@hierboven, ik vind het niet heel mooi dan. Heb liever 1 icon met verschillende acties
Wat ik graag zou willen is wat Action Launcher kan doen met 1 icon. Maar ik wil die hele Action launcher niet, vind Sense 5 prima. Alleen heeft HTC (en Google..) gewoon stilgestaan wat betreft de ontwikkeling van homescreens. Net als Apple heb je icoontjes en mapjes met icoontjes (jaa.. en widgets).
Bij Action Launcher kan je aan 1 icoon, bijv Internet, een widget toewijzen voor als je dubbelklikt of swyped over je internet icon.
Dus 1x klikken --> internet
2x klikken --> bookmarks widget
Google maps 1x klikken --> google maps
Google maps dubbelklikken --> mapje met route naar huis via auto, route naar vriendin via OV etc etc. heb je dus in 2 acties bam gelijk je bustijden of navigatie.
En bij de bel app kan je dan hetzelfde doen, dubbelklikken = mapje met speeddial naar de mensen die je regelmatig belt.
Enige wat HTC hoeft te doen (of iemand die het kan) is de optie toevoegen dat je een icoon op het scherm kan zetten, daar een pictogram + een app voor single click en een mapje of widget voor dubbelklik aan toe kan wijzen. Ik kan het helaas niet..
[
Voor 4% gewijzigd door
Jazco2nd op 25-07-2013 14:06
]