Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
sdirkx schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:05:
Heb gewoon betaald. Anders moet je weer een factuur aanleveren. Lijkt me niet echt nodig.
Heb ik toch ook maar even snel gedaan, wil hem graag snel in huis hebben.
Ik heb alleen geen Safetylinx genomen, nu maar duimen dat alles goed gaat :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Dat bedrag is niet nodig voor importkosten, want die heb je niet binnen de EU. En bij je CC-maatschappij is je aankoop verzekerd, dus waarom zou dat bedrag precies moeten kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
sdirkx schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:08:
Dat bedrag is niet nodig voor importkosten, want die heb je niet binnen de EU. En bij je CC-maatschappij is je aankoop verzekerd, dus waarom zou dat bedrag precies moeten kloppen?
Ja de aankoop richting Borderlinx, maar van Borderlinx > NL niet denk ik? Nou goed, het is nu in ieder geval al gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Da's 'n beetje een grijs gebied misschien ja. Maar wat heb je dan aangeleverd?

Moest je ook €26,= betalen? Als ze namelijk de verzendkosten basseren op de waarde, dan ben ik wel (iets) goedkoper uit. €343,= + €26,= is totaal maar €369,= 8)

ff gekeken in de 'cost calculator': scheelt volgens mij maar een tientje. Dus maakt niet zo veel uit of er gerekend wordt met de geschatte GBP100 of de werkelijke GBP289.

[ Voor 79% gewijzigd door dutch79 op 22-01-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
sdirkx schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:16:
Da's 'n beetje een grijs gebied misschien ja. Maar wat heb je dan aangeleverd?

Moest je ook €26,= betalen? Als ze namelijk de verzendkosten basseren op de waarde, dan ben ik wel (iets) goedkoper uit. €343,= + €26,= is totaal maar €369,= 8)

ff gekeken in de 'cost calculator': scheelt volgens mij maar een tientje. Dus maakt niet zo veel uit of er gerekend wordt met de geschatte GBP100 of de werkelijke GBP289.
Nee ik heb het gewoon zo gelaten, heb inderdaad ook 26 euro betaald. Valt allemaal best wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
OK, Dan is het even de vraag of ze nog terug komen dan op de daadwerkelijke waarde of dat ze 'm gewoon gaan verzenden. Spannend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:29
Daarstraks ook geld overgeschreven naar ralf.
Tot nu toe gaat alles erg vlotjes,hopelijk blijft het zo en mss mid volgende week mijn toestel binnen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterego
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02 22:23
druup schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:44:
[...]

Hoe heb je dat gedaan met de betaling?
Ik kon onder andere met Paypal betalen, was allemaal erg pijnvrij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voordat zo'n betaling en verzending geregeld is? Heb gisteravond betaling gedaan, is vanmorgen afgeschreven, met een beetje mazzel nog voor het weekend de telefoon binnen, hoop ik althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
Heeft iemand BIC en IBAN nr om in te vullen? Is me niet geheel duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammos85 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:14:
Heeft iemand BIC en IBAN nr om in te vullen? Is me niet geheel duidelijk..
Ik had als BIC DRESDEFF265 gebruikt (staat rechtsbovenaan de factuur) en het IBAN nummer dat eronder staat, ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw_moonshine
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:17:
[...]

Ik had als BIC DRESDEFF265 gebruikt (staat rechtsbovenaan de factuur) en het IBAN nummer dat eronder staat, ergens.
Die BIC heb ik ook gebruikt, IBAN is: DE49265800700861540800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
  • Laatst online: 11-10 08:10
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:08:
Heeft iemand enig idee hoe lang het meestal duurt voordat zo'n betaling en verzending geregeld is? Heb gisteravond betaling gedaan, is vanmorgen afgeschreven, met een beetje mazzel nog voor het weekend de telefoon binnen, hoop ik althans
Dat hangt dus behoorlijk van de bank af, heb zelf met de Rabo geen snelle ervaring, 5 a 6 dagen voordat het geld is bijgeschreven op de buitenlandse rekening.....

Model Y LR 2023, 11kWp ☀️.O/W. Zappi 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denyo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:35:
[...]

Dat hangt dus behoorlijk van de bank af, heb zelf met de Rabo geen snelle ervaring, 5 a 6 dagen voordat het geld is bijgeschreven op de buitenlandse rekening.....
Pff, dat is wel lang zeg. Ik hoop stiekem dat het deze week nog geregeld is, naar Duitsland zou het toch niet zo lang moeten duren? Aangezien ik nu zelf ook het BIC nummer zelf heb moeten aanleveren... Hopelijk is de ABN wat sneller hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:37:
[...]

Pff, dat is wel lang zeg. Ik hoop stiekem dat het deze week nog geregeld is, naar Duitsland zou het toch niet zo lang moeten duren? Aangezien ik nu zelf ook het BIC nummer zelf heb moeten aanleveren... Hopelijk is de ABN wat sneller hiermee
Volgens mij staat het vast wel op de website van je bank en anders bij de webomgeving van internetbankieren. Ik heb ook geld overgemaakt via IBAN/BIC naar een XDA'er via ING en dat was binnen 24 uur op z'n rekening.

Verzending daarentegen weet ik niet. Het is vorige week vrijdag afgeleverd, en vandaag staat hij nog steeds op 60% bij DHL met status 'The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.' Hopelijk duurt het niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
jw_moonshine schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:32:
[...]

Die BIC heb ik ook gebruikt, IBAN is: DE49265800700861540800
Same here +bij mededeling klantnr en factuurnr + mijn naam nog eens bij.
Normaal kan het niet mis gaan ;)
Denk dat het max 3D kan duren eer zij het geld hebben,ik ga ervan uit mid volgende week in huis.
Heb trouwens een printscreen doorgemaild naar ralf om mijn betaling te verifiëren.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunth op 22-01-2013 17:57 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Nexus 4 binnen, Ralf had hem opgestuurd en is vandaag dus binnen.

Kreeg gister mijn tracking code ging erg snel.
Helaas was het doosje niet geseald maar hij doet het als een trein dus daar heb ik geen problemen mee.
Stap over van een Blackberry en gelijk laat de Nexus 4 zien dat Blackberry's behoorlijke slechte telefoons zijn.(Kan komen door dat mijn blackberry 2 jaar oud is maar als nog)
Voor de mensen die nog moeten wachten sterkte en succes met het wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:33:

Helaas was het doosje niet geseald maar hij doet het als een trein dus daar heb ik geen problemen mee.
Stap over van een Blackberry en gelijk laat de Nexus 4 zien dat Blackberry's behoorlijke slechte telefoons zijn.(Kan komen door dat mijn blackberry 2 jaar oud is maar als nog)
Goed om te weten dat ralf zijn werk goed doet.
En nu maar wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:51:
[...]

Al vind ik het wel raar dat de toestellen niet gesealed zijn. Las hier al meer over, lijkt me toch vreemd dat ze niet zouden sealen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:33:

Wanneer had hij het opgestuurd? Toevallig met DHL/Deutsche Post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:51:
[...]

Zeker Ralf echt een top gozer!
Succes met wachten het is het wachten wel waard!
chengbondkwok schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:54:
[...]

Wanneer had hij het opgestuurd? Toevallig met DHL/Deutsche Post?
Ik weet niet precies wanneer die hem heeft opgestuurd maar ik denk gister dus maandag, was op de tracking site te zie dat die is opgehaald met DPD (Dynamic Parcel Distribution)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-10 20:37
Ik heb gisteren nog een pre-order in Herzogenrath aangekregen die over is, ik doe hem waarschijnlijk van de hand omdat ik van een medetweaker al een Nexus heb gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:54:
Al vind ik het wel raar dat de toestellen niet gesealed zijn. Las hier al meer over, lijkt me toch vreemd dat ze niet zouden sealen..
Misschien controleert hij ze zelf juist even? Qua garantie en retour is het natuurlijk allemaal lastiger, het is niet 'officieel' bezorgd zullen we maar zeggen. Dus dan moet je alsnog in de auto?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
M'n N4 (Google play UK; besteld 4-12) is nu vanuit Borderlinx doorgestuurd naar NL!
Bedrag is door Google geind op mn CC en heb ook n tracking nummer van DHL (Borderlinx>NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:26:
[...]

Misschien controleert hij ze zelf juist even? Qua garantie en retour is het natuurlijk allemaal lastiger, het is niet 'officieel' bezorgd zullen we maar zeggen. Dus dan moet je alsnog in de auto?
Maar het is toch wel officieel bezorgd? Er staat op de factuur gewoon mijn adres en dat deze afgeleverd zou worden. Misschien dat hij wel controleert of deze in de doos zit, maar ik had ook al gelezen van mensen die hem bij de Saturn kopen dat deze niet geseald in een doos zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:35:
Maar het is toch wel officieel bezorgd? Er staat op de factuur gewoon mijn adres en dat deze afgeleverd zou worden. Misschien dat hij wel controleert of deze in de doos zit, maar ik had ook al gelezen van mensen die hem bij de Saturn kopen dat deze niet geseald in een doos zat.
Geen idee, het is maar een suggestie. Het is toch zo dat de MediaMarkt het uit zichzelf niet ondersteunt en dat Ralf op het proces inhaakt om een bezorging naar Nederland te faciliteren?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:37:
[...]

Geen idee, het is maar een suggestie. Het is toch zo dat de MediaMarkt het uit zichzelf niet ondersteunt en dat Ralf op het proces inhaakt om een bezorging naar Nederland te faciliteren?
Ik denk dat ze niet standaard naar Nederland leveren. Ik heb gewoon een factuur van de MediaMarkt zelf, dat ze naar mijn adres leveren, dus het is zeker wel officieel in die zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Hier ook +1 voor Ralf Gravemeier van Media Markt Nordhorn. Had vorige week contact opgenomen met die vestiging of ik het ook op een NL adres kon bestellen (uiteraard met betaling voor de verzendkosten naar buitenland). Kreeg direct antwoord van hem, was geen probleem. Vervolgens werd mijn credit card niet geaccepteerd en kon ik het gewoon overmaken. Was binnen een dag of 5 geregeld, eergisteren mijn N4 thuis ontvangen. Verzenden naar NL bleek ook geen drol te kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dus jullie sturen een e-mail naar MM Nordhorn met de vraag of je mag bestellen en dan helpt hij je verder? Dat is best makkelijk inderdaad.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit of ik hem wil en of het dan BelSimpel vanwege levertijd en garantie of MM Nordhorn vanwege prijs wordt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:16:
Dus jullie sturen een e-mail naar MM Nordhorn met de vraag of je mag bestellen en dan helpt hij je verder? Dat is best makkelijk inderdaad.

Zelf ben ik er nog niet helemaal uit of ik hem wil en of het dan BelSimpel vanwege levertijd en garantie of MM Nordhorn vanwege prijs wordt. :P
Ik mailde met de vraag of het mogelijk was om naar Nederland te leveren (2.5 uur heen en 2.5 uur terug is echt te lang voor mij) en hij wilde dat best doen, €13 verzendkosten.

Hoe lang duurde de levering ongeveer voor de mensen die hem al binnen hebben? (vanaf het moment dat het geld daadwerkelijk aangekomen was bij hen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Laatst online: 26-06 19:04
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:54:
[...]

Ik denk dat ze de inhoud controleren op compleetheid en beschadigingen. Kan mij ook niet voorstellen dat ze zonder seal vanaf de fabriek komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
Top service van Ralf, zondag mail gezonden en gisteren mail van Ralf terug ontvangen dat hij binnen is. Dat wordt 4 uurtjes rijden in het totaal vandaag om het te halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:52
Ik heb 20 November de Nexus 4 besteld bij Handyshop.de
Jammer genoeg is hij bij hun nog steeds niet leverbaar, ik had gehoopt hem tijdens de kerst te krijgen maar heb dus heb des tijds op de verkeerde partij gegokt. :/

Ik heb mijn order daar net geannuleerd en vervolgens gisterochtend net als vele anderen hier contact opgenomen met Ralf. Dit verliep erg vlot, eind van de dag had ik de factuur al en heb vandaag het geld overgemaakt. Hij zei dat de N4 al klaar lag, dus hopelijk heb ik hem volgende week binnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

druup schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:05:
[...]

Ik denk dat ze de inhoud controleren op compleetheid en beschadigingen. Kan mij ook niet voorstellen dat ze zonder seal vanaf de fabriek komen!
Ralf mailde me net, en bevestigde wat ik al dacht, de toestellen komen daar niet gesealed binnen. Had ook al gelezen dat dat bij alle retail zaken het geval was. Ongelofelijk hoe veel tijd Ralf hier in steekt zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 08:29
inderdaad ja, net een mailtje gestuurd en een minuut later bericht terug dat ik later vandaag mn track/trace code krijg, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
Vanmorgen heeft mijn collega ook een mail bestelling gedaan en na 2 uur kreeg hij reeds een bericht terug dat hij op dit moment gewoon op voorraad ligt in Nordhorn :-)

[ Voor 5% gewijzigd door druup op 23-01-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Heeft een van jullie ook gevraagd of opgezocht hoe het met garantie in de MediaMarkt zit? Voor zover ik weet kan je het bij elk filiaal regelen, maar is het ook verplicht om fysiek aan de balie te staan met je apparaat? Of kan je het ook opsturen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 14:06
Ter informatie; bij deze de samenvatting van m'n bestelling via de UK Google Play Store:

13-12-12: Besteld bij Google Play UK via Tunnelbear. Als betaalmiddel een NL CC (MasterCard) toegevoegd aan Google Wallet en als CC-adres het adres gebruikt van Borderlinx.
15-12-12: Google heeft de order in behandeling genomen.
22-01-13: Google heeft de order verstuurd.
23-01-13: Borderlinx heeft de order ontvangen en zal 'm vandaag of morgen doorsturen; ik verwacht de telefoon binnen enkele dagen. Alles bij elkaar dus 'n ruime 6 weken.

Kosten: GBP 288,99 (Google Play UK) + GBP 21,06 (Borderlinx Shipping estimate) = GBP 310,05 = circa EUR 370,- alles bij elkaar.

Edit: het gaat om de 16gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Gonadan schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:23:
Heeft een van jullie ook gevraagd of opgezocht hoe het met garantie in de MediaMarkt zit? Voor zover ik weet kan je het bij elk filiaal regelen, maar is het ook verplicht om fysiek aan de balie te staan met je apparaat? Of kan je het ook opsturen?
Filiaal waarschijnlijk.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
tuk2008 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:28:
Ter informatie; bij deze de samenvatting van m'n bestelling via de UK Google Play Store:

13-12-12: Besteld bij Google Play UK via Tunnelbear. Als betaalmiddel een NL CC (MasterCard) toegevoegd aan Google Wallet en als CC-adres het adres gebruikt van Borderlinx.
15-12-12: Google heeft de order in behandeling genomen.
22-01-13: Google heeft de order verstuurd.
23-01-13: Borderlinx heeft de order ontvangen en zal 'm vandaag of morgen doorsturen; ik verwacht de telefoon binnen enkele dagen. Alles bij elkaar dus 'n ruime 6 weken.

Kosten: GBP 288,99 (Google Play UK) + GBP 21,06 (Borderlinx Shipping estimate) = GBP 310,05 = circa EUR 370,- alles bij elkaar.

Edit: het gaat om de 16gb versie.
Hier zelfde verhaal (al onderweg naar NL). Merkte alleen dat VISA een wat ongunstigere omrekenkoers (1,218 ipv 1,19x) hanteert dan waar ik eerst vanuit ging. Voor mij komt het dus op €352 + €26 = €378,=
Nog altijd best voordelig (en dat incl verzending+doorzending tot aan de deur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoggy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:27
Gister was mijn nexus 4 verzonden vanuit Borderlinx en ik hem vanmiddag al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Zo dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertjm
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-04-2023
even een vraagje. ik lees hier van alles over mensen die een mailte sturen naar ene Ralf van mediamarkt nordhorn om de nexus te bestellen. Kun je de nexus daar via mail bestellen? want op de duitse mediamarkt site staat hij er niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Robertjm schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:53:
even een vraagje. ik lees hier van alles over mensen die een mailte sturen naar ene Ralf van mediamarkt nordhorn om de nexus te bestellen. Kun je de nexus daar via mail bestellen? want op de duitse mediamarkt site staat hij er niet meer op
Mailtje naar Nordhorn@mediamarkt.de met je gegevens sturen (kan in't Engels). Vervolgens krijg je een factuur, even overmaken (€13,- verzendkosten) en een paar dagen later verstuurd lieve Ralf je Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertjm
  • Laatst online: 01-04-2023
Brammos85 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:01:
[...]

Mailtje naar Nordhorn@mediamarkt.de met je gegevens sturen (kan in't Engels). Vervolgens krijg je een factuur, even overmaken (€13,- verzendkosten) en een paar dagen later verstuurd lieve Ralf je Nexus.
Ok dank je snel even doen dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Laatst online: 11-10 20:36
Zojuist te horen gekregen dat mijn FromUS2EU bestelling met daarin mijn Nexus verzonden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 09:55
sdirkx schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:03:
[...]

Hier zelfde verhaal (al onderweg naar NL). Merkte alleen dat VISA een wat ongunstigere omrekenkoers (1,218 ipv 1,19x) hanteert dan waar ik eerst vanuit ging. Voor mij komt het dus op €352 + €26 = €378,=
Nog altijd best voordelig (en dat incl verzending+doorzending tot aan de deur).
Dan heb ik toch echt wel veel geluk gehad met mijn bestelling bij de US play store... in totaal (via Comgateway) heeft me dat €300 gekost voor de 16GB versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 15:54
Kon niet meer wachten en heb zondag Media Markt Nordhorn een mail gestuurd met de vraag of ik kon reserveren. Dinsdag mail terug met de bevestiging en daarna weer een e-mail dat hij binnen was. Dinsdagavond gelijk opgehaald. Wat een prachtoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doncalitri schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:09:
Zojuist te horen gekregen dat mijn FromUS2EU bestelling met daarin mijn Nexus verzonden is!
Top!
Wanneer heb je deze bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou, uiteindelijk heb ik het dan toch verloren van mijn ongeduld en hem bij Belsimpel besteld. Ondanks dat het flink duurder is wil ik hem toch graag bij een Nederlandse winkel bestellen (ik geloof in murphy :+) en ik ben bang dat hij qua prijs niet extreem zal zakken. Ik wil er gewoon mee spelen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
En hij staat weer direct leverbaar in de mediamarkt duitsland shop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Laatst online: 18:45
Yes, mail van Ralf gehad, hij is verzonden!

Nu hopen dat hij morgen al bezorgt word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Laatst online: 11-10 12:06

TNO

cake.

Ik zag dat hij bij de Mediamarkt DE shop ook op voorraad was. Ik heb 'm daar besteld en bij een vriendin van mijn vriendin die net over de grens woont laten bezorgen :), volgende week komen ze toch hier, dus met een beetje mazzel hebben ze 'm dan voor me.

Ik had 'm eerder deze maand ook besteld bij Comtech, maar daar heb ik 'm nu dus maar geannuleerd. Tot 2x toe wel een statusupdate gehad van hen, maar het idee dat ik nog tot week 11 zou moeten wachten vond ik wel een beetje vervelend, zeker gezien er nu heel veel telefoons worden verscheept vanuit Duitsland. Ben ik nog 5 euro goedkoper uit ook. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Ik denk dat ralf het nog druk gaat krijgen eens dit goed bekend is van zijn noorderburen BE en NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:51:
Ik denk dat ralf het nog druk gaat krijgen eens dit goed bekend is van zijn noorderburen BE en NL
Hij heeft het al druk, moet al rond de 100 mails per dag afwerken. In ieder geval veel respect dat iemand zo veel extra tijd en moeite steekt puur zodat wij ook aan deze apparaten kunnen komen.

Hopelijk is het geld gauw binnen, maandagavond overgeboekt, stiekem hoop ik dat ik hem vrijdag nog binnenkrijg. Zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Mijn twee nexus 4 heb ik vandaag opgehaald ( 1tje voor mij en mijn moeder. Ik had hem 8 december besteld. Geweldig ding! Zo blij, kan eindelijke mijn iphone 3gs in de prullenbak gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 20:49
Iemand enig idee of zo'n nexus 4 al gewoon in de winkel te halen is bv Duisburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DisasterMaster
  • Laatst online: 06-09 14:14

DisasterMaster

Echt wel.

Voor zowel de Duitse als de US/UK playstore, weet iemand misschien hoe het dan met de garantie zit? Ik neem aan dat je de telefoon dan moet opsturen en zelf voor de kosten opdraait?

In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
bmaster001 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:29:
[...]

Dan heb ik toch echt wel veel geluk gehad met mijn bestelling bij de US play store... in totaal (via Comgateway) heeft me dat €300 gekost voor de 16GB versie!
Dat is wel erg goedkoop! Niks aan invoerrechten ed hoeven te betalen zeker? :+

Wat ik me al eerder af vroeg:
Wat zijn nu de prijzen in de US en DE Play Store eigenlijk voor de 16Gb? (Ook al zijn ze momenteel niet te bestellen)

UK = GBP289 (incl 9,99 verzending naar doorzendpartij of ander adres in dat land) = €350,-
US =
DE =

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DisasterMaster
  • Laatst online: 06-09 14:14

DisasterMaster

Echt wel.

sdirkx schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:07:
[...]

Dat is wel erg goedkoop! Niks aan invoerrechten ed hoeven te betalen zeker? :+

Wat ik me al eerder af vroeg:
Wat zijn nu de prijzen in de US en DE Play Store eigenlijk voor de 16Gb? (Ook al zijn ze momenteel niet te bestellen)

UK = GBP289 (incl 9,99 verzending naar doorzendpartij of ander adres in dat land) = €350,-
US =
DE =
De Duitse playstore vraagt 299 euro voor de 8Gb versie en 349 euro voor de 16Gb. De US playstore vraagt dezelfde bedragen maar dan in dollars. Omgerekend is dat dus goedkoper (koers is ongeveer 1 eur = 0.75 $) maar je betaalt nog wel invoerrechten, verzending etc.

In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Voor 16Gb (meest gangbaar):

Ok, prijzen tussen UK en DE (beiden google Play dus) zijn dan gelijk (€350). US Google Play is goedkoper als je mazzel hebt met invoer of iemand in de States kent. Via Google Play is alleen dus momenteel niet te bestellen.

Daarna komt dan MM Duitsland (€395) en Belsimpel is met €530 dan het duurste (maar wel de enige aanbieder in NL).
Nog andere opties afgezien van MP en Ebay?

Dan hebben we t lijstje even compleet voor de goede orde ;)

MM= Mediamarkt
MP=Marktplaats

[ Voor 13% gewijzigd door dutch79 op 24-01-2013 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
sdirkx schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:52:
Voor 16Gb (meest gangbaar):

Ok, prijzen tussen UK en DE (beiden google Play dus) zijn dan gelijk (€350). US Google Play is goedkoper als je mazzel hebt met invoer of iemand in de States kent. Via Google Play is alleen dus momenteel niet te bestellen.

Daarna komt dan MM Duitsland (€395) en Belsimpel is met €530 dan het duurste (maar wel de enige aanbieder in NL).
Nog andere opties afgezien van MP en Ebay?

Dan hebben we t lijstje even compleet voor de goede orde ;)

MM= Mediamarkt
MP=Marktplaats
De Saturn is nog een extra optie (mits leverbaar), en Comtech levert momenteel niet (zie openingspost), mocht er meer winkels/informatie bij de openingspost op moeten kunnen jullie me altijd DM'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:56:
Hij heeft het al druk, moet al rond de 100 mails per dag afwerken. In ieder geval veel respect dat iemand zo veel extra tijd en moeite steekt puur zodat wij ook aan deze apparaten kunnen komen.
Het zou mij niets verbazen als MM zelf gewoon op de hoogte is en hij hier speciaal tijd voor krijgt om extra omzet binnen te halen. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan de webshop laten aanpasen en/of officieel in Nederland gaan leveren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
Gonadan schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:17:
[...]

Het zou mij niets verbazen als MM zelf gewoon op de hoogte is en hij hier speciaal tijd voor krijgt om extra omzet binnen te halen. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan de webshop laten aanpasen en/of officieel in Nederland gaan leveren.
Ralf is de verkoopleider van MM Nordhorn, hij heeft gewoon een gat in de markt gevonden en zit er echt bovenop. Alles gaat helemaal volgens het boekje, factuur op naam via email dan vooruit overmaken en zodra het geld bij hun binnen is word er direct verstuurd met DPD (verzekerd / track en trace). En je krijgt er ook nog een paar pennen en sleutelhanger van de MM bij. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ah, hij is zelf dus 'chef'. Ja dan vind ik het wel een slimme zet van hem, aangezien het een deel franchise is doe je het toch voor je eigen filiaal.

Aan de andere kant is het helemaal niet nodig omdat de vraag het aanbod nogal overstijgt volgens mij. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doncalitri schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:09:
Hier ook! En de verwachting is dat deze vandaag bezorgd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 09:55
DisasterMaster schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:28:
[...]

De Duitse playstore vraagt 299 euro voor de 8Gb versie en 349 euro voor de 16Gb. De US playstore vraagt dezelfde bedragen maar dan in dollars. Omgerekend is dat dus goedkoper (koers is ongeveer 1 eur = 0.75 $) maar je betaalt nog wel invoerrechten, verzending etc.
Als je het een beetje slim speelt, en de nodige portie geluk hebt, dan komt er echt niet zo veel bij. Zoals ik al eerder in dit topic schreef (maar niemand heeft daar toen op gereageerd want iedereen is hier maar over de duitse mediamarkt en saturn bezig):

- Google rekent 12 of 13 dollar aan verzendingskosten binnen de US.

- in de US komt er ook nog sales tax bij. Die verschilt per staat, en is max +/- 9% dacht ik. Als je een tussenpersoon neemt die een adres heeft in Oregon betaal je deze tax niet aangezien dat de enige staat is die geen sales tax gebruikt (bijvoorbeeld Comgateway.com).

- Ik heb bij Comgateway in totaal $34.14 betaald (27 euro) voor express shipping naar België:
International Shipping Charges: US$ 28.80
Fuel Surcharge: US$ 2.88
Mandatory Insurance (Declared Value & Shipping at 0.65%): US$ 2.46

- Als je pech hebt, komen er inderdaad nog invoerrechten enzo bij aan de douane, maar die pech heb ik dus niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Het is even geleden dat er veel mensen in de Play stores bestelden, want daar is dat al enige tijd niet meer mogelijk. Daarom is de MM DE nu natuurlijk de enige (interessante) optie.

(krijg zelf vandaag mn N4 uit de UK binnen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 21:07
Mediamarkt Nordhorn:
Maandag factuur ontvangen en betaald (ING) en gisteren middag verzonden en zojuist ontvangen!

Ralf for president!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2022
Naar aanleiding van de nodige enthousiaste reacties hier, gisteren ook maar 2 stuks bij Ralf besteld.
Tot op heden een prima contact. Paar keer heen en weer gemaild, factuur ontvangen en meteen betaald. Ik wacht nu even af hoe het verder verloopt. In principe zou ik ze volgende week binnen moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag met Ralf contact opgenomen, maandagavond geld overgemaakt, dinsdagmorgen afgeschreven en vandaag aangekomen daar, als het goed is heb ik hem morgen al binnen. Wat een topservice zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Ralf is wel echt een topgozer. Mail verstuurd, na 18 minuten reply terug met invoice. Direct overgeschreven en hopelijk komt de gsm dan begin volgende week aan :)

Happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:48
Ik had bericht ontvangen dat de Mediamarkt in Duitsland waar kennissen wonen hem nog hebben, maar die komen pas 15 februari. Nu maar een mailtje gestuurd naar Ralf, dan heb ik hem sneller. Zo te horen een top service, ik hoop bij mij ook.

Was die bij iedereen trouwens uit de seal?

EDIT: NVT

[ Voor 34% gewijzigd door daaan_1992 op 24-01-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Net de Nexus ontvangen van Belsimpel, nu even voorbereiden op mijn oude telefoon en daarna proberen of alles werkt. Hij was wel gesealed trouwens.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daaan_1992 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:13:
Ik had bericht ontvangen dat de Mediamarkt in Duitsland waar kennissen wonen hem nog hebben, maar die komen pas 15 februari. Nu maar een mailtje gestuurd naar Ralf, dan heb ik hem sneller. Zo te horen een top service, ik hoop bij mij ook.

Was die bij iedereen trouwens uit de seal?

EDIT: Binnen 5 minuten reactie, waar kan ik die BIC code vinden, en is het IBAN nummer het nummer rechtsboven op de factuur?
IBAN is idd dat lange nummer boven met DE ervoor. BIC nummer is het SWIFT nummer. DRESDEFF265 of DRESDEFF 267 als ik het goed heb

Mijn nexus 4 blijkt ook onderweg te zijn kreeg echt net 1 seconde geleden mailtje van Ralf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 08:29
mijn Nexus is zojuist afgeleverd hier op t werk :p

Vrijdagmiddag besteld/geld overgemaakt, gisteravond tracking link gekregen en nu al bezorgd, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Hebben mensen ervaring met wat er gebeurd als het pakket niet afgeleverd kan worden? Heb een DPD tracking link gehad, dus ga er vanuit dat hij morgen bezorgd wordt, maar ga dan niet thuis zijn.. Afleveren op depot, volgende dag, zelf nieuwe afspraak kiezen, afleverdepot kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammos85 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:51:
Hebben mensen ervaring met wat er gebeurd als het pakket niet afgeleverd kan worden? Heb een DPD tracking link gehad, dus ga er vanuit dat hij morgen bezorgd wordt, maar ga dan niet thuis zijn.. Afleveren op depot, volgende dag, zelf nieuwe afspraak kiezen, afleverdepot kiezen?
Ja daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Heb vandaag ook mijn DPD tracking link gekregen, maar die link doet het helaas nog niet. Bij jou al wel? Dus ik weet nog niet zeker of hij er morgen wel is. Maar dat zal misschien wel beter zijn aangezien ik morgen weg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Ralf heeft de mijne ook vandaag verzonden.
Zoals ik de ervaringen lees hier hopelijk morgen in huis..
@hierboven,mijn link werkt ook nog niet,is normaal dat het een tijdje duurt.
Wsl vanavond of morgenvroeg zal de link werken .

[ Voor 38% gewijzigd door Gunth op 24-01-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:48
Zie hier: https://www.dpd.com/nl/Ho...end-hulp2/Nieuwe-levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 20:22
Gisteren besteld bij MM Aachen, vandaag bevestiging gekregen dat ik hem kan gaan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Oh oh oh,

Heb ik eindelijk na 5/6 weken wachten een Nexus 4 onderweg, is DHL mijn pakketje volgens mij kwijt. Hij staat al 4 dagen in de exportcenter volgens track&trace. DHL Duitsland opgebeld, ze zeggen dat ie 'onderweg is naar Nederland', maar meer dan dat kunnen ze niet.

Ik vrees het ergste... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-10 20:37
Nog altijd een pre-order op overschot in Herzogenrath van 21/01
Stuur me een berichtje als je nog een nexus 4 zoekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Laatst online: 18:45
Ja... vandaag... balen haha.
De bezorger doet dan een briefje door de bus met een pakketinformatienummer erop (niet je pakketnummer). Je kan met dit nummer op www.nieuwelevering.nl een nieuwe dag kiezen.
Je kan ook het adres wijzigen of bij een postkantoor laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sparkiezz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:12:
[...]

Ja... vandaag... balen haha.
De bezorger doet dan een briefje door de bus met een pakketinformatienummer erop (niet je pakketnummer). Je kan met dit nummer op www.nieuwelevering.nl een nieuwe dag kiezen.
Je kan ook het adres wijzigen of bij een postkantoor laten bezorgen.
Haha dat is inderdaad balen, weet jij toevallig nog of er 1 dag voor levering bij die tracking link einrollung/afhaling stond? of stond er lager/loods. Want dan weet ik in ieder geval of ik morgen me plannen afzeg of niet. Bij lager/loods staat namelijk dat ie de volgende dag wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
De N4 is binnen (na 7 weken uit UK Google Play)! _/-\o_

Ik sluit hier af met een paar plaatjes. Tot in de andere topics ;)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2urp0xt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/x4rk2a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ivzasg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/11jqhq0.jpg

(Geschoten met Canon 40D + 17-55 2.8IS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:08:
[...]

Ja daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Heb vandaag ook mijn DPD tracking link gekregen, maar die link doet het helaas nog niet. Bij jou al wel? Dus ik weet nog niet zeker of hij er morgen wel is. Maar dat zal misschien wel beter zijn aangezien ik morgen weg ben.
Volgens tracking link ligt het nu al bij een depot 15km van mijn huis af. Spijtig dat ik niet thuis ga zijn, wellicht dat ik het zo kan regelen dat hij morgen nog bezorgd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 10:37
Stuurt die Ralf je nexus naar je thuisadres in België?
Indien ja, hoeveel € verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
TheCeet schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:10:
Naar Nederland is €12,99. Ga er vanuit dat dit voor België of hetzelfde of vergelijkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Brammos85 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:18:
[...]

Naar Nederland is €12,99. Ga er vanuit dat dit voor België of hetzelfde of vergelijkbaar is.
ok bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
TheCeet schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:10:
Idd 12,99€,daar juist ontvangen.
Gisteren verstuurt en nu al binnen _/-\o_ vanavond ons eens goed amuseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dinsdagavond het geld overgemaakt, en woensdag had de bank het ook daadwerkelijk overgemaakt naar de bank van Ralf, echter zegt hij dat hij om 09:00 en 14:00 de nieuwe betalingen van hun HQ in Ingolstadt krijgt, vandaag (vrijdag dus) zegt hij nog steeds niets te hebben ontvangen,

is het mogelijk dat wanneer mijn bank het geld heeft overgemaakt zijn bank nog tijd nodig heeft met het verwerken?

Edit: Ralf heeft bevestigd dat hij het geld vandaag heeft ontvangen, echter zit hij thuis en verstuurd hij hem maandag, (DPD bezorgt niet op zaterdag)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:24:
Ik heb dinsdagavond het geld overgemaakt, en woensdag had de bank het ook daadwerkelijk overgemaakt naar de bank van Ralf, echter zegt hij dat hij om 09:00 en 14:00 de nieuwe betalingen van hun HQ in Ingolstadt krijgt, vandaag (vrijdag dus) zegt hij nog steeds niets te hebben ontvangen,

is het mogelijk dat wanneer mijn bank het geld heeft overgemaakt zijn bank nog tijd nodig heeft met het verwerken?
Dat kan ik niet zeggen,heb dinsdag morgen geld overgemaakt en gisteren had hij het geld ontvangen.
Normaal kan dit max 3D duren volgens mij.
Super mooi toestel trouwens,als Apple fan en ip5 eigenaar ben ik onder de indruk.

[ Voor 5% gewijzigd door Gunth op 25-01-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nice, net een weekje geleden ermee begonnen als ik het goed zie :), zeker voor alle Nexus 4, ik heb Ralf weer een mailtje gestuurd, hopelijk heb ik hem maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Laatst online: 11-10 20:36
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:10:
[...]

Top!
Wanneer heb je deze bestelling geplaatst?
1 november 2012. Duurde wel ffies. Gisteren binnengekregen. Helaas wel 47 euro BTW kosten, maar tis niet anders!
Top toestel , op naar t andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
Ik heb de mogelijkheid om misschien bij een famillie lid een nexus 4 te bestellen aangezien hij in frankrijk woont. er gaan allerlei verhalen ronde over kleine voorraden overal, weet iemand hoe dat in frankrijk zit als je bij de google store besteld? of moet je dan echt winkels af gaan om te kijken voor je hem op vooraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minh9391
  • Laatst online: 09-09 20:36
hallo,
Ik zie dat 4launch nu ook de n4 levert. Het lijkt erop dat meer webshops de nexus 4 gaan verkopen. in maart zien we meer webshops het toestel aanbieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Minh9391 op 25-01-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
PirateStef schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:40:
Ik heb de mogelijkheid om misschien bij een famillie lid een nexus 4 te bestellen aangezien hij in frankrijk woont. er gaan allerlei verhalen ronde over kleine voorraden overal, weet iemand hoe dat in frankrijk zit als je bij de google store besteld? of moet je dan echt winkels af gaan om te kijken voor je hem op vooraad hebben?
Nexus 4 is niet te koop in Frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 10-10 14:17
Hoor echt helemaal niets van mijn preorder bij MM duisburg. Wil hem sowieso zelf in Duitsland halen maar heb de komende 2 weekende geen tijd om er naar toe te gaan. Als ik over 2 weken nog niets heb gehoord dan bestel ik hem ook bij Ralf en race ik die kant op
Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Let op:
In dit topic gelden aan aantal spelregels;
- Verkoop acties zijn niet toegestaan
- Inkoop acties zijn niet toegestaan
- Tevens maken we geen afspraken om gezamenlijk en/of via bepaalde GoT users toestellen in te kopen of af te halen c.q. betalen/versturen e.d

Berichten met de strekking; “Ik heb hem besteld”, “ "Ik heb een afhaalbericht gekregen", Ik wacht al 2 dagen” of wat hier op lijkt zijn eveneens niet toegestaan!

Indien je een bericht plaatst dient dit on-topic te zijn, off-topic berichten worden zonder pardon verwijderd.

In dit topic geld een zero tolerance beleid, gaat het wederom mis dan wordt een levertijden/beschikbaarheid topic niet meer toegestaan.