland
Regio: Benelux
Reistijd: divers. Meestal tussen de 1 a 2 uur enkele reis.
Maand salaris (bruto): Netto trek ik tussen de 3000 en 4000 per maand uit de zaak
Je kan van alles vragen, maar realistisch blijven. Wat denk je dat je waard bent voor het bedrijf? Als jij weet dat je de werkgever kan overtuigen dat je 5K p/m waard bent kan je dat best vragen.
In het algemeen of iig voor deze nare crisis verdiende je als ZZPer meer dan een loonslaaf.
Werkervaring 6 jaar + HBO ~€3500 bruto.