Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Ik heb inderdaad begrepen dat ene Ralf er verzend naar NL (en Belgie?) maar als ik me niet vergiskristo schreef op zondag 07 april 2013 @ 21:26:
VM>het punt is dat dat niet hoeft, mailen met de winkel moet voldoende zijn, zie post van pjottum hierboven, onder die van jou, welke jouw vraag overbodig had moeten maken
nog steeds voor 395? terwijl hij nu in de online shop voor 349 te koop staat? Correct me if I'm wrong
Blijkbaar wil Ralph zijn 'verdienmodel' niet laten schieten....
Martino's | Google is your friend...
Aan de ene kan is het natuurlijk fijn om de allerlaagste prijs te krijgen voor je Nexus, maar de service die Ralf bied is ook wel wat waard. Mocht hij daar een paar tientjes per telefoon op verdienen dan geef ik hem groot gelijk. Een beetje gunnen kan ook geen kwaad.
Duidelijker kan niet ;)
Gelukkig is de telefoon verzekerd bij Unigarant. Gebeld met Unigarant en die geven aan dat ik 'm gewoon kan laten repareren. Als dat niet lukt in NL, dan kan aangeven dat ie niet te repareren valt, stuur ik 'm op naar Unigarant en kan ik de dagwaarde terugkrijgen. Repareren heeft mijn voorkeur, anders moet ik weer een nieuwe bestellen.
In Rotterdam wordt GSM Dokter aangeraden door The Phone House en Belcompany. Staan geen reparatiebedragen voor de Nexus 4 op de website, maar heb ze gemaild. Wacht nog op antwoord.
Beetje Google'n bracht me bij Mobile Repair in Dongen of Rijswijk. Die hebben op de website staan dat ze de Nexus 4 repareren. Kost 160 euro voor een nieuwe 'LCD Unit'. Nog geen antwoord op emailtje van dit weekend en hun website ligt er op dit moment uit. Wel een betrouwbare partij?
Vanavond maar even langs MediaMarkt Rotterdam Centrum. Ik ben benieuwd of ze daar 'm in kunnen nemen voor service en hoe lang reparatie dan gaat duren. Ik ben in dit topic wat tegenstrijdige berichten over service bij de Nederlandse MediaMarkt tegen gekomen:
Maar Vburen schat de kans minder rooskleurig in:cbernardini schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:27:
(...)
De medewerker die ik aan de telefoon had kon mij vertellen dat dit geen enkel probleem is en dat Mediamarkt = Mediamarkt. Ze kunnen je niet je geld terug geven in het geval dat je hem wil retouren, maar ze kunnen hem (volgens MM Arena) wel gewoon voor je laten repareren, zolang je maar een (Duitse) bon hebt.
(...)
Update:
Net ook nog even met Mediamarkt A'dam Noord gebeld om te checken of zij het zelfde zeggen, en dat is het geval. Ze nemen hem niet retour, maar de garantie is geen probleem.
Ik houd jullie op de hoogte. Dan weten we straks hopelijk voor goed waar een defecte Nexus 4 te fixen is.Vburen schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:45:
Het is totaal niet interessant om de mediamarkt dit te laten doen; het systeem kan er niets mee en als de baliemedewerker je toestel inneemt dan krijg je hem in het beste geval snel ongerepareerd terug en in het slechtste geval komt deze bij een random reparatiecentrum voor een ander product terecht (artikel nrs zijn anders in NL dan DE) waar van alles fout kan gaan.
Als je dit toch wilt proberen vraag dan om een leidinggevende van de service (niet telecom of een plaatsvervanger, echt de vaste persoon die hoofd is van de service. meestal werkt deze persoon alleen doordeweeks tijdens kantoortijden) en overleg met hem of zij contact op kunnen nemen met LG benelux of er iets geregeld kan worden.
Al met al is dit geheel buiten protocol en totale coulance van het hoofd van de serviceafdeling...
Indien de mediamarkt(of saturn) het toestel in Nederland aan gaat bieden heb je veel meer kans van slagen (ook met een Duitse bon) maar ook dan is het coulance van de mediamarkt.
Ik ben ook erg benieuwd wat ze ermee zullen doen. Mij was dus verteld dat je hem ook gewoon ter reparatie kon inleveren bij Nederlandse MM'en - wat ze er verder mee doen blijft natuurlijk maar de vraag. Maar ja, niet geschoten is altijd misroel-online schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:56:
(...)
Ik ben in dit topic wat tegenstrijdige berichten over service bij de Nederlandse MediaMarkt tegen gekomen:
[...]
Maar Vburen schat de kans minder rooskleurig in:
[...]
Ik houd jullie op de hoogte. Dan weten we straks hopelijk voor goed waar een defecte Nexus 4 te fixen is.
Anoniem: 88197
Toch niet gedaan, omdat het 2-4 weken zou duren, ga zelf wel knutselen, maar het kan dus wel.
Maar dan kan je geen NL adres opgeven of heb jij gewoon een Duits adres verzonnen?Vin87 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:18:
Bij Saturn.de heb ik er een paar weken geleden twee gehaald (filiaal Kleve). Je kon daar bestellen via de webshop en contant betalen bij afhalen.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Staat nog steeds op de 12e als verzend datumRub3s schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:39:
Heeft iemand de telefoon al van ibood ontvangen, of heeft iemand 'inside information' over wanneer hij te verwachten is? (nog steeds de 12e?)
I intend to live forever. So far, so good.
Zelf heb ik Lingen en Papenburg gevonden. Of is er nog iets dichterbij de grens?
Afgelopen maandagavond bij MediaMarkt.de de 16GB Nexus 4 besteld. Dit voor €349. Daarbij komen €5 voor het verzenden naar Mailboxde.com.Martino-s schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:08:
Heb Ralph gemaild of hij de prijs nu ook aanpast nu de MM webshopprijs omlaag is gegaan. Ralph geeft aan van niet. Daarnaast geeft hij aan dat ook via de webshop, Nederlanders geen Nexus 4 kunnen bestellen omdat de MediaMarkt alleen in Duitsland bezorgd. Ik heb Ralph toen gewezen op de 'tussenbedrijven' zoals Mailboxde en Huifkar. Hij wenste mij vervolgens veel plezier met de Nexus 4.
Blijkbaar wil Ralph zijn 'verdienmodel' niet laten schieten....
Bij het aanmaken van een MediaMarkt-account het volgende ingevuld:
Voornaam: Mailboxde.com, Voornaam, Achternaam
Achternaam: Mailboxde.com, ID: sieben, fünf, ........... (dit omdat cijfers niet zijn toegestaan).
Adres: (adresgegevens van Mailboxde.com)
Tijdens het bestellen kan je vervolgens een extra opmerkingenveld vullen. Hierin het volgende gezet:
Voornaam, Achternaam, ID 75.....
Gisteren een DHL Track-and-Trace code gehad.
Vanmorgen bericht gehad van zowel DHL als Mailboxde.com dat de telefoon daar bezorgd is.
Ingelogd bij Mailboxde.com en op het binnengekomende pakket een andere bezorgdienst geselecteerd. (Deutsche Post DHL, Weltpaket - Priority, Insurance up to 500 EUR). Deze is een paar euro duurder dan de standaard geselecteerde Czech Post, maar dan heb je wel een verzekering. En het klinkt wat betrouwbaarder...
De verzendkosten (incl. servicekosten) die je dan bij Mailboxde.com kwijt bent zijn €19.
Tijdens de verzendprocedure heb ik mijn credits bij Mailboxde.com eerst opgehoogd naar €19. (betaald via PayPal vanaf mijn Rabobankrekening). Deze credits staan hierna direct op het Mailboxde.com account, waarna de verzending naar mijn NL adres afgerond kan worden.
Met een beetje geluk heb ik begin volgende week mijn nieuwe Nexus 4 binnen.
Dit voor een totaalprijs van 373 euro.
*tijd om op te halen
[ Voor 22% gewijzigd door Morpheusk op 12-04-2013 15:52 ]
[ Voor 20% gewijzigd door DJ Hentai op 12-04-2013 17:58 ]
Goed te lezen dat er ook op zaterdag word bezorgd.
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
Heb je de nieuwe variant met de knopjes op de achterkant?Rub3s schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:02:
Hij is hier vanochtend vroeg al binnen gekomen. Tot nu toe alleen positief!
Over welke knopjes gaat het hier?IkWilbert schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:50:
[...]
Heb je de nieuwe variant met de knopjes op de achterkant?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

[ Voor 11% gewijzigd door Rub3s op 13-04-2013 15:01 ]
Reparatie duurde even en het was even zoeken naar een zaakje dat 'm kon repareren, maar hij doet 't weer!roel-online schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:56:
Balen: afgelopen weekend m'n Nexus 4 laten vallen. Nu een barst in het scherm die je nauwelijks ziet, maar het touchscreen werkt voor een gedeelte niet meer. (...)
Op m'n email met de vraag of ze de LG Nexus 4 repareren nooit een reactie gehad. Zelf maar gebeld en toen zouden ze 't uitzoeken. Ik zou teruggebeld worden. Nooit teruggebeld, dus zelf maar weer gebeld om te horen dat ze de Nexus 4 niet repareren.In Rotterdam wordt GSM Dokter aangeraden door The Phone House en Belcompany.
Bleek €175,- te kosten en scherm had de leverancier niet op voorraad. 'Klaar terwijl u wacht' kon ook niet met dit toestel, ik moest 'm achter laten voor reparatie.Beetje Google'n bracht me bij Mobile Repair in Dongen of Rijswijk. Die hebben op de website staan dat ze de Nexus 4 repareren. Kost 160 euro voor een nieuwe 'LCD Unit'.
Niet meer langs de MediaMarkt geweest; uit het topic begrepen dat het vrij moeilijk is en je je toestel sowieso lang kwijt bent. Bovendien had ik al een betere oplossing gevonden:Vanavond maar even langs MediaMarkt Rotterdam Centrum. Ik ben benieuwd of ze daar 'm in kunnen nemen voor service en hoe lang reparatie dan gaat duren. Ik ben in dit topic wat tegenstrijdige berichten over service bij de Nederlandse MediaMarkt tegen gekomen (...)
Beetje meer Google'n bracht me bij Touchfix in Den Haag. Binnen 15 minuten antwoord op m'n mailtje: Nexus 4 konden ze repareren en onderdelen waren op voorraad. Vrijdagavond langs geweest (ze zijn doordeweeks open tot 22.00!) en na drie kwartier liep ik weer weg met een werkende Nexus 4. Als je heel goed kijkt lijkt het alsof de chrome rand aan de zijkant van het toestel iets minder mooi aansluit op de mat zwarte rand dan voorheen, maar dan moet je wel echt goed kijken.
Touchfix zit op een nogal onhandige locatie (ver van 't station, onhandig als je met OV komt) in een nogal shabby kantoorpand, maar ze fixen prima je telefoon. Kostte trouwens €219,99.
Mocht iemand dus nog eens met een gebroken scherm zitten, ik zou naar Touchfix gaan. Niet goedkoop, maar ze kunnen je Nexus 4 snel voor je fixen. Ik houdt m'n Nexus 4 voortaan gewoon iets steviger vast
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Ok, als die rondom zitten, lijken het wel poortjes om de glasplaat van de ondergrond te houden.
Is het wel gelukt met de verzekering? Kan me voorstellen dat het gedoe kan opleveren omdat het een buitenlandse aankoop betreft. Of was het toestel in nederland gekocht?roel-online schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:37:
[...]
Reparatie duurde even en het was even zoeken naar een zaakje dat 'm kon repareren, maar hij doet 't weer!
[...]
Op m'n email met de vraag of ze de LG Nexus 4 repareren nooit een reactie gehad. Zelf maar gebeld en toen zouden ze 't uitzoeken. Ik zou teruggebeld worden. Nooit teruggebeld, dus zelf maar weer gebeld om te horen dat ze de Nexus 4 niet repareren.
[...]
Bleek €175,- te kosten en scherm had de leverancier niet op voorraad. 'Klaar terwijl u wacht' kon ook niet met dit toestel, ik moest 'm achter laten voor reparatie.
[...]
Niet meer langs de MediaMarkt geweest; uit het topic begrepen dat het vrij moeilijk is en je je toestel sowieso lang kwijt bent. Bovendien had ik al een betere oplossing gevonden:
Beetje meer Google'n bracht me bij Touchfix in Den Haag. Binnen 15 minuten antwoord op m'n mailtje: Nexus 4 konden ze repareren en onderdelen waren op voorraad. Vrijdagavond langs geweest (ze zijn doordeweeks open tot 22.00!) en na drie kwartier liep ik weer weg met een werkende Nexus 4. Als je heel goed kijkt lijkt het alsof de chrome rand aan de zijkant van het toestel iets minder mooi aansluit op de mat zwarte rand dan voorheen, maar dan moet je wel echt goed kijken.
Touchfix zit op een nogal onhandige locatie (ver van 't station, onhandig als je met OV komt) in een nogal shabby kantoorpand, maar ze fixen prima je telefoon. Kostte trouwens €219,99.
Mocht iemand dus nog eens met een gebroken scherm zitten, ik zou naar Touchfix gaan. Niet goedkoop, maar ze kunnen je Nexus 4 snel voor je fixen. Ik houdt m'n Nexus 4 voortaan gewoon iets steviger vast
Grappige is wel dat de telefoon in maart 2013 in Korea geproduceerd is, dus dat moet dan wel een van de laatste batches zonder de gemodificeerde achterkant zijn...X-plosive schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:35:
De mijne ook net binnen wat een prachtige telefoon! Het is niet de nieuwe versie met de knopjes aan de achterkant.
Correctie, ik zie de dopjes bij nader inzien wel. Ik had ze groter verwacht, ze zijn miniscuul:falconz schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:25:
[...]
Grappige is wel dat de telefoon in maart 2013 in Korea geproduceerd is, dus dat moet dan wel een van de laatste batches zonder de gemodificeerde achterkant zijn...
Foto van de achterkant van mijn Nexus 4
Mijne is ook van maart maar geen dopjes op de achterkant.falconz schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:25:
[...]
Grappige is wel dat de telefoon in maart 2013 in Korea geproduceerd is, dus dat moet dan wel een van de laatste batches zonder de gemodificeerde achterkant zijn...
De mijne is van 24/03, ook zonder de dopjes/pootjes op de achterkant.
Hij is overigens gemaakt voor Zwitserland, verklaart gelijk de verklaring van verzekering voor respectievelijk Oostenrijk en Zwitserland wat bijgeleverd was.
Meer iBood'ers die een "Zwitserse" hebben ??
Ikzelf heb ook een koreaanse versie, maar dan zonder pootjes ontvangen..
Zou direct leverbaar moeten zijn maar nog steeds niets ontvangen hier.
Even een mailtje gestuurd en dit was het antwoord:
"Sehr geehrter Herr Verheecke,
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Gerne teile ich Ihnen mit, dass sich Ihre bestellte Ware aktuell in Versandabwicklung befindet.
Einen genauen Auslieferungstermin kann ich Ihnen leider noch nicht mitteilen.
Sobald die Ware von DHL übernommen wurde, erhalten Sie eine Email mit der Tracking ID um die Ware auf ihrem Weg zu verfolgen.
Bei weiteren Fragen stehe ich Ihnen gern zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Matthias Fux
Kundenservice"
Nog mensen die iets gelijkaardigs meegemaakt hebben?
Toch raar dat het het post order bedrijf is die op zich laat wachten?
- dinsdag 9 april besteld op www.mediamarkt.de
- donderdag 11 april aangekomen bij Mailboxde.com in Duitsland.
- zelfde dag verzonden door Mailboxde.com d.m.v. DHL
- vandaag, dinsdag 16 april bezorgd bij mij in Nederland
Met een weekje is dus alles geregeld en binnen. De telefoon werkt super. Ik kan hem iedereen aanraden!
Ondertussen een mail gekregen dat de telefoon onderweg isverheecke schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:56:
Heb mijn Nexus 4 besteld op 5 April bij Handyshop.de
Zou direct leverbaar moeten zijn maar nog steeds niets ontvangen hier.
Even een mailtje gestuurd en dit was het antwoord:
"Sehr geehrter Herr Verheecke,
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Gerne teile ich Ihnen mit, dass sich Ihre bestellte Ware aktuell in Versandabwicklung befindet.
Einen genauen Auslieferungstermin kann ich Ihnen leider noch nicht mitteilen.
Sobald die Ware von DHL übernommen wurde, erhalten Sie eine Email mit der Tracking ID um die Ware auf ihrem Weg zu verfolgen.
Bei weiteren Fragen stehe ich Ihnen gern zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Matthias Fux
Kundenservice"
Nog mensen die iets gelijkaardigs meegemaakt hebben?
Toch raar dat het het post order bedrijf is die op zich laat wachten?
pepernooot
Hoe heb je betaald? Mijn (Belgische) Mastercard en Visa neemt mediamarkt niet aan ...Martino-s schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:56:
Mijn Nexus heeft de volgende route afgelegd:
- dinsdag 9 april besteld op www.mediamarkt.de
- donderdag 11 april aangekomen bij Mailboxde.com in Duitsland.
- zelfde dag verzonden door Mailboxde.com d.m.v. DHL
- vandaag, dinsdag 16 april bezorgd bij mij in Nederland
Met een weekje is dus alles geregeld en binnen. De telefoon werkt super. Ik kan hem iedereen aanraden!
Zou je misschien een screenshot willen maken met wat je waar hebt ingevuld voor het tot bij mailboxde.com
te krijgen? Ik probeer al een week maar het lukt me maar niet, en mailen naar mailboxde.com heeft niets opgeleverd

[ Voor 17% gewijzigd door Vincent_Mertens op 17-04-2013 21:16 ]
Vandaag die van mij ontvangen, ook uit Korea met nopjes!X-plosive schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:19:
Mijn iBood nexus, dus met de dopjes op de achterkant komt uit 2013/03 gemaakt in Korea
Maandag geld overgemaakt naar Nordhorn, vandaag al binnen gekregen.
nieuws: LG brengt Nexus 4 uit in Nederland
Beetje jammer, niet waar. ;)En te laat...Wel grappig, hij is al maanden te koop bij belsimpel.nl: http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-4-black/overzichtPino112 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:52:
Goed, hij is dus nu ook in Nederland te koop…
nieuws: LG brengt Nexus 4 uit in Nederland
[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 19-04-2013 18:03 ]
Bron: http://www.nu.nl/gadgets/...-4-in-nederland-koop.htmlDe Nexus 4 is vanaf nu ook in Nederland verkrijgbaar. Het toestel kost 469 euro en is te koop bij Coolblue en in de webshops van Media Markt en Saturn
Lijkt me wat betreft garantie ook goed nieuws wvoor de mensen (waaronder ik zelf) die al een Duitse N4 hebben!

[ Voor 48% gewijzigd door MegaTronics op 19-04-2013 20:17 ]
Voor mij is het niet jammer, heb hem toch al sinds decemberalwaysleft schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:03:
[...]
Beetje jammer, niet waar. ;)En te laat...Wel grappig, hij is al maanden te koop bij belsimpel.nl: http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-4-black/overzicht
Anoniem: 501941
Hopelijk dat iemand me hiermee kan helpen.
Gewoon een mailtje sturen of ze er een willen reserveren, en vermelden wanneer je hem komt halen. Hebben al meerdere Tweakers gedaan.Anoniem: 501941 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:07:
Ik ben van plan om de Nexus 4 volgende week donderdag of vrijdag te kopen bij de Mediamarkt in Nordhorn. Ik zag op de website dat ze op voorraad zijn. Is het dan nog nodig om 'm van te voren te reserveren? Zo ja, hoe lang van te voren en waar kan ik dat doen? Ik had al op de site gekeken maar ik kan geen reserveer optie vinden. Oja, nog een laatste vraag. Hebben ze bij de Mediamarkt in Nordhorn de nieuwe Nexus 4 (dus met die puntjes aan de achterkant?
Hopelijk dat iemand me hiermee kan helpen.
Anoniem: 513540
Bedankt voor de informatie!! Ook ik ben gister bij touchfix in Den haag langs geweest voor mijn nexus die helaas kapot was gevallen. Toen ik daar kwam was er nog iemand die zijn Nexus 4 kapot had laten vallen.roel-online schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:37:
[...]
Reparatie duurde even en het was even zoeken naar een zaakje dat 'm kon repareren, maar hij doet 't weer!
[...]
Op m'n email met de vraag of ze de LG Nexus 4 repareren nooit een reactie gehad. Zelf maar gebeld en toen zouden ze 't uitzoeken. Ik zou teruggebeld worden. Nooit teruggebeld, dus zelf maar weer gebeld om te horen dat ze de Nexus 4 niet repareren.
[...]
Bleek €175,- te kosten en scherm had de leverancier niet op voorraad. 'Klaar terwijl u wacht' kon ook niet met dit toestel, ik moest 'm achter laten voor reparatie.
[...]
Niet meer langs de MediaMarkt geweest; uit het topic begrepen dat het vrij moeilijk is en je je toestel sowieso lang kwijt bent. Bovendien had ik al een betere oplossing gevonden:
Ik had het eerst nog geprobeerd bij de winkels bij mij in de buurt, maar die maakten alleen iphones? Ze stonden we raar aan te kijken toen ik het had over de Nexus 4. Daarna heb ik ook mobile repair gebeld aangezien zij goedkoper zijn, echter hebben ze deze spullen niet eens en adverteren ze alleen om je te misleiden! Ik werd ook heel erg asociaal te woord gestaan toen ik ging vragen waarom ze er dan mee adverteren, als je ze dan daarna nog een keer probeert te bellen nemen ze uberhaupt niet meer op. Raar bedrijf.
Daarna belde ik Touchfix en ik kon nog binnen een uur terecht (het was 8 uur 's avonds!)
Ik kom vanuit Amsterdam en het was zeker makkelijk te vinden, hun pand ligt vlak bij de snelweg A4, ruim parkeerplek waarvoor niet hoeft te worden betaald zoals je normaal in de stad zou hebben.
Het gebouw zag er in het eerst opzicht een beetje verlaten uit, maar toen we op de 4de verdieping kwamen was onze gedachte wel veranderd. We kregen direct een lekker frisje en we moesten even wachten aangezien er nog iemand was met een Nexus 4. Ik heb foto's gemaakt van voor en na de reparatie:
Voor:

Na:

De reparatie was wel iets aan de prijzige kant, (219,99 euro) maar mij werd uitgelegd dat dit kwam omdat deze 'complete front modules?' nog ontzettend duur zijn en heel schaars. Ik ben in ieder geval zeer tevreden, want me nexus is weer als nieuw!!! Ik zou iedereen aanraden om zijn telefoon hier te laten maken.
En deze dan zelf monteren, ben je zo'n 100 euro kwijt
Anoniem: 445490
edit post hier boven daar idd besteld komt uit spanje 5 dagen en tis binnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 445490 op 27-04-2013 13:48 ]
Op de website van W-Support staan ook prijzen voor reparatie, het vervangen van een scherm lijkt 110 euro te kosten, zie http://www.w-support.com/privatkunden/preise.aspx
Jepsanook schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:14:
En werken de Amerikaanse modellen volledig in NL/Europa ?
Mooi, ik heb al gezien dat er op 400m van ons hotel een T-Mobile shop is dus ga ik daar even checken.
Anoniem: 514045
Is het zo dat de Nexus, met TPU case, gewoon NOOIT tegen een val kan (binnen)? En dat hij gewoon per definitie stuk is? Of moet het dan wel echt net een nare ongelukkige val zijn... Wat is jullie ervaring? Al eens laten vallen zonder schade?
Dat is natuurlijk nooit te voorspellen.Anoniem: 514045 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:19:
Even een vraagje wat betreft het vallen.
Is het zo dat de Nexus, met TPU case, gewoon NOOIT tegen een val kan (binnen)? En dat hij gewoon per definitie stuk is? Of moet het dan wel echt net een nare ongelukkige val zijn... Wat is jullie ervaring? Al eens laten vallen zonder schade?
Hoe beter de N4 ingepakt is des te meer kans dat ie een val overleeft.
N4 vandaag 329 euro bij MM & Saturn webshop in Duitsland ...
[ Voor 60% gewijzigd door maarud op 29-04-2013 10:19 ]
1. de nexus 4 zou op voorraad zijn, weet iemand of ik deze dan ook morgen op kan halen? Dan kan ik alvast treinkaartjes boeken
2. weet iemand of dat filiaal webshop bestellingen levert aan Nederlands klanten?
Als het scherm zo rond de €125 kost (er staat me iets bij van $120 exclusief import- en verzendkosten), en het repareren is 2 uur werk geweest, dan is €219 een te verwachten reparatieprijs. €50 per uur is tegenwoordig geen raar tarief meer als je iemand iets op aanvraag laat doen...Anoniem: 513540 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:10:
De reparatie was wel iets aan de prijzige kant, (219,99 euro) maar mij werd uitgelegd dat dit kwam omdat deze 'complete front modules?' nog ontzettend duur zijn en heel schaars. Ik ben in ieder geval zeer tevreden, want me nexus is weer als nieuw!!! Ik zou iedereen aanraden om zijn telefoon hier te laten maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 29-04-2013 01:51 ]
En bij de Saturn 369maarud schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:57:
sheisse, nu weer 349![]()
had m toch moeten bestellen gisteren...
Nexus 4 opgehaald, het is allemaal goed gegaanChahid1985 schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:47:
Ik krijg net een bevestiging binnen, kan mijn Nexus 4 ophalen. Komt goed uit, ben al onderweg. ;-).
Bij mediamarkt is hij nu ook 369
Anoniem: 514340
Hij zei dat het normaal 2-4 dagen ging duren eer de betaling was toegekomen, en daarna ng 1-2 dagen voor opsturen. Hij ging laten weten wanneer hij op de post ging (de telefoon was op voorraad).
Weet iemand hoelang het duurt voor een overschrijving van Belgie naar Duitsland ? Het is allezins al van mijn rekening..
Gisterenavond gemaild, maar nog geen reactie. Hij kon precies rapper reageren om te verkopen.....
Perfecte service zover!
voordeeltje als je bij Ralf koopt dan kun je hem ook terug sturen als er problemen met je toestel zijn.Rylo schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:20:
Amazon.de verkoopt het ook voor praktisch dezelfde prijs als Ralf he ? is dat niet een optie ?
hoewel dat bij amazon misschien ook kan?
Met amazon.co.uk heb ik wel hele goede ervaringen kwa service. Waarschijnlijk zal Amazon.de niet zoveel verschillen.Michel242186 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:29:
[...]
voordeeltje als je bij Ralf koopt dan kun je hem ook terug sturen als er problemen met je toestel zijn.
hoewel dat bij amazon misschien ook kan?
Maar als er inderdaad goede ervaringen met Ralph zijn, dan is dat ook fijn. Ik noemde het alleen als 'nog' een optie.
Ik rijd morgen waarschijnlijk richting Movie Park Germany.. mij vrij weinig tussenstops.. kom ik 'en route' nog een Mediamarkt of Saturn tegen waarvoor ik niet al teveel om voor hoef te rijden ? En/of hoe zoek ik dit makkelijk uit ? Ik verzuip een beetje in google maps...
http://www.mediamarkt.de/...rvlet/MultiChannelMyStore?Rylo schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:32:
[...]
Ik rijd morgen waarschijnlijk richting Movie Park Germany.. mij vrij weinig tussenstops.. kom ik 'en route' nog een Mediamarkt of Saturn tegen waarvoor ik niet al teveel om voor hoef te rijden ? En/of hoe zoek ik dit makkelijk uit ? Ik verzuip een beetje in google maps...
http://www.saturn.de/weba...rvlet/MultiChannelMyStore?
als dat al te moeilijk is

Heb 'm zaterdag gewoon voor 349 meegekregen bij de Saturn in KlevePhasis schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:20:
In de Saturn in Keulen is de Nexus 4 gewoon 349. Alleen is hij daar niet op voorraad.
Had gemaild dat toen ik hem wou bestellen hij nog 349 was, maar dat hij toen uitverkocht was.
Was geen probleem, en heb het toestel dus sinds zaterdag in gebruik.
Ik heb je een PB gestuurd met daarin het emailadres van een medewerker van de Saturn in Kleve.Anoniem: 460630 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:52:
Weet iemand met zekerheid of de N4 350 kost in de Saturn in Kleve?
Alvast bedankt
Als dat met een aanzienlijke prijsverlaging zou gaan zou het prima zijn, maar om een vanuit Google "afgedankte" telefoon voor een relatieve topprijs aan te bieden vind ik zwak.
Hopen maar dat Google bij de nieuwe Nexus Nederland niet overslaat.
Enige wat nu bekend is is dat er over een maandje een witte Nexus 4 komt, wooohooooo

Iemand overigens een idee waarom de N4 van 349, heel even via 329, nu voor 369 te koop is bij de webshop van MM/Saturn DE?
ps. Kan het echt bevestigd worden dat je in de fysieke winkel gewoon nog 349 betaald?
[ Voor 16% gewijzigd door Het Vosje op 17-05-2013 13:12 ]
Mag ik vragen wat je nu betaal bij Ralpf?MegaTronics schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:27:
Vandaag 2 nexusen besteld via de Ralf route. Betaling is gedaan, dus nu wachten op de levering.
Edit:
Ik zie de Nexus 4 bij de Saturn.nl nu €378,60:
http://www.saturn.nl/mcs/...72,642640.html?langId=-11
[ Voor 23% gewijzigd door Phasis op 26-05-2013 14:51 ]
[ Voor 33% gewijzigd door MegaTronics op 26-05-2013 15:32 ]
Helaas geen nieuwe hardware revision gekregen.
De verkoper maakte overigens nog een leuke opmerking dat alleen die hollanders de Nexus 4 kopen had er nog geen een verkocht aan een duitser
Maar op de site is het 369, in de ene winkel ook 369, in de andere 349... ik snap er geen hout van

Phasis schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:40:
[...]
Mag ik vragen wat je nu betaal bij Ralpf?
Edit:
Ik zie de Nexus 4 bij de Saturn.nl nu €378,60:
http://www.saturn.nl/mcs/...72,642640.html?langId=-11
Dat is nog steeds een hele mooie prijs en je hebt dan gewoon garantie in Nederland.MegaTronics schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:29:
Bij Ralf waren ze deze week 379 euro per stuk, dus een tientje duurder dan op de Duitse website en iets goedkoper dan bij de Saturn (je hebt twee cijfers omgewisseld, het is 387.60 euro daar).
* MegaTronics goes into F5 mode.
misschien net iets goedkoper dan de Ralf-route, maar niet goedkoper als je 'm zelf uit DLD laat halen
...and gone, misschien komt ie nog later in de hunt
[ Voor 84% gewijzigd door maarud op 29-05-2013 08:02 ]
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d
Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!
Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.
In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.