Boontjes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:11:
[...]
Wat een onzin...dat die case een beetje afgeeft was helemaal niet bekend en hij kan voor bepaalde situaties erg handig zijn. Ik gebruik meestal helemaal geen case, en naar gelang waar ik ben of waar ik heen ga kies ik voor een case of sena pouche die ik nog binnen moet krijgen. Ik heb meerdere berichten gelezen van vermoedelijke verkleuringen door andere lederen pouches en het punt is niet dat de case niet geschikt is, want dat is hij voor mij in principe wel. Waar het om gaat is dat het plastic vuil absorbeert dat je er niet afkrijgt omdat het erin trekt. Met een suikerklontje of schuursponsje los je dit natuurlijk niet op. Geen gevalletje dat ik niet goed heb opgelet, maar dat jij niet begrijpend leest dussss

Wat wel bekend is, is dat het materiaal slecht is en binnen paar dagen de randjes kapot kan gaan(Bron: diverse UK webshops waar ik de ervaringen heb gelezen van mensen en hetzelfde voor diverse NL webshops).
De eerste die ik tegenkom bij het invoeren van: HTC One Double Dip Flip Case HC V841
HTC One Double Dip Flip Case HC V841
Ten eerste, "Begrijpend lezen" is hier irrelevant. Of ik nou kan lezen of niet doet er eigenlijk helemaal niet toe. Waar het om gaat is dat dit voorkomen had kunnen worden, en dat is de tip die ik wil doorgeven. Ik had ook niks kunnen zeggen, mij een zorg, jij zit ermee. Simpelweg omdat jij niet kon bedenken dat een slecht afgewerkte hoesje beschadiging kan opleveren aan jou toestel, kan ik niet lezen

? Als je zo verbanden gaat leggen, kan je in de toekomst nog veel van zulke grapjes tegenkomen

. Dat het nergens staat betekent niet dat het niet bestaat. Misschien hebben er wel meer mensen last van maar posten ze het niet of posten ze het op een forum waar jij niet leest. En natuurlijk zitten er ook geluksvogels bij.
Ten tweede, Onzin? Nou door mijn 'onzin' heb ik nou wel de juiste keuze gemaakt. Hoe graag ik die HTC One Double Dip Flip Case HC V841 ook wilde halen, te veel risico’s aan verbonden. Er zijn zat alternatieven(ja er zijn ook enkele die je ook kan gebruiken als standaard om hem neer te zetten), en dan nog eens voor de halve prijs. Voor die specifieke constructie is er op dit moment alleen die van HTC zelf, ik zou dan afwachten op verbeterde versies.
Ik citeer:
”Wat een onzin…dat die case een beetje afgeeft was helemaal niet bekend[….]”
”[….] en het punt is niet dat de case niet geschikt is, want dat is hij voor mij in principe wel. Waar het om gaat is dat het plastic vuil absorbeert dat je er niet afkrijgt omdat het erin trekt”
Nou dat is mij toch een gevalletje cognitieve dissonantie. Eerst was het niet bekend dat de case af kan geven, vervolgens ligt het aan het plastic, dus het toestel zelf en niet aan de case. Omdat het toestel zelf vuil absorbeert… Onzin 8)7…
(Tuurlijk, dat plastic daar achter is misschien gevoelig voor vuil, maar ligt ook aan wat voor hoesje je gebruikt. Het is veroorzaakt door combinatie van dat plastic en dat rode materiaal dat makkelijk afgeeft(vanwege slechte kwaliteit).
Dat met suikerklontje(nergens over schuursponsje gehad btw) was omdat ik las en zag(op foto’s) dat mensen gewoon hele logo en letters weghaalden. Was meer een suggestie, als een rode logo en hele letters al kunnen worden weggehaald, misschien ook wel twee rode stipjes dacht ik, totaal geen kwade bedoelingen erachter. Aangezien je toch al bent begonnen met poetsen.
P.S. Nog een tip, als je gaat telefoneren moet je het flapje niet naar achter doen, want dat belemmert de verstaanbaarheid.