Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vburen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:46

Vburen

<omdat het kan>

Gonadan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:58:
[...]

Ah, dat is al een heel andere bewering. De discussie is namelijk al eerder geweest, MM NL geeft aan dat je alles wat bij een vestiging in NL gekocht is bij alle NL-vestigingen kan terugbrengen voor garantie. De grens over kan niet. MM BE en DLD beweren hetzelfde. Wat dat betreft wens ik iemand dan ook succes met het omlullen van de baliemedewerker. :D
Hoi, ex-servicemedewerker hier. Indien je een baliemedewerker zo ver krijgt om te proberen garantie namens jou te claimen en die persoon krijgt het ook nog voor elkaar, dan is het waarschijnlijk zo dat er een particulier reparatietraject is via lg... welke je dus zelf ook had kunnen doorlopen.

Het is totaal niet interessant om de mediamarkt dit te laten doen; het systeem kan er niets mee en als de baliemedewerker je toestel inneemt dan krijg je hem in het beste geval snel ongerepareerd terug en in het slechtste geval komt deze bij een random reparatiecentrum voor een ander product terecht (artikel nrs zijn anders in NL dan DE) waar van alles fout kan gaan.

Als je dit toch wilt proberen vraag dan om een leidinggevende van de service (niet telecom of een plaatsvervanger, echt de vaste persoon die hoofd is van de service. meestal werkt deze persoon alleen doordeweeks tijdens kantoortijden) en overleg met hem of zij contact op kunnen nemen met LG benelux of er iets geregeld kan worden.

Al met al is dit geheel buiten protocol en totale coulance van het hoofd van de serviceafdeling...
Indien de mediamarkt(of saturn) het toestel in Nederland aan gaat bieden heb je veel meer kans van slagen (ook met een Duitse bon) maar ook dan is het coulance van de mediamarkt.

<omdat het kan>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 09:37
Edit: Net via ING besteld; ik zat op een verkeerde pagina,. Beetje wazig allemaal. Nu gelukt!

[ Voor 192% gewijzigd door TheProf82 op 11-02-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lievenbenoot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2018
Iemand die weet of je niet op voorhand hoeft te betalen als je hem wilt bestellen in de mediamarkt in Duitsland en erom gaan? Ik zie niets staan bij de opties om pas bij afhaling te betalen, ik zou liever niet op voorhand betalen voor het geval dat ik er toevallig toch niet geraak ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Gisteren een tweede poging gewaagd om een Nexus 4 in de Duitse Play Store te bestellen, overigens met dezelfde creditcard van de vorige order. Jammer genoeg is deze vannacht ook geannuleerd. Ik heb net een derde poging gedaan, ditmaal met een andere VISA creditcard. Hopelijk komt deze er wel door. Anders is mijn enige hoop nog een prepaid creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Waarom mail je MM Nordhorn niet? Die sturen hem op. 45 euro duurder, maar wel handiger met garantie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Dat zou ook nog een laatste optie zijn ja...maar ja, het scheelt toch weer 45 euro met de Play Store.
Wat zijn de voordelen qua garantie als ik hem bij MM koop dan? Alleen dat ik bij elke Duitse MM mijn garantie kan claimen? Ik neem aan dat ik mijn garantie bij w-support kan claimen als ik 'm in de Play Store koop, dit kan ook als ik 'm bij MM koop neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22
Als je hem via Google koopt moet je garantie claimen via de duitse Play Store... Ik weet niet wat makkelijker is..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 18:50
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een Nexus 4 in Amerika kopen?

Ben vooral benieuwd naar hoe het zit met de sales tax, voor zover ik kan vinden op Google is die 6% en 14$ voor shipping.

En een US Nexus 4, die werkt gewoon in Nederland neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb de mijne van de MM in nordhorn: als er iets mis is kan ik daar contact mee opnemen en in het ergste geval moet ik erheen rijden; nou ja, dan ga ik meteen even bij mijn ouders langs die daar in de buurt wonen... dit hoort er helaas bij als je producten in het buitenland koopt.

Voordeel van MM is wel dat ze overal in Dlnd zitten, dus dat je overal terecht zou kunnen. Play store is wat dat betreft lastig, in alle topics staan defecte en kapot gevallen toestellen waar mensen dan niet weten hoe hiermee om te gaan want LG.nl doet er niks mee - de importeur verkoopt die dingen niet dus die doet er niks mee, logisch.

Dus: koop je apparaat over de grens, dan reparaties ook over de grens.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Het Vosje schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:59:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een Nexus 4 in Amerika kopen?

Ben vooral benieuwd naar hoe het zit met de sales tax, voor zover ik kan vinden op Google is die 6% en 14$ voor shipping.

En een US Nexus 4, die werkt gewoon in Nederland neem ik aan?
Werkt prima, maar hou ook nog rekening met +25% van de kosten (invoer + BTW) als de Douane je toestel onderschept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
lievenbenoot schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:55:
Iemand die weet of je niet op voorhand hoeft te betalen als je hem wilt bestellen in de mediamarkt in Duitsland en erom gaan? Ik zie niets staan bij de opties om pas bij afhaling te betalen, ik zou liever niet op voorhand betalen voor het geval dat ik er toevallig toch niet geraak ofzo.
Weet het bijna zeker van wel. Heb hem zelf bij Saturn besteld (was ongeveer een kwartier tot half uur dichterbij), maar meestal is het vooraf betalen. Was iig bij de Saturn ook zo.
Jassy schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:00:
Als je hem via Google koopt moet je garantie claimen via de duitse Play Store... Ik weet niet wat makkelijker is..
Via Saturn/MM lijkt mij makkelijker. Via de playstore heb je altijd een Duits postadres nodig om garantie te claimen. Naar Duitsland rijden voor die garantie is ook niet ideaal idd (kom zelf uit omg. Rotterdam, dus mag het hele land door), maar via een dergelijke grote keten lijkt me beter dan via 1 persoon die je (waarschijnlijk) niet eens kent.

Mijn Nexus 4 heb ik afgelopen zaterdag opgehaald. Gewoon via saturn.de besteld met als afleveradres de vestiging in Bocholt (had een meeting in Zevenaar, waar vandaan deze nog geen half uurtje rijden is) en daar was het een kwestie van formuliertje inleveren en ID laten zien en kreeg zo de telefoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag geld overgemaakt naar MM Nordhorn, hoelang duurt het gemiddeld voor dat hun het geld binnen hebben / Nexus verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Ik heb het een vrijdagmiddag een paar weken geleden gedaan, geld bleek overgemaakt op de woensdag, werd diezelfde dag nog geshipped en had em een dag later binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:45:
Ik heb vrijdag geld overgemaakt naar MM Nordhorn, hoelang duurt het gemiddeld voor dat hun het geld binnen hebben / Nexus verzenden.
Ralf vermeld in zijn mail dat het overmaken 2 tot 4 werkdagen duurt. Het verzenden / ontvangen duurt dan nog een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Gisteravond overgemaakt en gelijk op de rekening van Ralf :) <3 Rabobank.
Hopelijk stuurt ie hem vandaag op de post, zodat ik hem vrijdag binnenkrijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwx9
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 12:41
Bij garantieproblemen (in ieder geval bij een probleem bij een defect apparaat bij het openen) kan je gewoon mailen naar Ralf. Mijn camera had een probleem en ik kon hem gewoon terugsturen, de verzendkosten werden vergoed. Ik zit nu alweer bijna een week op mn 2e nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ontvangen! Had geen mailtje gehad dat de Nexus was verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:23:
Zojuist ontvangen! Had geen mailtje gehad dat de Nexus was verzonden
Vreemd dat je geen tracking nummer kreeg....
Wanneer had je besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youriboy schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Vreemd dat je geen tracking nummer kreeg....
Wanneer had je besteld als ik vragen mag?
8 feb. factuur ontvangen en gelijk betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:23

hgp

Ik heb 2 feb. een factuur ontvangen van Ralf en ook gelijk betaald (Rabobank). Helaas heb ik daarna niks meer over mijn bestelling gehoord. 8 feb. had ik hem gevraagd of hij nog nieuws had over mijn bestelling. Zijn er mensen hier die de afgelopen dagen wel antwoord hebben gekregen op mailtjes naar Ralf's mediamarkt mailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reobedr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-07-2023
MM Hannover liggen er ook genoeg in de winkel voor €449,-

Blijf het vreemd vinden dat ze in de (duitse) Mediamarkt winkels liggen voor €449,- terwijl ze in de MM webshop voor €395 aangeboden worden. Helemaal, omdat je ze wel vaak meekrijgt voor €395 als je er een verkoper bij haalt.

Factum Fieri Infectum Non Potest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

hgp schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:12:
Ik heb 2 feb. een factuur ontvangen van Ralf en ook gelijk betaald (Rabobank). Helaas heb ik daarna niks meer over mijn bestelling gehoord. 8 feb. had ik hem gevraagd of hij nog nieuws had over mijn bestelling. Zijn er mensen hier die de afgelopen dagen wel antwoord hebben gekregen op mailtjes naar Ralf's mediamarkt mailadres?
Ik heb misschien een verklaring voor je. Hij is ziek geweest en werkt nu net sinds kort thuis. Zijn collega neemt het momenteel even over. Zie plaatje van zijn e-mail: http://twitpic.com/c31ch1/full

Gisteravond heb ik het geld overgemaakt en 5 uur geleden heb ik van een andere verkoper bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 09:37
Ik heb het geld maandagavond overgemaakt, bijna twee dagen terug dus, en meteen een e-mail gestuurd met de bevestiging van de betaling aan Ralf.

Nog niets gehoord, maar ik hoop dat het allemaal goed komt. Zou jammer zijn om en mijn Galaxy S2 kwijt te zijn, en 408 euro :P

Even geduld hebben maar, maar dat verhaal van 2 februari maakt het wel spannend :(.

Edit: Ok, maandagavond betaald, en net heb ik hem al ontvangen.

2,5 dag dus, inclusief levertijd. Erg, erg snel :D. Ook helemaal niets gehoord via de mail nadat ik de factuur ontving.

[ Voor 20% gewijzigd door TheProf82 op 14-02-2013 09:34 ]

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Ik gooi er ook wel even nog een mail achteraan.. want ik zou wel graag een tracking nummer willen hebben :P

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 10:13
Ik heb mijn Nexus besteld op 25-01 bij de Saturn in Kleve, aanbetaald en wel.
ondanks dat hij al sinds die tijd op voorraad staat op de Saturn website, heb ik mijn nexus nog steeds niet :(

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Dat is vreemd inderdaad. Ik heb hem op 01-02 besteld bij Saturn in Bocholt (via de website) en kreeg de 4e al een mail dat hij klaar lag. Uiteindelijk pas de 10e opgehaald, omdat ik toen toch in de burt was.

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Update voor de mensen die zich verbaasde waarom Ralf niet heeft gereageerd of geen trackingmail heeft gestuurd:

"Hi Youri,

(........)

In the last 7 days we send the Nexus without tracking link, because I was at home. But it was very important to me, that all my Nexus Friends have not to wait so long. So I said to my colleagues, that they should send the Nexus out. But they had not the time to make the mails with the tracking links. But better an Nexus without tracking link than no Nexus. I tried to give the best and have managed many things from home.

I’ll hope from tomorrow everything wents normal and I can reply all my eMails contemporary.

I wish you a nice Day.

Kind regards,

Ralf"

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Youriboy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:30:
Update voor de mensen die zich verbaasde waarom Ralf niet heeft gereageerd of geen trackingmail heeft gestuurd:

"Hi Youri,

(........)

In the last 7 days we send the Nexus without tracking link, because I was at home. But it was very important to me, that all my Nexus Friends have not to wait so long. So I said to my colleagues, that they should send the Nexus out. But they had not the time to make the mails with the tracking links. But better an Nexus without tracking link than no Nexus. I tried to give the best and have managed many things from home.

I’ll hope from tomorrow everything wents normal and I can reply all my eMails contemporary.

I wish you a nice Day.

Kind regards,

Ralf"
Ah, dat verklaart waarom ik niets wist van het pakketje van de Mediamarkt wat volgens mijn vrouw zojuist bezorgd is :)

Home Assistant configuratie

• hgp

hgp

Youriboy schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:40:
[...]

Ik heb misschien een verklaring voor je. Hij is ziek geweest en werkt nu net sinds kort thuis. Zijn collega neemt het momenteel even over. Zie plaatje van zijn e-mail: http://twitpic.com/c31ch1/full

Gisteravond heb ik het geld overgemaakt en 5 uur geleden heb ik van een andere verkoper bericht gehad.
Bedankt Youri. Ik had ook nog even een mailtje naar nordhorn@mediamarkt gestuurd. Ralf heeft daar wel op gereageerd met ongeveer hetzelfde verhaal als hierboven. Hij vertelde mij ook dat mijn geld nog niet bij de Mediamarkt is aangekomen. Dus de betaling duurt bij mij helaas wat langer dan de 2-4 werkdagen (gisteren was de 8e werkdag na betaling) :-( .

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

hgp schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:20:
[...]

Bedankt Youri. Ik had ook nog even een mailtje naar nordhorn@mediamarkt gestuurd. Ralf heeft daar wel op gereageerd met ongeveer hetzelfde verhaal als hierboven. Hij vertelde mij ook dat mijn geld nog niet bij de Mediamarkt is aangekomen. Dus de betaling duurt bij mij helaas wat langer dan de 2-4 werkdagen (gisteren was de 8e werkdag na betaling) :-( .
Graag gedaan.

Dat is echt vreemd. Hoe kan het ooit zolang duren tot een betaling is aangekomen? De rabobank waar ik bij zit staat aangegeven dat het geld is overgemaakt en geaccepteerd. Ik zou ze nog een mail sturen als ik jou was.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Wat zijn jullie verwachtingen voor de prijs? De laagste prijs in Nederland is nu volgens de pricewatch 499 euro. Heb dus geen idee of die nog veel gaat zakken als Nexus nog steeds niet officieel gereleased wordt in NL. Wat zijn jullie verwachtingen hiervan?

• hgp

hgp

Youriboy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:30:
[...]

Graag gedaan.

Dat is echt vreemd. Hoe kan het ooit zolang duren tot een betaling is aangekomen? De rabobank waar ik bij zit staat aangegeven dat het geld is overgemaakt en geaccepteerd. Ik zou ze nog een mail sturen als ik jou was.
Dat was ik inderdaad van plan maar is inmiddels gelukkig niet meer nodig. Ik kreeg net bericht van Ralf dat hij het geld enkele minuten geleden ontvangen heeft en dat de bestelling morgen opgestuurd zal worden :). Waarom het zo lang heeft geduurd voordat het geld op de juiste plek is aangekomen weet ik ook niet.

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:18
Is het swift nummer dresdeff 265?

Edit: het is al gelukt. Nu met smart wachten!

[ Voor 42% gewijzigd door twowheeler op 14-02-2013 18:44 ]

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

https://play.google.com/s...s/details?id=nexus_4_16gb

iI kan gewoon op aanschaffen klikken, kan zijn dat dat kan omdat ik deze al eens in de duitse play store heb besteld. En daarnaast heb ik er niet nog een nodig, zien jullie hetzelfde?

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• twowheeler
SpeedBart schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:48:
https://play.google.com/s...s/details?id=nexus_4_16gb

iI kan gewoon op aanschaffen klikken, kan zijn dat dat kan omdat ik deze al eens in de duitse play store heb besteld. En daarnaast heb ik er niet nog een nodig, zien jullie hetzelfde?
Bij mij zegt hij dat hij in mijn land nog niet beschikbaar is zodra ik op je link druk ;)

• Het Vosje
  • Laatst online: 18:50
CRXed schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:57:
[...]

Werkt prima, maar hou ook nog rekening met +25% van de kosten (invoer + BTW) als de Douane je toestel onderschept.
Ik heb kennissen er zitten die het mee zouden kunnen nemen, dus douane ben ik niet zo bang voor.

Garantie en reparatie is wel een twijfelpunt ja, maar aan de andere kant is Duitsland eigenlijk ook niet om de hoek om ff heen te rijden als er iets mee is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 01:33
Perfecte service van Ralf en team! Op dinsdag 2 besteld, 1 overgeschreven van KBC, de andere door een kennis van BNP Paribas, geld in slechts 1 werkdag bij hun, direct verzonden en gisterenmorgen (donderdag) DPD al aan de voordeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Niku schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:36:
Wat zijn jullie verwachtingen voor de prijs? De laagste prijs in Nederland is nu volgens de pricewatch 499 euro. Heb dus geen idee of die nog veel gaat zakken als Nexus nog steeds niet officieel gereleased wordt in NL. Wat zijn jullie verwachtingen hiervan?
Dat blijft koffiedik kijken. Ik had gehoopt dat hij ging zakken, maar vond het te lang duren terwijl het aanbod al steeg. Uiteindelijk kocht ik hem voor 529 waarna hij snel tot 580 steeg. Nu is door meer online winkels de prijs weer gedaald, maar het zijn er al een hand vol. Of ze nu verder gaan zakken of elkaar in de gaten houden en een beetje op hetzelfde niveau blijven, wie zal het zeggen?

Je hoeft in ieder geval niet te verwachten dat hij zomaar ruim onder de 450 zal zakken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

hgp schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:53:
[...]

Dat was ik inderdaad van plan maar is inmiddels gelukkig niet meer nodig. Ik kreeg net bericht van Ralf dat hij het geld enkele minuten geleden ontvangen heeft en dat de bestelling morgen opgestuurd zal worden :). Waarom het zo lang heeft geduurd voordat het geld op de juiste plek is aangekomen weet ik ook niet.
Hetzelfde. Hij heeft mij gisteravond verteld dat het geld binnen was en met de loop van de dag de Nexus 4 uit de deur gaat! (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Bij F-mobile is hij nog eens gedaald. Al 40 euro in totaal. Nu kost die 509 euro. Nog even en ze verkopen die voor 395 euro :) http://www.f-mobile.be/lg_960_nexus_4_nfc_16gb

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansenn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05-2018
Ik ben vandaag bij de Media Markt in Papenburg geweest en heb een Nexus 4 weten te bemachtigen.

Er lagen nog 2 rijen van 7 (totaal 14) in de vitrine waarvan er nu dus 1 in mijn bezit is.

Een ID-kaart laten zien was niet nodig, enkel €395,00 betalen en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:59
Is er al meer bekend over de nieuwe revisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Even een vraag, ik ga komend weekend richting Duitsland en cross dan meteen even langs een MediaMarkt om een Nexus 4 op te halen. Echter zit ik met de vraag, moet ik hem van te voren reserveren? Of is er een plek waar je per locatie de beschikbaarheid kan checken?

MM waar ik overigens langs wil gaan is MM Mönchengladbach, misschien een tweaker die daar afgelopen dagen al is geweest die wat over de voorraad kan melden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
Inmiddels gevonden, bij het plaatsen van een bestelling kan je de beschikbaarheid inzien van de betreffende MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Marss911 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:07:
Inmiddels gevonden, bij het plaatsen van een bestelling kan je de beschikbaarheid inzien van de betreffende MM.
Klopt, maar toch zou ik wel even reserveren om te voorkomen dat je daar aankomt en al die andere tweakers de telefoons al opgehaald hebben en jij alsnog zonder zit. Je kan als je de mm van je keuze hebt uitgevogeld, even een mailtje sturen met het verzoek of simpelweg de 'oude' methode gebruiken en via de website reserveren. Als adres het adres van de betreffende MM invullen, je eigen nummer (+316..etc) en je mailadres (marss911@something.com - ofzo). Je krijgt dan een telefoontje of mailtje als ie binnen is.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
pjottum schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:34:
[...]

Klopt, maar toch zou ik wel even reserveren om te voorkomen dat je daar aankomt en al die andere tweakers de telefoons al opgehaald hebben en jij alsnog zonder zit. Je kan als je de mm van je keuze hebt uitgevogeld, even een mailtje sturen met het verzoek of simpelweg de 'oude' methode gebruiken en via de website reserveren. Als adres het adres van de betreffende MM invullen, je eigen nummer (+316..etc) en je mailadres (marss911@something.com - ofzo). Je krijgt dan een telefoontje of mailtje als ie binnen is.
Thanks, inmiddels had ik de reservering inderdaad al afgerond met hun gegevens. Mailtjes netjes ontvangen, nu even het definitieve bericht afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Over twee weken gaat een vriend naar de VS. Hij blijft daar een week voor werk. Omdat hij al weet in welk hotel hij zal verblijven, overweeg ik de nexus 4 nu in de VS te bestellen en door hem te laten meenemen.

Omdat ik niet het risico wil lopen dat ik hem met een hoop gedoe opzadel, vraag ik jullie graag mee te denken of ik het 'procesje' zo op orde heb.

Volgens mij zijn dit de stappen;
- Het hotel vragen of ik een pakje kan laten bezoren en laten vasthouden tot hij er is.
- Het billing address van mijn creditcard in Google Wallet omzetten naar het adres van het hotel.
- Via Tunnelbear de telefoon bestellen op Google Play (US),
- Hopen dat de telefoon binnenkomt voordat mijn vriend teruggaat naar huis,
- Omdat de waarde van het pakketje onder de € 430 is, hoeft hij niet moeilijk te doen met het pakketje uitpakken (om te veinzen dat het geen nieuw product is).

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Even ter info (en waarschuwing):

Ik heb een Nexus 4 16GB besteld via Fromus2eu.nl. Prima contact en vandaag, 2.5wkn later, heb ik de Nexus binnen. Maar, ten eerste, ik moest 63 euro aan douane kosten betalen. En ten tweede, meest vervelend, er zit een verkeerde(!) Nexus in de doos, namelijk de 8GB versie. De serienummers van het apparaat en de doos komen niet overeen, de IMEI nummers wel. Echt bizar en ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden :-(

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn nexus 4 besteld via google uk en borderlinx. Proxy was tunnelbear. Mijn vraag is nu: Als ik de status van mijn nexus 4 check, of dat ik dat ook moet doen met tunnelbear? Want dat is wel vrij irritant omdat dat opgestart moet worden en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:44:
Heb mijn nexus 4 besteld via google uk en borderlinx. Proxy was tunnelbear. Mijn vraag is nu: Als ik de status van mijn nexus 4 check, of dat ik dat ook moet doen met tunnelbear? Want dat is wel vrij irritant omdat dat opgestart moet worden en zo.
is niet nodig je kan het gewoon in je nederlands playstore checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Vorige week dinsdag mijn Nexus 4 toch maar bij MediaMarkt Nordhorn besteld (via Ralf). Geld direct overgemaakt, was donderdag binnen. Vrijdag is de Nexus 4 opgestuurd en gisteren is hij bezorgd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
mbroeders schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:17:
Even ter info (en waarschuwing):

Ik heb een Nexus 4 16GB besteld via Fromus2eu.nl. Prima contact en vandaag, 2.5wkn later, heb ik de Nexus binnen. Maar, ten eerste, ik moest 63 euro aan douane kosten betalen. En ten tweede, meest vervelend, er zit een verkeerde(!) Nexus in de doos, namelijk de 8GB versie. De serienummers van het apparaat en de doos komen niet overeen, de IMEI nummers wel. Echt bizar en ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden :-(
Was de verpakking wel verzegeld op het moment van openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asusk7m550
  • Laatst online: 04-09 15:40

asusk7m550

Athlon 550@500

Jammer dat het hier in Nederland slecht verkrijgbaar is. Ik ben dus van plan om volgende week naar de mediamarkt in Duitsland te gaan om er eentje te halen. Mocht ik nog één voor iemand mee moeten nemen, dan hoor ik het graag.

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Dinsdag besteld, Woensdag geld overgemaakt wat donderdag binnen was.. helaas gisteren (maandag) pas binnengekomen. Maar wel fijn (:

[ Voor 19% gewijzigd door CyberDonky op 19-02-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:19
Mijn ouders zijn momenteel in Florida, VS. Ik heb gevraagd of ze een nexus 4 voor mij willen meenemen.

Er is hen in een winkel daar verteld dat een nexus 4 gekocht in de VS onbruikbaar is in NL. Dit is toch onjuist zolang hij sim lock vrij is? Het enige verschil lijkt mij de oplader en standaard ingestelde taal?

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asusk7m550
  • Laatst online: 04-09 15:40

asusk7m550

Athlon 550@500

Het kan zijn, dat die Nexus 4 niet de juiste ondersteuning heeft voor de GSM banden die we hier hebben.

Volgens mij gebruiken wij hier GSM1800 en in Amerika GSM1900. Je moet dus wel een toestel hebben die ze allebei aankan.

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
asusk7m550 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:33:
Het kan zijn, dat die Nexus 4 niet de juiste ondersteuning heeft voor de GSM banden die we hier hebben.

Volgens mij gebruiken wij hier GSM1800 en in Amerika GSM1900. Je moet dus wel een toestel hebben die ze allebei aankan.
er zijn toch geen verschillende soorten nexus 4 toestellen, het lijkt me dat ze allemaal quad band zijn?

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nexus 4 besteld via borderlinx. Goed bedrijf en rappe verzending. Kwam uit op zo'n €370 bij mij :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Ook hier Ralph gemaild, en vandaag het geld overgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Hoe lang duurde het bij jullie tot de betaling binnen was? Ik heb het donderdag avond overgemaakt maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen. Heb zelf ING

• Michel_716
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 09:03
Ik heb dinsdagochtend betaald aan Ralf en kreeg net bericht dat die verzonden is. Normaal gesproken zou die morgen binnen moeten zijn. Ben benieuwd :)

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Voor de mensen die er nog een willen bemachtigen, ik ga zaterdag a.s. naar de Mediamarkt Duitsland. Heb er ook een advertentie voor geopend. Mocht je er één willen dan gaan we dat proberen te regelen! Gewoon tegen de normale prijs van € 395 uiteraard.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
twowheeler schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:21:
Hoe lang duurde het bij jullie tot de betaling binnen was? Ik heb het donderdag avond overgemaakt maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen. Heb zelf ING
Heb hem sinds gisteren binnen.

Perfecte service, en ik wil ook dit forum bedanken. Echt top werk zo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Wie is deze Ralph waar jullie de Nexus 4 vandaan hebben? Een soort van tussenpersoon in Duitsland die ze bij de Play Store besteld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

nMad schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:21:
Wie is deze Ralph waar jullie de Nexus 4 vandaan hebben? Een soort van tussenpersoon in Duitsland die ze bij de Play Store besteld ofzo?
Haha Ralph werkt bij de MediaMarkt Nordhorn in Duitsland :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik zit er al een tijdje naar te zoeken, maar tot nu toe kan ik nog geen antwoord vinden.. Bestaan er bij de MediaMarkt in Duitsland ook BTW-acties? Zou leuk zijn als dat zo was en het ook gold voor de Nexus 4. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Heeft iemand al een de Charging Orb besteld of binnen eigenlijk?

In de US play store staat erbij dat hij alleen in US/Canada werkt, maar nu weet ik niet of dat doelt op de stekker of dat de adapter alleen 110V pakt.
Of is de draadloze oplader ook te vinden in de Duitse Play store? (heb geen idee hoe ik die kan bekijken :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
PieterAelse schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:00:
Heeft iemand al een de Charging Orb besteld of binnen eigenlijk?

In de US play store staat erbij dat hij alleen in US/Canada werkt, maar nu weet ik niet of dat doelt op de stekker of dat de adapter alleen 110V pakt.
Of is de draadloze oplader ook te vinden in de Duitse Play store? (heb geen idee hoe ik die kan bekijken :p )
Ja, zie accessoires topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik zie dat veel mensen hun telefoon via ralph bij de mediamarkt krijgen. Helaas is mijn Duits van van een verschrikkelijk slecht niveau. Reageert hij ook op Engelse emails? Of zou iemand mij kunnen helpen met een Duitse template?
Even verder lezen in het topic lost het alweer op. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door The_Double op 24-02-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnixHobbelink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik wil graag een nezus 4 bestellen bij Ralph van Mediamarkt Nordhorn.
ik heb van hem de mail gehad met alle info, ik kom er alleen niet helemaal uit met betalen.

Bij ABN Amro moet ik naast een IBAN nummer ook een BIC nummer invoeren en deze kan ik niet vinden.
Is er iemand die mij kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Marnix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Met alle respect, maar als je heel even op Google keek dan had je gelijk antwoord: https://www.ibanbicservice.nl/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnixHobbelink
Ik heb gegoogled, en kom er gewoon niet uit!
De link die jij geeft gaat over nederlandse IBAN nummers. ik ben juist op zoek naar een bicnummer bij een Duitse bank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnixHobbelink
Ralf van Mediamarkt heeft mij geholpen. Ik kom er nu uit.
SChief bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ah crap, mijn fout. Ik dacht dat je opzoek was naar je eigen IBAN en BIC. :F Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Spreekt deze Ralf Nederlands of is het enkel Engels / Duits? En zou iemand me kunnen vertellen waar ik z'n gegevens kan vinden? Net even zitten zoeken maar kan ze niet terugvinden :(

En als ik het goed versta verstuurd deze heer ook rechtstreeks naar het buitenland en moet ik dus geen gebruik maken van borderlinx?

[ Voor 27% gewijzigd door eSCe op 25-02-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
eSCe schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:31:
Spreekt deze Ralf Nederlands of is het enkel Engels / Duits? En zou iemand me kunnen vertellen waar ik z'n gegevens kan vinden? Net even zitten zoeken maar kan ze niet terugvinden :(
Brammos85 in "[LG Google Nexus 4] Beschikbaarheid en levertijden"

Check deze post even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Vorige week dinsdag het geld overgeschreven, vandaag exact een week later het toestel geleverd.

Mooi werk van onze vriend Ralf.

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Maar begrijp ik dus goed dat de telefoon naar je huis wordt opgestuurd zónder extra kosten binnen een dag of vier?

Zag net in dit topic staan dat verzending 45 euro kost..?
Dan kom je dus op een totaal van 440 euro. Voor 25 euro meer kan je al terecht bij BelSimpel. Minder gedoe met garantie, bovendien leveren zij vrijwel direct en zonder gedoe. Het is dus maar net wat je zelf wil.

[ Voor 28% gewijzigd door wouter03 op 28-02-2013 12:31 ]

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 20:16
wouter03 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:19:
[...]

Maar begrijp ik dus goed dat de telefoon naar je huis wordt opgestuurd zónder extra kosten binnen een dag of vier?

Zag net in dit topic staan dat verzending 45 euro kost..?
Dan kom je dus op een totaal van 440 euro. Voor 25 euro meer kan je al terecht bij BelSimpel. Minder gedoe met garantie, bovendien leveren zij vrijwel direct en zonder gedoe. Het is dus maar net wat je zelf wil.
Verzending uit Duitse Mm kost 13€. Dus totaal is 408€ incl verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:34
Gisteren mijn Nexus opgehaald in Nordhorn. Rabobank hield mijn betaling tegen naar Duitsland. Heb de telefoon dus opgehaald bij de MM. Ze hadden er nog een aantal liggen. Zag tevens de map waar in alle emailtjes worden bewaard :p het is ondertussen een aardig dossier geworden!

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:53
Kan hier in Spanje de Nexus 4 nu krijgen al 2de hands aangeboden voor 360 euro voor de 16gig versie.

Als je alle verzendkosten betaald van Barcelona naar Nederland wil ik ze wel kopen hier. Mocht iemand interesse hebben.

Voorbeeld je van HTCMANIA deze is zelfs 330 euro:

http://www.htcmania.com/showthread.php?t=563411

8gig

http://www.htcmania.com/showthread.php?t=561445

[ Voor 8% gewijzigd door aveenhuysen op 03-03-2013 15:16 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34
Weet iemand of je bij MM Nordhorn ook met CC kan betalen?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
Ik zat even in het google docsje te kijken, maar zie daar niets over hoe lang het duurde voordat de status veranderde van pending (your order has been sent to Google ltd) naar verzonden, of bedrag afgeschreven van creditcard (dit doen ze geloof ik tegelijk met verzending, las ik). Ligt dit volledig aan beschikbaarheid of heeft iemand wellicht een indicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
Hmm ook ik zit te kijken naar dit toestel ter vervanging van mijn bijna 3 jaar oude HTC Desire,
zoals hier te lezen moet ik dan toch de grens over, anderhalf uur rijden is op zich wel te doen.

Ik wou hem eigenlijk bij Comtech bestellen (zoals aangegeven in de TS verzenden ze naar NL) helaas klopt die prijs niet helemaal meer, op de site staat de 16gb variant te koop voor €469,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
mesm90 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:53:
Hmm ook ik zit te kijken naar dit toestel ter vervanging van mijn bijna 3 jaar oude HTC Desire,
zoals hier te lezen moet ik dan toch de grens over, anderhalf uur rijden is op zich wel te doen.

Ik wou hem eigenlijk bij Comtech bestellen (zoals aangegeven in de TS verzenden ze naar NL) helaas klopt die prijs niet helemaal meer, op de site staat de 16gb variant te koop voor €469,-
Waarom? Mediamarkt DE verstuurt de telefoons gewoon voor € 8 13,- verzendkosten. Daar kun jij zeer waarschijnlijk niet voor rijden.

Ik vind het wel een beetje jammer dat Ralf al een week niet op mijn mail heeft gereageerd. Heb een week geleden het geld overgemaakt (is ook afgeschreven) en daarna 2 mails gestuurd of deze was binnengekomen en wanneer hij verwacht de Nexus 4 te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
nMad schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:38:
[...]

Waarom? Mediamarkt DE verstuurt de telefoons gewoon voor €8,- verzendkosten. Daar kun jij zeer waarschijnlijk niet voor rijden.

Ik vind het wel een beetje jammer dat Ralf al een week niet op mijn mail heeft gereageerd. Heb een week geleden het geld overgemaakt (is ook afgeschreven) en daarna 2 mails gestuurd of deze was binnengekomen en wanneer hij verwacht de Nexus 4 te versturen.
Ik wacht nog steeds op zijn mailtje met daarin de bestelgegevens. Heb dus nog geen geld overgemaakt, maar echt opschieten wil het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:03
[...]

Tsja, het is dan ook geen reguliere webshop die bij iedere handeling een statusupdate mail zal versturen. Doordat sommige mensen 2-3 of meer mails sturen per transactie, verwacht ik eerlijk gezegd niet dat ze ieder bericht zullen en kunnen beantwoorden.
Ook ik heb deze week een bon ontvangen en geld overgeschreven, en nu is het gewoon even geduld hebben. Als je snelheid wilt zijn er genoeg andere kanalen om er 1 te bemachtigen, zij het tegen een iets hogere prijs.

[ Voor 3% gewijzigd door Bobbika op 06-03-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
[...]

Waarom? Mediamarkt DE verstuurt de telefoons gewoon voor € 8 13,- verzendkosten. Daar kun jij zeer waarschijnlijk niet voor rijden.

moet dit via een omweg dan?
Ik kan volgens mij geen nederlands adres opgeven op de mediamarkt website :-(

edit:
nog eens gecheckt de website blijft bij land : Deutschland aangeven

[ Voor 5% gewijzigd door mesm90 op 06-03-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Bobbika schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:14:
[...]

Tsja, het is dan ook geen reguliere webshop die bij iedere handeling een statusupdate mail zal versturen. Doordat sommige mensen 2-3 of meer mails sturen per transactie, verwacht ik eerlijk gezegd niet dat ze ieder bericht zullen en kunnen beantwoorden.
Ook ik heb deze week een bon ontvangen en geld overgeschreven, en nu is het gewoon even geduld hebben. Als je snelheid wilt zijn er genoeg andere kanalen om er 1 te bemachtigen, zij het tegen een iets hogere prijs.
De mailtjes tot de daadwerkelijke verkoop werden anders wel constant binnen een uur beantwoord door onze vriend Ralf. Zo snel hoeft van mij niet, maar een week is natuurlijk veel te lang. Ook omdat er in zijn laatste mail staat dat er een track&trace code via de mail gestuurd wordt met de verzending van de telefoon.

Heb de Nexus 4 vandaag overigens wel binnengekregen. Dus ben weer blij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasterior
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-07 01:02
nMad schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:43:
[...]

De mailtjes tot de daadwerkelijke verkoop werden anders wel constant binnen een uur beantwoord door onze vriend Ralf. Zo snel hoeft van mij niet, maar een week is natuurlijk veel te lang. Ook omdat er in zijn laatste mail staat dat er een track&trace code via de mail gestuurd wordt met de verzending van de telefoon.

Heb de Nexus 4 vandaag overigens wel binnengekregen. Dus ben weer blij :+
Welk ID of naam heb je vermeld bij je transactie? Ik krijg geen zinnig antwoord uit de vervanger van Ralf, Bettina. :/

Duidelijker kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Pasterior schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Welk ID of naam heb je vermeld bij je transactie? Ik krijg geen zinnig antwoord uit de vervanger van Ralf, Bettina. :/
De laatste mail die ik kreeg was idd ook van Bettina, in het Duits. Dat is waarschijnlijk de reden dat het zolang duurt met de mails.

In de invoice staat: Bitte uberweisen Sie unter Angage (omschrijving) der Belegnummer (bestelnummer). Dit was bij mij 40334221. Dit bestelnummer zet je dus in de omschrijving van de bankoverschrijving.
mesm90 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:29:
[...]

moet dit via een omweg dan?
Ik kan volgens mij geen nederlands adres opgeven op de mediamarkt website :-(

edit:
nog eens gecheckt de website blijft bij land : Deutschland aangeven
Lees de afgelopen 10 pagina's van dit topic maar even door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:40
Overigens is de nexus 4 weer leverbaar in de Play store. Ik heb hem gisteren besteld met mijn eigen creditcard (dus duitse creditcard lijkt niet nodig, wel nieuwe account aangemaakt). Als het goed is wordt ie vandaag geleverd bij mijn tante (woont net over de grens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:59
Telefoon is inderdaad weer leverbaar via de Playstore, ik heb er ook van de week 2 besteld en binnen enkele dagen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepnom
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-01-2023
Is het niet vervelend om naar de MM in Duitsland te moeten als ie binnen de garantie stuk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34
Vandaag bij MM Nordhorn geweest, niet eens hoeven reserveren, ze hadden genoeg telefoons in huis.

@Cepnom

Hangt ook af van waar je woont :) Voor mensen die in de grensstreek wonen stelt de afstand niks voor.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Is er hier iemand die in pakweg de afgelopen 10 dagen nog reactie heeft gehad van Ralf of iemand anders die spreekt namens de MM?

Ik wacht namelijk al anderhalve week op een bestelformuliertje. Heb dus nog geen geld overgemaakt gelukkig. Maar het duurt nu toch wel erg lang, had de telefoon al lang thuis kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepnom
@wouter03
Ik heb zaterdag gemaild en vanmiddag het bonnetje gekregen. Zal wel allemaal beetje provisorisch werken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Cepnom schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:08:
@wouter03
Ik heb zaterdag gemaild en vanmiddag het bonnetje gekregen. Zal wel allemaal beetje provisorisch werken daar.
Maar de mail naar jou toe is dus wel door Ralf, of door een andere werknemer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepnom
wouter03 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:51:
[...]

Maar de mail naar jou toe is dus wel door Ralf, of door een andere werknemer?
Eerste mailwisseling wel ja. De factuur komt van ene N. Schleper.
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Let op:
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d

Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!

Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.

In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.