Ik ben normals begonnen te tanken toen ik nog onder 470 zat...
Ging toen ook al prima.
Ging toen ook al prima.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is niet nodig.Xeiji schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:31:
Vraagje: moet je als tank eerst LFR doen voor de gear voordat je met de raids op normal te beginnen?
Wat is je DPS dan als RET.IntToStr schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:05:
Wat zien jullie als undergeared bij HoF en ToES? Ben zelf ondertussen 488 ret paladin.
Blijft alleen jammer dat paladins nogal ruk zijn op het momentAl blijft het wel leuk om > 600k dps te doen tijdens Elegon burn phase
[ Voor 56% gewijzigd door sabriel op 11-01-2013 13:45 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ah vandaar dat wij er niets van merkten. Ik had met "significant less protectors" toch wat anders verwacht dan 5 sec verschilSabrac schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:34:
[...]
Ik kan je in ieder geval zeggen dat het gevecht daadwerkelijk veranderd is.
De protectors spawnen nu maar 1x per 40 seconde, was voorheen 1x per 35 seconde.
In het geval van m'n guild, die net tegen een extra protector zat aan te hikken, was die 5 extra seconde ruim te merken en maakte het gevecht in ons geval ook 10x eenvoudiger
Dit heb ik zelf ook, gebruikte de epeenbot, en zag dat het moment dat ik begon met raid leaden, mijn dps toch een lichte duik (zie.. 5 %) had gemaakt.. Ook op onze elegon poging was ik constant alles aan het coordineren... uiteindelijk maar 110k dps gedaan... verwacht dat het de volgende keer wel iets meer zal zijnDennism schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:01:
[...]
Kan wel goed merken dat raidleaden best wat dps kost op sommige bosses doe ik toch echt naar mijn mening een stukje te weining dps.
Omdat melee over het algemeen iets meer moet bewegen doen jullie ook iets meer damageIntToStr schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:22:
Op WoL is het alleen zo jammer dat je als melee zwaar gestraft wordt voor al het rondrennenRanged kan lekker blijven staan en beetje trommelen op het toetsenbord, terwijl ik als een malle op en neer moet sprinten bij Elegon bijv. Dan staat er zo mooi: 147k dps, maar telt maar als 137k dps omdat je maar 93% van de tijd actief was (en ik was m'n potion vergeten tijdens heroism in burn phase, helpt ook niet...) Onze super hunter met z'n 170k is bijv. 99.7% actief. Snap wel dat het gedaan wordt omdat je anders mensen krijgt die de hele fight niets doen en alleen in een burn phase even nuken voor super dps, maar hele lage damage done. Alleen damage done meten is ook zinloos, want dan laat je gewoon iemand iemand maximaal dps doen en dan zo mikken dat je net voor enrage de boss omlegt.
Maar goed, einde dps meter frustratie
[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 11-01-2013 14:26 ]
Anoniem: 66374
Wat is dit ineens voor nutteloze troll reactie? WoW vraagt trouwens helemaal nergens geld voor, dat terzijde.Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:28:
Nog steeds te gek voor woorden dat wow voor expansions geld vraagt. en dan daarop nog eens een maandelijks bedrag vraagt.
Het word tijd dat dit ook Free te play word.
Om de mensen die dit al een aantal jaren te belonen alle content te unlocken.
Mensen die dit nieuw spelen moeten hiervoor een bedrag betalen.
Maarja, genoeg mensen die het er voor over hebben. dus blijven ze er nog wel even mee door gaan.
TrololoooooAnoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:28:
Nog steeds te gek voor woorden dat wow voor expansions geld vraagt. en dan daarop nog eens een maandelijks bedrag vraagt.
Maarja, genoeg mensen die het er voor over hebben. dus blijven ze er nog wel even mee door gaan.
Gezien het niveau van het Nederlands van deze post heb ik besloten deze totaal niet serieus te nemen.Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:28:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Not gonna happen. Allebei niet: WoW stopt voordat het f2p wordt, en zelfs al zou het f2p worden, dan gaan ze vast geen premium only servers up houden.Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:52:
Ik vind prima als WoW gratis wordt. Alleen dat wil ik wel onderscheid tussen Free servers en Premium servers. Kunnen alle n00bs lekker naar de free server toe, blijf ik wel in alle rust op de premium server.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Welke rol heeft de disc-priest in deze logs. Ik heb vernomen dat de healingboost vooral te danken is aan spirit-shell. Heb maar 1 keer hoefen healen maar dat was als MT-healer. Ik durfde eigenlijk geen spiritshell te gebruiken omdat de tank dan gewoon geen healing krijgt omdat alle heals transmorfed worden tot een shield.hulkie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:25:
[...]
Het viel me op dat holy paladins en disc priests bijvoorbeeld gemiddeld genomen het best preseteren de afgelopen maand volgens raidbots.com (info uit alle openbare WoL logs).
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Alle bedenkbare rollen bij elkaar... Dit gaat om een gemiddelde van alle openbare WoL logs van de afgelopen maand. Dat zijn duizenden logs die alle guilds hebben geupload... Geen idee welke rol al die disc priests toebedeeld kregensabriel schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:12:
[...]
Welke rol heeft de disc-priest in deze logs. Ik heb vernomen dat de healingboost vooral te danken is aan spirit-shell. Heb maar 1 keer hoefen healen maar dat was als MT-healer. Ik durfde eigenlijk geen spiritshell te gebruiken omdat de tank dan gewoon geen healing krijgt omdat alle heals transmorfed worden tot een shield.
[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 11-01-2013 16:17 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Die shields blijven niet vanzelf opAnoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:23:
Nice one!kun je tenminste nog even naar de WC als je toch niet hoeft te healen.
Dus barrier en spirit shell op CD en dan maar smite spammen @ 25k dps. Dat healt dan automatisch degene met de laagste HP.When you deal damage with Smite, Holy Fire, and Penance, you instantly heal a nearby low health friendly target within 40 yards from the enemy target for 100% of the damage dealt.
If the Priest is healed through Atonement, the effect is reduced by 50%.
[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 11-01-2013 16:43 ]
Waarom is dan iedere MMO die F2P is gegaan nadat de subvs tegenvielen een grote faal geworden.Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:59:
Was geen troll, wilde gewoon even aangeven dat het niveau van de spelers toch al ver te zoeken is. En hoezo zal het niveau dan nog verder zakken? dat zijn allemaal aannames.
Een spel trekt gewoon een bepaald publiek aan. En jij zegt hiermee dat de mensen die dit nu al spelen niet erg bijster slim zijn. Ik heb enkel gezegt dat zij teveel geld vragen voor een verouderd systeem. De argumenten dat er dan nog meer mensen komen die dit verzieken is al achterhaald. Die zijn er nu al en het zal echt niet erger worden nadat dit spel f2p gaat. Goldfarmers en luie gamers verzieken dit meer dan degene die er echt voor willen werken. En ik geloof je echt niet als dit spel F2P gaat dat je je characters delete. eerst zien dan geloven. Bovendien Ik heb inhoudelijk niets nadeligs gezegt over het spel. Dus geen troll. vond het gewoon tijd dat zij dit ook F2P gaan maken. er zijn genoeg contructies die eerlijk genoeg zijn voor iedereen.
Je noemt het verouderd.Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:59:
Ik heb enkel gezegt dat zij teveel geld vragen voor een verouderd systeem.
...
Bovendien Ik heb inhoudelijk niets nadeligs gezegt over het spel.
En zo Verouderd vindt ik het niet, dat bewijst Torchlight 2 maar is in tegenstelling van D3.JBplap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:45:
[...]
Je noemt het verouderd.
Waarom leg me eens uit waarom Blizzard het F2P zou maken (voor het bedrijf, niet voor jou)?
8? million subs per maand (gegarandeerde omzet) omzetten naar F2P?
En dan maar hopen dat je variabele omzet dat minimaal ook opbrengt?
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als er nog zoveel MILJOEN mensen bereid zijn om elke maand te lappen voor de dienst, dan is het dat dus waard voor die mensen.
Leg dan ook meteen uit waar Blizzard het geld vandaan moet gaan halen voor de servers, nieuwe content, werknemers, GMs enz enz. Wanneer het F2P zou worden zou er dus een soort van microtransacties moeten komen, maar wat moet Blizzard dan gaan verkopen ?Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:59:
Was geen troll, wilde gewoon even aangeven dat het niveau van de spelers toch al ver te zoeken is. En hoezo zal het niveau dan nog verder zakken? dat zijn allemaal aannames.
Een spel trekt gewoon een bepaald publiek aan. En jij zegt hiermee dat de mensen die dit nu al spelen niet erg bijster slim zijn. Ik heb enkel gezegt dat zij teveel geld vragen voor een verouderd systeem. De argumenten dat er dan nog meer mensen komen die dit verzieken is al achterhaald. Die zijn er nu al en het zal echt niet erger worden nadat dit spel f2p gaat. Goldfarmers en luie gamers verzieken dit meer dan degene die er echt voor willen werken. En ik geloof je echt niet als dit spel F2P gaat dat je je characters delete. eerst zien dan geloven. Bovendien Ik heb inhoudelijk niets nadeligs gezegt over het spel. Dus geen troll. vond het gewoon tijd dat zij dit ook F2P gaan maken. er zijn genoeg contructies die eerlijk genoeg zijn voor iedereen.
Rupsen, Rapsen.
JBplap schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:45:
[...]
Je noemt het verouderd.
Waarom leg me eens uit waarom Blizzard het F2P zou maken (voor het bedrijf, niet voor jou)?
8? million subs per maand (gegarandeerde omzet) omzetten naar F2P?
En dan maar hopen dat je variabele omzet dat minimaal ook opbrengt?
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als er nog zoveel MILJOEN mensen bereid zijn om elke maand te lappen voor de dienst, dan is het dat dus waard voor die mensen.
Ben het met sommige dingen die je zegt wel eens..Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
Beste man,
Ja het is verouderd.
Ik heb ook in mijn eerdere post gezegt dat F2P model verlopig niet zal plaatsvinden omdat er nog teveel mensen hier voor wensen te betalen.
Ik zal ook even vertellen waarom ik persoonlijk het een duur spel vind.
Ik heb sinds dat WoW uit was WoW gespeeld. tot ongeveer Cata.
Ga even narekenen hoeveel dit lease spel me al gekost heeft. nog niet eens de tijd die ik erin heb gestoken.
laten voor het gemiddelde 12 x 12 en daarvan de uitkomst maal 8. daarnaast de uitbreidingen die je moet kopen. Laat hierbuiten de torenhoge bedragen voor een character move of gender of ras change. a 25 euro.
Dit is het duurste spel ooit dat ik heb gespeeld.
En daarbij komt dat als je stop met betalen je niet eens meer op de forums mag.
Wat een BS.
Wel al die jaren betalen maar als je tussentijds even wilt posten mag dat niet meer.
Dat is in mijn ogen heel vreemd om voor een klant die jaren heeft betaald niet meer toe te laten tot een forum. En ik vind dan 12 euro teveel. Ik speel nog wel maar alleen omdat iemand anders voor me betaald heeft. En ik hem beloofd heb om te helpen.
En dan die expansions die je moet betalen? slaat echt nergens op als je ook maandelijkse huur betaald.
Inhoudelijk ga ik niet op het spel in. Reden is gewoon als je het leuk vind is dat helemaal aan jouw.
maar in ieder geval fijn weekend allen.
[...]
Speel je toch lekker nietAnoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:28:
Als je er zo over denkt dan is het misschien beter om te stoppen...Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
nog niet eens de tijd die ik erin heb gestoken.
.
En dan die expansions die je moet betalen?
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door JBplap op 11-01-2013 18:13 ]
Kaap door de bocht...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Je kan één van de engineering mounts kopen op de AH en terug verkopen op de andere AH.Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:46:
Is er een item waarvan ik bijna het het volledige aankoop bedrag terug kan terug bij een merchant? Ik wil server transferren, maar je mag niet meer als 10k gold meenemen. Ik heb nu 40k.
Het kan dus wel. Level 90 ben ik. In dat geval ga ik me eens oriënteren in hoeverre ik al klaar ben voor een transfer.Sabrac schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:52:
[...]
Je kan één van de engineering mounts kopen op de AH en terug verkopen op de andere AH.
Alhoewel, toen ik een server transfer deed (iets van 7-8 maand geleden) mocht ik 50k mee nemen.
Welk level is het character dat je wilt transferen?
(quote van blizzard support site https://us.battle.net/sup...character-transfer-faq#q5)
The following gold limits apply to all characters. Characters above the limits on the following table are not eligible to transfer.
Om de realm's economie niet teveel te verstoren. Stel dat er in een week ineens 50 characters met elk 500k+ gold overkomen, dan is je realm's economie verstoord hoor.vhal schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:21:
Wat is de reden waarom je maar 50k mag meenemen naar een andere server?
Naar waar ga je nu moven ? Al'Akir zag er me eigenlijk wel een zalige realm uit ( voor pvp althans )Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:25:
[...]
Om de realm's economie niet teveel te verstoren. Stel dat er in een week ineens 50 characters met elk 500k+ gold overkomen, dan is je realm's economie verstoord hoor.
Er is geen pvp op Al'Akir. We hebben maar 5% Alliance ofzo.JimDB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:03:
[...]
Naar waar ga je nu moven ? Al'Akir zag er me eigenlijk wel een zalige realm uit ( voor pvp althans )
Ah, Alliance ... Ik dacht dat je Horde was omdat je signature nog altijd je Hunter laat zienZeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:07:
[...]
Er is geen pvp op Al'Akir. We hebben maar 5% Alliance ofzo.
Ja ik ben Horde.JimDB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:10:
[...]
Ah, Alliance ... Ik dacht dat je Horde was omdat je signature nog altijd je Hunter laat zien
Als Horde ziet Al'Akir er prachtig uit om naar te moven
400+, dus....Xeiji schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:59:
[...]
Q_Q rng... Ik heb ongeveer 125 tries over al mijn characters, maar er is natuurlijk altijd iemand die het slechter en beter heeft
Balanced ratio zegt niks over world pvp...Zeror schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:12:
[...]
Ja ik ben Horde.
Ik zat te denken om naar een server te gaan waar de Horde en Alliance ratio enigzins is gebalanceerd en een beetje drukker is als op Al'Akir.
Inderdaad, maar als de ratio in zijn geval echt 5 % alliance is, dan is dat ook niets aan
Default blanke hetero
Nee, maar momenteel als ik door Azeroth zwerf dan is het meer uitzondering dan regel als ik een alliance speler tegenkom. Zelfs in Elwynn Forest tussen Goldshire en Stormwind. Sterker nog op de meeste dagen is zelfs Stormwind uitgestorven. Laatste keer checkte op een raidavond Stormwind. Er maar 3 spelers in heel de stad.Kaap schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 08:30:
Tja, vraag mezelf af of je uberhaupt voor world pvp dit spel moet spelen. WoW zal nooit een open pvp spel worden zoals bijvoorbeeld Dark Age of Camelot dat was.
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 12-01-2013 10:46 ]
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 12-01-2013 11:33 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ja, je doet iets verkeerd. Je weet dat classes gebalanced worden op basis van level 90Freaky Maus schreef op zondag 13 januari 2013 @ 02:03:
Altijd leuk die rare mobs, zeker als ze wat leuks droppen.
Zelf ben ik nog bezig met m'n warlock, lvl 74 nu. In dungeons loopt het lekker, goede dps zowel op trash als bosses. Maar in PvP loopt het minder, had zojuist een lvl 70 DK die mij makkelijk aan kon. Nu ben ik niet al te scherp meer momenteel en ik dacht redelijk veilig te zijn als een lvl 74 warlock met bijna volledige lvl 70 brutal pvp gear aan (55% res). Maar wat was dat balen zeg, lijkt wel of die pvp-gear geen bal uitmaakt of zelfs slechter is dan Northrend gear. Die OP classes rammen je nog altijd zo hard neer, en dat van 4 lvl's lager. Mijn spells hitten niet eens meer als ik 4 lvl's hoger ga, blegh. Nerf die shit toch is.. Sorry, moest er even uit. Of doe ik iets totaal verkeerd?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
reden dat je niet meer kan posten (niet overal) is om al die ex rokers erm wowers weg te houden die dus net zo erg zijn als ex rokers, Je kan op sommige gedeeltes van het form gewoon nog posten, waar je niet kan posten zijn de fora waar het daadwerkelijk om de ingame dingen gaat.Anoniem: 66374 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
Dit is het duurste spel ooit dat ik heb gespeeld.
En daarbij komt dat als je stop met betalen je niet eens meer op de forums mag.
Wat een BS.
Wel al die jaren betalen maar als je tussentijds even wilt posten mag dat niet meer.
Dat is in mijn ogen heel vreemd om voor een klant die jaren heeft betaald niet meer toe te laten tot een forum. En ik vind dan 12 euro teveel. Ik speel nog wel maar alleen omdat iemand anders voor me betaald heeft. En ik hem beloofd heb om te helpen.
[...]
.Quod me nutrit me destruit.
Alleen levelende DK's ?Kaap schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:22:
[...]
Ja, je doet iets verkeerd. Je weet dat classes gebalanced worden op basis van level 90Levelende DK's zijn inderdaad OP. Zo zijn er wel meer classes. Het is onmogelijk om op elke level range alles balanced te houden. Op nog lagere levels zouden sommige classes uberhaupt niet eens aan pvp kunnen doen.
Dus gewoon levelen naar 90.
Als ik de reports op Wowhead zo moet geloven, zit je aan een 0.1 % kans op gems. Niet echt geweldig, maar aan de andere kant, het is wel gratis spuljunglebeast schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:07:
Ben bezig geweest met de Lost and Found items. Nu vond ik dus die pickaxe waarmee je gems zou kunnen krijgen bij het minen. Nou heb flink wat ghost ore gemined maar tot nu toe niks gezien.
Maar heb wel mijn alts voorzien van een polearm, staff en dagger voor het levelen straks.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Inderdaad, had qua difficulty toch iets meer van de Will of the emperors verwacht.Dennism schreef op maandag 14 januari 2013 @ 02:15:
Will of the emps was idd wel een beetje een letdown, donderdag elegon down, en 3 emps tries gedaan. beste toen 51%, vandaag one shot met 0 deaths.
Ook de eerste tries gedaan op blade lord. 6% de beste try na op de 7de en laatste try van de avond. Deze zal vast morgen wel down gaan.
Anoniem: 384763
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gear heeft er weinig mee te maken, gezien alles terug geschaald wordt naar ilvl 463hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:16:
Na helemaal de smaak te pakken te hebben met challenge modes ben ik opzoek naar mensen die tenminste brons willen halen in elke dungeon.. is goed te doen mits je de tijd neemt en geared ben
Als je niet volledig 463+ bent heeft het zeker met gear te maken.. en ook met preffered stats.. een healer die niet optimaal is werkt niet mee bij mobs die extreem hard hittenSabrac schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:18:
[...]
Gear heeft er weinig mee te maken, gezien alles terug geschaald wordt naar ilvl 463
Zodra je een beetje een gebalanceerde groep hebt, wil het best goed..
[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 14-01-2013 10:21 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja ok, ik ging er even van uit dat als je Challenge Mode probeert, dat je minstens overal ilvl 463 gear hebthmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:19:
[...]
Als je niet volledig 463+ bent heeft het zeker met gear te maken.. en ook met preffered stats.. een healer die niet optimaal is werkt niet mee bij mobs die extreem hard hitten
Ik ben er zeker voor in! Met wie heb je de vorige challenges gedaan?hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:16:
Na helemaal de smaak te pakken te hebben met challenge modes ben ik opzoek naar mensen die tenminste brons willen halen in elke dungeon.. is goed te doen mits je de tijd neemt en geared ben
Ik was zaterdagnacht en zondag overdag met een aantal mensen via openraid.com bezig met challenge modes! Heb me erg vermaakt, waren ook allemaal nederlanders dus dat hielp wel mee! Baal ervan dat ik er gister niet bij kon zijn ( moet ik ook maar signenhulkie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:25:
[...]
Ik ben er zeker voor in! Met wie heb je de vorige challenges gedaan?
Valor cappen gaat vaak wel voor, dat is nodig voor de raidprogress, maar challenge modes lijken me echt cool!
Gister een goeie raid gehad. Onze pala healer liet mensen in leven, dus Sha normal was een 2shot waar we voorheen niet verder kwamen dan 65%. Daarna naar MSV om de guardians op heroic te proberen. We hadden de chains, maar dat hield ons niet tegen. Onze tanks moesten weer even uitzoeken hoe het ook alweer zat met taunten, toen dat rond was hadden we direct een kill!
Hier de logs: http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills
Toen nog even HoF in. Daar hadden we binnen t uur de eerste 4 bosses gekilled. Vanavond staat er weer een goede groep, ik ben er zelf niet bij, maar ik denk dat er een HoF clear en daarna een poging op 2de baas MSV HC aankomt!
Ik rollde op Sha trouwens 96 op de trinket. Erg lekker, ben ik eindelijk van mn laatste blue af!
@ Joe: gz met jullie kill man, erg netjes!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Het openen van de container is genoeg, de item er uithalen is niet van belang._Peter2_ schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:14:
Dit weekend de achievement "Lost and Found" gehaald op mijn hunter. Dit door [ur=http://www.wowhead.com/item=86218]Staff of the hidden master[/url] te vinden.
Ik heb wel de achievement, maar de staff zelf lijk ik niet te hebben gekregen, Ik heb hiervoor nog een ticket staan.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Een paladin tank kan prima in dps gear tanken! Tank stat prio is iets als hit > exp > haste > mastery, wat dus exact hetzelfde is als de dps stat prio (al is crit gelijk aan mastery voor dps, maar bijna waardeloos voor tank)Teunis schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:31:
[...]
Alleen de warrior nog niet geprobeert als tank, als weer tijd heb zal dit waarschijnlijk ook nog proberen.
zo ver bevalt tanken zeer goed, wel erg jammer dat je als Plate tank niet zo goed je dps gear kan gebruiken als de 2 agi tanks.
Ik heb autoloot aan staan, dus zou ik de staff toch binnen gehengeld moeten hebben.Teunis schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:31:
[...]
Het openen van de container is genoeg, de item er uithalen is niet van belang.
daarna kun je inderdaad op die toon de item niet meer zien. dus als het item niet uit container haalt heb je gewoon pech. gewoon met een andere alt even langs meeste items zijn toon based (het open van de container).
On side note, nu mijn 4de toon naar tank gespect. wat zit toch een giga verschil tussen allemaal
Monk is giga opleten op alle buff + debuff, merk zeker dat het openen van gevecht nog de meeste issues opleverd, gewoon omdat Guard + shuffle nog niet op is
Alleen de warrior nog niet geprobeert als tank, als weer tijd heb zal dit waarschijnlijk ook nog proberen.
zo ver bevalt tanken zeer goed, wel erg jammer dat je als Plate tank niet zo goed je dps gear kan gebruiken als de 2 agi tanks.
daarom krijg je als je een ticket aanmaakt het item opgestuurd, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.Teunis schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:31:
[...]
Het openen van de container is genoeg, de item er uithalen is niet van belang.
daarna kun je inderdaad op die toon de item niet meer zien. dus als het item niet uit container haalt heb je gewoon pech. gewoon met een andere alt even langs meeste items zijn toon based (het open van de container).
On side note, nu mijn 4de toon naar tank gespect. wat zit toch een giga verschil tussen allemaal
Monk is giga opleten op alle buff + debuff, merk zeker dat het openen van gevecht nog de meeste issues opleverd, gewoon omdat Guard + shuffle nog niet op is
autoloot is niet (altijd) instant. als je tijdens die handeling te snel beweegt (of wordt geïnterupt) krijg je je item dus niet._Peter2_ schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:52:
[...]
Ik heb autoloot aan staan, dus zou ik de staff toch binnen gehengeld moeten hebben.
Anoniem: 495982
dontcare schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:52:
[...]
reden dat je niet meer kan posten (niet overal) is om al die ex rokers erm wowers weg te houden die dus net zo erg zijn als ex rokers, Je kan op sommige gedeeltes van het form gewoon nog posten, waar je niet kan posten zijn de fora waar het daadwerkelijk om de ingame dingen gaat.
Als ze wel konden posten stond het wow forum vol met onzin over f2p gaan en dat ze te duur zijn bv,
Ik zie dat ik antwoord heb op mijn ticket, met de vraag om meer informatie. Als ik thuis ben maar eens aanvullen en zien wat er dan verder wordt gedaan.JoeBravo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:57:
[...]
daarom krijg je als je een ticket aanmaakt het item opgestuurd, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Gara'jal hc fight is door 2 personen gefrapsed, ben benieuwd welke er als eerste op staat (resto druid of shadow priest pov)
IntToStr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Een paladin tank kan prima in dps gear tanken! Tank stat prio is iets als hit > exp > haste > mastery, wat dus exact hetzelfde is als de dps stat prio (al is crit gelijk aan mastery voor dps, maar bijna waardeloos voor tank)
Volledig DPS gear ljikt me toch niet tot de aanbeveling strekken zeker niet in Raids.. of ik heb het helemaal mis.. je hebt toch een zekere avoidance/mitigation nodig als tank..IntToStr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Een paladin tank kan prima in dps gear tanken! Tank stat prio is iets als hit > exp > haste > mastery, wat dus exact hetzelfde is als de dps stat prio (al is crit gelijk aan mastery voor dps, maar bijna waardeloos voor tank)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ging me prima afhmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:02:
[...]
Volledig DPS gear ljikt me toch niet tot de aanbeveling strekken zeker niet in Raids.. of ik heb het helemaal mis.. je hebt toch een zekere avoidance/mitigation nodig als tank..
[ Voor 23% gewijzigd door Teunis op 14-01-2013 13:37 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
en voor paladintanks draait de mitigation om hun shieldbuff, waarvan de uptime het meest beïnvloed wordt door hit+exp cap en daarna haste. zoveel zelfs dat deze 3 stats meer waard zijn dan mastery en veel meer dan parry en dodge. gebrek van deze laatste 2 op je gear zal dus niet zo'n hele grote impact hebben.hmr schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:02:
[...]
Volledig DPS gear ljikt me toch niet tot de aanbeveling strekken zeker niet in Raids.. of ik heb het helemaal mis.. je hebt toch een zekere avoidance/mitigation nodig als tank..
Dan ga ik me daar maar op focussen..JoeBravo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:33:
[...]
en voor paladintanks draait de mitigation om hun shieldbuff, waarvan de uptime het meest beïnvloed wordt door hit+exp cap en daarna haste. zoveel zelfs dat deze 3 stats meer waard zijn dan mastery en veel meer dan parry en dodge. gebrek van deze laatste 2 op je gear zal dus niet zo'n hele grote impact hebben.
*wijst naar sacred duty blog en maintankadin forum voor meer en diepgaande uitleg*
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik las laatst in een blue tweet van geloof ik GC dat in princiepe als je de challenges ook haalt, dit de snelste manier is om valor te cappen.hulkie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:25:
[...]
Ik ben er zeker voor in! Met wie heb je de vorige challenges gedaan?
Valor cappen gaat vaak wel voor, dat is nodig voor de raidprogress, maar challenge modes lijken me echt cool!
Anoniem: 493204
Anoniem: 477565
Je krijgt inderdaad meer valor voor een challenge mode dan voor een normal heroic (als het niet de eerste van de dag is). Gold levert weer meer op dan silver en silver meer dan brons.Dennism schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:04:
[...]
Ik las laatst in een blue tweet van geloof ik GC dat in princiepe als je de challenges ook haalt, dit de snelste manier is om valor te cappen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Hmm, tempting, je lijstje klinkt als iemand die bij ons zou kunnen passen en laten wij op zoek zijn naar een tankAnoniem: 493204 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:48:
Bij deze zoek ik een raiding guild, horde of alliance maakt niet uit en realm ook niet.
Hmm, onze raidcore is net vorige week uit elkaar gevallen, omdat enkele raiders vonden dat DBH aan het uitsterven is en zijn getransfered. Grappig om te lezen dat je tot dezelfde conclusie komt. Moet wel zeggen dat de server altijd nog meer leeft dan de server waar ik vandaan kom, dus ik vind het nog wel meevallenDerr_Hans schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:31:
Nou niet echt veel gedaan aan het lvl'en van mijn Shaman nog steeds 88 maar wel lekker Rested sparen (nog niet maxed). Monk ondertussen nu 83,5, lfr gedaan op priest, natuurlijk weer niets. Raiden gister was disappointing wel mijn laatste sigil of wisdom binnen nu alleen nog black prince rep vullen. 2de Raider gestopt helaas, geen motivatie meer om wow te spelen behalve dan eens een de week te loggen voor social aspect, dus de 2de al om die zelfde reden.
Valt me op dat /2 wat stiller is en het voelt of dat meer mensen de motivatie kwijt zijn op de realm.
Zal wel weer aantrekken met 5.2 maar valt nu wel op.
Terwijl MoP imo erg goed is (doe geen dailies dus stoor me er ook niet aan), MSV vind ik een leuke instance, HoF wat minder qua sfeer imo en ToeS vind ik wel weer sfeervol. MoP is wel iets minder alt vriendelijk aangezien ze deze expansion ook wat minder instant epics gaar geven aan alts om meteen raid ready te zijn voor de current tier (drop rate lfr wordt wel verhoogd met 5.2 (alleen t14 lfr). Desondanks vermaak ik me wel met mijn alts want alt lvl 90 4 en 5 zijn er bijna.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq