Kan je bij zo'n Duitse Saturn of Mediamarkt ook naar Nederland laten bezorgen? Hij is nu bij Saturn €330 wat al veel goedkoper is dan in Nederland..
Ben benieuwd hoe snel de prijzen van Belsimpel.nl (en Coolblue) gaan zakken.alwaysleft schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:49:
[...]
Denk dat hij binnen een enkel weken bij de Duitse Saturns en Mediamarkt van deze wereld wel gaat zakken naar 250 euro.
Belsimpel zit in de huidige situatie op 361 euro; 12 euro boven de Google Play Store prijs. Zouden ze dat handhaven en nu met los toestel gaan naar 250+12=262?
En wat zou er gebeuren met de prijzen van toestel met abonnement?
Als je Tele2 abonnement neemt bij Belsimpel met 100min+500mb Tele2 dan kost het toestel nu nog 59 euro. Verwachten dat dat snel naar 0 euro zal gaan?
[ Voor 0% gewijzigd door roel-online op 28-08-2013 13:51 . Reden: Typo; huidige prijs bij Belsimpel is 361 euro, geen 381. ]
je bedoeld 361 euro ;)Heb belsimpel even opgebeld, hun zeggen dat LG de prijs bepaald en niet de Play Store in Duitsland en er geen prijsverlaging valt te verwachten. Dan maar even wachten op de Saturn in Duitslandroel-online schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:43:
[...]
Ben benieuwd hoe snel de prijzen van Belsimpel.nl (en Coolblue) gaan zakken.
Belsimpel zit in de oude situatie op 381 euro; 12 euro boven de Google Play Store prijs. Zouden ze dat handhaven en nu met los toestel gaan naar 250+12=262?
En wat zou er gebeuren met de prijzen van toestel met abonnement?
Als je Tele2 abonnement neemt bij Belsimpel met 100min+500mb Tele2 dan kost het toestel nu nog 59 euro. Verwachten dat dat snel naar 0 euro zal gaan?
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 28-08-2013 13:52 ]
Tuurlijk, maar Duitsland play store lijkt mij goedkoper?Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:41:
Zou je hem momenteel ook kunnen importeren van de google play store uit UK?
Verwijderd
Bij google play in uk is het 230 euro omgerekend, en in duitsland 250. Maar duitsland lijkt idd beter.remcoboy1479 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:04:
[...]
Tuurlijk, maar Duitsland play store lijkt mij goedkoper?
Weet er iemand hoeveel het totaalplaatje zal kosten als ik hem uit duitsland laat importeren? Zal eerder naar de 300 euro neigen zeker? En zou het een laatste nieuw toestel zijn, of toch eentje van de eerste productielijn?
Verwijderd
Ik zal mij nog een nexus 4 aanschaffen via die package forwarding service.remcoboy1479 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:36:
[...]
Via de play store is ook mogelijk:
http://www.lgnexus4.net/h...aar-nederland-importeren/
Weet iemand hoe het zit met de bijkomende kost van btw? Het zal rond de 15 euro extra kosten voor verzending en behandeling, maar ik weet niet hoe het zit met andere extra kost.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 15:21 ]
Huifkar de is +/- €10 voor het hele forwardenVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:02:
[...]
Ik zal mij nog een nexus 4 aanschaffen via die package forwarding service.
Weet iemand hoe het zit met de bijkomende kost van btw? Het zal rond de 15 euro extra kosten voor verzending en behandeling, maar ik weet niet hoe het zit met andere extra kost.
Verwijderd
Heb je al gebruik gemaakt van deze site voor de nexus 4 van de google play store?remcoboy1479 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:24:
[...]
Huifkar de is +/- €10 voor het hele forwarden
Edit: ik zag zonet dat ze enkel pakketjes van ebay verzenden en dat ze in massa op 1 specifieke dag worden verzonden.
Vraag me dan nog steeds af of er btw moet betaald worden op die nexus 4 van de google play store.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 15:35 ]
In de hunt van iBood is ie voor €299,- voorbij gekomen vandaag. Zal vast nog wel een paar keer terugkomen.
Als je zoals ik vlak bij de Duitse grens woont, kan je beter even afwachtenBrammos85 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:47:
In de hunt van iBood is ie voor €299,- voorbij gekomen vandaag. Zal vast nog wel een paar keer terugkomen.
Verwijderd
Hmm ik kan precies niet op de duitse google play site met een proxy (althans niet wanneer ik de nexus 4 probeer te bestellen). Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen?
Je moet een nieuw Google account aanmaken met duitse gegevens. Anders snapt Google gewoon dat je in Nederland bent.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:33:
Hmm ik kan precies niet op de duitse google play site met een proxy (althans niet wanneer ik de nexus 4 probeer te bestellen). Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen?
Verwijderd
Hier heeft Google aangekondigd dat er een prijsverlaging van 25% zal plaatsvinden, ook in Duitsland.alwaysleft schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:47:
[...]
Heb belsimpel even opgebeld, hun zeggen dat LG de prijs bepaald en niet de Play Store in Duitsland en er geen prijsverlaging valt te verwachten.(...)
Dat klopt, maar in Nederland bepaald LG de prijs en niet Google..Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:01:
[...]
Hier heeft Google aangekondigd dat er een prijsverlaging van 25% zal plaatsvinden, ook in Duitsland.
Verwijderd
Ja, maar hij weet mijn locatie via mijn ip adres vermoed ik. Vandaar dat ik een proxy gebruik, maar die wilt de betaalpagina niet laden.Paksoy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:52:
[...]
Je moet een nieuw Google account aanmaken met duitse gegevens. Anders snapt Google gewoon dat je in Nederland bent.
Waarom lijkt Duitsland beter? Ik overweeg nu om er eentje te bestellen in Engeland; scheelt weer 20 euro en verzenden uit Engeland of Duitsland via een lokaal adres kan toch niet zoveel in prijs verschillen?Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:
[...]
Bij google play in uk is het 230 euro omgerekend, en in duitsland 250. Maar duitsland lijkt idd beter.
Uit Duitse Google Play Store via MailboxDE: 250 + 2.80 + 14.61 = 267.41
Uit Britse Google Play Store via Borderlinx: 230.55 + 25.50 = 256.05
Engeland is iets goedkoper dus.
Vind de website van Borderlinx wat vaag. Als ik werkelijke waarde van de Nexus 4 invul doet ie nog een extra verzekering erbij die ik niet nodig vind (CC dekt het al) en weet precieze maat van pakketje natuurlijk niet (nu ingevuld 10x20x20cm). Kom dan uit op 29.14 euro waar nog 15% afgaat met ICS creditcard.
Of is er nog een goedkoper alternatief voor Borderlinx in de UK?
Betaal je bij bestelling in de Google Play store trouwens nog verzendkosten (voor gedeelte naar MailboxDE of Borderlinx)?
Verwijderd
Omdat je dan een engelse stroomadapter krijgt ipv een standaard europese. Die extra euro's zijn dan de moeite niet meer om een nieuwe adapter aan te schaffen voor mij.roel-online schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:13:
[...]
Waarom lijkt Duitsland beter? Ik overweeg nu om er eentje te bestellen in Engeland; scheelt weer 20 euro en verzenden uit Engeland of Duitsland via een lokaal adres kan toch niet zoveel in prijs verschillen?
Uit Duitse Google Play Store via MailboxDE: 250 + 2.80 + 14.61 = 267.41
Uit Britse Google Play Store via Borderlinx: 230.55 + 25.50 = 256.05
Engeland is iets goedkoper dus.
Vind de website van Borderlinx wat vaag. Als ik werkelijke waarde van de Nexus 4 invul doet ie nog een extra verzekering erbij die ik niet nodig vind (CC dekt het al) en weet precieze maat van pakketje natuurlijk niet (nu ingevuld 10x20x20cm). Kom dan uit op 29.14 euro waar nog 15% afgaat met ICS creditcard.
Of is er nog een goedkoper alternatief voor Borderlinx in de UK?
Betaal je bij bestelling in de Google Play store trouwens nog verzendkosten (voor gedeelte naar MailboxDE of Borderlinx)?
Edit: zo, heb zonet de nexus 4 uit duitsland besteld. Zal mijn huidige nexus 4 dan terug gaan brengen naar de mediamarkt vrijdag. Uiteindelijk zal ik (hopelijk) 155 euro besparen, wat aanzienlijk is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 18:55 ]
Ohja, Britse adapter natuurlijk! Helemaal vergeten. Dan ga ik ook voor Duitsland: Mailboxde is goedkoper dan Borderlinx en dan die Britse adapter... beter zhe Germans!Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:21:
[...]
Omdat je dan een engelse stroomadapter krijgt ipv een standaard europese. Die extra euro's zijn dan de moeite niet meer om een nieuwe adapter aan te schaffen voor mij.
Als je bij de Mediamarkt iets terugbrengt krijg je een waardebon (bij de service afdeling), die je vervolgens op een andere plek van de winkel weer kunt omruilen voor cash. Heb paar weken geleden ook iets op die manier terug gebracht bij de Mediamarkt. Zou moeten lukken dus!Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:21:
Edit: zo, heb zonet de nexus 4 uit duitsland besteld. Zal mijn huidige nexus 4 dan terug gaan brengen naar de mediamarkt vrijdag. Uiteindelijk zal ik (hopelijk) 155 euro besparen, wat aanzienlijk is.
Laat je 'm uiteindelijk via Mailboxde bezorgen?
En hoe heb je de proxy gefixt? Ik probeerde Duitse Google Play store te checken met Tunnelbear VPN netjes ingesteld op DE, krijg ik dit:

Duitse Google Play Store, via google.de/nexus, maar hier en daar tekst in het Engels en prijzen in GBP! Cookies en hele browser history gedelete en ook niet ingelogd met een Google Account. Wel Engelstalige OSX en Engelstalige versie van Firefox. Zelfde verhaal in Chrome incognito venster. Wat doe ik fout?
Verwijderd
Kan je zomaar je waardebon inruilen voor cash? Voor 100%?roel-online schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:10:
[...]
Ohja, Britse adapter natuurlijk! Helemaal vergeten. Dan ga ik ook voor Duitsland: Mailboxde is goedkoper dan Borderlinx en dan die Britse adapter... beter zhe Germans!
[...]
Als je bij de Mediamarkt iets terugbrengt krijg je een waardebon (bij de service afdeling), die je vervolgens op een andere plek van de winkel weer kunt omruilen voor cash. Heb paar weken geleden ook iets op die manier terug gebracht bij de Mediamarkt. Zou moeten lukken dus!
Laat je 'm uiteindelijk via Mailboxde bezorgen?
En hoe heb je de proxy gefixt? Ik probeerde Duitse Google Play store te checken met Tunnelbear VPN netjes ingesteld op DE, krijg ik dit:
Duitse Google Play Store, via google.de/nexus, maar hier en daar tekst in het Engels en prijzen in GBP! Cookies en hele browser history gedelete en ook niet ingelogd met een Google Account. Wel Engelstalige OSX en Engelstalige versie van Firefox. Zelfde verhaal in Chrome incognito venster. Wat doe ik fout?
Ik zal hem idd via Mailboxde laten bezorgen, hij zal er 2 september toekomen volgens google.
Hoe ik het gedaan heb is als volgt:
1. Een duits google account aangemaakt, samen met een google wallet account op adres van Mailboxde
2. Een duitse proxy gebruikt. Dit vond ik enorm lastig, want 29/30 proxy's werkten niet. Had hier de meest recente van genomen en dan ging het (enorm traag en heb heel erg vaak de pagina moeten herladen): http://gatherproxy.com/proxylist/country/?c=Germany.
3. Eerst aangemeld met mijn duits google account in die proxy, en vervolgens naar de nexus 4 pagina van google play gegaan.
4. Na enorm veel keer herladen en ettelijke pogingen was het toch gelukt een te bestellen. Heb betaald met de google wallet, en het zou dan verscheept moeten worden naar het adres opgegeven door Mailboxde.
Ik weet niet waarom er zoveel mis ging bij jou, maar misschien lag het aan de instellingen van chrome/vpn. Inloggen met een duits google account zal die problemen misschien verhelpen
Paar weken geleden op die manier een muismat (I know, een muismat!) terug gebracht netjes ongebruikt met de bon natuurlijk, tegoedbon gekregen en die vervolgens ergens anders in de winkel weer omgeruild voor harde euro's. Weet dat waardebon vaak niet is om te ruilen voor cash, maar bij Mediamarkt Rotterdam Centrum werkte het!Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:23:
[...]
Kan je zomaar je waardebon inruilen voor cash? Voor 100%?
Dat ga ik proberen!Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:23:
Inloggen met een duits google account zal die problemen misschien verhelpen
Betaalde je nog verzendkosten bij de Google Play store?
[ Voor 7% gewijzigd door roel-online op 28-08-2013 19:29 ]
Verwijderd
Dat zal ik ook eens moeten uitproberen, desnoods naar een andere mediamarkt gaan en zeggen dat het een verjaardagsgeschenk wasroel-online schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:28:
[...]
Paar weken geleden op die manier een muismat (I know, een muismat!) terug gebracht netjes ongebruikt met de bon natuurlijk, tegoedbon gekregen en die vervolgens ergens anders in de winkel weer omgeruild voor harde euro's.
[...]
Dat ga ik proberen!
Betaalde je nog verzendkosten bij de Google Play store?
Ja, moest nog iets van een 9-10 euro verzending betalen, dus het zou neerkomen op 275€ in totaal vermoed ik (zolang er geen verborgen btw onkosten bijkomen). Nog altijd een pak beter dan die 430€ uit de mediamarkt!
En hoe heb je het moeilijkste gedeelte geregeld? Oftewel het creditcardverhaal.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:23:
[...]
Kan je zomaar je waardebon inruilen voor cash? Voor 100%?
Ik zal hem idd via Mailboxde laten bezorgen, hij zal er 2 september toekomen volgens google.
Hoe ik het gedaan heb is als volgt:
1. Een duits google account aangemaakt, samen met een google wallet account op adres van Mailboxde
2. Een duitse proxy gebruikt. Dit vond ik enorm lastig, want 29/30 proxy's werkten niet. Had hier de meest recente van genomen en dan ging het (enorm traag en heb heel erg vaak de pagina moeten herladen): http://gatherproxy.com/proxylist/country/?c=Germany.
3. Eerst aangemeld met mijn duits google account in die proxy, en vervolgens naar de nexus 4 pagina van google play gegaan.
4. Na enorm veel keer herladen en ettelijke pogingen was het toch gelukt een te bestellen. Heb betaald met de google wallet, en het zou dan verscheept moeten worden naar het adres opgegeven door Mailboxde.
Ik weet niet waarom er zoveel mis ging bij jou, maar misschien lag het aan de instellingen van chrome/vpn. Inloggen met een duits google account zal die problemen misschien verhelpen
Verwijderd
Ik heb een visakaart, en heb die gewoon gelinkt aan het duitse account dat ik had gemaakt. Weet niet of je dit bedoelt met het moeilijkste deel?Domokun schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:37:
[...]
En hoe heb je het moeilijkste gedeelte geregeld? Oftewel het creditcardverhaal.
Daar komt het wel op neer ja, bedankt.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:39:
[...]
Ik heb een visakaart, en heb die gewoon gelinkt aan het duitse account dat ik had gemaakt. Weet niet of je dit bedoelt met het moeilijkste deel?
Kan ik het dingetje niet gewoon over de grens ergens halen ? Woon toch in enschede.
Even een beetje zoeken en je ziet dat de 16GB versie bij Saturn in Duitsland te koop is voor €329,-. Bij MediaMarkt staat ie niet meer op de website, maar zou je even de filialen kunnen bellen.thomasv93 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:55:
Kan ik het dingetje niet gewoon over de grens ergens halen ? Woon toch in enschede.
De prijs van €250,- voor een 16GB versie is alleen in de Google Play store zo. Later misschien ook bij Saturn of Mediamarkt, maar daarover is nog niets bekend.
Dus: Ja, je kunt 'm over de grens ophalen, maar je betaalt wat meer dan wanneer je online bestelt bij Google zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door roel-online op 28-08-2013 21:38 ]
Verwijderd
Kun je hem ook via de Google Play store (DE) bestellen als je geen creditcard hebt? Ik las dat google wallet een mogelijkheid is maar ik kan niet vinden hoe ik dan mijn geld daarop krijg.
Ik kom regelmatig in de VS en het hotel waar ik verblijf neemt met plezier pakketjes aan van te voren om ze bij het inchecken te overhandigen. Is het dan mogelijk, en zo ja, hoe het makkelijkst, om via de Amerikaanse play store een nexus4 te kopen?
Via een VPN blijft hij mijn "eigen" playstore geven..
Wat je beschrijft zou moeten werken. Gewoon een Amerikaanse VPN gebruiken, bestellen, het adres van je hotel en je eigen creditcard gebruiken en dan zorgen dat je hotel het pakje kan ontvangen. Ik denk dat het aan je VPN ligt, misschien staan hun servers wel helemaal niet in de VS.Fly-guy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:39:
Ik kom regelmatig in de VS en het hotel waar ik verblijf neemt met plezier pakketjes aan van te voren om ze bij het inchecken te overhandigen. Is het dan mogelijk, en zo ja, hoe het makkelijkst, om via de Amerikaanse play store een nexus4 te kopen?
Heb inmiddels meerdere VPN's/VPN-en gebruikt, heb zelfs in de VS zelf de play store gebruikt en elke keer mijn eigen (Nederlandse) store.Tech Nieuws NL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Wat je beschrijft zou moeten werken. Gewoon een Amerikaanse VPN gebruiken, bestellen, het adres van je hotel en je eigen creditcard gebruiken en dan zorgen dat je hotel het pakje kan ontvangen. Ik denk dat het aan je VPN ligt, misschien staan hun servers wel helemaal niet in de VS.
Plus daar lijken wel meer mensen last van te hebben als ik zo snel even zoek.
Wat nu als ik een VS prepaid virtual creditcard neem, een nieuw account opzet en zo het bestel, zou dat problemen geven als ik de nexus later in gebruik neem? (met mijn eigen account dan)
Nexus 4 16GB: https://play.google.com/s...s/details?id=nexus_4_16gbFly-guy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:52:
[...]
Heb inmiddels meerdere VPN's/VPN-en gebruikt, heb zelfs in de VS zelf de play store gebruikt en elke keer mijn eigen (Nederlandse) store.
Plus daar lijken wel meer mensen last van te hebben als ik zo snel even zoek.
Wat nu als ik een VS prepaid virtual creditcard neem, een nieuw account opzet en zo het bestel, zou dat problemen geven als ik de nexus later in gebruik neem? (met mijn eigen account dan)
Nexus 4 8GB: https://play.google.com/store/devices/details?id=nexus_4_8gb
Als je VPN het doet dan zijn dit de links die je moet hebben
Werkt niet,maar zoals al gezegd, als ik fysiek in de VS ben (en geen Ned. VPN gebruik) zie ik ook de Nederlandse store.. Dat heeft dan niets met een VPN te maken.Tech Nieuws NL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:58:
[...]
Nexus 4 16GB: https://play.google.com/s...s/details?id=nexus_4_16gb
Nexus 4 8GB: https://play.google.com/store/devices/details?id=nexus_4_8gb
Als je VPN het doet dan zijn dit de links die je moet hebben. Anders denk ik dat het toch aan je VPN ligt.
Net een andere VPN geprobeerd, allerlei websites zien me wel als "Amerikaans", maar de playstore niet.
-EDIT- als ik met mijn VPN een nieuwe account aanmaak, kan ik wel met dat account in de VS store.. Nu de vraag of bestellen met dat account problemen oplevert later als ik de telefoon instel met mijn hoofd account..
[ Voor 22% gewijzigd door Fly-guy op 29-08-2013 17:17 ]
Lijkt me niet, je kunt je telefoon toch ook doorverkopen.
Dat je een nieuw account moest maken was toch al vaak uitgelegd?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Blijkbaar overheen gelezen, ben eigenlijk niet meer naar dat soort zaken gaan zoeken toen market-enabler nog werkte en nodig was. En gezien de antwoorden hierboven zijn er meer mensen niet op de hoogte ervan.JvS schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:26:
Straks maar even kijken of hij een Nederlandse CC accepteert bij mijn VS account...
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met garantie? Stel dat ik een Nexus 4 koop bij Mediamarkt of Saturn in Duitsland, kan ik dan in de Nederlandse winkels ook garantie claimen? Of is er dan alleen nog maar de optie van fabrieksgarantie?
Nexus 4 inmiddels ook niet meer op www.saturn.de leverbaar. Jammer.
Iemand die het met een duitse VPN werkende heeft gekregen?
Welke?
Krijg elke keer Onbekende fout, ook met een nieuw account.
EDIT: Nieuwe account bleek gekoppeld aan mijn NL account. Voor een echte nieuwe DE moet je een telefoonnummer hebben??
EDIT: Geen telefoonnummer invoeren werkt i.c.m. ShellFire. Echter probeerde ik daarna mijn gmail door te schakelen, waardoor ik geblokkeerd werd en gevraagd werd mijn telefoonnummer in te voeren. Ik heb al besteld (en betaald via CC). Moet ik er gewoon van uitgaan dat ie komt?
Welke?
Krijg elke keer Onbekende fout, ook met een nieuw account.
EDIT: Nieuwe account bleek gekoppeld aan mijn NL account. Voor een echte nieuwe DE moet je een telefoonnummer hebben??
EDIT: Geen telefoonnummer invoeren werkt i.c.m. ShellFire. Echter probeerde ik daarna mijn gmail door te schakelen, waardoor ik geblokkeerd werd en gevraagd werd mijn telefoonnummer in te voeren. Ik heb al besteld (en betaald via CC). Moet ik er gewoon van uitgaan dat ie komt?
[ Voor 67% gewijzigd door remcoboy1479 op 30-08-2013 12:24 ]
Doen ze elke keer als de prijs wijzigt. Grote kans dat ie er vandaag weer opkomt met een nieuwe prijs.alwaysleft schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:53:
Nexus 4 inmiddels ook niet meer op www.saturn.de leverbaar. Jammer.
Even afwachten dus... en wie weet dit weekend nog een ritje Duitsland.
Met de huidige prijs is dit echt een no-brainer (en waarschijnlijk zeer in trek dus snel uitverkocht?).
Met de huidige prijs is dit echt een no-brainer (en waarschijnlijk zeer in trek dus snel uitverkocht?).
Mwah, op mediamarkt.de is die nu al weken niet meer te zien. Jammer. Kan ook dat die uit het assortiment is gehaald.Mother_lepard schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:36:
[...]
Doen ze elke keer als de prijs wijzigt. Grote kans dat ie er vandaag weer opkomt met een nieuwe prijs.
Gewoon even http://www.saturn.de/mcs/product/LG-Nexus-4-16-GB,48352,365078,523287.html?langId=-3 blijven refreshen dus ;-)alwaysleft schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:31:
[...]
Mwah, op mediamarkt.de is die nu al weken niet meer te zien. Jammer. Kan ook dat die uit het assortiment is gehaald.
Is niet meer verkrijgbaar, slecht nieuws dusroel-online schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:35:
[...]
Gewoon even http://www.saturn.de/mcs/product/LG-Nexus-4-16-GB,48352,365078,523287.html?langId=-3 blijven refreshen dus ;-)

Grote kans dat Google alles eruit wil hebben voor de volgende Nexus phone. Ze stoppen alle winkelketens gewoon wat geld toe om de prijs te verlagen, zodat zodra de volgende Nexus uitkomt ze alleen die nog maar verkopen. Ik denk dat om dezelfde reden de Nexus 10 32GB sinds een paar weken ineens voor maar €398 te koop is. Waarom al die moeite om oude modellen eruit te krijgen? Omdat ze (relatief) inferieur zijn aan de komende generatie. En omdat ze met de volgende generatie de concurrentie compleet willen afslachten.Nicked schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:54:
Even afwachten dus... en wie weet dit weekend nog een ritje Duitsland.![]()
Apple gaat in september hun hele mobiele assortiment vernieuwen. Maar de iPhone 5s gaat nevernooit opkunnen tegen de volgende Nexus 4/Nexus 5. De iPad Mini (retina) wordt de pan uitgeveegd door de nieuwe Nexus 7 inclusief 4G + 3G model. En de iPad 5 wordt met de grondgelijk gemaakt door een nieuwe Nexus 10/Nexus 11. Geloof me, Google laat (technische gezien) niks meer van Apple over en spoort met hun Nexus lijn andere fabrikanten aan hetzelfde te doen. En dan krijgen we daar ook nog Android 4.4 of Android 5.0 bij, dat wordt spectaculair.
In de eerste helft van september wordt de Nexus 4/5 aangekondigd en voor het eind van september is hij al verkrijgbaar in de Play Store. Gewoon om Apple te pesten, die hun hele business model op hardware verkoop heeft ingericht en daarop dus ook winst moet maken.
Maar weer ontopic: Dit is de ideale tijd om nog snel ergens een Nexus 4 te scoren voor een lekker afgeprijsde prijs
Alleen is hij nergens nog verkrijgbaar voor die prijsTech Nieuws NL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:05:
[...]
Grote kans dat Google alles eruit wil hebben voor de volgende Nexus phone. Ze stoppen alle winkelketens gewoon wat geld toe om de prijs te verlagen, zodat zodra de volgende Nexus uitkomt ze alleen die nog maar verkopen. Ik denk dat om dezelfde reden de Nexus 10 32GB sinds een paar weken ineens voor maar €398 te koop is. Waarom al die moeite om oude modellen eruit te krijgen? Omdat ze (relatief) inferieur zijn aan de komende generatie. En omdat ze met de volgende generatie de concurrentie compleet willen afslachten.
Apple gaat in september hun hele mobiele assortiment vernieuwen. Maar de iPhone 5s gaat nevernooit opkunnen tegen de volgende Nexus 4/Nexus 5. De iPad Mini (retina) wordt de pan uitgeveegd door de nieuwe Nexus 7 inclusief 4G + 3G model. En de iPad 5 wordt met de grondgelijk gemaakt door een nieuwe Nexus 10/Nexus 11. Geloof me, Google laat (technische gezien) niks meer van Apple over en spoort met hun Nexus lijn andere fabrikanten aan hetzelfde te doen. En dan krijgen we daar ook nog Android 4.4 of Android 5.0 bij, dat wordt spectaculair.
In de eerste helft van september wordt de Nexus 4/5 aangekondigd en voor het eind van september is hij al verkrijgbaar in de Play Store. Gewoon om Apple te pesten, die hun hele business model op hardware verkoop heeft ingericht en daarop dus ook winst moet maken.
Maar weer ontopic: Dit is de ideale tijd om nog snel ergens een Nexus 4 te scoren voor een lekker afgeprijsde prijs
Heeft iemand een idee om een Duits telefoonnummer te verkrijgen (doorschakelservice o.i.d)?remcoboy1479 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:35:Google Play:
Geen telefoonnummer invoeren werkt i.c.m. ShellFire. Echter probeerde ik daarna mijn gmail door te schakelen, waardoor ik geblokkeerd werd en gevraagd werd mijn telefoonnummer in te voeren. Ik heb al besteld (en betaald via CC). Moet ik er gewoon van uitgaan dat ie komt?
Of kan het geen kwaad om mijn nederlandse nummer toe te voegen?
250e is idd geen geld. Hij is toch ook te koop bij de mediamarkt in Duitsland.Nicked schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:54:
Even afwachten dus... en wie weet dit weekend nog een ritje Duitsland.![]()
Verwijderd
Even een update plaatsen. Ik had mijn nexus 4 besteld bij de duitse google play store en stond al 2 dagen op "product processing". Ik kijk zonet even naar mijn google wallet en zie: Your purchase has been canceled. You won't be charged.
Aaaa, waarom is dit gebeurd?
Aaaa, waarom is dit gebeurd?
exact het zelfde ik quote ''Thank you for using Google Wallet. Unfortunately, we were unable to verify some of the order details for the following order. As a result the order has been cancelled.
You may resubmit this order by visiting Google Commerce Ltd again. To help us verify the order details, we recommend that your billing and shipping addresses match what is on file with your bank, and that the phone number listed in your Wallet account is one where you can be reached by our specialists. ''
Ofwel mijn cc is region locked?
EDIT; dit was trouwens een nexus 4 besteld in de duitse playstore
You may resubmit this order by visiting Google Commerce Ltd again. To help us verify the order details, we recommend that your billing and shipping addresses match what is on file with your bank, and that the phone number listed in your Wallet account is one where you can be reached by our specialists. ''
[ Voor 6% gewijzigd door ik ben Ben op 30-08-2013 20:47 ]
Verwijderd
Hallo,
lees dat vele besteld hebben via de Google Play store, echt lukt mij dit helemaal niet. Ben al flink aan het zoeken geweest hoe het met die proxys werkt, maar kom er echt niet uit
Is er iemand die wellicht kan helpen? Anders is ie dadelijk uitverkocht *huilhuilhuil*
Groetjes.
lees dat vele besteld hebben via de Google Play store, echt lukt mij dit helemaal niet. Ben al flink aan het zoeken geweest hoe het met die proxys werkt, maar kom er echt niet uit
Groetjes.
Verwijderd
Idd, ik denk dat het onmogelijk is om een nexus 4 te kopen via de google play store als de de koper van de gsm zich niet in duitsland bevindtik ben Ben schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:43:
exact het zelfde ik quote ''Thank you for using Google Wallet. Unfortunately, we were unable to verify some of the order details for the following order. As a result the order has been cancelled.
Enige oplossing is dat iemand in duitsland zich geroepen voelt om te betalen voor het apparaat, en dan gewillig is door te zenden bah
Maar niet voor 250 euro.Versteegrob schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:47:
[...]
250e is idd geen geld. Hij is toch ook te koop bij de mediamarkt in Duitsland.
Nouja, dat vraag ik me dus af
Zijn er geen in Duitsland wonende tweakers hier die even kunnen checken?
Misschien ga ik zelf wel even naar de Saturn in Kleve binnenkort.
Verwijderd
Weet iemand dan hoe dit het best op te lossen is? Er is een fysiek persoon nodig die in duitsland woont en een duitse credit card moet hebben. Maar ik ken zo niemand..
Ik heb 13 augustus 2013 een nexus 4 gekocht, google heeft de prijs van de nexus verlaagd met €100 en ze zijn een cashback actie begonnen https://support.google.com/googleplay/contact/nexus_price kan ik mijn geld ook terughalen en hoe moet dat en ik weet mijn ordernummer niet, heb google Nederland al geprobeerd te bellen, maar hebben geen helpdesk hiervoor
Verwijderd
Heb je die nexus 4 van de google play store gehaald? Zoniet, dan geldt die cashback niet.BJR98 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:56:
Ik heb 13 augustus 2013 een nexus 4 gekocht, google heeft de prijs van de nexus verlaagd met €100 en ze zijn een cashback actie begonnen https://support.google.com/googleplay/contact/nexus_price kan ik mijn geld ook terughalen en hoe moet dat en ik weet mijn ordernummer niet, heb google Nederland al geprobeerd te bellen, maar hebben geen helpdesk hiervoor
Ik heb de nexus 4 besteld bij de Duitse playstore. Je moet op de volgende punten letten:
- Duitse VPN gebruiken (als je echt niets kan vinden kun je misschien betalen bij hidemyass of privateinternetaccess)
- Je kunt je gewone Google Account gebruiken, nieuwe aanmaken is niet nodig
- Ik heb mailboxde.com gebruikt. Je naam en box id vul je bij de eerste adres regel in. En de straatnaam en huisnummer van mailbox bij de tweede adresregel. Bij naam vul je Mailboxde.com in.
- Vul bij telefoonnummer een willekeurig Duits telefoonnummer in dat niet werkt. Neem bijv een bestaand telefoonnummer en verander een getal. Nederlandse telefoonnummers werken niet. Zolang je niet het nummer van een ander opgeeft ben je legaal bezig. Andere optie is opgeven van het nummer van mailboxde.
- Het Duitse adres en telefoonnummer moet je zowel bij het shipping address als het billing address gebruiken. Controleer in google wallet wat je billing address is.
- Duitse VPN gebruiken (als je echt niets kan vinden kun je misschien betalen bij hidemyass of privateinternetaccess)
- Ik heb mailboxde.com gebruikt. Je naam en box id vul je bij de eerste adres regel in. En de straatnaam en huisnummer van mailbox bij de tweede adresregel. Bij naam vul je Mailboxde.com in.
- Vul bij telefoonnummer een willekeurig Duits telefoonnummer in dat niet werkt. Neem bijv een bestaand telefoonnummer en verander een getal. Nederlandse telefoonnummers werken niet. Zolang je niet het nummer van een ander opgeeft ben je legaal bezig. Andere optie is opgeven van het nummer van mailboxde.
- Het Duitse adres en telefoonnummer moet je zowel bij het shipping address als het billing address gebruiken. Controleer in google wallet wat je billing address is.
Verwijderd
Dit heb ik gedaan maar ze hebben mijn bestelling toch geannuleerd omdat het adres van mijn visakaart niet overeen kwam met het adres van afleveren (mailboxde). Had jij al aankopen gemaakt met uw creditcard?kurt15 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:12:
Ik heb de nexus 4 besteld bij de Duitse playstore. Je moet op de volgende punten letten:
Ik heb vandaag besteld met mijn creditcard. Hebben ze bij jou de order geannulleerd nadat je een orderbevestiging had gekregen?Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:20:
[...]
Dit heb ik gedaan maar ze hebben mijn bestelling toch geannuleerd omdat het adres van mijn visakaart niet overeen kwam met het adres van afleveren (mailboxde). Had jij al aankopen gemaakt met uw creditcard?
Verwijderd
Nee, het stond 2 dagen op 'status: processing'. Daarna kreeg ik een bericht dat mijn order geannuleerd is omdat het adres van mijn visakaart niet overeen kwam het het shipping adres.kurt15 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:47:
[...]
Ik heb vandaag besteld met mijn creditcard. Hebben ze bij jou de order geannulleerd nadat je een orderbevestiging had gekregen?
Had jij een nieuw google account aangemaakt met een nieuwe google wallet? Of het land van woonst veranderd bij uw bestaand account?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2013 16:11 ]
Ik heb betaald met Mastercard. Volgens Mastercard is de betaling goed verlopen. De status staat momenteel bij Google op 'pending'.Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:05:
[...]
Nee, het stond 2 dagen op 'status: processing'. Daarna kreeg ik een bericht dat mijn order geannuleerd is omdat het adres van mijn visakaart niet overeen kwam het het shipping adres.
Had jij een nieuw google account aangemaakt met een nieuwe google wallet? Of het land van woonst veranderd bij uw bestaand account?
Ik heb mijn bestaande Google account gebruikt en mijn land niet gewijzigd.
[ Voor 6% gewijzigd door kurt15 op 31-08-2013 17:25 ]
Bestellen in de USA is op dit moment het voordeligste toch?
Toestel zelf -> 188 euro
Borderlinx (shipping + taxes) -> 62 euro
Totaal: 250 euro.
Toestel zelf -> 188 euro
Borderlinx (shipping + taxes) -> 62 euro
Totaal: 250 euro.
Hoi medetweakers, ik heb net de saturn in kleve gebeld om te vragen of ze de nexus 4 hadden aangezien ik ook wel geïnteresseerd ben in een goede telefoon tegen een goede prijs, maar kreeg te horen dat die niet meer op voorraad was en ze wist ook niet wanneer ze geleverd zouden worden.
Dan vrees ik het ergste...Alain97 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:52:
Hoi medetweakers, ik heb net de saturn in kleve gebeld om te vragen of ze de nexus 4 hadden aangezien ik ook wel geïnteresseerd ben in een goede telefoon tegen een goede prijs, maar kreeg te horen dat die niet meer op voorraad was en ze wist ook niet wanneer ze geleverd zouden worden.
Verwijderd
Weet er iemand of en hoe ik het Address Verification System van mijn visa kan uitschakelen? Door dit kan google achterhalen dat ik niet in Duitsland woon.. En dan maar hopen dat het nog niet te laat is om een te grijpen uit de play store.
Ik ook wou anders nog een keer naar Kleve heen en weer, ik zie nou ook dat hij alleen vandaag in de aanbieding is bij de mediamarkt. http://www.mediamarkt.nl/...2m_indirect=1&referer=m4n
[ Voor 48% gewijzigd door Alain97 op 01-09-2013 11:03 . Reden: foutje ]
Is mediamarkt nederland heAlain97 schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:38:
[...]
Ik ook wou anders nog een keer naar Kleve heen en weer, ik zie nou ook dat hij alleen vandaag in de aanbieding is bij de mediamarkt. http://www.mediamarkt.nl/...2m_indirect=1&referer=m4n
Jammer dat de Ebay prijzen ook niet echt dalen...

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 01-09-2013 11:31 ]
Iemand die gisterenavond of vandaag een Nexus 4 in de Duitse Play Store gekocht? Schijnt (volgens een Duitse contact) een technische error te zijn?
Iemand heeft er gisteren een voor mij besteld. Afwachten of de bestelling gaat lukken en niet afgekeurd wordtremcoboy1479 schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:03:
Iemand die gisterenavond of vandaag een Nexus 4 in de Duitse Play Store gekocht? Schijnt (volgens een Duitse contact) een technische error te zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 01-09-2013 19:07 ]
Verwijderd
Sorry voor de dubbel post, maar ik had totaal geen reactie gehad, dus wil ik het graag nogmaals proberen:
Hoe zit het eigenlijk met garantie? Stel dat ik een Nexus 4 koop bij Mediamarkt of Saturn in Duitsland, kan ik dan in de Nederlandse winkels ook garantie claimen? Of is er dan alleen nog maar de optie van fabrieksgarantie?
Fabrikant natuurlijk.
Verwijderd
Ik heb nu www.german-proxy.de (aanbevolen in de vaak gelinkte http://www.lgnexus4.net/h...aar-nederland-importeren/), www.4proxy.de, www.proxy-service.de geprobeerd, maar ze werken allemaal voor geen meter. Bij de eerste twee kan ik hem niet in de winkelwagen stoppen, bij de laatste werkt de hele Play site gewoon totaal niet.
Iemand betere suggesties?
Ik ken iemand die nog een paar weken in Frankrijk zit, dus die persoon zou 'm voor mij kunnen bestellen. Echter heeft hij een Belgische VISA-kaart. Wordt dat order dan ook gecanceld? Is er geen paypal-optie ofzo?
ShellFire VPN programma, server 7 uit Duitsland gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:33:
Ik heb nu www.german-proxy.de (aanbevolen in de vaak gelinkte http://www.lgnexus4.net/h...aar-nederland-importeren/), www.4proxy.de, www.proxy-service.de geprobeerd, maar ze werken allemaal voor geen meter. Bij de eerste twee kan ik hem niet in de winkelwagen stoppen, bij de laatste werkt de hele Play site gewoon totaal niet.
Let er wel op dat je een Duitse CC moet gebruiken.
Iemand ervaring met deze Qi lader? Erg goedkoop..
http://www.ebay.nl/itm/Wi...ash=item51b121c146&_uhb=1
[ Voor 15% gewijzigd door remcoboy1479 op 02-09-2013 09:37 ]
Toevallig gisteren geprobeerd met de Chrome extensie Hola Unblocker. Eigenlijk bedoeld voor het kijken van video's niet beschikbaar in je eigen land, maar werkt ook voor de Play StoreVerwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:33:Iemand betere suggesties?
Je zet 'm op Duitsland, dan naar play.google.de gaan en dan lukt 't aardig.
Ik kwam tot de betalingsopties, maar heb geen Google Wallet, creditcard, Duits adres etc.
Verwijderd
Aan de mensen bij wie het gelukt is om via de duitse google play store te bestellen: welk soort creditcard hebben jullie?
Verwijderd
Ik heb misschien een manier gevonden om toch te bestellen via de duitse google play store. Zal hier morgen bevestiging kunnen geven. Op de google play store staat wel dat hij pas vanaf 10 september kan verzonden worden.
Ik kreeg ook errors. Maar als je even uitlogt, de browser opnieuw start in private mode of het nog een keer probeert werkt het weer.remcoboy1479 schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:03:
Verwijderd
Dank voor de suggestie, zal dat vanavond eens proberen.
Zeker weten? Kunnen anderen dit bevestigen? Ik kreeg van andere posts namelijk de indruk dat het met een NL credit card ook gewoon moet kunnen lukken.quote: remcoboy1479Let er wel op dat je een Duitse CC moet gebruiken.
Verwijderd
Als uw creditcard een adres verificatiesysteem gebruikt, zal google controleren of het shipping adres overeenkomt met het adres van uw creditcard.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:03:
Dank voor de suggestie, zal dat vanavond eens proberen.
[...]
Zeker weten? Kunnen anderen dit bevestigen? Ik kreeg van andere posts namelijk de indruk dat het met een NL credit card ook gewoon moet kunnen lukken.
Voor wie interesse heeft, De Nexus 4/16 voor € 319 online te bestellen in Duitsland op
http://www.meinpaket.de/de/google-nexus-4-16gb/p362921057/
Sofort Lieferbar staat er. Deze aanbieding is mogelijk enkel vandaag geldig.
http://www.meinpaket.de/de/google-nexus-4-16gb/p362921057/
Sofort Lieferbar staat er. Deze aanbieding is mogelijk enkel vandaag geldig.
Tja, leuk, maar toch €70 te veel voor mij. Ik blijf een gierige Hollander hè.
Verwijderd
Ik heb het nu geprobeerd met een combinatie van ShellfireVPN en Mailboxde.com, eens kijken of dat gaat lukken.
Ik probeerde eerst de "Hola!" plug-in voor Chrome, maar die wilde geen enkele pagina openen via Germany. Toen maar ShellfireVPN gedownload. Eerst Germany Server 6 geprobeerd, maar die wilde niet, dus maar Germany Server 7 gedaan, die wilde wel.
Toen kon ik in de Play store gewoon de telefoon bestellen. Ik heb bij de eerste regel (naam) "Mailboxde.com" ingevuld, bij de 2e regel (de adresregel) mijn naam en box ID. In de 3e regel het adres zoals ontvangen via e-mail, en ten slotte gewoon postcode, plaats, etc. In de Wallet heb ik mijn mastercard ingevuld en ook wel een Nederlands telefoonnummer, dat leek niet tot directe problemen te lijden. Ik moet ook zeggen dat ik dit gewoon via mijn bestaande Google account heb gedaan, die voorheen nog geen Wallet had.
Op Mailboxde.com een krediet aangemaakt van een aantal euro (hopelijk genoeg) via PayPal. Ik moest helaas wel een account aanmaken, want anders wilde die mijn creditcard niet accepteren (best wel vreemd, maar goed). Misschien had ik dit pas moeten doen als die bezorgd was,... beetje dom, maar goed.
Nu maar wachten, en kijken of ze de boel gaan annuleren of dat ze het gaan bezorgen. Ik ben benieuwd!
Ik probeerde eerst de "Hola!" plug-in voor Chrome, maar die wilde geen enkele pagina openen via Germany. Toen maar ShellfireVPN gedownload. Eerst Germany Server 6 geprobeerd, maar die wilde niet, dus maar Germany Server 7 gedaan, die wilde wel.
Toen kon ik in de Play store gewoon de telefoon bestellen. Ik heb bij de eerste regel (naam) "Mailboxde.com" ingevuld, bij de 2e regel (de adresregel) mijn naam en box ID. In de 3e regel het adres zoals ontvangen via e-mail, en ten slotte gewoon postcode, plaats, etc. In de Wallet heb ik mijn mastercard ingevuld en ook wel een Nederlands telefoonnummer, dat leek niet tot directe problemen te lijden. Ik moet ook zeggen dat ik dit gewoon via mijn bestaande Google account heb gedaan, die voorheen nog geen Wallet had.
Op Mailboxde.com een krediet aangemaakt van een aantal euro (hopelijk genoeg) via PayPal. Ik moest helaas wel een account aanmaken, want anders wilde die mijn creditcard niet accepteren (best wel vreemd, maar goed). Misschien had ik dit pas moeten doen als die bezorgd was,... beetje dom, maar goed.
Nu maar wachten, en kijken of ze de boel gaan annuleren of dat ze het gaan bezorgen. Ik ben benieuwd!
[ Voor 74% gewijzigd door noakes op 03-09-2013 09:12 ]
Ik zie ze nog gewoon!remcoboy1479 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:59:
[...]
Nog beschikbaar in Duitse Play Store??
@thomasvk je hebt me nieuwegierig gemaakt
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Krijg nu een BM-PPH-02 error bij bestellen, na de winkelwagen. Hebben meer mensen dat?ThaDude schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:32:
[...]
Ik zie ze nog gewoon!
@thomasvk je hebt me nieuwegierig gemaakt
Gisteren (2 september) besteld in de Amerikaanse playstore met VPN en Neteller kaart.
Ging allemaal zeer soepel
Vreemd is wel dat ze aangegeven op de website dat ie binnen 2 werkdagen vezonden wordt, maar dit pas na 3 werkdagen gebeurd...
Nog vreemder is dat de beschrijving van de nieuwe Nexus 7 tablet helemaal in perfect Nederlands was! Ook mijn bestelbevestiging en alle onderdelen van de webwinkel als het winkelwagentje waren volledig vertaald. Heb het idee dat wij binnenkort ook in de playstore kunnen bestellen
Vreemd is wel dat ze aangegeven op de website dat ie binnen 2 werkdagen vezonden wordt, maar dit pas na 3 werkdagen gebeurd...
Nog vreemder is dat de beschrijving van de nieuwe Nexus 7 tablet helemaal in perfect Nederlands was! Ook mijn bestelbevestiging en alle onderdelen van de webwinkel als het winkelwagentje waren volledig vertaald. Heb het idee dat wij binnenkort ook in de playstore kunnen bestellen

[ Voor 36% gewijzigd door D-TECH op 03-09-2013 16:11 ]
Heb je met een adres in de VS op je Neteller card betaald?D-TECH schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:10:
Gisteren (2 september) besteld in de Amerikaanse playstore met VPN en Neteller kaart.
Neteller heeft geen adres van mij. Heb als adres mijn borderlinx ding.remcoboy1479 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:16:
[...]
Heb je met een adres in de VS op je Neteller card betaald?
Verwijderd
Jammerrrr. Probeer steeds te bestellen via ShellfireVPN, en kom zoals hier op het forum gezegd goed op de site van Google Play store terecht.
Echter krijg ik als ik op 'proceed to checkout' wil klikken steeds dit,
Hopen dat het snel over gaat! Meerdere dit? Of doe ik misschien iets fout?
We're sorry.
Oops, we had trouble processing your request. We're working on fixing the issue. Please try again later. [BM-PPH-02]
Oops, we had trouble processing your request. We're working on fixing the issue. Please try again later. [BM-PPH-02]

Zelfde error, ook via ShellFire. Iemand misschien geen error via een andere truck?Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:20:
Jammerrrr. Probeer steeds te bestellen via ShellfireVPN, en kom zoals hier op het forum gezegd goed op de site van Google Play store terecht.
We're sorry.
Verwijderd
Zien dat je op de duitse google play store bent en dat je met een duits account ingelogd bent, zo lukt het bij mij. Heb nu opnieuw geprobeerd te bestellen met een creditkaart op duits adres, als dit niet werkt dan vrees ik dat niets werkt voor mij.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 18:36 ]
Verwijderd
Niet de enige dus. Weet iemand toevallig of dit een tijdelijke error is die los staat van shellfire ? Ik hoop echt van welremcoboy1479 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:21:
[...]
Zelfde error, ook via ShellFire. Iemand misschien geen error via een andere truck?
Ik heb de Nexus 4 afgelopen vrijdag kunnen bestellen via een Duitse proxy op de Duitse Google Play website. Bij het bestellen moest ik een creditcard koppelen en heb ik zowel het bezorgadres als het billing adres in Duitsland ingesteld (mailboxde.com). Dat lijkt prima te werken. Volgens de Duitse track and trace website van UPS is deze nu grappig genoeg vanuit Eindhoven op weg naar het Duitse postadres.
Google's warehouse staat inderdaad in NederlandKlaas_V schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:48:
Ik heb de Nexus 4 afgelopen vrijdag kunnen bestellen via een Duitse proxy op de Duitse Google Play website. Bij het bestellen moest ik een creditcard koppelen en heb ik zowel het bezorgadres als het billing adres in Duitsland ingesteld (mailboxde.com). Dat lijkt prima te werken. Volgens de Duitse track and trace website van UPS is deze nu grappig genoeg vanuit Eindhoven op weg naar het Duitse postadres.
Snap niet wat er zo lastig is om in plaats van de UPS chauffeur naar Duitsland te laten rijden, hier in Nederland het pakketje te laten bezorgen.
Ik heb hem gister besteld maar dan met abonnement, onbeperkt bellen + sms en 2 GB data (en Nexus 16 GB) voor 34 euro per maand. Ben benieuwd!
Verwijderd
Heb je bij het shipping adres uw naam, met ID in de adresregel gezet? En ook mailboxde in het naamvakje?Klaas_V schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:48:
Als je dat gedaan hebt is de kans groter dat mijn bestelling ook zal aanvaard worden.
Verwijderd
Nou wat een verhalen zeg. Ik ben nu wel erg benieuwd wat er met mijn bestelling gaat gebeuren. Is vooralsnog niets mee gebeurd. De betaling is een reservering op mijn creditcard en in de e-mail staat dat die pas wordt omgezet naar een transactie zodra ze hem versturen. Er stond dat ze hem binnen 1-2 dagen zouden versturen, maar als ik de status check in Google Play staat er "Ships by 10 September".
Ik weet niet of ze hem nu nog zouden kunnen annuleren, of dat ik al zeker kan zijn dat het goed gaat. Dus dat is nog steeds afwachten, eigenlijk.
Ik weet niet of ze hem nu nog zouden kunnen annuleren, of dat ik al zeker kan zijn dat het goed gaat. Dus dat is nog steeds afwachten, eigenlijk.
Let op:
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d
Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!
Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.
In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d
Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!
Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.
In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.