[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57

Rudios

Lost in space?

CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:38:
Beide vragen zijn allebei 1337 keer besproken, uitgebreid en wel, op te zoeken, te Googlen...
De HTC One X heeft 2 kleuren, de HTC One ook... Opladen moet je zelf weten, het boekje zegt 'volledig opladen'
1337 is best veel en accuraat geteld. :P Ik kom niet verder dan 7x maar desalnietteplus heb je gelijk. Evengoed bedankt :>

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:54:
[...]
Joh, je leeft maar een keer.....
Dat denk je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe je dan ook terugkomt, doe het in stijl met een zwarte htc one.....
Nu gaan we off-topic, dan moeten we naar levensbeschouwingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:03

p0st

Dutch Reefer

BluRay schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:39:
Meerdere mensen last van een HTC One die niet reageert na het unlocken?

Ik krijg bijv. een WhatsApp bericht of een Mention op twitter.
Unlock dan mijn HTC, vul mijn patroon in en kom in het beginscherm. Nu reageert de HTC One nergens op, pas na 5 secondes kan ik de notificatie balk naar beneden krijgen of het menu komen.

Heb het niet altijd. Maar vandaag zeker 2x gehad.
Kan het liggen aan een app die je aan hebt gezet in Instellingen-Toegankelijkheid? Ik had daar een app aan staan die ervoor zorgde dat het unlock screen unlockte zonder dat je over het scherm sleepte, dus wellicht dat jouw probleem hier ook door veroorzaakt wordt..

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

ralph075 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:10:
[...]

Nee, ik laat me niet verleiden hetzelfde te doen... nee, ik doe het niet.... echt niet....

* ralph075 blijft bewust weg bij telecomwinkels/-afdelingen sinds hij de zilveren versie heeft en eigenlijk liefst de zwarte had gescoord....
op V&A staat nu een zwarte voor 570... nee niet de mijne die gaat NIET weg >:)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Garrett schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:34:
[...]

op V&A staat nu een zwarte voor 570... nee niet de mijne die gaat NIET weg >:)
Grrr...... je wordt bedankt! :( DM verstuurd... 8) maar ruilen zal vast geen optie zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

ralph075 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:43:
[...]

Grrr...... je wordt bedankt! :( DM verstuurd... 8) maar ruilen zal vast geen optie zijn :(
lol graag gedaan hoor :+ maar die van jou raak je makkelijk kwijt... en zeg dat je uiteindelijk 20 a 30 euro bijlegt... ik kan uit ervaring zeggen dat het het waard is :9
Ik twijfel nog of ik mijne wil rooten... custom rom vind ik momenteel sowieso niet zo nodig, en vooralsnog ben ik geen problemen tegengekomen.... hmm twijfel twijfel... root is wel handig soms... what to do :P

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04:38
ralph075 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:43:
[...]

Hahah ik heb er ookal overna lopen denken. Maar goed dan moet ik mijn eigen kwijt. (geroot beats logo verwijdert, en al weer ruim maand oud) Denk dat ik daar behoorlijk wat bij moet gaan leggen, wil ik nieuw kopen. 2dehands trekt me dan niet echt. Al hoewel deze verkooper goed staat aangeschreven en het redelijk in de buurt is. Maar ben bang dat ik mijn huidige toestel voor te weinig moet laten schieten, en 70 euro betalen voor ander kleurtje word me echt te gek. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Practics schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:51:
[...]

Hahah ik heb er ookal overna lopen denken. Maar goed dan moet ik mijn eigen kwijt. (geroot beats logo verwijdert, en al weer ruim maand oud) Denk dat ik daar behoorlijk wat bij moet gaan leggen, wil ik nieuw kopen. 2dehands trekt me dan niet echt. Al hoewel deze verkooper goed staat aangeschreven en het redelijk in de buurt is. Maar ben bang dat ik mijn huidige toestel voor te weinig moet laten schieten, en 70 euro betalen voor ander kleurtje word me echt te gek. :F
Dat is NIET te gek, wij zijn tweakers en kunnen soms niet goed met geld omgaan... maar dat maakt het soms ook juist leuk *D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Garrett schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:53:
[...]
Dat is NIET te gek, wij zijn tweakers en kunnen soms niet goed met geld omgaan... maar dat maakt het soms ook juist leuk *D
:P Laatste paar maand gaat er al meer uit als er in komt. Daar is de One de laatste 2 maand wel schuldig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja, hier vliegen de toestellen ook binnen als warme broodjes en gaan zo ook weer weg :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CLB schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:08:
Achja, hier vliegen de toestellen ook binnen als warme broodjes en gaan zo ook weer weg :p
Nee dat doe ik niet, 1x per jaar een nieuwe HTC en dan is het klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:53
Rooten is vooral handig als je bijvoorbeeld met Titanium backup al je user apps en systemapps wil backuppen.
Maar goed, users choice.
Garrett schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:50:
[...]
lol graag gedaan hoor :+ maar die van jou raak je makkelijk kwijt... en zeg dat je uiteindelijk 20 a 30 euro bijlegt... ik kan uit ervaring zeggen dat het het waard is :9
Ik twijfel nog of ik mijne wil rooten... custom rom vind ik momenteel sowieso niet zo nodig, en vooralsnog ben ik geen problemen tegengekomen.... hmm twijfel twijfel... root is wel handig soms... what to do :P

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Situatie: ziggo all in one en htc tv. Ik krijg in die tv gids niet al mn kanalen, hij begint pas bij zender nummet 11. Dus van Nederland 1 tot Rtl nogwat komt niet in de tv gids. Heb flink gegoogled en ook andere kabelboeren geprobeerd in te voeren als controle (zoals upc) maar steeds t zelfde probleem. Ook geeft de tv gids bij bijna geen enkele zender aan wat er op tv is. Kent iemand dit probleem en belangrijker nog, is er een oplossing? Verder werkt alles super maar dit drijft me tot waanzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

snah001 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:25:
Rooten is vooral handig als je bijvoorbeeld met Titanium backup al je user apps en systemapps wil backuppen.
Maar goed, users choice.

[...]
Ik weet het, ik heb een Galaxy S1, S3 en Note 2 gehad en met root en custom roms... maar zoveel andere zaken momenteel die m'n aandacht vereisen, telefoon rooten heeft niet echt prioriteit nu ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:30:
Situatie: ziggo all in one en htc tv. Ik krijg in die tv gids niet al mn kanalen, hij begint pas bij zender nummet 11. Dus van Nederland 1 tot Rtl nogwat komt niet in de tv gids. Heb flink gegoogled en ook andere kabelboeren geprobeerd in te voeren als controle (zoals upc) maar steeds t zelfde probleem. Ook geeft de tv gids bij bijna geen enkele zender aan wat er op tv is. Kent iemand dit probleem en belangrijker nog, is er een oplossing? Verder werkt alles super maar dit drijft me tot waanzin :P
Hier geen enkel probleem. Weet je zeker dat je voor Ziggo HD gekozen hebt? (staat me iets van bij namelijk toen ik het instelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:33:
[...]

Hier geen enkel probleem. Weet je zeker dat je voor Ziggo HD gekozen hebt? (staat me iets van bij namelijk toen ik het instelde)
Ja er staat maar 1 ziggo optie bij toch? En welke ik ook selecteer, ze beginnen allemaal bij 11. Echt raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:32

westergas

rikkie_pc

Kleine opsomming van mijn eerste paar uurtjes met de One;

pros:

design (!!)
aluminium
black 8)
1080P
boemboem
IR blaster
batterij

Cons;

Backlight bleeding
overall weinig verschil met de One X
geen 5"
€€
bang om te laten vallen of om zelfs maar neer te leggen

Conclusie: Erg mooi toestel. Blij mee! Maar als mijn One X het nog had gedaan (laten vallen. RIP :'( ) had ik de upgrade niet gemaakt.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
westergas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 01:56:
Kleine opsomming van mijn eerste paar uurtjes met de One;

pros:

design (!!)
aluminium
black 8)
1080P
boemboem
IR blaster
batterij

Cons;

Backlight bleeding
overall weinig verschil met de One X
geen 5"
€€
bang om te laten vallen of om zelfs maar neer te leggen

Conclusie: Erg mooi toestel. Blij mee! Maar als mijn One X het nog had gedaan (laten vallen. RIP :'( ) had ik de upgrade niet gemaakt.
Kom ook van de Hox af maar vond de upgrade meer dan waard. Toestel is stuk sneller (ja echt merkbaar) Daarnaast voegd sense 5, de camera en de afstandsbediening echt wat toe. Het scherm is ook gewoon veel lekkerder om naar te kijken, en dat was al niet mis met de Hox.

5inch had gekunt, maar dan was dubbele speakers voor geen mogelijkheid geweest. Toestel blijft op deze manier nog lekker makkelijk bedienbaar. (en nee geen kleine handen :D ) En ruim voldoende voor weergave van apps en website's.

Bang dat die je kapot valt? Tjah je had je Hox ook gesloopt. Mijn Hox stote ik na 3 weken uit mijn broekzak z0 de tegels op (buiten) deze viel op een hoek draade en gleed over de tegels met scherm naar beneden. Paar inimie krasjes en dat was het. (gebeurde met redelijk wat kracht was aan het zagen) Dus qua bouwkwaliteit zou ik niet zo bang zijn, gebruik hem nu een maand, en zit nog geen krasje op :P

Backlight bleeding is een probleem wat garantie/omruilen word. Hoort niet, mijne heeft er zeker geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:14
Practics schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:26:
[...]

Dat is zelfs zonder autolader wel heel snel. Zou ergens rond 2 uur moeten zijn met volle batterij minimaal. lijkt wel of je lader helemaal niet laad. 500mAh lader? Dan zou ik hem vervangen voor een 1mAh lader. (2 euro ofzo op ebay, inclusief verzendkosten.) :)
Zal eens kijken wat voor lader ik heb gekocht, volgende keer betere research doen ;) bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat zodra je hem aan de lader hebt en bv aan het internetten/youtuben/whatsappen whatever hij bijna niet meer oplaadt? Bij mij doet het dan zo'n 5 minuten voordat die een procentje omhoog gaat. Op een gegeven moment tijdens het browsen ging die zelfs een procentje omlaag, terwijl die aan de lader zat.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:05:
Is het normaal dat zodra je hem aan de lader hebt en bv aan het internetten/youtuben/whatsappen whatever hij bijna niet meer oplaadt? Bij mij doet het dan zo'n 5 minuten voordat die een procentje omhoog gaat.
Onder gamen/navigatie is het normaal dat deze niet/nauwlijks oplaad. Echter bij beetje whatsapp en browser zou deze maar iets slomer moeten opladen dan normaal, of je helderheid moet vol uitstaan. Maar goed hoe kijk jij naar je batterij vooruitgang als het scherm uitstaat? Groffe schatting dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:07:
[...]

Onder gamen/navigatie is het normaal dat deze niet/nauwlijks oplaad. Echter bij beetje whatsapp en browser zou deze maar iets slomer moeten opladen dan normaal, of je helderheid moet vol uitstaan. Maar goed hoe kijk jij naar je batterij vooruitgang als het scherm uitstaat? Groffe schatting dus.
Ik heb het scherm zojuist aan laten staan tijdens het opladen. Zonder het daadwerkelijk te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:05:
Is het normaal dat zodra je hem aan de lader hebt en bv aan het internetten/youtuben/whatsappen whatever hij bijna niet meer oplaadt? Bij mij doet het dan zo'n 5 minuten voordat die een procentje omhoog gaat. Op een gegeven moment tijdens het browsen ging die zelfs een procentje omlaag, terwijl die aan de lader zat.
1% per 5 minuten zegt natuurlijk niet veel, als je namelijk boven de 85 of 90% lading komt gaat opladen met het scherm uit waarschijnlijk ook niet meer sneller.

En sowieso is de One nooit heel snel met opladen dus 1% erbij per 5 minuten tijdens gebruik (scherm aan) lijkt me volkomen normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
kom van iPhone 3gs. deze heb ik bijna 4 jaar gebruikt.
wat ik wel heb gedaan is consequent dan pas opgeladen als er nog ongeveer 5% lading over was.
nooit vreemde laders gebruikt zo ook geen autoladers. ook tijdens het laden niet even van de spanning afhalen. en nooit even tussentijds bijladen. (voor de meeste onder ons wellicht niet haalbaar, ik kan en heb het nu eenmaal altijd zo kunnen doen)

Resultaat: na bijna 4 jaar nog steeds een goedwerkende batterij. Geen enkel probleem. de Iphone gaat elke keer weer even lang mee als hij in het begin deed.

zou dit strikte laad regime toch op lange termijn zijn vruchten afwerpen?

doe hetzelfde nu ook met mijn ONE. opladen bij plusminus 8% resterende lading en in 1 keer opladen tot 100% niet tussentijds van de spanning afhalen.
doe met mijn ONE bij een normaal dagelijks gebruik nu drie dagen met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Guys, rare vraag misschien, maar in hoe verre gaat deze "truuk" (Link) op voor de HTC One?

[ Voor 39% gewijzigd door w00tstok op 18-05-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stanevo6 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:56:
kom van iPhone 3gs. deze heb ik bijna 4 jaar gebruikt.
wat ik wel heb gedaan is consequent dan pas opgeladen als er nog ongeveer 5% lading over was.
nooit vreemde laders gebruikt zo ook geen autoladers. ook tijdens het laden niet even van de spanning afhalen. en nooit even tussentijds bijladen. (voor de meeste onder ons wellicht niet haalbaar, ik kan en heb het nu eenmaal altijd zo kunnen doen)

Resultaat: na bijna 4 jaar nog steeds een goedwerkende batterij. Geen enkel probleem. de Iphone gaat elke keer weer even lang mee als hij in het begin deed.

zou dit strikte laad regime toch op lange termijn zijn vruchten afwerpen?

doe hetzelfde nu ook met mijn ONE. opladen bij plusminus 8% resterende lading en in 1 keer opladen tot 100% niet tussentijds van de spanning afhalen.
doe met mijn ONE bij een normaal dagelijks gebruik nu drie dagen met de batterij.
Het enige verschil tussen de batterij in iphone en one is dat (volgens mij) in iphone een li-on accu zit en in de one een li-po. Geen idee of je die anders moet behandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:43
CLB schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:08:
Maar ja, jij bent CLB... :>
w00tstok schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:09:
Guys, rare vraag misschien, maar in hoe verre gaat deze "truuk" (Link) op voor de HTC One?
De accu-techniek van de One is een andere dan die van de Sensation en Desire HD.
Wat ik hier in dit topic het meeste zie is dat het voor een LiPo batterij juist slechts is om helemaal op te laden en te ontladen.
Bij mijn Desire HD heb ik heb altijd 's nachts aan de oplader gehangen (moest ook wel, want was steeds leeg). De accu was versleten na een kleine 1.5 jaar. Nieuwe accu erin, geen probleem. Bij de One gaat dit niet...

Ik laad de One nu elke ochtend op. Ik probeer hem tussen de 80 en 20% te houden. Wat precies het beste is, geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Practics schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:51:
[...]

Heb daar ook al over nagedacht, maar het is het me niet waard om nu nog bij te gaan leggen voor een kleurtje.

Grootste nadeel was simpelweg dat de zwarte nog niet beschikbaar was op het moment van de VF-openingsactie in Capelle. Op dat moment was de aanbieding veel te goed om te laten lopen en te wachten op een zwarte met het risico dat de aanbieding weg zou zijn bij een volgende openingsactie. Achteraf gezien bleek dat dus inderdaad de juiste keuze, om toch maar de zilveren te nemen. Wat dat betreft is die aanbieding me veel meer waard dan het kleurverschil.

En de zilveren is ook erg mooi hoor, maar de zwarte is nog net wat mooier en had/heeft eigenlijk mijn eerste voorkeur. En wat ik eerder al zei, ik vermijd voorlopig nog wel bewust het "live" onder ogen komen van de zwarte uitvoering, maar dat is puur uit zelfbescherming ;) Rationeel vind ik het bijleggen voor een kleur het geld niet waard, maar ik sta niet voor mezelf in als ik oog in oog sta met mijn favoriet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
yannickie111 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:42:
[...]

Maar ja, jij bent CLB... :>

[...]
...
Wat ik hier in dit topic het meeste zie is dat het voor een LiPo batterij juist slechts is om helemaal op te laden en te ontladen.
...
Ik laad de One nu elke ochtend op. Ik probeer hem tussen de 80 en 20% te houden. Wat precies het beste is, geen idee...
Als gebruiker kan/mag je er toch wel vanuit gaan dat er een bescherming is ingebouwd bij het op- en ontladen van de batterij, ook al is het een LiPo? Dus dat het niet goed of fout is om hem helemaal op te laden, maar simpelweg een keuze om dat wel of niet te doen.
Tweakers zijn er misschien wat serieuzer mee bezig, maar een gemiddelde consument denkt daar echt niet bij na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn One in een hoesje, maar eigenlijk vind ik het echt zonde. Ik haal het er nu regelmatig uit en dan sta ik elke keer weer versteld van hoe mooi en hoe goed het aanvoelt. Maar dan stop ik het weer in de hoes omdat het me geld gekost heeft, het er toch niet onaardig uitziet en het als pashouder fungeert.

De zwarte vind ik ook erg mooi en was aanvankelijk ook mijn eerste keuze. Maar uiteindelijk heb ik de zilveren en vind deze toch iets meer karakter hebben. Al denk ik nog steeds dat de zwarte mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Ik krijg bij GSam Battery Monitor altijd te zien dat 'Radio' gebruikt wordt.
Nochtans gebruik ik dit niet, als ik hierop klik dan krijg ik het dit te zien:

Telefoon radio Aan: 2h 18m 45s
Signaalsterkte:
Laag -0: 21%
1: 39%
Gemiddeld -2: 0%
3: 1%
Hoog -4:9%

Verzonden(wifi/mobiel): 3,67MB/0bytes
Ontvangen (wifi/mobiel): 68,18 MB/0bytes
Totaal (apps/systeem): 11,11KB/ 71,84 MB

Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt en hoe ik dit kan uitschaken?
Want het verbruikt wel degelijk batterij.. zo te zien.
Heb de FM-radio app en TuneIn zelfs nog niet eens gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Agent 47 op 18-05-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 12:43
ralph075 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:40:
[...]

Als gebruiker kan/mag je er toch wel vanuit gaan dat er een bescherming is ingebouwd bij het op- en ontladen van de batterij, ook al is het een LiPo? Dus dat het niet goed of fout is om hem helemaal op te laden, maar simpelweg een keuze om dat wel of niet te doen.
Tweakers zijn er misschien wat serieuzer mee bezig, maar een gemiddelde consument denkt daar echt niet bij na.
Ja, tuurlijk. Maar het is algemeen bekend (ook bij de gewone consument) dat er manieren zijn waardoor een accu een langere levensduur heeft. Bijvoorbeeld een laptop gebruiken en die altijd, 8 uur per dag, aan de lader laten hangen is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Energon schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:45:
[...]
De 'Radio' is niet de muziekradio ;) Maar je mobiele verbinding met het netwerk ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
Energon schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:45:
Nochtans gebruik ik dit niet, als ik hierop klik dan krijg ik het dit te zien:

Telefoon radio Aan: 2h 18m 45s
Signaalsterkte:
Laag -0: 21%
1: 39%
Gemiddeld -2: 0%
3: 1%
Hoog -4:9%

Verzonden(wifi/mobiel): 3,67MB/0bytes
Ontvangen (wifi/mobiel): 68,18 MB/0bytes
Totaal (apps/systeem): 11,11KB/ 71,84 MB

Radio heeft niks met FM-radio te maken, het is dat je verbinding hebt met je provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:50

Saven

Administrator

kan iemand vertellen hoe goed het scherm is 'afgewerkt' op de touchscreen laag? iPhone etc. hebben het glas super dicht op het scherm zitten, maar ik kan nergens zien of dat bij HTC ook zo is, of dat die nog op het 'niveau' van 3 jaar terug zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
Saven schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:49:
kan iemand vertellen hoe goed het scherm is 'afgewerkt' op de touchscreen laag? iPhone etc. hebben het glas super dicht op het scherm zitten, maar ik kan nergens zien of dat bij HTC ook zo is, of dat die nog op het 'niveau' van 3 jaar terug zitten.
Heel goed, zoals het ook bij de One X was, zit bijna geen ruimte tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
CLB schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:47:
[...]

De 'Radio' is niet de muziekradio ;) Maar je mobiele verbinding met het netwerk ;)
Waarom heet het dan Radio? Toch heel verwarrend vind ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powrot schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:50:
Heel goed, zoals het ook bij de One X was, zit bijna geen ruimte tussen ;)
Was volgens mij de eerste telefoon met de 'bekende' 'in-cell touchscreen', dat is bij de One idd niet anders :)
Energon schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:50:
Wikipedia: Mobiele telefoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:41:
Ik heb mijn One in een hoesje, maar eigenlijk vind ik het echt zonde. Ik haal het er nu regelmatig uit en dan sta ik elke keer weer versteld van hoe mooi en hoe goed het aanvoelt. Maar dan stop ik het weer in de hoes omdat het me geld gekost heeft, het er toch niet onaardig uitziet en het als pashouder fungeert.

De zwarte vind ik ook erg mooi en was aanvankelijk ook mijn eerste keuze. Maar uiteindelijk heb ik de zilveren en vind deze toch iets meer karakter hebben. Al denk ik nog steeds dat de zwarte mooier is.
Hoesjes zijn inderdaad vreselijk zonde. Ik koop een telefoon vanwege zijn specs, maar zeer zeker ook vanwege zijn looks.... die ga ik vervolgens dus niet verstoppen in een hoesje. Zo zonde....

Gewoon oplettend en voorzichtig zijn, zoals je ook met andere dingen van een paar honderd euro zou doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
Point taken :F

[ Voor 26% gewijzigd door Agent 47 op 18-05-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ook last van Google Playstore die asociaal veel MB's verbruikt? Ik gebruik het niet zovaak(paar apps gedownload),maar hij verbruikt nu al 136MB en dat op de voorgrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net n reset met backup (via dropbox) uitgevoerd.. ik ben al mijn contacten kwijt!
Iemand een idee hoe ik ze terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
yannickie111 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:46:
[...]
...
Maar het is algemeen bekend (ook bij de gewone consument) dat er manieren zijn waardoor een accu een langere levensduur heeft.
...
Geloof me, dat valt echt vies tegen... maar goed dat is een ander verhaal en /offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:26:
Heb net n reset met backup (via dropbox) uitgevoerd.. ik ben al mijn contacten kwijt!
Iemand een idee hoe ik ze terug krijg?
Google-account linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 18:40
Welk logo toont de Europese HTC One bij de netwerksterkte als je via LTE verbonden bent? Is dit '4G' of '4G LTE' ? (Zoals hij een H toont bij HSDPA+ en 3G bij UMTS)?

Op screenshots op Internet van de HTC One zie ik verschillende 4G logo's op het homescreen. Soms zie ik alleen 4G staan naast de netwerksterkte in de statusbalk, soms alleen LTE soms beide gecombineerd. Er zijn dus verschillende versies van de HTC One in omloop, ieder met zijn eigen 4G logotje. Vraag me af waarom ze die logo's niet eenduidig maken? Waarom in Amerika 'LTE' tonen en in Europe '4G'? Welke overweging zit hierachter bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuke grap, ik heb een htc one black, unbranded. Althans, net een reboot gedaan en toen vroeg ie om een software update, ik maar ja gedaan want er stond nu updaten of later. Geen optie om te skippen. Ineens allemaal t mobile crap op m'n scherm (deezer, ebay, tmobile apps) en T mobile opstartlogo. Al m'n settings verragd zoals homescreens, bookmarks, homepage aangepast. Zijn ze helemaal gek geworden?

Iemand een idee hoe ik kan zien of mijn ROM nu inderdaad branded is of niet en hoe ik er in vredesnaam vanaf kom zonder dat ik weer alles opnieuw kan gaan installeren? Alleen het T-mobile opstartlogo weg zou ook al heel fijn zijn. Ik maak me bovendien erge zorgen nu dat een eventuele update naar android 4.2 dus echt veel langer gaat duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energon schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Engels.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:00:
Nog een leuke grap, ik heb een htc one black, unbranded. Althans, net een reboot gedaan en toen vroeg ie om een software update, ik maar ja gedaan want er stond nu updaten of later. Geen optie om te skippen. Ineens allemaal t mobile crap op m'n scherm (deezer, ebay, tmobile apps) en T mobile opstartlogo. Al m'n settings verragd zoals homescreens, bookmarks, homepage aangepast. Zijn ze helemaal gek geworden?

Iemand een idee hoe ik kan zien of mijn ROM nu inderdaad branded is of niet en hoe ik er in vredesnaam vanaf kom zonder dat ik weer alles opnieuw kan gaan installeren? Alleen het T-mobile opstartlogo weg zou ook al heel fijn zijn. Ik maak me bovendien erge zorgen nu dat een eventuele update naar android 4.2 dus echt veel langer gaat duren :(
Dan zit er een t-mobile sim in,al meerdere keren aan orde geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:02:
[...]

Ja die zit er ook in maar het probleem is nog niet opgelost. Ook zonder die SIM start 'ie met T-Mobile logo. En voordat ik een factory-reset doe zonder SIM kaart wil ik graag eerst weten of dat het probleem inderdaad oplost anders ben ik nog verder van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
[...]

Het ligt niet aan de T-Mobile SIM kaart erin, de toestellen die dit hebben zijn gewoon echt T-Mobile branded versies.

Als je in een unbranded toestel een T-Mobile SIM kaart stopt (zoals ik zelf heb) gebeurd dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:17

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:20:
[...]

Ja die zit er ook in maar het probleem is nog niet opgelost. Ook zonder die SIM start 'ie met T-Mobile logo. En voordat ik een factory-reset doe zonder SIM kaart wil ik graag eerst weten of dat het probleem inderdaad oplost anders ben ik nog verder van huis.
Als het een software update is geweest, dan kan je doen wat je wilt. Maar je zal dan niet de 'apps' / 'logo' weg kunnen krijgen. Dan zou je een downgrade moeten uitvoeren om een versie lager te gaan.

Andere optie (alleen voor gevorderden) hem rooten en custom rom er op installeren

[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 18-05-2013 17:24 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20

reaL_G

G

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:20:
[...]

ligt niet aan de rom, ligt aan het toestel.
je hebt gewoon een branded toestel. gebruik even cid chekker og (store) dan weet je het zeker.

na reset blijft bloatware gewoon aanwezig.

[ Voor 5% gewijzigd door reaL_G op 18-05-2013 17:42 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleempje met de camera. de camera werkte perfect, 1.29...... software, ik maakte een hele boel mooie foto's.
op een gegeven moment deed hij moeite met scherpstellen, deed er soms heel lang over om scherp te stellen.
Maar wat is er nu gebeurt: hij stelt helemaal niet meer scherp als ik een foto wil maken blijft het scherm wazig en krijg ik alleen maar wazige foto's. iemand die weet hoe ik dit kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garantie claimen ;) Lees in het problementopic wel meer problemen met wazige camera's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel toch om hem om te ruilen bij de BC. De onderste speakergrill zit er niet helemaal recht op itt de bovenzijde. Die is gewoon naadloos geplaatst. Terwijl de onderzijde een beetje scheef zit. Je ziet gewoon dat de linkerkant niet goed aansluit en de rechterkant weer wel. Niet extreem storend, maar toch wel zonde voor een toestel van 600 euro. Twijfel twijfel, wil ook weer niet overkomen als een mierenneukert ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:24

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:
ik zit met een probleempje met de camera. de camera werkte perfect, 1.29...... software, ik maakte een hele boel mooie foto's.
op een gegeven moment deed hij moeite met scherpstellen, deed er soms heel lang over om scherp te stellen.
Maar wat is er nu gebeurt: hij stelt helemaal niet meer scherp als ik een foto wil maken blijft het scherm wazig en krijg ik alleen maar wazige foto's. iemand die weet hoe ik dit kan oplossen??
Hij staat niet toevallig handmatig op macro ingesteld?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
[...]

Toestel is gewoon branded dan. Gebruik mijn One nu ook al maand met t-mobile simkaart en niks van dit alles. (ook updates geinstalleerd) (ja momenteel met customroms bezig maar toestel is nog geen week geroot)

Het is dus niet zo dat als er t-mobile kaart in gaat dat je toestel dan plots branding gaat bevatten. Anders had iedereen er last van moeten hebben. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Practics op 18-05-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:04:
[...]

Hij staat niet toevallig handmatig op macro ingesteld?
ik heb de camera op de standaard instellingen met scene: normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bevestigen dat de branding weg gaat als er een factory rest uitgevoerd is zonder de simkaart. Vervolgens simkaart erin en als er gevraagd wordt om software te installeren van provider gewoon nee selecteren. geen spoor van tmobile meer te bekennen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:12:
Ik kan bestigen dat de branding weg gaat als er een factory rest uitgevoerd is zonder de simkaart. Vervolgens simkaart erin en als er gevraagd wordt om updates gewoon nee selecteren. geen spoor van tmobile meer te bekennen
Blijkbaar is er een "branding" op basis van sim-kaart (welke inderdaad te verwijderen is) en een branding op basis van toestel (welke niet geannuleerd of ongedaan gemaakt kan worden).

Ook wel logisch, aangezien er ook specifiek een "HTC One T-black"-toestel wordt verkocht, waarbij de "T" verwijst naar een T-mobile branded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
ralph075 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:30:
[...]

Blijkbaar is er een "branding" op basis van sim-kaart (welke inderdaad te verwijderen is) en een branding op basis van toestel (welke niet geannuleerd of ongedaan gemaakt kan worden).

Ook wel logisch, aangezien er ook specifiek een "HTC One T-black"-toestel wordt verkocht, waarbij de "T" verwijst naar een T-mobile branded toestel.
Hoe verklaar je dan dat er mensen zijn met Tmobile simkaart zonder ook maar 1 enkel stukje software van hun? Bullshit dat het dus op simkaart gaat. Het lijkt er op dat het pas geactiveerd word met een tmobile simkaart. Maar het toestel is wel degelijk branded (of ota updatebaar) gemaakt door tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Practics schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:39:
[...]

Hoe verklaar je dan dat er mensen zijn met Tmobile simkaart zonder ook maar 1 enkel stukje software van hun? Bullshit dat het dus op simkaart gaat. Het lijkt er op dat het pas geactiveerd word met een tmobile simkaart. Maar het toestel is wel degelijk branded (of ota updatebaar) gemaakt door tmobile.
Die branding op sim-kaart staat in mijn post ook bewust tussen twee quotes, als je goed hebt gelezen, waarmee ik al aangeef dat het geen echte branding betreft. Niks bullshit dus, want T-mobile haalt wel degelijk iets uit op het moment dat er een T-mobile simkaart in een niet-branded toestel wordt geplaatst.

Daarnaast heb je wel echte branded toestellen, waarbij de branding inderdaad pas via OTA volgt na het plaatsen van een T-mobile simkaart. Die branding had ik dus ook bewust niet tussen quotes staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
ralph075 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:45:
[...]

Die branding op sim-kaart staat in mijn post ook bewust tussen twee quotes, als je goed hebt gelezen, waarmee ik al aangeef dat het geen echte branding betreft. Niks bullshit dus, want T-mobile haalt wel degelijk iets uit op het moment dat er een T-mobile simkaart in een niet-branded toestel wordt geplaatst.

Daarnaast heb je wel echte branded toestellen, waarbij de branding inderdaad pas via OTA volgt na het plaatsen van een T-mobile simkaart. Die branding had ik dus ook bewust niet tussen quotes staan...
Dat is dus niet waar,. hoe kun je anders verklaren dat er hier niks gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 11:15
Volgens mij gaat dat toch gewoon op CID (mogelijk in combinatie met IMEI)?
Heeft je toestel een CID in de vorm van T-MOB010 i.p.v. gewoon 'unbranded Nederlands' als HTC__E11 dan kun je verwachten dat je vroeg of laat providerrommel op je telefooon krijgt.

Met betrekking tot het ressetten om weer een stock versie te krijgen kan er ook verschil zijn. Iemand gaf aan dat er extra content beschikbaar was om te downloaden en iemand anders gaf aan dat er een software-update beschikbaar was. Ik zou zeggen dat deze laatste met een reset behouden blijft/standaard aanwezig is. Door de software-update worden de installatiebestanden die gebruikt worden om alles opnieuw te installeren bij een reset immers ook geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
knetterboy3 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:11:
Volgens mij gaat dat toch gewoon op CID (mogelijk in combinatie met IMEI)?
Heeft je toestel een CID in de vorm van T-MOB010 i.p.v. gewoon 'unbranded Nederlands' als HTC__E11 dan kun je verwachten dat je vroeg of laat providerrommel op je telefooon krijgt.

Met betrekking tot het ressetten om weer een stock versie te krijgen kan er ook verschil zijn. Iemand gaf aan dat er extra content beschikbaar was om te downloaden en iemand anders gaf aan dat er een software-update beschikbaar was. Ik zou zeggen dat deze laatste met een reset behouden blijft/standaard aanwezig is. Door de software-update worden de installatiebestanden die gebruikt worden om alles opnieuw te installeren bij een reset immers ook geupdate.
Ik heb CID HTC__E11 en krijg helemaal niks, ook niet aangeboden als optie. Mensen die die optie kregen hadden vast al de laatste update binnen. Grote kans dat ze dus bij de volgende update wel Tmobile rommel mee krijgen. (Vermoed ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de suggesties allen, ik heb even de pleister eraf getrokken en via http://www.androidworld.n...tom-rom-htc-one-arhd.html en htcdev de bootloader unlocked + One_1.29.401.16_R_odexed (stock ROM) geflashed. Ben er nu van af maar heb nog wat settings te herstellen :) Het is overigens doodsimpel om te doen dus denk een goede tip voor de andere mensen met T-Mobile Adware op hun fraaie toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:05:
[...]

Toestel is gewoon branded dan. Gebruik mijn One nu ook al maand met t-mobile simkaart en niks van dit alles. (ook updates geinstalleerd) (ja momenteel met customroms bezig maar toestel is nog geen week geroot)

Het is dus niet zo dat als er t-mobile kaart in gaat dat je toestel dan plots branding gaat bevatten. Anders had iedereen er last van moeten hebben. :P
Dat bedoel ik ook. Als je een toestel hebt wat branded is kom je er vaak later pas achter. Ik denk als je er met de update een andere sim, bv kpn, indoet, dat je dan die meuk niet krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
doet de functie: beste wifi prestaties nog iets merkbaars? Ik merk weinig verschil eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:12:
doet de functie: beste wifi prestaties nog iets merkbaars? Ik merk weinig verschil eigenlijk.
Same here.. heb het wel aangezet overigens. Vooral na de berichten dat de One misschien sommige modems zou resetten en ik zelf ook zoiets leek te merken en nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hell4you
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:46
Ik sprak vandaag iemand die het erg storend vond dat door de ronde onderkant de trilfunctie enorm veel kabaal maakt. Hij werd er zo gek van dat hij hem weer heeft verkocht. Hoe ervaren jullie dit? Hoe stabiel ligt hij op de tafel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
hell4you schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:18:
Ik sprak vandaag iemand die het erg storend vond dat door de ronde onderkant de trilfunctie enorm veel kabaal maakt. Hij werd er zo gek van dat hij hem weer heeft verkocht. Hoe ervaren jullie dit? Hoe stabiel ligt hij op de tafel?
Niet maar wie gebruikt zijn mobiel dan constant op tafel? Voor af en toe keer onder het eten checken is het niet storent. Maar kan me voorstellen dat als je het met regelmaat doet het wel irritant word ja. Maar goed mobiel vanaf tafel gebruiken is al super irritant welke mobiel je ook hebt.

Trillfunctie ja? Wat ben je gewend? Mijn zus komt van een samsung af waar je de hardheid van trill in kon stellen, die vind dit vreselijk. Ik als htc gebruiker ben niet anders gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Bij mij doet deze optie alleen merkbaar de accu sneller leegtrekken dus ik heb hem lekker uit staan. WiFi ontvangst en snelheid is zonder deze optie al prima, ik merk dus ook geen verbetering met die optie aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
hell4you schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:18:
Klopt, door de bolling en als je de telefoon dan op zijn rug op tafel legt, maakt hij bij een binnenkomend bericht met trilfunctie o.i.d. een erg vervelend (en hard) geluid...
Als je hem andersom legt, scherm naar beneden, is het al een stuk minder vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon sinds afgelopen woensdag. Zojuist voor de derde keer aan de lader gelegd, ik moet zeggen hij verbaast mij wat betreft de accuduur. 1d22h11m44s en dan stond die nog op 14%. Ik heb geen idee of dit lukt, eerste keer dat ik een image host op drobox:

https://www.dropbox.com/s...t_2013-05-18-22-19-41.png

Krijg het beeld alleen niet in de reactie. ;w

Verder geen gaps of zooi, gewoon een prima toestelletje. Mooi rap en fijn geluid... Wel constateerde ik een dood/lui pixeltje. Niet zichtbaar zolang er geen wit op het scherm is getoond, maar daarna wel. Al moet je dan goed kijken, het lijkt steeds minder erg te worden... Ik heb er geen last van, maar vind het wel jammer.

De batterijduur maakt me nu nog vrolijker met het toestel, dit heb ik nooit kunnen halen met m'n desire z.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20

reaL_G

G

plaatje moet in de public folder staan wil je een preview in de post zien vlgs mij.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Ik probeer al een paar dagen mijn HTC one de afstandbediening te leren. Ik heb thuis Digitenne maar die staat niet in de lijst. Zodra ik het aan/uit knopje leer. Wordt deze wel herkend door de HTC maar werkt niet.
Hetzelfde geld voor de televisie. De HTC herkend het signaal uit de AB maar werkt vervolgens niet. Iemand anders dit ook ervaren? Nog meer mensen met digitenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
RSD1982 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:36:
Ik probeer al een paar dagen mijn HTC one de afstandbediening te leren. Ik heb thuis Digitenne maar die staat niet in de lijst. Zodra ik het aan/uit knopje leer. Wordt deze wel herkend door de HTC maar werkt niet.
Hetzelfde geld voor de televisie. De HTC herkend het signaal uit de AB maar werkt vervolgens niet. Iemand anders dit ook ervaren? Nog meer mensen met digitenne?
Geen digitenne insteek kaard neem ik aan? Anders kan ik het voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Practics schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:39:
[...]

Geen digitenne insteek kaard neem ik aan? Anders kan ik het voor je testen.
Nee heb 2 ontvangers hier staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik haal 74 MB zonder dat het vinkje aanstaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
Vervelend aspect van die blinkfeed (en flipboard idem) is dat het blijkbaar de voorkeur geeft aan Facebookberichten die je nog niet gezien hebt. Logisch, maar niet zo gewenst wanneer deze van mensen zijn die je op "kennis" hebt gezet, omdat je niet zo nodig al hun berichten moet zien.
Staat er dus op vrijwel iedere pagina een bericht van zo'n dwangmatige facebookspammer :-(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dan ook niet bedoeld voor de snelheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:20
Voor de mensen die twijfelen over de accu, check even goed of er geen apps zijn die onnodig de boel leeg trekken. Ik heb wakelock detector een paar dagen draaien en daardoor een paar apps verwijderd die voor behoorlijk wat wakelocks zorgden. Ik heb nu een prima accuduur: ruim 24 uur en nog de helft over ..Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/50XiqU8.png

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC one silver bevalt me prima! Ben wat dat aan gaat ook niet zo moeilijk en hou me niet heel erg bezig met software's e.d. Ben een beetje een leek vergeleken met de rest hier!

Maar heb toch een paar irritatie puntjes. Ik vind het irritant dat de afbeeldingen van mijn Facebook vrienden in mijn galerij staan. Las al reacties op internet dat dat niet uit kan. Alleen als je je afmeld bij Facebook gaan de afbeeldingen ook uit je galerij, maar dat moet niet nodig zijn. Moet gewoon aangemeld kunnen blijven. Ook als ik op niet synchroniseren klik, pakt ie nog steeds de afbeeldingen mee.
Ook had dat Blinkfeed voor mij niet gehoeven. Ik heb daar niks mee, maar dat is persoonlijk. En dan het laatste, ik weet nog steeds niet hoe ik afbeeldingen van internet kan downloaden. Bij mijn vorige HTC hoefde ik alleen met mn vinger op de afbeeldingen te drukken en dan kreeg ik de opties downloaden enzo. Zal wel aan mij liggen dat ik dat niet snap ;-)

Maar verder bevalt het toestel me goed en ben ik blij dat ik voor dit toestel heb gekozen. Ook was ik flabbergasted over het geluid wat uit de twee frontspeakers komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:35
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 09:17:
De HTC one silver bevalt me prima! Ben wat dat aan gaat ook niet zo moeilijk en hou me niet heel erg bezig met software's e.d. Ben een beetje een leek vergeleken met de rest hier!

Maar heb toch een paar irritatie puntjes. Ik vind het irritant dat de afbeeldingen van mijn Facebook vrienden in mijn galerij staan. Las al reacties op internet dat dat niet uit kan. Alleen als je je afmeld bij Facebook gaan de afbeeldingen ook uit je galerij, maar dat moet niet nodig zijn. Moet gewoon aangemeld kunnen blijven. Ook als ik op niet synchroniseren klik, pakt ie nog steeds de afbeeldingen mee.
Ook had dat Blinkfeed voor mij niet gehoeven. Ik heb daar niks mee, maar dat is persoonlijk. En dan het laatste, ik weet nog steeds niet hoe ik afbeeldingen van internet kan downloaden. Bij mijn vorige HTC hoefde ik alleen met mn vinger op de afbeeldingen te drukken en dan kreeg ik de opties downloaden enzo. Zal wel aan mij liggen dat ik dat niet snap ;-)

Maar verder bevalt het toestel me goed en ben ik blij dat ik voor dit toestel heb gekozen. Ook was ik flabbergasted over het geluid wat uit de twee frontspeakers komt.
Wat betreft de gallery: Ik gebruik de app QuickPic al jaren als gallery aangezien de stock galleries van Android en van Sense nogal te wensen overlaten. De facebookmeuk in de gallery is voor mij ook helemaal een no-go. Quickpic is snel, heeft erg veel opties en ziet er ook nog eens mooi uit ;)

En ik heb even dat opslaan van afbeeldingen gecheckt in stock browser en Chrome, maar in beide kan ik afbeeldingen een tijdje ingedrukt houden waarna de mogelijkheid tevoorschijn komt om de afbeelding op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:30:
Ik heb hetzelfde probleem en ook nog geen oplossing kunnen vinden. Het maakt ook niet uit welke provider ik kies, hij start altijd bij channel 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
CLB schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:59:
Het is dan ook niet bedoeld voor de snelheid ;)
Ow ok. Waarvoor dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het uitsluiten van brakke WiFi-netwerken waar dan geen verbinding mee wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 't volgende probleem:
Als ik terugkeer van wat voor progje dan ook, en druk dus op de Home toets, dan zit er 1a2 seconden tussen voordat het balkje met de bovenste iconen terug is. Ik bedoel het balkje waar de icoontjes van wifi, signaal, tijd etc in staan. Dit verloopt dus niet meer mooi vloeiend met 't grote scherm.

Ik heb mn black net 'n week en er staan nu geen apps op. Mede daarom heb ik gister 'n reset gedaan in de hoop dat 't hiermee werd opgelost, helaas.
Hebben jullie dit ook of valt 't me nu pas echt op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:21
kwiebus schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem en ook nog geen oplossing kunnen vinden. Het maakt ook niet uit welke provider ik kies, hij start altijd bij channel 11.
Hier nog eentje, heb de installatie wel tig keer overnieuw gedaan maar hij laat die eerste 10 zenders niet zien terwijl dat eerst volgens mij wel zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Iemand die de One op een 5Ghz netwerk gebruikt? Ik heb sinds Vrijdag een nieuwe router met 5Ghz en sindsdien heb ik ontzettend vaak wifi drops. Op 2.4 een enkele keer, maar op 5ghz meerdere keren per uur....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
kwiebus schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Probeer eens voorkeur voor hd uit te vinken.
Weet niet of het helpt bij jullie provider, maar voor UPC hielp dit wel.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
CLB schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:12:
Voor het uitsluiten van brakke WiFi-netwerken waar dan geen verbinding mee wordt gemaakt.
Dus met de Ziggo hotspots bijvoorbeeld. Als je dan net niet genoeg bereik hebt, dan blijft hij niet zoeken naar verbinding maar schakelt dan naar mobiel internet?

Hoppen
Het automatische inloggen op het wifi van Ziggo lijkt al wandelend door Den Haag makkelijk; overal gratis internet in de stad, erg fijn! Maar als je je wat sneller verplaatst - op de fiets, in de auto, in het OV - kan onze test-iPhone 4 het 'hoppen' van netwerk naar netwerk niet goed bijbenen en komt helemaal geen internetverbinding tot stand. Ook 3G-verkeer werd geblokkeerd omdat de telefoon steeds probeerde verbinding te maken met 'Ziggo' via wifi.

http://www.consumentenbon...rs/ziggo/ziggo-wifispots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 20:11
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 09:17:

Hier ben ik ook achter gekomen; echter heb ik dit als ik vanuit de Google Search widget (Google Now?) zoek naar een afbeelding. Je zit dan nog niet echt in de browser en zie inderdaad geen optie om te downloaden bij een longpress. Als ik via de browser(s) naar google ga en afbeeldingen zoek, dan kan het wel. Minpuntje vond ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
wackidth schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:30:
[...]

Probeer eens voorkeur voor hd uit te vinken.
Weet niet of het helpt bij jullie provider, maar voor UPC hielp dit wel.
Heb het probleem ook. Heb HD uitgeschakeld maar dit helpt niet. Heb zelfs een UPC postcode ingevoerd en UPC als provider ingesteld maar helaas geen effect, geen zenders 1 t/m 10. Best jammer :( Ik gok dat dit met een softwareupdate verholpen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 08-10 18:11
Heb mn zwarte HTC One ondertussen ook een paar dagen <3, superfijn toestel.
Erger me er alleen aan dat t toestel elke dag om 12 uur een herrinering geeft van mensen die jarig zijn, weet iemand hoe je dat uitzet? Ik zou natuurlijk de hele FB sync uit kunnen zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat zodra de batterijniveau onder de 15% is en je hem aan de stroom hebt en ook nog eens gebruikt bij bv browsen, dat die constant de melding blijft geven dat de batterijstand laag is? Zeer vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty19
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
-edit-

Lees 'm nu pas goed, "terwijl ie aan de stroom hangt" Nee, dat heb ik niet..

[ Voor 82% gewijzigd door qwerty19 op 19-05-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:20

Trackerfire

BTC HODLER

Misschien totaal niet interessant en volledig off topic, maar ik kom net een plaatje van de Windows Facebook tegen..... One met Windows 8? Lijkt er verrekte veel op :)!

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/601949_671323149560713_522483613_n.jpg

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Trackerfire schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:07:
Misschien totaal niet interessant en volledig off topic, maar ik kom net een plaatje van de Windows Facebook tegen..... One met Windows 8? Lijkt er verrekte veel op :)!

[afbeelding]
Goede china namaak dan. Er ontbreken nogal aantal dingen. :D
(Off topic, wie wil er nu zo'n mooi toestel verne*ken met zulke software)
Pagina: 1 ... 67 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)