Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik ben normals begonnen te tanken toen ik nog onder 470 zat...
Ging toen ook al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Xeiji schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:31:
Vraagje: moet je als tank eerst LFR doen voor de gear voordat je met de raids op normal te beginnen?
Dat is niet nodig.
Ik zat net op ilvl464 toen de guild mij vroeg om een avond te komen naar MSV.
We hebben het niet gered, maar had meer te maken met de combi (chains + Pools + crystals) en bekendheid met het gevecht (was pas de tweede raid). Raadzaam nee, maar is wel mogelijk.
IntToStr schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:05:
Wat zien jullie als undergeared bij HoF en ToES? Ben zelf ondertussen 488 ret paladin.

Blijft alleen jammer dat paladins nogal ruk zijn op het moment :p Al blijft het wel leuk om > 600k dps te doen tijdens Elegon burn phase :)
Wat is je DPS dan als RET.
Ik heb als shadow moeite om de RET-paladin van ons bij te houden.
In dungeons doe ik altijd een wedstrijdje met onze elemental shaman&RET-paladin en we zitten allemaal op 70k+ DPS, terwijl in raids de paladin vaak nr1 staat met 60k+, terwijl ik dan als 2de/3de sta met 53k+ (afhankelijk of onze mage wel of niet stoned is).

Moet ik wel zeggen dat ik in raids stiekem ook nog wel eens mee-heal in panieksituaties en daarom mijn DPS niet volledig maximaliseer. Zal wel te maken hebben dat ik 7 jaar als healer heb gespeeld, en some spells gebruik ter ondersteuning van de healers-groep ipv DPS. Ik merk dat ik momenteel net zit te schommelen op de haste cap en zou graag eens die staff willen krijgen voor het toepassen van de epic gem. Heb al een vraag gekregen of ik misschien eens mee wil gaan met een collega met een alt-run. Die zijn nu met hun main bezig met heroic raids.

[ Voor 56% gewijzigd door sabriel op 11-01-2013 13:45 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:25
Sabrac schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:34:
[...]

Ik kan je in ieder geval zeggen dat het gevecht daadwerkelijk veranderd is.
De protectors spawnen nu maar 1x per 40 seconde, was voorheen 1x per 35 seconde.

In het geval van m'n guild, die net tegen een extra protector zat aan te hikken, was die 5 extra seconde ruim te merken en maakte het gevecht in ons geval ook 10x eenvoudiger :)
Ah vandaar dat wij er niets van merkten. Ik had met "significant less protectors" toch wat anders verwacht dan 5 sec verschil :)

Wel een leuk gevecht met het warlock mannoroths fury trucje, zag net op WoL dat ik 135k dps had op de eerste kill, best netjes daar ik ook nog aant rond roepen ben wat anderen moeten doen, ipv dat ze weten wat ze moeten doen en vent gewoon stil kan blijven een hele try (tenzij een strat wijziging on the fly nodig is) :/

Kan wel goed merken dat raidleaden best wat dps kost op sommige bosses doe ik toch echt naar mijn mening een stukje te weining dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:01:
[...]

Kan wel goed merken dat raidleaden best wat dps kost op sommige bosses doe ik toch echt naar mijn mening een stukje te weining dps.
Dit heb ik zelf ook, gebruikte de epeenbot, en zag dat het moment dat ik begon met raid leaden, mijn dps toch een lichte duik (zie.. 5 %) had gemaakt.. Ook op onze elegon poging was ik constant alles aan het coordineren... uiteindelijk maar 110k dps gedaan... verwacht dat het de volgende keer wel iets meer zal zijn :) Minder coordinatie nodig gezien iedereen het al eens gedaan heeft.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Mensen die vanavond zin hebben om die 5.2 ptr raid bosses te doen?
Heb char copy gedaan naar de pvp eu server, horde side :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:09
Op WoL is het alleen zo jammer dat je als melee zwaar gestraft wordt voor al het rondrennen :( Ranged kan lekker blijven staan en beetje trommelen op het toetsenbord, terwijl ik als een malle op en neer moet sprinten bij Elegon bijv. Dan staat er zo mooi: 147k dps, maar telt maar als 137k dps omdat je maar 93% van de tijd actief was (en ik was m'n potion vergeten tijdens heroism in burn phase, helpt ook niet...) Onze super hunter met z'n 170k is bijv. 99.7% actief. Snap wel dat het gedaan wordt omdat je anders mensen krijgt die de hele fight niets doen en alleen in een burn phase even nuken voor super dps, maar hele lage damage done. Alleen damage done meten is ook zinloos, want dan laat je gewoon iemand iemand maximaal dps doen en dan zo mikken dat je net voor enrage de boss omlegt.

Maar goed, einde dps meter frustratie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:32
IntToStr schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:22:
Op WoL is het alleen zo jammer dat je als melee zwaar gestraft wordt voor al het rondrennen :( Ranged kan lekker blijven staan en beetje trommelen op het toetsenbord, terwijl ik als een malle op en neer moet sprinten bij Elegon bijv. Dan staat er zo mooi: 147k dps, maar telt maar als 137k dps omdat je maar 93% van de tijd actief was (en ik was m'n potion vergeten tijdens heroism in burn phase, helpt ook niet...) Onze super hunter met z'n 170k is bijv. 99.7% actief. Snap wel dat het gedaan wordt omdat je anders mensen krijgt die de hele fight niets doen en alleen in een burn phase even nuken voor super dps, maar hele lage damage done. Alleen damage done meten is ook zinloos, want dan laat je gewoon iemand iemand maximaal dps doen en dan zo mikken dat je net voor enrage de boss omlegt.

Maar goed, einde dps meter frustratie :p
Omdat melee over het algemeen iets meer moet bewegen doen jullie ook iets meer damage :D Blizzard heeft het helemaal niet zo slecht voor elkaar met de balans. Bring the player not the class gaat in vrijwel alle gevallen op.

Het viel me op dat holy paladins en disc priests bijvoorbeeld gemiddeld genomen het best preseteren de afgelopen maand volgens raidbots.com (info uit alle openbare WoL logs). Onze paladin healer is helaas degene die op dit moment het meeste moeite heeft met de progress fights... Op zich een goede speler, kan zich alleen wat minder makkelijk aanpassen.

Snelheid van de speler achter de knoppen, latency, inzicht, kennis van de encounter. Dat zijn zaken die een veel groter verschil maken...

[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 11-01-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66374

Nog steeds te gek voor woorden dat wow voor expansions geld vraagt. en dan daarop nog eens een maandelijks bedrag vraagt.
Het word tijd dat dit ook Free te play word.
Om de mensen die dit al een aantal jaren te belonen alle content te unlocken.
Mensen die dit nieuw spelen moeten hiervoor een bedrag betalen.
Maarja, genoeg mensen die het er voor over hebben. dus blijven ze er nog wel even mee door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:28:
Nog steeds te gek voor woorden dat wow voor expansions geld vraagt. en dan daarop nog eens een maandelijks bedrag vraagt.
Maarja, genoeg mensen die het er voor over hebben. dus blijven ze er nog wel even mee door gaan.
Wat is dit ineens voor nutteloze troll reactie? WoW vraagt trouwens helemaal nergens geld voor, dat terzijde.

Denk dat wanneer wow F2P wordt het een groot zooitje wordt met noobs (nog erger dan dat het nu al is) net als in alle andere F2P / P2W MMo's. WoW heeft nu al last van idioten die alles direct willen hebben zonder effort, dat moet niet nog erger worden.

Tevens mensen die al jaren spelen (neem ff aan dat je dat bedoeld) die hebben al alle content unlocked, als je al jaren een account hebt maar niet sub't ben, nou nou, dan ben je zo'n 25 euro kwijt en heb je ook alle content..... Ik heb ook het idee dat WoW steeds goedkoper wordt, eerst kostte het me zo'n 6/7 biertjes per maand, nu nog maar krap 5 ;)

Ik betaal liever die 12 euro per maand zodat ik goede content krijg, met een goede support dan dat ik overal micro transacties moet doen en nog minder waardige content krijg ook nog. Een maat van me speelt STO online (kon je destijds een lifetime sub voor kopen voor iets van 200 euro), en sinds het F2P is gegaan zit ook daar weining vooruitgang meer in het spel voor subbed spelers, een boel spul wat eerst normaal ingame gehaald zou kunnen worden onder het Sub model, kost nu ineens altijd geld waaronder schepen die voor soms zo'n 50 euro omgerekend naar de game currency in de shop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zelf genoeg F2P (of pay 2 win) games gespeeld om dit niet meer te willen. Nu weet ik zelf ook dat Subscription based aan het uitsterven is, maar zoals Dennism al zegt, als ze F2P nu in WoW gaan toevoegen, gaat het snel achteruit met het spel.

Alhoewel z'on Lifetime subscription voor 200 euro... wel heel handig was geweest... 5 jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trololooooo

Zodra het F2P gaat worden delete ik gelijk me account, krijgen we nog meer scrubs ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Gezien het niveau van het Nederlands van deze post heb ik besloten deze totaal niet serieus te nemen. 8)7 Obvious troll is obvious!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind prima als WoW gratis wordt. Alleen dat wil ik wel onderscheid tussen Free servers en Premium servers. Kunnen alle n00bs lekker naar de free server toe, blijf ik wel in alle rust op de premium server. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:52:
Ik vind prima als WoW gratis wordt. Alleen dat wil ik wel onderscheid tussen Free servers en Premium servers. Kunnen alle n00bs lekker naar de free server toe, blijf ik wel in alle rust op de premium server. :)
Not gonna happen. Allebei niet: WoW stopt voordat het f2p wordt, en zelfs al zou het f2p worden, dan gaan ze vast geen premium only servers up houden. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hulkie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:25:
[...]
Het viel me op dat holy paladins en disc priests bijvoorbeeld gemiddeld genomen het best preseteren de afgelopen maand volgens raidbots.com (info uit alle openbare WoL logs).
Welke rol heeft de disc-priest in deze logs. Ik heb vernomen dat de healingboost vooral te danken is aan spirit-shell. Heb maar 1 keer hoefen healen maar dat was als MT-healer. Ik durfde eigenlijk geen spiritshell te gebruiken omdat de tank dan gewoon geen healing krijgt omdat alle heals transmorfed worden tot een shield.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
sabriel schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:12:
[...]

Welke rol heeft de disc-priest in deze logs. Ik heb vernomen dat de healingboost vooral te danken is aan spirit-shell. Heb maar 1 keer hoefen healen maar dat was als MT-healer. Ik durfde eigenlijk geen spiritshell te gebruiken omdat de tank dan gewoon geen healing krijgt omdat alle heals transmorfed worden tot een shield.
Alle bedenkbare rollen bij elkaar... Dit gaat om een gemiddelde van alle openbare WoL logs van de afgelopen maand. Dat zijn duizenden logs die alle guilds hebben geupload... Geen idee welke rol al die disc priests toebedeeld kregen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was geen troll, wilde gewoon even aangeven dat het niveau van de spelers toch al ver te zoeken is. En hoezo zal het niveau dan nog verder zakken? dat zijn allemaal aannames.
Een spel trekt gewoon een bepaald publiek aan. En jij zegt hiermee dat de mensen die dit nu al spelen niet erg bijster slim zijn. Ik heb enkel gezegt dat zij teveel geld vragen voor een verouderd systeem. De argumenten dat er dan nog meer mensen komen die dit verzieken is al achterhaald. Die zijn er nu al en het zal echt niet erger worden nadat dit spel f2p gaat. Goldfarmers en luie gamers verzieken dit meer dan degene die er echt voor willen werken. En ik geloof je echt niet als dit spel F2P gaat dat je je characters delete. eerst zien dan geloven. Bovendien Ik heb inhoudelijk niets nadeligs gezegt over het spel. Dus geen troll. vond het gewoon tijd dat zij dit ook F2P gaan maken. er zijn genoeg contructies die eerlijk genoeg zijn voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Ik heb zelf ook een disc priest. Waarom die zo goed presteren is vrij simpel uit te leggen. Shields worden meegeteld in de HPS stats. En laat een disc priest nu net een shield-o-matic zijn.

Heel simpel uitgelegd met puur fictieve cijfers:

• Spirit shell geeft een shield van 50.000HP.
• Speler krijgt 75.000HP dmg

Zodra die speler die dmg krijgt wordt die shield absorb gezien als een heal van 50.000HP. Dan blijft er voor een "normale" healer nog maar 25.000HP over om te healen.
Die disc priest en paladins zijn altijd gewoon "eerst" om te "healen".

Als disc priest heb je continu Power Word Barrier and Spirit Shell op cooldown in je rotation.
Zeker bij raid damage loopt de hps dan erg snel op. Dan is het continu Spirit Shell en Prayer of Healing op elke group. Dan heb je een hele raid met een shield in een 10-tal seconden + nog een barrier over de melee bij de boss. Tot die shield kapot zijn zitten de gewone healers dus te niksen :p

Dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GNQQmGVGwpPVFLEm6scKjjHs/medium.jpg

Zit mee in dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LmYgat6mzF7apZmIfOsiaB3v/medium.jpg

Hij healt dus misschien niet meer per cast, hij is je gewoon altijd voor :p

[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 11-01-2013 16:17 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice one! :) kun je tenminste nog even naar de WC als je toch niet hoeft te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:23:
Nice one! :) kun je tenminste nog even naar de WC als je toch niet hoeft te healen.
Die shields blijven niet vanzelf op :p. En tussen de shields door doe je nog volop aan Atonement healing.
When you deal damage with Smite, Holy Fire, and Penance, you instantly heal a nearby low health friendly target within 40 yards from the enemy target for 100% of the damage dealt.

If the Priest is healed through Atonement, the effect is reduced by 50%.
Dus barrier en spirit shell op CD en dan maar smite spammen @ 25k dps. Dat healt dan automatisch degene met de laagste HP.

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 11-01-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:59:
Was geen troll, wilde gewoon even aangeven dat het niveau van de spelers toch al ver te zoeken is. En hoezo zal het niveau dan nog verder zakken? dat zijn allemaal aannames.
Een spel trekt gewoon een bepaald publiek aan. En jij zegt hiermee dat de mensen die dit nu al spelen niet erg bijster slim zijn. Ik heb enkel gezegt dat zij teveel geld vragen voor een verouderd systeem. De argumenten dat er dan nog meer mensen komen die dit verzieken is al achterhaald. Die zijn er nu al en het zal echt niet erger worden nadat dit spel f2p gaat. Goldfarmers en luie gamers verzieken dit meer dan degene die er echt voor willen werken. En ik geloof je echt niet als dit spel F2P gaat dat je je characters delete. eerst zien dan geloven. Bovendien Ik heb inhoudelijk niets nadeligs gezegt over het spel. Dus geen troll. vond het gewoon tijd dat zij dit ook F2P gaan maken. er zijn genoeg contructies die eerlijk genoeg zijn voor iedereen.
Waarom is dan iedere MMO die F2P is gegaan nadat de subvs tegenvielen een grote faal geworden.

Ik zeg niet dat F2P slecht is in de basis, echter games die gemaakt zijn voor het sub model, worden eigenlijk altijd (ik kan geen uitzondering op deze regel opnoemen) minder na het spel F2P gaat, content patches worden minder, slechtere ondersteuning, een shop waar je van alles ineens moet kopen. Een F2P Mmo kan het zeker goed doen, maar dan moet de game ook gebouwd zijn met F2P als design punt.

En dat blizz teveel geld vraagt valt ook wel weer mee, de complete aanschaf (vanilla + alle expansions) kost momenteel ongeveer evenveel of minder dan een AAA game. Het enige dat het dus extra kost is de sub, een daar krijg je een hoop kwaliteit in content en ondersteuning voor terug. Dat een sub minder eerlijk is dan F2P is natuurlijk ook gewoon grote lariekoek. Maar als je een sub niets vind, dan je toch lekker SWTOR oid F2P spelen, ben benieuwd hoeveel lol je dan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik heb enkel gezegt dat zij teveel geld vragen voor een verouderd systeem.
...
Bovendien Ik heb inhoudelijk niets nadeligs gezegt over het spel.
Je noemt het verouderd.

Waarom leg me eens uit waarom Blizzard het F2P zou maken (voor het bedrijf, niet voor jou)?
8? million subs per maand (gegarandeerde omzet) omzetten naar F2P?
En dan maar hopen dat je variabele omzet dat minimaal ook opbrengt?

Je kunt zeggen wat je wilt, maar als er nog zoveel MILJOEN mensen bereid zijn om elke maand te lappen voor de dienst, dan is het dat dus waard voor die mensen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hoe staat het met de class balance op dit moment?
Heb jaren niet gespeeld en nog een epic mage, shamen, dk staan en wat lagere warrior, druid en rogue staan.
Mijn shaman voornamelijk als resto.
Mage was mijn main (arcane pve/frost pvp) na reroll van shaman in WotlK.

Plan was om dit weekend lekker te starten met de mage en die naar 90 te brengen/tussendoor de shaman als resto via dungons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JBplap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:45:
[...]

Je noemt het verouderd.

Waarom leg me eens uit waarom Blizzard het F2P zou maken (voor het bedrijf, niet voor jou)?

Je kunt zeggen wat je wilt, maar als er nog zoveel MILJOEN mensen bereid zijn om elke maand te lappen voor de dienst, dan is het dat dus waard voor die mensen. ;w
En zo Verouderd vindt ik het niet, dat bewijst Torchlight 2 maar is in tegenstelling van D3.
Torchlight is met de achterhaalde cartoony looks, volgens veel gamers voor beter dan D3.

Persoonlijk allemaal die meningen, maar ik ben zeker blij met WoW en koop liever een 2e account dan dat ik GW2 zou moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:17

Metian

Snert is vies

Leg dan ook meteen uit waar Blizzard het geld vandaan moet gaan halen voor de servers, nieuwe content, werknemers, GMs enz enz. Wanneer het F2P zou worden zou er dus een soort van microtransacties moeten komen, maar wat moet Blizzard dan gaan verkopen ?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste man,

Ja het is verouderd.
Ik heb ook in mijn eerdere post gezegt dat F2P model verlopig niet zal plaatsvinden omdat er nog teveel mensen hier voor wensen te betalen.
Ik zal ook even vertellen waarom ik persoonlijk het een duur spel vind.
Ik heb sinds dat WoW uit was WoW gespeeld. tot ongeveer Cata.
Ga even narekenen hoeveel dit lease spel me al gekost heeft. nog niet eens de tijd die ik erin heb gestoken.
laten voor het gemiddelde 12 x 12 en daarvan de uitkomst maal 8. daarnaast de uitbreidingen die je moet kopen. Laat hierbuiten de torenhoge bedragen voor een character move of gender of ras change. a 25 euro.

Dit is het duurste spel ooit dat ik heb gespeeld.
En daarbij komt dat als je stop met betalen je niet eens meer op de forums mag.
Wat een BS.
Wel al die jaren betalen maar als je tussentijds even wilt posten mag dat niet meer.

Dat is in mijn ogen heel vreemd om voor een klant die jaren heeft betaald niet meer toe te laten tot een forum. En ik vind dan 12 euro teveel. Ik speel nog wel maar alleen omdat iemand anders voor me betaald heeft. En ik hem beloofd heb om te helpen.

En dan die expansions die je moet betalen? slaat echt nergens op als je ook maandelijkse huur betaald.
Inhoudelijk ga ik niet op het spel in. Reden is gewoon als je het leuk vind is dat helemaal aan jouw.

maar in ieder geval fijn weekend allen.
JBplap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:45:
[...]

Je noemt het verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
Beste man,

Ja het is verouderd.
Ik heb ook in mijn eerdere post gezegt dat F2P model verlopig niet zal plaatsvinden omdat er nog teveel mensen hier voor wensen te betalen.
Ik zal ook even vertellen waarom ik persoonlijk het een duur spel vind.
Ik heb sinds dat WoW uit was WoW gespeeld. tot ongeveer Cata.
Ga even narekenen hoeveel dit lease spel me al gekost heeft. nog niet eens de tijd die ik erin heb gestoken.
laten voor het gemiddelde 12 x 12 en daarvan de uitkomst maal 8. daarnaast de uitbreidingen die je moet kopen. Laat hierbuiten de torenhoge bedragen voor een character move of gender of ras change. a 25 euro.

Wat een BS.
Wel al die jaren betalen maar als je tussentijds even wilt posten mag dat niet meer.

Dat is in mijn ogen heel vreemd om voor een klant die jaren heeft betaald niet meer toe te laten tot een forum. En ik vind dan 12 euro teveel. Ik speel nog wel maar alleen omdat iemand anders voor me betaald heeft. En ik hem beloofd heb om te helpen.

En dan die expansions die je moet betalen? slaat echt nergens op als je ook maandelijkse huur betaald.
Inhoudelijk ga ik niet op het spel in. Reden is gewoon als je het leuk vind is dat helemaal aan jouw.

maar in ieder geval fijn weekend allen.

[...]
Ben het met sommige dingen die je zegt wel eens..

Maar veroudert nee, het is bin there done that kwa game..
Kwa uiterlijk is het een specifieke look waar ze voor kiezen, dat is niet minder maar een keus.
Verder zijn de dingen die je opnoemt zoals race change / realm change allemaal een persoonlijke keus je HOEFT dit niet te doen.
Verder ben ik het wel met je eens als je het optelt bij elkaar is het een hoop geld, maar ik weet nu al als ik een game zoals Assasins Creed ga kopen voor 50euro ?, dat ik na 2 weken er klaar mee ben.
En dus om de X weken een X bedrag moet neer leggen om een game te kopen, want de games van tegenwoordig zijn nog slechter kwa story line en gameplay dan de game's op de NES vroeger die 3x zoveel diepgang hadden en tijd kosten.

En het gedeelte van het forum ja en nee ben ik wel met je eens dat vrij appart is.
Maar ja content kost geld, en alle kleine updates en patches chargen ze je niet voor en juist voor die dingen betaal je.
Maar ik denk het meningen zijn en iedereen doet het zoals hij / zij het wil, ik zeg altijd het is net zo duur als 3 patat met 3 frikadellen bestellen, en daar heb ik een maand plezier voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:34
Speel je toch lekker niet :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

nog niet eens de tijd die ik erin heb gestoken.

.
En dan die expansions die je moet betalen?

[...]
Als je er zo over denkt dan is het misschien beter om te stoppen... :/
Je betaald juist om die tijd er in te kunnen steken...

Voor mij is het juist een erg goedkope hobby! 13e in de maand, sommige mensen betalen dat al aan hun telefoon abonnement in de maand (ik gelukkig niet :P )
Naast WoW heb ik nog 1 grote andere hobby en die kost bakken met geld, dus WoW is een welkome 2e hobbby voor weinig geld.

Expansions moet je ook niet betalen, oude kun je gewoon doorspelen.
Als je een nieuwe trui wilt moet je toch ook opnieuw betalen bij de winkel, je kunt niet zeggen van ja vorig jaar had ik het oude model al gekocht 8)7

Lukt het mensen trouwen om in te loggen op de PTR?
Ik krijg melding over issue met login servers
Wil die nieuwe raid wel testen vanavond :)

[ Voor 7% gewijzigd door JBplap op 11-01-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:18

vhal

ಠ_ಠ

Kaap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:30:
[...]

Speel je toch lekker niet :w
Kaap door de bocht... :z

Enfin, ik merk wel een verschil tussen nu en pak hem weg wotlk/tbc. Van de 10 scenarios is er bij de helft weer een idioot die AFK is, op autofollow staat, geen zak uitvoert en ga zo maar door. Hetzelfde verhaal bij dungeons. LFR is dan nog wel te doen maar dit zal in de loop van de tijd wel minderen als iedereen genoeg gegeared is. Overigens scheelt het wel als je een beetje redelijke guild hebt want op onze server zijn de PUGs op 1 hand te tellen

Gratis WoW zal niet gaan werken ben ik bang voor. Maakt mij niet uit, ik gruwel van f2p oplossingen waar je voor iedere scheet keiharde euro's neer moet leggen om content te unlocken. Betaalde content in de vorm van mounts e.d. is dan tot daar aan toe. Die heb je niet nodig om jezelf te ranken in WoL...

Zag dat ik gister een rank49 voor Lei Shi 25m normal had...als er 1 fight is waar je uptime ruk is dan is het Lei Shi wel :/ 88% :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een item waarvan ik bijna het het volledige aankoop bedrag terug kan terug bij een merchant? Ik wil server transferren, maar je mag niet meer als 10k gold meenemen. Ik heb nu 40k.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:46:
Is er een item waarvan ik bijna het het volledige aankoop bedrag terug kan terug bij een merchant? Ik wil server transferren, maar je mag niet meer als 10k gold meenemen. Ik heb nu 40k.
Je kan één van de engineering mounts kopen op de AH en terug verkopen op de andere AH.
Alhoewel, toen ik een server transfer deed (iets van 7-8 maand geleden) mocht ik 50k mee nemen.

Welk level is het character dat je wilt transferen?

(quote van blizzard support site https://us.battle.net/sup...character-transfer-faq#q5)

The following gold limits apply to all characters. Characters above the limits on the following table are not eligible to transfer.

Level

Max. Gold

10-30
300g

31-50
1,000g

51-70
5,000g

71-80
20,000g

81+
50,000g

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:52:
[...]

Je kan één van de engineering mounts kopen op de AH en terug verkopen op de andere AH.
Alhoewel, toen ik een server transfer deed (iets van 7-8 maand geleden) mocht ik 50k mee nemen.

Welk level is het character dat je wilt transferen?

(quote van blizzard support site https://us.battle.net/sup...character-transfer-faq#q5)

The following gold limits apply to all characters. Characters above the limits on the following table are not eligible to transfer.
Het kan dus wel. Level 90 ben ik. In dat geval ga ik me eens oriënteren in hoeverre ik al klaar ben voor een transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:18

vhal

ಠ_ಠ

Wat is de reden waarom je maar 50k mag meenemen naar een andere server?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:21:
Wat is de reden waarom je maar 50k mag meenemen naar een andere server?
Om de realm's economie niet teveel te verstoren. Stel dat er in een week ineens 50 characters met elk 500k+ gold overkomen, dan is je realm's economie verstoord hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:25:
[...]

Om de realm's economie niet teveel te verstoren. Stel dat er in een week ineens 50 characters met elk 500k+ gold overkomen, dan is je realm's economie verstoord hoor.
Naar waar ga je nu moven ? Al'Akir zag er me eigenlijk wel een zalige realm uit ( voor pvp althans ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:03:
[...]

Naar waar ga je nu moven ? Al'Akir zag er me eigenlijk wel een zalige realm uit ( voor pvp althans ) :)
Er is geen pvp op Al'Akir. We hebben maar 5% Alliance ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:07:
[...]

Er is geen pvp op Al'Akir. We hebben maar 5% Alliance ofzo.
Ah, Alliance ... Ik dacht dat je Horde was omdat je signature nog altijd je Hunter laat zien :)
Als Horde ziet Al'Akir er prachtig uit om naar te moven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:10:
[...]

Ah, Alliance ... Ik dacht dat je Horde was omdat je signature nog altijd je Hunter laat zien :)
Als Horde ziet Al'Akir er prachtig uit om naar te moven :)
Ja ik ben Horde.

Ik zat te denken om naar een server te gaan waar de Horde en Alliance ratio enigzins is gebalanceerd en een beetje drukker is als op Al'Akir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xeiji schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:59:
[...]

Q_Q rng... Ik heb ongeveer 125 tries over al mijn characters, maar er is natuurlijk altijd iemand die het slechter en beter heeft :P
400+, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:12:
[...]
Ja ik ben Horde.

Ik zat te denken om naar een server te gaan waar de Horde en Alliance ratio enigzins is gebalanceerd en een beetje drukker is als op Al'Akir.
Balanced ratio zegt niks over world pvp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Kaap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:50:
[...]

Balanced ratio zegt niks over world pvp...
Inderdaad, maar als de ratio in zijn geval echt 5 % alliance is, dan is dat ook niets aan :) Je wilt toch wel enigzins een uitdaging hebben, zonder onder de voeten gelopen te worden.. of over een andere factie heen te lopen alsof het niets is :)

Net LFR gedaan... Spirit kings... Polearm gekregen.. en bij de Wind lord de tier gloves.... aan beide had ik niets... naja.. so be it :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja, vraag mezelf af of je uberhaupt voor world pvp dit spel moet spelen. WoW zal nooit een open pvp spel worden zoals bijvoorbeeld Dark Age of Camelot dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Iemand nog tips voor Warrior PVP/Arena. Is arms de enige keus, of is fury ook een optie?

En worden cleave / heroic strike normaal gesproken gebruikt in de rotatie of kan ik dit vergeten? Heb ze nu wel op mijn bar staan maar betrap me erop deze nooit te gebruiken.Vaak kan ik mijn rage wel voor andere primary attacks gebruiken?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 08:30:
Tja, vraag mezelf af of je uberhaupt voor world pvp dit spel moet spelen. WoW zal nooit een open pvp spel worden zoals bijvoorbeeld Dark Age of Camelot dat was.
Nee, maar momenteel als ik door Azeroth zwerf dan is het meer uitzondering dan regel als ik een alliance speler tegenkom. Zelfs in Elwynn Forest tussen Goldshire en Stormwind. Sterker nog op de meeste dagen is zelfs Stormwind uitgestorven. Laatste keer checkte op een raidavond Stormwind. Er maar 3 spelers in heel de stad.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 12-01-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
@Zeror, ik zat ook met mijn characters op Al Akir horde, maar ben ook een paar maanden geleden getransferd. Zit nu op Stormscale, de verhouding is ook niet optimaal maar ik ben meer van PvE dan PvP als ik eerlijk ben.

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De voornaamste reden waarom ik ooit WoW ben begonnen is, omdat ik het een enorm cool idee vond dat je als ene faction niet kan communiceren met de andere faction. Dat zou een bepaalde spanning moeten geven.
Dat gevoel zou ik graag terugzien. en ik hoop dat te bereiken door naar een drukke gebalanceerde server toe te gaan.

Het warcraft verhaal ben ik trouwens pas later in gaan verdiepen.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 12-01-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Meh, zit te denken om weer even unholy te gaan spelen met m'n DK. Alleen gaat m'n dps dan een stukje omlaag... maar wel veel fijner om te spelen... dilemma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Net de chest item van LFR sha of fear gekregen, had ik ook wel nodig.. enige probleem is nu dat ik over de hitcap zit en zelfs reforge sites aangeven dat dit wel het meest 'optimale' is :( zo zonde van die 60 hit rating... mgoed.. is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
@Zeror,

Het zal inderdaad vooral liggen aan de wijze waarop je speeld. Voor PVP kan inderdaad een balanced realm leuk zijn voor 1 vs 1 pvp e.d. tijdens questen oid, echter de aloude Xroads of Southshore/Tarrenmill battles (of ietssoortgelijks sinds southshore er niet meer is). zullen echt niet meer terug komen. Zowat iedereen die wil pvpén zit in Arena/BG/RBG op wat gankers na.

Echter zelfs persoonlijk speel ik voor bijv. pve liever op een 1:0.1 realm, waar ik zelf uiteraard op de 1 factie zit. Dit omdat Farmen dan makkelijk wordt (geen competitie van de andere faction), worldbosses zijn veel meer toekangelijk (andere factie heeft geen kans ze te killen, tenzij wij het toestaan). Hierdoor heb ik nu nog maar 1 factor die aangeeft of ik bijv. Galleon kill of niet, en dat is ben ik online of niet wanneer ie spawned. Ik hoef er geen rekening mee te houden dat wij hem ook nog eens sneller moeten taggen dan de horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Lol, net een beetje mindless m'n ret pally aan het levelen (tv kijken ondertussen, beetje rammen hier en daar). Zie ik opeens bij toeval (gelukkig) een epic loot in m'n chat venster voorbij komen. Wat blijkt nu, heb ik blijkbaar een rare mob gekilled die deze mace dropte: http://www.wowhead.com/item=87643
Toch leuk spul zo op lvl 87 :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:07
Altijd leuk die rare mobs, zeker als ze wat leuks droppen.

Zelf ben ik nog bezig met m'n warlock, lvl 74 nu. In dungeons loopt het lekker, goede dps zowel op trash als bosses. Maar in PvP loopt het minder, had zojuist een lvl 70 DK die mij makkelijk aan kon. Nu ben ik niet al te scherp meer momenteel en ik dacht redelijk veilig te zijn als een lvl 74 warlock met bijna volledige lvl 70 brutal pvp gear aan (55% res). Maar wat was dat balen zeg, lijkt wel of die pvp-gear geen bal uitmaakt of zelfs slechter is dan Northrend gear. Die OP classes rammen je nog altijd zo hard neer, en dat van 4 lvl's lager. Mijn spells hitten niet eens meer als ik 4 lvl's hoger ga, blegh. Nerf die shit toch is.. Sorry, moest er even uit. Of doe ik iets totaal verkeerd?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn eerste medaille (zilver) binnen bij een challenge :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Freaky Maus schreef op zondag 13 januari 2013 @ 02:03:
Altijd leuk die rare mobs, zeker als ze wat leuks droppen.

Zelf ben ik nog bezig met m'n warlock, lvl 74 nu. In dungeons loopt het lekker, goede dps zowel op trash als bosses. Maar in PvP loopt het minder, had zojuist een lvl 70 DK die mij makkelijk aan kon. Nu ben ik niet al te scherp meer momenteel en ik dacht redelijk veilig te zijn als een lvl 74 warlock met bijna volledige lvl 70 brutal pvp gear aan (55% res). Maar wat was dat balen zeg, lijkt wel of die pvp-gear geen bal uitmaakt of zelfs slechter is dan Northrend gear. Die OP classes rammen je nog altijd zo hard neer, en dat van 4 lvl's lager. Mijn spells hitten niet eens meer als ik 4 lvl's hoger ga, blegh. Nerf die shit toch is.. Sorry, moest er even uit. Of doe ik iets totaal verkeerd?
Ja, je doet iets verkeerd. Je weet dat classes gebalanced worden op basis van level 90 :? Levelende DK's zijn inderdaad OP. Zo zijn er wel meer classes. Het is onmogelijk om op elke level range alles balanced te houden. Op nog lagere levels zouden sommige classes uberhaupt niet eens aan pvp kunnen doen.

Dus gewoon levelen naar 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 12:18

junglebeast

hier staat iets

Ben bezig geweest met de Lost and Found items. Nu vond ik dus die pickaxe waarmee je gems zou kunnen krijgen bij het minen. Nou heb flink wat ghost ore gemined maar tot nu toe niks gezien.

Maar heb wel mijn alts voorzien van een polearm, staff en dagger voor het levelen straks.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Wat een BS.

[...]
reden dat je niet meer kan posten (niet overal) is om al die ex rokers erm wowers weg te houden die dus net zo erg zijn als ex rokers, Je kan op sommige gedeeltes van het form gewoon nog posten, waar je niet kan posten zijn de fora waar het daadwerkelijk om de ingame dingen gaat.
Als ze wel konden posten stond het wow forum vol met onzin over f2p gaan en dat ze te duur zijn bv,

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kaap schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:22:
[...]

Ja, je doet iets verkeerd. Je weet dat classes gebalanced worden op basis van level 90 :? Levelende DK's zijn inderdaad OP. Zo zijn er wel meer classes. Het is onmogelijk om op elke level range alles balanced te houden. Op nog lagere levels zouden sommige classes uberhaupt niet eens aan pvp kunnen doen.

Dus gewoon levelen naar 90.
Alleen levelende DK's ? ;)
En trouwens, de balance op level 90 trekt op dit moment ook op niet veel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

junglebeast schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:07:
Ben bezig geweest met de Lost and Found items. Nu vond ik dus die pickaxe waarmee je gems zou kunnen krijgen bij het minen. Nou heb flink wat ghost ore gemined maar tot nu toe niks gezien.

Maar heb wel mijn alts voorzien van een polearm, staff en dagger voor het levelen straks.
Als ik de reports op Wowhead zo moet geloven, zit je aan een 0.1 % kans op gems. Niet echt geweldig, maar aan de andere kant, het is wel gratis spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zooo 4 challenge modes gedaan :D MSV (brons), Setting Sun (zilver), SM, Jade Serpent (zilver) ik vind deze echt leuk! Beter dan mindless heroics spammen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, aparte raid avond.

Gezien Elegon op woensdag was neer gegaan was het idee voor de avond om 6/6 MSV te halen en 2/6 HoF... dit is gehaald.. maar de manier waarop is.. bijzonder :).

Heart of fear:

Eerste baas, geen probleem, 1 shot.

Tweede baas, van tactiek gewisseld, iedere healer kreeg nu 3 dps toegewezen die hij in leven moest houden.
Eerste poging, een 0 % wipe.. dus we wisten.. dat gaan we wel halen.
En ja hoor, tweede poging, iedereen behalve 1 overleefd het gevecht en we hebben onze 2/6 kill binnen (yey.. progress).

Vervolgens gaan we naar MSV, de main tank geeft aan dat ze lag problemen heeft (300 ms), maar verder niets ernstigs..
Eerste twee pogingen ging wat rommelig, overleven net een Titan gas om vervolgens te wipen... tanks kregen teveel dmg van de devastating combo. Main tank was te begrijpen met lag.. de off tank was wat minder goed te begrijpen, maar goed... we gingen nog maar een keer.
Halverwege de 3e poging, main tank disconnect...

Gezien we geen problemen verder wilden, heb ik toen besloten de main tank als dps mee te laten doen en dat ik zelf wel ging tanken... had geen enkele tank item bij me en ook geen tank flask.. maar het was om te zien of healing wat beter ging.

En ja hoor, we kwamen tot de 4e titan gas.. op voicechat maar aangegeven dat iedereen voluit op de bosses moest gaan, we hadden nog iets van 12 miljoen te gaan..

4 miljoen, ik val om als tank
3 miljoen, 2 dps vallen om
2 miljoen, 2 dps vallen om
1,5 miljoen, een healer valt om
500k, iedereen behalve een tank en een healer zijn omgevallen.

Gelukkig hadden die 2 samen nog genoeg dps om het neer te krijgen.. en we hebben dus no officieel 6/6 MSV en 2/6 HoF.

Volgende week hopelijk een MSV clear in 1 keer en daarna wat oefenen op Garalon.

(btw.. 77k dps als tank op de will of the emperor ftw :D)

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-o2uh932xhm4088rc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Will of the emps was idd wel een beetje een letdown, donderdag elegon down, en 3 emps tries gedaan. beste toen 51%, vandaag one shot met 0 deaths.

Ook de eerste tries gedaan op blade lord. 6% de beste try na op de 7de en laatste try van de avond. Deze zal vast morgen wel down gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op maandag 14 januari 2013 @ 02:15:
Will of the emps was idd wel een beetje een letdown, donderdag elegon down, en 3 emps tries gedaan. beste toen 51%, vandaag one shot met 0 deaths.

Ook de eerste tries gedaan op blade lord. 6% de beste try na op de 7de en laatste try van de avond. Deze zal vast morgen wel down gaan.
Inderdaad, had qua difficulty toch iets meer van de Will of the emperors verwacht.

Zoals ik het zo lees loopt jullie progress gelijk aan die van ons :) Blade lord op 6 %, is zo goed als een kill als je genoeg dps overhoud bij de laatste 10 % :)

Onze 0 % wipe hadden we slechts 2 dps, 2 tanks en 1 healer over in de laatste 10 %... healer probeerde de 2 dps in leven te houden maar dit mocht niet baten... hij had toen nog maar iets van 1 mil over of iets dergelijks :).

Ben erg benieuwd naar Garalon volgende week.. toch wel een klein nadeel dat wij slechts 5 á 6 uur per week raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Onze raidgroup zit na 3 weken raiden ook bij Garalon. Zijn alles samen een maand herbegonnen. Gaat goed zo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
op het eindtijdstip van de raid nog ff een nieuwe kill binnenslepen, na al een 4%, 2,5%, en een 1,9% wipe gehad te hebben, that's how it''s done :P
m.a.w.: Gara'jal hc ging om 23:30 neer gisteravond :P
Net als op normal leek het aan het begin van de avond onmogelijk, maar na wat tweaken en veel oefenen ging het steeds ietsje beter met een kill als resultaat. Belangrijkste tweak: bloodlust aan de start ipv eind en 1e totem pas pakken na afloop van bloodlust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 13:16

MrManuel

The impossible is easy...

Zo na lange tijd ook maar weer eens begonnen met WoW! :)
Poh wat gaat level tot 80 snel gek..

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ging gisterenavond in met de gedachte "even Will of the Emperor neer te leggen"... Dat viel even tegen op 25 man :S Ook al was het grotendeels wel dezelfde groep die Elegon had gedaan hebben we de hele avond lopen wipen. Ook niet veel beter dan zo'n 20% wipe helaas. Had ik niet verwacht. Daarna even snel met 10 man nog een poging gedaan en na 1 fuckup lag ie daarna meteen neer :p Echt een groot verschil tussen 10 man en 25 man zeg. Al moet ik zeggen dat we wel weer een man of 5 mee hadden die nou niet echt uitblonken in dps... Woensdag weer een kans op m'n trinket...

Ach ja, had deze kill zelf nog niet, dus toch mooi zelf nu ook op 6/6 2/6 1/4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 10:34
Dit weekend de achievement "Lost and Found" gehaald op mijn hunter. Dit door Staff of the hidden master te vinden.

Ik heb wel de achievement, maar de staff zelf lijk ik niet te hebben gekregen, Ik heb hiervoor nog een ticket staan.

Verders toch besloten om wat verder te gaan op mijn hunter, die is nu level 88 geworden. Ook wat lopen tradeskillen op mijn andere chars. (JC naar 600+ en Enchanting naar 575 op mijn DK, Alchemy naar 600 op mijn rogue).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Na helemaal de smaak te pakken te hebben met challenge modes ben ik opzoek naar mensen die tenminste brons willen halen in elke dungeon.. is goed te doen mits je de tijd neemt en geared ben :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:16:
Na helemaal de smaak te pakken te hebben met challenge modes ben ik opzoek naar mensen die tenminste brons willen halen in elke dungeon.. is goed te doen mits je de tijd neemt en geared ben :)
Gear heeft er weinig mee te maken, gezien alles terug geschaald wordt naar ilvl 463 :)
Zodra je een beetje een gebalanceerde groep hebt, wil het best goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Sabrac schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:18:
[...]

Gear heeft er weinig mee te maken, gezien alles terug geschaald wordt naar ilvl 463 :)
Zodra je een beetje een gebalanceerde groep hebt, wil het best goed..
Als je niet volledig 463+ bent heeft het zeker met gear te maken.. en ook met preffered stats.. een healer die niet optimaal is werkt niet mee bij mobs die extreem hard hitten

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 14-01-2013 10:21 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:19:
[...]

Als je niet volledig 463+ bent heeft het zeker met gear te maken.. en ook met preffered stats.. een healer die niet optimaal is werkt niet mee bij mobs die extreem hard hitten
Ja ok, ik ging er even van uit dat als je Challenge Mode probeert, dat je minstens overal ilvl 463 gear hebt :)

Laatste keer dat ik een challenge mode deed is lang geleden, waren toen ook te langzaam voor brons, maar we hadden toen nog niet eens allemaal heroic gear :P.... helaas is er nu niemand meer in m'n guild die dit wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:16:
Ik ben er zeker voor in! Met wie heb je de vorige challenges gedaan?

Valor cappen gaat vaak wel voor, dat is nodig voor de raidprogress, maar challenge modes lijken me echt cool!

Gister een goeie raid gehad. Onze pala healer liet mensen in leven, dus Sha normal was een 2shot waar we voorheen niet verder kwamen dan 65%. Daarna naar MSV om de guardians op heroic te proberen. We hadden de chains, maar dat hield ons niet tegen. Onze tanks moesten weer even uitzoeken hoe het ook alweer zat met taunten, toen dat rond was hadden we direct een kill!

Hier de logs: http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills

Toen nog even HoF in. Daar hadden we binnen t uur de eerste 4 bosses gekilled. Vanavond staat er weer een goede groep, ik ben er zelf niet bij, maar ik denk dat er een HoF clear en daarna een poging op 2de baas MSV HC aankomt!

Ik rollde op Sha trouwens 96 op de trinket. Erg lekker, ben ik eindelijk van mn laatste blue af!

@ Joe: gz met jullie kill man, erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:25:
[...]

Valor cappen gaat vaak wel voor, dat is nodig voor de raidprogress, maar challenge modes lijken me echt cool!

Gister een goeie raid gehad. Onze pala healer liet mensen in leven, dus Sha normal was een 2shot waar we voorheen niet verder kwamen dan 65%. Daarna naar MSV om de guardians op heroic te proberen. We hadden de chains, maar dat hield ons niet tegen. Onze tanks moesten weer even uitzoeken hoe het ook alweer zat met taunten, toen dat rond was hadden we direct een kill!

Hier de logs: http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills

Toen nog even HoF in. Daar hadden we binnen t uur de eerste 4 bosses gekilled. Vanavond staat er weer een goede groep, ik ben er zelf niet bij, maar ik denk dat er een HoF clear en daarna een poging op 2de baas MSV HC aankomt!

Ik rollde op Sha trouwens 96 op de trinket. Erg lekker, ben ik eindelijk van mn laatste blue af!

@ Joe: gz met jullie kill man, erg netjes!
Ik was zaterdagnacht en zondag overdag met een aantal mensen via openraid.com bezig met challenge modes! Heb me erg vermaakt, waren ook allemaal nederlanders dus dat hielp wel mee! Baal ervan dat ik er gister niet bij kon zijn ( moet ik ook maar signen |:( ) zeker de HoF kan ik gebruiken omdat de gear nog wat achterloopt :D vanavond maar kijken of ik de laatst bosses kan meepakken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nou niet echt veel gedaan aan het lvl'en van mijn Shaman nog steeds 88 maar wel lekker Rested sparen (nog niet maxed). Monk ondertussen nu 83,5, lfr gedaan op priest, natuurlijk weer niets. Raiden gister was disappointing wel mijn laatste sigil of wisdom binnen nu alleen nog black prince rep vullen. 2de Raider gestopt helaas, geen motivatie meer om wow te spelen behalve dan eens een de week te loggen voor social aspect, dus de 2de al om die zelfde reden.

Valt me op dat /2 wat stiller is en het voelt of dat meer mensen de motivatie kwijt zijn op de realm.
Zal wel weer aantrekken met 5.2 maar valt nu wel op.

Terwijl MoP imo erg goed is (doe geen dailies dus stoor me er ook niet aan :) ), MSV vind ik een leuke instance, HoF wat minder qua sfeer imo en ToeS vind ik wel weer sfeervol. MoP is wel iets minder alt vriendelijk aangezien ze deze expansion ook wat minder instant epics gaar geven aan alts om meteen raid ready te zijn voor de current tier (drop rate lfr wordt wel verhoogd met 5.2 (alleen t14 lfr). Desondanks vermaak ik me wel met mijn alts want alt lvl 90 4 en 5 zijn er bijna.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 31-05 08:23
_Peter2_ schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:14:
Dit weekend de achievement "Lost and Found" gehaald op mijn hunter. Dit door [ur=http://www.wowhead.com/item=86218]Staff of the hidden master[/url] te vinden.

Ik heb wel de achievement, maar de staff zelf lijk ik niet te hebben gekregen, Ik heb hiervoor nog een ticket staan.
Het openen van de container is genoeg, de item er uithalen is niet van belang.
daarna kun je inderdaad op die toon de item niet meer zien. dus als het item niet uit container haalt heb je gewoon pech. gewoon met een andere alt even langs meeste items zijn toon based (het open van de container).

On side note, nu mijn 4de toon naar tank gespect. wat zit toch een giga verschil tussen allemaal
Monk is giga opleten op alle buff + debuff, merk zeker dat het openen van gevecht nog de meeste issues opleverd, gewoon omdat Guard + shuffle nog niet op is

Alleen de warrior nog niet geprobeert als tank, als weer tijd heb zal dit waarschijnlijk ook nog proberen.
zo ver bevalt tanken zeer goed, wel erg jammer dat je als Plate tank niet zo goed je dps gear kan gebruiken als de 2 agi tanks.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Teunis schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:31:
[...]

Alleen de warrior nog niet geprobeert als tank, als weer tijd heb zal dit waarschijnlijk ook nog proberen.
zo ver bevalt tanken zeer goed, wel erg jammer dat je als Plate tank niet zo goed je dps gear kan gebruiken als de 2 agi tanks.
Een paladin tank kan prima in dps gear tanken! Tank stat prio is iets als hit > exp > haste > mastery, wat dus exact hetzelfde is als de dps stat prio (al is crit gelijk aan mastery voor dps, maar bijna waardeloos voor tank) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
[...]

daarna kun je inderdaad op die toon de item niet meer zien. dus als het item niet uit container haalt heb je gewoon pech. gewoon met een andere alt even langs meeste items zijn toon based (het open van de container).

On side note, nu mijn 4de toon naar tank gespect. wat zit toch een giga verschil tussen allemaal
Monk is giga opleten op alle buff + debuff, merk zeker dat het openen van gevecht nog de meeste issues opleverd, gewoon omdat Guard + shuffle nog niet op is

Ik heb autoloot aan staan, dus zou ik de staff toch binnen gehengeld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
[...]

daarna kun je inderdaad op die toon de item niet meer zien. dus als het item niet uit container haalt heb je gewoon pech
. gewoon met een andere alt even langs meeste items zijn toon based (het open van de container).

daarom krijg je als je een ticket aanmaakt het item opgestuurd, kan ik je uit eigen ervaring vertellen. :)
Gara'jal hc fight is door 2 personen gefrapsed, ben benieuwd welke er als eerste op staat (resto druid of shadow priest pov) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
_Peter2_ schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:52:
[...]

Ik heb autoloot aan staan, dus zou ik de staff toch binnen gehengeld moeten hebben.
autoloot is niet (altijd) instant. als je tijdens die handeling te snel beweegt (of wordt geïnterupt) krijg je je item dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495982

1750 rating resto druid is op zoek naar een stabiel RBG team in de Misery battle group. Heb altijd weer pech met pugs, en ben het zoeken zat. En dat op een overvolle alliance server Outland.

volledig epic, wapen 2/2, en nog aantal andere upgrades, ilvl 483

ik praat genoeg op TS/vent/skype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een van de dingen die ik zeker aanmoedig in dit soort spellen is het ophalen van geld voor het rode kruis.
daarvoor moet ik ze zeker prijzen.

En er zijn wellicht ex-wowers die wel wat zinnigs te zeggen hebben.
maargoed dat is jouw mening. mijn menig hierin is net even iets anders.

f2p te duur?
Ze halen echt heel veel geld op met dit spel.
En als je dat maal, laten we zeggen 9miljoen mensen doet. dan is dat een belachelijk hoog bedrag.
Van mij mogen ze best wel wat geld vragen per maand.. laten we zeggen 5 euro.

Kan iemand mij behalve dat ze dan extra geld vangen een goede reden geven waarom iedereen voor de expansions moet betalen?
gewoon iets om over na te denken.
dontcare schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:52:
[...]

reden dat je niet meer kan posten (niet overal) is om al die ex rokers erm wowers weg te houden die dus net zo erg zijn als ex rokers, Je kan op sommige gedeeltes van het form gewoon nog posten, waar je niet kan posten zijn de fora waar het daadwerkelijk om de ingame dingen gaat.
Als ze wel konden posten stond het wow forum vol met onzin over f2p gaan en dat ze te duur zijn bv,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
JoeBravo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:57:
[...]

daarom krijg je als je een ticket aanmaakt het item opgestuurd, kan ik je uit eigen ervaring vertellen. :)
Gara'jal hc fight is door 2 personen gefrapsed, ben benieuwd welke er als eerste op staat (resto druid of shadow priest pov) :P
Ik zie dat ik antwoord heb op mijn ticket, met de vraag om meer informatie. Als ik thuis ben maar eens aanvullen en zien wat er dan verder wordt gedaan.

Op zich niet het einde van de wereld, maar een iLvl 419 BoE is toch wel leuk voor als mijn monkje level 86 wordt of om mijn druid om te speccen naar feral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn oude ervaring als tank zijnde was dat je op lage lvl's niet echt hoeft te kijken naar je gear..
Later begint het wel te tellen.
Vroeger.. jaja.. ik weet het..
Moest je str stam en mastery dodge stacken als een malle.
(je hebt wel gelijk met hit en exp. maar in cata had je hier niet zoveel voor nodig)

De gear deed de rest.
Ik zie dat de talent tree ook volkomen gewijzigd is.. kan je hier helaas niet mee helpen.

Succes met tanken en laat die dwazen je niet van de wijs brengen.
Teveel mensen die gaan nerdragen als je per ongeluk iets verkeerds doet.
ga naar tankspot of dr robot. alle goede sites om je tank zo goed mogelijk te laten werken.

Success.
IntToStr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:35:
[...]

Een paladin tank kan prima in dps gear tanken! Tank stat prio is iets als hit > exp > haste > mastery, wat dus exact hetzelfde is als de dps stat prio (al is crit gelijk aan mastery voor dps, maar bijna waardeloos voor tank) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:35:
[...]

Volledig DPS gear ljikt me toch niet tot de aanbeveling strekken zeker niet in Raids.. of ik heb het helemaal mis.. je hebt toch een zekere avoidance/mitigation nodig als tank..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:02:
[...]

Volledig DPS gear ljikt me toch niet tot de aanbeveling strekken zeker niet in Raids.. of ik heb het helemaal mis.. je hebt toch een zekere avoidance/mitigation nodig als tank..
Ging me prima af :p Had wel een paar items met parry/dodge en had ook tank trinkets, maar gaf wel dps als een malle. Stone Guards kon ik solo 3 van die figuren rustig bezig houden als de andere tank dood lag. Epic healing en damage door vengeance ftw. Ook Garajal was grappig. Gewoon 100k dps doen tijdens heroism in eerste minuut. Wel goed cd's gebruiken tijdens voodoo... En Elegon was ook mooi door de vengeance. Gewoon die 40% damage reduction of guardian op breath attack en verder lekker meppen. In burst phase deed ik bijna 400k dps en ook bergen hps. Door je hit/exp caps en veel haste heb je heel vaak je shield up. Magic fights kunnen dus wel lastig worden, al ging Elegon nog net... Tsulong ging ook nog net, al had ik daar weer iets betere gear.

Wat ik nog van plan ben is de retribution 4 set te gaan gebruiken in tank spec. Die geeft namelijk 65s minder cd op Avenging Wrath. Samen met de talent Sanctified Wrath is dat echt epic! Heb de gear al, maar speel bijna nooit meer tank. Alleen om een dungeon door te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren Amber-shaper Un'sok 25 man heroic neergekregen. Ook nog wat tries op Empress gedaan waarbij Phase 1 onder controle is. Nu alleen nog P2 (add phase) tweaken, zodat de tanks niet binnen een global dood zijn :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 31-05 08:23
Speel liever dps, maar dankzij de nieuwe que tijden van LFR heb ik alle possible Tanks nu ook een tank spec. zeker in het weekend is dit echt een must.
doe nu eigenlijk alleen dungeons voor 6k quest, daarna stop daar meteen weer mee.
ach dungeons gaan nog, in een scenario komen waar iedereen gezellig 20k dps doet wordt je veel minder blij van.

Nog 3 dagen dan heb ik eindelijk alle mounts van Argent Tournament (veel geslacked).
daarnaast nog 4 toons naar ilvl 480 brengen, aardig lastig als zonder valor vendors wil/moet doen.

Edit: paladin DPS set
hmm ga volgende week lekker tanken in mijn dps kit,
ligt het aan mij of is hele dodge/parry gear nog wel zinnig ?
weet dat DK prima kan tanken in DPS gear, blijkbaar de paladin dus ook, Druid & Monk ook zeker weten
eigenlijk weet niiet of ook voor warrior geld maar dat zou mij ook niks verbazen.

[ Voor 23% gewijzigd door Teunis op 14-01-2013 13:37 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:02:
[...]

en voor paladintanks draait de mitigation om hun shieldbuff, waarvan de uptime het meest beïnvloed wordt door hit+exp cap en daarna haste. zoveel zelfs dat deze 3 stats meer waard zijn dan mastery en veel meer dan parry en dodge. gebrek van deze laatste 2 op je gear zal dus niet zo'n hele grote impact hebben.
*wijst naar sacred duty blog en maintankadin forum voor meer en diepgaande uitleg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JoeBravo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:33:
[...]

en voor paladintanks draait de mitigation om hun shieldbuff, waarvan de uptime het meest beïnvloed wordt door hit+exp cap en daarna haste. zoveel zelfs dat deze 3 stats meer waard zijn dan mastery en veel meer dan parry en dodge. gebrek van deze laatste 2 op je gear zal dus niet zo'n hele grote impact hebben.
*wijst naar sacred duty blog en maintankadin forum voor meer en diepgaande uitleg*
Dan ga ik me daar maar op focussen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hulkie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:25:
[...]

Ik las laatst in een blue tweet van geloof ik GC dat in princiepe als je de challenges ook haalt, dit de snelste manier is om valor te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493204

Hallo mensen,

Na 2 jaar gelukkig te zijn met mijn guild, zijn ze een andere richting ingegaan die ik niet in wil.
Bij deze zoek ik een raiding guild, horde of alliance maakt niet uit en realm ook niet.

Ik begon met raiden tijdens ICC deze gecleared op normaal met wat HC bosses.
Daarna tijdens cata ben ik in een serieuzere guild belandt(tevens huidige) alle raids gecleared op normal en heroic op het moment full MSV,HoF en terrace normal en MSV 5/6 HC.

Ik ben een ervaren raider en strijf tot perfectie, ik speel een Blood DK tank: http://eu.battle.net/wow/...r/alonsus/Dissease/simple
Tevens raid lead ik sommige bosses of val ik in als de echte raid leader ziek is.

Ik speel ook een monk DPS : http://eu.battle.net/wow/en/character/alonsus/Dissman/simple

Wat ik zoek is een raiding guild die de potentie heeft om alles te kunnen clearen in normal en heroic.
Op het moment zoek ik niet iets specifieks maar heb ik liever een guild die ongeveer in de 10/16 normal of hoger zit.(Mocht het normal zijn wil ik liever met mijn monk joinen als DPS main en Tank os de monk zal ik uiteraard gearen en enchanten.)
Het moet een gezellige en grappige guild vooral zijn.

Wat ik te bieden heb is iemand die zijn class door en door kent, op komt dagen voor raids en die kan raid leaden / helpen met nieuwe encounters die ik al medere malen gedaan heb.
Liefst tijden van 19:45 - 23:00 dagen maken niet uit.

Mocht er interesse zijn, stuur mij dan een pm.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477565

Dennism schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:04:
[...]

Ik las laatst in een blue tweet van geloof ik GC dat in princiepe als je de challenges ook haalt, dit de snelste manier is om valor te cappen.
Je krijgt inderdaad meer valor voor een challenge mode dan voor een normal heroic (als het niet de eerste van de dag is). Gold levert weer meer op dan silver en silver meer dan brons.

@Hmr Ik ben zeker ook in voor challenge modes! Kan op priest (disc) of op mage. Beiden hebben uiteraard volledig 463+ gear. probeer al weken een groep te formen maar lukt steeds niet :(

Gisteren windlord heroic neergelegd. Na een hele avond wipen (waaronder een 0% wipe) op de laatste try van de avond een kill. Omdat we geen druid, dk en rogue in de raid hadden mocht ik ook nog de heroic tier gloves looten 8)
Erg leuke fight!
Beetje jammer dat juist op de kill mijn dmg wat tegen valt (mage)
logs: http://www.worldoflogs.com/guilds/33205/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nou dan hebben we er al drie ! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
ik heb een mailtje binnen dat de staff is gemailed :) (Zoals JoeBravo al had voorspeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zooo net even op mijn altje een snelle MSV normal gecleared met een andere guild en mooi 3 items meegepakt :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
Paladin zojuist level 90 geworden! Zit nu te lezen over de stats voor protection, maar volgens mij heeft elke stat prio wel zijn voor en nadelen. Ik ga denk ik toch met mijn paladin voor main spec prot en offspec holy, i like de snelle dungeons ^^

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Maar even mijn UI opnieuw in elkaar geflanst. De oude werd een beetje een zooitje. Dit werkt een stuk beter:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YQdP2.png
*Klikbaar voor grote versie*

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister wel zo iets raars gehad.

Begin van de expansion ben ik van een Social guild naar een.. naja.. Casual raiding guild over gestapt.
Aan het einde van Cata, deed ik met de social guild geregeld heroics en soms een raid... alhoewel het niet veel voorstelde, men was er blij mee.

Uiteindelijk zijn ik en een resto druid beide overgestapt naar de casual raiding guild, maar we hadden nog wel gezegd dat we, mits ze hulp nodig hadden, wij de social guild gingen helpen met heroics.

Afgelopen donderdag hadden ze dus z'on heroic run en naja, ze zijn niet de meeste bekwame mensen, deden dus ook 2 uur over een heroic met slechts 2 van de 4 bazen neer.
Om ze te helpen, had ik gister dus zoiets van ach, ik ga toch een heroic tanken.. neem een dps mee van m'n huidige guild en een healer... en dan kan ik 2 dps van de social guild meenemen zodat ze wat gear krijgen... zou hun uiteindelijk ook helpen met het runnen van heroics.

Nou.. m'n hulp werd echt in dank afgenomen, blijkbaar zorgde mijn hulp ervoor dat ze zelf geen volledige guildrun konden doen en dat ze uiteindelijk dus, doordat ik hun hielp met gearen, ze zelf nooit een heroic zouden kunnen clearen...

Was nogal overdonderd... je helpt ze met gear halen, zodat ze heroics kunnen doen.. en kan krijg je me daar een laag ove rje heen.. Maar goed, heb ze dus ook maar direct duidelijk gemaakt dat ik ze voortaan niet meer zou helpen als het zo moest.. dan wipen ze maar 2-3 uur op een simpele heroic van 10 minuten -_-.

In ieder geval, vanavond even kijken hoe moeilijk Yogg +1 is als een kitty dps.. en anders als een beer :)
Enige achievement die ik nog moet voor m'n Rusted proto drake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 493204 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:48:
Bij deze zoek ik een raiding guild, horde of alliance maakt niet uit en realm ook niet.
Hmm, tempting, je lijstje klinkt als iemand die bij ons zou kunnen passen en laten wij op zoek zijn naar een tank ;) Ik stuur je even een pm.
Derr_Hans schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:31:
Nou niet echt veel gedaan aan het lvl'en van mijn Shaman nog steeds 88 maar wel lekker Rested sparen (nog niet maxed). Monk ondertussen nu 83,5, lfr gedaan op priest, natuurlijk weer niets. Raiden gister was disappointing wel mijn laatste sigil of wisdom binnen nu alleen nog black prince rep vullen. 2de Raider gestopt helaas, geen motivatie meer om wow te spelen behalve dan eens een de week te loggen voor social aspect, dus de 2de al om die zelfde reden.

Valt me op dat /2 wat stiller is en het voelt of dat meer mensen de motivatie kwijt zijn op de realm.
Zal wel weer aantrekken met 5.2 maar valt nu wel op.

Terwijl MoP imo erg goed is (doe geen dailies dus stoor me er ook niet aan :) ), MSV vind ik een leuke instance, HoF wat minder qua sfeer imo en ToeS vind ik wel weer sfeervol. MoP is wel iets minder alt vriendelijk aangezien ze deze expansion ook wat minder instant epics gaar geven aan alts om meteen raid ready te zijn voor de current tier (drop rate lfr wordt wel verhoogd met 5.2 (alleen t14 lfr). Desondanks vermaak ik me wel met mijn alts want alt lvl 90 4 en 5 zijn er bijna.
Hmm, onze raidcore is net vorige week uit elkaar gevallen, omdat enkele raiders vonden dat DBH aan het uitsterven is en zijn getransfered. Grappig om te lezen dat je tot dezelfde conclusie komt. Moet wel zeggen dat de server altijd nog meer leeft dan de server waar ik vandaan kom, dus ik vind het nog wel meevallen ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren waren wat guildies HoF in gegaan, maar dat liep allemaal maar moeizaam. Toen er een paar opgaven aan het eind van de avond ben ik met nog een raider of 2 maar even gaan helpen en boss ging meteen neer. En zowaar won ik een bis cape :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.