Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DisasterMaster
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 14:14

DisasterMaster

Echt wel.

Youriboy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:14:
[...]

Ja klopt... heb ik ook last van. Ik had bij Saturn Bochelt ook gezien dat ze 'm voorraad hadden, maar bleken ze gewoon geen Nexus 4 te hebben binnengekregen. Ik cancel 'm nu en ga bestellen via Google Play store, VPN Style en forwarden via familie.. is ook stuk goedkoper en 8 GB is genoeg (:
Ik vind 8Gb ook genoeg en overweeg hem via de Duitse playstore te kopen. Maar hoe zit het dan met de garantie, moet je hem dan opsturen naar een Duits adres oid? En hij is inmiddels weer op voorraad?

In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:48
Ik heb hem binnen!

Donderdag besteld en betaald bij Ralf in Nordhorn. Top service:)

Ik ga naar het andere topic:) Succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen!

Zaterdag besteld en betaald bij Ralf.

Guter service zeg ik!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

DisasterMaster schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:18:
[...]

Ik vind 8Gb ook genoeg en overweeg hem via de Duitse playstore te kopen. Maar hoe zit het dan met de garantie, moet je hem dan opsturen naar een Duits adres oid? En hij is inmiddels weer op voorraad?
Ik meen hij te herinneren dat er maar 5.92 GB van 8 GB beschikbaar is. Voor die 50$/€ meer kan je beter voor de ~12 gb (16 gb) gaan lijkt me.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:17
Nog steeds niets gehoord van de Media Markt dus vanmiddag zelf maar even gebeld, blijkt hij gewoon al klaar te liggen. Nu even goed nadenken of ik een vrije dag ga nemen om die kant op te rijden of nog 10 dagen wacht en dan in het weekend ga.

Bovenstaande gaat over Duisburg-Marxloh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 18:24
Net een mailtje van Ralf gehad dat hij op weg is!
Morgen uiteindelijk speeltje binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mythio schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:16:
Net een mailtje van Ralf gehad dat hij op weg is!
Morgen uiteindelijk speeltje binnen
Op welke adres kan ik die Ralf mailen dan ? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-lock
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 09:32
Zaterdag besteld bij Ralf, Zondag betaald (ING). Vandaag verstuurd, morgen in huis. Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 11-10 17:26
DennusB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:21:
[...]

Op welke adres kan ik die Ralf mailen dan ? :P
nordhorn@mediamarkt.de , kan gewoon in het Engels als je Duits niet wunderbar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb hem net binnen. Super goed geregeld via Ralf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 17:26

nos

De Nexus 4 8GB is via duitslandse google play pagina te bestellen voor 308 eurotjes.
Je moet wel betalen met creditcard en een duits post adres invoeren.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 08:46
Ook via de UK Play store zijn ze weer te bestellen, zojuist een bestelling geplaatst voor een 16gb versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:04
Ook terug op Play Store Frankrijk sedert 16u vandaag.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 16:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hoe lossen jullie dat dan op met dat postadres?

En de betaling moet dan zeker gaan via een creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Voor het postadres gebruik ik de doorstuur service van Borderlinx. En ja je hebt en CC nodig, als je wilt bestellen in de play store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Isengrim schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:49:
Voor het postadres gebruik ik de doorstuur service van Borderlinx. En ja je hebt en CC nodig, als je wilt bestellen in de play store
Tip: gebruik een prepaid credit card, met Neteller bijvoorbeeld kan je geld met ideal overmaken en dan staat het er meteen op.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vburen
  • Laatst online: 01-09 07:46

Vburen

<omdat het kan>

Wat is nu de goedkoopste play store? Ik snap dat als je geen naheffing krijgt US goedkoper is maar ik doel vooral op UK vs DE incl. de versluiskosten.

<omdat het kan>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babananana
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 14:57
Volgens mij gaan postzendingen tussen Duitsland en Nederland niet door de douane heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 16:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Isengrim schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:49:
Eventjes de kosten berekend op de borderlinx site, maar ik kreeg bijna een hartaanval... Is dat nou 70 euro of 210? (Overigens is het allebei veel....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Ik weet niet hoe je aan die bedragen komt. Als ik alles goed invul kom ik op zo'n 36 euro uit van uit de UK. VS is duurder, maar vanwege de dollarkoers valt het weer mee, beide keren kom je op ongeveer hetzelfde bedrag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
koenvbeek schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:21:
Volgens mij gaan postzendingen tussen Duitsland en Nederland niet door de douane heen.
Je hebt toch sowieso vrij verkeer van goederen binnen de EU?

Ik ben V&A al langere tijd in de gaten te houden voor een Nexus bij mij in de buurt, tot ik hier over Ralf las.
Dacht eerst dat het alleen pre-orders betrof die hij wilde opsturen, maar heb hem nu zelf ook eens gemaild en gewoon een toestel kunnen bestellen. Fantastisch.
Dat mag best wat uitgebreider in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Maandag avond betaald, vandaag al verzonden. "we received the money and your Nexus is on its journey to you". Complimentje voor Ralf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 16:27
Ik dacht ik bestel hem via de play store maar als ik er over nadenk komt er bovenop de €350, 2 keer verzendkosten bij. 1 keer van de store naar het adres, en dan van dat adres weer naar mij toe. Aangezien mijn broer morgen een kort weekendje naar Duitsland gaat, heb ik hem zover gekregen om even de Media Markt in te laten stappen. Heb ik hem dit weekend nog in mijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 09:36
koenvbeek schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:21:
Eh, Duitsland en NL zitten allebei in de EU.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Telefoon binnen vanuit duitsland, wat een super apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net de Ralf gemaild en de factuur netjes ontvangen. Nu rest mij enkel nog het geld te storten, maar wat vul ik waar in? Ik kan geen Duits en wil natuurlijk geen fouten maken! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wie kan een beetje duits? Heb hem online besteld om op te halen bij mediamarkt aachen. Hij was eerst niet op voorraad, krijg ik nu dit. Wie weet wat dit betekend?
Sehr geehrter Herr ,

die von Ihnen bestellte Ware hat heute unser Lager verlassen.

Menge: Artikelnummer: Bezeichnung: Einzelpreis: Summe:
1 Versandkosten 0,00 EUR 0,00 EUR
1 1638737 Nexus 4 16 GB 395,00 EUR 395,00 EUR
Enthaltene MwSt: 63,07 EUR
Rechnungssumme: 395,00 EUR
Im Anhang dieser E-Mail erhalten Sie Ihre Rechnung. Haben Sie bei Ihrer Bestellung eine Teillieferung ausgewählt, erhalten Sie mehrere Rechnungen für Ihre Bestellung.

Zum Öffnen der PDF-Datei benötigen Sie den Acrobat Reader. Dieser steht Ihnen hier kostenlos zum Download zur Verfügung:
http://get.adobe.com/reader/

Bitte denken Sie daran: Sobald die Ware in Ihrem Media Markt für Sie bereit liegt, erhalten Sie eine separate Abholbestätigung per E-Mail für die Abholung Ihrer Bestellung. Für die Abholung benötigen Sie Ihren Personalausweis, Reisepass oder Führerschein sowie die Rechnung.
Bitte wenden Sie sich mit Ihren Unterlagen an einen Mitarbeiter in unserem Markt.

Ihr gewählter Markt zur Abholung:
Media Markt Aachen
Franzstr. 6
52064 Aachen
0241/5680-0
Bei Rückfragen geben Sie bitte Ihre nachfolgende Bestellnummer an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag & aanbod hoort thuis in V&A, nooit in een topic.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 01-02-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:00:
Wie kan een beetje duits? Heb hem online besteld om op te halen bij mediamarkt aachen. Hij was eerst niet op voorraad, krijg ik nu dit. Wie weet wat dit betekend?
Je telefoon ligt binnen een paar dagen in Aken :) Ding heeft het centraal magazijn verlaten en is op weg naar de vestiging. Je krijgt een email met afhaalbevestiging en die moet je meenemen.

[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 31-01-2013 22:04 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:48:
Ik heb ook net de Ralf gemaild en de factuur netjes ontvangen. Nu rest mij enkel nog het geld te storten, maar wat vul ik waar in? Ik kan geen Duits en wil natuurlijk geen fouten maken! :'(
Aan: Media Markt Nordhorn
Rekening nummer (IBAN): DE49265800700861540800

Bij opmerkingen het "belegnummer", staat op de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:23:
[...]

Aan: Media Markt Nordhorn
Rekening nummer (IBAN): DE49265800700861540800

Bij opmerkingen het "belegnummer", staat op de factuur.
Heel hard bedankt! _/-\o_

Zet mij maar op de lijst van in blijde verwachting! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:59
Hier ook 2 stuks onderweg naar NL vanuit DE *O*

Besteld via Duitse tussenpersoon die ze voor mij in de Play Store heeft gekocht. Uiteindelijk de 8gb versie voor 320 euro per stuk inclusief verzendkosten etc.

Heeft wel heel lang geduurd zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Zojuist maar even aan het zoeken geweest voor een duitse proxy om bij de play now store te bestellen.
Ik kon gewoon mijn eigen gmail adres gebruiken en een nl creditcard bij google wallet.

10 euro verzendkosten is niks van te zeggen, alleen die verzendtijd....1 tot 2 weken wachten.
We hebben het ervoor over.

Hmm, dat gaat niet helemaal lekker met mijn nederlandse Credtitcard

[ Voor 11% gewijzigd door SpeedBart op 01-02-2013 10:59 ]

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwx9
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 11:05
Dinsdag betaald en vandaag al binnen, top service. Alleen heb ik een probleem met de camera, er lijkt net onder het midden een donkere vlek te zitten. Iemand een oplossing of wordt t terugsturen?

https://www.dropbox.com/s/anwxxxcs4ev6g68/IMG_20130201_153540.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door rwx9 op 01-02-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje Klaasje
  • Laatst online: 12-10 11:29
Ik heb er in de play store woensdag twee besteld via mijn Nederlandse Gmail adres en een Nederlandse creditcard. Ik heb vandaag de toestellen geleverd gekregen op mijn adres in Duitsland.

Wel moet je de creditcard verwijderen uit je wallet en opnieuw toevoegen met een Duits adres.

Wel heb je een duits IP nodig om te bestellen, ik gebruik daarvoor Cybergost.

Ik heb 607,99 betaald voor 2 Nexus 4, 8GB. Twee stuks is het maximum. Na levering kan je er wel weer opnieuw twee bestellen, dat heb ik vandaag dan ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdagavond 16gb nexus 4 besteld via de Duitse Google play store. Vandaag aangekomen bij mailboxde.com. Zij hebben hem inmiddels alweer opgestuurd met een track and trace. Verwacht hem van het weekend, of op zijn laatst op maandag binnen te hebben. Gaat aardig snel :)

Kosten: €349 (16gb) + ( €9.99 shipping naar mailboxde.com) = €358.99
€358.99 + €18,15 (mailboxde.com shipping naar NL, verzekerd tot €500) = €377.

€377 is een mooie prijs, nu nog maar hopen dat ik geen dode pixels heb ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

http://nl.hardware.info/n...an-tweede-revisie-nexus-4

Even interessant om te weten. Erg balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Oke, ik sta op het punt om een Nexus 4 te bestellen in de Duitse Play Store, ik heb echter wat vragen (voor de gebruikers van mailboxde.com; misschien liggen ze voor de hand) waar ik het antwoord niet een twee drie op kan vinden. Ik heb voor de bestelling een nieuwe Google Account aangemaakt.

1. Als ik Google Wallet wil gebruiken, moet ik mijn naam en thuislocatie invullen. In het maitlje wat ik van mailboxde.com heb gehad staat dat ik in het "Naam" veld altijd "Mailboxde.com" (en in het veld "Firmenname" mijn eigen naam + ID) in moet vullen. Is dat hier (bij de registratie voor Google Wallet) ook het geval, dus bij naam "Mailboxde.com" en eventueel nog mijn eigen naam en ID er achter? Ik neem aan dat ik als postcode, de postcode van Mailboxde.com moet invullen.

EDIT: Of hebben jullie eerst de Wallet aangemaakt onder je eigen naam in Nederland en later pas een CC toegevoegd?

2. Ik neem aan dat ik het factuur- en thuisadres ook aan elkaar gelijk moet stellen, dus aan mijn mailboxde.com adres?

[ Voor 6% gewijzigd door Hayo op 01-02-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hayo schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:09:
Oke, ik sta op het punt om een Nexus 4 te bestellen in de Duitse Play Store, ik heb echter wat vragen (voor de gebruikers van mailboxde.com; misschien liggen ze voor de hand) waar ik het antwoord niet een twee drie op kan vinden. Ik heb voor de bestelling een nieuwe Google Account aangemaakt.

1. Als ik Google Wallet wil gebruiken, moet ik mijn naam en thuislocatie invullen. In het maitlje wat ik van mailboxde.com heb gehad staat dat ik in het "Naam" veld altijd "Mailboxde.com" (en in het veld "Firmenname" mijn eigen naam + ID) in moet vullen. Is dat hier (bij de registratie voor Google Wallet) ook het geval, dus bij naam "Mailboxde.com" en eventueel nog mijn eigen naam en ID er achter? Ik neem aan dat ik als postcode, de postcode van Mailboxde.com moet invullen.

EDIT: Of hebben jullie eerst de Wallet aangemaakt onder je eigen naam in Nederland en later pas een CC toegevoegd?

2. Ik neem aan dat ik het factuur- en thuisadres ook aan elkaar gelijk moet stellen, dus aan mijn mailboxde.com adres?
Voor Google Wallet heb ik gebruik gemaakt van een Mastercard creditcard. Hiervoor moet je een default billing address opgeven. Dit adres moet hetzelfde zijn als hetgeen wat op de mailboxde.com site staat.

Uiteindelijk heb ik dit voor zowel billing als shipping address gebruikt:

Mailboxde.com, Voornaam Achternaam, mailboxdeIDNummer
Voornaam Achternaam, mailboxdeIDNummer
Dresdner Str. 9
02763 Zittau, Germany

Het is een beetje dubbelop maar het heeft uiteindelijk wel gewerkt. Verder moet het adres van je creditcard (billing address) overeenkomen met het adres waar je naar wilt shippen (shipping address van mailboxde.com)

Ik denk trouwens dat als alle informatie erin staat, ze er wel uitkomen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:48:
[...]

Voor Google Wallet heb ik gebruik gemaakt van een Mastercard creditcard. Hiervoor moet je een default billing address opgeven. Dit adres moet hetzelfde zijn als hetgeen wat op de mailboxde.com site staat.

Uiteindelijk heb ik dit voor zowel billing als shipping address gebruikt:

Mailboxde.com, Voornaam Achternaam, mailboxdeIDNummer
Voornaam Achternaam, mailboxdeIDNummer
Dresdner Str. 9
02763 Zittau, Germany

Het is een beetje dubbelop maar het heeft uiteindelijk wel gewerkt. Verder moet het adres van je creditcard (billing address) overeenkomen met het adres waar je naar wilt shippen (shipping address van mailboxde.com)

Ik denk trouwens dat als alle informatie erin staat, ze er wel uitkomen.

Succes!
Ok, dus in het "Naam" veld, plaats ik Mailboxde.com, Voornaam Achternaam, mailboxdeIDNummer :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
rwx9 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:20:
Dinsdag betaald en vandaag al binnen, top service. Alleen heb ik een probleem met de camera, er lijkt net onder het midden een donkere vlek te zitten. Iemand een oplossing of wordt t terugsturen?

https://www.dropbox.com/s/anwxxxcs4ev6g68/IMG_20130201_153540.jpg
Hardware fout... Balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdietger
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-09 11:55
Kom net terug van MM Aken met 2 Nexus 4's.
Hierbij laat ik even weten dat ze er nog meer dan 40 in stock hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 20:25
Hmm stond ik net te twijfelen om een N4 te gaan halen maar dit zijn geen software fixes.... iemand enig idee wanneer die rev2 in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwx9
  • Laatst online: 27-09 11:05
Net te horen gekregen dat ik hem kan terugsturen (camera kapot), verzondkosten worden vergoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Laatst online: 09-09-2024
catchingfire schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:27:
[...]

Hmm stond ik net te twijfelen om een N4 te gaan halen maar dit zijn geen software fixes.... iemand enig idee wanneer die rev2 in de winkels ligt?
Volgens deze duitse site, half Februari.

http://www.telekom-presse...snahmen_hin_.id.24151.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Super veel Nexus 4 in Aken mediamarkt, kom er net vandaan. Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Laatst online: 09-09-2024
Dat is persoonlijk, ik denk dat het wel snel duidelijk wordt of het gerucht klopt.

Dat Google erg snel verbeteringen toepast als ze dat nodig vinden, hebben ze in het verleden wel laten zien.

Met de Nexus 7 werden ook erg snel andere versies toegevoegd, daar waren de eerste kopers ervan ook niet blij mee.

Ik wacht daarom nog even met kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vburen
  • Laatst online: 01-09 07:46

Vburen

<omdat het kan>

Ik denk dat ik ook nog even wacht; dan heb ik ook kans om te wachten op een (betaalbare) Nederlandse retailer.
En als ze iets fixen mag dat usb on the go zijn wat mij betreft... OK het is niet in het belang van Google maar toch iets waarmee ze de tweakeraar tegemoet kunnen komen gezien het gemis van een sdkaartslot.

<omdat het kan>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Gisteren heb ik met medetweaker Jimp een Nexus 4 gehaald bij de Mediamarkt in Nordhorn en het is allemaal vlekkeloos verlopen. De 25e een mailtje gestuurd in Google Translate-Duits naar Ralf dat we de toestellen graag 2 februari op zouden willen halen. De 26e kregen we een mailtje terug (in Engels :P) dat hij binnen enkele dagen weer een levering verwachtte en dan twee toestellen voor ons apart zou houden. Daar kregen we een bevestiging van op de 28e en gisteren hebben we de toestellen opgehaald. Dikke prima dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
*weg* :/

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 03-02-2013 22:08 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP!
Ik heb geprobeerd om deze telefoon te kopen van Belsimpel. Belsimpel gevraagd mijn vodafone gebruikersnaam en wachtwoord, zodat ze konden mijn account te upgraden. dit is volkomen illegaal en ze zijn gemeld aan OPTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Laatst online: 01-10 16:27
Heb mijn N4 gister ontvangen. Mijn broer moest een weekendje werken in duitsland, en hij ging meteen langs de MediaMarkt in Kassel. Hij zei dat ze daar te koop stonden voor 450 euro 8)7 . Beetje raar, want op de site stond gewoon 395. Na navraag bij de verkoper daar, mocht hij hem gewoon meenemen voor 395. Zodoende heb ik nu een Nexus 4 in me hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 15:28
Vanmiddag een mail naar Ralf van Media Markt gestuurd, hopelijk reageert hij snel zodat ik het geld kan overmaken... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Hmmm...op 1 februari heb ik mijn bestelling geplaatst, maar sindsdien is er nog niets veranderd. Order staat in Google Wallet en in Google Play nog steeds op "Pre-ordered". Ik begin me een beetje zorgen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:20
Hayo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:25:
Hmmm...op 1 februari heb ik mijn bestelling geplaatst, maar sindsdien is er nog niets veranderd. Order staat in Google Wallet en in Google Play nog steeds op "Pre-ordered". Ik begin me een beetje zorgen te maken...
Hou er wel rekening mee dat er nog een weekend tussen zit. Daarnaast geeft Google aan dat het door hun versturen, 3 tot 5 dagen kan duren. Ik zou nog even geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Laatst online: 12-10 09:36
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:48:
LET OP!
Ik heb geprobeerd om deze telefoon te kopen van Belsimpel. Belsimpel gevraagd mijn vodafone gebruikersnaam en wachtwoord, zodat ze konden mijn account te upgraden. dit is volkomen illegaal en ze zijn gemeld aan OPTA
LET OP!
Ik heb deze telefoon bij Belsimpel besteld. Nette service, alleen mijn telefoonnummer hoeven geven, waarin ik zelfs een tikfout had zitten. Toen hebben ze mij gebelt om te controleren of het klopten.
Top service! _/-\o_

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb pas de 2e besteld in google play germany en hij is gisteren verzonden naar mailboxde. Ik hoop hem nog deze week te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Vandaag mijn Nexus 4 opgehaald in Duisburg. Had de mail van de bestelling bij mij maar die was niet nodig. Ik heb ook nooit een ophaal bericht ontvangen. Ik denk dat ik wel weet waarom want toen ik in de winkel stond zag ik dat ze genoeg telefoons hadden liggen.

De verkoper vertelde mij ook dat ze een maand terug er te weinig hadden en ze alleen per bestelling afgehaald konden worden. Nu hebben ze er genoeg en kan je ze zo ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
SuperKneus schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:03:
Vandaag mijn Nexus 4 opgehaald in Duisburg....

De verkoper vertelde mij ook dat ze een maand terug er te weinig hadden en ze alleen per bestelling afgehaald konden worden. Nu hebben ze er genoeg en kan je ze zo ophalen.
Is de in-de-winkel prijs daar gewoon hetzelfde als in de webshop? (16gb=395euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
catchingfire schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:54:
[...]

Is de in-de-winkel prijs daar gewoon hetzelfde als in de webshop? (16gb=395euro)
Heb ik er wel voor betaald bij de Mediamarkt in Duitsland, en in Dorsten lagen er wel een stuk of 30 in de vitrine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ja hij is gewoon 395, ik vroeg het van te voren nog even en had voor de zekerheid een screenprint van de site meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Bij F-Mobile (zonhoven) kost de Nexus 4 intussen al 519 euro. Dat is al 30 minder dan de oorspronkelijke 549 euro

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
KoensSocialL schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:32:
Bij F-Mobile (zonhoven) kost de Nexus 4 intussen al 519 euro. Dat is al 30 minder dan de oorspronkelijke 549 euro
Blijft een asociale winstmarge. Zou niemand moeten doen, leren dat soort mensen het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:59
Nou, mijn nexus 4 8gb is binnen uit Duitsland :D Totaal 320 euro voor betaald. Heb alleen nog maar de buitenkant bewonderd, vanavond maar eens echt mee aan de slag gaan :)

Sinds dat ie weer beschikbaar was in de Duitse Play store is het ineens heel snel gegaan. Mocht ook wel onderhand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog even vermelden dat ik gisteren mij Nexus 4 16GB van Ralf heb ontvangen. Vorige donderdag besteld, vrijdag middag te betaling uitgevoerd en gisteren (woensdag) kreeg ik hem aan.

Ondertussen al wat mee gespeeld en ik zie het helemaal zitten om deze de komende twee jaar grondig in gebruik te nemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 16:34

PuijkeN

euhm ?

alwaysleft schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:18:
Super veel Nexus 4 in Aken mediamarkt, kom er net vandaan. Doe er je voordeel mee!
mdietger schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:34:
Kom net terug van MM Aken met 2 Nexus 4's.
Hierbij laat ik even weten dat ze er nog meer dan 40 in stock hebben.
Idem, ik ben vandaag 'even' naar Aken gereden en er waren er nog ongeveer 30 schat ik te krijgen daar. Ging allemaal lekker vlot, binnen en buiten! :)

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

Is er iemand die deze week een nexus besteld heeft bij Ralf? Ik deed dit afgelopen maandag en maakte het geld in de avond over, maar heb nog niks gehoord. Gisteren stuurde ik een mailtje met de vraag of het geld goed overgekomen was, maar ook daar nog geen reactie op terwijl hij daarvoor altijd vlot reageerde. Mild irriterend :/.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:40:
Is er iemand die deze week een nexus besteld heeft bij Ralf? Ik deed dit afgelopen maandag en maakte het geld in de avond over, maar heb nog niks gehoord. Gisteren stuurde ik een mailtje met de vraag of het geld goed overgekomen was, maar ook daar nog geen reactie op terwijl hij daarvoor altijd vlot reageerde. Mild irriterend :/.
Het overmaken van het geld duurt 2-4 werkdagen, vertelde Ralf mij. Daarna wanneer hij het geld ontvangen heeft zal hij opnieuw een mail sturen met daarin het tracking nummer van DPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:48:
LET OP!
Deze user heeft zelf iets verkeerd gedaan, BS kan hier niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:16:
[...]

Het overmaken van het geld duurt 2-4 werkdagen, vertelde Ralf mij. Daarna wanneer hij het geld ontvangen heeft zal hij opnieuw een mail sturen met daarin het tracking nummer van DPD.
Ja, dat vertelde hij mij ook. Heel veel zorgen maak ik me ook nog niet, maar ik vroeg me wel af of iemand anders recent wel antwoord van hem gekregen heeft.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Laatst online: 10-10 09:29
Na alle positieve verhalen die ik lees over Ralf (Held) wil ik die methode ook wel gaan proberen.
Maar heb een paar vragen:
Hoe zit het met garantie, kan je daarvoor gewoon naar de nederlandse mediamarkt? is een en hetzelfde bedrijf immers.
En hoe gaat het bestellen nu precies? Moet ik gewoon naar nordhorn mailen en dan m'n gegevens geven?
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
twowheeler schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:22:
Na alle positieve verhalen die ik lees over Ralf (Held) wil ik die methode ook wel gaan proberen.
Maar heb een paar vragen:
Hoe zit het met garantie, kan je daarvoor gewoon naar de nederlandse mediamarkt? is een en hetzelfde bedrijf immers.
En hoe gaat het bestellen nu precies? Moet ik gewoon naar nordhorn mailen en dan m'n gegevens geven?
Bedankt.
Volgens Ralf kan je gewoon naar MM Nederland toe voor garantie. Heb het gelukkig nog niet hoeven proberen.

Procedure:

-Mail sturen naar MM Nordhorn (nordhorn@mediamarkt.de) met daarin je naw gegevens en melding dat je de Nexus 4 16GB voor 395 wenst te bestellen.
- Ralf mailt spoedig een factuur terug met daarin betalingsinfo.
- Betaling overmaken naar genoemde bic + iban + rekeningnummer
- Ralf stuurt je 3 tot 4 dagen later de telefoon op; volgende dag is deze in NL bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Brammos85 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:24:
[...]

Volgens Ralf kan je gewoon naar MM Nederland toe voor garantie. Heb het gelukkig nog niet hoeven proberen.

Procedure:

-Mail sturen naar MM Nordhorn (nordhorn@mediamarkt.de) met daarin je naw gegevens en melding dat je de Nexus 4 16GB voor 395 wenst te bestellen.
- Ralf mailt spoedig een factuur terug met daarin betalingsinfo.
- Betaling overmaken naar genoemde bic + iban + rekeningnummer
- Ralf stuurt je 3 tot 4 dagen later de telefoon op; volgende dag is deze in NL bij jou.
Bedankt voor je antwoord, nu staat alles tenminste op een rijtje. Garantie afhandeling bevalt me ook wel, dat neemt eigenlijk meteen alle nadelen weg. :)
In het engels volstaat neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 09:40

El Martino

Zo niet, dan toch.

Deze week heb ik ook voor mijn broertje nog een Nexus 4 bij de Britse Google Play Store besteld. Binnen een dag verstuurd naar mijn Borderlinx Suite en vanuit hier is ie ook binnen een dag weer doorgestuurd. Als alles mee zit kun je 'm dus nu in drie dagen in huis hebben zonder de deur uit te hoeven.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Volgens MM NL niet, hoe zit dat dan? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Gonadan schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:52:
[...]
Volgens MM NL niet, hoe zit dat dan? :D
Ralf heeft mij aangegeven dat hij niet wist of MM NL de garantie kon regelen, maar dat ik er niet van uit moest gaan. Ik kan me voorstellen dat MM NL geen garantie gaat afhandelen, maar dat zou een keer getest moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGamo
  • Laatst online: 31-05-2024
twowheeler schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:05:
[...]

Bedankt voor je antwoord, nu staat alles tenminste op een rijtje. Garantie afhandeling bevalt me ook wel, dat neemt eigenlijk meteen alle nadelen weg. :)
In het engels volstaat neem ik aan?
Ja, engels volstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGamo
  • Laatst online: 31-05-2024
Mythio schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:24:
[...]

Ralf heeft mij aangegeven dat hij niet wist of MM NL de garantie kon regelen, maar dat ik er niet van uit moest gaan. Ik kan me voorstellen dat MM NL geen garantie gaat afhandelen, maar dat zou een keer getest moeten worden...
Ik hoorde van hem dat ik elke MM in Duitsland kon binnenlopen lopen voor garantie of de telefoon terug sturen naar hem. Denk niet dat de MM NL de garantie op zich neemt.
Goede service verder van Ralf. Maandagavond betaald en vrijdagochtend de telefoon in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Dit is het antwoord dat ik kreeg van mm nederland:
Geachte meneer ....,

Bedankt voor het schrijven aan de Media Markt Hoorn.

Wanneer u een aankoop doet binnen Nederland is dit altijd mogelijk. Helaas is het met aankopen buiten Nederland niet mogelijk.

U heeft wel recht op uw Europese garantie aanspraak maar dit verloopt in dit geval via Asus.

Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rebecca Tuijnman
Hoofd Service
Media Markt Hoorn
Dus afgezien van dat ze denk dat het om een asus toestel gaat (nexus 10 denk ik?) Denk ik niet dat het het gaan oplossen. Hoe die Europese garantie aanspraak precies werkt weet ik niet. Samsung heeft een pick up and return systeem dacht ik. Hoe lg dat doet weet ik ook niet.

De positie van Ralf geeft wel de indruk dat hij eventuele garantie gevallen op zich wil nemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ElGamo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:33:
[...]

Ik hoorde van hem dat ik elke MM in Duitsland kon binnenlopen lopen voor garantie of de telefoon terug sturen naar hem. Denk niet dat de MM NL de garantie op zich neemt.
Goede service verder van Ralf. Maandagavond betaald en vrijdagochtend de telefoon in bezit.
Lekker dan :(. Ik heb ook maandagavond betaald en heb zelfs nog niks gehoord. Ik heb het via de ING overgemaakt en dat is tot op vandaag nog steeds zo. Tenzij er zo bij thuiskomst een nexus op me ligt te wachten is er blijkbaar toch iets niet helemaal ok gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
Termy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:40:
Maandag telefoon gebesteld bij Ralf en voor 19:00 maandag het geld overgemaakt, zo net is de Nexus 4 binnen gekomen! :) Gisteren Ralf gemailed over het geld, kreeg binnen 2 uur antwoord ondanks dat hij meedeelde dat hij ziek was.

[ Voor 8% gewijzigd door pipo1000 op 08-02-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

pipo1000 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:10:
[...]

Maandag telefoon gebesteld bij Ralf en voor 19:00 maandag het geld overgemaakt, zo net is de Nexus 4 binnen gekomen! :) Gisteren Ralf gemailed over het geld, kreeg binnen 2 uur antwoord ondanks dat hij meedeelde dat hij ziek was.
In een totaal onverwachte wending kom ik net idd thuis met een op mij wachtende nexus :o.

Er is echter wel wat verkeerd gegaan want ondanks mijn adres op de buitenkant van het pakket, is de factuur op een andere naam. Ook op maandag besteld en een bijna gelijk bestelnummer (alleen laatste cijfer is anders).

Is er hier toevallig iemand uit Nieuw-Vennep die afgelopen maandag besteld heeft...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
Termy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:17:
[...]

In een totaal onverwachte wending kom ik net idd thuis met een op mij wachtende nexus :o.

Er is echter wel wat verkeerd gegaan want ondanks mijn adres op de buitenkant van het pakket, is de factuur op een andere naam. Ook op maandag besteld en een bijna gelijk bestelnummer (alleen laatste cijfer is anders).

Is er hier toevallig iemand uit Nieuw-Vennep die afgelopen maandag besteld heeft...?
Yep, dat ben ik! Ik zie nu net pas dat ik een bon van iemand uit Purmerend heb, ben jij dat @Termy ?

[ Voor 7% gewijzigd door pipo1000 op 08-02-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

pipo1000 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:26:
[...]

Yep, dat ben ik! Ik zie nu net pas dat ik een bon van iemand uit Purmerend heb, ben jij dat @Termy ?
Yep :). Ok, dan is er iig niet iemand die er nog op wacht terwijl ik hem heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:43

Niku

Alagaesii

Ik kon het met de zoekfunctie niet vinden, dus dan toch maar zo.
Wordt er eigenlijk nog verwacht dat Google de Nexus 4 via de NL playstore aan gaat bieden? En zo ja, op welke termijn? Of is daar gewoon echt geen pijl op te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond in Mediamarkt Lingen één opgehaald, 395,- voor de 16GB. Waren nog ruimschoots genoeg aanwezig. Toen ik vooraf belde en vroeg of ik Engels mocht spreken was de eerste reactie "Nexus 4?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Niku schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:37:
Ik kon het met de zoekfunctie niet vinden, dus dan toch maar zo.
Wordt er eigenlijk nog verwacht dat Google de Nexus 4 via de NL playstore aan gaat bieden? En zo ja, op welke termijn? Of is daar gewoon echt geen pijl op te trekken?
Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Hayo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:25:
Om even terug te komen op mijn bericht van 4 februari:

De status van mijn order in Google Wallet en in Google Play staat nog steeds op "Pre-order". Ik heb tevens nog geen authorisatie op mijn creditcard gezien, maar misschien valt dat ook wel niet te zien. Ik heb inmiddels verschillende malen contact gehad met Google over mijn order om te verifieren dat alles in order is. Zij bevestigen dat mijn order vast staat op "Pre-order" in Google Wallet en dat dit een technische fout is in Google Wallet. Mijn order is echter wel ontvangen door Google en er is bevestigd dat mijn order op tijd verzonden wordt (voor of op 13 februari). Nu maar hopen dat dit ook gebeurd en mijn order niet ineens wordt gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
Termy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:50:
[...]
Yep :). Ok, dan is er iig niet iemand die er nog op wacht terwijl ik hem heb :).
Misschien moeten we de bon maar uitwisselen zodat we allebei een bon hebben met de juiste naam erop door hem aan elkaar te sturen in een envelopje met een postzegel erop? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-10 16:00
[...]

Volgens Ralf kan je gewoon naar MM Nederland toe voor garantie.
MM NL gaat hier echt geen garantie op verlenen :N

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Hayo schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 09:44:
[...]

Om even terug te komen op mijn bericht van 4 februari:

De status van mijn order in Google Wallet en in Google Play staat nog steeds op "Pre-order". Ik heb tevens nog geen authorisatie op mijn creditcard gezien, maar misschien valt dat ook wel niet te zien. Ik heb inmiddels verschillende malen contact gehad met Google over mijn order om te verifieren dat alles in order is. Zij bevestigen dat mijn order vast staat op "Pre-order" in Google Wallet en dat dit een technische fout is in Google Wallet. Mijn order is echter wel ontvangen door Google en er is bevestigd dat mijn order op tijd verzonden wordt (voor of op 13 februari). Nu maar hopen dat dit ook gebeurd en mijn order niet ineens wordt gecancelled.
Nou...jammer genoeg is mijn order gecancelled door Google. In de e-mail van Google Wallet werd het volgende vermeld: "We were unable to verify the account information for your recent purchase with Google Wallet." Ik heb de volgende procedure doorlopen om te bestellen:
  1. Maak een mailboxde.com account aan
  2. Sluit alle browsers
  3. Verwijder alle cookies en geschiedenis
  4. Start Shellfire VPN om een Duits IP adres te krijgen.
  5. Open een nieuw incognito venster
  6. Maak een nieuw Google Account aan bij Google.de
  7. Voeg een creditcard aan Google Wallet toe
    1. Het verzendadres moet hetzelfde zijn als het door mailboxde.com verstrekte adres
    2. Het creditcard adres moet hetzelfde zijn als het door mailboxde.com verstrekte adres
    3. Het factuuradres moet hetzelfde zijn als het door mailboxde.com verstrekte adres
  8. Het verzend en factuuradres moeten hetzelfde zijn (mailboxde.com adres).
  9. Plaats de order in de Play Store
Ik wil nog een poging wagen om een Nexus 4 te bestellen, maar ik heb eigenlijk wat vragen waarvan het antwoord voor mij niet helemaal duidelijk is en waar ik het antwoord niet op kan vinden:
1. Is de bovenstaande procedure correct of moet ik de creditcard pas aan Google Wallet toevoegen als ik de order in de Play Store ga plaatsen en dus niet voordat ik dat doe?
2. Is het nodig dat het creditcard adres / gegevens gelijk is aan het verzend- en factuuradres of moet ik de echte creditcard gegevens verstrekken bij het creditcard adres?
3. Kan ik dezelfde creditcard nog een keer gebruiken als ik mijn order plaats of moet ik een andere creditcard gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 12-10 11:39
Is die hele methode via 'Ralf' wel enigzins betrouwbaar. Ben nogal bang zomaar mijn geld kwijt te raken. Er zijn geen alternatieven? Ik woon nogal ver van de grens (Amsterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
TheProf82 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:57:
Is die hele methode via 'Ralf' wel enigzins betrouwbaar. Ben nogal bang zomaar mijn geld kwijt te raken. Er zijn geen alternatieven? Ik woon nogal ver van de grens (Amsterdam).
Ebay of een tweakert zo gek krijgen dat ie er een voor je meenemen, als je die wel vertrouwt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
TheProf82 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:57:
Aan de positieve verhalen te zien kan je het wel vertrouwen. En wat dat betreft vertrouw ik de reacties van tweakers wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mythio schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:24:
Ah, dat is al een heel andere bewering. De discussie is namelijk al eerder geweest, MM NL geeft aan dat je alles wat bij een vestiging in NL gekocht is bij alle NL-vestigingen kan terugbrengen voor garantie. De grens over kan niet. MM BE en DLD beweren hetzelfde. Wat dat betreft wens ik iemand dan ook succes met het omlullen van de baliemedewerker. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:23

CyberDonky

DealBytes

Als je via de Google Play Store besteld in Duitsland en je gaat via VISA betalen... op welke punten moet ik dan letten? Ik wil namelijk de Nexus 4 bestellen met iemand anders zijn VISA (Nederlander) en op een ander adres laten afleveren in Duitsland.. het zijn dus twee verschillende personen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat Google de order niet annuleert vanwege het VISA order gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 12-10 11:39
Ik ga er vanavond eentje bestellen via Ralf! Hij heeft gereageerd op wat vragen die ik had, dus ik ga ervoor.

Levertijd is iets langer, binnen een paar dagen krijgen ze weer nieuwe exemplaren. Ben zo benieuwd hoe snel dit gaat, het lijkt me een erg fijn toestel en de nadelen (camera/batterij) zijn voor mij geen struikelblok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tesedar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 09:48
Heb vorige week Nexus 4 16gb besteld via FromUS2EU. Tot op heden nog geen bevestiging gehad.
Heeft wss te maken met overschrijving belgië => nederland + weekend er tussen.

Bij verandering van de status zal ik het hier ook posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:23

CyberDonky

DealBytes

TheProf82 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:46:
Ik ga er vanavond eentje bestellen via Ralf! Hij heeft gereageerd op wat vragen die ik had, dus ik ga ervoor.

Levertijd is iets langer, binnen een paar dagen krijgen ze weer nieuwe exemplaren. Ben zo benieuwd hoe snel dit gaat, het lijkt me een erg fijn toestel en de nadelen (camera/batterij) zijn voor mij geen struikelblok!
Ralf heeft zojuist aangegeven via mail aan mij dat de levering onderweg is. De nieuwe levering is dus morgen of overmorgen binnen (:
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Let op:
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d

Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!

Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.

In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.