Ik heb vraagje over de LG Nexus 4's die Ralf verkoopt. Wat is de serie nummer van die de LG nexus 4 die hij verkoopt. Komen ze van de batch van februari?
En een klein uur geleden zijn ze afgeleverd. Zo te zien wel de versie zonder de 'pootjes'.MegaTronics schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:28:
Gisteren van Ralf bericht gehad dat het geld binnen was en dat de Nexussen op transport zijn gegaan.
* MegaTronics goes into F5 mode.
Edit: Wel apart, de ene was voorzien van Android 4.2 en de andere met 4.2.2.
[ Voor 10% gewijzigd door MegaTronics op 29-05-2013 16:19 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
De 8GB, witte variant van de witte LG Nexus 4 in ieder geval verkrijgbaar zijn bij Coolblue/PDAshop.nl voor een bedrag van €379. Coolblue geeft op dit moment aan dat de verwachte leverdatum van de witte LG Nexus 4 eind juni/begin juli zal zijn.
Ik luister geen muziek en bekijk geen video's via mijn telefoon, en de camera gebruik ik ook nauwelijks, waardoor 8gb ruim voldoende is voor mij
.
Heb je dan echt een smartphone nodig?DEiE schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:59:
Ik luister geen muziek en bekijk geen video's via mijn telefoon, en de camera gebruik ik ook nauwelijks, waardoor 8gb ruim voldoende is voor mij.

Er is momenteel een actie bij Saturn. De Nexus 4 is dat € 387,00 incl. BTW. Dan krijg je ook nog een protector erbij.
Komt nog €6,05 aan thuisheffing op zag ik.. dus totaal € 393,65 icl BTWK3N8 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:52:
Er is momenteel een actie bij Saturn. De Nexus 4 is dat € 387,00 incl. BTW. Dan krijg je ook nog een protector erbij.
Anoniem: 239951
Zag net dat de witte n4 nu beschikbaar is in de US play store. Tijdelijk gratis met bumper!
Twee van iedere kleur besteld in 16gb, kunnen we in de vriendengroep wel uitvechten wie welke kleur nou krijgt.
Donderdag gaat mijn Sensation XE met vervroegd pensioen!
Twee van iedere kleur besteld in 16gb, kunnen we in de vriendengroep wel uitvechten wie welke kleur nou krijgt.
Zo, een Nexus 4 16GB besteld bij de duitse Play Store. Ben benieuwd of het allemaal lukt!
Hmmm, ik heb 2 dagen geleden ook geprobeerd via de google play store maar helaas is dat niet gelukt
... Hij is gecanceled door een van de volgende redenen:
- Details provided for your credit card do not match those on-file with your financial institution.
- The address information provided was incomplete and could not be verified.
- To block an attempt to purchase more than the maximum allowable devices.
Enig idee waar het aan kan liggen? Ik zelf denk dat bij het checken van de creditcard het adres niet klopte die aan de kaart gebonden zit... Want moest namelijk die mailboxde adres invoeren bij zowel de billing en de shipping adres invullen.
Iemand anders ook deze ervaring met het bestellen bij playstore Duitsland met Rabobank credit card?
- Details provided for your credit card do not match those on-file with your financial institution.
- The address information provided was incomplete and could not be verified.
- To block an attempt to purchase more than the maximum allowable devices.
Enig idee waar het aan kan liggen? Ik zelf denk dat bij het checken van de creditcard het adres niet klopte die aan de kaart gebonden zit... Want moest namelijk die mailboxde adres invoeren bij zowel de billing en de shipping adres invullen.
Iemand anders ook deze ervaring met het bestellen bij playstore Duitsland met Rabobank credit card?
Volgens mij zit er een check op het land van herkomst van de CC. Als je met een Nederlandse CC wil betalen via de Duitse site zal die daar op stranden.
Mja als je dit topic doorzoekt kan het wel, dus ik hoop dat ik er toch doorheen kom
LG Google Nexus 4 + bumper voor €387,60
http://www.saturn.nl/mcs/...72,642640.html?langId=-11
http://www.saturn.nl/mcs/...72,642640.html?langId=-11
[ Voor 101% gewijzigd door T homass op 02-06-2013 13:20 ]
Ik wacht het mailtje van de Play Store morgen wel ff af, als dat niet doorgaat haal ik hem wel in NL ;p
De hierboven genoemde Saturn-actie is alleen vandaag geldig. Als ik jouw was zal ik hem gewoon daar bestellen.
Mijn bestellingen in de Google Play Store zijn ook al 2x afgewezen, dus heb ik toen via MediaMarkt.de besteld.
Mocht je zowel de bestelling van de Saturn als van Google binnen krijgen, kan je op basis van de wet koop op afstand, de Nexus 4 van de Saturn gewoon retour sturen.
Mijn bestellingen in de Google Play Store zijn ook al 2x afgewezen, dus heb ik toen via MediaMarkt.de besteld.
Mocht je zowel de bestelling van de Saturn als van Google binnen krijgen, kan je op basis van de wet koop op afstand, de Nexus 4 van de Saturn gewoon retour sturen.
Martino's | Google is your friend...
Hoe kom je er bij dat deze prijs alleen nog vandaag is? staat op de voorpagina. Wel apart dat deze prijs al vanaf zondag 26 mei geld. Dus niet echt een dagdealMartino-s schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:58:
De hierboven genoemde Saturn-actie is alleen vandaag geldig. Als ik jouw was zal ik hem gewoon daar bestellen.
[ Voor 9% gewijzigd door InfoTracer op 02-06-2013 16:42 ]
Mwah dan nog liever bij MM in duitsland. In nederland komt er nog thuiskopieheffing bij dus zou ie 393 euro worden.Martino-s schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:58:
in duitsland 369+ 4,99 versendung = 374
MM in Duitsland levert niet rechtstreeks aan Nederland. Bestellingen moet je dan via een Post Order bedrijf laten lopen. (zie mijn eerdere posts hierover) Dit kost dan 17 euro extra...
Martino's | Google is your friend...
Nee, ik heb een adres in Duitsland, dus da's het probleem nietMartino-s schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:08:
MM in Duitsland levert niet rechtstreeks aan Nederland. Bestellingen moet je dan via een Post Order bedrijf laten lopen. (zie mijn eerdere posts hierover) Dit kost dan 17 euro extra...
Van vandaag t/m 9 juni in de aanbieding bij de mediamarkt NL voor 393,96eur incl bumpertje. Paar euro duurder als de saturn actie van afgelopen week.
En inderdaad, bestelling geannuleerd. zou het helpen als ik de naam die op de creditcard staat, ook als naam neerzet bij het adres? Daar staat nu de bedrijfsnaam van ons filiaal in Duitsland namelijk
Ikzelf heb ook geprobeerd om via de Duitse Media Markt site te bestellen en af te halen bij het filiaal en proberen te betalen via CC wat dus niet werkte (ongeldige CC). Betaling via PayPal ging wel, maar aangezien het afleveradres ineens in Duitsland was en het bedrag redelijk hoog, ging PayPal in protectiemodus (beperkte rekening). Daar kunnen aangeven dat de boeking echt van mij was en de betaling werd doorgezet naar de Media Markt. Echter heeft die een dag later de boel alsnog afgekeurd (waarschijnlijk omdat het gebruikte Duitse adres van een kennis niet bekend was bij PayPal) en het bedrag terug gestort. Daar heb ik toen anderhalve week op moeten wachten voordat de beperking bij PayPal werd opgeheven en ik het bedrag weer terug kon boeken naar mijn rekening.
Toen maar gewoon via de Ralf route gegaan en anders had ik de Saturn actie en/of de Media Markt NL actie van nu wel genomen.
Toen maar gewoon via de Ralf route gegaan en anders had ik de Saturn actie en/of de Media Markt NL actie van nu wel genomen.
[ Voor 6% gewijzigd door MegaTronics op 03-06-2013 08:24 ]
Ik heb het ook via de play store geprobeerd met mijn neteller credit card via een vpn, werd aanvankelijk geaccepteerd, maar toen afgekeurd vanwege foutieve adresgegevens. Toen overwogen om iemand er één mee te laten nemen uit de heimat, maar eigenlijk wilde ik goedkoop uit zijn met de 8Gb versie. Uiteindelijk word het prijsverschil me nu te klein met recentere telefoons, jammer ... als de playstore hem nou ook gewoon in Nederlands had aangeboden, zo'n kleine markt vergeleken bij Duitsland en VK, maargoed, deze gaat dus aan mij voorbij.
heb hem woensdag j.l. besteld bij handyshop. 2 tot 4 werkdagen. Hoop dus dat ik de N4 deze week mag ontvangen.
mag ik deze verwachting uberhaupt wel hebben? ervaringen met handyshop en levering vanuit Duitsland heb ik beide niet. Iemand die mij gerust kan stellen ;-)
mag ik deze verwachting uberhaupt wel hebben? ervaringen met handyshop en levering vanuit Duitsland heb ik beide niet. Iemand die mij gerust kan stellen ;-)
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
20-05 besteld bij Handyshop.de: levertijd 1-5 dagen. Gereageerd naar Handyshop en hadden Nexus 4 toch niet in voorraad (zouden ze afgelopen week krijgen).DaLuca schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:09:
heb hem woensdag j.l. besteld bij handyshop. 2 tot 4 werkdagen. Hoop dus dat ik de N4 deze week mag ontvangen.
Geld terug en voor een tientje meer besteld bij Saturn Nederland op 29-05. Volgende dag in bezit
Overigens fantastisch toestel.
edit: Saturn Nederland was blijkbaar (dag?) aanbieding. Nu weer €469,- helaas...
[ Voor 10% gewijzigd door haap op 03-06-2013 13:07 ]
Ik ga nu voor de huifkar.de optie. Ik heb gemailed me Guus en die heeft offerte gemaakt wat totaal op 387 euro komt voor de complete service, dat houdt in zij bestellen, ontvangen en verzenden door naar Nederland. Wel 10 euro duurder dan de mailboxde optie maar dus ook geen CC gezeik en gewoon huifkar.de het bedrag betalen en wachten totdat hij aan je deur verschijnt!
Ideaal.
Ideaal.
Ik ben binnenkort in Duitsland, wat is dan de makkelijkste weg om een Nexus 4 te bemachtigen. Online bestellen en dan in Duitsland in een filiaal ophalen en ter plekke betalen? Om gedoe met een Nederlandse CC te voorkomen.. En het is me nog niet duidelijk of je er nou wel of niet mee terug kan naar een Nederlandse MediaMarkt als er iets mee is?
Zoals hierboven te zien is schijnt een NL CC bij mediamarkt alsnog problemen te geven... enige mogelijkheid is dan bellen of ie op voorraad is en dan in de winkel gewoon uit het rekje te pakken 
Of hier in NL bij de mediamarkt te bestellen, zoals ik vandaag heb gedaan.. ben wel klaar met het wachten, dan maar ietsje duurder
En je moet er terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt (of iig in Duitsland) dus die vlieger gaat niet op helaas...
Of hier in NL bij de mediamarkt te bestellen, zoals ik vandaag heb gedaan.. ben wel klaar met het wachten, dan maar ietsje duurder
En je moet er terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt (of iig in Duitsland) dus die vlieger gaat niet op helaas...
[ Voor 15% gewijzigd door maarud op 03-06-2013 22:04 ]
Mja het is een hoop extra "gedoe" maar aangezien ik er 2 nodig heb scheelt het toch zo'n 50 euro.. Kan alleen nergens iets vinden over de garantie, iemand daar ervaring mee?maarud schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:03:
Zoals hierboven te zien is schijnt een NL CC bij mediamarkt alsnog problemen te geven... enige mogelijkheid is dan bellen of ie op voorraad is en dan in de winkel gewoon uit het rekje te pakken
Dat maakt het al een ander verhaal.. Is de actie van de Mediamarkt van korte duur of is dit een vaste lage prijs?
[ Voor 7% gewijzigd door Faeshaas op 03-06-2013 22:16 ]
Tot en met zondag, daarna gaat ie weer naar 469,- vrees ik.DjRex schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:11:
[...]
Mja het is een hoop extra "gedoe" maar aangezien ik er 2 nodig heb scheelt het toch zo'n 50 euro.. Kan alleen nergens iets vinden over de garantie, iemand daar ervaring mee?
Dat maakt het al een ander verhaal.. Is de actie van de Mediamarkt van korte duur of is dit een vaste lage prijs?
Heb hem zojuist besteld, even afwachten dusVTom schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 01:35:
[...]
Tot en met zondag, daarna gaat ie weer naar 469,- vrees ik.
Ik heb de MM NL versie binnen!! Is ook een volledig Nederlandse Nexus 4, landcode ook NLD + nederlandse handleiding en dergelijk. Dan zal de garantie ook wel in Nederland zijn lijkt me dan? apart!
De witte Nexus 4 is inmiddels te 'pre-orderen' bij Coolblue (pdashop). Support kon mij echter niet duidelijk vertellen of je bij de witte N4 ook de bumpercase krijgt zoals je dit ook bij de Play Store (en overigens ook bij de zwarte N4 bij Coolblue) krijgt.
De nexus 4 staat niet meer op mediamarkt.de, waar ie eerst altijd wel te vinden was. Leveren zij 'm niet meer?
en aans löpt wa vast
Goeie vraag... staat ook niet meer op saturn.defilthy rich schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:08:
De nexus 4 staat niet meer op mediamarkt.de, waar ie eerst altijd wel te vinden was. Leveren zij 'm niet meer?
I intend to live forever. So far, so good.
http://www.mediamarkt.de/...283,526863.html?langId=-3
Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.
Een tijdje terug zijn ze ook uit de schappen gehaald bij diverse Engelse resellers.
http://www.cultofandroid....-to-make-way-for-nexus-5/
Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.
Een tijdje terug zijn ze ook uit de schappen gehaald bij diverse Engelse resellers.
[ Voor 33% gewijzigd door MegaTronics op 12-06-2013 13:50 ]
Lijkt me toch niet dat die nexus 5 nu al zo snel weer in de schappen zal liggen, er is pas net een witte nexus 4 uit. Zal dan waarschijnlijk een geupgrade versie zijn, zoals ook in 't bericht staat.MegaTronics schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:45:
http://www.mediamarkt.de/...283,526863.html?langId=-3
[ Voor 9% gewijzigd door filthy rich op 12-06-2013 19:12 ]
en aans löpt wa vast
Hij is vandaag weer 329 euro bij de Mediamarkt in Duitsland.
[ Voor 75% gewijzigd door Mother_lepard op 18-06-2013 10:01 ]
idd ik zag het ook, nadat ie van de site af was nu ineens 329, wordt steeds aantrekkelijker om deze te gaan halen ipv de jiayu g4, die ik op het oog hadMother_lepard schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:47:
Hij is vandaag weer 329 euro bij de Mediamarkt in Duitsland.
en aans löpt wa vast
Ik heb hem besteld voor 329 euro en kan hem binnen een paar dagen afhalen bij Saturn in Kleve (woon dichtbij). Een mooi en snel toestel uit China is slechts enkele tientjes goedkoper met alle risico's van dien. En hierbij ook geen gedoe met terugsturen naar China en altijd de laatste updates.
En ook via ebay meteen een Rearth Ringke SLIM case erbij besteld. Kan ik weer 2-3 jaar vooruit en mag mijn Galaxy S1 de reserve bak in.
En ook via ebay meteen een Rearth Ringke SLIM case erbij besteld. Kan ik weer 2-3 jaar vooruit en mag mijn Galaxy S1 de reserve bak in.
[ Voor 19% gewijzigd door Mother_lepard op 19-06-2013 11:15 ]
Voor mijn vriendin zit ik te wachten totdat de witte variant in Duitsland te koop is. Ik had haar al blij gemaakt dat haar witte versie op 10 juni uit zou komen, dat was ook zo. Helaas niet in Duitsland
Anoniem: 523913
Vandaag is deze de ibood van de dag voor maar €300.
Scherpe prijs lijkt me.
http://www.ibood.com/be/nl/
Scherpe prijs lijkt me.
BesteldAnoniem: 523913 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 00:09:
Vandaag is deze de ibood van de dag voor maar €300.
Scherpe prijs lijkt me.
Geen dank
Afgelopen zondag besteld, gisteren binnen gekregen: ziet er echt strak en chique uit
Welke heb jij besteld?
Hoe snel is zo'n ding op iBood uitverkocht. Heb geen raboreader op m'n werk
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Idem... ben even aan het rondvragen.Keiichi schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:24:
Hoe snel is zo'n ding op iBood uitverkocht. Heb geen raboreader op m'n werk
Heb echter vorige week een used HTC One X gekocht dus ben nog aan het twijfelen deze er weer bij te kopen. Was namelijk van plan nog even op de 4.2.2 update + Sense 5 af te wachten en anders CM erop te zetten...
Luxe problemen allemaal...erg vervelend!
Hopelijk is die ibood aanbieding nog ff, wil em wel graag!
Ik heb hem gekocht! Ondanks dat ik eigenlijk geen mega-sized telefoon wil, heb ik hem toch gekocht...voor €300 kan ik hem niet laten liggen.
Hier ook besteld. Was anders van plan deze week in Duitsland bij de MediaMarkt te bestellen en op te halen. Mooie prijs.
Anoniem: 523913
Normaal is zo'n ibood-aanbieding niet zo snel uitverkocht, hangt allemaal af van de voorraad die ze hebben liggen en de vraag.
Deze is vrij populair (zeker voor die prijs) en dus zal hij misschien wel snel uitverkocht zijn.
Deze is vrij populair (zeker voor die prijs) en dus zal hij misschien wel snel uitverkocht zijn.
De Nexus 4 ook maar besteld op Ibood. Dit is gewoon een te mooie aanbieding
Hier ook besteld. Was toevallig al aan het rondkijken voor wat nieuws, en zo'n korting (tweakers geeft laagste als 380 euro) is dan toch mooi meegenomen.
Nog net op tijd, is nu uitverkocht!drpeer_holland schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:06:
De Nexus 4 ook maar besteld op Ibood. Dit is gewoon een te mooie aanbieding
Ik heb 'm ook besteld, 2 stuks. In ieder geval 1 voor eigen gebruik, voor het andere toestel moet ik nog ff kijken wat ik daar mee ga doen
. Ben blij dat ik op tijd besteld hebt, want nu is hij idd uitverkocht.
Inderdaad uitverkocht, wel staat dit nog op het product forum:
Hallo iBOOD’ers!
Uitverkocht, jammer! Maaar….. We proberen meer aantallen te regelen, maar we kunnen niks beloven! Houd ons dus goed in de gaten!
We duimen voor jullie :-)
Groet,
Team iBOOD
Just do it.
Waar zie je dit staan? Ik kan het niet vinden op het forum...Rednas_N schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:44:
Inderdaad uitverkocht, wel staat dit nog op het product forum:
[ Voor 22% gewijzigd door musicfreak op 21-06-2013 17:40 ]
Klopt, als je op de laatste pagina bent moet je een pagina terug (pagina 3) om vervolgens weer een pagina vooruit (pagina 4) te gaan, dan zie hem wel. Foutje in de website denk ikmusicfreak schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:40:
[...]
Waar zie je dit staan? Ik kan het niet vinden op het forum...
Just do it.
Ik was helaas te laat
kan wellicht via Saturn regelen. Daar is die 330€ dacht ik.

Afgelopen vrijdag bij Saturn opgehaald in Kleve. Voor die 3 tientjes hoef je je ook geen zorgen te maken over service en garantie bij Ibood als bijvoorbeeld het scherm niet goed is bij levering of het toestel gebreken gaat vertonen naar verloop van tijd (is al genoeg over geschreven over de reactiesnelheid bij Ibood). Dan kun je beter bij een "normale" leverancier zitten.Bhudda schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:29:
Ik was helaas te laatkan wellicht via Saturn regelen. Daar is die 330€ dacht ik.
Iemand die via Ralf het toestel voor €329 + €15 verzenden heeft kunnen bestellen ?
Of rekent hij een andere/hogere prijs?
[ Voor 138% gewijzigd door Fidler op 24-06-2013 11:21 ]
Ipsa scientia potestas est
Vier weken geleden heb ik 379 per stuk betaald via Ralf.Fidler schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:17:
Iemand die via Ralf het toestel voor €329 + €15 verzenden heeft kunnen bestellen ?
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar als je wilt bestellen bij mediamarkt.de en wilt afhalen en betalen in jouw mediamarkt, kun je alleen betalen in de winkel zelf als de telefoon direct leverbaar is en ook daadwerkelijk in de schappen van de betreffende winkel ligt. Anders kun je 'm wel bestellen en afhalen, maar zul je online moeten betalen.
Heeft er iemand ervaring met deze winkel?
http://www.mydigitaland.c...html?___store=netherlands
LG Nexus 16gb Speciale prijs: € 307,91
verzendkosten zijn alleen wel € 20,96
ziet er betrouwbaar uit:Durango schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:24:
Heeft er iemand ervaring met deze winkel?
(Schip uit het Verenigd Koninkrijk) - Betrouwbare & Safe levering
Ik zou wat zuiniger met mijn geld zijn en voor ik hieraan zou beginnen even dit artikel lezen nieuws: 'Internetoplichters gebruiken vaker malafide webshops'
(website is zo vertaald uit de uk, met google translate ofzo)
ping 127.212.23.124
Volgens mij is de optie om te betalen in de winkel er nog steeds?jacuzzi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:28:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar als je wilt bestellen bij mediamarkt.de en wilt afhalen en betalen in jouw mediamarkt, kun je alleen betalen in de winkel zelf als de telefoon direct leverbaar is en ook daadwerkelijk in de schappen van de betreffende winkel ligt. Anders kun je 'm wel bestellen en afhalen, maar zul je online moeten betalen.
Je kan natuurlijk ook ff in je beste Duits/Engels bellen naar zo'n winkel voor je erheen rijdt én je kan de voorraad informatie checken op de website.
ping 127.212.23.124
Hier lees ik goede reacties na wat googlen http://www.shopperapprove...ficates/mydigitaland.com/pjottum schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:44:
[...]
ziet er betrouwbaar uit:
(Schip uit het Verenigd Koninkrijk) - Betrouwbare & Safe levering
Ik zou wat zuiniger met mijn geld zijn en voor ik hieraan zou beginnen even dit artikel lezen nieuws: 'Internetoplichters gebruiken vaker malafide webshops'
(website is zo vertaald uit de uk, met google translate ofzo)
Alleen lees ik ook dat de website uit china komt?
Klopt, de optie om te betalen in de winkel is er alleen als de telefoon ook daadwerkelijk op voorraad in de winkel ligt.pjottum schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:47:
[...]
Volgens mij is de optie om te betalen in de winkel er nog steeds?
Ik heb enige tijd geleden begrepen dat de Nexus 4 in de US uit de schappen is gehaald maar heb eigenlijk nergens meer vernomen of ze weer terug zijn geplaatst na de Google IO. Nu ga ik van de zomer op vakantie naar Canada en heb een tussenlanding de US en dat zou voor mij een mooi moment kunnen zijn om er eentje taxfree te kopen. Ik kan alleen niet de juiste informatie vinden. Ik vind allerlei andere informatie over de Nexus 4 en nieuwe releases..
Vandaag voor 259 de 4 weggepukt bij de MediaMarkt in Rheine! Erg tevreden over!
Gelukkig is alles wat op internet staat waar..Durango schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:18:
[...]
Hier lees ik goede reacties na wat googlen http://www.shopperapprove...ficates/mydigitaland.com/
Alleen lees ik ook dat de website uit china komt?
Hierboven een post van Thijme, die hem voor 259 in bij de Duitse Mediamarkt op heeft gepikt, ik zou me daarop focussen - maar wie ben ik.
ping 127.212.23.124
259 is wel heel goedkoop. De 16GB versie staat vandaag (dus vanaf 1 juli) voor 329 in het blaadje van MM Herzogenrath.
Nou ik heb em nu ook binnen van de Saturn. Alleen lijkt op het model zonder de puntjes onderaan. En lijkt op dat het doosje al open is geweest. Het zwarte verzegelplakband wat ik vaak zie op die youtube reviews, zat er niet. en leek ook vingerafdrukken op te zitten. Vanmiddag/vanavond maar even verder kijken. Zolang die gewoon goed werkt, vind ik het prima.Mother_lepard schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:05:
[...]
Afgelopen vrijdag bij Saturn opgehaald in Kleve. Voor die 3 tientjes hoef je je ook geen zorgen te maken over service en garantie bij Ibood als bijvoorbeeld het scherm niet goed is bij levering of het toestel gebreken gaat vertonen naar verloop van tijd (is al genoeg over geschreven over de reactiesnelheid bij Ibood). Dan kun je beter bij een "normale" leverancier zitten.
Vond ik ook, maar heb m echt voor die prijs meegekregenREDFISH schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:15:
259 is wel heel goedkoop. De 16GB versie staat vandaag (dus vanaf 1 juli) voor 329 in het blaadje van MM Herzogenrath.
Ah die van mij was brandschoon en de verzegeling zat er wel op. Veel plezier ermee!Bhudda schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:05:
[...]
Nou ik heb em nu ook binnen van de Saturn. Alleen lijkt op het model zonder de puntjes onderaan. En lijkt op dat het doosje al open is geweest. Het zwarte verzegelplakband wat ik vaak zie op die youtube reviews, zat er niet. en leek ook vingerafdrukken op te zitten. Vanmiddag/vanavond maar even verder kijken. Zolang die gewoon goed werkt, vind ik het prima.
Ik kwam er net achter dat iBood m'n Nexus 4 gisteren al verzonden had (was in de SPAM van m'n gmail terecht gekomen). Komt dus vandaag al binnen
. Ben benieuwd of het een nieuwe voorraad is met van die puntjes op de achterkant
.
Vet, laat 't maar ff weten. Ik hoop dat Ibood nog weer een keer deze nexus erin gooit, anders moet ik maar ff naar Nordhorn rijdenProlution schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:46:
Ik kwam er net achter dat iBood m'n Nexus 4 gisteren al verzonden had (was in de SPAM van m'n gmail terecht gekomen). Komt dus vandaag al binnen. Ben benieuwd of het een nieuwe voorraad is met van die puntjes op de achterkant
.
en aans löpt wa vast
Ik heb mijne vandaag gekregen en het is inderdaad toch een nieuwe revisie met de puntjes achterop aan de onderkant!Prolution schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:46:
Ik kwam er net achter dat iBood m'n Nexus 4 gisteren al verzonden had (was in de SPAM van m'n gmail terecht gekomen). Komt dus vandaag al binnen. Ben benieuwd of het een nieuwe voorraad is met van die puntjes op de achterkant
.
Anoniem: 514340
Ik heb ondertussen al een maand of 3 een Nexus... Redelijk tevreden van, echter.... Vaak last van internetproblemen.... Iedereen is hier precies lovend over de Nexus. Blijkbaar wel een gekend probleem.
http://nl.hardware.info/n...i-problemen-in-android-42
Voor mij is wifi geen probleem. Echter als ik zonder wifi werkt, valt het internet héél vaak uit.
iemand nog het probleem ? ondertussen al een oplossing?
http://nl.hardware.info/n...i-problemen-in-android-42
Voor mij is wifi geen probleem. Echter als ik zonder wifi werkt, valt het internet héél vaak uit.

Is het nu nog nodig om dit apparaat in Duitsland te halen? pricewatch: LG Nexus 4 16GB Zwart
Belsimpel biedt hem aan voor 350 euro. Dat is gewoon een prima prijs. Mis ik iets?
Belsimpel biedt hem aan voor 350 euro. Dat is gewoon een prima prijs. Mis ik iets?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Je mist niets, zou hem gewoon via belsimpel.nl kopenJvS schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:18:
Is het nu nog nodig om dit apparaat in Duitsland te halen? pricewatch: LG Nexus 4 16GB Zwart
Ik heb mijn Nexus 4 besteld bij Ralf Gravemeier bij Media Markt Nordhorn, aangezien hij bij Coolblue in België nog altijd 459,- kost.
Ik heb de overschrijving zondag overdag gemaakt, dus vanaf maandag zou deze verwerkt moeten geweest zijn. Echter hebben ze nu, na 4 dagen, nog steeds geen spoor van mijn betaling, is het normaal dat dit zolang duurt want ik word namelijk een beetje ongerust
Cheers,
Artoo
Ik heb de overschrijving zondag overdag gemaakt, dus vanaf maandag zou deze verwerkt moeten geweest zijn. Echter hebben ze nu, na 4 dagen, nog steeds geen spoor van mijn betaling, is het normaal dat dit zolang duurt want ik word namelijk een beetje ongerust
Cheers,
Artoo
Duurde bij mij ook een dag of 3-4.ArtooR2 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:21:
Ik heb mijn Nexus 4 besteld bij Ralf Gravemeier bij Media Markt Nordhorn, aangezien hij bij Coolblue in België nog altijd 459,- kost.
Ik heb de overschrijving zondag overdag gemaakt, dus vanaf maandag zou deze verwerkt moeten geweest zijn. Echter hebben ze nu, na 4 dagen, nog steeds geen spoor van mijn betaling, is het normaal dat dit zolang duurt want ik word namelijk een beetje ongerust![]()
Cheers,
Artoo
Komt goed!
Iemand nog tips, laatste bericht van prijzen is toch alweer eventjes geleden ;-) Wat rekent Ralf nu? Ik zat ook nog te denken, zal Mediamarkt NL misschien ook nog de Nexus 4 beschikbaar maken, nu ze ook de Nexus 10 hebben. Wat denken jullie?
Je kan ze wellicht even bellen, maar eerlijk gezegd denk ik het niet. In Nederland zijn de prijzen ook flink gedaald volgens mij, misschien is dat nog interessant!
Just do it.
De mediamarkt heeft de Nexus 4 al een hele tijd.....RonG schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:43:
Iemand nog tips, laatste bericht van prijzen is toch alweer eventjes geleden ;-) Wat rekent Ralf nu? Ik zat ook nog te denken, zal Mediamarkt NL misschien ook nog de Nexus 4 beschikbaar maken, nu ze ook de Nexus 10 hebben. Wat denken jullie?
Belsimpel.nl heeft hem inderdaad voor 349 euro. De beste optie in mijn ogen.Rednas_N schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:54:
Je kan ze wellicht even bellen, maar eerlijk gezegd denk ik het niet. In Nederland zijn de prijzen ook flink gedaald volgens mij, misschien is dat nog interessant!
Voor de geinteresseerden, Ralf geeft aan dat hij 329,- + 12,99 verzendkosten = 341,99. Bij Belsimpel.nl is het inclusief verzendkosten 354,95. Dus dat scheelt niet zo heel veel. Ik weet niet wat qua support het makkelijkst is, de ene zit in Duitsland, de ander lees ik niet zo heel goede ervaringen over m.b.t. support.
Trouwens, voor het geval iemand z'n mail naar Ralf ook bounced op een volle inbox, hij krijgt z'n mail wel gewoon. Ralf:
Trouwens, voor het geval iemand z'n mail naar Ralf ook bounced op een volle inbox, hij krijgt z'n mail wel gewoon. Ralf:
Thanks for your four emails
In Belgie kun je blijkbaar ook met uw duits MM toestel terecht, ze kunnen hem wel niet omruilen (omdat ze het toestel zelf niet verkopen) echter wel herstellen. Maar dat lijkt mij de logica zelve.
Mediamarkt hun garantie geld blijkbaar in alle Europese vestigingen.
Mediamarkt hun garantie geld blijkbaar in alle Europese vestigingen.
Dit wellicht nog interessant?
http://www.handyshop.de/h...s-4-weiss-16gb-smartphone
http://www.handyshop.de/h...s-4-weiss-16gb-smartphone
In Duitsland bij de Google Play Store de 16 GB nog maar 250 euro. Bizar: http://mobile.theverge.co...4-price-now-starts-at-199

Dat zijn nog eens leuke prijzen
[ Voor 5% gewijzigd door Balance op 28-08-2013 10:46 ]
Via de play store is ook mogelijk:alwaysleft schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 06:42:
Benieuwd wanneer je hem bij de Saturns in Duitsland voor 250 euro kan kopen. Wat een deal!
http://www.lgnexus4.net/h...aar-nederland-importeren/
Ik neem aan dat binnen een aantal weken hij ook bij Saturn voor 250 euro is te verkrijgen, heeft mijn vriendin eindelijk een opvolger voor haar Galaxy S2remcoboy1479 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:36:
[...]
Via de play store is ook mogelijk:
http://www.lgnexus4.net/h...aar-nederland-importeren/
Anoniem: 536407
Ah verdorie, heb een paar dagen geleden een nexus 4 gekocht voor 430 euro (idd heel erg veel). Nu, ik kan hem nog steeds omruilen in de winkel voor een waardebon. Ik zou dit misschien doen als ik zeker weet dat ik aan een andere kan geraken. Vanaf wanneer en waar zou ik hem kunnen kopen voor 250 euro?
Ik had dit bericht al geplaatst in het nexus 4 topic maar ik denk dat het hier beter zal staan.
Ik had dit bericht al geplaatst in het nexus 4 topic maar ik denk dat het hier beter zal staan.
Denk dat hij binnen een enkel weken bij de Duitse Saturns en Mediamarkt van deze wereld wel gaat zakken naar 250 euro.Anoniem: 536407 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:45:
Ah verdorie, heb een paar dagen geleden een nexus 4 gekocht voor 430 euro (idd heel erg veel). Nu, ik kan hem nog steeds omruilen in de winkel voor een waardebon. Ik zou dit misschien doen als ik zeker weet dat ik aan een andere kan geraken. Vanaf wanneer en waar zou ik hem kunnen kopen voor 250 euro?
Let op:
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d
Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!
Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.
In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d
Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!
Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.
In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.