Meldingen uitzetten bij je fb accountBrainscrewer schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:18:
Heb mn zwarte HTC One ondertussen ook een paar dagen, superfijn toestel.
Erger me er alleen aan dat t toestel elke dag om 12 uur een herrinering geeft van mensen die jarig zijn, weet iemand hoe je dat uitzet? Ik zou natuurlijk de hele FB sync uit kunnen zetten..
Dag Tweakers, vraagje:
Hoe lang duurt het bij jullie voordat die telefoon helemaal opgeladen is? ik heb 'm ongeveer kwart voor 1 aan de lader gehangen, toen had 'ie ongeveer 15% aan lading over. Nu zijn we zo'n 6 uur verder en hij zit pas op 78%. klopt het dat hij maar ongeveer 10% per uur oplaadt dus?
Hij heeft natuurlijk een gigantische batterij, maar dat het opladen zó lang duurt vindt ik ietwat vreemd....
verder extreem blij mee. geweldig ding! zo soepel als een iPhone, maar dan zonder alle Apple restricties. heerlijk
.
andere vraag, er zijn ineens precies 200 pagina's extra bij dit topic gekomen. zijn er topics samengevoegd ofzo?
Hoe lang duurt het bij jullie voordat die telefoon helemaal opgeladen is? ik heb 'm ongeveer kwart voor 1 aan de lader gehangen, toen had 'ie ongeveer 15% aan lading over. Nu zijn we zo'n 6 uur verder en hij zit pas op 78%. klopt het dat hij maar ongeveer 10% per uur oplaadt dus?
Hij heeft natuurlijk een gigantische batterij, maar dat het opladen zó lang duurt vindt ik ietwat vreemd....
verder extreem blij mee. geweldig ding! zo soepel als een iPhone, maar dan zonder alle Apple restricties. heerlijk
andere vraag, er zijn ineens precies 200 pagina's extra bij dit topic gekomen. zijn er topics samengevoegd ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door cptjibberjabber op 19-05-2013 18:57 ]
Verwijderd
Je leest u denk ik op een ander, kleiner, schermcptjibberjabber schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:46:
Dag Tweakers, vraagje:
verder extreem blij mee. geweldig ding! zo soepel als een iPhone, maar dan zonder alle Apple restricties. heerlijk.
Verwijderd
Bij mij duurt het geen 6 uur...cptjibberjabber schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:46:
Dag Tweakers, vraagje:
verder extreem blij mee. geweldig ding! zo soepel als een iPhone, maar dan zonder alle Apple restricties. heerlijk.
Ik denk dat jij eerst als gast het forum bezocht, en nadat je je had geregistreerd ineens 200 pagina's zag
heh, nee ik bekijk het op het moment niet op een groter scherm
.
hier een screenshot van m'n laadtijd; best wel boeiend waarom het zo lang duurt. Ik zou niet echt zeggen dat iets heel veel stroom verbruikt, aangezien ik wel 4uur screen-on time haalde...

edit: zou het kunnen komen door het feit dat dit pas de 2e keer was dat ik 'm oplaadde? ik gebruikte 'm ook wel tijdens het opladen, maar ik denk niet dat dat zoveel zou moeten uitmaken...
hier een screenshot van m'n laadtijd; best wel boeiend waarom het zo lang duurt. Ik zou niet echt zeggen dat iets heel veel stroom verbruikt, aangezien ik wel 4uur screen-on time haalde...

edit: zou het kunnen komen door het feit dat dit pas de 2e keer was dat ik 'm oplaadde? ik gebruikte 'm ook wel tijdens het opladen, maar ik denk niet dat dat zoveel zou moeten uitmaken...
[ Voor 25% gewijzigd door cptjibberjabber op 19-05-2013 21:14 ]
Ik heb gemerkt dat wanneer je de telefoon gebruikt hij bijna niet of helemaal niet oplaad. Denk dus dat dat je probleem is.
Verwijderd
Had ik een paar dagen geleden ook. Om half 1 snachts met zo'n 4% aan de lader gegooid en om 6 uur zat die nog maar op 76%. Mijn One X deed dat beduidend sneller.cptjibberjabber schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:46:
Dag Tweakers, vraagje:
Je had eerst 69 pagina's met 100 posts ofzo, nu 269 van 25 postscptjibberjabber schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:10:
heh, nee ik bekijk het op het moment niet op een groter schermw
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit lijkt me volkomen normaal, je scherm is heel vaak aan tijdens het opladen en dan gaat het inderdaad niet sneller dan dit.cptjibberjabber schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:10:
heh, nee ik bekijk het op het moment niet op een groter scherm.
[afbeelding]
dat zou dat verklaren inderdaadCLB schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:32:
[...]
Je had eerst 69 pagina's met 100 posts ofzo, nu 269 van 25 posts
hmm. Als dat zo is en hij inderdaad bijna niet oplaad als het scherm aan is dan klopt dat idd. Dat zal dan wel beter gaan naarmate ik uit de 'honeymoon' dagen/week kom en ik 'm niet meer constant ga gebruikenik222 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:34:
[...]
Dit lijkt me volkomen normaal, je scherm is heel vaak aan tijdens het opladen en dan gaat het inderdaad niet sneller dan dit.
Ik leg mijn One gewoon elke avond aan de lader als ik ga slapen, dan kan hij mooi 7 a 8 uur opladen zodat hij 's morgens weer helemaal vol is.
Ik kom er vandaag achter dat ik GEEN INTERNET HEB OP MIJN ONE. Sorry voor deze rage maar WTF?! Als ik de zelfde simkaart in een ander toestel stop heb ik wel 3G/HSDPA maar in mijn One helemaal niets. Ik vrees het ergste...een RMA op een toestel van 2 dagen oud.
Op Wi-Fi werkt alles prima en ik kan ook gewoon bellen op die sim.
[ Voor 11% gewijzigd door westergas op 19-05-2013 23:47 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dubbelcheck je instellingen dan even.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Net gedaan. Voor de liefhebber met een Simyo prepaid...deze guide heb je nodigJKratos schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:54:
Dubbelcheck je instellingen dan even.
Nou nou rustig maar hoor. Gewoon je APN instellingen nakijken, niks boeiends aan de hand verder.westergas schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:41:
Ik kom er vandaag achter dat ik GEEN INTERNET HEB OP MIJN ONE. Sorry voor deze rage maar WTF?! Als ik de zelfde simkaart in een ander toestel stop heb ik wel 3G/HSDPA maar in mijn One helemaal niets. Ik vrees het ergste...een RMA op een toestel van 2 dagen oud.
Verwijderd
Waarschijnlijk welLizard schreef op maandag 20 mei 2013 @ 00:19:
En nu werkt het wel?

Ja het werkt prima, dat durf ik wel te zeggen hoorVerwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 08:49:
[...]
Waarschijnlijk wel. Durft het alleen niet te zeggen na zijn bijna rma melding.
Was idd een beetje een rage post zonder eerst te zoeken maar ik ben gewend om met alle android toestellen die ik heb gehad: Sim kaarte er in -->klaar. Nooit de APN instellingen aan hoeven te passen. Met de zelfde simkaart in mijn oude Desire hoefte dat ook niet. Nou ben ik misschien een n00b maar vind dat toch vreemd.
Maar goed ik zal me voortaan weer netjes gedragen en niet meer posten op GoT na een avondje zuipen
Ik dacht na 4 jaar HTC wellicht toe te zijn aan wat anders, maar toch blijft het knagen. Was bijna naar een Sony aan het neigen nu ik weer zie dat de prijzen bij Vodafone voor de One best ok zijn.
Wat ik me nu afvraag: Hoe bevalt het degenen die hiervoor ook al HTC hebben gehad...is het toestel dusdanig vernieuwend dat je niet het idee hebt weer enigszins tegen hetzelfde aan te kijken? Heb na 2 jaar een Desire en de laatste 2 jaar een Sensation namelijk het idee dat ik het wel een beetje gezien heb qua HTC (zeker na de problemen met de Sensation), maar die specs van de One klinken zo verdomd verleidelijk!
Wat ik me nu afvraag: Hoe bevalt het degenen die hiervoor ook al HTC hebben gehad...is het toestel dusdanig vernieuwend dat je niet het idee hebt weer enigszins tegen hetzelfde aan te kijken? Heb na 2 jaar een Desire en de laatste 2 jaar een Sensation namelijk het idee dat ik het wel een beetje gezien heb qua HTC (zeker na de problemen met de Sensation), maar die specs van de One klinken zo verdomd verleidelijk!
Ik was toe aan iets anders
Na een One X en One X+ was het (even) Sony-tijd!
Vanaf een Sensation zal de stap groter zijn en echt een hele mooie stap zijn denk ik zo.
Vanaf een Sensation zal de stap groter zijn en echt een hele mooie stap zijn denk ik zo.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb echt exact hetzelfde. Heb twee jaar een Desire gehad, daarna twee jaar een Sensation en heb toch eigenlijk altijd wel wat probleempjes gehad met die telefoons. Kan nu een nieuwe telefoon uitkiezen en neigde toch een beetje naar de iPhone 5, omdat ik t idee heb dat het daar allemaal wat stabieler loopt plus een formaat wat net iets beter in de broekzak past. Maar nu een vriend van me de One heeft en er ongelooflijk enthousiast over is begin ik weer enorm te twijfelen, want de One lijkt toch echt een geweldige telefoon te zijn.Southern Sun schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:52:
Ik dacht na 4 jaar HTC wellicht toe te zijn aan wat anders, maar toch blijft het knagen. Was bijna naar een Sony aan het neigen nu ik weer zie dat de prijzen bij Vodafone voor de One best ok zijn.
Dat is ook zoChaos_Dwarf schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:34:
[...]
....want de One lijkt toch echt een geweldige telefoon te zijn.

Ik heb ruim twee jaar een HTC Desire HD gehad en ben nu dus sinds ongeveer een maand over op de HTC One. Met de Desire HD heb ik nooit problemen gehad en met custom roms had ik zelfs het laatste jaar nog een redelijk actueel toestel wat betreft software.
Maar de stap naar de One is toch wel een erg grote stap vooruit wat betreft snelheid, scherm en userinterface. De HTC One in combinatie met de nieuwe HTC Sense versie is in mijn ogen het eerste Android toestel dat de voordelen van een iPhone heeft (soepele interface + gebruiksgemak) zonder de beperkingen van Apple.
Maar de stap naar de One is toch wel een erg grote stap vooruit wat betreft snelheid, scherm en userinterface. De HTC One in combinatie met de nieuwe HTC Sense versie is in mijn ogen het eerste Android toestel dat de voordelen van een iPhone heeft (soepele interface + gebruiksgemak) zonder de beperkingen van Apple.
Verwijderd
Dat zuipen is een goede redenwestergas schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:31:
[...]
Ja het werkt prima, dat durf ik wel te zeggen hoor![]()
Was idd een beetje een rage post zonder eerst te zoeken maar ik ben gewend om met alle android toestellen die ik heb gehad: Sim kaarte er in -->klaar. Nooit de APN instellingen aan hoeven te passen. Met de zelfde simkaart in mijn oude Desire hoefte dat ook niet. Nou ben ik misschien een n00b maar vind dat toch vreemd.
Maar goed ik zal me voortaan weer netjes gedragen en niet meer posten op GoT na een avondje zuipen

Ik heb UPC maar dit verhelpt het probleem niet helaas.wackidth schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Probeer eens voorkeur voor hd uit te vinken.
Weet niet of het helpt bij jullie provider, maar voor UPC hielp dit wel.
is het verschil tussen de htc one en de htc one x plus echt merkbaar want ik vind dat ze allebei veel kosten daarom wil ik graag wel een goede telefoon kopen en niet dat ik achter de feiten aanloop
One X+ is ook een heel mooi device; productreview: HTC One X+ 64GB Zwart review door CLB
Ik weet niet wat je zoekt, qua verschillen zijn er een natuurlijk een paar... Resolutie, prestaties, camera, bouwkaliteit, feeling, budget enzovoort. De HTC One X / One X+ krijgen ook Sense 5 dus dat komt wel.
Wij kunnen niet zeggen, neem die, wij weten niet wat jij precies zoekt
Ik weet niet wat je zoekt, qua verschillen zijn er een natuurlijk een paar... Resolutie, prestaties, camera, bouwkaliteit, feeling, budget enzovoort. De HTC One X / One X+ krijgen ook Sense 5 dus dat komt wel.
Wij kunnen niet zeggen, neem die, wij weten niet wat jij precies zoekt
Ik heb beide gehad, alhoewel de One totaal maar een weekje ofzo, de One X+ maanden...
Welke er beter is, tsjaa ik ken jouw eisen niet, ik vond 32GB op de One bijvoorbeeld echt not done...
Designwise is het de One, qua looks and feel ook, scherm ook, snelheid ook, prijs is weer stuk hoger.
EDIT @ Hieronder: Beide Ones zijn weg, One X+ ook al maanden, Sony ZL it is (voor nu), sorry
Welke er beter is, tsjaa ik ken jouw eisen niet, ik vond 32GB op de One bijvoorbeeld echt not done...
Designwise is het de One, qua looks and feel ook, scherm ook, snelheid ook, prijs is weer stuk hoger.
EDIT @ Hieronder: Beide Ones zijn weg, One X+ ook al maanden, Sony ZL it is (voor nu), sorry
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 20-05-2013 14:14 ]
wat heb je met de one gedaan voor een redelijke prijs zou ik heb namelijk wel over willen nemen
Heb je Horizon?? of de "oude" setttop box. En welk probleem heb je dan? Hier werkt alles feilloos .Dj_Wizard schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:20:
[...]
Ik heb UPC maar dit verhelpt het probleem niet helaas.
[ Voor 11% gewijzigd door wackidth op 20-05-2013 14:34 ]
.
Ik kom van een Desire, daarna een One X en nu dus de One M7. De eerste uurtjes was ik wat underwhelmed maar nu kan ik zeggen dat het met grote afstand de mooiste smartphone is die ik ooit heb gezien. Ik denk dat het vanaf een Sensation een goede upgrade is!Southern Sun schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:52:
Wat ik me nu afvraag: Hoe bevalt het degenen die hiervoor ook al HTC hebben gehad...is het toestel dusdanig vernieuwend dat je niet het idee hebt weer enigszins tegen hetzelfde aan te kijken?
Mag hopen dat dit niet helemaal waar is. Snelheids verschil is wel degelijk gigantisch. Zeker als je ze 1 op 1 naast elkaar gebruikt dan is het verschil er goed merkbaar. Ook het scherm van de One springt er dan mijlen ver uit. (Waar de one x al niet slecht was). Daarnaast is de camera leuke toevoeging (Omdat in mijn geval 9/10 foto's toch wel met mindere licht omstandigheden worden gemaakt), en de afstandsbediening is gewoon een pluspunt. Altijd handig, al is deze niet helemaal volledig. (Lees teletekst en dergelijke is geen apparte knop voor en jammer genoeg kun je geen extra knoppen maken, wel knoppen vervangen)westergas schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:34:
[...]
Ik kom van een Desire, daarna een One X en nu dus de One M7. De eerste uurtjes was ik wat underwhelmed maar nu kan ik zeggen dat het met grote afstand de mooiste smartphone is die ik ooit heb gezien. Ik denk dat het vanaf een Sensation een goede upgrade is!
Daarnaast houd de one het toch een uur langer uit (werkelijke scherm aan tijd) dan de one x.
Dus een upgrade van one x naar de One is het meer dan waard.
Verwijderd
Wat voor snelle 64 gig kaart heb jij in de zl?CLB schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:09:
Ik heb beide gehad, alhoewel de One totaal maar een weekje ofzo, de One X+ maanden...
Verwijderd
Ik heb deze nu ook een kleine week in gebruik.
Had na jaren Iphone 4 & 4S geen zin meer in IOS en tot zover zeker tevreden!
Hij had van mij enkel niet zo groot hoeven zijn. Met 1 hand gebruiken zit er met mijn vingers helaas niet in..
Maar als ik nu een Iphone in de hand heb denk ik ook van "shiiiiiit was deze altijd zo klein".
Had na jaren Iphone 4 & 4S geen zin meer in IOS en tot zover zeker tevreden!
Hij had van mij enkel niet zo groot hoeven zijn. Met 1 hand gebruiken zit er met mijn vingers helaas niet in..
Maar als ik nu een Iphone in de hand heb denk ik ook van "shiiiiiit was deze altijd zo klein".
Verwijderd
Ben in bezit van htc one zwarte editie. Als ik de headphone gebruik gaat bij t handmatig wisselen van n track mijn laatste oproep nogmaals over. Als ik oproepgeschiedenis wis dan levert t geen problemen op. Elke keer dat ik van track wil wisselen op bv. spotify dan wordt mijn laatste oproep gebeld.
Is dit n software-probleem of n hardware-probleem? Heb 'em al n harde reset gegeven.
In de handleiding heb ik hierover geen oplossing kunnen vinden en ook op internet vind ik hier niets van terug. Hopelijk hebben jullie n oplossing.
Is dit n software-probleem of n hardware-probleem? Heb 'em al n harde reset gegeven.
In de handleiding heb ik hierover geen oplossing kunnen vinden en ook op internet vind ik hier niets van terug. Hopelijk hebben jullie n oplossing.
Verwijderd
Met de originele firmware is 5Ghz zo goed als onbruikbaar voor mij. Switch ik echter naar CM10.1 als firmware dan werkt de 5Ghz uitstekend en haal ik volgens Speedtest makkelijk de 60M die mijn Internet verbinding maximaal aankan.wontcachme schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:24:
Iemand die de One op een 5Ghz netwerk gebruikt? Ik heb sinds Vrijdag een nieuwe router met 5Ghz en sindsdien heb ik ontzettend vaak wifi drops. Op 2.4 een enkele keer, maar op 5ghz meerdere keren per uur....
De CM10.1 firmware voelt echter een stuk trager aan. Ik hoop dat de volgende firmware update van HTC dit 5Ghz probleem (voor mij) oplost.
Verwijderd
Iemand hier ervaring met de app battery doctor > trickle charge?
Welke app gebruiken jullie voor battery monitoring?
Welke app gebruiken jullie voor battery monitoring?
Wat zijn je problemen met de 5Ghz wifi dan? Ik gebruik dit zelf ook in combinatie met een netgear router, het bereik is niet super maar de doorvoorsnelheid doet niet onder aan die van de 2,4Ghz en in mijn slaapkamer trekt die zelfs de 60Mbit vol. Op mijn werk met gemak de 100Mbit over de 5GhzVerwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:28:
[...]
Met de originele firmware is 5Ghz zo goed als onbruikbaar voor mij. Switch ik echter naar CM10.1 als firmware dan werkt de 5Ghz uitstekend en haal ik volgens Speedtest makkelijk de 60M die mijn Internet verbinding maximaal aankan.
De CM10.1 firmware voelt echter een stuk trager aan. Ik hoop dat de volgende firmware update van HTC dit 5Ghz probleem (voor mij) oplost.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
9 van de 10 keer ziet hij het netwerk simpelweg niet. Het zal ergens een software foutje zijn want met een alternatieve firmware doet het probleem zich niet voor.netblade schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:42:
[...]
Wat zijn je problemen met de 5Ghz wifi dan? Ik gebruik dit zelf ook in combinatie met een netgear router, het bereik is niet super maar de doorvoorsnelheid doet niet onder aan die van de 2,4Ghz en in mijn slaapkamer trekt die zelfs de 60Mbit vol. Op mijn werk met gemak de 100Mbit over de 5Ghz
Ik vind het niet zo'n ramp, 2.4Ghz voldoet ook, maar vond het wel opvallend dat een andere firmware het probleem oplost.
Verwijderd
Kan je het trouwens niet uitzetten dat ook alle facebook foto's worden gesynced naar je media ?
De One lijkt moeite te hebben met de verschillende 5GHz frequenties. Als ik mijn Ziggo router, die op een van de Europese 5GHz kanalen 36 tot 140 ingesteld staat, inschakel dan wordt het 5GHz wifi netwerk meteen gezien.
Echter is mijn "hoofdrouter" een Netgear WNDR3700 die staat ingesteld op USA regio en de kanalen 153 - 161 op 5GHz gebruikt. De One ziet die kanalen niet.
Zet ik de Netgear op 1 van de gangbare EU kanalen, dan ziet de One de Netgear ook meteen.
Dus wellicht even met je 5GHz kanaalinstelling spelen.
Wat de One betreft: zeker voor verbetering vatbaar in een volgende update. Alle apparaten die hier in huis 5GHz ondersteunen werken wel met de USA kanalen.
Echter is mijn "hoofdrouter" een Netgear WNDR3700 die staat ingesteld op USA regio en de kanalen 153 - 161 op 5GHz gebruikt. De One ziet die kanalen niet.
Zet ik de Netgear op 1 van de gangbare EU kanalen, dan ziet de One de Netgear ook meteen.
Wat de One betreft: zeker voor verbetering vatbaar in een volgende update. Alle apparaten die hier in huis 5GHz ondersteunen werken wel met de USA kanalen.
[ Voor 14% gewijzigd door Masimo op 20-05-2013 20:28 ]
Verwijderd
Eerder schreef ik onderstaand bericht:
Heb 't volgende probleem:
Als ik terugkeer van wat voor progje dan ook, en druk dus op de Home toets, dan zit er 1a2 seconden tussen voordat het balkje met de bovenste iconen terug is. Ik bedoel het balkje waar de icoontjes van wifi, signaal, tijd etc in staan. Dit verloopt dus niet meer mooi vloeiend met 't grote scherm.
Ik heb mn black net 'n week en er staan nu geen apps op. Mede daarom heb ik gister 'n reset gedaan in de hoop dat 't hiermee werd opgelost, helaas. Hebben jullie dit ook of valt 't me nu pas echt op?
Aangezien hier niemand (kennelijk) geen last van heeft, wil ik jullie vagen of jullie dit kunnen checken of 't bij jullie ook zo is. Als dit voor mijn toestel namelijk een extra probleem is, omdat ik ook 2 dode pixels heb,.. twijfel ik toch om het toestel bij CB aan te bieden. Binnen hoeveel dagen kan dat eigenlijk?
Heb 't volgende probleem:
Als ik terugkeer van wat voor progje dan ook, en druk dus op de Home toets, dan zit er 1a2 seconden tussen voordat het balkje met de bovenste iconen terug is. Ik bedoel het balkje waar de icoontjes van wifi, signaal, tijd etc in staan. Dit verloopt dus niet meer mooi vloeiend met 't grote scherm.
Ik heb mn black net 'n week en er staan nu geen apps op. Mede daarom heb ik gister 'n reset gedaan in de hoop dat 't hiermee werd opgelost, helaas. Hebben jullie dit ook of valt 't me nu pas echt op?
Aangezien hier niemand (kennelijk) geen last van heeft, wil ik jullie vagen of jullie dit kunnen checken of 't bij jullie ook zo is. Als dit voor mijn toestel namelijk een extra probleem is, omdat ik ook 2 dode pixels heb,.. twijfel ik toch om het toestel bij CB aan te bieden. Binnen hoeveel dagen kan dat eigenlijk?
Als ik op home druk blijft dat balkje gewoon staan, wel is het voor een halve seconde niet transparant op zo'n moment.
Ik heb de WNDR3700 V2 en deze heeft hetzelfde probleem, 5Ghz ingesteld op de USA regio met als knaalnummer 153 werkt dus niet. Ik kan dan geen verbinding krijgen, als ik hem dan terug zet op Europa werkt alles weer zoals het hoort. Jammer want op de USA band heeft de 5Ghz band een hoger bereik.Masimo schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:19:
De One lijkt moeite te hebben met de verschillende 5GHz frequenties. Als ik mijn Ziggo router, die op een van de Europese 5GHz kanalen 36 tot 140 ingesteld staat, inschakel dan wordt het 5GHz wifi netwerk meteen gezien.
Vandaag maar weer eens gekeken naar mijn batterij ik vraag me nu echt af of dit wel gemiddeld is gezien ik een aantal mensen een batterijtijd van +5 uur zie halen.

Nu doe ik een hoop door elkaar (multitaskend), muziek, browsen, facebook, games, series, youtube,
Ik ben een intensieve gebruiker, en opzich moet ik het hiermee wel redden hoor, ik vraag me alleen af hoe de browsertijd van 9 uur ontstaan is die ik hier een keer voorbij heb zien komen.
Dit lijkt me redelijk normaal, er zijn veel factoren natuurlijk die verantwoordelijk zijn voor je accu. Hoe hoog staat je brightness? Games en video kijken zal meer vergeten dan simpele websites bekijken. Mijn tip, installeer ook wakelock detector. Bij mij waren er toch nog wel wat apps die onnodig mijn telefoon wakker hielden.netblade schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:02:
[...]
Ik heb de WNDR3700 V2 en deze heeft hetzelfde probleem, 5Ghz ingesteld op de USA regio met als knaalnummer 153 werkt dus niet. Ik kan dan geen verbinding krijgen, als ik hem dan terug zet op Europa werkt alles weer zoals het hoort. Jammer want op de USA band heeft de 5Ghz band een hoger bereik.
Vandaag maar weer eens gekeken naar mijn batterij ik vraag me nu echt af of dit wel gemiddeld is gezien ik een aantal mensen een batterijtijd van +5 uur zie halen.
[afbeelding]
Nu doe ik een hoop door elkaar (multitaskend), muziek, browsen, facebook, games, series, youtube,
Ik ben een intensieve gebruiker, en opzich moet ik het hiermee wel redden hoor, ik vraag me alleen af hoe de browsertijd van 9 uur ontstaan is die ik hier een keer voorbij heb zien komen.
renzo4000 in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Thanks voor je feedback, ik denk dat ik dan gewoon blij moet zijn met deze batterijtijd, het is sowieso bijna 2 uur meer dan dat mijn Desire Z haalde, mits ik er een beetje normaal mee doe. Deze telefoon push ik dan wel aardig tegen z'n rand aan qua gebruik (daar vraagt die ook wel omrenzo4000 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:21:
[...]
Dit lijkt me redelijk normaal, er zijn veel factoren natuurlijk die verantwoordelijk zijn voor je accu. Hoe hoog staat je brightness? Games en video kijken zal meer vergeten dan simpele websites bekijken. Mijn tip, installeer ook wakelock detector. Bij mij waren er toch nog wel wat apps die onnodig mijn telefoon wakker hielden.
renzo4000 in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
Ik heb Horizon en gebruik de TV app. Ik mis de kanalen 1 t/m 10 en 71 t/m 79. Ik moest de TV app handmatig inleren met de AB van de Horizon. Ik had eerst wel gekozen voor "Samsung" maar daarvan pakte hij er geen enkele. Hoe heb jij de instellingen gedaan?wackidth schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:34:
[...]
Heb je Horizon?? of de "oude" setttop box. En welk probleem heb je dan? Hier werkt alles feilloos .
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Heb nu ook een HTC One (Silver). Wat mij opvalt tov mijn Sensation XE met CM10.1 : Waar is de Mail widget gebleven? Ik kan wel Gmail-widget plaatsen, maar mijn zakelijke Exchange mail niet...
Iemand?
Iemand?
Ik heb eerst de setup doorgelopen dus postcode en provider. Dan kreeg je nog een vraag of je kanaal 30 ontvangt.hansvk schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:03:
[...]
Ik heb Horizon en gebruik de TV app. Ik mis de kanalen 1 t/m 10 en 71 t/m 79. Ik moest de TV app handmatig inleren met de AB van de Horizon. Ik had eerst wel gekozen voor "Samsung" maar daarvan pakte hij er geen enkele. Hoe heb jij de instellingen gedaan?
Ik heb de ab handmatig ingeleerd.
En in eerste instantie kreeg ik ook de eerste 10 hd kanalen niet te pakken. En wanneer ik op mijn ned1 drukte sprong hij naar 71. Toen herinnerde ik me dat de hd kanalen op de oude settopbox vanaf 70 begonnen. Dus ned 1 was 71.
Dus toen de optie voorkeur voor hd UIT gevinkt. Nu denkt de app dat je sd kijkt maar de horizon geeft hd. De invoer is gewoon 1 ipv 71.
De tv app. Gaat we van uit dat upc de oude settopboxen met de oude niet veranderbare kanalen gebruikt.
Nu is het wel zo dat ik favoriete kanalen heb in de horizon. Weet niet of dat verschil maakt
.
Ik heb iets geks, ik krijg geen notificatie meer van nieuwe gmail berichten in mijn statusbar. Ik heb alle instellingen nagelopen (dus ook in de gmail app zelf, op alle labels zelfs aangegeven dat er notificatie moet worden getoond) maar krijg niks te zien. Ik heb ook alle updates verwijderd van gmail en cache/data verwijderd. Iemand enig idee wat ik mis?
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om een factory reset uit te voeren, ik heb welliswaar een HTC backup maar zet ie dan wel alles terug? (apps, widgets, snelkoppelingen, etc?).
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om een factory reset uit te voeren, ik heb welliswaar een HTC backup maar zet ie dan wel alles terug? (apps, widgets, snelkoppelingen, etc?).
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De keus van HTC in deze snap ik ook niet helemaal, maar die widget is er dus niet meer.EquiNox schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:47:
Heb nu ook een HTC One (Silver). Wat mij opvalt tov mijn Sensation XE met CM10.1 : Waar is de Mail widget gebleven? Ik kan wel Gmail-widget plaatsen, maar mijn zakelijke Exchange mail niet...
Iemand?
Nu gebruik ik zelf geen exchange meer maar het lijkt me erg vervelend. Geen idee wat de alternatieven zijn.
Ik wel, over een tijdje rooten en CM10.1 eropnetblade schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:36:
[...]
De keus van HTC in deze snap ik ook niet helemaal, maar die widget is er dus niet meer.
Nu gebruik ik zelf geen exchange meer maar het lijkt me erg vervelend. Geen idee wat de alternatieven zijn.
Dat blijf ik riskant vinden omdat HTC nu niet bepaald het meest flexibel met rooten om gaat.
Ik moet zeggen dat ik het toch nogal veel vind +4 uur scherm tijd.netblade schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:02:
[afbeelding]
Heb de app ook is geinstalleerd om te kijken wat mijn resultaat is, heb overigens nog geen hard reset uitgevoerd.
Wat haal jij dan? Na mijn hardreset haal ik tussen de 3,5 en 4,5 uur afhankelijk waar ik ben (bereik, wifi ed)donvalentino schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:49:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het toch nogal veel vind +4 uur scherm tijd.
Heb de app ook is geinstalleerd om te kijken wat mijn resultaat is, heb overigens nog geen hard reset uitgevoerd.
Dat haal ik ook ongeveer 4 uur, met nog 14% over, maar wel met een dik uur gamen erbij. Ik vind het zeer netjes hoor.netblade schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:50:
[...]
Wat haal jij dan? Na mijn hardreset haal ik tussen de 3,5 en 4,5 uur afhankelijk waar ik ben (bereik, wifi ed)
Verwijderd
Ik bezit geen HTC One, maar als ik jullie hoor over 4 uur scherm tijd met zwaar verbruik, dan is dat heel anders dan in reviews.

Als ik die cijfers van gsmarena bekijk dan zijn 4 uurtjes wel mager, dat haal ik met mijn huidige smartphone ook met zwaar gebruik.

Als ik die cijfers van gsmarena bekijk dan zijn 4 uurtjes wel mager, dat haal ik met mijn huidige smartphone ook met zwaar gebruik.
ja maar dat is per onderdeel en niet gecombineerd. Plus video playback is iets wat niet zo belastend is als een game spelen.
Verwijderd
Wat doen jullie dan in die vier uurtjes? Ik surf voornamelijk op mijn smartphone en volgens die tests van GSMarena zou je dat 10 uur lang kunnen doen en ik ga ervan uit dat zwaar verbruik is.
De tests van PhoneArena kloppen voor geen meter
video playback haal je alleen zonder een simkaart en geen wi-fi (door CLB getest)
de rest spreekt voor zich (dus webbrowsing via wi-fi zonder simkaart enz)
video playback haal je alleen zonder een simkaart en geen wi-fi (door CLB getest)
de rest spreekt voor zich (dus webbrowsing via wi-fi zonder simkaart enz)
Ik heb mijn One(Zilver) afgelopen zaterdag bij Saturn in Kassel(DE) gekocht. Hij bevalt me super! Nu zie ik dat de witte randen blauw worden, wellicht door het verblijf in de zak van mijn spijkerbroek. De telefoon behoeft dus wel enige vorm van onderhoud, maar dat is meestal nodig als je je smartphone netjes wil houden

Ik vind het jammer dat GSM Arena niet aangeeft HOE het test: http://blog.gsmarena.com/...esults-are-in/#more-46851
Dus inc met SIM of zonder, welke scherm brightness, na hoeveel laadcycles test uitgevoerd, met welke app etc etc
Dus inc met SIM of zonder, welke scherm brightness, na hoeveel laadcycles test uitgevoerd, met welke app etc etc
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Met simkaart / WiFi haalde ik hetzelfdeKnamix schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:10:
De tests van PhoneArena kloppen voor geen meter
CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:22:
C'est ca, bellen vreet toch ietsjes meer dan film afspelen denk ik zo: 50% gaf 4:22 schermtijd
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 21-05-2013 12:18 ]
Verwijderd
Als ze dat op elke geteste telefoon op dezelfde manier doen kan je in ieder geval wel toestellen onderling hiermee vergelijken. Dat je zelf andere waarden of resultaten haalt is dan maar niet anders.EzMe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:12:
Ik vind het jammer dat GSM Arena niet aangeeft HOE het test: http://blog.gsmarena.com/...esults-are-in/#more-46851
Hebben jullie ook dat de telefoon blijft vragen welke browser hij bijvoorbeeld moet gebruiken bij het het klikken op een link, of welke galery app hij moet gebruiken bij het openen van een foto?
Als ik dan bijvoorbeeld Chrome aantik en op "altijd" duw ipv "een keer" blijft hij bij de volgende keer toch nog dit vragen. Is dit te omzeilen? Of alleen via Custom Roms?
Als ik dan bijvoorbeeld Chrome aantik en op "altijd" duw ipv "een keer" blijft hij bij de volgende keer toch nog dit vragen. Is dit te omzeilen? Of alleen via Custom Roms?
Eensch maar ik wil graag de cijfers kunnen reproduceren en als ik niet weet hoe ze testen kan ik het niet na doen. Daarom weet ik niet of mijn toestel beter of minder goed presteerd.Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:14:
[...]
Als ze dat op elke geteste telefoon op dezelfde manier doen kan je in ieder geval wel toestellen onderling hiermee vergelijken. Dat je zelf andere waarden of resultaten haalt is dan maar niet anders.
Verwijderd
Stja de accu testen van Tweakers.net kan ik ook niet reproduceren, want websites delen niet hoe de tests nou echt uitgevoerd worden, de video test kun je nog makkelijk nabootsen en standby gebruik ook.EzMe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:31:
[...]
Eensch maar ik wil graag de cijfers kunnen reproduceren en als ik niet weet hoe ze testen kan ik het niet na doen. Daarom weet ik niet of mijn toestel beter of minder goed presteerd.
Ik zelf trek mijn huidige smartphone binnen vier uur leeg, maar dan wel met vier uur scherm tijd, vandaar dat ik eigenlijk verbaast sta dat jullie niet perse meer scherm tijd halen op de HTC One.
Groter scherm en meer pixels, you do the math.
Verwijderd
Ja dat snap ik, ik dacht dat ondanks het 1080p scherm de batterij duur er vooruit gegaan was zo lezend in de reviews.CLB schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:45:
Groter scherm en meer pixels, you do the math.
Aah binnenkort zijn toch alle telefoons in 30 seconden opgeladen
Dan klagen we nog dat de batterij te kort leeft en we te lang moeten opladen, alles went immers.
Weet iemand hoe het kan dat met het imap protocol mijn verwijderde items niet in de prullenbak komen, zowel de imap prullenbak als de prullenbak van het mail programma zelf.
Ik gebruik de Htc stock email app.
Ik weet dat je alternative mail app hebt zoals K9-mail, maar wil graag de mail app van htc gebruiken.
Ik gebruik de Htc stock email app.
Ik weet dat je alternative mail app hebt zoals K9-mail, maar wil graag de mail app van htc gebruiken.
Zijn er meer mensen die geen data verkeer hebben tijdens een telefoongesprek? Het data icoontje verdwijnt zodra ik ga bellen.
Ik zit bij KPN en gebruik GSM/WCDMA/LTE auto.
Heb al wat andere modusen geprobeerd, maar niks helpt. Moet toch mogelijk zijn lijkt me?
Ik zit bij KPN en gebruik GSM/WCDMA/LTE auto.
Heb al wat andere modusen geprobeerd, maar niks helpt. Moet toch mogelijk zijn lijkt me?
STAY AWAKE!!
Dat verdwijnt bij mij ook gewoon hoor, ik denk bij iedereen wel? Aangezien dataverkeer via de gsm gaat lijkt me dat die of belt of dataverkeer heeft, wifi kan echter wel.
*kuch* 20 seconden *kuch*Bocai schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:21:
Aah binnenkort zijn toch alle telefoons in 30 seconden opgeladenDan klagen we nog dat de batterij te kort leeft en we te lang moeten opladen, alles went immers.
Verwijderd
Zo eenvoudig ligt dat niet. Data gaat meestal juist niet over GSM, maar over UMTS of LTE. Het hangt van zowel het netwerk af als het aantal antennes in de telefoon of je GSM + UMTS/LTE tegelijk kunt gebruiken.Bocai schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:02:
Dat verdwijnt bij mij ook gewoon hoor, ik denk bij iedereen wel? Aangezien dataverkeer via de gsm gaat lijkt me dat die of belt of dataverkeer heeft, wifi kan echter wel.
Dit verhaal gaat over iPhone, maar beschrijft de situatie aardig:
http://bits.blogs.nytimes...9/13/iphone-5-calls-data/
Met mijn S2 had ik dit nooit, volgens mij moet hij ook beide parallel kunnen doen...Bocai schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:02:
STAY AWAKE!!
Verwijderd
Even geprobeerd maar het verandert bij mij niks.wackidth schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:03:
[...]
Ik heb eerst de setup doorgelopen dus postcode en provider. Dan kreeg je nog een vraag of je kanaal 30 ontvangt.
Ik heb de ab handmatig ingeleerd.
En in eerste instantie kreeg ik ook de eerste 10 hd kanalen niet te pakken. En wanneer ik op mijn ned1 drukte sprong hij naar 71. Toen herinnerde ik me dat de hd kanalen op de oude settopbox vanaf 70 begonnen. Dus ned 1 was 71.
Dus toen de optie voorkeur voor hd UIT gevinkt. Nu denkt de app dat je sd kijkt maar de horizon geeft hd. De invoer is gewoon 1 ipv 71.
De tv app. Gaat we van uit dat upc de oude settopboxen met de oude niet veranderbare kanalen gebruikt.
Nu is het wel zo dat ik favoriete kanalen heb in de horizon. Weet niet of dat verschil maakt
Wat ik ook selecteer aan provider -met of zonder voorkeur voor HD- en wat ik ook aanvink bij vragen als "ontvangt u kanaal 30" of "wat is er op kanaal 101", het volgende scherm begint altijd minimaal vanaf kanaal 11.
Aanvullend:
Even contact opgenomen met de HTC online helpdesk-chat,
---
Mijn situatie is als volgt: Ik heb Ziggo Alles-in-1 en gebruik de HTC TV app. Ik krijg in de tv gids echter niet al m'n kanalen, hij begint pas bij zender nummer 11. Dus van Nederland 1 tot RTL 8 komt niet in de kanalenlijst voor.
Ik heb de set-up meermaals doorlopen maar wat ik ook selecteer aan provider -met of zonder voorkeur voor HD- en wat ik ook aanvink bij vragen als "ontvangt u kanaal 30" of "wat is er op kanaal 101", het volgende scherm begint altijd minimaal vanaf kanaal 11.
Graag zou ik willen weten hoe ik de andere kanalen ook in de applicatie te zien kan krijgen.
---
Caspar: Beste ..., bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
Ik: Prima, bedankt
Caspar: Helaas worden nog niet alle kanalen ondersteund. Ik raad u aan onze website/facebook in de gaten te houden voor updates,
Ik: Maar veel andere mensen kunnen wel nederland 1 en dergelijke ontvangen, dus dan zal het wellicht niet aan de zender liggen toch?
Caspar: De informatie komt via de TV Provider. Niet elke provider is even goed vertegenwoordigd op de HTC One.
Ik: Duidelijk, maar ook als ik een andere provider selecteer (welke ik niet heb, puur voor de vorm) dan komen er geen kanalen onder de 11 te staan, dat bedoel ik meer.
Ik: Maar ik wacht wel op een oplossing of update, ik begrijp dat het zo niet op te lossen valt.
Caspar: Ik begrijp u. Helaas is er op dit moment geen manier om het op te lossen.
---
Right.. toch een beetje jammer, iets meer moeite had wel gemogen
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 15:14 ]
Hoezo? Als het een bekend probleem is wat alleen kan worden opgelost dmv een update, dan kun je toch ook niet meer moeite doen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:43:
[...]
Right.. toch een beetje jammer, iets meer moeite had wel gemogen
Verwijderd
Hij zegt dit: Helaas worden nog niet alle kanalen ondersteund.EzMe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:18:
[...]
Hoezo? Als het een bekend probleem is wat alleen kan worden opgelost dmv een update, dan kun je toch ook niet meer moeite doen?
Niks over dat het een bekend probleem is, dat is simpelweg niet zo. Er zijn alleen een aantal medetweakers die het ook hebben. Ja in die zin is het bekend.
Maar het overgrote deel van de mensen kan wel gewoon nederland 1 zien in die app (en de andere 9). Dat lijkt toch op een soort setting die ergens niet helemaal tof staat. Maar misschien kunnen we eens kijken onder welke firmware het wel werkt en onder welke niet. Ik zal eens beginnen:
Zenders 1/10 zijn: niet te zien
Android software versie: 1.29.401.16
Ik ervaar dit probleem niet en heb geen Custom Rom erop staan, een keer de keuze gemaakt en hij blijft deze onthouden.JDL15 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:20:
Hebben jullie ook dat de telefoon blijft vragen welke browser hij bijvoorbeeld moet gebruiken bij het het klikken op een link, of welke galery app hij moet gebruiken bij het openen van een foto?
Even je caches clearen van die apps
ik krijg volgende week een nieuwe htc one toegestuurd via dynafix. Mijn vraag
hoe is het gap probleem bij de nieuwe batch? Iemand enig idee?
Verwijderd
Hoe weet je dat je een toestel uit een nieuwe batch krijgt? En ik denk dat in elke batch wel rotte appels zitten.Timmie60 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:42:
Toestellen vanuit dynafix zijn refurbished. Zijn geen splinternieuwe vanuit de fabriekTimmie60 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:42:
Nu een paar dagen de HTC One in bezit en ik vind het een prachtig toestel. Fysiek vallen mij nog wel de volgende twee punten op:
De bovenkant van het scherm ligt hoger dan de speaker, waardoor ik bij het swipen naar beneden de scherpe rand van het scherm voel. Het voelt een beetje raar, maar komt dit meer voor en kan het kwaad (w.b. stofdichtheid en dergelijke).
Verder kan ik de status LED alleen zien als ik het toestel recht voor me houd. De LED is heel klein en zwak vergeleken met mijn HTC Desire en schuin tegen het toestel aan kijkend ziie ik het licht niet meer.
De bovenkant van het scherm ligt hoger dan de speaker, waardoor ik bij het swipen naar beneden de scherpe rand van het scherm voel. Het voelt een beetje raar, maar komt dit meer voor en kan het kwaad (w.b. stofdichtheid en dergelijke).
Verder kan ik de status LED alleen zien als ik het toestel recht voor me houd. De LED is heel klein en zwak vergeleken met mijn HTC Desire en schuin tegen het toestel aan kijkend ziie ik het licht niet meer.
hoi
Ja, het komt meer voor. Mijn One heeft het ook aan de linkerbovenzijde. Rechts ligt het scherm wel gelijk aan de speaker. Of het effect gaat hebben op stofddichtheid, slijtage, e.d. zal moeten blijken. Als het je echt stoort, dan kan je natuurlijk altijd je One ter reparatie aanbieden. HTC heeft tenslotte beloofd dit soort afwerkingsfoutjes te herstellen,Phrantic schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:46:
Nu een paar dagen de HTC One in bezit en ik vind het een prachtig toestel. Fysiek vallen mij nog wel de volgende twee punten op:
LED lijkt i.d.d. klein zwak doordat hij onder het speakerraster geplaatst is, waardoor hij minder goed zichtbaar is. In mijn optiek een verkeerde designkeuze.Phrantic schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:46:
Ik heb het probleem met Ziggo maar heb software versie 1.29.401.12.Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:32:
[...]
Hij zegt dit: Helaas worden nog niet alle kanalen ondersteund.
Niks over dat het een bekend probleem is, dat is simpelweg niet zo. Er zijn alleen een aantal medetweakers die het ook hebben. Ja in die zin is het bekend.
Maar het overgrote deel van de mensen kan wel gewoon nederland 1 zien in die app (en de andere 9). Dat lijkt toch op een soort setting die ergens niet helemaal tof staat. Maar misschien kunnen we eens kijken onder welke firmware het wel werkt en onder welke niet. Ik zal eens beginnen:
Zenders 1/10 zijn: niet te zien
Android software versie: 1.29.401.16
Waar heb jij de 1.29.401.16 software versie vandaan?
Überhaupt een zinloze toevoeging van htc, het ledje stopt al na een paar minuten en schiet daarmee zijn doel voorbij imho. Het verhaal dat dit is om de accu te sparen vind ik ook een no brainer, bij mijn s3 kreeg ik niet de indruk dat dit een grote impact had. Maak het dan optioneel (5 min..15min..1uur..always) oid.BB72 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:59:
[...]
[...]
LED lijkt i.d.d. klein zwak doordat hij onder het speakerraster geplaatst is, waardoor hij minder goed zichtbaar is. In mijn optiek een verkeerde designkeuze.
Van z'n provider --> T-mobile
Is er een manier om in te stellen dat als je op je 'telefoontje' drukt om te bellen dat die dan gelijk naar favorieten gaat en niet naar laatste gesprek?
Ze hebben mij verteld dat ze een toestel in bestelling hebben dus een hele nieuweVerwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:45:
[...]
Hoe weet je dat je een toestel uit een nieuwe batch krijgt? En ik denk dat in elke batch wel rotte appels zitten.
Hmmm vreemd, ik heb het namelijk wel met mijn SII. Zodra ik bel verdwijnt het, ik had het zowel op gingerbread 2.3.3. en nu met Jellybean 4.2.1. nog steeds.Thijssie909 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Met mijn S2 had ik dit nooit, volgens mij moet hij ook beide parallel kunnen doen...
Stoor me er niet aan verder
Zo vanmiddag mijn 3e zwarte htc one bij bc gehaald in een week tijd. De eerste zat het scherm scheef en van de 2e deed de microfoon het niet met bellen. Deze die ik nu heb lijkt helemaal in orde! Ben helemdaal happy!! Weet iemand of ik in kan stellen dat mijn whatsapp filmpjes en foto's automatisch opgeslagen worden in dropbox?
DaveD
Verwijderd
Vandaag m'n losgekochte One omruilen omdat het scherm in de linkerboven hoek iets omhoog lag. Een nieuwe One vers uit de doos was nog erger. Bij deze lag het scherm in het midden ruim een milimeter hoger dan de speaker....
Ik mocht kiezen welke van deze twee ik wilde. Uhhh wat? Vervolgens werd ik doorverwezen naar HTC Nederland.
Mooi naar een andere vestiging van deze winkel gegaan waar ze hem gewoon voor mij ruilen wanneer ze weer op voorraad zijn.
Ik mocht kiezen welke van deze twee ik wilde. Uhhh wat? Vervolgens werd ik doorverwezen naar HTC Nederland.

Mooi naar een andere vestiging van deze winkel gegaan waar ze hem gewoon voor mij ruilen wanneer ze weer op voorraad zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 20:22 ]
Niet waar .16 is een update die officeel door htc is uitgegeven. (naja in customrom wereld)
Dus als je deze wilt gebruiken rooten, flashen en orginele recovery terug flashen en relocken.
link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2224752
Verwijderd
Hoe hebben mensen hier Helium werkend gekregen? Ik heb drie verschillende desktops gebruikt met Windows 8 & 7 maar op geen van de drie kom ik voorbij de USB check. 
HTC driver is installed via de Sync Manager.

HTC driver is installed via de Sync Manager.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 21:04 ]
Ik heb het ook, ik kan het voelen, maar het verschil is zo klein dat ik het niet eens kan zien met het blote oog.Phrantic schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:46:
Dus om daar nu over te gaan zeiken, ging me iets te ver. Voor de rest een prima telefoon
(Een zwarte, btw)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)