[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.607 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:16
Maichel schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:13:
[...]

Update is sinds afgelopen week stopgezet vanwege "issues". Officieel mob internet settings issue, maar mogelijk meer ;)

Veel mensen hadden na de update bijvoorbeeld geen focus meer met de camera (waaronder ik). Zou binnen paar dagen weer beginnen met updaten...
Ik snap niet dat dit zo lang moet duren... De update is al 12 dagen geleden stopgezet!

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Monda schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Ik snap niet dat dit zo lang moet duren... De update is al 12 dagen geleden stopgezet!
Testen, testen, testen. Als de update nu weer faalt, slaan ze helemaal een flater...
Z900 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:05:
Iemand die de top cover heeft besteld in NLD of DLD ?
Is deze vanaf de buitenkant te vervangen ?

http://www.etradesupply.c...d-bottom-cover-black.html
Als je de zilveren variant checkt, zie je dat er schroefgaten achterin zitten, dus nee. Wel mooi om te weten dat deze dingetjes er zijn, want dat zwart is erg gevoelig voor beschadigingen...

[ Voor 45% gewijzigd door Henk op 28-07-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb hier een One waarvan ik vermoed dat 'ie branded is (stond in het Duits en er zit een kansloze T-Mobile ringtone bij), moet ik nu echt nog weken op de 4.2.2 update wachten?

Anders toch maar eens rooten en die zooi eraf halen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Henk schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:47:

Als je de zilveren variant checkt, zie je dat er schroefgaten achterin zitten, dus nee. Wel mooi om te weten dat deze dingetjes er zijn, want dat zwart is erg gevoelig voor beschadigingen...
Dank Henk, idd 1 schroefgaatje aanwezig.....DAMN.

Dan laat ik m zo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grapefruit schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:29:
Ik heb hier een One waarvan ik vermoed dat 'ie branded is (stond in het Duits en er zit een kansloze T-Mobile ringtone bij), moet ik nu echt nog weken op de 4.2.2 update wachten?

Even met CID getter kijken welke CID je hebt. Indien het een TMO versie is kun je nog een aantal weken wachten. Op het TMO forum heeft gestaan dat ze hopen dat ze in week 31 de rom van HTC krijgen, maar dat kan ook week 32 worden. Zodra TMO er een plasje over heeft gedaan gaan de papieren naar HTC terug en komt de rom online te staan. Als ik het zo lees wordt dat week 32 of 33. Feit is nl. ook dat niet alleen HTC de rom teruggetrokken heeft maar dan ook TMO geen goedkeuring aan de rom heeft gegeven. Enkele zaken rond Wifi (TMO instellingen) en NL alert waren niet goed uitgevoerd.

Zelf heb ik ook een branded One :( en om van dat gezeik van TMO af te zijn heb ik 'm toch maar geroot.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Henk schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:47:
[...]

Testen, testen, testen. Als de update nu weer faalt, slaan ze helemaal een flater...

[...]

Ik zag in een droptest, weet niet meer welke, dat het onderste plaatje eraf viel, lijkt mij dus gewoon geplakt. In theorie moet dat dus kunnen.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:07:
[...]

[...]

Een van de mindere dingen van de One vind ik het ontbreken van een knop op (onder/boven) het scherm die je even in kan drukken als hij in standby staat als hij op het bureau ligt. Zodat je snel kan zien of je een notificatie hebt, naar het volgende muzieknr kan, etc. Een led die tijdelijk werkt, of tijdelijk het scherm aan laten gaan zal dat gemis niet verhelpen. Dat er standaard notificaties op je lockscreen mogelijk zijn lijkt me duidelijk maar heeft niets met het gemis van die knop te maken...
Ik gebruik al een paar maanden deze app op m'n Note2 en die werkt perfect voor wat jij wil.
Je scherm is gewoon uit, maar als je je hand over het scherm haalt (hoef je niet aan te raken) reageert de telefoon via de proximity sensor en gaat je scherm aan en kan je meteen de 'knoppen' van je player bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:36
catt4u schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:03:
[...]
Ik gebruik al een paar maanden deze app op m'n Note2 en die werkt perfect voor wat jij wil.
[...]
Nou, ik geloof niet dat tooltjes kopen om usability issues op te lossen echt is wat ik wil :+
Maar dank voor de tip, ik ga hem proberen denk ik. Ik heb wel de volgende vragen:
- Merk je iets van het extra batterijverbruik? De auteur claimt 6% extra, maar het kan ook veel meer zijn.
- Werk het een beetje? Hij zegt zelf "The app was not widely tested. Hopefully it will work fine for you." Dat klinkt niet echt vertrouwenwekkend. Zeker niet omdat ik de lock functie van de One al niet zo geweldig vind, ik heb al 2x gehad dat hij in mijn broekzak gewoon geunlockt werd (1x had ik heel veel foto's van mijn broekzak, de andere keer een enorme berg concept sms'jes naar al mjn contactpersonen. Gelukkig niet verzonden). Mogelijk was het de lockfunctie van PowerAmp die niet helemaal okay werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
catt4u schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:03:
[...]

Je scherm is gewoon uit, maar als je je hand over het scherm haalt (hoef je niet aan te raken) reageert de telefoon via de proximity sensor en gaat je scherm aan en kan je meteen de 'knoppen' van je player bedienen.
Damn, die werkt echt handig. Ik heb nu de gratis versie geinstalleerd, merk je nog merkbaar verschil met de betaalde versie dat je weet?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 22:09
Xanion schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:12:
[...]

Damn, die werkt echt handig. Ik heb nu de gratis versie geinstalleerd, merk je nog merkbaar verschil met de betaalde versie dat je weet?
"In the Pro version the screen can be turned on by motion up to 16 hours instead of 15 minutes. Also, in the Pro version the Table sensor is more accurate." staat er als verschil. Zal hem binnenkort eens proberen! :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
LaurentS schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:58:
[...]

Ik zag in een droptest, weet niet meer welke, dat het onderste plaatje eraf viel, lijkt mij dus gewoon geplakt. In theorie moet dat dus kunnen.
Het onderste (bottom) zou je misschien nog "los kunnen fohnen", maar de bovenste (top) zit met 1 schroefje via de binnenkant van de phone vastgeschroefd (bij de helderheidssensor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

grapefruit schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:29:

Toen ik hem binnen kreeg, kwam ik er ook achter dat het een branded One was. Nu de update er dus aan komt zit ik er zelf ook sterk aan te denken om het te rooten.

Ook omdat HTC nu minder moeilijk zou moeten doen wanneer er hardware problemen zijn en hij toch nog geroot is. Ben namelijk niet van plan om weken te moeten wachten op een update omdat T-Mobile zo nodig hun eigen ringtone er op moet zetten (dat is het enige wat er 'branded' is aan me telefoon).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

vraagje: telefoon is nu 5 uur van de lader, deep sleep = 4uur, half uur screen on time.

Percentage van accu is nu nog 82%, gaat dit niet te snel? (Gezien het toestel vrij lang "uit" staat)?

Moet wel aangeven dat ik nog geen hard reset heb gedaan dus mogelijk ga ik dit nog proberen.
Was benieuwd naar andere ervarignen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ligt eraan wat er allemaal op de achtergrond draait, wat je in dat half uur hebt gedaan etc.

Ik zou het btw tof vinden als HTC de launcher tray (dat ding onderin) doorzichtig zou maken (net als de notificatiebalk), dat ding steekt nu echt af tegen lichtgekleurde wallpapers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-10 22:31
SChief schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:03:
Ligt eraan wat er allemaal op de achtergrond draait, wat je in dat half uur hebt gedaan etc.

Ik zou het btw tof vinden als HTC de launcher tray (dat ding onderin) doorzichtig zou maken (net als de notificatiebalk), dat ding steekt nu echt af tegen lichtgekleurde wallpapers. :P
Dat zou inderdaad erg tof zijn! In het lockscreen is dat trouwens al zo nu, ziet er dan gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Klopt, nu ziet het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EUbO9cDTF9O1KWu6HpoAzZRw/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/81DTiRV4EWAwoCksb2JiqbAY/full.png

En ja, ik heb de wallpaper van Apple gejat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:26:
[...]
Even met CID getter kijken welke CID je hebt. Indien het een TMO versie is kun je nog een aantal weken wachten. Op het TMO forum heeft gestaan dat ze hopen dat ze in week 31 de rom van HTC krijgen, maar dat kan ook week 32 worden. Zodra TMO er een plasje over heeft gedaan gaan de papieren naar HTC terug en komt de rom online te staan. Als ik het zo lees wordt dat week 32 of 33. Feit is nl. ook dat niet alleen HTC de rom teruggetrokken heeft maar dan ook TMO geen goedkeuring aan de rom heeft gegeven. Enkele zaken rond Wifi (TMO instellingen) en NL alert waren niet goed uitgevoerd.

Zelf heb ik ook een branded One :( en om van dat gezeik van TMO af te zijn heb ik 'm toch maar geroot.
Heb inderdaad een T-Mobile versie helaas. Geen zin om daar afhankelijk van te zijn dus toch maar eens rooten dan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 25-09 16:31
Stiggy schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:02:
[...]
[...]

- Merk je iets van het extra batterijverbruik? De auteur claimt 6% extra, maar het kan ook veel meer zijn.
- Werk het een beetje?
[...]
Sorry dat ik nu pas reageer maar werken en slapen moet ook ;)

Ik heb na installatie van de app eigenlijk geen verschil in batterij gebruik kunnen merken, maar bij de Note is dat ook niet echt een issue omdat je met heavy usage makkelijk de dag door komt.

Je vraag is denk ik al beantwoord vwb het verschil met de gratis versie; Ik heb die nooit geprobeerd.
Maar die kan je natuurlijk ook eerst ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik draai de free versie van de app en gebruik alleen maar de optie dat de telefoon aangaat op moment dat ik het hoesje opendoe. Dus al die andere zaken zoals aangaan bij bewegen, in broekzak en op tafel staan uit.
Ik merk misschien wel iets van battery drain, maar het is zo minimaal dat ik niet met zekerheid kan zeggen of dat door de app komt of door mijn push mails etc. In ieder geval kan ik wel zeggen dat het voor mij echt een vette functionaliteit is, denk aan de smartcover van de iPad. Het werkt en naar mijn mening hoef je niet bang te zijn voor drains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Ik heb de free versie ook draaien. Eroverheen zwaaien om hem aan te krijgen werkt even goed als op de Galaxy S4 (niet altijd dus >:) ). Maar is verder wel leuke functionaliteit.

Ik zag wel dat hij in mijn broekzak het scherm een paar keer aan liet gaan. Nog even spelen met de settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Stiggy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:19:
Ik heb de free versie ook draaien. Eroverheen zwaaien om hem aan te krijgen werkt even goed als op de Galaxy S4 (niet altijd dus >:) ). Maar is verder wel leuke functionaliteit.
Ah ja die functionaliteit gebruik ik niet dus kan daar niks over roepen. Maar het is inderdaad verstandig om de settings door te lopen. Ik vind ze niet altijd even voor de hand liggend eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Mijn contract loopt volgende maand af en dat betekent dat ik een nieuwe telefoon ga kiezen. Op dit moment beschik ik over een iPhone 4. Logische opvolging zou zijn een iPhone 5, echter ben ik ook de HTC One aan het overwegen. Vooral omdat ik toch een wat groter scherm wil. Na reviews gelezen te hebben is blijkt de HTC One toch als "betere" telefoon uit de test te komen. Voor mijzelf moet ik nog even afwegen of ik uit het Apple ecosysteem wil stappen, met alle gekochte apps etc. Echter heb ik nog een paar vragen vooral mbt Android.

Zo nu en dan lees je over de veiligheidsrisico's dat Android met zich meebrengt in vergelijking met Apple, dat toch veel meer gesloten is. Virussen, malware, hacks, apps van slechte kwaliteit. Nu is het niet top-secret wat er op mijn telefoon staat, echter zou ik het wel graag voor mezelf houden. Natuurlijk heb ik vrienden met Android telefoons, vele draaien anti-virus programma's, zoals AVG etc. Is dit echt nodig om je Android telefoon veilig te houden?

Verder hoe veilig zijn de apps in Google Play store? Is het meeste gewoon veilig en wordt het door sommige media enorm opgeblazen als er een "slechte" app tussen zit?

Mijn volgende provider wordt waarschijnlijk Tele2, is de enige mogelijkheid om in de Play store te betalen met creditcard of kan er bij Tele2 ook "carrier billing" worden gebruikt, iemand die dat zo weet?

Verder heb ik wat rond gezocht op het internet hoe het zit met het synchroniseren van een HTC One met een Mac. Dit schijnt nog best lastig te zijn. Iemand ervaring hiermee? Het synchroniseren van iTunes en iPhoto etc met een HTC One, aanbevolen programma's? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik probeer een goede versie te vinden van xbmc maar de laatste nightlies speelt nog steeds niet vloeiend af, welke versie kan dat wel? Of is er nog geen goede versie voor de one die hw accelerator ondersteunt?

Edit: kennelijk kan je ook een externe player zoals mx player koppelen binnen xbmc door de playerfactory.xml aan te passen, maar ook dit werkt niet. Als ik een mkv direct via mx player speel werkt het wel probleemloos :?

[ Voor 34% gewijzigd door renzo4000 op 29-07-2013 20:06 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Martijn-HK schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:29:
Mijn contract loopt volgende maand af en dat betekent dat ik een nieuwe telefoon ga kiezen. Op dit moment beschik ik over een iPhone 4. Logische opvolging zou zijn een iPhone 5, echter ben ik ook de HTC One aan het overwegen. Vooral omdat ik toch een wat groter scherm wil. Na reviews gelezen te hebben is blijkt de HTC One toch als "betere" telefoon uit de test te komen. Voor mijzelf moet ik nog even afwegen of ik uit het Apple ecosysteem wil stappen, met alle gekochte apps etc. Echter heb ik nog een paar vragen vooral mbt Android.

Zo nu en dan lees je over de veiligheidsrisico's dat Android met zich meebrengt in vergelijking met Apple, dat toch veel meer gesloten is. Virussen, malware, hacks, apps van slechte kwaliteit. Nu is het niet top-secret wat er op mijn telefoon staat, echter zou ik het wel graag voor mezelf houden. Natuurlijk heb ik vrienden met Android telefoons, vele draaien anti-virus programma's, zoals AVG etc. Is dit echt nodig om je Android telefoon veilig te houden?

Verder hoe veilig zijn de apps in Google Play store? Is het meeste gewoon veilig en wordt het door sommige media enorm opgeblazen als er een "slechte" app tussen zit?

Mijn volgende provider wordt waarschijnlijk Tele2, is de enige mogelijkheid om in de Play store te betalen met creditcard of kan er bij Tele2 ook "carrier billing" worden gebruikt, iemand die dat zo weet?

Verder heb ik wat rond gezocht op het internet hoe het zit met het synchroniseren van een HTC One met een Mac. Dit schijnt nog best lastig te zijn. Iemand ervaring hiermee? Het synchroniseren van iTunes en iPhoto etc met een HTC One, aanbevolen programma's? Alvast bedankt!
Als je gewoon a-klasse apps koopt is er niet of nauwelijks iets aan de hand. Ik heb al jaren een adroid phone maar nog nooit last gehad van malware. Ik weet niet hoe het zit met ios apps, maar onbetaalde apps hebben bij android wel reclames. In principe kan dat een risico zijn, maar ook dat heb ik nooit meegemaakt.

Je kunt gewoon met cc in de play store betalen.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 28-09 22:57
Mal/spy/ad-ware heb je eigenlijk alleen last van als je apps buiten de store (en dus vaak minder legaal) installeerd. Tuurlijk, het is ook wel eens in het nieuws geweest dat een app met malware in de playstore gestaan heeft, maar dat heb je op alle platformenwel eens last van (bekend of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Hairball schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:40:
[...]

Als je gewoon a-klasse apps koopt is er niet of nauwelijks iets aan de hand. Ik heb al jaren een adroid phone maar nog nooit last gehad van malware. Ik weet niet hoe het zit met ios apps, maar onbetaalde apps hebben bij android wel reclames. In principe kan dat een risico zijn, maar ook dat heb ik nooit meegemaakt.

Je kunt gewoon met cc in de play store betalen.
Reclame in apps heb je bij iOS ook, dat herken ik dus wel. Bij iOS kun je vaak een Lite of Free versie downloaden om te proberen hoe/wat de App inhoudt. Mocht je meer willen of een reclame vrije app dan betaal je meestal ergens tussen de 1-2 Euro voor een reclame vrije omgeving. Ik heb net even met de computer gekeken in de Play store, alles wat je nodig hebt zit er gewoon in. Het is echt niet meer zo dat Google de mindere store heeft. Misschien nog wel in totaal aantal applicaties (geen idee wat de totale omvang van de store is Apple vs Google), echter alle gangbare apps zitten er gewoon in.

Het is fijn dat je met cc kan betalen, echter had ik dingen gelezen in de faq van Google en op andere websites dat er ook "carrier billing" betaalt, dat je in feite via de telefoonrekening betaalt en dus je provider even het bedrag voorschiet. Kon niks vinden op die termen op de Tele2 website, dus waarschijnlijk werkt het niet in Nederland of icm Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
SChief schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:30:
[afbeelding]

[afbeelding]

Als je root hebt kunt je mijn mods installeren voor transparente sense dock en veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy

Ik heb zelf ook de overstap van een iPhone naar een HTC One gemaakt. Bereid je er op voor dat veel dingen lang niet zo goed uitgewerkt zijn en dat dingen die het op een iPhone/iOS gewoon doen zonder dat je er bij nadenkt, op de One/Android vaak een investering vragen (apps/tools zoeken, (als dan niet betaald) headsetje kopen, etc). Meer details hier en hierboven in dit forum.

Verder ben ik ervan overtuigd dat je zelf van grote invloed bent op het gevaar van mallware. Maar zoek bv eens op 'Android malware' hier op tweakers en kijk naar de berichten, of naar dit soort artikelen, dan is het duidelijk dat er wel degelijk iets aan de hand is. Het helpt niet dat zowat ieder app die je wilt downloaden uit de play store zich idioot veel permissies wil toe eigenen. In het begin lette ik daar op, maar dan kan je bijna niets download. Ik draai nu dus maar wel een virus scanner.

Reclame is op Android apps vaak iets prominenter in beeld, bv full screen filmpjes waarvan de 'close this video' link het net even niet doet natuurlijk, iets prominenter banners, etc. Irritant, maar je kunt altijd full versions kopen om er vanaf te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:01

Ik heb nog nooit iets van malware/virussen etc. op mijn mobiel gehad terwijl ik al jaren Android heb en van alles en nog wat download (ook hacks/geroot etc.)

Sowieso worden tegenwoordig zelfs de apps gescanned door Google dus vrijwel alle rommel wordt wel tegengehouden

Zoals al verteld is kun je ook met CC betalen en in veel landen al met soort Google Play card (soort iTunes kaarten die je gewoon in de supermakt kunt krijgen), is in Duitsland en België geloof ik al beschikbaar

Geen ervaringen mee maar je kan de One iig gewoon op fileniveau (als een USB stick) benaderen dus dat scheelt al weer en misschien is syncen via de cloud nog makkelijker voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
en als je dan een virusscanner download zou ik niet avg pakken eerder Avast! of google even voor een goed lijstje. AVG daar nog niet tussen zien staan. Gratis overgins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
Stiggy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 07:29:
[...]
Het helpt niet dat zowat ieder app die je wilt downloaden uit de play store zich idioot veel permissies wil toe eigenen.
Apps uit de Play Store zijn over het algemeen behoorlijk veilig. Apps die er je via "andere wegen" op zet zijn stukken gevaarlijker. Als er vreemde permissies worden geëist, druk op annuleren.
Irritant, maar je kunt altijd full versions kopen om er vanaf te zijn.
Was dat maar zo. Niet van elke app met banners zijn betaalde versies. Welkom ad-blocker, is niet anders.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzzz
  • Laatst online: 16:16
Wanneer iemand zijn locatie deelt (zowel vanaf iPhone als Android) via Whatsapp geeft hij vervolgens aan dat mijn HTC One de locatie niet kan vinden, zijn er meer met dit probleem?

Verder valt me op dat mijn verbinding tijdens het browsen/kijken van een filmpje regelmatig wegvalt, zonder dat ik mij verplaatst heb valt ineens mijn wifi bereik weg, schakelt even over op 3g om vervolgens direct weer terug over te schakelen op wifi. (energiesparing staat uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
Stiggy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 07:29:
[...]

Ik heb zelf ook de overstap van een iPhone naar een HTC One gemaakt. Bereid je er op voor dat veel dingen lang niet zo goed uitgewerkt zijn en dat dingen die het op een iPhone/iOS gewoon doen zonder dat je er bij nadenkt, op de One/Android vaak een investering vragen (apps/tools zoeken, (als dan niet betaald) headsetje kopen, etc). Meer details hier en hierboven in dit forum.
...
Kan je wat voorbeelden noemen van 'lang niet zo goed uitgewerkt'? Mijn vader heeft toevallig gisteren de iPhone 4s gekregen van zijn werk, ik heb de HTC One. Toen hij gisteren thuis kwam, merkte hij dat zijn batterij erg snel leeg liep, van 80% naar 26% in slechts een uur of 3. Nu bleek dat zijn gps aanstond (het icoontje stond in de balk vanboven). Om de gps uit te zetten, moet je naar settings gaan, privacy, locations services. Dat is toch een heel stuk minder intuïtief dan bij android... We hebben zelfs even moeten opzoeken op het internet hoe het uit moest, totaal niet duidelijk. Daarnaast werkte whatsapp om een bepaalde reden na een tijdje niet meer, hij kon op het internet via wifi, maar berichtjes kwamen niet binnen of werden niet verstuurd. Een reboot lostte dit op. Dus iPhone beschouwen als heilig en alles tot in de puntjes uitgewerkt en zonder bugs, is volgens mij niet juist.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:02
LaurentS schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:48:
[...]

Kan je wat voorbeelden noemen van 'lang niet zo goed uitgewerkt'? Mijn vader heeft toevallig gisteren de iPhone 4s gekregen van zijn werk, ik heb de HTC One. Toen hij gisteren thuis kwam, merkte hij dat zijn batterij erg snel leeg liep, van 80% naar 26% in slechts een uur of 3. Nu bleek dat zijn gps aanstond (het icoontje stond in de balk vanboven). Om de gps uit te zetten, moet je naar settings gaan, privacy, locations services. Dat is toch een heel stuk minder intuïtief dan bij android... We hebben zelfs even moeten opzoeken op het internet hoe het uit moest, totaal niet duidelijk. Daarnaast werkte whatsapp om een bepaalde reden na een tijdje niet meer, hij kon op het internet via wifi, maar berichtjes kwamen niet binnen of werden niet verstuurd. Een reboot lostte dit op. Dus iPhone beschouwen als heilig en alles tot in de puntjes uitgewerkt en zonder bugs, is volgens mij niet juist.
Er was gisteren een world-wide storing bij Whatsapp. Zie hun Twitter:

https://twitter.com/wa_status

8)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
LaurentS schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:48:
[...]
Kan je wat voorbeelden noemen van 'lang niet zo goed uitgewerkt'?
Voorbeelden heb ik in dit topic en in mijn review waar ik naar linkte genoeg gepost. Die ga ik niet herhalen, want dat wordt het zo'n negatieve rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
SChief schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:30:
[afbeelding]

[afbeelding]

Welke wallpaper is dit? Hij ziet er wel lekker clean uit!

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Bah een vieze workaround maar om een foto in het donker te nemen moet je eerst filmen met de flits aan en dan tijdens het filmen een foto maken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:46
Exterminator schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:38:
Is jou toestel door amazon.de zelf verstuurd of door een andere verkoper (die mag verkopen via Amazon). Hier kan dus ook verschil in zitten ;) Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Ik zie de prijs nogal veel schommelen op Amazon.de
Tjah voor zover ik weet door amazon zelf. Ik geloof dat ik er 560 euro voor heb betaald, maar zie dat hij nu idd al weer 20 euro goedkoper is.
Neurd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:16:
Nu mijn vraag: met htc syncmanager zou je je contacten van itunes moeten kunnen synchroniseren naar de HTC One. Maar in de aanwijzingen staat dat je je iPhone moet connecten met itunes. Nu is het feit dat mijn iPhone dood is de reden geweest dat ik een nieuwe phone heb moeten aanschaffen, Hoe krijg ik nu alsnog mijn contacts uit itunes (die ongetwijfeld in een backup staan) nu toch overgezet?
iemand??

Ik zie dat de meeste mensen hier TomTom gebruiken. Nu heb ik zelf altijd Navigon gebruikt op iPhone en beviel altijd goed. De reviews van zowel TomTom als Navigon zijn echter niet al te best. Ik neig op dit moment naar TomTom. Werkt dat nu icm de Car modus of niet? Iemand die mij over de streep kan trekken? :)

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Stiggy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:00:
[...]

Voorbeelden heb ik in dit topic en in mijn review waar ik naar linkte genoeg gepost. Die ga ik niet herhalen, want dat wordt het zo'n negatieve rant.
Als ik dat zou lees in jouw review is het meerendeel van jouw klachten gebasseerd op dingen die anders gaan dan iOS... Jij bent gewoon gewend aan de 'logica' van iOS en daarom lijkt Android onlogisch. Ik heb meerdere mobiele OS'en gehad en met elk kon ik gauw uit de voeten, bij iOS zit ik me vaak helemaal suf te zoeken juist omdat alles veels te veel zit weggestopt juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
XoReP schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:40:
[...]
Als ik dat zou lees in jouw review is het meerendeel van jouw klachten gebasseerd op dingen die anders gaan dan iOS... Jij bent gewoon gewend aan de 'logica' van iOS en daarom lijkt Android onlogisch. Ik heb meerdere mobiele OS'en gehad en met elk kon ik gauw uit de voeten, bij iOS zit ik me vaak helemaal suf te zoeken juist omdat alles veels te veel zit weggestopt juist.
Wat jij beschrijft is een kwestie van wennen. Na ruim een maand ben ik heus wel gewend hoor! :) Met minder uitgewerkt heb ik het over crashende apps, geen volume controls op koptelefoon, video & fotocamera die niet geweldig zijn, muziekspeler die niet gappless speelt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 12:35
vraag me toch af hoe de update verloopt nar 4.2.2 lees her en der dat update stop gezet is wegens diverse
issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Staat in de nieuwsberichten dat verwacht wordt dat de update het einde van deze week weer wordt voortgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
Ik hoop dat je iCloud gebruikte. Die maakt netjes een backup op www.icloud.com. Even inloggen > Contacts > linksonder het tandwieltje en dan kun je ze exporteren. Vervolgens kun je ze in Google weer importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
grapefruit schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:34:
[...]

Ik hoop dat je iCloud gebruikte. Die maakt netjes een backup op www.icloud.com. Even inloggen > Contacts > linksonder het tandwieltje en dan kun je ze exporteren. Vervolgens kun je ze in Google weer importeren.
Held! thnx. :)

Is er nog een manier om de telefoon snel op stil of vibrerend te krijgen? Bij mijn iphone had ik hier een fysiek knopje voor. Nu moet ik eerst Power Button>Slotje omhoog uit taakbalk>pincode>Profile widget op homescreen intoetsen totdat stil of vibrerend voorbij cycled.

[ Voor 28% gewijzigd door Neurd op 30-07-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pink Panther
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 17:03
Neurd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:54:
[...]

Held! thnx. :)

Is er nog een manier om de telefoon snel op stil of vibrerend te krijgen? Bij mijn iphone had ik hier een fysiek knopje voor. Nu moet ik eerst Power Button>Slotje omhoog uit taakbalk>pincode>Profile widget op homescreen intoetsen totdat stil of vibrerend voorbij cycled.
Volume down....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
thnx again :)
Waar is de tijd gebleven dat ze er gewoon een manual bijleverden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 23:42
Neurd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:26:
[...]

thnx again :)
Waar is de tijd gebleven dat ze er gewoon een manual bijleverden...
staat gewoon op je telefoon hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
is misschien ook wel een idee om eerst de manual te downloaden dan wel te googlen voor hier het te posten. zijn toch wel hele standaard vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
jvang schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:18:
is misschien ook wel een idee om eerst de manual te downloaden dan wel te googlen voor hier het te posten. zijn toch wel hele standaard vragen.
net zo standaard en googlebaar als jouw vraag wat de bijgeleverde app keyvpn nu eigenlijk doet? :P
Je hebt wel gelijk hoor. De silence mode had ik waarschijnlijk best zelf in een manual kunnen vinden, maar ik ben wel blij met de oplossing om mijn contacten uit de icloud te importeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
Maichel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Er was gisteren een world-wide storing bij Whatsapp. Zie hun Twitter:

https://twitter.com/wa_status

8)
Daar zal het wss aan gelegen hebben, maar ik kon wel gewoon sturen naar mijn zus en omgekeerd (beide op Android). ;)
Stiggy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:00:
[...]

Even je review gelezen:
-uit standby halen onhandig, tja de knop staat vanboven, zie het onhandige niet echt, meestal pak je je smartphone toch op als je hem gaat gebruiken? Gebruiken terwijl hij op tafel ligt, kan namelijk krassen veroorzaken op de achterkant.
-Idd, de koptelefoon is niet top, maar ik heb er al een goede van Sennheiser, dus ik betaal liever niet bij voor een duurdere, bijgeleverde koptelefoon die ik toch niet ga gebruiken. Ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige bent die al een degelijke koptelefoon/oortjes heeft.
-'Stil' schakelaar: lijkt mij een kwestie van wennen, je kan dat namelijk met de volumetoetsen doen.
-Hickups tijdens afspelen muziek, totaal geen last van, ik heb onlangs in de auto op reis nog 5 uur muziek laten afspelen, ging helemaal vlekkeloos. Dit was met de Google Music app.
-Scrollen is prima vloeiend, niet minder dan de 4s die ik kon testen, integendeel, deze voelde traag aan in vergelijking met de One.
-Videocamera onbruikbaar? Ehm daar ben ik het helemaal niet mee eens, onlangs nog een filmpje geschoten van een lichtshow met luide muziek, dat zag er prima uit en met fantastisch geluid.
-Fotocamera is een tradeoff, betere prestaties in slechte lichtomstandigheden geruild voor meer detail door meer pixels in goede lichtomstandigheden. Persoonlijk vind ik dat een plus, omdat ik de camera vooral gebruik om tijdens het uitgaan eens een foto te maken, 's nachts dus. Overdag heb ik mijn dslr.
-Dat klopt, maar bij mij enkel bij gamen op hoge helderheid. Het hangt er natuurlijk van af wat je verstaat onder normaal gebruik.

Het scherm vond ik ook veel mooier dan van de 4s, betere kleuren, wit is witter en vooral de grootte en het aantal pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:02
LaurentS schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:25:
[...]

Daar zal het wss aan gelegen hebben, maar ik kon wel gewoon sturen naar mijn zus en omgekeerd (beide op Android). ;)

[...]

Even je review gelezen:
-uit standby halen onhandig, tja de knop staat vanboven, zie het onhandige niet echt, meestal pak je je smartphone toch op als je hem gaat gebruiken? Gebruiken terwijl hij op tafel ligt, kan namelijk krassen veroorzaken op de achterkant.
-Idd, de koptelefoon is niet top, maar ik heb er al een goede van Sennheiser, dus ik betaal liever niet bij voor een duurdere, bijgeleverde koptelefoon die ik toch niet ga gebruiken. Ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige bent die al een degelijke koptelefoon/oortjes heeft.
-'Stil' schakelaar: lijkt mij een kwestie van wennen, je kan dat namelijk met de volumetoetsen doen.
-Hickups tijdens afspelen muziek, totaal geen last van, ik heb onlangs in de auto op reis nog 5 uur muziek laten afspelen, ging helemaal vlekkeloos. Dit was met de Google Music app.
-Scrollen is prima vloeiend, niet minder dan de 4s die ik kon testen, integendeel, deze voelde traag aan in vergelijking met de One.
-Videocamera onbruikbaar? Ehm daar ben ik het helemaal niet mee eens, onlangs nog een filmpje geschoten van een lichtshow met luide muziek, dat zag er prima uit en met fantastisch geluid.
-Fotocamera is een tradeoff, betere prestaties in slechte lichtomstandigheden geruild voor meer detail door meer pixels in goede lichtomstandigheden. Persoonlijk vind ik dat een plus, omdat ik de camera vooral gebruik om tijdens het uitgaan eens een foto te maken, 's nachts dus. Overdag heb ik mijn dslr.
-Dat klopt, maar bij mij enkel bij gamen op hoge helderheid. Het hangt er natuurlijk van af wat je verstaat onder normaal gebruik.

Het scherm vond ik ook veel mooier dan van de 4s, betere kleuren, wit is witter en vooral de grootte en het aantal pixels.
Helemaal mee eens!

Ben zelf paar maanden terug ook van iPhone 4 naar OneX naar One gegaan, totaal geen negatieve ervaringen maar juist eerder andersom.

Vooral die mute-switch vind ik grote onzin. Dit is inderdaad extreem simpel zelf te doen met de volume knop. Je zou het dus ook om kunnen draaien....iPhone is "slecht" omdat die geen fysieke volume-knop heeft.

Maar nogmaals, helemaal mee eens! 8)

PS: Oh en trouwens! Die stil schakelaar kan je ook gewoon als widget toevoegen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Ik zie dat de meeste mensen hier TomTom gebruiken. Nu heb ik zelf altijd Navigon gebruikt op iPhone en beviel altijd goed. De reviews van zowel TomTom als Navigon zijn echter niet al te best. Ik neig op dit moment naar TomTom. Werkt dat nu icm de Car modus of niet? Iemand die mij over de streep kan trekken? :)
Wat zijn de ervaringen met TomTom op de One?? ik kreeg nl. van de supportafdeling van Tomtom dit antwoord op mijn vraag of het programma met de hogere schermresolutie overweg kon:

"De hogere schermresolutie wordt nog niet ondersteund. Dit moet wel gebeuren in een volgende versie, helaas hebben wij geen infromatie wanneer dit het geval is. Deze informatie wordt ook niet aan ons verstrekt helaas."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:50:
[...]

Wat zijn de ervaringen met TomTom op de One?? ik kreeg nl. van de supportafdeling van Tomtom dit antwoord op mijn vraag of het programma met de hogere schermresolutie overweg kon:

"De hogere schermresolutie wordt nog niet ondersteund. Dit moet wel gebeuren in een volgende versie, helaas hebben wij geen infromatie wanneer dit het geval is. Deze informatie wordt ook niet aan ons verstrekt helaas."
Werkt feilloos op mijn One.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Maichel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:33:
[...]
Vooral die mute-switch vind ik grote onzin. Dit is inderdaad extreem simpel zelf te doen met de volume knop. Je zou het dus ook om kunnen draaien....iPhone is "slecht" omdat die geen fysieke volume-knop heeft.
Hoe kom je erbij dat de iPhone geen fysieke volume-knop zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
[message 40633291,noline]Stiggy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:12[/message]:
[...]
Hoe kom je erbij dat de iPhone geen fysieke volume-knop zou hebben?
Ok, heeft ie wel. Maar.... Dat boeit niet. We hebben het hier over de HTC One. Niet over iPhone 2, 3, 4 of 5.

Dat mensen overstappen van IOS naar Android is verschrikkelijk begrijpelijk. Andersom gebeurt zelden. Dat heeft waarschijnlijk z'n redenen. Laten we hier niet gaan uitvechten welke OS beter is. Die strijd is al lang beslist. >:) _/-\o_ >:)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
Xanion schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:53:
[...]

Werkt feilloos op mijn One.
En werkt het nu ook icm de car modus?
en moet je nu iedere keer verbonden zijn met internet om het te gebruiken?
Ik snap dat hij offline werkt maar dat je wel steeds internet nodig hebt om te activeren? Kan lastig zijn in buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MetalManic schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:33:
[...]

Ok, heeft ie wel. Maar.... Dat boeit niet. We hebben het hier over de HTC One. Niet over iPhone 2, 3, 4 of 5.

Dat mensen overstappen van IOS naar Android is verschrikkelijk begrijpelijk. Andersom gebeurt zelden
Bron? Ben wel benieuwd hoe dat zit.

Om me heen zie ik veel mensen naar de S3/S4 of One overstappen maar andersom (HTC One X > iPhone 5) zie ik toch ook wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Donstil schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:57:
[...]

Bron?Ben wel benieuwd hoe dat zit.

Om me heen zie ik veel mensen naar de S3/S4 of One overstappen maar andersom (HTC One X > iPhone 5) zie ik toch ook wel.
Bron is eigen ervaring. Heb welgeteld 1 persoon naar iPhone zien overstappen en die had spijt en gaat volgende keer weer voor Android. En natuurlijk een groot breed onderzoek gehouden met een populatie die een afspiegeling is van deze maatschappij. :P. :+

[ Voor 12% gewijzigd door MetalManic op 31-07-2013 09:55 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MetalManic schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:15:
[...]

Bron is eigen ervaring. Heb welgeteld 1 persoon naar iPhone zien overstappen en die had spijt en gaat volgende keer weer voor Android.
Oké op niets gebaseerd dus, toch jammer. Als je dingen roept zorg dan tenminste dat je met wat meer komt als een "Eigen ervaring".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Neurd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:41:
[...]

En werkt het nu ook icm de car modus?
en moet je nu iedere keer verbonden zijn met internet om het te gebruiken?
Ik snap dat hij offline werkt maar dat je wel steeds internet nodig hebt om te activeren? Kan lastig zijn in buitenland.
Ja, je kunt aan die app iedere applicatie toevoegen dus ook TomTom. Je hoeft niet verbonden te zijn met het Internet om te gebruiken, dat was volgens mij een bug in de eerste versie.

Enige wat ik mis aan de carmodus van de One is dat ik geen volumes kan instellen. Zou fijn zijn om bij opstarten auto app het volume op max te kunnen zetten en bij afsluiten weer naar oorspronkelijke volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Xanion schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:51:
[...]

Ja, je kunt aan die app iedere applicatie toevoegen dus ook TomTom. Je hoeft niet verbonden te zijn met het Internet om te gebruiken, dat was volgens mij een bug in de eerste versie.

Enige wat ik mis aan de carmodus van de One is dat ik geen volumes kan instellen. Zou fijn zijn om bij opstarten auto app het volume op max te kunnen zetten en bij afsluiten weer naar oorspronkelijke volume.
In de auto is hij verbonden met mijn bluetooth radio en als ik dan het volume instel als hij verbonden is lijkt dat volume alleen daarvoor te gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het afstellen van de HTC One?
Het gaat om de Exchange agenda. Ik heb een zakelijke Exchange account toegevoegd met pushmail. Dat werkt super. E-mail en agenda afspraken komen gelijk binnen. Als je een nieuw agenda punt aanmaakt via een vaste computer in Outlook dan komt hij gelijk ook op de HTC One te zien in de agenda. Maar als er nieuwe agenda afspraak maak op de telefoon dan synchroniseert hij niet terug. Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:42:
Kan iemand mij helpen met het afstellen van de HTC One?
Het gaat om de Exchange agenda. Ik heb een zakelijke Exchange account toegevoegd met pushmail. Dat werkt super. E-mail en agenda afspraken komen gelijk binnen. Als je een nieuw agenda punt aanmaakt via een vaste computer in Outlook dan komt hij gelijk ook op de HTC One te zien in de agenda. Maar als er nieuwe agenda afspraak maak op de telefoon dan synchroniseert hij niet terug. Waar ligt dit aan?
Links bovenin bij het anamaken van een nieuw items op je telefoon goed kijken in welke agenda je het item aanmaakt. Mogelijk maak je hem in je telefoon zelf aan of Google account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
XoReP schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:15:
[...]

In de auto is hij verbonden met mijn bluetooth radio en als ik dan het volume instel als hij verbonden is lijkt dat volume alleen daarvoor te gelden.
Gaat mij om het media geluid zodat TT lekker hard klinkt als de auto app draait, maar na afsluiten mag ie weer een paar tandjes terug. Car home Ultra doet dat bijv. wel.
Kijken of ik dat op een andere manier nog gedaan krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:09:
[...]

Links bovenin bij het anamaken van een nieuw items op je telefoon goed kijken in welke agenda je het item aanmaakt. Mogelijk maak je hem in je telefoon zelf aan of Google account ;)
Bedankt. Dat was wel heel simpel. Met het maken van een nieuwe afspraak stond hij op PC Sync Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

MetalManic schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:33:
[...]

Dat mensen overstappen van IOS naar Android is verschrikkelijk begrijpelijk. Andersom gebeurt zelden. Dat heeft waarschijnlijk z'n redenen.....
Cijfers ;)

Grootste probleem is als ik al zou willen overstappen (iPhone heeft écht wel voordelen boven Android en andersom natuurlijk) ik van alle kanten kapot gerant wordt over hoe slecht ik dat gedaan zou hebben etc.

Het is een beetje het PS3 Xbox verhaal, met Windows als Wii phone ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Xanion schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:11:
[...]

Gaat mij om het media geluid zodat TT lekker hard klinkt als de auto app draait, maar na afsluiten mag ie weer een paar tandjes terug. Car home Ultra doet dat bijv. wel.
Kijken of ik dat op een andere manier nog gedaan krijg.
Koop een paar NFC-stickers, daarmee kun je dit (en veel andere) acties heel lekker automatiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:41
Mijn zwarte HTC One is inmiddels flink beschadigd op zowel het bovenstuk als onderstuk (waar de speakers in geïntegreerd zitten). Precies alleen op deze 2 stukken, verder is hij als nieuw!

Nu las ik via Z900 dat deze onderdelen los beschikbaar zijn:

Ik heb contact met hen opgenomen en zij melden dat deze reparatie door een professional moet worden uitgevoerd. Toen heb ik contact opgenomen met Dynafix (stel amateurs zeg) voor een indicatie (na 3 dagen reactie):

"Geachte heer, mevrouw,

Het is voor ons niet mogelijk om voorafgaande aan het onderzoek naar de klacht en eventuele schade in uw product een reparatieprijs door te geven. Ook kunnen wij niet op voorhand aangeven of deze geconstateerde binnen garantie afgehandeld kan worden.

Indien de reparatie van uw toestel niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, ontvangt u voorafgaande aan de reparatie een prijsopgave. Op deze prijsopgave worden u dan een aantal opties geboden.
Wij raden u aan het toestel ter reparatie aan ons te verzenden en een eventuele prijsopgave af te wachten. U dient rekening te houden met minimale onderzoekskosten van € 36,70.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groeten,
Best regards,"

Wat heb ik hier nu in hemelsnaam aan? Betaal ik minimaal 36€ om mijn toestel een week kwijt te zijn en om te weten wat het grapje daadwerkelijk gaat kosten? Durven ze er natuurlijk nog eens naar schatting minimaal 150€ voor te vragen (dat zeggen mijn gut feelings). Wat heb je nu hieraan? Op mijn reactie hierop kreeg ik nog een droeviger antwoord. Zo star en bureaucratisch als ze zijn, gewoon misselijkmakend!

Heeft iemand een alternatieve reparateur waar ik het toestel en onderdelen gewoon langs kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
JDL15 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:42:
Mijn zwarte HTC One is inmiddels flink beschadigd op zowel het bovenstuk als onderstuk (waar de speakers in geïntegreerd zitten). Precies alleen op deze 2 stukken, verder is hij als nieuw!

Ik heb contact met hen opgenomen en zij melden dat deze reparatie door een professional moet worden uitgevoerd. Toen heb ik contact opgenomen met Dynafix (stel amateurs zeg) voor een indicatie (na 3 dagen reactie):

"Geachte heer, mevrouw,

Het is voor ons niet mogelijk om voorafgaande aan het onderzoek naar de klacht en eventuele schade in uw product een reparatieprijs door te geven. Ook kunnen wij niet op voorhand aangeven of deze geconstateerde binnen garantie afgehandeld kan worden.

Indien de reparatie van uw toestel niet binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, ontvangt u voorafgaande aan de reparatie een prijsopgave. Op deze prijsopgave worden u dan een aantal opties geboden.
Wij raden u aan het toestel ter reparatie aan ons te verzenden en een eventuele prijsopgave af te wachten. U dient rekening te houden met minimale onderzoekskosten van € 36,70.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.

Best regards,"

Wat heb ik hier nu in hemelsnaam aan? Betaal ik minimaal 36€ om mijn toestel een week kwijt te zijn en om te weten wat het grapje daadwerkelijk gaat kosten? Durven ze er natuurlijk nog eens naar schatting minimaal 150€ voor te vragen (dat zeggen mijn gut feelings). Wat heb je nu hieraan? Op mijn reactie hierop kreeg ik nog een droeviger antwoord. Zo star en bureaucratisch als ze zijn, gewoon misselijkmakend!

Heeft iemand een alternatieve reparateur waar ik het toestel en onderdelen gewoon langs kan brengen?
In elke stad zitten er wel een aantal reparatie-shops... gewoon bij zo'n belzaakje binnen lopen op een willekeurige niet-hoofd-winkelstraat :)

Die zwarte beschadigen btw inderdaad als een gek, heb via eBay iig dit hoesje gekocht, scheelt al;
http://www.ebay.nl/itm/330954091145

Deze hoesjes zijn inderdaad flinterdun. In het begin wel wat scherpe randjes, maar die slijten er met een paar dagen af :)

[ Voor 5% gewijzigd door Henk op 31-07-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 08:55

"Geachte heer, mevrouw,

Best regards,"

ligt eraan waar je woont, dynafix moet je nooit aan beginnen, in rijswijk heb je solid vision die zijn wel goed kan je bellen, anders even googlen op htc repair center

[ Voor 3% gewijzigd door witlox4098 op 31-07-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 31-07-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Zonde ja, ik heb ook een "puntje" op die glimmende rand (Ik heb een zilveren). alsof er iets op gevallen is zeg maar.

Maar ach ik heb al dusdanig veel Telefoons, smartphones en tablets open gemaakt dat ik dat wel aandurf.
Als iemand bij Dynafix het kan moeten wij het toch ook kunnen :)
Henk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:04:
Die zwarte beschadigen btw inderdaad als een gek, heb via eBay iig dit hoesje gekocht, scheelt al;
http://www.ebay.nl/itm/330954091145
Leuke kleurtjes wel. Hij verzend nu alleen niet (meer) naar Nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 31-07-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Donstil schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:08:

Leuke kleurtjes wel. Hij verzend nu alleen niet (meer) naar Nederland.
Ja toch? Ik heb de zwarte genomen btw, mocht je daar geen interesse in hebben, dan kun je bij deze supplier terecht; http://www.ebay.nl/itm/NE...&var=&hash=item72202d7285

Edit: ook die supplier heeft zwart, hij noemt het alleen Grey.

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 31-07-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Henk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:26:
[...]

Ja toch? Ik heb de zwarte genomen btw, mocht je daar geen interesse in hebben, dan kun je bij deze supplier terecht; http://www.ebay.nl/itm/NE...&var=&hash=item72202d7285

Nee helaas niet, die tweede heeft nou net niet de kleur die ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 18:09
Hallo,

Vorige week de HTC One bij een Vodafone abbo gehaald. Ik draai nog steeds 4.1.2, krijg ook geen melding om te updaten naar 4.2.. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Clavis schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:34:
Hallo,

Vorige week de HTC One bij een Vodafone abbo gehaald. Ik draai nog steeds 4.1.2, krijg ook geen melding om te updaten naar 4.2.. Iemand hier ook last van?
Update is on hold gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Henk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:52:
[...]

Koop een paar NFC-stickers, daarmee kun je dit (en veel andere) acties heel lekker automatiseren :)
Google Play: AutomateIt-Automate Your Droid geïnstalleerd, doet precies wat ik nodig heb, Als TomTOm start gooit ie media volume vol open, als TomTom stopt zet ie volume weer terug,
Perfect dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
donvalentino schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:07:
vraagje: telefoon is nu 5 uur van de lader, deep sleep = 4uur, half uur screen on time.

Percentage van accu is nu nog 82%, gaat dit niet te snel? (Gezien het toestel vrij lang "uit" staat)?

Moet wel aangeven dat ik nog geen hard reset heb gedaan dus mogelijk ga ik dit nog proberen.
Was benieuwd naar andere ervarignen.
Ik heb het zelfde.. na de update is de batt veel sneller leeg :S. Maar ik moet ook nog een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Freeextreme schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:49:
[...]

Ik heb het zelfde.. na de update is de batt veel sneller leeg :S. Maar ik moet ook nog een factory reset doen.
Ik wacht even tot ze de update hebben gefixed en dan een harde reset, neem aan dat wij 4.2.2'ers ook nog een update krijgen (gezien hij niet voor niets is stopgezet 8) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:04
Ik kan er niets over vinden, maar het is zeker niet mogelijk om de kleuren van je lettertypes en je klok in je lockscreen te veranderen naar zwart? Ik heb nu een witte achtergrond maar het is nauwelijks meer zichtbaar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 10:04
Henk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:26:
[...]

Ook maar een besteld :) even kijken hoe die bevalt, wil eigenlijk niet aan een hoesje vanwege het mooie uiterlijk, maar voor dit geld kan je nog eens wat proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Als ik mijn scherm uit heb, zie ik al een aantal lichte krasjes. Bewaar hem voornamelijk in mijn broekzak (niet bij mijn sleutels ed). Ik heb nog nooit screen protectors gebruikt voor mijn mobieltjes, en heb ook nog nooit zo snel krassen gehad. Had scherm wel meer krasvrij verwacht. Niemand anders die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:58
Afgelopen zaterdag mijn One gehaald bij de saturn in Duitsland, vandaag in gebruik genomen. Nu zie ik echter een dode of luie pixel in mijn scherm zitten.

Wat kan ik hier het beste mee doen? Valt dit onder de garantie of kan je zoiets omruilen bij een Saturn voor een dode pixel? Zo ja, binnen welk tijdsbestek?

Bij de kleuren wit, lichtgroen, geel en licht blauw zie je 'm t beste zitten. Bij de andere kleuren, kleurt hij redelijk mee, maar is hij toch nog zichtbaar. Is dit dat een luie of een dode pixel?

[ Voor 24% gewijzigd door Exterminator op 31-07-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:58
xileS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:10:
Als ik mijn scherm uit heb, zie ik al een aantal lichte krasjes. Bewaar hem voornamelijk in mijn broekzak (niet bij mijn sleutels ed). Ik heb nog nooit screen protectors gebruikt voor mijn mobieltjes, en heb ook nog nooit zo snel krassen gehad. Had scherm wel meer krasvrij verwacht. Niemand anders die hier last van heeft?
Absoluut, heb nog nooit een telefoon gehad die zo snel lelijk wordt. Eigenlijk te gek voor woorden. Mijn Samsung Gio (werk telefoon :X ) heeft na 15 maanden nog geen enkel krasje op zijn (plastic) behuizing...

Ik kan me nog de Iphone of Ipod herinneren die snel kraste. Toen was de wereld te klein, nu moeten we het schijnbaar normaal vinden.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Wou net zeggen, ik kon namelijk niet echt klachten vinden over krassen op het scherm. Ik ga er niet minder voorzichtig ermee om dan mijn oude telefoons ofzo. Juist voorzichtiger eigenlijk zelfs, maar alsnog wel sneller krasjes te pakken. En @ hierboven, ik heb ook een aantal dode pixels. Maar heb nog steeds niet terug gestuurd, aangezien het ongeveer 2 weken zal duren voordat je hem terug krijgt. Aangezien jij hem pas gehaald heb, zou je er nog mee naar de winkel kunnen om gelijk te ruilen (meestal binnen 2 weken dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 28-09 22:57
kw_nl schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:38:
[...]

Absoluut, heb nog nooit een telefoon gehad die zo snel lelijk wordt. Eigenlijk te gek voor woorden. Mijn Samsung Gio (werk telefoon :X ) heeft na 15 maanden nog geen enkel krasje op zijn (plastic) behuizing...

Ik kan me nog de Iphone of Ipod herinneren die snel kraste. Toen was de wereld te klein, nu moeten we het schijnbaar normaal vinden.
Het gaat hier om krasjes op het scherm niet op de behuizing...
Aluminium is een behoorlijk zacht materiaal, dus dat krast gewoon sneller dan kunststof.
Ik vind het overigens niet vreemd, heb één hele lichte kras op mijn scherm.
Hiervoor had ik een Lumia 800, ook met guerilla glass, ook hier had een kleine krasjes op.
Enige manier om hier tegen wat te doen, is een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 13:42
spNk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:56:
[...]

Het gaat hier om krasjes op het scherm niet op de behuizing...
Aluminium is een behoorlijk zacht materiaal, dus dat krast gewoon sneller dan kunststof.
Ik vind het overigens niet vreemd, heb één hele lichte kras op mijn scherm.
Hiervoor had ik een Lumia 800, ook met guerilla glass, ook hier had een kleine krasjes op.
Enige manier om hier tegen wat te doen, is een screen protector.
Maar ook in GorillaGlas zitten verschillende soorten. Mijn oude HTC Wildfire kon perfect tegen sleutels, maar een andere telefoon (eentje van Samsung met GG) kon dat blijkbaar niet. Tot nu toe heb ik het nog maar niet geprobeerd op mijn HTC One, maar na twee tot drie maanden in gebruik (met alleen een harde plastic case) is er nog niets mis mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Exterminator schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:52:
Afgelopen zaterdag mijn One gehaald bij de saturn in Duitsland, vandaag in gebruik genomen. Nu zie ik echter een dode of luie pixel in mijn scherm zitten.

Wat kan ik hier het beste mee doen? Valt dit onder de garantie of kan je zoiets omruilen bij een Saturn voor een dode pixel? Zo ja, binnen welk tijdsbestek?

Bij de kleuren wit, lichtgroen, geel en licht blauw zie je 'm t beste zitten. Bij de andere kleuren, kleurt hij redelijk mee, maar is hij toch nog zichtbaar. Is dit dat een luie of een dode pixel?
zsm terug gaan. ruilen ze hem wschijnlijk meteen om voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
xileS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:07:
Wou net zeggen, ik kon namelijk niet echt klachten vinden over krassen op het scherm. Ik ga er niet minder voorzichtig ermee om dan mijn oude telefoons ofzo. Juist voorzichtiger eigenlijk zelfs, maar alsnog wel sneller krasjes te pakken. En @ hierboven, ik heb ook een aantal dode pixels. Maar heb nog steeds niet terug gestuurd, aangezien het ongeveer 2 weken zal duren voordat je hem terug krijgt. Aangezien jij hem pas gehaald heb, zou je er nog mee naar de winkel kunnen om gelijk te ruilen (meestal binnen 2 weken dacht ik).
Maar dit valt dus ook onder de garantie? Ik merk dat me de pixel tijdens het gebruiken van het toestel eigenlijk niet opvalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:19
Ik ben ook niet tevreden over GG3 op de One, ik gebruik nooit screenprotectors maar bij deze toch maar gedaan nadat ik binnen 2 maanden toch wel een paar putjes en een krasje over mijn scherm had lopen. En dan gebruik ik nog een sleve ook. Mijn oude Desire Z was na 2 jaar zelfs nog geheel krasvrij.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Dan ligt het dus toch niet aan mij. Ik dacht namelijk als ik mijn vorige HTC telefoons krasvrij kon houden, dan moet het met deze nieuwe One wel helemaal kunnen. Maar blijkbaar niet dus ;s. Niet dat hij nu heel erg bekrast is, maar is toch wel goed te zien als scherm uit staat.
Exterminator schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 06:50:
[...]

Maar dit valt dus ook onder de garantie? Ik merk dat me de pixel tijdens het gebruiken van het toestel eigenlijk niet opvalt...
Naar mijn weten wel, ik zou zoals al gezegd zo snel mogelijk terug ermee naar de winkel gaan als je kan. Mijn dode pixels vallen ook niet op overdag, maar als ik 's avonds in bed lig en bv youtube kijk, dan zie ik ze echt wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
netblade schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:14:
IMijn oude Desire Z was na 2 jaar zelfs nog geheel krasvrij.
Ja mijn Desire Z was na 2,5 jaar ook nog krasvrij. Ik heb echt geen idee wat daar voor glas in zit. Als je daar een krasje op kunt maken, heb je echt wel een beton molen erop laten stuiteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
xileS schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:03:
Dan ligt het dus toch niet aan mij. Ik dacht namelijk als ik mijn vorige HTC telefoons krasvrij kon houden, dan moet het met deze nieuwe One wel helemaal kunnen. Maar blijkbaar niet dus ;s. Niet dat hij nu heel erg bekrast is, maar is toch wel goed te zien als scherm uit staat.

[...]

Naar mijn weten wel, ik zou zoals al gezegd zo snel mogelijk terug ermee naar de winkel gaan als je kan. Mijn dode pixels vallen ook niet op overdag, maar als ik 's avonds in bed lig en bv youtube kijk, dan zie ik ze echt wel duidelijk.
Ik heb zojuist met HTC contact gehad, één dode pixel valt niet onder de garantie. Meerdere pixels wel. Binnen 7 dagen terug naar de winkel voor omruil is ook een optie, maar dit haal ik helaas niet meer.

Hiernaast is de pixel alleen goed zichtbaar bij een witte (lichte) achtergrond. Moet ook heel eerlijk zijn dat ik het niet opmerk tijdens het gebruik van de telefoon, ondaks de pixel op het midde van het scherm links zit. Denk dus niet dat ik terug ga, aangezien ik niet weet welk toestel ik er voor terug krijg. Voor de rest is het toestel namelijk gap vrij etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
Exterminator schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Ik heb zojuist met HTC contact gehad, één dode pixel valt niet onder de garantie. Meerdere pixels wel. Binnen 7 dagen terug naar de winkel voor omruil is ook een optie, maar dit haal ik helaas niet meer.

Hiernaast is de pixel alleen goed zichtbaar bij een witte (lichte) achtergrond. Moet ook heel eerlijk zijn dat ik het niet opmerk tijdens het gebruik van de telefoon, ondaks de pixel op het midde van het scherm links zit. Denk dus niet dat ik terug ga, aangezien ik niet weet welk toestel ik er voor terug krijg. Voor de rest is het toestel namelijk gap vrij etc...
Ik had in eerste instantie ook een One met een dode pixel, en als je het eenmaal ziet ga je je er aan ergeren. Tenminste ik wel, dus teruggegaan naar de winkel en week later kreeg ik een compleet nieuwe One thuisgestuurd die perfect is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
niek87 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:27:
[...]

Ik had in eerste instantie ook een One met een dode pixel, en als je het eenmaal ziet ga je je er aan ergeren. Tenminste ik wel, dus teruggegaan naar de winkel en week later kreeg ik een compleet nieuwe One thuisgestuurd die perfect is :)
Had jij de 7 dagen al overschreden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
Exterminator schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

Toen ik hem inleverde al wel ja, maar het mankement wel al eerder gemeld bij coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Exterminator schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:31:
[...]
Zou je eens een foto willen posten van normaal gebruik waar de pixel zichtbaar is? Dus niet een zoom foto waar die ene pixel op te zien is?
Mocht je niet meer kunnen ruilen moet je je er niet zo aan ergeren. Zie het als jouw uniek telefoontje met een schoonheidsvlekje :) Probeer het positief te zien en koester je metalen schoonheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Sheik schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:38:
[...]

Zou je eens een foto willen posten van normaal gebruik waar de pixel zichtbaar is? Dus niet een zoom foto waar die ene pixel op te zien is?
Mocht je niet meer kunnen ruilen moet je je er niet zo aan ergeren. Zie het als jouw uniek telefoontje met een schoonheidsvlekje :) Probeer het positief te zien en koester je metalen schoonheid ;)
Lol, nieuwe auto gekocht met een deuk. "Zie het als een unieke auto" :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Afvalzak schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:47:
[...]
Lol, nieuwe auto gekocht met een deuk. "Zie het als een unieke auto" :')
Tja ik moet die jongen toch wat moed inspreken he ;)

En een deuk in een auto is inderdaad hetzelfde als 1 pixel van de ehm...heel veel die het wel nog doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Laatst online: 06-10 20:04
xileS schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:10:
Hier ook last van. Heb een krasje van 0,5cm op het scherm. Dit terwijl ik op mijn oude Desire na 3,5jaar gebruik helemaal geen schade had. Baal hier erg van :(
Pagina: 1 ... 96 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)