There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
alleen de t-mobile internet app kan ik niet verwijderen. de rest wel
Hoelang heb je het toestel al? de batterij moet altijd even ''inkomen''legioen12 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:40:
Zit nu op 75% na 2 uur en 10 minuten vind behoorlijk hard gaan
Plus dat je het toestel in het begin veel meer gebruiktHessia schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:41:
[...]
Hoelang heb je het toestel al? de batterij moet altijd even ''inkomen''
Heb toestel sinds zaterdag alHessia schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:41:
[...]
Hoelang heb je het toestel al? de batterij moet altijd even ''inkomen''
Oftewel aan zulke loze zinnetjes heeft niemand wat, geen specs, geen screenshots, geen instellingen die genoemd worden, wat staat er wel aan en wat niet, helderheid van het scherm, syncen enzovoort enzovoort.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
idd, ruim 2 uur muziek streamen via spotify en tegelijk internetten lijkt mij vrij redelijk?CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:46:
En als je 2 uur en 10 minuten video hebt gekeken is het weer aan de goede kant
Oftewel aan zulke loze zinnetjes heeft niemand wat, geen specs, geen screenshots, geen instellingen die genoemd worden, wat staat er wel aan en wat niet, helderheid van het scherm, syncen enzovoort enzovoort.
Lijkt mij toch een no-brainer....gewoon ff die 1 miljoen aftikken en verder gaan. Lijkt mij goedkoper dan R&D bij een nieuwe leverancier en de productielijnen aanpassen.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Het is tenminste helder genoeg om die mooie logitech boxjes te herkennen ^^NoepZor schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:02:
Dit is momenteel het beeld van mijn camera:
[afbeelding]
Na een reboot was het eerst wel eens over, maar momenteel krijg ik altijd dit beeld. Dompertje op de feestvreugde. Ik heb de telefoon nu ongeveer 5 weken.
Ik denk dat je al een update hebt gehad van HTC om de camera onklaar te maken ivm het Nokia geneuzelNoepZor schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:02:
[afbeelding]
Na een reboot was het eerst wel eens over, maar momenteel krijg ik altijd dit beeld. Dompertje op de feestvreugde. Ik heb de telefoon nu ongeveer 5 weken.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Wow dat krijg ik hier niet voor elkaar, en handmatig focussen levert niks op?NoepZor schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:02:
[afbeelding]
Hier 2 screenshotsPuc van S. schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:51:
[...]
idd, ruim 2 uur muziek streamen via spotify en tegelijk internetten lijkt mij vrij redelijk?
van mijn gebruik.

Dit lijkt mij prima hoor. Twee uur je browser aan hebben en data streamen kost echt bakken met accu.legioen12 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:14:
Hier 2 screenshots van mijn gebruik.
Nickname does not reflect reality
En dan geen screenshot van de grafiek waaruit we bijvoorbeeld de schermtijd kunnen afleiden...CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:46:
Oftewel aan zulke loze zinnetjes heeft niemand wat, geen specs, geen screenshots, geen instellingen die genoemd worden, wat staat er wel aan en wat niet, helderheid van het scherm, syncen enzovoort.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:17:
[...]
En dan geen screenshot van de grafiek waaruit we bijvoorbeeld de schermtijd kunnen afleiden...

hier de grafiek alstublieft
Nee, dit levert alleen een andere kleurtoon op afhankelijk van of je een donker of licht stuk aanklikt. Voorheen ging hij dan scherpstellen op dat object. Ik bel vanavond wel even naar HTC om de telefoon voor reparatie aan te melden. Via de chat zeiden ze dat ik hem 10 dagen kwijt ben uiterlijk, ben benieuwd of dat zo is, ivm het feit dat de telefoon nog niet officieel gereleased is in Nederland.netblade schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:11:
[...]
Wow dat krijg ik hier niet voor elkaar, en handmatig focussen levert niks op?
De wijzen komen uit het Oosten!
Vrijwel continu ook scherm AAN dus? Dan is het gewoon helemaal prima en case closed en punt en next
ja dat is ook zo. Nieuwe telefoon dus veel mee aan het spelen dan gaat het ook al harder ja en normaal gesproken luister ik geen muziek via wifi via spotify maar naar mijn muziek die offline staat in spotify.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:28:
[...]
Vrijwel continu ook scherm AAN dus? Dan is het gewoon helemaal prima en case closed en punt en next
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Ik ben me er overigens van bewust dat dit ook afhankelijk kan zijn van het Wi-Fi netwerk.
[ Voor 13% gewijzigd door ik222 op 23-04-2013 16:16 ]
Snap ik ook niet dat ze gewoon weer de fout van de HTC One X herhalen.CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:05:
Ik vond het wel mooi en het werkte met de longpress voor 'menu' bij de backknop bij de eerste modellen / firmwares... Dat het er later uit is gehaald begreep ik niet, had gehoopt dat met de eerste update dit gefixt zou zijn. Die eerste update is er vandeweek gekomen, maar die 'menu'-optie is er niet... Dat is wel vrij vaag idd..
Verder bevalt het toestel me meer dan prima, echt lekker snel, schrok wel van benchmark dat deze telefoon keer zo snel is dan de one x. Die was al snel genoeg en deed precies wat die moest doen. Ik vind de overstap dan ook niet meer zozeer de moeite waard in termen als snelheid en daarbij behorende functies (lees apps/games wel of niet kunnen gebruiken.)
Al hoop ik wel echt dat ze de apps in het menu nog wat kleiner maken, hier stoor ik me wel aan, dat het zo ruim is opgezet. De 3 knoppen onderin mis ik niet echt, had ik wel verwacht.
Ook stom dat ze naar jaren de aan en uit knop links hebben gehad de one x rechts hebben geplaatst en nu weer terug
Qua scherm is het wel 100% vooruitgang, heb ze net even naast elkaar gehouden op max licht sterkte, zowel qua kleur echtheid als helderheid springt de ONE er toch echt dik uit hoor. Ondanks dat de revieuws het tegen spreken, mijn huidige one x heef helemaal gelige gloed en lang niet zo helder. (let op alleen merkbaar als je 1 op 1 ze naast elkaar houd)
Dat zou erg vet zijn!luappul schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:58:
Ik was er al eens eerder over begonnen, maar toen was het nog niet helemaal duidelijk of er een digitiser onder het HTC logo zit. Ondertussen is het iemand op XDA gelukt hier een functie aan toe te kennen. Het zou dus mogelijk moeten zijn het HTC logo in de homeknop te veranderen en de homeknop in een multitask / menu knop.
Even een ander vraagje: Wat is een goede game om eens goed te laten zien wat de One in zijn mars heeft?
Je weet dat je het formaat en dus het aantal apps per regel in kunt stellen?Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:18:
[...]
Al hoop ik wel echt dat ze de apps in het menu nog wat kleiner maken, hier stoor ik me wel aan, dat het zo ruim is opgezet. De 3 knoppen onderin mis ik niet echt, had ik wel verwacht.
Zoek maar uityannickie111 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:22:
[...]
Dat zou erg vet zijn!
Even een ander vraagje: Wat is een goede game om eens goed te laten zien wat de One in zijn mars heeft?
Met alsnog te weinig mogelijkheden, imho. Waarom gewoon geen custom aantal rijen en kolommen.ik222 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:24:
Je weet dat je het formaat en dus het aantal apps per regel in kunt stellen?
Ja dat snap ik ook niet, op mijn S3 heb ik ook altijd een mod ervoor. Zou prettig zijn als fabrikanten je de keuze lieten.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:25:
[...]
Met alsnog te weinig mogelijkheden, imho. Waarom gewoon geen custom aantal rijen en kolommen.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Dit kun je vinden bij: Instellingen -> Info -> Software-informatie -> Meer -> Smalbandversie
4A.14.3250.13_10.33.1150.01Ledgarf28 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:27:
Kan iemand die de update heeft gedraaid vertellen welke radio hij nu heeft?
Dit kun je vinden bij: Instellingen -> Info -> Software-informatie -> Meer -> Smalbandversie
(met 1.29 update)
Heeft iemand inmiddels al een officeel changelog gevonden of misschien zelf verschillen gevonden na de 1.29 update?woutwout schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:31:
[...]
4A.14.3250.13_10.33.1150.01L
(met 1.29 update)
Ja, ik merk dat de telefoon veel koeler is, en hiermee samenhangend gaat de batterij een stuk langer mee.EzMe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:39:
[...]
Heeft iemand inmiddels al een officeel changelog gevonden of misschien zelf verschillen gevonden na de 1.29 update?
geen T-Mobile software op de telefoon.
vandaag een nieuwe sim opgestuurd gekregen, geactiveerd en in de ONE gedaan en hoppa.....
T-Mobile iconen erbij en in het scherm bij opstarten T-Mobile in beeld. hahahaha.
lijkt mij dat het toestel branded wordt door de sim kaart.
Vraag: zie linksboven op het scherm niet de provider en de signaalsterkte staan. is helemaal zwart.
hebben meer gebruikers dit, of heb ik iets niet goed ingesteld?

Dit is wat je te zien krijgt bij het starten van de update. Vind zelf de omschrijving nogal cryptisch, had het liever iets gespecifeerder gezien.
Dit is een Android toestel hèStanevo6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:44:
Vraag: zie linksboven op het scherm niet de provider en de signaalsterkte staan. is helemaal zwart.
En achterop staat zeker ook geen Apple logo....Stanevo6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:44:
sorry heren, moet dus even wennen aan Android. Thx voor antwoord.
wel super tevreden over de ONE en ook het OS. top!
rechtsboven zie je wel de signaalsterkte staan? en die wil je ook links? geinig.Stanevo6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:52:
HAHAHAHA hoe weten jullie dat ik van Apple afkom???? geweldig!!
sorry heren, moet dus even wennen aan Android. Thx voor antwoord.
wel super tevreden over de ONE en ook het OS. top!
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
[ Voor 6% gewijzigd door Efraim.S op 23-04-2013 17:01 ]
Verwijderd
Ja je hebt gelijk heb eens ingezoomd en het ziet er niet uit
Morgen dagje vrij, dan maar eens wat meer de tijd nemen voor wat shots, kijken of er nog wat uit dit ding te persen valt. Wat handmatig instellen enzo

Ik heb ook gekeken naar eventuele T-Mobile bloatware en ja.. helaas was deze aanwezig. Gelukkig biedt Sense de mogelijkheid om deze te hiden al zijn er geloof ik ook al mensen op dit forum die het succesvol hebben kunnen verwijderen.
Tevens is er een T-Mobile opstartscherm:

Helaas kon ik er geen meenemen aangezien mijn studentmobiel aanbieding beter is. Met een beetje geluk wordt hij deze vrijdag nog uitgeleverd... Nu nog een paar daagjes wachten

Geef het de tijd. Na een week ben je zo tevreden over dit toestel dat je je iphone echt niet meer mist. Deze kan zoveel meer en heeft zoveel meer te bieden. Alleen al de camera functies... ik vind ze zo gaaf om te gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:13:
Ik kom van een iphone 3gs maar wat is dit wennen zeg wel mooi toestel maar ben wel ff verder eer ik hem ken denk ik
Een van mijn minpunten was dat als je het geluid op de zachtste stand zette dat het nog erg hard was.
Dit is in de nieuwe firmware update opgelost
Kom van een iphone 4 af, welke mijn eerste smartphone was. Absoluut geen spijt van de overstap naar android tot nu toe. Het is even zoeken maar denk dat ik hier snel aan gewend ben.
Tot nu toe:
Plus
+ Super mooi scherm
+ Batterij
+ ligt lekker in de hand
+ Snel
Negatief:
- heel weinig/niks. bepaalde telefoongesprekken komt de gesprekskwaliteit een beetje raar door. Meeste gesprekken is dit niet zo. Ik vraag me dan af of dit aan de telefoon van de andere persoon ligt of aan die van mij. Even uittesten dus.
- Plaatsing van de powerbutton is niet helemaal handig. Deze had ik liever of rechtsbovenin of aan de zijkant gehad.
Wat een apparaat !! Gewoonweg top.
Nu viel mij wel een ding op. Bij het kijken van een YT muziekvideo dan kraakt het geluid. Klinkt als bufferen, maar dat lijkt onwaarschijnlijk met 120mb internet en wifi op de One
Nu had ik beatsaudio uitgeschakeld en het was verdwenen. Meer mensen last van?
.
Heb ik al een keer voorbij zien komen, dus het antwoord is ja.wackidth schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:26:
En ook ik ben dan eindelijk de gelukkige bezitter van de One.
Nu viel mij wel een ding op. Bij het kijken van een YT muziekvideo dan kraakt het geluid. Klinkt als bufferen, maar dat lijkt onwaarschijnlijk met 120mb internet en wifi op de One
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb het zelfde ''probleem'' met het kraken erg raar idd, was me nog niet opgevallenwackidth schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:26:
Probeer eens sharpening -2 en dan posten hier.netblade schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:30:
[...]
Nouja we zullen zien, vooralsnog echt dik tevreden
Trouwens picie met bewolking met de nieuwe firmware, op zich redelijk te noemen vind ik zelf
Fototje sloterdijk
Standaard instellingen overigens, had beter het idee dat ik een HDR foto had kunnen maken
I love watercooling
Niet kunnen vinden, maar goed is er een oplossing voor? Of is het een defect?Golf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:30:
[...]
Heb ik al een keer voorbij zien komen, dus het antwoord is ja.
Edit:
Gelukkig (lees balen) ben dus niet de enige
[ Voor 9% gewijzigd door wackidth op 23-04-2013 20:37 ]
.
Zal ik morgen even doen, ik had gehoopt dat ze dit hadden opgelost met de nieuwe versie, en het zag er op m'n phone redelijk uit. Helaas werk ik tot 10 dus kan ik vanavond niet echt meer een pic postenGarrett schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:33:
[...]
Probeer eens sharpening -2 en dan posten hier.
Kan er trouwens ook gewoon aan liggen dat het nummer dat je afspeelt niet goed gemastered is, en dus te veel van de lage of hoge tonen verlangt.
wackidth schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:26:
Nee het is geen over modulatie... Het heeft eerder iets met beatsaudio te maken.Bert2000 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:37:
Hier alles kraakhelder. Lijkt erop alsof je speakers t niett aan kunnen, wellicht slechte batch ?
Kan er trouwens ook gewoon aan liggen dat het nummer dat je afspeelt niet goed gemastered is, en dus te veel van de lage of hoge tonen verlangt.
[...]
Het nummer wat ik heb geluisterd is Armin met this is what it feels like.
En was niet het enige nummer waar ik last van had.
.
Veel meer nummers hebben er last van. Gek genoeg heb ik het meestal op youtube en zelden in mijn mp3's.wackidth schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:40:
[...]
Nee het is geen over modulatie... Het heeft eerder iets met beatsaudio te maken.
Ach vind het verder ook niet boeiend, word vast verholpen door een bugfix, als het echt aan de boxen lag deed die het veel vaker en constant.
Komt vast nog wel goed via een update, thanks voor de tip iig, dan doe ik 1080p wel even via de browserqwerty19 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:50:
Heb via Tubebox en youtube via een browser geen last, wel met de youtube app. Die maar niet gebruiken dus
Zelfde nummer geluisterd via de YT app, merkte geen rare geluiden.wackidth schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:40:
[...]
Nee het is geen over modulatie... Het heeft eerder iets met beatsaudio te maken.
Heb er een video-opname van:
*knip* youtube doet weer moeilijk over auteursrechten, zet hem ff ergens anders op.
Direct link: http://bit.ly/Y211K3
Enige wat ik merk is dat de framerate niet helemaal lekker loopt, hebben daar meer mensen last van?
[ Voor 13% gewijzigd door NeonovA op 23-04-2013 21:06 ]
Is er ergens ook een complete lijst te vinden met ondersteunde TV providers in Nederland?
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Maar het geluid is verder wel super. Helder een mooi stereo.
.
Opnieuw kopen is de enige manier om de Pro versie dan weer te krijgen.T.E schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:08:
Een vraag over apps. Ik heb bv runtastic pro ooit gekocht op iOS op de iphone. Nu wil ik deze app op android toestel htc one. Moet ik de pro versie weer opnieuw kopen of kan ik op een of andere manier overzetten omdat ik hem al ooit eens gekocht heb op iOS ??
Het punt zit 'm puur in het feit dat je bij iOS gebruik maakt van je Apple-account en bij Android van je Google-account. Twee concurrenten die dus beiden een aparte Market/Appstore en accountsysteem gebruiken/hanteren.
48 minuten geleden kreeg je ook geen antwoord, waarom zou dat nu wel zo zijn...jagermeister schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:20:
Ik baal er van dat de email widget er niet op lijkt te staan, of mis ik misschien iets?
Zit er niet in. Tenminste, krijg het zelf nergens gevonden. Ik vraag me echt af waarom ze dit er uit gesloopt hebben.jagermeister schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:20:
Ik baal er van dat de email widget er niet op lijkt te staan, of mis ik misschien iets?
In de app drawer gewoon het bovenste gedeelte omlaag trekken, dan krijg je de opties toets te zien (de 3 puntjes), en dan kun je op rastergrootte toetsen. Ik heb hem nu op 4x5 staan ipv 3x4
Erg vervelend ja. Dan maar op zoek naar een alternatief.Ruffzz schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:46:
[...]
Zit er niet in. Tenminste, krijg het zelf nergens gevonden. Ik vraag me echt af waarom ze dit er uit gesloopt hebben.

Je zou je mail accounts kunnen integreren in Gmail. Daar is wel een widget voor.jagermeister schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:50:
[...]
Erg vervelend ja. Dan maar op zoek naar een alternatief.
Als je een goede mailapp zoekt. Aquamail is een hele complete. Gebruik ik op al mijn devices.
.
Ontwikkelaarsopties.nomad22 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:00:
Ik heb vandaag de nieuwe systeem update geïnstalleerd, alleen zie ik nu een dat ik een soort van "finger tracker" heb waar ik mij mateloos aan irriteer!! Overal waar ik op druk komt er nu een wit bolletje tevoorschijn die de beweging van mijn vinger volgt. Weet iemand hoe je dit uit kan zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2013 22:15 ]
Bedankt
Gooi 'm dan maar direct bij mij binnennomad22 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:19:
[...]
Bedanktwilde hem bijna het raam uit flikkeren.
misschien via htc sync?emzed schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:24:
Ik heb muziek toegevoegd, maar deze is niet zichtbaar in de standaard muziek app. Wel in Mortplayer, weet iemand hoe dat komt?
Edit: jup werkt, bij een nummer heb je een + telefoon icoontje
komt ie gewoon in de music app terecht
[ Voor 17% gewijzigd door wootah op 23-04-2013 22:42 ]
Dat werkt vlekkenloos, ook een +punt van deze telefoon de sync software die word mee geleverd.wootah schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:25:
[...]
misschien via htc sync?
Edit: jup werkt, bij een nummer heb je een + telefoon icoontje
komt ie gewoon in de music app terecht
Maar als je hem los in de map music zet hoort het ook te werken, igg deed het bij mij wel. (wat audio boeken los geplaatst in bepaalde mappen omdat sync ze niet mee pakte.)
Mja 1 ding wat ik minder vind is dat hij geen netwerk shares ondersteund...Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:47:
[...]
Dat werkt vlekkenloos, ook een +punt van deze telefoon de sync software die word mee geleverd.
Maar als je hem los in de map music zet hoort het ook te werken, igg deed het bij mij wel. (wat audio boeken los geplaatst in bepaalde mappen omdat sync ze niet mee pakte.)
Ik heb alle muziek op mijn NAS staan

Heb je geen app specifiek gemaakt door de fabrikant van je NAS? Ik ben nog geen andere telefoons tegengekomen die vanaf een NAS share out of the box konden afspelen.wootah schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:16:
[...]
Mja 1 ding wat ik minder vind is dat hij geen netwerk shares ondersteund...
Probeer anders even een filemanager uit de store daar mee kun je browsen over je netwerkwootah schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:16:
[...]
Mja 1 ding wat ik minder vind is dat hij geen netwerk shares ondersteund...
Ik heb wel een mogelijke oplossing, ga ik even uitproberen:
http://www.htconeforum.co...nager-network-drives.html
edit:
Werkt haha
edit2:

nog belachelijker is dat je dan gewoon wel een netwerk share in je lijst kan zetten, is gewoon een blokkade in de folder picker... beetje jammer.
[ Voor 36% gewijzigd door wootah op 23-04-2013 23:40 ]
Als ik het goed begrijp worden de nummers dus van je NAS naar je telefoon gekopieerd via HTC Sync en niet streaming van je NAS afgespeeld?wootah schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:29:
Mja, zelf gemaakte NAS he, gewoon samba server en gaan
Ik heb wel een mogelijke oplossing, ga ik even uitproberen:
http://www.htconeforum.co...nager-network-drives.html
edit:
Werkt haha
edit2:
[afbeelding]
nog belachelijker is dat je dan gewoon wel een netwerk share in je lijst kan zetten, is gewoon een blokkade in de folder picker... beetje jammer.
Ja precies!SebasFM schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:03:
[...]
Als ik het goed begrijp worden de nummers dus van je NAS naar je telefoon gekopieerd via HTC Sync en niet streaming van je NAS afgespeeld?
normaal voeg je lokale mappen toe om muziek in te vinden. De muziek die sync dan in zijn library stopt kun je vervolgens kopiëren. Netwerk shares kun je niet direct toevoegen, maar zoals in dat forum dus wel
Streamen kan ik altijd, maar ik wil gewoon ook wat muziek op mijn telefoon hebben staan, fysiek. Anders kan ik nog altijd de radio app aan gooien
Maandag een training gehad van HTC over de One, alle "bekendere" profiders, dus oa kpn en ziggo worden ondersteund. Verder niet naar gevraagd omdat dat hier de meest gebruikte zijn.keverjeroen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:10:
[...]
Is er ergens ook een complete lijst te vinden met ondersteunde TV providers in Nederland?
Verder zowel de zwarte als de zilveren vastgehad, meerdere exemplaren, allemaal zonder kieren. Het kan dus blijkbaar wel.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Ik ben vooral benieuwd of ook Glashart (en dus XMS, Lijbrandt etc.) wordt ondersteund.spreading schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:18:
[...]
Maandag een training gehad van HTC over de One, alle "bekendere" profiders, dus oa kpn en ziggo worden ondersteund. Verder niet naar gevraagd omdat dat hier de meest gebruikte zijn.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Nee die heb ik er niet tussen zien staankeverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:47:
[...]
Ik ben vooral benieuwd of ook Glashart (en dus XMS, Lijbrandt etc.) wordt ondersteund.
.
Wordt wel ondersteund als in de zenderlijst wordt ingeladen maar de Amino settopbox is niet te bedienen met de One.keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:47:
[...]
Ik ben vooral benieuwd of ook Glashart (en dus XMS, Lijbrandt etc.) wordt ondersteund.
http://youtu.be/ine3gg_HSZs
Tikkend geluid is overigens van een klokje
Moest mijn speakers wel heel hard zetten om dat te horen..erikmo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:12:
Als ik een video opname maak in een stille ruimte is er een behoorlijke hoeveelheid ruis (audio) aanwezig. Hebben jullie dat ook? Of is dat normaal? Zie dit filmpje:
http://youtu.be/ine3gg_HSZs
Tikkend geluid is overigens van een klokje
Verwijderd
Ik zet mijn tv altijd met de hand aan en uit!
Je hebt gelijk. Ruis als ik het bekijk op de telefoon is veel meer dan dat je hier hoort.SAWYER schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:16:
[...]
Moest mijn speakers wel heel hard zetten om dat te horen..
BOOMSOUND!erikmo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:28:
[...]
Je hebt gelijk. Ruis als ik het bekijk op de telefoon is veel meer dan dat je hier hoort.
Dit topic is gesloten.
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)