[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Klopt Butra... daarom ga ik er ook niet op door :)
Locatie stuff allemaal uitzetten scheelt hier trouwens behoorlijk met standby tijd :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
vanmiddag even met de htc one gespeeld...maar ik vraag me af waar de taskmanager ( taakbeheer ) is gebleven......:O

ik ben op mn oude telefoon ( s2 ) gewend om via taskmanager mn Ramgeheugen op te schonen en apps te sluiten die ik niet meer gebruik ( of wil verwijderen )

heb ik ergens overheen gekeken of zit dit niet op de htc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

dubbel tap op de home knop

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ja daar kun je apps sluiten...maar waar kun jeje RAM opschonen? ( als je begrijpt wat ik bedoel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Hmm da's een goeie... hou ik even in de gaten, als iemand iets weet??

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
joey82 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:26:
ja daar kun je apps sluiten...maar waar kun jeje RAM opschonen? ( als je begrijpt wat ik bedoel )
Je leeft nog in de tijd van Windows Mobile heb ik het idee. Ram opschonen lol.

Taakbeheer (zou als het goed is tussen de apps moeten staan)
OF
Instellingen>Apps>Alleen Geactiveerd

Kun je zien wat in het RAM staat, hoe lang, en het eventueel stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door SAWYER op 20-04-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
SAWYER schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:28:
[...]

Je leeft nog in de tijd van Windows Mobile heb ik het idee. Ram opschonen lol.
neehoor....op de S2 / S3 kun je via taakbeheer gewoon Ram geheugen vrijmaken ( wat ik opschonen noem )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
joey82 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:31:
[...]
neehoor....op de S2 / S3 kun je via taakbeheer gewoon Ram geheugen vrijmaken ( wat ik opschonen noem )
Wat zeg ik dan? Ik weet wel dat het kan, het is alleen nutteloos aangezien Android een ingebouwde geheugen beheer heeft.

Tenzij het om batterijverbruik gaat, dan kun je beter greenify gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
oke....als android dat heeft waarom stond r dan in de ONE waar ik ff mee bezig was t Ram geheugen bijna helemaal vol:S er stond nog bijna niks op aan crap .... vond t maar raar....de verkoper wist t ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen van de eerste dag met de HTC One na 2,5 jaar iPhone 4:

Ten eerste vooral even wennen aan android omdat ik van iOS af kom, ik zat in het begin even te priegelen met die status updates linksboven aan het scherm die je naar beneden kan halen, dat ging niet echt lekker in eerste instantie. Het scherm is natuurlijk ook een stuk groter dan ik gewend ben en het ziet er prachtig uit, maar het retina dispaly van de iPhone was ook al mooi dus voor mij is vooral de grootte het verschil.

Ik merkte wel al vrij snel twee dingen waar ik me een beetje aan erger; ten eerste double tap om het scherm te resizen werkt niet zo feilloos als op de iPhone; daar werd je scherm vrijwel zonder uitzondering precies zo vergroot of verkleind dat het goed het scherm vulde, bij de HTC echter lijkt deze 'autofit' er niet te zijn. Misschien dat met wat aanpassingen aan de tekstgrootte dit issue verholpen kan worden, want met het grootte en scherpe scherm hoef je niet heel vaak te resizen, maar toch...
Ten tweede lijkt het touchscreen naar eerste indruk iets minder accuraat als het komt op links aantoetsen (bijvoorbeeld een paar links onder elkaar of paginanummers), bij iPhone had ik daar soms wel eens een issue mee maar op de One wilde ik bij drie links onder elkaar de bovenste openen, maar ik kreeg tot twee keer toe de onderste en toen de tweede...wederom ook een kwestie van gewenning hopelijk.

Hierna eigenlijk pas tweakers aangevuurd voor andere ervaring en toen zag ik de foto's van de 'panelgaps'. Bij mij is dit ook het geval en wel linksboven...nu ik het weet en 'gezien heb' vind ik het wel jammer omdat een belangrijke reden de tel te kopen was voor mij de 'rave reviews' waren over de bouwkwalaiteit en het materiaalgebruik en dit doet er wel iets aan af. Aangezien zoveel toestellen dit hebben vraag ik me echter af of er wel toestellen zijn zonder dit issue, het lijkt mij een geval van twee verschillende materialen die aan elkaar gemaakt moeten worden en dat is altijd lastig zonder gaps...Graag foto's van een flawless apparaat als die bestaat, dan kan ik afwegen of terugsturen echt een optie is, of dat dat echt teveel zeuren is. Over zeuren gesproken; de alu volume knop straalt kwaliteit uit maar waarom nou niet dat knopje bovenop ook van hetzelfde materiaal maken...ja die afstandsbediening functie natuurlijk...maar ja...

Wat positief is; het toestel ligt echt lekker in de hand ondanks de grootte en zowel de achterkant van alu als het glazen scherm voelen echt fijn aan, wederom is dit iets wat bij iPhone ook goed voor elkaar was maar gezien de grootte is het bij de One indrukwekkender. Het geluid is ook as advertised, indrukwekkend dus voor een telefoon.

Tenslotte nog een benchmarkje gedaan en vergeleken met de review van tweakers om te kijken of 'the guts' op alle cilinders vuren en jawel, het resultaat was zelfs nog wat beter dan in de test (misschien ook een reden niet te ruilen...

Mijn indruk tot zover is een 7+ maar dat licht vooral aan de panelgaps, als die kleiner/consistent zouden zijn was ik echt weggeblazen geweest (en daar had ik wel op gehoopt). Android is nog even wennen maar dat geef ik de tijd...zoals gezegd ben ik wel benieuwd of er ook Ones zijn zonder panelgap ellende.

Verder hou ik het topic nog maar een tijdje in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
miss een stomme vraag maar wat is een panelgap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een kiertje (tussen het scherm en de behuizing)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
endat is hinderlijk omdat?

miss een probleem met de eerste levering en hebben latere versie's er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 12:20
Dat is hinderlijk omdat het er niet uitziet. Voor zo'n prijzige design telefoon wil je toch geen kieren hebben die eventueel ook nog vol stof en vuil gaan zitten. Vind dit net zoiets als dat het geleverd word met een kras of andere beschadiging.

Eerste paar batches zijn meestal wel de slechtste. Vorig jaar had je bij de one x, xperia s en s3 ook veel van dit soort problemen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
terug naar de winkel dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
joey82 schreef op zondag 21 april 2013 @ 00:13:
endat is hinderlijk omdat?

miss een probleem met de eerste levering en hebben latere versie's er geen last meer van
De eerste leveringen zijn al lang geweest.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
netblade schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:02:
[...]

Vooralsnog niet, ik zie geen kiertjes scheurtjes of whatsoever, het enige wat me opvalt is dat het puntje waar je de simkaart mee 'uitdrukt' niet zo netjes is maar dat is dan ook het enige hier.
Als het niet teveel moeite kost, zou je dan eens een paar plaatjes willen schieten van de aansluitingen van alu op plastic aan de boven -en onderkant? Ik heb tot nu toe alleen maar foto's gezien van de gaps :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
geen 1 telefoon is helemaal 100% perfect volgens mij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
joey82 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:40:
oke....als android dat heeft waarom stond r dan in de ONE waar ik ff mee bezig was t Ram geheugen bijna helemaal vol:S er stond nog bijna niks op aan crap .... vond t maar raar....de verkoper wist t ook niet
Kreeg je een melding dat de geheugen vol zat of zag je dat in het geheugenbeheer?
Als het een melding is geweest, dan was er iets mis.

Was het geen melding, dan is er dus niks aan de hand. One heeft 2GB aan RAM en als er wat vrij is, dan wordt dat toegedeeld aan bepaalde apps en processen. Open je echter op dat moment een andere app, wordt het geheugen weer hergepriotiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik dacht altijd dat als de RAM vol zat dat je telefoon dan traag/langzaam werd:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
joey82 schreef op zondag 21 april 2013 @ 01:35:
ik dacht altijd dat als de RAM vol zat dat je telefoon dan traag/langzaam werd:O
Zoals ik zei, je zit nog in de Windows Mobile tijdperk.
Toen was dat deels waar en was het vrijmaken van geheugen handig.

Maar met Android nu wordt geheugen gewoon gereserveerd en verdeeld naar prioriteit en voorgrond/achtergrond. Mijn One X heeft "maar" 1GB aan geheugen en daarvan is bijna altijd wel 80-90% van in gebruik. Echter is hij nooit traag geweest, niet eens een beetje. Laat staan de One :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
SAWYER schreef op zondag 21 april 2013 @ 01:39:
[...]

Zoals ik zei, je zit nog in de Windows Mobile tijdperk.
nee dat zit ik niet...ik vroeg me dat gewoon af meer niet.....niet iedereen heeft verstand van die dingen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:07
Na een dagje flink gespeeld te hebben met dit toestel kan ik zeggen dat het een van de fijnste toestellen is die ik ooit in bezit heb gehad. Alles werkt out of the box, wel heb ik een (voor mij niet storende) gap aan de onderkant van het toestel bij het speakertje. Hier zie je als je goed kijkt een kier. Ik vind het niet erg het zit verder namelijk gewoon goed vast. Het scherm is echt enorm fijn, de inkijkhoek (afkomend van een Desire Z) is, zeker in zonlicht, geweldig te noemen!
Hoe de batterij zijn werk doet geen idee, ik vind het voor de eerste dag dik 5 uur screentime en testen erg netjes, de tijd zal het leren.
Enkel viel me een ding op, ik heb zelf een T-Mobile abo, en ik krijg helaas geen mogelijkheid om LTE te selecteren de netwerkvoorkeurs instellingen
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/3nktfli9r/Screenshot_2013_04_21_03_54_40.png
Wat ik wel gek vind is dat ik een netwerk kan vinden wat ik niet kan plaatsen, nu weet ik dat Tele2 hier een LTE netwerk actief heeft op de 2600Mhz band maar dan zou dat toch weergeven moeten worden in plaats van "IQ" Wat zien jullie bij deze instellingen met een T-Mobile sim er in?
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/6t5f5r3fp/Screenshot_2013_04_21_04_06_37.png

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:34
Klopt het dat mijn HTC one maar 1.5 gb ram heeft? Hoor graag of iedereen dit heeft of dat dit een fout is
Bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26
Timmie60 schreef op zondag 21 april 2013 @ 07:17:
Klopt het dat mijn HTC one maar 1.5 gb ram heeft?
Nee, jouw One heeft 2GB :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:55:
Mijn ervaringen van de eerste dag met de HTC One na 2,5 jaar iPhone 4:

Ik merkte wel al vrij snel twee dingen waar ik me een beetje aan erger; ten eerste double tap om het scherm te resizen werkt niet zo feilloos als op de iPhone; daar werd je scherm vrijwel zonder uitzondering precies zo vergroot of verkleind dat het goed het scherm vulde, bij de HTC echter lijkt deze 'autofit' er niet te zijn. Misschien dat met wat aanpassingen aan de tekstgrootte dit issue verholpen kan worden, want met het grootte en scherpe scherm hoef je niet heel vaak te resizen, maar toch...
Dit is een functie die ik op iOs heel veel gebruik en hier ga ik me ook vast aan irriteren.

Je hebt het over de scherpte van het retinadisplay, maar die heeft een iPhone 4 helemaal niet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:55:

Ik merkte wel al vrij snel twee dingen waar ik me een beetje aan erger; ten eerste double tap om het scherm te resizen werkt niet zo feilloos als op de iPhone; daar werd je scherm vrijwel zonder uitzondering precies zo vergroot of verkleind dat het goed het scherm vulde, bij de HTC echter lijkt deze 'autofit' er niet te zijn.
Je bedoelt in de webbrowser? Gebruik je de stockbrowser, chrome of een andere? Ik weet niet precies welke functie je bedoelt maar je kan ook gewoon een market variant nemen zoals Dolphin, Firefox.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
over het kiertje volgens mij heeft het geen nut om de telefoon terug te brengen. als ik het zo hoor en lees hebben alle geleverde One's kiertjes. ik zelf heb de zilveren en en de zwarte en beide hebben dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 21:33

emzed

*

Hier geen kieren in het toestel.

Wel vind ik de touch gevoeligheid van de back en home toets vaak matig. Iemand met dezelfde ervaring?

Oh: update, dat kwam door de energiebesparingsmodus

[ Voor 16% gewijzigd door emzed op 21-04-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:57
HTC heeft het anders, en naar mijn mening beter opgelost dan Apple wb. inzoomen: de tekst wordt automatisch aangepast aan het scherm, daardoor hoef je niet de hele tijd van links naar rechts te scrollen. Doucle tap werkt dan echt prima hoor.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed

emzed

*

Over Apple gesproken, in veel reviews wordt gedaan alsof dit toestel op alle gebieden gelijk aan of beter is dan apple, dat is gewoon niet zo. Pak eens zo mooie hd foto uit je gallery en zoom in en uit. Hier zit een merkbare vertraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Toch wel jammer van die productiefoutjes. Ik ben benieuwd wat de behuizing gaat doen na enkele maanden gebruik. Mijn Xperia X1 (ook door HTC gebouwd) had na verloop van tijd ook scheuren in het plastic en dergelijke.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Inmiddels zelf ook trotse eigenaar van een HTC One. Heb zelf gelukkig geen last van kieren. Wel is het zo dat ik er met geen mogelijkheid de screenprotector er goed op krijg. Blijft aan de linkerkant van het scherm lucht zien onder de screenprotector. Heeft denk ik toch met het scherm te maken

Fotos maken vind ik erg belangrijk, ik heb hier laatst een aantal fotos voorbij zien komen (van gebruikers), die ik in kwaliteit matig vond. Ik heb nu een aantal foto's gemaakt en oordeel zelf.
Wat heel belangrijk is: Maak je lens af en toe schoon!

Ze zijn bijna allemaal gemaakt doormiddel van point and shoot.

Afbeeldingslocatie: http://s20.postimg.org/pj24st3c9/2013_04_21_09_55_21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s20.postimg.org/62hf6a889/2013_04_21_10_02_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s20.postimg.org/n4a98dn3d/2013_04_21_10_03_32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s20.postimg.org/52r4akt2h/2013_04_21_10_04_00.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:42
Er zit een standaard "nieuws en weer" widget op de One. Maar als je die gebruikt zien de foto's die er soms bijgeplaatst worden op het Homescreen wel heel raar uit. Net of de widget onjuist geresized wordt. Hebben anderen dit oook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
emzed schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:21:
Over Apple gesproken, in veel reviews wordt gedaan alsof dit toestel op alle gebieden gelijk aan of beter is dan apple, dat is gewoon niet zo. Pak eens zo mooie hd foto uit je gallery en zoom in en uit. Hier zit een merkbare vertraging in.
Snap de vergelijking niet met Apple om eerlijk te zijn. Alsof Apple foutloos is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
zedzed1 schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:37:
Inmiddels zelf ook trotse eigenaar van een HTC One. Heb zelf gelukkig geen last van kieren. Wel is het zo dat ik er met geen mogelijkheid de screenprotector er goed op krijg. Blijft aan de linkerkant van het scherm lucht zien onder de screenprotector. Heeft denk ik toch met het scherm te maken

Fotos maken vind ik erg belangrijk, ik heb hier laatst een aantal fotos voorbij zien komen (van gebruikers), die ik in kwaliteit matig vond. Ik heb nu een aantal foto's gemaakt en oordeel zelf.
Wat heel belangrijk is: Maak je lens af en toe schoon!

Ze zijn bijna allemaal gemaakt doormiddel van point and shoot.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
hoe maak je je lens goed schoon volgens jouw? Durf het niet echt nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
alwaysleft schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:47:
[...]
hoe maak je je lens goed schoon volgens jouw? Durf het niet echt nog..
Bij het plaatsen van een screenprotector krijg je een microvezel doekje. Deze gebruik ik maar, als ik dit niet heb mijn tshirt, ligt wel aan de stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
zedzed1 schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:53:
[...]

Bij het plaatsen van een screenprotector krijg je een microvezel doekje. Deze gebruik ik maar, als ik dit niet heb mijn tshirt, ligt wel aan de stof.
Krijg je dan geen krassen met je tshirt. Op je tshirt zit toch ook stof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Het geluid van de meegeleverde headset vind ik trouwens erg goed, en bovendien passen ze voor in ear oordopjes in 1x in mijn oren, meestal vallen ze er uit. Heeft iemand nog kunnen kijken of hij/zij wel LTE netwerken kan selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
netblade schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:23:
Het geluid van de meegeleverde headset vind ik trouwens erg goed, en bovendien passen ze voor in ear oordopjes in 1x in mijn oren, meestal vallen ze er uit. Heeft iemand nog kunnen kijken of hij/zij wel LTE netwerken kan selecteren?
Voor zover ik begrepen heb heeft T-Mobile die functie eruit gehaald bij haar toestellen. Zodra het bij T-mobile beschikbaar komt, wordt LTE er middels een update weer op het menu bijgeplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Doncab schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:26:
[...]

Voor zover ik begrepen heb heeft T-Mobile die functie eruit gehaald bij haar toestellen. Zodra het bij T-mobile beschikbaar komt, wordt LTE er middels een update weer op het menu bijgeplaatst.
Hmm maar ik heb een unbranded international versie, heb helaas alleen even geen microsim van KPN liggen,
Ik heb model type PN071000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
netblade schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:23:
Zover ik het begrepen heb zal de One automatisch LTE kiezen als dat in je abo zit, je zal niet een apart lte netwerk zien naast het 2g/3g netwerk.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
wimstradamus schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:39:
[...]

Zover ik het begrepen heb zal de One automatisch LTE kiezen als dat in je abo zit, je zal niet een apart lte netwerk zien naast het 2g/3g netwerk.
Nouja kwestie van afwachten dus :) NL Alert en dat soort spul kwam er ook al automatisch in te staan, geen T-Mobile wallpapers tho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven__NL schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:25:
[...]

Snap de vergelijking niet met Apple om eerlijk te zijn. Alsof Apple foutloos is ....
Ooh gut mag er niets met Apple vergeleken worden hier? iOS is op dat gebied gewoon beter, foutloos is het niet maar dat beweerd ook helemaal niemand,
emzed schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:21:
Klopt en dat is jammer, dit komt toch door het ontbreken van hardware optimalisatie binnen Android, iets wat iOS natuurlijk wel heeft doordat ze veel minder hardware hoeven te ondersteunen.

Als Android gebruiker merk je het niet zo maar als je Android en iOS gebruikt met je de minuscule vertraging binnen Android toch wel eens. Ik laat het er niet voor liggen maar het is zeker merkbaar.
Ivo NL schreef op zondag 21 april 2013 @ 10:05:
HTC heeft het anders, en naar mijn mening beter opgelost dan Apple wb. inzoomen: de tekst wordt automatisch aangepast aan het scherm, daardoor hoef je niet de hele tijd van links naar rechts te scrollen. Doucle tap werkt dan echt prima hoor.
Vind je dat fijner? In installeer juist altijd een browser die zoomt zoals iOS.
Webpagina's worden er nog al eens door uit zijn verband getrokken namelijk en dat vind ik minder fraai dan te moeten scrollen van links naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Uit eindelijk is het wanneer je van Apple af komt gewoon kwestie van wennen. Kleine vertragingen zul je op den duur toch niet meer merken aangezien je er aan gewend raakt.

Maar wat betreft de browser, dat nou maar net wat je het liefste hebt. Ik heb liever de mogelijkheid dat de tekst binnen me scherm zit en gewoon op en neer hoef te scrollen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:57
Ik vind het op Android ook veel fijner. Vind het zelfs op de iPad irritant dat ik van links naar rechts moet scrollen. Verder eerlijk gezegd helemaal geen last van vertraging op Android. Sneller dan mn iPad 2 iig.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik ga er nie aan wennen ben ik bang want ik heb er nog een iPad bij. Maar goed het maakt me niet uit hoor in constateer alleen maar.

Wat ik dan weer wel vervelend vind is de Lag in het toetsenbord, op Android heb ik vaak dat ik sneller typ dan het toetsenbord kan verwerken, dit had ik al op mijn Nexus S maar recenter ook op de OneX en de S3. Ik weet niet of het bij de One al is opgelost door zijn nieuwere hardware maar vervelend OS het soms wel. IOS heeft dit niet en WP8 (wat ik nu gebruik) ook een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:42
Donstil schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:52:
Nou ik ga er nie aan wennen ben ik bang want ik heb er nog een iPad bij. Maar goed het maakt me niet uit hoor in constateer alleen maar.

Wat ik dan weer wel vervelend vind is de Lag in het toetsenbord, op Android heb ik vaak dat ik sneller typ dan het toetsenbord kan verwerken, dit had ik al op mijn Nexus S maar recenter ook op de OneX en de S3. Ik weet niet of het bij de One al is opgelost door zijn nieuwere hardware maar vervelend OS het soms wel. IOS heeft dit niet en WP8 (wat ik nu gebruik) ook een stuk minder.
Had jij de One al of nog in blijde afwachting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51

JJ93

Error 418

Batterijverbruik heeft me positief verrast. Hij heeft nu 25 uur aangestaan en ik begon met 58% lading toen ik hem gister unboxde. Nu zat ik op 8% en begon het rode ledje te knipperen en ik heb hem dan ook aan de lader gedaan (was ik van plan om 5% origineel voor de eerste keer :P).

Dus twee dagen lijkt me wel haalbaar, heb gister nog redelijk wat op youtube gezeten om boomsound/beats audio te testen en de bijgeleverde oortjes. Wat apps installeren, browsen, facebook/twitter/dropbox integreren etc. dus dat zit allemaal prima. En dat out of the box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NeWSJuNK schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:00:
[...]

Had jij de One al of nog in blijde afwachting..
Nee nee nog in verwachting, daar ben ik benieuwd hoe de One het doet op dit vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
Ik heb nu een s3 en hopelijk binnenkort een zwarte htc one. Heeft iemand een zelfde overstap gemaakt? En is het een grote stap vooruit of valt dat allemaal wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51

JJ93

Error 418

jwakie schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:36:
Ik heb nu een s3 en hopelijk binnenkort een zwarte htc one. Heeft iemand een zelfde overstap gemaakt? En is het een grote stap vooruit of valt dat allemaal wel mee?
Qua behuizing een grote stap vooruit. Er was hier gister een vriend en hij heeft een S3. Echt wel een groot verschil als je kijkt naar helderheid van het scherm en de behuizing :+

Performance.. je gaat van een Exynos 4412 quad naar Snapdragon 600.
http://cpuboss.com/cpus/S...s-Qualcomm-Snapdragon-600

Over het algemeen zal alles net wat sneller gaan.

Je mist wel een microsd kaart en verwisselbare accu. Ik heb zelf genoeg aan 32gb, vorige telefoon had 8gb en 2gb sd card voor custom roms.. :P

Als je kijkt naar het gevoel dan is de HTC One wel een redelijke stap vooruit maar de S3 is nog steeds een prima toestel.

Zelf van LG Optimus 2x naar HTC One. Enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Iemand een idee hoe je een nieuwe folder maakt in de app drawer? De bestaande kan ik wel van naam veranderen, maar een nieuwe aanmaken is mij nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

RobbieN schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:32:
Iemand een idee hoe je een nieuwe folder maakt in de app drawer? De bestaande kan ik wel van naam veranderen, maar een nieuwe aanmaken is mij nog niet gelukt.
de icoon die je in een map wil plaatsen boven een ander icoon houden

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
wontcachme schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:40:
[...]

de icoon die je in een map wil plaatsen boven een ander icoon houden
<3 uuhh zo simpel dus. Had ik zelf ook ip moeten kunnen komen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed

emzed

*

RobbieN schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:32:
Dat kan alleen als je de weergave in 'aangepast' hebt staan. Niet in alfabetische sortering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
Nee dat is did het punt als ik link Naar applicaties zegt hij 1.5 gb ram is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
Als ik bij mijn HTC one naar instellingen ga en dan naar apps en daarna naar openstaande applicatie staat er dat ik maar 1.5 gb ramhebt terwijl de swoede zeggen 2 gb. Heeft ieder one toestel dit of ben ik de enige hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:54
Timmie60 schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:15:
Als ik bij mijn HTC one naar instellingen ga en dan naar apps en daarna naar openstaande applicatie staat er dat ik maar 1.5 gb ramhebt terwijl de swoede zeggen 2 gb. Heeft ieder one toestel dit of ben ik de enige hoor het graag
Een deel zal standaard gereserveerd zijn voor het os, niks om je zorgen over te maken. Sowieso is het met de huidige 2gb niet meer nodig om je druk te maken over genoeg intern geheugen. Ontspan en geniet van je nieuwe One

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
Bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 07-10 12:41
Timmie60 schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:15:
Wat je zegt klopt. Heb hetzelfde.
Als je gaat naar Settings -> About -> Hardware information zie je dat er gewoon 2 GB geheugen inzit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de intensiteit en duur van het trillen van de telefoon aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:54:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de intensiteit en duur van het trillen van de telefoon aan te passen?
Intensiteit kan volgens mij sowieso niet, de duur van het trillen kan standaard niet worden aangepast volgens mij, maar het wel mogelijk dat te doen in bepaalde apps ( meende bijvoorbeeld in whatsapp z'n optie te zien ).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zondag 21 april 2013 @ 09:43:
[...]

Dit is een functie die ik op iOs heel veel gebruik en hier ga ik me ook vast aan irriteren.

Je hebt het over de scherpte van het retinadisplay, maar die heeft een iPhone 4 helemaal niet.
Jawel hoor, de 4 was de eerste met dat display.
wontcachme schreef op zondag 21 april 2013 @ 09:50:
[...]

Je bedoelt in de webbrowser? Gebruik je de stockbrowser, chrome of een andere? Ik weet niet precies welke functie je bedoelt maar je kan ook gewoon een market variant nemen zoals Dolphin, Firefox.
Ik had het over de standaardbrouwser maar dat is inderdaad een goed idee als zoomen in die browsers anders werkt. Tsja je moet het wat tweaken dat android he...ben ik niet zo aan gewend maar daar is dit topic voor :)

Nog iemand foto's van een one zonder panelgaps tussen het front en het plastic aan de zijkant? Ik heb nog even extra wat bekeken/gezocht en het achterste paneel (de achterkant) zit er echt extreem strak op. Zou mooi zijn als de voorkant hetzelfde was maar ik zie ook bij anderen de kieren(tjes) tussen de voorzijde en de zijkanten zitten...

Ben nog steeds aan het afwegen of ik er iets aan wil doen (dwz ruilen). Zo ja is dit dan een reden om binnen 48h mezelf te melden of is de standaardtermijn van 7 (of 14 tegenwoordig) dagen daar ook nog goed voor?

EDIT: hier nog een internationaal topic over 'mind the gap': http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2197732

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:42
Volgens mij is de autofocus van mn camera ermee opgehouden, hij stelt niet meer scherp. Ik had dit eerder al eens maar na een reboot was het weer goed.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

NoepZor schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:11:
Volgens mij is de autofocus van mn camera ermee opgehouden, hij stelt niet meer scherp. Ik had dit eerder al eens maar na een reboot was het weer goed.
Werkt het ook niet om Force Close te doen bij de camera in de instellingen ? Misschien dat dit het probleem kan oplossen. ( en eventueel 'clear data' gebruiken )

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
Mooi toestel, goed geluid. Ben benieuwd hoe het alu van de achterzijde zich gaat houden.

Hi, iemand enig idee of je de volgorde van de vensters (pagina's met apps) kan veranderen?
Tap en hold op een leeg plekje van een venster levert de mogelijkheid op om vensters toe te voegen of te verwijderen en om widgets en apps toe te voegen. De volgorde wijzigen lijkt niet te kunnen?

Iets anders, meer algemeen: is er al een mogelijkheid om oude afspraken langer dan een maand geleden in de agenda op het device te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Vandaag nog eens wat gespeeld met de camera, en ik was er eerst niet echt in geboeid, maar zoë is echt een leuke en fijne toevoeging eraan. Kon zo in 30 seconden een feestje van gisterenavond laten zien, echt super. Iedereen die hem voor het eerst ziet vind het scherm echt super mooi, ook in direct zonlicht is alles uitstekend zichtbaar (mits de helderheid op automatisch staat). De speakers vind iedereen erg goed, ik hoor (waarschijnlijk mede door beats) zelfs een goede (voor telefoonbegrippen) bass door die speakertjes heen. Al met al totaal geen spijt dat ik m'n Sony XZ toch maar heb ingeruild voor mijn eerste keuze. Het wachten was lang, maar dan heb je ook wat. Morgen voor het eerst de batterij maar eens testen op een werkdag, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-10 10:01
Heeft iemand een filmpje of uitleg hoe je de zoe functie op de mobiel moet gebruiken? Op internet had ik gelezen dat je elementen uit beeld kon verwijderen dmv Zoe. Aleen ben ik ee nog niet achter gekomen hoe dit werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Thomas19903 schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:57:
Heeft iemand een filmpje of uitleg hoe je de zoe functie op de mobiel moet gebruiken? Op internet had ik gelezen dat je elementen uit beeld kon verwijderen dmv Zoe. Aleen ben ik ee nog niet achter gekomen hoe dit werkt
Het zijn alleen bewegende objecten verwijderen, heb het zelf nog niet kunnen testen anyways het zit onder je fotoeditor bij retoucheren -> object verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Thomas19903 schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:57:
Bedoel je zoiets ?
YouTube: HTC Show Me Videos

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahoel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 11:28
Nu een paar dagen met de One gespeeld en ben erg weg van. Wat een geweldig scherm. Alles ziet er haarscherp uit. En het werkt allemaal ook erg snel. Kom van de DHD af, daarvoor HD Blackstone. Elk 2 jr een toestel en dan zijn de verschillen wat groter.

Over de camera maakte ik mij zorgen door sommige reviews. Ben erg tevreden. Natuurlijk kan je niet zover digitaal inzoomen, als de foto eenmaal gemaakt is. Maar het is veel sneller nu en de lens is goed. Groothoek. Goede kleuren. Maar ook kopie van een A4'tje is goed. Dit gebruik ik veelvuldig voor de administratie. Dit in tegenstelling wat ik in sommige reviews zag.

Geluid is geweldig, wat een verschil. Ik had en het liefst nog 1,5 cm korter gehad. De off-knop is niet zonder schuiven te bedienen. Alhoewel dat wel went. Hij ligt goed in de hand en past goed in de broekzak. Hij is minder robuust dan de Desire HD. Het enige wat ik best vreemd vind, is dat hij warm wordt. Vooral de achterkant. Van naden heb ik geen last. Ben erg blij met mijn preorder en geduld. O-) Nu nog een nachtje slapen voordat die micro simkaart omgezet wordt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Rahoel schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:11:
Het enige wat ik best vreemd vind, is dat hij warm wordt. Vooral de achterkant.
Aluminium geleidt warmte beter dan plastic. Dus de behuizing zal sneller warm worden dan een plastic variant. Het is eigenlijk gewoon een grote koeler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:56
Rahoel schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:11:
Hij is minder robuust dan de Desire HD.
Hoe valt dit je op?
Ik ga het morgen meemaken. Ik kom ook van de Desire HD af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 20:59

wootah

They see me trollin'

yannickie111 schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:17:
[...]

Hoe valt dit je op?
Hmm ik heb niks te klagen, ik had ook eerst een Desire HD.

Enige waar ik me wel aan erger is het af en toe kraken van geluid bij sommige apps.
Ik heb het gevoel dat bijvoorbeeld youtube niet echt geaccelereerd word. In andere apps geen last van gek genoeg.

Bijvoorbeeld, als ik de video van youtube download in 1080p en dan afspeel in VLC, dan is alles vloeiend. Het heeft in ieder geval niks te maken met het volume :?

[ Voor 15% gewijzigd door wootah op 21-04-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 18:36
Ik krijg mijn one niet meer aan. Iemand tips, hints of ideeen?
Vannacht aan de oplader gehad, toestel wel helemaal uitgezet. (vraag me niet waarom) Vanochtend trok ik laadkabel eruit en wilde hem aanzetten maar reageert nergens op.
Hoop niet dat the One staat voor een week levensduur. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelW85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 22:09
Takkiedroid1970 schreef op maandag 22 april 2013 @ 06:35:
Vannacht aan de oplader gehad, toestel wel helemaal uitgezet. (vraag me niet waarom) Vanochtend trok ik laadkabel eruit en wilde hem aanzetten maar reageert nergens op.
Als je hem aan het infuus hangt, brandt het oplaadlampje dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahoel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 11:28
yannickie111 schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:17:
[...]

Hoe valt dit je op?
Het aluminium aan de zijkanten en vooral de hoeken zijn op de DHD dikker. Die van mij is vaak gevallen, ook tijdens het fietsen. Slechts enkele deukje in het aluminium. Dat zou volgens mij wat meer negatieve gevolgen hebben met de One.

Btw, weet iemand hoe je het toetsenbord weer weg krijgt? Bijv. Als je in dit forum een berichtje laat en je wil cd het hele scherm zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalrune
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-08 10:15
Takkiedroid1970 schreef op maandag 22 april 2013 @ 06:35:
Ik heb dat ook eens met mijn Nexus 7 gehad. Probeer eens om de aan en uit knop 20 seconden vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vandaag ontvangen de eerste mensen hun T-Mobile exemplaar van de HTC One. Ik ben benieuwd of deze eerste batch meteen al branded is of heel misschien niet. Dat laatste geval zou natuurlijk mooi zijn. Hopelijk melden de eerste ontvangers het hier! Ikzelf ontvang hem morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 20:59

wootah

They see me trollin'

Rahoel schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:07:
[...]

Het aluminium aan de zijkanten en vooral de hoeken zijn op de DHD dikker. Die van mij is vaak gevallen, ook tijdens het fietsen. Slechts enkele deukje in het aluminium. Dat zou volgens mij wat meer negatieve gevolgen hebben met de One.

Btw, weet iemand hoe je het toetsenbord weer weg krijgt? Bijv. Als je in dit forum een berichtje laat en je wil cd het hele scherm zien.
Dat is natuurlijk een onzin rede, gewoon je telefoon niet laten vallen 8)7
Dan denk je misschien "gemakkelijker gezegd dan gedaan" maar ik heb mijn Desire HD in de 2,5 jaar dat ik hem had nog nooit laten vallen. :*)

toetsenbord, mja terug knop? ik zit nog erover na te denken of ik toch weer go keyboard ga installeren, die heeft zo'n toetsenbord verdwijn knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:03

Felyrion

goodgoan!

Rahoel schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:07:
[...]
Ik zie dat ze het hide keyboard knopje hebben weggehaald met de stap naar sense 5. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze geen alternatief hiervoor hebben ingebouwd..

Ik ben zelf Swiftkey gaan gebruiken, daar kun je het toetsenbord verstoppen door over de toetsen naar beneden te vegen. Misschien zit dat erin?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet gewoon de terugknop? Dat werkt iig wel op de One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:42
Metian schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:46:
[...]

Werkt het ook niet om Force Close te doen bij de camera in de instellingen ? Misschien dat dit het probleem kan oplossen. ( en eventueel 'clear data' gebruiken )
Dit lost het probleem helaas niet op. De belichtingswaarde flipt ook erg hard, dit kan komen doordat hij de focus niet goed legt, of omdat er iets anders aan de hand is.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik ben toch niet zo tevreden over de batterijduur van de One;
Haalde gister maar 2,5 uur screen on time en 10,5 uur stand-by.
10:30 uur begonnen met 100%, en om 22:30 uur zat ik al op 11% :(

Heb helemaal niets bijzonders gedaan gister; beetje gesurfd met Chrome, Twitter gecheckt en paar foto's gemaakt.

Dit op een volledig uitgeklede custom rom (ARHD 6.0), en zoveel mogelijk de in de achtergrond draaiende apps geblokkeerd (zoals Google Maps, Facebook & Twitter etc.)

Met mijn Galaxy SIII haalde ik met de zelfde settings en apps makkelijk 4 a 5 uur screen on time.

[ Voor 6% gewijzigd door edgarf28 op 22-04-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:24
Roms hebben altijd even nodig voor ze optimaal werken kwa batterijduur. Mijn One X redde de eerste week net aan een dag, terwijl ik nu na 3 weken makkelijk 2 dagen red (met hetzelfde gebruik).

[ Voor 6% gewijzigd door Patrick V. op 22-04-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:16
edgarf28 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:44:

Heb helemaal niets bijzonders gedaan gister; beetje gesurfd met Chrome, Twitter gecheckt en paar foto's gemaakt.

Dit op een volledig uitgeklede custom rom (ARHD 6.0), en zoveel mogelijk de in de achtergrond draaiende apps geblokkeerd (zoals Google Maps, Facebook & Twitter etc.)

Met mijn Galaxy SIII haalde ik met de zelfde settings en apps makkelijk 4 a 5 uur screen on time.
Heb je wel de FAQ van ARHD gelezen, daarin staat soms dat je bijvoorbeeld je battery stats moet 'cleanen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
edgarf28 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:44:

Direct al geroot? Ik zou hem eerst goed uittesten voordat ik zoiets doe, misschien heb je wel een rotte batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vind het zeuren met custom roms over een batterij altijd wat lastig, er zijn zoveel factoren waarop het dan fout kan gaan.
Verkeerde kernel, gewenningstijd (is vaak het geval tot een week of zelfs 2), apps die blijven starten, fout geschreven roms etc etc.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist heel tevreden over de batterij, hoewel het pas de eerste cycle was.
Zeker 2,5 uur schermtijd, 3 uur Poweramp muziek, veel gespeeld met Bluetooth en wat browsen en twitteren. Ook nog een kwartiertje MLB livestream gekeken. Daarmee exact 24 uur uitgehouden.

Overigens is de automatische helderheid vrij "royaal". Vind 'm alsnog heel helder in een donkere omgeving, volgens mij zou dat wel een tikkie minder kunnen voor langere batterijduur. Is overigens wel op te lossen door de optie "beperkte helderheid" in de Power Saving opties.

Van het weekend de geluidsopname eens testen tijdens Major Lazer. Bass genoeg, dus het wordt een echte vuurproef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:37:
Ik ben juist heel tevreden over de batterij, hoewel het pas de eerste cycle was.
Zeker 2,5 uur schermtijd, 3 uur Poweramp muziek, veel gespeeld met Bluetooth en wat browsen en twitteren. Ook nog een kwartiertje MLB livestream gekeken. Daarmee exact 24 uur uitgehouden.

Overigens is de automatische helderheid vrij "royaal". Vind 'm alsnog heel helder in een donkere omgeving, volgens mij zou dat wel een tikkie minder kunnen voor langere batterijduur. Is overigens wel op te lossen door de optie "beperkte helderheid" in de Power Saving opties.

Van het weekend de geluidsopname eens testen tijdens Major Lazer. Bass genoeg, dus het wordt een echte vuurproef.
Oeh jaloers, daar had ik ook graag heen gewild, Tivoli toch?
Ben erg benieuwd naar je samples

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, Paradiso.
Ik had zelf wel naar Tivoli gewild (want begint later en heeft Dillon Francis in voorprogramma en heb ML al in Paradiso gezien in november), maar het was 2 stemmen tegen 1.

In november heb ik met mijn Note 2 opnames gemaakt, maar die waren echt onbruikbaar (ipv bass een keiharde tik). Goed vergelijkingsmateriaal dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 09-10 12:06
Is er al een idee wanneer de eerste softwareupdates gaan uitkomen?
Sense & JB upgrade? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
frye schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:03:
Is er al een idee wanneer de eerste softwareupdates gaan uitkomen?
Sense & JB upgrade? :)
Zit toevallig wat op XDA te struinen. Lees dat iemand in rusland versie 1.29 al heeft, rest van europa lijkt nog niks te ontvangen.

http://forum.xda-develope...read.php?t=2243645&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
djpsycho82 schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:06:
[...]

Zit toevallig wat op XDA te struinen. Lees dat iemand in rusland versie 1.29 al heeft, rest van europa lijkt nog niks te ontvangen.

Komt de komende paar weken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:35
netblade schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:11:
[...]

Komt de komende paar weken wel.
Hier de onofficiele changelog :

http://all-rss.com/item-7...an-update-on-1-29-401-12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
djpsycho82 schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:06:
[...]

Zit die nog niet op de Nederlandse toestellen? Ik zag gister op Phandroid namelijk dat de Dev versies er ook mee uitgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Ik vraag me af of iedereen het heeft of een klein groepje. Als ik het toestel ter hoogte van de front camera vast houd dan valt mijn wifi signaal z.g.a. compleet weg.

Eerder in het topic hadden we het er al over, maar nu zijn er wat meer toestellen in omloop.

Edit: Soms kan ik geen Nederlands schrijven. :+

[ Voor 10% gewijzigd door RobbieN op 22-04-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 19:10
Je antennes zitten daar... nogal logisch dat je signaal dan wegvalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Laatst online: 27-12-2022
RobbieN schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:12:
Ik vraag me af of iedereen het heeft of een klein groepje. Als ik het toestel ter hoogte van de front camera vast houd dan valt mijn wifi signaal z.g.a. compleet weg.

Eerder in het topic hadden we het er al over, maar nu zijn er wat meer toestellen in omloop.

Edit: Soms kan ik geen Nederlands schrijven. :+
Dit is weinig nieuws, ik kan mijn oude Sensation ook zo vasthouden (landscape bijvoorbeeld) dat de signalen totaal uitvallen... Als je het weet, kun je het ook voorkomen ;-)
Pagina: 1 ... 44 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)