Nou, ook wij zijn natuurlijk weer ons wekelijkse tripje in MSV begonnen. Helaas wat later pas gestart omdat er een aantal no shows waren. Dan maar een paar socials uit de guild mee uiteindelijk nadat we de eerste paar bosses al met incomplete groep hadden gedaan. Alles tot aan Elegon one shot (mag ook wel onderhand...) en toen begon natuurlijk het echte werk. Wel dus met een aantal personen met magere dps helaas, maar goed, bij poging 3 lag ie neer geloof ik (we hadden 11 stacks op boss gedaan deze try)
Poging 2 was een wipe op 0.1%... Poging 3 was een kill op 0.1s voor enrage
En aangezien ik qua plate dps bovenaan in de epgp stond (het helpt als je bijna alle loot al had voordat we startten met 25m met epgp
) kreeg ik ook Starshatter
Meteen dubbele valor upgrade gedaan en dancing steel enchant gehaald. Wapen van Sha of Fear op normal is voorlopig nog wel even buiten bereik. Beetje jammer dat ik, achteraf gezien, zo'n 8 coins heb verspeeld op de LFR versie daarvan zonder succes...
Laat begonnen en eindtijd is 22:30, dus toen geen tijd meer voor laatste boss helaas, maar als de ervaring van 10m hier ook weer geldt moet die in een paar tries plat liggen. Elegon op 25m was uiteindelijk zo'n 15 tries volgens dbm.
En aangezien ik qua plate dps bovenaan in de epgp stond (het helpt als je bijna alle loot al had voordat we startten met 25m met epgp

Laat begonnen en eindtijd is 22:30, dus toen geen tijd meer voor laatste boss helaas, maar als de ervaring van 10m hier ook weer geldt moet die in een paar tries plat liggen. Elegon op 25m was uiteindelijk zo'n 15 tries volgens dbm.
offtopic:
Oh, en Ellen, als je hier meeleest, officers kwamen erachter dat je nog niet naar raider status was gezet. Dat is nu dus wel gedaan. Omdat je offline was hebben een hoop mensen bedacht dat ze je wilden feliciteren, dus verwacht wat ingame mail als je inlogt
Oh, en Ellen, als je hier meeleest, officers kwamen erachter dat je nog niet naar raider status was gezet. Dat is nu dus wel gedaan. Omdat je offline was hebben een hoop mensen bedacht dat ze je wilden feliciteren, dus verwacht wat ingame mail als je inlogt