Ik had al zo'n 23 gb gekregen met mijn one s .. Heb alle stappen gedaan , maar heb niks meer gekregenVerwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:46:
[...]
Ja, 25 GB in totaal.
Even op je account registreren/inloggen en je krijgt een email met instructies.
~Lars
Klopt je krijgt het ook geen 2x. Jammer dat welKaya10 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:48:
[...]
Ik had al zo'n 23 gb gekregen met mijn one s .. Heb alle stappen gedaan , maar heb niks meer gekregen
Maar goed als je alles goed volgt kom je inclusief htc's GB's nog op 43GB totaal.
Hoe kan dat ? Ik heb alle stappen gedaan met mijn oude One S.. Met mijn One krijg ik niets? Ik denk dat je geen 25 gb krijgt met dezelfde accountPractics schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:07:
[...]
Klopt je krijgt het ook geen 2x. Jammer dat wel![]()
Maar goed als je alles goed volgt kom je inclusief htc's GB's nog op 43GB totaal.
Verwijderd
Ik zit er aan te denken om voor mn zusje haar verjaardag een htc one te halen. Ze heeft momenteel een crackberry die echt bijna doodt is...
Ik heb een vraag met betrekking tot blinkfeed. Kun je het zo customizeren dat je alleen berichten/nieuws/whatever van Facebook en twitter krijgt? Ze zal niet geintereseerd zijn in nieuws enzo haha...
Ik heb een vraag met betrekking tot blinkfeed. Kun je het zo customizeren dat je alleen berichten/nieuws/whatever van Facebook en twitter krijgt? Ze zal niet geintereseerd zijn in nieuws enzo haha...
Ja dat gaat.. Ik zelf gebruik het niet, heb het uit gezetVerwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:40:
Ik zit er aan te denken om voor mn zusje haar verjaardag een htc one te halen. Ze heeft momenteel een crackberry die echt bijna doodt is...
Lieve broer ben jij!Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:40:
[ Voor 26% gewijzigd door Rudios op 30-06-2013 20:08 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Top, thanks!Kaya10 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:01:
[...]
Ja dat gaat.. Ik zelf gebruik het niet, heb het uit gezet
JAJA MENSEN!
Volgende week krijg ik de grijze versie van dit prachtbeestje
Echt, by far, de mooiste telefoon die ik ooit vast heb gehouden!
Volgende week krijg ik de grijze versie van dit prachtbeestje

Hou oud is je zusje als ik vragen mag?Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:40:
[ Voor 62% gewijzigd door w4v3g0d op 30-06-2013 20:13 ]
Verwijderd
TecHHeaD schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:12:
JAJA MENSEN!
Volgende week krijg ik de grijze versie van dit prachtbeestje![]()
[...]
Hou oud is je zusje als ik vragen mag?
Ze wordt 16. Ik dacht er aan om een Nokia lumia voor haar te halen maar dat zou ze denk niet zo waarderen haha (ben zelf nokia fanTecHHeaD schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:12:
JAJA MENSEN!
Volgende week krijg ik de grijze versie van dit prachtbeestje![]()
[...]
Hou oud is je zusje als ik vragen mag?
Beetje te vroeg voor zo'n duur toestel te kopen? Ik zou beter een Sony xperia P / S kopenVerwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:17:
[...]
[...]
Ze wordt 16. Ik dacht er aan om een Nokia lumia voor haar te halen maar dat zou ze denk niet zo waarderen haha (ben zelf nokia fan)
Naja [verwend] ik ben ook 16 [/verwend] maar ik krijg na jaren afgedankte shit te hebben gehad eindelijk een nieuwe van m'n ouders, dus vandaar een wat duurdere, normaal vind ik het ook onzin dat mensen van die leeftijd zo'n tamelijk dure telefoon krijgen.Kaya10 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:20:
[...]
Beetje te vroeg voor zo'n duur toestel te kopen? Ik zou beter een Sony xperia P / S kopen
Maar vooral omdat het om een "zusje" ( zus --> vrouwelijk) gaat dan denk ik dat het beter is dat je een iPHone 4 of een Lumia neemt, die zijn een beetje "vrouw proof" android is niks voor vrouwen imo
En het bespaart je een bak geld.... just sayin'
[ Voor 3% gewijzigd door w4v3g0d op 30-06-2013 20:26 ]
maar als cadeau vind ik zo'n toestel een beetje te duur. ik zou beter een sony xperia kopen.. Ik ben zelf 17 , heb gisteren een Htc one gekocht..TecHHeaD schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:26:
[...]
Naja [verwend] ik ben ook 16 [/verwend] maar ik krijg na jaren afgedankte shit te hebben gehad eindelijk een nieuwe van m'n ouders, dus vandaar een wat duurdere, normaal vind ik het ook onzin dat mensen van die leeftijd zo'n tamelijk dure telefoon krijgen.
Maar vooral omdat het om een "zusje" ( zus --> vrouwelijk) gaat dan denk ik dat het beter is dat je een iPHone 4 of een Lumia neemt, die zijn een beetje "vrouw proof" android is niks voor vrouwen imo
TecHHeaD schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:26:
[...]
Naja [verwend] ik ben ook 16 [/verwend] maar ik krijg na jaren afgedankte shit te hebben gehad eindelijk een nieuwe van m'n ouders, dus vandaar een wat duurdere, normaal vind ik het ook onzin dat mensen van die leeftijd zo'n tamelijk dure telefoon krijgen.
Mag broer niet zelf bepalen wat goed is voor zijn zusje?
als je bang bent dat de telefooon snel kapot gaat, neem een S4 Aktiv
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Dacht eindelijk een goed toestel te hebben maar neehoor, scherm gaat weer aan wanneer hij wilt en de aan knop is toch het design ingezakt (hij kwam goed uit de doos), dit was het dan voor mij, na 5 HTC One's heb ik meer dan genoeg kansen gegeven maar het mocht niet zo zijn, ik ga hem donderdag inruilen voor een S4...
Allen, ik weet niet of de vraag al voorbij is gekomen heb het nog niet gezien. Heb de zwarte One, en als ik bestanden wil overdragen via de laptop krijg ik steeds de melding dat de HTC sync manager mijn device niet herkend omdat het gelocked zou zijn. Maar naar mijn weten is het niet gelocked. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? thanks alvast
Geen HTC Sync gebruiken en gewoon het filesysteem gebruiken?
Die ultrapixel camera vind ik best wel goed, maar in het donker is het bijna hetzelfde? Niet veel verschil, ik heb het met de camera van mijn One S vergeleken...
Dit kan nooit goed zijn. De One vind ik juist een uitmuntende telefoon als het aankomt op autofocus. Zowel macro als normaal stelt hij erg snel en goed scherp.Ascathon schreef op zondag 30 juni 2013 @ 16:11:
Na bijna 4 weken mijn One terug omdat foto's aan de rand wazig waren. Is defect bevonden en een nieuwe gekregen (door de winkel gewisseld/zelfde batch?). Ben echter nog steeds niet tevreden. Soms lukt het of een fatsoenlijke foto te krijgen door wat te spelen met de instellingen en geluk te hebben. Maar ik vind online prachtige voorbeelden, die zie ik me nooit uit deze camera/telefoon krijgen.
Klikkerdeklik:
[afbeelding]
Standaard instellingen:
F-stop f/2
Exposure time 1/2747 sec.
ISO-125
Focal length 4mm
Morgen met mn collega's toestel eens een foto maken met dezelfde compositie. Ben benieuwd.
Behoorlijk teleurgesteld en bedroefd. Voor 650 euro mag je toch wel iets fatsoenlijkers krijgen.
Edit:
Eentje die met goed geluk wel ging:
[afbeelding]
F-stop f/2
Exposure time 1/1832 sec.
ISO-125
Focal length 4mm
De laatste vind ik acceptabel maar waarom moet ik zoveel moeite doen om zoiets er uit te krijgen...
Ook niet consistent... Heb het gekregen bij m'n 1e One X, 2e One X en 1e One X+Practics schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:07:
Klopt je krijgt het ook geen 2x. Jammer dat wel![]()
Bij m'n Ones kreeg ik het niet voor elkaar en vertelde Dropbox me dat het 1x per klant kan (ongeacht aantal HTC's)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Hoi,
Ik ben nu inmiddels een paar weken in bezit van een zwarte HTC One en bij deze mijn minireview over het toestel:
iOS naar Android
Ik had hiervoor een iPhone 4, een geweldig toestel dat me twee jaar lang trouw gediend heeft en waar ik over het algemeen zeer tevreden mee ben geweest. Ik merkte wel dat ik een groter scherm verlangde (en niet een langer scherm
) en aan iets nieuws toe was, waardoor er voor mij twee keuzes waren als opvolger: de Samsung Galaxy S4 of de HTC One. Uiteindelijk heeft de superieure bouwkwaliteit van de HTC One me over de streep getrokken.
Ik was al bekend met zowel Android als HTC (ik had voor mijn iPhone een HTC Hero en ik werk met smartphones [handleidingen]), dus ik wist precies waar ik aan begon. Ik heb daardoor eigenlijk ook geen moeite gehad met de switch, maar ik kan me voorstellen dat mensen die Android niet kennen en iOS gewend zijn veel meer moeite hebben (iOS is wat makkelijker/consistenter in design).
Hardware
Het uiterlijk van de telefoon is een van zijn sterkste punten. De HTC One ziet er echt schitterend uit en voelt ook erg solide aan. Qua specs is het duidelijk een vlaggenschip met de razendsnelle Snapdragon 600 en 2GB RAM geheugen (als je van een single core 0.8GHz iPhone afkomt is dat echt een verademing).
Het enige twijfelachtige stukje hardware is de ‘ultrapixel camera’, ik zal hier niet te diep op ingaan, maar de resulterende 4MP foto’s is gewoon weinig. Hierdoor krijg je als je inzoomt op foto’s veel te snel pixels te zien. De kwaliteit is verder wel goed, dus het is zeker geen drama, maar het kan beter.
Verder is de plaatsing van de home en back touch knoppen is een beetje vreemd, met een niet bruikbaar HTC logo in het midden. Ik had zelf ook liever een fysieke home knop (in het midden) dan touch gezien.
En dan hebben we nog de twee front speakers, die samen stereo geluid opleveren. Het geluid dat hier uitkomt is simpelweg ge-wel-dig, en steekt met kop en schouders boven de concurrentie uit. Groot pluspunt.
Sense
De telefoon draait op dit moment op Android 4.1.2 i.c.m. HTC Sense 5.0. Het eerste wat opvalt is de Blinkfeed, waar ik zelf geen fan ben. Ik begrijp dan ook niet dat het niet gewoon uit te zetten is binnen Sense. Wel op te lossen met een custom launcher. Sense ziet het er wel gelikt uit, en het werkt goed. Er wordt verder gelukkig ook geen onnodige rommel meegeleverd.
Conclusie
Ik blij met mijn HTC One. Het toestel is echt een sexy beest. HTC Sense doet wat het moet doen. Android wordt ook steeds maaar beter.
Pluspunten:
+ Design (+bouw)
+ Schitterend scherm
+ Stereo speakers
Minpunten:
- Blinkfeed niet uit te schakelen binnen Sense
- 4MP camera echt te weinig
- HTC logo aan de voorkant nutteloos (i.p.v. multitask knop)
Ik ben nu inmiddels een paar weken in bezit van een zwarte HTC One en bij deze mijn minireview over het toestel:
iOS naar Android
Ik had hiervoor een iPhone 4, een geweldig toestel dat me twee jaar lang trouw gediend heeft en waar ik over het algemeen zeer tevreden mee ben geweest. Ik merkte wel dat ik een groter scherm verlangde (en niet een langer scherm
Ik was al bekend met zowel Android als HTC (ik had voor mijn iPhone een HTC Hero en ik werk met smartphones [handleidingen]), dus ik wist precies waar ik aan begon. Ik heb daardoor eigenlijk ook geen moeite gehad met de switch, maar ik kan me voorstellen dat mensen die Android niet kennen en iOS gewend zijn veel meer moeite hebben (iOS is wat makkelijker/consistenter in design).
Hardware
Het uiterlijk van de telefoon is een van zijn sterkste punten. De HTC One ziet er echt schitterend uit en voelt ook erg solide aan. Qua specs is het duidelijk een vlaggenschip met de razendsnelle Snapdragon 600 en 2GB RAM geheugen (als je van een single core 0.8GHz iPhone afkomt is dat echt een verademing).
Het enige twijfelachtige stukje hardware is de ‘ultrapixel camera’, ik zal hier niet te diep op ingaan, maar de resulterende 4MP foto’s is gewoon weinig. Hierdoor krijg je als je inzoomt op foto’s veel te snel pixels te zien. De kwaliteit is verder wel goed, dus het is zeker geen drama, maar het kan beter.
Verder is de plaatsing van de home en back touch knoppen is een beetje vreemd, met een niet bruikbaar HTC logo in het midden. Ik had zelf ook liever een fysieke home knop (in het midden) dan touch gezien.
En dan hebben we nog de twee front speakers, die samen stereo geluid opleveren. Het geluid dat hier uitkomt is simpelweg ge-wel-dig, en steekt met kop en schouders boven de concurrentie uit. Groot pluspunt.
Sense
De telefoon draait op dit moment op Android 4.1.2 i.c.m. HTC Sense 5.0. Het eerste wat opvalt is de Blinkfeed, waar ik zelf geen fan ben. Ik begrijp dan ook niet dat het niet gewoon uit te zetten is binnen Sense. Wel op te lossen met een custom launcher. Sense ziet het er wel gelikt uit, en het werkt goed. Er wordt verder gelukkig ook geen onnodige rommel meegeleverd.
Conclusie
Ik blij met mijn HTC One. Het toestel is echt een sexy beest. HTC Sense doet wat het moet doen. Android wordt ook steeds maaar beter.
Pluspunten:
+ Design (+bouw)
+ Schitterend scherm
+ Stereo speakers
Minpunten:
- Blinkfeed niet uit te schakelen binnen Sense
- 4MP camera echt te weinig
- HTC logo aan de voorkant nutteloos (i.p.v. multitask knop)
Kaya10 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:25:
Die ultrapixel camera vind ik best wel goed, maar in het donker is het bijna hetzelfde? Niet veel verschil, ik heb het met de camera van mijn One S vergeleken...
Een paar (macro) foto's vandaag geschoten met mijn One. Ik vind de kwaliteit van de camera van de One eigenlijk best wel ok.SChief schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:32:
[...]De One vind ik juist een uitmuntende telefoon als het aankomt op autofocus. Zowel macro als normaal stelt hij erg snel en goed scherp.

[ Voor 69% gewijzigd door dafmay op 30-06-2013 22:13 ]
Toch niet alle stappen, als je mensen uitnodigt krijg je 250 of 500mb per volle installatie/registratieKaya10 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:10:
[...]
Hoe kan dat ? Ik heb alle stappen gedaan met mijn oude One S.. Met mijn One krijg ik niets? Ik denk dat je geen 25 gb krijgt met dezelfde account
Mensen die een One gebruiken, ik heb naar de ram geheugen gekeken, bij app manager, er staat 1.5 Gb ? In plaats van 2?
LMGTFY-linkjes zijn heel maar dan ook heel ongewenst op een forum! Doe inhoudelijk mee aan de discussie of reageer niet!
[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 01-07-2013 01:37 ]
Zelfs dat is nog overdreven, het is in dit topic ook al 200x voorbij gekomen. Aangezien tweakers een mooie en goede site is, kun je specifiek in een topic zoeken.
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 01-07-2013 01:39 ]
Ach, hij gaf in principe wel inhoudelijk antwoord dmv de link en wees hem erop dat hij ook zelf moeite had kunnen doen. Ik vond het eigenlijk wel erg gepast ;-)Occy74 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:27:
[mbr] LMGTFY-linkjes zijn heel maar dan ook heel ongewenst op een forum! Doe inhoudelijk mee aan de discussie of reageer niet! [/]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Over het dropbox verhaal. Je kunt een ticket laten aanmaken bij dropbox.
Ik heb dan wel geen one. Maar mijn desire X had ook recht op GB's. die ik niet kreeg.
Ik heb een call gemaakt bij Dropbox (gewoon via de website).
En na 14 dagen had ik mijn GB's er bij.
Gewoon proberen zou ik zeggen
Ik heb dan wel geen one. Maar mijn desire X had ook recht op GB's. die ik niet kreeg.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Tegenwoordig als je een ticket aanmaakt bij Dropbox krijg je na een paar dagen een mail dat ze geen tijd hebben om je te helpen.DarkSide schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:39:
Over het dropbox verhaal. Je kunt een ticket laten aanmaken bij dropbox.

Heb 3 weken terug ook aangemeld en inderdaad na de mail niets meer gehoord.
Had ik ook.
Toen nog een keer een ticket aangemaakt.
Toen werd ik wel netjes geholpen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn ervaringen na een weekend HTC One.
HTC One (Android 4.1.1) vs. iPhone (iOS 6.1.3) - Pro's
- Uiteraard lekker customizable (meer dan op iOS met jailbreak mogelijk is)
- BlinkFeed is soms wel makkelijk, maar heeft nog wel meer mogelijkheden als RSS nodig
- De camera app is zeer goed en volledig
- Naar mijn inziens wel een veel betere flitser
- Het design spreekt me meer aan
- Het scherm is mooi groot als je iPhone gewend bent, met navigatie e.d. ideaal (maar ook weer niet TE groot)
- Apps installeren en downloaden gaat vele malen sneller dan op iOS, zelfs als de filesize nagenoeg gelijk is.
- Apps automatisch updaten (zit in iOS 7 ook, maar in dit geval heb ik het over de meest recente released iOS.
- Notificatie LED is toch wel handig soms
HTC One (Android 4.1.1) vs. iPhone (iOS 6.1.3) - Con's
- Ik mis iTunes Match waar al mijn muziek in de cloud staat en niet fysiek op mijn telefoon hoeven te staan
- Collega's die nu arrogant doen dat ik hun verraden heb :-P
- Batterij op de iPhone gaat bij mij merkbaar langer maar, echter heeft de iPhone geen 1080p scherm
Mijn vriendin heeft onlangs een Galaxy S3 gekocht, en is nu jaloers op mijn HTC en wil nu ook de HTC, vind ze veel mooier.
Ben ik wel mee eens, ze vind haar S3 nu zo goedkoop aanvoelen met dat plastic en dat dat ding niks weegt.
HTC One (Android 4.1.1) vs. iPhone (iOS 6.1.3) - Pro's
- Uiteraard lekker customizable (meer dan op iOS met jailbreak mogelijk is)
- BlinkFeed is soms wel makkelijk, maar heeft nog wel meer mogelijkheden als RSS nodig
- De camera app is zeer goed en volledig
- Naar mijn inziens wel een veel betere flitser
- Het design spreekt me meer aan
- Het scherm is mooi groot als je iPhone gewend bent, met navigatie e.d. ideaal (maar ook weer niet TE groot)
- Apps installeren en downloaden gaat vele malen sneller dan op iOS, zelfs als de filesize nagenoeg gelijk is.
- Apps automatisch updaten (zit in iOS 7 ook, maar in dit geval heb ik het over de meest recente released iOS.
- Notificatie LED is toch wel handig soms
HTC One (Android 4.1.1) vs. iPhone (iOS 6.1.3) - Con's
- Ik mis iTunes Match waar al mijn muziek in de cloud staat en niet fysiek op mijn telefoon hoeven te staan
- Batterij op de iPhone gaat bij mij merkbaar langer maar, echter heeft de iPhone geen 1080p scherm
Mijn vriendin heeft onlangs een Galaxy S3 gekocht, en is nu jaloers op mijn HTC en wil nu ook de HTC, vind ze veel mooier.
Ben ik wel mee eens, ze vind haar S3 nu zo goedkoop aanvoelen met dat plastic en dat dat ding niks weegt.
Ok zal nog eens een ticket aanmaken en kijken of ze nu wel tijd hebben.DarkSide schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:49:
Had ik ook.
Ik heb dit weekend wat foto's proberen te maken op Awakefest, overdag maakt de One echt puike foto's.
Probeer je echter in een donkere tent met veel lichtflitsen een foto te maken, dan kun je het shaken. De camera knop heb ik wel 100x proberen in te drukken (voor zover dat kan op het scherm
) en geen enkele foto werd er genomen, pas na 15 seconden één keer, op het moment dat iedereen alweer uit elkaar ging voor de groepsfoto! Dit was overigens alleen met flits, die in het donker natuurlijk wel nodig was.
Ik weet dat dit verschillende keren is langs gekomen in dit topic, maar een echte oplossing werd er, dacht ik, niet voor gegeven..
Probeer je echter in een donkere tent met veel lichtflitsen een foto te maken, dan kun je het shaken. De camera knop heb ik wel 100x proberen in te drukken (voor zover dat kan op het scherm
Ik weet dat dit verschillende keren is langs gekomen in dit topic, maar een echte oplossing werd er, dacht ik, niet voor gegeven..
Je hebt daadwerkelijk op het camera knopje gedrukt? Want als je gewoon op het scherm tapt dan gaat hij proberen op dat punt scherp te stellen, wat dus lastig is in dat soort omstandigheden.
Werkt niet idd. Probeerde laatst ook in het donker een foto met flits te maken, maar hoe vaak je ook op dat knopje duwt....hij maakt soms gewoon geen fotospNk schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:11:
Je hebt daadwerkelijk op het camera knopje gedrukt? Want als je gewoon op het scherm tapt dan gaat hij proberen op dat punt scherp te stellen, wat dus lastig is in dat soort omstandigheden.
Heb ook een collega die me voor gek verklaart dat ik geen iPhone hebCRXDelSol schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:52:
*edit: Oeps, had dit in m'n vorige post erbij willen editten!
[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 01-07-2013 10:31 ]
Haha, het zijn slechts enkele, ik begon hier te werken als zowat de enige iPhone bezitter, nu zowat de enige Android bezitter :-P één collega kwam vanochtend aanzetten van; 'Aan de HTC? Naar die HTC zat ik ook al te kijken, kan je net wat meer mee ..'Southern Sun schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:30:
[...]
Heb ook een collega die me voor gek verklaart dat ik geen iPhone hebIk ga er niet eens op in. Dit toestel is zoveel mooier.
*edit: Oeps, had dit in m'n vorige post erbij willen editten!
Die gebruikt een iPhone, maar heeft net die paar dingen die 'm irriteren dat het niet kan, en dat kan dan op Android wel, out of the box, terwijl dat bij de iPhone volledig jailbreak afhankelijk is, met een tweak waar je voor moet betalen.
Over de HTC nog één ding, ik vind het jammer dat je niet je volume knop als shutter-knop kan gebruiken, vind ik net wat makkelijker.
[ Voor 7% gewijzigd door xoniq op 01-07-2013 10:34 ]
Jup, op het knopje naast de videocamera knop (met cameralogo).spNk schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:11:
Het scherpstellen op een bepaald punt had ik daarnaast ook geprobeerd en dat was al helemaal een drama.
Ik lees het op XDA ook en daar weet men er ook geen raad mee
Vind ik toch jammer, daar ik het toestel ook wilde hebben omwille de betere foto's @ night.
Stond zelfs gewoon voor ... omdat iedereen dacht dat ik geen eens foto's meer kon maken

Heeft iemand enig idee hoe ik de HTC One op de MacBook kan koppelen als 'Mass Storage Device'?
De optie is nergens te vinden, wat bij oudere HTC's wel aanwezig is.
Ik kan alleen via Windows zelf op het bestandssysteem komen.
CRXDelSol schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:46:
Heeft iemand enig idee hoe ik de HTC One op de MacBook kan koppelen als 'Mass Storage Device'?
Liep enige tijd geleden tegen hetzelfde probleem aan. Had al een oplossing gevonden. Zie hieronder.tiguan schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:49:
Dat probleem heb ik ook. Ik gebruik daarom maar de HTC Sync Manager

R86Bakker schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:41:
Misschien een handige tip voor in de Topic Start:
Voor diegene met een Macbook of iets wat op OSX draait en niet de HTC Sync Manager willen gebruiken. Download Android File Transfer. Hiermee kan je de One als Storage weergeven waarna je met simpel drag and drop bestanden op je One kan zetten.
[ Voor 16% gewijzigd door R86Bakker op 01-07-2013 11:51 . Reden: iets te snel verzonden ]
Google Play: Droid NASCRXDelSol schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:46:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik zal die oplossingen eens proberen.
Ik vind de Sync Manager iets te log werken. Voor het terugzetten van een iPhone backup (contacten en SMSjes), perfect hoor.
Maar als ik muziek wil syncen, geeft ie netjes de playlists uit iTunes met de nummers erin, maar als ik bij een playlist op het knopje klik van 'Naar telefoon' dan zie ik aan die proces balk dat ie de nummers kopieerd, maar daarna krijg ik een fout:
"Unable to transfer file to phone. Please connect your device. [4]"
Dan staan de nummers wel in de muziek app, alleen dan wel zonder playlist.
Heel raar, kan het ook niet fixen.
Ik vind de Sync Manager iets te log werken. Voor het terugzetten van een iPhone backup (contacten en SMSjes), perfect hoor.
Maar als ik muziek wil syncen, geeft ie netjes de playlists uit iTunes met de nummers erin, maar als ik bij een playlist op het knopje klik van 'Naar telefoon' dan zie ik aan die proces balk dat ie de nummers kopieerd, maar daarna krijg ik een fout:
"Unable to transfer file to phone. Please connect your device. [4]"
Dan staan de nummers wel in de muziek app, alleen dan wel zonder playlist.
Heel raar, kan het ook niet fixen.
Hoe werkt dat precies? Mij lukte het niet.ThinkCreative schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:22:
Geen HTC Sync gebruiken en gewoon het filesysteem gebruiken?
*Zucht. Sorry. R86Bakker's oplossing maar eens proberen. Thanks!
[ Voor 13% gewijzigd door MilanXS op 01-07-2013 15:30 ]
PSN: MilanXXL
Ik doe een suggestie, niet zo vijandig...Michele_M_ schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:54:
[...]
Vrouw proof?
Mag broer niet zelf bepalen wat goed is voor zijn zusje?
Dat werkt trouwens prima, met al m'n Android apparaten gedaan, werkt primaMilanXS schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:25:
[...]
Hoe werkt dat precies? Mij lukte het niet.
*Zucht. Sorry. R86Bakker's oplossing maar eens proberen. Thanks!
[ Voor 39% gewijzigd door w4v3g0d op 01-07-2013 16:06 ]
Ik snap het notification panel af en toe niet.
Zojuist stond er: 2 new e-mails en dan aan de rechterkant een klein envelopje met 5 ervoor. Wat betekend die 5?
Zojuist stond er: 2 new e-mails en dan aan de rechterkant een klein envelopje met 5 ervoor. Wat betekend die 5?
Als dat bij mij is, dan betekent dat:
Er 2 nieuwe mails binnen zijn gekomen, maar er in totaal 5 ongelezen mails in de mailbox staan.
Er 2 nieuwe mails binnen zijn gekomen, maar er in totaal 5 ongelezen mails in de mailbox staan.
Ah, thanks, dat lijkt het te zijn. Jammer dat die ongelezen mails niet echt lijken te kloppen (in de mail app zijn het er maar 2).
Nog een raar effect: Ik haal een paar accounts binnen (hotmail, gmail en werk mail. Werk via Exhange, hotmail ook.) In de mail app haalt hij spam messages gewoon binnen (in inbox?) en ze staan er als ongelezen mail. Kijk je in de hotmail web client, dan zie je ze niet (ze staan onder spam en tellen niet mee voor ongelezen).
Nog een raar effect: Ik haal een paar accounts binnen (hotmail, gmail en werk mail. Werk via Exhange, hotmail ook.) In de mail app haalt hij spam messages gewoon binnen (in inbox?) en ze staan er als ongelezen mail. Kijk je in de hotmail web client, dan zie je ze niet (ze staan onder spam en tellen niet mee voor ongelezen).
Verwijderd
Bedanktjodeltje schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 21:47:
[...]
onderste optie bij het instellen van je wekker.
Dat ik daar over heen kijk

Ook al vaak gehad tijdens het uitgaan inderdaad. En ook ik had deze eigenschap van de telefoon (goed foto's maken in het donker) meegenomen bij mijn beslissing om de telefoon te kopen.JDL15 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:41:
[...]
Jup, op het knopje naast de videocamera knop (met cameralogo).
Het scherpstellen op een bepaald punt had ik daarnaast ook geprobeerd en dat was al helemaal een drama.
Ik lees het op XDA ook en daar weet men er ook geen raad mee![]()
Vind ik toch jammer, daar ik het toestel ook wilde hebben omwille de betere foto's @ night.
Stond zelfs gewoon voor ... omdat iedereen dacht dat ik geen eens foto's meer kon maken
Wil je een foto maken van een groep of aantal mensen met (jaja) je nieuwe telefoon, lukt het niet. Sta je dan toch wel even flink voor lul, haha.
Het aparte is dat 'ie tijdens het weg draaien (wanneer je erachter komt dat het niet lukt) wel een foto maakt.
Heb er nog weinig anderen over gehoord.
Android is niets voor vrouwen is een suggestie?TecHHeaD schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:50:
[...]
Ik doe een suggestie, niet zo vijandig...
[...]
Dat werkt trouwens prima, met al m'n Android apparaten gedaan, werkt prima
Gelijk weer een zooitje fanboys op hun pikkie getrapt
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ik kan me bij deze trouwens ook melden in dit topic, heb vanmiddag mijn One ontvangen. Ik heb 'm meteen gechecked op de gebreken die ik hier tegen kwam, maar ik kan niks bijzonders vinden. Mijn power knop steekt denk ik 0,2mm uit ofzo.
Dit is eigenlijk het eerste Android toestel waarmee ik werk waarvan ik echt kan zeggen 'Ja, dit is het', mooi design en mooie materialen, en het werkt eigenlijk allemaal perfect.
Dit is eigenlijk het eerste Android toestel waarmee ik werk waarvan ik echt kan zeggen 'Ja, dit is het', mooi design en mooie materialen, en het werkt eigenlijk allemaal perfect.
Vaak bu'j te bang!
Ik was benieuwd naar de functie talkback. Ik heb deze ingeschakeld. Toen werkte dus niets meer. Elke aanraking wordt door een engelse mevrouw benoemd maar er gebeurt niets. Alleen mn back en menu knop doen het nog. Uit pure ellende de tel uitgezet door power ingedrukt te blijven houden. Nu kom ik niet eens meer het pincode scherm voorbij. Weet iemand een manier om dit te verhelpen? Zo nee dan doe ik in de recovery een full wipe en dan is het lijkt mij gefixed. Maar die oplossing vind ik nu nog te ver gaan. Hopelijk is het simpeler op te lossen.
Er zijn wel camera apps die het beter doen hoor. Camera Zoom FX bijvoorbeeld, maar zo zijn er nog wel meer voorbeelden van camera apps die niet zo zenuwachtig zijn.Majesty schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:56:
[...]
Ook al vaak gehad tijdens het uitgaan inderdaad. En ook ik had deze eigenschap van de telefoon (goed foto's maken in het donker) meegenomen bij mijn beslissing om de telefoon te kopen.
Wil je een foto maken van een groep of aantal mensen met (jaja) je nieuwe telefoon, lukt het niet. Sta je dan toch wel even flink voor lul, haha.
Het aparte is dat 'ie tijdens het weg draaien (wanneer je erachter komt dat het niet lukt) wel een foto maakt.
Heb er nog weinig anderen over gehoord.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wauw, dat Zoe is echt geinig in elkaar gezet! Ik hoop dat je in de toekomst nieuwe Zoe templates kan downloaden ofzo
Vaak bu'j te bang!
Bedoel je niet " gebeurtenissen" de mogelijkheid om een soort slideshow te maken van groepen foto's inclusief de gemaakte zoe foto's?-tom-562 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:47:
Wauw, dat Zoe is echt geinig in elkaar gezet! Ik hoop dat je in de toekomst nieuwe Zoe templates kan downloaden ofzo
Bij de HTC One dual sim, die in paar landen te koop is, is de 4.2.2 uit

Ik gebruik nu nog een weekje de One X en dan neem ik ook de One, op m'n One X heb ik nu ViperRom draaien en daar staat een programma Venom File Manager op, hiermee kan ik van mijn telefoon een ftp server maken en via een ip benaderen
(gaat via wifi)
Heb de apk opgezocht, je kan het hier downloaden
http://tinyurl.com/kps99un
weet alleen niet zeker of je de viper rom nodig hebt..

Ik gebruik nu nog een weekje de One X en dan neem ik ook de One, op m'n One X heb ik nu ViperRom draaien en daar staat een programma Venom File Manager op, hiermee kan ik van mijn telefoon een ftp server maken en via een ip benaderen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
De eerste 'gewone' HTC One's hebben de 4.2.2. update gekregen:
http://m.androidcentral.c...pears-international-users
Zo, nu kan iedereen gaan posten dat hij hem nog niet binnen heeft
Ohja, dat jaMetalManic schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:17:
[...]
Bedoel je niet " gebeurtenissen" de mogelijkheid om een soort slideshow te maken van groepen foto's inclusief de gemaakte zoe foto's?
Vaak bu'j te bang!
Er staat ook gewoon "WiFi File Transfer" in de play store voor elke telefoonSuperVeloce schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:43:
Bij de HTC One dual sim, die in paar landen te koop is, is de 4.2.2 uit
[afbeelding]
Ik gebruik nu nog een weekje de One X en dan neem ik ook de One, op m'n One X heb ik nu ViperRom draaien en daar staat een programma Venom File Manager op, hiermee kan ik van mijn telefoon een ftp server maken en via een ip benaderen(gaat via wifi)
of ES file explorer werkt ideaal als file manager. Kan alles benaderen cloud; LAN shares NAS etc.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
wel apart dat de update voor dual sim 175mb is en de normale 465mbrob-bo schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:31:
De eerste 'gewone' HTC One's hebben de 4.2.2. update gekregen:
Nou ik ben benieuwd of die vandaag of morgen nog ergens binnen gaat druppelen.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Kan aan van alles liggen, wallpaperpacks, thema's, extra applicaties, preloaded content enzovoort enzovoort.SuperVeloce schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:43:
wel apart dat de update voor dual sim 175mb is en de normale 465mb
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar het is andersom nu hé, vanaf je pc je One benaderen, niet andersom.Rubman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:21:
of ES file explorer werkt ideaal als file manager. Kan alles benaderen cloud; LAN shares NAS etc.
Je kan met es file explorer toch ook een FTP vanaf je telefoon opzetten?spNk schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:34:
[...]
Maar het is andersom nu hé, vanaf je pc je One benaderen, niet andersom.
^ raad ik ook aan! Droid Nas is daarentegen ook een prima app. Met Airdroid kan je alleen net even wat meer.
Nadeel van beide apps is wel dat ze vereisen dat beide apparaten (dus je PC/Laptop en je Htc One) op een netwerk zitten.
Maak zelf dan ook nog louter gebruik van Android File Transfer. Gegevensoverdracht via de usb gaat naar mijn idee een stuk sneller!
[ Voor 3% gewijzigd door R86Bakker op 02-07-2013 11:48 ]
Kan ik beamen...gebruik niets anders meer. ES File Explorer kan werkelijk alles...Rubman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:21:
Hoe is jullie ervaring met de GPS?
Zelf gebruik ik de One tijdens het hardlopen. Runkeeper aan, FM radio luisteren en bij terugkomst een mooi overzicht van de route en mijn prestatie.
Tot de One gebruikte ik een Samsung Galaxy S3 welke voor mij een zeer nauwkeurige GPS had. Bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon was (naast FM radio) GLONASS dan ook een vereiste.
Als ik nu een vergelijking maak tussen de route volgens de S3 en de One lijkt het erop dat de One continu een verkeerde locatie gebruikt. Ik loop door huizen, sloten en over snelwegen. Allemaal dicht bij de werkelijke route maar telkens net (tussen de 1 en 20 meter) ernaast...
Nogmaals, graag jullie ervaringen!
Zelf gebruik ik de One tijdens het hardlopen. Runkeeper aan, FM radio luisteren en bij terugkomst een mooi overzicht van de route en mijn prestatie.
Tot de One gebruikte ik een Samsung Galaxy S3 welke voor mij een zeer nauwkeurige GPS had. Bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon was (naast FM radio) GLONASS dan ook een vereiste.
Als ik nu een vergelijking maak tussen de route volgens de S3 en de One lijkt het erop dat de One continu een verkeerde locatie gebruikt. Ik loop door huizen, sloten en over snelwegen. Allemaal dicht bij de werkelijke route maar telkens net (tussen de 1 en 20 meter) ernaast...
Nogmaals, graag jullie ervaringen!
Ik heb, net zoals op de Samsung, bij locatie alles aangevinkt staan.spNk schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:42:
Klinkt als A-GPS ipv GPS...
Da's best gek, ik heb namelijk nog nooit zo'n nauwkeurige GPS phone gehad als de One (en heb ook de hele galaxy serie gehad). Zelfs binnenshuis heb ik een accuracy van 5-7 meter. Probeer eens een app als "gps test" uit de playstore, wat zijn dan je resultaten?Ikkeja36 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:51:
[...]
Ik heb, net zoals op de Samsung, bij locatie alles aangevinkt staan.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik zal dit zodadelijk testen.. Zit nu in een gebouw met meerdere verdiepingen en gecoat glas :-)
Vinden jullie een prijsverschil van 300 euro tussen de One X( soldenprijs in Belgie 399 euro) met 64GB opslagruimte en de gewone One gerechtvaardigd?? Ik zie, buiten een andere processor en een beter scherm voor de gewone One eigenlijk geen verschil tussen beide toestellen?
Nee, als je er nu nog 700 voor gaat betalen laat je je eigen beroven. Ik heb al nieuw prijzen van 588 gezien
Uhm toch wel wat verschillen hoor.Acemath schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:45:
Vinden jullie een prijsverschil van 300 euro tussen de One X( soldenprijs in Belgie 399 euro) met 64GB opslagruimte en de gewone One gerechtvaardigd?? Ik zie, buiten een andere processor en een beter scherm voor de gewone One eigenlijk geen verschil tussen beide toestellen?
Specificaties:
HTC One | HTC One X+ | |
Chipset | Qualcomm Snapdragon 600 | Nvidia Tegra 3+ AP37 |
Aantal cores | 4 - Quadcore | 4 - Quadcore |
CPU snelheid | 1,7GHz | 1,7GHz |
GPU chipset | Adreno 320 | Tegra 3+ |
GPU snelheid | Onbekend | 520MHz |
Intern geheugen | 32GB / 64GB | 32GB / 64GB |
Werkgeheugen | 2GB | 1GB |
GPS Glonass-ondersteuning | Ja | Ja |
Behuizing | Aluminium unibody | Polycarbonaat met softtouchfinish |
Flash geheugen | Geen mogelijkheid | Geen mogelijkheid |
Scherm | 4,7" 1980x1080 Super LCD3 | 4,7" 1280x720 Super LCD2 |
Camera achterkant | 4.0 Ultrapixel, AF, smart LED Flash, BSI-sensor, F2.0, 2µm en OIS | 8.0 Megapixel AF, smart LED Flash, BSI-sensor, F2.0 & 28mm lens |
Camera voorkant | 2.1MP 1080p | 1.6MP 720p |
Fysieke cameraknop | Nee | Nee |
GSM-frequenties | 850, 900, 1800, 1900 MHz | 850, 900, 1800, 1900 MHz |
LTE-banden | Band 1, 3, 5, 7, 8 & 20 | Band 1, 3, 5, 7, 8 & 20 |
NL'se LTE-support | Ja* | Ja* |
Accu (mAh, standby, spreektijd) | 2300mAh, niet te verwijderen | 2100mAh, niet te verwijderen |
Afmetingen | 137,4 x 68,2 x 9,3 mm | 134,4 x 69,9 x 8,9 mm |
Gewicht | 143 gram | 135 gram |
Bijgeleverde headset | Standaard HTC | Standaard HTC |
Prijs | €700,00 | €550,00 |
Bijzonderheden | Infrarood, stereospeakers | Softtouchfinish |
Notificatieledje | Links achter speakergrill | Rechts achter speakergrill |
HTC.com specs | HTC One | HTC One X+ |
HTC.com specs | HTC One | HTC One X+ |
Voornamelijk de camera is een groot verschil evenals het design natuurlijk als dat je aanspreekt.
Daarnaast is hij sneller
Geschikt voor 4G (geen id hoe het zit in belgie) maar de OneX heeft dat in ieder geval helemaal niet ook al staat er ja in de specs.
[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 02-07-2013 15:54 ]
Ik heb 'The One' nu iets minder dan een week, maar GPS uberhaubt nog niet getest.
Ik heb zojuist hier 2 verdiepingen hoog in het gebouw op het werk 'GPS Test' (Die gratis variant) ff snel getest, en ik krijg een nauwkeurigheid van 3 tot 7 meter binnen in het pand.
Dus GPS is uitstekend te noemen hoor. Zal deze vanmiddag eens in de auto testen.
Ik heb zojuist hier 2 verdiepingen hoog in het gebouw op het werk 'GPS Test' (Die gratis variant) ff snel getest, en ik krijg een nauwkeurigheid van 3 tot 7 meter binnen in het pand.
Dus GPS is uitstekend te noemen hoor. Zal deze vanmiddag eens in de auto testen.
De eerste die het ziet in 336 pagina's, 8400 posts en 435.000 viewsRubman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:50:
Daarnaast is hij snellermet een hogere resolutie. Geschikt voor 4G (geen id hoe het zit in België)
maar de OneX heeft dat in ieder geval helemaal niet ook al staat er ja in de specs.
Tevens meer RAM, ander type scherm, stereosound, aluminium behuizing, infrarood enz.
Ik zou niet upgraden vanaf een HTC One X(+), maar als je twijfelt tussen beide zou ik zeker voor de One gaan.. Mits je je het kan veroorloven natuurlijk.
Dat is ook weer waar, als je al een One X hebt gewoon lekker wachten tot de volgende generatie, als je vanaf alles ouder komt (Sensation, Galaxy S2, iPhone 5, Desire Nokia 3310) zou ik echt voor de One gaanspNk schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:37:
Ik zou niet upgraden vanaf een HTC One X(+), maar als je twijfelt tussen beide zou ik zeker voor de One gaan.. Mits je je het kan veroorloven natuurlijk.
Van het weekend even wat filmpjes gemaakt op Sunrise Festival, wat een fantastische geluidsopnamen kwaliteit, zelfs met de hoge decibellen op de hardstyle stage aan het eind van de avond!
Beeld is alleen wat minder door alle lichten en dergelijke, oogt vrij onrustig.
Hier eentje van de hardstyle stage:
YouTube: Adaro @ Sunrise Festival playing B-Front - Undiscovered
Hier eentje van Sander van Doorn die de main afsloot:
YouTube: Sander van Doorn @ Sunrise Festival Mainstage playing Martin Garrix - Animals
YouTube: Sander van Doorn @ Sunrise Festival Mainstage playing Martin Garrix - Animals
De One maakt zeker prima filmpjes. M.n. de geluidskwaliteit van jouw filmpjes is top! De muziek is m.i. bagger...maar daar kunnen we denk ik lang en breed over twistenHansAnders07 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:05:
Van het weekend even wat filmpjes gemaakt op Sunrise Festival, wat een fantastische geluidsopnamen kwaliteit, zelfs met de hoge decibellen op de hardstyle stage aan het eind van de avond!
Beeldkwaliteit is wat betreft het scherpstellen gewoon echt k*t te noemen. Mag hopen dat HTC hier nog wat aan gaat doen. Geluid is inderdaad prima.HansAnders07 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:05:
Had je trouwens de optie: scherpstellen vergrendelen wel aan staan?
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 02-07-2013 17:30 ]
Naast alles wat hier opgenoemd wordt... De One kost allang geen €699 meer, is alleen een adviesprijs. Adviesprijs van de One X een jaar geleden was €599. Dus je kan het qua prijs echt niet met elkaar vergelijken!Acemath schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:45:
Belg heh, PDAshop.be bijvoorbeeld, gewoon €699,00
ik heb zelf nu de htc one s. op zich een heel mooi toestel. maar ik kan nu een ander toestel nemen. zelf zit ik aan de htc one te denken. simpelweg omdat ik sense erg fijn vind en ik nog nooit problemen heb gehad met mijn one s.
is het wel de moeite om die overstap te maken? sowieso is het scherm beter, maar voor de rest is er niet heel veel verschil volgens mij. of kan ik beter nog een paar maandjes wachten voor een volgende generatie?
is het wel de moeite om die overstap te maken? sowieso is het scherm beter, maar voor de rest is er niet heel veel verschil volgens mij. of kan ik beter nog een paar maandjes wachten voor een volgende generatie?
Dat moet je toch echt zelf beslissen... HTC One S vs One zijn erg grote verschillen imho.
Haha die is inderdaad niet voor iedereen weggelegd!dafmay schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:18:
[...]
De One maakt zeker prima filmpjes. M.n. de geluidskwaliteit van jouw filmpjes is top! De muziek is m.i. bagger...maar daar kunnen we denk ik lang en breed over twisten
Nee? Wist niet van het bestaan van deze haha, zal eens zoeken!l3art schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:27:
[...]
Beeldkwaliteit is wat betreft het scherpstellen gewoon echt k*t te noemen. Mag hopen dat HTC hier nog wat aan gaat doen. Geluid is inderdaad prima.
Had je trouwens de optie: scherpstellen vergrendelen wel aan staan?
Denk dat die standaard aan staat hoor, maar ik kan het fout hebben.
Jongenss, je hebt toch zo'n keuze bijvoorbeeld als je een link wilt openen kan je toch kiezen tussen chrome en je standaardbrowser.. Ik had perongeluk die android standaardbrowser aangevinkt en op altijd gedrukt.. Hoe kan ik dit terug veranderen? Graag een antwoord
Weet iemand hoe je uit je gallerij die facebook foto's kunt halen?
Al die meuk van anderen hoef ik echt niet op m'n telefoon te zien.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Instellingen->Apps->zoeken naar de standaard browser->Clear defaults zou het moeten doen.Kaya10 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:24:
Jongenss, je hebt toch zo'n keuze bijvoorbeeld als je een link wilt openen kan je toch kiezen tussen chrome en je standaardbrowser.. Ik had perongeluk die android standaardbrowser aangevinkt en op altijd gedrukt.. Hoe kan ik dit terug veranderen? Graag een antwoord
offtopic:
Dit soort dingen zijn vaker gevraagd, zoek voortaan ook even in dit topic en op Google.
Dit soort dingen zijn vaker gevraagd, zoek voortaan ook even in dit topic en op Google.
Niet echt mogelijk voor zover ik weet.. Vind het ook irritant.Barry|IA schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:27:
[ Voor 21% gewijzigd door S_Chief op 02-07-2013 22:29 ]
Echt bedankt hoor!SChief schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:28:
[...]
Instellingen->Apps->zoeken naar de standaard browser->Clear defaults zou het moeten doen.
offtopic:
[...]
Niet echt mogelijk voor zover ik weet.. Vind het ook irritant.
Zie topicwaarschuwing, daar staat een link naar Accessoires voor de HTC One
Kan je van alles lezen over cases en andere accessoires.
Kan je van alles lezen over cases en andere accessoires.
Barry|IA schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:27:
Zoek in dit topic en vind oa:SChief schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:28:
Niet echt mogelijk voor zover ik weet.. Vind het ook irritant.
renzo4000 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:58:
Ga naar je album/gallerij en kies daar voor menu > albums weergeven/verbergen
CLB schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:52:
Facebook disablen of andere galerij-applicatie downloaden zijn dan de enige opties die je nog hebt
Schijnt dat met de nieuwe update, facebook voor de gallery apart is te disablen. Dat was in de leak mogelijk althans. (destijds op xda gevraagd, weet even niet meer waar)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)