[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.608 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

tiguan schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:26:
Iemand hier zei laatst dat je wifi netwerken prioriteiten kan geven maar dat dat alleen in 4.2 en hoger zou zitten. Is dat nou zo, ik kan het nergens vinden? Mijn telefoon kiest namelijk altijd het Ziggo hotspot en niet me eigen wifi :P
dit "probleem" ken ik ook.
hij wil erg graag naar de Ziggo hotspots toe. maar mijn eigen netwerk ho maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 12:12
tiguan schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:26:
Iemand hier zei laatst dat je wifi netwerken prioriteiten kan geven maar dat dat alleen in 4.2 en hoger zou zitten. Is dat nou zo, ik kan het nergens vinden? Mijn telefoon kiest namelijk altijd het Ziggo hotspot en niet me eigen wifi :P
Ik zou dit ook wel eens willen weten...zou geweldig zijn als de telefoon volledig automatisch zou switchen tussen het 5Ghz en 2.4Ghz netwerk van mijn router....waarbij het 5Ghz netwerk dan (uiteraard) als prio 1 zou moeten worden gezien.

Omdat de telefoon dit nu niet doet, heb ik het 2.4Ghz netwerk gedeactiveerd op m'n router, en maakt de One slechts gebruik van het 5Ghz netwerk. Dit omdat anders de One op het 2.4Ghz netwerk blijft wanneer er is overgeschakeld vanaf 5Ghz naar 2.4Ghz. Bijv met telefoon in de slaapkamer of tuin waar 5Ghz netwerk nauwelijks bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10 17:26
Android 4.3 is sinds vandaag beschikbaar voor verschillende Nexus toestellen. Ik ben nu uitermate nieuwsgierig hoe lang het zal gaan duren voordat deze versie op de HTC One beschikbaar is, gezien er nog steeds problemen zijn met de update naar 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xylon schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:17:
Android 4.3 is sinds vandaag beschikbaar voor verschillende Nexus toestellen. Ik ben nu uitermate nieuwsgierig hoe lang het zal gaan duren voordat deze versie op de HTC One beschikbaar is, gezien er nog steeds problemen zijn met de update naar 4.2.2.
Houd gerust rekening met maanden...voordat HTC de nieuwe versie heeft aangepast met Sense enz, daar gaat enige tijd overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Zijn er meer mensen waarbij de maps/navigatie app buggy is na de update?

Overigens start de camera app soms verrekte langzaam op vanaf het lockscreen, meer mensen dit?

[ Voor 40% gewijzigd door FloggingHank op 25-07-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik zie op sommige screenshots dat je in de sense 5.0 launcher 5 rijen aan iconen zou kunnen hebben?
klopt dit, is dit een instelling ofzo?
thanks

edit: zoals hier dus (bron)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gottabemobile.com/wp-content/uploads/2013/01/25-323x575.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door JarlSX op 25-07-2013 11:33 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:09
Waar zie je 5 rijen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
4 in de breedte en 5 in de lengte. moet je op de foto wel nog 1 x naar beneden scrollen voordat je dat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarschijnlijk telt 'ie de dock mee.

Maar dat is zowat de eerste handeling die ik heb uitgevoerd na het voor het eerst aanzetten van m'n One. Als je helemaal bovenaan in de app drawer zit (het scherm dat je daar ziet) en vervolgens naar onderen sleept, komen er 3 icoontjes tevoorschijn aan de rechterkant, waaronder 3 stipjes. Druk daar op en kies voor rastergrootte -> 4 x 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een raar probleem.
Ik kan de telefoon niet meer opladen, ook via de pc wordt de One niet herkend.
Als ik de telefoon via de oplader probeer op te laden krijg ik de melding dat ik de bijgeleverde oplader moet gebruiken. En ik heb al meerdere opladers geprobeerd.

Maar het rare is dat hij wel normaal oplaadt als de telefoon uit staat.
Dus het lijkt me niet persé een hardware probleem, maar een factory-reset heeft ook niet geholpen.
Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh ja natuurlijk, de klok staat er nog boven 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 25-07-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:50:
Ik heb sinds kort een raar probleem.
Ik kan de telefoon niet meer opladen, ook via de pc wordt de One niet herkend.
Als ik de telefoon via de oplader probeer op te laden krijg ik de melding dat ik de bijgeleverde oplader moet gebruiken. En ik heb al meerdere opladers geprobeerd.

Maar het rare is dat hij wel normaal oplaadt als de telefoon uit staat.
Dus het lijkt me niet persé een hardware probleem, maar een factory-reset heeft ook niet geholpen.
Iemand nog suggesties?
Hey! daarvoor wordt die van mij opgehaald. heel bijzonder. Op google ook niks te vinden over deze melding. jij bent de eerste die ik zie. Ik heb ook harde reset gedaan helpt niet. zie mijn vorige posts. Ook de auto dock en bluetooth wordt zomaar opgestart.

Mijn One lijkt het nu wel weer te doen. Wat ik gedaan heb:
apps van onbekende bronnen uitzetten.
usb foutsporing aanvinken.
in de auto modus automatisch starten en verbinden uitzetten.
en toen een avast! virus scanner eroverheen gehaald.
opnieuw opstarten.
alles lijkt wel weer te werken nu. laad normaal op en comp herkend hem ook weer normaal. Kreeg het probleem opeens na een philips speaker dock en de fidelio app.

maar heb tot vanavond 21 uur om af te melden voor de pick up morgenochtend

ps. verkeerde topic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jvang op 25-07-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
ik heb de klok met daaronder maar 3 rijen, vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
antwoord staat er al dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
shit, dus dat is toch een screenshot van de app drawer, ik dacht dat het een homescreen was met meer rijen, want dat is wat ik wil, met behoud van Sense

echt jammer dat ik dan weer een andere launcher moet gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
probeer multicon. kan je op de plek van 1 er 4 kwijt. zonder eerst een map te openen zoals in sense.

http://db.tt/48iRKHVq

[ Voor 48% gewijzigd door jvang op 25-07-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
dat doet de sense launcher zelf ook zie ik. naja, toch jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
dat doet sense niet. zoals ik zeg. zet die ze in een map. moet je eerst een map openen en dan kan je pas de app openen. met multicon kan je direct de app openen vanaf je scherm zonder een map. zou zeggen probeer het. je kan ze ook nog kleiner maken. of je hele scherm zo indelen. zo kan er wel 80 kwijt op je homescreen zonder mappen te gebruiken.

kan geen kwaad en het is gratis in de play store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
@hierboven, ik vind het niet heel mooi dan. Heb liever 1 icon met verschillende acties

Wat ik graag zou willen is wat Action Launcher kan doen met 1 icon. Maar ik wil die hele Action launcher niet, vind Sense 5 prima. Alleen heeft HTC (en Google..) gewoon stilgestaan wat betreft de ontwikkeling van homescreens. Net als Apple heb je icoontjes en mapjes met icoontjes (jaa.. en widgets).

Bij Action Launcher kan je aan 1 icoon, bijv Internet, een widget toewijzen voor als je dubbelklikt of swyped over je internet icon.
Dus 1x klikken --> internet
2x klikken --> bookmarks widget
Google maps 1x klikken --> google maps
Google maps dubbelklikken --> mapje met route naar huis via auto, route naar vriendin via OV etc etc. heb je dus in 2 acties bam gelijk je bustijden of navigatie.

En bij de bel app kan je dan hetzelfde doen, dubbelklikken = mapje met speeddial naar de mensen die je regelmatig belt.

Enige wat HTC hoeft te doen (of iemand die het kan) is de optie toevoegen dat je een icoon op het scherm kan zetten, daar een pictogram + een app voor single click en een mapje of widget voor dubbelklik aan toe kan wijzen. Ik kan het helaas niet..

[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 25-07-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
dat kan idd niet. maar wel meer op een rij zoals je aangaf. daar zijn apps/widgets voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:58
Hoe denkt de gemiddelde tweaker nu eigenlijk over dit toestel? Het zou een top toestel moeten zijn, maar er zijn toch ook veel klacht over het toestel bekend? Zou je het toestel aanraden aan een goede bekende/vriend of toch niet (mij? ;))?
Neurd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:16:
Vandaag mijn One gekregen. Niet verwacht, want ik was niet thuis. Heeft de postbode het pakketje in de achtertuin gelegd op de tuintafel :s
Na de verhalen dat ze het niet eens aan je buren willen geven vind ik dit persoonlijk nogal bizar.

Maar goed. Ik kan nu ook mijn eigen vraag beantwoorden dat de toestellen van Amazon.de unbranded zijn. Heb gelijk Android 4,2,2 kunnen updaten.

Nu mijn vraag: met htc syncmanager zou je je contacten van itunes moeten kunnen synchroniseren naar de HTC One. Maar in de aanwijzingen staat dat je je iPhone moet connecten met itunes. Nu is het feit dat mijn iPhone dood is de reden geweest dat ik een nieuwe phone heb moeten aanschaffen, Hoe krijg ik nu alsnog mijn contacts uit itunes (die ongetwijfeld in een backup staan) nu toch overgezet?
Is jou toestel door amazon.de zelf verstuurd of door een andere verkoper (die mag verkopen via Amazon). Hier kan dus ook verschil in zitten ;) Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Ik zie de prijs nogal veel schommelen op Amazon.de

[ Voor 70% gewijzigd door Exterminator op 25-07-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Iemand al problemen gehad met htc sync manager, werkte eigenlijk zeer goed...maar sinds 4.2 krijg ik steeds de melding "error device unavailable 30005"......

Iemand suggesties ? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ik zou hem zeker aanraden. Vind 32 pagina's op het problemen topic niet echt veel hoor. En als je deze in je hand heb wil je nooit meer Samsung. Heb hem nu 3 maanden en wordt er elke dag nog vrolijk van. Had ook wat issues de laatste dagen maar blijf erbij.

Ook van en op amazon.de gekocht. Destijds net uit voor 649.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33
Exterminator schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:38:
Hoe denkt de gemiddelde tweaker nu eigenlijk over dit toestel? Het zou een top toestel moeten zijn, maar er zijn toch ook veel klacht over het toestel bekend? Zou je het toestel aanraden aan een goede bekende/vriend of toch niet (mij? ;))?
Ik zou hem niet zondermeer aanraden. Teveel dingen die slecht of niet lekker werken (zie mijn review). Deze reactie typen (in chrome) is daar ook weer een voorbeeld van. Het scherm springt op en.neer, correcties staan over de tekst die je typt, etc. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
Stiggy schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:05:
[...]

Ik zou hem niet zondermeer aanraden. Teveel dingen die slecht of niet lekker werken (zie mijn review). Deze reactie typen (in chrome) is daar ook weer een voorbeeld van. Het scherm springt op en.neer, correcties staan over de tekst die je typt, etc. |:(
Je zegt het zelf al, "chrome" en dus niet zozeer door de one...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
renzo4000 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:17:
[...]
Je zegt het zelf al, "chrome" en dus niet zozeer door de one...
Dat was slechts een voorbeeld. Het is de combinatie van Android, de HTC One en de vaak matige kwaliteit van Android apps waardoor ik de One niet direct aan zou raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Volgens mij gaan al jouw punten over Android in het algemeen, niet over de One...

Ik zou het toestel zeker aanraden, bouwkwaliteit, snelheid (en dan ook van de camera) en het design.
Ook bevalt Sense me prima, blinkfeed is iets wat ik niet heel veel gebruik, maar denk toch dat ik meer info binnen krijg dan zonder (nieuws feeds van bijvoorbeeld ANP, waar ik normaal nooit naar zou kijken), en het ziet er leuk uit. Oja, en de speakers, wat een geweldig geluid.

Noem jij eens een beter alternatief? Plastic fantastic lelijke, veel te veel gebruikte design van een S4?
Of de Xperia Z, glazen achterkant (brrr, iphone?), erg slecht scherm (kijkhoeken) en ligt niet fijn in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is jou toestel door amazon.de zelf verstuurd of door een andere verkoper (die mag verkopen via Amazon). Hier kan dus ook verschil in zitten ;) Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Ik zie de prijs nogal veel schommelen op Amazon.de
Bekijk het toestel goed bij aankoop. Gaps, aan uit knop, speakergrills etc. Daar heb je de meeste problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Stiggy schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:05:
[...]

Totaal niet mee eens. Ik vind 't een heerlijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Geweldig toestel, beste Android ervaring tot nu toe. Ik gebruik geen Chrome, is trager dan default browser bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:09
Sheik schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:01:
Geweldig toestel, beste Android ervaring tot nu toe. Ik gebruik geen Chrome, is trager dan default browser bij mij.
Dat idee begon ik ook al te krijgen, dacht nog dat het aan mij lag.
Ik raad het toestel ook absoluut aan. Materiaal voelt ook echt fijn aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
spNk schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:43:
Volgens mij gaan al jouw punten over Android in het algemeen, niet over de One...

Noem jij eens een beter alternatief? Plastic fantastic lelijke, veel te veel gebruikte design van een S4?
Of de Xperia Z, glazen achterkant (brrr, iphone?), erg slecht scherm (kijkhoeken) en ligt niet fijn in de hand.
Ik zou aan vrienden/familie een iPhone aanraden. Ik zag de vraagsteller ook niet stellen dat het per se een Android moet zijn. Moet dat wel, dan is het materiaal en design van de One natuurlijk superieur aan de S4. Ik vind dat plastic en het gerecyclde design ook niets. Maar de S4 neemt wel een aantal van mijn klachten weg (je kunt wel makkelijk zien of je berichten hebt (home knop of wave over toestel), ik zou er het geklooi met koptelefoontjes niet mee gehad hebben, de fotocamera & filmcamera zouden voor mij bruikbaar zijn. Ondanks die voordelen zou ik nooit zo'n plastic ding kopen, maar mijn vriendin is er erg blij mee.

En een BB10 of Windows Phone toestel zou ook een alternatief kunnen zijn hè? Persoonlijk heb ik die niet gehad, dus aanraden kan ik ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik vind het ook echt een toptoestel (zeker gezien er ook S-OFF mogelijk is) :)
Zal hem vrienden en familie ook zeker aanraden, echter hebben de meeste er al een of op hun verlanglijstje staan haha :P

En tja, die gaps is eigenlijk het enigste waar ik bang voor was. Ik zie het probleem ook niet zo van een hard reset een keer hoeven doen en doe het na een update eigenlijk sowieso, zo goed als alles wordt toch gesynced, en je heb weer een vers toestel wat misschien psychisch ook prettig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik ben zeer tevreden eigenaar van de One. Had hiervoor een Desire en heb in mijn 15 jaar een stuk of 35 verschillende telefoons versleten. Met deze telefoon ga ik een heel stuk langer doen, weet ik nu al :)

De One is een tikkie forser in formaat en daar had ik mijn bedenkingen bij, maar inmiddels volledig gewend. Sterker nog ik vind het formaat perfect als verhouding grootte/usability.

Het scherm is werkelijk fantastisch scherp en kleur-echt.

De snelheid en soepelheid waarmee alles opent en functioneert is verbazingwekkend...valt mij iedere dag weer op.

Materiaal is erg chiq, maar je merkt wel dat je erg voorzichtig bent bij oppakken omdat ik niet wil weten wat er gebeurd mocht ik 'm laten donderen op straat. Maar goed...dat is persoonlijk, je kunt ook nog een beschermhoesje gebruiken.

Batterij is flink groot en ik haal er makkelijk 1 dag mee bij hoog gebruik (muziek luistern, filmpjes kijken, bellen, weinig spellen overigens, enz). Bij weinig tot laag gebruik dan gaat de accu met gemak een aantal dagen mee.

En na root-en is er nog meer mogelijk (heb ik een aantal dagen geleden pas gedaan).

Dus wat mij betreft...doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-09 13:08
ik heb sinds 3 dagen een HTC one.

Wat mij opvalt is dat de sense "service" ongeveer 25/30% van de accu verbruikt. Dit bij gemiddeld gebruik.
Na 12uur is de accu echt leeg. Soms kan ik gewoon de procenten zien aftellen (push uit, spaarstand, ongebruikte services uitgeschakeld). Heb de telefoon al gereset, maar dat lijkt niet te helpen.

Ik heb helaas de 4.2.2 update nog niet...

Iemand anders ervaring met hoog verbruik van met name de Sense service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
rocketno46 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:59:
ik heb sinds 3 dagen een HTC one.

Wat mij opvalt is dat de sense "service" ongeveer 25/30% van de accu verbruikt. Dit bij gemiddeld gebruik.
Na 12uur is de accu echt leeg. Soms kan ik gewoon de procenten zien aftellen (push uit, spaarstand, ongebruikte services uitgeschakeld). Heb de telefoon al gereset, maar dat lijkt niet te helpen.

Ik heb helaas de 4.2.2 update nog niet...

Iemand anders ervaring met hoog verbruik van met name de Sense service?
Ja, het verbruik van die Sense service is bij mij drastisch omlaag gegaan na de update. Daarbij is het totale verbruik in mijn geval ook een stuk verbeterd (van iedere nacht naar om de nacht opladen).

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
Milly schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:15:
[...]

Ja, het verbruik van die Sense service is bij mij drastisch omlaag gegaan na de update. Daarbij is het totale verbruik in mijn geval ook een stuk verbeterd (van iedere nacht naar om de nacht opladen).
ah, maar even geduld totdat htc de update van 4.2.2 weer hervat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:21:
[...]

Ik zou aan vrienden/familie een iPhone aanraden.... *heel verhaal*
Ik denk dat jij per definitie slecht vooronderzoek hebt gedaan. Je had natuurlijk ook op je gemak in diverse winkels het toestel kunnen uitproberen. Ik heb zelf ook een iPhone gehad en zal absoluut niet gaan Apple bashen maar die indruk geef jij nu wel tav de htc one / android.

Let's face it, iPhone's zijn inderdaad prima als smartphone maar lopen inmiddels wel mijlen ver achter op Android (niet een persé op de htc one / GS4 alleen). Ze blijven krampachtig vasthouden aan een verouderde gui en stellingen(max 3,5"/4"scherm bijv.) die niet meer van deze tijd zijn. Dit blijkt ook wel uit de cijfers die gepresenteerd zijn.

Opvallend zijn zaken die in IOS7 komen die direct of indirect zijn "gekopieerd" van Android ... erg vermakelijk allemaal :D :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Gisteravond een kleine systeem update binnengekregen. Ik heb inmiddels 4.2.2 draaien. Update heeft betrekking op het updaten ofzo, heb te snel op INSTALLEREN geklikt dus weet niet precies waarvoor het is bedoeld :D

Check jullie updates eens.

[ Voor 10% gewijzigd door Sheik op 26-07-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
Nope...nog steeds geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Sheik schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:59:
Gisteravond een kleine systeem update binnengekregen. Ik heb inmiddels 4.2.2 draaien. Update heeft betrekking op het updaten ofzo, heb te snel op INSTALLEREN geklikt dus weet niet precies waarvoor het is bedoeld :D

Check jullie updates eens.
Welke CID heb je? Ik heb met mijn HTC_E11 nog niks binnen na herhaaldelijk controleren helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Nou voor de duidelijkheid, ik heb sinds vorige week 4.2.2 draaien en kreeg gisteren dus een minor update gepushed.

Mijn CID is: HTC_102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:02
Ik ook nog steeds niets helaas. Edit: HTC_E11 ipv 16

[ Voor 14% gewijzigd door Monda op 26-07-2013 13:10 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
Hier ook HTC_E11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Sheik schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:08:
Nou voor de duidelijkheid, ik heb sinds vorige week 4.2.2 draaien en kreeg gisteren dus een minor update gepushed.

Mijn CID is: HTC_102
Ow das las ik het verkeerd, misschien dat het trouwens een fix is voor de APN issue... hopelijk komt dan ook snel de 4.2.2 weer binnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
XoReP schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:11:
[...]

Ow das las ik het verkeerd, misschien dat het trouwens een fix is voor de APN issue... hopelijk komt dan ook snel de 4.2.2 weer binnen O-)
Er stond een tekst dat deze update zou zorgen voor het goed binnenhalen van toekomstige updates. Ik had wat veel wijntjes achter de kiezen, maar dat zou het moeten zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:21:
[...]
Maar de S4 neemt wel een aantal van mijn klachten weg (je kunt wel makkelijk zien of je berichten hebt (home knop of wave over toestel), ik zou er het geklooi met koptelefoontjes niet mee gehad hebben, de fotocamera & filmcamera zouden voor mij bruikbaar zijn.
Wat zijn je klachten dan? De One heeft een notificatie led? En wat voor geklooi met koptelefoons heb je gehad dan? Wat is er mis met de camera? Ik snap je klachten iig niet.

Ik heb overigens wel een Windows Phone toestel gehad, kan deze aanraden aan mensen die weinig met hun smartphone doen (dus niet veel meer dan buienradar & whatsapp) omdat het zo simpel en snel werkt, maar verder mis je gewoon een hoop features & apps t.o.v. Android & IOS (apple zou ik niet snel aanraden omdat ik het niet zo heb op het bedrijf zelf, niks mis met iphones verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:11:
[...]

Wat opzich onzin is om daarom de uitrol te stoppen.
Iedereen met een klein beetje verstand kan toch de APN wel handmatig invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:44
spNk schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:27:
[...]

Wat zijn je klachten dan? De One heeft een notificatie led? En wat voor geklooi met koptelefoons heb je gehad dan? Wat is er mis met de camera? Ik snap je klachten iig niet.

Ik heb overigens wel een Windows Phone toestel gehad, kan deze aanraden aan mensen die weinig met hun smartphone doen (dus niet veel meer dan buienradar & whatsapp) omdat het zo simpel en snel werkt, maar verder mis je gewoon een hoop features & apps t.o.v. Android & IOS (apple zou ik niet snel aanraden omdat ik het niet zo heb op het bedrijf zelf, niks mis met iphones verder).
Met makkelijk berichten kunnen zien, doelt hij erop dat ie de telefoon voor zich heeft liggen, en ff kan zien welke berichten en notificaties, zonder op de aan-uit knop de moeten drukken op de bovenkant, maar door op de voorkant op een home knop te drukken (a la iPhone).

Kan ik me wel iets in vinden op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:48:
[...]

Wat opzich onzin is om daarom de uitrol te stoppen.
Iedereen met een klein beetje verstand kan toch de APN wel handmatig invullen.
Ja wij wel :P Alleen een simepel consument zal waarschijnlijk denken dat 'internet het niet meer doet' op zijn of haar One :P Van mij mag ie wel komen, doe toch een hard-reset sowieso daarna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
CRXDelSol schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:50:
[...]

Met makkelijk berichten kunnen zien, doelt hij erop dat ie de telefoon voor zich heeft liggen, en ff kan zien welke berichten en notificaties, zonder op de aan-uit knop de moeten drukken op de bovenkant, maar door op de voorkant op een home knop te drukken (a la iPhone).

Kan ik me wel iets in vinden op zich.
...tja daar heb je verschillende oplossingen voor... probeer notifierpro maar eens: Google Play: NotifierPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:54:
[...]

Ja wij wel :P Alleen een simepel consument zal waarschijnlijk denken dat 'internet het niet meer doet' op zijn of haar One :P Van mij mag ie wel komen, doe toch een hard-reset sowieso daarna ;)
Maar voor deze groep hebben ze toch de S4 uitgebracht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
renzo4000 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:47:
[...]
Ik denk dat jij per definitie slecht vooronderzoek hebt gedaan. Je had natuurlijk ook op je gemak in diverse winkels het toestel kunnen uitproberen. Ik heb zelf ook een iPhone gehad en zal absoluut niet gaan Apple bashen maar die indruk geef jij nu wel tav de htc one / android.

Let's face it, iPhone's zijn inderdaad prima als smartphone maar lopen inmiddels wel mijlen ver achter op Android (niet een persé op de htc one / GS4 alleen). Ze blijven krampachtig vasthouden aan een verouderde gui en stellingen(max 3,5"/4"scherm bijv.) die niet meer van deze tijd zijn.
Wat is dat nu voor rare opmerking? "Per definitie slecht vooronderzoek?". Ik heb hem iig zeker uitgeprobeerd in winkels. Met je stelling dat Apple achterloopt ben ik het ook niet eens. Ja, ik vind ook dat er op Android (telefoons) meer innovatie is (ook een reden om er een uit te proberen), en dat voor de gadget freaks de specs van de One/S4 (oooooh, full-HD! Quad-Core!) leuk zijn. Zo ook voor mij, daarom vermaak ik me vooralsnog prima met de One. Maar voor het gros van de mensen gaat het natuurlijk om de hele gebruikerservaring en het ecosysteem. En op dat gebied ligt Apple nog mijlenver voor. Of zou je die vrienden/familie ook uit gaan leggen wat een factory reset, etc.?
spNk schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:27:
[...]
Dat komt omdat je mijn review niet gelezen heb. Ik zal ze niet herhalen hier, dat wordt zo'n vervuiling van het forum.

Die notificatieled.. die stopt trouwens naar 5 minuten? Uuh, wat is het nut ervan dan? Of kan ik dat instellen? Nog niet gevonden...
renzo4000 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:02:
[...]
...tja daar heb je verschillende oplossingen voor... probeer notifierpro maar eens: Google Play: NotifierPro
Bedankt voor de tip. Net gekeken, begrijp vooralsnog niet hoe dit als vervanger van een home knop kan werken, maar zal het zo eens installeren om te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProvideInRoot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 21:34
Vraagje: Ik werk met osx en heb al mijn muziek uit iTunes in HTC sync manager zitten. Maar nu heb ik nergens de optie om alle muziek naar mijn tel over te zetten. Ik kan alleen geselecteerde playlists over zetten. Is dat echt zo of is er nog een optie om gewoon alles te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
ProvideInRoot schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:55:
Vraagje: Ik werk met osx en heb al mijn muziek uit iTunes in HTC sync manager zitten. Maar nu heb ik nergens de optie om alle muziek naar mijn tel over te zetten. Ik kan alleen geselecteerde playlists over zetten. Is dat echt zo of is er nog een optie om gewoon alles te syncen.
Als je naar deze computer gaat dan zie je draagbare mediaspeler als het goed is htc one als je daarop klikt krijg je gewoon de mappen. Je kunt dan gewoon je muziek in de music map gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Op OSX werkt dat niet zo helaas, je krijgt de telefoon niet als drive te zien. Hoe het wel werkt, weet ik ook niet :P

[ Voor 24% gewijzigd door tiguan op 26-07-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Laatst online: 13-03-2024
ProvideInRoot schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:55:
Bij mij is dat ook. Als ik htc aansluit op mijn mac dan opent de htc sync manager. Daar kan ik bv playlist aanvinken die ik op de htc zou willen hebben. Echter na een paar seconden krijg ik de melding: "Device unavailable. Please connect your device". En daarmee houdt het verhaal op. De update heeft niet geholpen.
Probleem is dat op de htc een ander protocol is ingezet. Als ik na kabel aansluiten op mac op de htc op de melding druk om de usb instellingen te wijzigen dan kom ik in het menu voor draagbare hotspot en en tethering, juist niet op die van hoe de htc zich dient te gedragen (slechts opladen of als usb-drive) nadat ie is verbonden met pc of mac.

Ik gebruik nu Android File Transfer, die blijft de htc wel herkennen en daarmee kun je bestanden uitwisselen (maar geen link met iTunes maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Laatst online: 13-03-2024
tiguan schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:10:
Op OSX werkt dat niet zo helaas, je krijgt de telefoon niet als drive te zien. Hoe het wel werkt, weet ik ook niet :P
het idiote is natuurlijk dat de handleiding van de htc en de htc sync manager suggereren / uitleggen / voordoen dat het wel zo kan/moet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Heb ik eerlijk gezegd niet eens naar gekeken. Voor mij is de oplossing simpel, even naar Windows rebooten. Het is wellicht wat omslachtig, maar het werkt tenminste.

Al doe ik zelf niks met mp3 bestanden, ik doe alles via spotify :D

[ Voor 17% gewijzigd door tiguan op 26-07-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProvideInRoot
icefire1971 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:15:
[...]

het idiote is natuurlijk dat de handleiding van de htc en de htc sync manager suggereren / uitleggen / voordoen dat het wel zo kan/moet.......
Ja, heb het nu maar omslachtig gedaan door een playlist 'HTC' aan te maken en heb daar gewoon al mijn muziek in gezet. Maar nu moet ik dus alle nieuwe muziek wel in die playlist zetten. I Know beetje 'First World Problem' maar toch jammer.

Ohja en over First World Problems gesproken. Dat icoontje van die sync manager bovenin OSX kan ik niet in zwart wit zetten. Nu heb één groen icoontje :P

[ Voor 13% gewijzigd door ProvideInRoot op 26-07-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:36:
[...]
Maar voor het gros van de mensen gaat het natuurlijk om de hele gebruikerservaring en het ecosysteem. En op dat gebied ligt Apple nog mijlenver voor. Of zou je die vrienden/familie ook uit gaan leggen wat een factory reset, etc.?
Ik ben het met deze opmerking wel eens, als je voor gebruiksgemak en een intuïtieve gebruiksinterface wilt gaan zonder veel (geavanceerde) opties, is een iPhone geschikter. Dit is wellicht voor veel mensen de juiste keuze. Maar ik heb je review gelezen en er staan erg veel punten in die totaal niets met de One zelf te maken hebben, eerder met de eigenschappen van Android. En als je dan een voorbeeld wilt geven van je problemen met de One, is een klacht over Chrome noemen ook niet zo'n sterk begin in mijn ogen.

Nu even on-topic, ik las in de review van Stiggy ook iets over het skippen van nummers. Ik weet niet of hij dit bedoelde, maar ik heb nog weleens problemen om vanuit het lockscreen naar het vorige nummer te gaan. Het lijkt soms dat de "<<" knop niet helemaal goed gekalibreerd is waardoor hij eerder op pauze gaat dan naar het vorige nummer. Hebben meer mensen hier last van? Kan nou niet zeggen dat ik dikke vingers heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:36:
[...]
betoog om Apple/iPhone te verdedigen ... *knip*
[...]
Ik denk dat je te graag "nothing beats an iPhone" wil verkondigen ... uiteraard ben je daarin vrij om dat te vinden maar hou het dan zoveel mogelijk bij de feiten. Zaken als "Of zou je die vrienden/familie ook uit gaan leggen wat een factory reset, etc.?" kom je ook tegen bij de iPhone. Sterker nog, als je pech hebt kan je dagje een uittrekken om je iPhone weer te herstellen met allerlei kunst en vliegwerk. Diverse fora staan er vol mee en heb ik zelf ook diverse malen mogen meemaken ... of verwijs je je familie en vrienden daar dan ook heen? ... Ik denk dat we de discussie beter hierbij kunnen laten, even goede vrienden.
Bedankt voor de tip. Net gekeken, begrijp vooralsnog niet hoe dit als vervanger van een home knop kan werken, maar zal het zo eens installeren om te proberen
Sterker nog, als je wil kan deze app je scherm tijdelijk aan laten gaan zodat je direct de notificatie ziet. Overigens biedt android standaard ook notificaties op je lockscreen (al dan niet met een app uit de store) waardoor je met 1 druk op je powerbutton ook notificaties, agenda, weer, etc kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Majesty schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:41:
[...]
Ik ben het met deze opmerking wel eens, als je voor gebruiksgemak en een intuïtieve gebruiksinterface wilt gaan zonder veel (geavanceerde) opties, is een iPhone geschikter. Dit is wellicht voor veel mensen de juiste keuze. Maar ik heb je review gelezen en er staan erg veel punten in die totaal niets met de One zelf te maken hebben, eerder met de eigenschappen van Android. En als je dan een voorbeeld wilt geven van je problemen met de One, is een klacht over Chrome noemen ook niet zo'n sterk begin in mijn ogen.

Nu even on-topic, ik las in de review van Stiggy ook iets over het skippen van nummers. Ik weet niet of hij dit bedoelde, maar ik heb nog weleens problemen om vanuit het lockscreen naar het vorige nummer te gaan. Het lijkt soms dat de "<<" knop niet helemaal goed gekalibreerd is waardoor hij eerder op pauze gaat dan naar het vorige nummer. Hebben meer mensen hier last van? Kan nou niet zeggen dat ik dikke vingers heb.
De laatste keer dat ik keek stond er ook Android op mijn One hoor. Het is niet dat ik hem met iOS kan kopen (mmh, wellicht is dat de ideale telefoon voor mij? >:) ). Ik ben daarom van menig dat je het totaalpakket moet reviewen, dat is wat je krijgt en waar je mee te maken hebt. (en buiten dat is het motto van mijn review 'hoe ervaar je de One als je van een iPhone afkomt, zoals vermeld staat).

Over het skippen, nee dat is niet wat ik bedoelde, maar wat jij beschrijft heb ik ook wel eens. Met een paar keer drukken werkt het dan wel. Vreemd. Wat ook vreemd is, is dat ik nu PowerAmp gebruik, en af en toe toch de standaardmedia controls op het lockscreen staan. Gebeurt niet vaak, zeg 1 op de 30 keer of zo. Alleen op die standaard controls heb ik het door jouw beschreven verschijnsel.

Maar wat ik bedoelde is dat ik af en toe een 'hickup' in de muziek heb. Als een overslaande CD-speler. Net alsof de CPU even ergens te druk mee bezig is. Ook dit gebeurd niet heel vaak, op een werkdag (zeg 4 uur) muziekluisteren een keer of 1-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
ProvideInRoot schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:23:
[...]

Ja, heb het nu maar omslachtig gedaan door een playlist 'HTC' aan te maken en heb daar gewoon al mijn muziek in gezet. Maar nu moet ik dus alle nieuwe muziek wel in die playlist zetten. I Know beetje 'First World Problem' maar toch jammer.

Ohja en over First World Problems gesproken. Dat icoontje van die sync manager bovenin OSX kan ik niet in zwart wit zetten. Nu heb één groen icoontje :P
Double twist player oid kan toch je ITunes playlist gewoon syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
renzo4000 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat je te graag "nothing beats an iPhone" wil verkondigen ... uiteraard ben je daarin vrij om dat te vinden maar hou het dan zoveel mogelijk bij de feiten. Zaken als "Of zou je die vrienden/familie ook uit gaan leggen wat een factory reset, etc.?" kom je ook tegen bij de iPhone. Sterker nog, als je pech hebt kan je dagje uitrekken om je iPhone weer te herstellen met allerlei kunst en vliegwerk. Diverse fora staan er vol mee en heb ik zelf ook diverse malen mogen meemaken ... of verwijs je je familie en vrienden daar dan ook heen? ... Ik denk dat we de discussie beter hierbij kunnen laten, even goede vrienden.
[...]
Sterker nog, als je wil kan deze app je scherm tijdelijk aan laten gaan zodat je direct de notificatie ziet. Overigens biedt android standaard ook notificaties op je lockscreen (al dan niet met een app uit de store) waardoor je met 1 druk op je powerbutton ook notificaties, agenda, weer, etc kan zien.
Nope, ik probeer juist neutraal te zijn. iPhone + iOS heeft veel sterke punten en mindere punten, HTC One + Android ook. Voor familie & vrienden zou ik een iPhone aanraden, voor techies & tweakers een HTC One (of S4 afhankelijk of je design of technische grapjes belangrijk vindt). Ik krijg sterk het idee dat wat jou betreft er geen kwaad woord over de One of Android gezegd mag worden, dus laten we de discussie inderdaad maar stoppen.

Een van de mindere dingen van de One vind ik het ontbreken van een knop op (onder/boven) het scherm die je even in kan drukken als hij in standby staat als hij op het bureau ligt. Zodat je snel kan zien of je een notificatie hebt, naar het volgende muzieknr kan, etc. Een led die tijdelijk werkt, of tijdelijk het scherm aan laten gaan zal dat gemis niet verhelpen. Dat er standaard notificaties op je lockscreen mogelijk zijn lijkt me duidelijk maar heeft niets met het gemis van die knop te maken...

[ Voor 15% gewijzigd door Stiggy op 26-07-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProvideInRoot
Double twist player oid kan toch je ITunes playlist gewoon syncen?
Thanx, ga het eens proberen

[ Voor 3% gewijzigd door ProvideInRoot op 26-07-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:53:
[...]

De laatste keer dat ik keek stond er ook Android op mijn One hoor. Het is niet dat ik hem met iOS kan kopen (mmh, wellicht is dat de ideale telefoon voor mij? >:) ). Ik ben daarom van menig dat je het totaalpakket moet reviewen, dat is wat je krijgt en waar je mee te maken hebt. (en buiten dat is het motto van mijn review 'hoe ervaar je de One als je van een iPhone afkomt, zoals vermeld staat).

Over het skippen, nee dat is niet wat ik bedoelde, maar wat jij beschrijft heb ik ook wel eens. Met een paar keer drukken werkt het dan wel. Vreemd. Wat ook vreemd is, is dat ik nu PowerAmp gebruik, en af en toe toch de standaardmedia controls op het lockscreen staan. Gebeurt niet vaak, zeg 1 op de 30 keer of zo. Alleen op die standaard controls heb ik het door jouw beschreven verschijnsel.

Maar wat ik bedoelde is dat ik af en toe een 'hickup' in de muziek heb. Als een overslaande CD-speler. Net alsof de CPU even ergens te druk mee bezig is. Ook dit gebeurd niet heel vaak, op een werkdag (zeg 4 uur) muziekluisteren een keer of 1-2.
Haha, ja dat klopt. Maar mijn reactie was eigenlijk ook een reactie op je bericht om de One niet zonder meer aan te raden. Wellicht is het dan eerder zo dat je Android niet zo snel aan zou raden? Dat kan inderdaad. Maar door in jouw ogen imperfecties van voornamelijk Android, zou je de One zelf daarbij niet in het totaalpakket moeten betrekken vind ik. Maar genoeg hierover >:) , meningsverschillen blijven meningsverschillen.

Die hickups heb ik zelf nog maar een paar keer last van gehad in de 2 maanden dat ik 'm nu gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Majesty schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:09:
[...]
Die hickups heb ik zelf nog maar een paar keer last van gehad in de 2 maanden dat ik 'm nu gebruik.
Die '<< knop hickups" of heb je ook wel eens dat de muziek overslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bij poweramp zijn er geavanceerde (geluids) instellingen om die hickups te verhelpen, ook wat de lockscreencontrols betreft zijn er instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Chris.nl schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:59:
Bij poweramp zijn er geavanceerde (geluids) instellingen om die hickups te verhelpen, ook wat de lockscreencontrols betreft zijn er instellingen.
Bedankt voor de tip! Gevonden, heb de prioriteit van +2 naar Highest gezet. Komende dagen eens kijken of dat helpt.

Die lockscreen settings vind ik een beetje vaag. Zoals gezegd, meestal gaat het goed, maar heel af en toe verschijnt de standaard controls. Ik ga er nog eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:15:
[...]

Die '<< knop hickups" of heb je ook wel eens dat de muziek overslaat?
De muziek die overslaat had ik het over. Het << probleem heb ik wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:09:
[...]

Bedankt voor de tip! Gevonden, heb de prioriteit van +2 naar Highest gezet. Komende dagen eens kijken of dat helpt.

Die lockscreen settings vind ik een beetje vaag. Zoals gezegd, meestal gaat het goed, maar heel af en toe verschijnt de standaard controls. Ik ga er nog eens mee spelen.
Succes, je zou de bufferlengte ook kunnen aanpassen en wanneer je via bluetooth luistert is daar ook weer een geavanceerde instelling voor. Vrijwel elk android toestel is met poweramp hickupvrij te tunen, dus deze krachtpatser zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Chris.nl schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:04:
[...] Vrijwel elk android toestel is met poweramp hickupvrij te tunen, dus deze krachtpatser zeker.
Op het gevaar als een anti-Android man gezien te worden: is het sowieso niet een beetje vreemd dat je daarvoor moet tunen? Op andere platformen zoals iPhones, oude en hopeloos trage Symbian smartphones en op nog veel oudere dumbphones (die hadden helemaal geen CPU kracht) werkt dat toch gewoon out of the box. Waarom is tuning dan nodig op een zo'n krachtige CPU als er in de One zit?

Draaien er standaard processen met hoge prioriteit die in de weg zitten of iets dergelijks?
Voor zover ik begrepen heb heeft PowerAmp zijn eigen audio processing, maar het lijkt ook op te treden met de normale speler die de standaard Android audio processing gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Elk android toestel heeft een stock mp3 speler die "out of the box" prima is daar ligt het niet aan.
Ligt meer aan de app poweramp waarbij ik op verschillende toestellen heb moeten klooien om hem toch goed te krijgen. Beetje jammer van poweramp natuurlijk, maar als ie werkt heb je ook wat.

ps. Ik gebruik op de One de stock muziek speler, helemaal tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Chris.nl schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:02:
Elk android toestel heeft een stock mp3 speler die "out of the box" prima is daar ligt het niet aan.
Ligt meer aan de app poweramp waarbij ik op verschillende toestellen heb moeten klooien om hem toch goed te krijgen. Beetje jammer van poweramp natuurlijk, maar als ie werkt heb je ook wat.

ps. Ik gebruik op de One de stock muziek speler, helemaal tevreden mee.
Uuuh, de stock speler speelt niet eens gappless. Daar heb je dus niets aan voor thema albums, live albums, klassiek, etc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:14:
[...]

Uuuh, de stock speler speelt niet eens gappless. Daar heb je dus niets aan voor thema albums, live albums, klassiek, etc. 8)7
Dat is inderdaad de enige tekortkoming van de stock musicplayer imo...voor de rest is ie wat mij betreft perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
dafmay schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:33:
[...]
Dat is inderdaad de enige tekortkoming van de stock musicplayer imo...voor de rest is ie wat mij betreft perfect!
Ja, voor mij eigenlijk ook, zou hem liever gebruiken dan PowerAmp. Ik vind hem lekker snel (met scrollen), en duidelijk in gebruik. Jammer dat gapless (met mp3) niet werkt. Raar, want dat zou in Android 4.1 toegevoegd zijn? Misschien dat het bij de update naar 4.2 wel gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:42:
[...]

Ja, voor mij eigenlijk ook, zou hem liever gebruiken dan PowerAmp. Ik vind hem lekker snel (met scrollen), en duidelijk in gebruik. Jammer dat gapless (met mp3) niet werkt. Raar, want dat zou in Android 4.1 toegevoegd zijn? Misschien dat het bij de update naar 4.2 wel gaat werken?
Nee helaas...ik draai al een tijdje Android 4.2 en de music player geen verschil vwb gapless afspelen. Poweramp kan dan de ultieme muziek app zijn, maar ik vind de gui ronduit afzichtelijk. Dan is het voor mij snel gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
dafmay schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:11:
[...]
Poweramp kan dan de ultieme muziek app zijn, maar ik vind de gui ronduit afzichtelijk. Dan is het voor mij snel gedaan ;)
Haha, dat heb ik ook! Ik heb daarom lang getwijfeld en uiteindelijk het 'Dark Metallic Blue' skin gekocht om het wat dragelijker te maken. Jammer dat je dat effect achter album art niet uit kan zetten.

Anyways, iemand een idee hoe het kan dat gapless niet werkt terwijl Android het wel zou moeten ondersteunen? Weird! Kan er niet veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Stiggy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:07:
[...]
Een van de mindere dingen van de One vind ik het ontbreken van een knop op (onder/boven) het scherm die je even in kan drukken als hij in standby staat als hij op het bureau ligt. Zodat je snel kan zien of je een notificatie hebt, naar het volgende muzieknr kan, etc. Een led die tijdelijk werkt, of tijdelijk het scherm aan laten gaan zal dat gemis niet verhelpen. Dat er standaard notificaties op je lockscreen mogelijk zijn lijkt me duidelijk maar heeft niets met het gemis van die knop te maken...
Wellicht begrijp ik het verkeerd=, maar bovenop zit een powerbutton? Een druk erop en je lockscreen toont? Je ziet gelijk of je missed calls/SMS hebt en als je muziek afspeelt heb je op je lockscreen de muziekspeler staan om nummers te skippen, etc.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Xanion schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:45:
[...]

Wellicht begrijp ik het verkeerd=, maar bovenop zit een powerbutton? Een druk erop en je lockscreen toont? Je ziet gelijk of je missed calls/SMS hebt en als je muziek afspeelt heb je op je lockscreen de muziekspeler staan om nummers te skippen, etc.
Hij bedoelt dat een fysieke home button relaxter is dan drukken op de power knop, vooral als ie voor je ligt. En daar heeft ie helemaal gelijk in. Maar als je dat wilt dan krijg je weer een foon die veel groter is dan nodig is. Deze foon is al groot genoeg zo! En een onscreen button hoort niet op aanraking te reageren als ie uit is dus we blijven altijd de foon unlocken via de powerbutton of de volume buttons ...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb een probleem met mn mobiele bereik. Ik heb KPN als provider en het viel me op dat mn bereik niet erg goed was (max 3, maar bijna altijd 2 streepjes). Ik heb even bij de instellingen gekeken.
Netwerkmodus huidige: GSM/WCDMA/LTE automatisch.

Wanneer ik GSM/WCDMA automatisch inschakel (en dus 4G/lte uit) springt mn bereik naar 5 balkjes.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat heeft te maken met LTE , dus 4G. Dat is een bekend euvel, zoek maar op LTE in dit topic ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Outerspace schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:43:
Dat heeft te maken met LTE , dus 4G. Dat is een bekend euvel, zoek maar op LTE in dit topic ;)
Oké thnx, ik vind 2 mensen met exact het zelfde probleem. Maar er is blijkbaar (nog) geen oplossing voor... Behalve LTE uitschakelen en dus geen 4G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 03-10 09:31
Ik heb ook maar twee streepjes met 4G, maar so what? Ik haal snelheiden van 30Mbit down en 15Mbit up. Ik dacht dat dat was omdat LTE nog niet op zijn maximum snelheid opereerde, er nog meer potentieel in zit zeg maar...

maar zolang ik goed kan bellen (wat per definitie gebeurd over GSM/3G) en die snelheid er goed in zit... wat boeit mij het nou of ik geen, 1 of 12 streepjes heb :P

Voor de mensen die hun telefoon onder OSX btw willen 'bestandsbeheren', gouden app; Google Play: Droid NAS

Kabels zijn om op te laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Thanks voor Droid NAS! Top app!! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
Precies die 4g zal waarschijnlijk gewoon sneller zijn met 2 streepjes dan 3g met 5 streepjes om het zo maar kort door de bocht te wringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Henk schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:51:
Ik heb ook maar twee streepjes met 4G, maar so what? Ik haal snelheiden van 30Mbit down en 15Mbit up. Ik dacht dat dat was omdat LTE nog niet op zijn maximum snelheid opereerde, er nog meer potentieel in zit zeg maar...

maar zolang ik goed kan bellen (wat per definitie gebeurd over GSM/3G) en die snelheid er goed in zit... wat boeit mij het nou of ik geen, 1 of 12 streepjes heb :P

Voor de mensen die hun telefoon onder OSX btw willen 'bestandsbeheren', gouden app; Google Play: Droid NAS

Kabels zijn om op te laden :)
Oké klinkt logisch. Echter merkte ik soms dat de verbinding slecht werd, elkaar niet horen, galm). Dat lijkt me dan niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 03-10 09:31
Monda schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:55:
[...]

Oké klinkt logisch. Echter merkte ik soms dat de verbinding slecht werd, elkaar niet horen, galm). Dat lijkt me dan niet de bedoeling...
Nee, maar dat ligt niet aan je 4G. Voice loopt namelijk ten allen tijde over niet-LTE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
MetalManic schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:01:
Hij bedoelt dat een fysieke home button relaxter is dan drukken op de power knop, vooral als ie voor je ligt. En daar heeft ie helemaal gelijk in. Maar als je dat wilt dan krijg je weer een foon die veel groter is dan nodig is. Deze foon is al groot genoeg zo!
Want de plek waar het HTC-logo zit, en nu niets meer doet dan logo zijn, had geen knop kunnen zijn? :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Henk schreef op zondag 28 juli 2013 @ 03:04:
[...]

Nee, maar dat ligt niet aan je 4G. Voice loopt namelijk ten allen tijde over niet-LTE :)
Nee oké dat snap ik wel, maar het feit dat lte/4G AAN staat beïnvloed dit dus wel lijkt t.

GSM/WCDMA/LTE -> 1 tot max 3 streepjes en regelmatig galm en elkaar niet horen.
GSM/WCDMA -> 4 tot 5 streepjes en geen van bovenstaande klachten.

Of is dit totaal niet logisch en ligt het ergens anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Brad Pitt schreef op zondag 28 juli 2013 @ 07:55:
[...]
Want de plek waar het HTC-logo zit, en nu niets meer doet dan logo zijn, had geen knop kunnen zijn? :)
Precies! Probleem opgelost.
Ik druk nu wel eens uit pure frustratie op het HTC logo en roep "ga aan kreng!" :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Stiggy schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Precies! Probleem opgelost.
Ik druk nu wel eens uit pure frustratie op het HTC logo en roep "ga aan kreng!" :o
Ik ben al lang blij dat het logo nu dienst doet als menu knop. Zo nutteloos is ie dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
MetalManic schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:58:
[...]

Ik ben al lang blij dat het logo nu dienst doet als menu knop. Zo nutteloos is ie dus niet meer...
Het logo doet helemaal niet dienst als menu knop? Lang drukken op de home knop doet dienst als menu knop... Er worden 3 taken aan de home knop toegewezen: home door kort te drukken, menu door lang te drukken en naar boven vegen voor google now te openen.
Heb jij eigenlijk wel een HTC One? :+

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
LaurentS schreef op zondag 28 juli 2013 @ 10:08:
[...]

Het logo doet helemaal niet dienst als menu knop? Lang drukken op de home knopnst als menu knop... Er worden 3 taken aan de home knop toegewezen: home door t te drukken, menu door lang te drukken en naar boven vegen voor google now te openen.
Heb jij eigenlijk wel een HTC One? :+
Ja hoor, een beetje gecustomized maar zeker wel een HTC one. Ook als de foon op tafel ligt dan veeg ik van de back naar de home button en hij gaat aan... En vice versa. Lijkt mij de oplossing voor het probleem van het niet hebben van een fysieke knop. Dus, head over naar het root forum allemaal en zorg dat je het elementalx kernel op je foon krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MetalManic schreef op zondag 28 juli 2013 @ 10:24:
[...]

Ja hoor, een beetje gecustomized maar zeker wel een HTC one. Ook als de foon op tafel ligt dan veeg ik van de back naar de home button en hij gaat aan... En vice versa. Lijkt mij de oplossing voor het probleem van het niet hebben van een fysieke knop. Dus, head over naar het root forum allemaal en zorg dat je het elementalx kernel op je foon krijgt!
:) Indeed. Geweldig handige toevoegingen aan een al geweldig toestel.

Off-topic : ElementalX kernel (icm VenomViper 1.2.1) in 12 uur standby (wifi, sync aan)...2% accuverbruik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:02
Is er eigenlijk al nieuws wanneer de 4.2.2 uitrol weer verder gaat? Mijn tweede One wil ook graag 4.2.2 :'(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Vorige week kwam het bericht dat 4.2.2 uit is, echter ik krijg nog steeds geen update. Iemand anders hier last van? Ik heb een unbranded, simlock vrije phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:02
PolderPloer! schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:05:
Vorige week kwam het bericht dat 4.2.2 uit is, echter ik krijg nog steeds geen update. Iemand anders hier last van? Ik heb een unbranded, simlock vrije phone
Update is sinds afgelopen week stopgezet vanwege "issues". Officieel mob internet settings issue, maar mogelijk meer ;)

Veel mensen hadden na de update bijvoorbeeld geen focus meer met de camera (waaronder ik). Zou binnen paar dagen weer beginnen met updaten...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Iemand die de top cover heeft besteld in NLD of DLD ?
Is deze vanaf de buitenkant te vervangen ?

http://www.etradesupply.c...d-bottom-cover-black.html

[ Voor 19% gewijzigd door Z900 op 28-07-2013 13:16 ]

Pagina: 1 ... 95 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)