Als je er zelf voor kiest om niet naar Groningen te rijden vanwege de afstand dan kies je er dus ook zelf voor om alsnog het risico te lopen opgelicht te worden bij opsturen. Zoek dan vooraf op regio, dan kun je het produxt ook ophalen zonder wereldreis. En als het te ver is zoek je gewoon verder. Je kunt als Tweakers geen systeem bedenken om menselijke interpretaties te vervangen of mensen te beschermen tegen verkeerde interpretaties. Ondanks dat iedereen weet dat waardevolle spullen in de auto laten liggen dom is, gebeurt het ook veelvuldig. Mensen zullen altijd opgelicht blijven worden, daarin moeten ze zelf verantwoordelijkheid nemen om te voorkomen.RGAT schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 06:34:
[...]
Lopen hier een aantal oplichters die vaak genoeg daar misbruik van makenOphalen is allemaal prima, maar dan wel in Groningen (of andere uithoek...), zeg jij ok doe maar opsturen en uiteraard wordt er niks opgestuurd
Aan een adres heb je niks als je opgelicht bent, dat adres is dan ook nep, zal alleen kloppen bij een eerlijke verkoper en dan heb je er ook niks aan
Nee oke, maar als je een aantal topics over oplichters hier leest zie je er een aantal die steeds terug komen en ook geen probleem maken van ophalen, totdat er een moment moet worden geprikt, dan is het een drukke week door van alles en nog wat tot de koper uiteindelijk of afhaakt of besluit dan maar te laten verzenden...Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 06:42:
Nou meestal heb ik meegemaakt dat als je in de eerste instantie aangeeft om het product op te halen oplichters meteen al kappen met reageren.
Fixing things to the breaking point...
Dat was niet echt mijn punt... Ging er over dat een oplichter vaak geen probleem maakt van ophalen, totdat je de datum wil prikken, dan ligt de SSD niet in Utrecht maar in Groningen, die TV is van een vriend en staat nu in Belgie.... Of deze week is gewoon heel druk en verzenden is makkelijker.Aghanim schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:09:
[...]
Als je er zelf voor kiest om niet naar Groningen te rijden vanwege de afstand dan kies je er dus ook zelf voor om alsnog het risico te lopen opgelicht te worden bij opsturen. Zoek dan vooraf op regio, dan kun je het produxt ook ophalen zonder wereldreis. En als het te ver is zoek je gewoon verder. Je kunt als Tweakers geen systeem bedenken om menselijke interpretaties te vervangen of mensen te beschermen tegen verkeerde interpretaties. Ondanks dat iedereen weet dat waardevolle spullen in de auto laten liggen dom is, gebeurt het ook veelvuldig. Mensen zullen altijd opgelicht blijven worden, daarin moeten ze zelf verantwoordelijkheid nemen om te voorkomen.
Natuurlijk ga ik het ophalen, maar was meer naar Angels-demons gericht dat zijn methode niet helpt tegen een flink aantal oplichters...
Fixing things to the breaking point...
https://www.opgeletopinte...x.php/topic,19984.45.html
Wesley Vrolijk lijkt op 't rechte pad te gaan komen/te zijn. Ik heb inmiddels emailcontact gehad.
Wesley Vrolijk lijkt op 't rechte pad te gaan komen/te zijn. Ik heb inmiddels emailcontact gehad.
Zo te lezen is hij na de zoveelste belofte nog gewoon bezig met oplichtenkjiratsiekoedel schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:08:
https://www.opgeletopinte...x.php/topic,19984.45.html
Handel niet met deze zwendelaar, ben net voor de kerst ook op een naïeve wijze gezwendeld. Had het makkelijk kunnen voorkomen door even alles na te gaan, hem mijzelf hier aan te wijten.
Dit was het account wat hij gebruikt heeft https://tweakers.net/gallery/haaksedirk/ zijn alias: Dirk van der Haak
Voor meer info PM mij maar.
Dit was het account wat hij gebruikt heeft https://tweakers.net/gallery/haaksedirk/ zijn alias: Dirk van der Haak
Mocht je het nog niet gedaan hebben, info over oplichters mag je altijd naar va@tweakers.net sturen.mahsalti schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:47:
Handel niet met deze zwendelaar, ben net voor de kerst ook op een naïeve wijze gezwendeld. Had het makkelijk kunnen voorkomen door even alles na te gaan, hem mijzelf hier aan te wijten.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Hallo allemaal, ik ken deze jongen in t echt. Ik heb nu geen contact meer met hem maar kan daar wel weer voor zorgen. Ik wil ook dat hij gepakt word. Heeft mij ook wel eens opgelicht. Is er misschien iets wat we op die manier kunnen doen?
Contact zoeken? Laten we dat maar niet doen dus. Laat dit maar aan de hiervoor bedoelde instanties over.Undercovert schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:23:
Hallo allemaal, ik ken deze jongen in t echt. Ik heb nu geen contact meer met hem maar kan daar wel weer voor zorgen. Ik wil ook dat hij gepakt word. Heeft mij ook wel eens opgelicht. Is er misschien iets wat we op die manier kunnen doen?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik denk dat je wel door hebt dat de instanties hier na al die jaren nog niks aan gedaan hebben. Hij is nog steeds bezig. Ook al loopt ie zelf bij schuldhulp verlening, die hebben ook niks door blijkbaar. Misschien gaat de politie er dan wel wat aan doen dacht ik op een of andere manier. Maar oke, jammer dan.
Verwijderd
Ik denk dat ie gewoon ernstig ziek is. Is er een reden waarom die dit doet en waar al dat geld naar toe gaat? Gok of drugsverslaving wellicht?
Die moet gewoon voor een half jaar verplicht worden opgenomen. Dwangbehandeling ofzo.
Die moet gewoon voor een half jaar verplicht worden opgenomen. Dwangbehandeling ofzo.
Het is een drugsverslaving dat ik zeker weet, en een "lichte" gokverslaving ook geloof ik, k zal der verder hier niet op in gaan. Heeft al in meerdere trajecten / klinieken gezeten maar t heeft tot op heden niet geholpen. Ook een normale gang van zaken voor hem geworden inmiddels natuurlijk. Ergens is t ook niet zon slechte jongen maarja.. Zou toch op een of andere manier iets aan gedaan moeten worden. Hij maakt van gebruik van katvangers, dus mensen die hun rekening beschikbaar stellen voor zijn oplichtingsprakten en ze dan een klein deel geeft. Daarom moeilijker te pakken natuurlijk maar toch..
[ Voor 11% gewijzigd door Undercovert op 26-04-2017 00:49 ]
Verwijderd
Ja daar heb je het al. Een lichte gokverslaving is uiteindelijk een gokverslaving. Een drugsverslaving ook. En dat verklaart waarom die blijvend terugkeert tot de weg dat 'm snel en makkelijk geld zal opleveren.
Wat die knul niet weet is dat zoiets als dit de rest van z'n leven zal achtervolgen. Een gezin, een normale baan, een huis kopen, dingen die uiteindelijk allemaal out of the picture zullen raken want niemand wil nog zaken met die verstandelijk gehandicapte doen.
Men zou collectief bij de rechter af moeten dwingen dat die gozer voor een half jaar op z'n minst in opgenomen wordt en onderzocht wordt in bijv. het pieter baan centrum.
Wat die knul niet weet is dat zoiets als dit de rest van z'n leven zal achtervolgen. Een gezin, een normale baan, een huis kopen, dingen die uiteindelijk allemaal out of the picture zullen raken want niemand wil nog zaken met die verstandelijk gehandicapte doen.
Men zou collectief bij de rechter af moeten dwingen dat die gozer voor een half jaar op z'n minst in opgenomen wordt en onderzocht wordt in bijv. het pieter baan centrum.
daarom doe ik altijd contact geld als ik op advertenties reageer via hier of een marktplaats.
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Verwijderd
Ik zou een afspraak maken met de politie in zijn regio, en daar fysiek je verhaal gaan doen. Bij het maken van de afspraak, kan je gewoon aangeven dat je aangifte wil doen, en meld daarbij om wie het gaat, dat hij bekende is van de politie en dat je daarom graag spreekt met iemand met kennis van zijn verleden. Ze zijn verplicht aangifte op te nemen.Undercovert schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:41:
Het is een drugsverslaving dat ik zeker weet, en een "lichte" gokverslaving ook geloof ik, k zal der verder hier niet op in gaan. Heeft al in meerdere trajecten / klinieken gezeten maar t heeft tot op heden niet geholpen. Ook een normale gang van zaken voor hem geworden inmiddels natuurlijk. Ergens is t ook niet zon slechte jongen maarja.. Zou toch op een of andere manier iets aan gedaan moeten worden. Hij maakt van gebruik van katvangers, dus mensen die hun rekening beschikbaar stellen voor zijn oplichtingsprakten en ze dan een klein deel geeft. Daarom moeilijker te pakken natuurlijk maar toch..
Zet desnoods even wat punten voor jezelf op papier; ken je katvangers bij naam? Heb je contactgegevens? Dat soort dingen. Vooral als er met katvangers gewerkt wordt, is de politie wellicht eerder geneigd er actie op te ondernemen.
Hij heeft al eerder in de cel gezeten, en hij ondergaat het nogal slecht door een aantal omstandigheden. Tot dusverre heeft het uitzicht weer terug de cel in te gaan het nog niet gewonnen van zijn zwaktes. Maar elke keer dat cel volgt, wordt die langer.
Over het algemeen duurt het veel langer om iemand voor de eerste keer vervolgd te krijgen, dan een opvolgende keer. De persoon is dan bekend, en recidive wordt in ieder geval wat pro-actiever aangepakt dan eerste gevallen.
Je kan bij de politie ook aangeven dat als ze meer informatie, gegevens of achtergronden nodig hebben, ze mij kunnen mailen. Gewoon naar mijn nickname @ tweakers.net.
Ik weet dat dit topic al heel oud is, maar ik wil mensen toch waarschuwen voor zijn nieuwste 'smurf' account hier op tweakers.
Ik werd een paar dagen geleden benaderd via v&a als reactie op mijn advertentie https://tweakers.net/aanb...z87-of-z97-matx-mobo.html
Hierin bood hij mij zijn Asus Maximus VII Gene aan voor €120. Na even onderhandelen had hij mij een betaalverzoek gestuurd via Bunq met NL68 BUNQ 2031 9628 92 als rekeningnummer, en naam W.Vrolijk. In mijn drift heb ik dit gelijk overgemaakt en mijn adresgegevens doorgegeven (domste wat ik ooit heb gedaan) en hij beloofde mij het gelijk op te sturen. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord.
Het tweaker account wat hij hiervoor gebruikte was/is [Verwijderde gebruiker]
De reden dat ik het nu al hier post is dat ik begon te twijfelen over de deal. Na kort zoeken bleek dat W. Vrolijk (Hij noemde zichzelf Wes) een bekende scammer is op Marktplaats en Tweakers. Ik ben ronduit gefrustreerd dat ik hier zo halsoverkop in deze deal ben gegaan.
Ik werd een paar dagen geleden benaderd via v&a als reactie op mijn advertentie https://tweakers.net/aanb...z87-of-z97-matx-mobo.html
Hierin bood hij mij zijn Asus Maximus VII Gene aan voor €120. Na even onderhandelen had hij mij een betaalverzoek gestuurd via Bunq met NL68 BUNQ 2031 9628 92 als rekeningnummer, en naam W.Vrolijk. In mijn drift heb ik dit gelijk overgemaakt en mijn adresgegevens doorgegeven (domste wat ik ooit heb gedaan) en hij beloofde mij het gelijk op te sturen. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord.
De reden dat ik het nu al hier post is dat ik begon te twijfelen over de deal. Na kort zoeken bleek dat W. Vrolijk (Hij noemde zichzelf Wes) een bekende scammer is op Marktplaats en Tweakers. Ik ben ronduit gefrustreerd dat ik hier zo halsoverkop in deze deal ben gegaan.
[ Voor 0% gewijzigd door Lucius1453 op 08-10-2018 18:39 . Reden: Naam toegevoegd ]
Neem even contact op met bunq, zij zijn volgens mij wel geinteresseerd in dit soort oplichters en kunnen je mogelijk helpen.Lucius1453 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:34:
Ik weet dat dit topic al heel oud is, maar ik wil mensen toch waarschuwen voor zijn nieuwste 'smurf' account hier op tweakers.
Hierin bood hij mij zijn Asus Maximus VII Gene aan voor €120. Na even onderhandelen had hij mij een betaalverzoek gestuurd via Bunq met NL68 BUNQ 2031 9628 92 als rekeningnummer. In mijn drift heb ik dit gelijk overgemaakt en mijn adresgegevens doorgegeven (domste wat ik ooit heb gedaan) en hij beloofde mij het gelijk op te sturen. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord.
@Verwijderd @Microkid ^^
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Actie is al ondernomen, thanx.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Same here. W. Vrolijk, zegt in Dordrecht te wonen.
*geen NAW*
*geen NAW*
[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 08-10-2018 21:06 ]
Verwijderd
Lachen dat er nog steeds mensen in trappen, na zoveel jaar. Enige wat je had moeten doen is het rekeningnummer copypasten in google of op mijnpolitie.nl:
https://www.politie.nl/aa...roleer-handelspartij.html
NAW hoef je niet te plaatsen, als het een prof oplichter is dan zijn ze altijd fake.
NAW hoef je niet te plaatsen, als het een prof oplichter is dan zijn ze altijd fake.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 10:39 ]
Probeer eens dat bankrekening wat @Lucius1453 geeftVerwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:38:
Lachen dat er nog steeds mensen in trappen, na zoveel jaar. Enige wat je had moeten doen is het rekeningnummer copypasten in google of op mijnpolitie.nl:
Er zijn geen meldingen over deze verkoper.
Jup, enige wat hij had hoeven doen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Iemand die opgelicht is belachelijk maken, terwijl wat je zegt niet van toepassing is. Erg classy hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:38:

Misschien een idee om een bankrekening en 06 te koppelen aan een account. Hoeft geen eens zichtbaar te zijn. Zo kan je bij een overeenkomst 1 van deze zaken aan de koper of verkoper doorgeven. En een nieuw account kan niet aangemaakt worden met hetzelfde bankrekening nr en/of 06. Met deze 2 gekoppeld kun je bijvoorbeeld een geverifieerde/betrouwbare V&A koper/verkoper worden.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
Alhoewel het een leuk idee is, is dit vrij eenvoudig te omzeilen door het gebruik van katvangers. Even het IBAN en 06 invullen van de katvanger, et voila, geverifieerd gebruiker die alsnog kan gaan oplichten. Eenmaal verbannen, gewoon weer een andere katvanger er op, enz, ad nauseam.NeHoX schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:57:
Misschien een idee om een bankrekening en 06 te koppelen aan een account. Hoeft geen eens zichtbaar te zijn. Zo kan je bij een overeenkomst 1 van deze zaken aan de koper of verkoper doorgeven. En een nieuw account kan niet aangemaakt worden met hetzelfde bankrekening nr en/of 06. Met deze 2 gekoppeld kun je bijvoorbeeld een geverifieerde/betrouwbare V&A koper/verkoper worden.
Snap ik maar ik denk dat een nieuwe katvanger/mule vinden, iedere keer als er weer een account gebanned wordt met daar aan een 06 en bank rek nr. Gaan de oplichters niet fijn vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:02:
[...]
Alhoewel het een leuk idee is, is dit vrij eenvoudig te omzeilen door het gebruik van katvangers. Even het IBAN en 06 invullen van de katvanger, et voila, geverifieerd gebruiker die alsnog kan gaan oplichten. Eenmaal verbannen, gewoon weer een andere katvanger er op, enz, ad nauseam.
Wellicht ook nog een waarschuwing erbij als het account met een proxy/vpn of iets dergelijks is aangemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door NeHoX op 09-10-2018 12:04 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
Tuurlijk, maar dan denk ik dat oplichters wel hun best gaan doen om het "rendement" van een katvangeraccount te gaan verhogen. Of het helpt in de praktijk is dus niet heel duidelijk.NeHoX schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:03:
[...]
Snap ik maar ik denk dat een nieuwe katvanger/mule vinden, iedere keer als er weer een account gebanned wordt met daar aan een 06 en bank rek nr. Gaan de oplichters niet fijn vinden.
Wellicht ook nog een waarschuwing erbij als het account met een proxy/vpn of iets dergelijks is aangemaakt.
Marktplaats heeft ook al een tijdje geverifieerde accounts, dus ik ben wel benieuwd in hoeveel % van de oplichtingsgevallen sinds de introductie van die feature, de oplichter gebruik maakte van een geverifieerd account.
Wat betreft de VPN waarschuwing, denk ik niet dat er veel Tweakers blij mee zullen zijn. Dit is immers een techforum, dus het aantal gebruikers dat een VPN voor compleet legitieme redenen gebruikt ligt dan ook hoger dan op een gemiddelde verkoopsite. Zulke waarschuwingen zullen die gebruikers dan ook treffen.
Dat doen de meest gehaaide oplichters sowieso al, dus dat lost helaas niet heel veel op. Er was er zelfs eentje die zijn bloedeigen dochtertje als katvanger misbruikte.NeHoX schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:03:
[...]
Snap ik maar ik denk dat een nieuwe katvanger/mule vinden, iedere keer als er weer een account gebanned wordt met daar aan een 06 en bank rek nr. Gaan de oplichters niet fijn vinden.
Dat gebeurt dermate vaak door valide users dat het helaas geen extra overzicht zou scheppen. Bovendien is het niet altijd even makkelijk om een VPN of proxy te detecteren, al hebben we daar wel een paar tooltjes voor.Wellicht ook nog een waarschuwing erbij als het account met een proxy/vpn of iets dergelijks is aangemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 09-10-2018 14:37 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Buiten dat, IBAN nummers kun je genereren tot je er bij neervalt. Afrekenen doen we dan toch via Tikkie/Betaalverzoekje/Paypal en het bankrekeningnummer is niet meer relevant.NMe schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:18:
[...]
Dat doen de meest gehaaide oplichters sowieso al, dus dat lost helaas niet heel veel op.
[...]
Dat gebeurt dermate vaak door valide users dat het helaas geen extra overzicht zou scheppen. Bovendien is het niet altijd even makkelijk om een VPN of proxy te detecteren, al hebben we daar wel een paar tooltjes voor.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Is dat niet diezelfde kerel die zogenaamd psychische problemen heeft en een verslaving heeft en dat hij zogenaamd weer op het goede pad zat??
Vreselijk om te lezen dat hij weer mensen aan het oplichten is, hoop van harte dat ooit duidelijk is hoe die kerel heet en dat mensen bij hem langs zijn geweest voordat de politie hem op pakt :-)
Vreselijk om te lezen dat hij weer mensen aan het oplichten is, hoop van harte dat ooit duidelijk is hoe die kerel heet en dat mensen bij hem langs zijn geweest voordat de politie hem op pakt :-)
Nee dat is een ander iemand.mugenmarco schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:33:
Is dat niet diezelfde kerel die zogenaamd psychische problemen heeft en een verslaving heeft en dat hij zogenaamd weer op het goede pad zat??
oke gelukkig maar, miss dat die persoon toch wel eindelijk op het juiste pad is gekomen :-)
mugenmarco schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
oke gelukkig maar, miss dat die persoon toch wel eindelijk op het juiste pad is gekomen :-)
[ Voor 22% gewijzigd door koetsier88 op 10-10-2018 06:59 ]
@koetsier88 Voordat de TS van het topic in jouw link psychische problemen en verslavingen worden toegedicht: volgens mij is ook hij niet de betreffende persoon. Ik denk, dat @mugenmarco in de post hierboven de hier 'welbekende'mugenmarco schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:33:
Bedankt heb de link verwijderd.Marly schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 01:16:
[...]
@koetsier88 Voordat de TS van het topic in jouw link psychische problemen en verslavingen worden toegedicht: volgens mij is ook hij niet de betreffende persoon. Ik denk, dat @mugenmarco in de post hierboven de hier 'welbekende'Michael G. bedoelt.
Sorry
Sorry dat ik dit oudere topic weer nieuw leven inblaas. Maar deze oplichter is weer actief op vraag en aanbod onder de gebruiker Siri-Fan. Iedereen dus opgepast!
Die gebruikersnaam bestaat niet, probeer maar eens een "@" in een reactie en dan de username te autocompleten. Tenzij de account genuked is natuurlijk. Dus wat is de exacte gebruikersnaam?Arnovdh schreef op zondag 28 juni 2020 @ 15:02:
Sorry dat ik dit oudere topic weer nieuw leven inblaas. Maar deze oplichter is weer actief op vraag en aanbod onder de gebruiker Siri-Fan. Iedereen dus opgepast!
[ Voor 47% gewijzigd door VerwardeMan op 01-07-2020 17:23 ]
Ik kreeg een bericht van tweakers dat hij al was opgemerkt en dat zijn account geblokkeerd is. Dat zal de reden zijn dat hij niet meer terug te vinden is.VerwardeMan schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:22:
[...]
Die gebruikersnaam bestaat niet, probeer maar eens een "@" in een reactie en dan de username te autocompleten. Tenzij de account genuked is natuurlijk. Dus wat is de exacte gebruikersnaam?
gr. Arno
Verwijderd
[Verwijderde gebruiker]VerwardeMan schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:22:
[...]
Die gebruikersnaam bestaat niet, probeer maar eens een "@" in een reactie en dan de username te autocompleten. Tenzij de account genuked is natuurlijk. Dus wat is de exacte gebruikersnaam?
Deze gebruiker is reeds van Tweakers verwijderd en via de achterdeur afgevoerd.Arnovdh schreef op zondag 28 juni 2020 @ 15:02:
Is deze jongen nog steeds niet in de justitiële molen terecht gekomen?..
Misdaad loont schijnbaar voor minstens 8 jaar met deze werkwijze...WouterL schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:21:
Is deze jongen nog steeds niet in de justitiële molen terecht gekomen?..
iemand moet toch al een adres hebben?
Ja hoor, ik heb er destijds werk van gemaakt en ben met zijn familie in contact gekomen destijds, en dat is in 2014 geweest zat hij in een justitiële inrichting in Oud Beijerland terwijl hij mijn ~190euro heeft ontvangen.7Sins schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:30:
[...]
Misdaad loont schijnbaar voor minstens 8 jaar met deze werkwijze...
iemand moet toch al een adres hebben?
Hij heeft z’n halve familie opgelicht voor duizenden euro’s, marktplaats en tweakers bezoek voor tonnen, aangifte na aangifte gekregen, maar elke poging tot contact met hem word genegeerd en geblokeert tja.
Ik heb er van geleerd en probeer bij nieuwe tweakers altijd op te halen of te betalen na levering.
Nee
Let op:
Hou het hier over V&A en hoe het gebruik en de veiligheid verbeterd kan worden. Voor al het andere: maak een topic aan, liefst nadat de search is gebruikt, omdat veel zaken al eerder zijn besproken.
Hou het hier over V&A en hoe het gebruik en de veiligheid verbeterd kan worden. Voor al het andere: maak een topic aan, liefst nadat de search is gebruikt, omdat veel zaken al eerder zijn besproken.