Mono 2.x is bij mij een standaard package van Synology, weet niet of deze ook standaard voor arch beschikbaar is. Ik zal later even de nieuwe packages posten, hier zit mediainfo bij in ipv als losse dependency.schumi2004 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 00:26:
[...]
Die vereiste en Mono is mij even nog een raadsel. Ik heb de nodige package sources installed maar zie nog geen NZBDrone net zo min als Mono.
De history geeft inderdaad maar weinig meldingen. Alleen de tab "messages" staat elke keer vol. In de settings kan je de max op 1000 regels zetten.job schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:33:
[...]
Standaard is de log vrij kaal en staan er foutmeldingen in (/usr/local/nzbget/var/nzbget.log)
Ik denk dat jij het hebt over de history? Wat dat is niet je log, maar je screen meldingen.
Je kan in het webmanagement instellen wat er in het screen komt te staan, wat in het log en wat in beiden.
Kwestie van instellen naar voorkeur lijkt me
Je hebt naast messages en de history ook nog de log. En de log kan je via je browser niet bereiken.
Je moet dus niet kijken naar de instellingen voor het logbestand, maar voor die van de messages.
Als jij geen messages wilt van gelukte rar dwonloads dan stel je dat gewoon in bij settings > logging > info target : none
Je moet dus niet kijken naar de instellingen voor het logbestand, maar voor die van de messages.
Als jij geen messages wilt van gelukte rar dwonloads dan stel je dat gewoon in bij settings > logging > info target : none
[ Voor 24% gewijzigd door job op 14-03-2014 23:48 ]
Ik heb sinds 11 maart last dat NZB.su schijnbaar niet meer werkt als zoekprovider en daardoor vind SB niet meer alle series.
2014-03-14 22:43:42 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error trying to load NZB.su RSS feed
2014-03-14 21:43:45 SEARCHQUEUE-BACKLOG-258823 :: Error trying to load NZB.su XML data
Iemand anders hier ook last van?
2014-03-14 22:43:42 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error trying to load NZB.su RSS feed
2014-03-14 21:43:45 SEARCHQUEUE-BACKLOG-258823 :: Error trying to load NZB.su XML data
Weet iemand of het volgende mogelijk is??
Ik kom namelijk net achter het volgende probleem.
Ik gebruik Spotweb in combinatie met NZBGet en dat gaat prima.
Ik kom er net achter dat als ik iets van bijvoorbeeld Android download, dat dit in de consoles map komt,,,,echter heb ik die helemaal niet in mijn NZBGet gedefineerd.
Hoe kan ik binnen Spotweb dit aanpassen dat deze naar Applicaties of wat dan ook gaat wat binnen NZBGet bekend is?
sinds een paar dagen zie ik dat alles wat ik van Android gedownload heb, dat dit netjes wordt uitgeopakt enzo maar dat alles vervolgens ook weer wordt verwijderd???
Ik kom namelijk net achter het volgende probleem.
Ik gebruik Spotweb in combinatie met NZBGet en dat gaat prima.
Ik kom er net achter dat als ik iets van bijvoorbeeld Android download, dat dit in de consoles map komt,,,,echter heb ik die helemaal niet in mijn NZBGet gedefineerd.
Hoe kan ik binnen Spotweb dit aanpassen dat deze naar Applicaties of wat dan ook gaat wat binnen NZBGet bekend is?
sinds een paar dagen zie ik dat alles wat ik van Android gedownload heb, dat dit netjes wordt uitgeopakt enzo maar dat alles vervolgens ook weer wordt verwijderd???
Verwijderd
Dank voor je reactie was even een paar dagen niet online. waar vind ik een goede uitleg hoe ik zowel SB als SABNZB moet instellen op mijn synology. Ik weet niet zo goed blijkbaar hoe ik het moet instellen want volgens mij hebben ze nu inderdaad beiden dezelfde map (maar zo is mij dat ooit uitgelegd) en zie ik niet waar ik SB zo moet instellen dat hij ze zelf voor mij vanaf de download locatie verplaatst naar mijn plex folder structure,Arfman schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:49:
Waarom laat je Sick Beard die shows niet verplaatsen?
hoop dat het nog duidelijk is. waar kan ik een goede stap voor stap config uitleg vinden voor op de synology
Ik heb dit probleem ook sinds 11 maart oid.Terrestrial schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:52:
Ik heb sinds 11 maart last dat NZB.su schijnbaar niet meer werkt als zoekprovider en daardoor vind SB niet meer alle series.
2014-03-15 13:28:48 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL
Verklaart dat de foutmeldingen die ik sinds enkele dagen ervaar?
Er blijven zo weinig searchproviders meer over....
code:
1
2
| 2014-03-15 14:14:15 SEARCHQUEUE-BACKLOG-248736 :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com/api?limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=28352&maxage=800&cat=5030%2C5040 2014-03-15 14:14:15 SEARCHQUEUE-BACKLOG-248736 :: No data returned from http://lolo.sickbeard.com/api?limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=28352&maxage=800&cat=5030%2C5040 |
¯\_(ツ)_/¯
Je moet je instellingen wijzigen naar api.nzb.su. Check hun frontpage.Terrestrial schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:52:
Sick Beard Index lijkt wat problemen te hebben de laatste 2 of 3 dagen
Er zijn er nog genoeg alleen je moet wel even zoeken via google. Er is ook een spotweb, google daar eens opM.v.Veelen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:15:
code:
1 2 2014-03-15 14:14:15 SEARCHQUEUE-BACKLOG-248736 :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com/api?limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=28352&maxage=800&cat=5030%2C5040 2014-03-15 14:14:15 SEARCHQUEUE-BACKLOG-248736 :: No data returned from http://lolo.sickbeard.com/api?limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=28352&maxage=800&cat=5030%2C5040
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ik heb enige tijd geleden een aantal gevonden, toegevoegd, maar de 1 na de ander werd uit de lucht gehaald. Een collega van mij heeft spotweb draaien en ik heb daar een accountje, kan ik daar dan iets mee? Ik weet dat ik hier niet om SP's mag vragen, dus ik ga maar weer es zoeken......
¯\_(ツ)_/¯
Heb wel een paar linken voor jou waar een aantal sites worden besproken review alleen jij hebt geen DM
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
DM verstuurd
[ Voor 120% gewijzigd door M.v.Veelen op 15-03-2014 15:32 ]
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:
- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
- Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!
- Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)
- Repository versie (Main of andere fork).
- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
- Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!
- Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)
- Repository versie (Main of andere fork).
Sorry hoor maar je zegt het zelf al.M.v.Veelen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:44:
Ik heb enige tijd geleden een aantal gevonden, toegevoegd, maar de 1 na de ander werd uit de lucht gehaald. Een collega van mij heeft spotweb draaien en ik heb daar een accountje, kan ik daar dan iets mee? Ik weet dat ik hier niet om SP's mag vragen, dus ik ga maar weer es zoeken......
En toch doe je het!M.v.Veelen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:44:
Ik weet dat ik hier niet om SP's mag vragen, dus ik ga maar weer es zoeken......
Moet anders kunnen lijkt me
Is een bekende, die krijg ik hier ook sinds kort. Geldt nog voor veel meer search providers. Ik heb daarnet op een ubuntu VM ( Virtualbox ) Spotweb geinstalleerd. Daar laat ik Sickbeard straks naar wijzen. Scheelt hopelijk hoop foutmeldingen en frustratie.M.v.Veelen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:15:
code:
1 2 2014-03-15 14:14:15 SEARCHQUEUE-BACKLOG-248736 :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com/api?limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=28352&maxage=800&cat=5030%2C5040 2014-03-15 14:14:15 SEARCHQUEUE-BACKLOG-248736 :: No data returned from http://lolo.sickbeard.com/api?limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=28352&maxage=800&cat=5030%2C5040
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Iemand nog een idee voor wat betreft mijn probleem? Nu moet ik dagelijks de errorlogging nakijken, en ik had juist een paar 100 euro geïnvesteerd in een NAS met SB om daar vanaf te zijnArfman schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:17:
Ik heb de laatste weken het probleem dat soms series als volgt worden geplaatst in mijn series folder: 03227ba9013f93148fd4efce9edf752b0d5b1ad0.mkv
Dit geeft dan (uiteraard) een error in SickBeard:
2014-03-12 04:12:02 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /volume1/Series/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/03227ba9013f93148fd4efce9edf752b0d5b1ad0.mkv into a valid episode
Gevolg is dat XBMC deze naam ook niet herkent en ik dus series begin te missen. Vreemde is ook dat ik in NZBGET het volgende pad zie voor deze episode: /volume1/Download/complete/series/Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S01E15.720p.HDTV.x264-REMARKABLE-RP
Wat doet die RP daarachter? En waarom krijg ik die rare bestandsnamen?
DS412+ op DSM5 (maar dit gebeurde ook al op 4.3) met NZBGET 12.
Iemand een idee?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
In Sickbeard nivong blijven nu de failed downloads staan als Failed and worden niet meer omgezet naar Wanted.
Eerste werkt het nog wel maar lijkt erop sinds de laatste SB updates dit niet meer werkt, meer mensen hier last van?
Eerste werkt het nog wel maar lijkt erop sinds de laatste SB updates dit niet meer werkt, meer mensen hier last van?
Is er ook een manier om de timezone's aan te passen? Het is maar een kleine 'annoyance'. Maar sommige series in het overzicht staan op missing terwijl de uitzending nog moet komen. Voorbeeld in dit geval is, Celblok H. Uitzending is pas vanavond, in aflevering overzicht zegt sickbeard ook netjes Unaired, maar op de mainpage zegt hij al wel 2/3.
Ik draai de nivong custom Sickbeard-versie op mijn Synology, en het downloaden en postprocessen van nzb's gaat perfect. Alleen torrents 'verdwijnen' bij mij. Ik heb als torrentproviders kat.ph en tpb ingesteld, en het downloaden gaat prima. Ik laat de torrents binnenkomen in een aparte downloadmap. Vervolgens geef ik in sickbeard aan dat hij (naast het automatisch processen van sabnzb-downloads) deze map moet monitoren en er een 'scan and process' op moet doen. Dat gaat ook goed, tenminste… Na het scannen en processen zijn de downloads verdwenen. In de log files is niet heel veel terug te vinden hierover, behalve
Dit doet hij bij alle series, terwijl deze gewoon staan ingesteld als 720P HD. Alle downloads voldoen hier dus netjes aan, maar het post-processen van Sickbeard vindt dus van niet, en gooit de download weg. Dezelfde releasename downloaden via nzb's gaat prima, ook het postprocessen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
code:
1
| Skipping <serie-naam-episode>720p.HDTV.X264-DIMENSION because we don't want an episode that's HD TV |
Dit doet hij bij alle series, terwijl deze gewoon staan ingesteld als 720P HD. Alle downloads voldoen hier dus netjes aan, maar het post-processen van Sickbeard vindt dus van niet, en gooit de download weg. Dezelfde releasename downloaden via nzb's gaat prima, ook het postprocessen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ik draai dezelfde verise van sickbeard op mijn Synology en bij mij verplaatst de postprocessor de aflevering van "TV Download Dir" (Post Processing tabje) naar de folder die je hebt opgegeven toen je de serie in Sickbeard aanmaakte. (Staat achter "Location:" op elke seriepagina).mrwolf schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:25:
Ik draai de nivong custom Sickbeard-versie op mijn Synology, en het downloaden en postprocessen van nzb's gaat perfect. Alleen torrents 'verdwijnen' bij mij. Ik heb als torrentproviders kat.ph en tpb ingesteld, en het downloaden gaat prima. Ik laat de torrents binnenkomen in een aparte downloadmap. Vervolgens geef ik in sickbeard aan dat hij (naast het automatisch processen van sabnzb-downloads) deze map moet monitoren en er een 'scan and process' op moet doen. Dat gaat ook goed, tenminste… Na het scannen en processen zijn de downloads verdwenen. In de log files is niet heel veel terug te vinden hierover, behalve
code:
1 Skipping <serie-naam-episode>720p.HDTV.X264-DIMENSION because we don't want an episode that's HD TV
Komt die melding die je geeft van de POSTPROCESSER of van de SEARCHQUEUE?
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Verwijderd
03227ba9013f93148fd4efce9edf752b0d5b1ad0.mkv is the original name of video file inside rar-archive. If SB doesn't have support for obfuscated file names and can't take the video name from directory name you could use VideoSort to rename the file before processing the file in SB.Arfman schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:38:
[...]
Dit geeft dan (uiteraard) een error in SickBeard:
2014-03-12 04:12:02 SHOWQUEUE-REFRESH :: Unable to parse the filename /volume1/Series/Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D/03227ba9013f93148fd4efce9edf752b0d5b1ad0.mkv into a valid episode
I haven't tried it yet but these VideoSort settings should keep the file in the original download directory (to process them later by SB):
- set option SeriesDir to empty;
- starts the option SeriesFormat with "%d/" to put the file into the same directory it was already, the other part you can change as you like, for example: "%d/%s.n-S%0sE%0e-%e.n".
And of course SB should be triggered by a pp-script (after VideoSort) not but automatic directory scan to avoid processing of a not yet renamed video file.
Ik zag dit afgelopen nacht ook. Mijn Walking Dead staat ingesteld op HDTV, en de gevonden aflevering gaf hij ook dezelfde eror dat hij netjes episode s04e13 had gevonden maar geen HDTV wou.Ben(V) schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:19:
[...]
Ik draai dezelfde verise van sickbeard op mijn Synology en bij mij verplaatst de postprocessor de aflevering van "TV Download Dir" (Post Processing tabje) naar de folder die je hebt opgegeven toen je de serie in Sickbeard aanmaakte. (Staat achter "Location:" op elke seriepagina).
Komt die melding die je geeft van de POSTPROCESSER of van de SEARCHQUEUE?
So if I understand this correctly, SB doesn't support obfuscated filenames (yet) but might in the future? Otgherwise I'll have to adjust my whole nzbget - SB postprocessing setup, which I will do if necessary but I can wait a few weeks if SB adds fixes for this.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:39:
[...]
03227ba9013f93148fd4efce9edf752b0d5b1ad0.mkv is the original name of video file inside rar-archive. If SB doesn't have support for obfuscated file names and can't take the video name from directory name you could use VideoSort to rename the file before processing the file in SB.
I haven't tried it yet but these VideoSort settings should keep the file in the original download directory (to process them later by SB):Topic for VideoSort on NZBGet forum.
- set option SeriesDir to empty;
- starts the option SeriesFormat with "%d/" to put the file into the same directory it was already, the other part you can change as you like, for example: "%d/%s.n-S%0sE%0e-%e.n".
And of course SB should be triggered by a pp-script (after VideoSort) not but automatic directory scan to avoid processing of a not yet renamed video file.
Thanks for the help!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
I don't use SB and have never tried it. It was my guess from the error messages provided by you that SB have troubles with obfuscated file names. You may try to report the issue to SB developers.Arfman schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:13:
[...]
So if I understand this correctly, SB doesn't support obfuscated filenames (yet) but might in the future? Otgherwise I'll have to adjust my whole nzbget - SB postprocessing setup, which I will do if necessary but I can wait a few weeks if SB adds fixes for this.
You are correct, SB does not have support for weird and obscure filenames. But you can very easily fix this using a script. Do you use postprocessing scripts already?Arfman schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:13:
[...]
So if I understand this correctly, SB doesn't support obfuscated filenames (yet) but might in the future? Otgherwise I'll have to adjust my whole nzbget - SB postprocessing setup, which I will do if necessary but I can wait a few weeks if SB adds fixes for this.
Thanks for the help!
HDTV is releasegroup en die released zowel SD als HD versies. Als je in sickbeard HD hebt ingesteld dan zoekt hij naar een HD versie. (dus HD TV, 720P, 1080P etc). Hij zal dan HDTV die niet die resolutie hebben negeren.Senaxx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:22:
[...]
Ik zag dit afgelopen nacht ook. Mijn Walking Dead staat ingesteld op HDTV, en de gevonden aflevering gaf hij ook dezelfde eror dat hij netjes episode s04e13 had gevonden maar geen HDTV wou.
Kijk maar naar de bestandsgrootte van de video.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
HDTV is geen releasegroupBen(V) schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:58:
[...]
HDTV is releasegroup en die released zowel SD als HD versies. Als je in sickbeard HD hebt ingesteld dan zoekt hij naar een HD versie. (dus HD TV, 720P, 1080P etc). Hij zal dan HDTV die niet die resolutie hebben negeren.
Kijk maar naar de bestandsgrootte van de video.
DIMENSION is de group bij de bovenstaande release
Deze week men NAS gereset en nu alles terug aan het installeren. Het valt me op dat couchpotato (synocommunity) meldt dat er een update is, maar als ik update klik in CP dan reset de interface gewoon even maar is er verder niets veranderd. Heeft dit te maken met de grote update die ruud had gepost op facebook of ligt dit aan iets anders?
Nope. Ik laat nzbget download in een een map /volume1/download/series en SB kijkt daar weer naar. Het heeft altijd prima gewerkt maar misschien zijn die rare filenames een anti-takedown maatregel.EJPostema schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:35:
[...]
You are correct, SB does not have support for weird and obscure filenames. But you can very easily fix this using a script. Do you use postprocessing scripts already?
Je hebt gelijk HDTV is geen releasegroup, maar geeft aan dat het een capture van een HDTV source is.SidewalkSuper schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:14:
[...]
HDTV is geen releasegroup
DIMENSION is de group bij de bovenstaande release
Dat neemt niet weg dat HDTV zowel SD als HD video's kunnen zijn en die SD's download sickbeard niet als je HD hebt ingesteld.
Info Source: http://kickass.to/blog/seeDs4You/post/37195/
[ Voor 12% gewijzigd door Ben(V) op 17-03-2014 14:11 ]
Klopt, dat is idd de reden waarom die filenames worden gebruikt. Met postprocessing scripts is dat op te lossen.Arfman schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:39:
[...]
Nope. Ik laat nzbget download in een een map /volume1/download/series en SB kijkt daar weer naar. Het heeft altijd prima gewerkt maar misschien zijn die rare filenames een anti-takedown maatregel.
Dit script lost het probleem bijvoorbeeld op en is vrij gemakkelijk in gebruik. Sab runt het script zodra het klaar is met uitpakken. Als SB dan in de folder kijkt ziet hij wel iets staan waarmee SB wat kan
Ah, zo bedoelde je het. Ja, dan volg ik het weer.Ben(V) schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:05:
[...]
Je hebt gelijk HDTV is geen releasegroup, maar geeft aan dat het een capture van een HDTV source is.
Dat neemt niet weg dat HDTV zowel SD als HD video's kunnen zijn en die SD's download sickbeard niet als je HD hebt ingesteld.
Info Source: http://kickass.to/blog/seeDs4You/post/37195/
Er staat echter gewoon 720p.HDTV in die log.
[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 17-03-2014 15:50 ]
Ja ik heb het even het log opgezocht. Voorbeeld van Serie is Hannibal. Staat bij mij in Sickbeard ingesteld op HDTV, HDTV 1080p, WEB-DL 720p, WEB-DL1080P. Onderstaande zou toch de DIMENSION versie moeten matchen.
code:
1
2
3
4
5
| None of the conditions were met, ignoring found episode 2014-03-17 02:14:45 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Skipping Hannibal.S02E03.720p.HDTV.X264-DIMENSION because we don't want an episode that's HD TV 2014-03-17 02:14:45 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Checking if found episode 2x3 is wanted at quality SD TV 2014-03-17 02:14:45 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Don't want this quality, ignoring found episode 2014-03-17 02:14:45 DEBUG SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Skipping Hannibal.S02E03.HDTV.x264-LOL because we don't want an episode that's SD TV |
Vast nog niet goed gezocht, maar als ik bijvoorbeeld de serie Moordvrouw wil hebben, dan zie ik dat dat de Kickass search in Sickbeard als volgt wordt opgesteld:
Moordvrouw Season: 1 episode:1
Dan vind KA niets Maar als ik handmatig zoek op Moordvrouw S01E01, dan wordt er wel wat gevonden. Kan ik daarin iets veranderen?
Dan vind KA niets Maar als ik handmatig zoek op Moordvrouw S01E01, dan wordt er wel wat gevonden. Kan ik daarin iets veranderen?
code:
1
2
3
| 2014-03-17 16:38:25 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Celblok H - 1x03 - Het meisje dat wachtte 2014-03-17 16:38:25 WARNING SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: KickAssTorrents page requested with url http://kickass.to/usearch/Celblok.H%20season%3A1%20episode%3A3/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found 2014-03-17 16:38:24 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching KickAssTorrents for Celblok H - 1x03 - Het meisje dat wachtte |
Als je in sickbear de kwaliteit waar hij op moet zoeken insteld op HD dan zal binnen de "snatch period" sickbeard proberen de hoogste kwaliteit te vinden. Dat is voor HD dus 1080p HD bluray.
Pas aan het einde van die periode gaat hij mindere HD versies downloaden. HDTV is de laagste versie.
Als je voor "Custom" kiest in plaats van "HD" kun je bijvoorbeeld alleen HDTV en WEB-DL instellen dan heb je waarschijnlijk sneller een match.
Pas aan het einde van die periode gaat hij mindere HD versies downloaden. HDTV is de laagste versie.
Als je voor "Custom" kiest in plaats van "HD" kun je bijvoorbeeld alleen HDTV en WEB-DL instellen dan heb je waarschijnlijk sneller een match.
Heb jij de SB al een update gegeven?VAnTurenhout schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:05:
Vast nog niet goed gezocht, maar als ik bijvoorbeeld de serie Moordvrouw wil hebben, dan zie ik dat dat de Kickass search in Sickbeard als volgt wordt opgesteld:
code:
1 2 3 2014-03-17 16:38:25 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Celblok H - 1x03 - Het meisje dat wachtte 2014-03-17 16:38:25 WARNING SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: KickAssTorrents page requested with url http://kickass.to/usearch/Celblok.H%20season%3A1%20episode%3A3/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found 2014-03-17 16:38:24 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching KickAssTorrents for Celblok H - 1x03 - Het meisje dat wachtte
Had precies hetzelfde probleem. Nivong heeft er een commit voor die het oplost
Probeer eerst eens quality unknown
hmm dus meer mensen waarbij sickbeard niet meer altijd goed de series kan vinden. heb er nu veel ingesteld op 1080P web-DL. handmatig rondzoeken leveren genoeg op. sickbeard haalt er geen 1 binnen.
Ik zie SB : Alpha (The PirateBay), kan verder geen versienummer terugvinden...Sepp14 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:50:
[...]
Heb jij de SB al een update gegeven?
Had precies hetzelfde probleem. Nivong heeft er een commit voor die het oplost
Probeer eerst eens quality unknown
Quality Unknown? Bedoel je Quality Any ?
Bumpjetboheeren schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:26:
Deze week men NAS gereset en nu alles terug aan het installeren. Het valt me op dat couchpotato (synocommunity) meldt dat er een update is, maar als ik update klik in CP dan reset de interface gewoon even maar is er verder niets veranderd. Heeft dit te maken met de grote update die ruud had gepost op facebook of ligt dit aan iets anders?
In SickBeard op general en info klikken dan zie je alle info.VAnTurenhout schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:55:
[...]
Ik zie SB : Alpha (The PirateBay), kan verder geen versienummer terugvinden...
Quality Unknown? Bedoel je Quality Any ?
Ik gebruik zelf de Alpha Dutch ivm nl series.
De versie van mr Orange heeft die ondersteuning niet.
Quality unknown kun je vinden in de Custom optie als je desbetreffende serie gaat edit.
Ik heb een git clone van dit gedaan: https://github.com/nivong/Sick-Beard
Quality op unknown gezet, maar nog steeds:
Quality op unknown gezet, maar nog steeds:
code:
1
| KickAssTorrents page requested with url http://kickass.to/usearch/Celblok.H%20season%3A1%20episode%3A3/?field=seeders&sorder=desc returned status code is 404: Not Found |
nvm.
[ Voor 89% gewijzigd door RudolfR op 18-03-2014 15:26 ]
Ook 1 en 2 geeft dezelfde melding
Nee, dat denk ik ook, maar hoe laat je ze weg en creeer je een alternatieve zoekopdracht? Welke file moet daarvoor aangepast worden?RudolfR schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:37:
Volgens mij zijn die Season: en Episode: keywords in de zoekopdracht niet functioneel.
Heb je ook dit uit gevinkt:
Verified Only Download only verified torrent?
Couchpotato heeft tegenwoordig opeens problemen met NZB'tjes sturen naar sabnzbd+. Ik krijg dit als foutmeldingen:
Ik heb versie b19f98ef van couchpotato en 0.7.17Beta3 van sabnzbd. Iemand die dit probleem kent en/of een oplossing heeft?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| 03-18 21:35:09 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Sending "American History X (1998) 720p BluRay DTS x264 MacGuffin" to SABnzbd. 03-18 21:35:09 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: post http://sabnzbd.fixforce.nl/api?nzbname=American+History+X+%281998%29+720p+BluRay+DTS+x264+MacGuffin.cp%28tt0120586%29&apikey=xxx&cat=films&priority=0&mode=addfile&output=json, data: [] 03-18 21:35:09 DEBUG [.core.downloaders.sabnzbd] Result from SAB: {u'status': False, u'nzo_ids': []} 03-18 21:35:09 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Error getting data from SABNZBd: {u'status': False, u'nzo_ids': []} 03-18 21:35:09 INFO [tato.core.plugins.release] Tried to download, but the "nzb" downloader gave an error 03-18 21:35:09 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: dfc6ca25-43c6-419a-9a97-23623e7fb1f5 03-18 21:35:09 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for dfc6ca25-43c6-419a-9a97-23623e7fb1f5 0 messages 03-18 21:35:16 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages 03-18 21:35:16 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages 03-18 21:35:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages 03-18 21:35:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages 03-18 21:36:30 DEBUG [o.core.notifications.core] Notifying frontend 03-18 21:36:30 DEBUG [o.core.notifications.core] Done notifying frontend 03-18 21:36:30 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: post https://www.binsearch.info/fcgi/nzb.fcgi?q=80806956, data: ['action', u'80806956'] 03-18 21:36:31 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Sending "[41827]-[FULL]-[#a.b.foreign@EFNet]-[ The.Treasure.Of.The.Sierra.Madre.1948.MULTi.1080p.BluRay.x264-FHD ]-[001/101] - "fhd-treasure.sierra.madre.1080p-sample.mkv" yEnc (1/72)" to SABnzbd. 03-18 21:36:31 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: post http://sabnzbd.fixforce.nl/api?nzbname=41827-FULL-a.b.foreignEFNet-+The.Trea.cp%28tt0040897%29%7B%7B101%5D+-+%22fhd-treasure.sierra.madre.1080p-sample.mkv%22+yEnc+%281%2F72%29%7D%7D&apikey=xxx&cat=films&priority=0&mode=addfile&output=json, data: [] 03-18 21:36:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages 03-18 21:36:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages 03-18 21:36:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: c11967c8-7e5c-42df-83df-1cff69e14123 03-18 21:36:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for c11967c8-7e5c-42df-83df-1cff69e14123 0 messages 03-18 21:36:32 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Error getting data from SABNZBd: expect one parameter 03-18 21:36:32 DEBUG [.core.downloaders.sabnzbd] Result from SAB: {} 03-18 21:36:32 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Error getting data from SABNZBd: {} 03-18 21:36:32 INFO [tato.core.plugins.release] Tried to download, but the "nzb" downloader gave an error |
Ik heb versie b19f98ef van couchpotato en 0.7.17Beta3 van sabnzbd. Iemand die dit probleem kent en/of een oplossing heeft?
Het zijn al wat oudere releases zie ik, misschien zijn de NZB's wel leeg. Als je de NZB download en handmatig in Sabnzbd laad, werkt het dan wel?thomasie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:42:
Couchpotato heeft tegenwoordig opeens problemen met NZB'tjes sturen naar sabnzbd+. Ik krijg dit als foutmeldingen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 03-18 21:35:09 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Sending "American History X (1998) 720p BluRay DTS x264 MacGuffin" to SABnzbd. 03-18 21:35:09 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: post http://sabnzbd.fixforce.nl/api?nzbname=American+History+X+%281998%29+720p+BluRay+DTS+x264+MacGuffin.cp%28tt0120586%29&apikey=xxx&cat=films&priority=0&mode=addfile&output=json, data: [] 03-18 21:35:09 DEBUG [.core.downloaders.sabnzbd] Result from SAB: {u'status': False, u'nzo_ids': []} 03-18 21:35:09 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Error getting data from SABNZBd: {u'status': False, u'nzo_ids': []} 03-18 21:35:09 INFO [tato.core.plugins.release] Tried to download, but the "nzb" downloader gave an error 03-18 21:35:09 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: dfc6ca25-43c6-419a-9a97-23623e7fb1f5 03-18 21:35:09 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for dfc6ca25-43c6-419a-9a97-23623e7fb1f5 0 messages 03-18 21:35:16 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages 03-18 21:35:16 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages 03-18 21:35:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages 03-18 21:35:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages 03-18 21:36:30 DEBUG [o.core.notifications.core] Notifying frontend 03-18 21:36:30 DEBUG [o.core.notifications.core] Done notifying frontend 03-18 21:36:30 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: post https://www.binsearch.info/fcgi/nzb.fcgi?q=80806956, data: ['action', u'80806956'] 03-18 21:36:31 INFO [.core.downloaders.sabnzbd] Sending "[41827]-[FULL]-[#a.b.foreign@EFNet]-[ The.Treasure.Of.The.Sierra.Madre.1948.MULTi.1080p.BluRay.x264-FHD ]-[001/101] - "fhd-treasure.sierra.madre.1080p-sample.mkv" yEnc (1/72)" to SABnzbd. 03-18 21:36:31 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: post http://sabnzbd.fixforce.nl/api?nzbname=41827-FULL-a.b.foreignEFNet-+The.Trea.cp%28tt0040897%29%7B%7B101%5D+-+%22fhd-treasure.sierra.madre.1080p-sample.mkv%22+yEnc+%281%2F72%29%7D%7D&apikey=xxx&cat=films&priority=0&mode=addfile&output=json, data: [] 03-18 21:36:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Cleaning messages 03-18 21:36:31 DEBUG [o.core.notifications.core] Done cleaning messages 03-18 21:36:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Getting messages with id: c11967c8-7e5c-42df-83df-1cff69e14123 03-18 21:36:32 DEBUG [o.core.notifications.core] Returning for c11967c8-7e5c-42df-83df-1cff69e14123 0 messages 03-18 21:36:32 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Error getting data from SABNZBd: expect one parameter 03-18 21:36:32 DEBUG [.core.downloaders.sabnzbd] Result from SAB: {} 03-18 21:36:32 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Error getting data from SABNZBd: {} 03-18 21:36:32 INFO [tato.core.plugins.release] Tried to download, but the "nzb" downloader gave an error
Ja, dat staat uit maar maakt niet uit. Ik ga toch maar kijken of ik de code zelf kan aanpassen...een keer....Sepp14 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:02:
Heb je ook dit uit gevinkt:
Ik heb even een vraagje over het gebruik van sickbeard icm nzbget:
Ik heb ingesteld dat sickbeard bij mij de postprocessing doet. Hij scant de download map van NZBget en verplaatst de series naar mijn series map. Echter, als een download faalt pakt hij bij mij niet automatisch een andere release (nzbget stuurt geen seintje naar sickbeard dat de download failed is). Zodoende blijft de release bij SB op 'snatched' staan. Dit had ik bij een serie die zondagavond uitkwam, maar nu net nog op snatched stond. Handmatig op search klikken levert meteen en nieuwe download op in nzbget, dus daar moet het niet aan liggen. Zie ik een instelling over het hoofd?
Ik heb ingesteld dat sickbeard bij mij de postprocessing doet. Hij scant de download map van NZBget en verplaatst de series naar mijn series map. Echter, als een download faalt pakt hij bij mij niet automatisch een andere release (nzbget stuurt geen seintje naar sickbeard dat de download failed is). Zodoende blijft de release bij SB op 'snatched' staan. Dit had ik bij een serie die zondagavond uitkwam, maar nu net nog op snatched stond. Handmatig op search klikken levert meteen en nieuwe download op in nzbget, dus daar moet het niet aan liggen. Zie ik een instelling over het hoofd?
Hmm heb het nu zelf ook, sickbeard i.c.m. spotweb als newznab en nzbget als downloader dat de NZB's niet goed doorkomen.
Als Sickbeard hem via Spotweb naar NZBGet pushed komt de NZB niet goed binnen lijkt het:
Maar als ik dan handmatig vanuit spotweb op het groene download pijltje druk, dan komt de NZB wel netjes aan in NZBGet. Raar..
Als Sickbeard hem via Spotweb naar NZBGet pushed komt de NZB niet goed binnen lijkt het:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| INFO Wed Mar 19 2014 12:47:01 Sickbeard connected to drop of Moordvrouw.S03E04.DUTCH.720p.HDTV.x264-DiFFERENT.nzb any moment now. ERROR Wed Mar 19 2014 12:46:56 Could not add collection Moordvrouw.S03E03.DUTCH.720p.HDTV.x264-iFH.nzb to queue ERROR Wed Mar 19 2014 12:46:56 Failed to parse nzb-file ERROR Wed Mar 19 2014 12:46:56 Error parsing nzb-file: Premature end of data in tag link line 1 ERROR Wed Mar 19 2014 12:46:56 Error parsing nzb-file: Premature end of data in tag body line 2 ERROR Wed Mar 19 2014 12:46:56 Error parsing nzb-file: Premature end of data in tag br line 3 ERROR Wed Mar 19 2014 12:46:56 Error parsing nzb-file: xmlParseStartTag: invalid element name |
Maar als ik dan handmatig vanuit spotweb op het groene download pijltje druk, dan komt de NZB wel netjes aan in NZBGet. Raar..
Verwijderd
Wel in sphinx... juist in sphinx. Verder ligt het probleem niet bij sickbeard maar bij de poster:RonaldoNL. Hij geeft niet aan in KAT welk seizoen het is nog de aflevering. Dan kan je er niet op zoeken. Jij kan hem omzetten naar het zoeken: NAAM S01E02 maar dan zal je meer false positives krijgen.RudolfR schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:37:
Volgens mij zijn die Season: en Episode: keywords in de zoekopdracht niet functioneel.
Dit kan je hier doen:
https://github.com/nivong...ard/providers/kat.py#L206
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 15:40 ]
Hmmm... zit toch wat ingewikkelder in elkaar denk ik:
code:
1
| Unable to parse the filename Moordvrouw - Donkere diepte [S03E02] into a valid episode |
Sinds kort met sickbeard aan de gang en loop van het ene probleem in het andere. Eerst had sickbeard geen rechten om mappen voor series aan te maken, door een omslachtige oplossing werkte het uiteindelijk. Daarna begon sickbeard opeens afleveringen te verwijderen, ik dacht ik probeer de normale sickbeard, ipv sickbeard custom. Dus de custom van mn nas gegooid, vervolgens kon ik met geen mogelijkheid meer packages van de synology community downloaden. Dat uiteindelijk weer opgelost door van een andere community de packages op te halen.
Nu heb ik Sickbeard tpb versie van mr orange, aangezien ik met torrents wil werken. Alle rechten problemen zijn verdwenen, alle instellingen gegaan, maar elke search of automatische snatch wordt geweigerd. Heb een torrent map gemaakt, de torrent sources heb ik aangegeven. Er gebeurt gewoon niks op een melding na dat de download niet gestart kan worden….. Begin er nu wel een beetje moedeloos van te worden. Wil zonder te scripten, patchen, gewoon aan de slag en geen omkijken meer hebben naar de download robot. Wat is nou voor torrents het handigste. Toch de custom SB?
Nu heb ik Sickbeard tpb versie van mr orange, aangezien ik met torrents wil werken. Alle rechten problemen zijn verdwenen, alle instellingen gegaan, maar elke search of automatische snatch wordt geweigerd. Heb een torrent map gemaakt, de torrent sources heb ik aangegeven. Er gebeurt gewoon niks op een melding na dat de download niet gestart kan worden….. Begin er nu wel een beetje moedeloos van te worden. Wil zonder te scripten, patchen, gewoon aan de slag en geen omkijken meer hebben naar de download robot. Wat is nou voor torrents het handigste. Toch de custom SB?
¯\_(ツ)_/¯
Iemand hier toevallig nog een idee over? Komen weer allemaal updates van de tpb branche binnen.Amelandbor schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:38:
Al een tijdje de mr-orange van sickbeard draaien ipv de normale versie. Nu is dit ideaal voor torrents om met symlinks te werken alleen heb ik de code moeten aanpassen zodat voor nzb's geen symlink gebruikt wordt.
Weet iemand of dit misschien ook makkelijk is op te lossen met bijvoorbeeld het sabtosickbeard.py script? Op de een of andere manier process_method = "move" verwerken in het script.
Het voordeel is dat sabtosickbeard.py tenminste niet elke keer wordt geupdate ipv van processTV.py.
Wat staat er in de debug log rond het moment dat een download niet gestart kan worden?BoltYes schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:27:
Sinds kort met sickbeard aan de gang en loop van het ene probleem in het andere. Eerst had sickbeard geen rechten om mappen voor series aan te maken, door een omslachtige oplossing werkte het uiteindelijk. Daarna begon sickbeard opeens afleveringen te verwijderen, ik dacht ik probeer de normale sickbeard, ipv sickbeard custom. Dus de custom van mn nas gegooid, vervolgens kon ik met geen mogelijkheid meer packages van de synology community downloaden. Dat uiteindelijk weer opgelost door van een andere community de packages op te halen.
Is een fix voor gepushed gisteren.Senaxx schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 00:20:
[...]
Het zijn al wat oudere releases zie ik, misschien zijn de NZB's wel leeg. Als je de NZB download en handmatig in Sabnzbd laad, werkt het dan wel?
Zal ik vanavond even bekijken. Zit momenteel op mn werkAmelandbor schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:55:
[...]
Wat staat er in de debug log rond het moment dat een download niet gestart kan worden?
¯\_(ツ)_/¯
code:
1
2
3
4
5
6
7
| ERROR Thu Mar 20 2014 15:09:38 Could not add collection Danni.Lowinski.NL.S02E10.DUTCH.720p.HDTV.x264-DiFFERENT.nzb to queue ERROR Thu Mar 20 2014 15:09:38 Failed to parse nzb-file ERROR Thu Mar 20 2014 15:09:38 Error parsing nzb-file: Premature end of data in tag link line 1 ERROR Thu Mar 20 2014 15:09:38 Error parsing nzb-file: Premature end of data in tag body line 2 ERROR Thu Mar 20 2014 15:09:38 Error parsing nzb-file: Premature end of data in tag br line 3 ERROR Thu Mar 20 2014 15:09:38 Error parsing nzb-file: xmlParseStartTag: invalid element name ERROR Thu Mar 20 2014 15:09:38 Error parsing nzb-file: XML declaration allowed only at the start of the document |
Ik heb nog steeds dat spotweb malformed nzb's stuurt naar NZBGet op het moment als deze vanuit sickbeard word aangeroepen. Handmatige push d.m.v. de groene knop levert wel het goede resultaat op.
Ik heb de laatste versie van spotweb / en nzbget. Volgensmij is dit begonnen nadat ik sinds van de week de laatste spotweb heb toegevoegd.
EDIT
Even iets meer onderzoek gedaan, als ook handmatig de NZB downlaod kan je ook zien dat hij malformed is. Dit zit in de header
code:
1
2
3
4
5
| <link rel="stylesheet" href="../js/jquery.mobile-1.0a3/jquery.mobile-1.0a3.css"> <body bgcolor="#686868"> <a href="javascript:self.close();" data-icon="delete" data-rel="back" data-iconpos="notext" class="ui-btn-left ui-btn ui-btn-up-a ui-btn-icon-notext ui-btn-corner-all ui-shadow" title="Close" data-theme="a"><span class="ui-btn-inner ui-btn-corner-all"><span class="ui-btn-text">Close</span><span class="ui-icon ui-icon-delete ui-icon-shadow"></span></span></a><br><?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?> <!DOCTYPE nzb PUBLIC "-//newzBin//DTD NZB 1.0//EN" "http://www.newzbin.com/DTD/nzb/nzb-1.0.dtd"> <nzb xmlns="http://www.newzbin.com/DTD/2003/nzb"><file poster="Julian <Assange@town.ag>" date="1395266690" subject="[ TOWN ]-[ www.town.ag ]-[ partner of www.ssl-news.info ]-[ FOREIGN ] [01/21] - "Danni.Lowinski.NL.S02E10.DUTCH.720p.HDTV.x264-DiFFERENT.par2" - 1,42 GB yEnc (1/1)"> |
Dit lijkt zowaar wel een stuk CSS en pagina header informatie die word meegestuurd in de NZB.
Nu ook op github gemeld: https://github.com/spotweb/spotweb/issues/2041
[ Voor 37% gewijzigd door Senaxx op 20-03-2014 15:24 ]
Verwijderd
heb je de rest van je debug log?VAnTurenhout schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:58:
Hmmm... zit toch wat ingewikkelder in elkaar denk ik:
code:
1 Unable to parse the filename Moordvrouw - Donkere diepte [S03E02] into a valid episode
Dit zit er zo'n beetje omheen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 2014-03-19 16:56:03 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Search string: http://kickass.to/usearch/Moordvrouw%20s03e2/?field=seeders&sorder=desc 2014-03-19 16:56:08 DB CP Server Thread-9 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE status IN (4,3276804,204,404,104,804,12804,25604,1604,3204,6404,6) AND season != 0 and episode != 0 AND airdate <= 735311 2014-03-19 16:56:08 DB CP Server Thread-9 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE season != 0 and episode != 0 AND (airdate != 1 OR status IN (4,3276804,204,404,104,804,12804,25604,1604,3204,6404,2,3276802,202,402,102,802,12802,25602,1602,3202,6402,9,3276809,209,409,109,809,12809,25609,1609,3209,6409,6)) AND airdate <= 735311 AND status != 7 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if found episode 3x2 is wanted at quality Unknown 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [4, 32, 128] [] and found 32768 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Don't want this quality, ignoring found episode 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result Moordvrouw S03E02 16-02-2014) NL DutchTV.mp4 because we don't want an episode that is Unknown 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E06 (16-03-2014) NL DutchTV.mkv isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E04 (02-03-2014) NL DutchTV.mp4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw (S03E05 09-03-2014) NL DutchTV.mp4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E01 09-02-2014) NL DutchTV.mkv isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E03 23-02-2014) NL DutchTV.mp4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E01 NL XViD-SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw 2012 HD2DVD5 Episode 1 2 3 4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E10 NL XViD SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E02 NL XViD-SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E04 NL XViD-SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 WARNING SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to parse the filename Moordvrouw - Donkere diepte [S03E02] into a valid episode |
Heb het zelf ook even geprobeerd. Alleen was vergeten alleen de torrentproviders aan te laten.
Maar goed, hij vond ze wel met de newznabproviders.. In mijn geval Spotweb.
[ Voor 80% gewijzigd door Sepp14 op 20-03-2014 18:51 ]
Hier de log, wonderbaarlijk word er aangegeven dat er niks aan de hand is;BoltYes schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:06:
[...]
Zal ik vanavond even bekijken. Zit momenteel op mn werk
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Downloading episode from magnet:?xt=urn:btih:CHBOJQQIK5YXRWVDGMHCMGOYSWIJEH5I&dn=The.Blacklist.S01E16.Mako.Tanida.No.83.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb+[PublicHD]&tr=udp://tracker.publichd.eu/announce&tr=udp://tracker.1337x.org:80/announce&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce&tr=http://fr33dom.h33t.com:3310/announce 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The.Blacklist.S01E16.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The.Blacklist.S01E16.Mako.Tanida.No.83.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-N is 720p WEB-DL 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The.Blacklist.S01E16.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The.Blacklist.S01E16.720p.HDTV.X264-DIMENSION is HD TV 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The.Blacklist.S01E16.720p.HDTV.X264-DIMENSION[rartv] is HD TV 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The.Blacklist.S01E16.Mako.Tanida.No.83.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264- is 1080p WEB-DL 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The.Blacklist.S01E16.720p.HDTV.X264-DIMENSION.[PublicHD] is HD TV 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The Blacklist S01E16 Mako Tanida No 83 720p WEB DL DD5 1 H 264 NTb [PublicHD] is 720p WEB-DL 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The Blacklist S01E16 Mako Tanida No 83 1080p WEB DL DD5 1 H 264 NTb [PublicHD] is 1080p WEB-DL 2014-03-20 19:57:27 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of The Blacklist S01E16 720p HDTV X264 DIMENSION [PublicHD] is HD TV 2014-03-20 19:57:25 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Clearing ThePirateBay cache and updating with new information 2014-03-20 19:57:25 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching ThePirateBay for The Blacklist - 1x16 - Mako Tanida 2014-03-20 19:57:20 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching PublicHD for The Blacklist - 1x16 - Mako Tanida 2014-03-20 19:57:20 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for The Blacklist - 1x16 - Mako Tanida 2014-03-20 19:57:20 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Beginning manual search for The Blacklist - 1x16 - Mako Tanida |
Terwijl ik dit onderin mn scherm zie

Error log blijft leeg, maar er wordt toch echt niks gedownload. Met verschillende series etc....
¯\_(ツ)_/¯
Heb je de log wel op debug gezet, zie alleen maar info meldingen namelijk.
Voor mensen die nog een Synology Nas hebben en interesse hebben in NZBDrone er zijn vanavond nieuwe packages beschikbaar gekomen die het lijken te doen. Hierin zit de nieuwe Mono 3 en laaste NZBDrone versie.
Download: https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-38209595
Er zijn versies beschikbaar voor verschillende architecturen processoren voor de Synology's.
Voordelen: ziet er goed uit, werkt erg snel, en goed.
Nadeel: geen "move" optie, en geen torrent support (nog).

Download: https://github.com/SynoCo...671#issuecomment-38209595
Er zijn versies beschikbaar voor verschillende architecturen processoren voor de Synology's.
Voordelen: ziet er goed uit, werkt erg snel, en goed.
Nadeel: geen "move" optie, en geen torrent support (nog).

[ Voor 10% gewijzigd door Senaxx op 21-03-2014 00:46 ]
Ook ik heb hier last van. Hoe is dit op te lossen?Paulus07 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:21:
hmm dus meer mensen waarbij sickbeard niet meer altijd goed de series kan vinden. heb er nu veel ingesteld op 1080P web-DL. handmatig rondzoeken leveren genoeg op. sickbeard haalt er geen 1 binnen.
Heb deze versie verwijderd en ben terug naar de custom SB, maar heb hier de fork https://github.com/bricky/Sick-Beard met branche master gebruikt. Nu werkt alles gewoon.Amelandbor schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:25:
Heb je de log wel op debug gezet, zie alleen maar info meldingen namelijk.
Voor ieder systeem dus blijkbaar zijn eigen variant van sickbeard....
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
https://github.com/nivong...rd/name_parser/regexes.pyVAnTurenhout schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:52:
Dit zit er zo'n beetje omheen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 2014-03-19 16:56:03 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Search string: http://kickass.to/usearch/Moordvrouw%20s03e2/?field=seeders&sorder=desc 2014-03-19 16:56:08 DB CP Server Thread-9 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE status IN (4,3276804,204,404,104,804,12804,25604,1604,3204,6404,6) AND season != 0 and episode != 0 AND airdate <= 735311 2014-03-19 16:56:08 DB CP Server Thread-9 :: sickbeard.db: SELECT COUNT(*) FROM tv_episodes WHERE season != 0 and episode != 0 AND (airdate != 1 OR status IN (4,3276804,204,404,104,804,12804,25604,1604,3204,6404,2,3276802,202,402,102,802,12802,25602,1602,3202,6402,9,3276809,209,409,109,809,12809,25609,1609,3209,6409,6)) AND airdate <= 735311 AND status != 7 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if found episode 3x2 is wanted at quality Unknown 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [4, 32, 128] [] and found 32768 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Don't want this quality, ignoring found episode 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ignoring result Moordvrouw S03E02 16-02-2014) NL DutchTV.mp4 because we don't want an episode that is Unknown 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E06 (16-03-2014) NL DutchTV.mkv isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E04 (02-03-2014) NL DutchTV.mp4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw (S03E05 09-03-2014) NL DutchTV.mp4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E01 09-02-2014) NL DutchTV.mkv isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S03E03 23-02-2014) NL DutchTV.mp4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:27 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E01 NL XViD-SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw 2012 HD2DVD5 Episode 1 2 3 4 isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E10 NL XViD SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E02 NL XViD-SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Episode Moordvrouw S01E04 NL XViD-SHOWGEMiST isn't 3x2, skipping it 2014-03-19 16:56:28 WARNING SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to parse the filename Moordvrouw - Donkere diepte [S03E02] into a valid episode
Daar moet de regex worden aangepast, ik ben alleen niet bekend met regexen dus ik kan je niet verder helpen. Mocht er iemand wel verstand van hebben, stuurt maar een pull request
Kan aan mij liggen maar zou hier niet veel tijd aan besteden. Als uploader nu gewoon scene format aanhoud is er niks aan de hand. Zo kun je voor elke afwijkende release wel aanpassingen gaan maken wat mijn inziens alleen maar problemen gaat geven in de toekomst.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:29:
[...]
https://github.com/nivong...rd/name_parser/regexes.py
Daar moet de regex worden aangepast, ik ben alleen niet bekend met regexen dus ik kan je niet verder helpen. Mocht er iemand wel verstand van hebben, stuurt maar een pull request
Regex is wel mijn ding maar zie hier niet echt toegevoegde waarde van in.
Ik heb een vraag betreft post processing van Sab en Sickbeard.
Als ik nu een serie download komen de episodes zo in de map
/tv/episode
terwijl ik het zo wil
/tv/serie/season/episode
In sickbeard haal ik mijn complete downloads bij
/volume1/downloads/complete
in sab heb ik bij categorieën
voor tv staat deze op /volume1/TV
en gebruik ik sabtosickbeard.py
/tv/episode
terwijl ik het zo wil
/tv/serie/season/episode
[ Voor 9% gewijzigd door Zaratrass op 21-03-2014 12:38 ]
Ik heb gewoon het gewenste resultaat.
name pattern: Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext
series worden toegevoegd aan /volume1/Series en krijgen automatisch een map met de serie naam
dus bijvoorbeeld: /volume1/Series/Banshee/Season 02/Banshee.S02E04.HD.TV-KILLERS.mkv
name pattern: Season 02/Show.Name.S02E03.HD.TV-RLSGROUP.ext
series worden toegevoegd aan /volume1/Series en krijgen automatisch een map met de serie naam
dus bijvoorbeeld: /volume1/Series/Banshee/Season 02/Banshee.S02E04.HD.TV-KILLERS.mkv
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
De map tv/serie/ word bij mij automatisch gemaakt door sickbeard als ik een nieuwe serie aanmaak.
De map season/ kun je doen via config->post-processing->naming pattern.
Als je deze begint met "season %S/" dan maakt hij ook season mappen aan.
De map season/ kun je doen via config->post-processing->naming pattern.
Als je deze begint met "season %S/" dan maakt hij ook season mappen aan.
Lijkt erop dat je sabtosickbeard script niet wordt gebruikt en dat de post processing door sabnzbd wordt gedaan. Dus even kijken of je in sabnzbd wel alle instellingen juist hebt staan.manii schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:37:
Ik heb een vraag betreft post processing van Sab en Sickbeard.
/tv/episode
terwijl ik het zo wil
/tv/serie/season/episode
Hoe krijg ik sabtosickbeard.py in de map /usr/local/sabnzbd/var/scriptsAmelandbor schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:53:
[...]
Lijkt erop dat je sabtosickbeard script niet wordt gebruikt en dat de post processing door sabnzbd wordt gedaan. Dus even kijken of je in sabnzbd wel alle instellingen juist hebt staan.
ik heb net een nas... en kan tot nu toe alleen bij de mappen die ik zelf heb aangemaakt.
Nog een bumpjetboheeren schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:26:
je moet even zoeken op internet naar WinSCP. hiermee connect je dan naar de nas.manii schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:59:
[...]
Hoe krijg ik sabtosickbeard.py in de map /usr/local/sabnzbd/var/scripts
ik heb net een nas... en kan tot nu toe alleen bij de mappen die ik zelf heb aangemaakt.
krijg deze melding..Paradox schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:02:
[...]
je moet even zoeken op internet naar WinSCP. hiermee connect je dan naar de nas.
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.
Verbinding mislukt.
edit: heb ftp ingeschakeld maar dan krijg ik nog steeds de mappen die ik heb aangemaakt. niet de usr mappen etc..
[ Voor 15% gewijzigd door Zaratrass op 21-03-2014 13:20 ]
idd, ik zag het!! Erg nice.. hoop werk verricht in de afgelopen maanden (6 maanden geleden heb ik de issue geplaatstSenaxx schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 00:45:
Voor mensen die nog een Synology Nas hebben en interesse hebben in NZBDrone er zijn vanavond nieuwe packages beschikbaar gekomen die het lijken te doen. Hierin zit de nieuwe Mono 3 en laaste NZBDrone versie.
anywayz, ik krijg hem nog niet aan de praat op mijn ds212+. Zegt dat ie de package niet kan uitvoeren.
En wat ik zelf mis is het automatisch zoeken naar subtitles. Als iedereen die het gebruikt daar nu ff hier voor wil stemmen:
https://trello.com/c/Yh8EmFyG/180-subtitle-downloading
Dan komt het er vast binnenkort ook in!
Je moet ook even SSH inschakelenmanii schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:17:
[...]
krijg deze melding..
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.
Verbinding mislukt.
edit: heb ftp ingeschakeld maar dan krijg ik nog steeds de mappen die ik heb aangemaakt. niet de usr mappen etc..
ik heb sinds een paar dagen Sabnbzd en sick beard draaien. Via use-net crawler en sunny usenet probeer ik top gear en bijv 3 op reis binnen te halen. Deze kan ik wel op de crawler site vinden, maar sick beard vindt niets. Daarentegen worden series als breaking bad en the blacklist wel gevonden. Handmatig in Sabnbzd werkt natuurlijk wel. wellicht eerder gesteld, maar hoe los ik dit op
Welke kwaliteit heb je ingesteld voor topgear ?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
ik had HD720, maar zojuist nog even "any", op diverse fora wordt gesproken over use-net crawler zelf in te voeren bij onder een andere Configure Custom Newznab Providers. Dit werkt dus ook niet. Verder heb ik womble's index.
[ Voor 13% gewijzigd door le dj op 21-03-2014 23:24 ]
En wat heb je verder zoal gedaan om het op te lossen?
Package al eens herstart misschien?
Inderdaadschumi2004 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Herkenbaar. Ben er ook bijna zeker van dat wanneer je CP herstart hij er ineens wel vind en daarna houd het op totdat ie weer herstart wordt.
Dacht het recentelijk opgelost te hebben maar ook hier stopt ie met zoeken totdat ik CP herstart.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
HDTV 720p zou moeten werken,le dj schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:23:
ik had HD720, maar zojuist nog even "any", op diverse fora wordt gesproken over use-net crawler zelf in te voeren bij onder een andere Configure Custom Newznab Providers. Dit werkt dus ook niet. Verder heb ik womble's index.
denk zelf dat je naar andere index providers zal moeten kijken.
en heb je wel de api sleutel helemaal ingevult in sickbeard voor usenet-crawler ?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik gebruik Sickbeard met NZBget momenteel.
Ik heb hem bijna werkend, ben series aan het toevoegen. Maar ik kom bij veel series tegen waarvan sickbeard een episode vind, dat deze qua health dat nzbget controleert dat deze niet goed zijn of ik hij download maar er zitten niet genoeg herstel bestanden bij. Dat verschilt tussen oudere series en nieuwere episodes beiden problemen mee.
Kan ik in Sickbeard ook zelf kiezen welke bestand in wil downloaden? Die optie heb je in couchpatato ook.
Voor series doet nzbtosickbeard het, maar hij runt ook de script voor couchpatato. kan ik deze aanlaten?
ERROR Sat Mar 22 2014 10:58:24 Post-process-script nzbToMedia/nzbToCouchPotato.py for .......... failed
Ik heb hem bijna werkend, ben series aan het toevoegen. Maar ik kom bij veel series tegen waarvan sickbeard een episode vind, dat deze qua health dat nzbget controleert dat deze niet goed zijn of ik hij download maar er zitten niet genoeg herstel bestanden bij. Dat verschilt tussen oudere series en nieuwere episodes beiden problemen mee.
Kan ik in Sickbeard ook zelf kiezen welke bestand in wil downloaden? Die optie heb je in couchpatato ook.
Voor series doet nzbtosickbeard het, maar hij runt ook de script voor couchpatato. kan ik deze aanlaten?
ERROR Sat Mar 22 2014 10:58:24 Post-process-script nzbToMedia/nzbToCouchPotato.py for .......... failed
[ Voor 8% gewijzigd door Zaratrass op 22-03-2014 11:16 ]
Nee je kan niet zelf kiezen welke release sickbeard downloadt. Wel is er een failed download handeling optie die je aan kan zetten. Kijk eens of dat jouw probleem oplost.
nzbtocouchpotato.py is een postprocessing script voor nzbget, dus dat script moet je uitschakelen in nzbget (bij de categorie instellingen). Sickbeard heeft zijn eigen post processing en kan je inschakelen bij de instellingen (scan and process).
nzbtocouchpotato.py is een postprocessing script voor nzbget, dus dat script moet je uitschakelen in nzbget (bij de categorie instellingen). Sickbeard heeft zijn eigen post processing en kan je inschakelen bij de instellingen (scan and process).
zit "failed download handeling" optie niet in sab ? kan geen optie in NZBget dan wel sickbeard erover vinden. Alle opties langs gegaan.
job schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:21:
Nee je kan niet zelf kiezen welke release sickbeard downloadt. Wel is er een failed download handeling optie die je aan kan zetten. Kijk eens of dat jouw probleem oplost.
ik ben nu nzbget aan het testen en ik loop tegen het volgende persoonlijk probleem aan,
voorbeeld met sabnzbd:
een bestand die word genoemd abcde,
ik rename het bestand in sabnzbd naar moviename (2013)
na het uitpakken in de map krijg ik dus een dir genaamd moviename (2013) met daar onder de film.
met nzbget al ik het dan rename en na uitpakken krijg ik
een dir genaamd: moviename (2013)/abcde/ met daaronder de film.
heb op de nzbget forum gezocht en gegoogled maar heb eigenlijk niks gevonden hoe ik dat kan changen.
is dit ook mogelijk met nzbget of niet ?
voorbeeld met sabnzbd:
een bestand die word genoemd abcde,
ik rename het bestand in sabnzbd naar moviename (2013)
na het uitpakken in de map krijg ik dus een dir genaamd moviename (2013) met daar onder de film.
met nzbget al ik het dan rename en na uitpakken krijg ik
een dir genaamd: moviename (2013)/abcde/ met daaronder de film.
heb op de nzbget forum gezocht en gegoogled maar heb eigenlijk niks gevonden hoe ik dat kan changen.
is dit ook mogelijk met nzbget of niet ?
sabnzbd en nzbget doen niets anders dan downloaden, uitpakken (en eventueel hernoemen).manii schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:55:
zit "failed download handeling" optie niet in sab ? kan geen optie in NZBget dan wel sickbeard erover vinden. Alle opties langs gegaan.
Wat er gedownload moet worden bepaalt sickbeard. Wel kan sickbeard (en couchpotato) opvragen of een download geslaagd is. Is deze mislukt (failed) dan vraagt stuurt sickbeard een andere nzb toe.
Daarvoor moet je wel de juiste sickbeard versie hebben (die van mr-orange of nivong).
De vraag echter is of jouw probleem daarmee wel volledig wordt opgelost. Er worden de laatste tijd steeds meer take-down notices ingediend en dat zorgt er voor dat downloads mislukken. Ik zelf laat sickbeard alleen recente afleveringen downloaden, dat gaat altijd goed.
oudere seizoenen zoek ik handmatig.
Ik weet niet zeker welke versie heb, maar ik denk dat ik net zoals jou ook handmatig oude afleveringen moet gaan zoeken. Bedankt voor je infojob schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:50:
[...]
sabnzbd en nzbget doen niets anders dan downloaden, uitpakken (en eventueel hernoemen).
Wat er gedownload moet worden bepaalt sickbeard. Wel kan sickbeard (en couchpotato) opvragen of een download geslaagd is. Is deze mislukt (failed) dan vraagt stuurt sickbeard een andere nzb toe.
Daarvoor moet je wel de juiste sickbeard versie hebben (die van mr-orange of nivong).
De vraag echter is of jouw probleem daarmee wel volledig wordt opgelost. Er worden de laatste tijd steeds meer take-down notices ingediend en dat zorgt er voor dat downloads mislukken. Ik zelf laat sickbeard alleen recente afleveringen downloaden, dat gaat altijd goed.
oudere seizoenen zoek ik handmatig.
edit: Ik krijg het niet voor elkaar om de post process via couch voor elkaar te krijgen.
in NZBget heb ik de DestDir staan op /volume1/downloads/complete
in couch staat bij renamer ook op /volume1/downloads/complete
to volume1/movies
Maar hij werkt niet ? moet ik de post process script wel of niet aanzetten in nzbget?
[ Voor 14% gewijzigd door Zaratrass op 22-03-2014 21:25 ]
Na de laatste update, gisteren, van de 21 commits in de Sickbeard Alpha Dutch. krijg ik de volgende errors
Is dit bekend en hoe is dit op te lossen?
Edit:
Opgelost, site in onderhoud, niet bij stilgestaan( dank voor de tip).
I rest my case
code:
1
2
3
4
5
| 2014-03-23 11:19:58 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-278917 :: Error while searching PublicHD, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'splitlines' 2014-03-23 11:19:21 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-277454 :: Error while searching PublicHD, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'splitlines' 2014-03-23 11:18:53 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-81729 :: Error while searching PublicHD, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'splitlines' 2014-03-23 11:18:35 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-80701 :: Error while searching PublicHD, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'splitlines' 2014-03-23 11:18:26 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-255316 :: Error while searching PublicHD, skipping: 'NoneType' object has no attribute 'splitlines' |
Is dit bekend en hoe is dit op te lossen?
Edit:
Opgelost, site in onderhoud, niet bij stilgestaan( dank voor de tip).
I rest my case
[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 23-03-2014 11:37 ]
heb je een poging gewaagd om PublicHD te googlen ?
dan weet je ook waarom je die melding krijgt.
tipje: kijk op hun facebook page
dan weet je ook waarom je die melding krijgt.
tipje: kijk op hun facebook page
Ik lees steeds meer over NZBDrone. Is dit nou veel beter?
hmm had gehoopt dat ik met nzbget wel sneller kon downen als met sabnzbd. Maar met beide blijf ik rond de 7100Kb/s hangen.
mis ik ergens een setting?
mis ik ergens een setting?

Dat ligt het waarschijnlijk aan de post zelf (of aan je usenet provider), langzame snelheden komen vaak voor bij oude posts (die tegen de max van je retentie aanliggen). Probeer het eens met een recente post.Paulus07 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:35:
hmm had gehoopt dat ik met nzbget wel sneller kon downen als met sabnzbd. Maar met beide blijf ik rond de 7100Kb/s hangen.
Er vanuitgaand dat je diskstation niet druk bezig is met andere processen die de cpu zwaar belasten.
[ Voor 10% gewijzigd door job op 23-03-2014 13:53 ]
Hmm zie dat die usenet idd op 50MBit staat. eens kijken of ik kan upgraden naar 100job schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Dat ligt het waarschijnlijk aan de post zelf (of aan je usenet provider), langzame snelheden komen vaak voor bij oude posts (die tegen de max van je retentie aanliggen). Probeer het eens met een recente post.
Er vanuitgaand dat je diskstation niet druk bezig is met andere processen die de cpu zwaar belasten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]