[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.806 views

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12 12:05

job

Je haalt die 50MBit al bij lange na niet, dus waarom upgraden?

Zoek eerst eens uit wat er mis gaat :), anders heeft upgraden naar een duurder abonnement ook geen nut.

[ Voor 46% gewijzigd door job op 23-03-2014 14:39 ]

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
job schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:38:
Je haalt die 50MBit al bij lange na niet, dus waarom upgraden?

Zoek eerst eens uit wat er mis gaat :), anders heeft upgraden naar een duurder abonnement ook geen nut.
50mbit = 6,5 mb/s dus hij haalt dat zeker en zelfs iets meer. Dus upgraden heeft wel degelijk zin

Verwijderd

EJPostema schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:44:
50mbit = 6,5 mb/s dus hij haalt dat zeker en zelfs iets meer. Dus upgraden heeft wel degelijk zin
Met een synology zal je niet veel meer halen dan wat hij nu haalt, dus daarvoor hoef je het echt niet te doen.

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Ik heb sinds gisteren het probleem met sabnzbd+ dat sommige nzb's niet goed gedownload worden (snelheid van 1 tot 5 kb/s) terwijl andere op volle snelheid gedownload worden (6 mb/s)
Ik kan er geen patroon in ontdekken. Ik gebruik Sunny Usenet en Newsdemon (beiden geen storing bekend) icm Ziggo.
De melding die ik in de logs voorbij zie komen is: $m4i8PYMT1S@Your_Doorstep.local, bytes=384000, partnum=215, art_id=None> ontbreekt
2014-03-23 17:26:51,496::INFO::[assembler:155] <Article: article=part216of547.$WEZ0TG&&

Zowel router als modem meerdere keren gereset, server herstart, maar geen resultaat.

De NZB's zijn volgens mij verder goed...
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Wtrdk op 23-03-2014 17:43 ]

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18
Kan iemand mij helpen? Ben bezig met een nieuwe installatie dedicated voor downloaden en kijken/luisteren van media in de woonkamer.

Ik heb de 3-1 heid geinstalleerd: Sickbeard, spotweb en sabnzb. Ik heb nu 2 series in sickbeard staan, maar ik krijg ze niet gedownload. Elke keer zie ik in de SB log(debug) het volgende staan: "No needed episodes found on the RSS feeds". Ik heb al verschillende search providers geprobeerd (Spotweb, SB indexer) maar allemaal geeft SB uiteindelijk de bovenstaande melding terug. De series zijn recent, de ene vorig jaar gestopt en de andere loopt nog.

Spotweb koppeling met sabnzb loopt als een zonnetje.

Iemand enig idee?

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Om welke serie gaat het?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-12 18:46
Wie o wie kan mij helpen. Sinds een update van Sickbeard the Piratebay op mijn Synology DS410 (nieuwste DSM) werkt deze niet meer. Als ik hem via het ip adres probeer te benaderen krijg ik:

500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/webapi.py", line 134, in builder
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/webserve.py", line 82, in __init__
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
File "/usr/local/sickbeard-thepiratebay/env/lib/python2.7/genericpath.py", line 54, in getmtime
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/usr/local/sickbeard-thepiratebay/gui/slick/interfaces/default/apiBuilder.tmpl'

Nu heb ik tussen mijn applicaties sickbeard verwijderd. Ik denk installeer hem even opnieuw. Maar tijdens de installatie geeft hij volgende melding: http://oi58.tinypic.com/29lkc9v.jpg

Wie kan mij hiermee helpen.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-12 14:53
hdtracer schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:46:
Wie o wie kan mij helpen. Sinds een update van Sickbeard the Piratebay op mijn Synology DS410 (nieuwste DSM) werkt deze niet meer. Als ik hem via het ip adres probeer te benaderen krijg ik:

500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/webapi.py", line 134, in builder
File "/volume1/@appstore/SickBeard-ThePirateBay/sickbeard/webserve.py", line 82, in __init__
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/usr/local/python/lib/python2.7/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
File "/usr/local/sickbeard-thepiratebay/env/lib/python2.7/genericpath.py", line 54, in getmtime
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/usr/local/sickbeard-thepiratebay/gui/slick/interfaces/default/apiBuilder.tmpl'

Nu heb ik tussen mijn applicaties sickbeard verwijderd. Ik denk installeer hem even opnieuw. Maar tijdens de installatie geeft hij volgende melding: http://oi58.tinypic.com/29lkc9v.jpg

Wie kan mij hiermee helpen.
Blijkbaar draait er al iets op die poort, is dat ook zo?

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:54
w.d schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:42:
Ik heb sinds gisteren het probleem met sabnzbd+ dat sommige nzb's niet goed gedownload worden (snelheid van 1 tot 5 kb/s) terwijl andere op volle snelheid gedownload worden (6 mb/s)
Ik kan er geen patroon in ontdekken. Ik gebruik Sunny Usenet en Newsdemon (beiden geen storing bekend) icm Ziggo.
De melding die ik in de logs voorbij zie komen is: $m4i8PYMT1S@Your_Doorstep.local, bytes=384000, partnum=215, art_id=None> ontbreekt
2014-03-23 17:26:51,496::INFO::[assembler:155] <Article: article=part216of547.$WEZ0TG&&

Zowel router als modem meerdere keren gereset, server herstart, maar geen resultaat.

De NZB's zijn volgens mij verder goed...
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?
$m4i8PYMT1S@Your_Doorstep.local, bytes=384000, partnum=215, art_id=None> ontbreekt

Zegt al waarom het zo traag gaat. De article ontbreekt op de nieuwsgroep server. Als je zoekt op take down's binnen dit topic dan vind je er genoeg informatie over :).

Router en modem resetten heeft daar totaal niks mee te maken ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• remcoXP
  • Laatst online: 05:50
hierbij mijn manier om verschillende apps in 1 keer via cron te updaten.
Hopelijk hebben mensen er hier ook wat aan.

Ik weet dat het beter kan. (modulair, betere logging, parameters, menu'tje enz)
maar het is een begin en al goed bruikbaar.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
#!/usr/bin/env bash
#  ___________________________________________________________________________________
# | Update alles via github en maak een backup en herstart apache.
# |___________________________________________________________________________________
#######################################################################################

echo "nzbtomedia"
cd /volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia
git pull

#echo "headphones"
#cd /volume1/@appstore/headphones/share/Headphones
#git pull
#echo "maraschino"
#cd /volume1/@appstore/maraschino/share/maraschino
#git pull

echo "Couchpotato"
cd /volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer
git pull

echo "Sickbeard"
cd /volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard
git pull

echo "Spotweb"
cd /volume1/@appstore/scripts
sh spotweb_upd.sh

echo "phpMyDomo"
cd /volume1/web/phpMyDomo
git pull

Echo "HTPC Manager"
cd /volume1/@appstore/htpcmanager/share/HTPC-Manager
git pull

Echo "Movielib"
cd /volume1/web/movielib
git pull

echo "Restarting Apache"
# 4.3
#/usr/syno/etc.defaults/rc.d/S97apache-user.sh restart
#httpd -k restart
/usr/syno/etc/rc.d/S97apache-sys.sh restart

echo "backup"
sh backup.sh all

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• schumi2004
remcoXP schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:33:
hierbij mijn manier om verschillende apps in 1 keer via cron te updaten.
Hopelijk hebben mensen er hier ook wat aan.

Ik weet dat het beter kan. (modulair, betere logging, parameters, menu'tje enz)
maar het is een begin en al goed bruikbaar.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
#!/usr/bin/env bash
#  ___________________________________________________________________________________
# | Update alles via github en maak een backup en herstart apache.
# |___________________________________________________________________________________
#######################################################################################

echo "nzbtomedia"
cd /volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia
git pull

#echo "headphones"
#cd /volume1/@appstore/headphones/share/Headphones
#git pull
#echo "maraschino"
#cd /volume1/@appstore/maraschino/share/maraschino
#git pull

echo "Couchpotato"
cd /volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer
git pull

echo "Sickbeard"
cd /volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard
git pull

echo "Spotweb"
sh spotweb_upd.sh

echo "phpMyDomo"
cd /volume1/web/phpMyDomo
git pull

Echo "HTPC Manager"
cd /volume1/@appstore/htpcmanager/share/HTPC-Manager
git pull

Echo "Movielib"
cd /volume1/web/movielib
git pull

echo "Restarting Apache"
# 4.3
#/usr/syno/etc.defaults/rc.d/S97apache-user.sh restart
#httpd -k restart
/usr/syno/etc/rc.d/S97apache-sys.sh restart

echo "backup"
sh backup.sh all
Handig maar gaat dit ook op voor SynoCommunity packages?

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:56
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:06:
[...]

Met een synology zal je niet veel meer halen dan wat hij nu haalt, dus daarvoor hoef je het echt niet te doen.
Mijn DS412+ trekt zonder problemen mijn 100Mbit glasvezel dicht met Sabnzbd.

• ge-flopt
Braeking bad
Person of interest/

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
White_Collar schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:12:
[...]

$m4i8PYMT1S@Your_Doorstep.local, bytes=384000, partnum=215, art_id=None> ontbreekt

Zegt al waarom het zo traag gaat. De article ontbreekt op de nieuwsgroep server. Als je zoekt op take down's binnen dit topic dan vind je er genoeg informatie over :).

Router en modem resetten heeft daar totaal niks mee te maken ;)
Je hebt gelijk wat betreft de foutmelding. Maar sommige nzb's die ik probeerde te downloaden en zo traag gingen haal ik nu opeens wel binnen. En andere lukken nog steeds niet.
Erg vreemd, morgen nog eens proberen.

• ge-flopt
ge-flopt schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:33:
Kan iemand mij helpen? Ben bezig met een nieuwe installatie dedicated voor downloaden en kijken/luisteren van media in de woonkamer.

Ik heb de 3-1 heid geinstalleerd: Sickbeard, spotweb en sabnzb. Ik heb nu 2 series in sickbeard staan, maar ik krijg ze niet gedownload. Elke keer zie ik in de SB log(debug) het volgende staan: "No needed episodes found on the RSS feeds". Ik heb al verschillende search providers geprobeerd (Spotweb, SB indexer) maar allemaal geeft SB uiteindelijk de bovenstaande melding terug. De series zijn recent, de ene vorig jaar gestopt en de andere loopt nog.

Spotweb koppeling met sabnzb loopt als een zonnetje.

Iemand enig idee?
Na wat gezoek lijkt het erop dat de sickbeard database niet schrijfbaar was. Na chmod 555 op de sickbeard.db gedaan te hebben komen ineens alle nzb's binnen.

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:45
Zojuist Sickbeard op mijn Synology ds213j geinstalleerd. Bij toevoegen van een show krijg ik de volgende error:
Unable to add show
Unable to create the folder /volume1/TV Shows/ ( naam serie), can't add the show

Ik heb alle gebruikers schrijf/lees rechten gegeven.
weet iemand waar dit aan ligt?

Edit:
Ik merkte dat wanneer ik een bestaand show wilde toevoegen, ik bij het selecteren van de map niet in de TV shows map kon komen. Ik kon alleen dieper bij photo map gaan.

Edit2: Hier de oplossing al gekregen

[ Voor 33% gewijzigd door heval op 24-03-2014 00:42 ]

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:49
Waarom zet Nivong's Sickbeard de Failed downloads niet meer naar Wanted status?
Deze blijven nu als Failed staan in de lijst.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img822/3319/4vcf.png

• hdtracer
schumi2004 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:57:
[...]

Blijkbaar draait er al iets op die poort, is dat ook zo?
Niet dat ik weet ... ik weet niet hoe je dat kan zien?
Dit zijn alle apps die ik draai: http://oi58.tinypic.com/12173pk.jpg , geen hiervan gebruikt die poort..

• schumi2004
hdtracer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:17:
[...]

Niet dat ik weet ... ik weet niet hoe je dat kan zien?
Dit zijn alle apps die ik draai: http://oi58.tinypic.com/12173pk.jpg , geen hiervan gebruikt die poort..
Kan zo 1 2 3 niets vinden wat SYno betreft, wat gebeurt er als je die url opent?
http://<nasip>:8082

• job

job

EJPostema schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Volgens hemzelf haalt hij 7,1 megabit (7100 kilobit). Dat is nog niet eens 1 Megabyte/sec.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:06
Bartske schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:17:
Ik heb even een vraagje over het gebruik van sickbeard icm nzbget:

Ik heb ingesteld dat sickbeard bij mij de postprocessing doet. Hij scant de download map van NZBget en verplaatst de series naar mijn series map. Echter, als een download faalt pakt hij bij mij niet automatisch een andere release (nzbget stuurt geen seintje naar sickbeard dat de download failed is). Zodoende blijft de release bij SB op 'snatched' staan. Dit had ik bij een serie die zondagavond uitkwam, maar nu net nog op snatched stond. Handmatig op search klikken levert meteen en nieuwe download op in nzbget, dus daar moet het niet aan liggen. Zie ik een instelling over het hoofd?
Iemand hier een reactie op?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

mvds

Totally awesome!

Bartske schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:59:
[...]

Iemand hier een reactie op?
Misschien handig om je even in te lezen ;) Als je dat gedaan had zou je weten dat Sickbeard helemaal niet weet dat een download gefaald is, als je geen gebruik maakt van post-processing scripts. NZBget communiceert helemaal niet rechtstreeks met Sickbeard, niet als het goed gaat, en ook niet als het mis gaat.

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:49
Bartske,

Dit had ik ook met Nivong Sickbeard en in nzbtosickbeard. Failed fork op TPB gezet en toen ging het goed alleen blijft ie nu bij mij op Failed staan.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Samplex schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:13:
Bartske,

Dit had ik ook met Nivong Sickbeard en in nzbtosickbeard. Failed fork op TPB gezet en toen ging het goed alleen blijft ie nu bij mij op Failed staan.
Hij gebruikt geen scripts, dat is zijn probleem ;)

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
Heeft iemand ook gemerkt dat provider nzbfire offline is? Van tweakerslid toch?

Inventaris

• Zandpad
  • Laatst online: 21:01
tboheeren schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:28:
Heeft iemand ook gemerkt dat provider nzbfire offline is? Van tweakerslid toch?
Al een paar keer gehad dat je via de site niet meer kon inloggen en er een wachtwoordreset nodig was terwijl Sickbeard gewoon doorbleef gaan. Na de laatste keer geen reactie meer gehad van de betreffende tweaker/twitter/mail. Site lijkt nu inderdaad down en ik heb hem maar uit Sickbeard gehaald.

• tboheeren
Zandpad schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:09:
[...]

Al een paar keer gehad dat je via de site niet meer kon inloggen en er een wachtwoordreset nodig was terwijl Sickbeard gewoon doorbleef gaan. Na de laatste keer geen reactie meer gehad van de betreffende tweaker/twitter/mail. Site lijkt nu inderdaad down en ik heb hem maar uit Sickbeard gehaald.
Ja die reset heb ik ook enkele keren moeten doen. Nu lijkt het echter helemaal offline. Heb wel geen alternatief dus hoop dat het terug in orde komt.

Inventaris

• hdtracer
schumi2004 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:34:
[...]

Kan zo 1 2 3 niets vinden wat SYno betreft, wat gebeurt er als je die url opent?
http://<nasip>:8082
Dan krijg ik het error scherm, zie screenshot: http://oi57.tinypic.com/264pbop.jpg

• schumi2004
Ah dan draait de oude SB er nog op waarschijnlijk
* schumi2004 doet een gokje

Probeer eens SB (als deze nog installed is) via DSM te stoppen.
Doe vervolgens via CLI het commando: ps | grep sick
Zie je dan nog een item draaien?

Dit en niks meer moet je zien:

DS211> ps | grep sick
31236 root 4076 S grep sick

Als het er bv zo uit ziet:
DS211> ps | grep sick
13111 sickbear 219m S /usr/local/sickbeard-tpb/env/bin/python /usr/local/sickbeard-tpb/share/SickBeard/SickBeard.py --daemon --pidfile /usr/local/sickbeard-tpb/var/sickbeard.pid --co

kill -9 13111

Of SB opnieuw installeren of eroverheen, mijn voorkeur zou uitgaan naar helemaal opnieuw maar dat moet je zelf weten.

• EJPostema
job schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:50:
[...]

Volgens hemzelf haalt hij 7,1 megabit (7100 kilobit). Dat is nog niet eens 1 Megabyte/sec.
hmm had gehoopt dat ik met nzbget wel sneller kon downen als met sabnzbd. Maar met beide blijf ik rond de 7100Kb/s hangen.
kb/s = kilobute per seconde, kbit/s = kilobits per seconde. Of ben ik nu gek...

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Je bent gek :)

k: kilo
b: bit
B: byte
m: milli
M: mega

De aangegeven snelheid is 7100Kb/s. 7100 kb = 7100 kilobit = ~6,93 Mb = ~6,93 megabit = ~0,86 MB = 0,86 megabyte. De vraag is echter of Paulus07 dat ook echt bedoelde...

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
8088 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:54:

De aangegeven snelheid is 7100Kb/s. 7100 kb = 7100 kilobit = ~6,93 Mb = ~6,93 megabit = ~0,86 MB = 0,86 megabyte. De vraag is echter of Paulus07 dat ook echt bedoelde...
NZBget geeft de snelheid in kilobyte/s, dus hij had ff kB/s moeten typen. Maar goed :p

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Goed punt! Dan zit 'ie dus grofweg op 50 Mbit/s (NZBGet is niet zo heel nauwkeurig), en kan er geconcludeerd worden dat upgraden, mits 'ie capaciteit over heeft, zinnig is.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-12 20:05

WoBBeL

*zwaai*

Al een paar weken geen downloads vanuit Couchpotato, maar had ook veel films uit 2014 en 2015 erin staan. Toch maar even kijken, vergeten m'n Downloader te enablen :') lurkt dat ding ineens 15 films binnen

• heval
  • Laatst online: 23:45
SABnzb geinstalleerd op synology NAS. Daarnaast ook SB en CP geïnstalleerd. Alleen ik loop nu tegen het probleem aan dat SABnzb de post processing scripts van SB en CP niet heeft. Dien ik deze apart te installeren en hoe doe ik dat?

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zo nu een 100Mbit usenet en de download gaat toch een stuk sneller :) Had dus wel invloed erop :) Net zag ik hem al springen naar de 12000KB/s :) ipv de vorige 7100

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Heb momenteel nzbget draaien. Werkt als een speer.
Enige puntje waar ik tegen aanloop is dat als ik meerdere dingen aan mijn wachtrij toevoeg, hij eerst alles gaat downloaden en dan pas gaat uitpakken/post processen.

Hoe stel ik hem in dat hij als hij klaar is met downloaden, dat hij dan gaat post processen. Ondanks dat de rest nog niet klaar is?

Verwijderd

Mirx_NL schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:45:
[...]

Mijn DS412+ trekt zonder problemen mijn 100Mbit glasvezel dicht met Sabnzbd.
Ik heb 150 Mbit download snelheid via de kabel maar haal deze maar voor de helft binnen qua snelheid op mijn synology DS1812+ Als ik via mijn computer download (beide trouwens SABnzbd) trekt ie de verbinding wel helemaal dicht.

Ik dacht dat de processor op de synology hier de limiterende factor was naar het lijkt jou wel te lukken?

Volgens mij hebben beide synologies dezelfde processor?

• job

job

Robbie T schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:31:
Hoe stel ik hem in dat hij als hij klaar is met downloaden, dat hij dan gaat post processen. Ondanks dat de rest nog niet klaar is?
Dat is de standaard instelling van nzbget. Zodra de download klaar is gaat hij de boel uitpakken.
Tegelijktijd gaat nzbget wel door met downloaden, maar je zou ook moeten zien dat wat er binnen is, gerepareerd en uitgepakt wordt.

Je zou parpauseque en UnpackPauseQueue op 'on' kunnen zetten zodat de andere downloads gepauzeerd worden tijdens een repair en download.

[ Voor 15% gewijzigd door job op 25-03-2014 08:16 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

Heeft iemand ook last van errug traag laden van de pagina van een show bij sickbeard als de show veel afleveringen heeft? Ik heb het vooral bij de Daily Show, dan klik ik op daily show in het overzicht van Sick Beard en dan loopt mijn browser enkele seconden vast voordat hij de boel laat zien.

Ik gebruik sick beard alpha development op debian 7 maar ik denk dat het een client-side dingetje is.
Ik gebruik windows 7 x64 met Firefox 28. Chrome heb ik ook geprobeerd, gaat iets beter maar houdt niet over.

Eigenlijk zou ik gewoon alle seizoenen willen verwijderen behalve de laaste o.i.d. Kan dit?

• mvds

mvds

Totally awesome!

mace schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:16:
Eigenlijk zou ik gewoon alle seizoenen willen verwijderen behalve de laaste o.i.d. Kan dit?
Ja, hoor, dat kan gewoon :)

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-12 08:58
Ik ben opzoek naar Nederlandse searchers voor Sickbeard en Couchpatato, waar al meer standaard nl subs bij zitten. Zijn deze er?
De searchers die er standaard inzitten vind ik best marginaal

[ Voor 19% gewijzigd door Zaratrass op 25-03-2014 09:59 ]

• Rees
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:28
Exotic schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 01:42:
[...]

Ook ik heb hier last van. Hoe is dit op te lossen?
Iemand?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:06
Meer search provider instellen? Ik heb er persoonlijk geen last van.

• EJPostema
8088 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:54:

Ah idd, ik ben gek :+ 8)7, maarre had toch gelijk :P anyway zal dit onthouden ;)
manii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:58:
Ik ben opzoek naar Nederlandse searchers voor Sickbeard en Couchpatato, waar al meer standaard nl subs bij zitten. Zijn deze er?
De searchers die er standaard inzitten vind ik best marginaal
Kijk eens in de topic warning ;)

Wil je een goede nederlandse searcher, installeer dan spotweb en stel dat in als newznab. Andere oplossingen mogen we hier niet geven, maar buiten dat is dit een hele goede

• Zaratrass
EJPostema schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:56:
[...]

Ah idd, ik ben gek :+ 8)7, maarre had toch gelijk :P anyway zal dit onthouden ;)

[...]

Kijk eens in de topic warning ;)

Wil je een goede nederlandse searcher, installeer dan spotweb en stel dat in als newznab. Andere oplossingen mogen we hier niet geven, maar buiten dat is dit een hele goede
Werkt dat ook op een nas? Want ik snap je bedoeling niet helemaal?

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ja, je kunt spotweb op je nas installeren en als indexer gebruiken voor CP/SB e.d.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• EJPostema
manii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:14:
[...]

Werkt dat ook op een nas? Want ik snap je bedoeling niet helemaal?
Jazeker, heb je een synology? Zo ja dan kan je spotweb downloaden via een package repo (http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages)

Als je die hebt geinstalleerd en heb ingesteld (zijn verschillende guides te vinden) laat je die even een aantal uren spots ophalen.

Daarna stel je in couhpotato/sickbeard een custom newznab in. Vul de url van spotweb in (jouw ip adres/spotweb) en de api key, the vinden bij gebruikers instellingen in spotweb

• Rees
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:28
Paulus07 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:21:
hmm dus meer mensen waarbij sickbeard niet meer altijd goed de series kan vinden. heb er nu veel ingesteld op 1080P web-DL. handmatig rondzoeken leveren genoeg op. sickbeard haalt er geen 1 binnen. :(
Hier kamp ik ook dus mee. Welke search providers hebben jullie ingesteld bij SB? Ik heb alleen Womble's Index en Sick Beard Index.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-12 18:06

TRaSH

koffie ?

kan je die jij vindt ook met die index providers die SB gebruikt vinden ?
zoniet dan SB ze ook niet vinden.
dus misschien verdiepen evt googlen naar andere index providers die SB kan gebruiken.
helaas maar er daarover hier niet gesproken worden

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die weet waarom mijn series via SB wel goed binnenkomen, maar alle films via CP loze bestanden (undf in VLC) zijn van rond de 700 à 800 MB?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Jorgen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:52:
Iemand die weet waarom mijn series via SB wel goed binnenkomen, maar alle films via CP loze bestanden (undf in VLC) zijn van rond de 700 à 800 MB?
Ik weet niet zeker of dit is wat jij bedoeld, maar er zijn wat mensen die posten fake releases op usenet. Wat je dan hebt is een map met het videobestand en een codec.exe bestand (virus oid). Videobestand kan je niet afspelen en de exe installeert wat rotzooi.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nee, ik heb een map, met daarin een bestand dat de titel heeft van die film. Openen in XBMC werkt niet, openen met VLC geeft een error (undf bestand -> undefined) of doet niets anders dan een zwart scherm laten zien. Soms blijft de totaaltijd op 00:00 staan, soms op bijv. 144:33 of een ander heel groot getal.

Ik heb CP al opnieuw geïnstalleerd op mijn Synology, wat er toe leidde dat ik hem in elk geval kon openen. Nu vindt hij ineens helemaal geen recente films meer in het zoekvenster. Geen idee wat ermee aan de hand is.

• EJPostema
TRaSH schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:23:
kan je die jij vindt ook met die index providers die SB gebruikt vinden ?
zoniet dan SB ze ook niet vinden.
dus misschien verdiepen evt googlen naar andere index providers die SB kan gebruiken.
helaas maar er daarover hier niet gesproken worden
Kijk ff twee posts hierboven (van mij). Denk dat spotweb installeren veel oplost
Jorgen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:03:
Nee, ik heb een map, met daarin een bestand dat de titel heeft van die film. Openen in XBMC werkt niet, openen met VLC geeft een error (undf bestand -> undefined) of doet niets anders dan een zwart scherm laten zien. Soms blijft de totaaltijd op 00:00 staan, soms op bijv. 144:33 of een ander heel groot getal.

Ik heb CP al opnieuw geïnstalleerd op mijn Synology, wat er toe leidde dat ik hem in elk geval kon openen. Nu vindt hij ineens helemaal geen recente films meer in het zoekvenster. Geen idee wat ermee aan de hand is.
Zullen wel fakes zijn, wat je kan doen in CP is de minimum size veranderen onder quality settings. Zet die gewoon hoger en dan pakt hij sowieso geen releases van 700 mb

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wederom opnieuw geïnstalleerd (handmatig). Nog steeds vindt hij vrijwel geen films in het zoekvenster. Dan kan ik dus ook niet testen of ik nu geen fakes krijg. Snap hier niets van.

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Fakes worden verwijderd van index sites. Als je ze eerst vond en nu niet meer dan zijn ze nu weggehaald. Meestal kan je redelijkerwijs wel inschatten of iets al gereleased had kunnen zijn. Sommige fakes zijn al voor de bioscoopdatum beschikbaar... Dat zegt nogal wat. Check IMDB ff of het wel realistisch is dat je die specifieke films al had kunnen hebben.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat bedoel ik niet perse.

De fakes kwamen van oude én nieuwe films (zover ik me nu herinner, heb ze allemaal verwijderd).

Het probleem met CP openbaart zich nu al voordat er überhaupt op Usenet gezocht gaat worden.
De zoekmachine van CP moet elke film kunnen vinden, aangezien hij de wantedlist aanvuld met IMDB informatie. Daarna wordt er pas op usenet gezocht. Ik kan nu dus niet eens films vinden voor mijn wantedlist.

• schumi2004
Jorgen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:33:
Dat bedoel ik niet perse.

De fakes kwamen van oude én nieuwe films (zover ik me nu herinner, heb ze allemaal verwijderd).

Het probleem met CP openbaart zich nu al voordat er überhaupt op Usenet gezocht gaat worden.
De zoekmachine van CP moet elke film kunnen vinden, aangezien hij de wantedlist aanvuld met IMDB informatie. Daarna wordt er pas op usenet gezocht. Ik kan nu dus niet eens films vinden voor mijn wantedlist.
Misschien een betere usenet indexer misschien ;)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hi Schumi,

Misschien ben ik compleet in de war hoor, maar volgens mij zijn mijn indexers niet het probleem.
Als ik een nieuwe film wil toevoegen, dan klik ik op de loep en dan type ik naam van de gewenste film. -> bijv. Captain
CP duikt dan in de IMDB database, geeft suggesties, zoals Captain America, Captain America The Winter Soldier en Captain Phillips
Ik klik op de gewenste film, een dropdownlist verschijnt waarbij ik de gewenste kwaliteit kies en dan druk ik op add.
Daarna komen de indexers pas aan de beurt.

Nu gaat het dus al mis in het zoekvenster. Daar missen de meeste titels (captain america geeft als resultaat alleen een film uit 1990, ipv "the first avenger" en "the winter soldier"). Als er al een film getoond wordt bij de suggesties, dan verschijnt hij sowieso zonder miniposter. Ander voorbeeld: de zoekterm "Herbie" zou in principe 6 verschillende Herbie-films moeten opleveren (de 4 originele en 2 moderne) + op zijn minst ook nog 1 documentaire over Herbie Hancock. Zo was het tenminste. Dezelfde zoekterm levert nu alleen een film op uit 1966. Er lijkt dus iets mis te zijn met de zoekfunctie in CP zelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Jorgen op 25-03-2014 22:02 ]

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 17:12

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

ik heb net (toevallig) ook op Captain America gezocht met CP, dat ging gewoon zoals je het zou verwachten.
Ik draai CP wel op een WHS2011 machine. Misschien dat er wat mis is met de Synology versie?

• TRaSH
  • Laatst online: 15-12 18:06

TRaSH

koffie ?

EJPostema schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:30:
[...]

Kijk ff twee posts hierboven (van mij). Denk dat spotweb installeren veel oplost

[...]
....
ik gebruik geen spotweb,
en ik vindt eigenlijk alle series die ik leuk vind.
alleen omdat ik iets meer dan die 2 standaard indexers gebruik.
en spotweb installeren en dat werkend krijgen ism SB is niet voor iedereen even makkelijk.
zeker als je geen synology hebt waar je over het algemeen alleen de package hoeft te installeren.
even registreren op een paar andere index sites is vrij makkelijk in mijn ogen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• schumi2004
Jorgen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:39:
Hi Schumi,

Misschien ben ik compleet in de war hoor, maar volgens mij zijn mijn indexers niet het probleem.
Als ik een nieuwe film wil toevoegen, dan klik ik op de loep en dan type ik naam van de gewenste film. -> bijv. Captain
CP duikt dan in de IMDB database, geeft suggesties, zoals Captain America, Captain America The Winter Soldier en Captain Phillips
Ik klik op de gewenste film, een dropdownlist verschijnt waarbij ik de gewenste kwaliteit kies en dan druk ik op add.

Nu gaat het dus al mis in het zoekvenster. Daar missen de meeste titels (captain america geeft als resultaat alleen een film uit 1990, ipv "the first avenger" en "the winter soldier"). Als er al een film getoond wordt bij de suggesties, dan verschijnt hij sowieso zonder miniposter.
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/RVa9Es8T.jpg
Ander voorbeeld: de zoekterm "Herbie" zou in principe 6 verschillende Herbie-films moeten opleveren (de 4 originele en 2 moderne) + op zijn minst ook nog 1 documentaire over Herbie Hancock. Zo was het tenminste. Dezelfde zoekterm levert nu alleen een film op uit 1966. Er lijkt dus iets mis te zijn met de zoekfunctie in CP zelf.
Of zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/7u36g2h8.jpg

Zeg me eens wat er bij About staat zoals aangegeven in onderstaande afbeelding.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgbox.com/LAHKCj4K.jpg

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-12 10:21
Jorgen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:39:
Hi Schumi,

Nu gaat het dus al mis in het zoekvenster. Daar missen de meeste titels (captain america geeft als resultaat alleen een film uit 1990, ipv "the first avenger" en "the winter soldier"). Als er al een film getoond wordt bij de suggesties, dan verschijnt hij sowieso zonder miniposter. Ander voorbeeld: de zoekterm "Herbie" zou in principe 6 verschillende Herbie-films moeten opleveren (de 4 originele en 2 moderne) + op zijn minst ook nog 1 documentaire over Herbie Hancock. Zo was het tenminste. Dezelfde zoekterm levert nu alleen een film op uit 1966. Er lijkt dus iets mis te zijn met de zoekfunctie in CP zelf.
Dat heb ik ook gehad. Bij mij was de oplossing Couchpotatoserver installeren met de fork van Ruudburger.

https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer

branche: master

Verder gebruik ik Mozilla dus heb ik ook de CouchpotatoExtention geinstalleerd. Problem solved...

s6

Bastard

• schumi2004
Duvel_33 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:03:
[...]

Dat heb ik ook gehad. Bij mij was de oplossing Couchpotatoserver installeren met de fork van Ruudburger.

https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer

branche: master

Verder gebruik ik Mozilla dus heb ik ook de CouchpotatoExtention geinstalleerd. Problem solved...

s6
Krijg nu de indruk dat jullie andere fork gedraaid of draaiende hebben?
package van Synocommunity is ook gewoon de master van Ruud , enige wat ik me bedenken kan is dat de update niet lekker gegaan is en hij niet de meeste recente heeft.

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-12 10:21
schumi2004 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:05:
[...]

package van Synocommunity is ook gewoon de master van Ruud , enige wat ik me bedenken kan is dat de update niet lekker gegaan is en hij niet de meeste recente heeft.
Geen idee. De versie van de Synocommunity gaf deze problemen. Ook na meerdere malen alles verwijderen en opnieuw instellen.

Na gebruik van de CPS was het opgelost.

Bastard

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

schumi2004 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:52:
[...]

Zoiets?
[afbeelding]

[...]

Of zoiets?
[afbeelding]

Zeg me eens wat er bij About staat zoals aangegeven in onderstaande afbeelding.
[afbeelding]
Bij jou werkt de filmsearch zoals ik het gewend ben inderdaad. Raar dat het bij mij niet meer werkt.
Ik heb dezelfde version en updater, alleen de ID is anders.
schumi2004 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:05:
[...]

Klikken op update to latest geeft aan dat er geen nieuwe beschikbaar is

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 26-03-2014 10:34 ]

• schumi2004
Jorgen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:33:
<knip>

Klikken op update to latest geeft aan dat er geen nieuwe beschikbaar is
Dat vroeg ik niet.
Geef de eerste 6~7 cijfers/letters eens van de versie daar genoemd.

• tcviper
  • Laatst online: 07:45
Nog meer mensen die dit krijgen sinds gisteren?

03:49:49|INFO Destination folder for this episode: /video/TV.Series/Cougar Town/Season 05
03:49:49|INFO Processing failed for /Downloads/complete/tv/Cougar.Town.S05E12.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.nzb/Cougar.Town.S05E12.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.mkv: Unable to move the files to their new home

Heb Sab/CP/SB op een Ubuntu doos staan en die is verbonden via NFS3 met de Synology waar alles opgeslagen word. Werkte voor gisteren prima.

[ Voor 17% gewijzigd door tcviper op 26-03-2014 11:10 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• schumi2004
tcviper schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:09:
Nog meer mensen die dit krijgen sinds gisteren?

03:49:49|INFO Destination folder for this episode: /video/TV.Series/Cougar Town/Season 05
03:49:49|INFO Processing failed for /Downloads/complete/tv/Cougar.Town.S05E12.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.nzb/Cougar.Town.S05E12.720p.HDTV.x264-REMARKABLE.mkv: Unable to move the files to their new home
Iets veranderd sinds gisteren?

• tcviper
Update van SABNZBD? das het enige volgens mij.
Ik gooi voorlopig wel ook even Post processing aan van Sickbeard zelf. Dan checkt ie dubbel :P

[ Voor 51% gewijzigd door tcviper op 26-03-2014 11:16 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

schumi2004 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:50:
[...]

Dat vroeg ik niet.
Geef de eerste 6~7 cijfers/letters eens van de versie daar genoemd.
De quote was in tweeën geknipt ;)
In het bovenste antwoord stond al dat ik geheel dezelfde letter/cijfercombinatie heb als jij, namelijk b69f8b7
:)

Het ligt trouwens niet aan mijn browser. In IE, Firefox, Opera en Chrome steeds hetzelfde probleem.
Ik heb ook even een lokale CP getest die nog op mijn laptop zelf stond: hierin werkt de search van CP prima. Ligt dus echt aan de CP op mijn Syno, of een bepaalde instelling ergens.

[ Voor 31% gewijzigd door Jorgen op 26-03-2014 12:05 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

mvds schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:28:
[...]

Ja, hoor, dat kan gewoon :)
Ik snap dan niet hoe dat moet, want ik kan alleen de hele serie weggooien, en ik kan episodes wel op skipped zetten enzo, maar ze worden toch geladen als ik op een serie klik.

Wat ik dus wil is dat ik op een serie klik, en alleen seizoen 19 te zien krijg, en niet 1 t/m 18 bijv. :)

• EJPostema
Jorgen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:59:
[...]

De quote was in tweeën geknipt ;)
In het bovenste antwoord stond al dat ik geheel dezelfde letter/cijfercombinatie heb als jij, namelijk b69f8b7
:)

Het ligt trouwens niet aan mijn browser. In IE, Firefox, Opera en Chrome steeds hetzelfde probleem.
Ik heb ook even een lokale CP getest die nog op mijn laptop zelf stond: hierin werkt de search van CP prima. Ligt dus echt aan de CP op mijn Syno, of een bepaalde instelling ergens.
Ziet CP er precies hetzelfde uit dan. Lijkt me idd ook dat je per ongeluk een andere versie heb geinstalleerd

• schumi2004
EJPostema schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Ziet CP er precies hetzelfde uit dan. Lijkt me idd ook dat je per ongeluk een andere versie heb geinstalleerd
Ik weet zo 1 2 3 geen oplossing dan helemaal van scratch beginnen met CP ;)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jammer. Dan moet ik maar eens gaan opzoeken hoe ik alle settings en scripts kan bewaren en bij een verse install terug kan zetten.

• tboheeren
tcviper schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:11:
Update van SABNZBD? das het enige volgens mij.
Ik gooi voorlopig wel ook even Post processing aan van Sickbeard zelf. Dan checkt ie dubbel :P
Hoi Viper,

Is je newsnab definitief offline?

Inventaris

• Zaratrass
Als ik wat wil ddownloaden met NZBget failed de download als de Heatlh status onder de 94% is. Zou dit omlaag kunnen om de download alsnog te laten werken?

• job

job

manii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:44:
Als ik wat wil ddownloaden met NZBget failed de download als de Heatlh status onder de 94% is. Zou dit omlaag kunnen om de download alsnog te laten werken?
Je kan de health check ook gewoon uitschakelen. Is dat een oplossing?

• tcviper
tboheeren schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:31:
[...]

Hoi Viper,

Is je newsnab definitief offline?
Yes, er zijn overigens genoeg alternatieven: http://usenetreviewz.com/nzb-sites/
Het lijkt me dat die link ook gewoon mag omdat het een site is met vergelijkingen.

[ Voor 14% gewijzigd door tcviper op 26-03-2014 20:40 ]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Bartske schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:01:
Ik heb sinds 2 weken dat sickbeard van sommige series de afleveringen 2x download:
Heb dat de afgelopen week ook al 2 keer gehad ... en het vreemde is dat het hier niet om proper/repack gaat.
Het is precies dezelfde file alleen van een andere bron (torrent). Alleen SB denkt blijkbaar dat het een proper is, zie ik aan de melding : Snatched (Proper)
Wat is voor SB de aanduiding dat het om een proper gaat, ik dacht alleen de naam v/d torrent ? (maar daar staat het dus niet in)

• tcviper
2014-03-27 03:01:58 CP Server Thread-4 :: Unknown process method: move
2014-03-27 02:02:42 CP Server Thread-6 :: Unknown process method: move

Oook weer wat nieuws :( in sickbeard blijven de gedownloade episodes staan maar worden opeens niet meer gecopied/moved.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 17:12

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij mij lijkt de webinterface van SB niet meer te reageren na een tijdje.
Ook weer wat nieuws....

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Grmbl, CouchPotato eet mijn serie uit transmission op, waardoor Sick Beard de data mist. :( Nu kan ik alles weer opnieuw downloaden. De reden is dat de naam van de serie (life) overeen komt met een filmnaam.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Couchpotato slaat bij mij ook de bal mis, hij wil nu een bult willekeurige films downloaden omdat de naam van een film die ik heb toegevoegd heb overeenkomt met de naam van een bekende releasegroep :(

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• mvds

mvds

Totally awesome!

Krisp schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:20:
Grmbl, CouchPotato eet mijn serie uit transmission op, waardoor Sick Beard de data mist. :( Nu kan ik alles weer opnieuw downloaden. De reden is dat de naam van de serie (life) overeen komt met een filmnaam.
Daarom moet je ook twee verschillende directories gebruiken ;)

• hdtracer
schumi2004 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:19:
[...]

Ah dan draait de oude SB er nog op waarschijnlijk
* schumi2004 doet een gokje

Probeer eens SB (als deze nog installed is) via DSM te stoppen.
Doe vervolgens via CLI het commando: ps | grep sick
Zie je dan nog een item draaien?

Dit en niks meer moet je zien:

DS211> ps | grep sick

Als het er bv zo uit ziet:
DS211> ps | grep sick
13111 sickbear 219m S /usr/local/sickbeard-tpb/env/bin/python /usr/local/sickbeard-tpb/share/SickBeard/SickBeard.py --daemon --pidfile /usr/local/sickbeard-tpb/var/sickbeard.pid --co

kill -9 13111

Of SB opnieuw installeren of eroverheen, mijn voorkeur zou uitgaan naar helemaal opnieuw maar dat moet je zelf weten.
Bedankt! Ik heb nu zojuist update 1 van DSM 5.0 geinstalleerd, en nu werkt hij ineens weer :/ beetje vaag maar toch bedankt!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

mvds schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:46:
[...]

Daarom moet je ook twee verschillende directories gebruiken ;)
Toch eens uitzoeken hoe ik dat kan doen bij Transmission. Bij andere programma's heb ik het wel, maar bij Transmission weet ik nog niet hoe.

• Upper
  • Laatst online: 25-11 15:07
Krisp schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:56:
[...]

Toch eens uitzoeken hoe ik dat kan doen bij Transmission. Bij andere programma's heb ik het wel, maar bij Transmission weet ik nog niet hoe.
Eigenlijk heel simpel, zoals ik het zelf heb gedaan is om Transmission een folder hoger te laten downloaden, en in sickbeard en couchpotato geef je de foldernaam op waar hij naartoe moet downloaden in transmission.

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Upper schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:00:
[...]

Eigenlijk heel simpel, zoals ik het zelf heb gedaan is om Transmission een folder hoger te laten downloaden, en in sickbeard en couchpotato geef je de foldernaam op waar hij naartoe moet downloaden in transmission.
Ah, ik was al de python scripts ingedoken. :P Ik ga deze toepassen, dank je wel! :)

• smartie89
  • Laatst online: 21-11 19:16
Ik heb al een stuk of 10 pagina's teruggelezen en gezocht, maar kan mijn probleem niet terugvinden.

Ik heb de standaard couchpatato draaien op mijn Synology DS214play.
Couchpatato wil zichzelf updaten, maar dit lukt niet. Als ik handmatig op update klik krijg ik hetgeen hieronder staat in de log files te zien. Ik maak hieruit op dat 'ie de juiste update file niet kan vinden, maar misschien weten jullie meer en een oplossing?

Ik heb deze versie:
Version: b9a724c8bbdb6e89a3553d41a2b5809a53510374 (16-2-2014 08:43:03)
Updater: source, master
ID:15921

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
03-27 10:59:08 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/repos/RuudBurger/CouchPotatoServer/commits?per_page=1&sha=master, params: []

03-27 10:59:09 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://couchpota.to/api/updater/?repo=RuudBurger&name=CouchPotatoServer&branch=master, params: []

03-27 10:59:09 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in CouchPotatoApi: https://couchpota.to/api/updater/?repo=RuudBurger&name=CouchPotatoServer&branch=master Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen
    response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout)
HTTPError: HTTP Error 404: Please update your version of CouchPotato!

03-27 10:59:09 ERROR [potato.core._base.updater] Failed updating: Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 268, in doUpdate
    destination = os.path.join(Env.get('cache_dir'), self.update_version.get('hash')) + '.' + download_data.get('type')
AttributeError: 'list' object has no attribute 'get'

[ Voor 4% gewijzigd door smartie89 op 27-03-2014 11:13 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb in SB een serie op 'ended' staat (Jonathan Creek), terwijl er toch echt pas 3 afleveringen zijn geweest in season 5.
Kan ik dat zelf rechttrekken in SB of haalt die z'n info ergens anders vandaan ?
IMDB, TVrage etc weten wel dat er een nieuw seizoen was. SB heeft zelfs een plaatje opgehaald voor series 5 van TheTVDB :?

opgelost : force full update.
serie was blijkbaar tussendoor op 'ended' gezet op TheTVDB en SB werkt status niet voortdurend bij.

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 27-03-2014 19:17 ]

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

SickBeard updatet wel voortdurend, maar doet dat om 3 uur 's nachts. Als je PC dan uit staat wordt het niks inderdaad.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Kun je die tijd niet aanpassen in de settings van sickbeard??

• schumi2004
smartie89 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:12:
Ik heb al een stuk of 10 pagina's teruggelezen en gezocht, maar kan mijn probleem niet terugvinden.

Ik heb de standaard couchpatato draaien op mijn Synology DS214play.
Couchpatato wil zichzelf updaten, maar dit lukt niet. Als ik handmatig op update klik krijg ik hetgeen hieronder staat in de log files te zien. Ik maak hieruit op dat 'ie de juiste update file niet kan vinden, maar misschien weten jullie meer en een oplossing?

Ik heb deze versie:
Version: b9a724c8bbdb6e89a3553d41a2b5809a53510374 (16-2-2014 08:43:03)
Updater: source, master
ID:15921

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
03-27 10:59:08 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/repos/RuudBurger/CouchPotatoServer/commits?per_page=1&sha=master, params: []

03-27 10:59:09 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://couchpota.to/api/updater/?repo=RuudBurger&name=CouchPotatoServer&branch=master, params: []

03-27 10:59:09 ERROR [hpotato.core.plugins.base] Failed opening url in CouchPotatoApi: https://couchpota.to/api/updater/?repo=RuudBurger&name=CouchPotatoServer&branch=master Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 148, in urlopen
    response = urllib2.urlopen(request, timeout = timeout)
HTTPError: HTTP Error 404: Please update your version of CouchPotato!

03-27 10:59:09 ERROR [potato.core._base.updater] Failed updating: Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/_base/updater/main.py", line 268, in doUpdate
    destination = os.path.join(Env.get('cache_dir'), self.update_version.get('hash')) + '.' + download_data.get('type')

Mogelijk dat een handmatige git pull werkt, dat zou je kunnen proberen.

• Dr. Bean
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:45:
[...]

Mogelijk dat een handmatige git pull werkt, dat zou je kunnen proberen.
Met het huidige package is het onwaarschijnlijk dat een 'git pull' werkt :)
Een dezer dagen komt er een update van het SynoCommunity CouchPotato package uit om dit te verhelpen, naast wat andere verbeteringen. Ik weet even niet hoe snel dat package op de repo gepubliceerd zal worden.
Het nieuwe package zorgt ervoor dat de git updater van CP z'n werk kan doen, naast een update van de bijgeleverde source.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anthirian schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:30:
SickBeard updatet wel voortdurend, maar doet dat om 3 uur 's nachts. Als je PC dan uit staat wordt het niks inderdaad.
Hij update wel om te kijken of er nieuwe episodes zijn, maar series info moet je echt handmatig verversen. Heb de tip van het SB forum ... die series stond al maanden op 'ended' en m'n NAS staat bijna 24/7 aan.

• schumi2004
Dr. Bean schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:18:
[...]

Met het huidige package is het onwaarschijnlijk dat een 'git pull' werkt :)
Een dezer dagen komt er een update van het SynoCommunity CouchPotato package uit om dit te verhelpen, naast wat andere verbeteringen. Ik weet even niet hoe snel dat package op de repo gepubliceerd zal worden.
Het nieuwe package zorgt ervoor dat de git updater van CP z'n werk kan doen, naast een update van de bijgeleverde source.
Die update is er al
Update CouchPotato
Update CouchPotato Custom

• Dr. Bean
  • Niet online
Ja natuurlijk, dat heb ik twee uur geleden gemerged :+ Ik bedoelde de update van het package op de package repository ;)

• schumi2004
Dr. Bean schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:38:
[...]

Ja natuurlijk, dat heb ik twee uur geleden gemerged :+ Ik bedoelde de update van het package op de package repository ;)
8)7 |:(

Ok, tijd voor weekend :P

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Series die ik op skipped staan gaat SB alpha Dutch plotseling snatch en downloaden, meer mensen daar last van nu?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]