[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
Koning0313 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:03:
Waarom wordt de levertijden en prijzen nou weer gesloten? was een hartstikke interessant topic waar vooral vandaag veel bekend werd gemaakt. kan die weer open aub?
Het staat gewoon in de MOD break hoor:
*dicht*

Nog geen uur geleden maak ik melding dat we hier geen slowchat willen hebben, men negeert mijn opmerking en gaat vervolgens gewoon door met allemaal off-topic gebabbel.
Ze willen gewoon niet dat iedereen gaat vertellen dat zijn of haar telefoon verzonden is.. Zit toch ook niemand op te wachten? Het enige wat duidelijk is geworden na 163 replies dat CB is begonnen met het verzenden van de witte One's. Meer intressants heb ik niet gelezen

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Dat snap ik. maar ik vind het juist wel boeiend om te weten welke retailers vandaag verzenden. Maargoed, topic gaat al weer open begreep ik :)
EzMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:10:
[...]

[...]

Ze willen gewoon niet dat iedereen gaat vertellen dat zijn of haar telefoon verzonden is.. Zit toch ook niemand op te wachten? Het enige wat duidelijk is geworden na 163 replies dat CB is begonnen met het verzenden van de witte One's. Meer intressants heb ik niet gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninator
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
EzMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:10:
[...]

[...]

This. In ieder geval wordt dit topic niet gebombardeerd met dat soort fratsen, ik hoop dat mede door de levering van CB (waarvan we het nu inmiddels wel weten) meer ervaringen kunnen zien, voornamelijk naar de Nederlandse batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Vanaf morgen zal dit topic gebombardeerd worden met vragen zodra iedereen hem heeft. Gelukkig gister wat vrienden overgehaald om van de S4 van Samsung af te stappen en de Htc one te nemen. In principe was BoomSound genoeg :-P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Dit hoort dus hier HTC One - Levertijden en prijzen

[ Voor 100% gewijzigd door 13art op 19-04-2013 14:58 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:16
wizzlewaxx schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:34:
Vanaf morgen zal dit topic gebombardeerd worden met vragen zodra iedereen hem heeft.
Waarvan waarschijnlijk >95% binnen 30 seconden te vinden is in dit topic dan wel via Google, maar ja ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, daar ben ik ook 'bang' voor :s Als dat net zo crap wordt als dat levertijdentopic word ik niet erg blij...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 dagen spelen met de one is er een aantal dingen dat mij opvalt:
Natuurlijk alle positieve dingen als scherm etc. maar daar kan iedereen de vorige 3500 posts voor lezen.

Zeikmodus: AAN
Maar vooral hier wat negatieve puntjes:
- De zijkanten (in het wit) zijn iets ruw waardoor er heel snel stofjes en andere viezigheid aan blijft hangen
- Aluminium wordt redelijk snel vet, wel snel weer schoon te krijgen
- Notificatieledje is heel miniem, eigenlijk altijd gewoon het scherm aan
- HTC TV-afstandsbediening werkt leuk maar jammer dat je geen zendervolgorde aan kan passen (voor de mensen zonder digitale tv). Hoop spoedig op vervangende apps
- Het opladen gaat niet heel snel. Wanneer ik, aan de lader, een game aan het spelen ben met energy-save-mode aan dan trekt de accu alsnog leeg
- Het geluid op de bijgeleverde in-ears gaat wel erg hard. Beetje dezelfde verschilfactor als tussen de stereospeakers van de One en een willekeurige andere smartphone
- De touch-knoppen pakken bij mij niet altijd lekker, kan ook aan mij liggen, kom van een Desire af met fysieke knoppen

Zeikmodus: UIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:22

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:13:
Na 5 dagen spelen met de one is er een aantal dingen dat mij opvalt:
Natuurlijk alle positieve dingen als scherm etc. maar daar kan iedereen de vorige 3500 posts voor lezen.

- Notificatieledje is heel miniem, eigenlijk altijd gewoon het scherm aan
Is het dan zo dat je het ledje slecht ziet als de telefoon gewoon op tafel ligt omdat hij achter de speakergrille zit?
- Het opladen gaat niet heel snel. Wanneer ik, aan de lader, een game aan het spelen ben met energy-save-mode aan dan trekt de accu alsnog leeg
Dat is wel slecht, kan je testen of dit bijvoorbeeld ook gebeurd bij navigatie. Het zou namelijk behoorlijk vervelend zijn als je lekker aan het rijden bent en de telefoon is leger bij aankomst dan vertrek ondank dat hij in de later heeft gehangen.
- De touch-knoppen pakken bij mij niet altijd lekker, kan ook aan mij liggen, kom van een Desire af met fysieke knoppen
Dit had ik eerst ook van een G1 naar Sensation van alles vast inlcusief toetsenbord naar volledig onscreen behoeft even wat gewenning.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 12:20
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:13:

- Het geluid op de bijgeleverde in-ears gaat wel erg hard. Beetje dezelfde verschilfactor als tussen de stereospeakers van de One en een willekeurige andere smartphone
Zeikmodus: UIT
Hoezo is dit negatief? Lijkt mij juist fijn als ze hard kunnen, je kan het altijd nog zachter zetten. Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Bedankt voor de tips. Ik ben wel om (was ik eigenlijk al). Als ik in reviews die foto's zie dan is dat allemaal gewoon prima kwaliteit voor wat ik van een phonecamera verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Jeuj! Net mail gehad van HTC dat de One de 27e op mijn deurmat zou liggen! En omdat wij (de 25 tweakerts) zo lang moesten wachten krijgen we gratis de HTC media Link HD er gratis bij.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Zou iemand misschien een foto/filmpje kunnen maken van de led :D als het niet teveel moeite is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Noctonix schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:46:
Jeuj! Net mail gehad van HTC dat de One de 27e op mijn deurmat zou liggen! En omdat wij (de 25 tweakerts) zo lang moesten wachten krijgen we gratis de HTC media Link HD er gratis bij.
Wel zeer goede service dat ze de gratis HTC media Link HD er gratis bijgeven :P

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:20
Noctonix schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:46:
Gefeliciteerd! Ik heb hem via Andoidworld gewonnen, voor mij is het nog afwachten =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joh gratis, die kon je gewoon aanvragen via de actiesite, dus daar had je toch al recht op :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-08 19:41
CLB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:41:
Joh gratis, die kon je gewoon aanvragen via de actiesite, dus daar had je toch al recht op :)
Je moet een aankoopbewijs hebben dat je hem in de actie periode gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt gewoon een garantiebewijs op naam bij je toestel, dat is je 'bewijs' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
CLB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:41:
Niet helemaal, je hebt namelijk een een pre-orderbewijs nodig.
Van 20 februari t/m 29 april 2013 kun je de HTC One pre-orderen/aankopen.
Je gaat in de actieperiode naar de winkel en bestelt de nieuwe HTC One.
Bij het pre-orderen/aankopen ontvang je een bewijs, bewaar dit bewijs goed!
Want dat is samen met het IMEI-nummer op de verpakkingsdoos van je mobiel
nodig om de gratis HTC Media Link HD te ontvangen. Dan kun je de nieuwe
HTC One ophalen in de winkel en je via deze website registeren. Volg de
instructies bij het registeren en ontvang binnen 10 werkdagen je
HTC Media Link HD. Maar wees er snel bij want OP = OP.
Via de Tweakers/Androidworld actie heb je natuurlijk geen pre-order/aankoopbewijs.
CLB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:48:
Je krijgt gewoon een garantiebewijs op naam bij je toestel, dat is je 'bewijs' :)
Je krijgt een pakbon, dat is wat anders dan een aankoopbewijs.

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 19-04-2013 18:50 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt zoals ik zei, gewoon een garantieformulier op naam, inscannen, uploaden, klaar, dat is je 'bewijs'
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rGmANduF9S7qs2VDo3w3QfXT/full.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door CLB op 19-04-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:51:
Je krijgt zoals ik zei, gewoon een garantieformulier op naam, inscannen, uploaden, klaar, dat is je 'bewijs'
[afbeelding]
Je hebt de verkeerde foto geüpload, ik zie geen pre-order of aankoopsbewijs namelijk ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Ben eerder benieuwd wat ze gaan doen met deze actie omdat de zwarte versie dus vertraging heeft van 3 / 4 weken en de zilveren versie nu al te krijgen is. Aangezien het op=op actie is, zou het wel heel lullig worden wanneer iedereen met zwarte versie hem sowieso al niet meer kan krijgen omdat HTC zelf te lang er over doet.

Maar goed, ik wacht wel even de mail af wat hun hier op te zeggen hebben :x.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 17:43
Robin64 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:37:
[...]

Hoezo is dit negatief? Lijkt mij juist fijn als ze hard kunnen, je kan het altijd nog zachter zetten. Of begrijp ik het verkeerd?
Ik denk te begrijpen wat ts bedoelt. Beats audio is gewoon teveel van het goede. Ik vind de zware bass echt irritant. Vond dit een minpunt van de OneX tov andere telefoons zoals de Xperia's. Sommigen zullen dit best leuk vinden maar ik hoor liever een zuiver geluid wat ik zelf aan kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Garret1410 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:29:
[...]

Ik denk te begrijpen wat ts bedoelt. Beats audio is gewoon teveel van het goede. Ik vind de zware bass echt irritant. Vond dit een minpunt van de OneX tov andere telefoons zoals de Xperia's. Sommigen zullen dit best leuk vinden maar ik hoor liever een zuiver geluid wat ik zelf aan kan passen.
Ik merk overigens wel dat je voor fatsoenlijk geluid via de speakers wel Beats aan moet hebben staan. Anders klinkt het behoorlijk hol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Net naar BrightNight geweest om de HTC One te zien, heb er even mee kunnen spelen en iid mooi toestel snel, mooi beeld, goed geluid, redelijke camera, leuke features. mijn enigste min punt is alleen dat hij toch wel in korte tijd erg warm werd met gewoon gebruik, iets te veel van het goede naar mijn mening.
Ondanks dat ga ik hem toch maar bestellen mocht te oncomfortabel worden koop ik wel een case.
Hij is te mooi om het niet te doen :)

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De medialink is alleen handig als je tv nog geen miracast ondersteunt.
Vanaf 2013 doen alle tv's dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:44:
De medialink is alleen handig als je tv nog geen miracast ondersteunt.
Vanaf 2013 doen alle tv's dat wel.
Precies mijn idee. Heb een net nieuwe Samsung Smart Tv. Alles wat ik wil afspelen of zien (Foto's, Video's, muziek etc) vraagt de telefoon of ik dat met mijn Samsung TV wil afspelen. 1 knopje indrukken en hoppa iedereen kan genieten van je content op de TV. Die Medialink totaal niet nodig en vandaar ook het toestel uit Deutschland gehaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 20:08

T.E

Er zijn vast ook wel stream apps waarmee je dit allemaal kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
heb m net binnen, maar speaker grill sluit bij mij boven en onder niet goed aan.
ook zit er een kleine beschadiging aan het witte plastic aan de onderkant bij de grill.

ze hebben er toch iets teveel haast werk van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 12:41
Heb jij daar toevallig een foto van bartszoon?
Want ik heb het zelfde euvel met de speakergrill alleen dan alleen aan de bovenkant.
Ben ook van plan om hem ter reparatie aan te bieden zodra de HTC One fatsoenlijk op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn gewoon DOA's, niks repareren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 12:41
Degene die hem nu met fouten binnen krijgen moeten hem gewoon als DOA aanmelden. Mijne komt alleen uit Duitsland dus laat de afhandeling daarvan wel via HTC Nederland lopen zodra het toestel overal op voorraad is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De bouwkwaliteit lijkt nu toch wel een serieus probleem te worden en niet meer een incident met een pre-production model, overal lees je inmiddels verhalen over de kieren en het slecht afgewerkte plastic, ik hoop maar dat de mijne het niet heeft want om hem 3X om te moeten ruilen heb ik erg weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 16:12
Goed bezig CLB zeker een handig Topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
Nou hier is die inmiddels binnen en damn wat een telefoon, echt een stuk prettiger in de hand dan de Sony Experia Z, nu maar even alles instellen en zien wat dit ding allemaal kan. Het is echt een pareltje om te zien

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninator
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
netblade schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:56:
Nou hier is die inmiddels binnen en damn wat een telefoon, echt een stuk prettiger in de hand dan de Sony Experia Z, nu maar even alles instellen en zien wat dit ding allemaal kan. Het is echt een pareltje om te zien
Heb jij enige mankementjes aan de telefoon? Ik krijg hem ook elk moment binnen (tussen half 12 en half 2), en ik ben er benieuwd naar.

Voor de andere mensen die hem binnen krijgen:
Laat even weten als je ook een mankementje hebt! Geen bericht = goed bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
koeninator schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:57:
[...]

Heb jij enige mankementjes aan de telefoon? Ik krijg hem ook elk moment binnen (tussen half 12 en half 2), en ik ben er benieuwd naar.

Vooralsnog niet, ik zie geen kiertjes scheurtjes of whatsoever, het enige wat me opvalt is dat het puntje waar je de simkaart mee 'uitdrukt' niet zo netjes is maar dat is dan ook het enige hier. Scherm is echt :9~ geluid is goed en tja ik geef om de camera niet zo veel maar die lijkt het ook gewoon goed te doen, niet slecht dan mijn desire z iig. Geluid kan keihard, verder nog dik aan het instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:41
koeninator schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:57:
[...]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
NeonovA schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:08:
Heb jij daar toevallig een foto van bartszoon?
Want ik heb het zelfde euvel met de speakergrill alleen dan alleen aan de bovenkant.
Ben ook van plan om hem ter reparatie aan te bieden zodra de HTC One fatsoenlijk op voorraad is.
Kan er nu helaas geen foto's van maken, heb CB al wel een bericht gestuurd.
de speaker grill ligt er gewoon scheef op, er zat ook nog wel wat lijm op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Oh nice een dubtune standaard op de phone, doet het goed voor op 420 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:14:
De bouwkwaliteit lijkt nu toch wel een serieus probleem te worden en niet meer een incident met een pre-production model, overal lees je inmiddels verhalen over de kieren en het slecht afgewerkte plastic, ik hoop maar dat de mijne het niet heeft want om hem 3X om te moeten ruilen heb ik erg weinig zin in.
Dat de kwaliteitscontrole bij HTC weer duidelijk te wensen over laat is hier nog eens goed te zien.
En het zijn dezelfde problemen die hier ook al gemeld zijn dus het betreft niet een uitlevering naar een bepaalde regio.
HTC voelt duidelijk de druk om toch maar snel een aantal toestellen bij de verkoop punten te krijgen voordat Samsung de S4 volgende week gaat uitleveren.
Jammer dat dit weer ten koste van de afwerking moet gaan :(
En omruilen voor een foutloos exemplaar gaat in de meeste gevallen ook nog niet omdat er niet voldoende op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
catt4u schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:33:
[...]

Dat de kwaliteitscontrole bij HTC weer duidelijk te wensen over laat is hier nog eens goed te zien.
En het zijn dezelfde problemen die hier ook al gemeld zijn dus het betreft niet een uitlevering naar een bepaalde regio.
HTC voelt duidelijk de druk om toch maar snel een aantal toestellen bij de verkoop punten te krijgen voordat Samsung de S4 volgende week gaat uitleveren.
Jammer dat dit weer ten koste van de afwerking moet gaan :(
En omruilen voor een foutloos exemplaar gaat in de meeste gevallen ook nog niet omdat er niet voldoende op voorraad zijn.
Precies, erg jammer. Zeker voor een toestel wat dezelfde bouwkwaliteit als een iPhone wil behalen.
Dat lijkt op deze manier niet te lukken.

Dat het pre-production of Early-production modellen waren lijkt nu ook wel van de baan.

Ik sla hem er niet voor over maar zonde is het wel.
Ik zie niet zo goed waarom dat precies daar moet, het gaat hier om optische gebreken waar sommige mensen geen garantie afhandeling voor aanvragen. Dit zijn dingen die wel besproken moeten worden en gelezen moeten kunnen worden door andere tweakers die alleen in het One topic kijken voor ze besluiten tot een koop over te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 20-04-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Hmm toestel binnen gehad gelukkig geen issues met de hardware, alleen de medialink kan ik niet bestellen omdat de code niet goed is (imei) hoe kan ik dit wel aan de praat krijgen? HTC bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:41
Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:38:
[...]

[...]

Ik zie niet zo goed waarom dat precies daar moet, het gaat hier om optische gebreken waar sommige mensen geen garantie afhandeling voor aanvragen. Dit zijn dingen die wel besproken moeten worden en gelezen moeten kunnen worden door andere tweakers die alleen in het One topic kijken voor ze besluiten tot een koop over te gaan.
[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Zegt genoeg toch?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
bartszoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:01:
heb m net binnen, maar speaker grill sluit bij mij boven en onder niet goed aan.
ook zit er een kleine beschadiging aan het witte plastic aan de onderkant bij de grill.

ze hebben er toch iets teveel haast werk van gemaakt.
Slordig....en dan weer wachten en wachten want er is geen voorraad. Veel foutjes dus bij de HTC One's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
netblade schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:41:
Hmm toestel binnen gehad gelukkig geen issues met de hardware, alleen de medialink kan ik niet bestellen omdat de code niet goed is (imei) hoe kan ik dit wel aan de praat krijgen? HTC bellen?
Ja, HTC en verkopende partij bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:42:
[...]

Ja, HTC en verkopende partij bellen
Ah bummer, Coolblue zit denk ik niet te wachten op dit soort telefoontjes nu, en ik eigenlijk ook niet, maarja het moet maar.

[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 20-04-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt nog weken om dat te regelen, stuur ze 'n mail, wacht het rustig af, ga met je One spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:41:
[...]

[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

Zegt genoeg toch?
Ja ach, als ik een [HTC One] camera en scherm topic - maak mogen we hier dan niet meer praten over de camera en het scherm, beetje overdreven allemaal. Garantie afhandelingen in een ander topic oké maar mankementen moeten hier gewoon bespreekbaar kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
CLB schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:44:
Je hebt nog weken om dat te regelen, stuur ze 'n mail, wacht het rustig af, ga met je One spelen :)
Dat is waar heb iig een berichtje op de fb van HTC gezet, coolblue mail ik van de week dan wel even als het wat rustiger voor hun is. Ik ga lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
heb net met CB contact gehad en die van mij wordt omgeruild, duurt wel 1 a 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
bartszoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:49:
heb net met CB contact gehad en die van mij wordt omgeruild, duurt wel 1 a 2 weken.
En ondertussen mag je hem gewoon volop gebruiken? Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rjn87
  • Laatst online: 13-01 22:10
Hallo, niet helemaal on topic

Klopt. Offtopic, dus weg.

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 20-04-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:16
Ook offtopic, dus weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 20-04-2013 15:08 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 20-04-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rjn87
  • Laatst online: 13-01 22:10
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 20-04-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Hmm ik zie geen mogelijkheid voor 4G/LTE in mijn menu hier trouwens, iemand die dit ook heeft? Dit is een unbranded toestel nu heb ik T-Mobile en bied deze nog geen 4G aan maar ik wil wel zeker weten dat het gaat werken als het eenmaal live gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
NeonovA schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:13:
Degene die hem nu met fouten binnen krijgen moeten hem gewoon als DOA aanmelden. Mijne komt alleen uit Duitsland dus laat de afhandeling daarvan wel via HTC Nederland lopen zodra het toestel overal op voorraad is. ;)
Kan je dat zomaar? Heb mijne op Amazon.de besteld, maar zelf woonachtig te België.
Mocht er wat aan zijn, ik hoop ten stelligste van niet. Maar kan ik dan HTC België contacteren voor de omwisseling/reparatie ervan?
Of hoe gaat het in z'n werk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Energon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:52:
[...]

Kan je dat zomaar? Heb mijne op Amazon.de besteld, maar zelf woonachtig te België.
Mocht er wat aan zijn, ik hoop ten stelligste van niet. Maar kan ik dan HTC België contacteren voor de omwisseling/reparatie ervan?
Of hoe gaat het in z'n werk? :?
je kunt zelfs htc nederland bellen. Had ik ook met mijn Duitse defecte HTC One :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:54:
[...]

je kunt zelfs htc nederland bellen. Had ik ook met mijn Duitse defecte HTC One :)
Ok, good to know :p.
En moet je dan iets voorleggen van waar je de foon hebt? Bij amazon heb je niet echt een "factuur".
Wat is verder de procedure? Je belt hun, komen ze de One dan bij je ophalen of dien je die zelf op te sturen/af te leveren?
Hoelang duurt het verder dat je er eentje terugkrijgt en kan je ondertussen dezelfde voortgebruiken tot de andere toekomt?

Thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Afbeeldingslocatie: http://img541.imageshack.us/img541/628/img2897q.jpg

Is dit het beruchte kier/gap??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom op zeg, die info staat ook in de TS, Googlen, zoeken in dit topic...
En je kan het verder proberen in het nieuwe topicje: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Energon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:59:
[...]

Ok, good to know :p.
En moet je dan iets voorleggen van waar je de foon hebt? Bij amazon heb je niet echt een "factuur".
Wat is verder de procedure? Je belt hun, komen ze de One dan bij je ophalen of dien je die zelf op te sturen/af te leveren?
Hoelang duurt het verder dat je er eentje terugkrijgt en kan je ondertussen dezelfde voortgebruiken tot de andere toekomt?

Thanks alvast :)
ze kijken naar je imei nummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
yep, zo erg heb ik hem bij mijn beide HTC Ones niet gehad, DOA zeg ik. Komt best veel stof in te zitten...Omruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:03:
[...]
ze kijken naar je imei nummer ;)
Ok, logisch :p en mijn verdere vragen?
Kan je het toestel blijven gebruiken als je die wilt retourneren? Periode? Opgehaald of zelf ergens opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Energon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:07:
[...]

Ok, logisch :p en mijn verdere vragen?
Kan je het toestel blijven gebruiken als je die wilt retourneren? Periode? Opgehaald of zelf ergens opsturen?
Mijne werd opgehaald en je kunt dan dus geen smartphone gebruiken ;) Je krijgt ook geen reserve toestel. Ze pikken hem gewoon op en je moet dan een paar weken wachten eer je hem terug hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:08:
[...]

Mijne werd opgehaald en je kunt dan dus geen smartphone gebruiken ;) Je krijgt ook geen reserve toestel. Ze pikken hem gewoon op en je moet dan een paar weken wachten eer je hem terug hebt
Thanks voor de verduidelijking!

Hopen dat het zonder beschading/kieren toekomt, ik zit nu al 3 weken met een Nokia 2760 :+ , hiervoor 1ste smartphone gehad, de iPhone 5 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:05:
[...]

yep, zo erg heb ik hem bij mijn beide HTC Ones niet gehad, DOA zeg ik. Komt best veel stof in te zitten...Omruilen!
Als dit een extreem geval van de beruchte kier is vind ik het allemaal wel meevallen. Sowieso komt het stof niet achter je scherm te zitten, dus zit dat kleine beetje stof dat je in de jaren verzameld (en er waarschijnlijk gewoon uit kan blazen) dus alleen in je speakergrill waar het ook door de gaatjes binnen kan komen... Is dit dus echt wel zo'n groot probleem, behalve dat je het er misschien niet netjes uit vind zien?
Ik heb hem nog niet in het echt gezien, dus misschien ziet het er dan erger uit maar op basis van deze foto vind ik het wel meevallen eigenlijk...

[ Voor 6% gewijzigd door luappul op 20-04-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
luappul schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:14:
[...]

Als dit een extreem geval van de beruchte kier is vind ik het allemaal wel meevallen. Sowieso komt het stof niet achter je scherm te zitten, zit het dus alleen in je speakergrill waar het ook door de gaatjes binnen kan komen... Is dit dus echt wel zo'n groot probleem, behalve dat je het er misschien niet netjes uit vind zien?
Ik heb hem nog niet in het echt gezien, dus misschien ziet het er dan erger uit maar op basis van deze foto vind ik het wel meevallen allemaal...
Dat dacht ik nou ook, als dit "extreem" is dan geloof ik het wel.
Een scheef geplaatst scherm of knoppen lijkt me storender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:16:
[...]

Dat dacht ik nou ook, als dit "extreem" is dan geloof ik het wel.
Een scheef geplaatst scherm of knoppen lijkt me storender.
Als iets asymmetrisch / scheef is kan ik me er inderdaad wel weer aan ergeren, zo heeft iedereen misschien zijn eigen ergernis-puntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 11:34
Op nu.nl wordt de volgende One al aangekondigd dmv sterke geruchten: een budget variant (geen full HD) 4,3 inch met 13 megapixel camera. Codenaam M4. Best interessant. Vooral dat formaat.

Link: http://www.nu.nl/gadgets/...one-begin-juni-markt.html

[ Voor 19% gewijzigd door r_acker op 20-04-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Laatst online: 02-10 22:37
luappul schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:17:
[...]

Als iets asymmetrisch / scheef is kan ik me er inderdaad wel weer aan ergeren, zo heeft iedereen misschien zijn eigen ergernis-puntjes :)
Heb ik net zo... Voor 700 pleuro mag het best perfect zijn.
Deel van de marketing was tenslotte de zero gap construction en wat zien we?

Gaps all over te place...Hoop dat mijn zwarte wel netjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Laatst online: 02-10 22:37
r_acker schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:28:
Op nu.nl wordt de volgende One al aangekondigd dmv sterke geruchten: een budget variant (geen full HD) 4,3 inch met 13 megapixel camera. Codenaam M4. Best interessant. Vooral dat formaat.
Oud nieuws dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r_acker schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:28:
Zozo, Nu is er snel bij nieuws: Gerucht: HTC bereidt release 4g-smartphone met 4,3"-scherm voor, oftewel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Clubbtraxx schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:28:
[...]

Heb ik net zo... Voor 700 pleuro mag het best perfect zijn.
Deel van de marketing was tenslotte de zero gap construction en wat zien we?

Gaps all over te place...Hoop dat mijn zwarte wel netjes is.
Met een zwarte zie je tenminste de spleetjes niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel het grijze stof wat zich er dan in ophoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:44

JJ93

Error 418

Heb hem ongeveer 2 uur geleden ontvangen, echt prachtig. Het eerste wat ik deed was de media link HD orderen ivm op=op.. het was moeilijk om het doosje dicht te laten.

Telefoon is ietsjes groter dan ik in gedachten had maar dat is geen probleem, kan hem prima met één hand bedienen. Ongelofelijk scherp beeld, m'n oude telefoon (LG Optimus 2x, 800x480 px) stelt er echt niks bij voor.

Geluid kan extreem hard en dit merk je meteen wanneer je hem voor de eerste keer op start. Ik zit nu rond de 25% en dat is al vrij hard, harder dan m'n oude telefoon.

Camera eventjes getest.. bevalt ook wel prima voor zo ver ik kan oordelen. Maakt heel snel een foto.

Alles bevalt eigenlijk prima en overtreft zelfs m'n verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen enkele HTC one zal perfect zijn. Dit is haast niet mogelijk in een productieproces. Je kunt hem inwisselen maar de kans dat het andere toestel ook ergens een kier heeft is uitermate groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ruffzz schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:22:
[...]

Geen enkele HTC one zal perfect zijn. Dit is haast niet mogelijk in een productieproces. Je kunt hem inwisselen maar de kans dat het andere toestel ook ergens een kier heeft is uitermate groot.
Onzin, mijn eerste had ook een redelijke kier. Nu met de nieuwe niks van een kier te bekennen en perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ruffzz schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:22:
[...]

Dit is wel degelijk mogelijk, mijn 920 heeft geen kieren. De iPhone 5van mijn vriendin heeft geen kieren, mijn HOX had geen kieren, zo kan ik nog wel even doorgaan

Als mijn One een kiertje heeft zoals hierboven zal ik er niet wakker van liggen maar het goedpraten zal ik ook niet doen, voor een apparaat met een advies prijs van 699,- mag je toch beter verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:48:
[...]

Dit is wel degelijk mogelijk, mijn 920 heeft geen kieren. De iPhone 5van mijn vriendin heeft geen kieren, mijn HOX had geen kieren, zo kan ik nog wel even doorgaan

Als mijn One een kiertje heeft zoals hierboven zal ik er niet wakker van liggen maar het goedpraten zal ik ook niet doen, voor een apparaat met een advies prijs van 699,- mag je toch beter verwachten.
exact, gewoon een nieuwe eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijne vanmiddag ook binnen gekregen :)
Wat een prachtig apparaatje.
Komende van een Desire HD viel me o.a. op dat deze telefoon erg licht is.

Ik wilde eerst voor de zwarte gaan, maar nadat de zilveren gisteravond nog op voorraad was bij studentmobiel deze toch maar bestelt. De keuze valt zeker niet tegen.

Mijne is trouwens prima afgewerkt en heb geen last van kiertjes of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 16:12
hier ook een van studentmobiel zelfde verhaal, echter heb ik maar 1.5 GB ram hoort dit ? kan maar 945 mb gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:49:
[...]

En ondertussen mag je hem gewoon volop gebruiken? Netjes :)
nee mag m niet gebruiken, moet m gewoon netjes in de verpakking laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
hierbij foto's van mn HTC one die terug gaat.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/70904929/IMAG0396.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/70904929/IMAG0394.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/70904929/IMAG0395.jpg

moet wel zeggen dat het op de Foto redelijk meevalt maar als je m zelf ziet is het erger en ligt de speaker grill echt scheef en komt deze ook over de zijkant heen.
dacht eerst dat ik een zeikerd was maar ze waren er bij CB gelijk mee eens.

dit is overigens mijn vierde HTC en ze zijn allemaal opgestuurd voor reparatie eentje zelfs 3x.
maar als ze het eenmaal doen zijn ze top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
bartszoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:36:

moet wel zeggen dat het op de Foto redelijk meevalt maar als je m zelf ziet is het erger en ligt de speaker grill echt scheef en komt deze ook over de zijkant heen.

dit is overigens mijn vierde HTC en ze zijn allemaal opgestuurd voor reparatie eentje zelfs 3x.
Man man wat slordig van HTC. Dit zijn 3de batch toestellen inmiddels. Waar zijn ze mee bezig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:43:
[...]

Man man wat slordig van HTC. Dit zijn 3de batch toestellen inmiddels. Waar zijn ze mee bezig?!
Toch te snel willen leveren door de druk van Samsung en de tweakers ;) natuurlijk.
Er zat ook nog veel lijm op de speakergrill boven en onder, en de achterkant van het toestel.
Maar doordat de speakergrill scheef zat ging deze ook over de zijkant heen en zit het scherm ook niet goed aangesloten.

Maar CB heeft het perfect opgelost en hun zullen hem zo snel mogelijk omruilen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bartszoon schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:36:

Het plastic is ook helemaal lelijk zeg.
alwaysleft schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:43:
[...]

Idd, het ziet er niet naar uit dat dit binnenkort opgelost zal worden. Dat pakken ze pas aan als de druk van de ketel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik ben al jaren een iPhone gebruiker en nu wil ik mijn Whatsapp geschiedenis overzetten naar de HTC One. Zal zeker niet lukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ken schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:13:
Ik ben al jaren een iPhone gebruiker en nu wil ik mijn Whatsapp geschiedenis overzetten naar de HTC One. Zal zeker niet lukken??
nee, gaat niet lukken. Je kunt wel je gesprek geschiedenis naar jezelf mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Dacht ik al. Dan maar via de email idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
ken schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:13:
Ik heb whatsapp een keer op een andere telefoon gezet en toen werd gevraagd of ik mijn geschiedenis terug wou halen, vreemd genoeg kreeg ik de geschiedenis van 100 andere personen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartszoon
Donstil schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:10:
[...]

Het plastic is ook helemaal lelijk zeg.

[...]

Idd, het ziet er niet naar uit dat dit binnenkort opgelost zal worden. Dat pakken ze pas aan als de druk van de ketel is.
Ja en er zit ook nog lijm tussen de powerknop en de behuizing.
Het plastic is inderdaad echt lelijk, dit is gewoon haast werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Replar schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:30:
[...]

Ik heb whatsapp een keer op een andere telefoon gezet en toen werd gevraagd of ik mijn geschiedenis terug wou halen, vreemd genoeg kreeg ik de geschiedenis van 100 andere personen...
iPhone --> iPhone en Android --> Android gaat wel maar iPhone <--> Android niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdagavond besteld bij Studentmobiel en vanmiddag binnen. :)
Kom van een Xperia Z waar ik niet tevreden over was.

Wat met name opvalt na een paar uur is dat de accu een stuk beter lijkt dan de Z!
Rond de volumeknoppen is het toestel niet helemaal netjes afgewerkt, maar dat is het enige minpuntje. Stoort mij verder niet.

Bootloader unlocked, recovery & root geflashed en spelen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:10:
Donderdagavond besteld bij Studentmobiel en vanmiddag binnen. :)
Kom van een Xperia Z waar ik niet tevreden over was.

Wat met name opvalt na een paar uur is dat de accu een stuk beter lijkt dan de Z!
Rond de volumeknoppen is het toestel niet helemaal netjes afgewerkt, maar dat is het enige minpuntje. Stoort mij verder niet.

Bootloader unlocked, recovery & root geflashed en spelen maar. :)
Welke recovery heb je erop geflashed?
Er waren er meerdere...toch?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gewone CWM. Die gebruik ik al sinds de eerste Galaxy S back in the days.
Je kan idd ook kiezen voor CWM Touch of TWRP.

Maar dit is meer iets voor het HTC One Custom ROMS topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
Ik zie net een dode pixel in mijn nieuwe One. Heeft iemand anders dit ook? En hoe gaat HTC hier mee om?
Pagina: 1 ... 43 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)