Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren eindelijk weer eens een lekkere setup om wat progress te boeken!

Na wat quitters, rerollers en dergelijke gister eindelijk weer 10 man in mainspec en redelijke/goede gear om te kijken of we nu eens richting Un'Sok konden komen.

Garalon stond er ook nog en na onze 1st kill een tijdje terug kwamen we daar maar niet langs vanwege of een missende tank voor het soaken of we hadden 1 a 2 DPS mee die niet verder dan 40k kwamen.

Nu dus wel en na een aantal -10% wipes weer een clean kill gehaald! Dus door naar Windlord!
Na onze vorige kill op Garalon hebben we hier een wipeavondje op gehad zonder enig resultaat, mischien 2 of 3x tot p2 gekomen destijds. Nu ging het een stuk beter en lag hij in de 3e pull al plat... progress!!

Omdat we zo'n snelle kill nou ook niet 1,2,3 hadden verwacht waren we ook niet super voorbereid op Un'Sok en dus ff snel een filmpje bekeken en dan maar pullen.. best een chaos als je niet precies weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar na wat tries toch stabiel in p2 en zelf eventjes aan p3 mogen ruiken, dus mischien volgende week (als er niet teveel nachtdienst hebben of moeten skieen haha) eindelijk eens een HoF clear zodat we naar ToeS kunnen gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:17

hmr

Twee dingen irriteren me aan Blizzard op dit moment.. Sinds eind 2012 is de telefoon support een stuk lastiger te bereiken en dat is nogal vermoeiend! Ten tweede vind ik het omzetten van chars van faction en realm echt achterlijk duur. Zeker iemand die al 7+ jaar speelt en dus niet eens wil nadenken over het bedrag wat blizzard heeft ontvangen hoeft toch niet 45 (!) euro te betalen om een horde char naar alliance en andere realm over te zetten?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook duur. Ze zouden eigenlijk moeten aanbieden dat wanneer je van realm verhuist je de mogelijkheid hebt om gratis van faction te veranderen. Net als wanneer je een appearance change aanvraagt je ook je nickname kan aanpassen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Daarom zullen ze ook niet graag realms mergen. Dan raken ze een boel inkomen kwijt aan de transfers die nu plaatst vinden. Bij ons loopt de Horde kant ook langzaamaan leeg. Er is zelfs een thread gemaakt.

Ik weet zelf ook niet wat een oplossing zou kunnen zijn voor low population realms. Misschien toestaan dat je met realid de normal en hc raids kan doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Vanavond gaat het dan toch echt gebeuren!!

Ik was na een WoW-verslaving vanaf de beta (meerdere chars met 300+ DAYS /played) "clean" sinds eind Wotlk...
Inmiddels huisje, boompje, beestje en 's avonds tijd voor een paar uurtjes gamen; dus WoW.

Mijn oude chars zijn restored door blizz.

Het plan is als volgt;
Mage (vanaf halvewege BC mijn main), Shaman (vanilla/BC main), DK, rogue wil ik allemaal rustig naar 90 brengen.
Dan een panda-monk om die starting area mee te maken.
En dan heb ik nog een free 80 van de SoR.. twijfel tussen een moonkin of shadowpriest..
Wat raden jullie aan? En nog aanvullende tips voor iemand die na jaren terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Predje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:34:
Wat raden jullie aan? En nog aanvullende tips voor iemand die na jaren terug komt?
Bekijk eerst eens hoe je class nu werkt :D
Er is nogal het ea verandert ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
chromeeh schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:13:
[...]

Bekijk eerst eens hoe je class nu werkt :D
Er is nogal het ea verandert ;)
Blizzard heeft daarvoor wel 2 handige tabbladen toegevoegd aan je spellbook. Heten volgens mij "Core abilities" en "What has changed?" en hier kan je ook al wat informatie uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Gege, ja heb me al aardig ingelezen en mijn Mage blijft heel aantrekkelijk.

Wat zijn de gedachtig m.b.t. de gratis 80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:35
Predje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:22:
Gege, ja heb me al aardig ingelezen en mijn Mage blijft heel aantrekkelijk.

Wat zijn de gedachtig m.b.t. de gratis 80?
Shadowpriest is absoluut een aanrader speel zelf die spec al vanaf Tbc, top dps is het niet maar de utility en spell gfx blijven het gewoon een viable spec. En disc is absoluut een leuke offspec.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Als ik jou was zou ik lekker je DK gaan levelen!
Als je veel van dungeons farmen bent en dailies doen is een DK heerlijk om als tank spec te spelen!
Mage heb ik ook als main maar ik merk toch dat ik veel met mn DK speel omdat de queues gewoon instant zijn als je tanked en de dailies doe je ook met 2 vingers in je neus!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Lcount schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:38:
[...]

Shadowpriest is absoluut een aanrader speel zelf die spec al vanaf Tbc, top dps is het niet maar de utility en spell gfx blijven het gewoon een viable spec. En disc is absoluut een leuke offspec.
Shadowpriest heeft me altijd aangetrokken ja! Toch raar dat ik er nooit 1 aangemaakt heb :P
Wss omdat je shadowform pas op 40 kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Donnas-A schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:54:
Als ik jou was zou ik lekker je DK gaan levelen!
Als je veel van dungeons farmen bent en dailies doen is een DK heerlijk om als tank spec te spelen!
Mage heb ik ook als main maar ik merk toch dat ik veel met mn DK speel omdat de queues gewoon instant zijn als je tanked en de dailies doe je ook met 2 vingers in je neus!
Weet idd wel dat ik op het laatst idd meer genoot van mijn DK dan van mijn Mage..
Hele gave class idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:34:
Vanavond gaat het dan toch echt gebeuren!!

Ik was na een WoW-verslaving vanaf de beta (meerdere chars met 300+ DAYS /played) "clean" sinds eind Wotlk...
Inmiddels huisje, boompje, beestje en 's avonds tijd voor een paar uurtjes gamen; dus WoW.

Mijn oude chars zijn restored door blizz.

Het plan is als volgt;
Mage (vanaf halvewege BC mijn main), Shaman (vanilla/BC main), DK, rogue wil ik allemaal rustig naar 90 brengen.
Dan een panda-monk om die starting area mee te maken.
En dan heb ik nog een free 80 van de SoR.. twijfel tussen een moonkin of shadowpriest..
Als mijn persoonlijke ervaringen als enige referentie kunnen gelden, dan zou ik eigenlijk geen moonkin nemen. Kan niet zeggen dat ik vrij blij word van me moonkin te levelen nu. Heb een warrior & shaman geleveld en goed geamuseerd, maar de moonkin raak ik zo weinig mogelijk aan. Verlang tot 85 dat ik hem mss feral kan speccen met de polearm die ik van archaeologie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:13:
[...]

Als mijn persoonlijke ervaringen als enige referentie kunnen gelden, dan zou ik eigenlijk geen moonkin nemen. Kan niet zeggen dat ik vrij blij word van me moonkin te levelen nu. Heb een warrior & shaman geleveld en goed geamuseerd, maar de moonkin raak ik zo weinig mogelijk aan. Verlang tot 85 dat ik hem mss feral kan speccen met de polearm die ik van archaeologie heb.
Vind feral juist niets aan.. maar then again vind ik uberhaupt levellen geen klap aan en alleen endgame leuk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Predje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:11:
[...]

Weet idd wel dat ik op het laatst idd meer genoot van mijn DK dan van mijn Mage..
Hele gave class idd!
Ik merk gewoon met mijn DK dat vooral met dailies het fijn is om grote groepen te pullen en dat het met mijn mage 4x zo langzaam gaat. Ook hoef ik niet te klooien met mn specs....DK is Blood is Ownage....klaar is kees! Gewoon verstand op nul....af en toe DeathStrike als je 50% health hebt en hoppa door naar de volgende group! En dit is in dungeons/raids niet anders! Neemt niet weg dat ik mn mage wel leuk vind hoor! Maar met een DK speelt het allemaal gewoon ff net iets lekkerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Donnas-A schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:17:
[...]

Ik merk gewoon met mijn DK dat vooral met dailies het fijn is om grote groepen te pullen en dat het met mijn mage 4x zo langzaam gaat. Ook hoef ik niet te klooien met mn specs....DK is Blood is Ownage....klaar is kees! Gewoon verstand op nul....af en toe DeathStrike als je 50% health hebt en hoppa door naar de volgende group! En dit is in dungeons/raids niet anders! Neemt niet weg dat ik mn mage wel leuk vind hoor! Maar met een DK speelt het allemaal gewoon ff net iets lekkerder :)
True.

Staat me wel bij dat ik mijn Mage toen AoE geleveld heb (Frost) en dat ging ook ongelofelijk snel.
Mounted mobs verzamelen > frostnova > blizzard.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Predje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:20:
[...]

True.

Staat me wel bij dat ik mijn Mage toen AoE geleveld heb (Frost) en dat ging ook ongelofelijk snel.
Heb ik ook gedaan tot level 60 in de WP lekker die skelleten farmen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Predje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:20:
[...]

True.

Mjah wat ik zo vervelend vind met DPS classes is dat er zoooooooooveel builds zijn!
Dan weer een stat build....dan weer een stat/spell build.....dan weer een spell/timing build.
Heb mijn mage nu op zowel fire als arcane onder de knie (frost niet geprobeerd, schijnt leuke dps te zijn) en met een DK is het gewoon 1 spec en die kan alles....enige waar je op let is Stamina en je Mastery en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Donnas-A schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Mjah wat ik zo vervelend vind met DPS classes is dat er zoooooooooveel builds zijn!
Dan weer een stat build....dan weer een stat/spell build.....dan weer een spell/timing build.
Heb mijn mage nu op zowel fire als arcane onder de knie (frost niet geprobeerd, schijnt leuke dps te zijn) en met een DK is het gewoon 1 spec en die kan alles....enige waar je op let is Stamina en je Mastery en klaar :)
Ik snap je visie, maar zelf vind ik moeilijke dingen vaak leuker! ;)
Inderdaad was "vroeger" voor mij 50% van de wow-fun forums afstruinen naar de perfecte raid-dps-spec.
Ik respecte om de dag en betaalde makkelijk 300G voor 1 puntje te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Predje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:34:
[...]

Ik snap je visie, maar zelf vind ik moeilijke dingen vaak leuker! ;)
Inderdaad was "vroeger" voor mij 50% van de wow-fun forums afstruinen naar de perfecte raid-dps-spec.
Ik respecte om de dag en betaalde makkelijk 300G voor 1 puntje te wisselen.
Mjah ok ik praat er misschien wat makkelijk over....Kijk elke class heeft ze moeilijkheden uiteraard!
Alleen zijn DPS classes iets meer uitgebreider dan tanks vind ik! Zeker als je bepaalde dots up moet houden in lange gevechten en met een DK is het puur je diseases die erop moet knallen en af en toe bijspammen....Dat maakt een DK wel makkelijk maar ja wie ben ik....Ik heb aardig wat ervaring met classes en dat wil niet meteen zeggen dat het voor iedereen makkelijk is zoals ik het beschrijf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik ben helemaal weg van mijn blood DK. Heerlijk om daarmee de dailies te doen. Met de DK heb ik alle facties naar Revered gebracht om de extra rep voor alts binnen te halen zodat ik nu de andere chars wat sneller door die dailies heen kan halen.

Ik moet zeggen dat ik ook weer redelijk veel plezier krijg in mijn ret paladin. Ook al slaat hij als een natte krant en zit ik redelijk vaak mezelf te healen het is toch mijn eerste char en blijft toch altijd leuk om mee te spelen.
Deze moet in ieder geval ook de facties op exalted krijgen voor ik weer een ander project start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Carthrax schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:43:

Ik moet zeggen dat ik ook weer redelijk veel plezier krijg in mijn ret paladin. Ook al slaat hij als een natte krant en zit ik redelijk vaak mezelf te healen het is toch mijn eerste char en blijft toch altijd leuk om mee te spelen.
Deze moet in ieder geval ook de facties op exalted krijgen voor ik weer een ander project start.
Tegenwoordig kan ik in raids toch redelijk hard meppen op Haelden. Sinds ik een 497 ilvl wapen heb gaat het soms vrij hard :D Op lagere ilvls is het wel echt om te huilen soms ja. Zeker zonder gebruik van cooldowns, want een groot deel van mijn dps kwam/komt uit mijn burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
IntToStr schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:47:
[...]

Tegenwoordig kan ik in raids toch redelijk hard meppen op Haelden. Sinds ik een 497 ilvl wapen heb gaat het soms vrij hard :D Op lagere ilvls is het wel echt om te huilen soms ja. Zeker zonder gebruik van cooldowns, want een groot deel van mijn dps kwam/komt uit mijn burst.
Ja 463 (wapen ilvl) en gear ilvl453 of 497 qua ilvl zal zeker veel verschil maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

IntToStr schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:47:
[...]

Oehh een 497 ilv wapen! Daar kan ik alleen nog maar naar hopen! Heb nog steeds een low level 2 hander! Waar dropte je wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Over wapens gesproken, aangezien mijn warrior nog steeds geen drops heeft gehaald uit LFR (buiten één trinket) moet ik me nog gaan reppen om 3000JP te farmen zodanig dat ik mijn 2 2handers nog kan upgraden. Wanneer 5.2 live gaat kunnen we geen items meer upgraden (tot de daaropvolgende patch?).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb Starshatter van Elegon normal gewonnen. Met 2x valor upgrade kom je dan op ilvl 497 uit. Mijn max ilvl in totaal is 490, maar heb 488 equipped.

Hopelijk komende week nog wat nuttigs erbij :)

Zag trouwens een filmpje van Tsulong waarbij shamans voor 1M hps kunnen zorgen in day phase en je dus de encounter in een paar seconden in day phase kunt afronden :p Misschien gaan wij dat ook wel proberen. Nog even overleggen over het hoe erg tegen de regels het zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:24:
Ik heb Starshatter van Elegon normal gewonnen. Met 2x valor upgrade kom je dan op ilvl 497 uit. Mijn max ilvl in totaal is 490, maar heb 488 equipped.

Hopelijk komende week nog wat nuttigs erbij :)

Zag trouwens een filmpje van Tsulong waarbij shamans voor 1M hps kunnen zorgen in day phase en je dus de encounter in een paar seconden in day phase kunt afronden :p Misschien gaan wij dat ook wel proberen. Nog even overleggen over het hoe erg tegen de regels het zou zijn.
Clever use of game mechanics... toch?

Vraag is meer, zou je het zelf willen :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:35:
[...]

Cleaver use of game mechanics... toch?

Vraag is meer, zou je het zelf willen :)
Hier twijfel ik inderdaad zelf ook over. Volgens de logs moeten we zelf de kill vrij makkelijk halen als we de adds maar niet Tsulong laten healen. Misschien een soort laatste toevlucht als blijkt dat we die week geen kill zouden halen of zo :)

We hebben pas een paar losse tries op Tsulong gedaan met allemaal offspecs of invallers, dus dit moet ons ook zonder trucs gaan lukken!

[ Voor 13% gewijzigd door IntToStr op 15-01-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:39:
[...]

Hier twijfel ik inderdaad zelf ook over. Volgens de logs moeten we zelf de kill vrij makkelijk halen als we de adds maar niet Tsulong laten healen. Misschien een soort laatste toevlucht als blijkt dat we die week geen kill zouden halen of zo :)

We hebben pas een paar losse tries op Tsulong gedaan met allemaal offspecs of invallers, dus dit moet ons ook zonder trucs gaan lukken!
En desnoods kun je, als je tegen een enrage aanloopt, altijd nog zeggen dat je het voor 1 of 2 heals even doet.

Ik vermoed dat dit snel genoeg gepatched gaat worden, het maakt het gevecht nogal... simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:02:
Nou dan hebben we er al drie vier! :D
Ik kan op mijn priest ook wel mee, Als healer of als ranged dps.

Beide gear kits zijn iLevel 463+

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:16:
[...]

Ik kan op mijn priest ook wel mee, Als healer of als ranged dps.

Beide gear kits zijn iLevel 463+
Add me even op battle.net (je hebt volgens mij mijn oude b.net nog?)

dan kunnen we snel een avondje challenge modes doen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Add me even op battle.net (je hebt volgens mij mijn oude b.net nog?)

dan kunnen we snel een avondje challenge modes doen
Done :)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

En nu ook klaar met mijn UI voor healing:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pf0W1.jpg
* Klikbaar voor grote versie *

Ben alleen de dps/healing meters vergeten zie ik nu :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik was sinds anderhalve maand social/backup in een 25-mans raidguild. Ze hadden teveel melee, dus kon er niet tussenkomen. Vorige week bleek een 25-mans guild met zelfde progress wel een dps warrior te zoeken. Contact opgenomen vrijdagavond en via voicechat verder geklept.

Ik had nog nooit iets op normal gecleared dus. Zondag mee, laatste 3 bosses van MSV en eerste 3 bosses van TOES. Vanavond verder gegaan met Sha en na 2.5 uur lag die om. Meteen Kilrak, Jaws of Terror geloot :o Daarna nog even Garalon en WIndlord gekilled, Toen was het weer tijd...

Woensdag starten we met heroic progress en gaan we voortaan alle bosses van MSV en HoF op heroic doen.

Voor alsnog supertevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Net nog ff snel valor gecapped op de alt vlak voor de server reset, scheelde maar 2 minuten lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister enkele pogingen gedaan om yogg+1 op 10 man te doen met m'n druid.. loop tot nu toe nog maar tegen 1 probleem aan.. hoe ik dit op ga lossen.. zie ik nog wel :)

Gebruik op het moment Freya als guardian, vanwege de sanity, alhoewel ik het de vorige runs makkelijk zonder kon doen..

Misschien Thorim maar nemen, gezien ik op het moment afgemaakt wordt in phase 3 door de guardians, zodra yogg z'n heal cast.

Een alternatief is om als dit gebeurd, weg te rennen en ze met mass entanglement bezig te houden... als ze in ieder geval geroot kunnen worden..

Best poging.. 10 % en dit was door alle cooldowns voor phase 3 te bewaren en op yogg te burnen als een gek (+ Trash gebruiken om de guardians health te laten droppen).

[EDIT] Als alternatief kan ik ook Incarnation als een talent gebruiken, waardoor ik meer burst heb in phase 3... (ravage spam)... misschien vanavond maar even proberen xD

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 16-01-2013 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:19

MrManuel

The impossible is easy...

Vandaag ga ik weer even flink WoW spelen.
Moet zeggen dat het level na 80 lastig gaat en je item level krijg je ook niet echt door middel van dungeons..
Maar even de AH geplunderd.. Kunnen we iig weer gaan healen.

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 07:40:
Gister enkele pogingen gedaan om yogg+1 op 10 man te doen met m'n druid.. loop tot nu toe nog maar tegen 1 probleem aan.. hoe ik dit op ga lossen.. zie ik nog wel :)

Gebruik op het moment Freya als guardian, vanwege de sanity, alhoewel ik het de vorige runs makkelijk zonder kon doen..

Misschien Thorim maar nemen, gezien ik op het moment afgemaakt wordt in phase 3 door de guardians, zodra yogg z'n heal cast.

Een alternatief is om als dit gebeurd, weg te rennen en ze met mass entanglement bezig te houden... als ze in ieder geval geroot kunnen worden..

Best poging.. 10 % en dit was door alle cooldowns voor phase 3 te bewaren en op yogg te burnen als een gek (+ Trash gebruiken om de guardians health te laten droppen).

[EDIT] Als alternatief kan ik ook Incarnation als een talent gebruiken, waardoor ik meer burst heb in phase 3... (ravage spam)... misschien vanavond maar even proberen xD
Neem iemand mee? Met z'n tweeën is de 10 man Yogg-Saron 1 light prima te doen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Chester schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:06:
[...]

Neem iemand mee? Met z'n tweeën is de 10 man Yogg-Saron 1 light prima te doen.
Ow zeer zeker, echter ben ik wel iemand die graag test hoeveel hij alleen kan doen :)
Heb in ieder geval wel het idee dat als ik het vanavond nog niet haal, dat ik iemand meevraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een blue zegt het volgende:
LFR requires you to have ilvl460, which you can get by completing all the Dread Wastes quests, some Townlong Steppes rewards, and if you're still lacking gear for some reason: heroics/scenarios. You don't need to dailies to get in.
Dit klopt toch niet?? Dan zou ik namelijk, met mijn Pandaria loremaster, dat al moeten hebben en ik heb het niet. Of zouden Daily quests ook bedoelen hierin?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:08
wat is Elegon hc een lachertje vergeleken met Spirit Kings hc :o
1,5h spirit kings hc geprobeerd, redelijk stabiel bij de 2e swap kunnen komen en toen besloten ook Elegon nog even te bekijken deze reset. 3 pulls later lag hij plat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zeror schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:00:

[...]

Dit klopt toch niet?? Dan zou ik namelijk, met mijn Pandaria loremaster, dat al moeten hebben en ik heb het niet. Of zouden Daily quests ook bedoelen hierin?
Hmm nee, dit lijkt me niet te kloppen.. de blauwe items uit Dread Wastes / Townlong Steppes zijn ilvl 450..
Je heb in ieder geval Heroics / Scenarios nodig voor ilvl 460+ gear..

Alhoewel je dailies niet nodig hebt om in LFR te komen... je hebt het wel weer nodig om je VP aan uit te geven... als je alles ge-upgrade hebt.. maar die vendor verdwijnt ook weer in 5.2 dus dan heb je weer Reputation nodig om VP aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Jerry schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:12:
En nu ook klaar met mijn UI voor healing:
[afbeelding]
* Klikbaar voor grote versie *

Ben alleen de dps/healing meters vergeten zie ik nu :X.
wat mij opvalt: je kunt je eigen voeten niet zien en dus ook niet of je ergens in staat waar je niet in hoort te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeror schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:00:

[...]

Heroic dungeons noemt ie ook he...

Met levelen moet je ilevel voor heroid dungeon finder unlocken en dan met de heroics weer de lfr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Kaap schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:18:
[...]

Heroic dungeons noemt ie ook he...

Met levelen moet je ilevel voor heroid dungeon finder unlocken en dan met de heroics weer de lfr.
Ja, hij noemt ze, maar wel met de ondertoon "if you're still lacking gear for some reason", wat ik opvat als 'je zou nu al de gear moeten hebben'. maar goed, puur op quests, zonder dailies, haal je LFR niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:07:
[...]

Hmm nee, dit lijkt me niet te kloppen.. de blauwe items uit Dread Wastes / Townlong Steppes zijn ilvl 450..
Je heb in ieder geval Heroics / Scenarios nodig voor ilvl 460+ gear..

Alhoewel je dailies niet nodig hebt om in LFR te komen... je hebt het wel weer nodig om je VP aan uit te geven... als je alles ge-upgrade hebt.. maar die vendor verdwijnt ook weer in 5.2 dus dan heb je weer Reputation nodig om VP aan uit te geven.
Dat upgraden verdwijnt in 5.2?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hmr schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:32:
[...]

Dat upgraden verdwijnt in 5.2?
Ja, een bluepost gaf aan dat de Upgrade vendor 'op vakantie' gaat in patch 5.2, en mogelijk weer terug komt in 5.3

[EDIT]

Source: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/7592242035?page=1#1

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 16-01-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:30:
[...]

Ja, hij noemt ze, maar wel met de ondertoon "if you're still lacking gear for some reason", wat ik opvat als 'je zou nu al de gear moeten hebben'. maar goed, puur op quests, zonder dailies, haal je LFR niet
Inderdaad daar doel ik op. Beetje een vreemd dat een blue dit zegt terwijl het niet waar blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:33:
[...]

Ja, een bluepost gaf aan dat de Upgrade vendor 'op vakantie' gaat in patch 5.2, en mogelijk weer terug komt in 5.3
Klopt, ze willen het upgrade systeem reviewen. Feit dat ze het er al uithalen zegt mij al genoeg. Zorgen dus dat bepaalde items voor de patch geupgrade zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Mjah, ze willen ook dat de player wat minder keuze heeft waar de vp's aan uitgegeven moet worden.
Of aan upgrades voor "oude" gear of de nieuwe gear die op de vendors komt met 5.2
In 5.3 komt de upgrade meneer weer terug.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Kaap schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:44:
[...]

Klopt, ze willen het upgrade systeem reviewen. Feit dat ze het er al uithalen zegt mij al genoeg. Zorgen dus dat bepaalde items voor de patch geupgrade zijn :P
Dat ben ik nu ook aan het doen :P mijn hoogste gear toch nog even die upgrades geven :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het opzich een vreemde keuze om de upgrade vendor weg te halen. Ik bedoel: je kan hem toch ook laten staan en de nieuwe dungeon gear van patch 5.2 nog even buiten gebruik van die upgrade vendor zetten en pas in patch 5.3 weer aanzetten, zodat je als het ware geen content voor raid/dungeons hebt, maar wel de mogelijk je gear verder te verbeteren hebt en dus nog steeds reden hebt om ergens valor points/justice points te verzamelen, zoals in die raid?

Reviewen kan dan nog steeds, zonder dat mensen last hebben dat die vendor er niet is.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 16-01-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het ging om het feit dat mensen misschien de verkeerde keuzes zouden maken en hun gear gingen upgraden ipv nieuwe vp gear kopen, wat netto een betere besteding van je vp is volgens de devs (en wat het in het begin ook vrijwel zeker zal zijn).

Beetje raar eigenlijk, ik weet dat veel mensen niet al te snugger zijn, maar als je te dom bent om dat te begrijpen ben je vast ook geen super raider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Routed schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:48:
Mjah, ze willen ook dat de player wat minder keuze heeft waar de vp's aan uitgegeven moet worden.
Of aan upgrades voor "oude" gear of de nieuwe gear die op de vendors komt met 5.2
In 5.3 komt de upgrade meneer weer terug.
zoals ik de berichten lees is dat helemaal nog niet zo zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
JoeBravo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:02:
[...]

zoals ik de berichten lees is dat helemaal nog niet zo zeker.

Right now we’re planning for them to return in 5.3, which will not have a raid tier, and offer upgrades again as people will have likely have some currency to burn. We’re not sure yet if we’ll continue this cycle of having them take a break for raid patches and then come back in non-raid patches, but we’ll continue evaluating as we go, absorb feedback, and let you know how these plans evolve.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/7592242035?page=1#1

Niets is inderdaad cker tot hij er weer staat, maar het zou wel het meest logische zijn.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje moe van wow ben ik de enige ?
pvp cap duurt minder dan dag, Maar pve cap duurt paar dagen samen met dialy's :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:12:
Beetje moe van wow ben ik de enige ?
pvp cap duurt minder dan dag, Maar pve cap duurt paar dagen samen met dialy's :|
Zelf ben ik net door m'n "burnout" heen, ik doe nu nog maar 5 á 10 dailies per dag hooguit en de rest van de tijd, oude raids en dungeons :). Misschien ook maar wat tijd in pvp steken, al jaren niet echt meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Ik ben juist weer aan meer dailies begonnen op alts omdat ik merk dat dat voor mij één van de betere manieren is om gold te verdienen :')
heeft me 3 weken gekost om de kosten van het volledig upgraden van m'n 2e sha-touched wapen terug te verdienen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Routed

Ik bedenk me net dat ik gister helemaal niet online ben geweest terwijl ik me wel had signed voor die extra raid eventueel... heb ik nog wat gemist of was er net als voorgaande dinsdag raids te weinig animo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
JoeBravo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:07:
wat is Elegon hc een lachertje vergeleken met Spirit Kings hc :o
1,5h spirit kings hc geprobeerd, redelijk stabiel bij de 2e swap kunnen komen en toen besloten ook Elegon nog even te bekijken deze reset. 3 pulls later lag hij plat :/
Gefeliciteerd man! 4/6 hc nu dus? Gaat hard! Wordt nog een hele kluif om jullie bij te benen…

Wij zijn vanavond pas weer aan de beurt, het idee is om ToeS en HoF te clearen in de 2,5 uur die we hebben. Ik ben benieuwd of het ook echt gaat lukken. Ambershaper is denk ik het grootste struikelblok.

Ik heb voor de grap mijn spec maar weer eens naar fire omgegooid. Vanavond eens zien of ik daar nog wat van bak. Jullie mage Bostfrolt weet er behoorlijke nummers mee te halen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Och, niet echt moe van WoW ansich, en het doen van dailies had/heb ik op me main (monk) een schurft aan.
Op mijn hunter daarintegen ben ik op 2 factions na exalted met de MOP factions, daar gaat het zoveel makkelijker op (en ik heb echt een enorme hekel aan questen/dailies).
En na 8jaar vind ik wow nog een geweldig spel.

Waar ik meer moe van word zijn de rand verschijnselen, ik doe al een aantal jaar een relatief kleine 10mans guild leiden waarvan nog wel eens iemand stopt/social gaat en ondanks dat we sinds MoP op Kazzak zitten zijn de recruits die zich melden is maar zo/zo tot bedroefend in kwaliteit.
We hebben onlangs een goede warlock gevonden maar we missen net die 1/2 man om elke week elke raid door te kunnen laten gaan.
Nu helpt het ook niet mee dat we alleen nltalige mensen zoeken.

Het geneuzel wat daar uit voortkomt is wat ik na al die jaren wel een beetje beu aan het worden ben (al is dat natuurlijk een eigen keuze als je de GM bent/wilt zijn).
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:20:
@Routed

Ik bedenk me net dat ik gister helemaal niet online ben geweest terwijl ik me wel had signed voor die extra raid eventueel... heb ik nog wat gemist of was er net als voorgaande dinsdag raids te weinig animo?
Geen officiele raid dag en dus idd niet genoeg animo :(

[ Voor 16% gewijzigd door Routed op 16-01-2013 10:24 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:22:
[...]

Gefeliciteerd man! 4/6 hc nu dus? Gaat hard! Wordt nog een hele kluif om jullie bij te benen…

Wij zijn vanavond pas weer aan de beurt, het idee is om ToeS en HoF te clearen in de 2,5 uur die we hebben. Ik ben benieuwd of het ook echt gaat lukken. Ambershaper is denk ik het grootste struikelblok.

Ik heb voor de grap mijn spec maar weer eens naar fire omgegooid. Vanavond eens zien of ik daar nog wat van bak. Jullie mage Bostfrolt weet er behoorlijke nummers mee te halen…
4/6 idd en succes daarmee 8) :P
deze reset gaan we ook in HoF wat hc's proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
@ Routed: We zitten in hetzelfde schuitje man.... Ik ben zelf ook GM van een kleine NL guild. Bij ons gaat het gelukkig tot op heden erg goed. Toch best tricky met een raidcore van 13 man. We hebben nog best een aantal socials die graag mee gaan. Maar die brengen gewoon niet de skills mee die we verwachten van onze raiders. Gear komt vanzelf, maar skills is een ander verhaal (uitzonderingen daargelaten…).

Recruiten op de realm is lastig, weinig goede NLers, en als ze er al zijn zitten ze vaak al lekker op hun plek in een andere raidguild.

@ Hmr: Ben jij er vanavond wel bij? Zou goed zijn voor je itemlevel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:52:

Recruiten op de realm is lastig, weinig goede NLers, en als ze er al zijn zitten ze vaak al lekker op hun plek in een andere raidguild.
Begrijp de restrictie van landen of taal vaak wel, maar zou het zelf nooit doen.. M'n nederlands is zelf nou niet echt 'je van het' qua niveau, m'n engels is daarentegen, stukken beter..

Ik zou zelf ook helemaal gek worden als je dus op een voicechat server zit en dat men daar dan nederlandse termen gaat gebruiken. Maar goed, ieder zo z'n ding..

Communicatie gaat natuurlijk veel makkelijker en je hebt nooit de situatie dat iemand de taal niet helemaal beheerst en er dus spraakverwarring ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Routed schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:23:
Waar ik meer moe van word zijn de rand verschijnselen, ik doe al een aantal jaar een relatief kleine 10mans guild leiden waarvan nog wel eens iemand stopt/social gaat en ondanks dat we sinds MoP op Kazzak zitten zijn de recruits die zich melden is maar zo/zo tot bedroefend in kwaliteit.
We hebben onlangs een goede warlock gevonden maar we missen net die 1/2 man om elke week elke raid door te kunnen laten gaan.
Nu helpt het ook niet mee dat we alleen nltalige mensen zoeken.

Het geneuzel wat daar uit voortkomt is wat ik na al die jaren wel een beetje beu aan het worden ben (al is dat natuurlijk een eigen keuze als je de GM bent/wilt zijn).
Trust me, een grotere potentiële spelersgroep gaat je niet helpen om van die zeik af te komen. Ik ben officer en raid leader geweest in een 25-mans guild gedurende geheel WotLK, en na WotLK heb ik een 10-mans guild gestart omdat die andere guild voor de helft naar horde vertrok. Sindsdien zijn we maar meer en meer casual geworden omdat ik mensen niet gemotiveerd krijg om te signen en het blijkbaar onmogelijk is om goeie spelers voor sommige rollen te vinden. Ik heb in al die jaren maar één mage in de guild gehad waarop ik niks aan te merken had wat betreft performance, en die verdween op een gegeven moment ineens. 8)7

Ik ben in elk geval serieus aan het overwegen om het stokje door te geven aan een ander en het enige dat me tegenhoudt is dat ik geen ander in de guild zie die zowel raiders als socials kan leiden. Een GM die de focus heeft op maar één deel van de guild is geen goed plan. Toch heb ik met de dag meer behoefte om gewoon te kappen met GM zijn.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14
Dik half jaar gestopt en dat na non-stop spelen vanaf vanilla, het kon mij gewoon niet meer bekoren. In december weer gestart en ik kom nu elke dag tijd tekort! Gossie wat vind ik het allemaal leuk zeg, main en alt op 90, zooitje profs max, andere alt tegen de 89 aan, maar al een poosje op de monk bezig, ook alweer 61. Het enige wat me (nog?) niet boeit is raiden, wat ik voorheen volop deed maar ondanks dat ik niet raid wel volop blizz, mmo, ej fora en wat dies meer zij, lezen voor (dps vooral) improve. ;p Wel LFR, sleuk, maar niet meer dan dat.

Hoe dan ook, de monk dus, nu dikke pret als tank door instances heen blazen, lachen om de hunters met hun pets op growl (some things never change), shammies zien needen op str-items en warriors op agi-items, of sommigen voor de 10de keer dood zien gaan en zien rage'n tegen me ondanks dat ik blijf herhalen 'you pull it, you tank it', schitterend. Maar goed, iemand nog een leuke link voor monks? Naast ej, mmo, blizz enzo dan, en geen noxxic want dat vind ik persoonlijk niet al te goed. Ik ben vooral geinteresseerd in tank en dps-spec voor de monk.

/tar Dennism
/wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zjanzjak schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:29:
Maar goed, iemand nog een leuke link voor monks? Naast ej, mmo, blizz enzo dan, en geen noxxic want dat vind ik persoonlijk niet al te goed. Ik ben vooral geinteresseerd in tank en dps-spec voor de monk.

/tar Dennism
/wave
Ik weet niet hoe goed het is, gezien ik zelf me nog niet echt in m'n monk verdiept heb (is lvl 62).

http://worldofmonkcraft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14
Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:35:
[...]

Ik weet niet hoe goed het is, gezien ik zelf me nog niet echt in m'n monk verdiept heb (is lvl 62).

http://worldofmonkcraft.com/
Dank!
NMe schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:03:

Toch heb ik met de dag meer behoefte om gewoon te kappen met GM zijn.
Gewoon doen, ook gedaan bijna 2 jaar geleden, van GM en RL naar ouderwets één van de vele raiders. Wel op een andere realm. Leverde me van heel veel plezier terug in wow ook nog eens een dps-improve op. Wel een hele moeilijke keuze want je guild is op een gegeven moment je kindje maar ik kreeg mijn plezier destijds gewoon weer terug en dat is toch waar het om gaat denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

JoeBravo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:10:
[...]

wat mij opvalt: je kunt je eigen voeten niet zien en dus ook niet of je ergens in staat waar je niet in hoort te staan.
Dat is alleen de camera angle op het moment ;). Blade-lord is een krappe kamer :P.
Zo ziet het eruit met max camera distance: http://i.imgur.com/C05uk.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 16-01-2013 12:00 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Jerry schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:58:
[...]

Dat is alleen de camera angle op het moment ;). Blade-lord is een krappe kamer :P.
Ik vind het er echt fijn uitzien hoor! Kan je misschien een opsomming geven van welke addons dit precies zijn? en Naast je char zie je een frame met de casts (+icon) wat je qua dmg/heal doet....hoe krijg je dat voorelkaar? En ook je durability + je minimap zo mooi vierkant....hoe doe je dat???

Ik merkte gisteren trouwens in bartender iets wat niet echt fijn was.
Ik had nieuwe bags gekocht en kon ze met geen mogelijkheid toevoegen want ik zie nog maar 1 zakje met daarin de bags....dus uitloggen, bartender uitzetten, tasjes goed doen en op nieuw opstarten....vast ergens een instelling maar soms zijn die addons zo belachelijk uitgebreid met opties! Dat je door de bomen je addons niet meer ziet :?

[ Voor 4% gewijzigd door MetalPool op 16-01-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Donnas-A schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:07:
[...]

Ik had nieuwe bags gekocht en kon ze met geen mogelijkheid toevoegen want ik zie nog maar 1 zakje met daarin de bags....dus uitloggen, bartender uitzetten, tasjes goed doen en op nieuw opstarten....vast ergens een instelling maar soms zijn die addons zo belachelijk uitgebreid met opties! Dat je door de bomen je addons niet meer ziet :?
Er is inderdaad een instelling bij Bartender die je kan selecteren, iets in de trend van 'Show all bags as one bag'.. kan vanavond wel even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:11:
[...]

Er is inderdaad een instelling bij Bartender die je kan selecteren, iets in de trend van 'Show all bags as one bag'.. kan vanavond wel even kijken :)
Ahhh ok....mwah dan kijk ik vanavond zelf wel ff man! Maar thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:01:
[...]

Begrijp de restrictie van landen of taal vaak wel, maar zou het zelf nooit doen.. M'n nederlands is zelf nou niet echt 'je van het' qua niveau, m'n engels is daarentegen, stukken beter..

Ik zou zelf ook helemaal gek worden als je dus op een voicechat server zit en dat men daar dan nederlandse termen gaat gebruiken. Maar goed, ieder zo z'n ding..

Communicatie gaat natuurlijk veel makkelijker en je hebt nooit de situatie dat iemand de taal niet helemaal beheerst en er dus spraakverwarring ontstaat.
Het is voor de meeste gewoon een kwestie van gewoonte.
Als je maar ver genoeg terug gaat in de bloedlijn van "mijn" guild is die ontstaan bij de start van WoW hier op GoT.

Ooit begonnen als leveling guild the Lowlanders op Bloodscalp, toen gesplit naar een aantal raidguilds (waaronder Denial, gemigrate naar Trollbane in vanilla als Denial). Hier is Denial toen gestorven dacht ik aan het begin van TBC (Tier4) om vervolgens met T5 weer een doorstart te maken (hier ben ik er toen zelf bij gekomen, ik ben toen LL splitste in andere guilds toen in Disorder terecht gekomen en had in het begin van TBC me eigen guild gestart (CORE) waar een deel van de Denial mensen terecht kwam toen deze stopte begin TBC.
Toen ze een doorstart maakte gingen ze ook fijn weer terug waardoor CORE doodging.
Ergens halverwege TBC officer geworden in Denial, begin wotlk even in een andere guild gezeten maar al tijdens Naxx25 weer terug naar Denial, tijdens Ulduar weer officer geworden en aan het eind van ToC GM.
Tijdens ICC is Denial van 25>10 gegaan, renamed naar Augment, eind van ICC faction changed naar horde en SC geworden.
En aan het einde van Cata verhuist naar Kazzak.

En ook nu nog zijn er mensen bij waarmee we in Lowlanders begonnen zijn (sommige raiden nog, sommige zijn social) en al die jaren en al die guilds (LL/Denial/Disorder/Core/Augment/Slash Care) zijn we nederlandstalig geweest en gewend in de gchat/forum en TS/Vent.
Dat verander je niet 123, we hebben het er wel eens over gehad maar het is gewoon wie we zijn.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Jerry schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:58:
[...]

Had ik vorige week ook last van. Elke keer als door die whirlwinds liep knalde mijn camera tegen het dak aan van de kamer en boem ging ik weer terug, :(

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Donnas-A schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:13:
[...]

Ahhh ok....mwah dan kijk ik vanavond zelf wel ff man! Maar thnx :D
Even snel gespiekt bij google images (enige image die ik kon vinden is niet van zodanige kwaliteit dat ik em zal linken).

Bij de Bartender opties (/bt of /bartender)
Onder "Bag Bar"
Is een checkbox "One bag" , als je deze uitzet, zie je alle bags weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De guild is na de transfer naar ragnaros weer gestart met raiden. Nu ruim voldoende mensen voor 10 mans, en qua progressie weer waar we eind november/begin december gestrand zijn door te weinig mensen op de oude server.

We gaan hard richting 25 mans raids, we missen alleen nog ca 3-4 healers en 3-4 ranged dps. Ik kan bijna niet wachten, 25 mans is zoveel leuker als 10 mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Sabrac schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:26:
[...]

Even snel gespiekt bij google images (enige image die ik kon vinden is niet van zodanige kwaliteit dat ik em zal linken).

Bij de Bartender opties (/bt of /bartender)
Onder "Bag Menu"
Is een checkbox "One bag" , als je deze uitzet, zie je alle bags weer :).
Ok top hoef ik zelf niet meer te zoeken :D
Vanavond meteen ff uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:23:
[...]

Het is voor de meeste gewoon een kwestie van gewoonte.
hoop blabla ;-)
Dat verander je niet 123, we hebben het er wel eens over gehad maar het is gewoon wie we zijn.
En wat ik het leuke vind aan een NL-talige guild ten opzichte van een multiculti talige guild is dat in een NL guild eigenlijk iedereen slap kan mee ouwenhoeren wat in een Multi-talige guild toch vaak moeilijker is vanwege taalbarrieres (iets begrijpen is makkelijker dan zelf iets uitleggen), maar ook verschil in humor en dergelijke..

Maar Multi-talig kan net zo goed heel leuk zijn hoor, ieder zal zo zijn voorkeuren hebben.

Maar recruiten word wel wat lastiger inderdaad en dan kom je bij wat quitters/underachievers al snel in de problemen zoals nu, maar ik vertrouw erop dat het goedkomt Routed :P Of was je al aan het apply-en bij andere guilds zoals Durca ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Donnas-A schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:07:
[...]

Ik vind het er echt fijn uitzien hoor! Kan je misschien een opsomming geven van welke addons dit precies zijn? en Naast je char zie je een frame met de casts (+icon) wat je qua dmg/heal doet....hoe krijg je dat voorelkaar? En ook je durability + je minimap zo mooi vierkant....hoe doe je dat???

Belangrijkste addons: Shadowed Unit Frames, Grid, WeakAuras, Quartz, Bartender, Chatter, Raven.
Frames met casts is MikScrollingBattleText (MSBT).
Durability is gedaan met WeakAuras (custom lua), minimap is Sexymap (sexymap heeft een preset genaamd simple square).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Jerry schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:42:
[...]

Belangrijkste addons: Shadowed Unit Frames, Grid, WeakAuras, Quartz, Bartender, Chatter, Raven.
Frames met casts is MikScrollingBattleText (MSBT).
Durability is gedaan met WeakAuras (custom lua), minimap is Sexymap (sexymap heeft een preset genaamd simple square).
Kijk.....dat word een avondje Curse, addons instellen :)
Vind het wel leuk om mn UI aan te passen!
Heb ook al wel filmpjes op Youtube gevonden!

Lui v3 ziet er ook wel erg mooi uit hoor :P
Thnx iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:35:
[...]

En wat ik het leuke vind aan een NL-talige guild ten opzichte van een multiculti talige guild is dat in een NL guild eigenlijk iedereen slap kan mee ouwenhoeren wat in een Multi-talige guild toch vaak moeilijker is vanwege taalbarrieres (iets begrijpen is makkelijker dan zelf iets uitleggen), maar ook verschil in humor en dergelijke..

Maar Multi-talig kan net zo goed heel leuk zijn hoor, ieder zal zo zijn voorkeuren hebben.

Maar recruiten word wel wat lastiger inderdaad en dan kom je bij wat quitters/underachievers al snel in de problemen zoals nu, maar ik vertrouw erop dat het goedkomt Routed :P Of was je al aan het apply-en bij andere guilds zoals Durca ?
:)
Nee, ik ben niet aan het apply'en ergens anders, en voor zover ik had begrepen/gezien heeft onze uil zijn apply ingerokken maar is die nog wel een beetje emo/sjaggie (ik begrijp hem wel).
Maar erm, over slackers gesproken :P wyusign tentative!!

Zijn er trouwens meer MW monks hier die een beetje huiverig zijn voor wat blizz in 5.2 gaat willen doen?
Nerfs kan ik wel hebben, we waren ook redelijk overpowered in 5.0 en ook nu kan ik nog aardig uit de voeten als ik een beetje me best doe.
Maar ik heb het idee dat ze een beetje de speelstijl willen wijzigen van monk healers en ik ben er niet gerust op dat het er beter op gaat worden.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Er zijn hier vast ook wel wat mensen die Will of the Emperor op 25m hebben gedaan. Op 10m is deze boss veel makkelijker dan op 25m. Zijn hier nog algemene tips voor misschien?

Is het verstandig om alle dps op de adds te zetten en dan boss nuken tijdens titan gas? Ook mee dansen uiteraard. Of toch een paar dps voltijd op de boss laten inhakken? Is dat eerste wel haalbaar of is het gewoon een kwestie van "zorg dat alle adds neer zijn voor titan gas en alle dps die je daar niet voor nodig hebt op boss zetten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:53:
[...]
Maar erm, over slackers gesproken :P wyusign tentative!!
Dit is enigste avondje deze week die me vrouw en ik samen thuis zijn dus wou eerst even weten of er nog trouwpartner gerelateerde zaken gedaan moeten worden...dus als ik daar onderuit kom dan ben ik er gewoon :P

/ot Ben van het weekend me offspec aan veranderen geweest naar Enhancement, maar vind die nieuwe priority rotatie maar ingewikkeld dus echt veel DPS heb ik er nog niet uit weten te persen, iemand nog tips en trucs behalve de standaard guies op MMO/EJ? (zie net wel dat ik FT op me offhand had moeten gooien haha)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:12:
[...]

Dit is enigste avondje deze week die me vrouw en ik samen thuis zijn dus wou eerst even weten of er nog trouwpartner gerelateerde zaken gedaan moeten worden...dus als ik daar onderuit kom dan ben ik er gewoon :P

/ot Ben van het weekend me offspec aan veranderen geweest naar Enhancement, maar vind die nieuwe priority rotatie maar ingewikkeld dus echt veel DPS heb ik er nog niet uit weten te persen, iemand nog tips en trucs behalve de standaard guies op MMO/EJ? (zie net wel dat ik FT op me offhand had moeten gooien haha)
als je wow speelt, speel je toch ook met je vrouw? of trek ik nu een verkeerde conclusie uit je charnaam? :P

melee dps :{w
Ik houd het fijn bij elemental. Kan nu al niet wachten op de 4pc T15 setbonus. dat moet er gewoon gaaf uit gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:17:
[...]
als je wow speelt, speel je toch ook met je vrouw? of trek ik nu een verkeerde conclusie uit je charnaam? :P
Haha dat heb je snel gezien!

Mjah Elemental is ook wel leuk, maar soms wil je weer eens wat anders. Heb heel WotLK als Enhancement geraid en toen zat er nog enige logica in die priority list, maar je hebt nu zoveel factoren die je rotatie anders maken dat ik een beetje de weg kwijt ben soms.
Had daarom maar een Elemental offspec genomen met als bonus dat ik ook wat items crossspec kan gebruiken, maar merk dat me DPS als Elemental nu wel stilstaat ook al word me Resto gear beter.
Ik heb nog wel 2 LFR Tiertokens over die ik maar aan me Enhancement ga uitgeven, want ik vind de Resto/Elemental 2 piece bonus maar meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Donnas-A schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:44:
[...]

Kijk.....dat word een avondje Curse, addons instellen :)
Vind het wel leuk om mn UI aan te passen!
Heb ook al wel filmpjes op Youtube gevonden!

Lui v3 ziet er ook wel erg mooi uit hoor :P
Thnx iig!
Ik kan je deze guide aanraden: http://www.youtube.com/wa...U&list=PL761D808689FB3840
Daar heb ik mijn UI grotendeels op gebaseerd :).
IntToStr schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:55:
Er zijn hier vast ook wel wat mensen die Will of the Emperor op 25m hebben gedaan. Op 10m is deze boss veel makkelijker dan op 25m. Zijn hier nog algemene tips voor misschien?

Is het verstandig om alle dps op de adds te zetten en dan boss nuken tijdens titan gas? Ook mee dansen uiteraard. Of toch een paar dps voltijd op de boss laten inhakken? Is dat eerste wel haalbaar of is het gewoon een kwestie van "zorg dat alle adds neer zijn voor titan gas en alle dps die je daar niet voor nodig hebt op boss zetten"?
Alle ranged + 1/2 melee op de adds. Nuken van bazen tijdens Titan Gas.
Als je geen problemen hebt met de adds kan je wat meer melee op de bazen zetten :).

[ Voor 44% gewijzigd door Jerry op 16-01-2013 14:10 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil is moelijker op 10 man hoor , puur omdat je veel meer cc's en nockbacks hebt in 25 mans.

is ff geleden maar dacht toen wij hem op 25 mans deden.
hunters ,bookins & shammies op de rages ivm met knockback en slow traps.

2 a 3 melee op de strengts , zodat deze optijd dood gaan voor de nieuwe spawnen.
de rest van de dps courage > strength > rage >boss.
dit moet je natuurlijk wel een beetje tunen , als de aangewezen melee de strenght makelijk op tijd neer krijgt hoeft de rest niet mee te helpen , zolang de courage dood gaat voor die bij een tank is , is het goed. als hij elke keer halve wegen al plat ligt kunnen er meer dps op de rages blijven

Boss dps komt door de opunistic strikes door de tanks en dan iedereen gedurende Titan gas als je de ads neer hebt en een tijdje geen ads krijgt.

kwestie van trial en error. beginnen met een verdeling en dan kijken waar het mis gaat en daar op aan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Wij laten melee op boss. Ranged op adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
melee op boss, ranged op adds moet werken ja, al zou ik het omdraaien als je melee problemen heeft met dansen of een paar melee op adds zetten als de ranged ze niet op tijd neer heeft voor titan gas, als ze vaak geraakt worden is het alleen maar healer mana soaken, als ze echter allemaal die strike te pakken krijgen is het een leuke dps winst.

[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 16-01-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Melee op boss betekent bij ons heel veel mensen op boss :p Helaas is onze groep nogal melee heavy. We hadden vorige keer 2 melee dps op de boss gezet, maar toch was de dps op de adds niet genoeg. Toch maar nog beter mensen op de juiste plek zetten en in de gaten houden dan... Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:10:
[...]

wil is moelijker op 10 man hoor , puur omdat je veel meer cc's en nockbacks hebt in 25
Heb je op 10 ook niet minder adds met minder hp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ja en ook minder dps...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ter vergelijking: op 25m heb je 2x zoveel adds met 2x zoveel health, dus 4x zoveel dps nodig, maar je hebt maar 3x zoveel dps spelers. Boss is 3x zoveel health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap