Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 10:08
Is het ook mogelijk om Ralph een toestel te laten reserveren die ik dan in het weekend op kan halen in Nordhorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepnom
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-01-2023
4Reload schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:20:
Is het ook mogelijk om Ralph een toestel te laten reserveren die ik dan in het weekend op kan halen in Nordhorn?
Gewoon je vraag mailen naar Nordhorn, ze reageren ook persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deodaatje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 15:17

Deodaatje

The Editor

Ik heb een huisje in de Duitse bergjes en vandaag 15 minuutjes in de auto naar MM Goslar. Gewoon op voorraad en meteen meenemen.

Oh wat is ie lekker die Nexus 4 :)
Snap niet dat ik nog twijfelde om een HTC One te kopen.

Alfie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:36
Zondagmiddag besteld via Duitse Playstore via remote access op de computer van een duitse kennis, afgerekend met nederlandse cc en volgens track&trace komt ie vanmiddag op adres van duitse kennis aan. € 349,= + 9.99 verzendkosten. best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Ik heb vandaag Ralf gemaild om een Nexus 4 te bestellen en daarbij de vraag gesteld hoe het zit met de afhandeling van de garantie. Daarop antwoordde hij:
When you have a problem you can send the device to us. If the Media Markt in the Netherlands helps you I don’t know. When there are Customers from the Netherlands with devices from there we help them here in Germany but on the other hand I don’t know.
Al met al is het niet zeker of je in Nederland zal worden geholpen als je aanspraak moet maken op je garantie. Hij zegt alleen dat als een klant met product van een Nederlands mediamarkt naar hen (in Duitsland) zou komen, dan ze je dan wel zouden helpen.

Iemand die hier in Nederland al aanspraak heeft geprobeerd te maken op garantie met een Duitse N4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Voor mensen die hem gewoon thuis bezorgd willen hebben voor een mooi bedrag, Handtec ( levert wereldwijd en prima service) heeft hem weer. Voor 415 euro heb je hem dan, mooi bedrag! http://www.handtec.co.uk/lg-google-nexus-4-16gb.html

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 12-03-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
alwaysleft schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:26:
Voor mensen die hem gewoon thuis bezorgd willen hebben voor een mooi bedrag, Handtec ( levert wereldwijd en prima service) heeft hem weer. Voor 415 euro heb je hem dan, mooi bedrag! http://www.handtec.co.uk/lg-google-nexus-4-16gb.html
Bedankt. Is een goed alternatief voor Duitse MM, want ik heb nog altijd geen bestelformulier gekregen.
Echter wordt er bij mij € 428 gerekend bij Handtec, inclusief btw (waar maar uitgegaan wordt van 20% ipv 21) en 15 euro bezorgkosten. Ik denk dat ik dan, indien het niet meer gaat lukken met de MM, ga kiezen voor een Nederlandse retailer. Dit kost dan wel rond de 460 euro, ik heb in ieder geval zekerheid mbt bezorging en garantie.

Is er iemand die besteld heeft via deze site?
http://www.saletab.com/nexus-4.html

Naar mijn idee ziet er wel betrouwbaar uit, al lijkt die prijs wel erg onwaarschijnlijk, bovendien weet ik niet hoeveel de verzendkosten bedragen.

Oh, ze vragen wel om een National ID bij het registreren (SSN, CNIC of Iqama nummer :? )

[ Voor 18% gewijzigd door wouter03 op 12-03-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Goed nieuws: ik heb zojuist even gebeld met de Mediamarkt Amsterdam Arena met de vraag of ik met een N4 uit Duitsland garantie kan claimen hier in Nederland als er iets mee mis gaat.

De medewerker die ik aan de telefoon had kon mij vertellen dat dit geen enkel probleem is en dat Mediamarkt = Mediamarkt. Ze kunnen je niet je geld terug geven in het geval dat je hem wil retouren, maar ze kunnen hem (volgens MM Arena) wel gewoon voor je laten repareren, zolang je maar een (Duitse) bon hebt.

@wouter03: Ik heb Ralf vandaag gemailed en een paar uur later gelijk een factuur gekregen, totaalprijs is gewoon €408.. Ik zou 'm nog eens mailen, misschien is er gewoon iets mis gegaan.

Update:
Net ook nog even met Mediamarkt A'dam Noord gebeld om te checken of zij het zelfde zeggen, en dat is het geval. Ze nemen hem niet retour, maar de garantie is geen probleem.

[ Voor 28% gewijzigd door VR46 op 12-03-2013 18:34 . Reden: Ook met MM A'dam Noord gebeld ter verificatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Bedankt cbernardini, ik heb een nieuwe mail gestuurd, nu maar hopen dat het dit keer wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaneye
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-06 08:17
Ik zit er aan te twijfelen om een Nexus 4 te bestellen. Ik heb echter de vraag hoe het met de levertijd zit als ik deze in het buitenland bestel en hoe het dan met garantie zit. Als ik in Duitsland zo'n Nexus haal, hoe zit het dan met die garantie? Wil er geen "gedonder" mee, anders koop ik wel een One x+. Hoe zit het eigenlijk, wil Google dit toestel nu al een keer officieel aanbieden in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Ceaneye schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:42:
Ik zit er aan te twijfelen om een Nexus 4 te bestellen. Ik heb echter de vraag hoe het met de levertijd zit als ik deze in het buitenland bestel en hoe het dan met garantie zit. Als ik in Duitsland zo'n Nexus haal, hoe zit het dan met die garantie? Wil er geen "gedonder" mee, anders koop ik wel een One x+. Hoe zit het eigenlijk, wil Google dit toestel nu al een keer officieel aanbieden in NL?
Ik heb het er 2 posts boven je net uitgebreid over... Levertijd staat ook meermaals elders in het topic vermeld.

[ Voor 4% gewijzigd door VR46 op 12-03-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Ik heb eindelijk de invoice toegestuurd gekregen. Dat had ie al eerder gedaan zei hij, maar toen heb ik niks gekregen iig. Alleen tot nu toe lukt het me niet met het overmaken. IBAN en Swift-code worden niet herkend door ING. Nog even uitzoeken hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
wouter03 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:24:
Ik heb eindelijk de invoice toegestuurd gekregen. Dat had ie al eerder gedaan zei hij, maar toen heb ik niks gekregen iig. Alleen tot nu toe lukt het me niet met het overmaken. IBAN en Swift-code worden niet herkend door ING. Nog even uitzoeken hoe dat zit.
Bij mij ging dat gisteren prima met de ING.
Overschrijven naar het buitenland kiezen; Duitsland / Euro kiezen; zorgen voor voldoende saldo, en:

Naam: Media Markt Nordhorn
IBAN: DE49265800700861540800
BIC: DRESDEFF265
Bij kenmerk je bestelnummer (Belegnummer) noteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Overmaken is me gelukt. Je moest op een andere plek klikken op 'overmaken buitenland', want bij mij veranderde het land niet naar Duitsland en bleef het op Nederland staan. En dan werkt ie niet ;-)

En nu maar wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
Op mediamarkt.de staat ie nu aan 380€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Kan iemand aangeven wat de verzendkosten zijn die de Duitse MM rekent? Het verschil in prijs lijkt me nu klein genoeg om hem via een nederlandse webwinkel te gaan bestellen, met de zekerheid dat je op een makkelijke manier 2 jaar garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
Marbo schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:50:
Kan iemand aangeven wat de verzendkosten zijn die de Duitse MM rekent? Het verschil in prijs lijkt me nu klein genoeg om hem via een nederlandse webwinkel te gaan bestellen, met de zekerheid dat je op een makkelijke manier 2 jaar garantie hebt.
12.99 euro bedragen de verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke talen beschikbaar zijn op de lg nexus 4? Zit hier ook de Japanse taal tussen?

Ik heb op internet niets gevonden, contact gehad met chatbox van duitse en nederlandse LG website en ook Ralf van Mediamarkt Nordhorn kan mij hier geen antwoord op geven.

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12-2024

rdc

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:09:
Kan iemand mij vertellen welke talen beschikbaar zijn op de lg nexus 4? Zit hier ook de Japanse taal tussen?

Ik heb op internet niets gevonden, contact gehad met chatbox van duitse en nederlandse LG website en ook Ralf van Mediamarkt Nordhorn kan mij hier geen antwoord op geven.

Alvast dank!
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie

Deze mensen hebben hem als het goed is al. Lijkt me niet moeilijk om er via hen achter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:49
:D Mail verstuurd nu afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:54
De onderste taal optie is Japans geloof ik?
https://dl.dropbox.com/u/...t_2013-03-15-18-42-33.png

Heb wel een andere ROM draaien maar weet niet of dat een verschil mag betekenen...

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De onderste is inderdaad Japans! Dank voor de screenshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Inmiddels al mail terug van Ralf maar die hanteert nog de "oude" prijs van 395€.

-edit-
Naar Nederland blijft het bedrag 395€

[ Voor 24% gewijzigd door coob op 17-03-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
coob schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:05:
Inmiddels al mail terug van Ralph maar die hanteert nog de "oude" prijs van 395€.

-edit-
Naar Nederland blijft het bedrag 395€
Exclusief verzendkosten? Of is het nu € 395 inclusief verzendkosten geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
RaptorRVL schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:40:
[...]

Exclusief verzendkosten? Of is het nu € 395 inclusief verzendkosten geworden?
Dat is ex verzendkosten.
totaal wordt het 407,99€
Ik heb het geld inmiddels overgemaakt als de bank mee wil werken tenminste.

Dit zegt Ralf over de prijs.

"I can only send for 395€. Normally we don’t send to the Netherlands or Belgium. To make this means a lot of time and work(eMailing, packing, sending, shipping materials, make invoices….). I do this because there are a lot of people who wants to own a Nexus and have not the possibility to buy one or only for horrible prices. I love the Netherlands and spent so much time(also on my non working days from home) because I want to make my friends happy. But 380€ is in this case not possible, I’m sorry."

[ Voor 6% gewijzigd door coob op 17-03-2013 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Nu een officiële update voor mijn One X lang op zich laat wachten (sterker nog, waarschijnlijk helemaal niet meer komt) en ik MHL nodig heb (werkt niet op custom firmware 4.2) voor in de auto, wil ik deze week een Nexus gaan bemachtigen.
Gezien het prijsverschil per toestel nu 27 euro is (versturen via Ralph of zelf ophalen) én ik twee toestellen nodig heb ga ik donderdag maar eens net over de grens shoppen.
Nu was er voor elk toestel die ik in de afgelopen jaren heb gekocht een lijstje beschikbaar met productiefouten e.d. Van de Nexus kom ik die niet zo snel tegen, mankeert er nog meer aan het toestel dan een wat gele tint in het scherm en een rammel/kraakje hier en daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Kwetsbaarheid van de achterkant (plots barsten in het glas enzo) is een van de bekende punten.

Verder kan je rustig naar Dlnd gaan, inmiddels lijken de tekorten verholpen. Wel zou ik van te voren even contact met de betreffende winkel opnemen om te reserveren om te voorkomen dat je met lege handen staat.

Ik bedenk me net overigens dat ik er ongelofelijk blij mee ben, al ben ik geen zware gebruiker.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand vertelde me dat het misschien zo is dat je de telefoon in Duitsland aan moet zetten / moet activeren als je hem daar koopt, klopt dat? Ik lees dat hier nergens, maar ik vraag het toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:16:
Iemand vertelde me dat het misschien zo is dat je de telefoon in Duitsland aan moet zetten / moet activeren als je hem daar koopt, klopt dat? Ik lees dat hier nergens, maar ik vraag het toch maar even.
nee hoor, niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
pjottum schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:14:
Kwetsbaarheid van de achterkant (plots barsten in het glas enzo) is een van de bekende punten.
Hoeveel gevallen zijn hier nu eigenlijk van bekend? Bij mijn weten nog maar één tweaker namelijk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Ik zie iedereen naar duitsland rijden of importeren maar bij belsimpel kan je hem gewoon bestellen? mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jabba schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:43:
Ik zie iedereen naar duitsland rijden of importeren maar bij belsimpel kan je hem gewoon bestellen? mis ik iets?
Prijs? In Duitsland kost hij 399,-:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
€380 zelfs (16 GB) bij Saturn/Medimarkt, in de Play store is die nog goedkoper, €349, maar dan moet je over een Duits adres (of doorzendservice) beschikken.

[ Voor 7% gewijzigd door Vin87 op 19-03-2013 14:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Prijs ok, bij abbo verlenging maakt dat niet zoveel uit... echter wel 2 jaar garantie bij een bedrijf in NL, toch een stuk makkelijker lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Met een sim only (300 min + 2GB data) scheelt het mij ruim 30 euro per maand. Dan heb ik met 1 jaar het toestel al gratis. Garantie heb ik op mijn vorige drie Androids telefoons niet nodig gehad, daarbij mocht het glas mysterieus breken dan is het toch erg lastig om garantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 18:58
Hallo mensen!

Ik ben bijna zover om mijn eigen (eerste smartphone & android telefoon) LG Nexus 4 te bestellen.
Nu heb ik al lang mee gekregen dat het in Duitsland het goedkoopste is om te bestellen.

Hij is bij de MediaMarkt op voorraad. Nu zou ik zeer graag willen weten of het ook mogelijk is om met iDeal te betalen (ING) en na Nederland te laten bezorgen.

Anders weet ik niet echt hoe ik het wel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
iDeal is niet mogelijk, maar je kunt het geld toch gewoon overmaken? Heb hem zelf niet besteld, maar lees de laatste pagina's van dit topic maar eens terug, de te volgen weg is al meerdere malen uitgelegd.

[ Voor 1% gewijzigd door Marly op 19-03-2013 18:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Marly schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:38:
iDeal is niet mogelijk, maar je kint het geld toch gewoon overmaken? Heb hem zelf niet besteld, maar lees de laatste pagina's van dit topic maar eens terug, de te volgen weg is al meerdere malen uitgelegd.
Hoe zou ik het geld moeten overmaken? ING? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
galaxy366 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:45:
[...]

Hoe zou ik het geld moeten overmaken? ING? :o
Lees nog eens even goed dit topic door.

Ik heb mijne overigens vandaag binnengekregen via Ralf, netjes binnen één week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Ok ik heb net een email gekregen dat ze international bank transfer accepteren. Valt hier ING onder? Stond verder niks over verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Bevestigt ING kan ik inderdaad gebruiken :)! Als ik het geld heb ga ik hem direct bestelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Net naar Saturn in Kleve heen en weer geracet om twee Nexus 4 telefoons op te halen (een voor mij, een voor mijn vriendin). Ik had de toestellen gereserveerd via de webshop (je kan betalen bij afhalen). De medewerker zei gelijk: "Aber natürlich, Nexus 4" . Beide toestellen zijn 302K, bij mijn weten de laatste serie. Vanavond maar eens lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
Maandag besteld/betaald en vandaag de leuke boodschap van Ralf:

"we received the money and your Nexus is on its journey to you. Normally it should be with you tomorrow."

benieuwd of ik veel verschil ga merken tussen deze en men huidige Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vandaag ook mail gehad van Ralf dat mijn Nexus op reis is!
Zaterdag besteld en betaald.
Zou ie er echt morgen al zijn? Zal wel vrijdag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Ik heb sinds vandaag ook mijn eerste barst. Het betreft een enkele barst van de camera naar de rand aan de linkerkant. De telefoon zit altijd keurig opgeborgen in een hoesje, nooit in mijn broekzak en zelf als ik hem op mijn bureau leg dan ligt hij op het hoesje. Ik had er al meerdere berichten over gelezen en was altijd wat sceptisch over het ontbreken van een oorzaak maar kennelijk kan het dus toch zomaar gebeuren.

Gelukkig zie je het nauwelijks maar ik baal er wel van.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 20:16
coob schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:46:
Vandaag ook mail gehad van Ralf dat mijn Nexus op reis is!
Zaterdag besteld en betaald.
Zou ie er echt morgen al zijn? Zal wel vrijdag worden.
Morgen heb je hem echt in huis. Als er iemand thuis is op het afleveradres natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
mijne is binnen!!
nu nog wachten op mijn nieuwe provider voor een micro sim :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Dan knip je je oude sim toch op maat zolang.
Je kunt online een malletje printen.

-edit-
Nieuwe provider ook... dan moet je wachten idd.

[ Voor 28% gewijzigd door coob op 21-03-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
Ik heb vrijdag een bestelling gedaan in de duitse play store via een duits ip en daarbij een duits adres opgegeven. Bestelling gedaan op een nieuw aangemaakt account, wel NL creditcard gebruikt.
Alles leek goed te gaan, verzenddatum stond op maandag 25-3

Krijg ik vanochtend een cancel mailtje:

"...
It appears that you have created multiple accounts in order to take advantage of our current promotion. However, creating accounts in this manner is not allowed under the terms of this promotion. As a result, we have suspended your account and its associated transactions.
.."

Ja, flink balen, niet leuk.

Wat gaat er verkeerd? Ik denk zelf dat het te maken heeft met het feit dat mijn creditcard zowel aan mijn oude als nieuwe account is gekoppeld. Ik heb de creditcard vervolgens verwijderd in mijn oude account. Opnieuw een bestelling gedaan op het nieuwe duitse account. Dat wordt tot nu toe geaccepteerd, ben benieuwd of het nu wel lukt. Vrees echter dat mijn duitse adres al op de blacklist staat.

Iemand nog ideeën waarom dit mis ging?

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Ik kan me ook alleen voorstellen dat het komt door dezelfde credit card. Alhoewel je zou denken dat twee accounts best wel dezelfde creditcard moeten kunnen gebruiken. Dus tja.. wellicht dat het een NL kaart is. Blijft een apart verhaal natuurlijk, want je hoort ook dat het wel goed gaat.
Al iets vernomen over de nieuwe bestelling?

Ikzelf heb vorige week onze held Ralf gemaild voor een Nexus (en betaald). Vandaag een e-mail ontvangen met de tracking link en dat de Nexus onderweg is! Morgen maar even thuis blijven werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
Ja, zojuist weer gecancelled. Achterlijk gedoe, mijn google goodwill is sterk gedaald.

Ik denk dat ik maar naar een duitse Saturn of Mediamarkt ga.

[ Voor 52% gewijzigd door mountainbiker op 26-03-2013 12:34 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Vin87 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:50:
€380 zelfs (16 GB) bij Saturn/Medimarkt, in de Play store is die nog goedkoper, €349, maar dan moet je over een Duits adres (of doorzendservice) beschikken.
Tijdelijke aanbieding geweest? Bij Saturn/Mediamarkt staat een prijs van €395,-

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12
Waarom besteld niemand de Nexus via Amazon? 316.99 pond, 373 euro. Leveren zij niet naar Nederland? http://www.amazon.co.uk/g...psc=1&smid=A25SSRS87SUDW9

edit:

In de US zelfs maar 330 euro na omrekening.
http://www.amazon.com/Goo...5&sr=8-1&keywords=nexus+4

[ Voor 32% gewijzigd door JanW op 26-03-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Mediamarkt / Saturn Duitsland wisselt nog wel eens met de prijzen, begin vorige week was de Nexus bij beide nog 380 euro, midden van de week 395 euro, eind van de week weer 380 en nu weer 395 ..

@JanW

Amazon.co.uk is een goede optie, uit de US komt er nog invoerbelasting bij a 21%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens echt goede sites voor n4 want ik zie heel veel prijzwn van 400-500 langs maar zoek juist een voor 300 0fzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Wie niet :z Het goedkoopste is hij aan te komen via de playstore van Google, de 8GB versie. Goedkoper gaat je 't niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
mooi om te lezen dat Ralf nog altijd goed bezig is voor ons Nederlanders met een N4 wens d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

Op dit moment is er geen voorraad in Nordhorn, heb de mijne vanmorgen gereserveerd. Hopelijk hebben ze er met een paar dagen weer wat of voorraad zodat ik hem kan ophalen :-)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Even een vraagje, vanmorgen bij de MM in Nordhorn via de mail een N4 besteld
Kreeg deze tekst terug via de mail terug

"In Ihrer Bestellung befindet sich ein noch nicht veröffentlichter Artikel. Nach dem Erscheinen des Artikels erhalten Sie eine Abholbestätigung von Ihrem Media Markt."

Artikel dus niet op voorraad, nu kreeg ik net onderstaande van mediamarkt.de in de mail.

"vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit."

Betekend dit nu dat mijn N4 klaar ligt bij de MM in Nordhorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Hallo allemaal,

Ik ben (zoals velen hier waarschijnlijk :P ) aan het rondkijken waar ik de Galaxy Nexus het goedkoopste kan verkrijgen.

Ik begreep dat deze in de Google Play Store voordelig te verkrijgen is, maar dat deze niet beschikbaar is in Nederland :'( .

Maarrr stel: (tromgeroffel :D )

Ik heb een kennis woonachtig in de U.K., kan de N4 daar wel zonder problemen in de Play-store gekocht worden? Zo ja, tegen welke prijs (het lukt mij niet om in de UK play store rond te neuzen) ?

Als deze hem zou kunnen bestellen, zou hij deze natuurlijk mooi naar mij kunnen versturen :) .

Zou dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
Iets zegt me dat je juist een van de weinigen bent die aan het rondkijken is naar een galaxy nexus :P.

OT: als je een UK proxy gebruikt kun je de UK play store bekijken. Mensen die daadwerkelijk in de UK wonen kunnen de Nexus 4 als het goed is gewoon in de play store bestellen ja

@hieronder: De Nexus 4 is zeg maar de opvolger van de Galaxy Nexus. Het zijn twee verschillende toestellen

[ Voor 63% gewijzigd door accountabc op 28-03-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Hoezo ben ik een van de weinigen, of is dat een troll ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Yes, gelukt met een Proxy.

Ze kosten 279 voor de 16 GB versie, omgerekend zo'n 330 euro.

Opzich best aantrekkelijk lijkt me ?

Edit:

Ik zie dat ze in de VS $349 kosten, omgerekend zo'n € 274, een nog scherpere prijs zelfs!

[ Voor 33% gewijzigd door kevinspui op 28-03-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 08:03
Vandaag voor 389 euro te krijgen bij iBood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

big_one schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 07:58:
Vandaag voor 389 euro te krijgen bij iBood.
Besteld, ben benieuwd. Verwachte levertijd is 12 april.
Heb mijn preoder bij de MM in Duitsland gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Vanmorgen ook een Nexus 4 besteld op Ibood. Zat al een tijdje te kijken om naar Duitsland te rijden om er daar een te halen. Het feit dat hier 2 jaar Nederlandse garantie bij zit is toch wel beter dan dat ik iedere keer een uur naar Duitsland moet rijden mocht er wat mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Vanmorgen ook bij ibood besteld. Meteen mail uit naar KPN, gevraagd of het mogelijk is om een microsim te bestellen/krijgen met mijn huidige abonnement. Mensen die hier toevallig informatie over hebben? Die KPN site is zo ontzettend t*(#*!-traag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 23:45

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vandaag staat ie ook op ibood: http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Een paar reacties terug al gemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
JanW schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:01:
Vanmorgen ook bij ibood besteld. Meteen mail uit naar KPN, gevraagd of het mogelijk is om een microsim te bestellen/krijgen met mijn huidige abonnement. Mensen die hier toevallig informatie over hebben? Die KPN site is zo ontzettend t*(#*!-traag :X
Ik ben gewoon naar de Telfort winkel gegaan en daar hebben ze me direct gratis een nieuwe microsim meegegeven (voor mijn lopende abonnement). Neem aan dat KPN dat ook gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Zenety schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:37:
Vanmorgen ook een Nexus 4 besteld op Ibood. Zat al een tijdje te kijken om naar Duitsland te rijden om er daar een te halen. Het feit dat hier 2 jaar Nederlandse garantie bij zit is toch wel beter dan dat ik iedere keer een uur naar Duitsland moet rijden mocht er wat mee zijn.
Verwacht bij ibood alleen geen (goede) after sales. Die schijnt dus serieus bagger te zijn. Heb het nu over ervaringen van ex-collega's. Heb 1 keer een probleem met mn account gehad en toen ben ik ook 5 dagen aan het mailen geweest om dat op te lossen. Ibood is dus puur van de prijzen, niet van de service. Persoonlijk rij ik dan liever naar Duitsland: dan ik weet dat het dan iig opgelost wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Laatst online: 28-07 15:30
Autofan1985 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Verwacht bij ibood alleen geen (goede) after sales. Die schijnt dus serieus bagger te zijn. Heb het nu over ervaringen van ex-collega's. Heb 1 keer een probleem met mn account gehad en toen ben ik ook 5 dagen aan het mailen geweest om dat op te lossen. Ibood is dus puur van de prijzen, niet van de service. Persoonlijk rij ik dan liever naar Duitsland: dan ik weet dat het dan iig opgelost wordt!
Mailen schiet niet echt op idd, maar als je belt wordt je probleem gelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Autofan1985 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Voordat ik mijn N4 bestelde bij Ralph heb ik met beide Mediamarkten in Amsterdam gebeld en beide konden mij vertellen dat ik voor garantie gewoon bij hen terecht kan met een Duitse N4. Wat dat betreft zou ik de N4 persoonlijk dus alsnog bij een MM in Duitsland (bijv. Nordhorn) halen, ik verwacht immers dat de afhandeling van MM Nederland minstens zo goed zal zijn als die van iBood.. (en daarmee wil ik niet zeggen dat je supersnelle service hoeft te verwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Heb er ook eentje besteld bij ibood. Ben benieuwd, nu nog eventjes wachten tot 12 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

^Idem.

Hoop dat ik geen spijt ga krijgen van afscheid te nemen van m'n GN :/

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 03:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Hier is de 8GB versie te verkrijgen voor €339,95 http://www.fonmarkt.de/handys/google.htm
Ik las ergens dat ze ze ook naar NL verzenden voor €25,- extra.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Same here... Twee keer geprobeerd met NL creditcard op een duits adres (kennis) via een duitse proxy. Ook de melding van de 'multiple accounts' , geen idee wat google daarmee bedoeld. Heb inmiddels een mail gestuurd naar de klantenservice, geen reactie...

Beetje vreemd allemaal, transactie was al goedgekeurd door de bank, geld was dus beschikbaar voor google, toch cancellen ze hem.
mountainbiker schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:49:
Ik heb vrijdag een bestelling gedaan in de duitse play store via een duits ip en daarbij een duits adres opgegeven. Bestelling gedaan op een nieuw aangemaakt account, wel NL creditcard gebruikt.
Alles leek goed te gaan, verzenddatum stond op maandag 25-3

Krijg ik vanochtend een cancel mailtje:

"...
It appears that you have created multiple accounts in order to take advantage of our current promotion. However, creating accounts in this manner is not allowed under the terms of this promotion. As a result, we have suspended your account and its associated transactions.
.."

Ja, flink balen, niet leuk.

Wat gaat er verkeerd? Ik denk zelf dat het te maken heeft met het feit dat mijn creditcard zowel aan mijn oude als nieuwe account is gekoppeld. Ik heb de creditcard vervolgens verwijderd in mijn oude account. Opnieuw een bestelling gedaan op het nieuwe duitse account. Dat wordt tot nu toe geaccepteerd, ben benieuwd of het nu wel lukt. Vrees echter dat mijn duitse adres al op de blacklist staat.

Iemand nog ideeën waarom dit mis ging?

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
De prijs is blijkbaar gezakt naar 329€ in de MM van Duitsland
http://www.mediamarkt.de/...283,526863.html?langId=-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwenzier
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 10:15
Vandaag bij de duitse mediamarkt te halen voor 329,- link
Zo ook bij de duitse Saturn link.
Lijkt erop dat dit een eenmalige actie is, dus morgen is hij weer 395?
Kan alleen niet zo'n zelfde actiepagina vinden op de Saturn site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
dwenzier schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:56:
Hopelijk geen 1 april grap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
dwenzier schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:56:
Wat een prijs zeg voor zo een toestel, heb mijn One nu op reparatie....maar anders wist ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Phew, nog net een Nexus 4 kunnen bestellen @ MM voor 329. Zat 10 min geleden dit topic door te bladeren, zie ik opeens die super aanbieding. (was volgensmij maar tot 08:00 uur geldig).

Had al een N4 bij iBood besteld (a 395) dus scheelt nog behoorlijk :). Nu alleen nog ophalen ;)

Ps. Dank voor het melden v/d aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22
Volgens mij was er gister een actie bij de MM in Duitsland. In Nordhorn hingen al een tijd lang posters hier voor. Vandaag is de prijs weer 395.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ergens deze of volgende week naar Aken rijden om er eentje te halen. Alleen zie ik nu dat ik er geen kan reserveren zonder op voorhand te betalen. Zou zonde zijn dat ik voor niets zou rijden naar daar.

Ik heb nu wel gehoord dat er een grote voorraad was, maar als ik op de site van mediamarkt.de hem probeer te kopen met afhaling in de winkel zelf, dan staat er 'binnen 2-5 dagen leverbaar'. Dit komt waarschijnlijk door die actie van gisteren van 329€ die veel succes had. Andere minder bekende MM'en hebben hem wel, maar ik kan alleen in Aken geraken.

Kan iemand mij zeggen die er pas is geweest of dit gewoon fout is, of hoe ik het best aanpak om er zeker eentje mee te kunnen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Bij Saturn.de heb ik er een paar weken geleden twee gehaald (filiaal Kleve). Je kon daar bestellen via de webshop en contant betalen bij afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Mertens
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 14:35
Gisteren N4 besteld in de UK playstore via Tunnelbear. Het pakje wordt geforward naar België door Borderlinx. Nog mensen ervaring met deze dienst? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:25:
Ik wil ergens deze of volgende week naar Aken rijden om er eentje te halen. Alleen zie ik nu dat ik er geen kan reserveren zonder op voorhand te betalen. Zou zonde zijn dat ik voor niets zou rijden naar daar.

Ik heb nu wel gehoord dat er een grote voorraad was, maar als ik op de site van mediamarkt.de hem probeer te kopen met afhaling in de winkel zelf, dan staat er 'binnen 2-5 dagen leverbaar'. Dit komt waarschijnlijk door die actie van gisteren van 329€ die veel succes had. Andere minder bekende MM'en hebben hem wel, maar ik kan alleen in Aken geraken.

Kan iemand mij zeggen die er pas is geweest of dit gewoon fout is, of hoe ik het best aanpak om er zeker eentje mee te kunnen brengen?
Direct mailen met de winkel, is al heel vaak aangehaald hier: gewoon mailen naar aken@ - je kan de contactgegevens zien als je je eigen winkel selecteert. Bellen kan natuurlijk ook, wel even een vaste lijn pakken ofzo.
In elk geval niet daarheen gaan zonder bevestiging van te voren, anders sta je met lege handen.
En lees de andere 42 paginas van het topic even terug, het staat her en der uitgelegd (zoek bijvoorbeeld in dit topic even naar Ralf)..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, ook besteld via duitse Google Playstore om hem vervolgens via huifkar.de door te laten sturen. Maandag besteld, krijg ik zojuist cancellation met redenen:
''This order was likely canceled for one of the following reasons:

Details provided for your credit card do not match those on-file with your financial institution.
The address information provided was incomplete and could not be verified.
To block an attempt to purchase more than the maximum allowable devices.''

Iemand een idee wat fout is gegaan?

EDIT: tip voor degenen die nexus uit duitsland willen: huifkar.de kan hem voor jou uit de playstore bestellen en doorsturen. 349,- euro voor nexus 4 en 28,- voor verzendkosten en huifkar bijdrage. Komt uit op een redelijke 377 euro

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasterior
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-07 01:02
Eergisteren ook besteld bij Ralf. Wat een Duitse held.. hadden ze 70 jaar geleden overigens niet durven zeggen..

Duidelijker kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verheecke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10-2022
EDIT: tip voor degenen die nexus uit duitsland willen: huifkar.de kan hem voor jou uit de playstore bestellen en doorsturen. 349,- euro voor nexus 4 en 28,- voor verzendkosten en huifkar bijdrage. Komt uit op een redelijke 377 euro
Blijkbaar heb je voor een Huifkar.de acount minstens 6 opeenvolgende positieve en recente feedbacks bij EBAY nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Pasterior schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:52:
Eergisteren ook besteld bij Ralf. Wat een Duitse held.. hadden ze 70 jaar geleden overigens niet durven zeggen..
vind je dit nu een gepaste opmerking en nodig? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grottoman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10-2022
Ik heb een vraag waar ik vooralsnog geen antwoord op heb kunnen vinden; het betreft de garantie van de Nexus 4. Ik lees dat de Mediamarkt versie in NL ingeleverd kan worden, maar als ik een Amerikaanse of Britse Nexus 4 (eventueel tweedehands) aanschaf, kan ik het toestel dan gewoon inleveren bij LG Nederland mocht het stukgaan of mankementen bevatten?
Is er nog een andere belangrijke zaak die ik over het hoofd zie bij de aanschaf van een buitenlands toestel?

[ Voor 4% gewijzigd door Grottoman op 06-04-2013 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verheecke schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:56:
[...]

Blijkbaar heb je voor een Huifkar.de acount minstens 6 opeenvolgende positieve en recente feedbacks bij EBAY nodig..
Gewoon een aanmeldingsmailtje sturen en zeggen wat je wilt hebben. Hij accepteert ook pakketjes die niet van eBay zijn. Nexus 4 kan hij trouwens in 3-4 dagen laten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zojuist met een kameraad van mij gesproken die in de pakket business zit. Hij gaat eens navragen wat het gaat kosten om de Nexus 4 via zijn contactpersoon vanuit de USA te laten komen. Met een beetje mazzel kost het mij alleen de Nexus 4 zelf en gaat die gratis mee tussen zijn pakketen. :p

[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 06-04-2013 13:00 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haplo500
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Bij de mediamarkt in Duitsland is de Nexus in de webshop nu €349,=. Ik heb er ook maar eens eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Mertens
Wil de N4 bestellen in de mediamarkt.de online shop
Waar vullen jullie welke gegevens van Mailboxde.com in? Zoals ID nr en "mailboxde.com"
Voornaam en achternaam laat geen cijfers toe, dus hier kan ik mijn ID nr niet ingeven.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/55869204/Untitled.png

Als ze verderop naar de kaarthouder vragen, moet ik dan mijn eigen naam ingeven of weer "mailboxde.com"?

[ Voor 48% gewijzigd door Vincent_Mertens op 07-04-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:05
MegaTronics schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:59:
Zojuist met een kameraad van mij gesproken die in de pakket business zit. Hij gaat eens navragen wat het gaat kosten om de Nexus 4 via zijn contactpersoon vanuit de USA te laten komen. Met een beetje mazzel kost het mij alleen de Nexus 4 zelf en gaat die gratis mee tussen zijn pakketen. :p
Dan zou je voor €300,- klaar moeten zijn voor de 16 GB versie, heb hem net besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Vincent Mertens>"Wir bearbeiten Ihre Anfrage auch gerne per E-Mail" ;)

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Mertens
kristo schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:57:
Vincent Mertens>"Wir bearbeiten Ihre Anfrage auch gerne per E-Mail" ;)
Heb ik al gedaan, maar ik hoopte van tweakers vroeger antwoord te krijgen :? 8)7
Aangezien hier meerdere mensen ervaring hebben met mailboxde.com, dacht ik dat dit sneller
zou zijn ... Dan maar wachten tot morgen.
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Let op:
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d

Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!

Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.

In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.