[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Hallo allemaal heb sinds zaterdag ook de HTC ONE toestel bevalt prima ziet er mooi uit.
Maar nu heb ik even een vraag over mijn apps .
Waarom blijven deze apps draaien en worden ze niet afgesloten zo gaat me batterij sneller leeg lijkt me? Zie screenshot
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/32335_523158604408537_1414643786_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
legioen12 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:26:
Hallo allemaal heb sinds zaterdag ook de HTC ONE toestel bevalt prima ziet er mooi uit.
Maar nu heb ik even een vraag over mijn apps .
Waarom blijven deze apps draaien en worden ze niet afgesloten zo gaat me batterij sneller leeg lijkt me? Zie screenshot
[afbeelding]
Dat is batterij gebruik.
Dus het kan best zijn dat die apps al gesloten zijn.

In dat scherm wordt alleen weergegeven welke apps een x aantal percentage aan batterij gebruikt heeft sinds de laatste oplaadbeurt/restart

Voorbeeld: 100% batterij. Je belt een uur lang tot 75% batterij, en daarna gebruik je AD.nl 25% lang.
Dan krijg je dus in dat scherm te zien dat bellen 50% gekost heeft en AD.nl ook 50%. Ook al bel je niet meer of heb je AD.nl afgesloten.

[ Voor 14% gewijzigd door SAWYER op 22-04-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:10

T.E

Weet iemand waar een goede sport armband te koop is voor de HTC One?

Het topic werkt niet op deze manier, een stukje eigen initiatief mag wel.... Bijvoorbeeld een link naar het gewenste product. Daarnaast zou je zelf ook kunnen vermelden wat je er zelf al zoal aan hebt gedaan om informatie van het betreffende product te vinden. Daarbij post jij je vraag ook nog eens in het verkeerde topic. Zie ook het bericht hier onder.

[ Voor 78% gewijzigd door Bullet NL op 22-04-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
T.E schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:59:
Weet iemand waar een goede sport armband te koop is voor de HTC One?
Accessoires voor de HTC One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 20:11
Gelijk rooten die handel. Batterijduur is bij mij een stuk omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
En? Weten mensen al of hun T-Mobile versie uit deze eerste batch daadwerkelijk branded is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26
DonnieDoezoe schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:54:
Gelijk rooten die handel. Batterijduur is bij mij een stuk omhoog gegaan.
Door alleen te rooten zal de batterijduur met precies nul procent verbeteren :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Noctonix schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:46:
Jeuj! Net mail gehad van HTC dat de One de 27e op mijn deurmat zou liggen! En omdat wij (de 25 tweakerts) zo lang moesten wachten krijgen we gratis de HTC media Link HD er gratis bij.
Ze hadden wat mij betreft ook de battery pack mee kunnen sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsoep
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 07:28
Verkeerd topic

[ Voor 96% gewijzigd door Noedelsoep op 22-04-2013 16:14 . Reden: verkeerd topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Brad Pitt schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:00:
[...]

Door alleen te rooten zal de batterijduur met precies nul procent verbeteren :)
Weet je dat zeker...ik dacht dat de battrijduur dan precies 0% verslechterde... :)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
joblamie schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:59:
En? Weten mensen al of hun T-Mobile versie uit deze eerste batch daadwerkelijk branded is of niet?
Inmiddels is in het andere topic (levertijden) al bekend geworden dat het inderdaad unbranded toestellen zijn (waarschijnlijk alleen deze eerste lichting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 12:56
Sinds een paar uur ook de gelukkige eigenaar van de One :)

Had Android niet een functie om (wachtwoorden van) wifi-netwerken en andere instellingen (zoals highscores in apps enz) over te zetten naar een nieuwe telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

jagermeister

Artillerie magneet :-(

joblamie schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:31:
[...]

Inmiddels is in het andere topic (levertijden) al bekend geworden dat het inderdaad unbranded toestellen zijn (waarschijnlijk alleen deze eerste lichting).
Beter!!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Ik kan nu nieuwe software update doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
T.E schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:41:
Naar 1.29? :D

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:14

Convoy

g44p

T.E schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:41:
Naar 1.29.401.12 neem ik aan?:) Draai hem inmiddels ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Convoy schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:44:
[...]

ja die, ben nu aan het updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

[...]

Zou niet te vroeg juichen het kan namelijk zo dat T-Mobile achteraf dmv een update er alsnog een branding op gooit en dat ze ze nu vast hebben uitgeleverd omdat er al veel vertraging was vanuit HTC zelf.
Dit hebben ze en Vodafone eerder al eens gedaan.
Ze krijgen namelijk over het algemeen bepaalde batches met opeenvolgende imei nummers als ik het goed heb.

Mocht het niet zo zijn, mooi dat het niet branded is natuurlijk. Als er iets volledig afgeschaft mag worden, dit verslechterd alleen maar de gebruikerservaring en zorgt voor tragere updates of helemaal geen updates terwijl unbranded toestellen deze dan nog wel krijgen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Convoy schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:44:
Improved camera detail ftw!

:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat dan met vodafone? Zijn ze daar over het algemeen ook bezig met branded toestellen of wordt dat niet verwacht bij de one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

1.29.401.12 change log:

The update contains important update for the smartphone, including:
* Increased system stability
* best geo positioning
* HTC Zoe: improved sound quality
* Camera: Adjust settings
* Beats Audio: improved sound
* Other minor improvements and bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Convoy schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:59:
1.29.401.12 change log:

The update contains important update for the smartphone, including:
* Increased system stability
* best geo positioning
* HTC Zoe: improved sound quality
* Camera: Adjust settings
* Beats Audio: improved sound
* Other minor improvements and bug fixes.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 12:56
Update hier ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Net de One opgehaald en ik krijg de 1.29.401.12 update ook gelijk binnen. Ben nu bezig met installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 22-04-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Vind ik wel hele vage omschrijvingen hoor.. Ik ben benieuwd naar een officieel changelog. Of zijn er nog andere mensen die reeds verschillen ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
[...]

Bij mij staan er gewoon allemaal t-mobile programma's op hoor.

Net een back up van mijn iPhone op de HTC gezet. Dit werkt fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:28
Update 1.29.401.12 komt hier ook binnen, eens zien of het doet, had eigenlijk geen last van de issues maar wellicht wat handigheidjes erbij :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
misschien een stomme vraag maar hoe trek ik die update binnen? Dit is mijn 1e android telefoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
servival7 schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:06:
misschien een stomme vraag maar hoe trek ik die update binnen? Dit is mijn 1e android telefoon :p
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cO0xnACv8MM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Ik heb de nieuwe update ook, maar wat betreft "best geo positioning". Ik heb gisteren een ritje gemaakt met Runkeeper en de GPS-route is de hele weg echt spot-on. Misschien dat er weinig atmosferische storing was, maar echt nergens rare hick-ups in de route, die ik met mijn Desire S soms wel had. GPS-bereik is dus uitmuntend.

Wat betreft het accu-verbruik: Ik kan met mijn gebruik ongeveer net zo lang doen als mijn Desire S. Door de week houdt dat (vanwege werk weinig activiteit) ik makkelijk twee dagen haal. Dat is met synchroniseren continue aan, af en toe blinkfeed, mail en andere apps checken en beeldscherm op volle helderheid als ik die aan heb. Bij wat meer gebruik ongeveer een dag.
Zaterdag had ik een dag dat ik hem actief gebruikte. Camera groot deel van de tijd aan en regelmatig Zoe's, foto's en filmpjes. Een paar uur de wifi-hotspot voor iemand anders aangehad en wat filmpjes zitten kijken en met Zoe zitten spelen voor het samenstellen van een leuk filmpje. Vanaf 80-90% ongeveer 8,5-9 uur kunnen redden tot hij uit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-aad- schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:04:
Ik heb de nieuwe update ook, maar wat betreft "best geo positioning". Ik heb gisteren een ritje gemaakt met Runkeeper en de GPS-route is de hele weg echt spot-on. Misschien dat er weinig atmosferische storing was, maar echt nergens rare hick-ups in de route, die ik met mijn Desire S soms wel had. GPS-bereik is dus uitmuntend.

Wat betreft het accu-verbruik: Ik kan met mijn gebruik ongeveer net zo lang doen als mijn Desire S. Door de week houdt dat (vanwege werk weinig activiteit) ik makkelijk twee dagen haal. Dat is met synchroniseren continue aan, af en toe blinkfeed, mail en andere apps checken en beeldscherm op volle helderheid als ik die aan heb. Bij wat meer gebruik ongeveer een dag.
Zaterdag had ik een dag dat ik hem actief gebruikte. Camera groot deel van de tijd aan en regelmatig Zoe's, foto's en filmpjes. Een paar uur de wifi-hotspot voor iemand anders aangehad en wat filmpjes zitten kijken en met Zoe zitten spelen voor het samenstellen van een leuk filmpje. Vanaf 80-90% ongeveer 8,5-9 uur kunnen redden tot hij uit ging.
"

Maakt het echt een héél groot verschil als je van de HTC Desire S afkomt? Ik maak namelijk ook die overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Moest er iemand nieuwsgierig zijn naar mijn foto's van de One (met panelgaps, kartelingen, putjes, krasjes, schaafjes, onafgewerkte dingen), ze staan in het subforum [Problemen en garantie-afhandelingen].
Ik denk niet dat ik hier aan het overdrijven ben, het is veruit het ergste dat ik al gezien heb op een One :')

Voor de rest was ik enorm verrast door het mooie heldere FHD-scherm.
BoomSound klinkt ge-wel-dig! Precies een klein orkest in je toestel :p. Zelfs op het hoogste niveau klinkt alles nog pico bello! Bij de iPhone 5 gaf dit wel eens vervormingen en onnatuurlijk geluid voort.
Camera lijkt oké op het eerste zicht, maar vanaf dat je teveel inzoomt zie je de dingen wel minder scherp.
Sense 5 is heel gemakkelijk te bedienen en de interface lijkt me zeker goed!

Enige dat ik totnutoe ongemakkelijk vond is de verticale lijst van apps ipv horizontaal bij Apple.

Nu wachten tot ze vlot leverbaar zijn en opnieuw een bestelling plaatsen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Agent 47 op 22-04-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-10 10:01
Ik wil de HTC Media Link HD bestellen, daar vragen ze naar je aankoopbewijs. Moet ik dan mijn contract van in dit geval Tele2 inscannen? Wat willen ze precies zien? Ik heb nergens een pre-order aankoopbewijs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Thomas19903 schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:30:
Ik wil de HTC Media Link HD bestellen, daar vragen ze naar je aankoopbewijs. Moet ik dan mijn contract van in dit geval Tele2 inscannen? Wat willen ze precies zien? Ik heb nergens een pre-order aankoopbewijs gezien.
Gewoon het aankoop bewijs inscannen en meesturen. Tevens merk je snel genoeg of je in aanmerking komt na de controle op je imei nummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 21:33

emzed

*

Noem het een gimmick, maar ik vind de combinatie van de ultra pixel camera, Zoe, Zoe Share, gallery met bewegende mini filmpjes werkelijk fantastisch! Als je zo her en der wat foto's maakt, zijn de compilaties die sense ervan maakt altijd erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
servival7 schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:59:
[...]

Vraagje, heb jij ook de update binnen gekregen? Want las dat de branded versies updates later krijgen?!

Heb ook een tmobile versie besteld maar moet nog wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
Heb hem nu een half dagje en moet zeggen: mooi ding! Wel even wennen na mijn HTC Sensation, maar dat komt goed.

Het aluminium wordt lekker warm in de handjes en al die Facebook-meuk in m'n gallery, moet dat nou echt HTC? :( Verder erg tevreden tot nu toe, zeker over het beeld en geluid!

Mijn toestel heeft helaas ook minieme kieren, maar dat vind ik (nog) niet er genoeg mee terug te gaan. Ik steek hem waarschijnlijk toch in een hoesje (zonde, ik weet het) en dan zien we het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
En misschien moeten we met een verkoop verbod van de One rekening gaan houden net zoals in de juridische strijd tussen Apple en Samsung.

[ Voor 4% gewijzigd door catt4u op 22-04-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
catt4u schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:36:
En misschien moeten we met een verkoop verbod van de One rekening gaan houden net zoals in de juridische strijd tussen Apple en Samsung.
Ik heb mijn zwarte one op 19 maart ge-pre-ordered. Hi laat weten dat deze op 6 mei geleverd gaat worden. Nu lees ik dat bericht over een eventueel verbod en begin ik toch heel hard te twijfelen hoe lang het nog gaat duren voordat ik de telefoon in mn handen heb.En al helemaal of de media links nog beschikbaar zijn dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.androidcentral...n-t-have-been-allowed-buy

Quote:
I see a lot of online comments to buy the HTC ONE before it is recalled and this chip is removed, thereby getting the old versions that have the chip intact.

Just a word of warning, in legal cases like this I have seen patented functionality like this crippled or disabled entirely via firmware. So unless you want to stay on v1.0 firmware forever with your device buyer beware. Someone may come out with custom firmwares etc that keep it enabled but that is expensive gamble to take.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:24
wootah schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:53:
[...]

Hmm ik heb niks te klagen, ik had ook eerst een Desire HD.

Enige waar ik me wel aan erger is het af en toe kraken van geluid bij sommige apps.
Ik heb het gevoel dat bijvoorbeeld youtube niet echt geaccelereerd word. In andere apps geen last van gek genoeg.

Bijvoorbeeld, als ik de video van youtube download in 1080p en dan afspeel in VLC, dan is alles vloeiend. Het heeft in ieder geval niks te maken met het volume :?
hetzelfde ervaar ik ook bij het afspelen van (1080P) op youtube. Diverse videos geprobeerd en allen hebben dt probleem. Net of er ergens een soort van elektrische storing plaatsvind. Lastig te omschrijven maar ik hoor dus ook die kraakjes in het geluid via de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:09:
[...]
"

Maakt het echt een héél groot verschil als je van de HTC Desire S afkomt? Ik maak namelijk ook die overstap.
Heel groot verschil wil ik niet zeggen. In de praktijk zal je het denk ik niet merken. Ik denk dat ik daarvoor nog te weinig ermee heb gewerkt. Kan makkelijk dat ik er nog een keer minder goeie resultaten heb, maar ik vond de route nu er wel netjes uitzien. Altijd afwachten hoe zo'n metalen body in de praktijk de ontvangst beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ook update HTC One binnen. Beter:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
het valt me wel op dat ik de telefoon alleen nog maar in tmobile shops heb gezien...en wat me ook op is gevallen dat in elke shop ( ben er in 4 geweest ) de one wel ergens een kier ( gap ) heeft zitten,,,bij de ene onderin ( tussen t scherm en t aluminium ) bij de ander aan de zijkant,bij weer een ander rechtsboven en bij de laatste tussen de achterkant en de voorkant.......heel vreemd allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Eerste conclusie firmware update, hij voelt nog iets smoother en sneller aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Werkt bij jullie automatische helderheid nog na de update? Bij mii hou ik dan volle helderheid opeens

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
wontcachme schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:10:
Werkt bij jullie automatische helderheid nog na de update? Bij mii hou ik dan volle helderheid opeens
Automatische helderheid heb ik uitstaan. Wat ik wel vind is dat de twee 'knoppen' wel heel erg kritisch zijn met oplichten, het moet echt heel donker zijn willen ze licht geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 07-10 12:41
wontcachme schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:10:
Hier werkt hij nog prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen met de camera na de update? Na de eerste gemaakte foto's te hebben gezien, was ik (helaas) niet onder de indruk van de camera (mijn S2 maakt foto's van minimaal gelijkwaardige kwaliteit en misschien nog wel beter). Hopelijk zijn de camera prestaties na deze update aanzienlijk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Snoop schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 07:33:
Hoe zijn de ervaringen met de camera na de update? Na de eerste gemaakte foto's te hebben gezien, was ik (helaas) niet onder de indruk van de camera (mijn S2 maakt foto's van minimaal gelijkwaardige kwaliteit en misschien nog wel beter). Hopelijk zijn de camera prestaties na deze update aanzienlijk verbeterd.
Ik zou zeggen probeer het maar uit. Ik heb foto's gepost voor de update en deze waren naar mijn mening gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
catt4u schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:36:
Denk dat HTC wel gaat schikken met Nokia en de kosten gaat verhalen op de chip maker. Als je als bedrijf exclusiviteit belooft dan moet je dat ook naleven.

Meestal spreekt men ook af hoe lang zo'n exclusiviteit moet duren aangezien beide bedrijven geld en tijd in de productie steken. Het kan ook zijn dat de chip volledig gefinancierd is door Nokia en dan heb je als STM wel een probleem als je die andere partijen gaat leveren.

Hoop in ieder geval dat we ons test toestel wel krijgen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
rodi1802 schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:11:
[...]

Vraagje, heb jij ook de update binnen gekregen? Want las dat de branded versies updates later krijgen?!

Heb ook een tmobile versie besteld maar moet nog wachten..
Nee ik heb nog geen update

BTW ik geloof dat ik één van de weinigen ben waar zijn One wel helemaal goed afgewerkt is. Ik heb nog geen kiertjes kunnen ontdekken.

[ Voor 17% gewijzigd door servival7 op 23-04-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:12
servival7 schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:59:
[...]

Ik heb gisteren mijn zilveren HTC One i.c.m. een abonnement van MTV-Mobile mogen ontvangen. Enige wat ik tegengekomen ben wat betreft T-Mobile tot nu toe is een wekkerringtone, verder geen apps aanwezig, en ook met opstarten is geen logo van T-Mobile te zien. Gelukkig geen gaps aanwezig in de behuizing. Jammer genoeg nog geen update binnengekregen (wat toch weer doet vermoeden dat hij branded is o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 09-10 18:41
Buildnummer Rom (instellingen - toestel info - buildnummer) van branded toestellen zal toch ook wel anders zijn? Die misschien eens vergelijken?

[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2013 10:06 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Zo mijn medialink komt er ook aan, mijn code werd niet geslikt op de site, omdat er blijkbaar een sticker miste die op de doos moest zitten. Coolblue heeft het netjes voor me opgelost en inmiddels de bevestiging binnen dat de medialinkhd is aangevraagd. :) Mijn Sony Bravia uit 2010 kan namelijk helaas geen video streams ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn one komt vanmiddag maar met factuur via CB site media link ook al aangevraagd,mijn Hitachi plasma is van 2005 dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:17:
Mijn one komt vanmiddag maar met factuur via CB site media link ook al aangevraagd,mijn Hitachi plasma is van 2005 dus.....
Ik ben echt een noob op plasmagebied, maar stopten die dingen er niet na een jaar of 4 mee? Of is dat al heel oud nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-08 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:17:
dus... tijd voor een nieuwe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:20:
[...]
Ik ben echt een noob op plasmagebied, maar stopten die dingen er niet na een jaar of 4 mee? Of is dat al heel oud nieuws.
Ach het is een HDReady plasma en hij doet het nog goed dus....... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Zojuist gebeld door T-Mobile.

Sommige orders van MTV-Mobile zijn niet goed verwerkt. hier ben ik nu het dupe van geworden.
Ze zijn het aan het uitzoeken en gaan proberen z.s.m. het op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
zedzed1 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:31:
[...]

Ik zou zeggen probeer het maar uit. Ik heb foto's gepost voor de update en deze waren naar mijn mening gewoon goed!
Ik kan het niet uitproberen daar ik (nog) niet over een HTC One beschik. Vandaar mijn vraag of er na deze update enige noemenswaardige verbeteringen zijn qua cameraprestaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Snoop schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:37:
[...]

Ik kan het niet uitproberen daar ik (nog) niet over een HTC One beschik. Vandaar mijn vraag of er na deze update enige noemenswaardige verbeteringen zijn qua cameraprestaties ;)
Hmm de zon schijnt vandaag niet, anders had ik wel een paar shots gemaakt, verder prima point en click cameratje. Was in het begin was sceptisch maar het is zeker wel een handig iets voor snapshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
netblade schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:42:
Hmm de zon schijnt vandaag niet, anders had ik wel een paar shots gemaakt
Juist bij minder licht excelleert deze camera toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
Wat me opvalt is dat de live wallpapers er echt ongelofelijk goed uit zien!

Verder zie je met de app drawer van de launcher die ze gebruiken veel sneller reageert. Kan je alleen de app drawer veranderen en voorderest sense houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:47:
[...]

Haha nou ik zal straks op weg naar mijn werk wel wat shots maken, en weer mensen van me afslaan die het toestel mooi vinden en vragen wat voor model het is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:47:
[...]

Ja zodra er minder licht is schijnt hij hele goede foto's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Chadi schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:12:
Ja zodra er minder licht is schijnt hij hele goede foto's te maken.
Must... resist... ;)

Laten we stellen dat de meningen daarover iets verdeeld zijn en dat de foto's "goed genoeg" zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:42
De One mag voorlopig niet meer verkocht worden in Nederland omdat er een microfoon in zit die enkel door Nokia gebruikt mag worden.

http://www.gsmarena.com/n...netherlands-news-5901.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinandoh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 11:51
henri86 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:16:
De One mag voorlopig niet meer verkocht worden in Nederland omdat er een microfoon in zit die enkel door Nokia gebruikt mag worden.

FUCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dat was gisteren toch al bekend, waarschijnlijk draait dit gewoon op een schikking uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33

Stond gisteren ook op tweakers. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, maar denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Er zal vast wel een licentiedeal gesloten worden, en anders zal er snel genoeg een alternatief gezocht worden. Volgens mij is het zo dat een uitspraak in een Europees land voor de gehele EU kan gelden? Dat was tenminste met de Apple vs. Samsung zaken zo. Als dat het geval is zal HTC er wel haast achter zetten om dit op te lossen.

Blijft wel jammer dat de consument weer de dupe is van dit soort zaken, al gaat het dit keer wel om een echte technologie en niet om een simpel software-patent. Ook een beetje jammer dat dit HTC overkomt, terwijl het erop lijkt dat het de leverancier van de microfoons is die hier fout zit.

[ Voor 14% gewijzigd door luappul op 23-04-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dit staat ook al met een update op Tweakers frontpage.
Daarbij lijkt het me eerder dat het richting de fabrikant van de microfoons moet verschuiven aangezien die de technologie verkopen aan HTC en deze zonder vooronderzoek niet op de hoogte had kunnen zijn van het feit dat ze deze niet mochten aankopen.
Maarja een bericht met aanklagen van concurrent is natuurlijk veel spannender en komt eerder groot in het nieuws, zeker met de aanloopproblemen die HTC al met de One heeft.

Ik blijf voorlopig nog even wachten met kopen omdat ik 1. mijn abbo nog niet mag verlengen en geen geld (over) heb voor losse tel en 2. even wacht to de productie een beetje goed loopt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:42
Ik weet niet hoor maar HTC mag wel eens naar buiten brengen wat die uitspraak betekent voor nederland en de mensen die allemaal nog een pre-order hebben staan.

Ik ga niet maanden wachten op een toestel, dan maar (helaas) naar een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Na bijna 2 weken gebruik wil ik even een opmerking maken mbt het stroom-verbruik.

Wanneer ik kijk naar het stroom-verbruik zie ik dat de Sense skin van HTC de grootste gebruiker is met zo ongeveer 30-40% van de accu. Is dit wel normaal ?

Zijn er wellicht nog wat tips om dit verbruik tegen te gaan ? Misschien hebben eigenaren van vorige modellen er ook last van. Dit is mijn eerste HTC en heb dus geen vergelijkingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Alara78 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:41:
Wanneer ik kijk naar het stroom-verbruik zie ik dat de Sense skin van HTC de grootste gebruiker is met zo ongeveer 30-40% van de accu. Is dit wel normaal ?
Ligt ook heel erg aan je gebruik. Als je bijvoorbeeld vier uur lang gaat internetten zal de kans nul zijn dat Sense alsnog 35% van je accu zal hebben verbruikt. Dat zullen op zo'n moment de browser en als verreweg grootste verbruiker het scherm zijn geweest.

Als je telefoon anderhalve dag vrijwel stationair op een bureau ligt te "niksen" en het scherm staat dus de meeste tijd uit zal een ander iets op dat moment dé stroomverbruiker zijn. Dat is dan bijv. het Android OS of in jouw geval blijkbaar Sense. Stel je accu is gedaald van 100% naar 40% terwijl je zelf weinig "deed" moet er toch iéts zijn dat die daling van 60% heeft veroorzaakt. Een gedeelte is dan 2/3G of Wifi, een gedeelte is achtergrond apps/widgets etc. en een gedeelte zal dan ook Sense zijn.

Dus, wat is jouw gemiddelde verbruik waarna je die 30-40% accuverbruik ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Alara78 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:41:
Na bijna 2 weken gebruik wil ik even een opmerking maken mbt het stroom-verbruik.

Zijn er wellicht nog wat tips om dit verbruik tegen te gaan ? Misschien hebben eigenaren van vorige modellen er ook last van. Dit is mijn eerste HTC en heb dus geen vergelijkingsmateriaal.
Sense is nogal alles omvattend. Alles wat HTC heeft aangepast en onder Sense heeft gestopt valt daaronder (in ieder geval, dat was zo tijdens mijn vorige HTC telefoons). Dus daar vallen ook de widgets, htc apps (en misschien ook wel blinkfeed?) onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alara78
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09-2024
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:55:
[...]

Ligt ook heel erg aan je gebruik. Als je bijvoorbeeld vier uur lang gaat internetten zal de kans nul zijn dat Sense alsnog 35% van je accu zal hebben verbruikt. Dat zullen op zo'n moment de browser en als verreweg grootste verbruiker het scherm zijn geweest.

Als je telefoon anderhalve dag vrijwel stationair op een bureau ligt te "niksen" en het scherm staat dus de meeste tijd uit zal een ander iets op dat moment dé stroomverbruiker zijn. Dat is dan bijv. het Android OS of in jouw geval blijkbaar Sense. Stel je accu is gedaald van 100% naar 40% terwijl je zelf weinig "deed" moet er toch iéts zijn dat die daling van 60% heeft veroorzaakt. Een gedeelte is dan 2/3G of Wifi, een gedeelte is achtergrond apps/widgets etc. en een gedeelte zal dan ook Sense zijn.

Dus, wat is jouw gemiddelde verbruik waarna je die 30-40% accuverbruik ziet :)
Ik begrijp dat er allerlei processen op de achtergrond draaien die stroom zullen verbruiken, maar had eerder gedacht dat Wi-Fi, 2G/3G en het Android OS meer stroom zouden vreten dan de skin van HTC.

Mijn gemiddeld gebruik bestaat over het algemeen uit surfen, mail checken/opstellen, beetje Youtube kijken en wellicht eventjes een game spelen.

Deze ochtend ben ik inderdaad een tijd bezig geweest met mail en zie dat dit nu de meeste stroom heeft verbruikt met 36%, gevolgd door Sense met 19%. Ik zit nu op 88% capaciteit, terwijl de telefoon nu ongeveer 3 uur aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f207/servival7/Screenshot_2013-04-23-11-34-31.png

zie hier mijn t-mobile apps die erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 19:14

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb gisteren mijn HTC One een harde reset moeten geven. Blinkfeed bleek maar hangen op vernieuwen, dit slurpte mijn hele accu leeg. Meteen de backup-functie kunnen testen, dit werkt super :D

De mijne komt uit de UK heb zelf nog geen update gehad, zit nog op 1.28
Ook merk ik dat de lens van mijn camera soms midden in valt (zoals het hoort) en soms aan de rechterkant zit.. In ieder geval ik krijg hele ruizige foto's uit de camera niet zoals het hoort...
Ook de OIS werkt voor mijn gevoel alleen bij video niet bij foto's...

@Chadi: denk het ook. Wacht nog even tot die beetje verkrijgbaar is anders zit ik lang zonder :(
BTW wees voorzichtig met de lens cover.. Heb hem altijd in de officiële case gehad van HTC zelf, en er zit al een krasje op :S

[ Voor 19% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 23-04-2013 12:17 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Mother_Goozz schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:12:
Ik heb gisteren mijn HTC One een harde reset moeten geven. Blinkfeed bleek maar hangen op vernieuwen, dit slurpte mijn hele accu leeg. Meteen de backup-functie kunnen testen, dit werkt super :D

Ook merk ik dat de lens van mijn camera soms midden in valt (zoals het hoort) en soms aan de rechterkant zit.. In ieder geval ik krijg hele ruizige foto's uit de camera niet zoals het hoort...
Gevalletje RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Laatst online: 08-03 22:29
Is NL in te stellen als taal out of the box bij een UK exemplaar?
Bij mijn Duitse One ging dat helaas niet :(. Keyboard ging wel in Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe

Hmm ja toch even een klein beetje nuanceren. Tweakers zegt het volgende:

"De uitspraak van de rechter is nog geen definitief vonnis: het gaat om een voorlopige voorziening. Nokia spande een kort geding aan, waarin de rechter zo snel mogelijk een oordeel heeft uitgesproken. Als ST Microelectronics in beroep wil, moet het binnen zeven dagen De rechter beveelt ST Microelectronics om de microfoons niet meer aan HTC te leveren tot maart 2014. De nu gemaakte telefoons mogen gewoon worden uitgeleverd."
NeWSJuNK schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:23:
Ik weet niet hoor maar HTC mag wel eens naar buiten brengen wat die uitspraak betekent voor nederland en de mensen die allemaal nog een pre-order hebben staan.

Ik ga niet maanden wachten op een toestel, dan maar (helaas) naar een concurrent.
Zoals hierboven gezegt mogen de reeds gemaakte toestellen gewoon worden gekocht.
Er zit een gyroscope in de camera voor motion stabilization. Zou daar misschien een probleem mee kunnen zijn? Kun je eens zo'n "ruizige" foto posten?

[ Voor 19% gewijzigd door EzMe op 23-04-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
servival7 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:06:
[afbeelding]

zie hier mijn t-mobile apps die erop staan.
En kan je ze gewoon verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Hessia schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:21:
[...]

En kan je ze gewoon verwijderen?
Of kan Sence ze niet hiden?

"Hide apps" gives you the option to select any and all apps and get them the heck out of the app drawer. To make them reappear, just uncheck them from the "Hide apps" section."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
EzMe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:32:
[...]

Of kan Sence ze niet hiden?

"Hide apps" gives you the option to select any and all apps and get them the heck out of the app drawer. To make them reappear, just uncheck them from the "Hide apps" section."
Wat ik weet van de Sony Xperia Z Kon je ze gewoon verwijderen, heb nu een unbranded toestel dus ik kan er helaas bij de HTC niet met zekerheid zeggen dat deze ook verwijderd kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinandoh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 11:51
Dus.... Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Hopen dat HTC snel nieuwe leverancier kan vinden voor de microfoon, en dat daardoor de productie niet stil komt te liggen en we NOG langer moeten wachten tot we HTC One in onze handen hebben.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Het staat er gewoon hoor:

"HTC laat in een statement aan All About Phones omtrent deze zaak weten dat de HTC One vooralsnog geen vertraging te verduren zal krijgen: "Hoewel HTC slechts beperkt partij is in deze kwestie betreuren wij de beslissing. Op dit moment zijn we in overleg met STM en bekijken we of het nodig is op zoek te gaan naar alternatieve oplossingen. In de tussentijd verwachten we niet dat deze beslissing directe gevolgen heeft voor de verkoop van onze telefoons." Desondanks is de kans groot dat HTC gebruik moet gaan maken van een ander type microfoon waardoor de productie van de HTC One op termijn alsnog in gevaar zal gaan komen."

Het lijkt er dus op dat HTC al een grote hoeveelheid mics heeft ingekocht.. en deze gewoon mogen verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door EzMe op 23-04-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
EzMe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:15:
[...]

Het staat er gewoon hoor:

"HTC laat in een statement aan All About Phones omtrent deze zaak weten dat de HTC One vooralsnog geen vertraging te verduren zal krijgen: "Hoewel HTC slechts beperkt partij is in deze kwestie betreuren wij de beslissing. Op dit moment zijn we in overleg met STM en bekijken we of het nodig is op zoek te gaan naar alternatieve oplossingen. In de tussentijd verwachten we niet dat deze beslissing directe gevolgen heeft voor de verkoop van onze telefoons." Desondanks is de kans groot dat HTC gebruik moet gaan maken van een ander type microfoon waardoor de productie van de HTC One op termijn alsnog in gevaar zal gaan komen."

Het lijkt er dus op dat HTC al een grote hoeveelheid mics heeft ingekocht.. en deze gewoon mogen verkopen.
Ik hoop niet dat de 'oude' telefoons nu een uitgeschakelde chip krijgen, want dat zou nogal zuur zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
netblade schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:23:
[...]

Ik hoop niet dat de 'oude' telefoons nu een uitgeschakelde chip krijgen, want dat zou nogal zuur zijn :'(
Volgens mij mag dat helemaal niet, en ik weet ook niet of dit kan. Het gaat hier denk ik om hardware (die membranen), de software om achtergrondgeluiden weg te filteren is helemaal niet exclusief van Nokia, en dit kunnen ze dus ook niet verbieden. Dan zouden ze dus de telefoons terug moeten halen om de hardware te vervangen, en daar stinkt niemand in natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd wat HTC voor alternatief moet zoeken, het lijkt erop dat dit toch wel de beste microfoon is op dit moment. HTC's met een andere microfoon kunnen dus best wel eens van mindere kwaliteit zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde als met de HTC One S, paar Tweakers die het weten, voor de rest kraait er geen haan naar :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
luappul schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:28:
[...]

Volgens mij mag dat helemaal niet, en ik weet ook niet of dit kan. Het gaat hier om hardware, de software om achtergrondgeluiden weg te filteren is helemaal niet exclusief van Nokia, en dit kunnen ze dus ook niet verbieden. Dan zouden ze dus de telefoons terug moeten halen om de hardware te vervangen, en daar stinkt niemand in natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd wat HTC voor alternatief moet zoeken, het lijkt erop dat dit toch wel de beste microfoon is op dit moment. HTC's met een andere microfoon kunnen dus best wel eens van mindere kwaliteit zijn....
Nouja we zullen zien, vooralsnog echt dik tevreden <3

Trouwens picie met bewolking met de nieuwe firmware, op zich redelijk te noemen vind ik zelf
Fototje sloterdijk
Standaard instellingen overigens, had beter het idee dat ik een HDR foto had kunnen maken

[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 23-04-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelW85
  • Laatst online: 12-08 22:09
Heren,

net iets cools ontdekt. In WhattsApp kan je de tekst "opnoemen" door op het microfoontje te drukken en dan wordt het vlekkeloos overgenomen als tekst in het typgedeelte. Dit zal ongetwijfeld ook werken voor notities etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:34

charrel

Cortisol4life..

MichaelW85 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:31:
Heren,

net iets cools ontdekt. In WhattsApp kan je de tekst "opnoemen" door op het microfoontje te drukken en dan wordt het vlekkeloos overgenomen als tekst in het typgedeelte. Dit zal ongetwijfeld ook werken voor notities etc.
Tja, heel nieuw.... Not. Dat doet mijn desire HD al jaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
Wat vinden jullie van de batterij van de htc one na 2 uur muziek luisteren via spotify en een beetje interneten zit ik al op 80% is dat snel of normaal? Ik vind het best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
netblade schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:30:
Trouwens picie met bewolking met de nieuwe firmware, op zich redelijk matig te noemen vind ik zelf.

Pagina: 1 ... 45 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)