[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:14:
[...]

Daar is geen setting voor binnen Sense. Je kan wel Google Play: Soft Buttons Light proberen.
Dat werkt deels lijkt het.

Bij -disable- ?! ........ lichten ze voor 10-20sec. op waarna ze weer uitgaan, ook bij tel uit/aan zijn ze uit.

Dus er is hoop.....iemand anders nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Als ik tijdens een concert een filmpje maak (incl. de schermen, ik sta niet vaak vooraan) dan flickeren die schermen zo dat je er helemaal niets op ziet. Daar heb ik dus helemaal niets aan. iPhone 4s of Galaxy S4 hebben dit niet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:59
janvanduschoten schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:54:
Wellicht is het handig om een apart update topic aan te maken, daarin kunnen de update problemen worden besproken.
[/quote]

Is dat topic er al? Zo niet, waar zou deze aangemaakt moeten worden. Zijn er nog bepaalde voorwaarden aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 15:19
tiguan schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:07:
[...]

[/quote]

Is dat topic er al? Zo niet, waar zou deze aangemaakt moeten worden. Zijn er nog bepaalde voorwaarden aan verbonden?
Ik zie het nut er niet echt van in, zoals ik hier en elders al lees krijgt iedereen de update randomly, zelfs nu zijn er nog mensen in Azië die op hun update moeten wachten terwijl dei daar nu 3 weken uit is.
Als het te lang duurt, gewoon rooten cid wijzigen en hopen dat je hem dan wel binnen krijgt.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 21:49
Stiggy schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:30:
Als ik tijdens een concert een filmpje maak (incl. de schermen, ik sta niet vaak vooraan) dan flickeren die schermen zo dat je er helemaal niets op ziet. Daar heb ik dus helemaal niets aan. iPhone 4s of Galaxy S4 hebben dit niet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ja, ik ben ook benieuwd naar een oplossing of bepaalde instelling om dit probleem op te lossen. Als de zaal donker is en alleen het podium verlicht dan kun je het ook schudden. Ik. Ga binnenkort het weer proberen, dan laat ik hem eens focussen naast het podium, kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 13:44
netblade schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:55:
[...]

Ik zie het nut er niet echt van in, zoals ik hier en elders al lees krijgt iedereen de update randomly, zelfs nu zijn er nog mensen in Azië die op hun update moeten wachten terwijl dei daar nu 3 weken uit is.
Als het te lang duurt, gewoon rooten cid wijzigen en hopen dat je hem dan wel binnen krijgt.
Als je root raak je toch je OTA kwijt? (Ben nog een Android noob xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Passen jullie wel op dat er niet teveel van verwacht wordt, de update naar 4.2.2. is zo groot niet namelijk.
Sommige hier lijken er echt de wereld van te verwachten.
netblade schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:55:
[...]

Met alleen je CID wijzigen ben je er niet je MID zal waarschijnlijk ook veranderd moeten worden.
Al die moeite is de Stock 4.2.2 update echt niet waard hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Donstil schreef op zondag 14 juli 2013 @ 19:12:
Passen jullie wel op dat er niet teveel van verwacht wordt, de update naar 4.2.2. is zo groot niet namelijk.
[...]

Met alleen je CID wijzigen ben je er niet je MID zal waarschijnlijk ook veranderd moeten worden.
Nee dan kun je inderdaad beter een custom rom draaien daar zitten wat meer handigheidjes over het algemeen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 00:08
Ik wil echt niet meer zonder HTC rom, niet dat ie perfect is maar Zoe, Highlights reel, foto editing mbv Zoe, de music player en dan met name music channel, de power save modus... Wil niet meer zonder die features! Ik wacht wel ongeduldig op de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 14 juli 2013 @ 19:12:
[...]

Geen hele grote update, maar wel enkele fijne (en leuke) dingen zoals batterij percentage, lockscreen widgets, home knop aanpassing en nog wat nieuwe foefjes/toevoegingen/verbeteringen. Wat al met al er toch toe maakt dat ik er op zit te wachten, gewoon omdat het gebruikersgemak weer net even beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:48
vergeet ook niet de multi-user support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Kid_Stevie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 01:04:
[...]

Geen hele grote update, maar wel enkele fijne (en leuke) dingen zoals batterij percentage, lockscreen widgets, home knop aanpassing en nog wat nieuwe foefjes/toevoegingen/verbeteringen. Wat al met al er toch toe maakt dat ik er op zit te wachten, gewoon omdat het gebruikersgemak weer net even beter maakt.
lockscreen widgets niet echt. Echte LSW krijg je via een omweg wat op XDA uitgelegd staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
n2theb schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:45:
Hoe lang kunnen jullie volhouden met je batterij? Ik whatsapp best veel op een dag met me vriendin, maar dan merk ik wel dat ik een hele dag dan net haal als ik me bed in ga.

Hoe zit dat bij jullie? Hoeveel gebruik je dan je mobiel?
Bij mij gaat die zo'n 15 uren mee.. Ik doe gewoon whatsapp en twitter en mails checken & wat gamen..
Maar als ik ermee te vaak ga spelen gaat die zo'n 11 à 12 uren mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:59
Right, na de update haal ik dus ruim 2 dagen met de accu :) Zaterdagochtend van de lader om 7.30. Gisteravond om 23.30 had ik nog 30% over. Stuk beter zelfs dan m'n Sensation met hetzelfde gebruik! Ben er erg blij mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 15-07-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanske1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:09
Update rolt nu binnen, eerst een klein bestand, herstarten en daarna de 4.2.2. update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:59

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hier ook een update (na met de hand gecontroleerd te hebben).
Is nu aan het updaten :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:06
Hanske1 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:02:
Update rolt nu binnen, eerst een klein bestand, herstarten en daarna de 4.2.2. update.
Precies hetzelfde hier. :) Softwareversie was na de kleine update overigens gewoon nog hetzelfde.

[ Voor 13% gewijzigd door imeR op 15-07-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 12:38
Hier inderdaad ook (Hi toestel). Vraagje; vlak na het accepteren van deze kleine update kwam een kleine vraag, alleen omdat ik tijdens de installatie snel een appje eraf wilde halen, en het verwijderen wilde bevestigen, klikte ik dus op 'verwijderen' bij de updatevraag :/ iemand enig idee wat daar gevraagd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:59

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/1682013_07_15_09_tn.07_tn.30_tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/2032013_07_15_09_tn.07_tn.39_tn.jpg
imeR schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:06:
[...]

Precies hetzelfde hier. :) Softwareversie was na de kleine update overigens gewoon nog hetzelfde.
Overigens kwam hij na de eerste kleine update en reboot niet direct zelf met 'de' update, dit kwam pas nadat ik nogmaals op updates controleerde. Kan ook zijn dat ik niet lang genoeg gewacht heb,
JRKAP schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:07:
[...]

Hier inderdaad ook (Hi toestel). Vraagje; vlak na het accepteren van deze kleine update kwam een kleine vraag, alleen omdat ik tijdens de installatie snel een appje eraf wilde halen, en het verwijderen wilde bevestigen, klikte ik dus op 'verwijderen' bij de update vraag :/ enig idee wat daar gevraagd werd?
Ik denk de melding dat hij moet rebooten tijdens de update?

[ Voor 58% gewijzigd door Koffie op 15-07-2013 09:11 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
ik meen dat ik op verwijderen drukte bij een vraag die over de vraag van de app deinstall kwam, maar kan het ook fout hebben; merk ieder geval niets na de reboot. ik dacht heel even aan 'wilt u uw persoonlijke data behouden?' achtige vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:07
Yep same here...hè hè eindelijk dan toch ;) Ben de update nu binnen aan 't halen.

Ja ik weet het...weinig nieuws-waarde deze post...maar een mens mag zo af en toe best eens blij zijn toch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

.

[ Voor 97% gewijzigd door donvalentino op 15-07-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Trouwens, wat de toggles bij 4.2.2 betreft, wanneer je de notificatiebalk met 2 vingers naar beneden trekt zie je ze meteen (met 1 vinger moet je extra handeling doen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Ik kreeg geen melding, maar na hem handmatig laten zoeken vind hij de update wel. Was dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
spNk schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:42:
Ik kreeg geen melding, maar na hem handmatig laten zoeken vind hij de update wel. Was dit bij jullie ook zo?
ja, maar dat is ook logisch. Het ingebouwde 'checkschema' zal waarschijnlijk iets van 1x per week kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hoe krijg je ook weer het ontwikkelaars menu tevoorschijn...ben het ff kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:45:
Hoe krijg je ook weer het ontwikkelaars menu tevoorschijn...ben het ff kwijt ;)
Herhaaldelijk op androidversie rammen?

- edit - dat dus niet.
Ik had wel ergens op XDA gelezen dat het mogelijk was, weet ff niet meer hoe.. Srry

[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 15-07-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Chris.nl schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:46:
[...]

Herhaaldelijk op androidversie rammen?
Ik dacht dat het juist build-nummer was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
R86Bakker schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:48:
[...]

Ik dacht dat het juist build-nummer was?
Dat dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hebbes...dank gastuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:36

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Vergeet vooral ook niet de topicwaarschuwing :)

Ook belangrijk voor de update, zorg ervoor dat je je toestel niet aan de lader hebt hangen, dan stopt de update vanzelf een keer, hij kan dan niet goed rebooten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
janvanduschoten schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:01:
[modbreak]Vergeet vooral ook niet de topicwaarschuwing :)[/]

Ook belangrijk voor de update, zorg ervoor dat je je toestel niet aan de lader hebt hangen, dan stopt de update vanzelf een keer, hij kan dan niet goed rebooten.
Dank voor de tip :) eens zien wat deze versie met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:05
Southern Sun schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:44:
Right, na de update haal ik dus ruim 2 dagen met de accu :) Zaterdagochtend van de lader om 7.30. Gisteravond om 23.30 had ik nog 30% over. Stuk beter zelfs dan m'n Sensation met hetzelfde gebruik! Ben er erg blij mee.
Wow.. mijn batterij houdt het nog geen dag uit toen ik nog naar school moest.. enkel whatsapp en FB. Heel enkel 10 minuten een spel.. na een uur of 6/7 was het over en uit

Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

En toch heb ik um prima kunnen uitvoeren terwijl ie aan de lader hing.. Dus het is een broodje aap of ik had mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Ik had toestel aan de lader, maar de update werd gewoon prima uitgevoerd. Ben geen vreemde zaken tegengekomen tijdens de update. Enfin...ter volledigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Chris.nl schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:42:
Trouwens, wat de toggles bij 4.2.2 betreft, wanneer je de notificatiebalk met 2 vingers naar beneden trekt zie je ze meteen (met 1 vinger moet je extra handeling doen) ;)
Ik ken het van Stock android, maar het is wel nice dat dit dus ook in Sense is verwerkt :) thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
De update draait hier al sinds vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41
Update staat er op (Hi! toestel, gewoon aan de oplader). Zou leuk zijn als er ergens een 'handleiding' zou zijn met alle aanpassingen en hoe ze werken. Andere plek voor Zoe bestanden, maar waar staan ze dan? Nieuwe guestures mogelijk, maar welke? En zo zijn er vast meer nieuwe dingen..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik vind het zwaar belachelijk dat ik een branded toestel heb terwijl ik et 650 euro voor heb mogen aftikken in de winkel als los toestel en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Chris.nl schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:07:
[...]

En toch heb ik um prima kunnen uitvoeren terwijl ie aan de lader hing.. Dus het is een broodje aap of ik had mazzel.
Dan hebben ze het waarschijnlijk aangepast bij de One, mijn huidige OneX en alle vorige HTC's moesten van de lader af anders bleef de update hangen, hij kon zich niet rebooten aan de lader. Ik lees het nu al 2 x dus dan zal het voor de One niet gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Kleine tip voor de mensen die in ene net als ik denken "Huh, ik heb in ene geen data connectie meer".
Bij mij stond na de update in ene de APN uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:34:
Ik vind het zwaar belachelijk dat ik een branded toestel heb terwijl ik et 650 euro voor heb mogen aftikken in de winkel als los toestel en alles.
Hier idem dito cid is T-mobie101,maar geen app of wat ook daarvan te bekennen,en ook geen update te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
R86Bakker schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:39:
Kleine tip voor de mensen die in ene net als ik denken "Huh, ik heb in ene geen data connectie meer".
Bij mij stond na de update in ene de APN uitgevinkt.
Jep hier ook, geen internet meer nadat ik wifi uitzette. Meeste hebben wifi aan omdat ze de update binnen hebben gehaald; en komen er dus ook nog (later) achter . Lelijk puntje

Ik moest KPN/Hi als toegangspunt weer even selecteren/automatisch laten kiezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kappade op 15-07-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:50:
[...]

Hier idem dito cid is T-mobie101,maar geen app of wat ook daarvan te bekennen,en ook geen update te bekennen.
Misschien dat ik de winkel hier eens over ga berichten, hier betaal ik geen 650 euro voor, ik betaal voor een telefoon die helemaal vrij staat van welke provider dan ook, nu zie ik de nadelen al .. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ik denk/gok dat het ergens wel in de voorwaarden verstopt zit; en daar ben je mee akkoord gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Zo te zien is er met de update aan de TV-app niets verbeterd :( Nog steeds beginnen de kanalen bij #11

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
JRKAP schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:55:
Ik denk/gok dat het ergens wel in de voorwaarden verstopt zit; en daar ben je mee akkoord gegaan.
Dus ik sta in een fysieke winkel, koop een telefoon nieuw voor 650 euro, en daar heb ik de mogelijkheid gehad om de overeenkomsten te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Heb net ook 4.2.2 geïnstalleerd, maar wat ik mis is de Photo Sphere dat standaard in 4.2 zit.
Of zie ik hem over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-10 19:52
Ik heb zojuist een update binnengehaald met als changelog 'Small bugfix update for the next software update". Was een hele kleine en ik zit nu op software number 2.17.401.1. Iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAmos
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:05
omgwtfbbq schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:18:
Ik heb zojuist een update binnengehaald met als changelog 'Small bugfix update for the next software update". Was een hele kleine en ik zit nu op software number 2.17.401.1. Iemand anders dit ook gehad?
Ja, heb daarna weer gecontroleerd en toen meteen de update gekregen

Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

omgwtfbbq schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:18:
Ja, dat is normaal. Als je nu nog een keer checkt zal je de echte update krijgen.

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
Santo schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:07:
Heb net ook 4.2.2 geïnstalleerd, maar wat ik mis is de Photo Sphere dat standaard in 4.2 zit.
Photosphere was eerst een exclusieve feature van de Nexus telefoons, maar zit nu ook op de Google Edition telefoons.
Op de HTC Rom is deze feature nooit mogelijk geweest. Mocht je photospheres willen schieten, dan moet je even de gelekte versie van camera-app uit de GE-telefoons installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 10:49
Santo schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:07:
Android 4.2 heeft standaard geen Photosphere. Je kan wél de Google camera app installeren waar deze in zit.
Edit - Hahaha timing @ GMTA :P

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 15-07-2013 11:21 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CRXDelSol schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:03:
[...]

Dus ik sta in een fysieke winkel, koop een telefoon nieuw voor 650 euro, en daar heb ik de mogelijkheid gehad om de overeenkomsten te lezen?
En in welke fysieke winkel hebben ze jou een T-mobile versie verkocht terwijl je om een Simlockvrije had gevraagd?

(€650,- heeft er verder niets mee te maken trouwens. Je krijgt nog steeds waar je voor betaald maar je hebt iets gekregen/gekocht wat je graag anders had gezien)

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 15-07-2013 11:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
Ik heb ook de update gehad en nij kijk ik op wakelock en zie dat RILJ 2034 keer een wakeock heeft gegeven in 1h41 . Waardoor hij nu 99% awake is geweest en 1% deepsleep... Iemand anders die dit ook ziet met WakeLockDetector ?

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:24:
[...]

En in welke fysieke winkel hebben ze jou een T-mobile versie verkocht terwijl je om een Simlockvrije had gevraagd?

(€650,- heeft er verder niets mee te maken trouwens. Je krijgt nog steeds waar je voor betaald maar je hebt iets gekregen/gekocht wat je graag anders had gezien)
Mediamarkt.
Nooit gehad over een abonnement of iets dergelijks. Gewoon een los toestel voor 650 euro.

Je hebt wel gelijk, maar je gaat er niet vanuit dat je bij een los toestel een door een provider gebranded toestel koopt, wat al niet eens je provider is.
Dit soort dingen verwacht ik alleen bij toestellen die je krijgt bij een abonnement verlenging of iets dergelijks, niet iets wat je zo los koopt.

En nu kleven daar dus achteraf ook nadelen aan.

[ Voor 26% gewijzigd door xoniq op 15-07-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-10 19:52
johannessmit schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:19:
[...]

Ja, heb daarna weer gecontroleerd en toen meteen de update gekregen
Hmm ok, dat deed ie bij mij niet, maar ik zal wel te ongeduldig zijn ;) Maar dan lijkt het wel goed te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Wellicht al eerder aan bod gekomen, maar voor de mensen die niet precies weten hoe of wat, hier een video met alles wat nieuw is in deze update!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
CRXDelSol schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:35:
[...]

Mediamarkt.
Nooit gehad over een abonnement of iets dergelijks. Gewoon een los toestel voor 650 euro.

Je hebt wel gelijk, maar je gaat er niet vanuit dat je bij een los toestel een door een provider gebranded toestel koopt, wat al niet eens je provider is.
Dit soort dingen verwacht ik alleen bij toestellen die je krijgt bij een abonnement verlenging of iets dergelijks, niet iets wat je zo los koopt.

En nu kleven daar dus achteraf ook nadelen aan.
Sorry ik begreep je niet goed; ik dacht dat je klaagde over het feit dat toestel (ter waarde van x) bij een abbo met branded spul kwam.
Ik ben even terug gaan lezen, maar kwam niet echt het bericht tegen wat jou nou stoorde. Als jij een retail/los toestel aangeschaft hebt bij Mediamarkt en er zit Tmobile branding op, dan klopt er zeker iets niet en moet je teruggaan. Maar ik neem even aan dat je een Tmobile abbo (sim only) hebt; en misschien dat er op basis van Simkaart nog wat apps worden toegevoegd aan je tel? En dat je gewoon een unbranded device hebt.

Kortom; vanwaar de stelling dat jij een branded toestel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Trouwens, je kunt nu weer vanuit de app drawer met de home knop terug naar je homescreen. Dit kon eerst alleen via de menu knop in het midden van je dock!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Dit is even de concrete situatie.

Ik heb nu al een jaar een KPN abonnement met een iPhone 4S.
Dit toestel heb ik onlangs gekocht omdat ik 'm mooi vond, en dus volledig als los toestel gekocht, omdat ik al een abonnement heb bij KPN die nog gewoon lopend is.

En toch is het een T-Mobile branded toestel, waar ik nu hinder aan ondervind terwijl ik eigelijk helemaal niks met T-Mobile te maken heb.

Kort gezegd:

- KPN abbo die nog tot volgend jaar loopt.
- Oorspronkelijk een iPhone.
- Geen T-Mobile abbo of iets dergelijks.
- Als los toestel gekocht bij de Mediamarkt zonder enig gesprek over een abbo of iets dergelijks.

Dan zit ik toch in een situatie waar ik zo goed als misleid ben?
Ik koop een los toestel, dan verwacht ik ook daadwerkelijk een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp de frustratie. Ga verhaal houden bij de Media Markt zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
ongeacht dat er inderdaad nergens iets van Tmobile moet staan; waar merk je de branding aan ? Tmobile opstartscherm?

dit was mijn laatste vraag; nu ga ik weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En het T-mobile branded is hier offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
JRKAP schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:04:
ongeacht dat er inderdaad nergens iets van Tmobile moet staan; waar merk je de branding aan ? Tmobile opstartscherm?

dit was mijn laatste vraag; nu ga ik weer ontopic :)
via de CID getter, Duits opstart scherm, en geen update omdat die via T-Mobile moet komen.

Heb mediamarkt gesproken, ik moet daar vanavond even langskomen, ga ik dus doen.

Verder ben ik heel blij met de HTC hoor, dit soort dingen houdt ik gewoon niet van voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
na het kijken van het bovenstaande youtubefilmpje en zelf uitproberen, kan ik alleen maar zeggen dat de toch al goede software sterk verbeterd is. waar ik vooral zelf erg blij mee ben is:

- de 3 button menu knop eindelijk weg doordat je nu Home ingedrukt kan houden voor menu (deze optie moet je wel zelf even activeren)
- screenshot in het toggles noticatiecentrum
- toggles in het notificatiescherm zelf :P
- widgets op het lockscreen kunnen plaatsen; agenda widget is daar ideaal voor. (wel jammer dat hij het slechts 2-3 regels is en je hem moet vergroten? of is dat een app/widget mankement?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb de update ook binnen gehaald. Echter als ik wil gaan installeren kom ik in de bootloader terecht. (telefoon is ge-root) ik heb even geen idee wat in nu moet doen.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:48
Voor de mensen die de 4.2 update al hebben, werkt de car-dock mode nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Lizard schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:32:
Voor de mensen die de 4.2 update al hebben, werkt de car-dock mode nog?
Yup... werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Met de update heeft HTC nog steeds geen Gallery widget uitgebracht. Wat een gemis!
Vind dit de mooiste widget op Sense 3.6 (geen ervaring met 4.x). Nog steeds geen manier om op het ongebruikte deel van 1 van je homescreens een fotogallery te plaatsen :(

en ja heb de Play Store afgestruind en vond niks moois.

ps: ja Car app werkt nog bij mij, heb geen dock om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 19:45
Franciscusm schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:31:
Ik heb de update ook binnen gehaald. Echter als ik wil gaan installeren kom ik in de bootloader terecht. (telefoon is ge-root) ik heb even geen idee wat in nu moet doen.
Hier even vragen :)

Wel apart dat het 3-dot menu op de One pas vanaf 4.2.2 te verwijderen is, terwijl dit op de One X al sinds 4.1 mogelijk was maar niet op de One met 4.1 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 15-07-2013 13:02 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De batterijduur lijkt ook iets verbeterd door de update, beter dus!

[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 15-07-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
JRKAP schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:29:
- widgets op het lockscreen kunnen plaatsen; agenda widget is daar ideaal voor. (wel jammer dat hij het slechts 2-3 regels is en je hem moet vergroten? of is dat een app/widget mankement?)
HTC mankement. De widgets gaan nog steeds via de HTC Lockscreen app.
Als je root hebt kun je het wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 18:37
Net de update er op gezet, maar ik kan in mijn Blinkfeed nog steeds niet HTC Zoe selecteren als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb de update geinstalleerd. Nu kan ik met geen mogelijkheid verbinding maken met het 4G kpn netwerk.

Iemand soortgelijke issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Mr.Nash schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:45:
Heb de update geinstalleerd. Nu kan ik met geen mogelijkheid verbinding maken met het 4G kpn netwerk.

Iemand soortgelijke issues?
Instellingen->mobiele gegevens->netwerk modus.
Controleer dat deze op GSM/WCDMA/LTE zit.

Anders ff een reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Drie keer gereboot, en ook dat gecontroleerd. Heb het nu wel opgelost. Moest handmatig KPN/Hi selecteren onder "namen toegangspunten". Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Ik kom het niet in de changelog tegen maar ik heb het idee dat de volumeschaal nu ook wat verbeterd is, de laagste instelling is niet meer zo ontzettend hard meteen, anderen ook dat idee?

Verder heel fijn dat er nu ook een togglemenu onder de statusbalk zit, dat miste ik wel van m'n Galaxy S2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
Radiant schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:10:
Ik kom het niet in de changelog tegen maar ik heb het idee dat de volumeschaal nu ook wat verbeterd is, de laagste instelling is niet meer zo ontzettend hard meteen, anderen ook dat idee?

Verder heel fijn dat er nu ook een togglemenu onder de statusbalk zit, dat miste ik wel van m'n Galaxy S2 :)
heeft het geluid dus meerder stappen om het harder of zachter te laten klinken? Of is het geluid afgenomen?

Met andere woorden gaan de speakers op hard ook echt hard ( harder als in 4.1 of juist iets zachter?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Of het maximum ongewijzigd is durf ik niet te zeggen, gebruik ik eigenlijk nooit :P

Logischerwijs zou ik verwachten dat ze de laagste stand verlaagd hebben en dat het dan per stap meer oploopt tot het (ongewijzigde) maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
Radiant schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:17:
Of het maximum ongewijzigd is durf ik niet te zeggen, gebruik ik eigenlijk nooit :P

Logischerwijs zou ik verwachten dat ze de laagste stand verlaagd hebben en dat het dan per stap meer oploopt tot het (ongewijzigde) maximum.
Bedankt! Ik wacht nog even een paar dagen af! Ik houd me even op de achtergrond ik vind de verbeteringen die in de video worden laten zien wel positief! Maar het gaat ook om andere factoren batterijduur, Bugs ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Radiant schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:10:

Nog niet kunnen testen maar dat zou heel erg fijn zijn, de laagste volume stand is enorm hard (tijdens bellen & als je wekker afgaat).

Beter nog was een lager minimum volume en oplopend volume voor de wekker.
Vrijwel elke oude telefoon (niet-smartphone) ondersteunde oplopend volume bij de wekker.. Sinds Android bestaat dat niet meer.. Net als veel andere features moest je daar een app voor zoeken. Wel erg jammer dat dit niet standaard in Android zit. De wekker app is mooi verwerkt in de klok en de klok/weer widget dus die wil ik niet vervangen.

Iemand nog tips voor een Gallery photo widget a la de oude Sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Klopt het dat de telefoon met de nieuwe update behoorlijk langzamer opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
spNk schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:38:
Klopt het dat de telefoon met de nieuwe update behoorlijk langzamer opstart?
De eerste keer sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Heb daar 0,0 van gemerkt, het toestel start minimaal net zo snel op als toen deze draaide op 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Koude start met Android 4.2.2 duurt bij mij exact 32 seconden. Tijd gemeten vanaf witte HTC scherm tot aan invoeren pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hoe zat het ook weer met het settings menu binnen apps...je kunt daar nu lang-drukken Home voor instellen. Maar ik dacht dat je verder ook nog het oude settings menu (3 balletjes) kon deactiveren...of is dat geen optie?

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 15-07-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 07:42

n2theb

Tweakers Abonnee

SAWYER schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:48:
[...]

Instellingen->mobiele gegevens->netwerk modus.
Controleer dat deze op GSM/WCDMA/LTE zit.

Anders ff een reboot?
Ik had ook probleem dat mijn mobiel netwerk het niet deed. Je moet even naar toegangspunten en daar even kpn/hi aanklikken, dan werkt het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
n2theb schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:20:
[...]

Ik had ook probleem dat mijn mobiel netwerk het niet deed. Je moet even naar toegangspunten en daar even kpn/hi aanklikken, dan werkt het weer!
De APN handmatig wijzigen naar KPN4G.nl in plaats van portalmmm.nl. Anders blijft hij op 3G hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

FM radio is nog steeds slecht, om de halve seconde een ruispuls, hebben meer mensen dit?
TV app nog geen kanaal 1-10
vooral de radio valt me tegen, gebruik die vaak op de fiets. neem nu een oude ipod nano mee speciaal daarvoor
Het verbeterde settings menu vanuit de statusbalk met gelijk opties voor netwerk, bluetooth etc is dan weer wel heel handig

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-10 18:54
- Inmiddels gevonden.

[ Voor 87% gewijzigd door BluRay op 15-07-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 19:45
dafmay schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:17:
Hoe zat het ook weer met het settings menu binnen apps...je kunt daar nu lang-drukken Home voor instellen. Maar ik dacht dat je verder ook nog het oude settings menu (3 balletjes) kon deactiveren...of is dat geen optie?
Indien je het Settings menu via de Home knop activeert, verdwijnen de 3 bolletjes automagisch :)
Staat onder Settings bij "Display, gestures & buttons". Dan de optie bij "Home button" wijzigen

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
freddifish schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:34:
FM radio is nog steeds slecht, om de halve seconde een ruispuls, hebben meer mensen dit?
TV app nog geen kanaal 1-10
vooral de radio valt me tegen, gebruik die vaak op de fiets. neem nu een oude ipod nano mee speciaal daarvoor
Het verbeterde settings menu vanuit de statusbalk met gelijk opties voor netwerk, bluetooth etc is dan weer wel heel handig
Ja en vooral met die beats oordopjes kom ik erachter met mijn koptelefoon geen enkele ruis om de seonde ofzo en als ik de telefoon uit doe, het scherm alleen, dan doen de beats het wel zonder ruis om de seconde echt raar :O :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
SmiGueL schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:49:
[...]
Indien je het Settings menu via de Home knop activeert, verdwijnen de 3 bolletjes automagisch :)
[...]
Fandabidozitastic! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 15-07-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik weet niet of er het er al in 4.1 inzat.. maar het valt me nu iig ineens op...
de optie "Dagdromen" ... wat is het? ik zie wat het doet.. kleurtjes weergeven.. maar ..uh..waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Overigens zou het wel erg fijn zijn als we eea zouden kunnen instellen mbt Quick Settings:

- Wat te tonen en wat niet
- Meteen tonen bij 1-vinger swipe (ipv 2-vingers). Dit ivm gebruik andere Launcher waarbij je acties kunt instellen, bijvoorbeeld swipe-omlaag op scherm doet uitvouwen van notificaties. Dat lukt niet in te stellen voor 2-vingers (Nova Launcher). In diverse CM 4.2.2 custom roms ben ik het tegengekomen, daar kon je instellen aan rechterkant swipen gaf quick settings, aan linkerkant swipen gaf normale notificaties.

Maar goed...dat is voor een volgende update :)

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 15-07-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Alcmaria schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:00:
Ik weet niet of er het er al in 4.1 inzat.. maar het valt me nu iig ineens op...
de optie "Dagdromen" ... wat is het? ik zie wat het doet.. kleurtjes weergeven.. maar ..uh..waarom?
Ik was ook benieuwd en heb het ff gegoogled...

http://android.appstorm.n...am-and-how-do-you-use-it/

Ik ga het verder niet gebruiken...niet my cup of tea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb net die nieuwe update binnengehaald, ik zie weinig veranderingen

Heb een unbranded toestel, gekocht van de media markt in duitsland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Alcmaria schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:00:
Als het net zo werkt als op de Nexus 7 dan kun je van alles laten zien tijdens het opladen. Ikzelf heb bijvoorbeeld Google Play: Battery Widget Reborn (BETA).. erop staan, kan ik tijdens het laden zien op welk percentage hij staat en hoe lang het nog duurt voordat hij is opgeladen.

Zoek maar eens in de Play store naar "daydream" > https://play.google.com/store/search?q=daydream&c=apps dan kom je van alles tegen :)

Pagina: 1 ... 90 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)