[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 12:43
Freeextreme schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:27:
[...]
Yes sorry. Het gaat om een 'Amino A132' en volgende de Tele2 website heet het de 'amiNET 132'.
Dat is excact de Amino die ik (OnsBrabantNet) hier thuis ook heb.
Mijn tv kan ik prima bedienen met mijn One, maar de Amino niet.
De amino staat inderdaad wel in de lijst met ondersteunde apparaten, maar ik krijg hem niet werkend.
hansvk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:55:
En mocht het dan nog niet lukken, dan kun je de One handmatig inleren mbv de afstandsbediening.
Dat dacht ik dus ook, maar hoe ver of hoe dichtbij je de zenders tegen elkaar houdt en precies doet wat er op het scherm van de One staat.... Niks gebeurt er, bij mij in ieder geval...

Ik ben benieuwd of iemand dit wel werkend heeft, een amino i.c.m. onsbrabantnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Weten jullie hoe je de onderste balk met snelkoppelingen aanpast?? De balk waar nu zeg maar het bel icoontje, berichten, browser en camera staan...

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybjlus schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:22:
Weten jullie hoe je de onderste balk met snelkoppelingen aanpast?? De balk waar nu zeg maar het bel icoontje, berichten, browser en camera staan...

gr
Apps slepen vanuit je appdrawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Majesty schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:13:
Dat werkt alleen als je de app-drawer hebt geopend, niet vanuit een homescreen! :)
Dus app-drawer openen en vervolgens iconen ingedrukt houden en in de balk slepen (op elkaar voor een map).

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
wat wil je veranderen? til er 1 op en drop het op een ander icoontje en ze vormen een mapje. Ga je naar de appdrawer en je sleept ze er uit maak je plaats voor nieuwe

Zoek functie mensen, we zijn op pagina 260 je zal niet de enigste zijn die hier tegen de lamp loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:24

13art

Moderator Mobile
yannickie111 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:19:
[...]

Dat is excact de Amino die ik (OnsBrabantNet) hier thuis ook heb.
Mijn tv kan ik prima bedienen met mijn One, maar de Amino niet.
De amino staat inderdaad wel in de lijst met ondersteunde apparaten, maar ik krijg hem niet werkend.

[...]

Dat dacht ik dus ook, maar hoe ver of hoe dichtbij je de zenders tegen elkaar houdt en precies doet wat er op het scherm van de One staat.... Niks gebeurt er, bij mij in ieder geval...

Ik ben benieuwd of iemand dit wel werkend heeft, een amino i.c.m. onsbrabantnet.
Het zou echt een kwestie moeten zijn van het infrarood lampje van de afstandsbediening tegenover die van de One leggen (iets van 1-2cm afstand) en dan doen wat op het scherm staat. Dus als die zegt dat je de 1 moet gaan programmeren, de 1 van de afstandsbediening indrukken en even ingedrukt houden. Daarna pakt hij hem, is er eerst nog een mogelijkheid om te testen en dan door naar de volgende toets.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bocai schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:25:
Zoek functie mensen, we zijn op pagina 260 je zal niet de enigste zijn die hier tegen de lamp loopt
Of TopicStarts, die ik ook niet voor Jan Pijp in elkaar knutsel ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Bocai schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:25:
wat wil je veranderen? til er 1 op en drop het op een ander icoontje en ze vormen een mapje. Ga je naar de appdrawer en je sleept ze er uit maak je plaats voor nieuwe

Het spijt me zeer maar wat is de app-drawer??? Na jaren htc gebruik heb ik hier nog nooit van gehoord. Ik wil gewoon ipv berichten in die onderste balk whatsapp hebben bijv.

Bij mn sensation kon je netjes kiezen welke 4 apps er in die onderste balk kwamen.

Fixed it, je kan dus alleen die snelkoppelingen aanpassen als je in het menu met alle apps zit... En niet vanuit een home screen.

thnx

[ Voor 10% gewijzigd door ybjlus op 16-05-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 13:24
Dit kan gewoon hoor.

Gewoon het icoontje van Whatsapp naar de onderste balk slepen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Misschien een stomme vraag maar hoe maak je een snapshot van het scherm?
Dus een foto van b.v. het begin scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door donvalentino op 16-05-2013 16:02 . Reden: heb t al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Que? FAQ... Frequently Asked Questions... Vaak gestelde vragen...
CLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:32:
Of TopicStarts, die ik ook niet voor Jan Pijp in elkaar knutsel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-10 14:43
CLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:36:
Que? FAQ... Frequently Asked Questions... Vaak gestelde vragen...

[...]
Ja maar, ja maar, ja maar... het is zo veel makkelijker voor mij om jullie al het zoekwerk te laten doen.... *wink* :9

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Een vraag voor de Tweakers die iets meer weten over de verschillende onderdelen van de HTC One. Voor mij liggen op dit moment twee HTC One's. Ik wil de beste houden en de ander moet terug. Op uiterlijk is er geen beste aan te wijzen (de ene heeft vrijwel geen gap maar de aan/uit knop zit vrij diep er in, de ander heeft een speaker die minder dan een halve millimeter scheef zit maar de aan/uit knop zit wel goed).

Daarom vroeg ik mij af of er op basis van onderdelen (voor zover dat vanuit de software, zonder te rooten te zien is) een 'betere' aan te wijzen is. Via google wel er achter gekomen dát er verschillen zijn, maar wat dan beter zou zijn is voor mij onduidelijk. Tweakers die dit weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybjlus schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:34:
Fixed it, je kan dus alleen die snelkoppelingen aanpassen als je in het menu met alle apps zit...
En wat zou de 'app-drawer' nu zijn :+
Dav0s schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:02:
Daarom vroeg ik mij af of er op basis van onderdelen (voor zover dat vanuit de software, zonder te rooten te zien is) een 'betere' aan te wijzen is. Via google wel er achter gekomen dát er verschillen zijn, maar wat dan beter zou zijn is voor mij onduidelijk. Tweakers die dit weten?
Je kan de schermtypes checken:
CLB schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:55:
- Wordt er weer gebruikgemaakt van verschillende panels en fabrikanten voor het scherm van de One?
Het ziet er inderdaad wel weer zo uit, wat ook bij de HTC One X het geval was, kwestie van uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 10:21
Dav0s schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:02:
Een vraag voor de Tweakers die iets meer weten over de verschillende onderdelen van de HTC One. Voor mij liggen op dit moment twee HTC One's. Ik wil de beste houden en de ander moet terug. Op uiterlijk is er geen beste aan te wijzen (de ene heeft vrijwel geen gap maar de aan/uit knop zit vrij diep er in, de ander heeft een speaker die minder dan een halve millimeter scheef zit maar de aan/uit knop zit wel goed).

Er kan een groot verschil zijn in de schermen:
http://nl.hardware.info/nieuws/34126/htc-one-versies-met-verschillende-schermen

Ik heb helaas het mindere scherm, merk hier trouwens vrij weinig van (niets dus)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
donvalentino schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:35:
Misschien een stomme vraag maar hoe maak je een snapshot van het scherm?
Dus een foto van b.v. het begin scherm.
Aan/uitknop ingedrukt houden + home button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

CLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:06:
[...]

En wat zou de 'app-drawer' nu zijn :+

[...]

Je kan de schermtypes checken:

[...]
Heb bij XDA gekeken, ze zeggen daar inderdaad dat er verschillende schermen zijn en dat je die kan controleren. Maar ze zeggen niet welke beter is dan de ander. Of is dat ook niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
YouTube: HTC One: Fix BlinkFeed, Disable Power Save Notification, and more!

vanaf 1 minuut wellicht een leuke tip hoe je je blinkfeed scherm zo in kan stellen dat deze niet meer als "homescherm" gezien wordt. let wel, het blinkfeed scherm blijft, zoals wij inmiddels weten is deze niet uit te schakelen.

en meteen daarna verteld de film hoe je "energiebeparing" van je drawdown scherm kan afhalen. echter na een reboot zit ie er weer op :(

alles met de standaard software, zonder enige flash van rommen of zoiets.

voor de rest hoort de meneer op de video zichzelf heel graag praten, dus na de tips kan ie uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervoor denk ik ook wel want "echt nieuw" zijn deze "tips" allemaal niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Stanevo6 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:54:
YouTube: HTC One: Fix BlinkFeed, Disable Power Save Notification, and more!

vanaf 1 minuut wellicht een leuke tip hoe je je blinkfeed scherm zo in kan stellen dat deze niet meer als "homescherm" gezien wordt. let wel, het blinkfeed scherm blijft, zoals wij inmiddels weten is deze niet uit te schakelen.

en meteen daarna verteld de film hoe je "energiebeparing" van je drawdown scherm kan afhalen. echter na een reboot zit ie er weer op :(

alles met de standaard software, zonder enige flash van rommen of zoiets.

voor de rest hoort de meneer op de video zichzelf heel graag praten, dus na de tips kan ie uit :)
Die energiebesparing uitzetten ga ik meteen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat betekend XT9 eigenlijk op het HTC Keyboard.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:21:
Wat betekend XT9 eigenlijk op het HTC Keyboard.
Eerste hit Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja joh dat kunnen jullie toch voor me doen 8)7
Zonder dolle ik heb er niet aan gedacht eigenlijk om te zoeken op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
geeft niks meneer Peppernoot zit in de opvoed modus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stanevo6 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:32:
geeft niks meneer Peppernoot zit in de opvoed modus :)
Nee hoor maar de algemene zoekfunctie dan wel zoeken via iets als Google wordt imho te weinig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
kan ik me in vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53
What happened to UTFS? >:)

[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 16-05-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 09:36
T9 och en wee, dat is lang gelee. Ik lul tegenwoordig tegen m'n telefoon, touchscreenonly phones zijn wat betreft het onscreen toetsenbord niet de beste uitvinding in mijn ogen.
Ik kom dan ook na jaren hardware toetsenbordjes gebruikt te hebben op de One uit bij gebrek aan toestellen met toetsenbord welke niet van Blackberry zijn of een of ander vaag chinees bedrijf zonder aanspreekpunt in Nederland/Europa.

Trouwens de batterijduur op mijn toestel blijft slecht, zit nu op de 23% met nog geen 2uur 20 op de onscreen teller staan, en je kunt mij niet vertellen dat muziek afspelen zo'n enorme druk geeft op de accuduur. Hij presteert hier amper beter dan de Sony Xperia Z die ik tijdelijk had, en zoveel gekke dingen doe ik er toch echt niet mee.

[ Voor 29% gewijzigd door netblade op 16-05-2013 18:17 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Door gebruik van de HTC One Double Dip Flip Case HC V841 met rode voering zaten er bij mij vandaag opeens twee kleine rode stipjes ter hoogte van het beatslogo op de witte plastic rand aan de achterzijde . Geprobeerd dit weg te poetsen en nu zie ik een licht rood/roze gloed in de rand. Helaas trekt vuiligheid dus echt in de witte plastic randen en gaat dit er op termijn smoezelig uitzien. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik heb het toestel echt meerdere keren per dag gecontroleerd en heb hem nog geen week. Bij wijze van spreken behandeld met fluwelen handschoenen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BeatsLogo? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 16-05-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boontjes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:25:
Door gebruik van de HTC One Double Dip Flip Case HC V841 met rode voering zaten er bij mij vandaag opeens twee kleine rode stipjes ter hoogte van het beatslogo op de witte plastic rand aan de achterzijde . Geprobeerd dit weg te poetsen en nu zie ik een licht rood/roze gloed in de rand. Helaas trekt vuiligheid dus echt in de witte plastic randen en gaat dit er op termijn smoezelig uitzien. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik heb het toestel echt meerdere keren per dag gecontroleerd en heb hem nog geen week. Bij wijze van spreken behandeld met fluwelen handschoenen :'(
Als je goed had opgelet op het forum wist je dat je die HTC One Double Dip Flip Case HC V841 never nooit moest halen. Zo slecht... Ook van htc kant zelf. Alle third party cases hebben gewoon een cut out voor de microfoon achter, maar de originele htc flip cover case NIET... hoe slecht is dat... hun eigen case blokkeert gewoon de mic.

Misschien rubben met suikerklontje? Mensen hier hebben hele beatslogo en tekst eraf geschrubt met suikerklontje... duss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:36:
[...]

Als je goed had opgelet op het forum wist je dat je die HTC One Double Dip Flip Case HC V841 never nooit moest halen. Zo slecht... Ook van htc kant zelf. Alle third party cases hebben gewoon een cut out voor de microfoon achter, maar de originele htc flip cover case NIET... hoe slecht is dat... hun eigen case blokkeert gewoon de mic.

Misschien rubben met suikerklontje? Mensen hier hebben hele beatslogo en tekst eraf geschrubt met suikerklontje... duss...
Dat zou ik niet op het zachte plastic doen, dat gaat wel krassen als een malle.
Zou het met 1 of ander schoonmaak goedje proberen. (bijvoorbeeld een wondersponsje van de action) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paules67
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-03-2023
Heb hem nu een dag en krijg twee dingen niet voor elkaar:

1. hoe kan je de onderste bar iconen veranderen (standaard is telefoon, (sms)berichten, internet en camera).
Ik krijg het niet voor elkaar om bv berichten te vervangen voor whatsapp.

2. als ik mijn telefoon icoontje aanklik krijg ik een toetsenblok om telefoonnummer in te tikken, maar daarachter is het veld zwart. Bij mijn vorige HTC's had ik mijn telefoonboek achter het toetsenblok waaruit je direct je contacten kon bellen met één klik.
Als ik nu een contact wil bellen die in mijn telefoon staat, kan dat alleen via contacten zelf wat omslachtig is.

Doe ik iets verkeerd? Hoe moet je dat instellen.....of niet meer mogelijk bij the One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
paules67 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:06:
Heb hem nu een dag en krijg twee dingen niet voor elkaar:

1. hoe kan je de onderste bar iconen veranderen (standaard is telefoon, (sms)berichten, internet en camera).
Ik krijg het niet voor elkaar om bv berichten te vervangen voor whatsapp.

2. als ik mijn telefoon icoontje aanklik krijg ik een toetsenblok om telefoonnummer in te tikken, maar daarachter is het veld zwart. Bij mijn vorige HTC's had ik mijn telefoonboek achter het toetsenblok waaruit je direct je contacten kon bellen met één klik.
Als ik nu een contact wil bellen die in mijn telefoon staat, kan dat alleen via contacten zelf wat omslachtig is.

Doe ik iets verkeerd? Hoe moet je dat instellen.....of niet meer mogelijk bij the One?
1. Lees een stukje terug...
2. Type de eerste 3 letters van de naam of cijfers van het nummer en hij geeft gewoon overeenkomsten uit contacten. Of veeg een scherm (tabblad) naar rechts om de contactenlijst te zien en te kunnen doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:36:
[...]

Als je goed had opgelet op het forum wist je dat je die HTC One Double Dip Flip Case HC V841 never nooit moest halen. Zo slecht... Ook van htc kant zelf. Third party cases hebben gewoon een cut out voor de microfoon achter, maar de originele htc flip cover case NIET... hoe slecht is dat... hun eigen case blokkeert gewoon de mic.

Wat een onzin...dat die case een beetje afgeeft was helemaal niet bekend en hij kan voor bepaalde situaties erg handig zijn. Ik gebruik meestal helemaal geen case, en naar gelang waar ik ben of waar ik heen ga kies ik voor een case of sena pouche die ik nog binnen moet krijgen. Ik heb meerdere berichten gelezen van vermoedelijke verkleuringen door andere lederen pouches en het punt is niet dat de case niet geschikt is, want dat is hij voor mij in principe wel. Waar het om gaat is dat het plastic vuil absorbeert dat je er niet afkrijgt omdat het erin trekt. Met een suikerklontje of schuursponsje los je dit natuurlijk niet op. Geen gevalletje dat ik niet goed heb opgelet, maar dat jij niet begrijpend leest dussss :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier een paar screenshots van m'n accugebruik, vind het zelf erg netjes. Met mijn vorige telefoon (Xperia P) haalde ik nog maar de helft van de schermtijd, maximaal.

De telefoon ging om 7:15 van de lader en was om 22:15 leeg, dit met een schermtijd van 5 uur precies. Voornamelijk Whatsapp gebruikt, klein beetje Facebook/Messenger, af en toe een klein spelletje (30 min totaal) en zo'n 30 minuten muziek waarvan de helft op luidspreker.

Ik heb nog geen factory reset uitgevoerd na de update en afwisselend op WiFi en 3G gewerkt. Alle syncs stonden aan (Facebook, Google, Outlook, Soundcloud en Whatsapp). Schermhelderheid het meest op 0%, maar 1/3 van de tijd op 40%.

Energiebesparing overigens uit.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2013-05-16-22-10-08.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2013-05-16-22-09-57.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2013-05-16-22-10-04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boontjes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:11:
[...]

Wat een onzin...dat die case een beetje afgeeft was helemaal niet bekend en hij kan voor bepaalde situaties erg handig zijn. Ik gebruik meestal helemaal geen case, en naar gelang waar ik ben of waar ik heen ga kies ik voor een case of sena pouche die ik nog binnen moet krijgen. Ik heb meerdere berichten gelezen van vermoedelijke verkleuringen door andere lederen pouches en het punt is niet dat de case niet geschikt is, want dat is hij voor mij in principe wel. Waar het om gaat is dat het plastic vuil absorbeert dat je er niet afkrijgt omdat het erin trekt. Met een suikerklontje of schuursponsje los je dit natuurlijk niet op. Geen gevalletje dat ik niet goed heb opgelet, maar dat jij niet begrijpend leest dussss :*)
Wat wel bekend is, is dat het materiaal slecht is en binnen paar dagen de randjes kapot kan gaan(Bron: diverse UK webshops waar ik de ervaringen heb gelezen van mensen en hetzelfde voor diverse NL webshops).
De eerste die ik tegenkom bij het invoeren van: HTC One Double Dip Flip Case HC V841
HTC One Double Dip Flip Case HC V841
Ten eerste, "Begrijpend lezen" is hier irrelevant. Of ik nou kan lezen of niet doet er eigenlijk helemaal niet toe. Waar het om gaat is dat dit voorkomen had kunnen worden, en dat is de tip die ik wil doorgeven. Ik had ook niks kunnen zeggen, mij een zorg, jij zit ermee. Simpelweg omdat jij niet kon bedenken dat een slecht afgewerkte hoesje beschadiging kan opleveren aan jou toestel, kan ik niet lezen :*) ? Als je zo verbanden gaat leggen, kan je in de toekomst nog veel van zulke grapjes tegenkomen 8)7. Dat het nergens staat betekent niet dat het niet bestaat. Misschien hebben er wel meer mensen last van maar posten ze het niet of posten ze het op een forum waar jij niet leest. En natuurlijk zitten er ook geluksvogels bij.

Ten tweede, Onzin? Nou door mijn 'onzin' heb ik nou wel de juiste keuze gemaakt. Hoe graag ik die HTC One Double Dip Flip Case HC V841 ook wilde halen, te veel risico’s aan verbonden. Er zijn zat alternatieven(ja er zijn ook enkele die je ook kan gebruiken als standaard om hem neer te zetten), en dan nog eens voor de halve prijs. Voor die specifieke constructie is er op dit moment alleen die van HTC zelf, ik zou dan afwachten op verbeterde versies.
Ik citeer:
”Wat een onzin…dat die case een beetje afgeeft was helemaal niet bekend[….]”
”[….] en het punt is niet dat de case niet geschikt is, want dat is hij voor mij in principe wel. Waar het om gaat is dat het plastic vuil absorbeert dat je er niet afkrijgt omdat het erin trekt”

Nou dat is mij toch een gevalletje cognitieve dissonantie. Eerst was het niet bekend dat de case af kan geven, vervolgens ligt het aan het plastic, dus het toestel zelf en niet aan de case. Omdat het toestel zelf vuil absorbeert… Onzin 8)7…

(Tuurlijk, dat plastic daar achter is misschien gevoelig voor vuil, maar ligt ook aan wat voor hoesje je gebruikt. Het is veroorzaakt door combinatie van dat plastic en dat rode materiaal dat makkelijk afgeeft(vanwege slechte kwaliteit).

Dat met suikerklontje(nergens over schuursponsje gehad btw) was omdat ik las en zag(op foto’s) dat mensen gewoon hele logo en letters weghaalden. Was meer een suggestie, als een rode logo en hele letters al kunnen worden weggehaald, misschien ook wel twee rode stipjes dacht ik, totaal geen kwade bedoelingen erachter. Aangezien je toch al bent begonnen met poetsen.

P.S. Nog een tip, als je gaat telefoneren moet je het flapje niet naar achter doen, want dat belemmert de verstaanbaarheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
Boontjes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:25:
tandpasta en je tandenborstel doen ook wonderen op witte ondergronden zoals leer etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
EzMe schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:16:
[...]

Als je de OTA update al hebt geinstalleerd wil ik je adviseren om een factoryreset uit te voeren. Dit scheelde bij mij gigantisch en blijkt bij Android standaard geadviseerd te worden.
Hoewel ik het stiekem wist, maar niet wilde weten, wil ik je toch bedanken door me er nogmaals op te attenderen. De factory-reset na een OTA-update maakt echt een wereld van verschil in batterij verbruik.

Waar ik eerst 4% batterydrain per uur had, heb ik afgelopen nacht 4% drain in 6 uur gehad! Dat scheelt een factor 6 in standby-tijd en met deze nieuwe waardes is het theoretisch dus ook mogelijk om 6 dagen standby te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 12:43
l3art schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Het zou echt een kwestie moeten zijn van het infrarood lampje van de afstandsbediening tegenover die van de One leggen (iets van 1-2cm afstand) en dan doen wat op het scherm staat. Dus als die zegt dat je de 1 moet gaan programmeren, de 1 van de afstandsbediening indrukken en even ingedrukt houden. Daarna pakt hij hem, is er eerst nog een mogelijkheid om te testen en dan door naar de volgende toets.
Dit doet hij bij mij dus niet.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Ik ben in het bezit van een HTC One Double Dip Flip Case HC V841 en was er niet van op de hoogte van de negativiteit rondom de cover. Nu heb ik nog nergens last van en treft mij misschien een goede geproduceerde versie? Of is dit echt een kwestie van tijd dat ook mijn flip cover aan de binnen kant gaat afgeven? De mijne sluit goed behalve het hoekje links boven in. Las bij de bol review over het val gevaar, nou ga ik er bij voorbaat niet van uit dat mijn telefoon zal vallen, want dat is me in die 2 1/2 jaar met me Desire ook niet overkomen.

Nu vind ik alle covers er niet uit zien die ik tot nu toe heb gevonden dus ik ga nog even door met me Russisch roulette of mijn plastic rood of niet gaat worden. Dom? Maybe maar zonder cover is me ook te riskant, aluminium bied geen grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dit nergens vinden..

Hoe krijg ik de Media Link uitgeschakeld?
De enige knop die er zit, zorgt ervoor dat 't gaat configureren. Dezelfde knop lang indrukken, zorgt ervoor dat ie opnieuw opstart. Moet toch nie elke x de stekker eruit trekken?

Iemand al 'n idee hoe ik de back & home toetsen kan instellen, zodat ze eerder aangaan? Zit nu vaak schemerig en zelfs in 't donker en dan zijn ze gewoon uit. Irritant dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:45:

Iemand al 'n idee hoe ik de back & home toetsen kan instellen, zodat ze eerder aangaan? Zit nu vaak schemerig en zelfs in 't donker en dan zijn ze gewoon uit. Irritant dus
vinger standaard op sensor houden is tot nu toe samen met custom rom je enigste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:45:
Kan dit nergens vinden..

Hoe krijg ik de Media Link uitgeschakeld?
De enige knop die er zit, zorgt ervoor dat 't gaat configureren. Dezelfde knop lang indrukken, zorgt ervoor dat ie opnieuw opstart. Moet toch nie elke x de stekker eruit trekken?

MediaLink blijft altijd stand-by, als je de stekker er niet uit haalt.
(ik ga ervan uit dat je wel de verbinding tussen telefoon en ML weet te verbreken door met 3 vingers naar beneden te swipen...)

De verlichting van de back&home toetsen is herkenbaar en mag wat mij betreft ook eerder ingeschakeld worden, maar daar is geen oplossing voor zover ik weet (behalve de lichtsensor afdekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die verlichting of het ledje zijn al toestellen lang 'issues' bij HTC's, kinda weird imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ralph075 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:52:
[...]

Wat heet standby. Naar mijn idee staat hij gewoon altijd aan. Als je naar het hdmi kanaal gaat waar de ML op aangesloten zit, zie je altijd het ML beeld, dus hij stuurt altijd een signaal/beeld door. Dat is mijn inziens geen standby.

Wat betreft verlichting, maken die back en home toetsen me niet veel uit. Ik zou liever een multicolor led willen hebben, maar goed dat zit er niet in. Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30
ralph075 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:20:
[...]

Hoewel ik het stiekem wist, maar niet wilde weten, wil ik je toch bedanken door me er nogmaals op te attenderen. De factory-reset na een OTA-update maakt echt een wereld van verschil in batterij verbruik.

Waar ik eerst 4% batterydrain per uur had, heb ik afgelopen nacht 4% drain in 6 uur gehad! Dat scheelt een factor 6 in standby-tijd en met deze nieuwe waardes is het theoretisch dus ook mogelijk om 6 dagen standby te halen.
Check! :) Goed om te horen dat het nu een heel stuk beter gaat. Was ook mijn ervaring.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
EzMe schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:24:
[...]

Check! :) Goed om te horen dat het nu een heel stuk beter gaat. Was ook mijn ervaring.
Na de factory reset gaat de accu maar 2 % omlaag per nacht (rond de 7 uur). Voorheen was het zeker 10 - 15 %... supertip dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wel alle zelfde apps teruggezet, instellingen veranderd? Anders is het nogal scheef vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 10:21
yannickie111 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:28:
[...]

Dit doet hij bij mij dus niet.... ;(
Bij het handmatig inleren van de TV app van de One moest ik een beetje spelen met de afstand en hoek tot de afstandsbediening van het in te leren apparaat om hem te laten "pakken".

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
ralph075 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:52:
[...]

(ik ga ervan uit dat je wel de verbinding tussen telefoon en ML weet te verbreken door met 3 vingers naar beneden te swipen...)

De verlichting van de back&home toetsen is herkenbaar en mag wat mij betreft ook eerder ingeschakeld worden, maar daar is geen oplossing voor zover ik weet (behalve de lichtsensor afdekken).
Misschien een handige tip.

Als je een usb poort op je tv hebt, sluit m daar op aan. Wanneer mijn tv uit staat is de medialink ook uit.
Wel kan het zo zijn dat er niet genoeg stroom uit de poort komt, maar dat merk je vanzelf. Op mijn Panasonic werkt het iig.

+ je hebt weer een extra lader op zak.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diasandy
CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:03:
En wel alle zelfde apps teruggezet, instellingen veranderd? Anders is het nogal scheef vergelijken ;)
Ik heb HTC backup en Helium gebruikt om alles weer te herstellen zoals het was ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de htc back up functie ook herstellen van een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-10 01:07

wootah

They see me trollin'

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:31:
Kan je met de htc back up functie ook herstellen van een factory reset?
Ja, je backup staat dan nog steeds online he ;)

Overigens ben ik opnieuw wat wezen spelen met het youtube geluid kraak probleem.
Ik had wat youtube filmpjes direct gedownload en afgespeeld op VLC. Niks aan de hand, alles was vloeiend. Toen zag ik in de VLC opties dat hardware acceleratie niet eens aan stond. Ik heb die toen maar eens aan gezet en opeens had ik het zelfde effect als bij youtube :o
Filmpje speelde niet vloeiend af, en geluid kraakte hier en daar.
Misschien moet ik maar eens contact gaan opnemen met HTC over dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 19:14
wackidth schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:10:
[...]

Als je een usb poort op je tv hebt, sluit m daar op aan. Wanneer mijn tv uit staat is de medialink ook uit.
Wel kan het zo zijn dat er niet genoeg stroom uit de poort komt, maar dat merk je vanzelf. Op mijn Panasonic werkt het iig.

Geweldige tip, dat ga ik vanavond meteen uitproberen!

Zelf vind ik de flitser van de one een beetje zwak, hebben meer mensen dit opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Inderdaad een goede tip, heb 3 usb poorten op de tv die ik allen nog niet gebruikte, dus meteen op eentje aan gesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 17-05-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wootah schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Ja, je backup staat dan nog steeds online he ;)

Overigens ben ik opnieuw wat wezen spelen met het youtube geluid kraak probleem.
Ik had wat youtube filmpjes direct gedownload en afgespeeld op VLC. Niks aan de hand, alles was vloeiend. Toen zag ik in de VLC opties dat hardware acceleratie niet eens aan stond. Ik heb die toen maar eens aan gezet en opeens had ik het zelfde effect als bij youtube :o
Filmpje speelde niet vloeiend af, en geluid kraakte hier en daar.
Misschien moet ik maar eens contact gaan opnemen met HTC over dit geval.
Tsja moet ik nu alsnog alles opnieuw instellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee uurtjes werk, maanden genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wackidth schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:10:
[...]

Dat is zeker handig ja.
Kan ik de langere USB kabel die bij de MediaHD zit mooi voor de lader gebruiken en de MediaHD aan de tv plakken (achterop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 10:21
Die tip ga ik vanavond ook proberen. Ik heb al genoeg apparaten die 's nachts stroom trekken.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
heb poweramp op mijn ONE super programma.

echter als ik van dropbox muziek afspeel doet ie dat niet in poweramp, maar in stream media player.
heb al wel lopen zoeken enzo, maar is het dan zo dat ik een instelling over het hoofd zie, of is het gewoon niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me iphone 5 geruild tegen een htc one via marktplaats(ding zat nog in het plastic) en ben er erg tevreden mee. Wist niet wat me overkwam met de schermgrootte in het begin. Zitten alleen wel een paar tmobile apps op. Weet iemand of dit nadelig is voor de snelheid? Heb geprobeerd het te zoeken in dit topic maar kreeg het niet echt duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:45:
Heb me iphone 5 geruild tegen een htc one via marktplaats(ding zat nog in het plastic) en ben er erg tevreden mee. Wist niet wat me overkwam met de schermgrootte in het begin. Zitten alleen wel een paar tmobile apps op. Weet iemand of dit nadelig is voor de snelheid? Heb geprobeerd het te zoeken in dit topic maar kreeg het niet echt duidelijk
Nop, die gaan geen verschil maken als alleen een klein beetje diskspace. C'est Ça :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel voor de snelheid van updates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja daar lig ik nooit zo wakker van. Hij doet het goed en ik vind em prachtig. Zat te twijfelen tussen deze en de s4 maar deze heeft toch meer een premium feel. Krijg alleen geen andere apps op die balk aan de onderkant om de 1 of andere reden....
Moet trouwens wel zeggen dat de bloatware reuze meevalt van tmobile. 3 stuks maar en dan dat deezer spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx dames & heren voor jullie antwoorden. Jammer van de back & home toetsen.. neem toch aan dat 't met een update opgelost gaat worden.

Net uit 't niets,.. tijdens het muziek luisteren,.. ineens een spontane uitval, terwijl de phone nog 4% power had. Hij startte automatisch opnieuw op en had ineens 11% power.
Wat betekent dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-10 14:43
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:56:
Krijg alleen geen andere apps op die balk aan de onderkant om de 1 of andere reden....
Oh da's niet zo moeilijk, even dit topic doorzoeken en je vindt je antwoord zo'n 20-30x :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:07:
Jammer van de back & home toetsen.. neem toch aan dat 't met een update opgelost gaat worden.
Zoals ik eerder zei, is dat al bij de laatste tig toestellen van HTC een issue, nooit opgelost ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n slaapzak al gepakt,.. ik vertrek zo naar HTC en blijf daar net zo lang voor de deur liggen totdat 't probleem is opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:45:
Factory reset zonder simkaart doen. Dan laat ie een hele lading T-Mobile apps weg en krijg je ook geen T-Mobile logo tijdens het booten. Wanneer je er vervolgens een (T-Mobile) simkaart in stopt, vraagt ie of je je provider software wilt downloaden, als je dan nee zegt, heb je een zo goed als non-branded toestel.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
Chester schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:17:
[...]

Factory reset zonder simkaart doen. Dan laat ie een hele lading T-Mobile apps weg en krijg je ook geen T-Mobile logo tijdens het booten. Wanneer je er vervolgens een (T-Mobile) simkaart in stopt, vraagt ie of je je provider software wilt downloaden, als je dan nee zegt, heb je een zo goed als non-branded toestel.
Is het zo simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Toen ik hem voor het eerst had ontvangen had ik em aangezet zonder een simkaart er in. Ik was blij dat er zo weinig T-Mobile apps op stonden. Na een tijdje er mee gespeeld te hebben had ik mijn simkaart er in gedaan, kreeg toen een melding of ik die extra dingen wilde downloaden. Ik was nieuwsgierig, dus gekozen om het te installeren. Kreeg toen een lading T-Mobile apps en boot logo's er bij.
Vervolgens een reset gedaan met de simkaart er in, maar dan wordt alles automatisch geinstalleerd. Daarna weer een factory reset gedaan zonder simkaart, en de volgende keer dat ie vroeg of ik de apps wilde installeren, had ik voor 'nee' gekozen.

Zelf heb ik nog maar 1 T-Mobile ding gevonden, en dat is een T-Mobile ringtone.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff proberen dan straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 09:36
Chester schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:43:
[...]

Toen ik hem voor het eerst had ontvangen had ik em aangezet zonder een simkaart er in. Ik was blij dat er zo weinig T-Mobile apps op stonden. Na een tijdje er mee gespeeld te hebben had ik mijn simkaart er in gedaan, kreeg toen een melding of ik die extra dingen wilde downloaden. Ik was nieuwsgierig, dus gekozen om het te installeren. Kreeg toen een lading T-Mobile apps en boot logo's er bij.
Vervolgens een reset gedaan met de simkaart er in, maar dan wordt alles automatisch geinstalleerd. Daarna weer een factory reset gedaan zonder simkaart, en de volgende keer dat ie vroeg of ik de apps wilde installeren, had ik voor 'nee' gekozen.

Zelf heb ik nog maar 1 T-Mobile ding gevonden, en dat is een T-Mobile ringtone.
Wow ideaal, maarja je krijgt wel de software updates van T-Mobile toch?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb zojuist de medialink HD ontvangen. Grappig apparaatje maar behalve foto's tonen aan vrienden zie ik eigenlijk niet heel veel nut van dat ding in. Heeft iemand anders nog ideeen wat je er mee zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 14:13
tiguan schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:27:
Ik heb zojuist de medialink HD ontvangen. Grappig apparaatje maar behalve foto's tonen aan vrienden zie ik eigenlijk niet heel veel nut van dat ding in. Heeft iemand anders nog ideeen wat je er mee zou kunnen doen?
Films, muziek, youtube etc. streamen naar je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:58
ik heb een zwarte htc one. nu een week. op hele hele kleine gaps waarvoor ik hem niet terug wilde sturen na, merk ik nu dat mijn volume knop heel veel stof hapt. hij ligt er scheef in. Hij komt aan de schermkant boven het scherm uit en aan de andere kant ligt hij in de plastic rand. daardoor zit er een scherp randje aan de voorkant. ligt de volume knop bij jullie wel gelijk met de plastic middenrand of moet hij aan de voorkant omhoog liggen omdat je hem anders niet kan indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Powrot schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:33:
[...]

Films, muziek, youtube etc. streamen naar je tv?
Dan moet ik eerst films gaan downloaden op m'n laptop, overzetten naar de HTC en dan gaan streamen? Lijkt me niet handig.

Muziek heb ik ook op m'n laptop staan, voornamelijk spotify eigenlijk. Dat is niet over te zetten.

Youtube is idd de enige nuttige die ik kan bedenken. Maar dat kan ook al zo mooi via de PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Zelf opgenomen filmpjes laten zien aan vrienden/kennissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja dat is het enige nuttige wat ik kan bedenken idd. Maar dat is iets wat je weinig doet, tenminste, ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
tiguan schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:59:
[...]

Dan moet ik eerst films gaan downloaden op m'n laptop, overzetten naar de HTC en dan gaan streamen? Lijkt me niet handig.

Muziek heb ik ook op m'n laptop staan, voornamelijk spotify eigenlijk. Dat is niet over te zetten.

Youtube is idd de enige nuttige die ik kan bedenken. Maar dat kan ook al zo mooi via de PlayStation.
Geen usenet hebben voor android ;(
Daarnaast spotify kan ook via android. (beter dan je youtube kwaliteit)
Daarnaast inderdaad je vakantie foto's/filmpjes makkelijk te showen, ook bij vrienden (klein apperaatje neem je zo even mee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja ok maar dan moet je wel een mobiel abbo van Spotify hebben, ik heb de gewone van 5 euri per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 13:14
Vandaag als navigatie gebruikt, aan de oplader in de auto. Batterij was 50 procent geladen, in 45 minuten helemaal leeg getrokken. Kan dit aan de autolader liggen of hebben andere ook dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
ipje schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:22:
Vandaag als navigatie gebruikt, aan de oplader in de auto. Batterij was 50 procent geladen, in 45 minuten helemaal leeg getrokken. Kan dit aan de autolader liggen of hebben andere ook dezelfde ervaring?
Dat is zelfs zonder autolader wel heel snel. Zou ergens rond 2 uur moeten zijn met volle batterij minimaal. lijkt wel of je lader helemaal niet laad. 500mAh lader? Dan zou ik hem vervangen voor een 1mAh lader. (2 euro ofzo op ebay, inclusief verzendkosten.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor eerst de zwarte live gezien, gelijk de zilveren versie verkocht en een zwarte gescoord. Supermooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Laatst online: 27-09 11:15
Ik volg dit topic al een hele tijd en ik ben van plan om binnenkort te upgraden naar de HTC One. Lijkt me echt een toptoestel.
Ik lees dat er iemand is die het niet voor elkaar krijgt om de One via IR als afstandsbediening te gebruiken voor een bepaalde tuner. Nu weet ik dat je, mocht het merk/type niet in de lijst staan, zelf signalen kunt 'leren' aan de One. Toch wil ik vragen of iemand toevallig ervaring heeft met de receiver van Canal Digitaal (M7 SAT801) i.c.m. de HTC One. Staat dit model standaard in de lijst en werkt dit ook direct goed? Ik heb er tot op heden nog niet echt iets over kunnen vinden.

Verder hoop ik natuurlijk dat ik een goed afgewerkt model krijg wanneer ik hem koop. Misschien worden de problemen in een volgende batch nog iets minder.

[ Voor 4% gewijzigd door knetterboy3 op 17-05-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:51:
Vandaag voor eerst de zwarte live gezien, gelijk de zilveren versie verkocht en een zwarte gescoord. Supermooi
Eens, de zwarte is echt mooi he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al gestest om het gamen werkt met de medialink. Racen en dan op fullscreen zonder vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Ik verbruik 20% per uur met sygic zonder lader, erg netjes imho.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:24:
Heeft iemand al gestest om het gamen werkt met de medialink. Racen en dan op fullscreen zonder vertraging.
Kan 't wel ff proberen voor je. Welk spel bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
tiguan schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:34:
[...]

Kan 't wel ff proberen voor je. Welk spel bijvoorbeeld?
Hoeft niet wat gaat je niet lukken, en of het wel of niet aceptabel is ligt dan weer puur aan de gebruiker.
100% schokvrij ga je het niet krijgen. Leuk dus met games waar het niet zo erg bij is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
Weet iemand waar de nederlandse zenders zijn als je de tv-gids gebruikt. Ik heb tv via glashart.
Ik mis de zenders 1 tm 20 of doe ik iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:51:
Nee, ik laat me niet verleiden hetzelfde te doen... nee, ik doe het niet.... echt niet....

* ralph075 blijft bewust weg bij telecomwinkels/-afdelingen sinds hij de zilveren versie heeft en eigenlijk liefst de zwarte had gescoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35

Rudios

Lost in space?

Heeft de LED notificatie weer alleen 3 kleuren zoals de One X, of heeft deze nu meer kleurvariaties?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
ik krijg dinsdag eindelijk me htc one.

vraagje:

ik lees dat je hem eerst het beste op kan laden..

is dit met de telefoon uit? of kan je hem wel aanzetten en configureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide vragen zijn allebei 1337 keer besproken, uitgebreid en wel, op te zoeken, te Googlen...
De HTC One X heeft 2 kleuren, de HTC One ook... Opladen moet je zelf weten, het boekje zegt 'volledig opladen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-10 11:52
Meerdere mensen last van een HTC One die niet reageert na het unlocken?

Ik krijg bijv. een WhatsApp bericht of een Mention op twitter.
Unlock dan mijn HTC, vul mijn patroon in en kom in het beginscherm. Nu reageert de HTC One nergens op, pas na 5 secondes kan ik de notificatie balk naar beneden krijgen of het menu komen.

Heb het niet altijd. Maar vandaag zeker 2x gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Nope geen last van. Wat heb je veranderd sinds je dit hebt geconstateerd?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:10:
[...]

Nee, ik laat me niet verleiden hetzelfde te doen... nee, ik doe het niet.... echt niet....

* ralph075 blijft bewust weg bij telecomwinkels/-afdelingen sinds hij de zilveren versie heeft en eigenlijk liefst de zwarte had gescoord....
Joh, je leeft maar een keer.....
Pagina: 1 ... 66 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)