[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
CRXDelSol schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:54:
Ik heb 'The One' nu iets minder dan een week, maar GPS uberhaubt nog niet getest.

Ik heb zojuist hier 2 verdiepingen hoog in het gebouw op het werk 'GPS Test' (Die gratis variant) ff snel getest, en ik krijg een nauwkeurigheid van 3 tot 7 meter binnen in het pand.

Dus GPS is uitstekend te noemen hoor. Zal deze vanmiddag eens in de auto testen.
Ik heb de one gebruikt als navigatie van Nederland naar Kroatië en weer terug. Ik kan dus na zo'n 3000 km zeggen dat het super werkt!!! :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
Dat ritje ga ik binnen kort ook maken :P Welk navigatie programma heb je gebruikt? Google maps lijkt me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:05

DarkSide

theres no place like ::1

Nadat mijn desire stuk gegaan was. Wou ik een One kopen.
Uiteindelijk toch maar een Desire X gekocht (wat een leuk toestel is). Maar nu besloten om de Desire X naar aam het vrouwtje te geven.
En gisteren de One besteld.
Deze komt als het goed is morgen binnen (er zijn gelukkig geen lange wachttijden meer).

Kijken of hij net zolang mee kan gaan als mijn Desire

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 23:18:
[...]
Zoek in dit topic en vind oa:
[...]
Dat had ik al gelezen, maar er is dus geen echte oplossing om het uit de standaardgallery te krijgen zonder gelijk FB te disablen, vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe weet ik dat je 'dat' al gelezen had...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
SChief schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:31:
[...]

Dat had ik al gelezen, maar er is dus geen echte oplossing om het uit de standaardgallery te krijgen zonder gelijk FB te disablen, vandaar mijn reactie.
Zie hieronder:
R86Bakker schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:32:
[...]
Schijnt dat met de nieuwe update, facebook voor de gallery apart is te disablen. Dat was in de leak mogelijk althans. (destijds op xda gevraagd, weet even niet meer waar)
Nog even geduld hebben dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon er nergens wat over vinden, maar ik heb problemen met de tv remote app.

Ik heb digitale tv van kpn en de zenders kloppen niet. Verder reageert de remote ook raar als ik van zender verander. Mn htc one geeft dan altijd 3 signalen af. Dus als ik een zender zap, dan kom ik 3 zenders verder. Als ik bijv zender 15 wil kijken, geeft ie 111555 door... Iemand ook dit probleem of heb ik een defecte ir blaster? Dit probleem heb ik overigens niet als ik normale tv kijk (dus niet via de box)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:28

SebasFM

BOFH

Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:30:
Kon er nergens wat over vinden, maar ik heb problemen met de tv remote app.

Ik heb digitale tv van kpn en de zenders kloppen niet. Verder reageert de remote ook raar als ik van zender verander. Mn htc one geeft dan altijd 3 signalen af. Dus als ik een zender zap, dan kom ik 3 zenders verder. Als ik bijv zender 15 wil kijken, geeft ie 111555 door... Iemand ook dit probleem of heb ik een defecte ir blaster? Dit probleem heb ik overigens niet als ik normale tv kijk (dus niet via de box)
Dit zelfde probleem met 3-voudige signalen heb ik ook met XS4ALL interactieve TV i.c.m. een Motorola 1852 settopbox. Geen idee hoe ik dit moet oplossen. De zenderlijst die de HTC binnenharkt is nog van voor de zenderwijziging van eind januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik had het 3 keer zappen probleem opgelost door elke toets handmatig te pogrammeren. Je kan dit selecteren dan moet je de afstandsbediening naar je eigen ir sensor wijzen en knopjes drukken etc. Zijn er vrij veel maar kost maar 10 minuten. Daarna werkt het naar behoren.

Telvisie van KPN en motorola box btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb een nieuwe HTC One gekregen omdat mijn oude defect was (waterschade).
(door een mazzeltje is dit kosteloos gebeurt!)

Mijn eerste One kwam van de eerste batch die Hi uitleverde en had last van gaps. Al was het voor mij geen reden om het toestel terug te sturen viel het wel op.

De nieuwe die ik heb gekregen is helemaal top, geen gaps, alles sluit echt perfect aan en ook de witte rand aan de zijkant is helemaal glad.

HTC heeft het fabricage proces behoorlijk verbeterd vermoed ik, of ik heb gewoon enorm veel geluk bij een ongeluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Ik hoor altijd best veel mensen klagen over de camera van de One, maar zelf heb ik daar behoorlijk goede ervaringen mee.
Recent nog foto's gemaakt bij een optreden van een maat.
Donker, Rokerig, Knipperende spotlights,... zoals in de gemiddelde goedkope rock-kroeg :P
Dus wel echt de slechtste omstandigheden.

Maar vergeleken met andere mensen die foto's gemaakt hadden sprongen die van mij er toch absoluut uit.
En dit is ook de eerste smartphone die ik heb waarmee het in die situatie ook mogelijk is, en ik heb verder ook altijd high-end spul gehad.

Zelfs in de filmpjes is de muziek nog om aan te horen, in plaats van de gebruikelijke ruis.

Verder heb ik niet veel gerommeld met de instellingen, want die extra features vind ik een beetje tegenvallen qua kwaliteit.
Maar puur de camera zonder fratsen,.. in mijn ogen TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De camera is ook absoluut niet slecht, hij heeft af en toe wat moeite met focussen in donkere omgevingen en hij gebruikt geen "flash focus"* voor zover ik weet.
Heb het zelf ook gemerkt dat als hij op nacht staat en je daadwerkelijk in een donkere ruimte bent hij af en toe wat lastig focust.

*Flash focus is eerst lampje aan in dokere situatie dan focus en dan plaatje schieten

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Bij mij doet ie wel flash focus. Ik vind de camera ook niet slecht. Je moet er ook geen posters mee willen maken, maar voor gewoon HD formaat is het prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:54
DarkSide schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:45:
Nadat mijn desire stuk gegaan was. Wou ik een One kopen.
Uiteindelijk toch maar een Desire X gekocht (wat een leuk toestel is). Maar nu besloten om de Desire X naar aam het vrouwtje te geven.
En gisteren de One besteld.
Deze komt als het goed is morgen binnen (er zijn gelukkig geen lange wachttijden meer).

Kijken of hij net zolang mee kan gaan als mijn Desire
Ik ben ook overgestapt vanaf de Desire. Het is echt een verademing hoe snel, soepel en heerlijk dit toestel werkt. Ik kan haast niet meer snappen ooit met een Desire zeer tevreden geweest te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Rubman schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:37:
De camera is ook absoluut niet slecht, hij heeft af en toe wat moeite met focussen in donkere omgevingen en hij gebruikt geen "flash focus"* voor zover ik weet.
Heb het zelf ook gemerkt dat als hij op nacht staat en je daadwerkelijk in een donkere ruimte bent hij af en toe wat lastig focust.

*Flash focus is eerst lampje aan in dokere situatie dan focus en dan plaatje schieten
Een firmware update gericht op het camera gedeelte zou sowieso geen kwaad kunnen.
Die ingebouwde truukjes werken wel, maar het is allemaal wel iets wat wisselvallig.

In vind de insteek ( kwaliteit in plaats van Megapixels ) wel super btw.
Hoop dat meer fabrikanten hier een voorbeeld aan nemen.
Als ik een foto wil voor een poster of iets anders groots, dan gebruik ik sowieso toch liever een ECHTE camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 06:57
Aah, ik heb hem ook binnen :) Wat een heerlijk apparaat zeg. Ik kom van een Desire Z af (wel met 4.2 gelukkig) en daarvoor van een Sensation. Aanvankelijk een beetje groot, maar hij ligt zo lekker in de han dat een beetje op en neer schuiven om ergens bij te kunnen helemaal niet zo hinderlijk is.

Wat ik echter wél mateloos irritant vind is de People app. Die verdomd het om mijn Google Plus en Facebook (via Friendcaster) automatisch te mergen. Vraag je bij HTC hoe dat dan wel kan, of ik dan even 300 contacten met de hand wil gaan mergen :')

Even kijken of ik de APK van een stock Contacts app aan de gang kan krijgen op de One.

Hoewel Sense 5 zowaar een toevoeging lijkt te zijn op Android waar dat bij voorgaande versies niet het geval was, moet er ook hier weer roottoegang aan te pas komen om de laatste schoonheidsfoutjes eruit te halen. En dan doen ik op de power saver notificatie, het Beats logo bovenin, het toevoegen van andere bronnen aan Blinkfeed en het fatsoenlijk mergen van apps.

[ Voor 22% gewijzigd door doltishDuke op 03-07-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd in hoeverre die schoonheidsfoutjes, zoals gaps, verzonken powerbutton e.d. gerelateerd zijn aan de kleur van het model. Aangezien de zwarte later op de markt kwam en bijv. mijn zwarte perfect is.
Misschien handig om de kleur van het toestel erbij te zetten als je een tekortkoming hier meldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:16:
Ben benieuwd in hoeverre die schoonheidsfoutjes, zoals gaps, verzonken powerbutton e.d. gerelateerd zijn aan de kleur van het model. Aangezien de zwarte later op de markt kwam en bijv. mijn zwarte perfect is.
Misschien handig om de kleur van het toestel erbij te zetten als je een tekortkoming hier meldt...
Problemen kan je beter in het [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen-topic melden in combinatie met je batchnummer.
Damn you. :+
CLB schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:52:
En hoe weet ik dat je 'dat' al gelezen had...
Ik beschuldig je nergens van, rustig maar.. Was alleen maar een opmerking.
R86Bakker schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:57:
[...]
Zie hieronder:
[...]
Nog even geduld hebben dus...
Ha, laatste reactie op die pagina had ik net gemist (GoT op een telefoon blijft lastig), thanks.

[ Voor 39% gewijzigd door S_Chief op 03-07-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
is dit normaal?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/23l1rn5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/zv6hhh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah wat is normaal :) Als die niet goed werkt, ga je terug, anders niet (ik vind je 3.5mm poort ook niet mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik bedoel tis alsof de witte rond uitsteekt tov de speakergrill. Komt dit ook voor jij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Als je met normaal bedoeld of het hoort of niet... Nee het hoort niet. Ik zou het i.i.g. niet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahaa, had ik niet eens gezien, dacht dat je het over je powerbutton had... Mijne was strak, dit niet nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:15
nee dat ziet er zeker niet normaal uit. dat 'speakerplaatje' moet gelijk liggen met de bovenkant, wat bij jou duidelijk niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Ik heb niet alles gelezen in dit topic...dus het kan zijn dat de vraag al is gesteld, excuses daarvoor dan...
Maar waar ik maar niet achterkom op de One, en wat toch wel mogelijk moet zijn lijkt me, is om de resolutie van de Camera, zowel voor video als foto, te veranderen. De foto kwaliteit kan ik helemaal niet aanpassen en voor de videokwaliteit kan ik maar uit 3 mogelijkheden kiezen. Full HD en HD leveren uiteraard goede beelden op, maar als je een filmpje van een halve minuut maakt ben je meteen 25mb kwijt, en als je dat dan wil appen...terwijl MMS kwaliteit gewoon te belabberd is. Er moet toch ook wel iets tussen zitten?
En hoe zit dat voor de foto kwaliteit? Kan dat gewoon niet met de standaard camera app? Moet ik daarvoor een andere app gebruiken (ik gebruik nu ook Camera360)...
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
effe een update naar aanleiding van Google Play code

Ik heb vandaag mailtje gekregen met een code van HTC hahah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das best rap na anderhalve week :s Ik wacht ook nog steeds :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 09:07
Snap er niets meer van....krijg ik zojuist toch nog de Google Play Promo Code binnen 8)7

Leuk...maar ik ben ff kwijt hoe deze ook weer te kunnen verzilveren...als dat sowieso al kan.

Is het hier toevallig iemand gelukt?

Edit : @Karish...da's toevallig :)

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 03-07-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
dafmay schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:27:
Snap er niets meer van....krijg ik zojuist toch nog de Google Play Promo Code binnen 8)7

Leuk...maar ik ben ff kwijt hoe deze ook weer te kunnen verzilveren...als dat sowieso al kan.

Is het hier toevallig iemand gelukt?

Edit : @Karish...da's toevallig :)
http://forum.xda-develope...read.php?t=2328027&page=8

Maar je moet wel rooted zijn :( ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ah chips...da's jammer. Toestel is (nog) niet ge-root. Geen reden tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 maal one gehad. Geswitcht vanwege problemen naar iphone 5, 2 weken gebruikt. Gauw weer terug naar one. Op jacht in winkel een toestel naar wens gevonden. Nu weer online. Wat een verbetering weer tov iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:05
Hoelang zou er tussen kunnen zitten tussen de release van 4.2.2 in Taiwan en Europa? Dagen? Of eerder weken? Geen idee.....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Meld je aan via proxy op de computer. Dan hoef je niet rooted te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de code gekregen voor de play store. Hoe moet ik dit juist gaan doen om het bedrag te kunnen gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 07:52:
Ik heb ook de code gekregen voor de play store. Hoe moet ik dit juist gaan doen om het bedrag te kunnen gebruiken??
een paar posts boven je 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:31
Ik zou er mee terug gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Maichel schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 01:24:
Hoelang zou er tussen kunnen zitten tussen de release van 4.2.2 in Taiwan en Europa? Dagen? Of eerder weken? Geen idee.....
Don't know. Maar ik wacht eerst de reacties af omdat er nu al berichten zouden zijn uit die hoek van veel hoger batterijverbruik en problemen met de camera ("purple effects, chromatic aberration"...) bij 4.2.2.

http://forum.xda-develope...?p=43208623&postcount=459

Maar tegelijkertijd lees je berichten in hetzelfde draadje (incl screenshots) van een veel lager batterijverbruik...dus ja, zoals altijd alles met een flinke schep zout nemen en rustig afwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Maichel schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 01:24:
Ik denk dat ie morgen uit zal komen. Naar mijn idee brengt HTC in Europa/NL hun updates meestal op vrijdag uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik gebruik nu XBMC op me one in combinatie met mijn HTC Medialink. Werkt perfect 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Upbeat schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:37:
Ik denk dat ie morgen uit zal komen.
Naar mijn idee brengt HTC in Europa/NL hun updates meestal op vrijdag uit :)
Vlak voor het weekend, zonder support en iets 'open' is, waar je vragen kunt stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
Ik hoop in ieder geval dat de update snel komt. Ik wil daarna een factory reset uitvoeren en heb daarom nog niet alles wat ik wens op de One geïnstalleerd. Scheelt weer wat moeite bij het terugzetten e.d. (ondanks HTC Backup en gmail).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 28-09 22:57
servival7 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:47:
Ik gebruik nu XBMC op me one in combinatie met mijn HTC Medialink. Werkt perfect 8)
HD materiaal stottert bij mij behoorlijk via XBMC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
hansvk schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:07:
Ik hoop in ieder geval dat de update snel komt. Ik wil daarna een factory reset uitvoeren en heb daarom nog niet alles wat ik wens op de One geïnstalleerd. Scheelt weer wat moeite bij het terugzetten e.d. (ondanks HTC Backup en gmail).
Yes, same here. Ook geen zin om alles 2 keer optimaal te doen :) Dus HTC: Gas derop aub! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
spNk schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:15:
[...]

HD materiaal heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Bij de update voor de One S naar 4.1 zat er ongeveer een week tussen dus helaas kan het nog wel even duren.
Laten we hopen dat het nu sneller gaat.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
spNk schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:15:
[...]

gebruik je een standaard uitvoering van xmbc voor android?
Er zijn een aantal versies in omloop waar ze de hardware (gpu) aanspreken ipv de cpu.

de gewone android versie van xbmc werkt bijvoorbeeld met HD films niet op een Asus TF700 (stotteren), de aanpgepaste versie gebruikt de GPU wel.

update:
Link naar aangepaste versie van xbmc
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=152005

[ Voor 12% gewijzigd door PBloem op 04-07-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na lang lurken, mn eerste post op tweakers.

Nu 2 weken in het bezit van de One en na de Xperia P gaat er toch wel een wereld voor me open! Wat een heerlijk apparaat waarbij alles werkt zonder haperingen.

Het is me nu al wel vaak overkomen dat ik tijdens het bellen met mn oor ongewild in het instellingen menu kom en de vliegtuig mode aan zet. Vrij irritant.
Is het ook mogelijk om die instellingen knop te verwijderen dat slide down scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan beter je proximity sensor checken, klinkt alsof die niet goed werkt namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:31:
Je kan beter je proximity sensor checken, klinkt alsof die niet goed werkt namelijk...
Bijvoorbeeld met deze app https://play.google.com/s...imoblife.androidsensorbox

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nog sneller in het HTC Service menu :p Dialer openen en: *#*#3424#*#* intoetsen:
HTC Service menu Sense 4+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Owja...

Bij een inkomende oproep, weet iemand hoe je dat "sliden" kan uitzetten en gewoon een normale "push" knop kan hebben? Mijn One X had dat ook, maar soms wel...en soms niet (geen idee wanneer wel / niet).

Vind dat opnemen via sliden maar niets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok erop dat dat verschilt als de telefoon in standby staat (dus scherm uit) en je je scherm aan hebt...
Dus als je wordt gebeld als je telefoon op de bank ligt het ene, ben je aan het browsen de andere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide testen uitgevoerd voor de proximity sensor. Maar bij zowel de app als HTC function test is er niets mis mee. Bij de app gaat het bereik van 9.0 cm naar 0.0.

Misschien nog een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
DarkSide schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:49:
Had ik ook.
Toen nog een keer een ticket aangemaakt.
Toen werd ik wel netjes geholpen
Na een tweede ticket aangemaakt te hebben bij Dropbox mbt de 25Gb gewoon weer een standaard mail.
Nou dan maken we hem gewoon weer aan. Op naar Ticket nr 3 8)7

Dropbox Support, Jul 04 12:12 am (PDT):
Hi,
Thanks for writing in. While we'd love to answer every question we receive, we can't get back to you at this time.
If you need to restore a lot of files, please take these steps: https://www.dropbox.com/help/400
Also, check out our help center for solutions to the most frequent questions: https://www.dropbox.com/help
We're sorry for the inconvenience,
The Dropbox Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:05

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb overigens geen ticket aangemaakt met specifiek de melding dat je extra ruimte mist bij aanschaf van een HTC.
Ik heb een generieke ticket aangemaakt.
Daarna kreeg ik een response met de vraag wat er precies aan de hand was.
En toen heb ik vermeld wat mijn probleem was.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
DarkSide schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:15:
Ik heb overigens geen ticket aangemaakt met specifiek de melding dat je extra ruimte mist bij aanschaf van een HTC.
Ik heb een generieke ticket aangemaakt.
Daarna kreeg ik een response met de vraag wat er precies aan de hand was.
En toen heb ik vermeld wat mijn probleem was.
Thanks zal het eens op die manier proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ook ik had een Dropbox ticket aangemaakt en daar verder niets meer van vernomen. Van alles geprobeerd om de extra 25Gb te verkrijgen. Niet lukte...totdat ik op een gegeven moment had bedacht om ipv Dropbox dan maar met Google Drive (meer opslagruimte) te gaan werken. Dropbox dus verwijderd van telefoon. Echter liep ik vervolgens tegen issue aan dat Polaris Office helaas Google Drive niet herkend (wel dropbox).

Enfin...lang verhaal kort....toen dus weer Dropbox geinstalleerd...en op dat moment kreeg ik opeens de 25Gb extra opslagruimte erbij. Nu weet ik niet of dit specifiek te maken had met het verwijderen + opnieuw installeren van Dropbox, ook omdat ik dat eerder al had geprobeerd...toen zonder resultaat.

Dus...een toevalstreffer...of? Overigens had ik ook allang de 7 stappen (oid) doorlopen zoals op de dropbox website staat omschreven.

Enfin...misschien hebben jullie hier nog iets aan...kan het proberen waard zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 04-07-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:02:
Ik gok erop dat dat verschilt als de telefoon in standby staat (dus scherm uit) en je je scherm aan hebt...
Dus als je wordt gebeld als je telefoon op de bank ligt het ene, ben je aan het browsen de andere versie.
Hmm ja dat zou wel eens kunnen ja. Enig idee of en waar je dat kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not that I know, ook ooit tegen deze 'issue' aangelopen... Of misschien 'n third party dialer ofzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dit kwam ik net tegen...

De HTC One op 5,6km hoogte functioneert gewoon nog op z'n best...een ongelofelijke prestatie (om van de klim nog niet eens te spreken...)

http://forum.xda-develope...hp?p=43229731&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week of 3 in bezit van dit fijne toestel, en ben er erg blij mee! Goede bouwkwaliteit, snel en superscherm.

Ga er morgen mee op vakantie, dus was vandaag mn navigatie even aan het testen. Gebruik hiervoor sygic.. Paar dingen vallen op..

- het lijkt wel of de gps niet helemaal top is. Hij zit er steeds een meter of 10 naast, en als ik stilsta is de fix erg onrustig, beweegt steeds, draait...heeft steeds geen lock op de locatie lijkt wel.
- als ik kijk naar de satellieten die zie ik een hoop satellieten, maar geen die echt goedmin het zicht staat (grafiekbalken ekomen niet hoog)

Iemand die daar iets mee kan? Had hiervoor een sony xperia s, icm sygic werkte dat fantastisch, zelfs op de periperhique bij parijs...

Ook gebruik ik de auto app, heb daarbij sygic en spotify tegelijk aanstaan, via bluetooth naar mn radio. Alleen werkt dat niet echt lekker samen, zea onderbreken elkaar, en soms valt spotify helemaal weg.

Zou het liefst spotify over de radio willen, en sygic over de speakers van de foom. Iemand hiermeen tip voor?

Dank!
Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 14:15

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Weet iemand hoe je de "Tips en Help" uit de aandachtspunten kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18
drumstickNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:28:
Ik zit er naar te zoeken, maar ook ik kan dit niet vinden. Kijken we ergens overheen of zit de optie er gewoon niet in?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
drumstickNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:28:
Onder Instellingen - > Accounts en Synchroniseren, kan je die uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik ben nu zover dat ik de HTC Google code (US$ 25 code) heb "redeem-ed"...dwz een nieuw US Gmail account aangemaakt en daarop het tegoed gekregen. Echter tijdens het aankopen van apps in de Google Playstore (web browser op de PC) krijg ik de melding :

https://support.google.com/googleplay/answer/1141080

Logisch natuurlijk...immers het Google Play account op mijn HTC One is een ander account :)

De vraag : kan ik gewoon een 2e Google account toevoegen op mijn HTC One en daarmee de Google Play store gebruiken, zonder dat ik daarmee mijn eigenlijke Google account in de war schop (email, contacten, calender, enz)?

Uiteindelijk zal ik dit nieuwe account slechts eenmalig gebruiken om de purchases te doen en zodra het tegoed op is, dan weer meteen terug naar originele situatie op mijn telefoon.

Hopelijk weet iemand hier iets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat account toevoegen kan, maar niet alle applicaties (blijven) werken als je dat account weer ontkoppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:04:
Dat account toevoegen kan, maar niet alle applicaties (blijven) werken als je dat account weer ontkoppelt.
Ach chips...dan heb je er dus niet erg veel aan. Dank in ieder geval voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als ik met mijn laatste beetje accu op mijn mobiel aan het spelen ben, gaat hij altijd in een keer van 7% naar 1 %. En dan binnen een paar seconden gaat mijn One uit, dus weinig kans om snel aan de lader te hangen. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:07:
Ach chips...dan heb je er dus niet erg veel aan. Dank in ieder geval voor de tip.
Je kunt je account toch gekoppeld laten en alle syncs uitzetten... Niet alles kan voor $25,00 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
xileS schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:12:
Als ik met mijn laatste beetje accu op mijn mobiel aan het spelen ben, gaat hij altijd in een keer van 7% naar 1 %. En dan binnen een paar seconden gaat mijn One uit, dus weinig kans om snel aan de lader te hangen. Hebben jullie dit ook?
Nee, heb ik geen last van, overigens..... Je kan je telefoon het beste niet helemaal leeg laten lopen, gewoon bij zo'n 15% acculading weer beginnen met laden.... Veel beter voor je accu....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:13:
[...]

Je kunt je account toch gekoppeld laten en alle syncs uitzetten... Niet alles kan voor $25,00 :9
Inderdaad precies op deze manier gedaan...2e account nu dus gekoppeld op telefoon. Play Store account ingesteld. Nu is het wachten totdat eea ook in de Play Store op web (op de PC) verschijnt (dat kan even duren, zegt men) zodat ik mijn purchases kan gaan doen...dank voor het meedenken :)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 04-07-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 14:15

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Chris.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:54:
[...]

Onder Instellingen - > Accounts en Synchroniseren, kan je die uitschakelen.
Daar kan ik enkel synchronisatie uitzetten, hij blijft in de feed staan. (bedankt voor je reactie trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook tot volle tevredenheid in het bezit van dit prachtige toestel. Ik heb het toestel los gekocht en het blijkt een T-mobile branded versie te zijn geweest, totaal geen last van overigens er staat alleen nog een T-mobile ringtone tussen de ringtone opties, echter het serienr. 1.29.111.16 is wel een branded versie , de komende update zal dus wel met de nodige vertraging van T-mobile moeten komen echter heb ik niet T-mobile als provider maar Rabomobiel op het KPN netwerk , nu dus de eigenlijke vraag ... krijg ik die update uberhaupt wel? of gaat dat aan de hand van IMEI nr ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:58:
Ben ook tot volle tevredenheid in het bezit van dit prachtige toestel. Ik heb het toestel los gekocht en het blijkt een T-mobile branded versie te zijn geweest, totaal geen last van overigens er staat alleen nog een T-mobile ringtone tussen de ringtone opties, echter het serienr. 1.29.111.16 is wel een branded versie , de komende update zal dus wel met de nodige vertraging van T-mobile moeten komen echter heb ik niet T-mobile als provider maar Rabomobiel op het KPN netwerk , nu dus de eigenlijke vraag ... krijg ik die update uberhaupt wel? of gaat dat aan de hand van IMEI nr ofzo.
Je krijgt de update wel, HTC zal alleen moeten wachten op de goedkeuring van de provider. Nu was de vorige update nagenoeg gelijk met de WWE versie uitgebracht voor de One, dus wie weet dit keer weer. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe zoeis eigenlijk :) Het ziet er op het filmpje wat ik van 4.2.2 gezien heb goed uit. Vooral het kiezen van foto's en filmpjes voor in Je Zoë lijkt een stuk verbeterd te zijn.

Ik kom trouwens wel steeds meer mensen met deze telefoon tegen, ik heb het idee dat HTC goede zaken doet met de One :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:13:
[...]

Inmiddels is het 2e Google account (op m'n telefoon) ook zichtbaar in de Google Play Store op het web en kan ik dus apps aanschaffen :) Wel met een "maar"...het is tot nu toe slechts gelukt om Accuweather aan te schaffen. Bij alle overige apps krijg ik de melding "mislukt...probeer over 24 uur nog eens...tegoed wordt teruggestort".

Geen ramp...gaan we gewoon doen. Accuweather is wel het bewijs dat het werkt...de app is geinstalleerd, deze doet het, en geeft aan dat het de "paid" versie betreft.

Dus morgen nog eens proberen...en daarna de grote test...zien of de apps het blijven doen wanneer ik het 2e Google account weer verwijder van de telefoon. Het blijft leuk hobby-en :P

Edit : het verwijderen van het 2e Google account is eigenlijk niet eens noodzakelijk zie ik nu. Er wordt toch niets ge-sync-ed en in de Google Play Store kan ik gewoon mijn originele Google account weer instellen.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 04-07-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:18

13art

Moderator Mobile
Bullet NL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:17:
[...]

Nee, heb ik geen last van, overigens..... Je kan je telefoon het beste niet helemaal leeg laten lopen, gewoon bij zo'n 15% acculading weer beginnen met laden.... Veel beter voor je accu....
Tegenwoordig maakt dat niet uit toch? De accu is beschermd tegen helemaal leeg lopen. Dus als jou telefoon aangeeft 1% zit er eigenlijk nog wat meer in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
drumstickNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:56:
[...]

Daar kan ik enkel synchronisatie uitzetten, hij blijft in de feed staan. (bedankt voor je reactie trouwens)
Hmz jammer, ik heb um op de een of andere manier wel uit de feed weten te krijgen. Misschien dat ie na een dag vanzelf verdwijnt als synchronisatie uit staat? Misschien helpt het nog als je de eerder gedownloade items wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:29:
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week of 3 in bezit van dit fijne toestel, en ben er erg blij mee! Goede bouwkwaliteit, snel en superscherm.

Ga er morgen mee op vakantie, dus was vandaag mn navigatie even aan het testen. Gebruik hiervoor sygic.. Paar dingen vallen op..

- het lijkt wel of de gps niet helemaal top is. Hij zit er steeds een meter of 10 naast, en als ik stilsta is de fix erg onrustig, beweegt steeds, draait...heeft steeds geen lock op de locatie lijkt wel.
- als ik kijk naar de satellieten die zie ik een hoop satellieten, maar geen die echt goedmin het zicht staat (grafiekbalken ekomen niet hoog)

Iemand die daar iets mee kan? Had hiervoor een sony xperia s, icm sygic werkte dat fantastisch, zelfs op de periperhique bij parijs...

Ook gebruik ik de auto app, heb daarbij sygic en spotify tegelijk aanstaan, via bluetooth naar mn radio. Alleen werkt dat niet echt lekker samen, zea onderbreken elkaar, en soms valt spotify helemaal weg.

Zou het liefst spotify over de radio willen, en sygic over de speakers van de foom. Iemand hiermeen tip voor?

Dank!
Merijn
wat betreft GPS is hij bij mij ook onrustig, en draaiend. Maar dat komt volgens mij door het digitale kompas wat er in zit. Sinds 1-2 jaar is dit eigenlijk standaard in veel telefoons, en kan de richting van de telefoon ook bepaald worden; alleen lijkt dit niet helemaal lekker in bijv Maps over te komen. Dit is mijn theorie ieder geval.

Gedeeld geluid via bluetooth/en speakers is naar mijn idee ook niet mogelijk. Zodra je een bluetooth speaker/headset koppelt, zal AL het geluid via die set lopen. In theorie zou het wel gescheiden moeten kunnen maar ik weet niet of de One/Android, en de app(s) dit ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
De One kan veel, maar het is geen 7.1 receiver met multi-room modus. Wil je navigatie + spotify, zul je een 2e smartphone moeten aanschaffen lijkt me.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Weet er iemand hoe je de meldingsgeluiden uit kunt zetten voor als je accu op 15% staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb een sygic APK op mijn gsm gezet, maar die is van 2011 , iemand die kaarten ervan heeft van 2013??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:33:
[...]

Tegenwoordig maakt dat niet uit toch? De accu is beschermd tegen helemaal leeg lopen. Dus als jou telefoon aangeeft 1% zit er eigenlijk nog wat meer in.
Dacht ik dus ook dat het tegenwoordig niet heel veel meer uitmaakte, maar dat die van mij zo snel van 7% naar 1% gaat en bijna gelijk uit, wat betekend dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:37
xileS schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:01:
[...]

Dacht ik dus ook dat het tegenwoordig niet heel veel meer uitmaakte, maar dat die van mij zo snel van 7% naar 1% gaat en bijna gelijk uit, wat betekend dat?
Dat je batterij calibratie niet klopt, dit gaat meestal na een tijdje vanzelf wel over na een aantal langere charge cycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimhaw
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik gebruik al jaren Sygic en heb alleen met een Samsung Omnia HD vergelijkbare problemen gehad dat die 10 tot zelfs 30 meter ernaast zat. Met mijn oude Samsung Galaxy S2 en nu met mijn HTC one heb ik nergens problemen mee. Heb zelf het gevoel dat de HTC one accurater is dan se S2. Zelfs binnen kan ik bij wijze van spreken navigeren! 8)
Ik zorg wel dat ik altijd de laatste updates heb geïnstalleerd. Spotify gebruik ik niet wel radio of de music player. Werkt zonder problemen. :)
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:29:
Hallo allemaal,

Dank!
Merijn

Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Kaya10 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:53:
Heb een sygic APK op mijn gsm gezet, maar die is van 2011 , iemand die kaarten ervan heeft van 2013??
Ja geen probleem gewoon aanschaffen dan kun je de kaarten gewoon downloaden.

En via Meld hier uw kortingscodes/coupons kun je nog een kortingscode proberen en ben je voor 21 euro klaar voor Western Europe. Heel Europa voor 26 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door MikeOO op 05-07-2013 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:11
Kaya10 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:53:
Wat is de reden dat je een versie uit 2011 wilt gebruiken, bevalt deze dan beter dan de laatste versie? Ik vraag mij af of de maps van de laatste versie überhaupt wel compatibel zijn met zo'n oude versie.

Ook hoort een vraag over navigatie niet in dit topic thuis maar daar hebben we dit topic voor: Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:31
kwiebus schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 07:53:
Wat is de reden dat je een versie uit 2011 wilt gebruiken, bevalt deze dan beter dan de laatste versie?
Ik gok omdat deze versie "gratis" was ;)
Ik vraag mij af of de maps van de laatste versie überhaupt wel compatibel zijn met zo'n oude versie.
Over het algemeen niet nee. Sowieso een acceptabel geprijsd pakket dus gewoon kopen en upgraden imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
Vandaag komt mijn 2de htc one aan! (1ste = kapot door waterschade :( )

Heb nu gekozen voor een Black.
Zijn er dingen waar ik speciaal op moet letten? Had ergens gelezen dat de achterkant vrij snel krassen kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
l3art schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:33:
[...]

http://gizmodo.com/how-to...ery-the-right-w-513217256

misschien toch maar even dit lezen voor je zo iets gaat melden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Sinds kort heeft mijn vriendin om mijn aanraden ook een htc one genomen (Sorry CLB ik heb haar ook de ZL als optie gegeven maar die boden ze niet aan bij T-mobile). Maar bij het opstarten viel mij iets op, boven aan haar notificatie balk stond een icoontje wat ik op mijn telefoon niet eerder heb gezien.

Het gaat om het N logotje van NFC, ik dacht in eerste instantie dat het hier om iets van T-mobile ging ofzo omdat de telefoon branded is en die van mij dat niet is. Maar is dit wel zo? Verschijnt dit icoontje bij jullie wel of niet? Zou mijn nfc niet werken? Ik moet het nog testen via htc service menu maar misschien dat jullie deze ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:49
Bocai schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:04:
Sinds kort heeft mijn vriendin om mijn aanraden ook een htc one genomen (Sorry CLB ik heb haar ook de ZL als optie gegeven maar die boden ze niet aan bij T-mobile). Maar bij het opstarten viel mij iets op, boven aan haar notificatie balk stond een icoontje wat ik op mijn telefoon niet eerder heb gezien.

Het gaat om het N logotje van NFC, ik dacht in eerste instantie dat het hier om iets van T-mobile ging ofzo omdat de telefoon branded is en die van mij dat niet is. Maar is dit wel zo? Verschijnt dit icoontje bij jullie wel of niet? Zou mijn nfc niet werken? Ik moet het nog testen via htc service menu maar misschien dat jullie deze ervaring delen.
Je kan NFC aan- en uitzetten in de opties onder wireless and networks onder 'More'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
rob-bo schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:09:
[...]

Je kan NFC aan- en uitzetten in de opties onder wireless and networks onder 'More'.
Sorry maar het vinden van de nfc switch is in dit geval nooit het probleem geweest, het niet verschijnen van het icoontje is waar de vraag doet verschijnen /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou kunnen liggen aan de build.prop (bij de Z/ZL kun je dit zelf aanpassen als je roottoegang hebt)
Misschien laat haar T-mobile versie het standaard wel zien en jouw telefoon niet (heb je een One?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:49
Bocai schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:12:
[...]

Sorry maar het vinden van de nfc switch is in dit geval nooit het probleem geweest, het niet verschijnen van het icoontje is waar de vraag doet verschijnen /3
Vergeef me dat ik je cryptische vraag niet begreep. Volgens mij gaat het icoon aan als je een app start die hem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
CLB schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:19:
Zou kunnen liggen aan de build.prop (bij de Z/ZL kun je dit zelf aanpassen als je roottoegang hebt)
Misschien laat haar T-mobile versie het standaard wel zien en jouw telefoon niet (heb je een One?)
wij hebben beide de htc one inderdaad, van mij is unbranded en die van haar is t-mobile branded. Verschijnt bij jullie allen wel dit N logotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

he is mij nooit opgevallen. Ik zie btw ook geen N logo als ik NFC gebruik.
Nu we het toch over NFC hebben, weet iemand of het mogelijk is om NFC aan te houden als de telefoon locked is?
Ik gebruik NFC stickers in m'n auto en thuis maar ik moet de telefoon unlocken om een tag te kunnen scannen. Dat gaat weer een beetje in tegen het gemak dat je er uit kan halen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Ooh ok dus geen probleem als je het niet ziet dus :) Zal wel een branded dingetje zijn dan. Ja het is mogelijk, maar dat betekent wel dat je telefoon altijd wakker is. Dit heb ik met flip cover ondervonden die dus constant mijn telefoon wakker hield om de proximity sensor aan te houden. 18 uur is wat ik toen haalde met een volle batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vriendin van me heeft 'n T-mobile abbo afgesloten bij PDA-shop...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mvlWFJBNKuXxFLD65MTRZ0uj/full.jpg

Is uit de bon af te leiden of dit een echte T-mobile branded versie betreft of staat er met VF HTC One VF Zilver?
Desbetreffende persoon heeft namelijk nog geen micro-simkaart, dus toestel start op met HTC logo / tune...
Softwareversie is nu niet te checken, aangezien de telefoon thuisligt, maar ik (en zij ook) willen het nu weten! :9

En dubbelcheck: de T-mobile versie is wel simlockvrij, maar wel branded?
En opstarten met T-mobile simkaart en dan kiezen om niet de providershit te installeren dus...

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 05-07-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
simlock vrij zeker weten, had ik bij mijn vriendin haar htc one getest. Als die opstart zonder t-mobile zooi zou ik zeggen dat die unbranded is... Bload ware staat er al vanaf moment 1 op en wordt niet pas geactiveerd omdat er op dat moment even een t-mobile sim in gaat (zou wel geniaal zijn als dit zo zou zijn :P). T-mobile branded start eerst met -tmobile logo en dan met htc logo, afsluiten idem dito, zorgt voor een opstart vertraging van 3 a 5 seconden.
Pagina: 1 ... 85 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)