My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb ondertussen alle bestanden en mappen van de Couchpotatoserver dir op 777 gezet, maar geen succes....job schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:26:
Laatst ook gehad.
Kijk eerst of de rechten op het config bestand nog correct zijn ( 600).
Mocht dat het probleem niet zijn, dan kan je het config bestand verwijderen. Dat was tenminste mijn oplosisng. Nadeel was dat ik alle instellingen weer opnieuw moest doen.
Ondertussen ook al opnieuw geinstalleerd, geen resultaat.
EDIT: Volgens mij heb ik het probleem al, ik had een torrent-provider aangezet, maar geen torrent downloader. Beetje dom dat hij niet in de logs aangeeft dat het om een torrent gaat, maargoed...
Ging om deze error (voor als iemand anders er problemen mee heeft):
[ato.core.plugins.searcher] Tried to download, but none of the downloaders are enabled
[ Voor 29% gewijzigd door TheJVH op 01-03-2013 17:31 ]
"Download mislukt waarschijnlijk, slechts 0.0% van de benodigde 100.2% beschikbaar"
Is dit normaal ? Wat gebeurd er nu infeite ? Blijft sickbeard op zoek gaan naar de afleveringen die niet binnengehaald werden en zal SABnzbd deze dan automatisch binnentrekken ?
Zeker dat deze methode goed werkt, als ik manueel via spotnet bv aflevering 16 opzoek en de nzb afhaal kan ik deze aflevering dan weer wel binnenhalen... Terwijl sickbeard + sabnzbd dan weer niet werkt ?!
[ Voor 12% gewijzigd door Rebbelx op 01-03-2013 20:33 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
LL heb ik niet Aan het installerenLuNaTiC schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:59:
Ben wel benieuwd of iemand Lazy Librarian lekker heeft lopen, en wat voor instellingen dat dan zijn. Bij mij vindt ie niks, ik vraag me af of het gewoon ligt aan mijn newznab instellingen of dat er ergens iets anders fout gaat.
Tevens werken autosub en subliminal nog niet lekker...
Waarom werkt Autosub en Subliminal niet? Ik kan me voorstellen dat ze tegelijk draaien wat conflicten oplevert. Wil je instellingen weten voor autosub?
[ Voor 11% gewijzigd door Moby op 01-03-2013 21:28 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Edit:
Als je Dutch show support wilt/gebruikt en toevallig ook gebruik maakt van Spotweb en andere newznab providers.
[ Voor 40% gewijzigd door schumi2004 op 01-03-2013 22:08 ]
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Master branch van CPv2?remcoXP schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:14:
heeft er nog iemand last van het feit dat in spotweb wel releases staan maar couchpotato die niet kan vinden ondanks dat de api werkt, alle criteria goed zijn enz?
Nu ik eindelijk spotweb draaiend heb wil ik het zelf wel eens proberen. Kom er op terug.
Edit:
Mijn eerste bevindingen is dat CP of de api key maskeerd of hier iets fout doet
Uit CP logging
http://localhost/spotweb/api?t=movie&imdbid=1221207&apikey=xxx&extended=1
Vervang ik de xxx api key door de daadwerkelijk api key krijg ik niks terug maar ik kan in spotweb ook niet de spot zelf openen, krijg dan een error en wordt naar main page gebracht.
Voor series kan ik deze wel openen
[ Voor 34% gewijzigd door schumi2004 op 01-03-2013 22:23 ]
spotweb normale masterbranche
hij heeft het vroeger wel altijd gedaan. en in de logs zie ik geen fouten:(
Hm, dat zou wel kunnen natuurlijk. Misschien maar eens op onderzoek gaan naar een server waar ik bij kan en die boeken indexeert.Moby schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:57:
[...]
LL heb ik niet Aan het installerenWerkt prima? Ik denk ook dat het aan je newznab provider ligt. Als deze geen boek indexeert wordt het lastig bijvoorbeeld
In elk geval zou het fijn zijn als ie geen NL subs download, ik wil eigenlijk alleen Engels. In het begin vond ie nog wel het nodig nl, en dat was op zich goed, behalve dat ie dus ook NL dingen toont. Als ik dat voor mekaar krijg, dan kan ik wellicht subliminal wel eruit knallen... Couchpotato staat ook al ingesteld om subs te zoeken bij films, en de keren dat ik een film kijk is toch minder dan series, dus is het ook minder erg om er handmatig een bij te zoeken.Waarom werkt Autosub en Subliminal niet? Ik kan me voorstellen dat ze tegelijk draaien wat conflicten oplevert. Wil je instellingen weten voor autosub?
misschien nog een ander raar dingetje: ik heb couchpotato ingesteld dat ie de map en het bestand renamet en naar mijn movie folder verplaatst; nu doet ie het echter zo dat ie voor de film, maar ook voor de nfo, sub, idx (Mits van toepassing) aparte mappen maakt. Ik zie vast een stomme instelling over het hoofd, maar wil ze natuurlijk gewoon in 1 map
[ Voor 15% gewijzigd door LuNaTiC op 01-03-2013 22:39 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Anyone?Rebbelx schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:29:
Deze avond voor de eerste maal sickbeard en sabnzbd geprobeerd. Ik voegde een nieuwe serie toe "the big bang theory", vroeg om HD op te halen en zette alles op ignored. Nadien haalde Sickbeard alle info op en selecteerde ik enkel season 6 en veranderde al deze episodes naar wanted. Vrijwel meteen vond hij deze en zette hij de status op snatched. In SABnzbd kwamen de nzb files van 16 afleveringen maar amper 1 was hij in staat te downloaden. Van alle andere kreeg ik de melding in SABnzbd
"Download mislukt waarschijnlijk, slechts 0.0% van de benodigde 100.2% beschikbaar"
Is dit normaal ? Wat gebeurd er nu infeite ? Blijft sickbeard op zoek gaan naar de afleveringen die niet binnengehaald werden en zal SABnzbd deze dan automatisch binnentrekken ?
Zeker dat deze methode goed werkt, als ik manueel via spotnet bv aflevering 16 opzoek en de nzb afhaal kan ik deze aflevering dan weer wel binnenhalen... Terwijl sickbeard + sabnzbd dan weer niet werkt ?!
Check before download aanstaan in SAB?
Zet deze eens uit en probeer het nog eens.
Excuses voor de zeer late reactie. Ik heb de common.py uit dit topic getest en weer gaat de hele database over de zeik. Wat er gebeurt is het volgende:xs4me schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:39:
[...]
Ik heb alleen een paar search filters toegevoegd en aangepast.
Verder heb ik niks aan de core veranderd. Dus ik zou niet weten wat er over de zeik zou kunnen gaan. Ging bij mij en andere die 't getest hebben in ieder geval zonder problemen.
Let er alleen wel op hoe je de "archive" optie instelt evt. Als je die hogere kwaliteit instelt kan die inderdaad nieuwe releases downloaden van hogere kwaliteit als dit instelt. Maar dat lijkt me op zich geen slecht iets en is onderdeel van de core functionaliteit van SB.
Ik heb nu de volgende standaard 4 qualities in gebruik:
Initial download: HDTV, Web-DL, 720 BluRay en 1080P BluRay en als Archive Web-DL, 720 BluRay en 1080P BluRay.
Als ik nu de default common.py vervang door een uit dit topic en sickbeard herstart is in eens bij status mijn downloaden quality veranderd, wat nu bijv 720P Bluray is staat na het vervangen ineens als "downloaded 1080i MPEG" ipv 1080P BluRay wat ervoor zorgt dat ie bij searches ineens allemaal files weer opnieuw gaat downloaden in de quality die ik vaak al heb.
Mijn vraag is dus, hoe krijg ik een nieuwe Common.py (met meer qualities dan de standaard common.py) zo aan het werk dat ie na het vervangen en herstarten de juiste huidige statussen overneemt in plaats van aan te geven bij status dat ze in een andere quality gedownload zijn dan nu het geval is waarbij sickbeard ze dus weer wil gaan vervangen.
Ik vermoed dat de common.py uit startpost dermate gewijzigd is huidige versie dat deze niet meer matched, mijn advies is de common.py te vergelijken met de default en aan passen wat toegevoegd en dan vervangen.Dennism schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:45:
[...]
Excuses voor de zeer late reactie. Ik heb de common.py uit dit topic getest en weer gaat de hele database over de zeik. Wat er gebeurt is het volgende:
Ik heb nu de volgende standaard 4 qualities in gebruik:
Initial download: HDTV, Web-DL, 720 BluRay en 1080P BluRay en als Archive Web-DL, 720 BluRay en 1080P BluRay.
Als ik nu de default common.py vervang door een uit dit topic en sickbeard herstart is in eens bij status mijn downloaden quality veranderd, wat nu bijv 720P Bluray is staat na het vervangen ineens als "downloaded 1080i MPEG" ipv 1080P BluRay wat ervoor zorgt dat ie bij searches ineens allemaal files weer opnieuw gaat downloaden in de quality die ik vaak al heb.
Mijn vraag is dus, hoe krijg ik een nieuwe Common.py (met meer qualities dan de standaard common.py) zo aan het werk dat ie na het vervangen en herstarten de juiste huidige statussen overneemt in plaats van aan te geven bij status dat ze in een andere quality gedownload zijn dan nu het geval is waarbij sickbeard ze dus weer wil gaan vervangen.
De api key wordt bewust in de log gemaskeerd. Is dus geen bug, maar een "feature"schumi2004 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:15:
[...]
Master branch van CPv2?
Nu ik eindelijk spotweb draaiend heb wil ik het zelf wel eens proberen. Kom er op terug.
Edit:
Mijn eerste bevindingen is dat CP of de api key maskeerd of hier iets fout doet
Uit CP logging
http://localhost/spotweb/api?t=movie&imdbid=1221207&apikey=xxx&extended=1
Vervang ik de xxx api key door de daadwerkelijk api key krijg ik niks terug maar ik kan in spotweb ook niet de spot zelf openen, krijg dan een error en wordt naar main page gebracht.
Voor series kan ik deze wel openen
Ah die heb ik gezien. Ik zal in mijn fork eens terug gaan naar de commit die nivong aangeeft, eens zien of het dan weer werktkgb545 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:21:
[...]
De api key wordt bewust in de log gemaskeerd. Is dus geen bug, maar een "feature"Ook ik heb laatste tijd het probleem dat spotweb geen hits meer geeft op zoekopdrachten van Couchpotato via de API. Sickbeard werkt nog wel omdat CP op IMDB nummer zoekt, en sickbeard volgens mij op naam. Zie ook dit issue op Github.
Check before download stond idd aan maar kan hier het probleem aan liggen ? Wat ik vooral raar vind is dat sickbeard er niet in slaagt nzbs te vinden van seizoen 6, maar als ik via spotnet zoek, ik een nzb vind met daarin alle gepostte afleveringen van seizoen 6...Of kan sickbeard niet overweg met nzbs die door magicnzb gehaald zijn om takedowns op usenet tegen te gaan ? Kan sickbeard deze ook niet vinden ?schumi2004 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:23:
[...]
Check before download aanstaan in SAB?
Zet deze eens uit en probeer het nog eens.
Wat ik wil is eigenlijk het volgende: ik open Spotnet (als applicatie op mijn PC), klik op de knop, en die queuet het dan in sabnzbd met hoogste prioriteit en een bepaalde categorie (die dus in een bepaalde map terecht komt).
Alleen die prioriteit en categorie meegeven lukt nog niet. Ik heb:
• de map al aangemaakt
• in sabnzbd de categorie aangemaakt met die bijbehorende map, en de prioriteit 'high' meegegeven
Tot nu is het gelukt via de settings.xml in Programdata/Spotnet aan te passen. Ik weet dus alleen niet hoe ik die categorie er aan kan koppelen. In Sickbeard en Couchpotato kan ik dat natuurlijk heel mooi in de settings aangeven, maar bij Spotnet tast ik nog even in het duister.
Wie o wie?
Je kan spotweb categorieën laten meegeven op basis van de standaard spotweb categorieën. Dit stel je dan in in Ownsettings.php:LuNaTiC schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:33:
vraagje: weet iemand hoe ik Spotnet icm sabnzbd categorieën kan meegeven?
<knip>
Wie o wie?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| [$settings['sabnzbd']['categories'] = Array( // 0 => Array('default' => 'movies'), // 1 => Array('default' => 'music'), // 2 => Array('default' => 'games'), // 3 => Array('default' => 'apps')); 0 => Array('default' => 'movie', 'a5' => 'ePub', 'd11' => 'tv', 'z3' => 'erotica'), 1 => Array('default' => 'music'), 2 => Array('default' => 'games', 'a7' => 'xbox360', 'a10' => 'nds', 'a11' => 'wii'), 3 => Array('default' => 'apps') ); |
de 0 staat voor hoofdcategorie beeld. Wil je bijvoorbeeld alle tv-series de categorie "TV" meegeven doe je dus d11 => 'tv'.
Wil je alle divx in een aparte categorie, dan doe je a0 => 'divx'. Alle erotica in een aparte categorie, doe dan z3 => 'erotica'. Overigens mag je zelf de naam van de categorie bepalen.
Alle overige dingen uit de hoofdcategorie Beeld krijgt gewoon de categorie 'movie' omdat die bij "default" staat.
Alle categorieën in spotweb zijn te vinden in \lib\SpotCategories.php
Dit werkt prima bij mij
Met de laatste update van spotweb zou spotweb dit nu ook aan moeten kunnen (nzb's die doorgelinkt zijn via een website link). Dus even je spotweb updaten.Rebbelx schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:22:
[...]
Check before download stond idd aan maar kan hier het probleem aan liggen ? Wat ik vooral raar vind is dat sickbeard er niet in slaagt nzbs te vinden van seizoen 6, maar als ik via spotnet zoek, ik een nzb vind met daarin alle gepostte afleveringen van seizoen 6...Of kan sickbeard niet overweg met nzbs die door magicnzb gehaald zijn om takedowns op usenet tegen te gaan ? Kan sickbeard deze ook niet vinden ?
Kan het niet zo zijn dat je newsprovider niet voldoende retentie heeft zodat deze posts niet op te halen zijn? Of wellicht zijn deze uploads via een "takedown" alweer verwijderd? Ik merk dat zelf ook veel vaker, vooral met "oude" series (backlog). Die zijn some gewoon niet meer compleet de krijgen op usenet.
Top, ben vast scheel, waar vind ik dit bestand?kgb545 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:51:
[...]
Je kan spotweb categorieën laten meegeven op basis van de standaard spotweb categorieën. Dit stel je dan in in Ownsettings.php:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [$settings['sabnzbd']['categories'] = Array( // 0 => Array('default' => 'movies'), // 1 => Array('default' => 'music'), // 2 => Array('default' => 'games'), // 3 => Array('default' => 'apps')); 0 => Array('default' => 'movie', 'a5' => 'ePub', 'd11' => 'tv', 'z3' => 'erotica'), 1 => Array('default' => 'music'), 2 => Array('default' => 'games', 'a7' => 'xbox360', 'a10' => 'nds', 'a11' => 'wii'), 3 => Array('default' => 'apps') );
de 0 staat voor hoofdcategorie beeld. Wil je bijvoorbeeld alle tv-series de categorie "TV" meegeven doe je dus d11 => 'tv'.
Wil je alle divx in een aparte categorie, dan doe je a0 => 'divx'. Alle erotica in een aparte categorie, doe dan z3 => 'erotica'. Overigens mag je zelf de naam van de categorie bepalen.
Alle overige dingen uit de hoofdcategorie Beeld krijgt gewoon de categorie 'movie' omdat die bij "default" staat.
Dit werkt prima bij mij
Die staat in de root. Daar kan je instellingen in kwijt die je wilt bewaren. Je kan het ook in "Settings.php" neerzetten maar dan ben je je instellingen na een update weer kwijtLuNaTiC schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:06:
[...]
Top, ben vast scheel, waar vind ik dit bestand?
Heb je nog geen ownsettings.php moet je er even eentje aanmaken.
<edit: link verwijderd>
[ Voor 10% gewijzigd door kgb545 op 02-03-2013 10:42 ]
Hmm ik dacht dat je spotWEB bedoelde ... Bij Spotnet zou ik het niet weten ..LuNaTiC schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:37:
Voor de duidelijkheid, ik draai Spotnet echt nog als de aparte client op mijn windows PC, misschien dat daar de verwarring dan zit? (ik draai niks op mijn Synology qua Spotnet verder)
op den duur misschien ook gewoon eens kijken naar Spotweb, dus dat komt vanzelf nog wel van pas dan
(en misschien betekent dit dan ook wel gewoon dat dit niet kan in Spotnet)
[ Voor 24% gewijzigd door LuNaTiC op 02-03-2013 10:52 ]
https://github.com/zabomb...633865417a58115395866ae98
als je de synocommunity gebruikt kan je dan wel een github update doen vanaf een andere branche?
ik draai nu de master maar heb het idee dat deze wat achterloopt op andere branches.
want volgens mij maakt deze geen gebruikt van git als ik in (welke map onder volume1/@appstore/couchpotatoserver dan ook) git pull doe krijg ik
1
2
3
| Nas> git pull fatal: Not a git repository (or any parent up to mount point /volume1) Stopping at filesystem boundary (GIT_DISCOVERY_ACROSS_FILESYSTEM not set). |
iemand hier ervaring mee?
Ik heb bv 720p als default staan en nu begint hij de laatste tijd allemaal screeners binnen te trekken
Anoniem: 323326
Mooi om te zien trouwens dat je sickbeard weer hebt geupdate
thanks voor de git, ga hem testen!remcoXP schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:25:
volgens mij is deze github commit de oplossing voor het couchpotato/spotweb probleem:
https://github.com/zabomb...633865417a58115395866ae98
als je de synocommunity gebruikt kan je dan wel een github update doen vanaf een andere branche?
ik draai nu de master maar heb het idee dat deze wat achterloopt op andere branches.
want volgens mij maakt deze geen gebruikt van git als ik in (welke map onder volume1/@appstore/couchpotatoserver dan ook) git pull doe krijg ik
code:
1 2 3 Nas> git pull fatal: Not a git repository (or any parent up to mount point /volume1) Stopping at filesystem boundary (GIT_DISCOVERY_ACROSS_FILESYSTEM not set).
iemand hier ervaring mee?
edit:
git werkt PERFECT!
Het blijft wel een spotweb issue, en volgens mij is deze gefixt:
https://github.com/spotweb/spotweb/pull/1775
edit:
die git werkt goed maar geeft veel false positives, die pull (2e link) werkt veel beter
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 02-03-2013 14:39 ]
https://github.com/spotwe...776#issuecomment-14330203
Wie kan helpen? Ik denk namelijk dat als we dit gebruiken we 2 vliegen in 1 klap hebben mbt Couchpotato:
1. Dikke snelheids winst (welke gek gaat nou de source code doorzoeken van imdb

2. altijd de goede title terug aka geen false positives meer!
git pull?Muncher schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:08:
Weet iemand hoe je kan checken welke versie van Spotweb je draait? Wil even kijken of ik de laatste commts wel heb meegepakt. Draai Spotweb op Xubuntu.
wel een beetje gevaarlijk .. om een update te doen
vandaag al 200GB gedownload ;-)
en nog een dikke 520GB in de queue ;-)
There are no secrets, only information you do not yet have
Ben inmiddels zover dat Spotweb draait, het download ook prima verder, dus laatste stap voor me is die categorieën.kgb545 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:51:
[...]
Je kan spotweb categorieën laten meegeven op basis van de standaard spotweb categorieën. Dit stel je dan in in Ownsettings.php:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [$settings['sabnzbd']['categories'] = Array( // 0 => Array('default' => 'movies'), // 1 => Array('default' => 'music'), // 2 => Array('default' => 'games'), // 3 => Array('default' => 'apps')); 0 => Array('default' => 'movie', 'a5' => 'ePub', 'd11' => 'tv', 'z3' => 'erotica'), 1 => Array('default' => 'music'), 2 => Array('default' => 'games', 'a7' => 'xbox360', 'a10' => 'nds', 'a11' => 'wii'), 3 => Array('default' => 'apps') );
Dit werkt prima bij mij
Als ik een ownsettings.php bestandje aanmaak, met bovenstaande voorbeeld, dan gaat het mis op het moment dat ik eigen namen aan de categorieën mee ga geven. "TV" staat bij mijn in Sickbeard en SABNZBD al ingesteld als "series".
Ipv ePub heet dat bij mij "ebooks".
Hierdoor raakt Spotweb van slag, want ik kan dan die categorieën in het overzicht niet openen. Moet ik soms ook nog die aanpassingen doorvoeren in \lib\SpotCategories.php dmv find and replace?
Ik kan natuurlijk ook wel alles andersom aanpassen, maar liever houd ik vast aan mijn eigen naamgeving
Je moet de categorieën in ownsettings aanpassen. SpotCategories moet je niet aanpassen, dit is gewoon een definite van alle categorieëm die spotweb gebruikt. Deza kan je niet zelf aanpassen.LuNaTiC schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:00:
[...]
Ben inmiddels zover dat Spotweb draait, het download ook prima verder, dus laatste stap voor me is die categorieën.
Als ik een ownsettings.php bestandje aanmaak, met bovenstaande voorbeeld, dan gaat het mis op het moment dat ik eigen namen aan de categorieën mee ga geven. "TV" staat bij mijn in Sickbeard en SABNZBD al ingesteld als "series".
Ipv ePub heet dat bij mij "ebooks".
Hierdoor raakt Spotweb van slag, want ik kan dan die categorieën in het overzicht niet openen. Moet ik soms ook nog die aanpassingen doorvoeren in \lib\SpotCategories.php dmv find and replace?
Ik kan natuurlijk ook wel alles andersom aanpassen, maar liever houd ik vast aan mijn eigen naamgeving
Als je eigen categorie bijvoorbeeld ebooks heet, dan kan je dit dus gewoon in ownsettings aanpssen. Het enige wat je namelijk in Ownsettings instelt is welke categorie Spotweb doorgeeft aan SabNZBd.
Dan wordt het dus in jouw geval:
1
2
| 'a5' => 'ebooks' 'd11' => 'series' |
Dus gewoon hernoemen in OwnSettings !
Edit: URL verwijderdLuNaTiC schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:19:
Mja dat heb ik dus gedaan maar dan loopt ie dus vast.Wil je anders nog eens een linkje van die pastebin posten die je eerst had? (Mag ook in dm)
[ Voor 14% gewijzigd door kgb545 op 03-03-2013 16:12 ]
(ik ben maar een simpele n00b wat dat betreft, dus was allang blij dat ik zover was gekomen
Als ik nu alleen nog mijn mysterie van Lazy Librarian (vindt geen boeken) en nog wat met de subs kan doen, dan is mijn tevredenheid compleet.
Thanks voor de hulp in elk geval!
Tja, ik was nog niet lang geleden ook n00b hoor. Maar inmiddels draait alles lekker. Als je nog iets voor subs zoekt, met name dan TV-series, raad ik Autosub aan. Scant automatisch je series folder, en download NL subs vanaf bierdopje.LuNaTiC schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:59:
Het werkt inmiddelsik had het eerdere voorbeeld in code boven letterlijk overgenomen, maar natuurlijk wel handig om met <?php te beginnen en de blokhaak voor $settings ook nog weg te halen
(ik ben maar een simpele n00b wat dat betreft, dus was allang blij dat ik zover was gekomen).
Als ik nu alleen nog mijn mysterie van Lazy Librarian (vindt geen boeken) en nog wat met de subs kan doen, dan is mijn tevredenheid compleet.
Snap er alleen niet zoveel van waarom Lazy Librarian niets binnenhaalt, nu ik Spotweb ook heb toegevoegd als Newznab provider. Misschien moet ik nog wel iets aanvullends configureren ergens, maar hij zou volgens mij zat moeten vinden...
Alles loopt wel soepel, maar enkele dingen begrijp ik nog niet goed.
Wie doet de postprocessing? Ik verwacht dit proces
1. Couchpotato vind een film
2. Die stuurt deze naar sabnzbd
3. Na het downloaden verplaatst couchtpotato deze zodat mijn wanted list wordt geupdate en mijn film bij 'manage' komt te staat.
Ik heb al een aantal dingen gelezen over post process scripts en heb 1 gevonden van sickbeard, maar ik vind niet direct een script voor couchpotato. Moet ik dit zelf maken?
Autosub kan NL en Engelse subs doen. Hij kan zelfs eerst de Engelse doen en deze later vervangen door de NL subs. Autosub draait bij mij al een tijd erg goed.LuNaTiC schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:21:
ja daar zit mijn probleem eigenlijk, ik wil alleen maar Engelse subs, en dat snapt ie niet zo goed (of het kan wel makkelijk, en in dat geval snap ik het niet zo goed).
Snap er alleen niet zoveel van waarom Lazy Librarian niets binnenhaalt, nu ik Spotweb ook heb toegevoegd als Newznab provider. Misschien moet ik nog wel iets aanvullends configureren ergens, maar hij zou volgens mij zat moeten vinden...
Je kunt couchpotato dit zelf laten doen. De stappen die zegt kloppen, verder is het een kwestie van instellen bij settings --> Renamerjellevictoor schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:43:
Sinds een week heb ik mijn synolog en nu ben ik deze aan het configureren om coutchpotato, sickbeard en sabnzbd te configureren.
Alles loopt wel soepel, maar enkele dingen begrijp ik nog niet goed.
Wie doet de postprocessing? Ik verwacht dit proces
1. Couchpotato vind een film
2. Die stuurt deze naar sabnzbd
3. Na het downloaden verplaatst couchtpotato deze zodat mijn wanted list wordt geupdate en mijn film bij 'manage' komt te staat.
Ik heb al een aantal dingen gelezen over post process scripts en heb 1 gevonden van sickbeard, maar ik vind niet direct een script voor couchpotato. Moet ik dit zelf maken?
Daar moet je specificeren bij 'to' waar je films heengaan. En bij 'from' waar sabnzbd ze heen downloadt. Voor de rest kun je nog wat rename instellingen doen en aangeven of je subs wil downloaden. Opties spreken denk ik redelijk voor zich
Sickbeard kan ook zelf alles afhandelen qua postprocessing. Heb nooit naar scripts binnen sabnzbd gedaan omdat beide dat in principe prima doen. Van Sickbeard is het ook nog fijn dat je manual post processing doen als ie bepaalde dingen om wat voor redenen dan ook niet oppikt.
Klopt, maar je kan volgens mij niet alleen Engelse subs downloaden, en NL is volgens mij in principe de default subtitle. Ik wil juist af van de extra handelingen in xbmc. Gelijk de Engelse sub, bam. Volgens mij (maar correct me if I'm wrong, ik hoop dat ik het verkeerd heb, aarzel vooral nietCoenen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:10:
[...]
Autosub kan NL en Engelse subs doen. Hij kan zelfs eerst de Engelse doen en deze later vervangen door de NL subs. Autosub draait bij mij al een tijd erg goed.
Configuration Saved
C:\Program Files (x86)\SickBeard\config.ini
Bij logs en errors wordt dit weergegeven:
2013-03-03 21:40:32.847000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-242521 :: Error while searching Newznab Community, skipping: list index out of range
2013-03-03 21:40:33.261000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-242521 :: Unknown error given from NZB.su: Request limit reached
2013-03-03 21:40:33.582000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-242521 :: Unknown error given from NZBs.org: Missing parameter
2013-03-03 21:40:36.446000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-205281 :: Error while searching Newznab Community, skipping: list index out of range
2013-03-03 21:40:36.866000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-205281 :: Unknown error given from NZB.su: Request limit reached
2013-03-03 21:40:37.113000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-205281 :: Unknown error given from NZBs.org: Missing parameter
Enige wat er veranderd is sinds vanmiddag is dat ik een extra Newznab heb toegevoegd. Deze heb ik ondertussen al eens verwijderd en weer opnieuw toegevoegd, maar dat hielp niet. Ook een restart en/of shutdown van SB gaf niet het gewenste resulstaat.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 47% gewijzigd door Jorgen op 03-03-2013 21:45 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Autosub weet ik niet. Ik heb hem zo ingesteld dat hij eerst engels binnen haal (die is toch altijd eerder), en daarna Nederlands. Als ik dan "gevoelige: dingen kijk zoals comedy series waarin veel engelse grappen zitten die niet vertaald moeten worden schakel ik gewoon om. Voor alle andere dingen voldoet Nederlands voor mij prima. Mijn mediaspeler pakt automatisch de Nederlandse versie (Boxee Box).LuNaTiC schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:59:
Het werkt inmiddelsik had het eerdere voorbeeld in code boven letterlijk overgenomen, maar natuurlijk wel handig om met <?php te beginnen en de blokhaak voor $settings ook nog weg te halen
(ik ben maar een simpele n00b wat dat betreft, dus was allang blij dat ik zover was gekomen).
Voor Lazy Librarian heb ik gewoon een ingebouwde provider die in Sickbeard zit gepakt en toegevoegd in LL. Werkt prima. Alleen verplaatsen werkt nog niet, maar ik weet al waar dat aan ligt denk ik (mijn Calibre database map staat in de verkeerde folder op mijn NAS).
na het handmatig downloaden van de series komen ze wel bij sickbeard in de lijst maar zegt hij dat ze unaired zijn..
Hebben meer mensen hier last van en is er een oplossing voor?
[ Voor 20% gewijzigd door Speedfightserv op 04-03-2013 10:49 ]
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Klopt de info op TVDB wel dat al gecontrolleerd ?Speedfightserv schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:48:
bij mij wordt er in sickbeard de upcomming episodes niet meer bijgewerkt. ik begon achter te lopen omdat er al series uitgezonden waren maar sickbeard had hier geen idee van.
na het handmatig downloaden van de series komen ze wel bij sickbeard in de lijst maar zegt hij dat ze unaired zijn..![]()
Hebben meer mensen hier last van en is er een oplossing voor?
Opzich werkt het allemaal mooi, heb de fork van shumi2004 gebruikt voor spotweb en sick beard waarvoor dank!
Alleen bij het zoeken krijg ik soms nog timed out bij het laden van de Spotweb url, heb de "SOCKET TIMEOUT" al aangepast naar 180 maar dat mag niet echt baten dus, en krijg heel vaak "Unable to find a download for" terwijl hij echt op SpotWeb staat.
Is er misschien een manier om de zoek termen aan te passen voor Sick Beard?
Glee pakt hij bevoorbeeld wel, maar vooral NL series zoals Divorce, Flikken Maastricht die pakt hij totaal niet, hij vind ze gewoon niet terwijl ze wel echt op Spotweb staan en met de fork van shumi2004 zou ik toch een betere support voor NL series moeten hebben?
Iemand enig idee hoe ik dit wat kan verbeteren?
Thanks!
It's All In The "Mix"
Ik zal vanavond nog eens testen. Had het idee dat de communicatie tussen SB en spotweb nu opgeslost zou moeten zijn maar blijkbaar dus niet.Mixpower schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:39:
Ik heb hier nu al een paar dagen op de server Sick Beard, SABnzbd, Couchpotato en Spotweb draaien.
Opzich werkt het allemaal mooi, heb de fork van shumi2004 gebruikt voor spotweb en sick beard waarvoor dank!
Alleen bij het zoeken krijg ik soms nog timed out bij het laden van de Spotweb url, heb de "SOCKET TIMEOUT" al aangepast naar 180 maar dat mag niet echt baten dus, en krijg heel vaak "Unable to find a download for" terwijl hij echt op SpotWeb staat.
Is er misschien een manier om de zoek termen aan te passen voor Sick Beard?
Glee pakt hij bevoorbeeld wel, maar vooral NL series zoals Divorce, Flikken Maastricht die pakt hij totaal niet, hij vind ze gewoon niet terwijl ze wel echt op Spotweb staan en met de fork van shumi2004 zou ik toch een betere support voor NL series moeten hebben?
Iemand enig idee hoe ik dit wat kan verbeteren?
Thanks!
Is er iets bijzonders aan die series Divorce Flikken in vergelijking met 1 die het wel doet via spotweb?
Edit:
Iemand die meest recente TPB fork draait van SB en wel de Subtitle config kan openen?
Krijg hier een 500 internal server error maar volgens mr_orange zou dat mijn eigen probleem moeten zijn.
Wat ie eigenlijk zegt is dat mijn Python versie niet goed is (2.6.6)
[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 04-03-2013 13:33 ]
Thanks!schumi2004 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:31:
[...]
Ik zal vanavond nog eens testen. Had het idee dat de communicatie tussen SB en spotweb nu opgeslost zou moeten zijn maar blijkbaar dus niet.
Is er iets bijzonders aan die series Divorce Flikken in vergelijking met 1 die het wel doet via spotweb?
Edit:
Iemand die meest recente TPB fork draait van SB en wel de Subtitle config kan openen?
Krijg hier een 500 internal server error maar volgens mr_orange zou dat mijn eigen probleem moeten zijn.
Wat ie eigenlijk zegt is dat mijn Python versie niet goed is (2.6.6)
Als ik net inlog op Sick Beard krijg ik de eerste keer een timeout (Altijd bij iedere serie) bij het ophalen.
1
2
| mrt-04 13:48:01 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error loading Spotweb URL: https://192.168.1.10/Spotweb/api?ep=12&apikey=2783a02be7761f9202e4c80f0ac6d6b2&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=33754&maxage=1200&cat=5030%2C5040 mrt-04 13:48:01 WARNING SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: URL error The read operation timed out while loading URL https://192.168.1.10/Spotweb/api?ep=12&apikey=2783a02be7761f9202e4c80f0ac6d6b2&limit=100&t=tvsearch&season=1&rid=33754&maxage=1200&cat=5030%2C5040 |
En als ik het daarna nogmaals probeer dan krijg ik dit, en het gekke is hij doet het bijvoorbeeld ook bij "The Graham Norton Show" die toch niet NL is maar ook daar vind hij gewoon niks, terwijl hij wel op Spotweb staat.
1
2
3
4
5
| mrt-04 13:49:10 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Divorce - 1x12 - Aflevering 12 mrt-04 13:49:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Spotweb for Divorce - 1x12 - Aflevering 12 mrt-04 13:49:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Divorce - 1x12 - Aflevering 12 mrt-04 13:49:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for Divorce - 1x12 - Aflevering 12 mrt-04 13:48:01 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Divorce - 1x12 - Aflevering 12 |
Maar als daarna bijvoorbeeld Glee probeer dan krijg ik dit.
1
2
3
4
5
6
7
| mrt-04 13:50:30 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Sending NZB to SABnzbd mrt-04 13:50:30 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Downloading episode from https://192.168.1.10/Spotweb/api?t=g&id=AAAAcLmitZv2gdtAR0jvyzlN-sYDrjy4v@spot.net&apikey=2783a02be7761f9202e4c80f0ac6d6b2 mrt-04 13:50:30 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of Glee S04E14 720p HDTV X264-DIMENSION is HD TV mrt-04 13:50:30 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Quality of Glee S04E14 720p WEB-DL DD5 1 H 264-ECI is 720p WEB-DL mrt-04 13:50:21 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Spotweb for Glee - 4x14 - I Do mrt-04 13:50:21 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for Glee - 4x14 - I Do mrt-04 13:50:21 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching for download for Glee - 4x14 - I Do |
Die doet het dus wel gek genoeg, heb ik in de config "dutch" er uit gehaald maar dat haalt dus helemaal niks uit.
En het gekke is ook ik heb dus de "SOCKET TIMEOUT" veranderd van 30 naar 180 maar hetzelfde blijft gebeuren.
Heb je enige idee wat dat kan zijn?
Thanks!
It's All In The "Mix"
nee, die staat niet altijd aan. dit lijkt inderdaad het probleem.Moby schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Staat je downloadmachine (computer, NAS, watdanook) altijd aan? SB update de database met nieuwe afleveringen maar 1x per 24 uur om ik geloof 2 uur 's nachts. Als SB dan niet loopt weet hij dus ook niet dat er nieuwe afleveringen zijn.
ik kan alleen de setting van de tijd niet vinden. staat dat verstopt in een config file?
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
1
2
3
4
| Mar-04 21:28:55 DEBUG SEARCHQUEUE-BACKLOG-153021 :: The highest quality of any match is N/A Mar-04 21:28:55 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-153021 :: Provider gave result THE WALKING DEAD (2013) S03E12 x264 (WEB-DL) 1080p NLSubs [=-< Q o Q >-=] but that doesn't seem like a valid result for The Walking Dead so I'm ignoring it Mar-04 21:28:55 DEBUG SEARCHQUEUE-BACKLOG-153021 :: Checking if show THE WALKING DEAD (2013) S03E12 x264 (WEB-DL) 1080p NLSubs [=-< Q o Q >-=] matches ^The\W+Walking\W+Dead(?:\W+2010)?\W+(?:(?:S\d[\dE._ -])|(?:\d\d?x)|(?:\d{4}\W\d\d\W\d\d)|(?:(?:part|pt)[\._ -]?(\d|[ivx]))|Season\W+\d+\W+|E\d+\W+) Mar-04 21:28:55 DEBUG SEARCHQUEUE-BACKLOG-153021 :: Checking if show THE WALKING DEAD (2013) S03E12 x264 (WEB-DL) 1080p NLSubs [=-< Q o Q >-=] matches ^The\W+Walking\W+Dead(?:\W+2010)?\W+(?:(?:S\d[\dE._ -])|(?:\d\d?x)|(?:\d{4}\W\d\d\W\d\d)|(?:(?:part|pt)[\._ -]?(\d|[ivx]))|Season\W+\d+\W+|E\d+\W+) |
Hij haalt de post nu op via spotweb alleen hij vind het nog niet echt aardig...
Zal proberen het de week uit te zoeken, wordt niet vanavond iig
Oke top! Ik hoor het wel.schumi2004 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:39:
@Mixpower en @nivong.
Zal proberen het de week uit te zoeken, wordt niet vanavond iig
Thanks in ieder geval!
It's All In The "Mix"
Ik heb nu een tijdje sickbeard draaien op mijn PC, maar het doet nog niet echt wat ik wil, er worden nauwelijks afleveringen gedownload...
Het probleem zit hem onder andere denk ik in de instellingen en wellicht ook de search provider. Als search provider gebruik ik openNZB, want ik krijg het niet werkende dat hij meerdere gebruikt. Als ik meerdere search provider aanvink, dan blijft hij alleen via de bovenste aangevinkte zoeken?
Nu lees ik hier in het topic ook over spotweb, dit heb ik een tijdje zelf gedraaid maar gebruik het nu niet meer omdat het overbodig is icm Gingadaddy. Maar wellicht dat het mijn probleem kan oplossen? Ik heb wat pagina's door gekeken hier in het topic maar kon niets concreets vinden.
Eigenlijk zit ik dus met een sickbeard die qua basis instellingen in orde lijkt te zijn, maar het geavanceerdere werk nog wat bijgeschaaft moet worden, alleen lees ik zoveel verschillende dingen en niets concreets lijkt te helpen, dus misschien dat iemand hier mij wat extra info of tips kan geven.
Bij voorbaat dank!
Hij is hier te vinden en zoals het er naar uitziet neig ik er sterk naar om deze als main te gaan gebruiken straks.
De originele repo die ik gebruikte (welke op basis is van de development branch) heeft sinds kort een DB version check wat er voor gezorgd heeft dat deze stuk is, hier doe ik voorlopig even niks aan tot dat dit hersteld is.
Gebruik is op eigen risico, heb hem nog niet volledig getest dus er zou iets stuk kunnen zijn.
Wat betreft torrent integratie zou ik de issues hier in de gaten houden, ik heb hier niks aan veranderd en kan hier ook niks aan repareren. Wat ik wel weet is dat er veel wijzigingen op gedaan worden.
[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 05-03-2013 14:00 ]
MusicBrainz schijnt HeadPhones gebanned te hebben. De oplossing is hier te vinden: https://github.com/sammcj...527471434dc55eab98458098eAnthirian schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:27:
[...]
Dat overkomt mij en anderen ook de laatste tijd. Misschien is er aan de kant van MusicBrainz iets veranderd en is Headphones daar nog niet op aangepast. Sowieso zit er de laatste tijd weinig tot geen ontwikkeling in.
Even de useragent aanpassen dus.
Rembo10 lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Ook de MusicBrainz mirror en het forum liggen plat. Zoals het nu is, werkt het allemaal lekker bij me. Toch raar dat hij al anderhalve maand niets van zich heeft laten weten.
Ja dat had ik al gedaan heel lang geleden en nooit weer teruggezet. Ik vermom mezelf nu gewoon als een up-to-date Google Chrome gebruiker.Notoriousss schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:37:
[...]
MusicBrainz schijnt HeadPhones gebanned te hebben. De oplossing is hier te vinden: https://github.com/sammcj...527471434dc55eab98458098e
Even de useragent aanpassen dus.
Rembo10 lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Ook de MusicBrainz mirror en het forum liggen plat. Zoals het nu is, werkt het allemaal lekker bij me. Toch raar dat hij al anderhalve maand niets van zich heeft laten weten.
Rembo is wel eerder lang weggeweest. Zo lang dat het me toen verbaasde dat hij daarna weer zoveel updates doorvoerde. Hopelijk blijft hij dit keer niet voorgoed weg.
Hier crashed hij geregeld en geen idee waarom.
Valt me af en toe op als ik hem benaderen wil dat ie ermee gestopt is op mijn NAS.
Install hem opnieuw eroverheen, zelf ook al eens gehad en dat lost het bij mij op.SaphuA schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:10:
Sinds kort werkt CouchPotato op mijn Synology niet meer. Geïnstalleerd via SynoCommunity. Als ik via package manager op Run druk krijg ik een niets-zeggende foutmelding en er wordt ook niets in de log geschreven. Iemand een idee wat ik kan doen?
Ik weet dat het klote is maar een echte oorzaak hiervoor heb ik nog niet kunnen vinden. Viel mij op dat het meestal na een update is.
Edit:
Voor diegene die mijn fork van TPB SickBeard over hun huidige SickBeard heen willen knallen, dat gaat niet werken kom ik net achter op mijn Synology. Ik moest opnieuw beginnen.
SPK hier
Draait naast bestaande onder zelfde username als origneel.
[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2013 10:48 ]
Nope werkt hier perfect (DS213 DSM4.2)schumi2004 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:51:
Meer mensen die problemen hebben met nzbget testing 10.0~571 ?
Hier crashed hij geregeld en geen idee waarom.
Valt me af en toe op als ik hem benaderen wil dat ie ermee gestopt is op mijn NAS.
Af en toe wel een timeout van de nzbget webserver, maar een refresh lost dat weer op
Je "normale" dutch brand vind ik btw super! de nieuwe laat ik nog even lekker rusten
[ Voor 21% gewijzigd door Lief Adje op 06-03-2013 07:34 ]
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
ONTROPIC
Wanneer ik CouchPotato (Server) wil installeren zeg hij steeds "Voer "Pyhton" uit alvorens dit pakket te installeren"
Ik heb een DS712+ DSM 4.2 3202
Wat denk je dat er mee bedoelt wordt?DTKB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:48:
@Admin: Wat wordt er nou bedoelt met: "Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!"
-knip-
Zal het proberen in 1 zin te omschrijven.
Toen dat DMCA geneuzel de kop op stak (althans heftiger) en een bekende indexer er mee stopte was iedereen haastig opzoek naar vervangers aangezien zowat overal de registratie op slot ging.
Oke duidelijk.schumi2004 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:15:
[...]
Wat denk je dat er mee bedoelt wordt?
Zal het proberen in 1 zin te omschrijven.
Toen dat DMCA geneuzel de kop op stak (althans heftiger) en een bekende indexer er mee stopte was iedereen haastig opzoek naar vervangers aangezien zowat overal de registratie op slot ging.
Dat kon ik er niet uithalen.
Topic waarschuwing mag eigenlijk ook wel eens onderhanden genomen worden, item is mijn inziens niet heel erg meer van toepassing. Is nu een beetje wazige waarschuwing zo.
Waarschijnlijk heb je het nu over de package van syno dan, die start namelijk niet. Die word alleen als dependancy gebruikt voor andere syno packages.
De package van Synology zelf wel, die kan je starten en stoppen, maar juist die moet je weghalen. En de package van synocommunity moet je laten staan.
En die van Synocommunity op Stopgezet
Dat is wat @mvds zegt.DTKB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:33:
als ik in Package kijk dan zie ik dat die van Synology op Ingeschakeld staat.
En die van Synocommunity op Stopgezet
Gewoon die van Synology verwijderen, heb je toch niet nodig.
[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2013 13:39 ]
LuNaTiC schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:40:
Inderdaad, zo bedoelde ik hem ook.
En eigenlijk hadden we hem naar dit topic moeten sturen [Synology] Packages
Die van Synology is verwijdert en nog krijg ik de meldingschumi2004 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:38:
[...]
Dat is wat @mvds zegt.
Gewoon die van Synology verwijderen, heb je toch niet nodig.
Dus je hebt nu alleen die van SynoCommunity Python versie erop staan?DTKB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:45:
[...]
Die van Synology is verwijdert en nog krijg ik de melding
Ik kan me voorstellen dat de doelmap van beide packages hetzelfde is en dat je door de ene package te deinstalleren, ook de andere package kreupel hebt gemaakt. Dus even de package van synocommunity ook deinstalleren en weer opnieuw installeren.DTKB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:45:
[...]
Die van Synology is verwijdert en nog krijg ik de melding
Volgende keer toch iets beter je best doen in eerder genoemde topic FreshMaker in "[Synology] Packages"
Is notabene de 2e post in die thread.
En nu wegwezen naar Synology topic
note: Is natuurlijk als grap bedoeld
[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 06-03-2013 14:15 ]
Bedankt voor de moeite ik moet weer verder.
Ik ga het wel een andere keer uitvogelen
Als ik een film zoek en ik gebruik FTD World als search provider dan vind hij niks.
Maar als ik zoek naar de film op FTD World dan vindt hij er wel een aantal, hoe komt dit?
Tevens als ik een DVD5 film wil hebben welke source moet ik dan kiezen? DVD-R?
Iemand die mij hiermee kan helpen?Jorgen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:44:
Ik krijg steeds de volgende melding in mijn SB:
Configuration Saved
C:\Program Files (x86)\SickBeard\config.ini
Bij logs en errors wordt dit weergegeven:
2013-03-03 21:40:32.847000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-242521 :: Error while searching Newznab Community, skipping: list index out of range
2013-03-03 21:40:33.261000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-242521 :: Unknown error given from NZB.su: Request limit reached
2013-03-03 21:40:33.582000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-242521 :: Unknown error given from NZBs.org: Missing parameter
2013-03-03 21:40:36.446000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-205281 :: Error while searching Newznab Community, skipping: list index out of range
2013-03-03 21:40:36.866000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-205281 :: Unknown error given from NZB.su: Request limit reached
2013-03-03 21:40:37.113000 SEARCHQUEUE-BACKLOG-205281 :: Unknown error given from NZBs.org: Missing parameter
Enige wat er veranderd is sinds vanmiddag is dat ik een extra Newznab heb toegevoegd. Deze heb ik ondertussen al eens verwijderd en weer opnieuw toegevoegd, maar dat hielp niet. Ook een restart en/of shutdown van SB gaf niet het gewenste resulstaat.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Situatie: CP (CouchPotato_2.0.git120915-rnx86-0.4.0.bin) en Transmission draaiend vanaf een Netgear readynas.
Bedoeling was om via torrents te gaan downloaden.
Hieronder de log van een laatste searchpoging.
1
clear
03-06 22:41:12 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.imdbapi.com/?i=tt0110413, params: []
03-06 22:41:12 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://couchpota.to/api/eta/tt0110413/, params: []
03-06 22:41:13 INFO [e.providers.movie.imdbapi] Found: Léon: The Professional (1994)
03-06 22:41:14 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Leon: The Professional in 1080P
03-06 22:41:14 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://kat.ph/i0110413/, params: []
03-06 22:41:16 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Leon: The Professional in 720P
03-06 22:41:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://kat.ph/i0110413/, params: []
03-06 22:44:04 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/re...its?per_page=1&sha=master, params: []
Hierna gebeurt er verder niets.
En met debug enabled?neo5008 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:50:
Iemand enig idee waarom onderstaande CP installatie niet werkt?
Situatie: CP (CouchPotato_2.0.git120915-rnx86-0.4.0.bin) en Transmission draaiend vanaf een Netgear readynas.
Bedoeling was om via torrents te gaan downloaden.
Hieronder de log van een laatste searchpoging.
1
clear
03-06 22:41:12 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://www.imdbapi.com/?i=tt0110413, params: []
03-06 22:41:12 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://couchpota.to/api/eta/tt0110413/, params: []
03-06 22:41:13 INFO [e.providers.movie.imdbapi] Found: Léon: The Professional (1994)
03-06 22:41:14 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Leon: The Professional in 1080P
03-06 22:41:14 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://kat.ph/i0110413/, params: []
03-06 22:41:16 INFO [ato.core.plugins.searcher] Search for Leon: The Professional in 720P
03-06 22:41:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://kat.ph/i0110413/, params: []
03-06 22:44:04 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: https://api.github.com/re...its?per_page=1&sha=master, params: []
Hierna gebeurt er verder niets.
De naamgeving op FTD World is niet volgens de standaard. Couch Potato zoekt op standaard naamgeving en vindt dus niets. DVD-R is inderdaad de keuze als je DVD5 wil hebben. Het kan zijn dat ook DVD9 binnenkomt, maar dan moet je de maximale grootte van DVD-R aanpassen in je instellingen naar max 4,7GB.ReTechNL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:54:
Ik heb een probleem met CouchPotato.
Als ik een film zoek en ik gebruik FTD World als search provider dan vind hij niks.
Maar als ik zoek naar de film op FTD World dan vindt hij er wel een aantal, hoe komt dit?
Tevens als ik een DVD5 film wil hebben welke source moet ik dan kiezen? DVD-R?
[ Voor 99% gewijzigd door Skating_vince op 07-03-2013 10:31 . Reden: Verkeerde subforum... ]
Heb shownaam en daar zet ik seizoen 10 op wanted. Dan krijg ik resultaten als shownaam.season.10 + shownaam.SEASON.10 + SHOWNAAM.season.10.COMPLETE. Deze worden allemaal afgedaan als niet valide:
Terwijl de naam niet gek is en als ik deze handmatig opzoek is het gewoon een valide resultaat. Ervaar jij dit ook?Provider gave result Shownaam.SEASON.10 but that doesn't seem like a valid result for Shownaam so I'm ignoring it
Kan aan mij liggen maar zit je niet een heel klein beetje in het verkeerde topic?Skating_vince schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:22:
Eerder gepost in het verkeerde subforum: Heeft iemand de Config File Editor al werken onder DSM 4.2-3202? Ik heb verschillende versies geprobeerd, maar bij allemaal krijg ik het Synology logo op het scherm met daaronder:
Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.
Op het synology forum ook meerdere mensen met het probleem, maar nog geen oplossing. Heeft hier iemand al een oplossing?
Wat heeft dit topic met Config File Editor te maken op Synology?
@Kalua
Is me nog niet echt opgevallen, ga er direct naar kijken.
Nooit over nagedacht dat deze tools ook zonder Synology draaien en nam aan dat de Config File Editor onder de "e.a." vielschumi2004 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:25:
[...]
Kan aan mij liggen maar zit je niet een heel klein beetje in het verkeerde topic?
Wat heeft dit topic met Config File Editor te maken op Synology?
Ben ook aan het kijken maar hier lijkt hij op mijn lopende series wel dingen te vinden alleen heeft hij weer moeite de newznab sites te openen, unknown error's.Kalua schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:43:
Ik heb nu de 2 sickbeards exact dezelfde nzb search providers gegeven. Bij de tpb branch heb ik ook nog de gratis torrent providers aangezet, maar in dit geval vind de gewone sickbeard wel resultaten(nzb zelfs) en de TPB branch vindt helemaal niets. Deze zou op zijn minst dezelfde nzb's moeten vinden met als extra ook nog wat torrents... Ik ga er even dieper induiken waarom dezelfde resultaten in de TPB branch worden afgeschoten als niet valide..
Edit:
Vraagje, heb je bij betreffende series niet iets in je scene exceptions staan?
Dat zag ik toevallig toen ik mijn hele DB moest rebuilden en kwam plotseling dat veld tegen, mss dat ze daarom geskipped worden ?
Moet zelf even uitzoeken waarom ze nu niet afgeleverd worden aan NZBget
Geen idee wat er mis gaat, hij lijkt ze niet af te leveren op NZBget en/of SABnzbd. Even een ticket aanmaken maar.
[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 07-03-2013 11:18 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]