Wie o wie kan mij helpen. Sinds een update van Sickbeard the Piratebay op mijn Synology DS410 (nieuwste DSM) werkt deze niet meer. Als ik hem via het ip adres probeer te benaderen krijg ik:
500 Internal Server Error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/webapi.py", line 134, in builder
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/webserve.py", line 82, in __init__
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
File "/usr/local/sickbeard-thepiratebay/env/lib/python2.7/genericpath.py", line 54, in getmtime
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/usr/local/sickbeard-thepiratebay/gui/slick/interfaces/default/apiBuilder.tmpl'
Nu heb ik tussen mijn applicaties sickbeard verwijderd. Ik denk installeer hem even opnieuw. Maar tijdens de installatie geeft hij volgende melding:
http://oi58.tinypic.com/29lkc9v.jpg
Wie kan mij hiermee helpen.