Daar zal het wss aan gelegen hebben, maar ik kon wel gewoon sturen naar mijn zus en omgekeerd (beide op Android).

Even je review gelezen:
-uit standby halen onhandig, tja de knop staat vanboven, zie het onhandige niet echt, meestal pak je je smartphone toch op als je hem gaat gebruiken? Gebruiken terwijl hij op tafel ligt, kan namelijk krassen veroorzaken op de achterkant.
-Idd, de koptelefoon is niet top, maar ik heb er al een goede van Sennheiser, dus ik betaal liever niet bij voor een duurdere, bijgeleverde koptelefoon die ik toch niet ga gebruiken. Ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige bent die al een degelijke koptelefoon/oortjes heeft.
-'Stil' schakelaar: lijkt mij een kwestie van wennen, je kan dat namelijk met de volumetoetsen doen.
-Hickups tijdens afspelen muziek, totaal geen last van, ik heb onlangs in de auto op reis nog 5 uur muziek laten afspelen, ging helemaal vlekkeloos. Dit was met de Google Music app.
-Scrollen is prima vloeiend, niet minder dan de 4s die ik kon testen, integendeel, deze voelde traag aan in vergelijking met de One.
-Videocamera onbruikbaar? Ehm daar ben ik het helemaal niet mee eens, onlangs nog een filmpje geschoten van een lichtshow met luide muziek, dat zag er prima uit en met fantastisch geluid.
-Fotocamera is een tradeoff, betere prestaties in slechte lichtomstandigheden geruild voor meer detail door meer pixels in goede lichtomstandigheden. Persoonlijk vind ik dat een plus, omdat ik de camera vooral gebruik om tijdens het uitgaan eens een foto te maken, 's nachts dus. Overdag heb ik mijn dslr.
-Dat klopt, maar bij mij enkel bij gamen op hoge helderheid. Het hangt er natuurlijk van af wat je verstaat onder normaal gebruik.
Het scherm vond ik ook veel mooier dan van de 4s, betere kleuren, wit is witter en vooral de grootte en het aantal pixels.