Leeftijd: 24
Opleiding(en): HBO Bedrijfskundige Informatica
Certificaten: Advanced Clearing & Settlement VISA (deelname certificaat)
Werkervaring: Twee relevante HBO stages (afstudeerstage afgesloten met document ter erkenning en aanbeveling). Ben hier begin vorig jaar gestart als externe, begin dit jaar intern geworden - dus feitelijk 1 jaar.
Werkgever: Levert IT oplossingen voor financiële diensten aan banken
Huidige functie: Application Engineer
Vakantiegeld: Ja, standaard 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand + prestatiebeloning (gemiddeld 8%, soort 14e maand)
Laptop: Ja (standaard voor alle werknemers)
GSM: Nee (wel bij standby)
Leaseauto: Nee, wel reiskostenvergoeding tot 60 km enkele reis.
Werkweek: Standaard 36u (4x9), ik werk 40u (5x8)
Pensioenregeling: Lever 2% in, werkgever betaald 20%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Flexibele werktijden, mogelijkheid tot (sporadisch) thuiswerken, op aanvraag individuele carrièrecoaches, (optioneel, met voldoende kennis) 24/7 betaald standby, ruim opleidingsbudget.
Land: Nederland
Regio: Randstad
Reistijd: 40 minuten op rustige dagen, 60 op drukke dagen (60 km enkele reis).
Maand salaris (bruto): 3200
Jaar salaris (bruto): 47000 (inclusief gemiddelde prestatiebonus)
Ik zit goed, ben extern begonnen met een maandsalaris van 2100 euro en verder geen extra's, dus ben er goed op vooruit gegaan
Heb een leuke en uitdagende baan, maar zie wel dat doorgroeien niet iets vast/vanzelfsprekends is. Er moet ruimte zijn, men beweegt niet door et cetera. Gezien de complexe omgeving zou ik na 30 jaar waarschijnlijk nog niet alles weten, dus ik zal ook genoeg blijven leren 
@Riqy: Smiechten
Heb dat ook gehad bij een aantal bedrijven. Ik zou 'iets' hoger inzetten, 1800-1900 bruto? Ligt er ook een beetje aan hoe het in je stage gaat, en wat je secundaire voorwaarden worden. Ik denk ook dat je wel kunt aangeven dat je dit lastig schatten vindt zonder al deze informatie.
Opleiding(en): HBO Bedrijfskundige Informatica
Certificaten: Advanced Clearing & Settlement VISA (deelname certificaat)
Werkervaring: Twee relevante HBO stages (afstudeerstage afgesloten met document ter erkenning en aanbeveling). Ben hier begin vorig jaar gestart als externe, begin dit jaar intern geworden - dus feitelijk 1 jaar.
Werkgever: Levert IT oplossingen voor financiële diensten aan banken
Huidige functie: Application Engineer
Vakantiegeld: Ja, standaard 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand + prestatiebeloning (gemiddeld 8%, soort 14e maand)
Laptop: Ja (standaard voor alle werknemers)
GSM: Nee (wel bij standby)
Leaseauto: Nee, wel reiskostenvergoeding tot 60 km enkele reis.
Werkweek: Standaard 36u (4x9), ik werk 40u (5x8)
Pensioenregeling: Lever 2% in, werkgever betaald 20%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Flexibele werktijden, mogelijkheid tot (sporadisch) thuiswerken, op aanvraag individuele carrièrecoaches, (optioneel, met voldoende kennis) 24/7 betaald standby, ruim opleidingsbudget.
Land: Nederland
Regio: Randstad
Reistijd: 40 minuten op rustige dagen, 60 op drukke dagen (60 km enkele reis).
Maand salaris (bruto): 3200
Jaar salaris (bruto): 47000 (inclusief gemiddelde prestatiebonus)
Ik zit goed, ben extern begonnen met een maandsalaris van 2100 euro en verder geen extra's, dus ben er goed op vooruit gegaan
@Riqy: Smiechten
[ Voor 7% gewijzigd door Zebby op 24-05-2013 09:24 ]