There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Haal je hem van de lock af, dan is de balk zwart. Ik wil gewoon dat dit altijd doorzichtig blijft! Hoe krijg ik dit voor elkaar? Heb het forum al doorgezocht maar niks kunnen vinden.
Iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2013 11:43 ]
Dat gaat niet in Sense, je zal hier dus een andere laucher voor moeten installeren die het wel kan. Hier hoef jij je telefoon niet voor te rooten. Andere lauchers bieden vaak veel meer instel mogelijkheden. Het nadeel is dat je specifieke dingen van Sense kwijt bent...... Alhoeveel mensen dit ook weer als voordeel zienVerwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:37:
Toch nog een vraag. Als je je lockscreen ziet is de balk waar je 4 snelkoppelingen (apps) doorzichtig.
Haal he hem van he lock af, dan is de balk zwart. Ik wil gewoon dat dit altijd doorzichtig blijft! Hoe krijg ik dit voor elkaar? Heb het forum al doorgezocht maar niks kunnen vinden.
Iemand?
Sense is vrij moeilijk te configureren. Bij een "andere" laucher kan je bijvoorbeeld 7 of 9 homescreen instellen, zonder blinkfeed, of je past de app-dock onderin helemaal aan, Iets wat bij Sense niet kan
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Tja, kwestie van proberen dus..... Je zou op zoek kunnen gaan als verschillende lauchers al besproken worden op het forum. Zo niet staat het je natuurlijk vrij om een topic specifiek over lauchers aan te maken. De vraag die je nu stelt is te "algemeen" voor een specifiek HTC One topic.
[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2013 12:04 ]
Sommige zijn gratis, andere betaald... Apex Launcher bijvoorbeeld of de gratis gemodde Xperia Launcher (even Googlen)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gisteren gelijk een custom rom geflashed, met root en adblocker en met minder standaard troep apps :-) Ben erg te spreken over de telefoon.
Mocht je je toestel geroot hebben kun je mijn mod gebruiken voor een transparante Rosie NavBar.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:37:
Toch nog een vraag. Als je je lockscreen ziet is de balk doorzichtig waar je 4 snelkoppelingen (apps) zitten
Haal je hem van de lock af, dan is de balk zwart. Ik wil gewoon dat dit altijd doorzichtig blijft! Hoe krijg ik dit voor elkaar? Heb het forum al doorgezocht maar niks kunnen vinden.
Iemand?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2266596
Eerste post, laatste link.

[/quote]
Daar is een oplossing voor verteld op dit forum maar kan het niet vinden. ik wil ook in power toggles geen vakje (transparant of niet) in mijn notification balk maar hoe moet dat ook al weer?
edit: gevonden. notification priority op 1 zetten
[ Voor 5% gewijzigd door jvang op 11-05-2013 14:01 ]
Jammer. Maar thx voor het antwoord.netblade schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:15:
[...]
Volgens mij niet, dat is nog een reden waarom ik blinkfeed niet gebruik.
Tweede dag met batterij. Zit nu aan de 12 uur en heb nog 30% over... Zegt mijn battery widget reborn ... Dat schiet niet echt op.
Gaat dat nog beter worden?

vind alleen de zwarte balk met de 3 puntjes in sommige apps zonde. En facebook bijvoorbeeld happert tijdens het scrollen. Zal wel komen door dat hij nog niet gereed is voor het HD scherm.
Voor de rest mega tevreden!
Verwijderd
YouTube: Flosstradamus - Forma T @ Caserne Fonck Liege 2013
Nu toch wel officieel de beste opname-phone van het moment.
Dat met de instellingen balk is inderdaad echt een stap terug. Ik hoop dat die een keer met een software update verdwijnt.jvang schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:46:
Vanochtend binnen gekregen van amazon.de. heerlijk toestel. Alles werkt als een trein, geen gaps en heb ook nog geen dode pixels kunnen ontdekken.
vind alleen de zwarte balk met de 3 puntjes in sommige apps zonde. En facebook bijvoorbeeld happert tijdens het scrollen. Zal wel komen door dat hij nog niet gereed is voor het HD scherm.
Voor de rest mega tevreden!
Verwijderd
Deze instellingen staan allemaal voluit! Toch blijven filmpjes en mp3tjes zacht. Ook zonder BeatsAudio blijft 't zacht. Vanmiddag langs BC gegaan en ook de verkoper vond 't zacht. Hij adviseerde een andere speler te gebruiken, dus ik ga maar eens op zoek. Iemand een tip?Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 03:39:
Volume van ringtones staat los van volume muziek etc. check je instellingen.
[afbeelding]
https://www.dropbox.com/s...2013-05-11%2003.35.43.png
Hoop niet dat 't zo hoort, maar dat 't een defect is, want ik ben nogal bezig met SoundCloud etc.
Klinkt erg goed...! Helaas had ik mn One vorige week nog niet toen Flosstradamus op Kings Day draaide..Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:07:
De One heeft gisteren zelfs het geweld van Flosstradamus overleefd. Booming sound system en hij gaf geen krimp!

mss is Apex launcher oid beter voor je.jvang schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:28:
Kan je buiten je homscreen veranderen ook je vensters anders rangschikken? Zoals wanneer je dubbel op home tapte je alleen je vensters in beeld kreeg en ze kon swappen en verplaatsen?
Een vraag:
Als ik een video kijk, wil ik dat deze automatisch naar landscape draait.
Maar autirotate wil ik uit. Dit kan gewoon op de s2 van mn vriendin, maar niet op de one?
Of zie ik iets over het hoofd?
Hoi!
Als je goed kijkt zie je wel dat de beeldstabilisator er moeite mee heeft...Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:07:
De One heeft gisteren zelfs het geweld van Flosstradamus overleefd. Booming sound system en hij gaf geen krimp!
Instellingen -> Weergave, gebaren en knoppen -> Scherm autom. draaien. Dat is het hopelijkEWK schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:45:
Nu het toestel een week in bezet. Wel enorm wenneb dat android.
Een vraag:
Maar autirotate wil ik uit. Dit kan gewoon op de s2 van mn vriendin, maar niet op de one?
Dat heet de Highlight Reel, de Zoes zijn de filmpjes van 3 seconden met de 20 foto's, en je kan 'm helaas niet afspelen terwijl je verbonden bent met de Media Link. Wat je wel kunt doen is eerst de Highlight Reel opslaan als gewoon filmpje en 'm dan afspelen.zedzed1 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:02:
Hoe kan je zoe filmpjes afspelen via media link? De optie wordt namelijk grijs. Iemand een idee?
't is wel een gemis dat het niet onmiddellijk kan, ja. Overigens kan je ook niet het "Music Channel" (met dat karaoke gedoe en die leuke visualizations) gebruiken als je verbonden bent met de Media Link, de Media Link gaat bij muziek gewoon over op simpel DLNA, waar naar mijn idee dus niet goed over nagedacht is. (Zo'n karaoke modus is toch juist leuk op het grote scherm?)
Als dit niet kan met de standaard videospeler kan je natuurlijk altijd een alternatief gebruiken. (Volgens mij kan MoboPlayer zich wel in landscape dwingen)EWK schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:45:
Nu het toestel een week in bezet. Wel enorm wenneb dat android.
Een vraag:
[ Voor 24% gewijzigd door M-en-M op 11-05-2013 22:27 ]
Echt WOW, maar ja kom ook van een Blackberry Curve 8520 dus...
Geen gaps etc. alleen verkeerde abonnement dus maandag ff over bellen.
Bootloader unlocken, rooten en de juiste tweaks/kernel flashen et voila.. balk weg..Michele_M_ schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:11:
[...]
Dat met de instellingen balk is inderdaad echt een stap terug. Ik hoop dat die een keer met een software update verdwijnt.
Niets bijzonders hoor haha. De accu ging van de één op de andere dag opeens heel snel leeg (je zag de procenten wegtikken tijdens het gebruik, met een uurtje gebruik en de rest van de tijd standby (diepe/lichte slaap) kon ik maar 24 uur met de accu doen. Aangezien ik eerder er gemakkelijk twee dagen mee kon doen met 3/4 uur gebruik, was t nogal duidelijk dat er iets mis was. Ik heb afgelopen donderdag de telefoon naar fabrieksinstellingen hersteld (aangezien iemand zei dat dit wellicht een drain kan verhelpen na een systeemupdate) en ik heb een app disabled die wellicht veel van de accu vraagt. Toen was t drainen van de accu over en nu kan ik met gemak twee dagen met de accu doen.WestBoy_B schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:41:
[...]
Leg hier stapsgewijs uit wat je precies hebt gedaan!![]()
Dat ga ik ook doen met mijn HTC One
Ik begon donderdag rond 23:00/0:00 met circa 80%. In de tussentijd (2 dagen en 1 uur) is de telefoon 4 uur en 15 minuten actief geweest waarvan 2 uur en 15 minuten het scherm aan is geweest. Ik heb nu nog 18% over
[...]
mss is Apex launcher oid beter voor je.
[/quote
snap ik. maar dit kon op de one x wel zonder root. dus ik dacht dat ik iets over het hoofd zag...
[ Voor 96% gewijzigd door rodi1802 op 12-05-2013 11:53 ]
Uuhhhh ja natuurlijkOccy74 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 01:11:
[...]
Bootloader unlocken, rooten en de juiste tweaks/kernel flashen et voila.. balk weg..

Gaan we dus niet doen
Nee, dat is het aan of uit zetten van auto-rotate.tienuien schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:04:
[...]
Instellingen -> Weergave, gebaren en knoppen -> Scherm autom. draaien. Dat is het hopelijk
Hoi!
Lees net je vraag nog een keer over, nu snap ik m wel. Bier en vragen beantwoorden is geen goede combie
Volgens mij kan dat dan niet met een android.
En de YouTube app ook trouwens
[ Voor 41% gewijzigd door efari op 12-05-2013 12:20 ]
Sinds kort ook een gelukkige eigenaar van de HTC One. Ik loop echter tegen 1 klein ding aan. Ik wil graag de volgorde van mijn ''vensters'' wijzigen. Ik zou bijvoorbeeld blinkfeed in het midden hebben, rechts hiervan mijn contacten en links mijn mail. Ik krijg dit echter niet voor elkaar. Blinkfeed is gewoon niet te verplaatsen terwijl ik dit wel als homescherm wil behouden.
Zoiets simpels moet toch mogelijk zijn op Android??
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Op je homescreen "uitzoomen", net als je doet op foto's. Dan kun je homescreens even vasthouden en verplaatsen. En een ander homescreen als "home" instellen.Fiddle schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:37:
Hi Allen,
Sinds kort ook een gelukkige eigenaar van de HTC One. Ik loop echter tegen 1 klein ding aan. Ik wil graag de volgorde van mijn ''vensters'' wijzigen. Ik zou bijvoorbeeld blinkfeed in het midden hebben, rechts hiervan mijn contacten en links mijn mail. Ik krijg dit echter niet voor elkaar. Blinkfeed is gewoon niet te verplaatsen terwijl ik dit wel als homescherm wil behouden.
Zoiets simpels moet toch mogelijk zijn op Android??
Verplaatsen kan wel.tienuien schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:52:
Blinkfeed kan je niet verplaatsen of verwijderen, dus het kan niet. Heeft niets met android te maken, maar met Sense.
Bijvoorbeeld naar het meest linker scherm, zodat je hem nooit per se hoeft te zien.
Oftewel, BlinkFeed kan nooit je tweede of middelste scherm worden ofzo, het blijft altijd de meest linkse.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neerCLB schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:44:
Verplaatsen kan nietJe kan wel een ander scherm als homescreen instellen, that's the trick
Oftewel, BlinkFeed kan nooit je tweede of middelste scherm worden ofzo, het blijft altijd de meest linkse.
Verwijderd
Heeft niemand een suggestie hoe het geluid met en zonder BeatsAudio harder kan?
In instellingen staat alles op voluit, ringtones zijn wel hard in te stellen, maar mp3tjes blijven zacht in vergelijking de One van mijn broer. Met zelf opgenomen filmpjes is 't helemaal té zacht. M'n oude Nokia N95 gaat stukken harder.
B
En heeft iemand een oplossing om de Back + Home toetsen continu verlicht te krijgen óf sowieso dat ze eerder oplichten. In schemerige en zelfs donkere situaties, lichten ze vaak niet op. Is dit ergens in te stellen?
C
Ik werk alleen nóg met wifi, omdat mijn nummerbehoud vanaf 8 juni pas wordt overgezet. De sim zit er dus nog niet in. Is dat voornamelijk de reden dat de accu niet lang meegaat? Moet wel zeggen dat ik er uren per dag mee bezig ben om alles uit te proberen.
In o.a. de 'energie' en 'gebruik' overzicht staat Sense op 52%. Beetje dom misschien, maar is dit de Blinkfeed waarbij je alle nieuwsberichten van o.a. ANP en Facebook ziet?
Weet je zeker dat jullie exact dezelfde mp3's gebruiken?Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:53:
A
In instellingen staat alles op voluit, ringtones zijn wel hard in te stellen, maar mp3tjes blijven zacht in vergelijking de One van mijn broer. Met zelf opgenomen filmpjes is 't helemaal té zacht. M'n oude Nokia N95 gaat stukken harder.
En ringtones klinken wel even hard als op de One van je broer?
Dan zou ik een factory reset overwegen en als dat niet werkt een RMA.
Op XDA is een soort gelijk topic van iemand die het geluid te zacht vindt:Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:53:
A
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2243207
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Als ringtones het wel hard doen, maar MP3s niet moet het haast wel iets softwarematigs zijn --> resetten
[ Voor 29% gewijzigd door Kappade op 12-05-2013 15:41 ]
Iemand een antwoord? Dit zou toch gewoon moeten werken met de standaard music player?Labbers schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:48:
Het lukt me niet om FLAC bestanden aan de praat te krijgen. De One ondersteund dit toch? ALs ik het mapje naar de One kopieer krijg ik de melding dat het bestand niet wordt ondersteund.
Dat zou heel goed kunnen, ik werk (helaas) ook al dagen zonder SIM, en na een reset haal ik wel goede resultaten, op het moment zo'n 1% batterij per uur.Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:53:
C
Ik werk alleen nóg met wifi, omdat mijn nummerbehoud vanaf 8 juni pas wordt overgezet. De sim zit er dus nog niet in. Is dat voornamelijk de reden dat de accu niet lang meegaat? Moet wel zeggen dat ik er uren per dag mee bezig ben om alles uit te proberen.
In o.a. de 'energie' en 'gebruik' overzicht staat Sense op 52%. Beetje dom misschien, maar is dit de Blinkfeed waarbij je alle nieuwsberichten van o.a. ANP en Facebook ziet?
Voor iedereen dus: altijd resetten na een update. De HTC Backup via Dropbox werkt perfect; je verliest niets behalve in-app instellingen.
Met Poweramp kun je prima FLAC bestanden afspelen. (Playstore)Labbers schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:51:
[...]
Iemand een antwoord? Dit zou toch gewoon moeten werken met de standaard music player?
Gewoon de optie kopiëren kiezen, de standaard muziek speler ondersteunt gewoon flacLabbers schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:51:
[...]
Iemand een antwoord? Dit zou toch gewoon moeten werken met de standaard music player?
@Labbers: Raar, ik heb een groot deel flac bestanden die gewoon afgespeeld worden. Je kan altijd zoals FunZip zegt PowerAmp gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 12-05-2013 19:59 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Het gaat hier om een vergelijking tussen 2 HTC One's waarvan de één zachter gaat dan de ander. Dat heeft niets met interpretatie van het volume te maken. Daarnaast heb ik nog nooit een smartphone gezien/gehoord waarvan het geluid harder gaat dan dat van de HTC One, dus verhoudingsgewijs (ik neem aan dat je vergelijkt met andere smartphones) is het geluid juist hard.joblamie schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:01:
Het geluid op de One kan inderdaad niet zo hard. Is geen hardwarematig of softwarematig probleem, maar iedereen interpreteert volume natuurlijk anders. Het geluid van de One is onwaarschijnlijk goed, maar verhoudingsgewijs wel wat zacht.
[ Voor 7% gewijzigd door Majesty op 12-05-2013 20:08 ]
Excuus, niet goed gelezen.Majesty schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:05:
[...]
Het gaat hier om een vergelijking tussen 2 HTC One's waarvan de één zachter gaat dan de ander. Dat heeft niets met interpretatie van volumegrootte te maken.
Ik zie dit op FB voorbij komen:joblamie schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:01:
Het geluid op de One kan inderdaad niet zo hard. Is geen hardwarematig of softwarematig probleem, maar iedereen interpreteert volume natuurlijk anders. Het geluid van de One is onwaarschijnlijk goed, maar verhoudingsgewijs wel wat zacht.
HTC One owners,
If you have noticed a lower of sound power on your device since the update 1.29.401.12, don't worry. A small update (1.29.401.16) is going to solve the issue very soon...
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Verwijderd
ARHD 8.0 draait al op deze firmware, en ik kan zeggen dat ik inderdaad iets hoger volume ervaar.
Verwijderd
Vandaar. Ik dacht al dat het aan mij lag dat het geluid ineens minder hard klonk als toen ik 'm net uit de doos had gehaald
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2013 21:23 ]
Verwijderd
Thx I3artl3art schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:35:
[...]
Op XDA is een soort gelijk topic van iemand die het geluid te zacht vindt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2243207
Ik heb de link helemaal gelezen en dit onderbouwd 100% mijn ervaring met té zacht geluid. Ik heb m'n broer gebeld waarvan ik de One 2 weken in gebruik had (woont in Duitsland) en inderdaad,.. hij heeft de One nóg zonder de update (1.26).
Ik heb mijn One sinds vrijdag en het eerste wat ik deed is een update uitvoeren. De mijne heeft nu dus "softwarenummer" 1.29.401.13
Volgens de dames & heren van XDA, is met de update 1.29 getest, dat het volume met 40% naar beneden is geschroefd. Waarom HTC dit heeft gedaan is echt een raadsel.
Zoals door 'EzMe' en 'hoxen' is gezegd, komt HTC gelukkig met een update dat het geluid weer lekker hard maakt, zoals HTC de One in eerste instantie heeft gepresenteerd. Een ware USP voor mij persoonlijk, dus ik ben benieuwd of de power qua geluid er weer uit zal 'boomen'.
Het verbaast me wel, dat ik dit probleem hier als één van de eerste aangeef. Nu lees ik (gelukkig) dat ik niet de enige ben met dit probleem. Mijn advies:
mocht je het volume qua sound belangrijk vinden van je One, check dan vóórdat je de update uitvoert welke versie je nu hebt. Wacht anders totdat versie 1.29.401.16 voor ons uitkomt.
Zeker weten dat je HTC's eigen muziek speler gebruikt? En niet die van Google, of kan daar niets mee afspelen? Heb die laatste meteen uitgezet hier. Ik kan met "Muziek" van al mijn FLAC albums iets afspelen in ieder geval, al prefereer ik nog steeds Poweramp. Mocht je het willen dubbelchecken met een bestand van mij moet je me even een berichtje sturen...Labbers schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:24:
Ja dat dacht ik ook maar ik krijg nu de melding "kan dit type audiobestanden niet afspelen."
Aha. Ik dacht al na alles hier op de voet te hebben gevolgd, geluidsniveau had ik meer van verwacht. Ik heb ook softwareversie 1.29.401.13. Die stond er vrijdag al op toen ik mijn One kreeg.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 00:13:
[...]
Thx I3art
Ik heb de link helemaal gelezen en dit onderbouwd 100% mijn ervaring met té zacht geluid. Ik heb m'n broer gebeld waarvan ik de One 2 weken in gebruik had (woont in Duitsland) en inderdaad,.. hij heeft de One nóg zonder de update (1.26).
Ik heb mijn One sinds vrijdag en het eerste wat ik deed is een update uitvoeren. De mijne heeft nu dus "softwarenummer" 1.29.401.13
Volgens de dames & heren van XDA, is met de update 1.29 getest, dat het volume met 40% naar beneden is geschroefd. Waarom HTC dit heeft gedaan is echt een raadsel.
Zoals door 'EzMe' en 'hoxen' is gezegd, komt HTC gelukkig met een update dat het geluid weer lekker hard maakt, zoals HTC de One in eerste instantie heeft gepresenteerd. Een ware USP voor mij persoonlijk, dus ik ben benieuwd of de power qua geluid er weer uit zal 'boomen'.
Het verbaast me wel, dat ik dit probleem hier als één van de eerste aangeef. Nu lees ik (gelukkig) dat ik niet de enige ben met dit probleem. Mijn advies:
mocht je het volume qua sound belangrijk vinden van je One, check dan vóórdat je de update uitvoert welke versie je nu hebt. Wacht anders totdat versie 1.29.401.16 voor ons uitkomt.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Is dit normaal of?

En nu heb ik nog maar 67%
Gadgets FTW!
Oh gewoon een custom ROM, ik heb nu Maximus erop staan, batterij gaat veel langer mee.Ursamajor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:19:
*kuch* BetterBatterystats *kuch* Wakelock detector *kuch*
Zeker als hij alleen maar in m'n zak zit.
Zeflde applicaties geïnstalleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Laurens U op 13-05-2013 09:20 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hoe vaak is hij opgeladen?G95 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:16:
Ik heb hem sinds kwart over 6 van de oplader gehaald en is nu al 11% leeg.
Is dit normaal of?
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu heb ik nog maar 67%
Ik heb gemerkt dat hij na een aantal laadcycles een langere accuduur heeft.
Ook gaat de accu van 100 naar 80 sneller leeg als van 80 naar 60 procent.
Xbox: Gulpener88
Die balkjes zie je als je mail nog ongelezen ishansvk schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:21:
In de standaard mail app heb ik drie accounts staan. Hoe krijg ik de gekleurde balkjes voor de berichten? Ik zie vast ergens wat over het hoofd, maar heb alle instellingen doorlopen.
2x nog maar, heb hem niet gelijk opgeladen toen ik hem kreeg,Gertjuhjan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:21:
[...]
Hoe vaak is hij opgeladen?
Ik heb gemerkt dat hij na een aantal laadcycles een langere accuduur heeft.
Ook gaat de accu van 100 naar 80 sneller leeg als van 80 naar 60 procent.
Maar dat maakt toch niet gelijk mijn batterij zo slecht?
Gebruik je geen apps zoals candy crush of dat soort games die op de achtergrond steeds meldingen geven? Probeer eens zonder al die apps te kijken hoelang de batterij mee gaat, en heb je wel voldoende bereik, bij minder bereik loopt de telefoon veel sneller leeg is mijn ervaringG95 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:27:
[...]
2x nog maar, heb hem niet gelijk opgeladen toen ik hem kreeg,
[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 13-05-2013 09:29 ]
Gadgets FTW!
Ja, zag het net. In de "oude" mail app (op mijn DHD) bleven die kleurtjes ook voor gelezen mailtjes staan.Michele_M_ schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:25:
[...]
Die balkjes zie je als je mail nog ongelezen is
Inmiddels ben ik ook de trotse eigenaar van een HTC One.
Wat een geweldig toestel!
Vorige week mijn gratis dropbox space geclaimd en gekoppeld. Mijn bestanden worden automatisch op dropbox gezet. Nu is me dit weekend een vreemd dingetje opgevallen...
Dit weekend heb ik een paar Zoë's gemaakt. Geweldige functie! Alleen wordt elke frame van die Zoë als foto op dropbox gegooid, plus nog eens de Zoë als filmpje. Erg onhandig...
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik denk het niet, maar wat ik heb ervaren is dat de accu beter wordt na een aantal laadcycles.G95 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:27:
[...]
2x nog maar, heb hem niet gelijk opgeladen toen ik hem kreeg,
Eerst ging hij maar 12 uur mee, en nu gaat hij ongeveer 30 uur mee. (met wifi aan). Ik heb hem wel altijd in die energysaving mode staan.
Enige waar ik wel een beetje van baal, is dat met google navigatie de lading het verbruik niet aan kan. Het is gelukkig niet veel, maar met een uur navigeren gaat er ongeveer 2 procent af. Als ik het scherm uit zet laadt hij wel bij.(en dit met officiele HTC lader die ik voor mijn incredible S had gekocht.
Dit is een bekende bug (Feature) en HTC is bezig om hier iets op te verzinnen.Ferdinandoh schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:35:
Hoi allemaal,
Inmiddels ben ik ook de trotse eigenaar van een HTC One.
Wat een geweldig toestel!
Vorige week mijn gratis dropbox space geclaimd en gekoppeld. Mijn bestanden worden automatisch op dropbox gezet. Nu is me dit weekend een vreemd dingetje opgevallen...
Dit weekend heb ik een paar Zoë's gemaakt. Geweldige functie! Alleen wordt elke frame van die Zoë als foto op dropbox gegooid, plus nog eens de Zoë als filmpje. Erg onhandig...
Weet iemand hier een oplossing voor?
het gebeurt nu gewoon omdat Zoë ook een stuk of 20 foto's maakt en deze als reguliere foto's behandeld en derhalve ook naar Dropbox knalt. Dit is dus alleen op te lossen door de met Zoë geschoten foto's te kenmerken als ander bestand dan foto of als verzamelbestand, dit is dus niet 123 opgelost helaas maar zal zeer waarschijnlijk wel gebeuren.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dank je wel! Fijn dat er in ieder geval naar gekeken wordt. Dan moet ik voorlopig nog maar even rustig aan doen met mijn Zoë's!Rubman schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:39:
[...]
Dit is een bekende bug (Feature) en HTC is bezig om hier iets op te verzinnen.
het gebeurt nu gewoon omdat Zoë ook een stuk of 20 foto's maakt en deze als reguliere foto's behandeld en derhalve ook naar Dropbox knalt. Dit is dus alleen op te lossen door de met Zoë geschoten foto's te kenmerken als ander bestand dan foto of als verzamelbestand, dit is dus niet 123 opgelost helaas maar zal zeer waarschijnlijk wel gebeuren.
Ik heb geen games erop staan.netblade schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:29:
[...]
Gebruik je geen apps zoals candy crush of dat soort games die op de achtergrond steeds meldingen geven? Probeer eens zonder al die apps te kijken hoelang de batterij mee gaat, en heb je wel voldoende bereik, bij minder bereik loopt de telefoon veel sneller leeg is mijn ervaring
heb sociaalmedia apps, 9gag, app voor HD wallpaper en My Vodafone er verder niks.
Ik sluit ook altijd me apps af nadat ik ze heb gebruikt.
Heb hem nu pas 3 keer opgeladen en vrijwel geen gebruik (af en toe watsapp) is hij na 6 uur 21% aan verbruik kwijt dus nog 79% over, is dit niet veel (had minder verwacht) of moet ik hem nog wat tijd gunnen (laad cycles o.i.d.).
App voor HD Wallpaper? Wat houdt dat in?G95 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:21:
[...]
Ik heb geen games erop staan.
heb sociaalmedia apps, 9gag, app voor HD wallpaper en My Vodafone er verder niks.
Ik sluit ook altijd me apps af nadat ik ze heb gebruikt.
Ik gok een app waarmee HD Wallpapers gedownload kunnen worden (grote gallerij). Vind de apps zelf niet bijzonder goed, de wallpapers zijn vaak niet van enorm hoge kwaliteit ook al geven ze dat wel aan.
Ja ik begin altijd al een beetje te rillen bij dat soort apps, meestal zit er ook meer troep bij dan enkel wallpapers dus vandaar de vraag, sowieso als dat soort apps voor 1 ding al toestemming nodig hebben vertrouw ik het niet, een wallpaper app heeft geen toestemming nodig volgens mijMajesty schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:10:
[...]
Ik gok een app waarmee HD Wallpapers gedownload kunnen worden (grote gallerij). Vind de apps zelf niet bijzonder goed, de wallpapers zijn vaak niet van enorm hoge kwaliteit ook al geven ze dat wel aan.
Verwijderd
Voorheen een iphone gebruiker nu overgestapt naar de HTC One met Android en ik moet zeggen bevalt me tot nu toe prima!
Neem aan dat dit een hardware probleem is en ie dus terug zal moeten? Of zou dit softwarematig kunnen zijn?
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)Dav0s schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:32:
Ohnee, ohnee! Afgelopen weekend naar een feestje geweest, allemaal filmpjes gemaakt. Nu bij thuiskomst is op de computer te horen dat één filmpje alleen geluid op het rechter kanaal heeft en bij de andere filmpjes er een ruis over het linker kanaal zit.
Neem aan dat dit een hardware probleem is en ie dus terug zal moeten? Of zou dit softwarematig kunnen zijn?
Houd het HTC One - Levertijden en prijzen topic in de gaten, ik zou er niet op rekenen dat dit toestel op korte termijn goedkoper word.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:59:
Enig idee wanneer de eerste prijs verlaging wordt verwacht?
Verwijderd
Bedankt. Hmm de beperkte levering zal ook niet meehelpen aan de prijsdaling.BlooDbeak schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:07:
[...]
Houd het HTC One - Levertijden en prijzen topic in de gaten, ik zou er niet op rekenen dat dit toestel op korte termijn goedkoper word.
Verwijderd
De bijbehorende usb-oplader heeft 200mA.
Mijn oplader voor in de auto heeft 1000mA.
Kan ik deze zonder problemen gewoon gebruiken voor de One?
Ben ik dan zo slim dat 't ook 5x sneller zal opladen of heb ik 't dan fout?
Verwijderd
En wat doen die 2 verschillende getal waardes dan wel?
De bijkomende lader is 1A = 1000mA.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:25:
Iemand met verstand van adapters cq opladers?
De bijbehorende usb-oplader heeft 200mA.
Mijn oplader voor in de auto heeft 1000mA.
Kan ik deze zonder problemen gewoon gebruiken voor de One?
Ben ik dan zo slim dat 't ook 5x sneller zal opladen of heb ik 't dan fout?
Je leest wss input..
https://www.dropbox.com/s...t_2013-05-13-22-19-56.png
Na dik 38u nog 14% over
Bij email kun je dit instellen:n2theb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:24:
Weet iemand waar ik de do not disturb / quiet hours kan vinden op de htc one of bestaat deze feature niet voor de one?

Verder kun je volgens mij geen profielen op tijd instellen
Ik wil namelijk dat mijn ringtone luid staat maar niet dat elk whatsapp bericht wat binnen komt steeds een luide melding geeft.
Gaat wel met app's (bijv. Llama)n2theb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:24:
Weet iemand waar ik de do not disturb / quiet hours kan vinden op de htc one of bestaat deze feature niet voor de one?
[ Voor 77% gewijzigd door hansvk op 14-05-2013 14:01 . Reden: Quote toegevoegd ]
Double that! Overigens heb ik mijn telefoon een factory reset gegeven na de update. Ook dat zorgde bij mij voor een behoorlijke prestatie winst. Kan ik iedereen aanbevelen.ray1979 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:50:
Nog maar eens bewijs dat het scherm de voornaamste verbruiker van energie is:
https://www.dropbox.com/s...t_2013-05-13-22-19-56.png
Na dik 38u nog 14% over. Energie bespaar modus stond aan op het moment van maken v/d screenshot, die staat nog op standaard setting (dus aan vanaf <15% accu). Bij mij heeft het enorm geholpen dat ik de optie "locatie en google zoeken" heb uitgezet in locatie settings menu. Verder staan alle synchronisatie opties gewoon aan. Ik heb trouwens ook de indruk dat de accu het nu (na 2.5 week) een stuk beter volhoudt dan in de periode vlak na aanschaf.
Dat is eigenlijk standaart bij Android, heb dat al vaker in dit topic aangegeven.EzMe schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Double that! Overigens heb ik mijn telefoon een factory reset gegeven na de update. Ook dat zorgde bij mij voor een behoorlijke prestatie winst. Kan ik iedereen aanbevelen.
Toen m'n vorige phone, een Xperia S, nog op Gingerbread draaide, kon ik notificaties en ringtones apart instellen. Sinds ICS kan dit echter niet meer helaas. Is dus een keuze van Google, al kunnen fabrikanten dit wel omzeilen volgens mij. Op een Samsung S3 van een collega kon het nog wel althans.Yohost! schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:57:
Is echt zo dat ringtone en notifications beide onder 1 volume instelling vallen?
Ik wil namelijk dat mijn ringtone luid staat maar niet dat elk whatsapp bericht wat binnen komt steeds een luide melding geeft.
_██_
(ಠ_ృ)
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De status LED blijft nu oranje terwijl de telefoon 100% geladen is, is dat normaal? Bij al mijn vorige HTC telefoons werd deze groen wanneer de telefoon volledig was geladen. Ook in de manual van HTC staat dat deze groen moet worden...
Kan iemand dit bevestigen?
Ik weet niet hoe lang je al aan het laden bent ?
Klopt ja, dat had ik gelezen en dat was voor mij ook een reden om om het te proberen. Bij deze bevestigdPractics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:29:
[...]
Dat is eigenlijk standaart bij Android, heb dat al vaker in dit topic aangegeven.
Al een uur of 6, en ook in de instellingen zegt hij 100% geladen... nu maar gewoon van de netvoeding af gehaald, vanacht gaat ie erg weer in, morgen maar eens kijken of het dan wel klopt...Bocai schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:43:
dan zal de telefoon niet 100% zijn opgeladen. Had het zelfde, batterij indicator gaf aan dat die vol was maar heb het gewoon aan de oplader gehangen. Toen ik later op de dag terug was van werk was het groen.
Ik weet niet hoe lang je al aan het laden bent ?
Dit topic is gesloten.
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)