[HTC One] Ervaringen en Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 104 Laatste
Acties:
  • 632.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:37

wontcachme

You catch me? No you wont

Wat ik qua witte htc sticker bedoelde is dit: https://dl.dropboxusercon...601/HTC%20One/Sticker.jpg

Geen idee wat het is.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
lijkt mij op de stickers, die op het doosje zitten (zodat men weet of de doos open is geweest of niet)

maar ik kan het natuurlijk fout hebben

[ Voor 17% gewijzigd door crobo op 13-04-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

crobo schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:23:
lijkt mij op de stickers, die op het doosje zitten (zodat men weet of de doos open is geweest of niet)

maar ik kan het natuurlijk fout hebben
hmm, hij was wel gewoon gesealed bij mij. Alle zakjes waren ook heel en alles zat netjes verbonden. Zijn ze vergeten de stickers erop te doen of had ik een nieuweling in de fabriek die niet wist waarvoor de stickers waren :+

EDIT: Hij heeft ze ook op 02:22 YouTube: HTC One Unboxing

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 13-04-2013 14:30 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn het niet van die kartonnetjes die "vocht" kunnen absorberen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Donstil schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:38:
Zijn het niet van die kartonnetjes die "vocht" kunnen absorberen?
Nope

Ik heb net een sticker er een klein stukje afgehaald en aan de onderkant kan je dan lezen "htc void"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

htc ongeldig????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:49
Gelukkig dat er geen screenprotector opzit, dat vond ik zo wazig bij die Sony die ik even had. Ik ga netjes met m'n toestellen om, en met dat GG2 maak ik me al helemaal geen zorgen, mn Desire Z heeft GG1 en deze is op het scherm geheel krasvrij

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Misschien dat die stickers iets te maken hebben met garantie (terugsturen)
Ik heb geen idee eigenlijk, had ze bij mijn htc desire of hd2 ook volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24

Felyrion

goodgoan!

wontcachme schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:22:
Wat ik qua witte htc sticker bedoelde is dit: https://dl.dropboxusercon...601/HTC%20One/Sticker.jpg

Geen idee wat het is.....
Ziet er een beetje uit als de NFC stickers die ik heb liggen (kan niet echt zien hoe groot ze zijn)... je zou het eens kunnen testen ;)

Edit:
Als er void opstaat is het inderdaad iets van garantie. Al zou ik niet weten waarom ze dan los in het doosje zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Felyrion op 13-04-2013 15:10 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Kan me herinneren dat ik dat ook had bij m'n HTC Desire inderdaad. Als reserve-garantiestickers of zo :P

[ Voor 31% gewijzigd door marijni12 op 13-04-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:49
mauricedb schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:07:
Ik heb 'm nu ook :D
Vandaag opgehaald bij Mediamarkt Nordhorn. Prachtige telefoon en ben er een beetje mee aan het spelen en nu merkte ik net op dat er drie kleine stipjes/vlekjes links onderaan het scherm zitten. Ik denk dat het backlicht bleeding is :(

Klikken voor vergroting:
[afbeelding]

Hebben meer mensen dit? Valt niet heel goed op tijdens het gebruik en met een witte achtergrond zie je 't denk ik het beste. Ik ga hier (natuurlijk) sowieso niet mee akkoord (mocht het niet wegtrekken ofzo).
Hoppa, toestel paar uur geleden omgeruild voor een (andere) nieuwe bij Mediamarkt Nordhorn! Wat een snelle en goede topservice daar in Nordhorn!
Nieuwe toestel is wel gewoon goed zoals die moet zijn en de afwerking is ook netter dan op het ''oude'' toestel. Bij de oude zaten op enkele plekjes hele kleine karteltjes, daar heeft deze in ieder geval minder/geen last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die witte stickers hebben eigenlijk geen nut imho... Kun je op je doos plakken en lijkt die weer gesealed...
Op m'n One X / One X+ doos zaten ze er standaard op en zaten ze ook in het doosje. Beetje apart :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
CLB schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:25:
Die witte stickers hebben eigenlijk geen nut imho... Kun je op je doos plakken en lijkt die weer gesealed...
Op m'n One X / One X+ doos zaten ze er standaard op en zaten ze ook in het doosje. Beetje apart :)
Is dat niet voor bedrijven die iets in de doos willen doen en de doos daarna weer willen "sealen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@ J0ey

Daar lijkt het wel op... tenminste klinkt logisch voor mij

[ Voor 3% gewijzigd door crobo op 13-04-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mauricedb schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:18:
[...]

Hoppa, toestel paar uur geleden omgeruild voor een (andere) nieuwe bij Mediamarkt Nordhorn! Wat een snelle en goede topservice daar in Nordhorn!
Nieuwe toestel is wel gewoon goed zoals die moet zijn en de afwerking is ook netter dan op het ''oude'' toestel. Bij de oude zaten op enkele plekjes hele kleine karteltjes, daar heeft deze in ieder geval minder/geen last van :D
Was er verder nog iets mis met je One buiten het feit dat hij niet netjes was afgewerkt? Of hebben ze hem daarvoor omgewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
Donstil schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:45:
[...]

Was er verder nog iets mis met je One buiten het feit dat hij niet netjes was afgewerkt? Of hebben ze hem daarvoor omgewisseld?
Hij heeft zichzelf gequote, daarin staat wat er mis was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nou ook mogelijk normaal start scherm te kiezen ?
Ik zat xperia SP te overwegen maar gezien sony mega traag is met updaten en issues die er vaak zijn met sony software overweeg ik htc one.

Vind alleen mega duur :(

Ook hoe is de camera gezien het 4 ultra pixel is ipv mega pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:42:
Is nou ook mogelijk normaal start scherm te kiezen ?
Ik zat xperia SP te overwegen maar gezien sony mega traag is met updaten en issues die er vaak zijn met sony software overweeg ik htc one.

Vind alleen mega duur :(

Ook hoe is de camera gezien het 4 ultra pixel is ipv mega pixel
Misschien iets meer verdiepen in dit forum en dan vooral deze thread. Alles is al benoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
J0ey schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:00:
[...]

Hij heeft zichzelf gequote, daarin staat wat er mis was. ;)
Duidelijk, net wakker hè 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 21:08
Ik heb vandaag mn HTC One ontvangen van Amazon.co.uk en meteen bij het opstarten (witte achtergrond) viel me al op dat er een soort vlek op het scherm zit. Het valt alleen op met een witte achtergrond:

https://www.dropbox.com/s...2013-04-13%2019.00.20.jpg

Garantie verhaal? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Bobo89 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:06:
Ik heb vandaag mn HTC One ontvangen van Amazon.co.uk en meteen bij het opstarten (witte achtergrond) viel me al op dat er een soort vlek op het scherm zit. Het valt alleen op met een witte achtergrond:

https://www.dropbox.com/s...2013-04-13%2019.00.20.jpg

Garantie verhaal? ;(
Ik zou hem met foto en al DOA aanmelden bij Amazon, misschien dat ze je hem dan direct vervangen wanneer jij jou exemplaar opstuurt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu een aantal dagen. Wat ik me afvraag: Kan ik in de lockscreen van productiviteit ook mijn whatsapp berichten laten tonen? Nu krijg ik alleen oproepen, sms en mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:12:
Ik heb het toestel nu een aantal dagen. Wat ik me afvraag: Kan ik in de lockscreen van productiviteit ook mijn whatsapp berichten laten tonen? Nu krijg ik alleen oproepen, sms en mail
Is al een x voorbij gekomen op het forum als ik me niet vergis. Met deze app kan je dat doen volgens mij.

Google Play: Knock²+ // LED was yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
De review van AndroidPolice is best gaaf.

Vooral absurd mooie foto's, ook in daglicht.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2013/04/nexusae0_IMAG0171.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:12:
Ik vraag me precies hetzelfde af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wow wat enorm veel ruis! Ik ga eens comparen met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
Wat er bij mij gebeurd als ik knock installeer is dat je lockscreen geen nut meer heeft.
Als je ergens het scherm aanraakt unlockt je telefoon gewoon. Dus je kan niet meer slepen.
had ik ook last van bij tasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
En nog een mooie foto, welke ik bijna had overgeslagen, is de eerste.
Eerste indruk was "oh, gewoon een macro foto van een bloem met een bij erop". Pas toen ik er op inzoomde zag ik dat de bij gewoon zweeft, zonder enige motion blur bij de vleugels.
Megamind schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:14:
[...]

Valt mij heel erg mee. Liever wat ruis dan zo'n aquarel-effect als bij de Xperia Z en Lumia 920. (...en de pre-release firmware van de One.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Laatst online: 02-10 22:37
Megamind schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:14:
[...]

Trolololol much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 21:08
Bullet NL schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:15:
[...]

Ik zou hem met foto en al DOA aanmelden bij Amazon, misschien dat ze je hem dan direct vervangen wanneer jij jou exemplaar opstuurt.
Ik mag hem inderdaad terugsturen, alleen krijg ik dan mijn geld terug omdat ze op dit moment geen voorraad meer hebben. Binnenkort maar eens bij HTC zelf informeren.

Wat zou er precies mee mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

mauricedb schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:18:
[...]

Nou ik heb het ook maar dan rechts in het midden... kan ik weer terug pfff :(
Just my luck... :X

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Bobo89 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:26:
[...]

Ik mag hem inderdaad terugsturen, alleen krijg ik dan mijn geld terug omdat ze op dit moment geen voorraad meer hebben. Binnenkort maar eens bij HTC zelf informeren.

Wat zou er precies mee mis zijn?
Ik zou bijna zeggen dat een of andere inspecteur het paneel heeft vastgehouden tussen duim en wijsvinger voordat 'ie werd gelamineerd. Zoals ik al aangaf bij de vorige (met de vlekjes), ziet het er uit als schade aan de filter of LC-laag.

Mag overigens voor HTC wel hopen dat ze een iets betere methode hebben dan iFixit, want om nou zo'n heel toestel te vervangen voor elk DOA paneel... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:30:
[...]

Is al een x voorbij gekomen op het forum als ik me niet vergis. Met deze app kan je dat doen volgens mij.

Google Play: Knock²+ // LED was yesterday!
Ik zoek een ''gewone'' manier, met het huidige lockscreen van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb nog geen andere telefoons bekeken maar je ziet hier toch overduidelijk enorm veel ruis op?? Maar idd ik heb dit misschien liever dan een gelurde foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:39:
[...]

Ik zoek een ''gewone'' manier, met het huidige lockscreen van HTC
"gewone" manier..

Whatsapp heeft op dit moment niet zo'n functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
Wat ik dan weer grappig vind is dat hun wel enorm enthousiast over de camera zijn. Ik moet zeggen dat de kiekjes er ook wel mooi uit zien.

Als minpunt wordt de accu gegeven, hier snap ik dan weer weinig van. In de verschillende reviews merk je ook verschillende beoordelingen. Sommige zeggen dat ze met hevig gebruik net twee dagen kunnen halen, in deze review wordt aangegeven dat hij net de dag niet haalt. Mijn ervaring is bij meer dan gemiddeld verbruik dat ik aan het eind van de dag nog ruim 30% accu over heb. Zal wellicht met bereik te maken hebben? Ik gebruik 2 uur per dag bluetooth en heb permanent wifi aan staan.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Merfeh schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:54:
[...]

Als minpunt wordt de accu gegeven, hier snap ik dan weer weinig van. In de verschillende reviews merk je ook verschillende beoordelingen. Sommige zeggen dat ze met hevig gebruik net twee dagen kunnen halen, in deze review wordt aangegeven dat hij net de dag niet haalt. Mijn ervaring is bij meer dan gemiddeld verbruik dat ik aan het eind van de dag nog ruim 30% accu over heb. Zal wellicht met bereik te maken hebben? Ik gebruik 2 uur per dag bluetooth en heb permanent wifi aan staan.
Dit is iets wat vooral terugkomt in Amerikaanse reviews. Europese en vooral Nederlandse reviews zijn gigantisch positief over de accu. (Zie bijv. de review van Tweakers, waar de Note II als enige Android toestel het even lang doet bij zwaar gebruik.)

Begin te vermoeden dat het inderdaad iets met bereik te maken heeft. De One heeft immers een compleet uniek antenne-ontwerp, welke het misschien toch net iets minder doet bij de zo-spaarzaam-mogelijke dekking van Amerika. (Dropped calls zijn daar nog steeds een probleem, zelfs in steden.)
Het alternatief is dat de zon daar buiten gewoon wat feller schijnt. (En HTC is wat overboord gegaan met hun auto-brightness, welke naar Anandtech en tweets van andere reviewers veel feller is dan andere toestellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Garrett schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:30:
[...]

Nou ik heb het ook maar dan rechts in het midden... kan ik weer terug pfff :(
Just my luck... :X
Dat is mooi balen :(
HTC zal die dingen wel te vlugjes gemaakt/gecontroleerd hebben ben ik bang waardoor de kwaliteit niet is wat het had kunnen zijn (dan praat ik ook over de gleufjes/karteltjes van de behuizing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

mauricedb schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:16:
[...]

Dat is mooi balen :(
HTC zal die dingen wel te vlugjes gemaakt/gecontroleerd hebben ben ik bang waardoor de kwaliteit niet is wat het had kunnen zijn (dan praat ik ook over de gleufjes/karteltjes van de behuizing)
Dat heb ik dan weer niet, alleen die puntjes...grrr... maar ja, geduld maar weer... hij is niet onbruikbaar of zo, gewoon een backup maken en later weer terugzetten... dat met de TV, Cable Box en Home Theater werkt trouwens als een speer :D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 23:07:
[...]

Dit is iets wat vooral terugkomt in Amerikaanse reviews. Europese en vooral Nederlandse reviews zijn gigantisch positief over de accu. (Zie bijv. de review van Tweakers, waar de Note II als enige Android toestel het even lang doet bij zwaar gebruik.)

Begin te vermoeden dat het inderdaad iets met bereik te maken heeft. De One heeft immers een compleet uniek antenne-ontwerp, welke het misschien toch net iets minder doet bij de zo-spaarzaam-mogelijke dekking van Amerika. (Dropped calls zijn daar nog steeds een probleem, zelfs in steden.)
Het alternatief is dat de zon daar buiten gewoon wat feller schijnt. (En HTC is wat overboord gegaan met hun auto-brightness, welke naar Anandtech en tweets van andere reviewers veel feller is dan andere toestellen.)
Ik geloof dat het Engadget was dat de verschillende modellen Ones heeft getest. Daarbij kwam naar voren dat de internationale en AT&T versie een significant langere accuduur heeft dan de Sprint versie. En laat de reviewer van AndroidPolice nou net een Sprint versie getest te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 02:58:
[...]

Ik geloof dat het Engadget was dat de verschillende modellen Ones heeft getest. Daarbij kwam naar voren dat de internationale en AT&T versie een significant langere accuduur heeft dan de Sprint versie. En laat de reviewer van AndroidPolice nou net een Sprint versie getest te hebben.
Engadget: http://www.engadget.com/2...ne-for-att-sprint-review/

While the 2,300mAh battery in the global model (Sprint [red]). lasted six and a half hours in our usual rundown test (video looping, brightness fixed at 50 percent, etc.), our AT&T review unit lasted an average of seven hours and 29 minutes, besting the global model by about an hour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Ik heb het toestel zojuist binnen gekregen.

Wat een apparaat...

Heb hiervoor onder andere de iPhone 5, HTC One X en HTC Desire gehad, geen van de toestellen gaf me zo'n WOW effect als deze.

Hij is belachelijk snel, enorm mooi scherm, sense heeft er weer een aantal zeer sterke features bij, en bovenal is de geluidskwaliteit enorm goed, zowel met mijn koptelefoon aangesloten als uit de speakers zelf.

aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de ondersteunde 4g frequenties op de telefoon kunt zien? Ik wil namelijk een One uit Singapore halen maar weet niet of de 800 MHz frequentie wordt ondersteund. Nu heeft een vriend van mij er al eentje gekocht daar dus die zou het moeten kunnen zie op de telefoon. Ik weet alleen niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Tot nu toe twee "problemen" gevonden:
- Er moeten meer stappen in het geluid komen aangezien stap 1 al vrij luid is voor bv spelletjes
- Wanneer er gebeld wordt en ik heb trillen aan staan dan kraakt de ringtone (eigen mp3) op het moment dat het motortje aanslaat.

Iemand die dat laatste ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik kan het moeilijk zien, maar is de zijkant van deze telefoon nu van kunststof?? Dus alleen de voor en achterkant aluminium??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
ken schreef op zondag 14 april 2013 @ 12:41:
Ik kan het moeilijk zien, maar is de zijkant van deze telefoon nu van kunststof?? Dus alleen de voor en achterkant aluminium??
YouTube: Behind the breakthrough -- Building the HTC One.\

Edit: Verkeerde url

[ Voor 41% gewijzigd door wimstradamus op 14-04-2013 12:47 ]

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
ken schreef op zondag 14 april 2013 @ 12:41:
Jep, achterkant is één stuk aluminium (met geultjes voor kunststof), zijkanten zijn kunststof, en de stukjes aluminium aan de voorkant (speaker grills) zijn er op gelijmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://phandroid.com/2013/04/13/htc-one-unboxing/

Hij lijkt er ook erg blij mee te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Zijn hier meer mensen die van een Galaxy Note 2 afkomen en hun apps via 1 of andere backup hebben teruggeplaatst?
Ik heb een aantal apps geprobeerd maar krijg het vooralsnog niet voor elkaar.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hebben jullie dat ook dat als je de helderheid op automatisch zet, dat de backlight een beetje flikkert? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde die nog opzoek zijn naar leuke wallpapers

100+ wallpapers - Dropbox

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:05:

Tof.. Heb hem gedownload, nu alleen nog wachten op mn One :)

[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 14-04-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 12:13
Zijn er nog meer mensen met een HTC One waarvan WiFi gewoon helemaal wegvalt? Ik heb hier last van :(. Ongeacht welk WiFi-netwerk ik gebruik.
  • WiFi valt weg.
  • Gaat 10-20 seconden over op mobiel netwerk.
  • Geeft dan melding dat er WiFi-netwerken gevonden zijn.
  • Vervolgens verbindt hij weer met degene die opgeslagen staat.
Wachten op een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:49
Haha en hij was niet zo blij met z'n nexus 4 zo te zien :'D

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik75
  • Laatst online: 22-11-2015
weet iemand of je ook interactieve tv van telfort met de one kunt bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Als ik het goed heb heeft de HTC One een microsim en kan ik mijn sim uit mijn Iphone4 gewoon overzetten. Of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Dit is correct. HTC One gebruikt ook een micro-sim dus het zou geen problemen moeten opleveren met overzetten.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 17:28
Ik ben benieuwd hoelang jullie op een batterij doen, gebruikt er ook iemand dropbox? Bij mijn one X zuigt dat mijn hele batterij al vroeg in de middag leeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
erik75 schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:55:
Ik ga er vanuit. Ziggo werkt gewoon. Bijzonder leuke gimmick om gewoon vanuit de tv gids een programma aan te klikken en dat hij vervolgens naar die zender gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
erik75 schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:55:
Telefort = KPN, HTC geeft aan dan de KPN decoders kunnen worden bediend.
Prosac2010 schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:28:
[...]

Ik ga er vanuit. Ziggo werkt gewoon. Bijzonder leuke gimmick om gewoon vanuit de tv gids een programma aan te klikken en dat hij vervolgens naar die zender gaat.
Het is mogelijke om het de HTC One de Humax, Samsung, Cisco en Homecast decoders te bedienen

[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 14-04-2013 15:31 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik75
Bullet NL schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:29:
[...]

[...]

Het is mogelijke om het de HTC One de Humax, Samsung, Cisco en Homecast decoders te bedienen
het betreft een motorola decoder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
erik75 schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:55:
[...]

het betreft een motorola decoder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik75
Prosac2010 schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:00:
[...]

dan komt het wel goed dus, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Ik heb hem nu een week en 1 van de leukste features is kijken naar de wijd openstaande ogen en mond (:o) van mensen als 'BoomSound' zijn werk doet. Iets wat ik zelf ook heb gedaan toen ik het voor het eerst hoorde.

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
edgarf28 schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:57:
Hebben jullie dat ook dat als je de helderheid op automatisch zet, dat de backlight een beetje flikkert? :S
Ik heb dat gisteren eventjes gehad, in een vrij donkere ruimte. Na een seconde of 10 stelde het scherm zich bij en was het weg.

Voor wat betreft de batterijduur ben ik trouwens erg te spreken. Vanaf vanochtend 9:00u (100% batterij) heb ik haast non-stop spotify aan staan via wifi, staat regelmatig het scherm aan, bluetooth staat aan, en worden automatisch 2 email accounts gechecked. Op dit moment geeft de batterij 57% aan ondanks het vrij zware gebruik.
Mijn indruk is dat het toestel, bij licht gebruik, zeker 2 dagen mee moet kunnen gaan op een accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Is er toevallig al iemand met een HTC One die op het 4G netwerkt werkt ?
Wil graag weten of de batterij dan ook 1 a 2 dagen mee gaat of dat 4G meer batterij vraagt van het toestel.
(heb er in de reviews nog niks van verbruik met 4G gezien/gehoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor de mensen die hem al hebben, even een vraag over de camera:

Hoe presteert hij als je foto's van teksten met kleine lettertjes maakt? Is het leesbaar? Voor school is het vaak handig om een foto van stencils etc. te kunnen maken. Ik kan me echter voorstellen dat dit een situatie is waarin megapixels wél uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Laatst online: 02-10 22:37
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:05:

Thanks, zitten een paar mooie bij. Nou nog een One :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
superdraak345 schreef op zondag 14 april 2013 @ 17:36:
Voor de mensen die hem al hebben, even een vraag over de camera:

Hoe presteert hij als je foto's van teksten met kleine lettertjes maakt? Is het leesbaar? Voor school is het vaak handig om een foto van stencils etc. te kunnen maken. Ik kan me echter voorstellen dat dit een situatie is waarin megapixels wél uitmaken.
Had dit linkje in een andere topic gevonden. Ik denk dat je hier wel wat mee kan.

http://www.mobile-review....ng-galaxy-s4-camera.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clubbtraxx schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:01:
[...]

Thanks, zitten een paar mooie bij. Nou nog een One :z
Wallpaper Casa uit de store heeft ook mooie walls. En je kunt de resolutie zelf bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
crobo schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:04:
[...]

Had dit linkje in een andere topic gevonden. Ik denk dat je hier wel wat mee kan.

http://www.mobile-review....ng-galaxy-s4-camera.shtml
Thanks! Het is te lezen, maar de tekst is niet erg scherp. Het valt me trouwens op dat in de videovergelijking dat de One steeds moet wennen aan contrastovergangen, en donkerbruin wat zwart maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Aaargh... voor de mensen die de One hebben:

Kunnen jullie het scherm aan de zijkanten (links en rechts) ''indrukken''?
Bij mij zit daar namelijk speling en dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling... :(

Als je van de zijkant kijkt dan zie je de glasplaat (in het midden, in de hoeken zit ie wel gewoon goed) boven de behuizing uit steken. Lijkt wel of er iets in de One het scherm daar omhoog duwt. Er zit nu ook al allemaal stof tussen de glasplaat en de zijkant (dat zwarte gedeelte).

Ik heb zonet een beetje kracht gebruikt met het duwen op de glasplaat aan de zijkant en nu zit het scherm wel weer zoals het moet, maar na 10 seconden gebruik puilt de glasplaat er (voornamelijk aan de rechterkant) weer een beetje uit. Klotezooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 18:23
mauricedb schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:55:
Aaargh... voor de mensen die de One hebben:

Kunnen jullie het scherm aan de zijkanten (links en rechts) ''indrukken''?
Bij mij zit daar namelijk speling en dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling... :(

Als je van de zijkant kijkt dan zie je de glasplaat (in het midden, in de hoeken zit ie wel gewoon goed) boven de behuizing uit steken. Lijkt wel of er iets in de One het scherm daar omhoog duwt. Er zit nu ook al allemaal stof tussen de glasplaat en de zijkant (dat zwarte gedeelte).

Ik heb zonet een beetje kracht gebruikt met het duwen op de glasplaat aan de zijkant en nu zit het scherm wel weer zoals het moet, maar na 10 seconden gebruik puilt de glasplaat er (voornamelijk aan de rechterkant) weer een beetje uit. Klotezooi!
Dat kan ik niet, zit gewoon strak en vast op zijn plek, lijkt dus iets met jouw model aan de hand te zijn. Contact opnemen met de verkoper of HTC dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Dat wordt dan mijn derde... zucht! :|

Hier enkele foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/images/201304/14042013191506.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/images/201304/14042013191538.jpg
Met een papiertje ertussen:
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/images/201304/14042013191549.jpg

Edit:

Toen ik het papiertje er zonet weer weg wilde halen zat ie denk ik een beetje vastgeplakt aan de lijm. Na even het scherm goed aangedrukt te hebben voor pak 'm beet 20 seconden zit het scherm wel weer goed, maar al snel laat de lijm weer los ofzo :X

[ Voor 26% gewijzigd door mauricedb op 14-04-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei oei oei das niet best... Mensen die problemen met het toestel hebben: zijn dat voornamelijk toestellen uit (bepaalde) mediamarkt.de of saturn.de of allebei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Laatst online: 02-01 23:36
mauricedb schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:16:
Dat wordt dan mijn derde... zucht! :|

Hier enkele foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
Met een papiertje ertussen:
[afbeelding]

Edit:

Toen ik het papiertje er zonet weer weg wilde halen zat ie denk ik een beetje vastgeplakt aan de lijm. Na even het scherm goed aangedrukt te hebben voor pak 'm beet 20 seconden zit het scherm wel weer goed, maar al snel laat de lijm weer los ofzo :X
Misschien is het handig voor de volgende keer, eerste de HTC One uitpakken en goed controleren op de afwerking in de winkel. Het lijkt er op dat er slechte batch tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:22:
Oei oei oei das niet best... Mensen die problemen met het toestel hebben: zijn dat voornamelijk toestellen uit (bepaalde) mediamarkt.de of saturn.de of allebei?
hehe dat maakt niet zo veel uit Saturn en MM delen het zelfde magazijn :)
Maar dat ziet er niet best uit vriend maar zo snel mogelijk omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 19:48
Wat mij overigens opvalt zojuist is de gigantische death grip mbt je wifisignaal. Als je hem vasthoudt ovver de 'antenneliijn' valt je wifi signaal van volle sterkte terug naar 1, hoogstens 2 streepjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
CousinBoneless schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:27:
Wat mij overigens opvalt zojuist is de gigantische death grip mbt je wifisignaal. Als je hem vasthoudt ovver de 'antenneliijn' valt je wifi signaal van volle sterkte terug naar 1, hoogstens 2 streepjes...
Is dat de onderste of bovenste lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
@ Eric_tweak
Lijkt mij sterk dat dat een verband heeft met elkaar :P Zowel eerste als tweede toestel zat gewoon nieuw in doos. Ik denk dat HTC gewoon niet goed gecontroleerd heeft en/of dat ze de toestellen te snel gefabriceerd hebben waardoor zulke toestellen de markt bereiken. Natuurlijk houdt je dit altijd wel, maar omdat de levering al zo stroef loopt bij HTC... 1 + 1 is in dit geval lijkt mij 2 :P

@ zedzed1:
Bij de eerste heb ik dit niet gedaan (wilde het wel, maar accu was leeg waardoor ik 'm in de auto niet kon opstarten). Bij tweede toestel wel gewoon in de winkel het toestel gecheckt. Deze was zover ik toen zag helemaal in orde, dat ik het scherm aan de zijkanten kan indrukken viel mij zojuist pas op en het ''defect'' is dus zonet/enkele uren geleden (?) pas ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geen last van. Alleen als ik beide antennes afscherm, dan valt er wat terug. 1 streepje Wifi minder en 2 blokjes netwerk minder. Niet schokkend, redelijk normaal voor elk toestel. En dat is met de hardcase erom.
Vond de wifi van de One S vervelender, daar viel het wifisignaal zwaar tegen op het moment dat ik een lederen flipcover erom had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:22:
Misschien een idee om de productielocatie/datum uit het serienummer te noemen? Op XDA loopt een topic waar ze kijken of de productiefouten uit een bepaalde batch komen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2209277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik heb zelf nu gelukkig een goed toestel, mijn eerste had ook problemen. Jammer dat de 2de batch dus ook veel defecte toestellen met zich mee brengt. Niet goed bezig HTC. Schaadt vertrouwen van klanten. Als de 2de van mij defect was geweest hoefde ik geen One meer...

[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 14-04-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 14:44

Trackerfire

BTC HODLER

Dankuwel, ik ben dus zeker niet de enige. Heb ik ook last van. Met een bepaalde greep gaat ie terug van vol bereik naar geen of slechts 1 streepje.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58
Toch jammer dat de One veel probleempjes lijkt te hebben met de afwerking, op xda ook vele klachten over kiertjes, schaafplekken en vlekken op het scherm. Uiteraard hoor je alleen de probleem gevallen maar het valt me wel op :|

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ik probeer de lijm zijn werk te laten doen door er x aantal uren druk op uit te oefenen, hopen dat het werkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricedb.nl/data/uploads/images/201304/14042013195044.jpg

Mocht dit niet helpen, denken jullie dat het dan verstandig is om er een minimale hoeveelheid secondelijm tussen te doen?

Andere optie is natuurlijk naar de Mediamarkt mailen, maar dan moet ik weer richting Nordhorn...
-aad- schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:45:
[...]

Misschien een idee om de productielocatie/datum uit het serienummer te noemen? Op XDA loopt een topic waar ze kijken of de productiefouten uit een bepaalde batch komen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2209277
Dat zal ik, als ik de boeken eraf haal en eraan denk om dat te checken, laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07-2023
De One nu 10 dagen in m'n bezit, van bovenstaande klachten absoluut geen last! Wifi is prima en het scherm zit prima op zijn plek.
Wat een supertoestel is het zeg! Accuduur, scherm, geluid en bouwkwaliteit zijn geweldig. Camera is eveneens prima. Ik heb nog geen foto's afgedrukt maar ze op de laptop bekijken, valt mij 100 procent mee.
Ik vind het een feestje het toestel te gebruiken en te showen.
Ik had een haat-liefde verhouding met hTC na m'n sensation maar heb echt geen spijt van deze aanschaf.

Misschien zie ik iets over t hoofd maar even 1 vraagje, bij handsfree bellen gaat het scherm na een tijdje uit, krijg hem met geen mogelijkheid meer aan, scherm aanraken helpt niet, back en home toets ook niet. Powerknop indrukken, beëindigd het gesprek! :-( iemand een idee?

[ Voor 0% gewijzigd door DennisP op 14-04-2013 19:59 . Reden: Spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
mauricedb schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:55:
Ik probeer de lijm zijn werk te laten doen door er x aantal uren druk op uit te oefenen, hopen dat het werkt:
[afbeelding]

Mocht dit niet helpen, denken jullie dat het dan verstandig is om er een minimale hoeveelheid secondelijm tussen te doen?

Andere optie is natuurlijk naar de Mediamarkt mailen, maar dan moet ik weer richting Nordhorn...

[...]

Dat zal ik, als ik de boeken eraf haal en eraan denk om dat te checken, laten weten.
Boeken en/of lijm is sowieso geen oplossing.
Terug brengen daarentegen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
[afbeelding]

[...]

Ik zou geen secondelijm gebruiken als ik jou was, want stel dat er iets van binnen kapot gaat, dan merken ze bij HTC heus wel dat je secondelijm hebt zitten gebruiken, en dat kan natuurlijk garantieproblemen opleveren.

Niet doen, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
[afbeelding]

[...]

Geef je weinig kans dat dat werkt met die boeken, de "lijm" waarschijnlijk epoxy moet een bepaalde temperatuur of vochtigheid hebben, doe er zelf geen lijm tussen (garantie) gewoon terug naar waar je hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ja, de "oplossing" om er zelf lijm tussen te doen vond ik ook niet echt handig, maar ik dacht ik vraag het even na.

Zou het dan wellicht helpen om er nu een föhn op te richten die warme lucht op de zijkant/de lijm blaast? Hiermee zou ik in principe niet iets doen wat de garantie kan schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik heb een paar keer een telefoon en laptops open gehad, en vooral bij telefoons lijkt het me niet handig om met een fohn (vooral niet dichtbij) te spelen. Ik snap je frustratie, maar ik zou echt totaal niet iets proberen om het te maken, vooral niet met zo een unibody telefoon die je pas enkele dagen of korter hebt.

Hoe vervelend het ook is, maar terugbrengen of opsturen zou ik het verstandigst vinden. Hoop voor je dat je het gewoon kan omruilen voor een ander exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
mauricedb schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:16:
Ja, de "oplossing" om er zelf lijm tussen te doen vond ik ook niet echt handig, maar ik dacht ik vraag het even na.

Zou het dan wellicht helpen om er nu een föhn op te richten die warme lucht op de zijkant/de lijm blaast? Hiermee zou ik in principe niet iets doen wat de garantie kan schaden.
Ik denk van niet, je lijm is uitgehard / opgedroogd, je enigste oplossing zou zijn eerst de lijm restanten verwijderen en daarna opnieuw lijm aanbrengen. iets wat htc repair afdeling ook zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:20:
[...]

Ik denk van niet, je lijm is uitgehard / opgedroogd, je enigste oplossing zou zijn eerst de lijm restanten verwijderen en daarna opnieuw lijm aanbrengen. iets wat htc repair afdeling ook zou doen.
Ja maar ik gok zomaar dat HTC wel een hele speciale lijm gebruikt, welke glas en aluminium aan elkaar hecht, en ook nog eens onder een bepaalde druk en temperatuur.

Ik ben niet bang om aan apparaten te knutselen, maar wel als je nog garantie hebt en vooral met zo een toestel. Dadelijk krijg je problemen met de garantie en dat wil niemand, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Okee, bedankt voor jullie reacties! Dan ga ik maar weer aan de slag met het schrijven van een mailtje in het Duits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
mauricedb schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:25:
Okee, bedankt voor jullie reacties! Dan ga ik maar weer aan de slag met het schrijven van een mailtje in het Duits :P
Heel veel succes/sterkte. Hoop voor je dat dit de laatste keer zal zijn }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
crobo schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:23:
[...]

Ja maar ik gok zomaar dat HTC wel een hele speciale lijm gebruikt, welke glas en aluminium aan elkaar hecht, en ook nog eens onder een bepaalde druk en temperatuur.
zoals ik al zei
wimstradamus schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:12:
[...]

Geef je weinig kans dat dat werkt met die boeken, de "lijm" waarschijnlijk epoxy moet een bepaalde temperatuur of vochtigheid hebben, doe er zelf geen lijm tussen (garantie) gewoon terug naar waar je hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Toch typisch dat je dit soort problemen zo vaak bij de introductie van een nieuw toestel ziet. Bij de introductie van mijn huidige toestel (Desire HD) was het destijds precies hetzelfde. Je zou toch zeggen dat fabrikanten wel zorgen dat de toestellen die naar de winkels gaan geen structurele productiefouten meer bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Lekkere kwaliteitscontroles daar bij HTC... komop, dit kan toch niet bij apparatuur van 700 euro?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
ik222 schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:31:
Toch typisch dat je dit soort problemen zo vaak bij de introductie van een nieuw toestel ziet. Bij de introductie van mijn huidige toestel (Desire HD) was het destijds precies hetzelfde. Je zou toch zeggen dat fabrikanten wel zorgen dat de toestellen die naar de winkels gaan geen structurele productiefouten meer bevatten.
omruilen is waarschijnlijk goedkoper dan controles, bedenk dat de "lijm" etc moet drogen en hoe langer het in de fabriek ligt hoe duurder het word.
Op xda las mensen die hun One de 8 en 9e van april hebben gekocht in de uk een productie datum heeft van de 27e of 28 maart in taiwan. Dat betekend dat het verzenden van fabriek tot winkel in pak hem beet 10 dagen gebeurd onderweg droogt de lijm, temperatuur verschillen treden op en zo ontstaan er altijd wel foutjes.

Pagina: 1 ... 39 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;

(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)

(Klik hier voor het HTC One Mini topic)

(Klik hier voor het HTC One Max topic)