MTVNL herverdeling is toch naar 7D (en 12A voor zeeland?)ktf schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:51:
[...]
Ik bedoel eigenlijk een lokale omroep die legaal op FM zit. Deze heeft een reeks gebruikers op FM en een reeks via de kabel. De lokale omroep hier heeft dan ook nog een TV-kanaal via de kabel. Dat alles voor een gemeente van laten we zeggen 20.000 inwoners. Dan kan ik me voorstellen dat je al krap in je budget zit, zeker als je daar samen met 3 andere lokale omroepen (we hebben hier vrij grote gemeentes met relatief weinig inwoners) 3 zenders moet bekostigen (vanwege het grote gebied wat bestreken moet worden) terwijl je waarschijnlijk weinig extra luisteraars gaat krijgen.
Dan drukt de DAB uitzendvergunning, welke van korte duur is (anderhalf jaar) wel zwaar, want misschien moet je het hele circus van zenders doorrekenen, aanvragen en plaatsen wel over doen als de vergunning verlengt wordt met andere eisen.
[...]
Was dat niet een va de doelen van de MTVNL herverdeling? http://radio.nl/818343/ta...pport-op-dit-verandert-er
[...]
Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server