kan je dat meer uitleggen want hier staat wel dat hij te koop is in frankrijk?
http://support.google.com...r.py?hl=en&answer=2462844
Ik denk dat hij bedoelt dat hij uitverkocht is in Franse Play Store, net als in alle andere Play Stores.PirateStef schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:53:
[...]
http://support.google.com...r.py?hl=en&answer=2462844
Te vroeg gejuicht: 2 weken na de levering vond ik vandaag een factuur van FedEx in de bus: 65 euro betalen (btw enzo)... Ach ja, het blijft een goeie prijs voor een geweldig toestel!bmaster001 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:41:
[...]
- Als je pech hebt, komen er inderdaad nog invoerrechten enzo bij aan de douane, maar die pech heb ik dus niet gehad.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=86689&sid=76873
Verwijderd
Ik zou Ralf van Mediamarkt Nordhorn emailen, gaat perfect tot nu toe bij mij en er zijn veel positieve reacties over hem. Gewoon even naar de invoice vragen, kan allemaal in het engels als je niet vaardig bent in het Duitsrage corp schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:46:
Zit er nog prijs verschillen tussen de mediamarkten in duitsland?
Ik zit er aan te denken om dit weekend ook een LG nexus uit duitsland te halen..
Waarschijnlijk kan ik op de zondag.
Iemand nog aanraders?
mediamarkt is niet open op zondag?rage corp schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:46:
Zit er nog prijs verschillen tussen de mediamarkten in duitsland?
Ik zit er aan te denken om dit weekend ook een LG nexus uit duitsland te halen..
Waarschijnlijk kan ik op de zondag.
Iemand nog aanraders?
K.W.
Zijn de telefoons nog steeds beschikbaar? Zie dat ik er maar 2 kan bestellen in de online shop, of is dat een veiligheidsdingetje?Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:06:
[...]
Ik zou Ralf van Mediamarkt Nordhorn emailen
[ Voor 22% gewijzigd door deejaylethal op 26-01-2013 12:42 ]
Eigenlijk moet men gek zijn om die prijs te betalenKoensSocialL schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:10:
De Nexus 4 is vanaf nu ook te koop in België!
Bij F-Mobile (Zonhoven, Limburg) is hij te koop voor 549 euro!
http://www.f-mobile.be/lg_960_nexus_4_nfc_16gb
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Dat is wel waar, ik kan voor dat geld beter naar duitsland gaat. Misschien is dat wel 10-20 km verder maar je bespaart 150 euro. (Offtopic: De Lumia 820 is daar wel voor een goede prijs)Gunth schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:43:
[...]
Eigenlijk moet men gek zijn om die prijs te betalen
K.W.
Verwijderd
Volgens mij zijn ze nog steeds beschikbaar in Nordhorn, je kunt altijd even mailen, deed ik ook. Ralf reageerde in 15 minuten, op zondag nota bene!deejaylethal schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:03:
[...]
Zijn de telefoons nog steeds beschikbaar? Zie dat ik er maar 2 kan bestellen in de online shop, of is dat een veiligheidsdingetje?
K.W.
Helaas niet meer op het moment. Hij verwacht een nieuwe zending in het begin van volgende week.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:49:
[...]
Volgens mij zijn ze nog steeds beschikbaar in Nordhorn, je kunt altijd even mailen, deed ik ook. Ralf reageerde in 15 minuten, op zondag nota bene!
[ Voor 23% gewijzigd door ion op 26-01-2013 16:16 ]
Klopt, net terug uit Mönchengladbach, hadden er nog 18 liggenionn schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:12:
Bij Monchengladbach, Aken en Düsseldorf-Metrostraße MM, direct leverbaar en direct op te halen.
[ Voor 10% gewijzigd door partyondude op 26-01-2013 18:10 ]
"Above And Beyond The Call"
Grapje zeker? Zo weinig nog maar?partyondude schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:47:
[...]
Klopt, net terug uit Mönchengladbach, hadden er nog 18 liggenDus, €395,- afgetikt en nu bezig met het toestel in te stellen
Nee hoor, dat mompelde die kerel toen ik hem naar het toestel vroeg, hij keek in eerste instantie nogal moeilijk, ik was bang dat ik voor niks 'ff' naar Mönchengladbach (270 km in totaal) was gereden.
In geval van de pre-orders van voor 15 januari moest je betalen bij afhalen. Of dat nog zo is bij bestelling tijdens voorraad zou ik niet weten.koenvbeek schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:47:
Op de site ziet het er uit dat je die €395 van tevoren al moet betalen, ook als je aangeeft dat je wil afhalen in Duitsland. Klopt dit? Ik lees steeds dat iedereen in de winkel betaalt.
Of moet je gewoon mailen naar de vestiging waar je wilt afhalen?
Ah, nu staat het op de site als normaal product, daarom moet je waarschijnlijk van tevoren betalen. Dan ga ik die Ralf maar mailen denk ik...Katsunami schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:10:
[...]
In geval van de pre-orders van voor 15 januari moest je betalen bij afhalen. Of dat nog zo is bij bestelling tijdens voorraad zou ik niet weten.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
Nouja waarom, het zijn toch gewoon bestellingen?Jassy schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:48:
Dat denk ik ook. Het zal mij benieuwen hoe lang dat nog goed gaat voordat daar een Geschäftsführer eens gaat kijken waar die N4's blijven
Wie is "Lieve Ralf" ?Brammos85 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:20:
Lieve Ralf heeft bij mij de Nexus 4 ook geleverd. Dinsdag betaald, vrijdag geleverd, fantastische service. Toestel was goed verpakt, voorzien van een paar mooie pennen en inderdaad niet gesealdHeerlijk toestel, en nog steeds een aanrader om te doen als je niet naar Duitsland wenst te rijden
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
'Verkaufsleiter' Media Markt Nordhorn.
10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:21:
[...]
![]()
Maar is het het geld en moeite nu waard? Voor de prijs €400 + benzine zijn er toch vele betere en goedkopere telefoons die wel gewoon in NL te krijgen zijn. Het enige voordel dat ik zie is dat het altijd de nieuwste android heeft.
Voor de originele prijs (€300) zou het natuurlijk de perfecte telefoon zijn. (behalve het ontbreken van een sd-slot)
Per e-mail. Hij kan trouwens prima Engels, dus steenkolen Duits is niet verplichtManu_ schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:26:
Voor de mensen die bij Ralf besteld hebben, kregen jullie de factuur per email of per post?
Bijvoorbeeld:predator0235 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:34:
Noem mij eens een 400€ gsm in Nederland of België met die specs?
dacht het niet
[...]
[ Voor 52% gewijzigd door 10K op 28-01-2013 13:32 ]
Dat is persoonlijk, kunnen wij niet voor jou bepalen. Ik heb hem zelfs voor die 529 van Belsimpel gekocht, omdat een Nederlandse winkel en 24-uurslevering i.c.m. een Nexus-toestel het voor mij wel waard zijn. De meerprijs om geen buggy (samsung) of trage (HTC) software van derden ertussen te hebben is het voor mij waard. Ook was ik het geknutsel met custom roms wel zat. Of hij het echt waard gaat blijken te zijn weet ik pas over twee jaar, mijn oude toestel (Desire) heb ik ook pas later moeten tweaken om bruikbaar te blijven.10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:21:
Maar is het het geld en moeite nu waard? Voor de prijs €400 + benzine zijn er toch vele betere en goedkopere telefoons die wel gewoon in NL te krijgen zijn. Het enige voordel dat ik zie is dat het altijd de nieuwste android heeft.
Voor de originele prijs (€300) zou het natuurlijk de perfecte telefoon zijn. (behalve het ontbreken van een sd-slot)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb de factuur per post gehad (e-mail is de factuur wel, maar zonder bewijs van betaling), samen met een paar schattige MM pennen en een visitekaartje van RalfManu_ schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:26:
Voor de mensen die bij Ralf besteld hebben, kregen jullie de factuur per email of per post?
Verwijderd
Vind ik niet vergelijkbaar. Je hebt bij de Nexus-lijn geen last van een schil van Samsung of HTC o.i.d. Daarnaast heb je 1000x sneller de updates direct van Google. Dat heb ik persoonlijk liever dan wat meer geheugenopslag. Ik maak daarnaast ook gebruik van Dropbox en Skydrive wat ook weer een aantal GB geeft.10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:18:
[...]
Bijvoorbeeld:
LG optimus 4x HD
http://tweakers.net/price...g-optimus-4x-hd-zwart.htm
HTC one X 32GB
http://tweakers.net/price...32gb-grijs/specificaties/
Bovendien heb je voor €400 nog geen eens een Nexus 4 8gb in NL laat staan de 16gb versie, wat nog steeds weinig geheugen is.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2013 14:38 ]
K.W.
Ze zijn ook niet vergelijkbaar maar de poster hierboven zei dat er geen smartphone voor €400 of minder te koop was met ongeveer dezelfde specs, zoals een quadcore 1.5gz hd scherm, en in dit geval veel meer geheugen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:37:
[...]
Vind ik niet vergelijkbaar. Je hebt bij de Nexus-lijn geen last van een schil van Samsung of HTC o.i.d. Daarnaast heb je 1000x sneller de updates direct van Google. Dat heb ik persoonlijk liever dan wat meer geheugenopslag. Ik maak daarnaast ook gebruik van Dropbox en Skydrive wat ook weer een aantal GB geeft.
Dat heb ik zelf ook, prepaid sim met een losse Optimus 4x HD.Brammos85 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:25:
[...]
@10K: voor €395,- + €12,99 verzending is dit IMHO echt de beste smartphone die je kunt krijgen. Was het zat zo intens veel te betalen voor een telefoonabbo alleen voor die telefoon met minuten die ik nu toch nooit meer opmaak. Nu lekker een simonly voor een paar Euri per maand, klaar!
Ja, bij de mediamarkt in aachen ligt hij nu aan 429€KoensSocialL schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:45:
Dus de prijs van de Nexus 4 is gestegen bij de media markt als je die gewoon wilt kopen?
Verwijderd
[LG Google Nexus 4] Beschikbaarheid en levertijdenVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:41:
Heb zojuist de nexus 4 bestelt via Ralf en hij heeft mij natuurlijk een factuur doorgestuurd. Probleem is dat ik de ballen ken van Duits en dus niet weet welke info ik nu moet gebruiken. Kan iemand mij helpen?
(btw, als dit niet in deze topic hoort, excuses. Was niet zeker waar ik het moest posten)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mediamarkt nordhornVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:51:
Wat moet ik zetten bij begunstigde?
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Heb zaterdag in Mönchengladbach gewoon €395,- betaald.KoensSocialL schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:45:
Dus de prijs van de Nexus 4 is gestegen bij de media markt als je die gewoon wilt kopen?
Dan zou je je dus opgelicht moeten voelen bij iedere smartphone, of denk jij dat de rest van het aanbod wel die +€500,- tot €750,- waard is en zou mogen kosten?10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:46:
[...]
Ze zijn ook niet vergelijkbaar maar de poster hierboven zei dat er geen smartphone voor €400 of minder te koop was met ongeveer dezelfde specs, zoals een quadcore 1.5gz hd scherm, en in dit geval veel meer geheugen.
[...]
Dat heb ik zelf ook, prepaid sim met een losse Optimus 4x HD.
Natuurlijk is het persoonlijk wat je belangrijk vind bij een smartphone, en ik heb ook getwijfeld over nexus 4 vs de Optimus 4X of HTC one x. Maar (voor mij) wegen de voordelen (Snelle android updates/geen schil) niet op tegen de nadelen. (weinig geheugen, geen sdslot, hoge prijs)
Bovendien zou ik me nogal opgelicht voelen als ik voor de Nexus 4 de volle prijs zou hebben betaald (<€500) terwijl je weet dat hij eigenlijk $299/€350 zou moeten kosten.
Als de normale prijs van het toestel $299 is dan wel ja.partyondude schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:23:
[...]
Dan zou je je dus opgelicht moeten voelen bij iedere smartphone, of denk jij dat de rest van het aanbod wel die +€500,- tot €750,- waard is en zou mogen kosten?
In de US betaal je geloof ik altijd achteraf nog je belasting, dus komt er nog wat overheen. Bovendien zijn garantieregelingen ed. daar minder streng zodat dit minder kosten mee brengt. Opzich logisch dat de prijs van $300 naar €300 wordt omgezet. Dat Media Markt nog €45 extra vraagt zal puur komen omdat er zoveel belangstelling is voor de telefoon en mensen bereid zijn het te betalen. Ook in de US is het nu vrijwel onmogelijk om hem voor de playstore prijzen te krijgen.10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:22:
[...]
Als de normale prijs van het toestel $299 is dan wel ja.
Ben je nou aan het trollen?10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:22:
[...]
Als de normale prijs van het toestel $299 is dan wel ja.
Ik heb het over mensen die het in NL voor €544 kopen hè.ionn schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:13:
[...]
Ben je nou aan het trollen?![]()
299 dollar is excl belasting, want in elke staat is dat anders. 299 dollar is ook voor de 8GB model. Je betaalt bij MM, maar 45 euro meer dan de 350 euro playstore prijs voor de 16GB model.
Ruben1075 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:51:
[...]
Daarbij heb je voor €395 gewoon een van de beste telefoons van het moment.
Optimus 4X HD en HTC one x zijn wat betreft specs ongeveer hetzelfde en zijn goedkoper of even duur Maar goed ik zal er over op houden; het blijft een mooie telefoon natuurlijk€395,- is gezien de specs gewoon een schijntje.
[ Voor 38% gewijzigd door 10K op 28-01-2013 21:25 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Releases op 28-01-2013 20:32 ]
[ Voor 10% gewijzigd door shamp0o op 28-01-2013 21:15 ]
Hoop dat je die laatste zin zelf wel begrijpt....shamp0o schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:07:
Is er al iemand die er van af wil?waar doet die Ralf het eigenlijk voor? Noppes?
Wel jammer dan lag het toestel hier niet wil hebben omdat het dan andere smaken toestellen van hen in de weg zou zitten.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
[ Voor 23% gewijzigd door Jay-v op 28-01-2013 21:24 ]
10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:49:
[...]
Ik heb het over mensen die het in NL voor €544 kopen hè.
[...]
[...]
Optimus 4X HD en HTC one x zijn wat betreft specs ongeveer hetzelfde en zijn goedkoper of even duur Maar goed ik zal er over op houden; het blijft een mooie telefoon natuurlijk
Je kan ook een mailtje sturen naar de mediamarkt in Nordhorn met de vraag of ze hem voor je willen verzenden.Darkblaster schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:46:
Ik zou heel graag een Nexus 4 willen en baal daarom als een stekker dat die niet in Nederland verkrijgbaar is!
Zouden jullie het aanraden om 4 uur in de auto te zitten (2 uur heen en 2 uur terug) om bij de dichtsbijzijnde mediamarkt de Nexus 4 op te halen? Moet ik deze dan wel vantevoren reserveren?
En is de Nexus 4 taal dan ook Duits?
[ Voor 92% gewijzigd door shyblue op 28-01-2013 23:53 ]
Als een naam niet klopt wordt je betaling meestal terug gestort door de bank geloof ik.daaan_1992 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:12:
Ik kijk net terug in mijn bankafschriften en zie dat ik bij naam Commerzbank heb ingevuld in plaats van Mediamarkt. Wel de goede iban en bic code ingevuld.
Zal dit een groot probleem zijn? Heb nog geen bevestiging gehad dat hij geld heeft gehad, en heb donderdag al overgemaakt.
Morgen maar is mailen.
Vandaag even contact gehad met de ING, die zeiden dat IBAN het belangrijkste was. Als de bank het terug zou sturen had dit waarschijnlijk binnen 2 dagen plaatsgevonden.daaan_1992 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:12:
Ik kijk net terug in mijn bankafschriften en zie dat ik bij naam Commerzbank heb ingevuld in plaats van Mediamarkt. Wel de goede iban en bic code ingevuld.
Zal dit een groot probleem zijn? Heb nog geen bevestiging gehad dat hij geld heeft gehad, en heb donderdag al overgemaakt.
Morgen maar is mailen.
Verwijderd
No worriesdaaan_1992 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Vandaag even contact gehad met de ING, die zeiden dat IBAN het belangrijkste was. Als de bank het terug zou sturen had dit waarschijnlijk binnen 2 dagen plaatsgevonden.
Heb Ralf gemaild of hij mijn geld al ontvangen heeft. Wat wordt je hier toch ongeduldig van
Verwijderd
Mijn situatie is exact hetzelfde. Net mailtje gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:07:
Net een mailtje gehad van ralf met tracking code. Donderdag besteld en betaald, dinsdag verstuurd. Dat gaat dus redelijk snel gezien er met overschrijving betaald moet worden.
Angry Rabbit
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 15:27 ]
Welke bank als ik vragen mag?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:23:
Ik citeer Ralf: "We received the money and your Nexus is on it’s journey to you."
Zaterdag besteld en betaald.
Ralf for president!
Ik heb gister betaalt, Vandaag al onderweg! Zit bij de Rabobank.Mythio schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:33:
[...]
Welke bank als ik vragen mag?
Mijn situatie is hetzelfde, dus afhankelijk van de bank verwacht ik dat hij vandaag/morgen wordt verstuurd :-)
Verwijderd
Ik zit bij de Rabobank.Mythio schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:33:
[...]
Welke bank als ik vragen mag?
Mijn situatie is hetzelfde, dus afhankelijk van de bank verwacht ik dat hij vandaag/morgen wordt verstuurd :-)
24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer
Ja klopt... heb ik ook last van. Ik had bij Saturn Bochelt ook gezien dat ze 'm voorraad hadden, maar bleken ze gewoon geen Nexus 4 te hebben binnengekregen. Ik cancel 'm nu en ga bestellen via Google Play store, VPN Style en forwarden via familie.. is ook stuk goedkoper en 8 GB is genoeg (:Motorfret schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:19:
de voorraad status bij de Saturn blijkt niet te kloppen:
toestel zou op voorraad zijn in Kleve (word nu ook nog steeds aangegeven), maar de levertijd is 1 a 2 weken, zo bleek bij een bezoek aldaar.
tevens was de prijs kortstondig €419,-, nu is hij weer €395,-
Je zet een VPN op, gebruikt het adres van een familielid/vriend/kennis die in Duitsland woont en hem wil forwarden naar jou toe of natuurlijk ophalen. Maar je kan ook bijvoorbeeld gebruik maken van een forwarder zoals:Farid_A schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:27:
Nog steeds een duitse account en duitse cc nodig om via de duitse play store te bestellen neem ik aan? Mijn broer gaat namelijk dit weekend naar duitsland, en hij zou langs de mediamarkt kunnen gaan. Maar als ik ook via de store kan bestellen is het alleen maar beter.
Thanks! Ik heb familie wonen in duitsland dus een adres is geen probleem. Ik zat alleen met de betaling. Ik dacht namelijk dat ik een duitse CC nodig had.Youriboy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:30:
[...]
Je zet een VPN op, gebruikt het adres van een familielid/vriend/kennis die in Duitsland woont en hem wil forwarden naar jou toe of natuurlijk ophalen. Maar je kan ook bijvoorbeeld gebruik maken van een forwarder zoals:
ComGateway
Mailboxde
Kijk maar even (:
Verwijderd
Heb je ook gebruik gemaakt van de BuyForMe service (+ 10%) of heb je op de een of andere manier je eigen CC kunnen gebruiken?bmaster001 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:41:
[...]
Als je het een beetje slim speelt, en de nodige portie geluk hebt, dan komt er echt niet zo veel bij. Zoals ik al eerder in dit topic schreef (maar niemand heeft daar toen op gereageerd want iedereen is hier maar over de duitse mediamarkt en saturn bezig):
- Google rekent 12 of 13 dollar aan verzendingskosten binnen de US.
- in de US komt er ook nog sales tax bij. Die verschilt per staat, en is max +/- 9% dacht ik. Als je een tussenpersoon neemt die een adres heeft in Oregon betaal je deze tax niet aangezien dat de enige staat is die geen sales tax gebruikt (bijvoorbeeld Comgateway.com).
- Ik heb bij Comgateway in totaal $34.14 betaald (27 euro) voor express shipping naar België:
International Shipping Charges: US$ 28.80
Fuel Surcharge: US$ 2.88
Mandatory Insurance (Declared Value & Shipping at 0.65%): US$ 2.46
- Als je pech hebt, komen er inderdaad nog invoerrechten enzo bij aan de douane, maar die pech heb ik dus niet gehad.
TS geeft wel aan 'duits adres en duitse creditcard nodig'. Weet niet zeker of dat nog steeds zo is...Farid_A schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:59:
[...]
Thanks! Ik heb familie wonen in duitsland dus een adres is geen probleem. Ik zat alleen met de betaling. Ik dacht namelijk dat ik een duitse CC nodig had.
[ Voor 11% gewijzigd door CyberDonky op 30-01-2013 12:19 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq