Njah auto werkt ook nog perfect, alleen het stoort als je het weetSheik schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:56:
[...]
Tja ik moet die jongen toch wat moed inspreken he
En een deuk in een auto is inderdaad hetzelfde als 1 pixel van de ehm...heel veel die het wel nog doen
Ja hier ook een dode pixel, rechtsbovenin beeld. Bij normaal gebruik telefoon valt het mij helemaal nooit op...slechts wanneer ik een filmpje kijk waarbij de achtergrond op die plek zwart is...dan zie ik een lichte pixelExterminator schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:25:
[...]
Ik heb zojuist met HTC contact gehad, één dode pixel valt niet onder de garantie. Meerdere pixels wel. Binnen 7 dagen terug naar de winkel voor omruil is ook een optie, maar dit haal ik helaas niet meer.
Hiernaast is de pixel alleen goed zichtbaar bij een witte (lichte) achtergrond. Moet ook heel eerlijk zijn dat ik het niet opmerk tijdens het gebruik van de telefoon, ondaks de pixel op het midde van het scherm links zit. Denk dus niet dat ik terug ga, aangezien ik niet weet welk toestel ik er voor terug krijg. Voor de rest is het toestel namelijk gap vrij etc...
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik ben al een tijdje op zoek naar een app waarmee ik mijn homescreen van mijn htc kan zien en indelen op mijn pc. Dus zoals de Apple dat heeft. Is daar iets voor of heb ik gewoon pech?
Ik heb een vraag. Ik ben al een tijdje op zoek naar een app waarmee ik mijn homescreen van mijn htc kan zien en indelen op mijn pc. Dus zoals de Apple dat heeft. Is daar iets voor of heb ik gewoon pech?
Iemand hier toevallig een idee of Tele2 (T-Mobile netwerk) gebruik maakt van de netwerk instelling "fast dormancy? Heb uiteraard al gegoogled, maar kan bar weinig erover vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 01-08-2013 15:37 ]
--> Google Play & Androidapps - Deel 18nathalie85 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:55:
Hallo allemaal,
TMo ondersteunt het, Tele 2 waarschijnlijk ook.dafmay schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:36:
Iemand hier toevallig een idee of Tele2 (T-Mobile netwerk) gebruik maakt van de netwerk instelling "fast dormancy? Heb uiteraard al gegoogled, maar kan bar weinig erover vinden.
Thx!SAWYER schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:42:
TMo ondersteunt het, Tele 2 waarschijnlijk ook.
Zou het wel kunnen doen, maar denk niet dat ik het krijg vastgelegd. Geen fatsoenlijk toestel...Sheik schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:38:
[...]
Zou je eens een foto willen posten van normaal gebruik waar de pixel zichtbaar is? Dus niet een zoom foto waar die ene pixel op te zien is?
Mocht je niet meer kunnen ruilen moet je je er niet zo aan ergeren. Zie het als jouw uniek telefoontje met een schoonheidsvlekjeProbeer het positief te zien en koester je metalen schoonheid
Ik vrees dat je het sowieso niet zal zien, omdat het maar één klein vierkantje is zeg maar.
Uit het t-mobile forum informatie over de 4.3 update:
https://forum.t-mobile.nl...xpert-208694/#post1075135
https://forum.t-mobile.nl...xpert-208694/#post1075135
Ze weten niet eens wanneer de 4.2 update weer opnieuw uitgerold wordt. Ik kan me niet voorstellen dat 4.3 al voor het eind van dit jaar op de One zal komen, maar we zullen het zien. Ik hoop het natuurlijk wel.
Dit kan volgens mij ook via https://start.htcsense.com/nathalie85 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:55:
Hallo allemaal,
Misschien dit eens proberen om de pixel mogelijk weer te activeren.Exterminator schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:25:
[...]
Ik heb zojuist met HTC contact gehad, één dode pixel valt niet onder de garantie. Meerdere pixels wel. Binnen 7 dagen terug naar de winkel voor omruil is ook een optie, maar dit haal ik helaas niet meer.
Hiernaast is de pixel alleen goed zichtbaar bij een witte (lichte) achtergrond. Moet ook heel eerlijk zijn dat ik het niet opmerk tijdens het gebruik van de telefoon, ondaks de pixel op het midde van het scherm links zit. Denk dus niet dat ik terug ga, aangezien ik niet weet welk toestel ik er voor terug krijg. Voor de rest is het toestel namelijk gap vrij etc...
Dead Pixel Detect and Fix
Zelf nooit gebruikt maar wel vaker op Tweakers voorbij gekomen.
Ik heb zelf ook een aantal dode pixels in mijn scherm zitten. 3 die je alleen ziet als het scherm zwart is en nog 2 die alleen zichtbaar zijn als het scherm wit is. gelukkig zitten 4 van de 5 dode pixels aan de rand van het scherm. Ik heb de dead pixel detect and fix app ook gebruikt om de pixels te lokaliseren, maar repareren is mij helaas nooit gelukt met deze app, al leverde het wel een mooie disco-ervaring op...MikeOO schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:01:
[...]
Misschien dit eens proberen om de pixel mogelijk weer te activeren.
Dead Pixel Detect and Fix
Zelf nooit gebruikt maar wel vaker op Tweakers voorbij gekomen.
Same here...die app geprobeerd, maar (natuurlijk?) geen resultaatwouter143 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:51:
[...]
Ik heb zelf ook een aantal dode pixels in mijn scherm zitten. 3 die je alleen ziet als het scherm zwart is en nog 2 die alleen zichtbaar zijn als het scherm wit is. gelukkig zitten 4 van de 5 dode pixels aan de rand van het scherm. Ik heb de dead pixel detect and fix app ook gebruikt om de pixels te lokaliseren, maar repareren is mij helaas nooit gelukt met deze app, al leverde het wel een mooie disco-ervaring op...
Het schijnt wel te werken, maar met name met luie pixels, maar meestal bij TFT schermen werkt dan ook even eroverheen wrijven ook.
Dat gaat alleen zo lastig met zo'n dikke glaslaag ertussen
Dat gaat alleen zo lastig met zo'n dikke glaslaag ertussen
Ik ben mijn originele HTC oplader vergeten mee te nemen van werk. Kan ik zonder problemen te veroorzaken ook de lader van de HTC One S of HTC 8X gebruiken?
Ik heb laatst ook gewoon een samsung oplader gebruikt, niks aan de hand.
Vanmiddag kreeg ik trouwens een melding van de GSam battery app dat m'n batterij 48,5 graad was, had hem even in de auto laten liggen
Vanmiddag kreeg ik trouwens een melding van de GSam battery app dat m'n batterij 48,5 graad was, had hem even in de auto laten liggen
Oke, zojuist dit bizarre scenario gehad: in een haast-situatie snel contactinfo van iemand toegevoegd dmv contacten, "+". Ik vul naam en telefoonnummer in, kijk daarna ter controle of hij in de lijst met contacten staat , niets.
Nog eens gedaan, niets. Hij belt me, staat zijn naam wel op het scherm! Ik denk: WTF? Maar snel pen & papier gehaald en zijn contactinfo opgeschreven.
Wat blijk: als ik een contact maak staat er een button met "Exchange ActiveSync". Ik herkende dat niet, dus er ging geen lampje branden. Het blijkt de exchange instellingen van mijn werk te zijn. Ik haal daar wel mail + kalender van op, maar doe niets met contacten. Ik heb ook een hotmail account, die tevens onder de naam "Exchange ActiveSync" staat.
Maar het mooie is dus dat ik mijn telefoonboek die accounts uit heb staan. Je voegt dus contacten toe die je niet terug vind. Handig... Die grote lijst met telefoonboeken vind ik ook niet er fijn. Ik beheer mijn contacten in gmail, optiefen met die rest! (er staan er 9 for crying out loud!).
En om het usability feestje compleet te maken: toen ik doorhad wat er gaande was heb ik het contact nogmaals aangemaakt (in het google telefoonboek). Daarna "Exchange ActiveSync" geselecteerd, daar weggegooid en presto! Alle 3 weg. Zucht.
1) Kan ik het zo instellen dat deze vergissing niet meer gemaakt kan worden en dat hij altijd Google pakt als ik een nieuw contact maak? (kan die knop voor Contacttype dus weg?)
2) Kan ik standaard adres-velden hebben? Lijkt me essentieel voor contacten, dus waarom dit nu onder "Meer informatie toevoegen', "Een nieuw veld toevoegen", "Postadres" zit is mij niet duidelijk.
Wat blijk: als ik een contact maak staat er een button met "Exchange ActiveSync". Ik herkende dat niet, dus er ging geen lampje branden. Het blijkt de exchange instellingen van mijn werk te zijn. Ik haal daar wel mail + kalender van op, maar doe niets met contacten. Ik heb ook een hotmail account, die tevens onder de naam "Exchange ActiveSync" staat.
Maar het mooie is dus dat ik mijn telefoonboek die accounts uit heb staan. Je voegt dus contacten toe die je niet terug vind. Handig... Die grote lijst met telefoonboeken vind ik ook niet er fijn. Ik beheer mijn contacten in gmail, optiefen met die rest! (er staan er 9 for crying out loud!).
En om het usability feestje compleet te maken: toen ik doorhad wat er gaande was heb ik het contact nogmaals aangemaakt (in het google telefoonboek). Daarna "Exchange ActiveSync" geselecteerd, daar weggegooid en presto! Alle 3 weg. Zucht.
1) Kan ik het zo instellen dat deze vergissing niet meer gemaakt kan worden en dat hij altijd Google pakt als ik een nieuw contact maak? (kan die knop voor Contacttype dus weg?)
2) Kan ik standaard adres-velden hebben? Lijkt me essentieel voor contacten, dus waarom dit nu onder "Meer informatie toevoegen', "Een nieuw veld toevoegen", "Postadres" zit is mij niet duidelijk.
Bij mij pakt hij standaard Google. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen (heb ook een Hotmail en een Exchange account erop). Misschien dat hij de laatst gebruikte account onthoudt?
Elke usb lader is prima. Maakt tegenwoordig niets uit. Het kan zijn dat hij alleen langzamer oplaad als de oplader minder ampère heeft.Sheik schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 18:51:
Ik ben mijn originele HTC oplader vergeten mee te nemen van werk. Kan ik zonder problemen te veroorzaken ook de lader van de HTC One S of HTC 8X gebruiken?
Thanks guys! Ik denk vraag het eerst voordat mijn One naar het hiernamaals gaat...
Voor de mensen die niet op 4.3 kunnen wachten;
http://www.androidpolice....ng-galaxy-s4-and-htc-one/
Toch best interessant die GPE's
Toevallig net geïnstalleerd via OTA op mijn HtcOne "Google Edition". Werkt prima, voelt iets vlotter.Henk schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:23:
Voor de mensen die niet op 4.3 kunnen wachten;
Met de RUU vorm je een normale HTC One trouwens helemaal op naar een GoogleEdition. Inclusief, Hboot, recovery en dus OTA.
Informatie daarover heb ik in het Root topic gepost toen ik het uitvoerde (3 weken terug oid)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij moet je bij "accounts & synchroniseren" voor het onderdeel Exchange Active sync kunnen instellen dat alleen maar e-mail moet worden gesynchroniseerd.Stiggy schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:06:
_██_
(ಠ_ృ)
Zojuist ook m'n HTC ontvangen, aan boven en onderzijde twee kleine gaps, ansich vind ik het niet storend en wil ik er wat dat betreft ook niet mee terug. Kunnen deze gaps echter "grote" gevolgend hebben? Zo ja, wat kunnen de nadelen hier van zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door Exterminator op 03-08-2013 15:14 ]
Vraagje :heeft er iemand sind de update naar 4.2.2 ook een probleem met HTC Sync Manager....
Krijg opeens de melding device unavailable 30005.......?
Terwijl ik wel gewoon naar de htc one toe kan via een file manager...
Krijg opeens de melding device unavailable 30005.......?
Terwijl ik wel gewoon naar de htc one toe kan via een file manager...
Google Play: Google Now Disabler / NoAssist
Blokkeert de swipe-up voor Google Now. Ik open regelmatig per ongeluk Google Now bij het omhoogschuiven van de statusbalk, dus een erg welkom appje.
Blokkeert de swipe-up voor Google Now. Ik open regelmatig per ongeluk Google Now bij het omhoogschuiven van de statusbalk, dus een erg welkom appje.
Ik heb dat laatst eens lopen testen, maar deze functie werkt bij mij helemaal niet?
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar hij lijkt gewoon niet te werken (swipe omhoog vanaf home toets toch?).
En ik heb de instelling hold-to-menu ding aan staan (precieze naam even kwijt).
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar hij lijkt gewoon niet te werken (swipe omhoog vanaf home toets toch?).
Top. Ik open echt te vaak Google now per ongeluk. Maar wellicht kan ik ook beter m'n whatsapp shortcut verplaatsen, die staat er nu pal bovenimeR schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:28:
Google Play: Google Now Disabler / NoAssist
Ja, dat heb ik natuurlijk gedaan. Zoals ik schreef beheer ik mijn contacten in gmail, en dat zijn dus ook de enige die ik synchroniseer (en ook zichtbaar heb in mijn telefoonboek).Atomsk schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:01:
[...]
Volgens mij moet je bij "accounts & synchroniseren" voor het onderdeel Exchange Active sync kunnen instellen dat alleen maar e-mail moet worden gesynchroniseerd.
Wat de One er dus niet van weerhoud nieuwe contacten wel vrolijk aan te maken in zo'n verder niet gebruikt adresboek. Iemand op de UI designafdeling mag daar terug naar school
(hij lijkt overigens wel de laatst gebruikte instelling te onthouden. Dus heb je eenmaal een contact gemaakt in een adresboek dat je wel gebruikt, dan staat hij er daar de volgende keer wel op. Die hele knop weghalen is volgens mij niet mogelijk).
Dit vereist softwareversie 4.2.2spNk schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:27:
Ik heb dat laatst eens lopen testen, maar deze functie werkt bij mij helemaal niet?
Hebben jullie ook last van de copy/paste functie? Als ik bijvoorbeeld een linkje wil plakken bijvoorbeeld in dit bericht, dan wordt het vaak ergens midden in het bericht geplakt terwijl de cursor aan het einde staat...heel irritant!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Had ik ook last van op een S3 Mini en nu ook op de One 
Meestal post ie het bij mij vooraan de tekst... ook de spellcheck vliegt zo nu en dan wel eens op een andere plek in de tekst, maar dat is zeldzamer...
Hoe werkt WiFi bij de meeste mensen nu? ik heb tegenwoordig het steeds vaker dat wifi gewoon weg slecht werkt.. Youtube die niet goed buffered, internet pagina's die niet volledig laden etc. met 3G gaat dit wel beter dan voorheen -.-"
Al verlies ik wel zo nu en dan signaal, omdat die simkaart niet strak genoeg erin lijkt te zitten.... (bekende probleem).

Meestal post ie het bij mij vooraan de tekst... ook de spellcheck vliegt zo nu en dan wel eens op een andere plek in de tekst, maar dat is zeldzamer...
Hoe werkt WiFi bij de meeste mensen nu? ik heb tegenwoordig het steeds vaker dat wifi gewoon weg slecht werkt.. Youtube die niet goed buffered, internet pagina's die niet volledig laden etc. met 3G gaat dit wel beter dan voorheen -.-"
Al verlies ik wel zo nu en dan signaal, omdat die simkaart niet strak genoeg erin lijkt te zitten.... (bekende probleem).
Mijn Wi-Fi is ook een stuk belabberder dan op mijn sgs2. Vooral merkbaar bij het bufferen van YouTube ja.
Snoep verstandig, verslind een Apple!
@Wi-Fi problemen; is dat bij jullie met alleen de 4.2, of ook op 4.1? Mij viel het op 4.1 t.o.v. mijn N7100 Note II namelijk juist op dat het ding betere ontvangst had...
If 4.2.2; even wachten op de update, wie weet wat dat nog fixt ;-)
Nou je het zegt. Toen ik mn toestel net had met 4.1 erop nergens last van. Met mn op 4.2 gebaseerde Rom dus wel...Henk schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:27:
@Wi-Fi problemen; is dat bij jullie met alleen de 4.2, of ook op 4.1? Mij viel het op 4.1 t.o.v. mijn N7100 Note II namelijk juist op dat het ding betere ontvangst had...
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Ik zit op 4.2.2 en thuis op 5Ghz wifi netwerk (Ziggo 120Mbit verbinding) haal ik 100Mbit/s. Op de 2.4 Ghz band haal ik een snelheid van 60Mbit/s. Ik vind dat eigenlijk zeer goed...in ieder geval meer dan voldoende voor browsen en ook voor downloaden.Henk schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:27:
idd, ik haal ook 127mbit en 60mbit, dus werkt gewoon top. en volgens mij heeft youtube maar 4mbit nodig dacht ikdafmay schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:54:
[...]
Ik zit op 4.2.2 en thuis op 5Ghz wifi netwerk (Ziggo 120Mbit verbinding) haal ik 100Mbit/s. Op de 2.4 Ghz band haal ik een snelheid van 60Mbit/s. Ik vind dat eigenlijk zeer goed...in ieder geval meer dan voldoende voor browsen en ook voor downloaden.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik zit nog op 4.1.2 
2.4 Ghz band en (maar) een 20Mb/s abbo. (wat alleen mijn eigen desktop trekt, wifi op mijn laptop is redelijk en op momenten halfbakken op mobieltjes..)
Over wifi haal ik meestal maar 14 Mb/s oid met de One
Op school leek mijn download op 5Ghz ook beperkt te zijn tot 60 Mb/s (of MB/s, weet het even niet...., het is iig glasvezel) maar dat kan ook een restrictie vanuit school zijn -.-"

2.4 Ghz band en (maar) een 20Mb/s abbo. (wat alleen mijn eigen desktop trekt, wifi op mijn laptop is redelijk en op momenten halfbakken op mobieltjes..)
Over wifi haal ik meestal maar 14 Mb/s oid met de One

Op school leek mijn download op 5Ghz ook beperkt te zijn tot 60 Mb/s (of MB/s, weet het even niet...., het is iig glasvezel) maar dat kan ook een restrictie vanuit school zijn -.-"
Sinds een paar dagen denkt bij het opladen mijn HTC One af en toe dat hij in Car Mode zit, en start dan automatisch het carmode-programma en roteert het homescreen als ik de telefoon draai (zelfs als dat niet aangevinkt staat). Het gebeurt me met meerdere opladers. Knap irritant.
Vorige week met de hoosbuien heeft hij in mijn natgeregende broek gezeten. Kan het zijn dat de usb-connector waterschade heeft opgelopen, is verroest ofzo?
Vorige week met de hoosbuien heeft hij in mijn natgeregende broek gezeten. Kan het zijn dat de usb-connector waterschade heeft opgelopen, is verroest ofzo?
Verwijderd
Het probleem met HTC TV (de ontbrekende eerste 10 zenders) begint toch echt een grap te worden. Gisteren weer contact gezocht met HTC om te vragen naar de voortgang, doe ik elke twee weken.
Gisterenavond een reply gehad "goh, wat vervelend. Bij welke TV provider ervaart u deze problemen?"
Dit programma werkt al sinds begin mei niet meer. Ze maken er nog wel volop reclame voor op de website!!!
Gisterenavond een reply gehad "goh, wat vervelend. Bij welke TV provider ervaart u deze problemen?"
Dit programma werkt al sinds begin mei niet meer. Ze maken er nog wel volop reclame voor op de website!!!
Is het raar dat ik vind dat het geluid zacht is met of zonder beats vergeleken met de S3/S4? Hoort het zo?
Ik heb ook veel last van de wifi op de one. Heb 4.2.2. En ziggo 60mbit lijntje, maar bij mij vliegt de wifi continu er heel even uit, springt voor een seconde op mobiel internet en pakt daarna de wifi weer op. Heel erg irritant!Zeker met plex/yYouTube omdat ie dan het filmpje gewoon stopt! Laptop hier in huis heeft er geen last van evenals mijn televisie. Ligt dus echt aan de HTC one... Eerdere tips hier op het forum haalden niks uit (vast ip geven)... Jullie misschien nog tips?
Ik heb dit ook ondervonden in het verleden en heb het opgelost door ipv DHCP met een vast IP adres (passief) te werken op de One. De wifi verbinding op mijn One vliegt er sindsdien never-nooit meer uitwizzlewaxx schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:05:
Ik heb ook veel last van de wifi op de one. Heb 4.2.2. En ziggo 60mbit lijntje, maar bij mij vliegt de wifi continu er heel even uit, springt voor een seconde op mobiel internet en pakt daarna de wifi weer op. Heel erg irritant!
Ps Wifi instellingen op de One : huidige verbinding ingedrukt houden en kiezen voor "netwerk aanpassen". DNS leeglaten!
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 05-08-2013 11:17 ]
Ik begrijp nog altijd niet waarom mensen zo graag een HTC One willen en daar vervolgens de Google Edition op zetten. Dan heb je volgens mij niet echt veel zitten spelen met de HTC features van de camera. Ik kan niet meer zonder Highlights en iedereen die het ontdekt is er direct gek op. Bij mij geen telefoon meer zonder. En ik vind het gewoon bizar hoeveel mogelijk is met Zoe. Dacht dat ik Zoe al onder de knie had maar als je dan de 4 filmpjes op HTC.com kijkt wat er nog meer mogelijk is.. echt een fantastische feature.Donstil schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:20:
[...]
Toevallig net geïnstalleerd via OTA op mijn HtcOne "Google Edition". Werkt prima, voelt iets vlotter.
Met de RUU vorm je een normale HTC One trouwens helemaal op naar een GoogleEdition. Inclusief, Hboot, recovery en dus OTA.
Informatie daarover heb ik in het Root topic gepost toen ik het uitvoerde (3 weken terug oid)
Dan de HTC Music App die volautomatisch via Gracenote je Album Art bijwerkt en lyrics op het scherm tovert. Dat doet de Nexus 4 met Android 4.3 zeker niet. De Mail app en Calendar app heeft een sync functie die zuiniger is dan de Google standaard Mail en Calendar apps. En Blinkfeed vind ik steeds leuker worden sinds de update.
Ik heb nog nooit lag ervaren, dus hoe kan je "aanvoelen" dat het iets vlotter gaat? Is dat niet slechts kwestie van de animaties die bij HTC een bepaalde ingestelde snelheid hebben en bij Google Edition een andere? Op mijn vorige telefoon, met custom rom, kon je dit zelfs instellen (of geheel uitzetten) en dan voelde alles ook sneller aan.
Ik vergelijk het met de Nexus 4 van een collega btw. Zo zie ik dat ik nooit aan de Google Play versie wil
Zo'n workarounds zijn natuurlijk fijn als ze werken, maar eigenlijk zou het niet hoeven. Mijn HTC One heeft met de Ziggo router/modem geen problemen met verbinding (Android 4.2.2)
[ Voor 4% gewijzigd door Sheik op 05-08-2013 11:23 ]
Volgens mij wel, de speakers van HTC One zijn wel echt selling points en ik vind ze tot een bepaalde hoogte nog best prima voor zo'n telefoontje.Chris Smoove schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:09:
Is het raar dat ik vind dat het geluid zacht is met of zonder beats vergeleken met de S3/S4? Hoort het zo?
Zo hard ging de One X iig niet.
Ik heb ze nooit vergeleken maar 1 speaker zou toch minder hard moeten zijn dan 2;)
Ha! Gelukkig ben ik niet alleen. Ook ik heb last van dit probleem sinds een paar dagen (zo'n 5 dagen). Hij start of automatisch het CarMode programma of hij gooit alles in landscape terwijl dat uit staat, dit gebeurt alleen wanneer de lader aangesloten is. Ook bij mij gebeurt het met meerdere opladers. Ik heb trouwens ook last van het feit dat ik de kabel soms een beetje naar onderen moet houden eer hij begint met opladen (ook met meerdere opladers). Dus misschien is het wel de USB Connector in de telefoon inderdaad.Het Leoh-Paard schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 16:00:
Sinds een paar dagen denkt bij het opladen mijn HTC One af en toe dat hij in Car Mode zit, en start dan automatisch het carmode-programma en roteert het homescreen als ik de telefoon draai (zelfs als dat niet aangevinkt staat). Het gebeurt me met meerdere opladers. Knap irritant.
Ik draai nog steeds .12 en vind mijn telefoon eigenlijk ook helemaal niet zo hard kunnen vergeleken andere telefoons.Chris Smoove schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:09:
Iemand met een verklaring? Het toestel draait op 4.2.2, misschien hebben ze bepaalde tweaks gedaan. Op 4.1.2 weet ik het niet, want ik had meteen 4.2.2. Erop gedaan.
Ik had helemaal niet verwacht dat 2 speakers < 1 speaker. Mijn S4 is in ieder geval significant luider.
Ik had helemaal niet verwacht dat 2 speakers < 1 speaker. Mijn S4 is in ieder geval significant luider.
[ Voor 10% gewijzigd door Chris Smoove op 05-08-2013 12:16 ]
In een van de eerste firmware's was geluid aanzienlijk hoger. Echter hoeven ze van mij niet "keihard" ik heb liever een zuiver geluid en in de huidige versie gaat imho prima. Als ik de kwaliteit vergelijk met de S4 van een vriend is de One beduidend beter. Op XDA is hier ook eea over terug te vinden. Als je de One hebt geroot zijn diverse oplossingen om het "oude harde" geluid weer terug te krijgen.Chris Smoove schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:15:
Iemand met een verklaring? Het toestel draait op 4.2.2, misschien hebben ze bepaalde tweaks gedaan. Op 4.1.2 weet ik het niet, want ik had meteen 4.2.2. Erop gedaan.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Oke, ik wilde alleen een bevestiging van dat dit zo hoort.
Geluid is natuurlijk zuiverder (met beats aan, anders is het net zo slecht als de s4), maar denk dat de speakers natuurlijk een heel stuk harder kunnen.
Heeft iemand een zilveren toestel met verkleuring van de plastic aan de achterkant? Weet iemand of dat te verwijderen is zonder schade te maken?
Geluid is natuurlijk zuiverder (met beats aan, anders is het net zo slecht als de s4), maar denk dat de speakers natuurlijk een heel stuk harder kunnen.
Heeft iemand een zilveren toestel met verkleuring van de plastic aan de achterkant? Weet iemand of dat te verwijderen is zonder schade te maken?
[ Voor 40% gewijzigd door Chris Smoove op 05-08-2013 12:46 ]
Ik zag dat er nu al verschillende roms uitkomen met Android 4.3 waaronder die van Android Revolution GE
Je weet dat daar een apart topic voor is?mickjuh schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:22:
Ik zag dat er nu al verschillende roms uitkomen met Android 4.3 waaronder die van Android Revolution GE
[HTC One] Rooten & Custom ROM's
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Volgens mij is de OTA weer gestart
Heb overigens een unbranded One met CID HTC_E11.
Kreeg net een minuut geleden deze binnen:
http://www.dropbox.com/sh...2013-08-05%2015.52.02.png
En nu net:
http://www.dropbox.com/s/...2013-08-05%2015.55.11.png
https://www.dropbox.com/s...2013-08-05%2015.55.18.png
En nu net:
[ Voor 71% gewijzigd door XoReP op 05-08-2013 15:59 ]
Weird firmwarenummer... Branded device?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
2.24.401.3 is trouwens het uiteindelijke firmware nummer van de daadwerkelijke update.CLB schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:56:
Weird firmwarenummer... Branded device?
Zelfde als die vorige trouwens of nie?
Ik heb 2.24.401.1. Deze lijkt dus nieuwer.XoReP schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:04:
[...]
2.24.401.3 is trouwens het uiteindelijke firmware nummer van de daadwerkelijke update.
Zelfde als die vorige trouwens of nie?
Klopt ik heb ook de 2.24.401.1, ook wel logisch daar de 2.24.401.3 een licht aangepaste firmware betreft. Nu is de grote vraag..."Komt er ook een minor update voor gebruikers die op 2.24.401.1 zitten?"
Ik denk het wel. Ik zit zelf op 2.24.401.1 en krijg net de melding dat er een update beschikbaar is...Sheik schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:10:
Klopt ik heb ook de 2.24.401.1, ook wel logisch daar de 2.24.401.3 een licht aangepaste firmware betreft. Nu is de grote vraag..."Komt er ook een minor update voor gebruikers die op 2.24.401.1 zitten?"
EDIT: Hmm, nevermind, het is weer zo'n "voorbereidende update". Na het installeren van deze update en restart geen update medling meer, en nog steeds 2.24.401.1...
[ Voor 16% gewijzigd door wouter143 op 05-08-2013 16:17 ]
Haha dat is ook toevallig! Ben benieuwd naar jou nieuwe software versie. Zou wel wat zijn als er ineens ook Android 4.2.3 staat...
Android 4.2.3? Heb je die zelf bedacht?Sheik schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:17:
Haha dat is ook toevallig! Ben benieuwd naar jou nieuwe software versie. Zou wel wat zijn als er ineens ook Android 4.2.3 staat...
Yup, krijg ook ook de melding net binnen dat er een update is.XoReP schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:54:
Volgens mij is de OTA weer gestart![]()
En nu net:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik ook. Dus de uitroll van de OTA is weer begonnen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had laatst een discussie met een collega van me:
Wat is nu beter voor de batterij van de HTC One? Het toestel helemaal leeg laten gaan om vervolgens weer volledig op te laden, of het toestel zo vaak mogelijk aan de lader hangen?
Ik zeg trouwens dat het tegenwoordig niet meer veel uitmaakt... Hij zweert bij het volledig leeg laten lopen en weer volledig opladen.
Wat is nu beter voor de batterij van de HTC One? Het toestel helemaal leeg laten gaan om vervolgens weer volledig op te laden, of het toestel zo vaak mogelijk aan de lader hangen?
Ik zeg trouwens dat het tegenwoordig niet meer veel uitmaakt... Hij zweert bij het volledig leeg laten lopen en weer volledig opladen.
Maakt geen bal uit. Sony zet zelfs in de handleiding dat je het toestel zo vaak mogelijk aan de lader mag(!) hebben als je wilt.
[ Voor 74% gewijzigd door S_Chief op 05-08-2013 17:18 ]
Er zijn veel mensen die zeggen dat volledig leeg laten lopen niet goed is voor de accu omdat deze dan zou beschadigen. Vroeger met de NiCad moest je wel om het geheugeneffect tegen te laten gaan, maar dat is niet meer zo.
Maar wat betreft dat leeg laten lopen, volgens mij de de accu beschermd tegen echt helemaal leeg lopen. Met andere woorden: leeg volgens je telefoon is eigenlijk niet helemaal leeg.
Heb onlangs ook nog gelezen op XDA dat het het beste zou zijn je accu tussen de 80 en de 40% te houden. Dus opladen tot ongeveer 80 en dan weer leeg laten lopen naar 40...
Maar goed er zijn dus heel veel verschillende theoriën. Een oud studiegenoot van mijn broertje had een keer een onderzoek gedaan en daar kwam weer uit dat het juist beter was om hem zo vaak mogelijk aan de lader te hangen.
Kortom, niemand die het precies weet
Maar wat betreft dat leeg laten lopen, volgens mij de de accu beschermd tegen echt helemaal leeg lopen. Met andere woorden: leeg volgens je telefoon is eigenlijk niet helemaal leeg.
Heb onlangs ook nog gelezen op XDA dat het het beste zou zijn je accu tussen de 80 en de 40% te houden. Dus opladen tot ongeveer 80 en dan weer leeg laten lopen naar 40...
Maar goed er zijn dus heel veel verschillende theoriën. Een oud studiegenoot van mijn broertje had een keer een onderzoek gedaan en daar kwam weer uit dat het juist beter was om hem zo vaak mogelijk aan de lader te hangen.
Kortom, niemand die het precies weet
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Waarschijnlijk niet, ik heb tot 2.24.401.1 uitkwam op 1.29.401.12 gezeten terwijl er daarna ook nog een 1.29.401.13 en 1.29.401.16 in omloop was.Sheik schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:10:
Helaas is na de update van de laatste firmware is het focus probleem met de camera niet opgelost
Blijft een wazige boel. Na een paar keer op de lens te hebben geduwd gaat het dan weer even goed. Snap niet waar het nou door komt.
Update 4.2.2 - 2.24.401.3 ging verder zonder problemen.
Blijft een wazige boel. Na een paar keer op de lens te hebben geduwd gaat het dan weer even goed. Snap niet waar het nou door komt.
[ Voor 11% gewijzigd door Harold_S op 05-08-2013 20:05 . Reden: Softwarenr. toegevoegd ]
Lijkt me dat daar je probleem ligt. Geen softwareprobleem dus.Harold_S schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:04:
Na een paar keer op de lens te hebben geduwd gaat het dan weer even goed.
Ja, zojuist update 4.2.2 geinstalleerd op HTC one (niet branded). OTA is weer in volle gang.
Ik heb een tijd terug twee keer de HTC one S gehad, en heb hier veel problemen mee gehad, afbladderende coating en het home button probleem. Ik heb sindsien eigenlijk gezegd nooit meer HTC.
Echter ben ik nu weer aan een nieuwe telefoon toe en twijfel ik tussen de S4 en de One.
De One heeft zeker mijn voorkeur vanwege oa. de looks. Echter ben ik bang om weer een slechte kwaliteit toestel te krijgen.
Zijn jullie in de One ook al mankementen ofzo tegengekomen? Zijn er algemene problemen bekend?
Heb dit topic wel een beetje doorgebladerd, maar het zijn wel heel veel pagina's.
Echter ben ik nu weer aan een nieuwe telefoon toe en twijfel ik tussen de S4 en de One.
De One heeft zeker mijn voorkeur vanwege oa. de looks. Echter ben ik bang om weer een slechte kwaliteit toestel te krijgen.
Zijn jullie in de One ook al mankementen ofzo tegengekomen? Zijn er algemene problemen bekend?
Heb dit topic wel een beetje doorgebladerd, maar het zijn wel heel veel pagina's.
Kijk is in het garantietopic
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Voor een aantal dagen weg wil ik een een aantal film/series op mijn HTC One zetten om af te spelen. Eerder in dit topic las ik dat Google MX Player hier geschikt voor is. Ik heb deze dan ook getest en het oogt goed. Echter wanneer ik een film/serie welke in MP4 formaat is kopieer naar de HTC One dan krijg ik de opties om te kopiëren en converten (aanbevolen) en kopiëren. Wanneer je converteert dan zet Windows (7) hem om naar WMV. Lijkt mij niet nodig toch aangezien de HTC One prima met MP4 overweg kan? MP4 is toch beter dan WMV?
AULXJMHR
Is zeker niet nodig...kwaliteit kan zelfs bij het converten worden verminderd. Ik heb een boel mp4 en mov filmpjes op mijn One en speel alles feilloos af mbv MX Player Pro. Kwaliteit is uitmuntend zeker icm Beats en de luidsprekers van de OneDPhoenix schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:13:
Voor een aantal dagen weg wil ik een een aantal film/series op mijn HTC One zetten om af te spelen. Eerder in dit topic las ik dat Google MX Player hier geschikt voor is. Ik heb deze dan ook getest en het oogt goed. Echter wanneer ik een film/serie welke in MP4 formaat is kopieer naar de HTC One dan krijg ik de opties om te kopiëren en converten (aanbevolen) en kopiëren. Wanneer je converteert dan zet Windows (7) hem om naar WMV. Lijkt mij niet nodig toch aangezien de HTC One prima met MP4 overweg kan? MP4 is toch beter dan WMV?
Thnx, dan zal ik ze niet converteren. MX Player Pro, ik kan op Google Play niet zo snel de verschillen ten op zichte van de non-Pro versie vinden.dafmay schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:26:
[...]
Is zeker niet nodig...kwaliteit kan zelfs bij het converten worden verminderd. Ik heb een boel mp4 en mov filmpjes op mijn One en speel alles feilloos af mbv MX Player Pro. Kwaliteit is uitmuntend zeker icm Beats en de luidsprekers van de One
AULXJMHR
Is hardware probleem, en ook bekend probleem. Ik heb er een nieuw voor gehad. Zoek maar eens op HTC One Focus issue...Harold_S schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:04:
Helaas is na de update van de laatste firmware is het focus probleem met de camera niet opgelost![]()
Edit: iets meer details...persoon van Belcompany wist me te melden dat het kwam door probleem met het motortje die de focus doet / regelt. Zou ook verklaren waarom die het doet als je er op duwt...
[ Voor 15% gewijzigd door Maichel op 05-08-2013 23:34 ]
PSN: Maichel
Zal het nu weer maanden duren voor een officiele versie van HTC naar 4.3? Als je ziet hoelang t duurt voor 4.2.2 kwam...
"Vrees" trouwens dat 5 (mocht die komen) misschien wel niet eens meer uitkomt voor de One. Dan is er al weer een nieuw flagship product en HTC kennende, laten ze de One dan gewoon doodvallen
"Vrees" trouwens dat 5 (mocht die komen) misschien wel niet eens meer uitkomt voor de One. Dan is er al weer een nieuw flagship product en HTC kennende, laten ze de One dan gewoon doodvallen
Wie weet er trouwens waarom je na de 4.2.2 update weer een OTA update krijgt?
Deze info staat erbij:
Software Updates
1.47MB V5.0
Foutoplossing om succesvol de laatste systeem versie te installeren
Is echt zelfde soort melding als de "echte" OTA update (dus niet van de Store ofzo). Rare is, als je hierna hard-reset doet krijg je die melding weer...wazig.
Deze info staat erbij:
Software Updates
1.47MB V5.0
Foutoplossing om succesvol de laatste systeem versie te installeren
Is echt zelfde soort melding als de "echte" OTA update (dus niet van de Store ofzo). Rare is, als je hierna hard-reset doet krijg je die melding weer...wazig.
Gewoon dan HTC ONE google editon rom erop gooienMaichel schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:39:
Zal het nu weer maanden duren voor een officiele versie van HTC naar 4.3? Als je ziet hoelang t duurt voor 4.2.2 kwam...
Idem. Wel raar want ik heb vanmiddag HTC gebeld en die vertelden me dat de herstarte update geplanned stond voor over een week. Naja, ik klaag er niet over.XoReP schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:54:
Volgens mij is de OTA weer gestart![]()
En nu net:
Xbox Live: Ofthewell NL
Eindelijk, de 4.2.2 update rolt hier nu ook binnen. Heb een E11 editie, dus goed nieuws voor die mensen die deze ook hebben.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ben de update nu ook aan het installeren.
Hij lijkt dus wijd verspreid nu snel te gaan.
(unbranded)
Hij lijkt dus wijd verspreid nu snel te gaan.
(unbranded)
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Weet niet of dit het juiste topic is , maar heeft iemand ervaring met de HTC One in combinatie met een 4G abbo van kpn , wat zijn je ervaringen mbt de snelheid , heb al hier en daar op andere subforums gekeken maar er nog niets over kunnen vinden
Wel jammer, ik had de 4.2.2 Cyanogen op mijn One X en ik dacht dat de optie om bijvoorbeeld tussen 11 's avonds en 7 'sochtends alle meldingsgeluiden uit te schakelen bij Android hoorde (Samsung Galaxy Tab heeft het ook.) maar ik kan hem niet vinden in de nieuwe versie 
EN mijn ING Bankieren app werkt niet meer.. Moet ik herinstalleren
EN mijn ING Bankieren app werkt niet meer.. Moet ik herinstalleren

[ Voor 11% gewijzigd door Afvalzak op 06-08-2013 09:01 ]
Eerlijk gezegd weet ik de verschillen ook niet. Ik heb een 'test versie' van MX Player Pro.DPhoenix schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:29:
[...]
Thnx, dan zal ik ze niet converteren. MX Player Pro, ik kan op Google Play niet zo snel de verschillen ten op zichte van de non-Pro versie vinden.
Advertenties vs geen advertenties gok ik..
Ja dat zal 'm wel zijn...oid. Al ben ik eerder in de niet-Pro versie dacht ik geen advertenties tegengekomen...
Als ik een film lang pauzeer, dan verschijnt er zo nu en dan een advertentie. Ik geloof tevens dat er een advertentie verschijnt wanneer je het instellingen menu kijkt. Niet echt noemenswaardig genoeg om de pro-versie aan te schaffen m.i.dafmay schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:11:
Ja dat zal 'm wel zijn...oid. Al ben ik eerder in de niet-Pro versie dacht ik geen advertenties tegengekomen...
Binnen nu en 2 weken komt de update voor branded T-Mobile toestellen.
Bron:
MartenZ in forum.t-mobile.nl | HTC software update topic - stel je vragen aan de expert!
Bron:
MartenZ in forum.t-mobile.nl | HTC software update topic - stel je vragen aan de expert!
Deze week wordt de update binnen de hele T-Mobile groep getest, gecoordineert door een Technical Manager in Duitsland. Alle testers (waaronder ik) geven hun feedback en rapporteren de gevonden bugs/issues. Aan het eind van van de week kan de TM zeggen of de software goedgekeurd is of niet.
Blocking issues moeten met grote spoed worden opgelost door HTC. Bij goedkeuring worden (begin) volgende week de officiële documenten naar alle HTC afdelingen gestuurd, waarna de software op de servers komt. Dit moet binnen 2 weken na verzenden van de zogeheten approval gebeuren.
Concreet gezegd: vanaf nu 1 a 2 weken voordat je de update kan downloaden, in het uiterste geval 3. Aangezien er veel druk op de update staat en men al een afgekeurde ronde er op heeft, verwacht ik dat veel problemen zijn opgelost.
Ik heb uiteindelijk voor de TomTom gekozen. Ik heb echter wel een probleem met dit programma i.c.m. mijn carkit Parrot MKi9200. Ik denk dat het aan de HTC One ligt, vandaar dat ik de vraag hier stel. Het heeft in het verleden altijd perfect gewerkt met mijn iPhone 4 icm Navigon. Hij stuurt de routeaanwijzingen via spraak niet via mijn carkit. Ik zie het rode icoontje van BeatsAudio oplichten zonder dat er geluid uit mijn telefoon of carkit komt. Het lijkt erop alsof hij wel wat wil versturen via BT omdat er geen geluid uit de telefoon komt. Het radioprogramma wordt echter niet gemute en er komt ook geen BT tekentje in beeld op de MKi9200 dat er spraak wordt verstuurd.Neurd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:30:
Ik zie dat de meeste mensen hier TomTom gebruiken. Nu heb ik zelf altijd Navigon gebruikt op iPhone en beviel altijd goed. De reviews van zowel TomTom als Navigon zijn echter niet al te best. Ik neig op dit moment naar TomTom. Werkt dat nu icm de Car modus of niet? Iemand die mij over de streep kan trekken?
Ik kan wel gewoon bellen via de carkit. Ik kan tevens muziek streamen over de carkit (al krijg ik na een kwartiertje het probleem dat hij iedere 10-20sec disconnect zoals eerder in dit topic iemand anders al zei).
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes
Jazeker indofk! Ik gebruik sinds mei het nieuwe 4G abonnement van KPN. In Den Haag haal ik op de meeste plekken en momenten circa 30 Mbit down en 15 up met mijn HTC One!
@avkooi
Bedankt voor je reactie
Heb je verder nog speciale dingen moeten doen om het 4G op de One werkend te krijgen of werkt dit "
out of the box"
Neem aan dat je al de laatste 4.2.2 er al op hebt staan of draai je nog op 4.1.2
Bedankt voor je reactie
Heb je verder nog speciale dingen moeten doen om het 4G op de One werkend te krijgen of werkt dit "
out of the box"
Neem aan dat je al de laatste 4.2.2 er al op hebt staan of draai je nog op 4.1.2
Ik bel nogal veel en merk het volgende.
Als ik het toestel in m'n hand hou, dan hoort de andere kant mij behoorlijk goed. Zodra ik het toestel tussen m'n oor en schouder klem dan hoort de andere kant mij heel slecht.
Nou dacht ik dat de microfoon gewoon onderop zat en dat de sense voice mic zat:

Aangezien ik het niet in de handleiding of op internet kan vinden, maar is de sense voice mic de primaire microfoon waardoor ik eigenlijk het toestel niet tussen oor en schouder kan gebruiken?
Daarnaast heb ik het idee dat de koptelefoonaansluiting (aan de koptelefoon kant; dus niet de jack op de telefoon) dusdanig fragiel is dat de kwaliteit ook te wensen overlaat
Als ik het toestel in m'n hand hou, dan hoort de andere kant mij behoorlijk goed. Zodra ik het toestel tussen m'n oor en schouder klem dan hoort de andere kant mij heel slecht.

Aangezien ik het niet in de handleiding of op internet kan vinden, maar is de sense voice mic de primaire microfoon waardoor ik eigenlijk het toestel niet tussen oor en schouder kan gebruiken?
Daarnaast heb ik het idee dat de koptelefoonaansluiting (aan de koptelefoon kant; dus niet de jack op de telefoon) dusdanig fragiel is dat de kwaliteit ook te wensen overlaat
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
De mic voor bellen zit toch naast het oplaadpunt?BtM909 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:08:
[afbeelding]
De microfoon zit in ieder geval bij mijn HTC One onderaan ja
Ik gok dat dat de microfoon is tegen omgevingsgeluiden. Als jij die dempt dan compenseert hij misschien heel raar voor het geluid wat het schuren tegen je kleding geeft met als resultaat een paupere geluidskwaliteit.BtM909 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:08:
[afbeelding]
Niet wetenschappelijk bewezen of verder onderlegd, slechts een idee.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ja dat zeg ik tochHooglander1 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:07:
[...]
Ik gok dat dat de microfoon is tegen omgevingsgeluiden.
Nu dan maar een manier gaan vinden om dat uit te kunnen schakelen, want voor die twee keer dat ik op een festival wil bellen vs heel vaak toestel tussen m'n schouder en oor klemmenAls jij die dempt dan compenseert hij misschien heel raar voor het geluid wat het schuren tegen je kleding geeft met als resultaat een paupere geluidskwaliteit.
[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 06-08-2013 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)