Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Sabrac schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 07:42:
Zondag dan eindelijk wat kunnen raiden met het 'nieuwe' raid team.

Woensdag had ik 1 van de nieuwe leden al kunnen 'testen' tegelijk met 2 potentiele nieuwkomers, welke het niet gehaald hebben. Te sloom in het omzetten van tactics naar daadwerkelijke acties. Als je 4x verteld moet worden dat 'annihilate' gevaarlijk is en dat je op de 'star' (speler met de ster icoon gemarkeerd) moet stacken.. en dat dan 4x niet doet.. ja.. dag.
Dit is mijn grootste ergernis uit heel WoW.. ik bedoel.. HOE MOEILIJK IS HET? |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:04
hmr schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:29:
[...]

Dit is mijn grootste ergernis uit heel WoW.. ik bedoel.. HOE MOEILIJK IS HET? |:(
Als je hoort hoeveel mensen lekker tv zitten te kijken bij het spelen van het spel, muziek keihard op de oren dat DBM er niet eens doorheen komt etc. etc. sta ik niet vreemd te kijken dat mensen 4x de fout in gaan.
Ikzelf snap dat ook niet, ik zou mezelf voor mijn hoofd slaan als ik 1x de fout in ga, dan zit ik al te vloeken op mezelf laat staan dat ik het 2x zou doen.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:38
Sabrac schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 07:42:
Warlock portals opgezet, resto druid die symbiosis op de shaman deed om lopend tranquility te gebruiken en ja hoor, iedereen had de overkant overleefd. Daarna was het de bedoeling dat op 12 % iedereen (behalve ikzelf) naar de overkant ging en so be it, zelf haalde ik de laatste 2 % er best snel af en door HotW + Survival Instinct en NS + HT, kon ik mezelf in leven houden om de tocht terug te maken.. Echter eenmaal aan de overkant gekomen.. waren alleen nog maar 2 tanks in leven.
Met deze tactiek zou je al op 3/4 van de gang moeten zijn bij de 2e loop als je ten minste langs de zijkanten loopt en niet door de tornadoes. 7 man dood met die tactiek is dan niet best :p

Wat wij deden vorige week met wat nieuwe mensen erbij was om 1 healer en 1 tank achter te laten. Die tank was eigenlijk overbodig trouwens. Op de terugweg waren er een hoop al bij 12/11% gaan lopen en door die healer aan de andere kant overleefde iedereen veel makkelijker. Was een priest, dus hij kon me het laatste stukje ook nog even oppakken en naast de boss neerzetten :D Dit was dus met 3 healers in totaal en ook wij hadden een warlock portal op de heenweg.
Deze woensdag dus weer snel MSV doen en oefenen op Elegon :)
Wij ook weer, maar zou nu veel makkelijker moeten zijn door minder protectors. Hierdoor heb je veel meer dps tijd op de boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Niet iedereen heeft dezelfde doelen in het spel. Sommige mensen nemen genoegen met falen op Spirit Kings omdat ze liever tegelijk wat anders doen. Als daarover van tevoren afspraken worden gemaakt kun je natuurlijk voorkomen dat 1 persoon in de raid groep het voor de rest verpest, maar als je dat niet doet...

Bij ons zijn er wat complicaties opgetreden. We hadden voor de kerst al moeite om 10 man bij elkaar te krijgen, maar ondanks dat waren we wel aan het progressen op Blade Lord HC. Na de kerstbreak moeten we helaas constateren dat drie man het behoorlijk hebben gehad met WoW. Één daarvan heeft zijn subscription al gecanceled, en ik verwacht dat de twee anderen dat ook binnen niet onafzienbare tijd gaan doen, waardoor wij dus met een behoorlijk gat in ons raid team komen te zitten.

Zowel de raid leader als de guild leader (uh, dat ben ik :P) hebben er een hard hoofd in te gaan lopen recruiten, vooral omdat de sociale integratie van drie nieuwe mensen ons nogal tegenstaat. En ik kan van mezelf zeggen dat ik daar ook de motivatie niet meer voor heb, na 7,5 jaar WoW. Ik hang m'n raid boots nog niet in de wilgen, maar ik ben benieuwd hoe het zich bij ons gaat ontwikkelen, de komende weken. Vooral omdat 5.2 toch wel erg interessant klinkt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Hear hear. Nr 2 is 90. De shaman in zijn enhancement spec naar 90 kunnen pushen. Heb me goed geamuseerd met enhancement maar zou eventueel wel een respec naar elemental overwegen maar ik lees vaak dat de rotatie in vergelijking met enhancement vrij eentonig blijkt te zijn. Van shaman healing hoor ik dan dat deze een van de sterkste healers zijn op dit moment ?

Had er naar uitgekeken om dit vandaag uit te spitten op het werk, maar alles is hier geblokkeerd natuurlijk ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:06:
Hear hear. Nr 2 is 90. De shaman in zijn enhancement spec naar 90 kunnen pushen. Heb me goed geamuseerd met enhancement maar zou eventueel wel een respec naar elemental overwegen maar ik lees vaak dat de rotatie in vergelijking met enhancement vrij eentonig blijkt te zijn. Van shaman healing hoor ik dan dat deze een van de sterkste healers zijn op dit moment ?

Had er naar uitgekeken om dit vandaag uit te spitten op het werk, maar alles is hier geblokkeerd natuurlijk ><
Shaman healers waren erg goed in het begin toen iedereen nog blauwe gear had en veel damage pakte. Nu de meeste lekker in de gear zitten komt de mastery (meer healing bi lage hp van spelers) van Resto shamans niet meer zo goed uit de verf. Nog steeds goed, na discs en holy palas, alleen het loopt wat terug. Maar zolang je RL daar rekening mee houd en je hebt nog 3 goeie raid cds.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Blistimo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:50:
Niet iedereen heeft dezelfde doelen in het spel. Sommige mensen nemen genoegen met falen op Spirit Kings omdat ze liever tegelijk wat anders doen. Als daarover van tevoren afspraken worden gemaakt kun je natuurlijk voorkomen dat 1 persoon in de raid groep het voor de rest verpest, maar als je dat niet doet...
Tjah, het waren recruits die wisten dat wij wel graag serieus willen raiden als we naar binnen gaan.
Dus vandaar dat ze ook niet voorbij hun 'trial' periode zijn gekomen.
IntToStr schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:41:
[...]

Met deze tactiek zou je al op 3/4 van de gang moeten zijn bij de 2e loop als je ten minste langs de zijkanten loopt en niet door de tornadoes. 7 man dood met die tactiek is dan niet best :p

Wat wij deden vorige week met wat nieuwe mensen erbij was om 1 healer en 1 tank achter te laten. Die tank was eigenlijk overbodig trouwens. Op de terugweg waren er een hoop al bij 12/11% gaan lopen en door die healer aan de andere kant overleefde iedereen veel makkelijker. Was een priest, dus hij kon me het laatste stukje ook nog even oppakken en naast de boss neerzetten :D Dit was dus met 3 healers in totaal en ook wij hadden een warlock portal op de heenweg.

[...]

Wij ook weer, maar zou nu veel makkelijker moeten zijn door minder protectors. Hierdoor heb je veel meer dps tijd op de boss.
Ja, ik verbaasde me ook aan het aantal deaths bij de overkant. Misschien inderdaad een idee om de holy paladin aan de overkant te laten staan en misschien om de healers de opdracht te geven om tanks te negeren, gezien voor de laatste fase, tanks niet echt nodig zijn.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hmr schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:29:
[...]

Zo hadden wij er een paar maanden geleden eentje op de eerste baas in MSV. Weet niet meer welke combinatie we hadden, maar die jasper chains zaten erbij. De raider in kwestie had van tevoren uitgebreid uitleg gekregen, maar toen ze gechaind werd met een melee bleef ze gewoon vrolijk staan schieten. Melee dood, zij ook bijna. Die rogue opgepikt en haar nog eens gezegd dat ze meteen naar de andere player moet lopen die gechaind is als ze die chains krijgt. 10 seconden later lag ze dood op de grond.

Uiteindelijk hebben we iets van 6 tries gehad op die baas voordat hij lag, en telkens ging het fout omdat zij niet naar de raider liep waar ze mee gelinkt was. Niet dat we haar nu zo misten want haar DPS was ook ruk, maar als ze gelinkt werd aan een healer die toevallig niet dichtbij genoeg was, dan waren we dood. :P

Gelukkig hebben we haar sindsdien nooit meer gezien. Niet dat ik d'r ooit nog mee zou nemen. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:33
Het enige dat ik gister heb gedaan is wat dailies om deze week nog op de 90 lesser charms te komen.
De guild heeft wel de 3de baas in ToeS gesloopt en een aantal verkennende tries gehad op de laatste baas… Nog 1 baasjes normal mode te gaan dus, daarna aan de HC kills en/of wipes!

@ hmr: heb je mijn in-game mail nog gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:39:
Het enige dat ik gister heb gedaan is wat dailies om deze week nog op de 90 lesser charms te komen.
De guild heeft wel de 3de baas in ToeS gesloopt en een aantal verkennende tries gehad op de laatste baas… Nog 1 baasjes normal mode te gaan dus, daarna aan de HC kills en/of wipes!

@ hmr: heb je mijn in-game mail nog gehad?
Heb je een bedank mailtje terug gestuurd! Of is dat door het brakke UPC amsterdam ook weer eens in niemandsland terecht gekomen? Thanks voor de enchants ! Was juist bezig met geld verdienen om alles mooi te kunnen enchanten :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:58:
[...]

Heb je een bedank mailtje terug gestuurd! Of is dat door het brakke UPC amsterdam ook weer eens in niemandsland terecht gekomen? Thanks voor de enchants ! Was juist bezig met geld verdienen om alles mooi te kunnen enchanten :D
Ben na zaalvoetbal (5-0!) niet meer online geweest :)

Nps, ik sponsor wel vaker guildies met enchantjes! Was je bij de kill gister? Ben benieuwd hoe t ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:03:
[...]

Ben na zaalvoetbal (5-0!) niet meer online geweest :)

Nps, ik sponsor wel vaker guildies met enchantjes! Was je bij de kill gister? Ben benieuwd hoe t ging...
Kan binnenkort ook sponsoren met Gems ;) maar nee was niet bij de kill was wel online maar stond op tentative dus heb de groep niet gehaald.. helaas..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:50:
Zowel de raid leader als de guild leader (uh, dat ben ik :P) hebben er een hard hoofd in te gaan lopen recruiten, vooral omdat de sociale integratie van drie nieuwe mensen ons nogal tegenstaat. En ik kan van mezelf zeggen dat ik daar ook de motivatie niet meer voor heb, na 7,5 jaar WoW. Ik hang m'n raid boots nog niet in de wilgen, maar ik ben benieuwd hoe het zich bij ons gaat ontwikkelen, de komende weken. Vooral omdat 5.2 toch wel erg interessant klinkt.
Wij hebben een beetje hetzelfde probleem, maar dan iets minder permanent en op een lager skill niveau. :P

In november gingen we naar HoF in plaats van te proberen om Elegon neer te krijgen, omdat de eerste twee bazen daar makkelijker zouden zijn dan Elegon. Daar was wat weerstand tegen vanuit de guild, maar uiteindelijk hebben we het toch gedaan. Daar stonden we dus op de eerste avond, met 9 man. Een van de healers was er niet. We hebben toen de trash gekilld (interessant met een missende healer als de raid groupt voor die lading kleine adds :+) terwijl er SMS-berichtjes naar die gast gingen. 40 minuten nadat de raid begon kwam hij online en het eerste dat hij zei was niet "sorry" maar "please tell me we're not going to HoF". Ik heb toen heel eerlijk gezegd wat ik van die attitude vond (zonder écht onbeleefd te worden overigens) en dat ik het geen pas vond hebben dat hij niet eens sorry zei, wat hij ook daarna niet deed. Aan het eind van de avond postte hij op het forum dat hij even één of twee weken offline zou zijn. Hij is inmiddels nog steeds niet terug en kan wat mij betreft wegblijven. :r

Het jammere is dat op datzelfde moment een andere healer offline ging omdat hij ging verhuizen en die is er nog steeds niet omdat in zijn nieuwe huis geen internet aangesloten kon worden. Komt blijkbaar over 2 weken (na ruim 2 maanden dus) eindelijk goed.

Twee weken daarna moest ik ook even een break nemen, ook voor een verhuizing, en onze pally healer die eindelijk bij was met levelen kreeg op hetzelfde moment pc-problemen, die blijkbaar nog steeds niet opgelost zijn. Doordat alle main healers dus tegelijk ineens pleite waren is er in december eigenlijk helemaal niet geraid. Inmiddels ben ik terug en is het 2-healen van de meeste fights samen met onze shadow priest wel te doen. We hebben verder alleen een paar (goeie) socials die héél sporadisch mee kunnen/willen en iemand die maar 1 of 2 dagen per week kan signen, dus ik ben heel blij als die andere twee healers straks terug zijn. Kan ik ook weer wat minder raiden want fulltime raiden begin ik ook redelijk beu te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 19:54
Gisteren weer begonnen na een 2 maanden stop, me Monk nu laten liggen en weer op mijn Warrior bezig.
Level 86 geworden, Warrior speelt lekker weg > alles is wel vernieuwd na de laatste keer dat ik hem speelde
Monk vooral PvE gedaan, alle raids alweer clear > nu gaan we BG farmen en de Arena veroveren!
Heb er weer zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

De keuze om naar HoF te gaan i.p.v Elegon was bij ons ook gemaakt, nu hebben we onderhand de gear wel om Elegon aan te kunnen dus, tijd om een gok te wagen :).

Qua progress gaat het me allemaal wel te langzaam, maar ja, ben zelf 2 jaar lang bezig geweest met server first raiding... dan is dit toch hele andere koek.

Om eerlijk te zijn is de gedachte van realm / guild wisselen voor progress wel langs gekomen.. mjah, om nu weer terug te gaan naar 3/4 dagen in de week raiden... nee dankje.. 2 is me soms al te veel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 19:54
Deze site is wel handig om een server uit te zoeken.

http://wow.realmpop.com/eu.html

Zo speel ik mijn Hordes op Kazzak en mijn Alliances op Ravencrest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Azerox schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:29:
Deze site is wel handig om een server uit te zoeken.

http://wow.realmpop.com/eu.html

Zo speel ik mijn Hordes op Kazzak en mijn Alliances op Ravencrest.
Mjah, ik heb ondertussen iets van 40 characters verspreid over 7 of 8 servers, dus een andere server kiezen is het probleem niet :) Een guild vinden die het lekker rustig aan doet en toch progress haalt, dat is de uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sabrac schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:27:
De keuze om naar HoF te gaan i.p.v Elegon was bij ons ook gemaakt, nu hebben we onderhand de gear wel om Elegon aan te kunnen dus, tijd om een gok te wagen :).

Qua progress gaat het me allemaal wel te langzaam, maar ja, ben zelf 2 jaar lang bezig geweest met server first raiding... dan is dit toch hele andere koek.

Om eerlijk te zijn is de gedachte van realm / guild wisselen voor progress wel langs gekomen.. mjah, om nu weer terug te gaan naar 3/4 dagen in de week raiden... nee dankje.. 2 is me soms al te veel xD
Wij hebben nu 4/6 in MSV en 1/6 in HoF. Blade Lord hadden we bijna neer maar afgelopen zondag konden we niet naar HoF omdat een random die we mee hadden als filler daar al saved voor was. Elegon maar geprobeerd, en dat ging eigenlijk best nog goed. Ging eigenlijk fout op kleine, fixbare dingetjes als healer aggro tijdens de tussenphases, en dat is simpel opgelost door de tanks bovenop de healers te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

NMe schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:31:
[...]

Wij hebben nu 4/6 in MSV en 1/6 in HoF. Blade Lord hadden we bijna neer maar afgelopen zondag konden we niet naar HoF omdat een random die we mee hadden als filler daar al saved voor was. Elegon maar geprobeerd, en dat ging eigenlijk best nog goed. Ging eigenlijk fout op kleine, fixbare dingetjes als healer aggro tijdens de tussenphases, en dat is simpel opgelost door de tanks bovenop de healers te zetten. :)
Qua progress zitten jullie dus gelijk aan ons :) Blade lord was zondag neergegaan met de 45 minuten extra, mgoed.. kan ook niets aan het verkeer doen. En morgen een 3e poging op elegon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-04 16:52
Spirit Kings HC een 4% wipe gisteren :(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sabrac schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:36:
[...]

Qua progress zitten jullie dus gelijk aan ons :) Blade lord was zondag neergegaan met de 45 minuten extra, mgoed.. kan ook niets aan het verkeer doen. En morgen een 3e poging op elegon :)
Wij hadden zondag onze tweede try op Elegon, en dat ging dus best goed eigenlijk. Blade Lord hebben we in phase 2 maar we halen de enrage (nog) niet. Ik heb stiekem het vermoeden dat we die ook al neer gehad zouden hebben met een uurtje extra op de vorige succesvolle raid night op hem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:11:
[...]

Wij hadden zondag onze tweede try op Elegon, en dat ging dus best goed eigenlijk. Blade Lord hebben we in phase 2 maar we halen de enrage (nog) niet. Ik heb stiekem het vermoeden dat we die ook al neer gehad zouden hebben met een uurtje extra op de vorige succesvolle raid night op hem. :P
Hebben beetje de zelfde issues, en ook December niet geraid dus afgelopen woesdag en zondag was weer de eerste. Onze progress is daardoor niet veel verder als jullie atm.

Wij zitten 6/6 (sinds deze reset) 1/6, als je elegon neer heb dan is Will een eitje.

We zijn zelf al een tijdje niet in HoF geweest en afgelopen zondag was het weer de eerste keer sinds ergens in november. Na 1ste keer will of emperor verslagen te hebben naar hof eerste boss drama >.> (deze was op farm met normaal one-shots) 2de boss leek nergens op en na de happyness van MSV klaar te hebben was dit een domper. Nou hoop dat iedereen nu een wakeup call heeft gehad nadat ik ze gezegt heb dat dit echt werkelijk waar een dramatische vertoning was. We waren in november al bijna met een kill (5% wipe) op blade-lord maar we zijn nu weer van begin af aan op die fight.

Hopen dat mensen de december slack (vele op vakantie geweest kerst oud en nieuw enzo) nu uit hun systeem weg gewerkt heb dan kunnen we weer normaal raiden.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft niet iedereen heet idee als je in MV etc loopt van ik loop 2 instances achter ?.
En de 3e komt morgen uit ?.

Of is dat een rare gedachte :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik dacht dat wij ver achter zouden lopen op de meeste mensen hier met onze 6/6 2/6, maar dat valt dus eigenlijk best wel mee. Komende week hopelijk ook deze resultaten op 25 man. Moet toch lukken.
Mektheb schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:44:
heeft niet iedereen heet idee als je in MV etc loopt van ik loop 2 instances achter ?.
En de 3e komt morgen uit ?.

Of is dat een rare gedachte :P.
Ja dat heb ik wel ja :+

[ Voor 42% gewijzigd door IntToStr op 08-01-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:29:
[...]

We zijn zelf al een tijdje niet in HoF geweest en afgelopen zondag was het weer de eerste keer sinds ergens in november. Na 1ste keer will of emperor verslagen te hebben naar hof eerste boss drama >.> (deze was op farm met normaal one-shots) 2de boss leek nergens op en na de happyness van MSV klaar te hebben was dit een domper. Nou hoop dat iedereen nu een wakeup call heeft gehad nadat ik ze gezegt heb dat dit echt werkelijk waar een dramatische vertoning was. We waren in november al bijna met een kill (5% wipe) op blade-lord maar we zijn nu weer van begin af aan op die fight.

Hopen dat mensen de december slack (vele op vakantie geweest kerst oud en nieuw enzo) nu uit hun systeem weg gewerkt heb dan kunnen we weer normaal raiden.
Ik hoop stiekem dat we ook in de positie uitkomen dat we nu Elegon en Will neerkrijgen en vervolgens bij de volgende HoF-raid totaal falen. Dat is namelijk wat ik het team voorspeld heb dat er zou gebeuren als we twee bazen tegelijk zouden proberen te leren en waarvan ze massaal zeiden dat het wel mee zou vallen. Ik heb het eerder zien gebeuren, maar dat vonden ze geen argument. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
ik heb met 16/16N + 1/16 HC al het idee achter te lopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

1 guild staat op 5/6 HC - 2/6 HC en 4/4 normaal. En de andere op 6/6 - 2/6. Wereld van verschil in aanpak van raiden. Nu wil de laatste guild ook nog een beetje een opkomst probleem te hebben. En moet nog even kijken of ik daar bij blijf of toch kan inspringen en dan in 5.2 met hun helemaal weer opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:46:
Precies, en ik ben niet de enige die 8/16 normal heeft en denk van tjeeetje wat lopen we achter.

Grappig we er nu allemaal een beetje op komen :).
Maar ik ben dus niet de enige.

Ik had dit vorige uitbreiding hetzelfde met BWD / BOT / TOFW toen we naar Firelands gingen.
Had ik echt het idee van ik heb van de 1e 3 de helft nog niet gedaan en laat staan heroic.
Ben dus ook gelijk bang dat Thunderking zo'n lang leve als Firelands gaat krijgen ?, want dat werd echt dull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In Cata raidden we eigenlijk ook vrij casual maar hadden we toch redelijk ruim de tijd om T11 af te maken voordat T12 uitkwam. En toen hebben we ook een periode gehad waarin er amper geraid werd omdat mensen Al'Akir niet leuk vonden en dus stopten met signen. Uiteindelijk kregen we Al'Akir alsnog neer en hadden we Nefarian meteen daarna binnen één raidavond. :+

Heroics doen we ook wel trouwens, maar alleen als we er tijd voor hebben binnen de tier. We gaan er niet voor terug, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:26
Gister de laatste tries gedaan op niet nerfed elegon, vanaf woensdag wordt het mogelijk een free kill vanwege de nerfs, minder protectors die spawnen en de pillar phase wordt een stuk makkelijker doordat de adds een stuk minder snel spawnen.

Beste try iets van 11%, jammer dat we em niet neerkregen anders waren we qua tries best snel geweest (minder dan 30 als guild zijnde) aantal hebben wat tries gedaan in een pug tijdens de kerst/nieuwjaars weken.

Wel eindelijk na 4 weken gekloot met vakanties en tentamens en shit het team weer op orde. 4/6 MSV gaat nu ook echt te snel, uurtje nodig om 4 bazen om te leggen.

@Nme, nog gelukt je crashes op te lossen n.a..v. mijn post?

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 08-01-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:46:
Wij lopen voor mijn gevoel ook een beetje achter met onze 15/16. Al heb ik er vertrouwen in dat we komende reset wel op 16/16 komen.

Voor de mensen die nu bezig zijn met Elegon wordt Garalon nog een hele kluif. Dat is een behoorlijk intensief gevecht voor zowel dps als heals.
Ambershaper is ook zeker geen walk-over als je het mij vraagt! Als je HoF uit komt zul je wel de eerste 3 bazen in ToeS relatief snel op de grond krijgen…

Ik ben erg benieuwd hoe fanatiek onze raiders de HC modes in gaan. MSV heb ik al een hele tijd niet meer van binnen gezien, daar heb er eigenlijk best wel weer zin in! Afgelopen paar resets hebben we helemaal niets meer gefarmed. MSV links laten liggen en HoF elke keer geextend net zolang tot we die gecleared hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren MSV 10 HC gedaan (voor de mensen die loot nodig hadden), omdat we de rest van de raiddagen bezig waren met progress op HoF Heroic 25 man.
Elegon was toch wel het grappigste, want die kregen we neer voordat hij in P3 terecht kwam :P.
Ook bugde hij in de eerste try (teveel dps) waardoor hij stacks bleef krijgen in de pillar phase terwijl we hem konden blijven dps-en.
Natuurlijk geen loot kunnen krijgen. Ik had coins voor bracers van spirit kings en de trinket van elegon, maar ik had geen geluk :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hulkie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:58:
[...]

Ik ben erg benieuwd hoe fanatiek onze raiders de HC modes in gaan. MSV heb ik al een hele tijd niet meer van binnen gezien, daar heb er eigenlijk best wel weer zin in! Afgelopen paar resets hebben we helemaal niets meer gefarmed. MSV links laten liggen en HoF elke keer geextend net zolang tot we die gecleared hadden.
Laat je dan niet een hoop gear liggen welke handig is voor heroic progress, zodat je niet daar straks tegen een brick wall aanloopt qua heal/dps req's? Toen ik nog redelijk high end raidde lieten we eigenlijk nog een farm boss liggen, tenzij echt niemand uit de groep uit een instance nog loot nodig had.En dat heeft ons in het verleden meerde malen geholpen om sneller door hardmodes heen te komen.

Wat we wel deden was farm content soms clearen op offnights met degenen die loot nodig hadden en dan aangevuld met alts e.d. van anderen die een alt wilden gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat Garalon snel neergaat in m'n raiding group.. meerdere redenen hiervoor:

1) Ik als raid leader
2) Underperforming mensen, kunnen veel meer uit hun gear halen, maar doen het niet
3) Mensen die geen tactics lezen waardoor we vaak veel tijd kwijt zijn aan uitleg / mechanics leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik hoop een beetje dat we met Garalon hetzelfde krijgen als met Elegon. Zowel op 10m als op 25m was Elegon in het begin echt een drama, waarna het langzaamaan bij iedereen doordrong wat ze moesten doen en vanaf daar was het bij 10m uiteindelijk na een try of 15 a 20 een kill. Hopelijk morgen dus ook op 25m.

Bij Garalon hebben we nu een try of 15 in verschillende samenstellingen gedaan, maar daar is nog meer progress nodig. Dit doen we echter maar af en toe en dus wisselende groepen en zo en dat helpt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dennism schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:04:
[...]

Laat je dan niet een hoop gear liggen welke handig is voor heroic progress, zodat je niet daar straks tegen een brick wall aanloopt qua heal/dps req's? Toen ik nog redelijk high end raidde lieten we eigenlijk nog een farm boss liggen, tenzij echt niemand uit de groep uit een instance nog loot nodig had.En dat heeft ons in het verleden meerde malen geholpen om sneller door hardmodes heen te komen.

Wat we wel deden was farm content soms clearen op offnights met degenen die loot nodig hadden en dan aangevuld met alts e.d. van anderen die een alt wilden gearen.
We raiden de laatste 1,5 maand bijna elke week 2 avonden. Heel soms gaat de 3de raidnight door met een groep die sterk genoeg is om te progressen. Onze raids duren maximaal 2,5 uur. Meestal starten we een 15 minuutjes later en stoppen we 5 a 10 minuutjes eerder.

Je hebt een goed punt met betrekking tot loot voor de main raiders door op offnights een raid te organiseren.

Daarom heb ik ook al ongeveer 1,5 maand lang op offnights MSV normal op de kalender staan voor socials/ alts/ mains die nog gear nodig hebben. Tot nu toe zijn er helaas altijd te weinig signs geweest. Zelfs de paar mensen die graag in het mainteam willen, waar we geen spot voor hebben komen niet naar deze raids. Dan houdt het helaas al snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
idd, als mensen eigenlijk niet willen dan houd het inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dennism schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:57:
@Nme, nog gelukt je crashes op te lossen n.a..v. mijn post?
Nee, ik had die post niet gezien, thanks.

Ik zal 12.11 beta eens installeren, maar DX9 gebruiken was in elk geval geen oplossing. Dat dacht ik eerst wel, maar na 2 dagen kreeg ik alsnog een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
http://support.amd.com/us...talyst1211betadriver.aspx

Die link en dan zowel de beta 12.11 beta 11 als de 12.11 CAP 2 installeren. Wel even zorgen dat je eerst alles verwijderd met driver fusion oid, ik had zonder eerst alle oude drivers te clearen nog wat andere probleempjes met de catalyst control center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zal het proberen. :)

En ik vind het nog steeds belachelijk dat Blizzard het negeert. Het is nog steeds een issue die hun spel beïnvloedt (en in mijn geval ook echt alléén hun spel). Het minste dat ze kunnen doen is even meelezen of meedenken in plaats van via support in cirkels lullen.
- Stuur ons dxdiag.
- Pas x aan en probeer nog eens.
- Stuur ons dxdiag.
- Pas y aan en probeer nog eens.
- Stuur ons dxdiag.
- Pas x (zelfde als eerste keer dus) aan en probeer nog eens.

Ja doei. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ja, dat is typisch de blizz eerste lijn support, altijd 5 pagina's aan onnodige DXdiag posten. Soms heb je de mazzel dat het geescaleerd wordt naar blizz 2de lijns, daar kunnen ze vaak al een stuk meer.

Denk echter dat dit specifieke geval boven de pet gaat van de blizz rep's waardoor ze niet weten wat er aan de hand is, en daarom om DXdiags blijven vragen. Naar wat ik begrepen heb uit het topic dat ik op de US site volgde (toen ik er zelf nog last van had), was dat het alleen optreed met GCN kaarten icm x58 en x79 chipsets en dus een vrij specifiek probleem is, daar niet veel mensen zullen gamen met zo'n config (x58 PC's zijn veelal al weer vervangen na 4 jaar door de hardware diehards, en nooit super populair geweest mainstream vanwege de prijs), en x79 is ook vanwege de prijs niet echt een config die een mainstream gamer zou bouwen daar het boven SB/Ivy voor games eigenlijk geen meerwaarde biedt op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dennism schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:15:
idd, als mensen eigenlijk niet willen dan houd het inderdaad op.
Groot verschil tussen niet willen en niet kunnen.... ;) ik ben een van de mains die nog loot nodig heeft uit MSV

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dan stel je toch een andere dag voor om de offraid te runnen ;) waar een wil is, is meestal ook een weg. Wij runden destijds op zeer diverse tijden, soms zondag middag voor de main raid, dan weer op vrijdag of zaterdag avond voor dat de meesten gingen stappen (19:00 tot 22:00 oid), en dan weer op een dinsdagavond omdat we dan toch geen raid hadden. Altijd eerst inventariseren wanneer de meesten kunnen en dan plannen.

En anders in het meest extreme geval (semi)puggen, als dat een mogelijke optie is (weet niet hoe goed de pugs zijn bij jullie, en van welke boss je loot nodig hebt) bij ons bijv zijn er enkele pugs die 6/6 iedere week doen, en bijna iedere pug doet wel 4/6. en sommige guilds bij ons moeten ook iedere week een tank of een healer puggen om alle dagen te kunnen raiden.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 08-01-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dennism schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:11:
Dan stel je toch een andere dag voor om de offraid te runnen ;) waar een wil is, is meestal ook een weg. Wij runden destijds op zeer diverse tijden, soms zondag middag voor de main raid, dan weer op vrijdag of zaterdag avond voor dat de meesten gingen stappen (19:00 tot 22:00 oid), en dan weer op een dinsdagavond omdat we dan toch geen raid hadden.

En anders in het meest extreme geval (semi)puggen, als dat een mogelijke optie is (weet niet hoe goed de pugs zijn bij jullie, en van welke boss je loot nodig hebt) bij ons bijv zijn er enkele pugs die 6/6 iedere week doen, en bijna iedere pug doet wel 4/6. en sommige guilds bij ons moeten ook iedere week een tank of een healer puggen om alle dagen te kunnen raiden.
True.. ware het niet dat ik doordeweeks op volledig random tijdstippen thuis ben vanuit werk en altijd mijn best doe om de vaste raid dagen er te zijn ;) meer kan ik helaas niet doen en puggen is er niet heel erg bij op Bladefist..

*daarbij komt dat zaterdag/vrijdag -meestal- wow-loze avonden zijn .. heb dan wel wat beters te doen :+

[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 08-01-2013 15:33 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
dan zuigt het in jouw specifieke geval idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:06:
Ik hoop een beetje dat we met Garalon hetzelfde krijgen als met Elegon. Zowel op 10m als op 25m was Elegon in het begin echt een drama, waarna het langzaamaan bij iedereen doordrong wat ze moesten doen en vanaf daar was het bij 10m uiteindelijk na een try of 15 a 20 een kill. Hopelijk morgen dus ook op 25m.

Bij Garalon hebben we nu een try of 15 in verschillende samenstellingen gedaan, maar daar is nog meer progress nodig. Dit doen we echter maar af en toe en dus wisselende groepen en zo en dat helpt niet echt.
In begin, was het zoeken naar sparks killen beetje wisselen zodat mensen hulp hadden.
Uiteindelijk ging alles goed en paar keer in de laaste 30% gekomen, maar steeds vielen we om.

Na 2 raid lockouts wouden mensen HoF proberen voor de afwisseling, eerste baas was snel om 2de baas wat tries en op de eerste avond 5% wipe gehad. Helaas daarna mensen met vakanties en hebben we nu 2 mensen met zwangere vriendinnen en 1 daarvan is men beste maatje en die heeft dus op woensdag (raid) avond zwangerschaps dingen waar hij mee moet (ja borstvoeding cursus lol hij weet ook niet waarom hij mee moet maar hij moest mee) en af en toe dus later komt.

Als we december door konden raiden was Elegon al wel een tijdje neer geweest.
We zitten nog steeds met een verhuizer (van UK naar zwitserland) die zijn werk vergunning nog steeds niet heeft en dus geen internet kan aanvragen. Zijn traag die zwitsers trouwens dit speelt al sinds oktober.

In December was hij wel thuis in de UK alleen toen konden een hoop niet raiden dus ja.

Garalon zal even wennen zijn, maar die gaat zeker neer we zijn qua healing zeker genoeg alleen een 2 tal raiders wat minder qua tactics (iets trager dan de rest zeg maar) maar garalon is makkelijk om die raiders buiten alle shit te houden dus ik zie niet zo heel veel issues.

Alleen even het kiten en healen met wat movement onder de knie krijgen en deze gaat wel neer.

Als je HoF eenmaal door ben dan is ToeS open en die raid is nu eenmaal makkelijker in zijn totaliteit en dan hebben we hopelijk alles clear voor 5.2 die ik eind feb. verwacht.

Nu wij MSV klaar hebben gaan we ook gewoon vol voor HoF en hebben MSV op offnight staan voor mensen die op alts/main en op vrijdag willen raiden.

In T11 was het zelfde, net optijd klaar en FL was een ramp veel mensen kwijt geraakt en DS was een eitje.

Raid team opzich is goed nu, alleen 2 raiders zijn wat trager en we hadden wat attendance issues en afgelopen woendag iemand aangegeven een rank terug te willen omdat hij gewoon minder tijd heeft dus voor deze boomkin moeten we nog een replacement hebben. Moeten nog 2 mensen hebben en al onze problemen zijn opgelost (hopelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
Weet iemand een goede actieve guild op Stormscale (horde) die gewoon casual raidenen waar je kan signen voor een raid/rbg of whatever :P Ik ben al enige tijd aan het guildhoppen, maar kan echt geen goede guild vinden. Of ben ik teveel eisend xD

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dennism schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:53:
...en x79 is ook vanwege de prijs niet echt een config die een mainstream gamer zou bouwen daar het boven SB/Ivy voor games eigenlijk geen meerwaarde biedt op het moment.
De Rampage IV-serie van ASUS deed het naar mijn weten anders best goed? :P Ik heb hem in elk geval en ken nog redelijk wat mensen die hetzelfde bord gekocht hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

NMe schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:26:
[...]

De Rampage IV-serie van ASUS deed het naar mijn weten anders best goed? :P Ik heb hem in elk geval en ken nog redelijk wat mensen die hetzelfde bord gekocht hebben. :)
Offtopic: Leuk die online rechtswinkel NMe, ga zo eens even rondneuzen daar! :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 10:10

Metian

Snert is vies

Eerste aantal minuten online op Draenor-EU, en merk meteen groot verschil kwa drukte. Waar Orgrimmar in Kul Tiras-EU bijna dood aanvoelde, leeft Draenor toch een stuk meer. Heb er goed gevoel over!

Nu maar is opzoek naar leuke social guild die mij bezig houd tijdens het verder levelen van mijn Monk, en de rest van me 'nieuwe' alts.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Woot, de recruitment gaat goed. Gelukkig heeft niemand er erg veel problemen mee om tijdelijk wat meer te moeten roteren totdat we weer 25 mans kunnen doen. Maar man wat is het heerlijk om weer uitzicht op 25 mans raids te hebben.

Server change is top, ik denk niet dat ik de oude dooie server veel ga missen. Wel neem ik een tweede account met een level 85+ erop op die oude server. Dan kan ik rares en gathering op een uitgestorven server doen. Vooral rares zijn op een high population server een stuk lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:23:
Woot, de recruitment gaat goed. Gelukkig heeft niemand er erg veel problemen mee om tijdelijk wat meer te moeten roteren totdat we weer 25 mans kunnen doen. Maar man wat is het heerlijk om weer uitzicht op 25 mans raids te hebben.

Server change is top, ik denk niet dat ik de oude dooie server veel ga missen. Wel neem ik een tweede account met een level 85+ erop op die oude server. Dan kan ik rares en gathering op een uitgestorven server doen. Vooral rares zijn op een high population server een stuk lastiger :)
Heb je geen friends meer op die server? Zo ja, toevoegen op RealID/Battletag, dan kan deze dmv van een group invite je naar je oude server "porten" dmv CRZ. Je zit dan in pandaria zolang je bij hem in de group zit op je oude server. Zo heb ik ook een aantal rare items gehaald voor relic hunter met een oude maat van me op mijn oude server welke ook dood is. Als je lvl 90 vrienden hebt op meerdere servers nog beter, kun je meer servers afstruinen. En scheeld je weer 12 euro per maand ;)

Let wel dat dit alleen werkt in Pandaria, alle oudere zones hebben standaard al CRZ, en zitten dus weer een stuk voller dan normaal, ook op dode servers. Voor TBC/Wrath/Cata rares en gathering maakt het dus eigenlijk niet uit op welke server je zit, Pandaria echter alleen met RealID/Battletag invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu in de blizzstore:

Swift Windsteed

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2012/october/windsteed.jpg

Ziet er wel vet uit. Dus maar gekocht ^^

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zijn er hier eigenlijk Horde PvP'ers ?

Ben namelijk op zoek naar goede PvP'ers om eindelijk 2.2 k rating the pushen in RBGs.
Als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn, stuur maar een DM ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:16:
Nu in de blizzstore:

Swift Windsteed

[afbeelding]

Ziet er wel vet uit. Dus maar gekocht ^^
Dat de Blizzard Store nog steeds geen PayPal betalingen toelaat = fail. Hadden ze die optie nu eindelijk eens geimplementeerd, dan had ik al een goed aantal van die goodies aangeschaft EN de goede doelen meegesteund. Zonder CC.... pech voor alle partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:14:
[...]

Dat de Blizzard Store nog steeds geen PayPal betalingen toelaat = fail. Hadden ze die optie nu eindelijk eens geimplementeerd, dan had ik al een goed aantal van die goodies aangeschaft EN de goede doelen meegesteund. Zonder CC.... pech voor alle partijen.
Ik betaal via automatische incasso. Kan enkel bij de digitale items :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-01-2013 22:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ik betaal mijn sub ook via automatisch incasso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:28

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kom je zowaar Mektheb tegen in LFR xD allebei gelukkig wat loot gekregen al is afgezien van de sigil niets nuttig voor me maar heeft hij een mooi wapen gekregen :) (die ik graag ook wil :P ) daarnaast lekker iedereen in de whisper afzeiken haha

:P

was gezellig slacken zo :P

[ Voor 6% gewijzigd door mrsar op 08-01-2013 23:23 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:23:
kom je zowaar Mektheb tegen in LFR xD allebei gelukkig wat loot gekregen al is afgezien van de sigil niets nuttig voor me maar heeft hij een mooi wapen gekregen :) (die ik graag ook wil :P ) daarnaast lekker iedereen in de whisper afzeiken haha

:P

was gezellig slacken zo :P
Indeed ./wave :D.

Mooi wapen binnen, en een trinket precies wat ik nodig had.
Helaas geen Sigil maar ach ;).
Wie weet tot ooit weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 1 achievement nodig voor de red proto drake. Had samen met een vriend wat missende achievements ingehaald. Incredible Hulk moet ik nog als enige, die was helaas niet gelukt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Poops_McGhee schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:14:
[...]

Als je ziet wat Paypal af en toe voor acties uithaalt bij mensen die ervan afhankelijk zijn begrijp je dat wel. Heb van meerdere instanties en personen gehoord dat PP soms embargo legt op je account en verdere betalingen onmogelijk maakt, kun je (al dan niet tijdelijk) fluiten naar je geld.

Je kan trouwens ook een prepaid digitale creditcard nemen, bijvoorbeeld hier. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 08-01-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zeror schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:43:
Nog 1 achievement nodig voor de red proto drake. Had samen met een vriend wat missende achievements ingehaald. Incredible Hulk moet ik nog als enige, die was helaas niet gelukt vanavond.
Nu is de incredible hulk een van de makkelijkste om te halen :) dus dat gaat zeker wel goedkomen.

Heb mijne toendertijd gehaald, vooral Less-Rabi en Watch Him Die! waren destijds, voor de groep waar ik het mee deed, tricky.

Met Less-Rabi ben ik uiteindelijk toen voor Wind Shock + talent gegaan, waardoor de timing van z'n transmorph + mijn Wind Shock cooldown exact hetzelfde was, dus zodra die off cooldown was, opnieuw indrukken, want dan gaat ie ook net transformeren. (of was het toen nog Earth Shock die de interrupt deed.... maakt ook niet uit).

Toendertijd ook de Ulduar achievements lopen doen, besef me nu dat ik er nog 2 mis (Mimiron 10 man.. weet zeker dat ik die destijds gedaan heb... mgoed) en Yogg+1... misschien morgen maar even op m'n druid halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
feng hc ook neer *O*
En normal spirit kings is makkelijk te solohealen. http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=7823&e=8193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:05:
feng hc ook neer *O*
En normal spirit kings is makkelijk te solohealen. http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=7823&e=8193
Wow, gaat snel man! Gefeliciteerd! Die Lrr doet het erg goed zeg, ik zal onze nieuwste raider (onze eerste monk) eens laten kijken naar de logs. Misschien dat hij daar nog wat nuttige informatie uit kan halen.

Vanavond gaan we weer ToeS in. Ik hoop dat we jullie de komende week een sprintje kunnen trekken om zo bij jullie in de buurt te komen!

Welke HC staat hierna op het programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Na Feng is Garah'Jal aan de beurt. Die kán met 2 healers, maar dan ben je aangewezen op hybrids die zichzelf en anderen in de Spirit Realm moeten healen als je healers vastzitten aan een Voodoo Doll. Met 3 healers moeten je healers dan weer maximaal meeDPSen, dus dan zijn talents als HotW weer handig.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:08:
[...]

Wow, gaat snel man! Gefeliciteerd! Die Lrr doet het erg goed zeg, ik zal onze nieuwste raider (onze eerste monk) eens laten kijken naar de logs. Misschien dat hij daar nog wat nuttige informatie uit kan halen.

Vanavond gaan we weer ToeS in. Ik hoop dat we jullie de komende week een sprintje kunnen trekken om zo bij jullie in de buurt te komen!

Welke HC staat hierna op het programma?
thnx :)
Ja, heel irritant, ik sta te vaak 2e :(

Succes :) Gezien het feit dat jullie doorgaans meer dps hebben dan wij, denk ik dat dat wel goed komt. Was bij Sha bij ons iig wel het probleem (ok, icm goed de orbs oppakken en breath ontwijken).

Ik verwacht dat we komende week gewoon weer verder gaan met Gara'jal. Maar zullen we nog wel eea aan moeten sleutelen, want gisteravond was nogal rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zojuist perrongelijk verkeerd gequeued voor de Terrace LfR, dus als tank (had ervoor een heroic als tank gedaan).

Dus maar in dps-gear getanked.
Ging prima eigenlijk. Alles in 1x neer een geen andere verassingen...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Renquin schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:32:
Zojuist perrongelijk verkeerd gequeued voor de Terrace LfR, dus als tank (had ervoor een heroic als tank gedaan).

Dus maar in dps-gear getanked.
Ging prima eigenlijk. Alles in 1x neer een geen andere verassingen...
Lang leve druids met uitwisselbare gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Sabrac schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:33:
[...]

Lang leve druids met uitwisselbare gear :)
Nogal ja :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JoeBravo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:05:
feng hc ook neer *O*
video inmiddels ook beschikbaar: YouTube: Solo Healing Spirit Kings 10N
ziet er zelfs op 1,2x speed nog relaxed uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:09:
[...]

video inmiddels ook beschikbaar: YouTube: Solo Healing Spirit Kings 10N
ziet er zelfs op 1,2x speed nog relaxed uit :/
Poke chris ermee xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
al gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Spirit kings is idd makelijk te solo healen.
Met mijn 481 ilvl heb ik het al gedaan :/

Beetje werken op baas 1, vragen om een druid tranq / dps shaman healing tide op een maddening shout dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Derr_Hans schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:20:
Spirit kings is idd makelijk te solo healen.
Met mijn 481 ilvl heb ik het al gedaan :/

Beetje werken op baas 1, vragen om een druid tranq / dps shaman healing tide op een maddening shout dan komt het wel goed.
ik ben zo eigenwijs geweest om ancestral guidance te gebruiken (meer healing dan HTT als elemental), maar niet omdat erom gevraagd werd.
Wel 10 ilvls meer ja.

en niet eens genoeg healing om geranked te worden ook _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
JoeBravo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:27:
[...]

ik ben zo eigenwijs geweest om ancestral guidance te gebruiken (meer healing dan HTT als elemental), maar niet omdat erom gevraagd werd.
Wel 10 ilvls meer ja.

en niet eens genoeg healing om geranked te worden ook _O-
Als je die maddening shout boss als laaste krijg, zoals in dat filmpje dan is er bijna geen raid damage tussen de eerste en de 2de king. Als je die maddening shout boss als 2de krijg heb je wel wat offhealing nodig anders kan het zo zijn dat de raid elkaar dood maak om de maddening debuff te doorbreken.

Als priest zijnde spring ik zelfs in Chakra chastise tot dat die maddening shout boss komt (dps chakra + weaker heals) en dps een beetje mee. Enigste healing is vereist op de tank en de pinned down target. Zolang mensen snel uit volly lopen en niet te dicht op elkaar staat.

Maddening shout boss heeft een naam alleen kom ik er niet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
bosses zijn Zian of the Endless Shadow, Subetai the Swift, Meng the Demented, Qiang the Merciless.
Meng dus :P
maddening shouts duurden extreem kort overigens, kreeg niet eens de tijd chain lightning te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:00:
bosses zijn Zian of the Endless Shadow, Subetai the Swift, Meng the Demented, Qiang the Merciless.
maddening shouts duurden extreem kort overigens, kreeg niet eens de tijd chain lightning te casten.
gezien je maar 40k dmg hoeft te ontvangen en ik tijdens een maddening shout in de tijd dat jij een Chain lightning cast,3x een 25 tot 45k swipe kan doen :) verbaasd me niets.

Enige keren dat bij ons de maddening shout langer duurt is wanneer er 2 Shadows gekite worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
JoeBravo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:00:
We zijn nu in vaults gestopped om HoF progressie te maken ..
Zal de volgende keer als ik eens binnen gaat op mijn main weer eens doen.

Was iig erg leuk om te doen, zoals ultraxion hm solo healen was erg leuk om te doen of toen de tijd nog Zon'Oss normal solo healen (HM lukte me niet, de normal solo heal gaf me wel een ranking toen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij deden het altijd met 3 healers bij 10 man :p Alleen Elegon en Garajal deden we met 2. Op 25 man lopen we volgens mij met 7 healers rond, behalve bij dezelfde 2 bosses. Ach ja, de bosses gaan toch wel op tijd dood. Ook in HoF deden we het met 3 healers bij boss 1 en 2.

Zo lang je de enrage haalt vind ik dat ook wel fijn eigenlijk, kun je nog eens wat opvangen als er iemand "oeps" doet of als er ergens een dc is of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
wij hadden maandag Garajal 9 man met 3 healers, exact dood op enrag, wij dood, hij dood :P tja, moet je maar niet rdy clicken en dan achter het hekje blijven staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:03:
wij hadden maandag Garajal 9 man met 3 healers, exact dood op enrag, wij dood, hij dood :P tja, moet je maar niet rdy clicken en dan achter het hekje blijven staan :P
Wat ook leuk is, mensen die ready clicken en dan als de pull timer start 'o wacht, ik mis deze buffs' of 'o wacht, ik mis een flask'..... bedenk dat ff voordat je op ready drukt!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Sabrac schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:07:
[...]

Wat ook leuk is, mensen die ready clicken en dan als de pull timer start 'o wacht, ik mis deze buffs' of 'o wacht, ik mis een flask'..... bedenk dat ff voordat je op ready drukt!.
Als er vervanging online is, uit de raid trappen en benchen voor de rest van de raid. Zo leren ze het wel af.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

ValHallen schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:10:
[...]

Als er vervanging online is, uit de raid trappen en benchen voor de rest van de raid. Zo leren ze het wel af.
Probleem zit em bij ons dat we juist vaak te weinig mensen hebben :) we hebben 11 raid members, waarvan er vaak maar 9 of 10 kunnen .. gaat helaas niet zo makkelijk :(

Was anders allang gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Sabrac schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:07:
[...]

Achjah, die heb je idd ook iedere raid, en wachten op een flask? Sorry maar deze heeft geen cooldown en kan je tijdens het gevecht ook gewoon ff drinken zeg ik dan maar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:21:
[...]

Achjah, die heb je idd ook iedere raid, en wachten op een flask? Sorry maar deze heeft geen cooldown en kan je tijdens het gevecht ook gewoon ff drinken zeg ik dan maar gewoon.
Yea, i know, was een voorbeeld :) schoot me zo ff niets anders te binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
sha ook weer helemaal top, ik heb een epic pvp piece, the cape of prowess, krijg loot van sha, wat krijg ik, de cape of prowess. :/

Gelukkig met de coin nog wel de tier legs te pakken gekregen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb in al die weken één keer geloot van Sha, PvP boots, toevallig de eerste keer. Wat handig is omdat de quest ook al boots gaf, dus uiteindelijk heb ik die PvP boots gebruikt voor mijn main healing spec en de quest boots voor mijn daily spec omdat de stats op de healing boots niet zo heel gigantisch veel verschilden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
1x tier legs met een coin en 1x pvp item dat ik meteen verkocht heb omdat ik beter had. Elke week vanaf release inclusief coin.

Mijn voorspelling dat ik nog eerder via normal raids de tier items zou verkrijgen komt nog bijna uit ook... Alleen Garalon opzij weten te zetten en dan is het bij de volgende boss kans op hands token :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0,0 keer iets geloot van Sha of Anger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:52:
[...]

Je kan trouwens ook een prepaid digitale creditcard nemen, bijvoorbeeld hier. ;)
Per opwaardering ook nog eens €. 2,00 aan kosten betalen en nog een hele waslijst aan extra kosten.... nee dank je. Zelfs als je het ding een tijd niet gebruikt worden er administratiekosten berekend tot je saldo op 0 staat of dat je er weer eens wat mee doet.
Bij mij zal het ding soms lang inactief kunnen zijn, aangezien er maar zeer weinig zaken zijn waar je online niet zonder CC kan kopen (en uiteraard, wel zaken waar ik wat te zoeken heb).
Ik zit niet te springen om geld uit te geven. In dit geval is het een typisch geval van Jammer dan.

Komt misschien wel een keer een dag dat ze PayPal ook in de Blizzard Store gaan accepteren. Voor accountservices kan je het al een tijd wel gebruiken en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:27:
0,0 keer iets geloot van Sha of Anger.
Eerste en laatste keer dat ik hem gedaan heb kwam ik er dood uit, maar wel een 496 legs geloot voor mijn Shaman^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

En wederom geen loot bij de SHA.

Kreeg wel een whisper van een andere feral hoe ik in hemelsnaam 110k dps op de sha haalde..
Gaf em een 1 woord antwoord, "Trash" xD

Zo leuk, boss dpsen, zodra adds er zijn.. ff er in rennen, trash + swipe doen en terug naar de boss / MC mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo net eerste raid achter de rug met de guild die ik begin december joinde. Moest nog wat gear verzamelen. Maar kreeg vanavond de kans om te gaan healen.

Ik heb alleen ervaring tot en met Gara'jal op normal, dus goed luisteren naar de tacts van de RL.
Op wat foutjes na tijdens Spirit Kings ging alles in een keer plat. De MV clear was volgens hun ook een van de snelste die ze gedaan hadden. :)

En toen nog naar HoF. Waar ik niet echt dacht dat we ver zouden komen. Maar alles tot aan Garalon een one shot. Zelfs met een ninja pull (en dus weinig mana) op de 1ste baas.

Garalon zelfs nog tot 28% gekregen op de 2de poging. En moest zelfs nog voor het eerst kiten. Was best close want het ging net mis met mijn wissel rond die 30%.

Heb er een leuke neck en healing mace van Emperor uit kunnen slepen.

http://www.worldoflogs.com/reports/4j97kcvrkfpjise4/ - Ik ben de 2de shaman in de healing lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap