[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
Practics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:29:
[...]

Dat is eigenlijk standaart bij Android, heb dat al vaker in dit topic aangegeven. :P
Ik ben nog een redelijke leek op android, vandaar ff een vraagje over het volgende:

factory reset na een update.

Over welke updates hebben we t dan? ook een update van een app vanuit de playstore?

en bij een factory reset moet ik alles weer opnieuw instellen en aanpassen aan mijn persoonlijke stijl. ja toch? :?
of kan een backup via dropbox je hierbij helpen.

en waarom is dat eigenlijk dat er na een update gereset moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Stanevo6 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:24:
[...]

Ik ben nog een redelijke leek op android, vandaar ff een vraagje over het volgende:

factory reset na een update.

Over welke updates hebben we t dan? ook een update van een app vanuit de playstore?

en bij een factory reset moet ik alles weer opnieuw instellen en aanpassen aan mijn persoonlijke stijl. ja toch? :?
of kan een backup via dropbox je hierbij helpen.

en waarom is dat eigenlijk dat er na een update gereset moet worden?
Nee bij apps is het niet nodig. Alleen als je een systeem update krijgt. (kleine updates kun je eventueel nog overslaan zoals 1.29.xx.12 naar 1.29.xx.16 daar hoeft niet speciaal een factory reset. Maar als het straks bijvoorbeeld van 1.29 naar 1.30 gaat dan wel.)

Zie het als windows upgrade, het werkt maar het werkt nooit optimaal. Zo gauw je een factory reset uitvoert maak je gewoon een schone installatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Yohost! schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:57:
Is echt zo dat ringtone en notifications beide onder 1 volume instelling vallen?

Ik wil namelijk dat mijn ringtone luid staat maar niet dat elk whatsapp bericht wat binnen komt steeds een luide melding geeft.
zet dan gewoon de het notificatiegeluid in whatsapp zelf uit..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
THX Practics!

dus alleen bij de wat grotere updates begrijp ik.

en dan eerst updaten en dan resetten, of eerst resetten en dan updaten?

en gebruiken jullie ook een backup om de zaak in 1 keer weer in te stellen? (bijv vanuit dropbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Yohost! schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:57:
Is echt zo dat ringtone en notifications beide onder 1 volume instelling vallen?

Ik wil namelijk dat mijn ringtone luid staat maar niet dat elk whatsapp bericht wat binnen komt steeds een luide melding geeft.
Ik heb een soort gelijk "probleem" ik heb een aparte ringtoon ingesteld bij een contact. Maar zodra die persoon mij een whatsapp stuurt gaat die ringtoon af ipv het Whatsapp geluidje. Best irritant. Zeker als je ringtoon een liedje is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Stanevo6 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:33:
THX Practics!

dus alleen bij de wat grotere updates begrijp ik.

en dan eerst updaten en dan resetten, of eerst resetten en dan updaten?

en gebruiken jullie ook een backup om de zaak in 1 keer weer in te stellen? (bijv vanuit dropbox)
Eerst update uitvoeren, zodat je telefoon word bij gewerkt en dan factory reset. (neem 1x en de zoveel tijd ook je intern geheugen mee, zodat oude apps mappen ook worden opgeruimt, houd de boel lekker overzichtelijk)

Qua back up moet je zelf kijken, stock android back up ik persoonlijk nooit. Google store (playstore) die installeert vanzelf je apps wel terug als je dat ingesteld hebt. Data op je interngeheugen blijft gewoon staan, dus backupen snap ik nooit van stock aangezien je toch geen user data kunt opslaan. (ten minste kon vroeger nooit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooiste vind ik dat ik mijn mobiel op stil kan laten staan, maar bij één of een selecte groep de telefoon wel rinkelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:52:
Mooiste vind ik dat ik mijn mobiel op stil kan laten staan, maar bij één of een selecte groep de telefoon wel rinkelt
Huh? Waar kun je dat instellen dan?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:56:
[...]

Huh? Waar kun je dat instellen dan?
Niet :+ , was het maar mogelijk O-)

Wellicht dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:12
Als ik een foto maak met zoe aan, dan komen daarna alle frames in mijn dropbox en het filmpje zelf. Kan ik ergens instellen dat all1 het filmpje upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Sinds vorige week donderdag een SH34HW HTC One Zilver in gebruik. Mooi ding. Minimale gap aan de boven -en onderkant, merkbaar maar niet irritant. Voelt heel erg premium aan. Twijfel nog om em te houden of evt door te verkopen. Zoveel mooie toestellen op de markt die ik wil proberen :(.

Blinkfeed vind ik wel leuk, ben van nature een nu.nl lurker, dus dit is een beetje hetzelfde idee ;)

HTC medialink vandaag al per post binnen met Selektvracht.. over sneller dan snel gesproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02-2020
even een tip voor het back-upen gebruik ook helium (voorheen carbon) van clockwork, die kan instellingen opslaan die niet altijd geback-upped worden (whatsapp geschiedenis bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:52:
Deze optie mis ik ook heel erg. Bijna noodzakelijk om 's nachts voor bijvoorbeeld noodoproepen van familie beschikbaar te blijven.

[ Voor 16% gewijzigd door joblamie op 14-05-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
netblade schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:16:
[...]

Ja ik begin altijd al een beetje te rillen bij dat soort apps, meestal zit er ook meer troep bij dan enkel wallpapers dus vandaar de vraag, sowieso als dat soort apps voor 1 ding al toestemming nodig hebben vertrouw ik het niet, een wallpaper app heeft geen toestemming nodig volgens mij
Herkenbaar inderdaad. Ik ga nog eens op zoek naar een website waar ze gewoon (normaal) te vinden zijn.

Afgelopen zaterdag ook de Medialink nog besteld (had m'n One 2 mei in Capelle a/d IJssel gehaald) en inderdaad ook vandaag al binnen, supersnel!
En nog een bijkomend voordeel.. Ze hebben er mij, ik neem aan per ongeluk, twee gestuurd! 8) Heel apart, misschien moeten ze er vanaf.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/IMAG0338.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
@Majesty: Had je 'm nog gratis dan? Of moest je er voor betalen? Ik heb mijne op 6 mei besteld, misschien dat ze een beetje coulant zijn, aangezien 30 april voor bijna niemand haalbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
tiguan schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:39:
@Majesty: Had je 'm nog gratis dan? Of moest je er voor betalen? Ik heb mijne op 6 mei besteld, misschien dat ze een beetje coulant zijn, aangezien 30 april voor bijna niemand haalbaar was.
Hoezo voor niemand haalbaar? De meeste hebben wel gepre-ordered voor 1 mei volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:18
Ik heb sinds vandaag het probleem dat er alleen geluid uit mijn speakers komt en niet doorgegeven wordt aan de koptelefoon. Meerdere koptelefoons gebruikt, maar geen van allen komt geluid uit en de telefoon blijft doorspelen op de speakers. Iemand enig idee hoe dit kan? de One opnieuw opstarten werkt ook niet.. Hoop niet dat de ingang kapot is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Rylo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:26:
Sinds vorige week donderdag een SH34HW HTC One Zilver in gebruik. Mooi ding. Minimale gap aan de boven -en onderkant, merkbaar maar niet irritant. Voelt heel erg premium aan. Twijfel nog om em te houden of evt door te verkopen. Zoveel mooie toestellen op de markt die ik wil proberen :(.

Blinkfeed vind ik wel leuk, ben van nature een nu.nl lurker, dus dit is een beetje hetzelfde idee ;)

HTC medialink vandaag al per post binnen met Selektvracht.. over sneller dan snel gesproken ;)
Ik heb vandaag ook de Media Link gekregen. Alleen met een Engelse stekker??

Ik zag verderop ook een plaatje van twee Media Link doosjes. Die doos van mij :X O-) ziet er anders uit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

Michele_M_ schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:47:
[...]

Ik zag verderop ook een plaatje van twee Media Link doosjes. Die doos van mij :X O-) ziet er anders uit. :?
Dan heb je een vreemde versie. Ik heb gelijk aan die afbeelding binnen gekregen. Netzoals de meeste afbeeldingen die ik voorbij heb zien komen.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Megamind schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:40:
[...]

Hoezo voor niemand haalbaar? De meeste hebben wel gepre-ordered voor 1 mei volgens mij.
Je kon de Media Link tot 13 mei dacht ik bestellen, ongeacht je wel of niet een pre-order hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb ook een andere doosje dan op de afbeelding, die van mij is zonder plaatje, gewoon doorzichtig > waar je de medialink hd gewoon ziet. Maar ik heb wel de juiste stekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
[...]

Die van mij zag er ook anders uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/debg4DQl.jpg

Verder wel de goede inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
tiguan schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:39:
Gratis, je kunt je t/m 31 mei registeren op de website staat er. Maar inderdaad wel voor 30 april gekocht. Ik dacht hier gelezen te hebben dat het tot 15 mei verlengd was, de "pre-order" actie, in verband met de leveringsproblemen van de HTC One.
Als die van jou van 6 mei is zou ik je meteen aanmelden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:37:
[...]

Herkenbaar inderdaad. Ik ga nog eens op zoek naar een website waar ze gewoon (normaal) te vinden zijn.

Afgelopen zaterdag ook de Medialink nog besteld (had m'n One 2 mei in Capelle a/d IJssel gehaald) en inderdaad ook vandaag al binnen, supersnel!
En nog een bijkomend voordeel.. Ze hebben er mij, ik neem aan per ongeluk, twee gestuurd! 8) Heel apart, misschien moeten ze er vanaf.
[afbeelding]
Majesty schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:37:
[...]

[afbeelding]
Kan je het even unboxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:54:
[...]

[afbeelding]

Ja die van mij ziet er ook zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Ik heb er maar even een mailtje aan gewaagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:56:
[...]

[...]

Kan je het even unboxen?
Nee sorry, ik ben van plan ze allebei te verkopen. Heb er namelijk (sinds vandaag ook) al één in huis van m'n broer en ik verwacht niet dat ik er zelf veel mee ga doen. Maar dat is even genoeg off-topic.

Op mijn Xperia P kon ik het geluid van m'n telefoon aan hebben staan en tegelijk ook de trilstand (voor whatsapp bijvoorbeeld). Als ik m'n telefoon nu op geluid zet, gaat m'n ringtone wel af wanneer ik gebeld word, maar trilt m'n telefoon niet bij Whatsapp. Dat doet hij alleen als ik voor het profiel "trillen" kies, maar dan is er natuurlijk geen ringtone geluid.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Was er van overtuigd dat dat niet werkte op de HTC One door eerder testen, maar toch wel ben ik net achter, fijn :).

[ Voor 48% gewijzigd door Majesty op 14-05-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Nog even over de batterijduur. Gisterochtend 7 uur van de lader gehaald en vandaag om 13 uur er pas weer op. Dus nu na 4 dagen uiteindelijk wel tevreden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
M-en-M schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:54:
[...]

[afbeelding]

Ik heb ook deze, waar op de doos staat UK stekker, zit er in de doos een UK stekker :-)

Ze mochten mij er ook wel twee toesturen, hoef je m niet heen en weer te sjouwen haha ;) #1stworldproblems ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Michele_M_ schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:31:
Nog even over de batterijduur. Gisterochtend 7 uur van de lader gehaald en vandaag om 13 uur er pas weer op. Dus nu na 4 dagen uiteindelijk wel tevreden. :*)
Ik denk dat je over een week nog meer tevreden bent. Het ligt nogal aan schermtijd en wel of geen spelletjes spelen. Standby tijd is echt enorm goed heb ik wel gemerkt. Ik heb de 4 uur schermtijd aangetikt met 30-45 min aan spelletjes speeltijd en daarnaast whatsapp/facebook, beide op 3G en WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Vandaag heeft mijn batterij het veel langer uitgehouden.

nu heb ik nog 30% en gebruik hem 13 uur, gisteren had ik toen nog maar 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

netblade schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:55:
[...]

App voor HD Wallpaper? Wat houdt dat in?
Nou een app met HD wallpaper.
Vindt het best goede kwaliteit vergeleken met andere apps.
Maar ze zijn niet zo scherp als die van HTC zelf.

Off-topic: de app heet Backgrounds HD van OGQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
G95 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:58:
Vandaag heeft mijn batterij het veel langer uitgehouden.

nu heb ik nog 30% en gebruik hem 13 uur, gisteren had ik toen nog maar 10%.
Dit zegt allemaal helemaal niks zonder dat er screenshot bij zit van een app als better baterij stats of gsam battery monitor. (in dit geval van bijde dagen dus, anders zie je het verschil nog niet.)

Mag van mij part ook wel onder bij topic waarschuwing, topic word redelijk vervuild door dit soort post.

[ Voor 7% gewijzigd door Practics op 14-05-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95

G95

Practics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:07:
[...]

Dit zegt allemaal helemaal niks zonder dat er screenshot bij zit van een app als better baterij stats of gsam battery monitor. (in dit geval van bijde dagen dus, anders zie je het verschil nog niet.)

Mag van mij part ook wel onder bij topic waarschuwing, topic word redelijk vervuild door dit soort post.
Ik had gisteren al screenshots geplaatst en dat me batterij snel leeg ging.
Heb hem vandaag even veel gebruikt als gisteren en hij gaat langer mee.
Heb het toestel nog maar vanaf zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 11:50
Ik ben blij :D

Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/images/201305/14052013192426.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/images/201305/14052013192456.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/images/201305/14052013192746.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike__thijssen
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-03-2015
bedankt CLB voor het starten van deze topics! heb er veel aan gehad met de aankoop van mijn htc one
!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn om te horen! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmrh
  • Laatst online: 04-08-2024
Majesty schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:54:
[...]

Gratis, je kunt je t/m 31 mei registeren op de website staat er. Maar inderdaad wel voor 30 april gekocht. Ik dacht hier gelezen te hebben dat het tot 15 mei verlengd was, de "pre-order" actie, in verband met de leveringsproblemen van de HTC One.
Als die van jou van 6 mei is zou ik je meteen aanmelden :).
Heb hem 8 mei gekocht zonder pre-order en media link is vandaag aangeboden. Was alleen niet thuis dus zal hem morgen wel hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:20

koelebobes

Wen BTC €100K

Is het normaal dat je 2 HTC media links krijgt als je het via de website hebt aangemeld :P want ik heb er 2 thuis gekregen :P

Verder ben ik super tevreden met mijn toestel.. maar de accu duur laat wel te wensen over.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 07:42

n2theb

Tweakers Abonnee

Heeft iemand de TV app al geprobeerd i.c.m. horizon ? Het lukte mij in ieder geval niet om connectie te halen. Zo kreeg ik al minstens 10 profielen te zien om te proberen. Iemand die mij hier verder mee kan helpen?

Voor de rest heb ik ook twee media links ontvangen i.p.v. één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 20:27
koelebobes schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:47:
Is het normaal dat je 2 HTC media links krijgt als je het via de website hebt aangemeld :P want ik heb er 2 thuis gekregen :P

Verder ben ik super tevreden met mijn toestel.. maar de accu duur laat wel te wensen over.
Blijkbaar: Majesty in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Accu wordt nog wel wat beter na een aantal laad cycli.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
Ik heb er 'maar' 1 gekregen, alleen met defecte charger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Batiatus schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:41:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat er alleen geluid uit mijn speakers komt en niet doorgegeven wordt aan de koptelefoon. Meerdere koptelefoons gebruikt, maar geen van allen komt geluid uit en de telefoon blijft doorspelen op de speakers. Iemand enig idee hoe dit kan? de One opnieuw opstarten werkt ook niet.. Hoop niet dat de ingang kapot is..
Misschien zit er wat stof in de oudio jack..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:36

13art

Moderator Mobile
n2theb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:46:
Heeft iemand de TV app al geprobeerd i.c.m. horizon ? Het lukte mij in ieder geval niet om connectie te halen. Zo kreeg ik al minstens 10 profielen te zien om te proberen. Iemand die mij hier verder mee kan helpen?

Voor de rest heb ik ook twee media links ontvangen i.p.v. één.
Klopt werkt niet, maar je kan het, net als ik, wel werkend krijgen door de boel handmatig in te stellen. Kan ook namelijk :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Iemand al een oplossing gevonden voor het veranderen van de kleur van het dock? (eventueel via custom rom ook geen probleem)
Vind dat hij nu vrij hard uit komt op mijn homescreen:

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.dropbox.com/t/0/AACzJoEBTBFZ88teMhe-Kck4IFHxxDJWzKiITgxkxWiysw/12/70798784/png/1024x768/3/1368579600/0/2/2013-05-15%2001.07.30.png/qbzlXE6PMmje5QX8tGHwNQX6Qb8eIU2zGSrkOrzx83Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Bij m'n Sensation kon ik altijd als een gewone schijf door m'n telefoon heen speuren als ik 'm via USB aansloot op de computer. De One biedt deze optie niet, of ik kan 't niet vinden. Kijk ik ergens over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
tiguan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:17:
Bij m'n Sensation kon ik altijd als een gewone schijf door m'n telefoon heen speuren als ik 'm via USB aansloot op de computer. De One biedt deze optie niet, of ik kan 't niet vinden. Kijk ik ergens over heen?
HTC Sync installeren, dan zul je hem als apparaat zien in verkenner, daar op klikken, en je kunt hem voledig door browseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh die feature werkt op Mac OS kennelijk niet. Ik heb HTC Sync wel geinstalleerd, maar ik vind't behoorlijk irritant om elke keer alles via HTC Sync te gaan doen. Dan boot ik maar even naar Windows :P

Ik zal je nog sterker vertellen. In Windows hoef je geen eens HTC Sync te installeren om de One als harde schijf te verkennen :)

[ Voor 27% gewijzigd door tiguan op 15-05-2013 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
is het niet zo dat de batterij langer mee gaat nu ik steeds beter mijn telefoon met rust kan laten haha Ik weet even niet waar ik deze vraag anders kan stellen maar welke apps gebruiken jullie om nou echt de beleving van je telefoon te versterken?

Voor ik aan wat apps begin, heb ik nog 1 design dingetje. Ik hoorde mensen een tijdje terug vragen naar hoe ze de notificatie balk doorzichtig moesten krijgen, of dat het niet helemaal werkte, maar heeft niemand dit ook met zijn doc background? Ik zou deze best doorzichtig willen maken maar dat is het alleen in lock modes.

Op naar de apps

Heb me even aan tasker en automatlt geprobeerd maar door gebrek aan tijd nog niet echt in kunnen duiken.
Heb in mijn doc apps gebundeld om het gemis van launcher pro op te vangen die ik altijd op me desire gebruikte, vond de swipe to app functie super nice maar geclusterde apps in doc werkt ook erg fijn (betrap me nog wel is op swipen though!)
BS player is super nice, vooral de auto subtitle functie, nog niet veel gebruikt maar dat het er in zit is al nice.
En wat betreft een game hier en daar geniet ik wel van carmageddon op de one, draait als een zonnetje en brings back memories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC One vs Xperia ZL schermen: ben alleen vergeten het type One scherm te checken...
Sony Xperia ZL vs HTC One

Toch erg mooi hoe de One zeer grote kijkhoeken heeft hoor:
Sony Xperia ZL - Kijkhoeken vs HTC One

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 15-05-2013 16:09 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

l3art schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:06:
[...]

Klopt werkt niet, maar je kan het, net als ik, wel werkend krijgen door de boel handmatig in te stellen. Kan ook namelijk :)
Kan jij mij misschien uitleggen hoe ik dit moet doen of in ieder geval wat ik moet instellen?

Overigens merk je wel op dat de meeste mensen nu een HTC one hebben en van levertijden topic naar deze zijn gegaan haha. :P

[ Voor 16% gewijzigd door n2theb op 15-05-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 12:43
CLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:08:
HTC One vs Xperia ZL schermen:
[afbeelding]

Toch erg mooi hoe de One zeer grote kijkhoeken heeft hoor:
[afbeelding]
Bij de eerste afbeeldingen dacht ik: "Dat scherm van de Xperia ZL is zo slecht nog niet!", maar toen kwamen de kijkhoek-afbeeldingen, en alles ging mis, voor de ZL :+ Go HTC One <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scherm is heel erg mooi hoor, mits je er recht van voren op kijkt inderdaad :) I can deal with it :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:36

13art

Moderator Mobile
n2theb schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:09:
[...]

Kan jij mij misschien uitleggen hoe ik dit moet doen of in ieder geval wat ik moet instellen?

Overigens merk je wel op dat de meeste mensen nu een HTC one hebben en van levertijden topic naar deze zijn gegaan haha. :P
Start de TV app, en bij de fabrikantenlijst scroll je helemaal naar beneden en daar staat: fabrikant staat niet in de lijst. Die aanvinken en de rest wijst vanzelf.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

l3art schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:27:
[...]

Start de TV app, en bij de fabrikantenlijst scroll je helemaal naar beneden en daar staat: fabrikant staat niet in de lijst. Die aanvinken en de rest wijst vanzelf.
Thanks, hier zal ik is naar kijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realmadridsi
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:53
Ik heb sinds 2 weken de HTC One en ben er super tevreden over. Mijn moeder heeft sinds een week de SGS4 en ik ben erg blij dat ik de HTC One heb gekozen, hij werkt super.

Echter één ding wat ik heb opgemerkt is dat hij met een spel dat ik veel speel (Marvel War of Heroes) hij niet vloeiend loopt. Het spel werkt zelfs best traag als ik het vergelijk met de S4 en zelfs met mijn oude S2. Ik weet niet waar het aan ligt, misschien dat de HTC One moeite heeft met iets in het spel maar ik zou niet weten wat. Heeft iemand anders dit ook opgemerkt en kan ik dit met updates oid oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag m'n HTC One mogen ontvangen,wat een pracht toestel en geen Gaps echter zit er een dode witte pixel op m'n scherm dat bij een lichte/witte achtergrond goed zichtbaar is

Is het iets om terug te sturen,ben namelijk bang dat het groter word of meer dode pixels worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Facebook zorgt sinds de laatste update voor enorm veel wakelocks, heeft iemand anders dit probleem ook?
Ook heeft deze tegenwoordig lak aan mijn instellingen dat ik niet voor elke scheet die iemand laat een bericht krijg, die krijg ik namelijk nog steeds wel, diect berichten beantwoorden doe ik wel op de pc. Kortom wat valt hier aan te doen? Updates verwijderen en even met de voorgaande versie aan de gang gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door netblade op 15-05-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Hmm... vanmorgen viel me op dat mijn telefoon in 2,5 uur tijd 10% accu heeft verbruikt. In die 2,5 uur heeft de telefoon helemaal niks gedaan, enkel stand-by en geen seconde het scherm aan gehad.

Lijkt me toch niet een normaal accuverbruik, 4% per uur, want daarmee kom ik slechts tot 25 uur stand-by-tijd, terwijl volgens de review 6 dagen haalbaar zou moeten zijn.

Iemand wellicht tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
ralph075 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:40:
Hmm... vanmorgen viel me op dat mijn telefoon in 2,5 uur tijd 10% accu heeft verbruikt. In die 2,5 uur heeft de telefoon helemaal niks gedaan, enkel stand-by en geen seconde het scherm aan gehad.

Lijkt me toch niet een normaal accuverbruik, 4% per uur, want daarmee kom ik slechts tot 25 uur stand-by-tijd, terwijl volgens de review 6 dagen haalbaar zou moeten zijn.

Iemand wellicht tips?
Gebruik je ook facebook en de syncmogelijkheden? Heb net de app uitgezet en mijn wakelocks zijn ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus volgens mij is facebook de boosdoener mits je dit gebruikt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Ik heb nu het toestel zo'n 3 weken en het valt me op dat de witte lijnen op de randen zijn verkleurd! :/ Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
tiguan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:19:
Oh die feature werkt op Mac OS kennelijk niet. Ik heb HTC Sync wel geinstalleerd, maar ik vind't behoorlijk irritant om elke keer alles via HTC Sync te gaan doen. Dan boot ik maar even naar Windows :P

Ik zal je nog sterker vertellen. In Windows hoef je geen eens HTC Sync te installeren om de One als harde schijf te verkennen :)
Tip: (je hebt niet voor niets een Android, overal is een app voor :))
Google Play: Droid NAS.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
netblade schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:41:
[...]
Gebruik je ook facebook en de syncmogelijkheden? Heb net de app uitgezet en mijn wakelocks zijn ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus volgens mij is facebook de boosdoener mits je dit gebruikt natuurlijk.
Zal het eens proberen. In principe gebruik ik FB toch niet op de telefoon (hooguit af en toe een bericht lezen, waar ik via de blinkfeed door word getriggerd).
Upbeat schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:55:
Ik heb nu het toestel zo'n 3 weken en het valt me op dat de witte lijnen op de randen zijn verkleurd! :/ Iemand anders die dit ook heeft?
Nog niet, maar dat is inderdaad wel waar ik ook voor vrees bij het zilveren/witte model. Dat was mede een van de redenen waarom ik eigenlijk liever een zwarte wilde.
De witte rand is relatief zacht kunststof, wat -door de kleur en zachtheid van het materiaal- als eigenschap heeft dat het redelijk snel smoezelig wordt, zeker als je geregeld met "klushanden" de telefoon gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
ralph075 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:02:
Nog niet, maar dat is inderdaad wel waar ik ook voor vrees bij het zilveren/witte model. Dat was mede een van de redenen waarom ik eigenlijk liever een zwarte wilde.
De witte rand is relatief zacht kunststof, wat -door de kleur en zachtheid van het materiaal- als eigenschap heeft dat het redelijk snel smoezelig wordt, zeker als je geregeld met "klushanden" de telefoon gebruikt.
Ik heb het geprobeerd schoon te maken met wat vloeistof die wordt gebruikt om schermen schoon te maken en een microvezeldoekje maar het lijkt wel ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Upbeat schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:05:
[...]

Ik heb het geprobeerd schoon te maken met wat vloeistof die wordt gebruikt om schermen schoon te maken en een microvezeldoekje maar het lijkt wel ingetrokken.
Ze worden best wel vies ja en de lijnen op de achterkant van het toestel hebben in het midden een 'bruin' plekje, geen idee waar dat van komt, dat zat er na 2 dagen al op namelijk, de zijkanten hou ik schoon en daar haal ik dan ook regelmatig een doekje langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:10

Rubman

Retarded or just overjoyed!

kun je hier foto's van plaatsen?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De discussie is wat mij betreft meer op z'n plaats in het problementopic, maar dat is wel weer een
opkomende issue zo te lezen en dat is toch allemaal wel erg jammer voor HTC (en z'n marketingpositie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Rubman schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:11:
kun je hier foto's van plaatsen?
Zal ik thuis even doen, in het problementopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb in het Problemen-topic even wat foto's geplaatst van het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 20:53
Gisteren mijn Media link binnengekregen.
Telefoon 2 mei besteld en 4 mei geleverd.
Mooi meegenomen dus.

Hiervoor het hebben we het accessoires topic

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 15-05-2013 13:32 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 22:30
ralph075 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:40:

Iemand wellicht tips?
Als je de OTA update al hebt geinstalleerd wil ik je adviseren om een factoryreset uit te voeren. Dit scheelde bij mij gigantisch en blijkt bij Android standaard geadviseerd te worden.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
EzMe schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:16:
[...]

Als je de OTA update al hebt geinstalleerd wil ik je adviseren om een factoryreset uit te voeren. Dit scheelde bij mij gigantisch en blijkt bij Android standaard geadviseerd te worden.
*Zucht*
Dat is waar, shit... ik vrees dat ik inderdaad aan de factory-reset moet....

Bedankt voor de tip, ik was het vergeten.

* ralph075 heeft niet zoveel zin in factory-resets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
ralph075 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:41:
[...]

*Zucht*
Dat is waar, shit... ik vrees dat ik inderdaad aan de factory-reset moet....

Bedankt voor de tip, ik was het vergeten.

* ralph075 heeft niet zoveel zin in factory-resets...
Een goede back-up via je telefoon en helium van clockwork en je hoeft niet bang te zijn om nog dingen in te moeten stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bocai schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:43:
[...]

Een goede back-up via je telefoon en helium van clockwork en je hoeft niet bang te zijn om nog dingen in te moeten stellen
Klopt en zeker Helium is een prachtige toevoeging voor als je niet wilt rooten/unlocken, maar het blijft desondanks gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:56:
Zou dat BeatsLogo eraf te krijgen zijn?

Vroeger heb ik wel eens met succes een logo van een Pre-Paid gsm afgekregen door te "schuren" met een suikerklontje, ging niet makkelijk maar het lukte wel.

Zou dat nog steeds werken?
Even een Quote van mezelf.

Ik heb net de "stoute" schoenen maar even aangetrokken en het geprobeerd.
Logo (het rondje) is er al af en ging super simpel, voorzichtig schuren met het puntje van een suikerklontje doet wonderen. Zo ga ik de lettertjes ook doen.

Foto's zal ik vanavond ff maken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:00:
[...]

Even een Quote van mezelf.

Ik heb net de "stoute" schoenen maar even aangetrokken en het geprobeerd.
Logo (het rondje) is er al af en ging super simpel, voorzichtig schuren met het puntje van een suikerklontje doet wonderen. Zo ga ik de lettertjes ook doen.

Foto's zal ik vanavond ff maken.
Gaat het er echt 100% kras vrij vanaf?
Foto is leuk maar vaak zie je de helft op foto's van krassen. Dan is het opzich het proberen wel waard. :*)
Zeker de tekst is lelijk, dat beats audio stoort mij nog niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een common truc die 'vroegah' ook vaak werd gebruikt :) Grappig dat het bij de One ook weer werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Practics schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:06:
[...]
Foto is leuk maar vaak zie je de helft op foto's van krassen. Dan is het opzich het proberen wel waard. :*)
De tekst is inderdaad lelijk, waarom moet die zooi er uberhaupt op? :( Print die lekker op een stukje papier en doe die in de verpakking erbij... of maak er een sticker van oid.

Beats logo vind ik zeker niet storend. Er zijn mensen die honderden euro's betalen voor een headsetje met een beats logo, het HTC logo ga je er toch ook niet uit zitten pulleken? :P

Ik ben benieuwd naar je foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:12:
[...]

De tekst is inderdaad lelijk, waarom moet die zooi er uberhaupt op? :( Print die lekker op een stukje papier en doe die in de verpakking erbij... of maak er een sticker van oid.

Beats logo vind ik zeker niet storend. Er zijn mensen die honderden euro's betalen voor een headsetje met een beats logo, het HTC logo ga je er toch ook niet uit zitten pulleken? :P

Ik wacht ook op je foto's !!

:) Ben benieuwd !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
[...]

beats logo niet geprobeerd maar de tekst krijg ik er echt niet vanaf hoor. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik betaal niet graag voor rommel en reclame op mijn toestel voor rommel zit ik ook niet op te wachten.
Daarom dus eraf met die troep.
CLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:07:
Is een common truc die 'vroegah' ook vaak werd gebruikt :) Grappig dat het bij de One ook weer werkt :)
Absoluut, Nokia 5110 kopen met Dutchtone prepaid, simlock eraf halen en poetsen met een klontje.

Op een toestel van 699,- is het iets enger maar ach.
Practics schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:06:
[...]

Het gaat er 100% krasvrij vanaf, althans met de Ah Suikerklontjes die ik gebruikt heb ;)

Bij 2x heen en weer was alles er voor 95% vanaf. Daarna nog even poetsen met het klontje omdat er een soort schaduw achter bleef op de plek waar rood zat. Je hoeft hier niet eens hard voor te drukken, althans ik heb dit niet gedaan. Weet dus niet wat er gebeurt als je dit wel zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Ik betaal niet graag voor rommel en reclame op mijn toestel voor rommel zit ik ook niet op te wachten.
Daarom dus eraf met die troep.

[...]

Absoluut, Nokia 5110 kopen met Dutchtone prepaid, simlock eraf halen en poetsen met een klontje.

Op een toestel van 699,- is het iets enger maar ach.

[...]

Het gaat er 100% krasvrij vanaf, althans met de Ah Suikerklontjes die ik gebruikt heb ;)

Bij 2x heen en weer was alles er voor 95% vanaf. Daarna nog even poetsen met het klontje omdat er een soort schaduw achter bleef op de plek waar rood zat. Je hoeft hier niet eens hard voor te drukken, althans ik heb dit niet gedaan. Weet dus niet wat er gebeurt als je dit wel zou doen.
OWJOHH foto's boy !! I wanna see for my self :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik moest het even met een Samsung van een collega fotograferen maar hier zijn ze.

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.us/scaled/large/593/img20130515wa0002.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.us/scaled/large/199/img20130515wa0003.jpg
WestBoy_B schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:20:
[...]

OWJOHH foto's boy !! I wanna see for my self :D :9
And here they are.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brrr *ugly* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja vind je het niet mooi? Ik vind het juist wel lekker clean staan.

Als BeatsAudio in de kleurstelling was geweest van de onderste lettertjes had ik het ook laten staan hoor maar in het rood vloekte het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:29:
[...]

Als BeatsAudio in de kleurstelling was geweest van de onderste lettertjes had ik het ook laten staan hoor maar in het rood vloekte het zo.
Maar die tekst daar onder krijg ik er echt niet af beats audio logo wel en tekst
Moet ook zeggen dat ik redelijk wat geweld moet gebruiken met mijn zuikerklontje en dat er weing van zuikerklontje over blijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:29:
Ik vind het te leeg ofzo, weet niet :p Ach ik heb toch geen One, wat mag ik dan nog zeggen hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:32:
[...]

Ik vind het te leeg ofzo, weet niet :p Ach ik heb toch geen One, wat mag ik dan nog zeggen hier :9
Je mening ventileren mag altijd he,
Practics schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Maar die tekst daar onder krijg ik er echt niet af beats audio logo wel en tekst
Moet ook zeggen dat ik redelijk wat geweld moet gebruiken met mijn zuikerklontje en dat er weing van zuikerklontje over blijft :+
Ja maar daar had ik het ook niet over, alleen de Beats en BeatsAudio letters he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:41:
[...]

Je mening ventileren mag altijd he,

[...]

Ja maar daar had ik het ook niet over, alleen de Beats en BeatsAudio letters he.
lijkt me toch zelfde soort rommel als de beats audio logo?
Vast wel manier om het eraf te krijgen, je voelt gewoon dat ook die letters er opliggen, zoals de beats audio letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Misschien is dit vloeken in de kerk, maar ik vind het onderdeel 'Problemen' in het 'problemen en garantie-afhandelingen topic' eigenlijk gewoon hier thuis horen. Wat mag hier anders nog? Iedereen komt toch met een probleem hier?

Voorbeeld van 'problemen' die hier nu besproken worden:
* Hoe krijg ik die beats-tekst eraf?
* Ik vind mijn batterij het niet goed genoeg doen?
* Mijn spel werkt niet goed
* Teveel wakelocks
* Luie/dode pixels

Zou je allemaal als probleem moeten zien. Als je je probleem eenmaal hebt aangemeld bij HTC lijken garantie-afhandelingen mij inderdaad niet iets interessants voor hier. Maar verder is elk 'probleem' mogelijk op te lossen met een app of instelling en zou dus prima hier moeten passen. Wat hou je hier anders nog over? Ik heb mijn telefoon binnen en ik ben er blij/niet blij mee. Meer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Practics schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:42:
[...]

lijkt me toch zelfde soort rommel als de beats audio logo?
Vast wel manier om het eraf te krijgen, je voelt gewoon dat ook die letters er opliggen, zoals de beats audio letters.
Ik voel de beats letters inderdaad wel, maar de kleine lettertjes voel ik echt helemaal niks van...Zullen er dus vast moeilijk af te krijgen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dav0s schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:43:
Voorbeeld van 'problemen' die hier nu besproken worden:
* Hoe krijg ik die beats-tekst eraf?
Probleem?
* Ik vind mijn batterij het niet goed genoeg doen?
Dat is iets om in een ervaringentopic te bespreken natuurlijk.
* Mijn spel werkt niet goed
Dat is iets om in een ervaringentopic te bespreken natuurlijk
* Teveel wakelocks
* Luie/dode pixels
Is een defect, hoort in het problementopic dus.
Wat hebben we hier nou aan een vraag 'zal ik hem ruilen'? (daar trouwens ook niet mja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:44:
[...]

Ik voel de beats letters inderdaad wel, maar de kleine lettertjes voel ik echt helemaal niks van...Zullen er dus vast moeilijk af te krijgen zijn...
Die onderste lettertjes ga ik ook niet aan rommelen.

Wat ik al zei als Beats zilver/wit was geweest had ik het ook laten zitten. Nu vond ik het zo negatief opvallen.

Net zoals de Beats software trouwens, die heb ik ook uitgezet. Lelijke boost van audio gaf dat via een degelijke koptelefoon en via de BT Caraudio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
CLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:32:
[...]

Te leeg? ... Oei! Hoe moet dat nu met jouw ZL :o

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/sony/sony-xperia-zl-ofic-1.jpg

Renzo4000 denkt dat CLB stickers aan het bestellen is ... :+ 8)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:48:
[...]

Die onderste lettertjes ga ik ook niet aan rommelen.

Wat ik al zei als Beats zilver/wit was geweest had ik het ook laten zitten. Nu vond ik het zo negatief opvallen.

Net zoals de Beats software trouwens, die heb ik ook uitgezet. Lelijke boost van audio gaf dat via een degelijke koptelefoon en via de BT Caraudio.
Ben vlink aan het rammen aangeweest met mijn zuikerklontje tot er niks meer van over was, maar idd die tekst er onder blijft er opzitten. Jammer :( stoor mij hier wel aan. :|

Bedankt voor de tip in iedergeval beats logo is mooi vertrokken en staat zeer strak... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hee, niks over m'n ZL heh! >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vW8FWIU3hbYp9reeyBpgGw7Q/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

CLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:47:
[...]

Probleem?

[...]

Dat is iets om in een ervaringentopic te bespreken natuurlijk.

[...]

[...]

[...]

Is een defect, hoort in het problementopic dus.
Wat hebben we hier nou aan een vraag 'zal ik hem ruilen'? (daar trouwens ook niet mja)
Je noemt het nu allemaal ervaringen, maar je ervaring IS toch een probleem? Als het jouw ervaring is dat de batterij niet zo lang meegaat, dan heb je toch een probleem met je batterij? Of hoort het pas in het problementopic als in het ervaringentopic geconstateerd is dat je probleem een defect is?

Ik probeer het te begrijpen, want ik had twee dagen geleden een 'ervaring' met mijn audio-opnames (het leek of één kanaal het niet deed), en werd direct doorgestuurd naar het problemen-topic. Terwijl mijn vraag was of deze ervaring door de software kon komen. Ik ben dus niet de enige die het verschil niet helemaal duidelijk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocai
sjonge jonge ga lekker thuis huilen met dat gemuggen zift en nee dat is geen probleem dat is mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 22:06
Jammer van dat zichtbare klepje op de achterkant,qua looks minder mooi dan de One.Lijkt er veel op de S2 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Moet zeggen dat ik de ZL op deze foto's wel mooi vind en het scherm zeker.
In het echt zonder Sony pers foto's op het toestel was ik er helaas wat minder enthousiast over.
(Over het Z scherm dan)

Pagina: 1 ... 64 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)