[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:23:
Even over de remote,je moet bij elke remote die je wil toevoegen ook een tv toevoegen maar ik wil alleen een remote van ziggo en van mijn homecinema toevoegen kan dit en hoe?
Ik zet mijn tv altijd met de hand aan en uit!
Met de afstandsbediening is het niet mogelijk om je tv aan te krijgen vanuit 'complete uit stand', maar alleen vanuit standby. De knop op de tv om hem volledig uit te schakelen zul je moeten blijven indrukken met de hand. Dus ik zie geen reden om je tv niet toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iDutch schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:31:
[...]

Met de afstandsbediening is het niet mogelijk om je tv aan te krijgen vanuit 'complete uit stand', maar alleen vanuit standby. De knop op de tv om hem volledig uit te schakelen zul je moeten blijven indrukken met de hand. Dus ik zie geen reden om je tv niet toe te voegen.
Laat ik het zo zeggen de stand-by functie van de tv gebruik ik niet en met de ciscodecoder kan ik hem harder en zachter zetten,dus de tv remote heeft geen functie bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
wackidth schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:09:
Dan nog de iets over beatsaudio..... Zit toch echt een bug in.

Vond het volume zachter worden en er was geen verschil meer in BA on/off
Na opnieuw opstarten was het weer ok.
Heb je toevallig de 1.29 update binnen getrokken? Naar wat ik van andere gebruikers heb gehoord zijn er wijzigingen gemaakt in het geluid. Misschien heeft het hier mee te maken?

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
emzed schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:24:
Ik heb muziek toegevoegd, maar deze is niet zichtbaar in de standaard muziek app. Wel in Mortplayer, weet iemand hoe dat komt?
Dit merkte ik ook op. Alleen bij een reboot kwamen alle nummers in de standaard muziek speler te staan. In de Standaard muziek speler van de Htc One zit geen functie om opnieuw te scannen, of te refreshen. Erg irritant iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41
ik222 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:10:
[...]

Wordt wel ondersteund als in de zenderlijst wordt ingeladen maar de Amino settopbox is niet te bedienen met de One.
Ok, dat is dan weer jammer..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spreading schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:18:
[...]

Maandag een training gehad van HTC over de One, alle "bekendere" profiders, dus oa kpn en ziggo worden ondersteund. Verder niet naar gevraagd omdat dat hier de meest gebruikte zijn.

Verder zowel de zwarte als de zilveren vastgehad, meerdere exemplaren, allemaal zonder kieren. Het kan dus blijkbaar wel.
Digitenne staat bij mij in de lijst. Interactieve TV van KPN helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Versterken van ruis bij lage geluidsdruk vind ik nou niet zo erg boom ..
Is dat een bijkomend nadeel van boomsound?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geluid uit staat wil ik wel meldingen ontvangen maar niet dat hij trilt kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 14:32
Bij de One V heb je volume van hoog naar laag - stil - tril. Weet niet als dat bij de One ook zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is ook wel interessant misschien: HTC brengt de Butterfly alsnog naar Nederland

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

ik222 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:10:
[...]

Wordt wel ondersteund als in de zenderlijst wordt ingeladen maar de Amino settopbox is niet te bedienen met de One.
Dit is wel mogelijk. Je moet alleen even handmatig alle knoppen leren in de One. Daarna is de settopbox uitstekend te bedienen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel ruimte is er over voor de gebruiker van de 32GB? Kan het zo 1,2,3 niet vinden...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41
The_Worst schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:02:
[...]

Dit is wel mogelijk. Je moet alleen even handmatig alle knoppen leren in de One. Daarna is de settopbox uitstekend te bedienen.
Ow kijk, dat wilde ik horen! :) Bedankt voor de info!

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:03:
Hoeveel ruimte is er over voor de gebruiker van de 32GB? Kan het zo 1,2,3 niet vinden...
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/xemr83.jpg

Er is 25.4GB over voor eigen gebruik bij de mijne.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:14:
[...]

[afbeelding]

Er is 25.4GB over voor eigen gebruik bij de mijne.
Volgens mij staat daar 15 GB beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:08
EzMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:19:
[...]

Hij zal er al wel 10GB aan extra spul zelf opgezet hebben.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
EzMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:19:
[...]

Er is inderdaad zo'n 25,4Gb beschikbaar, dat hij minder beschikbaar heeft kan te maken hebben dat hij bijvoorbeeld een aantal apps geïnstalleerd heeft, zoals games, die een behoorlijke grote aanslag doen op je vrije geheugen ruimte.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Een plaatje toegevoegd om eea te verduidelijken welke het weer onduidelijk maakt. :) Maar ik snap het weer ^^ Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EzMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:31:
Een plaatje toegevoegd om eea te verduidelijken welke het weer onduidelijk maakt. :) Maar ik snap het weer ^^ Check!
Had weinig zin om m'n hele interne geheugen te formatteren om dit aan te tonen. :P
Maar ik heb er inderdaad zo'n 10GB aan eigen dingen op staan. Bij instellingen staat dat er 6.6GB naar overige gaat waarmee waarschijnlijk het OS etc bedoeld wordt waardoor er dus 32-6.6=25.4GB aan vrije ruimte beschikbaar is voor de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:36:
[...]

Had weinig zin om m'n hele interne geheugen te formatteren om dit aan te tonen. :P
Maar ik heb er inderdaad zo'n 10GB aan eigen dingen op staan. Bij instellingen staat dat er 6.6GB naar overige gaat waarmee waarschijnlijk het OS etc bedoeld wordt waardoor er dus 32-6.6=25.4GB aan vrije ruimte beschikbaar is voor de gebruiker.
Ik snap, no probs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meerdere mensen trouwens last van zwaar gekraak tijdens filmpjes op YouTube? Ik merk dat als je beats uitschakelt dit een stuk minder wordt maar het geluid klinkt naar mijn mening ook minder mooi dan.

Verder heb ik hier bij de gewone mp3 speler ook last maar hier is het minder erg van bij YT.

EDIT: Ik moet wel zeggen dat het enigzins is verbeterd sinds de update naar 1.29.401.12

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:44:
Hebben meerdere mensen trouwens last van zwaar gekraak tijdens filmpjes op YouTube? Ik merk dat als je beats uitschakelt dit een stuk minder wordt maar het geluid klinkt naar mijn mening ook minder mooi dan.

Verder heb ik hier bij de gewone mp3 speler ook last maar hier is het minder erg van bij YT.

EDIT: Ik moet wel zeggen dat het enigzins is verbeterd sinds de update naar 1.29.401.12
wackidth in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het is vast een softwarematig probleem dat op te lossen valt denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige HTC's hebben / hadden er ook last van (ik zelf toen niet, maar het was wel bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 20:59

wootah

They see me trollin'

erikmo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:12:
Als ik een video opname maak in een stille ruimte is er een behoorlijke hoeveelheid ruis (audio) aanwezig. Hebben jullie dat ook? Of is dat normaal? Zie dit filmpje:
http://youtu.be/ine3gg_HSZs
Tikkend geluid is overigens van een klokje ;)
Zal wel komen door dynamische gain. De microfoon probeert de zachtste geluiden op te pikken door hem meer te versterken. Bij versterken versterk je de ruis gewoon mee, dus vandaar. :)
Bij harde geluiden zal de gain wel omlaag geschroefd worden ;)
erikmo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:00:
[...]

Versterken van ruis bij lage geluidsdruk vind ik nou niet zo erg boom ..
Is dat een bijkomend nadeel van boomsound?
Boomsound is niks anders dan wat equalizers en dynamische compressie. Is er niet veel geluid in het lage spectrum, dan kun je hogere tonen harder laten klinken (de ruis dus). Zit er ergens een bas verstopt, word deze versterkt en de hogere frequenties worden gedempt.
Luister maar eens wat geluid waar iemand praat waar vervolgens opeens een dikke bas door heen komt, je merkt dat het geluid zachter gaat klinken. Dat doet boomsound zodat je zoveel mogelijk frequenties kan horen. Niks mis mee als het om kleine speakers gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:50:
[...]

Hmm het is vast een softwarematig probleem dat op te lossen valt denk ik dan.
Ook last van gehad, maar youtube draait ook heel traag op de one. Als je een HD filmpje afspeelt en daarna door de comments scolled is het gewoon slo-motion :?
Ik denk dat de one video's van youtube afspelen om een of andere rede niet trekt, dan stottert het beeld en geluid af en toe.
zie mijn eerdere post: wootah in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
en iemand anders die er ook last van heeft paul-s83 in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Zal wel een software probleem zijn. VLC speelt het perfect af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Misschien toch de moeite waar om ook even hier te posten: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 08:40
Er is inderdaad 25,4 GB vrij standaard.

Iets leukers: op XDA is het gelukt om het HTC logo als capacitieve knop te gebruiken, wordt goed nieuws voor de aankomende roms ;)
YouTube: Home2wake and htc logo menu button htc one tbalden

[ Voor 92% gewijzigd door modelstudent op 24-04-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
modelstudent schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:33:

Iets leukers: op XDA is het gelukt om het HTC logo als capacitieve knop te gebruiken, wordt goed nieuws voor de aankomende roms ;)
Kijk dat is heel mooi!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
modelstudent schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:33:
Er is inderdaad 25,4 GB vrij standaard.

Sharpness -2, meer tips hiieerrrr: http://m.androidcentral.c...ps-how-shoot-stuff-better :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
wootah schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:59:
[...]

Ook last van gehad, maar youtube draait ook heel traag op de one. Als je een HD filmpje afspeelt en daarna door de comments scolled is het gewoon slo-motion :?
Ik denk dat de one video's van youtube afspelen om een of andere rede niet trekt, dan stottert het beeld en geluid af en toe.
zie mijn eerdere post: wootah in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
en iemand anders die er ook last van heeft paul-s83 in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Zal wel een software probleem zijn. VLC speelt het perfect af ;)
Vreemd, ik heb hier totaal geen last van. Alles werkt perfect met youtube. Beeld stottert niet, geluid is prima, en ook commentaren scrolt ie heel snel door. Heb je de laatste update? Is je internetverbinding snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
Zo zat net even uurtje in de zon, One erbij, wat werkt dat heerlijk in het direct zonlicht zeg. Bij de One X was het al redelijk, maar dit is gewoon uitmuntend, zonder ergenis webpagina's lezen en whatsappen. Dat was eigenlijk 1 van de redenen om toen dr tijd over te gaan op de HTC One X. Nu word er geen reclame over gemaakt, en werkt het toch stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Doncab schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:54:
[...]

Vreemd, ik heb hier totaal geen last van. Alles werkt perfect met youtube. Beeld stottert niet, geluid is prima, en ook commentaren scrolt ie heel snel door. Heb je de laatste update? Is je internetverbinding snel genoeg?
Ja laatste update, en de buffer is ook gewoon groot genoeg. Met dezelfde internet verbinding heb ik geen problemen op een pc of mijn oude Desire HD.
Is ook gewoon de enige applicatie die een beetje vreemd werkt. Alles werkt voor de rest razend snel :)

[ Voor 11% gewijzigd door wootah op 24-04-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
wootah schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:12:
[...]

Ja laatste update, en de buffer is ook gewoon groot genoeg. Met dezelfde internet verbinding heb ik geen problemen op een pc of mijn oude Desire HD.
Is ook gewoon de enige applicatie die een beetje vreemd werkt. Alles werkt voor de rest razend snel :)
Misschien kun je 'm op een ander wifi netwerk gebruiken om te kijken of het daar ook zo is. Hoort gewoon goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Voor de T-mobile branded toestellen is de update nu ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 12:41
Dat sharpness -2 vind ik persoonlijk echt niet mooi, dat is gewoon niet scherp.
Zie onderstaande vergelijkingen die ik zojuist even snel in elkaar heb lopen knutselen

Afbeeldingslocatie: http://www.nvideoo.com/downloads/vergelijking%20htc%20one%201.png

Afbeeldingslocatie: http://www.nvideoo.com/downloads/vergelijking%20htc%20one%202.png
Links sharpness 0, midden -1, rechts -2

Daadwerkelijke foto's:
sharpness 0
sharpness -1
sharpness -2

Sharpness -1 komt bij mij het beste over.
Deze foto's zijn overigens genomen met software versie 1.29.401.12

[ Voor 6% gewijzigd door NeonovA op 24-04-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 09:26
NeonovA schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:50:
[...]
Sharpness -1 komt bij mij het beste over.
Ja vind ik ook wel. Sharpness 0 is mega oversharpened, -2 is dan weer een blurry mess.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Sow... vind het verschil tussen sharpness -1 en sharpness -2 toch wel errug groot zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Maandag mijn HTC One ontvangen, maar ivm vakantie pas vandaag in mijn handen, wat een fantastisch apparaat. Was net de screens / vensters aan het installeren, maar hoeveel verschillende screens / vensters kan je instellen? Ik kom maar op 5?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
servival7 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:49:
Voor de T-mobile branded toestellen is de update nu ook beschikbaar.
Welke? 1.29.401.12?
Bij mij stond 1.29.111.11 vandaag klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 09:26
Indien te weinig andere launcher er op. Voordeel is ook dat je dan blinkfeed niet meer hoef te zien/gebruiken.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:19
Voor de mensen die T-Mobile hebben en zich afvragen waar LTE zich bevind in het toestel.
Ik heb er even een KPN simkaart in gedaan en vervolgens zie ik wel de optie LTE staan
http://www.dropbox.com/s/...2013-04-24%2014.56.52.png
Lijkt er dus op dat HTC actief bijhoudt of er wel LTE actief is op het netwerk en zo ja de boel vrijgeeft in het toestel. Ik ben sowieso al blij dat ik toch een LTE versie heb, ik maakte me al zorgen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Fer00 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:02:
Maandag mijn HTC One ontvangen, maar ivm vakantie pas vandaag in mijn handen, wat een fantastisch apparaat. Was net de screens / vensters aan het installeren, maar hoeveel verschillende screens / vensters kan je instellen? Ik kom maar op 5?!
Yup, 5 is het maximum, waarvan je er effectief maar 4 van kan gebruiken ivm Blinkfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikmo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:03:
Welke? 1.29.401.12?
Bij mij stond 1.29.111.11 vandaag klaar.
Maar jij hebt een T-mobile branded HTC One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:04:
[...]

Zo complimenten voor HTC, de Sony XZ wacht nog steeds op een update bij de branded T-Mobile toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:04:
[...]

Er stonden wat T-Mobile apps op voorgeinstalleerd, dus daar ga ik dan wel vanuit. Verder was er niet zo heel veel branding te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch heet dat branded :p En dan zijn software-versies ook niet goed meer te vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Doncab schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:26:
[...]

Misschien kun je 'm op een ander wifi netwerk gebruiken om te kijken of het daar ook zo is. Hoort gewoon goed te werken.
Geen verschil. Het scrollen gaat trouwens wel goed, alleen als je de comments aan het scrollen bent loopt het scherm een stuk achter vergeleken met de aanraking. Deze vertraging is een stuk groter dan in andere apps.
Sowieso, wifi moet hier totaal geen invloed op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:07:
Toch heet dat branded :p En dan zijn software-versies ook niet goed meer te vergelijken :)
Okee .. dan is 1.29.401.12 dus de algemene build voor 1.29, en is .111.11 de t-mobile build.
Ik ga er dan vanuit dat ze wel dezelfde functionaliteit en bugfixes bevatten, of valt dat te bezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
EzMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:59:
Sow... vind het verschil tussen sharpness -1 en sharpness -2 toch wel errug groot zeg!
Vond ik ook, dus nog maar even een test shot gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.nvideoo.com/downloads/vergelijking%20htc%20one%203.png
Links sharpness 0, midden -1, rechts -2

Volledige foto's:
sharpness 0
sharpness -1
sharpness -2

Ook bij dit shot een aardige waas bij de foto met sharpness -2.
Ik denk dat ik hem standaard gewoon op -1 ga zetten. :)

[ Voor 9% gewijzigd door NeonovA op 24-04-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weg = weg, dit hoort hier niet, zie de topic waarschuwing

[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:26:
Iemand enig idee waar ik het in de winkel ergens in Overijssel kan ophalen ?
HTC One - Levertijden en prijzen

de volgende keer graag een TR aanmaken

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:26:
Iemand enig idee waar ik het in de winkel ergens in Overijssel kan ophalen ?
Ik zou het achter de balie proberen

Zie hier boven

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notification toggles in HTC style bij die dual-sim / microSD Chine One:
Afbeeldingslocatie: http://c2499022.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/wp-content/uploads/2013/04/HTC-One-China-removable-back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:40:
[afbeelding]
Hmm misschien android 4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Pffff en na 3 uur 50 minuten is de batt op. Wat gaat dat snel man.

Toch de volgende lading dit eens proberen

http://phandroid.com/2013...-consistent-battery-life/

Vraag me af wat voor back cover die dual sim heeft. Alu look a like plastic?

[ Voor 15% gewijzigd door wackidth op 24-04-2013 15:59 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

wackidth schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:55:
Pffff en na 3 uur 50 minuten is de batt op. Wat gaat dat snel man.

Toch de volgende lading dit eens proberen

http://phandroid.com/2013...-consistent-battery-life/
Bij mij gaat hij met gemak een dag mee, met middel tot zwaar gebruik.
Staat er misschien gewoon een applicatie heel de tijd energie te vreten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Heb wel wat YT filmpjes gekeken. En heb verder nog weinig apps geïnstalleerd.
Maarre werd wel erg warm... Maar dat schijnt te horen... Lekker voor de winter.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
HTC One gets camera update, improves HDR images and audio recording:

http://www.engadget.com/2...sic&utm_campaign=Engadget

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is volgens mij gewoon:
EzMe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:45:
Hmm na wat googlen vond ik zelf het volgende.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/934036_571995792832424_1342899825_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

EzMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:30:
HTC One gets camera update, improves HDR images and audio recording:

http://www.engadget.com/2...sic&utm_campaign=Engadget

:D
wow, wel vlot al die updates. Vroegah met de HTC Desire HD duurde dat heel lang. Lekker op dreef daar bij HTC, kan ik alleen maar waarderen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikmo
SAWYER schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:16:
[...]

Moest mijn speakers wel heel hard zetten om dat te horen..
Ik zou toch graag willen benchmarken voor wat betreft de ruis. Ik weet nl niet welke hoeveelheid ruis normaal is. Als jullie een videoopname maken waar het omgevingsgeluid zacht is of afwezig, hoor je dan veel ruis?

Ik had het ook gevraagd bij HTC en zij gaven me aan om *#*#3424#*#* in te geven, en dan te kiezen voor audio test. Als ik dan in die test mezelf opneem en terughoor zit er ook best wel wat ruis achter.

Maar misschien is dit wel normaal .. en moet ik gewoon niet klagen :p

Kan iemand voor me vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:32:
Is volgens mij gewoon:

[...]
Inderdaad. De source van het artikel = http://www.slashgear.com/...-more-in-europe-23278984/ waar meer info staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04-10 15:32
wootah schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:32:
[...]

wow, wel vlot al die updates. Vroegah met de HTC Desire HD duurde dat heel lang. Lekker op dreef daar bij HTC, kan ik alleen maar waarderen _/-\o_
Hou er rekening me dat je eerste 2maand regelmatig updates krijgt. Daarna niet tot zelden, bouwt steeds verder af tot dat je alleen de grote updates nog krijgt. Dus kleine bugjes zullen nooit worden verholpen, als ze niet in de eerste pakweg 3 tot 5 maand verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
net per ongeluk in het levertijden topic gepost, maar aan jullie de zelfde vraag.

heeft een van de gelukkigen toevallig ook een HTC sensation ? ik ben we benieuwd naar hoe ze er naast elkaar uitzien hoeveel groter is de HTC one?

nou weet ik wel dat de stats op de pricewatch staan maar visueel is dit wat mij betreft beter te beoordelen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 18:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

d0cter schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:48:
net per ongeluk in het levertijden topic gepost, maar aan jullie de zelfde vraag.

heeft een van de gelukkigen toevallig ook een HTC sensation ? ik ben we benieuwd naar hoe ze er naast elkaar uitzien hoeveel groter is de HTC one?

nou weet ik wel dat de stats op de pricewatch staan maar visueel is dit wat mij betreft beter te beoordelen.

alvast bedankt
Dit kan ik enigzins beantwoorden aangezien ik zelf in het bezit ben van een sensation en de One uitgebreid heb mogen testen.

De One ziet er ten eerste echt veel mooier uit (zwarte Sensation tov zilvere One) betere bouwkwaliteit en gevoel.
Qua grootte, ja hij is groter maar dat is niet echt te merken vind ik, hij ligt beter in de hand. Het enige wat ik had is dat de powerknop was lastiger te bereiken was.
Hij is ongeveer even breed als je hem ernaast legt en zeker qua gevoel, hij is dus vooral hoger/langer.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:30
Ik heb mijn zinnen gezet op deze telefoon, maar met de huidige zaak van Nokia weet ik niet wat er allemaal gaat gebeuren. Wordt de HTC One nu wel of niet leverbaar?
Ik wil hem gaan bestellen maar weet niet of dat nu verstandig is? Iemand een idee wat er nu verder gaat gebeuren? Ik verwacht namelijk niet dat HTC al de One's uit de schappen gaat halen wel?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 12:56
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:40:
[afbeelding]
Dat soort toggles (en eventueel laatst gebruikte apps) mogen van mij wel terug komen. Die functie had mijn Desire HD zelfs.

Medialink binnen gekregen! Configuratie was een eitje!
Het werkt super!
Niet dat het me 90 euro waard zou zijn, maar een cadeautje is altijd leuk. Al is het maar voor de gratis HDMI-kabel of de extra micro-USB en oplader :)

Configuratie medialink HD

inhoud pakket HTC medialink HD

[ Voor 34% gewijzigd door yannickie111 op 24-04-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

d0cter schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:48:

alvast bedankt
Pak een a4tje, teken het formaat erop en start met knippen zou ik zeggen. Zo heb ik dat ook gedaan. Had hier een ZL + Z + One + S4 liggen op deze manier :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Er is ook een app voor toggles in de notificatiebalk Play Store: Power Toggles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog wel 50 toggle-apps, dat is het 'm niet. Het is alleen frappant dat de Chinese versie 't wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dit topic grotendeels door te hebben gelezen heb ik uiteindelijk besloten voor een HTC One te gaan boven een Sony Xperia Z. Nu heb ik alleen gelezen dat de HTC Ones nogal slecht in elkaar zijn gezet (de gaps). Ik ben nogal een leek wat dat soort nieuws betreft en vroeg me af of één van jullie enig idee heeft of dit probleem van gaps e.d. snel wordt opgelost. Ik wil er namelijk graag één kopen maar niet met het risico hem weer terug te moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 02-10 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:06:
Na dit topic grotendeels door te hebben gelezen heb ik uiteindelijk besloten voor een HTC One te gaan boven een Sony Xperia Z. Nu heb ik alleen gelezen dat de HTC Ones nogal slecht in elkaar zijn gezet (de gaps). Ik ben nogal een leek wat dat soort nieuws betreft en vroeg me af of één van jullie enig idee heeft of dit probleem van gaps e.d. snel wordt opgelost. Ik wil er namelijk graag één kopen maar niet met het risico hem weer terug te moeten sturen.
Dat is moeilijk te zeggen. Normaal gesproken zijn dit kinderziektes die vooral bij de eerste batches voorkomen, maar HTC levert op dit moment al wat langer en meer toestellen in de UK en Duitsland. De kinderziektes zouden dus ondertussen uit het productieproces moeten zijn. Als je het zo leest gebeurt het jammer genoeg nog steeds met de huidige leveringen, dus ik denk dat je vooral een beetje geluk moet hebben.

Aantekening hierbij is wel dat je in dit soort topics toch vooral de pechvogels terug vindt, ik denk dat als je over het geheel kijkt het aantal toestellen met dit soort problemen best meevalt. Ook ligt het er natuurlijk een beetje aan hoe kritisch je zelf bent. Ik heb hier foto's terug zien komen van een toestel waarvan ik dacht "ziet er prima uit", en iemand anders riep "vreselijk, direct terugbrengen!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Ik heb inderdaad gevallen gezien wat wel meevalt, maar als ik dan lees dan heeft HTC wel een soort zero-gap garantie beloofd? Dan moet dat ook helemaal in orde zijn, vind ik. Ik kan me wel voorstellen dat het verschrikkelijk irritant is als je een plek op je telefoon hebt zitten dat constant stof verzamelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39
yannickie111 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:38:
[...]

Dat soort toggles (en eventueel laatst gebruikte apps) mogen van mij wel terug komen. Die functie had mijn Desire HD zelfs.

Het werkt super!
Niet dat het me 90 euro waard zou zijn, maar een cadeautje is altijd leuk. Al is het maar voor de gratis HDMI-kabel of de extra micro-USB en oplader :)
Hoe snel had je de medialink binnen nadat je hem aangevraagd had? Ik heb hem maandagavond besteld, en kan niet wachten om ermee te mogen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay vandaag mijn One opgehaald bij BC , en gelijk gekeken naar de "GAPS" niks gevonden sluit allemaal goed aan....

Het is even wennen van sense 4.* naar 5 toe , maar wel prettig ...voor de rest zeer fijn toestel...

Geluid is werkelijk enorm......
Vanavond uitproberen maar .. :-) , na 2 maanden vetraging Yeahhhhhhhh

Sowieso 1 a 2 min puntjes, ik vind persoonlijk de aan uit knop aan de verkeerde kant zitten en de harder zachter knoppen zitten ook verkeerd.

Maar tot nu toe, i <3 it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
iDutch schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:19:
[...]
Hoe snel had je de medialink binnen nadat je hem aangevraagd had? Ik heb hem maandagavond besteld, en kan niet wachten om ermee te mogen spelen!
Ik heb mijn medialink zaterdagavond besteld. Mijne One heb ik pas maandagochtend ontvangen, maar Coolblue is zo aardig om het IMEI-nummer al op de factuur te zetten, en die kun je al downloaden als hij verzonden is :)

Snel ontvangen dus!
Ik zie zelf de medialink vooral als een leuk speeltje, of ik hem ook echt vaak zal gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
luappul schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:14:
[...]

Aantekening hierbij is wel dat je in dit soort topics toch vooral de pechvogels terug vindt, ik denk dat als je over het geheel kijkt het aantal toestellen met dit soort problemen best meevalt. Ook ligt het er natuurlijk een beetje aan hoe kritisch je zelf bent. Ik heb hier foto's terug zien komen van een toestel waarvan ik dacht "ziet er prima uit", en iemand anders riep "vreselijk, direct terugbrengen!".
Vooral hoe je het zelf ervaart is denk ik inderdaad het belangrijkste. Ondanks dat die van mij in mijn ogen keurig is afgewerkt blijkt als je hem in detail vergelijk met een andere One (die ook gewoon prima is afgewerkt) dat geen een One exact hetzelfde is.. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de volumeknop ligt die bij de ene een stuk dieper in de behuizing dan bij de andere. Ook bij de hoekjes zie je als je goed kijkt minimale verschillen ondanks dat beide er prima uit zien.

Maar dit soort minimalen verschillen (ik wil het niet eens fouten noemen) nemen niet weg dat de One veruit het beste toestel is dat ik ooit in handen heb gehad. Ook wat betreft afwerking is hij vele malen netter dan mij Desire HD die ik hiervoor had.

Ik ben dus erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 14:10

Trackerfire

BTC HODLER

Ben benieuwd van welke batch jullie toestellen hebben ontvangen... Schijnt namelijk dat de taiwanese versies vaak slechter afgewerkt zijn...

Heb hem vandaag opgegehaald bij de Belcompany en heb er één van de volgende batch:

SH34EW Made in China

Edit: Vergeet te vermelden dat die van mij prima in elkaar zit :)!

[ Voor 29% gewijzigd door Trackerfire op 24-04-2013 19:34 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Trackerfire schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:26:
Ben benieuwd van welke batch jullie toestellen hebben ontvangen... Schijnt namelijk dat de taiwanese versies vaak slechter afgewerkt zijn...

Heb hem vandaag opgegehaald bij de Belcompany en heb er één van de volgende batch:

SH34EW Made in China
Hier SH34DW Made in China. Die van mij is zoals gezegd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Trackerfire schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:26:

SH34EW Made in China

Edit: Vergeet te vermelden dat die van mij prima in elkaar zit :)!
Ik heb SH34GW - Made in China, ook helemaal prima al zie ik wel een heeeel dun spleetje aan de onder- en bovenkant van het toestel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fer00 op 24-04-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Hier ook SH34GW...ook gapless

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 02-10 22:33
Misschien hiervoor een poll opzetten, voordat er honderden van dit soort berichten worden gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 14:10

Trackerfire

BTC HODLER

luappul schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:46:
[...]

Misschien hiervoor een poll opzetten, voordat er honderden van dit soort berichten worden gepost?
Poll is lastig aangezien de batches constant veranderen. Wilde het even weten zodat we slechte batches eruit kunnen filteren. Mod misschien een idee hoe we dit ordelijk kunnen laten verlopen :9

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Trackerfire schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:48:
[...]

Poll is lastig aangezien de batches constant veranderen. Wilde het even weten zodat we slechte batches eruit kunnen filteren. Mod misschien een idee hoe we dit ordelijk kunnen laten verlopen :9
Poll maken met opties al

Locatie #1 - Batch 1
Locatie #2 - Batch 1
Locatie #3 - Batch 1
Locatie #1 - Batch 2
etc.

Overigens is er naar mijn weten pas 1 batch in Nederland en zou batch twee deze week moeten komen. Althans voor de zilveren versie. Zwarte versie duurt nog wel even :F ;(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat de ene slecht vind, vind de ander mooi, wat de ene scheef vind, vind de ander recht... Niet te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Hoe kun je zien welke batch het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
yannickie111 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:38:
[...]

Het werkt super!

[afbeelding]

[afbeelding]
Kan hij zijn voeding ook alleen uit HDMI halen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Donstil schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:55:
[...]

nee daar is de micro usb lader voor

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 16:42
Na lang lurken in o.a. dit topic toch ook maar besloten om voor de one te gaan. Het is even wennen na iPhone 4, maar allemachtig wat is de one snel! Verder mooi design en prachtgeluid. Wat me ietwat tegenviel is de batterij, al moet ik toegeven dat ik nauwelijks van het apparaat af kan blijven wat dat ook wel verklaard.

Verder batch HT34AW made in Taiwan. Heb geen storende gaps kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
Gevonden in het serienummer. Ook batch HT34AW, zonder gaps e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Donstil schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:55:
[...]

Nope. Zodra je de USB-kabel eruit trekt valt hij uit.
Mijn tv heeft 2 USB-aansluitingen aan de zijkant, en zoals verwacht werkt het prima om de stroom uit deze poort te halen (geen stopcontact nodig dus).

De eerste keer moest er een firmware update gedaan worden voor de medialink.

Nog een vraagje:
Heeft iemand een goede app of manier om het geluid van de beltonen en meldingen preciezer in te stellen? Je kunt bij geluid in het instellingen-menu alleen de balk bij "beltonen & meldingen" verschuiven. Ik zou dit graag los van elkaar kunnen doen, en het liefste zelfs nog per app.

Als ik bijvoorbeeld in een whatsapp-gesprek zit hoor je de bekende "pop" bij het versturen van een bericht, en een ander geluidje als je een bericht ontvangt. In whatsapp is dit niet los uit te zetten, dan staan namelijk alle meldingen (ook als je telefoon in je broekzak zit bijvoorbeeld) uit.
Die geluiden als je in een bericht zit waren er natuurlijk ook bij mijn Desire HD, maar hier waren ze niet storend. Bij de One zijn ze (net als al het andere geluid) flink hard, en komen ze ook recht in je face vanuit 2 speakers :+ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik kan de optie nergens vinden:

Is mis mijn Whatsapp & Facebook notificaties op mijn lockscreen. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Ik heb de lockscreen op productiviteit staan. SMS en missed calls kan ik in ieder geval wel zien.

Een ander punt wat ik graag wil aanpassen:
Als ik een bericht krijgt dan blijft mijn scherm uit. Op de iPhone springt op dat moment mijn scherm aan. Is dit ook mogelijk op de one??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:23
Whatsapp kan niet op het lockscreen alleen oproepen, berichten en kalender (zo uit mijn hoofd, de one ingeleverd ivm gaps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:16:
[...]

Vooral hoe je het zelf ervaart is denk ik inderdaad het belangrijkste. Ondanks dat die van mij in mijn ogen keurig is afgewerkt blijkt als je hem in detail vergelijk met een andere One (die ook gewoon prima is afgewerkt) dat geen een One exact hetzelfde is.. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de volumeknop ligt die bij de ene een stuk dieper in de behuizing dan bij de andere. Ook bij de hoekjes zie je als je goed kijkt minimale verschillen ondanks dat beide er prima uit zien.

Maar dit soort minimalen verschillen (ik wil het niet eens fouten noemen) nemen niet weg dat de One veruit het beste toestel is dat ik ooit in handen heb gehad. Ook wat betreft afwerking is hij vele malen netter dan mij Desire HD die ik hiervoor had.

Ik ben dus erg tevreden :)
Ja snap ik helemaal, maar als ik sommige foto's zie vond ik bepaalde toestellen toch wel dieptriest slecht afgewerkt. Aangezien ik korting kan krijgen op een abonnement bij Vodafone, bestel ik hem daar met abo, alleen weet dan dus niet welke batch ik heb. Vodafone daar maar eens over mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
Heb ondertussen mijn ervaringen in een review gepropt.

Zie: productreview: HTC One 32GB Zilver review door NeonovA

Vragen of opmerkingen hoor ik graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naamloos4
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 16:42
Ik zal het wel over het hoofd zien, maar is er ergens een optie om de tijd in te stellen voor dat het scherm uitgaat? Ik vind dit net wat te snel.
Ook lukt het me niet om afspraken te syncen naar google terwijl omgekeerd wel werkt. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeonovA schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:44:
Heb ondertussen mijn ervaringen in een review gepropt.

Zie: productreview: HTC One 32GB Zilver review door NeonovA

Vragen of opmerkingen hoor ik graag. :)
Ben ook druk aan het kijken naar Zwart of Zilver. Ik heb altijd zwarte telefoons gehad (uitzondering van mijn HTC Legend, mijn huidige toestel) maar vind de zilveren wel erg gaaf. Springt er vind ik meer uit dan de zwarte. Nog niet helemaal zeker welk van de twee het wordt...
Goeie review! Ik zie dat je bouwkwaliteit als een minpunt hebt. Heb je gaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:49:
[...]

Ben ook druk aan het kijken naar Zwart of Zilver. Ik heb altijd zwarte telefoons gehad (uitzondering van mijn HTC Legend, mijn huidige toestel) maar vind de zilveren wel erg gaaf. Springt er vind ik meer uit dan de zwarte. Nog niet helemaal zeker welk van de twee het wordt...
Goeie review! Ik zie dat je bouwkwaliteit als een minpunt hebt. Heb je gaps?
Klopt, aan de bovenkant een kleine gap en de volumeknop ligt er net niet waterpas in.
Pagina: 1 ... 47 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)