[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste
Acties:
  • 633.086 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 16:14
tripkip schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:45:
Ik heb blijkbaar iets gemist.. Kan iemand me uitleggen hoe ik deze bestanden uitpak/rename en liefst vanal werkend krijg in SABnzbd postprocessing?
Niet iedereen heb toegang tot deze sources en mss ook niet handig lnkjes ernaar te plaatsen. Vertel dan liever wat er anders/mis mee is t.o.v. bestanden die wel lukken, extentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 16:35
schumi2004 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:53:
[...]

Nee want jij gebruik SABnzbd toch ;)

Je was er overigens bijna met je scripts, was puur een kwestie van lezen en niet direct gaan tweaken voordat je het uberhaubt werkend had ;)
Overstappen op misschien simpelere alternatieven kan altijd ;-). Was er misschien dichtbij, maar had echt niet het idee het goed kwam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
schumi2004 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:07:
[...]

Niet iedereen heb toegang tot deze sources en mss ook niet handig lnkjes ernaar te plaatsen. Vertel dan liever wat er anders/mis mee is t.o.v. bestanden die wel lukken, extentie?
Het is net omdat niet iedereen hier toegang toe heeft dat ik dacht dat het wel gedoogd werd om deze links te plaatsen ;) maar ik begrijp je opmerking maar al te goed.

Als je zoekt naar "132066-0" vind je het ook, de extensies zijn verandert in cijfers, de posters gaan ervan uit dat par2 de namen kan herstellen. SABnzbd kan hier bij mij niet goed mee om (0.7.11), deze blijft namelijk in hangen bij het verifiëren.

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@tripkip
Ik zou het bij SAbnzbd forum eens proberen.
Bug report aanmaken en test files naar shypike mailen en vermoed dat je vanavond nog je antwoord heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:27

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

tripkip schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:49:
[...]

Het is net omdat niet iedereen hier toegang toe heeft dat ik dacht dat het wel gedoogd werd om deze links te plaatsen ;) maar ik begrijp je opmerking maar al te goed.

Als je zoekt naar "132066-0" vind je het ook, de extensies zijn verandert in cijfers, de posters gaan ervan uit dat par2 de namen kan herstellen. SABnzbd kan hier bij mij niet goed mee om (0.7.11), deze blijft namelijk in hangen bij het verifiëren.
Ben nieuwsgierig en heb het geprobeerd. Heb ook versie 0.7.11
Bij mij pakt hij hem gewoon uit. Hij blijft wel hangen op verifieren maar ineens gaat hij door en pakt hij alles uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 16-04-2013 22:08 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gebruikte eerst de post processing van Sickbeard die mijn download map scande. Echter is usenet minder stabiel dan vroeger dus ik wil nu een Torrent backup hebben.
uTorrent haalt met RSS downloader alles binnen van een private torrent tracker die niet met rars werkt. Enige wat Sickbeard dus hoeft te doen is die uTorrent folder te scannen op gedownloade bestanden en die te kopiëren naar de serie map. Verwijderen van het origineel doet uTorrent na x dagen :)
Nu Sabnzbd die via sabToSickBeard de downloads naar Sickbeard stuurt ipv via een download map en ik heb altijd of de download van Sabnzbd of van uTorrent en daarmee altijd de download binnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:36:
[...]

NZBGet 11 brings a reworked concept of post-processing scripts. The installation of pp-script is now a simple copy of ONE file. The update similarly simple - just update ONE script file. There are no a separate configuration file anymore.

The concept has many other advantages. For more info please see topic Introducing new post-processing scripts concept on NZBGet Forum.
Good news, and do you now also support pp for CouchPotato or again only for SickBeard?

Never mind, I got my answer... Dude... I love you! (in a non gay way that is :P )
Key features:
Multiple scripts can be now used.
For each nzb-file can be defined what script to execute. For each category a default script can be set.

[ Voor 16% gewijzigd door mvds op 17-04-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

B2

wa' seggie?

Hm, het lijkt wel alsof auto-sub er hier mee gestopt is. In de log zie ik alleen maar dit soort meldingen :
code:
1
2013-04-17 09:59:44,052 ERROR  getSubLink: The server returned an error for request http://api.bierdopje.com/BB442E7744E9B541/GetAllSubsFor/2186/06/23/nl

Terwijl als ik die link handmatig open, en dan daar ook weer de download link in, de sub prima in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mvds schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:33:
[...]

Good news, and do you now also support pp for CouchPotato or again only for SickBeard?

Never mind, I got my answer... Dude... I love you! (in a non gay way that is :P )

[...]
Bij mijn weten ondersteund nzbget default helemaal niks wat SickBeard of CouchPotato betreft. Dit is iets wat Diaoul gedaan heeft van SynoCommunity ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Zo en toen besloot Sickbeard na een update van een enkele weken terug, vannacht alle grote series in 1080p Blu-Ray te gaan downloaden. Queue van 320GB :F

Die optie is dus bij alle series die al in Sickbeard stonden aangezet na de update waarin ze beschikbaar werden.
Is er misschien een manier om deze overal uit te zetten? Ik heb er nogal wat in Sickbeard staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 17:15

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

B2 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:03:
Hm, het lijkt wel alsof auto-sub er hier mee gestopt is. In de log zie ik alleen maar dit soort meldingen :
code:
1
2013-04-17 09:59:44,052 ERROR  getSubLink: The server returned an error for request http://api.bierdopje.com/BB442E7744E9B541/GetAllSubsFor/2186/06/23/nl

Terwijl als ik die link handmatig open, en dan daar ook weer de download link in, de sub prima in beeld komt.
Bij mij precies hetzelfde...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Voor dat Auto-Sub issue heb ik al een defect voor gelogged, en is inmiddels ook al opgelost lijkt het

Zie:
https://code.google.com/p/auto-sub/issues/detail?id=183

en ook

http://www.bierdopje.com/...s-for-this-period---/last

en
http://www.bierdopje.com/...10322-AutoSub-deel-2/last

Het lijkt erop dat bierdopje het gebruik van externe tools/scripts verder aan banden legt. En het aantal API requests, en het aantal requests per seconde/minuut aan het verminderen is.

Ik heb gisteren de laatste versie opgehaald, en het lijkt nu goed te gaan, echter ben ik dankzij al dat "getest" alweer door de API calls van vandaag heen....

[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 17-04-2013 16:39 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

B2

wa' seggie?

cypher21 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:36:
Voor dat Auto-Sub issue heb ik al een defect voor gelogged, en is inmiddels ook al opgelost lijkt het

Zie:
https://code.google.com/p/auto-sub/issues/detail?id=183

en ook

http://www.bierdopje.com/...s-for-this-period---/last

en
http://www.bierdopje.com/...10322-AutoSub-deel-2/last

Het lijkt erop dat bierdopje het gebruik van externe tools/scripts verder aan banden legt. En het aantal API requests, en het aantal requests per seconde/minuut aan het verminderen is.

Ik heb gisteren de laatste versie opgehaald, en het lijkt nu goed te gaan, echter ben ik dankzij al dat "getest" alweer door de API calls van vandaag heen....
Hier werkt het na een update ook weer. Probleem is alleen dat ik een enorme backlog heb omdat ik mijn complete series archief opnieuw moest downloaden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:43
B2 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:53:
[...]
Hier werkt het na een update ook weer. Probleem is alleen dat ik een enorme backlog heb omdat ik mijn complete series archief opnieuw moest downloaden :/
Hoe update ik auto-sub naar laatste update? kan er niet echt iets over vinden en versie 5.6 draait ik al maar die is van november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
slommer schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:16:
[...]

Hoe update ik auto-sub naar laatste update? kan er niet echt iets over vinden en versie 5.6 draait ik al maar die is van november.
zip file en executable moeten nog worden gemaakt.

Om de laatste versie van source op te halen zie: https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/InstallFromSource

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Blamm schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:02:
Zo en toen besloot Sickbeard na een update van een enkele weken terug, vannacht alle grote series in 1080p Blu-Ray te gaan downloaden. Queue van 320GB :F

Die optie is dus bij alle series die al in Sickbeard stonden aangezet na de update waarin ze beschikbaar werden.
Is er misschien een manier om deze overal uit te zetten? Ik heb er nogal wat in Sickbeard staan namelijk.
Zelf gevonden, maar indien iemand anders het nog wil weten:

Via "Mass Update" heb ik voor alle series de quality opnieuw ingesteld. Worden ze wel allemaal hetzelfde, maar dat is prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Laatst online: 24-09 16:43
cypher21 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:35:
[...]

zip file en executable moeten nog worden gemaakt.

Om de laatste versie van source op te halen zie: https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/InstallFromSource
thnx dat werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Inmiddels heb ik Auto-Sub enigszins aan het werken. Waar ik wel tegenaan loop is dat ik bij de logfile steeds dit aantref: getShowid: showid not found for Married . With Children

Nu heb ik de map van Married with children al exact aangepast naar hoe deze op bierdopje.com staat, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Op negeren kan ik hem ook niet zetten.

Maakt het trouwens uit als de file al door sickbeard of sabnzb netjes is hernoemd naar bv. An idiot abroad - s01e01 - China ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Steefmeister schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:
Inmiddels heb ik Auto-Sub enigszins aan het werken. Waar ik wel tegenaan loop is dat ik bij de logfile steeds dit aantref: getShowid: showid not found for Married . With Children

Nu heb ik de map van Married with children al exact aangepast naar hoe deze op bierdopje.com staat, maar ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Op negeren kan ik hem ook niet zetten.

Maakt het trouwens uit als de file al door sickbeard of sabnzb netjes is hernoemd naar bv. An idiot abroad - s01e01 - China ?
Wat je kunt doen, is de ID van de serie handmatig in autosub zetten.

in autosub: Config en dan tabblad Name Mapping.

Even in de logfile kijken hoe de serie daar heet en dan het ID op deze manier toevoegen:

davincis demons = 17366

Het bierdopje ID van Married with children is 5790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie4nl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-02 14:39
Couchpotato heeft een indiegogo campange opgezet om hosting kosten te betalen en natuurlijk als een sort bedankje
http://www.indiegogo.com/projects/couchpotato-hosting-costs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Thanks cypher21. Gaan we proberen. Zijn al door de api calls heen voor vandaag en al vaak op reset gedrukt. Geloof niet dat het nog werkt op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
Met de nieuwe take-downs zijn de nieuwe gecodeerde nzbs een uitkomst.

Op een of andere manier kan mijn spotweb nog steeds niet goed doorlinken, geen probleem dan doe ik het wel handmatig, om vervolgens de cue entry in sab de goede naam te geven zodat sab een mooie dir aanmaakt in de download\tv directory.

Sickbeard heeft dus voornamelijk een library functie gekregen en dat is prima, alleen kijkt SB voornamelijk naar de filename en NIET naar de dir name, aangezien sab de filename niet aanpast moet ik alsnog alles handmatig aanpassen. Kan ik op een of andere manier SB alleen naar de dir naam laten kijken en hem ervan uit laten gana dat de files in de dir kloppen?

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Steefmeister schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:20:
Thanks cypher21. Gaan we proberen. Zijn al door de api calls heen voor vandaag en al vaak op reset gedrukt. Geloof niet dat het nog werkt op die manier :)
ghehe, die knop is er in de laatste update uit gehaald (als je van source draait)

Die knop doet idd niets, die reset de API calls teller in het autosub programma.
Op bierdopje houden ze die ook bij, zou 300 api calls per dag moeten zijn, maar volgens mij zijn het er minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Wie heeft die nzb unity goed aan het werken met sabnzbd? Ik heb netjes host ingevuld (192.168.*.8*:8080) bij poort 8080 ingevuld en dan de API key.

Vervolgens blijft de boel gewoon op testing sabnzbd connection staan, zonder dat daar verandering in komt. Dit heb ik getest op mijn Google Nexus One, maar ook op mijn android tablet. Zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Is er een manier om utorrent sneller te laten scannen in de map waar mijn .torrent files staan? Utorrent staat al zo'n twee uur aan (hij is 1 bestand aan 't downloaden btw, die ik handmatig had toegevoegd) maar hij heeft tot dusver nog niks van mijn torrents geladen die ik met CouchPotato heb geselecteerd. De torrent files staan wel al netjes in één map, die ik ook heb opgegeven bij m'n utorrent instellingen. Dit is trouwens de eerste keer dat ik CouchPotato gebruik, ziet er uit als een prachtig programma, nu het laatste stapje nog even werkend krijgen :P Hopelijk kunnen jullie deze noob even helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb Spotweb iets aangepast zodat ik deze als newznab-server kan gebruiken. Om de een-of-andere reden vind sickbeard echter dat de gevonden episodes niet valid zijn:
code:
1
2
Apr-20 13:27:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-82280 :: The result BLA S15E01 DUTCH HDTV x264-iFH doesn't seem to be a valid episode for season 16, ignoring
Apr-20 13:27:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-82280 :: The result BLA S15E02 DUTCH WEB-RiP x264-DLH doesn't seem to be a valid episode for season 16, ignoring

(En zo gaat dat nog een tijdje door. BLA heb ik overigens zelf toegevoegd, het gaat om een ander show.)

Seizoen 15 en 16 heb ik als 'Wanted' aangeklikt in SB. Soortgelijke meldingen komen voor seizoen 15 niet voor, maar hij download er ook niets voor. Als kwaliteit heb ik 'Any' geselecteerd.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? In spotweb zie ik het allemaal staan, maar ik wil dat het automatisch wordt gedownload.

Ik draai dit overigens op mijn Synology DS410; sickbeard is via een package geïnstalleerd.

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 20-04-2013 13:49 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 11:21
Steefmeister schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:20:
Wie heeft die nzb unity goed aan het werken met sabnzbd? Ik heb netjes host ingevuld (192.168.*.8*:8080) bij poort 8080 ingevuld en dan de API key.

Vervolgens blijft de boel gewoon op testing sabnzbd connection staan, zonder dat daar verandering in komt. Dit heb ik getest op mijn Google Nexus One, maar ook op mijn android tablet. Zelfde resultaat.
Bij host geen poort opgeven, enkel het ipnummer en.zonder http:// je geeft tenslotte apart je poort op.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vandaag Sabnzbd op mijn synology geüpdatet door de oude te verwijderen en de nieuwe te installeren. Niet zo'n slimme move geweest, aangezien ook alle instellingen gelijk foetsie waren :) Afijn, waar ik voorheen Sabnzbd de post-processing liet doen wil ik nu het sabtosickbeard script gebruiken. Series met jaartallen erin The Americans (2013) gingen altijd in de map The Americans, waardoor Sickbeard geen metadata erbij deed en Autosub geen ondertitels downloadde.

Nu zit ik alweer een uur te speuren in dit topic en via google waar ik dat sabtosickbeard script vandaan kan halen en HOE ik dat werkende krijg. Als iemand mij het stapsgewijs kan uitleggen zou ik dat zeer op prijs stellen.

Edit; een link naar een duidelijke handleiding is ook voldoende. Ik kan dat namelijk nergens vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Freakster86 op 21-04-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:02

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Super bedankt! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:45
Ik heb nog steeds met de NL fork van schumi dat als ik Sick Beard reboot de database corupt is.
Is daar al een fix voor? verder vind ik over het algemeen NL series niet vaak. :(

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Oké, ik heb het werkende, maar nog niet zoals het heurt.

Loading config from /usr/local/var/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
ERROR: You need an autoProcessTV.cfg file - did you rename and edit the .sample?

Wat ik kan vinden is dat ik het bestand moet aanpassen, maar de vraag is.. en misschien wel een domme vraag...hoe kom ik in /usr/local.... Die mappen zijn niet zichtbaar via disk station. Ik zie dat het hier in topic vaak naar voren komt, maar kan niet zo 1,2,3 zien hoe mensen daar toegang tot krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:10
Via telnet of SSH met bijvoorbeeld putty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

@Freakster86

Bron:http://de.nnis.nl/2011/09/17/sick-beard-installeren-en-configureren-voor-gebruik-in-combinatie-met-sabnzbd-windows/

We gaan nu SABnzbd+ verder configureren. Downloads kunnen namelijk nu wel naar SABnzbd+ gestuurt worden, maar verder gebeurt er niets. Open de map waar Sick Beard geïnstalleerd is. Open de map ‘AutoProcessTV’, selecteer de bestanden en kopieer ze. Open nu de map waar SABnzbd+ geïnstalleerd is. Maak een nieuwe map en noem die ‘scripts’. Open deze map en plak hier de bestanden in die je net hebt gekopieerd. (noot: als je al scripts in SABnzbd+ gebruikt kun je de bestanden naar je huidige scripts map kopiëren.)

Hernoem het bestand ‘AutoProcessTV.cfg.sample’ naar ‘AutoProcessTV.cfg’. Open dit bestand met Kladblok. Vul de gegevens in van je Sick Beard installatie. Wanneer je Sick Beard op dezelfde computer als SABnzbd+ hebt hoef je verder niets te veranderen (tenzij je stiekem een gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingesteld in Sick Beard).

Open de webinterface van SABnzbd+ en ga naar ‘Config’ > ‘Folders’. Stel hier bij ‘Post-Processing Scripts Folder’ het pad in naar de net door jou aangemaakte map. In mijn geval is dat ‘dus: C:\Program Files (x86)\SABnzbd\scripts’. Herstart SABnzbd+ nu via ‘Config’ > ‘Restart’. Als SABnzbd+ weer is opgestart ga je naar ‘Config’ > ‘Categories’. Maak een nieuwe categorie en geef hem de naam die je bij ‘SABnzbd Category’ in Sick Beard hebt ingesteld. In mijn geval dus ‘Sick Beard’. Kies bij het veld ‘Script’ voor ‘AutoProcessTV.exe’. Vul bij het veld ‘Folder/Path’ een mapnaam in die gebruikt gaat worden om je Sick Beard downloads tijdelijk te bewaren. Ik gebruik ‘Sick Beard’. Druk op ‘Save’.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
renzo4000 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:00:
[...]

Bij host geen poort opgeven, enkel het ipnummer en.zonder http:// je geeft tenslotte apart je poort op.
Dan blijft de status nog altijd op testing connection staan. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:44
Naar aanleiding van: HyperBart in "Newsservers met binaries [Deel 12]"

Had ik graag thuis mijn Sab-installatie geupdated/geupgraded naar 0.7.11.

Ik heb alles geinstalleerd met LaSi.sh. Hoe update ik het beste "in line", dus zonder al te zware herconfigs van Sab voor SB of CP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:44:
Ik heb Spotweb iets aangepast zodat ik deze als newznab-server kan gebruiken. Om de een-of-andere reden vind sickbeard echter dat de gevonden episodes niet valid zijn:
code:
1
2
Apr-20 13:27:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-82280 :: The result BLA S15E01 DUTCH HDTV x264-iFH doesn't seem to be a valid episode for season 16, ignoring
Apr-20 13:27:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-82280 :: The result BLA S15E02 DUTCH WEB-RiP x264-DLH doesn't seem to be a valid episode for season 16, ignoring

(En zo gaat dat nog een tijdje door. BLA heb ik overigens zelf toegevoegd, het gaat om een ander show.)

Seizoen 15 en 16 heb ik als 'Wanted' aangeklikt in SB. Soortgelijke meldingen komen voor seizoen 15 niet voor, maar hij download er ook niets voor. Als kwaliteit heb ik 'Any' geselecteerd.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? In spotweb zie ik het allemaal staan, maar ik wil dat het automatisch wordt gedownload.

Ik draai dit overigens op mijn Synology DS410; sickbeard is via een package geïnstalleerd.
*schop*

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
HyperBart schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:38:
Naar aanleiding van: HyperBart in "Newsservers met binaries [Deel 12]"

Had ik graag thuis mijn Sab-installatie geupdated/geupgraded naar 0.7.11.

Ik heb alles geinstalleerd met LaSi.sh. Hoe update ik het beste "in line", dus zonder al te zware herconfigs van Sab voor SB of CP?
Welk platform?
Onder linux is't gewoon een 'git pull' in /opt/sickbeard
Je kunt mbv LaSi ook een cron-job configureren die dit voor je doet.

Oh, sorry, voor sabnzbd.
Die wordt volgens mij gewoon geïnstalleerd via de package manager.
Dus:
- apt-get update & apt-get upgrade
of
- apt-get install sabnzbd-plus (niet zeker of dat de juiste pakketnaam is)

[ Voor 16% gewijzigd door RudolfR op 22-04-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
RudolfR schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:58:
Via telnet of SSH met bijvoorbeeld putty.
Ja, ik had Putty al gedownload en geprobeerd, maar daar loop ik vast. Snap namelijk niet hoe ik in die mappen kom en dan de bestanden kan aanpassen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
login as: admin
admin@192.168.1.xxx's password:

BusyBox v1.16.1 (2012-03-07 15:47:21 CST) built-in shell (ash)
Enter 'help' for a list of built-in commands.

Freek-DS> help
Built-in commands:
------------------
        . : [ [[ alias break cd chdir continue eval exec exit export
        false getopts hash help let local printf pwd read readonly return
        set shift source test times trap true type ulimit umask unalias
        unset wait

Freek-DS>

Putty, Synology, SABnzbd geeft niet de gewenste resultaten in google.
Ja, was het maar zo simpel :) 9 van de 10x vind ik uitleg over windows installaties, maar daar heb je vrij weinig aan wanneer je het op je NAS moet doen.

Daarom had ik die laatste stap (in de hoop dat dat dus niet nodig zou zijn) niet gedaan.
One final step. Using Finder, navigate to your Sick-Beard folder. Inside that, open the autoProcessTV folder. Rename autoProcessTV.cfg.sample to autoProcessTV.cfg and then open the file with your favorite text editor. You probably won’t have to change anything. If you aren’t using the default port or you’ve set up a username and password make sure to set that here. Otherwise, you are good to go as is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Niets veranderen IN die file nee, maar de filenaam wel, anders wordt die niet door het postprocess script gezien.

Als het goed is, zit je scripts map in Sickbeard in de volgende map

/usr/local/sickbeard/share/SickBeard/

via putty tik je in:
code:
1
 cd /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/

vervolgens
code:
1
ls -la

Dit is het DIR commando in linux, je krijgt nu een lijst met bestanden te zien.
Als het goed is staat daar ook dat autoProcessTV.cfg.sample bestand
Om deze ter hernoemen tik je in
code:
1
mv autoProcessTV.cfg.sample autoProcessTV.cfg

Daarna weer dat LS commando om te kijken of het bestand hernoemd is.

Vervolgens bekijk je de inhoud van dat bestand met

code:
1
 more autoProcessTV.cfg

Als die gegevens kloppen (wat MEESTAL het geval is, zoals je zelf quotte vanuit een handleiding) dan hoef je niets te doen, en kun je kijken of alles werkt.
Als er iets niet klopt, zul je met een editer aan de gang moeten. Ik vind dit al erg om uit te tikken :P het gebruik van VI ga ik helemaal niet proberen uit te leggen met een forum post

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:44
RudolfR schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:55:
[...]

Welk platform?
Onder linux is't gewoon een 'git pull' in /opt/sickbeard
Je kunt mbv LaSi ook een cron-job configureren die dit voor je doet.

Oh, sorry, voor sabnzbd.
Die wordt volgens mij gewoon geïnstalleerd via de package manager.
Dus:
- apt-get update & apt-get upgrade
of
- apt-get install sabnzbd-plus (niet zeker of dat de juiste pakketnaam is)
Wat een re-install van de nieuwe versie al niet kan verrichten.

Ik heb gewoon Sab laten staan en dan:

2040  sudo apt-get install software-properties-common
 2041  sudo add-apt-repository ppa:jcfp/ppa
 2042  sudo apt-get update
 2043  sudo apt-get upgrade

En kijk eens aan, downloads die hiervoor gewoon keihard faalden, gaan er nu door alsof het niets is.

Heb ik dus 2 maanden voor niets zitten foeteren en van USP's zitten wisselen. :+ . Misschien was Astraweb dan toch niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
cypher21 schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:09:
Niets veranderen IN die file nee, maar de filenaam wel, anders wordt die niet door het postprocess script gezien.

Als het goed is, zit je scripts map in Sickbeard in de volgende map

/usr/local/sickbeard/share/SickBeard/

via putty tik je in:
code:
1
 cd /usr/local/sickbeard/share/SickBeard/

vervolgens
code:
1
ls -la

Dit is het DIR commando in linux, je krijgt nu een lijst met bestanden te zien.
Als het goed is staat daar ook dat autoProcessTV.cfg.sample bestand
Om deze ter hernoemen tik je in
code:
1
mv autoProcessTV.cfg.sample autoProcessTV.cfg
Bedankt voor de hulp :)

Volgens mij heb ik iets fout ingesteld staan.

De map waar ik naar verwijs in SABnzbd is
code:
1
/usr/local/var/sickbeard/autoProcessTV

Als ik cd naar jouw voorbeelden vind ik geen autoProcessTV.
Wanneer ik naar de map die ik in SABnzbd heb staan ga, zie ik geen .sample staan.

Ik gok dat ik verkeerd kijk, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
de map waar je in Sabnzbd naar wijst, en waar dus ook dit autoProcessTV.py bestand staat, daar zou het Sample bestand moeten staan

doe eens een "ls -la" en post het resultaat

[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 22-04-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
In
code:
1
/usr/local/sickbeard/share/
staat alleen een map synoman

In de map waar ik naar verwijst staat wel autoProcessTV, maar geen .sample... als ik probeer dat bestand te veranderen zegt ie ook dat dit bestand niet in de directory staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
doe eens een
cd AutoProcessTV en kijk eens of de bestanden daarin staan ;)

AutoProcessTV is een map gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:43:
In
code:
1
/usr/local/sickbeard/share/
staat alleen een map synoman

In de map waar ik naar verwijst staat wel autoProcessTV, maar geen .sample... als ik probeer dat bestand te veranderen zegt ie ook dat dit bestand niet in de directory staat.
Als je nu eens gewoon een folder zelf ergens aanmaakt waar je makkelijk bij kan en deze als scripts folder opgeeft in sab, probleem op gelost.
Zet daar de scripts van nzbtomedia in en gaan met die banaan.

* schumi2004 wijst naar startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
8)7 Ik had de map verkeerd ingevoerd. Heb hem nu gevonden en succesvol hernoemd!

|:( dubbel checken!!
schumi2004 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:46:
[...]

Als je nu eens gewoon een folder zelf ergens aanmaakt waar je makkelijk bij kan en deze als scripts folder opgeeft in sab, probleem op gelost.
Zet daar de scripts van nzbtomedia in en gaan met die banaan.

* schumi2004 wijst naar startpost ;)
Ja, joh maak het me nog moeilijker :P Eerst even kijken of het nu werkt ;)

Het kan aan mij liggen, maar ik mis een eenduidige handleiding (stappenplan) voor dit alles voor Synology.

-edit-

Volgend probleem. Ik heb zoals in de handleiding stond een tijdelijke map in Downloads/Complete aangemaakt met de naar Sickbeard. Punt is dat ze daar nu ook blijven staan :X
Sickbeard moet ze daar vandaan halen en in de map Series/ zetten onder de juiste serie/seizoen/aflevering etc. Question; hoe? :P

In de handleiding staat dat je geen verwijzing naar de download directory moet zetten..

[ Voor 22% gewijzigd door Freakster86 op 22-04-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br4mmy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-07 18:56
Hallo, ik gebruik sickbeard TPB versie, maar een probleempje, ik heb in sickbeard de vlaamse serie "Casino Revisited" toegevoegd, maar blijkbaar vindt sickbeard deze serie niet op piratebay... Als ik ze manueel zoek op de piratebaysite, dan vindt ik alles... Bij engelstalige series werkt alles altijd perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Quality op unknown zetten misschien helpt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 10:00
Doet couchpota.to het niet meer? Krijg errors dat hij er niet naar kan verbinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
[b]Freakster86 schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:06:
Volgend probleem. Ik heb zoals in de handleiding stond een tijdelijke map in Downloads/Complete aangemaakt met de naar Sickbeard. Punt is dat ze daar nu ook blijven staan :X
Sickbeard moet ze daar vandaan halen en in de map Series/ zetten onder de juiste serie/seizoen/aflevering etc. Question; hoe? :P

In de handleiding staat dat je geen verwijzing naar de download directory moet zetten..
Je hebt in SAB een categorie voor TvShows aangemaakt?
En in sickbeard heb je deze categorie ook ingesteld zodat ze bij SAB onder de juiste categorie komen te staan?
En bij die categorie heb je als script het script 'sabtosickbeard.py' ingesteld?

[ Voor 18% gewijzigd door RudolfR op 22-04-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br4mmy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-07 18:56
Sepp14 schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:57:
Quality op unknown zetten misschien helpt dat
Probleem opgelost. Ik heb gemerkt dat diegene die al die vlaamse series aanbied op TPB blijkbaar geen 'trusted uploader' is, raar maar waar. Dus vinkje bij "Trusted Download" gaat weg, hopelijk niet teveel slechte downloads nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:06:
<knip>
Het kan aan mij liggen, maar ik mis een eenduidige handleiding (stappenplan) voor dit alles voor Synology.
Hoezo? Wat is er zo bijzonder aan Synology, is ook maar linux ;)
Wellicht niet voor iedereen gesneden koek (voor mij ook niet) maar met een beetje lezen weet je zo je weg door het systeem/mappen. WinSCP is bv ook handig als je van Windows af komt.
In mijn ogen is de setup ervan niet veel anders als bij Windows/Linux/QNAP of wat dan ook.
Ligt aan de algehele setup, de uitleg erbij zou het moeten verklaren.
De "handleiding" in startpost gelezen?
https://docs.google.com/d...67YjpPFs/edit?usp=sharing

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 22-04-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
RudolfR schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:17:
[...]

Je hebt in SAB een categorie voor TvShows aangemaakt?
En in sickbeard heb je deze categorie ook ingesteld zodat ze bij SAB onder de juiste categorie komen te staan?
En bij die categorie heb je als script het script 'sabtosickbeard.py' ingesteld?
In Sickbeard stond de SAB category ineens leeg :? Ik heb het nu weer correct staan.

Probleem is nu dat ik in SAB de volgende melding krijg:
code:
1
        <font color="#0000FF">Error 401 Unauthorized: You need to provide a valid username and password.</font>

Het .cfg bestand zegt dit:

code:
1
2
username =
password =

Daar zit hem denk ik het probleem nu. Ik had voor alle programma's een username en wachtwoord gemaakt, vanwege het feit dat ik niet alleen op dit netwerk zit. Ook voor Sickbeard. Die moeten denk ik in het .cfg bestand komen te staan. Heb al geprobeerd het wachtwoord van Sickbeard te verwijderen, maar na een restart staat het weer zoals het was... Zo'n editer gaat mijn pet te boven ben ik bang.
schumi2004 schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:53:
[...]

Hoezo? Wat is er zo bijzonder aan Synology, is ook maar linux ;)
Wellicht niet voor iedereen gesneden koek (voor mij ook niet) maar met een beetje lezen weet je zo je weg door het systeem/mappen. WinSCP is bv ook handig als je van Windows af komt.
In mijn ogen is de setup ervan niet veel anders als bij Windows/Linux/QNAP of wat dan ook.

[...]

Ligt aan de algehele setup, de uitleg erbij zou het moeten verklaren.
De "handleiding" in startpost gelezen?
https://docs.google.com/d...67YjpPFs/edit?usp=sharing
Ik lees me wat af joh. Op zich geen probleem als het daarna ook werkt, maar ik loop van het ene probleem in het ander lijkt het wel :P Ben al van QNAP naar Synology overgestapt vanwege de duidelijkere interface. Windows oké, maar dit is soms echt abracadabra voor mij :)

Ik heb die handleiding doorgenomen, maar daar mag wel het een en ander aan worden toegevoegd ;) Wanneer ik alles écht werkende heb zoals het heurt zal ik wel een uitleg voor dummies inelkaar flatsen. Of ben ik de enige die dit soms verrekte ingewikkeld vind? :P

Enig idee hoe ik dat .cfg verander of anders het wachtwoord van Sickbeard kan halen?

Op een andere noot... Ik had de gedownloade dingen van vannacht maar eens door Sickbeard manueel laten processen. Dat leek goed te gaan, totdat ik het resultaat zag. Hij zet ze niet zoals ik ze wil.

Mijn indeling is zo:
Media/Series/Naam Serie/Seizoen x/Aflevering 0x/bestanden

In SAB staat het bij categorie:
../../Media/Series

In Sickbeard dit:
code:
1
%SN/Seizoen %S/Aflevering %0E/%SN - S%0SE%0E - %EN

wat resulteert in:
Show Name/Seizoen 2/Aflevering 03/Show Name - S02E03 - Ep Name.ext

Nu kreeg ik na manueel processen dat Show Name - S02E03 - Ep Name.ext goed stond, maar dat alles in de Media/Series/Naam Serie/ kwam te staan. Niet in de seizoen folder, dan wel aflevering folder.
Bij 1 serie deed hij dit: Media/Series/Naam Serie/Naam Serie/Seizoen/Aflevering x/bestand

I'm trying so hard guys.. so hard |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
br4mmy schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:10:
[...]

Probleem opgelost. Ik heb gemerkt dat diegene die al die vlaamse series aanbied op TPB blijkbaar geen 'trusted uploader' is, raar maar waar. Dus vinkje bij "Trusted Download" gaat weg, hopelijk niet teveel slechte downloads nu.
Heb je die optie alleen in de aangepaste sickbeard? In de 'normale' kan ik dat niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:13:
[...]
<knip>

Ik lees me wat af joh. Op zich geen probleem als het daarna ook werkt, maar ik loop van het ene probleem in het ander lijkt het wel :P Ben al van QNAP naar Synology overgestapt vanwege de duidelijkere interface. Windows oké, maar dit is soms echt abracadabra voor mij :)

Ik heb die handleiding doorgenomen, maar daar mag wel het een en ander aan worden toegevoegd ;) Wanneer ik alles écht werkende heb zoals het heurt zal ik wel een uitleg voor dummies inelkaar flatsen. Of ben ik de enige die dit soms verrekte ingewikkeld vind? :P

Enig idee hoe ik dat .cfg verander of anders het wachtwoord van Sickbeard kan halen?

<knip>
Heb niet je hele bericht aandachtig gelezen doe ik straks wel ;) maar wat mis je dan eigenlijk in docje?
Zet er desnoods een opmerking in dat kan ook nog ;)

Het documentje is nu voornamelijk voor het post-processing verhaal en wat je cfg betreft, probeer eens met winscp, daar kun je heel makkelijk door je folders heen bladeren op je NAS en met een dubbelklik file openen om te bewerken , ook die cfg en anders moet je het via commandline en VI of NANO (editors) proberen.
Tis niet dat ik je niet wil helpen maar eigenlijk is je probleem denk ik dat je je weg niet kunt vinden op je Synology m.b.v. commandline (correct me if i'm wrong ;) )
Mij ontbrak het in het begin ook aan de nodige Linux kennis om een file te kunnen editen maar met wat zoek en lees werk kom je al een heel eind.

Wat docjes:
Commandline Synology
VI Editor commando's
of voor
NANO
Moet je maar kijken welke je het fijnste vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Het is niet dat ik het niet wil (proberen) te leren, maar van het een komt het ander en dan kost het weer zoveel tijd. Tijd die ik eigenlijk niet heb. Bijvoorbeeld; winscp gedownload, ingelogd, bestand gevonden, edit en dan krijg ik dit:
Cannot execute SCP to start transfer. Please make sure that SCP is installed on the server and path to it is included in PATH. You may also try SFTP instead of SCP.
Command failed with return code 127.
Dan ga ik dat weer googlen en dan lees ik dat ik een SFTP server moet gaan opzetten...

Ik denk dat ik maar gewoon opnieuw begin met m'n DS412+ (zit al een tijdje te wachten tot ik tijd heb om alles van mijn DS212+ te migreren naar de nieuwe DS) en daar het allemaal opnieuw installeer. Volgens mij loop ik nu door mijn eigen fouten steeds weer vast.

Die eerste link had ik al doorgenomen toen ik met Putty aan de slag moest. VI en NANO ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Een Synology NAS is een topding. Als je het bij de standaard packages van Synology houdt, heb je de commandline niet nodig.
Wil je dingen van de synocommunity installeren, of een andere repo, en misschien zelfs wel na een bootstrap via ipkg, dan is enige linux kennis toch wel een vereiste, of je er iig in inlezen.

met winscp kun je iig een hoop zonder op de commandline te hoeven klooien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:38:
Het is niet dat ik het niet wil (proberen) te leren, maar van het een komt het ander en dan kost het weer zoveel tijd. Tijd die ik eigenlijk niet heb. Bijvoorbeeld; winscp gedownload, ingelogd, bestand gevonden, edit en dan krijg ik dit:

[...]

Dan ga ik dat weer googlen en dan lees ik dat ik een SFTP server moet gaan opzetten...

Ik denk dat ik maar gewoon opnieuw begin met m'n DS412+ (zit al een tijdje te wachten tot ik tijd heb om alles van mijn DS212+ te migreren naar de nieuwe DS) en daar het allemaal opnieuw installeer. Volgens mij loop ik nu door mijn eigen fouten steeds weer vast.

Die eerste link had ik al doorgenomen toen ik met Putty aan de slag moest. VI en NANO ken ik niet.
Je moet even de eigenschappen van verbinden aanpassen, had in PM al gezegd dat ik deze vanavond zou doorgeven, weet ze niet uit mijn hoofd en anders gewoon proberen, kapot gaat ie er niet van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 17:39
cypher21 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:51:
Een Synology NAS is een topding. Als je het bij de standaard packages van Synology houdt, heb je de commandline niet nodig.
Wil je dingen van de synocommunity installeren, of een andere repo, en misschien zelfs wel na een bootstrap via ipkg, dan is enige linux kennis toch wel een vereiste, of je er iig in inlezen.

met winscp kun je iig een hoop zonder op de commandline te hoeven klooien,
En zelfs dat vind ik echt reuze meevallen... Heb 0 verstand van Linux (en ook nooit ingelezen hiervoor) maar het Sickbeard/CouchPotato/NZBget/Transmission/AutoSub/enz. zonder al te veel problemen draaien op mij DS212.

Wel inderdaad WinSCP moeten gebruiken voor het installeren van nzbtomedia, maar ook dat is redelijk simpel te doen. Is namelijk gewoon een grafische interface zoals Windows verkenner.

@Freakster86 SFTP kan je gewoon aanzetten via DSM. Echter, deze heb ik ook niet aanstaan maar kan wel gewoon zonder problemen gebruik maken van WinSCP. Kan je wel bestanden kopiëren vanaf je PC naar de Synology via WinSCP? Als je verbind, dien je trouwens wel SCP te kiezen als protocool. Heb je dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Elke keer dat ik Sickbeard opstart krijg ik de melding dat er een nieuwere versie is. De vorige keer dat ik zoiets gedaan heb mocht ik van alle series de kwaliteit opnieuw instellen. En weer een config bestand aan passen voor het downloaden van 1080p WEB-DL bestanden. Zit dat ondertussen al standaard in Sickbeard?
In de TS wordt er nog wel verwezen naar een aanpassing aan de common.py.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
de WEB-DL releases werken prima met de laatste paar updates van Sickbeard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dan neem ik aan de het ook geldt voor de 1080 versie van WEB-DL. Bedankt voor je reactie.

Edit: standaard is 1080p web-dl te selecteren. Nu mijn volgende vraag hoe kan ik ervoor zorgen dat bij de volgende update mijn kwaliteits instellingen behouden blijven.

Van HD-TV, 720p WEB-DL en 1080p WEB-DL, maakt sickbeard na de update HD-TV, 720p WEB-DL en 720p Bluray.

Wat moet ik waar aanpassen om mijn instellingen te behouden?

[ Voor 65% gewijzigd door Derby op 23-04-2013 16:41 ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 24-09 17:15

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik zit op v499 en krijg eigenlijk al heeeeeel lang geen melding dat er een update is van SB. En heb ook geen keuze voor 1080P WebDL's.... Da's gek. Vanavond toch maar eens ff kijken...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Off Topic?
Noob in linux
Ik gebruik Putty voor de Rpi met xbian.
Nu zie ik hier de programma's Winscp en putty langskomen. Zijn die niet allebei hetzelfde/doen hetzelfde?
Ik gebruik zelf in windows ook het programma Q-Dir meuk: Q-Dir 5.49. Puur allen maar om bestanden van de ene map naar de andere te slepen
Hier zit toch ook een soort filezilla optie in of ben ik nu abuis?
Lijkt er op dat ik nu door de bomen het bos niet meer zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Sepp14 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:50:
Off Topic?
Noob in linux
Ik gebruik Putty voor de Rpi met xbian.
Nu zie ik hier de programma's Winscp en putty langskomen. Zijn die niet allebei hetzelfde/doen hetzelfde?
Ik gebruik zelf in windows ook het programma Q-Dir meuk: Q-Dir 5.49. Puur allen maar om bestanden van de ene map naar de andere te slepen
Hier zit toch ook een soort filezilla optie in of ben ik nu abuis?
Lijkt er op dat ik nu door de bomen het bos niet meer zie
Putty = Om op afstand verbinding te maken naar de pi (terminal)
en met Winscp kan je bestanden over zetten.

2 totaal verschillende programma's dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:51

Halfkakkende

Vandring

Heb hier op een Mac Mini HTPC nu Couchpotato draaien. Werkt perfect en in principe wordt alles prima binnen gehaald en naar XBMC gestuurd, mits beschikbaar op mijn NZB provider....

...En daar zit juist een probleem.

Ik heb een film toegevoegd die nog niet op mijn NZB Provider beschikbaar is, maar waar ik wel via een andere bron een NZB van heb gevonden. Als ik deze dan met SAB toevoeg wordt ie automatisch gedownload, maar verder vindt er dan geen postprocessing plaats en n Couchpotato blijft ie als wanted staan...Ook niet als ik hem als category movies upload.

Is er een optie in Couchpotato waarmee ik bij een film een NZB kan uploaden, zodat die de rest voor mij kan afhandelen? Of blijft het in dit geval een handmatig kunstje?

Ik zoek me de blubber met google, maar krijg eigenlijk alleen maar mensen met dezelfde vraag en (nog) geen oplossing.

[ Voor 9% gewijzigd door Halfkakkende op 23-04-2013 17:03 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

@Dacuuu

Oke dat is me wat duidelijker nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik zit een beetje met een error die ik eerder niet heb gehad en niet kan vinden waardoor het komt. Zonet heb ik nzbget geupgrade naar 10.2 via de synocommunity packages. Nzbget wilt niet automatisch de default directories aanmaken, terwijl hij volgens de settings wel in root draait. Als ik handmatig de directories aanmaak via root dan werkt deze alsnog niet vanwege: "Could not create file /volume1/nzbget/queue/queue".

Ik heb al een uninstall en reinstall geprobeerd voor de zekerheid.

edit:
Dit betekent toch dat nzbget toch niet als 'root' draait?

ps output:
25803 nzbget 83792 S /usr/local/nzbget/bin/nzbget -c /usr/local/nzbget/var/nzbget.conf -D

edit2:
Volledige nzbmap maar ge'chown'd naar nzbget:users, gezien nzbget via die user en groep de files maakt. Totdat het mij duidelijk is wat er precies fout loopt werkt dit in elk geval :+

[ Voor 27% gewijzigd door Kixtart op 23-04-2013 20:51 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 17:39
Kixtart schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:53:
Ik zit een beetje met een error die ik eerder niet heb gehad en niet kan vinden waardoor het komt. Zonet heb ik nzbget geupgrade naar 10.2 via de synocommunity packages. Nzbget wilt niet automatisch de default directories aanmaken, terwijl hij volgens de settings wel in root draait. Als ik handmatig de directories aanmaak via root dan werkt deze alsnog niet vanwege: "Could not create file /volume1/nzbget/queue/queue".

edit:

ps output:
25803 nzbget 83792 S /usr/local/nzbget/bin/nzbget -c /usr/local/nzbget/var/nzbget.conf -D

edit2:
Volledige nzbmap maar ge'chown'd naar nzbget:users, gezien nzbget via die user en groep de files maakt. Totdat het mij duidelijk is wat er precies fout loopt werkt dit in elk geval :+
Heb je NZBget eerst geuninstalled? Voor de vorige update was dat wel nodig... Voor de zekerheid ook deze keer maar gedaan. Zelf tegen geen problemen aangelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Voor de tweakers die mijn source gebruiken (dutch-tpb) sta op het punt de laatste commits van mr-orange te mergen, hoewel ik het redelijk getest heb zou het kunnen zijn dat er iets stuk gaat.
Voor wat ik heb kunnen zien ging er niks stuk maar je weet maar nooit.

Dus als je zegt , laat maar, dan niet updaten vanuit SickBeard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 21:30
Kixtart schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:53:
Ik zit een beetje met een error die ik eerder niet heb gehad en niet kan vinden waardoor het komt. Zonet heb ik nzbget geupgrade naar 10.2 via de synocommunity packages. Nzbget wilt niet automatisch de .........

edit:

ps output:

edit2:
Bijna hetzelfde probleem hier sinds de update. Eerst moeten verwijderen voordat ik kon upgraden. Bij mij zegt NZBGET echter: "Could not read file /volume1/nzbget/.....".

[ Voor 9% gewijzigd door Bongoarnhem op 23-04-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:01
Dacuuu schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:54:
[...]

Putty = Om op afstand verbinding te maken naar de pi (terminal)
en met Winscp kan je bestanden over zetten.

2 totaal verschillende programma's dus.
Niet helemaal correct. Met putty kun je een verbinding maken maar dat kan met WinSCP ook op dezelfde manier.
.
Met WinSCP kun je inderdaad bestanden overzetten maar ook prima bestanden direct aanpassen.
Dit kan met Putty ook maar daarvoor moet je met een command prompt werken. Even snel iets aanpassen gaat in mijn ogen sneller met WinSCP. De inhoud van een bestand is dan ook overzichtelijker.

Met putty kun je commando's ingeven en uitvoeren en dat wordt met WinSCP wat lastiger maar kan ook via menuoptie Opdrachten--> Terminal.

Beide kunnen dus vrijwel dezelfde dingen maar je merkt zelf wel wat je uiteindelijk prettiger vindt werken voor de betreffende handeling. Als je ze beide installeert kun je zelf vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 20:39
schumi2004 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:48:
Voor de tweakers die mijn source gebruiken (dutch-tpb) sta op het punt de laatste commits van mr-orange te mergen, hoewel ik het redelijk getest heb zou het kunnen zijn dat er iets stuk gaat.
Voor wat ik heb kunnen zien ging er niks stuk maar je weet maar nooit.

Dus als je zegt , laat maar, dan niet updaten vanuit SickBeard ;)
Werkt als een tiet :) Thank you!

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Heb ze beide installeert, Winscp en Putty kan ik ze mooi gaan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

FabianNL schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:44:
[...]

Heb je NZBget eerst geuninstalled? Voor de vorige update was dat wel nodig... Voor de zekerheid ook deze keer maar gedaan. Zelf tegen geen problemen aangelopen.
Ja, uninstall was nodig en voor de zekerheid later nog maar eens uninstalled en reinstalled na de problemen.
Bongoarnhem schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:52:
[...]
Bijna hetzelfde probleem hier sinds de update. Eerst moeten verwijderen voordat ik kon upgraden. Bij mij zegt NZBGET echter: "Could not read file /volume1/nzbget/.....".
Het begon bij mij met 'Could not create directory', gezien ik een verse install + verse directories wilde. Na het handmatig aanmaken van de directories "Could not create file". In denk dat in jouw geval de file er nog staat van de vorige keer en niet meer geopend kan worden. Het lijkt erop dat bij de vorige install de NzbgetDaemon wel via root:root files en directories kon aanmaken en inlezen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ik heb een eigen Newznab server draaien. Deze indexeert ook een aantal Nederlandse series die ik volg. Om een of andere reden worden deze alleen niet door mijn lokale Sickbeard server opgepakt. Ik heb de instellingen in Sickbeard voor deze series zo gewijzigd dat deze een release van elke kwaliteit dan ook oppakt.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 24-09 09:45
Kixtart schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:00:
[...]

Ja, uninstall was nodig en voor de zekerheid later nog maar eens uninstalled en reinstalled na de problemen.

[...]

Het begon bij mij met 'Could not create directory', gezien ik een verse install + verse directories wilde. Na het handmatig aanmaken van de directories "Could not create file". In denk dat in jouw geval de file er nog staat van de vorige keer en niet meer geopend kan worden. Het lijkt erop dat bij de vorige install de NzbgetDaemon wel via root:root files en directories kon aanmaken en inlezen.
Ook gehad.
Opgelost door te zorgen dat al mijn programma's (sab, CP, SB, plex) onder mijn user draaien.
De oorzaak was namelijk dat (sub)mappen en bestanden ineens werden aangemaakt met 700 rechten. Waardoor bijvoorbeeld SB een gedownload bestand niet meer kon verplaatsen en Plex hem niet meer af kon spelen.
Nu ze allemaal dezelfde user hebben is het geen probleem meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Na flink wat rommelen met mijn nieuwe NAS (synology DSM4.1) en Sickbeard (laatste versie) kom ik er nog maar niet uit met het vinden van de juiste NZB spots van series.

Welke search methoden gebruiken jullie daarvoor?
Hebben jullie spotweb opgezet, of een andere methode? Ben zelf geen fan van torrents.
Ben zelf bezig om spotweb verder op te zetten op de Synology, maar ook daarin met een losse zoekopdracht kan ik zelf amper de juiste series en afleveringen terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hier draait spotweb, met API voor SB en CP, en daarnaast heb ik nog twee andere searchproviders.
Ik doe ook niets met torrents, gaat mij te traag

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 24-04-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Ik heb Sickbeard + SABnzbd draaien op een Synology NAS.

Het downloaden gaat prima, alleen verplaatst hij de gedownloade aflevering niet naar de juiste locatie (deze blijft in de download map staan). Ondanks dat ik, zover ik weet, alles goed heb ingesteld.

SABnzbd instelling 1
SABnzbd instelling 2
SABnzbd instelling 3

Sickbeard instelling 1
Sickbeard instelling 2

Iemand tips/truuks? Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@gerwin,

De MAP bij de categorie in SABNZBD moet niet de map zijn waar je de downloads naartoe wilt verplaatsen, maar is de map van de categorie.
Ik zou daar TV oid van maken

De map waar SB ze naartoe verplaatst, geef je in Sickbeard op

[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 24-04-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Ultimation schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:27:
Ik heb een eigen Newznab server draaien. Deze indexeert ook een aantal Nederlandse series die ik volg. Om een of andere reden worden deze alleen niet door mijn lokale Sickbeard server opgepakt. Ik heb de instellingen in Sickbeard voor deze series zo gewijzigd dat deze een release van elke kwaliteit dan ook oppakt.

Iemand een idee waar dit aan ligt?
Heb je de juiste fork van Sickbeard? (Die met ondersteuning voor Nederlandse series)
https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch

Kijk even je debuglog van sickbeard, daar kun je wel in vinden waarom de NZB wordt afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
gerwinf schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:02:
Ik heb Sickbeard + SABnzbd draaien op een Synology NAS.

Het downloaden gaat prima, alleen verplaatst hij de gedownloade aflevering niet naar de juiste locatie (deze blijft in de download map staan). Ondanks dat ik, zover ik weet, alles goed heb ingesteld.

SABnzbd instelling 1
SABnzbd instelling 2
SABnzbd instelling 3

Sickbeard instelling 1
Sickbeard instelling 2

Iemand tips/truuks? Alvast bedankt! _/-\o_
Ik heb het zo staan bij categorie. Gaat perfect nu :)

../../media/series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Bedankt voor de snelle reacties!

Als ik de categorie downloadmap aanpas in SABnzbd (zie onderstaande afbeelding) dan wordt de serie netjes verplaatst maar niet in de juiste map:

SABnzbd instelling 4

Hij maakt er nu deze file van:
/volume1/video/Series (HD)/Game of Thrones S03E04 And Now His Watch Is Ended 1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NTb/Game.of.Thrones.S03E04.And.Now.His.Watch.Is.Ended.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv

Hij zet deze in de root i.p.v.

/volume1/video/Series (HD)/Game of Thrones/Season 03/Game Of Thrones.S03E04.And.Now.His.Watch.Is.Ended.mkv

Dit heb ik zo aangegeven in Sickbeard:

Sickbeard instelling 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
:) Je hebt precies hetzelfde probleem dat ik gisteren had lol

De series die ik heb toegevoegd in Sickbeard worden gezet in volume1/media/series

Daar worden de mappen met serienamen automatisch aangemaakt.

Dan nog deze instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/adqr6MDo.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/abfrS0nb.jpg Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/adfHDMWT.jpg
En niet vergeten 'Delete original files' aan te vinken 'keep original files' uit te vinken in Sickbeard.

[ Voor 4% gewijzigd door Freakster86 op 24-04-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:51

Halfkakkende

Vandring

Halfkakkende schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:00:
Heb hier op een Mac Mini HTPC nu Couchpotato draaien. Werkt perfect en in principe wordt alles prima binnen gehaald en naar XBMC gestuurd, mits beschikbaar op mijn NZB provider....

...En daar zit juist een probleem.

Ik heb een film toegevoegd die nog niet op mijn NZB Provider beschikbaar is, maar waar ik wel via een andere bron een NZB van heb gevonden. Als ik deze dan met SAB toevoeg wordt ie automatisch gedownload, maar verder vindt er dan geen postprocessing plaats en n Couchpotato blijft ie als wanted staan...Ook niet als ik hem als category movies upload.

Is er een optie in Couchpotato waarmee ik bij een film een NZB kan uploaden, zodat die de rest voor mij kan afhandelen? Of blijft het in dit geval een handmatig kunstje?

Ik zoek me de blubber met google, maar krijg eigenlijk alleen maar mensen met dezelfde vraag en (nog) geen oplossing.
Niemand een idee? :'(

Ik heb het idee dat ik een vrij simpele setting/handeling over het hoofd zie, heel irritant!

Aanvulling: Ik heb zojuist een film gedownload met dezelfde naam als in Couchpotato en de categorie movies geselecteerd. Download is klaar, maar Couchpotato negeert de film in de download folder :(

GELUKT!
Jaartal aan de folder toevoegen did the trick. Nu alleen nog zorgen dat XBMC hem ziet, want hij voegt hem niet toe, ook niet na een handmatige update...(dit is inmiddels al met meerdere filmes gebeurd btw, terwijl de notification aan staan...enig idee?)

[ Voor 17% gewijzigd door Halfkakkende op 24-04-2013 17:39 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Freakster86 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:08:
:) Je hebt precies hetzelfde probleem dat ik gisteren had lol

De series die ik heb toegevoegd in Sickbeard worden gezet in volume1/media/series

Daar worden de mappen met serienamen automatisch aangemaakt.

Dan nog deze instellingen:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En niet vergeten 'Delete original files' aan te vinken 'keep original files' uit te vinken in Sickbeard.
Hey bedankt voor de tip, helaas is de folder nu: /volume1/video/Series (HD)/Game of Thrones S03E04 And Now His Watch Is Ended 1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NTb

Zonder de boel te hernoemen. Ik snap niet waarom Sickbeard niet de aangewezen map(pen) hanteerd.

[ Voor 3% gewijzigd door gerwinf op 24-04-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

hoe kan ik sabnzb instellen dat ik hem vanaf een externe computer kan benaderen?

Moet ik dan bij Host het externe IP inkloppen?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
Nee, poort 8080 (of welke je gebruikt) forwarden in je router naar het ip nummer van je NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

ChuckyDevil schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:36:
Nee, poort 8080 (of welke je gebruikt) forwarden in je router naar het ip nummer van je NAS.
dus het hostadres gewoon op 0.0.0.0 laten staan als ik het goed begrijp

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
Yep, heb ik ook en dat werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
gerwinf schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:04:
[...]
Zonder de boel te hernoemen. Ik snap niet waarom Sickbeard niet de aangewezen map(pen) hanteerd.
Flatten folders nog ergens aanstaan, misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
RudolfR schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:12:
[...]

Flatten folders nog ergens aanstaan, misschien?
Helaas niet, zie: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

Iemand bekend met deze foutmelding:

2013-04-24 20:13:12.904582 SEARCHQUEUE-BACKLOG-121361 :: Error loading Spotweb URL: 192.168.1.36/spotweb/?page=newznabapi/api?apikey=6fc624ee6577178d8e9125a1d0ad6b22&limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=24493&maxage=500&cat=5030%2C5040

Krijg spotweb maar niet goed aan de praat met sickbeard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Amafi schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:29:
Iemand bekend met deze foutmelding:

2013-04-24 20:13:12.904582 SEARCHQUEUE-BACKLOG-121361 :: Error loading Spotweb URL: 192.168.1.36/spotweb/?page=newznabapi/api?apikey=6fc624ee6577178d8e9125a1d0ad6b22&limit=100&t=tvsearch&season=3&rid=24493&maxage=500&cat=5030%2C5040

Krijg spotweb maar niet goed aan de praat met sickbeard
Ik dacht dat Spotweb.nu per 1 februari 2013 gestopt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

gerwinf schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:35:
[...]
Ik dacht dat Spotweb.nu per 1 februari 2013 gestopt was...
Dat zou kunnen maar deze draait op mijn eigen server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Je renaming scheme is een beetje raar.
Als het zou werken dan zou de serienaam er twee keer in staan.

Mijn renamer staat zo:
Season %0S/%RN
En de locatie van GoT is zo:

Het resultaat is:

/mnt/media/series/Game of Thrones/Season 03/Game.Of.Thrones.S03E04.HDTV.x264-EVOLVE.mp4

Ik zou er ook voor zorgen dat SAB ze niet naar de root van je series download.
Even een /volume1/video/downloads aanmaken en ze daar neer laten zetten door SAB oid.

[ Voor 13% gewijzigd door RudolfR op 24-04-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
RudolfR schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:11:
[...]

Je renaming scheme is een beetje raar.
Als het zou werken dan zou de serienaam er twee keer in staan.

Mijn renamer staat zo:
Season %0S/%RN

Het resultaat is:

/mnt/media/series/Game of Thrones/Season 03/Game.Of.Thrones.S03E04.HDTV.x264-EVOLVE.mp4

Ik zou er ook voor zorgen dat SAB ze niet naar de root je series download.
Even een /volume1/video/downloads aanmaken en ze daar neer laten zetten door SAB oid.
Bedankt! Ik heb het idem ingesteld, dus:

Mijn renamer staat zo:
Season %0S/%RN

Helaas is de uitkomst wederom /volume1/video/Series (HD)/Game of Thrones S03E04 And Now His Watch Is Ended 1080p WEB-DL DD5 1 H 264-NTb/Game.of.Thrones.S03E04.And.Now.His.Watch.Is.Ended.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.mkv

Het lijkt wel of de "renamer" zijn werk niet doet. Ik heb in SABnzbd gekeken of de optie "Enable TV Sorting" uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Staat er in SABnzbd wel zoiets:

"Processing succeeded for /mnt/media/downloads/complete/series/Arrow.S01E17.HDTV.x264-LOL/arrow.117.hdtv-lol.mp4"

En kun je daar dan op "meer" klikken.
Wat staat daar?
Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]