[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47
Notoriousss schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:19:
[...]

Zag net een berichtje op zijn Github pagina dat ie weer terug is.

[...]
Wat een toeval, zou ie het gelezen hebben ? :P

Hij is al een weekje wakker zie ik.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 13-03-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 15:04

Oulewappeur

OmNomNom

Moby schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:30:
[...]

In je renaming kan je gewoon aangeven dat de kwaliteit in de bestandsnaam staat. Bijvoorbeeld 720p HDTV, of 1080p Blu-Ray.

Initial betekend welke kwaliteit hij als eerste binnen haalt. Dit kan elke kwaliteit zijn die je wilt. Je kan bijvoorbeeld als initial 1080p Blu-Ray doen. Archived is de kwaliteit waarna hij stopt met zoeken. Dit is optioneel. Als je bij initial bijvoorbeeld al 1080p Blu-Ray hebt ingevuld kan ik me voor stellen dat je geen archived meer in vult.

Voordeel is bijvoorbeeld dat je als eerste een 720p HDTV binnen haalt, en zodra er een betere kwaliteit is (720p WEB-DL bijvoorbeeld), deze automatisch binnen komt. En als het seizoen af is kan je deze weer vervangen door Blu-Ray rips als je dat wilt.

Nadeel is als je een recente serie wilt volgen waarbij je als initial alleen Blu-Ray rips wilt er gewoon niets binnen komt omdat deze er nog niet zijn.
Oké dat maakt het een stuk duidelijker, dankjewel voor de uitleg.

Wat ik met de renaming bedoelde is dat als het niet in de naam staat, kan SB dan zelf herkennen of het een HD-TV, WEB DL enz is?

En betreft de quality, ik heb nu op Initial: HD-TV, WEB-DL, 720P Bluray en 1080P bluray geselecteerd, en voor archive 720p bluray en 1080P bluray.

Als ik hieruit dus goed begrijp. Resulteerd dit dan in uiteindelijk een 1080P bluray in mijn archief als die er is en anders een 720P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 12:46

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

*O* Gisteren eindelijk getest met Sabnzbd en sickbeard oOo

Vraag me alleen het volgende af, eerst een kleine opsomming van de hardware/provider speed etc...

ISP: Telenet met Abbo: Fibernet - Down Speed: 60 Mbps
Usenet Provider: SunnyUsenet 60 - Snelheid: 60 Mbps - Connecties: 15 - SSL Activated
Hardware: HP ProLiant N40L, 2GB RAM, 250GB disk (OS en Temp voor Sabnzbd)

Internet aansluiting: Bekabeld

-------

Na het opzoeken via sickbeard naar een serie, 1 aflevering geselecteerd en laten doorsturen naar sab, merk ik volgende down speed vermeld in sab: 1,6MB/s ....

Ik heb ongeveer een half uurtje moeten wachten voor 1 aflevering binnen was, op zich niet erg maar nu vraag ik me toch af of dit een "normale" snelheid is... Wanneer ik 60Mbps laat omrekenen naar MBps kom ik uit op een 7.5 MBps ....

In sab heb ik ingesteld om de volledige 15 connecties van Sunny te gebruiken, en dit was omstreeks 22u gisterenavond. Nu kan ik me inbeelden dat telenet capped (of niet, doet hier niet terzake denk ik) maar 1.6MB vs 7.5MB is toch een hemelsbreed verschil...

Maak ik me druk om niets en is deze snelheid normaal? Of zal ik toch ergens moeten optimaliseren?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dit ligt niet aan sickbeard/sab enzovoorts.

Als het een vrij oude post is, dan is het vaak langzamer dan een nieuwe post downloaden via usenet.

ik heb ook sunny, en ook 60mbit, haal constant de max van 6.9mB/s, met SSL haal ik max 4 mB/s omdat dan de cpu van mijn nas aan zijn max zit.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:20
Ben nu een tijdje de dutch-tpb branch aan het testen, maar de extra torrent functionaliteit valt mij vies tegen eigenlijk.. Ik had verwacht dat de torrents een mooie backup zouden zijn, maar er wordt maar heel erg weinig gevonden. Ik heb wel alleen de gratis torrent providers erin staan, misschien dat het daaraan ligt? Ga denk ik toch maar weer terug naar de gewone dutch-failed van schumi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 12:46

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

cypher21 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:25:
Dit ligt niet aan sickbeard/sab enzovoorts.

Als het een vrij oude post is, dan is het vaak langzamer dan een nieuwe post downloaden via usenet.

ik heb ook sunny, en ook 60mbit, haal constant de max van 6.9mB/s, met SSL haal ik max 4 mB/s omdat dan de cpu van mijn nas aan zijn max zit.
En wat verstaan we onder "vrij oude post" :) voor zover ik me kan herinneren was het wel 300 en meer dagen oud... Is dit al "oud" te noemen? :)

Ben nieuw in het hele usenet verhaal, dus mijn excuses voor mijn onwetendheid :)

Dus het kan ook zijn dat de cpu van de Proliant ook dicht getrokken wordt met SSL... hmmm zonde van het jaar abbo. met 60mbit dan.... een dezer dagen nog wat testen en eventueel eens met een heeel recente post proberen en op een ander tijdstip.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
300+ dagen is vrij oud.
Ik heb geen idee wat voor cpu er in die proliant zit, maar met SSL aan zou dat een bottleneck kunnen zijn.

Probeer idd eens een recente post, en als dat ook langzaam gaat, zonder SSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:05:
Ben nu een tijdje de dutch-tpb branch aan het testen, maar de extra torrent functionaliteit valt mij vies tegen eigenlijk.. Ik had verwacht dat de torrents een mooie backup zouden zijn, maar er wordt maar heel erg weinig gevonden. Ik heb wel alleen de gratis torrent providers erin staan, misschien dat het daaraan ligt? Ga denk ik toch maar weer terug naar de gewone dutch-failed van schumi...
Heb het zelf nog niet uitgebreid getest maar denk dat het een beetje het zelfde idee is als met newznab providers en je dus een paar "goede" providers hebben moet.
Ik gebruik het ook als backup voor het geval dat maar naast de torrents (waar overigens dagelijks tickets van voorbij komen op mr-orange zijn git) bevalt die subs downloader en de GUI me uitstekend.
Ik zal ook de originele even bijwerken aangezien het issue wat er eerder mee was verholpen is nu.

Overigens de afgelopen paar dagen wat testen gedaan met NZBget en veel mailen met developer. Vanmorgen even een snelle test gedaan met een aangepaste versie voor wat betreft de manier van servers aanspreken en alles kwam compleet binnen waar deze na diverse combinatie instellingen voor deze aanpassing elke keer mislukte (en SAB het wel compleet kreeg!) _/-\o_

Ik verwacht vandaag of morgen dat deze fix in dev branch komt van NZBget, zoals het er nu uit ziet hoeft er wat mij betreft niks meer gedaan te worden aan NZBget op een paar nice to have functies na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:19:
[...]

Heb het zelf nog niet uitgebreid getest maar denk dat het een beetje het zelfde idee is als met newznab providers en je dus een paar "goede" providers hebben moet.
Ik gebruik het ook als backup voor het geval dat maar naast de torrents (waar overigens dagelijks tickets van voorbij komen op mr-orange zijn git) bevalt die subs downloader en de GUI me uitstekend.
Ik zal ook de originele even bijwerken aangezien het issue wat er eerder mee was verholpen is nu.

Overigens de afgelopen paar dagen wat testen gedaan met NZBget en veel mailen met developer. Vanmorgen even een snelle test gedaan met een aangepaste versie voor wat betreft de manier van servers aanspreken en alles kwam compleet binnen waar deze na diverse combinatie instellingen voor deze aanpassing elke keer mislukte (en SAB het wel compleet kreeg!) _/-\o_

Ik verwacht vandaag of morgen dat deze fix in dev branch komt van NZBget, zoals het er nu uit ziet hoeft er wat mij betreft niks meer gedaan te worden aan NZBget op een paar nice to have functies na :P
Had eigenlijk verwacht dat er van TPB veel gehaald werd, maar door vreemde naamgeving daar denk ik, wordt er maar weinig geaccepteerd als valide resultaat..

ben erg benieuwd naar de nieuwe NZBget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:02:
[...]

Had eigenlijk verwacht dat er van TPB veel gehaald werd, maar door vreemde naamgeving daar denk ik, wordt er maar weinig geaccepteerd als valide resultaat..

ben erg benieuwd naar de nieuwe NZBget
Veel nieuw is er niet aan behalve wat voor mij het verschil maakte was de manier van het gebruiken van news servers, de fix die er aan zit te komen lijkt alle problemen die ik had met het niet compleet krijgen opgelost te hebben nu. Ik kan wel een package maken voor de Syno users die het testen willen?
Ben ook weer wat wijzer geworden van de werking voorheen maar dat is nu niet meer nodig met deze fix.

Heb overigens SB dutch ge-update. Als je nu update vanuit SB wordt de source url aangepast naar nieuwe fork waarna er waarschijnlijk weer een update melding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Als je een spk hebt wil ik best testen, heb ook nog veel problemen om dingen compleet te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

schumi2004 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:35:
[...]

Die werkt ook prima maar wil je 1 van de verschillende forks op je Windows machine draaien moet je hem wel zelf compilen, een voorbeeld is ThePirateBay branch van mr-orange.
Niet per se, ik draai al jaren de anime-fork vanaf source op Windows 7.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anthirian schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:13:
[...]

Niet per se, ik draai al jaren de anime-fork vanaf source op Windows 7.
Das ook weer zo maar de meeste willen allemaal een 1-click , working out-of-the-box app hebben toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:32
Ben je er al uit of je de TPB versie gaat hanteren? die gebruik ik nu en ik heb geprobeerd de spotweb change in zowel spotweb als sickbeard van jouw te kopieren in deze versies maar zonder resultaat.
Moet ik nog wat doen naast de newznabapi's ?
of gewoon even wachten totdat jij merged met TPB?
schumi2004 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:22:
Heb overigens SB dutch ge-update. Als je nu update vanuit SB wordt de source url aangepast naar nieuwe fork waarna er waarschijnlijk weer een update melding komt.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
remcoXP schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:56:
Ben je er al uit of je de TPB versie gaat hanteren? die gebruik ik nu en ik heb geprobeerd de spotweb change in zowel spotweb als sickbeard van jouw te kopieren in deze versies maar zonder resultaat.
Moet ik nog wat doen naast de newznabapi's ?
of gewoon even wachten totdat jij merged met TPB?

[...]
Mijn plan was om ze beide naast elkaar te behouden, de zeg maar gewone zal niet zo spannend zijn bij te houden eerder de TPB versie.
Beide hebben dezelfde extra's en fixes voor spotweb/newznab/nl-series enz. Linkjes in OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Na een bezoekje op de CeBIT waar een Synology flink uitpakte met z'n NASjes, begon het bij mij weer te kriebelen om mijn eigenbouw NAS weer aan de gang te krijgen na verschillende tegenslagen.
Inmiddels draait alles weer. De fork van schumi2004 met failed download handling is een genot. Alleen jammer dat je zelf geen namen van failed downloads kunt toevoegen. Zo probeert mijn SAB namelijk iets te downloaden met een gigantische lange naam wat hij daardoor niet uitgepakt krijgt (te lange naam voor Windows). Als ik hem cancel, dan slaat Sick dit niet op en download hij deze steeds overnieuw.
schumi2004 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:22:
De eerste update ging goed, de tweede niet.
Bovenin de balk staat deze melding:
'There is a newer version available (or else you're ahead of dutch fork)— Update Now'
Klik op Update Now komt er: 'Update Failed. Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information. '
In de log staat:

mrt-14 21:23:14 INFO     CP Server Thread-5 :: Output: From git://github.com/schumi2004/Sick-Beard
mrt-14 21:23:14 INFO     CP Server Thread-5 :: No update available, not updating
AA
AAAlready up-to-date.
AA * branch            dutch      -> FETCH_HEAD

De git url lijkt dus niet goed geupdated te zijn?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:20
schumi2004 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:00:
[...]

Mijn plan was om ze beide naast elkaar te behouden, de zeg maar gewone zal niet zo spannend zijn bij te houden eerder de TPB versie.
Beide hebben dezelfde extra's en fixes voor spotweb/newznab/nl-series enz. Linkjes in OP
Note: de synology package uti de OP gebruikt dezelfde map als de SB van synocommunity.com.
Dacht installeer deze weer naast mijn andere SB maar heeft nu mijn oude SB overschreven.
Was er vanuit gegaan dat je net als de vorige keer sickbeard folder met -tpb toevoeging had gebruikt. >:)

Is ergens nog te vinden welke branch hij gebruikt. Ik kreeg na installatie maar 1x een melding dat ik een onbekende versie gebruikte en daarna niet meer.

Bij sickbeard kan ik alleen deze info vinden maar weet niet of dat je juiste link is naar de juiste versie.
Source https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/

[ Voor 24% gewijzigd door MikeOO op 15-03-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Vanochtend kreeg ik de melding dat ik 1 commit achterliep, dus upgrade gedaan. Vervolgens gaf SickBeard aan dat ik achterliep op de fork, dus weer geupgrade... Nu start SB niet meer op.

Ik draai de dutch branche van Schumi2004.

code:
1
2
3
4
5
6
Starting up Sick Beard dutch from /home/****/SickBeard_dutch/config.ini
Your database version has been incremented
past what this version of Sick Beard supports.

If you have used other forks of SB which have
modified your database it may now be unusable.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik had gehoopt dat het vlekkenloos zou werken maar in meest recente SickBeard master update zit een database check met als gevolg dat je je DB moet verwijderen en opnieuw moet aanvullen.
Kan er weinig aan doen, zit ingebakken in SickBeard.

Wat die commit doet is naar een andere fork switchen welke gelijk is aan vorige maar dan wel met laatste commits van midget-spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
schumi2004 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:43:
Ik had gehoopt dat het vlekkenloos zou werken maar in meest recente SickBeard master update zit een database check met als gevolg dat je je DB moet verwijderen en opnieuw moet aanvullen.
Kan er weinig aan doen, zit ingebakken in SickBeard.

Wat die commit doet is naar een andere fork switchen welke gelijk is aan vorige maar dan wel met laatste commits van midget-spy.
Dat is jammer, dan zal ik de DB opnieuw aanmaken... Thanks voor de snelle reactie!

Sinds de commit werkt mijn init.d script ook opeens niet meer.. raar. Map is hetzelfde gebleven, ook dezelfde map... Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34

B2

wa' seggie?

Voorheen gebruikte ik altijd subliminal om via de cron mijn tv-series dir te laten scannen en subs op te halen van bierdopje. Subliminal werkt niet meer lekker, krijg telkens de global name 'ServiceConfig' is not defined melding. Aangezien Diaoul het niet fixt of niet gefixt krijgt ben ik op zoek naar een andere subsdownloader welke via linux cli aan te schoppen is.

Naar welke zou ik kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
B2 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:13:
Voorheen gebruikte ik altijd subliminal om via de cron mijn tv-series dir te laten scannen en subs op te halen van bierdopje. Subliminal werkt niet meer lekker, krijg telkens de global name 'ServiceConfig' is not defined melding. Aangezien Diaoul het niet fixt of niet gefixt krijgt ben ik op zoek naar een andere subsdownloader welke via linux cli aan te schoppen is.

Naar welke zou ik kunnen kijken?
Dit is al een aantal keer besproken in dit topic. De meeste mensen gebruiken Auto-Sub. Ondanks dat dit een GUI dingetje is, kan je er ook vanuit de CLI mee uit de voeten. Check ook even de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34

B2

wa' seggie?

Muncher schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:19:
[...]

Dit is al een aantal keer besproken in dit topic. De meeste mensen gebruiken Auto-Sub. Ondanks dat dit een GUI dingetje is, kan je er ook vanuit de CLI mee uit de voeten. Check ook even de OP.
OP had ik gechecked, daar staat niks over Auto-Sub in, alleen over subliminal. Tevens is de OP nogal verouderd, dingen als iCouchpotato en Qouch staan er nog in, deze zijn inmiddels al uit de App-store verwijderd.

Auto-sub ga ik even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Iemand trouwens enig idee of er een optie is om binnen Sickbeard de F1 trainingen, quali's en races bij te houden. TVDB.com staat geen sportwedstrijden toe in zijn database, ontzettend eigenwijze dropveters daar :r trouwens, en daar is SB nou net helemaal op gebaseerd.
Gaat om een windows install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je zou eens kijken of je hier wijzer van kan worden: http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=8&t=4674

heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar dit zou voor mij misschien ook de oplossing zijn voor de problemen met de seasons van American Dad en de manier waarop Horizon in TVDB staat.

Heb er zelf dus nog geen tijd voor gehad om er in te duiken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die was ik een tijd geleden al tegen gekomen. Helaas, nou ja, draai ik een win .exe. Tevens las ik toen al dat het je serie nummering redelijk in de war kan maken. Ik neem dat risico liever niet.
Ik zal eens kijken of ik niet gewoon een rss feed in Sabnzbd kan gooien. Dan word het wel niet gescraped daar SB maar so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:52:
Die was ik een tijd geleden al tegen gekomen. Helaas, nou ja, draai ik een win .exe. Tevens las ik toen al dat het je serie nummering redelijk in de war kan maken. Ik neem dat risico liever niet.
Ik zal eens kijken of ik niet gewoon een rss feed in Sabnzbd kan gooien. Dan word het wel niet gescraped daar SB maar so be it.
Support voor XEM zit ook in de genoemde Anime fork. Daarmee heb ik tot nu toe 0 problemen met series waar daar andere nummering voor is toegevoegd. Zelfs niet met non-anime. Anders zet je eerst tijdelijk een tweede sickbeard naast je normale installatie om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:52:

Als je de RSS een category meegeeft, die in dezelfde "processing folder" download, 'ziet' SB die ook, en behandeld hem uiteindelijk als "ontvangen".
evt post processing kan dan door SB afgehandeld worden ( rename / replace )

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/5olz1fus1/cats.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/pujv2vued/rss4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05 03:12
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Legendary1985 op 15-03-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Laatst online: 04-05 03:12
m-buurman schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Yep, deze bug is bekend bij Synology en ze hebben toegezegd het te fixen.
Je kan de melding voorkomen door /etc/ld.so.preload te editen en een # voor de regel te zetten.
waar kan ik deze file vinden en hoe deze te editen.

(ben nieuw met nas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:17

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Freekers schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:24:
Na een bezoekje op de CeBIT waar een Synology flink uitpakte met z'n NASjes, begon het bij mij weer te kriebelen om mijn eigenbouw NAS weer aan de gang te krijgen na verschillende tegenslagen.
Inmiddels draait alles weer. De fork van schumi2004 met failed download handling is een genot. Alleen jammer dat je zelf geen namen van failed downloads kunt toevoegen. Zo probeert mijn SAB namelijk iets te downloaden met een gigantische lange naam wat hij daardoor niet uitgepakt krijgt (te lange naam voor Windows). Als ik hem cancel, dan slaat Sick dit niet op en download hij deze steeds overnieuw.

[...]

De eerste update ging goed, de tweede niet.
Bovenin de balk staat deze melding:
'There is a newer version available (or else you're ahead of dutch fork)— Update Now'
Klik op Update Now komt er: 'Update Failed. Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information. '
In de log staat:

mrt-14 21:23:14 INFO     CP Server Thread-5 :: Output: From git://github.com/schumi2004/Sick-Beard
mrt-14 21:23:14 INFO     CP Server Thread-5 :: No update available, not updating
AA
AAAlready up-to-date.
AA * branch            dutch      -> FETCH_HEAD

De git url lijkt dus niet goed geupdated te zijn?
Snap het niet meer. Als ik de laatste versie pak van deze fork nadat ik alles ingesteld start hij niet meer op..Krijg precies dezelfde meldingen als hier boven.
Ik draai het op een W7 pc. Ik pak altijd de zip en pak het dan uit. Hij heeft het altijd goed gedaan bij mij.

Edit:
Heb de oudere versie erop gezet. Update hem niet tot er een oplossing voor is.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Legendary1985 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:26:
[...]

waar kan ik deze file vinden en hoe deze te editen.

(ben nieuw met nas)
Bestanden kun je veranderen met PUTTY of WinSCP

WinSCP is vooral handig als je een bestand moet aanpassen. Dit werkt ongeveer zoals een FTP programma. Maar zorg ook voor de nodige kennis van Putty. Als je ooit een probleem hebt dan is dit het programma om problemen met op te lossen. Over de werking en commando's is ruim voldoende info te vinden met Google.

Je zult je in deze programma's moeten verdiepen zodat je hiermee weet om te gaan. Uitleggen hoe een programma werkt gaat wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:55
Zijn er meer mensen waarbij CouchPotato eigenlijk helemaal niet zo fijn werkt? Zolang ik niet teveel handelingen uitvoer (lees: meerdere films toevoeg) werkt het redelijk, maar als ik meer dan 2 films toevoeg flipt CP compleet.

Het wordt (is) traag, doet moeilijk met zoeken en als hij al iets vindt loopt gewoon de GUI vast. Als ik dan de pagina refresh laat hij de downloads wel zien, maar als ik dan op de download knop druk, verdwijnt deze gewoon en blijft de pagina maar laden en laden. Niks te zien in mijn SABnzbd verder.

Het wordt zo meer een lijstje waar ik films aan toevoeg om ze niet te vergeten zelf op te zoeken voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:22

reiker

dan jij!

Iemand met een goed idee om me te helpen nzbToMedia scripts goed werkend te krijgen?
Ik ben al de hele dag aan het pielen, maar krijg het voor SickBeard niet goed voor elkaar. Voor CouchPotato werkt het prima, dus ik weet dat ik het wel ergens goed doe... ;)

Het script geeft in NZBGet de volgende error:
code:
1
Sat Mar 16 18:38:10 2013    DETAIL  Post-Process: Ignored to run SickBeard's postprocessing script as the specified script ('') does not exist

Nu weet ik natuurlijk zeker dat dat script (nzbToSickBeard.py) wel bestaat, en heeft ook de juiste rechten (755, net als nzbToCouchPotato.py). Als ik in nzbget-postprocess.conf kijk, dan staat daar ook alles goed:

code:
1
2
3
4
5
# Set the full path to sabToSickBeard.py for SickBeard's postprocessing.         
NzbToSickBeard=/volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py

# Set the full path to nzbToCouchpotato.py for Couchpotato's postprocessing      
NzbToCouchPotato=/volume1/@appstore/scripts/nzbToMedia/nzbToCouchPotato.py

Zoals te zien is, is het volledige pad gelijk aan de verwijzing naar nzbToCouchPotato, wat ook klopt omdat ze in dezelfde dir staan.

Het lijkt erop dat het in regel 124 van nzbget-postprocess.sh misloopt, en wel bij de check -e "$NzbToSickBeard". Daarna wordt regel 137 uitgevoerd en is het einde verhaal.

Overigens vreemd dat na dit alles nog wel de melding komt dat het post-process-script succesvol was :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sepp14 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:22:
[...]

Snap het niet meer. Als ik de laatste versie pak van deze fork nadat ik alles ingesteld start hij niet meer op..Krijg precies dezelfde meldingen als hier boven.
Ik draai het op een W7 pc. Ik pak altijd de zip en pak het dan uit. Hij heeft het altijd goed gedaan bij mij.

Edit:
Heb de oudere versie erop gezet. Update hem niet tot er een oplossing voor is.
Probeer deze maar https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/tree/dutch
Die andere fork is niet in orde. Bedoeling van de update in oude was om naar nieuwe fork te verwijzen in de toekomst.

Edit:
Heb laatste commit verwijderd zodat het niet meer gebeuren kan. Toch als je up-to-date wilt blijven andere fork gaan gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 16-03-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Muncher schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:07:
[...]

Dat is jammer, dan zal ik de DB opnieuw aanmaken... Thanks voor de snelle reactie!

Sinds de commit werkt mijn init.d script ook opeens niet meer.. raar. Map is hetzelfde gebleven, ook dezelfde map... Weird.
Ik heb mijn hele systeem (Xubuntu 12.10) even opnieuw geïnstalleerd na allerlei vage problemen. Nu ook weer SB installeren. Ik blijf echter de corrupte database error krijgen. Pull ik de verkeerde branche ofzo? Doe ik dat uberhaupt goed?

1. Ik ga naar deze link https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/tree/dutch
2. Druk op download .zip
3. Pak de .zip uit en draai SB met python SickBeard.py

Op een of andere manier pak ik steeds de verkeerde versie lijkt het wel... Doe ik iets verkeerd?

Ok, ik heb het volgens mij voor elkaar dat ik de dutch versie draai. Ik heb de volgende stappen gezet

1. git clone https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch.git
2. git checkout -b dutch origin/dutch
3. git branche laat nu zien:
code:
1
2
* dutch
  original-master

Echter, SB blijft de error geven dat mijn database version is

code:
1
2
3
4
5
Your database version has been incremented
past what this version of Sick Beard supports.

If you have used other forks of SB which have
modified your database it may now be unusable.

Ik begrijp er niets meer van.. Wat doe ik toch verkeerd?

** Op advies van Schumi2004 overgestapt naar dutch-tpb versie. Deze werkt wel goed, maakt de database niet corrupt. Nu maar hopen dat het goed blijft :)

[ Voor 34% gewijzigd door Muncher op 17-03-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

reiker schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:48:

(problemen met nzbToMedia scripts)
Het lijkt erop dat mijn versie van NZBGet niet geschikt is om de nzbToMedia scripts te gebruiken... Na nog honderd keer checken zag ik dat NZBGet aangaf dat in nzbget-postprocess.conf geen vermelding is van variabele SabToSickBeard. Logisch, dacht ik; de variabele wordt in het script nu immers NzbToSickBeard genoemd.
Wanneer ik zo'n verwijzing toevoeg in nzbget-postprocessing.conf wordt het script wel aangeroepen:

code:
1
SabToSickBeard=/usr/local/scripts/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py

Daarna wordt het script inderdaad uitgevoerd, veel logs over vage replaces, maar geen resultaat te zien in SickBeard. Wel een melding tussendoor dat postprocess.log niet bestaat. Dit bestand aangemaakt, nogmaals postprocessen, en jawel; nu resultaat!
Maar wel heel vage workaround, het werkt niet zoals eigenlijk de bedoeling is. Ik vermoed dat NZBGet 9.1 niet alle parameters uit nzbget-postprocess.conf weergeeft om te kunnen wijzigen in de GUI, maar ze effectief wel uitleest; getuige de correcte werking van het nzbToCouchPotato script. Maar achter de schermen lijkt het nu wel te doen wat het moet doen. Als iemand hier nog z'n licht over kan laten schijnen, graag.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24
Ik ben voor sickbeard op zoek naar een andere download bron dan usenet (sunnynet). Net na het verschijnen van de afleveringen wil downloaden nog wel lukken, maar heb m'n nas nu een weekje uit gehad (vakantie) en nu zijn alle NZB's weer dood :(

Kwam uit bij BTN / tvtorrents, maar daar heb ik dan weer een invite voor nodig. Geen idee hoe moeilijk die te krijgen zijn en wat je daar voor zou moeten doen?

Never mind, zag de waarschuwing te laat. Probeer het anders op te lossen.

[ Voor 9% gewijzigd door jsiegmund op 17-03-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:00
Wat is de snelste manier om de Windows versie van Sickbeard 499 meer geupdate te krijgen? en hoe dat precies te doen? Word namelijk niet goed van de traagheid met thetvdb :(

[ Voor 23% gewijzigd door tcviper op 17-03-2013 15:06 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste versie van wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

schumi2004 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:54:
[...]

Probeer deze maar https://github.com/schumi2004/Sick-Beard-Dutch/tree/dutch
Die andere fork is niet in orde. Bedoeling van de update in oude was om naar nieuwe fork te verwijzen in de toekomst.

Edit:
Heb laatste commit verwijderd zodat het niet meer gebeuren kan. Toch als je up-to-date wilt blijven andere fork gaan gebruiken.
Ik heb het geprobeerd maar hij werkt niet bij mij. Toch maar weer naar de oude versie gegaan.
code:
1
SB Version:     alpha (dutch) -- source : 2acb9b9c58551f20c3da7466876fa03d105125ca
Die doet het. Blijf wel hierbij tot ik lees dat er iets veranderd is. Evengoed ben ik blij met deze fork. :)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485753

reiker schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:55:
Het lijkt erop dat mijn versie van NZBGet niet geschikt is om de nzbToMedia scripts te gebruiken...
...
Als iemand hier nog z'n licht over kan laten schijnen, graag.
When web-interface shows the settings for post-processing script, it reads the option list and their descriptions from post-processing script configuration file template. This file must exist in webui-folder.

nzbToMedia comes with its own post-processing script having its own configuration file. You should put this config file (nzbget-prostprocess.conf) into webui-folder. Then you should see all options provided by the script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Anoniem: 485753 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:59:
[...]

When web-interface shows the settings for post-processing script, it reads the option list and their descriptions from post-processing script configuration file template. This file must exist in webui-folder.

nzbToMedia comes with its own post-processing script having its own configuration file. You should put this config file (nzbget-prostprocess.conf) into webui-folder. Then you should see all options provided by the script.
Thanks for the hint, that helped :)
Now I created a symlink in /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/webui and changed the nzbget path accordingly. Right now all the options show up... Finally :)
Leaves me to wonder, why do they show up now that I put the symlink in the webui folder, and didn't (well some actually did, just not all!) when the .conf was in another folder..?
Thanks for your help!

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
reiker schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:16:
[...]

Thanks for the hint, that helped :)
Now I created a symlink in /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/webui and changed the nzbget path accordingly. Right now all the options show up... Finally :)
Leaves me to wonder, why do they show up now that I put the symlink in the webui folder, and didn't (well some actually did, just not all!) when the .conf was in another folder..?
Thanks for your help!
The options are 'generated' based on the configuration. Which means it needs to be able to find and read the configuration properly to be able to show the options.

I think this is great as this allows one to extend post-processing without nzbget having to be edited to allow the 'new options' to be shown, if any.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reiker schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:16:
By default webui-folder contains default nzbget-postprocess.conf. You saw default options, now after replacing of the file you see new options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Anoniem: 485753 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:03:
[...]

By default webui-folder contains default nzbget-postprocess.conf. You saw default options, now after replacing of the file you see new options.
True, but in my previous attempts I knew the nzbToMedia-provided .conf was being read, because NZBGet settings showed the value of the SabToSickBeard variable I entered in this particular .conf... But the rest of the options were simply not read, they were not there.
In my opinion, the possibility to set a path for the post-processing script is somewhat misleading, as the script only works properly when it is placed in the webui folder :) On my Synology DS 212+ I found an nzbget.conf file in /volume1/@appstore/nzbget/var/ as well as in /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/webui/ .
Well nevermind, it's working now ;)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:51
Tommiiee schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:57:
Zijn er meer mensen waarbij CouchPotato eigenlijk helemaal niet zo fijn werkt? Zolang ik niet teveel handelingen uitvoer (lees: meerdere films toevoeg) werkt het redelijk, maar als ik meer dan 2 films toevoeg flipt CP compleet.

Het wordt (is) traag, doet moeilijk met zoeken en als hij al iets vindt loopt gewoon de GUI vast. Als ik dan de pagina refresh laat hij de downloads wel zien, maar als ik dan op de download knop druk, verdwijnt deze gewoon en blijft de pagina maar laden en laden. Niks te zien in mijn SABnzbd verder.

Het wordt zo meer een lijstje waar ik films aan toevoeg om ze niet te vergeten zelf op te zoeken voor mij..
Ik heb ook veel problemen, soms kom ik helemaal niet in CP, het is enorm traag en het werkt zelden. Nu heb ik niet zo'n snelle NAS (Synolog DS212J), maar het lijkt niet allemaal te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:11
chippie777 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:58:
Ik doe iets fout met de instellingen denk ik. Ik krijg de volgende fout melding in SB log:

You're trying to post process an episode that's already been moved to its show dir

Ik heb al wat gegoogled en blijkbaar heb iets dubbel ingesteld in zowel SB als SABnzbd. Alleen zodra ik daar wat in verander gaat het mis, dan kan SB geen map meer vinden.

Blijkbaar doe ik iets fundamenteels fout, is er iemand die kan aangeven waar ik in SB en SAB iets moet aanpassen? Het downloaden werkt trouwens wel.
Een tijdje bezig geweest met bovenstaand "probleem" en uiteindelijk heb ik het voor elkaar. Ik deed dus echt iets fundamenteels fout.
In SABnzbd had ik onder instellingen bij het hoofdstuk categorieën keurig een categorie gemaakt voor series maar niet aangegeven dat ik een script moest gebruiken. Dit heb ik nu wel aangepast (SAbToSickbeard.py) en in Sickbeard keurig scan & process uitgevinkt.
Het zal voor de doorgewinterde gebruiker simpel zijn geweest, mij heeft het toch meer moeite gekost dan verwacht om van die foutmelding af te komen. Vandaar het antwoord op mijn eigen post, voor het geval er andere gebruikers zijn die een zelfde probleem ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reiker schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:46:
In my opinion, the possibility to set a path for the post-processing script is somewhat misleading, as the script only works properly when it is placed in the webui folder :) On my Synology DS 212+ I found an nzbget.conf file in /volume1/@appstore/nzbget/var/ as well as in /volume1/@appstore/nzbget/share/nzbget/webui/ .
The pp-script can be placed anywhere. In order the pp-script configuration be editable via web-interface two conditions however must be met:
1) the scripts conf-file must be saved in the same directory with nzbget.conf. This is where web-interface searches for config file to read/save option values.
2) the scripts template conf-file must be saved into webui-dir. This is where web-interface loads option descriptions.

Why having two files and what's the difference between "conf-file" and "template conf-file"? The "conf-file" contains option values and is read by the script (and by web-interface). The "template conf-file" is used only by web-interface and provides option descriptions. The "template conf-file" is the file which comes with the script, you should never alter it. When a new version of the script is out, you put the new "template conf-file" into webui-dir and see new options (assuming the newer version of the script introduces new options). Your actual "conf-file" remains unchanged and keeps your previous settings. When you change new options in web-interface and save configuration, new options are written to your actual conf-file.

If there were no concept of "template conf-file" you would need to replace your conf-file with the new version and reenter all options.

I admit, the concept is still hard to understand. I'm thinking about how to make it simpler and still avoid reconfiguring after a script update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:30
Even voor de duidelijkheid en voordat er meer meldingen over komen. Tweakers is uiteraard een Nederlandse site en vandaar ook dat op GoT Nederlands de voertaal is. Verzoek is om dus zoveel mogelijk in het Nederlands te communiceren.

Voor nzbget maken we echter wel een kleine uitzondering. Wij zijn op dit moment van mening dat de betrokkenheid van de ontwikkelaar meer toevoegt aan dit topic dan het afdwingen van de Nederlandse taal.

Verzoek is dus wel om zoveel mogelijk in het Nederlands reageren en enkel in het Engels als het niet anders kan.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Laatst online: 15:35
Momenteel draai ik SickBeard Alpha ThePirateBay editie op mijn Synology, echter komt het steeds vaker voor dat downloads *.rar bestanden zijn en ook nog is met een password. Heeft iemand enig idee hoe ik *.rar kan uitsluiten?

[ Voor 1% gewijzigd door van D op 19-03-2013 08:58 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check je settings bij switches en dan het kopje Queu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:12
TheJVH schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:31:
[...]

Ik heb ook veel problemen, soms kom ik helemaal niet in CP, het is enorm traag en het werkt zelden. Nu heb ik niet zo'n snelle NAS (Synolog DS212J), maar het lijkt niet allemaal te kloppen.
Ook ik heb hier last van, het lijkt ook steeds erger te worden. Kan CP nu met grote regelmaat helemaal niet benaderen. Hier ook een synology nas btw.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
Anoniem: 93986 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:41:
Dank, ik ga vanavond thuis is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
Slaapje schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:35:
[...]

Ook ik heb hier last van, het lijkt ook steeds erger te worden. Kan CP nu met grote regelmaat helemaal niet benaderen. Hier ook een synology nas btw.
Heb ik ook last vast in combinatie met een Synology. CP is traag, hangt vaak, laatst kwamen er zelfs films terug die ik handmatig had gedelete. Vaak na een reboot van de service doet'ie het weer goed. Maar hij heeft inderdaad wel eens beter gedraaid. Wel vreemd want ik was erg blij met V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:12
Zelfs een reboot is niet altijd afdoende hier. Soms reboot ik m'n hele server en dan werkt het weer zoals het moet. Wel erg vervelend.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hele CP is een zorgenkindje. Als het goed draait mag je in je handjes knijpen en er vooral niets meer aan doen. Hier is dat ding geupdate naar de nieuwe versie en an sich ziet het er goed uit. Helaas kapte die er na 5 minuten weer mee. Dit keer niet door de interface niet meer te laten zien maar gewoon lege lijsten te laten zien en met verschillende browsers ook iedere keer andere fouten te laten zien.
Het is echt jammer dat er geen vervanger is want met alle versies heb ik wel gezeur gehad. Windows installs trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
geen enkel probleem met CP die op mijn synology draait.
Ok, na een van de recentere updates is het wel wat trager geworden, met name het laden van de pagina, maar alles werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Anoniem: 485753 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:24:
[...]

If there were no concept of "template conf-file" you would need to replace your conf-file with the new version and reenter all options.

I admit, the concept is still hard to understand. I'm thinking about how to make it simpler and still avoid reconfiguring after a script update.
Ok, dit maakt het wat duidelijker voor me! Het was niet simpel, maar nu zie ik wat ik dan fout deed. Bedankt voor je uitleg :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pffff, en ook de laaste versie van CP doet hier lekker de GUI laten crashen. In taskmanager is het proces nog wel actief maar de pagina krijg je niet meer tevoorschijn. Proces killen en opnieuw starten is de enige oplossing. Gelukkig laat het log totaal niets zien wat er mis kan zijn. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
Anoniem: 93986 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:41:
Zou je iets duidelijker kunnen zijn waar ik moet zijn?
Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Als je leest wat de opties zijn onder het kopje queu dan zie je daar toch de optie,

Action when encrypted RAR is downloaded :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:31:
Heel veel duidelijker kan ik het niet maken. Als je leest wat de opties zijn onder het kopje queu dan zie je daar toch de optie,

Action when encrypted RAR is downloaded :?
Sorry, of ik zie iets gigantisch over het hoofd. Of we praten langs elkaar heen.
Het kopje QUEUE in Sickbeard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06 14:00
Ik heb twee lokaaties voor het opslaan van Movies. Is er een script te verzinnen die kan checken of er genoeg ruimte is Op lokatie 1, anders verplaatsen naar lokatie 2? Als postprocessing?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

van D schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:38:
[...]

Sorry, of ik zie iets gigantisch over het hoofd. Of we praten langs elkaar heen.
Het kopje QUEUE in Sickbeard?
Nee, het kopje queu in SABNZBD. Waar download je anders mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:32
kleine vraag ik draai op mijn synology de versie van synocommunity.
ik zie op git dat er twee uur geleden updates zijn gedaan maar zowel vanuit couchpotato als via putty:
/volume1/@appstore/couchpotatoserver/Couchpotatoserver git pull
krijg ik geen updates. wat moet ik doen om de laatste commit te krijgen en hoe kan ik controleren of ik wel de laatste versie heb?

in de logs zie ik:
03-19 22:23:55 INFO [potato.core._base.updater] Checking for new version on github for CouchPotatoServer03-19 22:23:55 INFO [potato.core._base.updater] Versions, local:84b94f89, remote:84b94f89

terwijl op github andere nummers staan.

[ Voor 25% gewijzigd door remcoXP op 19-03-2013 22:26 ]

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:01:
[...]

Nee, het kopje queu in SABNZBD. Waar download je anders mee dan?
Kijk daar gaan we al :) ik gebruik NZBGET, klopt heb ik niet gezegd, maar de vraag was Sickbeard gerelateerd.
Het gaat er mij om of Sickbeard Pirate Edition bij het zoeken *.rar kan uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 20:37
Ik hoop dat ik op jullie hulp en kennis mag rekenen.

Ik heb Sickbeard (20130103-5) in combinatie met SABnzbd (0.7.11-6) geïnstalleerd op mijn DS211j. Dit werkte geruimte tijd zonder enig probleem. Ik heb gebruik daarbij ook het script sabToSickbeard.py om de downloads naar mijn series folder te verplaatsen. Echter sinds ruim één week worden de bestanden niet meer in de folders voor series gezet. Voor zover ik weet ik heb daar niets aan gewijzigd. Het script bestaat nog, ik kan in zowel de logging van SABnzbd, DSM als Sickbeard geen enkele melding vinden die hiermee te maken heeft. Ik heb het vermoeden, maar dat weet ik niet zeker, dat het ontstaan is na de installatie van de laatste update van SABnzbd, via de SynoCommunity.

Heeft iemand een suggestie waar ik verder kan gaan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
iCouchPotato v1.2 voor iOS is uit.
- Coverflow met "soon" (laatste couchpotatoserver nodig)
- Bug fixes

Repo: http://cydia.myrepospace.com/couchpotato

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

van D schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:28:
[...]

Kijk daar gaan we al :) ik gebruik NZBGET, klopt heb ik niet gezegd, maar de vraag was Sickbeard gerelateerd.
Het gaat er mij om of Sickbeard Pirate Edition bij het zoeken *.rar kan uitsluiten.
De tandjes. Anyways, je zal dit denk ik meer moeten zoeken in je downloader. SB zoekt gewoon een release en kan niet altijd zien wat daar voor bestanden bij in zitten.
Wellicht dat Nzbget een zelfde optie heeft als Sabnzbd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
stelling schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:31:
Ik hoop dat ik op jullie hulp en kennis mag rekenen.

Ik heb Sickbeard (20130103-5) in combinatie met SABnzbd (0.7.11-6) geïnstalleerd op mijn DS211j. Dit werkte geruimte tijd zonder enig probleem. Ik heb gebruik daarbij ook het script sabToSickbeard.py om de downloads naar mijn series folder te verplaatsen. Echter sinds ruim één week worden de bestanden niet meer in de folders voor series gezet. Voor zover ik weet ik heb daar niets aan gewijzigd. Het script bestaat nog, ik kan in zowel de logging van SABnzbd, DSM als Sickbeard geen enkele melding vinden die hiermee te maken heeft. Ik heb het vermoeden, maar dat weet ik niet zeker, dat het ontstaan is na de installatie van de laatste update van SABnzbd, via de SynoCommunity.

Heeft iemand een suggestie waar ik verder kan gaan zoeken?
Volgens mij in de post processing
Ik gebruik deze om te renamen
code:
1
Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
Anoniem: 93986 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:20:
[...]

De tandjes. Anyways, je zal dit denk ik meer moeten zoeken in je downloader. SB zoekt gewoon een release en kan niet altijd zien wat daar voor bestanden bij in zitten.
Wellicht dat Nzbget een zelfde optie heeft als Sabnzbd?
Haha. Ja ik heb al zitten kijken maar ik vond niks, daarnaast komt erbij dat dit dan ook in Transmission ingesteld moet worden omdat Sickbeard The Piratebay Edition zowel naar *.Torrent als naar *.NZB kijkt. Dus leek mij het handiger als Sickbeard dit al doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
tripkip schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:33:
iCouchPotato v1.2 voor iOS is uit.
- Coverflow met "soon" (laatste couchpotatoserver nodig)
- Bug fixes

Repo: http://cydia.myrepospace.com/couchpotato
Na de update crashed die bij mij gelijk... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegurBellej
  • Laatst online: 08-06 19:55
Ik werk nu enige tijd vanaf mijn PC met SABnzbd i.c.m. SickBeard, CouchPotato & HeadPhones (daarnaast nog xmbc), gewoon eens om te testen, hoe het werkt en wat de resultaten zijn.
De bedoeling is dat ik deze software straks ga installeren op mijn (nog aan te schaffen) Synology NAS.

Ben er super tevreden over, zeker over SickBeard & CouchPotato, welke duidelijk al wat verder ontwikkeld zijn als HeadPhones. Nou doe ik de aanname dat er waarschijnlijk hartstikke hard gewerkt wordt aan de verdere ontwikkeling van HeadPhones, maar nou vroeg ik mij af hoe werken jullie met HeadPhones?

Ik loop er nog regelmatig tegen kleine foutjes aan zoals;
Het niet kunnen vinden van de artiesten, vind hij ze wel dat kan het zijn dat de albums niet geladen worden, of niet allemaal. Ook het downloaden gaat niet super fijn.
Regelmatig worden er dvd's of avi's gedownload welke vervolgens blijven steken in de "incomplete downloads" folder, waardoor deze uit gaat puilen, want er wordt vervolgens niks mee gedaan middels Post Processing. Ik had al ff gekeken in de instellingen van Quality & Post Processing, maar kan daar zo niks vinden waarmee ik dit kan verkomen. Hierdoor neemt het manuele werk weer toe, waar ik natuurlijk niet op zit te wachten.

Ik weet dat dit niet het supportforum is van HeadPhones, maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen.
Lopen jullie ook tegen dit soort dingetjes aan en hoe hebben jullie dit opgelost?

M.b.t. xbmc nog een vraag. Momenteel draai ik alles op 1 pc. Ik wil alle downloadservices zoals SAB, SB, CP & HP straks op de NAS gaan draaien, en dan xbmc op een htpc.
In de toekomst wil ik dan een extra HTPC gaan toevoegen in de slaapkamer.
Wat zouden jullie adviseren? XBMC installeren op de NAS of op de HTPC's? Weet eigenlijk niet zo goed waar XBMC het meest geschikt voor is.

Qua ondertiteling gebruik ik de addon in XBMC, soms loopt de ondertiteling niet synchroon met de film/serie, schiet maar raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302117

Is het iemand gelukt om de nieuwe nederlandse serie Charlie in SB te krijgen?
Hij kan niks vinden terwijl de serie in de newznaps die ik gebruik wel te vinden is.
SB gebruikt als naam 'Charlie (NL)' terwijl de newznaps de naam 'Charlie Ducth' gebruiken, kan het daaraan liggen?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 302117 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:44:
Is het iemand gelukt om de nieuwe nederlandse serie Charlie in SB te krijgen?
Hij kan niks vinden terwijl de serie in de newznaps die ik gebruik wel te vinden is.
SB gebruikt als naam 'Charlie (NL)' terwijl de newznaps de naam 'Charlie Ducth' gebruiken, kan het daaraan liggen?
Thx
Neem aan dat je aangepaste versie gebruikt van SB en eventueel Newznab?

Je zou dan de scene exceptions kunnen aanvullen met de door jouw genoemde serie.
http://sickbeard.com/foru...keywords=scene+exceptions

Zou je de Pirate Bay fork draaien dan kan het volgens mij zelfs in de GUI bij betreffende serie maar heb dit zelf nog niet getest.

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 21-03-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302117

Thanks!
Ik ga me even wat inlezen over die piratebay versie.
Kan ik die zonder meer over de zelfde map heen git-clonen als de originele SB en m'n instellingen / series behouden?
Edit: never mind, ik heb al instructies gevonden.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 302117 op 21-03-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:00
RegurBellej schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:42:
Ben er super tevreden over, zeker over SickBeard & CouchPotato, welke duidelijk al wat verder ontwikkeld zijn als HeadPhones. Nou doe ik de aanname dat er waarschijnlijk hartstikke hard gewerkt wordt aan de verdere ontwikkeling van HeadPhones, maar nou vroeg ik mij af hoe werken jullie met HeadPhones?

M.b.t. xbmc nog een vraag. Momenteel draai ik alles op 1 pc. Ik wil alle downloadservices zoals SAB, SB, CP & HP straks op de NAS gaan draaien, en dan xbmc op een htpc.
In de toekomst wil ik dan een extra HTPC gaan toevoegen in de slaapkamer.
Wat zouden jullie adviseren? XBMC installeren op de NAS of op de HTPC's? Weet eigenlijk niet zo goed waar XBMC het meest geschikt voor is.

Qua ondertiteling gebruik ik de addon in XBMC, soms loopt de ondertiteling niet synchroon met de film/serie, schiet maar raak.
Headphones is leuk voor erbij; soms komt-ie opeens met nieuwe albums waarvan ik niet wist dat ze aan zaten te komen.
Vooral het scrapen van musicbrainz geeft vaak problemen.

XBMC moet op de HTPCs.

Laat je sickbeard de series hernoemen? Ik laat altijd de originele naam intact, zodat ik minder problemen heb bij het zoeken naar subtitles.
Ook zoek ik vaak naar de HDTV variant (ipv DVDrip) omdat de subs vaak gemaakt worden voor de TV versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
het scrapen van musicbrainz kan je wel op je buik schrijven, dit werkt bijna nooit. wat de meeste doen is een virtual opzetten voor het lokaal scrapen op je eigen mirror van musicbrainz. zoek op google op musicbrainz server. er staat ook een cronjob bij om hem elk uur te mirroren tegen de echte musicbrainz server. blijkbaar is dat minder intensief dan iedereen maar live te laten scrapen.

headphones doet het overigens wel fantastisch...ok, soms herkent ie een album niet die op musicbrainz geen jaartal heeft. dat is ff lastig. en soms tagt ie albums verkeerd. dit ligt meestal aan de hoeveelheid releases die van een cd uitkomt.

overigens is het zoeken van cd's via torrents echt verschrikkelijk. vaak vindt headphones de totale discography van een artiest als hij zoekt op een specifieke cd. en tagt dan de complete discography als zijnde 1 cd. helemaal ruk dus.

iemand daar nog een leuke fix voor?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegurBellej
  • Laatst online: 08-06 19:55
RudolfR schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:22:
[...]

Headphones is leuk voor erbij; soms komt-ie opeens met nieuwe albums waarvan ik niet wist dat ze aan zaten te komen.
Vooral het scrapen van musicbrainz geeft vaak problemen.

XBMC moet op de HTPCs.

Laat je sickbeard de series hernoemen? Ik laat altijd de originele naam intact, zodat ik minder problemen heb bij het zoeken naar subtitles.
Ook zoek ik vaak naar de HDTV variant (ipv DVDrip) omdat de subs vaak gemaakt worden voor de TV versie.
Bedankt voor je reactie, ik laat SickBeard inderdaad hernoemen, vaak naar dit eindresultaat:

Alcatraz - s01e06 - Pexton Patty.mkv

Hij vind regelmatig wel veel ondertitels die matchen, ze lopen alleen niet altijd even synchroon, of ligt dat dan aan de zogenaamde release? Ik dacht misschien dat het aan de ondertitelbron lag.
Ik zoek eigenlijk naar alle 720p formaten, dus blurayrips en HDTV's.
Zal hem eens instellen op HDTV, wellicht levert dat betere resultaten op.
fabstar81 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:32:
het scrapen van musicbrainz kan je wel op je buik schrijven, dit werkt bijna nooit. wat de meeste doen is een virtual opzetten voor het lokaal scrapen op je eigen mirror van musicbrainz. zoek op google op musicbrainz server. er staat ook een cronjob bij om hem elk uur te mirroren tegen de echte musicbrainz server. blijkbaar is dat minder intensief dan iedereen maar live te laten scrapen.

headphones doet het overigens wel fantastisch...ok, soms herkent ie een album niet die op musicbrainz geen jaartal heeft. dat is ff lastig. en soms tagt ie albums verkeerd. dit ligt meestal aan de hoeveelheid releases die van een cd uitkomt.
Opzich ben ik dik tevreden met het concept, alleen werkt het niet altijd even handig/snel/gebruiksvriendelijk, waarschijnlijk omdat ik het niet gebruik of de Quality & Post Processing niet goed heb ingesteld.
Zou iemand misschien zijn instellingen is willen delen (quality & post processing / advanced settings)?
Het zal wel een kwestie zijn van een vinkje die niet goed staat ingesteld o.i.d..

EDIT: wellicht handig als ik mijn settings ook ff share, misschien dat jullie wat zien.

Afbeeldingslocatie: http://img571.imageshack.us/img571/2686/headphones1t.png

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/4202/headphones2.png

Regelmatig loop ik tegen missertjes aan;
- i.p.v. albums haalt hij dvd's of avi's binnen. (deze blijven vervolgens in de tempmap staan omdat hij er niks mee doet/kan).
- albums niet beschikbaar.
Ook is de gedownloadde kwaliteit heel wisselend, van grote .flac's naar crappy .mp3's.
Wat je hierboven noemt met zelf mirroren van musicbrainz en cronjob ga ik me ook maar is over inlezen, wellicht brengt dit me weer wat dichter bij het gewenste resultaat, want ik vind het concept wel super, bedankt voor je tip!

Ik download trouwens via usenet, als ik zelf zoek via een willekeurige nzb zoeksite vind ik over het algemeen de albums erg snel.

[ Voor 6% gewijzigd door RegurBellej op 21-03-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Dat ie dvds download is nieuw sinds laatste update. Dat was nog Niet Eerder
Ik Heb Bijna Dezelfde settings, alleen Decode Ik Met Een postprocessing Script In Sabnzbd Want Die Settings In HP Doen Niets. Overigens draai ik Op linux Mint.

Ik Download Met De preferred Bitrate En Niet Lossless. Het Is Wel Hier Waar je Bepaalt Wat De Kwaliteit Moet Zijn Dus Daar Xal bij Jou Iets Te Tweaken Vallen.

[ Voor 19% gewijzigd door fabstar81 op 21-03-2013 18:12 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
fabstar81 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:08:
Dat ie dvds download is nieuw sinds laatste update. Dat was nog Niet Eerder
Ik Heb Bijna Dezelfde settings, alleen Decode Ik Met Een postprocessing Script In Sabnzbd Want Die Settings In HP Doen Niets. Overigens draai ik Op linux Mint.

Ik Download Met De preferred Bitrate En Niet Lossless. Het Is Wel Hier Waar je Bepaalt Wat De Kwaliteit Moet Zijn Dus Daar Xal bij Jou Iets Te Tweaken Vallen.
Kun je aub gewoon Nederlands schrijven ?
heel irritant, de hoofdletters op de verkeerde plekken .....

[ Voor 47% gewijzigd door FreshMaker op 21-03-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Ja sorry. Dat Doet Mijn Tablet vanaf De tweede Zin. Crapzooi, Niet Express Dus. Zal Wel Niet Meer Posten Met Dat Ding.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een wonder! CP loopt zowaar al de hele door sinds de laatste update. 2.0.7.1. Nier meer aanraken nu en alleen naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
nou, bij mij crasht ie zo vaak de laatste tijd. sudo service couchpotato start werkt ook zelfs niet meer.
en heb geen zin in een reboot :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 20:37
FreshMaker schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:00:
[...]

Volgens mij in de post processing
Ik gebruik deze om te renamen
code:
1
Season %0S/%SN - S%0SE%0E - %EN
Bedankt voor de suggestie en inderdaad had ik daar nog niet gekeken. Maar helaas, die stond ook al goed ingevuld.

Nog een andere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Laatst online: 16:18
Ik heb in mijn map met films ook een map met "disney" waar meerdere films instaan, moet ik deze splitsen alvorens ik couchpotato ga gebruiken? of kan hij dit ms automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07
Hoe updaten jullie CouchPotato? Wachten jullie totdat de update beschikbaar is op de synology of updaten jullie CP ook al als de melding in CP verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb een aantal jaren zeer prettig gewerkt met SB en NZBget op een Popcorn.
Ik ben nu overgestapt op een HTPC en daar SB en sabNZB+ opgezet.

Op de popcorn werden series netjes gedownload en in een serie-mapje geplaatst en hernoemd.
Op de HTPC heb ik 2 mappen: c:\Temp (dit is een SSD waar alles opgekwakt wordt, gerepareerd etc.
Dan gaat het naar d:\media (HDD) waar iedere serie een eigen mapje heeft (dat heeft SB netjes gedaan).
Op de popcorn ging dat allemaal goed, maar op de HTPC wordt voor iedere aflevering van een serie een aparte map gemaakt, en worden de afleveringen niet hernoemd en in de serie-map geplaats.....

Bijv: Elementary.S1E12.Dimension.nzb wordt netjes gedownload, gerepareerd en uitgepakt en er wordt een map ElementaryS1E12Dimension gemaakt in D:\media, waar de nzb, mkv, nfo etc in geplaatst wordt.
Er bestaat al een map Elementary, en daar zouden de hernoemde mkv's ingeplaats moeten worden....maar dat gebeurd dus niet.

Enig idee waar het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ridder schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:23:
Ik heb een aantal jaren zeer prettig gewerkt met SB en NZBget op een Popcorn.
Ik ben nu overgestapt op een HTPC en daar SB en sabNZB+ opgezet.

Op de popcorn werden series netjes gedownload en in een serie-mapje geplaatst en hernoemd.
Op de HTPC heb ik 2 mappen: c:\Temp (dit is een SSD waar alles opgekwakt wordt, gerepareerd etc.
Dan gaat het naar d:\media (HDD) waar iedere serie een eigen mapje heeft (dat heeft SB netjes gedaan).
Op de popcorn ging dat allemaal goed, maar op de HTPC wordt voor iedere aflevering van een serie een aparte map gemaakt, en worden de afleveringen niet hernoemd en in de serie-map geplaats.....

Bijv: Elementary.S1E12.Dimension.nzb wordt netjes gedownload, gerepareerd en uitgepakt en er wordt een map ElementaryS1E12Dimension gemaakt in D:\media, waar de nzb, mkv, nfo etc in geplaatst wordt.
Er bestaat al een map Elementary, en daar zouden de hernoemde mkv's ingeplaats moeten worden....maar dat gebeurd dus niet.

Enig idee waar het fout gaat?
Flatten Folders in SB aanvinken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ridder schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:23:
offtopic:
Voor een langere levensduur van je SSD zou ik je SSD het eindstation maken en alle download/repair/unpack operaties op een gewone HDD doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anthirian op 23-03-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Anoniem: 302117 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:09:
Thanks!
Ik ga me even wat inlezen over die piratebay versie.
Kan ik die zonder meer over de zelfde map heen git-clonen als de originele SB en m'n instellingen / series behouden?
Edit: never mind, ik heb al instructies gevonden.
Hi Jean,

Werken de scene exeptions bij jou ? Heb ze toegevoegd aan de serie (in de piratebay versie) maar zie hem nog steeds op de "originele" naam zoeken. De aanpassingen voor foreign shows zie ik allemaal wel netjes staan in de newznab provider configs etc maar dit lijkt nog niet helemaal goed te gaan ;(

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 18:53

j1nx

Geek - Enjoying life

Anthirian schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:29:
[...]

offtopic:
Voor een langere levensduur van je SSD zou ik je SSD het eindstation maken en alle download/repair/unpack operaties op een gewone HDD doen.
Is met de huidige wear levelling niet meer van toepassing.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70458

Ik gebruik sinds enkele dagen met veel plezier alle applicaties hier genoemd. Echter heb ik toch redelijk veel het probleem dat episode's of films niet gevonden worden.. en dat met 1600+ dagen retentie en 4 verschillende indexers zowel paid als free.. iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Anoniem: 70458 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:52:
Ik gebruik sinds enkele dagen met veel plezier alle applicaties hier genoemd. Echter heb ik toch redelijk veel het probleem dat episode's of films niet gevonden worden.. en dat met 1600+ dagen retentie en 4 verschillende indexers zowel paid als free.. iemand ideeen?
Meerdere nieuwsservers proberen? :)

[ Voor 84% gewijzigd door SmiGueL op 23-03-2013 21:56 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 70458 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:52:
Wat geven logfiles aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:27
Wordt Headphones nog wel ontwikkeld? De laatste maanden is er geen enkele nieuwe update gekomen.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Viking
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-05 00:50
Als hij een film in de library heeft, moet die toch bij het "wanted"-tabje verdwijnen? daar blijven ze bij namelijk staan... terwijl ze al binnen zijn? :/ lijkt opgelost

Alleen renamen doet hij dus niet. Hij blijft ook hangen in een library update op 67%. Al eens opnieuw proberen te starten etc. Nu heb ik de hele NAS reboot (DS212+)

dit zijn de settings:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0U2B0W0u1M0W1P303803/Schermafbeelding%202013-03-24%20om%2015.02.09.png

Dit zie ik in de map:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2a2v2u2f1F2Y0Z321e28/Schermafbeelding%202013-03-24%20om%2015.03.31.png

Hij verplaatst wel films, maar verandert de naam niet... :/

[ Voor 78% gewijzigd door Mr_Viking op 24-03-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:00
Misschien helpt 't als je verschil maakt tussen je 'From' en 'To' folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hari-Bo schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:39:
Wordt Headphones nog wel ontwikkeld? De laatste maanden is er geen enkele nieuwe update gekomen.
Headphones word nog gewoon ontwikkeld. Maker was er even tussenuit.
Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]