[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.614 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CRXDelSol schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:35:
[...]

Mediamarkt.
Nooit gehad over een abonnement of iets dergelijks. Gewoon een los toestel voor 650 euro.

Je hebt wel gelijk, maar je gaat er niet vanuit dat je bij een los toestel een door een provider gebranded toestel koopt, wat al niet eens je provider is.
Dit soort dingen verwacht ik alleen bij toestellen die je krijgt bij een abonnement verlenging of iets dergelijks, niet iets wat je zo los koopt.

En nu kleven daar dus achteraf ook nadelen aan.
Mm dat is super knullig ja. Dan zou ik daar toch eens verhaal gaan halen.
Ik heb een HTC_E11 (Inmiddels GOOGL001 met Google RUU) van de Belcompany maar mijn vriendin heeft er ook een van de MediaMarkt en laat zij nou ook net geen update melding krijgen vandaag.

Vanavond dus toch maar eens kijken welke CID ze heeft.

edit: HTC__E11 dus het juiste, gekocht bij de MediaMarkt drie weekjes terug voor 599,-

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 15-07-2013 19:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Donstil schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:35:
[...]

Mm dat is super knullig ja. Dan zou ik daar toch eens verhaal gaan halen.
Ik heb een HTC_E11 (Inmiddels GOOGL001 met Google RUU) van de Belcompany maar mijn vriendin heeft er ook een van de MediaMarkt en laat zij nou ook net geen update melding krijgen vandaag.

Vanavond dus toch maar eens kijken welke CID ze heeft.
Ik heb dat ook is een keer gehad bij de mediamarkt! Kocht een losse htc one x, en bij het opstarten kwam er een Vodafone logo in te staan! ik terug naar de winkel zegt die gast dat ik er een branded rom op heb gezet??? 8)7 Na veel vloeken eindelijk mijn geld terug gehad. :(

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Weer wat geleerd :D Swipen met 2 vingers, thanks!
dafmay schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:01:

- Wat te tonen en wat niet
- Meteen tonen bij 1-vinger swipe (ipv 2-vingers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Htc one is net gearriveerd, zit al enkele minuten met oplader in de stekker maar kan hem niet aansteken, er gebeurt helemaal niks wanneer ik powerbutton indruk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:50:
Htc one is net gearriveerd, zit al enkele minuten met oplader in de stekker maar kan hem niet aansteken, er gebeurt helemaal niks wanneer ik powerbutton indruk..
Als de accu helemaal leeg is (wat kan bij een nieuw toestel) zul je toch wat meer geduld moeten hebben dan een paar minuten denk ik, brandt de rode led wel tijdens het opladen?

Tevens moet je de powerknop ingedrukt houden tot je de trilmotor voelt, 1x drukken zal dus niks doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Occy74 op 15-07-2013 16:54 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 12:12
Sheik schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:40:
Weer wat geleerd :D Swipen met 2 vingers, thanks!
[...]
No prob :) had deze tip ook weer verderop in dit topic gelezen eerder vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:50:
Je moet het toestel ook niet aansteken...dat vind ie helemaal niet fijn :P Maar zonder gekheid...zoals drunkfux (wat een naam zeg hahaha) zegt...waarschijnlijk nog iets geduld hebben zodat accu voldoende is opgeladen...en inderdaad de aan/uit button even goed ingedrukt houden (2-3 sec).

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 15-07-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:53:
[...]

Als de accu helemaal leeg is (wat kan bij een nieuw toestel) zul je toch wat meer geduld moeten hebben dan een paar minuten denk ik, brandt de rode led wel tijdens het opladen?

Tevens moet je de powerknop ingedrukt houden tot je de trilmotor voelt, 1x drukken zal dus niks doen.
Daarnet brande er een rood ledje in de speakers, ik dacht om hem dan aan te steken en op power te duwen maar daardoor is die dus terug weg.. Nu geen rode led of niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Probeer even een andere lader, ledje brand bij het laden namelijk (en laat hem even aan de lader liggen voor je hem aan doet).

[ Voor 31% gewijzigd door spNk op 15-07-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb es de usb kabel kabel van m'n externe hd gebruikt in plaats, nog steeds geen ledje die brandt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Laat het ding gewoon een tijdje (meer dan een uur) aan de lading liggen en kijk wat er dan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen led lichtje die brandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal er nu een uurtje niet aankomen en in de oplader laten zitten -- wel vreemd want daarnet brande de LED wel maar had dan op de power geduwd en dan niet meer ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike__thijssen
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-03-2015
In versie 4.2.2 zijn de ontwikkelaars opties verborgen om er aan te komen moet je 7x op het buildnummer drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uurtje opgeladen met de usb+stopcontact lader, dan een halft uurtje in m'n pc gestoken met een andere usb kabel.

Nog steeds geen led lichtje die brandt of enig teken van leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:49:
Uurtje opgeladen met de usb+stopcontact lader, dan een halft uurtje in m'n pc gestoken met een andere usb kabel.

Nog steeds geen led lichtje die brandt of enig teken van leven..
Probeer eens de aan/uit knop een seconde of 10-15 ingedrukt te houden...zien of er leven in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nog steeds niks? Begin bijna aan een DOA te denken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn One heeft dat ook hoor, als ik hem aan de lader hang terwijl de telefoon uit is gaat het ledje branden.
Als ik dan 1x kort op de aanknop druk gaat dat ledje uit en laad hij niet verder op (telefoon is uit).

Kwam ik ooit eens bij toeval achter toen hij 2 uur aan de lader had gelegen met het ledje uit.
1x kort drukken en het ledje gaat aan en hij gaat laden.

Echt geen idee waarom het erin zit maar het lijkt een feature, ik heb het inmiddels op meerdere One's geprobeerd en ze hebben het allemaal.

(One met 75% uit zetten> aan de lader> ledje branden> knopje kort indrukken> 2 uur aan de lader> van de lader> aanzetten> nog steeds 75%)

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 15-07-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
mike__thijssen schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:55:
In versie 4.2.2 zijn de ontwikkelaars opties verborgen om er aan te komen moet je 7x op het buildnummer drukken!
aw yess, bedankt!
na de update was blijkbaar de ontwikkelaarsoptie 'animaties weergeven' terug aangevinkt. dit heb ik direct terug uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niks.. Het feit dat de led daarnet wel even brandde (had dan wss niet op power mogen duwen maar dan nog..) betekent toch dat hij niet DOA is?

Kutzooi, terugzenden dan maar veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:43:
Nog steeds niks.. Het feit dat de led daarnet wel even brandde (had dan wss niet op power mogen duwen maar dan nog..) betekent toch dat hij niet DOA is?

Kutzooi, terugzenden dan maar veronderstel ik.
al een factory reset geprobeerd dmv hardware buttons?
Geen idee of het werkt hoor, maar zou je kunnen proberen als je dat nog niet gedaan hebt,
anders zal die idd terug moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben in dat menu geraakt dan wanneer ik de factory reset doe begint hij laden en krijg ik een rode driehoek met uitroepteken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb ook eindelijk de update binnen. Maar ik zie geen mogelijkheid dat ik de quick settings kan aanpassen. Welke ik bv wel of niet wil en de volgorde enzo. Nu zit er ook geen icoon om gps aan en uit te doen bv, wat ik wel graag wil hebben. Heb net power toggles verwijderd, maar kan hem weer gaan installeren denk ik.

Merk trouwens ook dat de trilfunctie nu anders trilt. Hij trilt trager bij bepaalde meldingen.

[ Voor 13% gewijzigd door xileS op 15-07-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:52
CRXDelSol schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:34:
Ik vind het zwaar belachelijk dat ik een branded toestel heb terwijl ik et 650 euro voor heb mogen aftikken in de winkel als los toestel en alles.
Je had vanaf dag 1 na aanschaf kunnen weten dat je een branded toestel hebt: kwiebus in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Het is trouwens wel prettig dat met de update ook het gekraak in youtube HD opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:51:
Ben in dat menu geraakt dan wanneer ik de factory reset doe begint hij laden en krijg ik een rode driehoek met uitroepteken..
Staat er verder nog iets bij of alleen driekhoek + uitroepteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kid_Stevie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:54:
[...]

Staat er verder nog iets bij of alleen driekhoek + uitroepteken
Nope, hij begint laden en dan zwart scherm met driekhoek + uitroepteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb et nog es gedaan, nu kwam de laadbalk en dan gewoon zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb recovery gedaan dan zwart scherm en nu gaat hij plots..

Ben em nu aan et instellen en die vraagt select your carrier, ben bij mobile vikings belgie maar die staat er niet tussen. (Gsm besteld via amazon.de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:17:
Heb recovery gedaan dan zwart scherm en nu gaat hij plots..

Ben em nu aan et instellen en die vraagt select your carrier, ben bij mobile vikings belgie maar die staat er niet tussen. (Gsm besteld via amazon.de)
dat klinkt goed, wel in de gaten houden, als die raar doet anders gewoon terug sturen
vikings is een virtuele provider die gebruik maakt van Base, dus waarschijnlijk Base.
Maar moet je even op de website van mob. vik. kijken, staat ook welke instellingen en dergelijke je moet doen voor je internet enzo. Anders hun helpdesk raadplegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt helium beter dan de htc backup? Ik wil beide doen voor het geval dat eentje mis gaat, maar helium is een heel gedoe, als htc backup gewoon goed zijn werk doet dan skip ik helium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info kid_stevie.

Linksboven een icoontje van sim kaart met een uitroepsteken, wat wil dat zeggen?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Meer mensen die langer doen met de batterij onder Android 4.2? Merk toch wel iets van een verbetering. Lijkt 1/6 langer mee te gaan op een dag in vergelijk met Android 4.1!

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 15-07-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Kan geen .apk progje installeren door met de ES explorer er op te klikken (het onbekende bronnen vakje is aangevinkt) kan ik alleen op -annuleren- klikken.....-installeren- doet niks ?!?!?

Wat is er loos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
alwaysleft schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:50:
Meer mensen die langer doen met de batterij onder Android 4.2? Merk toch wel iets van een verbetering. Lijkt 1/6 langer mee te gaan op een dag in vergelijk met Android 4.1!
Yup hier ook...een duidelijk en behoorlijk verschil. Vandaag behoorlijk in de weer geweest met de mobiel en aan eind vd dag nog 56% over...normaal zat ik dan wel op zo'n 35% over. Morgen en de komende dagen meer uitgebreid testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:02
na 10,5uur nog op 63% :)

jammer dat fastboot niet meer werkt, loopt bootloader vast, dus kan geen custom recovery booten om superuser te flashen, dus nog even geen root

voor diegene die een T-mobile, Vodafone, KPN of wat dan ook CID hebben.. ipv de HTC__001 of HTC__E11

unlock je bootloader en maak je toestel S-OFF via revone methode:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2314582

zodra dat gelukt is, herstart je in bootloader, ga je naar fastboot en type je,
fastboot oem writecid HTC_E11 of HTC__001

erna kan je gewoon weer ./revone -l (om bootloader te locken)
en weer in fastboot, fastboot oem writesecureflag 3 (weer S-ON)

zo is je toestel nog steeds stock, kan je voortaan gewoon updaten ;)

nog een tip voor accu, ik moet het zelf ook nog even testen.

telefoon aan en tot 100% opladen, lampje word groen
telefoon uit en weer aan de lader, lampje is rood, wachten tot groen
weer helemaal opstarten en aan de lader, wachten tot groen
nu zou je telefoon gecalibreerd zijn en het langer volhouden

nog leuk nieuws, het werd al gespeculeerd, maar nu bevestigd, er komt een HTC One Max
toestel met 5,9" full hd display
2GB geheugen
32/64GB opslag (ik had ook eens gelezen 16GB+SD card slot)
snapdragon 800, met 2,3ghz quadcore
http://www.gsmarena.com/h...nch_one_max-news-6376.php
en volgens dat artikel zou het in september op de markt komen
maar er gaan geruchten dat die telefoon met android 5 komt
en over android 5 word gezegd dat het eind oktober uitgebracht word, dus zou htc one max erna moeten komen..
dus afwachten nog :)

[ Voor 39% gewijzigd door SuperVeloce op 15-07-2013 22:18 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:45:
Bedankt voor de info kid_stevie.

Linksboven een icoontje van sim kaart met een uitroepsteken, wat wil dat zeggen?
you're welcome

Of je simkaart zit er niet goed in (sim er opnieuw indoen, telefoon herstarten etc), of je hebt misschien toch niet de goede carrier geselecteerd (kan je bij je instellingen als t goed is opnieuw doen). Hij is trouwens verder ook niet gebrand?

Geen idee of je verder al veel kan vinden over simkaart problemen op Google, xda, etc. Anders alsnog er over na gaan denken om hem terug te sturen.
alwaysleft schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:50:
Toevallig een dag niet veel mee gedaan, maar is een goeie ga er even opletten. Was er trouwens al zeer tevreden over, maar nog wat langer er mee doen is nooit verkeerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Kid_Stevie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:11:
[...]

you're welcome

Of je simkaart zit er niet goed in (sim er opnieuw indoen, telefoon herstarten etc), of je hebt misschien toch niet de goede carrier geselecteerd (kan je bij je instellingen als t goed is opnieuw doen). Hij is trouwens verder ook niet gebrand?

Geen idee of je verder al veel kan vinden over simkaart problemen op Google, xda, etc. Anders alsnog er over na gaan denken om hem terug te sturen.

[...]

Toevallig een dag niet veel mee gedaan, maar is een goeie ga er even opletten. Was er trouwens al zeer tevreden over, maar nog wat langer er mee doen is nooit verkeerd 8)
Heb hem net zo intensief gebruikt als anders, ik merk toch iets van een verbetering. Jammer alleen dat het nog 3 uur duurt eer die van 0 tot 100% is opgeladen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
wie laat z'n telefoon ook tot zo'n 0% komen.. mijne komt nooit lager dan 10% en ik laad de telefoon altijd snachts op

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SuperVeloce schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:29:
wie laat z'n telefoon ook tot zo'n 0% komen.. mijne komt nooit lager dan 10% en ik laad de telefoon altijd snachts op
Ik laad hem ook niet onder de 20% komen, alleen van 20 tot 100% opladen duurt 2,5 uur. Dus 0 tot 100% zal 3 uur duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
ik heb echt het idee dat mijn one een falende batterij heeft.. klasgenoten zitten er meer op en hoeven hem minder aan de lader te leggen(zij hoeven geen oplader mee, ik wel)

Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johannessmit schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:42:
ik heb echt het idee dat mijn one een falende batterij heeft.. klasgenoten zitten er meer op en hoeven hem minder aan de lader te leggen(zij hoeven geen oplader mee, ik wel)
Kan aan van alles liggen. Helderheid, hoeveel pushmails, apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:44:
[...]

Kan aan van alles liggen. Helderheid, hoeveel pushmails, apps
Zo heel veel pushmails heb ik niet, volgens mij zit ik op interval van halfuur. helderheid heb ik zo laag mogelijk, apps eigenlijk alleen whatsapp, messenger, facebook, ingress(sluit ik meteen af als k er klaar mee ben, vaak maar een minuut of 10) en dus mn agenda, email, google keep

Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
johannessmit schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:45:
[...]

Zo heel veel pushmails heb ik niet, volgens mij zit ik op interval van halfuur. helderheid heb ik zo laag mogelijk, apps eigenlijk alleen whatsapp, messenger, facebook, ingress(sluit ik meteen af als k er klaar mee ben, vaak maar een minuut of 10) en dus mn agenda, email, google keep
Google now wilt je batterij ook redelijk leeg trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
johannessmit schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:45:
[...]

Niet zo moeilijk doen. Wakelock downloaden van de play store en je ziet gelijk wat de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
aangezien wij een Snapdragon processor hebben, heb ik BatteryGuru van Snapdragon geinstalleerd op m'n telefoon, dit programma houd eerst 3 dagen je telefoon gebruik bij en gaat dan je telefoon optimaliseren, zodat je batterij het langer volhoud ;)

Google Play: Snapdragon™ BatteryGuru.

weet nog niet of het goed werkt, bij mij start het over 1 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Nu online
Slurpie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:49:
[...]

Google now wilt je batterij ook redelijk leeg trekken.
Dan ga ik daar es naar de instellingen kijken, vind het namelijk wel handig om snel en makkelijk bustijden te vinden naar huis van locaties.
SuperVeloce schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:53:
aangezien wij een Snapdragon processor hebben, heb ik BatteryGuru van Snapdragon geinstalleerd op m'n telefoon, dit programma houd eerst 3 dagen je telefoon gebruik bij en gaat dan je telefoon optimaliseren, zodat je batterij het langer volhoud ;)

Ga ik ook downloaden nu.. hopelijk verbetert het, want dit is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
SuperVeloce schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:53:

Dikke onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Nu online
SAWYER schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:50:
[...]

Niet zo moeilijk doen. Wakelock downloaden van de play store en je ziet gelijk wat de boosdoener is.
Even gedownload.. ik denk dat dropbox nogal een kreng is voor je batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Z900 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:50:
Kan geen .apk progje installeren door met de ES explorer er op te klikken (het onbekende bronnen vakje is aangevinkt) kan ik alleen op -annuleren- klikken.....-installeren- doet niks ?!?!?

Wat is er loos ?
Iemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ervaring mee dan?

ik weet niet of het gaat helpen, maar merk ik vanzelf, al weet ik het nooit zeker of het straks helpt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Binnen 24 uur kicken wordt niet gewaardeerd. Dit topic is vrij actief dus je bericht wordt wel gelezen maar blijkbaar is er nog geen antwoord voor.
SuperVeloce schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:28:
[...]
ervaring mee dan?
ik weet niet of het gaat helpen, maar merk ik vanzelf, al weet ik het nooit zeker of het straks helpt :P
Verwacht geen wonderen maar het doet wel wat, ik spreek uit ervaring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:47
Ik heb mn HTC one bij dutchcoms.nl gekocht.Vandaag achter gekomen met CID getter dat mijn toestel Tmobile branded is.Dus ik kan fluiten achter android 4.2.
Ik maar denken dat indien je het HTC logo ziet bij booten dat alles in orde is...
Zijn er nog mensen die dezelfde ervaringen hebben bij dutchcoms.nl?Vind dit oplichterij, je betaald wel de hoofdprijs, maar krijgt branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Tevreden met de nieuwe update maar in de toggles mis ik de gps toggle... Deze heb ik niet altijd aan maar als ik navigatie gebruik of een sporttrakcing app zou het fijn zijn om ook snel de GPS te kunnen aanzetten.
Toggles als auto rotate en wifi hotspot kunnen me gestolen worden. Is dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 10:49
SuperVeloce schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:28:
Doet het niet. Het veroorzaakt een immense berg wakelocks om erna niets positiefs ervoor terug te geven :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbkooy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09-2017
Zijn er meer mensen die te maken hebben met een updatepakket dat beschadigd is?

Ik heb zowel de kleine als grote update normaal kunnen binnenhalen maar bij het controleren van het pakket van 416 MB krijg ik de melding dat deze beschadigd is en de vraag of ik hem opnieuw wil downloaden. Na het klikken op "opnieuw downloaden" krijg ik direct de melding dat ik hem kan gaan installeren. De telefoon schakelt zichzelf uit en gaat beginnen met updaten maar stopt op zo'n derde van de voortgang en de rode driehoek met uitroepteken verschijnt.

Heb naast het 10x downloaden ook al een soft reset, het leeghalen van mijn cache en het opnieuw installeren van het beschadigde bestand geprobeerd.. Is er iemand met ervaring met dit probleem? Of natuurlijk liever nog: iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 19:45
Weer een reset en opnieuw downloaden via een ander (Wifi) netwerk zou ik denk ik proberen..
Of het wat uit gaat halen vraag ik mij af, maar je kunt het altijd proberen :P ergens gaat het fout..

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
pbkooy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 00:16:

Ik heb zowel de kleine als grote update normaal kunnen binnenhalen maar bij het controleren van het pakket van 416 MB krijg ik de melding dat deze beschadigd is en de vraag of ik hem opnieuw wil downloaden. Na het klikken op "opnieuw downloaden" krijg ik direct de melding dat ik hem kan gaan installeren. De telefoon schakelt zichzelf uit en gaat beginnen met updaten maar stopt op zo'n derde van de voortgang en de rode driehoek met uitroepteken verschijnt.

Heb naast het 10x downloaden ook al een soft reset, het leeghalen van mijn cache en het opnieuw installeren van het beschadigde bestand geprobeerd.. Is er iemand met ervaring met dit probleem? Of natuurlijk liever nog: iemand met een oplossing?
Factory-reset proberen.... Is je toestel nog stock? Zo nee, wat heb je gedaan?
Hopelijk kan iemand je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbkooy
Toestel is nog volledig stock en unbranded. Kan morgen op het WiFi netwerk van mijn werk wel eens even kijken of het verschil maakt. En ja, een factory reset heb ik ook overwogen, maar het lijkt me toch dat ik een onbeschadigde versie van het bestand zou moeten kunnen binnenhalen?

In ieder geval alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
pbkooy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 00:16:

Sluit je htc one aan op de pc en ga naar het mapje downloads je moet even zoeken waar de update naar gedownload word. Als je het hebt gevonden dan verwijder je deze beschadigde update unplug je telefoon en probeer het opnieuw!

Ik hoop dat je dan de update volledig krijgt. Het is maar een suggestie! Ik hoor graag of het heeft gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Unsigned apk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
kwiebus schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:52:
[...]

Je had vanaf dag 1 na aanschaf kunnen weten dat je een branded toestel hebt: kwiebus in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Het is trouwens wel prettig dat met de update ook het gekraak in youtube HD opgelost is.
Nooit last van gehad.
SuperVeloce schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:11:
na 10,5uur nog op 63% :)

jammer dat fastboot niet meer werkt, loopt bootloader vast, dus kan geen custom recovery booten om superuser te flashen, dus nog even geen root

voor diegene die een T-mobile, Vodafone, KPN of wat dan ook CID hebben.. ipv de HTC__001 of HTC__E11

unlock je bootloader en maak je toestel S-OFF via revone methode:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2314582

zodra dat gelukt is, herstart je in bootloader, ga je naar fastboot en type je,
fastboot oem writecid HTC_E11 of HTC__001

erna kan je gewoon weer ./revone -l (om bootloader te locken)
en weer in fastboot, fastboot oem writesecureflag 3 (weer S-ON)

zo is je toestel nog steeds stock, kan je voortaan gewoon updaten ;)

nog een tip voor accu, ik moet het zelf ook nog even testen.

telefoon aan en tot 100% opladen, lampje word groen
telefoon uit en weer aan de lader, lampje is rood, wachten tot groen
weer helemaal opstarten en aan de lader, wachten tot groen
nu zou je telefoon gecalibreerd zijn en het langer volhouden

nog leuk nieuws, het werd al gespeculeerd, maar nu bevestigd, er komt een HTC One Max
toestel met 5,9" full hd display
2GB geheugen
32/64GB opslag (ik had ook eens gelezen 16GB+SD card slot)
snapdragon 800, met 2,3ghz quadcore
http://www.gsmarena.com/h...nch_one_max-news-6376.php
en volgens dat artikel zou het in september op de markt komen
maar er gaan geruchten dat die telefoon met android 5 komt
en over android 5 word gezegd dat het eind oktober uitgebracht word, dus zou htc one max erna moeten komen..
dus afwachten nog :)
GRAPJAS! bootloader unlocken = alle data/settings kwijt, is echt een hard reset. Daar waarschuwt HTC dan ook 2maal voor tijdens dat proces. DE reden dat ik nog steeds niet het HTC Logo heb geactiveerd zodat het een knop wordt. Wil het heel graag maar ben dan weer uuuuren en vervolgens nog dagen en weken bezig om alles weer in te stellen zoals ik wil. Nee dankje.
En verder, wat boeit de One Max, of doe jij altijd maar een half jaartje met je telefoon? Koop dan een plastic Chinese kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:32
Via revone kan je unlocken ZONDER je data/settings kwijt te zijn. Dit gaat buiten HTC om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Lizard schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 01:48:
Via revone kan je unlocken ZONDER je data/settings kwijt te zijn. Dit gaat buiten HTC om.
precies!

Nee ik doe niet altijd maar halfjaar met telefoon.. mja mocht 10juli al verlengen, dus gelijk One gehaald en zodra One Max komt, neem ik die waarschijnlijk ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SuperVeloce op 16-07-2013 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid de "AUTO" app te gebruiken zonder de officiele HTC dock. Dus dat ie ook automatisch start als ik'm in de actieve Brodit houder stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:33

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmm .. sinds de update lijkt mijn batterij heel snel op te gaan.
Bij normaal gebruik (beetje bellen, agenda items, facebooken, fototje maken en uploaden) haal ik met gemak 2 dagen, 1 dag bij eavy use.
Toen ik gisteren de update geïnstalleerd had, zat ik op 72% vanochtend had ik nog maar 12% over.
Als ik naar de wakelocks kijk, staat whatsapp er ineens heel hoog bij.
Ik heb het appje pas gisteren geïnstalleerd, maar toen stond whatsapp echt niet met zoveel uur zo hoog?

Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/6822013_07_16_08_tn.48_tn.34_tn.jpg

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Koffie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:57:
Hmm .. sinds de update lijkt mijn batterij heel snel op te gaan.
Bij normaal gebruik (beetje bellen, agenda items, facebooken, fototje maken en uploaden) haal ik met gemak 2 dagen, 1 dag bij eavy use.
Toen ik gisteren de update geïnstalleerd had, zat ik op 72% vanochtend had ik nog maar 12% over.
Als ik naar de wakelocks kijk, staat whatsapp er ineens heel hoog bij.
Ik heb het appje pas gisteren geïnstalleerd, maar toen stond whatsapp echt niet met zoveel uur zo hoog?

[afbeelding]
De laatste versie(s) van whatsapp lijken inderdaad een zeer hoog aantal wakelocks te veroorzaken. Overigens heb ik gisteravond update gedaan naar de allerlaatste versie van whatsapp...eens zien of het euvel nu verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbkooy
faisje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 01:01:
[...]

Sluit je htc one aan op de pc en ga naar het mapje downloads je moet even zoeken waar de update naar gedownload word. Als je het hebt gevonden dan verwijder je deze beschadigde update unplug je telefoon en probeer het opnieuw!

Ik hoop dat je dan de update volledig krijgt. Het is maar een suggestie! Ik hoor graag of het heeft gewerkt!
Ik heb zowel via mijn laptop als via ES File Explorer gezocht naar het beschadigde updatepakket, maar heb deze niet kunnen vinden. In het mapje downloads staan alleen de afbeeldingen, pdf's e.d. die ik heb gedownload vanuit mijn browser, mail, etc. De verdere mapjes heb ik doorgekeken aan de hand van de laatst gewijzigd datum. Ook deze zoektocht heeft mij helaas niets opgeleverd.

Als ik de installatie van de update annuleer krijg ik wel de volgende melding: "Dit stopt de update en verwijdert het gedownloade updatebestand van de telefoon". Als ik hierna opnieuw ga zoeken naar updates vindt mijn One de update weer en begint het downloaden weer van voren af aan, maar wederom helaas een beschadigd bestand.

Alle suggesties worden gewaardeerd hoor! Ik blijf gewoon proberen, als is het tot op heden aardig frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Potverdorie. De 4.2.2 update maakt mij weer boos... Het multitask scherm ging lekker snel voorheen, nu is dat terug oertraag als je bvb een app sluit, eer je de volgende kan sluiten. Ook als je vanuit het multitask scherm naar een app gaat, krijg je zoals bij de one X eerst snel een wazige versie van de app te zien, daarna opent de app echt. Voorheen was dit bijna niet te zien.
Door de update is ook Google maps/navigation vernieuwd. Die ziet er wel leuk uit, maat hij kan ook niet overweg met multitasking, crasht altijd...
Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
pbkooy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:17:
[...]

Ik heb zowel via mijn laptop als via ES File Explorer gezocht naar het beschadigde updatepakket, maar heb deze niet kunnen vinden. In het mapje downloads staan alleen de afbeeldingen, pdf's e.d. die ik heb gedownload vanuit mijn browser, mail, etc. De verdere mapjes heb ik doorgekeken aan de hand van de laatst gewijzigd datum. Ook deze zoektocht heeft mij helaas niets opgeleverd.

Als ik de installatie van de update annuleer krijg ik wel de volgende melding: "Dit stopt de update en verwijdert het gedownloade updatebestand van de telefoon". Als ik hierna opnieuw ga zoeken naar updates vindt mijn One de update weer en begint het downloaden weer van voren af aan, maar wederom helaas een beschadigd bestand.

Alle suggesties worden gewaardeerd hoor! Ik blijf gewoon proberen, als is het tot op heden aardig frustrerend.
Ik weeet niet of het mogelijk is via HTC Sync op je pc te updaten? Anders kan je dat even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
Hebben meer mensen problemen met de kpn ITV app sinds versie 4.2.2? sinds ik de update heb gedraaid doet deze het niet meer. Blijft hangen nadat hij geladen is.

Nu heb ik voordat ik de update draaide eerst mijn T-Mobile branded toestel unbranded gemaakt dus ik heb wel meer gewijzigd en vroeg me dus af of het echt aan 4.2.2 ligt of aan mijn unbranded maken.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

efari schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:18:
Potverdorie. De 4.2.2 update maakt mij weer boos... Het multitask scherm ging lekker snel voorheen, nu is dat terug oertraag als je bvb een app sluit, eer je de volgende kan sluiten. Ook als je vanuit het multitask scherm naar een app gaat, krijg je zoals bij de one X eerst snel een wazige versie van de app te zien, daarna opent de app echt. Voorheen was dit bijna niet te zien.
Door de update is ook Google maps/navigation vernieuwd. Die ziet er wel leuk uit, maat hij kan ook niet overweg met multitasking, crasht altijd...
Zucht
Het gedrag dat je beschijft is normaal.
Als je een app een een tijd niet gebruikt kan deze gesloten worden als andere apps het ram nodig hebben. Op de One zou dat veel minder vaak moeten gebeuren dan op de One X omdat je meer ram hebt.
Het kan zijn dat het na de update wat erger is aangezien de software nog moet "settlen" en dus wat meer resources gebruikt.
Maps werkt hier prima btw en ik haal nu ook prima batterij tijden.
Ik heb wel location reporting uit gezet in google maps aangezien dat bij mij aardig wat wakelocks veroorzaakte. Overigens is dat niet de location service. Die staat gewoon aan en de apps die er gebruikt van maken werken dus ook prima.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
rajackar schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:27:
[...]
Het gedrag dat je beschijft is normaal.
Als je een app een een tijd niet gebruikt kan deze gesloten worden als andere apps het ram nodig hebben. Op de One zou dat veel minder vaak moeten gebeuren dan op de One X omdat je meer ram hebt.
Het kan zijn dat het na de update wat erger is aangezien de software nog moet "settlen" en dus wat meer resources gebruikt.
Nee hoor, het is effectief omdat er een kleine animatie is(alle apps schuiven eentje op) waardoor je moet wachten. Voor de update was die animatie veeel sneller.

Edit: als je het over die wazige preview had, dan kan je gelijk hebben, maar voor de update had ik er alleszins geen last van..

[ Voor 9% gewijzigd door efari op 16-07-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

OF je hebt een vinkje staan bij dat alleen Google Play apps gedownload mogen worden o.i.d. OF je hebt een screen adjuster app draaien. Ik had op mijn HTC One X de app Screen Adjuster draaien. Om de een of andere reden wilt ie geen apktjes installeren met deze screenadjuster app enabled.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Wie voeren er eigenlijk allemaal een factory reset uit nadat de update geïnstalleerd is? Ik heb dit zelf wel gedaan en ik denk dat dit ook veel "wazige" problemen kan voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
efari schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:18:
Zucht
Vwb de "wazige versie van de app" die je krijgt te zien wanneer je deze aanklikt vanuit multitask scherm...ik vermoed dat binnen developers opties de setting "animaties" staat geactiveerd. Ik heb deze gedeactiveerd en een app opent zonder vertraging vanuit multitask scherm. Die setting is overigens altijd het eerste dat ik uitzet omdat het alles enorm vertraagt (weergave > openen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Inderdaad, met die animaties uit is het wat minder. Vreemd, ik had het nochtans al uitgezet, is ook het eerste wat ik doe.. Ze waren blijkbaar vanzelf terug aangesprongen

[ Voor 17% gewijzigd door efari op 16-07-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kid_Stevie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:11:
[...]Of je simkaart zit er niet goed in (sim er opnieuw indoen, telefoon herstarten etc), of je hebt misschien toch niet de goede carrier geselecteerd (kan je bij je instellingen als t goed is opnieuw doen). Hij is trouwens verder ook niet gebrand?

Sim kaart full komt er op als notificatie als ik m'n SIM er uithaal, terug in steek en restart.

Hoe kun je checken of je toestel branded is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:54:
Is er een mogelijkheid de "AUTO" app te gebruiken zonder de officiele HTC dock. Dus dat ie ook automatisch start als ik'm in de actieve Brodit houder stop.
Ik doe dat met de app NFC Task Launcher en een NFC-sticker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Laatst online: 22-07 23:58
Ligt het nou aan mij of is er niet zoveel veranderd met 4.2.2? De core-experience blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 13:44
Ik had gister ten tijde van de update hier een melding geplaatst dat ik niet kon updaten op m'n T-Mobile branded toestel. Toen heb ik aangegeven dat ik ermee terug ging naar de winkel (had de telefoon weken), en uiteindelijk ben ik bij de winkel weggegaan met een nieuw toestel en wel gemeende excuses van de verkoper. (Hun kunnen aan de buitenkant niet zien of het branded is of niet)

Heb de telefoon ter plekke bekeken of het unbranded was (startup wizard na opstarten moet dan engels zijn) en ja hoor, unbranded.
Die meegenomen, met nieuwe garantie en bon en de excuses, kom ik thuis, in 1 poging de update beschikbaar.

Helemaal top, ik ben blij dat ik nu een unbranded toestel heb, thank god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:19:
[...]

Sim kaart full komt er op als notificatie als ik m'n SIM er uithaal, terug in steek en restart.

Hoe kun je checken of je toestel branded is?
Met "CID Getter" uit de Play store.
Hoe je het verder kan zien:

- T-Mobile ringtone aanwezig op de telefoon
- Bij eerste gebruik begint de telefoon in het Duits waarna je een taal moet kiezen (bij unbranded is dit Engels)
- CID Getter geeft bovenin in het rood aan iets van T-MOB101 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Laurens11 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:31:
Ligt het nou aan mij of is er niet zoveel veranderd met 4.2.2? De core-experience blijft hetzelfde.
Dat ligt zeker niet aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Laatst online: 22-07 23:58
Donstil schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:44:
[...]

Dat ligt zeker niet aan jou.
Dat die menubalk verdwenen is vind ik wel heel fijn, eindelijk full screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:07
Mirage schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:21:
Hebben meer mensen problemen met de kpn ITV app sinds versie 4.2.2? sinds ik de update heb gedraaid doet deze het niet meer. Blijft hangen nadat hij geladen is.

Nu heb ik voordat ik de update draaide eerst mijn T-Mobile branded toestel unbranded gemaakt dus ik heb wel meer gewijzigd en vroeg me dus af of het echt aan 4.2.2 ligt of aan mijn unbranded maken.
Ik heb er ook last van sinds de update, heel vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch het gevoel dat er serieus wat fabrieksfouten zijn met m'n HTC one, heb em nu sinds gisteren.

Kreeg em de eerste uren niet aan (rode driehoek met uitroepteken op het scherm), dan na paar uur via factory reset & recovery leefde hij maar nu krijg ik amper verbinding, bovenaan bij de notificaties allerhande icoontjes met een uitroepteken naast (sim, beatsaudio, internet verbinding) als ik muziek afspeel hoor ik constant gebuzz.

Best terug opsturen veronderstel ik? (amazon retour) Hij is ook al branded merk ik misschien bestel ik hem wel gewoon ergens anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:54:
Ik heb toch het gevoel dat er serieus wat fabrieksfouten zijn met m'n HTC one, heb em nu sinds gisteren.

Kreeg em de eerste uren niet aan (rode driehoek met uitroepteken op het scherm), dan na paar uur via factory reset & recovery leefde hij maar nu krijg ik amper verbinding, bovenaan bij de notificaties allerhande icoontjes met een uitroepteken naast (sim, beatsaudio, internet verbinding) als ik muziek afspeel hoor ik constant gebuzz.

Best terug opsturen veronderstel ik? (amazon retour) Hij is ook al branded merk ik misschien bestel ik hem wel gewoon ergens anders..
Mooi terug sturen, klopt niks van.
Mijn HTC One die ik gister terug heb gebracht omdat ie branded was, had ik nooit last mee verder, en met die ik nu heb ook, helemaal niks.
Zelfs niet met het hete weer deze dagen.
Dus ik vermoed dat het bij jouw niet helemaal klopt daar, snel erop reageren voor het te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
Begrijp ik het nu goed dat wanneer je een T-Mobile Branded toestel hebt je geen update krijgt, nu niet en nooit niet???? en zo ja, wat is dat voor flauwekul??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:33
Stanevo6 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:12:
Begrijp ik het nu goed dat wanneer je een T-Mobile Branded toestel hebt je geen update krijgt, nu niet en nooit niet???? en zo ja, wat is dat voor flauwekul??
T-Mobile wil door het 'zorgvuldig testen' van de update zorgen dat deze zoveel mogelijk bugvrij is, en moet misschien ook nog de nodige branded software-toevoegingen aanpassen. Nogal flauwe kul dus eigenlijk, maar we kunnen hierdoor nog even wachten op de update. Dat hij komt is volgens mij gewoon zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
Bij de up date ook de app keyvpn erbij gekregen. Wat moeten/kunnen we daar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
iDutch schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:17:
[...]

T-Mobile wil door het 'zorgvuldig testen' van de update zorgen dat deze zoveel mogelijk bugvrij is, en moet misschien ook nog de nodige branded software-toevoegingen aanpassen. Nogal flauwe kul dus eigenlijk, maar we kunnen hierdoor nog even wachten op de update. Dat hij komt is volgens mij gewoon zeker.
Komt sowieso wel, alleen dat kan zo weken duren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiant schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:19:
[...]

Ik doe dat met de app NFC Task Launcher en een NFC-sticker :)
Dat moet je me eens uitleggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
gewoon je cid veranderen in HTC__001 of HTC__E11 en erna weer bootloader locken en s-on.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
THX iDutch!!!

en de dame van T-Mobile zakelijk gewoon tegen mij vertellen dat de telefoon unbranded is.

de CID getter geeft toch heel duidelijk aan T-MOB101 in het knalrood hahahaha. BAH!

we wachten dan maar rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbkooy
efari schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:20:
[...]

Ik weeet niet of het mogelijk is via HTC Sync op je pc te updaten? Anders kan je dat even proberen
Een mogelijkheid om via HTC Sync te updaten heb ik ook niet kunnen vinden.

Uit frustratie maar een factory reset inc. "sd card" gedaan zodat het beschadigde updatepakket echt nergens meer te vinden zou moeten zijn/is. Drie keer raden welke melding ik voor mijn snufferd kreeg toen ik de update weer wilde uitvoeren (hint: het antwoord is "De gedownloade update voor de systeemsoftware is beschadigd. Opnieuw downloaden?"). Ik denk dat ik maar gewoon contact op moet gaan nemen met HTC zelf.

Of weet er iemand misschien of er ook een alternatief is naast de Over The Air update? Wil wel stock blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:59
pbkooy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:29:
[...]

Een mogelijkheid om via HTC Sync te updaten heb ik ook niet kunnen vinden.
Kan ook niet. Samsung doet dat wel, maar HTC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
pbkooy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:29:
[...]

Uit frustratie maar een factory reset inc. "sd card" gedaan zodat het beschadigde updatepakket echt nergens meer te vinden zou moeten zijn/is. Drie keer raden welke melding ik voor mijn snufferd kreeg toen ik de update weer wilde uitvoeren (hint: het antwoord is "De gedownloade update voor de systeemsoftware is beschadigd. Opnieuw downloaden?"). Ik denk dat ik maar gewoon contact op moet gaan nemen met HTC zelf.
Ik heb dit probleem gisteren ook gehad en het gelukkig kunnen oplossen.

Als bij een eerste downloadpoging het bestand niet compleet wordt gedownload, zou eigenlijk het volgende moeten gebeuren: de telefoon meldt dat de download niet compleet of beschadigd is en biedt je aan om het opnieuw te downloaden. Daarbij zou je verwachten dat het beschadigde bestand automatisch wordt verwijderd.

Bij een succesvolle download zou de telefoon moeten melden dat de download klaar is en als volgende stap moeten controleren of het gedownloade bestand goed is. Pas als het compleet en onbeschadigd is, krijg je het venster waar je opdracht geeft om met de installatie te beginnen.

Dat zijn dus twee procedures: een voor een geslaagde download en een voor een mislukte download. Na het onverwacht afbreken van de download gingen op mijn toestel beide procedures tegelijk draaien. Ik kreeg over elkaar meldingen dat de download beschadigd was én dat de download klaar was. En beide notificaties.

Vervolgens kreeg ik een popup met de vraag of ik het opnieuw wilde downloaden. Nadat ik daarmee heb ingestemd, kreeg ik onmiddelijk een popup met de vraag of ik de download wilde installeren. Dat blijkt de beschadigde update te zijn, die om een of andere reden niet is verwijderd. Zodra je de installatievraag positief beantwoordt, wordt je telefoon opnieuw gestart en probeert de installer de beschadigde update te installeren en loopt daarbij vast. Daar kom je alleen uit door de power knop heel lang ingedrukt te houden tot het toestel uit gaat.

De telefoon start daarna weer gewoon op. Ik heb gezocht naar het update bestand om het handmatig te verwijderen, maar kon het niet vinden. Vermoedelijk staat dat op een speciale plek waar ik niet bij kan.

Uiteindelijk heb ik een manier gevonden om een beschadigd updatebestand te verwijderen. Daarvoor moet je tegen je intuïtie in handelen. Je moet er voor kiezen om de beschadigde update NIET opnieuw te downloaden. Vervolgens kies je er in de installatiepopup voor om de update ook NIET te installeren. Dan krijg je een waarschuwing dat de update wordt afgebroken en dat het gedownloade bestand wordt verwijderd. Precies wat we willen, dus.

Nadat dat is gebeurd kun je gewoon de update opnieuw ophalen en installeren alsof het de eerste keer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:59
Klinkt alsof HTC daar eens wat bugjes uit moet halen. Dit was op de Hero ook al.
Pagina: 1 ... 91 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)